بازدید 16663
هزار و ششصد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کری‌خوانی «قاضی‌پور» برای استقلال و پرسپولیس/مردمی‌ترین نماینده مجلس پیدا شد!/اصلاح‌طلبان با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نوبخت به جای روحانی به شیراز رفت/جبار کوچکی‌نژاد: توافق پاریس راه افشای اطلاعات داخلی است/کمک ۲۵۰ میلیونی آیت‌الله مکارم به سیل‌زدگان/استاندار سابق گلستان: شرمنده‌ام و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳ 26 March 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مرخصی فرمانداران و بخشداران تهران لغو شد

استاندار تهران گفت: مرخصی تمام فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران لغو شد و حضور تمامی فرمانداران تا زمان پایداری شرایط جوی استان تهران در شهرستان‌های محل خدمت الزامی است. در مناطق شمیرانات، قدس، شهریار، اسلامشهر و مناطق پایین‌دستی استان که در مسیر رودخانه قرار دارند، اعلام هشدار ویژه داده شده است./ فارس

ارزش معاملات بورس در سال ۹۷ چقدر رشد داشت؟

در سالی که گذشت، بیش از ۵۲۰ میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد تومان در بیش از ۳۳ میلیون دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۹۸، ۱۵۰ و ۱۱۶ درصد افزایش را نسبت به سال ۹۶ تجربه کرد. این در حالی است که تعداد ۵۸۸۸ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران نیز به ارزش کل ۶۲۲۸۷ میلیارد ریال در سال ۹۷ مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۰۳ و ۲۱۱ درصد افزایش همراه شد. / تسنیم

حرکت زیبای باشگاه‌های اصفهانی برای کمک به سیل‌زده‌ها

در حالی که فردا دربی اصفهان بین دو تیم سپاهان و ذوب آهن برگزار خواهد شد، تابش، مدیر عامل باشگاه سپاهان اعلام کرد عواید حاصل از بلیت فروشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان به سیل زدگان شمال کشور اختصاص می‌یابد. طی چند روز اخیر کمک‌های اهالی ورزش به سیل زده‌های استان گلستان و شهر‌های شمالی کشور بسیار زیاد بوده و این اتفاق که در دربی اصفهان رخ خواهد داد نیز بسیار قابل توجه است.

بیش از دوهزار کیلومتر از راه‌ها و ابنیه استان مازندران تخریب شد

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تشریح خسارت‌های ناشی از سیل اخیر به راه‌های دو استان مازندران و گلستان، گفت: ۵۰ کیلومتر از راه‌ها و ابنیه استان گلستان و ۲۰۸۹ کیلومتر از انواع راه‌ها و ابنیه فنی استان مازندران دچار خسارت و آسیب جدی شده‌اند. ۱۵ محور روستایی در استان مازندران که بر اثر جاری شدن سیل، رانش و تخریب عمده جسم راه مسدود شدند با تلاش راهداران در دست بازگشایی هستند. همچنین تمامی محور‌های روستایی استان که بر اثر بارش برف مسدود شده بود، اکنون توسط عوامل راهداری بازگشایی شد.

آرامگاه سعدی از سیل شیراز در امان ماند

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری فارس گفت: در پی سیلاب دوشنبه ظهر، هیچ خطر و آسیبی متوجه آرامگاه سعدی نشده است. فقط حمام وکیل دچار آب گرفتگی شده بود که خوشبختانه به وسیله دستگاه‌های تخلیه آب، این بنای تاریخی هم از آب گرفتگی رهانیده شد. /مهر

مدیریت بحران: سیل نبود؛ "مَدِاَکبَر" بود!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با مد اکبر خواندن طغیان امروز در اروندکنار گفت: غرق شدن دو کودک نیز بر اثر بی احتیاطی والدین اتفاق افتاده است. سیلی در کار نبوده و آب وارد منازل نشده است! بر اساس گزارش عصرجنوب، از عصر امروز و با بالا آمدن آب اروندرود، چندین خیابان به زیر آب رفته اند و برخی منازل دچار آب گرفتگی شده اند. همچنین مسئولین محلی از شکستگی چند سیل بند خبر دادند.

اصلاح‌طلبان با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند

یک تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه مردم به دنبال اصلاح طلب و اصولگرا نیستند، گفت: اظهارات اصلاح طلبان نشان می‌دهد که آن‌ها با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند، اما این موضوع بر پیشانی اصلاح طلبان همواره وجود دارد و کف جامعه نیز به این دوگانگی پی برده است و آن‌ها قبل از اینکه به فکر خدمت به جامعه باشند به فکر منافع سیاسی احزاب خودشان هستند. امیررضا واعظ آشتیانی در مورد عملکرد اصلاح طلبان در سال گذشته، اظهار کرد: اصلاح طلبان در سال۹۷ تلاش کردند عملکرد دولت را جدا از خود بدانند، عده‌ای از آن‌ها هم ابتدا گفتند که ما نقش داریم و عده‌ای هم مطرح کردند که فاصله شان را با روحانی زیاد است؛ این تناقض گرایی اصلاح طلبان چه علت داشت و اینکه آن‌ها هم مقصر وضعیت موجود هستند. اصلاح طلبان خیلی سعی کردند خود را منفک از دولت کنند، اما آن‌ها در این شرایط اقتصادی به وجود آمده شریک هستند. وی افزود: اظهارات اصلاح طلبان نشان می‌دهد که آن‌ها با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند، اما این موضوع بر پیشانی اصلاح طلبان همواره وجود دارد و کف جامعه نیز به این دوگانگی پی برده است. معتقدم که اصلاح طلبان قبل از اینکه به فکر خدمت به جامعه باشند به فکر منافع سیاسی احزاب خودشان هستند. این تحلیلگر ادامه داد: اصولگرایان سهمی در دولت نداشتند و وظیفه‌شان این بود که نکاتی که منافع ملی کشور را تهدید می‌کند به دولت گوشزد کنند؛ درست است که برخی از اصولگرایان با ادبیات دیگری این انتقاد‌ها را مطرح می‌کردند و می‌کنند، اما دلیل بر این نمی‌شود که اصولگرا‌ها هم تصور کنند که با چالش‌هایی که وجود دارد، می‌توانند گوی سبقت از اصلاح طلبان را به نفع خود رقم بزنند.

استاندار سابق گلستان: شرمنده‌ام

مناف هاشمی شایعات مطرح از قول وی مبنی بر افشاگری در خصوص سفر خارج از کشور تعدادی از استانداران و نمایندگان را کذب محض دانست. سیدمناف هاشمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: برخی از کانال‌های تلگرامی ضد انقلاب و صهیونیستی نکاتی را از قول من مطرح کردند که کاملاً کذب محض است و بموقع آن‌ها را پاسخ خواهم داد. همچنین برخی از کانال‌ها از قول من افشاگری‌هایی را مبنی بر مرخصی تعدادی از استانداران و نمایندگان به خارج از کشور مطرح کردند که این هم کذب محض است و با هیچ کسی مصاحبه نداشته‌ام. هاشمی گفت: من خودم را شریک مشکلات مردم استان می‌دانم و به خاطر دو روزی که به هر دلیلی در استان در شرایط ناآرام حضور نداشتم، شدیداً از مردم دلجویی می‌کنم و از اینکه در این شرایط حساس توفیق خدمت از من سلب شد، شرمنده مردم عزیز خصوصاً تراکمه بزرگوار هستم. وی ادامه داد: در شرایط مناسب مباحثی را مطرح خواهم کرد که مردم استان متوجه شوند من قصور و کوتاهی نداشتم. من در طول ۱۸ ماه خدمت در استان گلستان فقط دو روز مرخصی داشتم و به همین خاطر نمی‌خواهم کسی از این فرصت سوءاستفاده کند. هاشمی بیان کرد: من خودم را سرباز نظام می‌دانم و با افتخار به دستورات رهبری، دولت و وزیر کشور عمل می‌کنم. الان هم عمداً سکوت کردم که برخی از آن بهره‌برداری نکنند تا اگر لازم شد، متعاقبا رسما مباحثی که گفته شده را پاسخ دهم.

مردمی‌ترین نماینده مجلس هستم

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: مردم کاری با اصلاح‌طلب و اصولگرا ندارند و بچه‌های ما نیز دچار مشکل شده‌اند، زیرا می‌گویند فساد و تبعیض وجود دارد و ما اکنون باید این مشکل را حل کنیم. بخش زیادی از مردم ناامید هستند، اگر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه خلق می‌کنند به معنای این نیست که انتقادات‌شان را کنار گذاشته‌اند، مردم در مقابل دشمن برای بقای نظام، ارزش‌های نظام امام، رهبری و ولایت جان خود را هم می‌دهند. مجتبی ذوالنوری گفت: به دلیل تمایل به حضور در انتخابات مجلس درخواست بازنشستگی دادم و مراحل لازم که اجازه گرفتن از مقام معظم رهبری هم بود را طی کردم. من از سپاه برای حضور در مجلس بازنشسته شدم. در انتخابات دوره نهم به دلایلی رأی لازم جهت حضور در مجلس رأی نیاوردم که اکنون دلایلش را بیان نمی‌کنم، زیرا برخی از عزیزان سبب شدند تا نتوانم در مجلس حضور یابم. در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز برخی به من گفتند که شما رأی لازم برای ورود به مجلس را کسب نمی‌کنی. در پاسخ گفتم رأی آوردنم مهم نیست بلکه صرفاً خودم را عرضه می‌کنم، یا مردم رأی می‌دهند یا رأی نمی‌دهند. نماینده مردم قم در مجلس گفت: من شاید مردمی‌ترین نماینده مجلس باشم به این دلیل که در لایه‌های مختلف مردم حضور پیدا می‌کنم، خودم رانندگی می‌کنم و کسی هم از نزدیک شدن مردم به من جلوگیری نمی‌کند تا مردم نتوانند به من حرف خود را بزنند.

کری‌خوانی «قاضی‌پور» برای استقلال و پرسپولیس

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: من زیاد فوتبالی نیستم. ارومیه یک تیم فوتبالی به اسم «نود» تشکیل داده و یک تیم والیبال خوب دارد. این دو تیم را دوست دارم، ولی طرفدار تراکتورسازی هستم، چون این تیم پرطرفدار است.

کمک ۲۵۰ میلیونی آیت‌الله مکارم به سیل‌زدگان

یکی از مراجع تقلید مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان از طریق حساب هلال احمر به سیل‌زدگان شمال کشور کمک کردند. آیت الله ناصر مکارم شیرازی مجدداً به خیرین تأکید کرد که از کمک به سیل زدگان مازندران و گلستان خودداری نکنند که آن‌ها مشکلات بسیار زیادی دارند و انتظار کمک از سوی خیرین سراسر کشور را دارند. این مرجع تقلید مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان از طریق حساب هلال احمر به این برنامه کمک کردند.

امیرعبداللهیان: یمن راه حل نظامی ندارد

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه یمن راه حل نظامی ندارد، گفت: امروز انصارالله و متحدین و مردم مقاوم یمن پیروز اصلی به شمارمی‌روند. به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «امروز یمن وارد پنجمین سال مقاومت در مقابل تجاوز نظامی عربستان و امارات شد. زمانی عادل الجبیر به من گفت که حوثی‌ها را طی سه هفته نابود خواهند کرد! امروز انصارالله و متحدین و مردم مقاوم یمن پیروز اصلی به شمار می‌روند. آینده متعلق به همه یمنی‌هاست. یمن راه حل نظامی ندارد.»

جبار کوچکی‌نژاد: توافق پاریس راه افشای اطلاعات داخلی است

سخنگوی فراکسیون محیطزیست مجلس گفت: وقتی یک توافق‌نامه‌ای را امضا می‌کنیم موظف هستیم همۀ اطلاعات خودمان را در آن حوزه به سازمان‌هایی که در این بخش کار می‌کنند یا به دبیرخانۀ آن سازمان و آن کنوانسیون ارائه دهیم. جبار کوچکی‌نژاد در خصوص الحاق ایران به معاهدۀ پاریس گفت: معاهدۀ پاریس یکی از کنوانسیون‌های ظالمانه‌ای است که به کشور ما تحمیل شده است و مشکلات اساسی برای کشور ما ایجاد خواهد کرد. سخنگوی فراکسیون محیط‌زیست مجلس با بیان اینکه توافق‌نامۀ پاریس یک کنوانسیونی مربوط به مسائلی از قبیل: آب‌وهوای کره زمین، گاز‌های گلخانه‌ای، لایه اوزون و خطرات تهدیدکنندۀ کرۀ زمین است» اظهار کرد: اصل این توافق چیز خوبی است؛ اما الزاماتی که در آن وجود دارد و ایران آن‌ها را پذیرفته، کشور‌های در حال توسعه را دچار مشکلات اساسی می‌کند. نمایندۀ مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر شاهد هستیم کشور‌های توسعه یافته مثل آمریکا و پس از آن روسیه از این توافق‌نامه خارج می‌شوند؛ زیرا دریافته‌اند که این توافق جلوی پیشرفت صنعت کشورشان را خواهد گرفت. سعی کشور‌ها بر این است که با توسعۀ بیشتر صنایع آلایندگی برای حوزۀ زیست‌محیطی به حداقل برسد. کوچکی نژاد تصریح کرد: کشور ما نیز در حوزۀ فولاد، کشاورزی، هسته‌ای و حوزه‌های دیگر نیاز به پیشرفت دارد و برای پیشرفت ممکن است در بعضی از موارد استاندارد‌های لازم رعایت نشود. یقیناً آن‌ها می‌توانند از طریق این کنوانسیون الزاماتی را برای ما فراهم آورند و در نهایت ما را محروم کنند که توافقی که امضا کردیم رعایت نکردیم. وی افزود: متأسفانه دولت غیررسمی این معاهده را امضا و اجرا کرده است، مثل لایحۀ CFT و FATF که قبل از تصویب در مجلس، دولت اقدام به اجرای داوطلبانۀ آن کرد، این اقدام دولت تخلف آشکار است. الحاق این کنوانسیون صنعت و محیط‌زیست ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نوبخت به جای روحانی به شیراز رفت

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به نمایندگی از رئیس جمهور برای بررسی وضعیت حادثه سیل، عازم شیراز شد.محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور دلجویی از حادثه دیدگان حادثه تلخ سیل امروز، بررسی خسارات مناطق سیل زده و ارائه راه های جبران آن در جلسه چهارشنبه هیأت دولت و تصویب نهایی آنها، به نمایندگی از رئیس جمهور عازم شیراز شد. بنا بر این گزارش، رئیس جمهور صبح امروز وزارتخانه ها، سازمان برنامه و بودجه و دستگاه های مسئول را موظف کرد تا با تشکیل یک کارگروه، ضمن هماهنگی بیشتر، تلاش های خود را برای حل کامل بحران و ارزیابی خسارات وارده مضاعف کرده و پیشنهادهای عملیاتی خود را ظرف امروز و فردا و برای طرح در جلسه چهارشنبه هیأت دولت ارائه کنند.

دستور جهانگیری به مدیران تهران

معاون اول رئیس جمهور در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران گفت: از استاندار تهران و فرمانداران می‌خواهم که هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند و با آمادگی کامل حاضر باشند. اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور شامگاه دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان تهران اظهار داشت: چند لحظه شیراز بسیار تکان دهنده بود و روح انسان را خدشه دار می‌کرد. وی با اشاره به تدبیر مدیران و مردم استان گلستان گفت: تعداد تلفات جانی در گلستان کم بود و حتی این تلفات نیز به دلیل عدم توجه به هشدار‌ها بود. معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه باید به هشدار‌های هواشناسی تصریح کرد: امشب باید با تمام وجود از تهران مواظبت کنیم. جهانگیری با بیان اینکه کل زمان بارش باران تا ایجاد سیل در شیراز کمتر از ۲۰ دقیقه بود بیان داشت: مدیران شیراز انتظار چنین باران و سیلی را نداشتند و غافل گیر شدند. وی افزود: از استاندار تهران و فرمانداران می‌خواهم که این موضوع را جدی بگیرند و با آمادگی کامل حاضر باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵۱
لذت آنچه را که امروز داری،
با آرزوی آنچه نداری
خراب نکن...
روزهایی که میروند،
دیگر باز نمیگردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
تعدادی از اختیارات روحانی:
انتصاب سیف و نعمت زاده و نوبخت و...
انتصاب استاندارانی مثل هاشمی و...
امضاء برجام
اجرای بدون اجازه fatf و پاریس از ۹۴
پیش فروش رانتی چند ده تن سکه طلا
واگذاری رانتی چند ده میلیارد دلار ۴۲۰۰تومانی
مفت فروشی شرکتهای دولتی
و...
بازم بگم؟
باز میتونین بگین تدارکاتچیه؟
اگر انجام اینها با اختیار نیست پس با چیه؟
بس کنید ماله کشی رو به فکر مردم باشین
مردمی ترین نماینده مجلس

علی لاریجانی

علی مطهری


:)
هرگاه بخشی از حکومت در دست اصلاح طلبان بوده ، کشور را به تباهی کشیده اند ، آنهم بلحاظ رقابت شدید بین دو جناح ، نمونهٔ آن شورای شهر تهران ، که فقط هزینهٔ‌ریخت و پاش مسولین شهر را از جیب مردم میگیرند ؟ همین مسالهٔ طرح ذوج ،و فرد ،و طرح ترافیک که برای آرامش مردم بود ،اکنون شده معضل زندگی مردم ، محدودهٔ‌ این دو طرح که پولدارها میتوانند با خیال راحت و پرداخت پول تردد کنند ،؟ در صورتیکه طرح ترافیک باید بغیر از خودروهای عمومی و دوایر دولتی ، شامل هیچ کسی نشود ،و‌طرح ذوج ،و فرد هم همینگونه باشد ؟ اما متاسفانه اکنون شده ناندانی شهرداری ؟ شور بختانه پلیس راهورناجا هم برای شندرغاز با شهرداری همکاری میکند ؟ در صورتیکه اصل ،و هدف برنامه چیزی دیگری بود ،و‌اینکه شده محل کاسبی ،و درآمد شهر داری ؟،، پایه و اساس این فعل نا میمون هم در دولت اصلاخات بوجود آمد ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| Philippines |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
نه برادر ادرس اشتباهی نده در ضمن من نه اصلاح طلبم و نه اصولگرا بنده یک ایرانگرا هستم.مگر احمدی نژاد اصولگرا نبود یادتون رفته دلار هزارو صد تومانی به چهار هزار تومان رسید بعد از اینکه تا حدودی از اصولگرایان فاصله گرفت. در حال حاضر هم اصولگرایان بعد از شکست در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس باز هم با چوب لای چرخ دولت گذاشتن و خارج کردن ارز از بازار که باعث تورم شده دارند کاری میکنند تا مردم از اصلاح طلبان دلسرد بشوند و سبد رای اصلاح طلبان در اتخابات بعدی سبک وزن بشه
ای بابا دارند می گویند نروید سفر باز عده ای رفتند که این همه کشته دادیم در سیل
ای خدا چرا عده ای نفهم هستند
کجای حرف قاضی پور کری خوانی بود
پارسال چقدر سر و کله هم زدند برای اب و الان......‌‌
تو این وضعیت آشفته آب و هوا و خسارات آن آیا کسی به بازی دربی فکر میکند ؟
تابناک هم داره مثل استاندار مخلوع گلستان رفتار میکنه.
تویکی از شهرهای غربی ساکن هستم دیشب بخاطر بخور بخور نامدیران ناکارامد نجومی بگیر که نمیتونن یه خیابان یا جدول کشی اصولی بسازن تا پنج صبح بیدار بودم که آب وارد خانه وزندگیمان نشود...وقتی میاییم توبسته خبری بجای پرداختن به مشکلات تمام نشدنی خودمان دم از جولان وحوثی میزنی تمام فقر وبدبختی وگرفتاریهام صف میکشن جلوم،کاش قدرتی داشتم...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
همین حوثی ها که خیلی حرف های قشنگی میزنند اگر بقدرت برسند دوباره با گفتمان سخت سیاسی و شعار و ایده سازی مردم را دسته بندی به خودی و عیر خودی میکنند هنوز مردم یمن در خواب و خیال تشریف دارند . برای رسیدن به عدالت باید برنامه علمی داشت نه شعار .
استاندار فارس وشهردارشیرازبا کشتن 17 نفر و مجروح کردن95 نفر دیگر و بر آب دادن 200 خودرو به میهمانان نوروزی خوشامد ویژه ای گفتن.
همانطورکه در7شب گذشته به طورصریح اعلام کردیم هیچ یک از آرا ونظرات.انتقادات یا پیشنهادات.حمایت از این ومحکومیت آن برای ما ذره ای ارزش واعتبار ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
اخه تو کیستی!!!!
در حالیکه با باریدن نیم ساعت باران شدید اکثرشهرهای ایران دچار مشکل سیل وآب گرفتگی می شوند ما می خواهیم سوریه وعراق را با زسازی کنیم.
بنده به عنوان یک ایرانی تقاضا دارم از نمایندگان مجلس تست هوش گرفته شود و به صورت عمومی منتشر شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
کی تست کند؟
برای این پروژه اول احتیاج و سلول های خاکستری است!
جناب واعظ آشتیانی اگه شما اصولگرایان حاضر شدید خودتون رو در عملکرد ۸ساله احمدی نژاد علی الخصوص دو سال آخرش شریک و مسئول بدونید اصلاح طلبان هم باید بپذیرن در مشکلات دولتهای روحانی شریک بودن و پاسخگو باشن. همانطور که شما اصولگرایان دارو دسته احمدی نژااد رو جریان انحرافی میدونید و ازش اعلام برائت میکنید اصلاح طلبان هم میگن روحانی گردش به راست کرده و ما کاری به عملکردش نداریم. پس تو پیشونی همه تون با دست پیش کشیدن و با پا پس زدن نوشته شده و همه تون دنبال رسیدن به قدرت هستید ، پز طرفداری از مردم و رفع مشکلات فقط تو اصلاح طلبان نیست ،اصولگرایان غلیظ ترش رو دارن. این واقعیتی هست که منی که سواد سیاسی ندارم بهش رسیدم.
شما چقدر سايت سطحي بين و عقب افتاده يي هستين كه تيتر خبرتون تو اين اوضاع مملكت شده تيكه انداختن به نادر قاضي پور!! فقط چون طرفدار تراكتور هست ؟ سطح فكري يك جامعه رو ميشه از مطالب سايتها و روزنامه هاي اون كشور سنجيد ، واقعا متاسف هستم براي شما و مردم....
واقعا نماینده محترم رشت اطلاعات غلطی ارایه می دهند نباید این افراد تریبون داسته باشند چرا که حرفهای گمراه کننده می زنند
اقای جنتی ۴ نفر رو تایید صلاحیت کن تو ارومیه تا مردم مجبور نشن این نابغه قرن ( قاضی پور ) رو بفرستن مجلس ؟!
هزاران مناصب عالی از فرمانداری تا وزارت و معاونتهای روحانی دست اصلاحات است
چگونه میتوانند از کارنامه سیاه دولت فرارکنند؟
من منیگذرم خدا هم ازشان نگذرد
پاسخ ها
سراب
| France |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
اصلاحطلب و اصولگرا دو لبه یه قیچی اند
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
اصلاح طلبان واقعی در دولت فعلا دستی ندارند
چقدر مدیران و مسئولان غافلگیر میشن!... پس اینا چی بلدن؟

در ضمن اختراع محیرالعقول عبارت مد اکبر را به بشریت تبریک می گویم
جاده سازي و سد سازي غير اصولي نتيجه اي جز اين ندارد.
جا دارد در كشور عذاي عمومي اعلام شود.
زهی به دولتهای قبل
دولت روحانی رکورد قانون گریزی را شکست
میفرمائید: ارزش معاملات بورس در سال ۹۷ چقدر رشد داشت؟

بااحتساب ارزش نقدینگی امروز، ارزش معاملات بورس در سال ۹۷ یک سوم سال 96 است.
چرا اینقدر اطلاعات غلط به خورد ملت میدهید..؟
با اخبار سیاسی و اجتماعی البته جای بازی وجود دارد، اما با اطلاعات آمار و ارقام اصلا" جای شوخی وجود ندارد.
کاری به توافق پاریس و اینکه آیا به نفع کسور است یا نه ندارم ولی نماینده محترم معتقد است که برای پیشرفت میتوان گاهی استاندارد ها را زیر پا گذاشت ،آیا ایشان فجایعی را که سیل به خاطر زیر پا گذاشتن استاندارد های محیط زیستی به بار آورده نمی بینند؟
آقاي مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان ، آن "مد اكبر " نبود بلكه آنچه كه بر سر مردم مي آيد در اثر "مديريت اصغر " شما و همكاران شماست . تقصير ها را به گردن چرخ گردون و سرنوشت نيندازيد . سيل هايي به مراتب بدتر از اينها در كشور هاي داراي مديران شايسته مي آيد كه از بلاي طبيعي تبديل به بركت الهي مي شود .
ایران سرزمین تشنه آب که سیلاب آنرا تهدید میکند.به راستی اشکال کار از چیست؟طبیعت یا مدیریت؟
تمام اجناس تولید داخل روگرون کردند براچی چون دلارندارند همه رو به عراق صادرکردند برااینکه مملکت کمبود دلار داره ازگوچه .خیارو سیب زمینی و پیازو سیب و کوفت و درد نگذشتند بعدانتظاردارید مدیریت ستادبحران داشته باشند
بیشعوری اونجاست که برای اهن پاره 52 میلیون خرج کنید
خبر/
روحانی به تعطیلات در جزیره قشم پایان داد!

حسن روحانی رئیس‌جمهور که تعطیلات نوروز را در جزیره قشم به سر می‌برد، امروز به تهران بازگشت.98/1/6
چشم رشت ورشتی ها روشن ... ا برار جبار کوچکی نژاد هم به ترامپ پیوست و از معاهده پاریس خارج شد .! گور پدر زیست و محیط زیست .
جناب قاضی پور مردم دارند زیر فشارهای اقتصادی و اوضاع نابه سامان کشور استخوان هایشان خرد می شوند اونوقت شما از ورزش حرف می زنید خدا به شما شفای عاجل عنایت فرماید خدا به ما رحم کند با انتخاب نمایندگانی مثل شما
درمملکت ما یگ عیب بزرگی که دارد چند صدایی باعث این همه مشکلات شده هرکه کار خود را میکند ....
ببین کار به کجا رسیده که قاضی پور کری می خونه.این اصلا می دونه تعداد بازیکن های تیم فوتبال چند نفر است؟
"من خودم را سرباز نظام می‌دانم و با افتخار به دستورات رهبری، دولت و وزیر کشور عمل می‌کنم. الان هم عمداً سکوت کردم که برخی از آن بهره‌برداری نکنند تا اگر لازم شد متعاقباً به شکل رسمی مباحثی که گفته شده را پاسخ دهم." استاندار متشكريم. سرباز نظام متشكريم. مطيع دستور متشكريم. ساكت به عمد متشكريم. مهربون متشكريم ولى برى كه ديگه برنگردى
شرم باد اینچنین نماینده ای که در شرایطی که مردم شمال خانه و زندگیشان را بر اثر سیل از دست داده اند، در شیراز دهها تن از هموطنانمان بر اثر سیل کشته و مجروح شده اند و همه استانها با بحران روبرو هستند ، این نماینده که باید در این شرایط غمخوار مردم باشد کری فوتبالی می خواند ، اف بر این غیرت ملی ات
تابناک نوشتی کری خوانی قاضی پور برای استقلال و پرسپولیس ، حرف این نماینده که گفته طرفدار تراکتورسازی است چه ربطی به استقلال و پرسپولیس داره؟
آقای واعظ آشتیانی یا تمام حرف حق را بگو ویا اگر میترسی به مردم ضعیف حمله نکن حالا من تمام حرف حق را مینویسم وتابناک هم بایستی ازلباس تقیه خارج شود 1 مگرمیزان رای مردم نبود الان میزان نظرچندتا پیر مرد است که خودرا قیم اسلام ومسلمین میدانند وبه نظر خودشان به تکلیف عمل میکنند ورای ونظر مردم نادیده گرفته میشود ومسول خوب وبد وضع فعلی همین آقایان هستند 2 اصلاح طلبان همان مردمی هستند که هنوز امید اصلاح دارند وبا قهر و براندازی مخالف اند واصولگرایان کسانی هستند که میدانند قیمت روز نرخ نان چند است وحزب الهی های واقعی یاشهید وازدنیا رفته اند و یامنزوی ویا برکنار ویا مشغول خوردن خون دل میباشند ------------چرادرزمان انقلاب وتاپایان جنگ که انقلابیون راستین وحزب الهی های واقعی حاکم بودند مردم هیچ مشکل لاینحلی نداشتند چون درآنزمان میزان رای دستگاه نظارت و یقه بسته ها وژنهای موروثی نبوده است امروز اکثر مسولین درمنطقه 1 تهران ساکن وبستگانشان بایکدیگر ازدواج وبه خارج از کشور منتقل ویادرداخل مثل مدیرکوچولوی فلان شبکه توروی ملت می ایستند و نظرسنجی مبتذل ودروغین برپا میکنند وبهترین مجری را ازکار برکنار میکنند ... آری چنین است حضرت واعظ
کمک ۲۵۰ میلیونی آیت‌الله مکارم به سیل‌زدگان.

250 میلیاردی بود - خوب میشد.
بی مسئولیت ترین مسئولان جهان و بی توجه ترین ملت جهان
شاید یاد بگیریم که فقط سلفی نگیریم و خود همسو با بحرانی که بحران زا های حکومت درست کرده اند نباشیم
اصلاح طلبان را صاف کن و یدک اصولگرایان هستند وهیچ اختیار و استقلالی از خود ندارند
شوراي نكهابان مرحبا به تاييدت نماينده ميره مجلس در اوضاع بحراني راجع به فوتبال شهر ديكه اظهار نظر ميكنه امام ززمان كجايي .....
بايد به ايكيو بعضي نمايندكان شك كرد
آقای قاضی پور تیمهای پرسپولیس واستقلال نماد ملی ملت ایرانند وبا تیمهای قومی وشهرستانی متفاوتند به همین دلیل دربین تمام ایرانیها طرفدار دارند وبا هیچ تیمی از این نظر نباید مقایثه شوند منظور انیرانیها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
به اموزگار =اصلا هردوتیم را منحل کند بهترین کاراست
آقای مناف هاشمی چیزی بگو که به واقعیت نزدیک باشه، ۱۸ ماه کار و دو روز مرخصی؟ شوخی میکنی؟ حتما مرخصی تایید شده. تایید نشده ها و تحت عنوان ماموریت چی. فرمودین سرباز نظام هستید میدونی بعد از اینکه آبها از آسیاب خوابید پست بالاتر می گیرید اینو میگید.
در خاتمه این مردم رو تو چه روزی باید ببینید تا ولشون کنید.
آقای قاضی پور،
مفهوم حاشیه رو متوجه شدین بالاخره. اون خبر نگار تلویزیون از شما میپرسید؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل