بازدید 18008
هزار و ششصد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کنایه نماینده اصلاح طلب به غیبت استاندار گلستان در زمان بحران/کنار کشیدن احتمالی برخی نمایندگان از انتخابات آینده/ذوالنور: مردم می‌گویند دولت نداشتیم کشور بهتر اداره می‌شد!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: رئیس جمهور واعظی را به عنوان مسئول دیپلماسی قبول دارد نه ظریف/گزارش شش ماهه پنجم برجام به هیأت رئیسه مجلس ارائه شد/واعظی: دولت به قول‌های که داد عمل کرد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰ 24 March 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

رئیس جمهور واعظی را به عنوان مسئول دیپلماسی قبول دارد نه ظریف

حاجی دلیگانی گفت: یکی از مشکلات و علل ناکارآمدی وزرا و عدم بروز و ظهورشان در تصمیم‌گیری در رفع مشکلات جامعه عدم اختیارات کاملی است که باید وزرا داشته باشند تا بتوانند سیاست‌ها و اهداف خود را دنبال و اجرا کنند و در مواقع ضروری و حساس تصمیمات مهم اتخاذ کنند، ولی آن‌ها توسط دفتر رئیس جمهور محدود می‌شوند. مثلاً در بحث دیپلماسی علی‌رغم انتقادی که به محمد جواد ظریف هست، ولی وقتی پشت صحنه را مشاهده می‌کنیم متوجه می‌شویم که رئیس جمهور حتی آقای ظریف را به عنوان مسئول دیپلماسی کشور قبول ندارد و مسئول دیپلماسی را آقای واعظی می‌داند یا در تیم اقتصادی دولت، وزیر اقتصاد را مسئول اقتصاد کشور نمی‌داند بلکه آقای نوبخت را به عنوان ارشد تیم اقتصادی می‌داند. ما شاهد هستیم برخی از وزرا در انتخاب یک معاون خود یا برخی از رؤسای سازمان‌هایشان هم با دخالت‌های غیرعادی رئیس جمهور و یا دفترشان مواجه هستند. بر اساس قانون هر وزیر باید هم به رئیس جمهور و هم به مجلس پاسخگو باشد، اما معمولاً، چون پیشنهاد پست وزارت ابتدا از سوی رئیس جمهور مطرح شده و عضو هیأت دولت هستند؛ بنابراین طبیعی است که از لحاظ پاسخگویی، دولت برای‌شان اولویت دارد. /فارس

پاسخ محکم ظریف به خوش‌خدمتی وزیر امور خارجه آمریکا به صهیونیست‌ها

محمدجواد ظریف در توییتی در پاسخ به خوش‌خدمتی وزیر امور خارجه آمریکا به صهیونیست‌ها، گفت: ایرانی‌ها یهودیان را از بردگی و نسل کشی نجات دادند. به گزارش ایسنا، توییت محمدجواد ظریف در این خصوص چنین است: حتی "تورات" را هم تحریف کردند تا در خدمت ایران هراسی درآید، اما آنچه واقعاً تورات می‌گوید این است: پادشاه ایرانی یهودیان را از بردگی در بابل رهانید. دیگر پادشاه ایرانی یهودیان را از نسل کشی نجات داد. طراحان نسل کشی از سوی اهالی نقب و نه ایران تشویق شدند. پادشاه ایران تنها خارجی ایست که از او به عنوان "مسیح" یاد شد. پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی گفته بود که رئیس جمهوری کشورش فرستاده‌ای از جانب خداوند برای نجات یهودیان است!

گزارش شش ماهه پنجم برجام به هیأت رئیسه مجلس ارائه شد

مجتبی ذوالنوری رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین گزارش برجامی کمیسیون امنیت‌ملی درباره نحوه اجرایی شدن برجام، گفت: گزارش شش ماهه پنجم اجرایی شدن برجام از سوی کمیته هسته‌ای تدوین و در اختیار هیأت‌رئیسه پارلمان قرار داده شده است. وی ادامه داد: گزارش کمیته هسته‌ای در نوبت قرائت در صحن علنی پارلمان قرار دارد که پس از تعطیلات نوروزی مجلس این گزارش قرائت می‌شود. به گزارش تسنیم، نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: گزارش شش ماهه ششم نیز در کمیته هسته‌ای تدوین شده و باید در صحن کمیسیون قرائت شود و سپس برای قرائت در صحن پارلمان در اختیار هیأت‌رئیسه مجلس قرار داده شود. /خانه ملت

امکان تصاحب بخشی از بازار روسیه را داریم

محمد دهقانی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ ازسوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «رونق تولید» گفت: در حال حاضر بستر لازم تا اندازه‌ای برای رونق تولید در کشور فراهم شده است و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، تحریم ها، افزایش قیمت ارز، کاهش ارزش پول ملی و مجموعه‌ای از عوامل دیگر باعث شده امروز تولید در داخل کشور مقرون به صرفه باشد. نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه با شرایط اقتصادی موجود تولید داخلی مقرون به‌صرفه است، گفت: باید هرچه سریع‌تر موانع سر راه تولید را برداشت و با مدیریت نقدینگی در کشور به سمت توسعه تولید ملی حرکت کرد.

کنایه سنگین نماینده اصلاح طلب به غیبت استاندار گلستان در زمان بحران

محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با انتشار توییتی نسبت به غیبت استاندار گلستان در زمان بحران واکنش نشان داد. متن توئیت صادقی به شرح زیر استآقای وزیر کشور! استاندارانی را برگزینید که دل به خدمت در استان محل مأموریت خود بدهند نه استانداری که از بدو انتصاب، دایم برای سمت‌های پایتختی (اعم از شهرداری، استانداری، معاونت استانداری...) لابی می‌کنند.

واکنش کدخدایی به اظهارات مطهری درباره قطعنامه ضد آمریکایی مجلس

سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با رد طرح مجلس برای تصویب قطعنامه توسط شورای نگهبان گفت: مصوبات تعیین کننده در حوزه‌های اقتصاد و معیشت مردم می‌تواند عزم جدی مقابله با دشمن را نشان دهد. عباسعلی کدخدایی در توییتر نوشت: ‏اگر چه در قانون اساسی از قطعنامه ذکری به میان نیامده، لیکن طبق اصل ۷۱، مجلس می‌تواند در عموم مسائل و در حدود قانون اساسی، قانون وضع کند. مصوبات تعیین کننده در حوزه‌های اقتصاد و معیشت مردم می‌تواند عزم جدی مقابله با دشمن را نشان دهد. راه مبارزه با آمریکا منحصر در صدور قطعنامه نیست.

کنار کشیدن احتمالی برخی نمایندگان از انتخابات آینده

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نمایندگان با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و درخواست‌های مکرر مردم برای حل مشکلات‌شان به ما مراجعه کرده و اعلام می‌کنند سال آینده در انتخابات شرکت نمی‌کنند. محمدجواد جمالی نوبندگانی، نماینده مردم فسا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره مهمترین اتفاقات سیاسی سال 97 گفت: خروج آمریکا از برجام یکی از مهمترین اتفاقات سیاسی سال ۹۷ بود، موضوع دیگر در حوزه داخلی تحریم های صورت گرفته و حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود. از دیگر اتفاقات مهم حملات تروریستی بود که کام مردم را تلخ کرد. در حوزه اقتصاد نیز گرانی‌های اخیر از اتفاقات اقتصادی مهم در سال ۹۷ بود. عدم موفقیت برخی از آزمایشات ما در پرتاب موشک نیز از دیگر کارهای مهم در حوزه علم و فناوری محسوب می‌شود. در حوزه بهداشت و درمان نیز استعفای وزیر بهداشت موضوع مهمی بود. وی درباره انتخابات سال آینده مجلس بیان کرد: بنده معتقدم تصویب استانی شدن یا نشدن انتخابات مجلس بسیار مهم است و اینکه اگر استانی شود، موضوع فرق می‌کند. برخی نمایندگان با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و درخواست‌های مکرر مردم برای حل مشکلات‌شان به ما مراجعه کرده و اعلام می‌کنند سال آینده در انتخابات شرکت نمی‌کنند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم طرح استانی شدن انتخابات تصویب می‌شود یا نه.

ذوالنور: مردم می گویند دولت نداشتیم کشور بهتر اداره می شد!

نماینده مردم قم در مجلس گفت: برخی مردم حتی در اظهارنظر‌های خود می‌گویند اگر دولت نداشتیم کشور بهتر اداره می‌شد. حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید اظهار کرد: رونق تولید بدون همکاری همه نهاد‌ها، سازمان‌ها دولتی و خصوصی و قوای سه گانه محقق نمی‌شود.وی با بیان این که حمایت از تولید داخل باید در عمل اثبات شود، تأکید کرد: آن طوری که در تزار انقلاب و مقام معظم رهبری بود در سال ۹۷ از کالای ایرانی حمایت نشد.حجت الاسلام ذوالنوری قاچاق را عامل اصلی ضربه زدن به کالای ایرانی و تولید داخل برشمرد و ابراز داشت: حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل یک الزاماتی لازم دارد که یکی از آن‌ها مبارزه با قاچاق کالا است، در حالی که ما در سال ۹۷ شاهد قاچاق دوطرفه بودیم.نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در سال ۹۷ خاطر نشان کرد: معتقدم دولت با افزایش قیمت ارز ضربه‌ای مهلکی به اقتصاد کشور زد و تولید داخل را با مشکلات جدی روبرو کرد. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق کالا عامل اصلی ضربه زدن به کالای ایرانی و تولید داخل است که باید با آن به صورت جدی مقابله کرد. وی افزود: برخی از مردم حتی در اظهار نظر‌های خود می‌گویند اگر دولت نداشتیم کشور بهتر اداره می‌شد.

محسن رضایی: دولت وضعیت اضطراری اعلام کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تا آسیب بیشتری به مردم وارد نشده، باید دولت وضعیت اضطراری در منطقه شمال اعلان کند. محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام خود نوشت: گزارش دوستانی که به منطقه اعزام شدند و فرمانده سپاه گلستان که دقایقی پیش با او تماس گرفتم، آخرین وضعیت سیل را بشرح زیر به من اطلاع دادند: متاسفانه سیل از دیروز صبح که وارد شهر آق‌قلا شده در بعضی از نقاط تا دومتر هم بالا آمده است. سردار معروفی گفتند ما با تمام امکانات به کمک مردم رفته‌ایم. مردم را در چند نقطه هزار نفری ساکن کرده‌ایم. سیل همچنان ادامه دارد. هواشناسی باید زودتر اعلام می‌کردند و آب پشت سد‌ها را تخلیه می‌کردند. به هر حال خطر جدی است. برخی از اهالی شهر‌های مسیر خانه‌ها را تخلیه نمی‌کنند. تا آسیب بیشتری به مردم وارد نشده باید دولت وضعیت اضطراری در منطقه شمال اعلان کند؛ و نیز از ظرفیت‌های استان‌های مجاور گلستان استفاده کند.

واعظی: دولت به قول‌های که داد عمل کرد

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: سال آینده سال انتخابات مجلس است و باید مراقبت کنیم که فضا انتخابات باعث مأیوس شدن مردم و اختلافات نباشد، از طرفی یک شوری بیافریم تا مردم در انتخابات مجلس حضور پررنگی داشته باشند. محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های دولت برای سال ۹۸ گفت: دولت بر اساس آنچه که در سال گذشته به مردم قول داد عمل کرد؛ بالاخره بسیاری از مسائل و گرفتاری‌های داخلی ناشی از تحریم‌ها حل شد. واعظی با اشاره به روابط ایران با کشور‌های همسایه گفت: روابط ایران با همسایگان و کشور‌های مختلف خارجی در سال گذشته عادی سازی شد و توانستیم روابط مناسبی را با بسیاری از کشور‌ها برقرار کنیم؛ دولت برنامه گسترده‌ای را برای حمایت از شرکت‌های داخلی برای توسعه کشور ترتیب داده بود. واعظی در ادامه افزود: دولت تاکنون اقداماتی را انجام داده که برخی از آن‌ها در حال نتیجه دهی است. برای سال ۹۸ تعدادی از مراکز استان‌های ما به خطوط ریلی سراسری متصل شده‌اند، اکنون ۱۵ فاز پالایشگاه فارس جنوبی افتتاح شده و همچنین پروژه‌های متعددی در حال اجراست. یکی از کار‌هایی که باید انجام شود این است که تمام فعالیت‌های بزرگ نیمه تمام دولت به پایان برسد.

جلسه هیأت رئیسه مجلس درباره گلایه رهبر انقلاب از مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه هیأت رئیسه برای رفع گله‌مندی رهبر انقلاب درباره مطرح‌کردن طرح‌ها و پیشنهادات برای مقابله با آمریکا خبر داد. اسدالله عباسی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به گله‌مندی رهبر انقلاب از مجلس در سخنرانی اول فروردین در ارتباط با مقابله با دشمن گفت: قطعا در اولین جلسه هیأت رئیسه پارلمان، کارنامه مجلس در این رابطه بررسی می‌شود تا ارزیابی کنیم که مجلس برای مقابله با خباثت‌ها و تهدیدات دشمن چه طرح‌ها و پیشنهاداتی مطرح کرده و چه اقداماتی در این زمینه باید در آینده انجام دهیم. وی افزود: برای اینکه منویات مقام معظم رهبری تحقق یابد و مجلس در این رابطه درست حرکت کند نیاز است تا هیأت رئیسه پارلمان تصمیماتی اتخاذ کند و با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی جلسات مشترکی با محوریت گله‌مندی رهبر انقلاب از مجلس برگزار و موضوعات مختلف را در این زمینه را دسته‌بندی کنیم. عضو هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه باید از پتانسیل مرکز پژوهش‌های مجلس و سایر دستگاه‌های تحقیقاتی نیز در راستای مقابله با خباثت‌هاو تهدیدات آمریکا علیه کشور استفاده کنیم، ادامه داد: مجلس این آمادگی را دارد که برای مقابله با دشمن در صورت نیاز قوانینی را تصویب کند.

ترکان: مردم اعتراض دارند، ولی...

مشاور رئیس دولت یازدهم معتقد است مردم گرچه به مسئولان و عملکرد آنان شدید انتقاد دارند، وقتی پای نظام در میان باشد، با حضور پای صندوق‌های رأی به مشروعیت نظام رأی می‌دهند. اکبر ترکان در پاسخ به سؤالی درباره پیش‌بینی‌اش از مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم گفت: همین مردمی که امروز عصبانی هستند و بد و بیراه می‌گویند و اگر زبانشان به نقد باز شود به تندترین روش ممکن انتقاد می‌کنند، وقتی پای اصل نظام در میان باشد به میدان می‌آیند. او افزود: گرچه نارسایی‌ها و اشکالات سرجای خود باقی است، ولی مردم به خاطر اصل نظام حاضرند اغماض کنند. تا الان که این کار را کرده‌اند.

ترکان اظهار کرد: امروز اگر شما با ۱۰ نفر صحبت کنید، هشت نفر از آنان با زبان تند انتقاد می‌کنند. ولی همین افراد که ما برخی از آن‌ها را با محاسبات خود طرفدار نظام ارزیابی نمی‌کنیم، وقتی پای دفاع از کل نظام در میان باشد دفاع می‌کنند و حاضرند از نارسایی‌ها، خطا‌ها و اشکالات گذشت کنند؛ چرا که می‌خواهند اصل جمهوری اسلامی باقی بماند. این مسئله ثروت اصلی ماست و نظام را سرپا نگه داشته و آسیب‌پذیری را به حداقل رسانده است. ترکان تأکید کرد: همه مسئولان باید خود را مدیون مردم بدانند، چرا که مردم هنگام دفاع از اصل نظام پای کارند و حاضرند از خطا‌ها گذشت کنند. او در پیش‌بینی‌اش درباره مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم گفت: در کشور ما انتخابات دو جنبه دارد. یکی انتخاب رئیس‌جمهور، نماینده مجلس یا نماینده خبرگان و دیگری رأی به مشروعیت نظام.

وزیر کشور تا عادی شدن اوضاع در مناطق سیل‌زده می‌ماند

وزیر کشور اعلام کرد که برای کاهش آلام مردم و استمرار و تقویت هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های عمل کننده تا زمان اطمینان از روند عادی شدن اوضاع، در مناطق سیل زده حضور خواهد داشت. رحمانی فضلی ظهر امروز از چند محله شهر آق قلا که در محاصره سیل هستند دیدن کرد و در گفت وگو با تعدادی از ساکنان این محله ها، دستور تسریع در رفع مشکلات سیلزدگان را به دستگاه‌های مرتبط داد. رحمانی فضلی از پل تاریخی آق قلا، میدان مختومقلی، خیابان بازار و میدان قدس شهر آق قلا دیدن کرد. وزیر کشور همچنین در این بازدید، به پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی گلستان دستور داد که خودرو‌های حامل قایق برای امداد و نجات سیلزدگان را جریمه نکرده و اقلام مورد نیاز سیل زدگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار سیلزدگان قرار گیرد. رحمانی فضلی همچنین در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا شرکت کرد. به گزارش خبرنگار ایرنا، اکنون شهر آق قلا از لحاظ آب گرفتگی شرایط بحرانی دارد و دستگاه‌های امدادرسانی در حال کمک به سیلزدگان هستند. بارش شدید باران ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه ۹۷ در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در ۱۵ کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه‌های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد. با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از ۳۰۰ میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به ۱.۵ متر رسید. سرریز آب سد‌های گلستان ۲ و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهر‌ها و روستا‌های حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.

جهانگیری: قبول ندارم مدیری در سخت‌ترین شرایط در صحنه حاضر نباشد

معاون اول رئیس جمهور با با بیان اینکه قبول ندارم مدیری مسئولیت داشته باشد اما در سختترین شرایط در صحنه حاضر نباشد، گفت: گروه‌هایی تشکیل خواهد شد تا اگر کسی در حادثه سیل گلستان سهل‌انگاری و یا کوتاهی کرده با وی برخورد شود.اسحاق جهانگیری امشب در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اظهار کرد: وقوع سیل در گلستان حادثه بسیار تلخ و نگران‌کننده‌ای بود و سیل بار دیگر مردم استان گلستان را در ایام نوروز اذیت کرد و امید است نتیجه آن در آینده برای مردم خوب و مفید باشد. وی ادامه داد: کشور ما حادثه‌خیز است و تقریباً همه حوادث طبیعی و غیرمترقبه در کشورمان اتفاق می‌افتد و در زلزله شاهد تخریب و تلفات سنگین انسانی و مالی بودیم که آخرین مورد آن در استان کرمانشاه رخ داد که بسیار ناراحت‌کننده بود و خسارات بسیاری به منازل مسکونی و زیرساخت‌ها وارد شد.معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه نمی‌توان ادعا کرد که درس‌هایی که از زلزله کرمانشاه گرفتیم موجب شود که دیگر تلفات و اتفاقات تلخ آن تکرار نشود، بیان کرد: تاکنون سیل که این گونه ماندگار باشد وجود نداشت و عموماً سیل‌ها در مقطع زمانی کوتاهی عبور می‌کرد و خساراتی هم بر جای می‌گذاشت.

دستور رئیس قوه قضاییه به قاضی سراج در پی وقوع سیل در دو استان

آیت الله رئیسی با صدور پیامی به رییس سازمان بازرسی کل کشور مأموریت داد ضمن حضور فوری در مناطق سیل زده ابعاد مختلف حادثه و روند امداد رسانی را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهد. به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، متن پیام آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به این شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر وقوع جاری‌ شدن سیلاب در دو استان گلستان و مازندران که کام مردم عزیز این دو استان و سایر هموطنان را در روز‌های آغازین سال جدید، تلخ کرد، موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب گردید. بر این اساس ضمن آرزوی بهبود وضعیت و شرایط خانواده‌های آسیب‌دیده و جبران خسارات وارده به این عزیزان و همچنین قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی همه دستگاه‌های امدادی و سایر نیرو‌های خدمت‌رسان و همچنین همه هموطنان بزرگواری که با ارائه کمک‌های خود سعی در کاستن از درد و رنج مردم حادثه‌دیده این مناطق داشته‌اند، رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور را مأمور می‌نمایم که با حضور فوری در مناطق سیل‌زده، ابعاد و زوایای گوناگون حادثه و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان را مورد ارزیابی و نظارت جدی و دقیق قرار دهند و در صورت وجود قصور یا تقصیر احتمالی از سوی هر یک از دستگاه‌ها چه در زمینه عدم‌پیش‌بینی‌های لازم که منجر به ایراد خسارت شده است و چه نقایص در کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی به مردم، مراتب را جهت رسیدگی‌های بعدی گزارش کنند.امید است با تشدید نظارت دستگاه قضایی بر روند خدمات‌رسانی، همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیام خود تصریح کردند، گوشه‌ای از آلام مردم عزیز برطرف شود.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، سوم فروردین ۱۳۹۷

ادعای فاکس نیوز درباره ایران

شبکه آمریکایی فاکس نیوز در گزارشی مدعش شد، دولت آلمان از افشای اطلاعاتی درباره آن‌چه تخطی احتمالی ایران از تحریم‌ها از جمله تلاش برای دستیابی به تسلیحات اتمی و فناوری موشکی خوانده شده است، با هدف حفظ برجام و روابط اقتصادی خود با ایران، خودداری می‌کند. در حالی که آمریکا توافق هسته‌ای برجام را نقض کرد و از آن خارج شد و تحریم‌های یکجانبه‌ای را علیه ایران وضع کرد، در تلاش است چنین القا کند که برنامه دفاعی موشکی و برنامه هسته‌ای ایران با یکدیگر مرتبط هستند. ایران همواره تاکید کرده است که قصد توسعه برنامه موشکی دارای قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای را ندارد و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز همواره صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران را تأیید کرده است. شبکه خبری آمریکای فاکس نیوز در گزارشی مدعی شده است، طبق اطلاعاتی که به دست آورده، دولت آلمان از فاش کردن برخی تلاش‌های حکومت ایران برای به دست آوردن تسلیحات مخفیانه اتمی و فناوری موشکی خودداری کرده است. فاکس نیوز با استناد به نامه‌ای که مدعی شده است متعلق به وزارت امور خارجه آلمان و با آن‌چه تلاش‌های حکومت ایران برای تأمین فناوری می‌خواند مرتبط است نوشت که در این نامه آمده است: آمار در زمینه تجارت خارجی در دفتر جرایم گمرکی نگهداری نمی‌شود؛ این نامه توسط نیلز آنن، وزیر کشور آلمان که انقلاب اسلامی ایران را در ماه فوریه در سفارت تهران در برلین جشن گرفت در ۱۸ مارچ نوشته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۰۹
قوه قضائیه باید سریعا مناف هاشمی استاندار بی مسئولیت گلستان را محاکمه کند و او را بدلیل عدم علاقه وتوجه به مسئولیت خطیری که بعهده داشته و ودرهنگامه بحران درخارج ازکشور اقامت داشته حداقل از داشتن مشاغل دولتی علی الابد محروم و مجازات عدم پذیرش مسئولیت را برای این زیاده خواه که بدنبال معاونت وزارت اقتصاد ودارائی است ودر هنگام بروز سیل و بحران در محل حضور نداشته ومایل نیست در استان گلستان خدمت کنند را باحکم مستحکم دادگاه صالحه تعیین کند این وظیفه ملی میهنی آقای رئیسی است .
پاسخ ها
سراب
| France |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
اسم این اقا یادت باشه تا بعد ببینیم کجا میفرستنش
کلیپ پور ابراهیمی در برنامه افق که قبل عید در برنامه فکر کنم چوب خط اومده بود توضیح داد که چه خبر است پشت دولت و دسیسه ها را تا حدودی گفت که چرا وزرای اقتصادی بر خلاف میلشان عمل کردند و می کنند نمونه ان ارز۴۲۰۰
پاسخ ها
احدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
ماست مالی فایده ندارد ناشناس من پشمان و از مردم معذرت میخوام
یکی بمن بگه مسئولین چرا حقوق میگیرند؟
پاسخ ها
حسنعلی
| Germany |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
چون به قول امیر خجسته (کد خبر تابناک 881963 مورخ 2 فروردین 1398) رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی که گفت: موضوع رسیدگی به تخلفات بانکی در قوه قضاییه داغ شده ولی موضوع رسیدگی به تخلفات فردی و جناحی خیر.
همانطورکه در6شب گذشته اعلام کردیم هیچ یک از آرا.نظرات.کامنت ها.پیشنهادات وانتقادات.حمایت ها یا محکومیت ها .برای بنده ذره ای ارزش واهمیت ندارد.
استانداران و ائمه جمعه به خارج رفته ودلیل آن را معالجه اعلام می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
حال خودمونیم
یک مسئولی به دلیلی سر کار نبوده ،جانشین که داشته و اگر هم سر مسئولیت بوده چگونه میتوانست جلوی یک فاجعه طبیعی را بگیرد؟
دلایلی که سالیان پیش موجب بهم خوردن روال طبیعی شده است را باید بررسی کرد و اصلاح نمود ونه انسانهای بی تاثیر را محاکمه کرد.
فاکس نیوز خودتون دارید خونخوارترین حکومت یعنی سعودی هسته ای می کنید
عجیب است که معالجه استاندار استان سیل زده با تعطیلات نوروز همزمان شده !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فعلا مردم را گاگول و هالو فرض کنید ولی منتظر عکس العمل باشند
آقای ذوالنور شخص شما و همفکرانتان هم اگر نبودید مردم راحت تر بودند . کلاً تشکیلاتی که برای منافع شخصی اش کار کند نبودنش بهتر است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
تا الان که هشدارشان درست بوده
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
هشدار!یا تخریب ؟چرا دولت ۹و۱۰سکوت کردن. سرمایه های ملی و کشور را به تارج برد نتیجه اون شد
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
ناشناس محترم مردم میدونن محمود اهل کار و کمک به مردم بود نه تاراج! الان تاراج واقعی را میبنیم
خیلی جالب است که شخص رهبری هم از دولت قطع امید کرده و به نظامی ها دستور داده که بیشتر کمک کنند به سیل زدگان
پاسخ ها
سراب
| France |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
خیلیییی جالب است
خیییلیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
ایشان همیشه وحدت را تاکید کردن. .دوم ارتش و سایر نیروهای مسلح همیشه در کنار مردم بوده وهستن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
کمک رسانی هم سیاسی !!!!!!!!!! من سکوت
درآمدمالیاتی معادن نفت گازغیره که به خزانه ریخته میشه کلاخرج کارمندان حقوق بگیران پشت میزنشین هاکاغذبازی میشه اگر یک سازمان کنترلی بازرسی بین بانک مرکزی وشرکتهای پیمانکاری وتجاری ایجاد بشه هزینه کارهای اجرایی حدود۹۰%کاهش پیدامیکنه سرعت اتمام پروژهای آبادانی بیشترمیشه آماربیکاری هم کم میشه وقتی قانون برای همه یکسان درست اجرابشه نیازی به تبصره دلواپسی نیست .
طبق معمول مسئولین قافلگیر شدن و این سیل در شمال ایران از نظر خودشان برای آنها فرصتی بود تا برای اتفاق بعدی قافلگیر نشوند
واعظی: دولت به قول‌های که داد عمل کرد
مثلا یکیش قول قیمت دلار بور که تو برنامه زنده با رشید پور به مردم داد.
آقای ترکان من جزو مردمم و میگم توی هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنم.
تو این کشور اگر پیشرفتی هم وجود داره به خاطر خدمات سپاه است.اقتصاد از ریشه باید بازبینی بشه.اقتصاد باید با نظارت قوی خصوصی و رقابتی بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
اقتصاد کشور خصوصی شده و رقابتی هم هست از جهت خسارت گرفتن از دولت!
تو این مملکت رئیس جمهورش هیچکاره است آنوقت شما به استاندار گیر داده اید ؟ !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
همه کاره منم بیا به من گیر بده
ههههه
تهرانیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
اسم رمز دولت هیچکاره نمیگیره
چون مردم شاهد بودند دولت با اختیار کامل و بدون منع برجام را امضا کرد ، دهها تن سکه تو بازار نابود کرد ، صدها شرکت را مفت واگذارکرد ، دهها میلیارد دلار ۴۲۰۰ تومانی
حیف و میل کرد ووووو
اگر هیچکاره و بی اختیار بود میتوانست این کار را بکند ؟
تو این مملکت رئیس جمهورش هیچکاره است آنوقت شما به استاندار گیر داده اید ؟ !
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
ولی چرا همکاری می کنند!؟
درست ما هممون در یک کشتی نشستیم
اما شما مسئولین و پزشکان، پرستاران، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و کارکنان شرکت نفت در VIP هستید
و مردم عادی در پایین ترین قسمت کشتی
چرا ذوالنور بگه؟ الان همه همینو میگن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
آقای ذوالنور این بدون اصولگراها سرکار بدون ایران وضعیتش بدتر از این بود چندین صدبرابر بدتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
احسنت به کاربر۱۴:۲۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
ذوالنور همان کسی است که برجام و پرچم آمریکا را در مجلس با دوستانش آتش زد
همه فقط حرف میزنند مردم هم سکوت کرده اند ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
سکوت یک وقتی می شکند
به اقاي ذوالنور بفرماييد اگر مجلس هم در كنار دولت تعطيل شود اتفاق خاصي براي كشور نمي افتد!
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
اتفاقا اتفاق خیلی خاص و محسوس میافتد ‌ ۱. کسی چوب لای چرخ مردم نمیگذارد ۲.هرروز قانون جدید باعث سردرگمی نمیشود ۳. با کنار رفتن بی سوادان مردم میدانند تلاششان به نتیجه میرسد . مجلس و دولت تعطیل شوند فقط برای یک سال کشور اباد میشود .برخی فقط حقوق میگیرند و بخاطر بی سوادیشان تیشه به ریشه کشور میزنند
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
مشکل کشور امثال همین ذوالنور است
یاد تشرهایی که امام خمینی رحمت الله علیه به مسئولین میزد به خیر. با این مسئولینی که شیفته قدرت و میز ریاست هستند و دلشان برای جاذبه ها و زندگی در غرب می تپد، تولید داخلی مفهومی ندارد. اینها خودشان اعتقادی به این موضوع ندارند چگونه میتوانند از این تولید حمایت کنند. اینها چگونه مطیع رهبری هستند که به هر مناسبتی در غرب به سر میبرند، به بهانه معالجه به بهانه دعوای خانوادگی به بهانه....تابناک خدایی منشر کن، تعارف که نداریم . با این مسئولین مثل استاندار گلستان روز به روز بدبخت تر میشیم.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
با این تنش افرینی های منطقه ای و شعارهای کوبنده هر روزه مرگ‌بر همه به جز من !؟
نمیتوان انتظار داشت تا هر روز بدبخت تر از قبل نشویم
و توسعه تولید و پیشرفت اقتصاد در کشور نیاز به آرامش و ارتباط سالم و آرام جهانی و امنیت سرمایه گذاری دارد
که خدا را شکر هیچکدام را نداریم
ما محکوم به شکستیم و قدرت در اختیار کسانی است که پاسخگو و مسئول نیستند و دولت هم هیچکاره و ناتوان است
آقای ذوالنور چرا از گفتن حقیقت ترس داری برادر بعضی از مردم نمی گویند اگر دولت نداشتیم کشور بهتر اداره می شد ،بلکه کل مردم ایران خواهان این موضوع هستند .
اما جناب واعظی رئیس دفتر جناب روحانی شما که ادعای رای 24میلیونی را با خودتان یدک می کشید آیا تاکنون 24دقیقه در کنار رای دهندگان خودتان بودید تا بدانید که چقدر از رای که به جناب روحانی داده اند پشیمان هستند؟
جناب واعظی بصراحت می گویم عملکرد شما ودولت روحانی آثار تخریبی به مراتب بیشتر از بمب های اتمی تمام دنیا داشته است ! چون بمب اتمی تنها می تواند جان ما را از ما بگیرد اما عملکرد شما ودولت روحانی در طول این 6سال اعتقادات دینی مردم را هدف گرفته واز بین برده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
واعظی و روحانی اصولی کار کردن هرچند اصلاحی رای اوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
شما که بهش رای ندادید بایدم نخواهید دولت سرجاش باشه ، اینهمه نهادهای ساختگی نبودن چه فرقی بحال مردم داشت ؟؟؟؟؟؟
بله اقای واعظی دقیقا درست مگویند دولت به تمام قول ها و وعده های که به نور چشمی ها و اقازادها وبقیه دوستان داذن عمل کردن الا کاری که باید برا مردم میکردن دولت هستهای را با بتون پر کرد تا عدهای بتوانند تابیعت امریکا اورپا را بگیرند مردوم را بخیال
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
هر چه بدبختی می کشیم از هسته ای است
البته اكر مجلي هم تعطيل بشه كارها خيلي بهتر ميشه با تعطيلي دولت
طفلک استاندار گلستان اینهمه اذیتش می کنین!
مگه چه خبر شده؟ خب سیل اومده دیگه زلزله که نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
حالا استاندار کرمانشاه که در محل بوده ، مثلا توانسته تا کاری برای مردم زلزله زده سرپل ذهاب بکند ؟
البته مردم معتقدند اگر محلس هم نداشتیم کشور بهتر اداره می شد. آقای ذوالنور کلاهت را بالاتر بگیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
مردم به. آقای ذوالنور تقلیل یافته است.
آقای ذوالنور مجلس هم همینطور نداشتیم بهتر بود
مگه ظریف پادشاها رو قبول داره؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
فراموش کرده است که اون پادشاه مسلمان نبوده است
فقط استاندار؟
خیلی وقت است کل دولت حسن در ایران نیست
از حرفهایشان کاملا معلوم است
آمارهای دروغ تورم و نرخ بیکاری و...
نه اضطراري جنگي هم اعلان كند نتيجه سالها افازاده هاست كه قانون را دور زدن
واقیت تلخ کشور اینست که افرادی بیسواد . از برکت هرج ومرج با مدارک دکتری وزیر واستاندار ومدیر شده اند اگر این استاندار مارندران اگر در محل خدمت بود مگر می خواست معجزه کندایشان بغیر از ناکارامدی تعهدی به کشور وملت ندارند مسیل ها حریم رودخانه ها.چنگل کوه همه ویلا سازی شده مثل کوهای استاراچه انتظاری از طبیعت یا افراد کاخ نشین دارید اگر خجالت نمی کشید بیوگرافی گذشته اقایان را منتشر کنید اقای ربیعی وزیر سابق فرمودند بنده در انقلاب جوشکار بودم حتما انتظار معجزه از ایشان داشتید
بله اگر دولت نباشد امثال ذوالنور بهتر میتوانند دلواپسی های خود را بروز و ظهور دهند. چقدر برخی خودخواه وتمامیت خواه هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
آفرین علی
کمرملت زیربارگرانی وانواع بلایا شکسته حضرات برای تعطیلات نوروز به کانادا و امریکا و اروپا تشریف برده اند !!!
مردم می گویند که اگر دولت در سایه نبود دولت قانونی و مردمی کشور را بهتر اداره می کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
تا اندازه ای درست است اگر دولت منتخب مردم باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
خیاوی عزیز این بهانه دروغ کهنه شده
با صادرات پیاز، گوجه، سیب، حبوبات و قوت لایموت ملت میخواهیم بازار روسیه و عراق و... تصاحب کنیم.
!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
باید صادر بشن محصولات کشاورزی. پیاز باید 30هزار تومان بشه در مقابل پژوی 70هزارتومانی
دولت ۴ درصدی پورشه سوار
دولت در حال چرت زدن است و سیل در حال آمدن
ذوالنور: مردم می گویند دولت نداشتیم کشور بهتر اداره می شد
درست میفرمایید دولت اگه شجاعت داشت اول به مردم می گفت چه اتفاق هایی افتاده و بعدش استعفا می کرد
اقاي مهندس تركان
با اين حرف ها خود و ساير مسؤولين را فريب ندهيد، مردم ديگر دارند از تمامي مسولین نااميد مي شوند و اين موضوع استثنا ندارد، فساد همه جا را گرفته و متاسفانه مسؤولين به فكر خودشان هستند نه مردم
جناب ذوالنور مردم چیزهای دیگری هم میگویند ،
که تند روها و بی منطق ها نبودند قطعا همین دولت ناکارآمد و ضعیف نیز میتوانست کشور را خیلی بهتر از این اداره کند .
پاسخ ها
سراب
| France |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
اینا عادتشونه چوب لای چرخ میزارن بعد دادو هوار میکنن که ببینید نمیچرخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
اصل حرف مردم را آقا یا خانم سراب گفت،،
یک کلام حرف حساب
اینها راضی اند کل مردم به فلاکت بیفتند بعدش ادعا کنند که دولتی که مردم انتخاب کنند اینگونه میشه
چون دولت در دولت زیاد است کدام دولت نباشد بهتر کشور اداره میشود بجای فرافکنی وشانه خارج کردن از زیر بار مسئولیت بفکر چاره باشید مراکز قدرت بسیار با تغییر در قانون اساسی واحدویکپارچه کنید باز هم میگم کسی قدرت با پول بدست بیارد عدالت هم با پول میفروشد
آنهاییکه می گفتند خشکسالی کار دشمن است حال که دشمن آب را ب ما ر حلال کرده چرا خودمان را غرق در آب و. وعزیزانمان را خفه کرده ایم
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
کار خود اسرایل غاصب هستابرهارا هول دادن طرف ما تا سیل بیاد تعطیلات به کام دولت مردان تلخ شود وانها از اورپا وامریکا برگردن من از اینو از تلفنهای نتایاهو وترامپ که باهم صحبت میکردن فهمیدم مرگ بر امریکا مرگ بر اسرایل خیلی مامردین هر دوتا تون
آقای ترکان،برادرعزیز
یادتان نرود که رابطه دولت و ملت باید دوطرفه باشه
نمیشه ملت ازخودشون هزینه کنند و همیشه گول بخورند،این دفعه روواقعا باورکن برادر،دیگه نفسی نمونده توملت که بالا بیاد،چون ازاصل انقلاب دورشدیم،اتقلاب نکردیم که عده ای سفره انقلاب روول نکنن وهمیشه به کام اونها و فرزندان و نواده عاشون باشه،
آقای استاندار عزیز ، کاش نمی آمدی و استعفا میدادی و از مردمت عذر خواهی می کردی. این عذر بدتر از گناه است،ما تو کانادا زندگی می کنیم و اجازه دهید توضیح بدهم. اولا سیستم درمانی کانادا بر مبنای ارجاع است. یعنی حتما و فقط ابتدا باید نزد پزشک عمومی بروید و بعد ازحداقل چند ماه که نوبت هستید می توانید دکتر متخصص شما را می بیند. بنابراین شما چگونه به این سرعت موفق به درمان نزد دکتر متخصص شده اید؟ یا اینکه مشغول درمان نزد دکتر عمومی بوده اید؟ دوما اساسا چه درمانی است که در ایران ما آن را نداریم؟ لطفا نام آن روش یا داروی درمانی را بفرمائید تا ما هم یاد بگیریم. چهارم آنکه چرا شما از قدرت خود استفاده کرده اید و برای درمان به کانادا تشریف برده اید در حالیکه مردم فقیر و محروم همان استانی که شما استاندار آن هستید برای درمان به همان بیمارستان گرگان می روند ؟ مگر خون شما از آنها رنگین تر است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
پس اعتراف کردید که در کشورهای متمدن دست بیماران براحتی به متخصص نمیرسه؟میدونی چرا؟بخاطر هزینه بالا نه فکر کنی به خاطر صلاح بیمار
لطفا به آقای ذوانور بگویید مردم چیزهای دیگر هم می گویند، قرار نیست هرچه را که به نفعتان هست، فقط بشنوید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
احسنت
بنده خدا برای اقوام درجه ۳-۴ شون که مقیم کاناداهستند !!!! مشکلی پیش امده رفته بوده مشکلشونوحل کنه دیده وقت مناسبیه برای درمان هواهم که عالیه تعطیلات عیدهم که هست میخواسته بایه تیرچندنشون بزنه !!!
آقای ذوالنور مگر دولتی هم باقی گذاشتید
وقتی همه علیه دولتند از داخل و خارج
آیا انتظار معجزه از دولت دارید
خدا به داد ملت برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
خوش بحال کاسبان تحریم شده
ما اندازه چندتا کشور منطقه دولت داریم که اینطوری دست پختشون شیر تو شیر شده
آقای ذوالنور بعضی نماینده ها هم نبودشان بهتره و کشور بهتر اداره میشه
پاسخ ها
محسن ،پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
درست است واقعا نبود امثال مطهری که به هیچ وجه دغدغه مردم را ندارد از بودشان مفیدتر و بهتر بود و بسیاری از نمایندگان لیست امیدزدایی
همه دستور میدن برید مناطق سیلزده کی در عمل اجرا خواهد کرد نامعلوم خدا خودش به داد مردم برسه با این مسوولان شعارگو
به نظر بنده اکه پولی که بلبت سلخت وساز مجلس وحقوقهای که گرفتن صزف امور اقتصادی میکردن بهتر از این مجلس برا مملکت فایده داشت
منظور مردم فقط نمایندگان و مجلس نیست
جهانگیری جوری قیافه میگیره گویی استاندار گلستان و بقیه را محمود منصوب کرد!!؟
بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم

فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم__________صادقانه وازسر مسولیت مینویسم مادرانتخاب مسولین گرفتار ریا ونفاق شده ایم مردم باهرکیش ومرامی عاشق امثال شهیدان رجایی وهمت وباکری وزین الدینها ومطهریها هستند ولی انحصارطلبان به قدری مردم راحذف کرده اند که طالبان قدرت برخی باریا مسولیتهارا بعهده میگیرند وبا ته ریش به مومنین واقعی بی حرمتی میکنند
حجت الاسلام رئیسی .منصب دولتی مقام حوزوی را بالا میبرد آیا!
به جناب ذوالنورى بفرماييد نظر ما مردم درباره ى مجلس ناکارامد هم همين است .
کجای دولت روحانی به دولت شباهت دارد!؟
البته ذوالنور تمنیات قلبی خود را بیان میکند اگر راست میگویید نظرسنجی بگذارید اینقدر از طرف مردم صحبت نکنید .
اقای احمدی نژادمن به شمارای ندادم وبرعلیه شخص شما خیلی انتقادکردم ولی الان باصدای بلندمیگم صدرحمت به دولت شما من زمان شما خودرو سراتو فول اپشن ۲۰۰۰ سی سی کره ای رابا۱۶ میلیون پیش پرداخت وبصورت اقساط خریدم ۴۸ میلیون (بااحتساب سود)حالا مدل روز همان خودرو را۴۰۰ میلیون نمیشه خرید اقای احمدی نژاد اگرمیدانستم بعداز دوره شما روزی خواهدرسید که برنج را کیلویی ۲۰ هزارتومان وگوشت ۱۳۵ هزارتومان و پیاز راکیلویی ۱۱ هزارتومان بخریم دستم راداغ میکردم و به روحانی رای نمیدادم خداپدرت رابیامرزد ما قدرتوراندانستیم حلالمان کن !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
همون موقع پراید 7میلیونی شد 23 میلیون جناب نادم
بهزاد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
روحانی که گند زده ولی احمدی نژاد هم همینطور
بود. زمان ایشون تحریم تحریمها کمتر وساده تر بود و دولت آمریکا هم اینطور وحشیانه دشمنی نمیکرد ولی دقیقا به همین شکل دلار از هزار تومن رسید به چهارهزار و خورده ای. همه ی اجناسم سه چهاربرابر شدند. جفتشون از یه قماشند.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
زنده باداحمدی نژاد مردمی
دولت و مجلس دیگه شورش را درآورده اند، ملت زیر بار مشکلات اقتصادی نابود شدند به مولا
نه تنها دولت و مجلس بلکه اگر کلا بقیه ارکان هم نبودند مملکت خیلی بهتر اداره میشد!
نمونه های بارز برای کودتا و ایجاد شورش در مناطق محروم
واعظی: دولت به قول‌های که داد عمل کرد
آقای ظریف تفکراتشن تو ۲۵۰۰ سال پیش گیر کرده. جناب اوضاع کنونی دنیا هر روز داره عوض میشه اونوقت شما داری از ۲۵۰۰ سال پیش صحبت می کنی؟؟؟!!!!
فقط در شرایط بحرانی میتونه نفس بکشه .
اختیار دارید جناب ذوالنور،،، ما همیشه دولت داریم و خوبش هم داریم ولی دولت واقعی ،دولت اقای روحانی یا خاتمی و احمدی نژاد نیست!!
لذا پیدا کنید پرتقال فروش را،،،!؟
سالی کا نکو است از بهارش پیداست
نادم جان ۱۳:۰۵ زیاد خودتو بابت رای ندادن به احمدی نژاد سرزنش نکن..بهت قول میدم ۳سال دیگه میگی روحانی'خدا پدرتو بیامرزه.این قانون طبیعته..البته فقط تو ایران
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل