بازدید 39881
دو هزار و نهصد و بیست و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

طعنه دیپلمات سابق ایران به سفیر روسیه / یک نماینده: احمدی‌نژاد به اجلاس داووس می‌رود / معاون رئیس جمهور: ابدا در این دولت انتصابات فامیلی نداریم / به بهانه توسعه حرم شاهچراغ ۲۰۰ خانه تاریخی در شیراز تخریب می‌شود؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند اولیانوف: مذاکرات وین هنوز به زمان نیاز دارد / رئیس کمیسیون تلفیق: اکنون زمان مناسبی برای جراحی اقتصادی نیست / سفیر ایران در دمشق: جنگ سوریه تمام نشده است / سازنده میز مذاکره معروف کرملین: دروغ می‌گویند، میز به فاصله گذاری کرونا ربطی ندارد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ 16 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

به بهانه توسعه حرم شاه‌چراغ ‌۲۰۰ خانه تاریخی ‌در شیراز تخریب می شود؟

روزنامه شرق نوشت: «تخریب ۲۰۰ خانه تاریخی در شیراز برای توسعه شاه‌چراغ»؛ طرحی که در دولت قبل کنار گذاشته شده بود، اما با روی‌ کار‌ آمدن دولت ابراهیم رئیسی دوباره سر زبان‌ها افتاده و نگرانی را به جان مردم و فعالان فرهنگی این شهر انداخته است.بر اساس این طرح، قسمت زیادی از بافت تاریخی شیراز که در آن ٢٠٠ خانه تاریخی قرار دارد، تخریب می‌شود تا حرم شاه چراغ گسترش یابد. این تخریب‌ها از دهه ۶٠ با ساخت خیابان غربی بارگاه آغاز شد که در آن چندین خانه تاریخی نابود شد. در نیمه دوم دهه ٧٠ نیز تحت عنوان طرح «بین‌الحرمین» حدود هفت‌ هکتار دیگر از بافت تاریخی جنوب حرم تخریب شد که بزرگ‌ترین ویرانی در تاریخ تخریب‌های بافت تاریخی ایران در چهار دهه گذشته است./شرق

عذرخواهی نوشین معراجی؛ به اصول دینی در روابط زن و مرد ایمان کامل دارم

نوشین معراجی، فیلمنامه‌نویس «نمور»، بابت شائبه‌ها و سوء‌تفاهم‌های پیش آمده پس از انتشارِ فیلمِ ناقصِ سخنانش در نشست خبری این فیلم، عذرخواهی کرد و نوشت: اینجانب نوشین معراجی به عنوان یک ایرانیِ مقید به دین اسلام و با اطلاع و آگاهی از مناسبات و شرعیات مقدس شیعیان، طبیعی است که جاری شدن خطبه عقد در هنگام ازدواج زوجین را لازم و قطعی می‌دانم و به آن اعتقاد راسخ دارم.همان‌طور که بر مبنای همین اعتقاد و آگاهی خود نیز تجربه شیرین عقد شرعی و رسمی را داشته و بنابراین، سوء برداشت از صحبت‌های من، خلاف واقع است و صحبت بنده اشاره به وجود عشق به‌ عنوان یک مکمل در کنار عقد شرعی بوده و به هیچ وجه در رد و تکذیب چنین چیزی سخن به زبان نیاوردم./ایسنا

کوثری: اگر کسی با دقت فایل صوتی فرماندهان سابق سپاه را گوش کند، به فرماندهان سپاه آفرین می‌گوید

محمداسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس: فایل صوتی فرماندهان سپاه، اقتدار فرماندهی و سلامت سازمانی سپاه را نشان می‌دهد. رسانه‌های معاند یک فایل تکراری را بازنشر کرده‌اند و خیال می‌کنند که به سند دسته اول دست یافته‌اند. اگر کسی با دقت و منصفانه این فایل صوتی را گوش کند، به فرماندهان سپاه آفرین می گوید که با حساسیت مسائل رخ داده را دنبال و تلاش می کنند تا سلامت مجموعه حفظ شود./فارس

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم: زایمان اجباری، مثل حجاب اجباری نتیجه عکس دارد

محمدتقی فاضل میبدی: مگر با حجاب اجباری توانستیم مشکل بی حجابی را حل کنیم که حالا بخواهیم با زایمان اجباری مشکلی حل شود؟تا به وعده‌هایی که دادیم عمل نکنیم و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل نشود و اعتمادشان را جلب نکنیم، مشکلی با قانون گذاشتن حل نمی‌شود. افرادی که از تعدادی بازیگر زن با عنوان بدحجابی شکایت کردند، عده ای معدود در حوزه علمیه هستند که معلوم نیست از کجا هدایت می‌شوند که هر چندوقت یک‌بار چنین کارهایی می‌کنند، مثلا زمانی که بحث برجام شد گوشه‌ای جمع می‌شدند و شعار "استخر فرح در انتظارت" سر می‌دادند.اینکه بخواهیم در مسئله هنر و سینما اینقدر سختگیر باشیم و به حجاب و گریم زنان بازیگر ایراد بگیریم و شکایت کنیم، موضوع خطرناکی است. هنر و سینما بخشی از هویت یک ملت است نباید اینقدر سخت گرفت.

سرنوشت نامعلوم عروسک‌های ۶ میلیون تومانی! / خرس‌های گنده کجا می‌روند؟

یک فروشنده اسباب بازی: ‌معمولا از روز ولنتاین تا چند روز بعد افراد بسیاری مراجعه می‌کنند که به بهانه اینکه در «خانه جا نداریم» یا «نمی‌توانیم این خرس گنده را در خانه نگه داریم» و به هزار و یک دلیل دیگر، خرس‌های هدیه ولنتاین را برای فروش می آورند.» یک فروشنده عروسک‌: اغلب متقاضیان فروش خرس ولنتاین دختران و پسران زیر ۲۵ سال هستند، قیمت خرس‌های بزرگ ۲ متری بسته به جنس پولیش آنها، از ۲ میلیون تا ۶ میلیون تومان و خرس‌های کوچک ۲۲ سانتی‌متری از ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۲ هزار تومان به فروش می‌روند. /همشهری

فعال سیاسی اصلاح‌طلب : برخی اصولگرایان برای کاهش نقش جمهوریت و حق مردم خواب‌هایی دیده‌اند

محمدتقی فاضل‌میبدی: برخی اصولگرایان برای اینکه حقوق ملت را کم کنند خوابی دیده‌اند؛ یعنی از نقش جمهوریت کاسته و بر نقش شورای نگهبان اضافه کنند.اگر شورای نگهبان و مجلس خبرگان و گروه فکری حاکم در آن‌ها بخواهند اصلاحاتی را انجام دهد، به نظر همین قانون اساسی فعلی بهتر است. برای این‌که ممکن است همان مقدار حقوقی که برای ملت در قانون اساسی وضع شده، کمرنگ‌تر از آن هم شود. اگر قرار است با همین وضعیت فعلی، مقام نخست وزیری احیا شود، کار درستی نخواهد بود. باید کاری کنیم که ریاست‌جمهوری از دست مردم خارج نشود و مردم بتوانند آزادانه در انتخابات شرکت کنند./ایلنا

سرلشکر سلامی: دشمنان را زمین‌گیر کرده‌ایم

سرلشکر سلامی: آموخته‌ایم که باید در مقابل دشمنان خدا بایستیم تا مردم‌مان ایمن و آرام باشند، آرامش بگیرند و امروز فرزندان ملت ایران در هوا، زمین و دریا مقابل دشمنان صف به صف ایستاده‌اند تا راه را بر آنان ببندند و به‌فضل الهی دشمنان ما امروز در مقابل اقتدار و قدرت ایران اسلامی عاجز، ناتوان و زمینگیر شده‌اند، به‌گونه‌ای که قدرت حرکت ندارند. فرمانده‌کل سپاه در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر برای خدمت و کمک به مردم عزیزمان، برای همراه شدن با مشکلات جامعه، برای رفع مشکلات، کاهش آلام و دردهای جامعه تلاش می‌کنیم؛ خدمت‌رسانی به مردم افتخار ماست و تا آخر در این میدان می‌مانیم.

معاون رئیس جمهور: ابدا در این دولت انتصابات فامیلی نداریم

معاون اجرایی رییس جمهوری تاکید کرد: اگر کسی مصداقی از انتصابات فامیلی دارد معرفی کند تا سریع آن موضوع را رسیدگی کنیم. صولت مرتضوی درباره انتصابات فامیلی در انواع سطوح مدیریتی در دولت سیزدهم اظهار داشت: انتصابات فامیلی در دولت مردمی و انقلابی فضاسازی رسانه‌ای است و ابدا در این دولت انتصابات فامیلی نداریم. وی ادامه داد: دو مورد از انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم را نام ببرید تا من از آن دفاع کنم. معاون اجرایی رییس جمهوری تاکید کرد: اگر کسی مصداقی از انتصابات فامیلی دارد معرفی کند تا سریع آن موضوع را رسیدگی کنیم.

پلیس: سرقت پل در غرب تهران کار پیمانکارانش بود

دهم بهمن ماه امسال بود که ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران از سرقت عجیب یک پل در بزرگراه شهید همدانی خبر داد و از وقوع آن ابراز تعجب کرد. او که در صحن شورای شهر تهران صحبت می‌کرد، گفته بود: «حدود یک ماه پیش سرقت عجیبی در مسیر بزرگراه شهید همدانی و حکیم رخ داد که تاکنون هیچ اطلاع رسانی دقیقی از ابعاد این سرقت صورت نگرفته است. این سرقت شامل سرقت ورق‌های فولادی و سنگین وزنی که با برنامه ریزی و حساب‌شده اتفاق افتاده، عملا تردد را غیر قابل ممکن کرده است. این سرقت نیاز به خودرو، کارگروهی و ابزار و لوازم برای باز کردن صدها پیچ فولادی بزرگ و کار طولانی مدت داشته است. عدم حفاظت از سازه‌های سنگین شهر به صورت آنلاین از طریق دوربین‌های نظارت ترافیکی، یکی از دلایل وقوع آن است.»

حالا در تازه‌ترین اظهار نظر سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت نیز جزئیاتی بیشتر از سرقت این پل را افشا کرده است  و درباره سرقت پل تقاطع بزرگراه شهید همدانی و رودخانه وردآورد گفت: سارقان و عوامل این سرقت مدت‌ها پیش و قبل از رسانه‌ای شدن این موضوع دستگیر شدند. ما هزاران قطعه پیچ سرقت شده از این پل را که در ده‌ها گونی ریخته شده بود، کشف کردیم و به شهرداری تهران تحویل دادیم. فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اینکه چند نفر در این پرونده دستگیر شدند، گفت: ۱۴ نفر را در این پرونده شناسایی و دستگیر کردیم.رحیمی اما از موضوعی دیگر نیز پرده برداشت و گفت: متاسفانه با دستگیری این افراد مشخص شد که سارقان از پیمانکاران همان پل بودند و البته در حال حاضر هم ازسوی پلیس به مرجع قضایی تحویل داده شده و در زندان هستند. این افراد پیچ‌های پل را باز کرده و به سرقت بردند و با این اقدام خود ایمنی پل را با مشکلات جدی روبه رو کرده بودند.

آیا واقعا فقط حقوق متاهل‌ها افزایش می‌یابد؟

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه صرفا باید حقوق کارکنان و کارگران متاهل را افزایش داد، گفت: چنین نگاهی را نسبت به افراد مجرد قبول نداریم؛ به هر شکل شخص مجرد هم حق حیات و حق زندگی دارد؛ اگرچه چنین نقطه نظری را که گفته شده مطالعه نکرده ام و صرفا پاسخگوی سوال این مصاحبه می‌باشم. غلامرضا منتظری درباره پیشنهاد دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مبنی بر اینکه در بودجه کشور و برنامه ۵ ساله، افزایش حقوق کارمندان و کارگران فقط برای متاهلین و به نسبت تعداد فرزندان افزایش یابد گفت: ما باید میان قانون و اظهارنظرهایی که انجام می شود تفاوت قائل شویم، اما آنچه ملاک قرار می گیرد قانون است؛ نه اظهار نظر افراد، این هم طبیعی که در این بین افراد اظهارنظرهای خود را مطرح می کنند.

تقاضای دبیر ستاد امر به معروف از وزیر فرهنگ درباره نمایش «سینمای انقلابی»

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با ارسال نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تذکر نکاتی پیرامون چهلمین جشنواره فیلم فجر، خواستار سینمایی انقلابی شد تا مشکلات فرهنگی و اجتماعی مردم را هنرمندانه به تصویر بکشد. در این نامه آمده است: در ارزیابی کلان چهلمین جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۰ که به همت مدیران دغدغه‌مند در عرصه فیلم و سینمای دولت سیزدهم برگزار شد؛ هرچند برخی تفاوت‌های مثبت و قوت‌های بیشتری ملاحظه گردید کماکان رگه‌هایی از رفتارهای نابهنجار و به دور از جایگاه هنرمند طراز انقلاب اسلامی و تولیداتی متفاوت با سینمای اجتماعی و انقلابی دیده شد و نشان داد نیازمند عزم جدی‌تر برای رسیدن به جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی هستیم.ضروری است عوامل سینمایی متعهد در همه سطوح حمایت شود تا خلاءهای موجود در فرآیند ساخت فیلم‌های تعالی بخش و مروج فرهنگ اسلامی انقلابی با حضور جوانان هنرمند انقلابی و متعهد پر شود. ستاد امر به معروف و نهی از منکر بجد پیگیر مطالبه‌گری دغدغه‌مندان انقلاب در خصوص آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب فارغ از هر دولت است. ان شاءالله به همت مدیران تحول گرا و با تدبیر در سال‌های آتی شاهد آن باشیم که جشنواره فیلم فجر واقعاً جشنواره فجر انقلاب باشد.

یک نماینده: احمدی‌نژاد به اجلاس داووس می‌رود

نماینده مردم تبریز در مجلس از سفر احمدی‌نژاد به اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس خبر داد. احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان نزدیک به محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق ایران که مدتی قبل در جریان سفر به ترکیه در جمع همراهان رئیس‌جمهور اسبق ایران بود، در رابطه با این سفر، گفت: سفر اخیر آقای احمدی‌نژاد با دعوت دانشگاه بیکنت ترکیه اتفاق افتاد، این دانشگاه یک دانشگاه فنی و تکنیکی است و در این دانشگاه به واسطه تلاش‌های آقای احمدی‌نژاد در حوزه عمران، زیرساخت‌ها و تامین مسکن چه در دوره شهرداری و چه در دوره ریاست‌جمهوری انجام می‌شود و همینطور با توجه به اینکه ایشان اکنون استاد تمام دانشگاه علم و صنعت هستند؛ به ایشان مدرک یا عنوان دکترای افتخاری این دانشگاه اهداء شد.علیرضابیگی در پاسخ به اینکه «آیا سفرهای خارجی احمدی‌نژاد ادامه خواهد داشت و آیا برنامه‌ریزی روشنی در این زمینه وجود دارد؟»، گفت: با توجه به دعوتی که از ایشان صورت گرفته آقای احمدی‌نژاد در اجلاس داووس شرکت خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیش‌بینی ما توافق ایران و آمریکا و احتمال مذاکره مستقیم است

جلیل رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیش بینی ما این است که توافق بین ایران و آمریکا صورت می‌گیرد. با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از تحریم‌ها را آمریکایی ها اعمال کرده‌اند و ایران هم اگر به خواسته‌های خودش در مذاکرات برسد، برای اینکه تضمین لازم را بگیرد باید بتواند مشکل را با طرف آمریکایی حل کند؛ پس احتمال توافق تقویت می شود و لذا روند گفت وگو ایران و آمریکا ممکن است مستقیم انجام شود.

سازنده میز مذاکره معروف کرملین : دروغ می گویند، میز به فاصله گذاری کرونا ربطی ندارد

سازنده میز شش متری پوتین می‌گوید این میز برای فاصله گذاری و کووید ساخته نشده است! ریناتو پولونا، سازنده ایتالیایی میز معروفی که پوتین یک طرف آن می‌نشیند و رهبران سایر کشورها را آن سوی میز قرار می‌دهد، به روزنامه ایتالیایی کوریر گفت: اینکه گفته می‌شود این میز برای فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از ابتلا به کرونا ساخته شده، دروغ است. وی گفت: این میز را ۲۵ سال پیش در اواسط دهه ۱۹۹۰ ساخته و بیش از ۱۰۰ هزار یورو هزینه ساخت داشت: اگر دقیق بخواهیم بگوییم این میز حدود ۶ متر طول و دو و نیم متر عرض دارد و از بلوط ساخته شده و کاملا منحصربفرد است. میز ورقه‌های طلا داشته و تزئینات آن کاملا با دست ساخته شده است. مکرون هفته پیش از فاصله دور با پوتین حرف زد و سوژه رسانه‌ها شد.امروز نیز شولتز با همان فاصله با پوتین دیدار کرد و سوژه خنده شد.

طعنه دیپلمات سابق ایران به سفیر روسیه

محسن پاک آیین دیپلمات سابق ایران از ادای احترام سفیر روسیه در کشورمان به گریبایدوف انتقاد کرد.

سفیر ایران در دمشق: جنگ سوریه تمام نشده است

سفیر ایران در سوریه گفت: جنگ هنوز در سوریه تمام نشده است؛ هرچند عرصه نبرد با تروریست‌ها و حامیان بین‌المللی آنها در میدان فروکش کرده است، دشمن با تحریم‎‌‌های ظالمانه می کوشد، اهداف خود را در حوزه اقتصاد به دست بیاورد.مهدی سبحانی، سفیر ایران در سوریه در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: روابط ایران و سوریه، راهبردی است و در سطوح مختلف در حال گسترش است. دو کشور در پیچ‌خم‌های تاریخی همواره به یاری یکدیگر شتافته اند، در زمان جنگ تحمیلی علیه ایران، دولت سوریه، ایران را حمایت کرد و همینطور در زمان جنگ سوریه علیه تروریست، جمهوری اسلامی ایران به یاری آنها آمد و توانستند با یاری یکدیگر تروریست ها را شکست دهند

جزئیات سفر رئیس‌جمهور به قطر

سفیر ایران در قطر اعلام کرد: سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران در جریان سفر به قطر، علاوه بر دیدار و رایزنی با مقامات این کشور عربی خلیج فارس در نشست اپک گازی نیز شرکت می‌کند. حمید رضا دهقانی در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: «‏سفر رسمی دوجانبه آیت الله جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به قطر در هفته آینده. ایشان و هیات عالی رتبه همراه، علاوه بر دیدار و ملاقات های دوجانبه، در اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز نیز شرکت خواهند کرد.»

رئیس کمیسیون تلفیق: اکنون زمان مناسبی برای جراحی اقتصادی نیست

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت که کمیسیون تلفیق به خاطر حفظ معیشت مردم و وضعیت اقتصادی موجود و جلوگیری از تورم و گرانی مضاعف به این نتیجه رسید که فعلا زمان مناسبی برای عمل جراحی اقتصادی با حذف ارز ترجیحی نیست.حمیدرضا حاجی بابایی در توضیح علت مخالفت کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی گفت: بحث بر سر این بود که سال آینده ارز ترجیحی در کشور وجود داشته باشد یا خیر که در هر دو طرف مزایا و معایبی وجود داشت.وی توضیح داد: برداشت ما این بود که اگر در سال ۱۴۰۱ ارز ترجیحی با وضعیت موجود وجود نداشته باشد ممکن است معیشت مردم با سختی مواجه شود. به همین دلیل، کمیسیون تلفیق برای رعایت حال مردم تصمیم گرفت دولت را در مسیری قرار دهد که با رعایت همه جوانب ارز ترجیحی به نهاده های کشاورزی، دارو و گندم بدهد. این ارز به شکلی در اختیار مردم قرار گیرد که مردم دچار مشکل نشوند. این تصمیم علیرغم تمامی مشکلات موجود درباره ارز ترجیحی گرفته شود.رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: مشکلات مردم باعث شد که کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی موافقت نکند. البته امیدواریم در صورت وجود گشایشی برای دولت، مجلس کمک کند که مسیر دیگری طی شود.

چرا خاتمی ممنوع الخروج شده است؟

مرتضی الویری فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره فعالیت‌های آزادانه محمود احمدی‌نژاد پس از قدرت گرفتن دولت سیزدهم، اظهار داشت: صدور مجوز خروج به محمود احمدی‌نژاد جهت شرکت در اجلاس های بین‌المللی و یا سفرهای شخصی خارجی کار پسندیده‌ای است، زیرا هر فرد ایرانی حق دارد آزادانه از کشور خارج شود. قطعا سفرهای خارجی احمدی‌نژاد نیز خدشه قانونی ندارد.وی گفت: تنها کسانی نباید اجازه خروج از کشور را داشته باشند که در محاکم قضایی محکوم شده و قصد فرار از کشور را دارند.این سیاستمدار اصلاح‌طلب با انتقاد از رفتار دوگانه حاکمیت با رؤسای جمهور پیشین، بیان داشت: سوال اینجاست که چرا فردی همچون سیدمحمد خاتمی اجازه خارج شدن از کشور را ندارد. نکته تأمل برانگیز ماجرا از این قرار است که حتی دلایل این ممنوع الخروج بودن نیز اعلام نمی‌شود. الویری یادآور شد: محدودیت‌های آقای خاتمی تنها در موضوع خروج از کشور نیست و حتی شاهدیم که رییس‌جمهور پیشین ایران در تمامی رسانه‌ها ممنوع التصویر هستند و بسیاری محدودیت دیگر نیز برای ایشان اعمال می‌شود.

اولیانوف: مذاکرات وین هنوز به زمان نیاز دارد

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با اشاره به اینکه مذاکرات رفع تحریم‌ها در مرحله نهایی قرار دارد، گفت که گفت‌و‌گوها هنوز نیازمند زمان است. «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در گفت‌و‌گو با یک شبکه قطری توضیحاتی درباره روند مذاکرات رفع‌تحریم‌ها ارائه کرد.بنا بر گزارش امروز (چهارشنبه)‌ شبکه «العربی»، نماینده روسیه در این خصوص اظهار داشت: «گفت‌و‌گوها می‌تواند در پایان فوریه جاری به موفقیت بیانجامد». با این حال او اضافه کرد که مذاکرات «همچنان نیازمند زمان است؛ اما نه زمان طولانی.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۱۰
اولیانوف هم نا را به سخره گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
وقتی حرفهای ظریف در فایل صوتی را در مورد نقش روسیه در مانع تراشی و مخالفت صریح
با توافق برجام نشنیده می گیربم

مشخص است که باید از ابن سوراخ ، بارها و بارها و بارها گزیده شویم !!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
همین آقایان بارها گزیده شدن!
در مورد روسیه هم مانند بقیه از روی مجانی نیامدن در مذاکره و قطعا یک چیزی می خواهند
اما نگفتی چرا این شخص که سیاست کلان ایران را قبول ندارد وزیر می شود؟!
لطفا منتشر کنید تا یک طرفه نباشد
من نمیدونم تاریخ رو میخوایم چی کار واقعا یه چیز اضافی و به درد نخور ما الان ۴۳ سال و پنج روز تاریخ داریم که برای هفت پشتمون بسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
هر کسی که از تاریخ نیاموخت

باید دوباره هزینه های سنگین تکرار اشتباهات گذشته را بپردازد
والله ما هر چی با دقت گوش کردیم چیزی که بشه آفرین گفت در فایل نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
بستگی دارد تا چه طوری بخواهند

اشکالات را توجیه کنند !!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
ایکاش جناب سردار سلامی به همراه توجه بیش از حد

به دشمنان خارجی

بیشتر در داخل سازمان و نهاد خودشان مواظبت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
چون که نمی خواهی ببینی نتایج آن چی شد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
واقعا بايد به فرماندهان سپاه تبريك گفت
جناب کوثری افرین به فرماندهان سر جای خود اما باید به شما صد افرین گفت که حقایق را وارانه جلوه دادید
درهفته های اخیرمطالبی ازبزرگان نقل کرده اید که ایرانیان مقیم خارج بدون نگرانی میتوانند بیایند ایران. آخه کسی که 8 سال تو این مملکت رییس جمهور بوده بدون هیچ جرم یا حتی اتهامی ممنوع الخروجش کردین افرادعادی چطورجرات کنن بیان ایران؟
فرماندهان سپاه بجای بیانیه دادن در ارتباط با فایل صوتی، مدارک دادگاه را علنی کنند بدون هیچ سانسوری. تا شاید بتونند مردم متقاعد کنند
لازم نیست حقوق متاهل ها افزایش دهید فقط کافیست یک نگاهی به مبلغ حق اولاد وعائله مندی بینداززد وآن را اصلاح بفرمائید
افزایش حقوق؟
این که نا می بینیم جبدان قسمتی از کاهش حقوق است

من مهندس سال ۹۰ که دلار ۱۰۰۰ تومان بود ماهی ۳۰۰۰ دلار یعنی ۳ میایون در ماه حقوق داشتم
الان حقوقم شده ماهی ۷.۵ میایون یعنی ۳۰۰ دلار در ماه
حالا شما قضاوت کنید
ایا افزایش حقوق می بینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
فقط حقوق ومزایای بانکی ها پابه پای تورم جلو اومده
حداقل حقوق 15 میلیون تومان
وام مسکن میلیاردی. 30 ساله
من نمی دونم کارمندای بانک ها چه گلی به سر این ملت می زنند که اینقدر هواشون دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
هدف فقير تر كردن جامعه متوسط ايران بوده و موفق هم شدند
این میز تمام شهرت خودش رو از آقای رییسی داره سازنده ایتالیایی درست میگه این میز رو برای کرونا نساختند برای خراب کردن روحیه آقای رییسی ساختند که ۲۵ متر میز ولی یه بشقاب ناهار روش نذاشته بودند
یادم میاد دهه ۵۰ میلادی دولت اون زمان شعاری داشت که میگفت فرزند کمتر زندگی بهتر بعد دولت دهه شصت شعار رو نادیده گرفت و جمعیت ناگهان افزایش یافت حالا بعد از سال ها دولت دهه ۵۰ درست میگفت یا دولت دهه ۶۰؟ اونا میفهمیدند که ایران ظرفیت این همه جمعیت رو نداره اگه ما به حرف دولت دهه ۵۰ گوش کرده بودیم الان ۵۰ ۶۰ میلیون جمعیت داشتیم که شاید از زندگی چندان مرفهی برخوردار نبودند ولی اینقدر هم مثل الان این ۹۰ میلیون مشکل و بدبختی نداشتند
آخه کدوم کشوری به دست خودش آثار تاریخیش رو از بین میبره؟ چرا با روان مردم بازی میکنید
امامزاده که توی هر شهری خوشبختانه چندتا ازش هست
جناب معاون اول. چرا میگی انتصاب فامیلی نیست. من ادرس میدم و خواهشا پخشش کنین.
در دانشگاه علوم پزشکی ایران در معاونت بین الملل اقای احمد احمدی تیمورلویی که معاونت اموزشی بین الملل دانشگاه را بر عهده دارد برادر خودش را با زد و بند استخدام کرده. درحالیکه دانشگاه میتوانست از نیروهای خودش بگیرد. لطفا بررسی نمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
اگر انتصاب فامیلی ندارید!که داریداما تا دلتان بخواهد مدیر ناکارآمدو ضعیف بکارگرفتید
جناب معاون رئیس جمهور! منظورتان از فامیل دقیقا چیه؟ به وزارت کار تا حالا سر زدین؟ جناب دکتر یا خبر ندارین یا خبرها رو درست بهتون نمیدن که در هر دو صورت جای تاسف داره. البته شاید بعضی از دوستانتان باجناق هاشون رو آوردند سر کار که باجناق هم فامیل نمیشه
سفر اخیر آقای احمدی‌نژاد با دعوت دانشگاه بیکنت ترکیه اتفاق افتاد) بالاخره در زمان ایشون مقدار زیادی طلا در سفر به ترکیه مس شد رفقای بابک زنجانی (رضا ضراب) هم تو ترکیه برای تبادل پول تشریف داشتند
سوال اینجاست که چرا فردی همچون سیدمحمد خاتمی اجازه خارج شدن از کشور را ندارد ولی احمدنژاد دارد ؟) بخاطر محبوبیت جهانی سید محمد خاتمی مبتکر گفتگوی تمدنها نفی خشونت طلبی، تروریسم و جنگ بود خوب یک همچین شخصیتی چقدر توجهات حهانی را بخود معطوف میکند ؟!!!! پس نباید خارج شود ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
به خاطر اینکه نرود دوباره برنامه بریزد آشوب درست کند!
مگر پیمانکاران از لحاظ مالی وسایر سوابق منجمله حسن انجام کار اعتبار سنجی نمیشوند؟؟؟؟؟یعنی چه که پیمانکار قطعات را چند برابر قیمت به دولت بفروشد وبعد خودش انرا بدزدد ودوباره همان را به دولت بفروشد/؟ مغزتان از اینهمه سهل انگاری در مزایده ها ومناقصه های دولتی سوت نمیکشد؟ ایا یک در صد احتمال تبانی را با کارمند ویا کارمندانی را نمیدهید؟؟؟؟؟
همه را دستگیر و فعلا تا اطلاع ثانویتا اعدام کنید
راستی ؟؟!!! چه خبر از مستعان ؟؟؟
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیش‌بینی ما توافق ایران و آمریکا و احتمال مذاکره مستقیم است) واقعا سلام بر سنگ پا !!! در دوره روحانی میخواستید او را بخاطر اینکه فیلم دوربین اژانس را پاک نکرد محاکمه صحرایی کنید و یقه ها دریدید و ... الان دولت جدید فیلم ها را به اژانس داده دوربین جدید نصب کرده و شما مشغول تدارکات برای مذاکره مستقیم با امریکایید !!! گاهی به ایینه هم نگاه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
البته اکثرا مذاکره مستقیم با امریکا را منطقی میدانند

ولی وجود نگاه دو گانه !!!؟

همچون تبعیضی که در ممنوع الخروجی و ممنوع التصویری محمد خاتمی

و آزاد بودن احمدی نژاد وجود دارد

قابل ذکر است
سینمایی که غیر اخلاقی هست را تعطیل کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
تا تفسیر از غیر اخلاقی چه باشد؟

و با چه اهداف سیاسی باشد ؟
افرادی که جابه‌جا می شوند در دولت ها را انتصاب فامیلی می نامند
آقای رییسی با جامعه فرهنگیان بد کردی ، خیلی بد ؟؟؟؟؟
همانطور که تونستی راحت حداقل ۶ میلیون رای به واسطه حمایت کورکورانه آنها کسب کنی ، داری تبدیل به چهره مورد تنفر در جامعه تبدیل میشوی ؟؟ چطور ادعا می‌کنی پول نداری انوقت یارانه ۱۰۰ هزاری میدی ؟؟ شما که به گفته جلیلی روزی نزدیک به ۲ میلیون بشکه نفت هم میفروشی و پولش رو هم میگیری و روزی نزدیک به ۵هزار میلیارد فقط نفت میفروشی؟؟ واقعا پولش کجا میره ؟؟ چرا رفع تحریم ها تو زندگی ملت بی تاثیر باید باشه ؟؟. واقعا آموزش و پرورش ارزش پول دو روز فروش نفت رو نداره ؟؟؟؟ چرا نگاه تبعیض آمیز نسبت به آموزش عالی و آموزش و پرورش که سنگ و بنای جامعه هست دارید؟؟ خیلی راحت و بدون هیاهو بودجه آنها تصویب شد ، قوه قضاییه با اقتدار از حقوق پرسنل خود دفاع کرد ولی وزیر آموزش و پرورش شده نیومده شروع به تهدید کرده ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
ناراحتی عمو جان استعفا بده برو دنبال شغلی که به تو به دلار حقوق بدهند حیف است با این همه زحمتی که می کشید حقوق به ریال می گیرید
فرهنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
ادب مرد به ز دولت اوست
طعنه دیپلمات سابق ایران به سفیر روسیه

محسن پاک آیین دیپلمات سابق ایران از ادای احترام سفیر روسیه در کشورمان به گریبایدوف انتقاد کرد.

همش نیم خط خبر رفتید
حق دارید ترس داره همسایه ای یاغی داشتن
بهونه گیرش میاد باز 20% ازمون جدا میکنه همونطور که از اوکراین کرد
واکنش جهان هم این بود چه کار بدی کردی پوتین
پاسخ ها
خرامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
کی جواب این سفیر رو می خواید بدبد بس نیست این همه تحقیر و توهین
احمدی نژاد هاله ی نوردیده،استاد تمامه؟؟ اینا کی رسیدن درس بخونن؟؟ از بیست سالگی که مدیر بودند و مسئول،و مشغول نوکری!!؟؟؟ مردم.
احمدی نژاد هاله ی نوردیده،استاد تمامه؟؟ اینا کی رسیدن درس بخونن؟؟ از بیست سالگی که مدیر بودند و مسئول،و مشغول نوکری!!؟؟؟ مردم.
به جای توسعه حرم برای مردم خونه درست کنید
تخریب خانه ها تاریخی برای گسترش شاه چراغ جنایت است دولت بجای اینکه درفکر ایجادشغل وپایین آوردن تورم باشد میخواهد انرژی خودرا صرف سواستفاده ازاحساسات مذهبی مردم کند وبا تبلیغات این چنانی میخواهدکاری کند که مردم وی را بخاطر گرانی وتورم زیر فشار قرار ندهند وخلاصه برای چندین سال این مسئله خوراک رسانه ها گرددیک زمانی مردم سیستان وپلوجستان روی خاک زندگی میکردند ولی بجای فرش زیرپای خودماهواره داشتندمثل اینکه بدبختی مردم تمام شدنی نیست
آخر سال پر هیاهویی در انتظار دولت رییسی خواهد بود ؟؟ عدم توافق برجام ، مطالبات انباشته شده جامعه ، کارگران فلاکت زده ، معلمان گرسنه ، معوقات دولت ،، بیمارستان‌های بدون امکانات ، پرستاران مظلوم که سودای مهاجرت دارن .
نگاه تبعیً آمیز او نسبت به بعضی از ارگانها و لجاجت او به نفع جامعه نیست. آقای رییسی برنج ۹۰۰ هزار تومان لایق این مردم نیست ، همین برنج سال پیش ۲۸۰ هزار بود این تذهبون ؟؟؟؟ آیا تو این وًعین کارگر و کارمند و معلم باید بسوزند و بسازند ؟؟؟ تورم ۶۰ درصدی حقوق ۱۰ درصدی ؟؟ مالیات ۱۵ درصدی یعنی عملا منفی ۶۵ درصد ؟؟؟
با سفر محمود کبیر جهت شرکت در اجلاس ها بین المللی و بیان دیدگاه‌های ایران بزرگ کاملا موافقم و باید کشور و نظام از ظرفیت های کلان علمی و سیاسی این ابر مرد تاریخ ایران استفاده نماید
تنها کسانی نباید اجازه خروج از کشور را داشته باشند که در محاکم قضایی محکوم شده...
چرا خاتمی ممنوع الخروج شده است؟............. بزارید چنین اشخاصی از مملکت بروند . هر قدر وجود این افراد در مملکت کم تر باشد ، مملکت پیشرفتی بیشتری خواهد داشت.........
برای چه شلوغ راه می اندازید . اول خانه تاریخی یک مفهوم خاص دارد و باید در ان یک جادثه تاریخی رخ داده باشد و یا حداقل محل زندگی یک شخصیت تاریخی باشد. هر خانه که قدیمی است که تاریخی نیست. در اطراف شاه چراغ شاید تعداد انگشت شماری خانه قدیمی با ارزش معماری وجود دارد بقیه خانه های در حال خراب شدن است که فقط پاتوقی برای معتادان و فروش مواد مخدر و انواع خلاف است و تا وقتی این خرابه ها وجود دارد به دلیل اینکه یا توسط صاحبانشان رها شده اند وبا اجاره انها بسیار کم است محل مناسبی برای انواع خلاف است . بسیاری از این خانه ها مخروبه است و هیچ ارزش تاریخی هم ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
اگر کسی اهل شیراز باشد می داند الان همین خانه های قدیمی تو شهر تبدیل به یکی از کثیف ترین مکانهای شیراز شده هر گونه فساد و فحشا که بگویی داخل آنها انجام می گیرد مواد مخدر که دیگه معروف هست واقعاً چهره شهر شیراز را زشت کرده است امیدوارم هرچه زودتر سامانی بدهند به این وضع فاجعه بار این خانه ها
یک نفر به برادر عزیزی که پیشنهاد پرداخت حقوق متفاوت به افراد متاهل ومجرد داده یاد اوری کند که حقوق . یارانه ویا خدایناکرده صدقه نیست بلکه اجرتی ست که در قبال انجام یک کار مشخص پرداخت میشود .اینکار مشخص را هر کس با هر وضعیتی از لحاظ تجرد ویاتاهل انجام دهداجرت یک نواختی را دارد بطور مثال شما برای پنچرگیری چرخ خودروتان در هر کجا که مراجعه کنید اجرت مشخصی میدهید وکاری به تعداد عایله ویا تجرد ان فرد ندارید
احمدی نژاد هنوز هم با پول مردم بیچاره ایران در حال تولید هزینه است؟ از ملکی که بنیاد مستضعفان در اختیارش گذاشته و ۱۵۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد هر ماه بیش از ۵۰ میلیارد تومان درآمد دارد، با این همه پول بی صاحب باید هم هر ماه در یک کشور خارجی تفریح و جولان دهد و به هیچ کس هم پاسخگو نیست. البته کسی هم از او سوالی نمی پرسد که بخواهد جواب بدهد.
اره جون‌خودتون‌تمام‌ایل وتبارتونه سرکارن
طعنه دیپلمات سابق ایران به سفیر روسیه......
انصافا" نابود کرد با این طعنه............عجب کار عظیمی کرد خداییش!!!!!!!!!!!!!!!
روسیه رو با خاک یکسان کرد!!!!!
چه اخبار تأسف باری. اینجا از جهنم هم بدتره.
اقای معاون اول اولا شمابه دروغگویی معروف هستید دوم اینکه برادر اقای نیکزاد که الان هیئت رئیسه مجلس هست شده مدیرکل بیناد مسکن استان اردبیل برادرزاده اقای عاملی امام جمعه اردبیل شده استاندار برادرخانم وزیر رفاه شده مشاور وی بگم یا همینقدر کفایت میکند؟
بادرود واحترام
محله ما دهه هفتاد یک مسجد نیمه کاره داشت که حتی سقف نداشت ، عوض اش کلی جوان ونوجوان نماز خوان داشت الان با گذشت زمان و وبا پولهای کلان حاصله از بدعت رایج شده ی این روزها یعنی تبدیل مساجد به مراکز تجاری وساخت مغازه از ملک مسجد ، تبدیل به یک مسجد فوق لآکچری با گنبد و گلدسته فیروزه ای کار دست ولوستر بزرگ و......شده است هر ماه رمضان هم هر روزه سفره افطاری مجانی بعه از نماز مغرب وعشا باز است خلاصه هرچی تعریف کنم کم گفتم با وجودیکه جمعیت منطقه به خاطر آپارتمان سازی به نحوی که هر خانه ویلایی تبدیل به حداقل هشت واحد شد ، چندین برابر شده است ولی از آن جوانان ونوجوانان دیگر خبری نیست .
عزت زیاد .
چقدر اخبارها نومید کننده است.امیدوارم کشورمان از این نحسی خلاصی پیدا کنند.
کمتر از ۱۰ روز دیگه جناب رییسی حسرت فرصت از دست رفته را خواهید خورد اگه افراطیون بخواهند بر شما مستولی گردند ؟؟ ان وقت شما خواهید بود و جامعه ای عصبی ، گرسنه و یه عده کاسب تحریم که به ریش ملت میخنده ؟؟
بودجه و دخل و خرج کشور اساس و بنیان اقتصاد یک کشور و محور اصلی تورم و آثار آن است و لذا باید با تخصص و علم اقتصاد بررسی و تدوین شود و نباید تحت تاثیر غفلت و چانه زنی احساسی قرار گیرد که عدم توجه آن ممکن است باعث نابودی کیان و اساس یک کشور شود و نتایج فاجعه باری را داشته باشد
در تقسیم بودجه کشور ما دو موضوع را داریم یکی بودجه منطقه ای و انحصاری و دیگری بودجه ملی و عمومی و منابع بودجه ملی نباید فدای بودجه منطقه ای و یا سازمانی و انحصاری شود

بعبارتی در ابتدا باید کل بودجه بر اساس معیار و شاخص معین و دقیق بین استان ها و شهرستان ها تقسیم و بعد برای بودجه های ملی بر اساس منافعی که استان ها و شهرها می برند از بودجه آنها برداشت شود
ممکن است یک استان رغبت به استفاده از نتایج یک طرح ملی نداشته باشد و طبیعتاْ نه از بودجه آن برداشت می شود و نه از نتایج طرح ملی آن بهره ای می برد
مگه آثار باستانی برایشان مهمه؟؟؟
معمارى قديم ايران را به بهانه توسعه امامزاده خراب نكنيد
چرا خاتمی ممنوع الخروج شده است؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جواب خیلی ساده است چون باید احمدی نژاد براحتی بتواند اینور و آنور برود و برای ایران مانند گذشته افتخار آفرینی کند !
برای رهبران جهان در اجلاس داووس دو واحد مدیریت جهانی بگذارد و در مورد محبت مردم اسراییل تبلیغ کند !
اقای سید صولت مرتضوی نداریم بفرما یکیش من معرفی میکنم مرد باش رسیدگی کن
اقای سجاد انجم شعاع پسر رضا انجم شعاع معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو که کرمانی هستن رو اقای سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست که ایشونم کرمانی هستن به عنوان مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست منصوب کرده
اقا سجاد متولد سال ۶۹ و سه سال پیش در سال ۹۷ با رانت پدرش استخدام شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی شدن و طی ۳ سال رئیس اداره و مدیر و مدیر کل شدن و الانم مدیر عامل صندوق ملی محیط زیست صرفا با ۳ سال سابقه....
اینم انتصاب فامیلی بفرما
سایت محترم تابناک شما میتوانید راستی ازمایی کنید و یک گزارش تهیه کنید
اصلا مرتضوی استاندار اصفهان هیچ نسبتی با صولت مرتضوی ندارد
آقا بگو تشریف بیارین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ببینید رئیس دانشگاه توی همه بیمارستان های مربوطه فک و فامیل خودش رو مدیر کرده ایشان بازمانده دولت روحانی است و همه رو از تیره و طایفه و خانواده خودش گذاشته ،،،،دولت آقای رییسی هم انگار زورش بهش نمیرسه
آقایان به جای اینکه برای فرزندان محروم این کشور خانه و مدرسه و ورزشگاه بسازند مرتباً در حال توسعه این حرم و آن حرم هستند. اگر هر یک از این بزرگواران امروز زنده بودند آیا عملکرد این آقایان را تائید می کردند؟ همین حرم فعلی شاهچراغ تا 1000 سال دیگر هم برای جمعیتی که به آنجا مراجعه می کنند کفایت می کند (البته اگر به خاطر عملکرد همین اقایان روز به روز از تعداد زوار کم نشود).
قابل توجه جناب آقای حاج حسین آقای شریعتمداری انتشار چند وقت پیش عکس به یادبود کنفرانس تهران و قرار دادن صندلی خالی برای سفیر آمریکا و انتشار عکس جدید ادای احترام سفیر به گریبایدوف عامل قرارداد نگین ترکمانچای با روسیه تزاری، دلیل بر این است که از نظر سفیر روسیه، روسیه فعلی همان شوروی سابق است و همان روسیه تزاری
قبلا می گفتند باجناق فامیل نمی شه الان دولت بخشنامه صادر کرده که داماد و مادر زن و ... هم فامیل حساب نمیشند
و منتشر کنندگان به کاهدان زدن و باعث محبوبیت بیشتر سپاه شد
از 5کشور 4 تای آن در این میز دیدار کردن پس بسوزید مغرضان
بنده یک روستایی هستم. خیلی در جریان مسائل هم نیستم. طرفدار این دولت هم هستم. عجالتا، آقای نیک زاد برادر نایب رئیس مجلس رئیس بنیاد مسکن. آقای عاملی برادر امام جمعه یکی از استان‌های آذری استاندار. برادر یکی از نمایندگان استان فارس مدیرکل آموزش و پرورش و تعداد انتصاب خرد و درشت در استان ما که به دلایلی از نام بردن معذورم.
آخر آقای خاتمی سخنی گفت که برای بعضی ها خیلی گران آمد آخر آقای خاتمی می گفت مردم باید آزادی بیان داشته باشند و بتوانند انتقاد کنند و مشکلات خود را بگویند این سخن برای بعضی ها خیلی گران آمد چون منافعشان را به خطر می انداخت و فورا تبلیغ کردند که بله آزادی خاتمی بی بندوباری هست و می خواهد کشور را بی بندوبار کند و ما مردم زودباور هم فوراً پذیرفتیم
طعنه زدن، کار آدم های ترسو است. اگر ذره ای غیرت دینی دارید، سفیر روسیه را احضار وو رسما به وی اعتراض کنید
سلام ارض ادب خدمت ریس مجلس شورای اسلامی بند تقاضا کاربرای پالایشگاه به اداره کارودفترنماینده وفرمانداری وامام جمعه عرض کردم بنده پنج بچه دارم ودیپلم وبسیجی هستم شغل درستی ندارم هیچ کدام بندبه ادم حساب نکردن همه کاربرای اشنا واقوام خودشان بکارمیگیرندبنداشناوکسی ندارم باید باشکم گرسنه بخوابن واقعاانصاف هست بایدبمیریم تا انها زندگی مرفع داشته باشندمادرایران ادم نیستیم حق اب خاک نداریم مجبورشدم حرفم بگوش شما مجلس برسانم تقاضادارم بندکاردرپالایشگاه شهرستان لامردمشغول بکارشوم‌ دراین راه شما همراهی وکمک میخواهم نجاتم بدین التماس دعا
چون احمدی نژاد اگر زیاد سر به سرش بزارن ودهن باز کنه حرفایی میزنه که اصلا صلاح نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
اشتباهی مثبت دادم.
سلام خوب دروغ که خناق نیست. یک مورد آقای مصطفی جمالی فامیل آقای قالیباف که به سمت مدیر عامل سازمان انتقال خون مشرف شدند. قبلا هم با همین رابطه مدیرکل وزارت بهداشت بودند. همه هم در سازمان انتقال خون می دانند که هنری ندارند و الحمد الله هر و از بر به زحمت تشخیص می دهندحالا بفرمایید پیگیری کنید
وقتی از دولت اقلیت ،دولت مردمی یاد میشه و واقعیت غیر قابل انکار را که همانا دولت غیر مردمی و با رانت و حذف رقبا به کرسی نشته را دولت مردمی یاد میکنه اقای معاون!! انتصاب فامیلی هم اگر باشه که هست را براحتی انکار میکنه، در حاشا همیشه باز است !
معاون اجرایی رئیس جمهور: دو مورد از انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم را نام ببرید تا من از آن دفاع کنم.
جواب به او: نوع نگاه به اسناد عجیب است مثلا انتشار فایل صوتیِ فرماندهان سپاه، چه واکنشی در لایه های مختلف حاکمیت داشت؟ یکی گفت این ساختگی است و اصلا صداها واضح نیست. دیگری گفت این فایل سند پاکدستی سپاه است. حالا فرض کنیم کسی آمد و اسناد انتصابات فامیلی را ارائه کرد، آنوقت احتمالا شما کلا مفوم فامیل بودن را تغییر میدهید. نمونه واضحش تغییر معنای مستضعفین به عنوان صاحبان انقلاب در طی این 4دهه است
فرهنگستان آقای معاون اجرایی رییس جمهوری لغت دیگری برای فامیل ابداع کرده است بنابراین ایشان راست می گویند که در دولت سیزدهم انتصابات فامیلی نداریم !!!
از نفوذ خاتمی میترسند که د( سخنرانی هایش قیامتی بر پا شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
خاتمی چون بهترین نتایج را در دولتهای ۴۳ سال گذشته

داشت را داریم تنبیه میکنیم!؟

بعد احمدی نژاد که بدترین و بزرگترین ضربات را به مردم و کشور زد را تشویق میکنیم !؟

قربون برم خدا را
یک بام و دو هوا را
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
تحریم های الان به خاطر دولت اصلاحات است که مسئله داخلی را بین‌المللی کرد و رو به کشو ها داد که می توانند جلو بیایند
حالا اینکه پوتین سران کشورهای غربی را آن طرف آن میز بنشاند میتوان درک کرد . غرب و روسیه اختلاف دارند .
اما رئیسی چرا؟ مگر ایران متحد روسیه نبود؟ مگر توافق ۲۰ ساله نمی‌خواهیم بکنیم؟ نکند پوتین چیز های بیشتری از مملکت ما میخواهد؟
چرا خاتمی ممنوع الخروج شده؟ چون تو کشور سلیقه حاکمه و نه قانون!!!!
پاسخ ها
رحمان
| Poland |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
سلیقه نه زور . درایران حق با کسی است که زورش بیشترباشد ازدرگیری های خیابانی بگیرید تا دعاوی قضایی واختلاف بین بزرگان ومقامات.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
جناب ضرغامی، بفرمایید و از این ۲۰۰ خانه تاریخی اطراف شاهچراغ حمایت کنید

در حقیقت به وظایف شرعی و ملی و سازمانی تان

که بابتش حقوق از بیت المال میگیرید

انجام وطیفه کنید

در غیر اینصورت، شهامت داشته باشید

و کنار بروید ، تا کس دیگری انجام وظیفه قانونی کند !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
یه کم خاتمی رو هم بازی بدین اونم راضی میشه و سرگرم
معاون رئیس جمهور: ابدا در این دولت انتصابات فامیلی نداریم
چیزی که عیان هست چه حابت به بیان است!!!
"کوثری: اگر کسی با دقت فایل صوتی فرماندهان سابق سپاه را گوش کند، به فرماندهان سپاه آفرین می‌گوید" پس این اظهارات شتابزده و ضد و نقیض برای چیست؟
"طعنه دیپلمات سابق ایران به سفیر روسیه" آقا کشتیش با این طعنه ها ولش کن
... دشمنان را زمین‌گیر کرده‌ایم. فعلا که ملت زمین گیر شده اند !!!!!!!!!!!
جناب سرلشگر سلامی از مستعان چه خبر؟؟؟؟؟
اقای کوثری من چند بار با دقت گوش کردم ولی مثل شما بصیرت نداشتم میشه دقیقا بگید برای کدوم قسمت فایل باید بگویم افرین
تابناک چقدر از روسیه میترسی ؟ نصف خط خبر را پوشش دادی ؟ جای تاسفه
معاون رئیس جمهور: ابدا در این دولت انتصابات فامیلی نداریم، فعلا فقط یک‌مورد را برای دست گرمی میفرستم اگر اقدامی شد باز برایتان میفرستم.
آقازاده مخبر چند تا پست و مقام و چند تا شرکت دارند اگر نمیدانید تا بنده لیست همه را ارسال کنم
تابناک جان لطفا چاپ کنید جهت اطلاع ایشان و‌پیگیرب
روس ها هنوز به دنبال امتیاز گرفتن هستند.
معاون اجرایی رییس جمهوری تاکید کرد: اگر کسی مصداقی از انتصابات فامیلی دارد معرفی کند تا سریع آن موضوع را رسیدگی کنیم. صولت مرتضوی درباره انتصابات فامیلی در انواع سطوح مدیریتی در دولت سیزدهم اظهار داشت: انتصابات فامیلی در دولت مردمی و انقلابی فضاسازی رسانه‌ای است و ابدا در این دولت انتصابات فامیلی نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان- مهدی فیاضی، با حکم یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور شد.
تو روی مردم نگاه کنی و بگی انتصاب فامیلی نداریم...!!!
شرکت بازرگانی دولتی که مسئول خرید کالاهای اساسی هست با نرخ 4200 کالا وارد می کند و با نرخ آزاد می فروشد، بعد دولت دنبال سلطان برنج و قند و شکر می گردد!.... کسری بودجه دولت را از جیب ملت بر ندارید...!!
حالا افتادین به جان‌این‌مملکت اقتصادش را نابود کردین کم‌بود آثار تاریخی اش را هم‌دارید نابود میکنید! ملت بی هویت فقیر چطوری میخواد پیشرفت کنه؟!؟! شاه چراغ حرمش مشخصه ! توسعه اش چه معنی میده! مگه کارخانه است!؟! به چه قیمتی؟
بهمن ماه ۱۴۰۰ هم ۲ روز دیگر تمام خواهد شد

ولی هنوز طرح افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

مشخص و ابلاغ و اجرایی نشده است !!!!!!!
علت اینکه احمدی نژاد آزادانه به هر سو میرود و مصاحبه میکند این هست که حاکمیت از اول میدانست که ایشان جناب احمدی نژاد طبل توخالی هست وبقول عامه مردم .وچیزی بارش نیست واینکه خاتمی محصور هست وممنوع الخروج وممنوع التصویر هست زیرا ایشان شاید اگر لب باز کند خیلی ها احساس خسران وزیان کنند
رفتار پوتین با سران کشور ها تابع تست کرونا هست:
ریسسی مکرون و شولتز تست ندادن، در عوض پشت میز 10 متری نشستن
روسای جمهور برزیل و آرزانتین تست دادن، کنار پوتین نشستن
در وضعیتی که همه جوانان بیکارن فقر داره بیداد میکنه،مردم تا کمر تو سطل زباله فرو میرن برا یه لقمه نون،توسعه حرمها به چه کار میاد ،به قول بزرگان وقتی که فقر از دری داخل میشه دین از در دیگه بیرون میاد.مسئولین بجای توسعه ساختمان سعی کنن آموزه های دینی رو در خودشون نهادینه و به آن عمل کنند.
کاملا درست میگید اسمش انتصاب نیست .استخدامی است که بوسیله رانت برای اهل فامیل ایجاد کرده اید.
واقعا هم که خواندن نماز صبح در مسجد جای آفرین دارد
لعنت به چین که با درست کردن کرونا
جهان را تعطیل و
می خواهد برویرانه های جهان و. صدها میلیون کشته ها ی کرونا
اول بودن خود در اقتصاد را جشن بگیرد.
تعجب آور نیست.
آمار مرگ و میر کرونا درچین هنوز به 6 هزار نفر نرسیده
این در حالی است که 500 میلیون از جمعیت چین در روستاهای زندگی می کنند که بعضی از آنها از کمترین امکانات برخوردارند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیش‌بینی ما توافق ایران و آمریکا و احتمال مذاکره مستقیم است

مذاكره با قاتل سردار همان انتقام سختي است كه منتظرش هستيم ؟
اگر استخدام فامیلی ندارید این دو تا پیاده را از کجا آوردید که گذاشتید مدیر عامل خودروسازها
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار