بازدید 6613
با تحولات منطقه و جهان

اعتراض شدید به وزیر خارجه آمریکا با دست‌های خونین در مجلس سنا/ هشدار نماینده سازمان ملل درباره سرایت جنگ به سوریه/ حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه/ اعزام ۳۰۰ سرباز آمریکایی به خاورمیانه

اعتراض شدید به وزیر خارجه آمریکا با دست‌های خونین در مجلس سنا، هشدار نماینده سازمان ملل درباره سرایت جنگ به سوریه، حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه، اعزام ۳۰۰ سرباز آمریکایی به خاورمیانه و هشدار مسلمانان آمریکا به بایدن، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۰۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 01 November 2023

اعتراض شدید با وزیر خارجه آمریکا به دست های خونین در مجلس سنا/ هشدار نماینده سازمان ملل درباره سرایت جنگ به سوریه/ حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه/ اعزام 300 سرباز آمریکایی به خاورمیانه

بین الملل تابناک: اعتراض شدید به وزیر خارجه آمریکا با دست‌های خونین در مجلس سنا، هشدار نماینده سازمان ملل درباره سرایت جنگ به سوریه، حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه، اعزام ۳۰۰ سرباز آمریکایی به خاورمیانه و هشدار مسلمانان آمریکا به بایدن، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اعتراض شدید به وزیر خارجه آمریکا با دست‌های خونین در مجلس سنا

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه در جلسه استماع سنا درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، خواستار کمک ۱۰.۶ میلیارد دلاری برای تقویت توانایی رژیم صهیونیستی شد.

در جریان حضور و سخنرانی بلینکن در جلسه سنا، تظاهرات کنندگان ضد جنگ، دست‌های آغشته به خون خود را پشت سر وی بالا برده و اعتراض خود را به جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه ابراز داشتند.

این فعالان ضد جنگ همچنین شعار‌هایی سر داده و خواستار آتش بس فوری در غزه شدند.

 

حمایت بی چون و چرای آمریکا از رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که وزارت بهداشت فلسطین، عصر امروز خبر داد، در جریان بمباران اردوگاه جبالیا، تا این لحظه بیش از ۱۰۰ تن شهید و بیش از ۳۰۰ تن هم زخمی شده‌اند.

هشدار نماینده سازمان ملل درباره سرایت جنگ به سوریه

فرستاده سازمان ملل به سوریه گفت، جنگ رژیم صهیونیستی و حماس در حال سرایت به سوریه است که ناشی از بی‌ثباتی فزاینده، خشونت و عدم پیشرفت در راه‌حل سیاسی نسبت به درگیری دوازده ساله این کشور است.

 «گی‌یر پدرسن» فرستاده سازمان ملل به سوریه در نشست شورای امنیت این سازمان گفت: علاوه بر خشونت ناشی از درگیری سوریه، مردم این کشور اکنون با چشم‌انداز ترسناک درگیری احتمالی گسترده‌تر در راستای درگیری‌های اسرائیل و حماس مواجه هستند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از این فرستاده نوشت: سرایت درگیری به سوریه صرفا یک تهدید نیست، بلکه این مسئله آغاز شده است.

پدرسن با اشاره به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه‌های حلب و دمشق افزود: منطقه در خطرناک‌ترین و متشنج‌ترین حالت است. سوخت به انبار باروتی که از پیش در سوریه شعله‌ور شده، اضافه می‌شود؛ اتفاقی که حاکی از افزایش خشونت حتی پیش از هفتم اکتبر است.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر حملات در مناطق تحت کنترل دولت از جمله یک حمله شناسایی‌نشده علیه یک جشن فارغ‌التحصیلی در دانشگاه نظامی در شهر حمص، خاطرنشان کرد که تعداد سوری‌های کشته و زخمی‌شده و آواره از سال ۲۰۲۰ به بالاترین میزان خود رسیده است.

حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه

شبکه المیادین خبر داد که صدای چند انفجار از داخل پایگاه نظامیان آمریکا در میدان نفتی العمر واقع در دیرالزور سوریه شنیده شده است؛ هنوز جزئیات بیشتری درباره علت این انفجارها منتشر نشده است.

خبرگزاری اسپوتنیک اما گزارش داد که دو انفجار در این پایگاه صورت گرفته که ناشی از حملات راکتی جدید بوده که به این پایگاه اصابت کرده است.

منابع محلی به اسپوتنیک گفتند که این عملیات علیرغم آماده‌باش کامل پایگاه های آمریکا در شرق سوریه، با موفقیت انجام شده است.

به دنبال تشدید جنگ در اراضی اشغالی فلسطین، پایگاه‌های آمریکا در مناطق مختلفی از عراق و سوریه طی روزهای گذشته هدف حمله قرار گرفته‌اند که در پی این حملات، ده‌ها نظامی آمریکایی مجروح شده‌اند.

حملات مقاومت، اشغالگران آمریکایی را مجبور کرد تا دو سوم پرسنل نظامی و «غیرنظامی» خود را علاوه بر خروج سفیر و کارکنان اصلی، تنها ظرف یک هفته از عراق خارج کنند.

روز گذشته نیز منابع خبری از شنیده شدن صدای چهار انفجار مهیب در پایگاه عین الاسد واقع در غرب عراق خبر دادند. این پایگاه مقر نظامیان آمریکایی است.

پیش از عین الاسد، منابع مذکور از حملات راکتی به پایگاه غیر قانونی نظامیان آمریکایی در میدان نفتی «کونیکو» واقع در شمال شرق استان دیرالزور سوریه خبر دادند.

مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت. به گفته این گروه، این حمله از طریق چند راکت صورت گرفته که به هدف اصابت کرده است.

اعزام ۳۰۰ سرباز آمریکایی به خاورمیانه

 سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که آمریکا ۳۰۰ سرباز دیگر را به خاورمیانه (غرب آسیا) اعزام خواهد کرد، اما در عین حال مدعی شد که این نظامیان به اراضی اشغالی نخواهند رفت.

وی در ادامه با اشاره به عملیات مبارزان مقاومت علیه نظامیان آمریکایی گفت: نیروهای ما از ۱۷ اکتبر تاکنون در عراق و سوریه ۲۷ بار مورد هجوم قرار گرفته‌اند.

هشدار مسلمانان آمریکا به بایدن

مسلمانان آمریکا و برخی از فعالان دموکرات این کشور به "جو بایدن" رئیس جمهوری ایالات متحده هشدار دادند که اگر اقدامات فوری برای تضمین آتش بس در غزه بکار نبندد،  میلیون‌ها رای‌دهنده مسلمان را بسیج خواهند کرد تا مانع کمک‌ها و حمایت‌های آنها از او در انتخابات سال ۲۰۲۴ شوند.

خبرگزاری رویترز نوشت: شورای ملی دموکراتیک مسلمانان در آمریکا که شامل رهبران حزب دموکرات از ایالات تاثیرگذار در انتخابات از جمله میشیگان، اوهایو، پنسیلوانیا است، از بایدن خواستند از نفوذ خود بر رژیم صهیونیستی برای میانجی گری جهت برقراری آتش بس تا ساعت پنج بعدازظهر امروز (به وقت آمریکا) استفاده کند.

رهبران مسلمان در نامه ای سرگشاده با نام «ضرب الاجل آتش بس ۲۰۲۳» وعده دادند، رای دهندگان مسلمان را برای خودداری از «تایید، حمایت یا رای به هر نامزدی که حملات تهاجمی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را تایید می کند»، بسیج کنند.

این شورا خطاب به بایدن نوشت: حمایت بدون قید و شرط دولت شما، تامین شرم آور منابع مالی و مهمات، نقش بسیار مهمی در تکرار خشونتی دارد که باعث کشتار غیرنظامیان شده و اعتماد رای دهندگان به دولت شما را از بین برده است.

کیت الیسون، عضو پیشین مجلس نمایندگان آمریکا، دادستان مینه سوتا و اولین مسلمان منتخب در کنگره آمریکا و اندری کارسون، عضو دیگر مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت ایندیانا از بنیانگذاران این شورا و رئیس آن هستند.

رویترز نوشت: این نامه تازه ترین نشانه از خشم و ناامیدی فزاینده جوامع عرب زبان و مسلمان آمریکا از شکست بایدن در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی در غزه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۷
مغز براندازان هم اکنون
درسته دولت آمریکا داره از نسل کشی اسراییل حمایت میکنه ولی مردمش میتونن به وزیر خارجه شون اعتراض کنن. جوووونم آزادی

تشخیص
درمان ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حرافی و کشیدن ماشه و به راه انداختن جنگ آسان است.
اما تبعات ناشی از شکست در جنگ سالها و سالها باقی می ماند.
آیا خرمشهر بعد از 35 سال خرم شهر شد؟
آیا آبادان بعد از 35 سال دوباره آباد شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اگر خرمشهر تشریف ببرید می بینید
هنوز بعضی از ساختمان ها و مغازه های
اطراف مسجد خرمشهر ویران و آثار بمب و گلوله روی آن نمایان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
هدف ایران در جنگ رسیدن به قدس بود که به آن دست نیافت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
خخخخ دم گرم خواهشا یه درمانی پیدا کن براشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
عزیزم شما نمی‌توانید معنی این کار درک کنید و مغزت کشش نداره ، همین که در امریکا همچین آزادی دارد و در ایران نوشتن مطلب در شبکه های اجتماعی علیه حماس جرم است کافی که نشان میده تفاوت مغز امثال تو با مغر ایرانیان شبیه من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
هیچ کس نمیتواند از این هیولای دیوسیرت رزیم غاصب کودک کش چهره‌ی یک مظلوم بسازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
آزادی در آمریکا ظاهری است به هر حال ما فقط جنایات آمریکا را میبینیم
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
فقط کافیه کدخدا کوتاه بیاد
اعتراض مردم امریکا ممکنه موثر باشه
فقط کافیه کدخدا بخواد
آمریکا شیطان بزرگ است. رحمت خدا بر حضرت امام خمینی که چند دهه پیش این حقیقت را بیان کردند. تمام شرور عالم زیر سر آمریکاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
و حتما ما حقیقت محض و نور هستیم
نتانیاهو هم می گوید ما نور هستیم
گشترش جنگ در خاورمیانه به نفع هیچ کشوری نیست.

جنگ شوخی بردار نیست. اگر دامنه جنگ به ایران برسد، نه تنها تمامیت ایران تهدید خواهد شد، بلکه ایران به دوران قبل از شاه عباس برمی گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اگر اسراییل به قطعنامه های سازمان ملل عمل میکرد و افسارش کشیده میشدجنگی هم نبود
ایران در مواجهه با آمریکا و اسراییل تنها است.

مطمئن باشید، بسیاری از گروههای متحد ایران در منطقه هم آن زمان تو خالی از آب در خواهند آمد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
همین الان هم حامیان حماس که بیشترشان عرب هم هستند جربزه دخالت در جنگ غره را ندارند.
شما توقع دارید که اعراب سنی در جنگ طرفداری ایران را بکنند؟
همین حماس و شخص اسماعیل هنیه در جنگ سوریه به ایران پشت کرد و طرف آمریکا و مخالفان بشار اسد را گرفت.
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
تا حالا به فلسطین سفر کردین؟
مردم فلسطین به هیییییییییچ وجه ایرانی هارو دوست و مسلمنان نمیدونن. بیشتر ذهنیت اعراب فلسطین نسبت به ایران مانند تفکرات وهابیت هست. ایرانی هارو شیعه مجوس میدونن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
از این کار وقیح تر نداریم که بخوای رژیم تروریستی و تروریست پرور و کودک کش صهیونیستی رو مظلوم هم جلوه بدی، سابقه ی این سفاکان سیاه تر از این حرفهاست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حاضرم قسم بخورم تو كه اسمت رو گذاشتي سيد مهدي سيد نيستي و يا اينكه اصلا مسلمان نيستي و دقيقا داري حرف اسرائيل رو ميزين . اسرائيل به سني ها و وهابي ها ميگه فلسطيني ها شافعي هم نيستن شيعه شدن و چند تا دليلو سند هم رو ميكنه براشون بعد تو كشور ايران كه ميدونه شيعه هستن ميگه اونا سني معمول يهم نيستن و همشون وهابي هستن و از داعشي ها بدترن . شك ندارم تو اسرائيلي هستي
اعتراض شدید ؟!!!!!!!!
۴ تا مغز نخودی هنگام سخنرانی جناب بلینکن پشتش سر و صدا کردن با دست های قرمز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
چقدر جالبه دست وپا زدن مزدوران برای لاپوشانی شکست هسمنه ارباباشون اما نمی دونند که تازه اولشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
پس شما از آمریکا که از مسببین جنایات اسراییل است حمایت میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۱:۴۵
کشته شدن 11هزار نفر در غزه تازه اولشه؟ پس آخرش چیه؟ قراره نسلشون منقرض بشه یعنی؟

. این اولشه پس آخرش چیه؟
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
مغز نخودی شما هستی که جنایات اسراییل را نمیبینی
حتی تصور مقایسه قدرت نظامی ایران و آمریکا هم رعب آور است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اگر قدرت نظامی همه کشورهای اروپایی با نفرات و تجهیزات را با هم جمع کنید و در 20 ضرب کنید قدرت نظامی آمریکا بدست می آید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
متاسفانه همین قدرت نظامی عامل بحرانهای جهان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
هنوز چیزی در مورد جنگ نامتقارن نمیدونی بچه جون، زیاد گیم بازی میکنی
نه مذاکره می کنیم.
نه جنگ خواهد شد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
ولی عوضش وضع مردم هر روز بدتر و بدتر خواهد شد طبق سنوات گذشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
سفسطه نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
وقتی که مدام حرف و فکر و ذکر و تلاش و کوشش و برنامه مسئولین‌ غزه و یمن و سوریه و عراق است این یعنی چی؟؟؟

ما مردم ایران بزرگ چه نفعی از این کار می بریم غیر از ضرر؟؟؟
با عرض سلام خدمت همه خوانندگان فهمیم
توصیه بنده به عنوان کسی که حداقل 50 سال تاریخ خوانده ام و با سن 78 سال به همه دینداران و وطن پرستان با هر تفکر ی اینستکه در این شرایط حساس از
سرنوشت کشورهای مانند عراق، افغانستان، لیبی، اوکراین، شیلی. آرژانتین،ویتنام و.... درس بگیرید و بی خود و بی جهت
این کشور را درگیر جنگ و ویرانی دوباره نکنید.
منازعه بی پایان اسرائیل با اعراب هیچ برنده ای ندارد و تا همه ی گروهای اسلامی و کشورهایشان و اسرائیل وغرب تن به راه حلی مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی ندهند این نزاع همچنان ادامه خواهد یافت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حاج آقا 78 سال عمرت رو در کمال تاسف هدر دادی و نشان دادی نه از تاریخ چیزی می دانی و نه مذهب و وطن....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۰:۰۳
درک شما همینقدر هست. فکر میکنید از همه بیشتر میفهمید در حالی که در تارکی محض دست و پا میزنید
با توهین و وصله چسبوندن مشکلی از شما حل نمیشه
آمریکا مهد آزادی .
چه آزاد و راحت میتونن جلوی وزیر خارجه حضور پیدا کنن و اعتراض خودشون رو نشون بده بدون هیچ محدودیت و معذوریتی .
کجای دنیا اینجوریه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
تاریخ خوندی؟ آمریکا هرگز یک کشور نبوده و
نشد و نخواهد شد اینا یسری ایالت هستن که سالها هم دیگه رو کشتن و کسی زورش به اون یکی نرسید و صلح کردن اما یک کشور واحد نیست این آزادی که میگی در اصل قانون جنگل هرکی ارکیه که خود به خود به وجود اومده چون هرگز یه حکومت واحد نداشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
پس چرا کسی وارد ساختمان کنگره شد با اینکه قهرمان المپیک بود ۲۴ سال حبس دادن بهش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۰:۵۸
اگر یک نفر مسلح وارد ساختمان مجلس بشه چیکار میکنن؟ ازش تقدیر میکنن؟
وقتی میخوای یه چیزی رو بگی شرط انصاف رو رعایت کن و کامل بگو.
نگو یک ورزشکار المپیک وارد ساختمان کنگره شد. بگو یک فرد مسلح به قصد تخریب و آسیب وارد کنگره شد.
حالا به نظر شما حکمش چیه؟ باید ازش تقدیر میکردن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
این به قول شما آزادی نوعی فریب اذهان است
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اگه دموکراسی ومردم سالاریه چرادوره قبل رای هیلاری کلینتون بیشتربود اما ترامپ پیروزشد؟مگه مردم گفتن باید رای الکترال باشه؟یاچرا برای کمک نظامی اقتصادی به اکراین واسرائیل رفراندوم برگزارنمیکنن؟
امروز اردوگاه غرب از هر زمان دیگری متحدتر شده است. اروپا و آمریکا در هیچ دوره ای از تاریخ تا این اندازه به هم نزدیک نشده بودند. تهدیدات روسیه، چین، کره شمالی و ایران به سطح جدیدی رسیده که تا به حال برای غرب سابقه نداشته است.
اوضاع جهان به مرحله بحرانی شروع یک جنگ گسترده جهانی با مرکزیت اروپا و خاورمیانه پیش می رود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اردوگاه مقاومت هم
غزه را دم توپ داد
البته خود غزه ای خام مقصر است
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
هم درسته هم نه. همین الان اتحادیه اروپا به تصمیم واحدی برای اعلام موضع در قبال این جنگ نرسیده و خودش هم به اون اعتراف می کنه. اما کلیت حرفت تا حدودی درسته
پشیمانی را در چهره و رفتار خیلی‌ها میشه دید، اما غرورشون اجازه نمیده که به زبان بیاورند
پاسخ ها
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
تو تا نوک دماغت روهم نمیتونی ببینی
بلینکن در جمع محدودی صحبت می‌کرد، تقریبا با قاطعیت می توان گفت این برادران و خواهران دست قرمز و آن خواهر فریاد زن با هماهنگی عوامل جلسه اقدام به این کار نمودند همه می دانیم که اولا دولت بایدن با نتانیاهو مشکل داشت ثانیا مطلوب آمریکا این است که جنگ خیلی طولانی نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
پس چرا پیشنهادهای آتش بس را وتو میکنه و کمک های نظامی فراوان
سرنوشت جنگی که یک طرف با ترقه و فشفشه حمله می کند و طرف دیگر با بمب های یک تنی هوشمند و سنگر شکن از قبل مشخص است.
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
برخی آدم های مشخصی که همواره حامی مستمر جنایات روزمره رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین بودیم اکنون در تلاشند در تحولات جدید جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و بدون توجه به تضییع ۷۵ ساله حقوق ملت فلسطین توسط یک رژیم اشغالگر و ذره‌ای اعتنا به این همه جنایات این رژیم، در تحولات اخیر در کنار ظالم به پشتوانه ظالم علیه ملت مظلوم فلسطین
قابل توجه نماینده های ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
از جمله
منادی
میرسلیم
عنابستانی
نباید ایران درگیر جنگ بشه ولی اگر منصف باشیم و تاریخ سرزمینهای اشغالی را بدانیم لا اقل حمایت عاطفی از فلسطینیها نماییم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
من از کسی حمایت میکنم که ازم حمایت کنه. به من نگه مجوس و در جنگ عراق علیه من نجنگه و عکس صدام رو به درو دیوار نزنه
روز ۲۳ مرداد سال ۱۳۸۵تبدیل به نقطه عطف تاریخ شد و ماشین جنگی رژیم صهیونیستی که مدعی‌است پنجمین قدرت نظامی جهان است، از حزب‌‌الله لبنان شکست خورد.
این یک افتضاح حقوق بشری و لکه ننگی بر دامن آمریکا و اسراعیل است که هرگز فراموش نخواهد شد


انسانها فهم دارند
نمیدانم چرا بعضی ها از قدرت آمریکا ..../مگه چهل سال جلو آمریکا نایستادیم/هرچند با بدبختی و آمریکا هم هیچ غلطی نتونست بکنه/نترس دلاور مطمئن باش آمریکا اگه میتونست خاک ایران را تا حالا به باد داده بود/نترس بسپار به دلاور مردان سپاه و ارتش وبسیج..........
ضربه ای که به مانع سخت و مقاومت محکم برخورد کند، کمانه می کند. اکنون زمان کمانه کردن شکست دوم، به عمق اسرائیل است. جایی که مخالفان و معترضان اگر بتوانند، نتانیاهو را تکه و پاره می کنند.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی