بازدید 71402
دو هزار و نهصد و هجدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادامه واکنش فعالان سیاسی به فایل صوتی جنجالی / ادعاهای داوری درباره ملک و درآمدزایی جدید احمدی‌نژاد / کوشکی: اگر با آمریکا مذاکره کنیم، در مورد ما چه خواهند گفت؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند نایب رئیس مجلس: موافق طرح «شفافیت» هستم / هشدار عضو مجمع به وزارت خارجه و مجلس درباره سند همکاری ۲۵ ساله با چین / واکنش ظریف به یک ویدئوی ادعایی: صد درصد دروغ است / حقیقت پور: برای زدن و انداختن قالیباف دورخیز کرده‌اند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ 13 February 2022

داریوش امیری: بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

رئیس پلیس تهران: موتورسواری زنان ممنوع است
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح برخی از مصادیق برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران گفت: با توجه به اینکه گواهی نامه موتورسیکلت به زنان داده نمی‌شود، رانندگی این افراد با موتورسیکلت ممنوع بوده و با آن برخورد می‌شود. رحیمی ادامه داد: موضوع دیگری که پلیس با آن برخورد می‌کند، رانندگی افراد فاقد گواهی نامه است. کسی که گواهی نامه نداشته باشد اجازه ندارد وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت را ندارد. در این میان با توجه به اینکه برای بانوان نیز تاکنون گواهی نامه‌ای صادر نشده با این تخلف نیز به عنوان رانندگی بدون گواهی نامه برخورد خواهد شد. وی در رابطه با اینکه چه برخوردی با این تخلفات انجام خواهد شد، گفت: این موتورسیکلت‌ها حداقل دوازده ساعت توقیف خواهند شد. البته فعلا برنامه‌ای برای انتقال آن‌ها به پارکینگ نخواهیم داشت و این توقیف ساعتی خواهد بود. در پایان نیز راکبان وسایل نقلیه باید تعهد بدهند که دیگر این جرایم را تکرار نکرده و علاوه بر آن جرایم رانندگی معوق خود را نیز در مدتی معلوم پرداخت کنند.

نماینده مجلس: با تصویب قانون نمی‌توان قتل ناموسی را حذف کرد یا کاهش داد
 
فاطمه رحمانی، عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در رابطه با عوامل تاثیرگذار بر پیشگیری از تکرار اتفاقاتی مانند قتل زن ۱۷ ساله اهوازی توسط همسرش به دلیل مسائل ناموسی، تصریح کرد: این قبیل از موضوعات که اتفاق می‌افتد، صرفا قانون بازدارنده از تکرار این گونه رفتار‌ها بدین معنی که دیگر شاهد تکرار آن نخواهیم بود، نیست. موضوعات اینچنینی تک عاملی نیست که بشود به لحاظ حقوقی با آن برخورد کرد و عوامل متعددی در بروز آن‌ها دخالت دارد. از جمله تعصبات غلط که من آن را غیرت نمی‌دانم و این تعصب را عرف و سنت غلط می‌دانم.
 
رحمانی تاکید کرد: برای پیشگیری و کاهش این قبیل اتفاقات هم کار فرهنگی و آموزشی و هم مسائل حقوقی نیاز است، چرا که عوامل متعددی در پیدایش آن دخالت دارد و باید تلاش‌های همه جانبه‌ای هم صورت گیرد که یکی از موضوعات بحث حقوقی و برخورد قانونی است که امیدواریم تاخیر ده ساله را در سال آینده جبران کنیم. وی در پاسخ به این که آیا می‌توان به تصویب اینگونه قوانین برای بازدارندگی از اینگونه قتل‌ها امیدوار بود، اظهار کرد: قانون صرفا بازدارنده نیست، اما موثر است و همانطور که قبلا هم گفتم در رابطه با عوامل فرهنگی و اجتماعی هم باید کار آموزشی و فرهنگی صورت گیرد و همچنین به لحاظ تقویت مبانی دینی نیز باید اتفاقاتی بیفتد.

درخواست دومقام دولت ترامپ: موسویان را محکوم و اخراج کنید
 
روزنامه پرینستونین آمریکا در مطلبی به قلم مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در دولت ترامپ و گابریل نورون‌ها مشاور مایک پمپئو وزیر امور خارجه قبلی آمریکا نوشت: اهالی شهر پرینستون باید درمورد برایان هوک مطلع باشند. او بعنوان مسئول امور ایران در سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ بود. او مذاکرات تاریخی صلح اسرائیل و اعراب به نام پیمان ابراهیم را پشتیبانی کرد. برایان هوک درسال ۲۰۱۹ مذاکرات آزادی آقای وانگ که به عنوان گروگان در زندان اوین ایران بود، را انجام داد. تلاش‌های آقای هوک قهرمانانه بود. در ادامه این مطلب آمده است: متاسفانه دانشگاه پرینستون به اشتغال دکتر سید حسین موسویان ادامه می دهد، در حالی که او تهدیدات علیه برایان هوک را بزرگ می کند. ما از دانشگاه پرینستون می خواهیم به درخواست "گروه اتخاد علیه ایران هسته ای" مبنی بر پایان دادن به اشتغال موسویان، پاسخ مثبت بدهد.
 
توضیح صداوسیما درباره اختلال در پخش اختتامیه فجر
 
شبکه نمایش سیما در اطلاعیه‌ای جدید درباره اختلالی که در حین پخش اختتامیه مراسم چهلمین جشنواره فیلم فجر مبنی بر قطع صدا ایجاد شد، با تاکید بر اینکه این که نویز یا اختلال صدا در تمام مدت زمان برنامه‌های پوشش دهنده مراسم اختتامیه، اعم از رادیویی و تلویزیونی و شبکه‌های اجتماعی وجود داشته، اعلام کرده است. در این اطلاعیه درباره علت اصلی قطع صدا از آنتن زنده چنین توضیح داده شده است: متاسفانه براساس تشخیص اشتباه صدابردار برج میلاد در شناخت منبع اختلال صدا، خروجی ارسالی به واحد سیار تلویزیونی صدا و سیما قطع و موجب قطع صدا در پخش تلویزیونی صدا و سیما شد. این در حالی بود که خروجی صدای ارسالی به واحد سیار رادیویی و سایر رسانه‌ها برقرار بوده است. همچنین پس از این اتفاق قطع برق رخ داده در بخشی از برج میلاد نیز موجب قطع پخش زنده شبکه‌های رادیویی به مدت پنج دقیقه شد. شبکه نمایش همچنین در توضیحاتی آورده است: وجود گروه‌های مختلف تولید برنامه خارج از صداوسیما بر خلاف قوانین پخش برنامه‌های ملی تحت عناوین حامی مالی و ... و ضعف تیم صدابرداری محل برگزاری اختتامیه علاوه بر بی نظمی معمول در برنامه‌هایی از این دست، زمینه ساز این اتفاق بوده که امید است با هماهنگی‌های بین دستگاه‌های متولی، شاهد تکرار آن در مراسم‌ مشابه نباشیم.

نماینده مجلس: چیزی در این مورد که پول نفت بابت تکمیل مصلای تهران هزینه شده باشد، نشنید‌ه‌ام
 
یک نماینده مجلس ضمن تکذیب استفاده از پول نفت برای ساخت مصلی خاطرنشان کرد: هزینه ساخت و تکمیل و بازسازی اماکن مذهبی از بودجه فرهنگی تامین می‌شود. رمضانعلی سنگدوینی درباره برخی اخبار مبنی بر پرداخت پول نفت به قرارگاه خاتم در ازای ساخت مصلای تهران اظهار داشت: بنده تاکنون چیزی در این مورد که پول نفت بابت تکمیل مصلای تهران هزینه شده باشد، نشنید‌ه‌ام. وی افزود: در هر حال اگر هم در این زمینه هزینه شده باید گفت که ما کشوری اسلامی هستیم سزاوار نیست که مصلای تهران بیش از ۲۰ سال نیمه‌کاره بماند، زیرا مطمئنا مستهلک می‌شود. این نماینده مجلس گفت: مصلا‌های سراسر کشور یکی از ارکان نماز جمعه و مراسم هستند، اکنون ساخت مساجد در روستا‌ها به عهده خود مردم است که بعضا برای تعمیرات و یا بازسازی توانایی مالی لازم را ندارند. وی تاکید کرد: ما یک کشور اسلامی هستیم مهم است که بنا‌های مذهبی و مساجد و مصلا‌ها نگهداری و بهسازی شوند، مثلا شاهدیم در دیگر کشور‌ها از جمله همسایگان مساجد و ابنیه مذهبی و اسلامی به نحو احسن رسیدگی می‌شود ما نیز کشوری اسلامی هستیم و نیاز است نسبت به ترمیم، نگهداری و تکمیل ابنیه مذهبی اقدام کنیم.

کرونا و سرما، شلغم را گران کرد!

مشاهدات میدانی حاکی از افزایش قیمت شلغم در بازار است. افزایش قیمتی که رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران علت آن را افزایش تقاضا با شروع پیک ششم کرونا و سردی هوا می‌داند.چند هفته ای می شود که بازار صیفی جات دچار نوسانات بسیاری شده است و بعد از سیب زمینی، شلغم در جایگاه دوم افزایش قیمت ها قرار گرفته به طوری که قیمت آن در مغازه ها به کیلویی ۲۰ هزارتومان هم رسیده است./ ایسنا

رئیس پلیس تهران: موتورسواری زنان ممنوع است / با این تخلفات برخورد خواهد شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح برخی از مصادیق برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران گفت: با توجه به اینکه گواهی نامه موتورسیکلت به زنان داده نمی شود، رانندگی این افراد با موتورسیکلت ممنوع بوده و با آن برخورد می شود./ایسنا

نماینده مجلس: طرح صیانت هفته آینده تصویب می شود

فلاحی، نماینده همدان و فامنین در مجلس گفت: برخی نمایندگان با تفکر سیاسی خاص تا الان تلاش کردند که کار پیش نرود و از ۲۳ نفری که در کمیسیون هستیم، چهار نفر سعی کردند زمان کمیسیون را بگیرند و از هر طرف فشار آمده تا کار انجام نشود اما انشاءالله به زودی در هفته آینده تصویب می‌شود./ ایسنا

یگان موشکی نیروی زمینی ارتش تشکیل شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش از تشکیل یگان موشکی در این نیرو خبر داد.امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تجهیزات و تسلیحات نیروی زمینی ارتش گفت: چهار ویژگی برای تجهیزات نیروی زمینی ارتش تعریف کردیم و امروز سرمایه گذاری ما بر روی سلاح های دور زن، نقطه زن، دارای قابلیت اتوماسیون و هوشمند بودن است.فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تشکیل یگان موشکی در نیروی زمینی خاطرنشان کرد: منابعی را به وجود آوردیم تا بتوانیم تجهیزات نیروی زمینی را تغییر دهیم و تجهیزات متناسب با نیروی واکنش سریع را جایگزین کنیم.

حقیقت پور: برای زدن و انداختن قالیباف دورخیز کرده‌اند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: فایل صوتی اخیر با هدف زدن قالیباف منتشر شد. منصور حقیقت پور در گفتگویی درباره کاندیداتوری محمدباقر قالیباف برای انتخابات مجلس آینده یادآور شد: فایل صوتی اخیر با هدف زدن قالیباف منتشر شد. این قصه برای سال ۹۷ بود، الان سال ۱۴۰۰ در حال اتمام است چرا یک فایل صوتی بعد از ۴ سال منتشر شد؟ من فکر می‌کنم، دارند دورخیز می‌کنند تا قالیباف را بندازند و سه قوه را بیشتر با هم هماهنگ کنند.

توضیحات منبع آگاه درباره فایل صوتی جنجالی

یک منبع آگاه توضیحاتی درباره فایل صوتی جنجالی که در روزهای اخیر انتشار یافت، بیان نمود. درباره این فایل و موضوعات مطرح‌ در آن، یک منبع آگاه به خبرنگار «شرق» گفت: «این فایل سه سال پیش هم منتشر شده بود، در آن سال بی‌بی‌سی این فایل را منتشر کرد و امسال رادیو فردا این کار را کرده است. موضوع جدیدی هم نیست و کاملا روشن بوده است، افراد مرتبط با آن هم به دادگاه رفتند.»

فعال اصلاح‌طلب: سیستم دومجلسی ایده خوبی است، به شرطی که مجلس دوم واقعاً «منتخب» باشد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: اصلاح قانون اساسی به حذف جمهوریت ربطی ندارد و اتفاقا چه خوب است در این اصلاح به آن سمت برویم که دو مجلس در کشور داشته باشیم، به شرطی که مجلس دوم واقعاً «منتخب» باشد نه یک مجلس تشکیل شده از نخبگان سیاسی، فرهنگی از یک صنف خاص بلکه باید بتواند با رأی مردم از بین نخبگان اجرایی فرهنگی، سیاسی و کسانی‌که سوابقی در اداره کشور دارند، تشکیل شود.

ارزیابی ابطحی از انتشار فایل صوتی جنجالی

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات به انتشار فایل صوتی فرماندهان نظامی واکنش نشان داد. محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در ارزیابی انتشار فایل صوتی فرماندهان نظامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وقتی یک فایل صوتی به این مهمی لو می‌رود و در دوران انفجار اطلاعات قبل از مسئولان در اختیار مردم قرار می‌گیرد، مسئولان قوای مختلف باید بلافاصله پاسخگو باشند و به این اتفاق توجه کنند. این ارقامی که در فایل صوتی اخیر بر زبان مسئولان عالی رتبه راحت می‌چرخد، برای مردم یادآور همه آن کسر بودجه‌هایی است که در پاسخ به مطالباتشان می‌شنوند. هر یک از این فایل‌ها اگر با پاسخ منطقی روبرو نشود، شوک دردآوری خواهد بود که می‌تواند باقی مانده رشته‌های اعتماد ضعیف مردم به حکومت را پاره کند.چه اشکال دارد بلافاصله سخنگویان قوه قضائیه و سپاه کنفرانس مطبوعاتی تشکیل دهند و ماجرا را توضیح دهند. متخلف را به مردم معرفی کنند و شفاف باشند. بی‌اعتنایی به افکار عمومی آرام آرام اثر می‌کند، اما اثرات بدی دارد؛ ضمنا نکته مهمتر اینکه ابهت دستگاه‌های امنیتی آسیب نمی‌بیند با این همه هک و لو رفتن؟

کوشکی: اگر با آمریکا مذاکره کنیم، در مورد ما چه خواهند گفت؟

محمد صادق کوشکی گفت: دولت روحانی دولت غربگرا بود، اما الان چه؟ اگر مذاکره کنیم در مورد ما چه خواهند گفت؟ دولت سوریه، حشد الشعبی، یمن و حزب الله چه خواهند گفت؟ وقتی ما الگوی آن‌ها شدیم.محمد صادق کوشکی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران بیان کرد: آمریکا باید بیرون از برجام بماند تا یاد بگیرد که دیگر هیچ تعهدی را پاره نکند. بهترین تنبیه برای آمریکا این است که هیچ مذاکره مستقیمی به هیچ قیمت و به هیچ دلیل و وعده‌ای اتفاق نیفتد. معتقدم مگر کسی دیوانه باشد که دلخوش به وعده‌های آمریکا بخواهد مذاکره کند.

واکنش کریمی قدوسی به آزادسازی سواحل کشور

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اولین مصداق شیرین و پیروزمندانه حکمرانی توصیه گرا به حکمرانی تحکمی، آزادسازی سواحل و رودخانه ها به ⁧‫نفع مردم‬⁩ است. جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «دلگرم کننده ترین پیام چهل و سومین سال پیروزی ⁧‫انقلاب اسلام‬⁩ تغییر نوع حکمرانی و اداره امور داخلی از حکمرانی توصیه گرا به حکمرانی تحکمی برای اجرا و حاکمیت ⁧‫قانون‬⁩ است؛ اولین مصداق شیرین و پیروزمندانه این ادعا آزادسازی سواحل و رودخانه ها به ⁧‫نفع مردم‬⁩ است.»

واکنش ظریف به یک ویدئوی ادعایی: صد درصد دروغ است

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین کشورمان به یک ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی که ادعا می‌کرد. وی در حال ساخت یک پروژه ساختمانی لوکس در شمال کشور با قیمتی بسیار گزاف است واکنش نشان داد.وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در پاسخ به سوال ایسنا در این ارتباط با رد این ادعا و تاکید بر کذب بودن آن اظهار کرد: ادعای اینکه این ساختمان یا حتی یک مترش مال من است یا کسی از طرف من، صد در صد دروغ است. انصاف نیوز هم پیش از این نوشته بود که ظریف در پیامی به شخصی که کلیپ را برایش ارسال کرده است، نوشت: سلام. بله مدتی است می‌چرخد. هرچند من یک وجب ندارم ولی به تولیدکننده کلیپ همه‌اش رو به یک دهم قیمت ادعایی‌اش می‌فروشم.

هشدار عضو مجمع به وزارت خارجه و مجلس درباره سند همکاری ۲۵ ساله با چین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ اطلاعی از جزئیات قرارداد ۲۵ ساله با چین نداریم . در ادبیات حقوقی معاهده‌نامه، قرارداد، مقابله‌نامه و امثالهم داریم اما چیزی تحت عنوان «سند همکاری» نداریم! من خودم هنوز نمی‌دانم منظور طراحان از «سند» چیست! اگر منظور یک پیش‌نویس یا تفاهم‌نامه‌ای است، سوالی پیش می‌آید این است که چرا اسم آن را «تفاهم نامه» نمی‌گذارند؟!

محسن رضایی: مقاومت مردم ایران کربلای دوم است

محسن رضایی در مراسم دهمین سالگرد جریان نوشت افزار ایرانی اسلامی اظهار کرد: کودکان و نوجوانان بیمه کنندگان انقلاب هستند و حرکت در این راستا ارزش زیادی دارد. انقلاب اسلامی سرمایه بسیار بزرگ است و برای حفظ و تاسیس آن ملت ایران سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده‌اند. انقلاب اسلامی عصاره تلاش‌های گذشته مانند جریان مشروطیت، ملی شدن صنعت نفت و ... است. اهدافی که به نتیجه نرسیدند در انقلاب اسلامی به صورت یک بسته به مردم داده شد برای تاسیس و حفظ آن زحمت زیادی کشیده شده است.وی افزود: مطمئنم وقتی دولتمردان آ‌مریکا بحث می‌کنند برایشان سوال است که چرا مقاومت مردم ایران شکسته نمی‌شود و به نوعی کربلای دوم است. واقعیت این است که مردم از انقلاب انتظارات بیشتری دارند و برای رسیدن به آن ایستاده‌اند. انقلاب اسلامی بسترساز تحولات آ‌ینده بوده است تا به تمدنی برسیم که انسان ایرانی ـ اسلامی بتواند خود را در آن ببیند. علت این مقاومت رسیدن به این نقطه است و مردم ایران تصمیم خود را گرفته‌اند ملت ایران آماده به ادامه دادن به این آینده است.

نماینده مجلس: به پرونده تخلفات در «فایل صوتی» با قاطعیت رسیدگی شده است

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اتهامات مربوط به تخلفات مطرح در فایل صوتی بررسی قضایی شده است، تاکید کرد: در بررسی قاطع و صریح به این پرونده برای تخلفاتی که رخ داده، حکم صادر و مشخص شده که بخشی زیادی از ادعاها نیز دروغ بوده و به همین دلیل حکم تبرئه صادر شده است.مجتبی توانگر با اشاره به فایل صوتی که اخیرا منتسب به یکی از جلسات فرماندهان نظامی منتشر شده است، گفت: اینکه در یک دستگاه تخلف رخ دهد مساله عجیبی نیست؛ اما مهم تر آن است که این تخلفات شناسایی شده و به آنها رسیدگی می شود و افراد متخلف مجازات می شوند.وی ادامه داد: حتی اگر تخلف اندک باشد در دستگاه های مختلف پذیرفته نیست و این تخلفات در بخش های نظارتی با صراحت رسیدگی شده است. البته ما از دشمن انتظار نداریم ابعاد دیگر این ماجرا یعنی رسیدگی به تخلف و مجازات مجرمان را برجسته کند، چراکه دشمن به دنبال تخریب نهادهای مختلف از جمله سپاه پاسداران است که عملکرد آن ها منجر به تامین امنیت مردم ایران و منطقه و نابودی گروه های تروریستی وابسته به سعودی ها و آمریکا شده است.توانگر خاطرنشان کرد: در ماجرای انتشار این فایل، نام افراد مختلف برده می شود که فرافکنی است و رسانه های معاند ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و امنیت مردم را هدف قرار داده اند. اینکه عده ای در داخل با هدف حمله به رئیس مجلس از این فایل صوتی استفاده می کنند، خواسته یا ناخواسته در حال تبلیغ علیه نظام بوده و پازل دشمنان علیه سپاه را تکمیل می کنند.

درخواست فعال اصلاح‌طلب برای ورود مدعی‌العموم به قضیه فایل صوتی

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به انتشار فایل صوتی دو نفر از شخصیت‌های نظامی گفت: اینجا موضوع، موضوع شخص نیست. قطعا حیثیت دستگاه‌های نظام اهمیت‌شان بالاتر از حیثیت اشخاص است و مدعی‌العموم باید به این قضیه وارد شود و برای این فایل صوتی پاسخ قانع‌کننده به افکار عمومی بدهد.جواد امام در خصوص فایل منتشر شده میان دو نفر از شخصیت‌های نظامی و نام بردن از برخی از مسئولان در این گفت‌وگو اظهار داشت: درباره این اتفاقی که افتاده است از قبل هم صحبت‌هایی درباره پرونده فسادی که در شهرداری بوده است، مطرح می‌شد که مسئولش معاون آقای قالیباف، عیسی شریفی بوده و این چیزی نیست که پنهان مانده باشد اما ابعاد موضوع هیچ زمانی باز نشد و ارتباط آقای شریفی و این پرونده با آقای قالیباف جزو مواردی بود که باید شفاف‌سازی می‌شد و این هم بر عهده دستگاه قضایی است.

این فعال سیاسی اصلاح‌‌طلب یادآور شد: این پرونده در شورای پنجم مورد تحقیق و تفحص قرار گرفت و علیرغم تحقیق و تفحصی که در شورا مطرح و گزارشش تهیه و در صحن علنی شورا هم قرائت شد، عملاً دستگاه قضایی هیچ واکنش رسمی به این قضیه نشان نداد. معتقدم امروز این خواسته افکار عمومی است که دادستان کل کشور و همچنین مدعی‌العموم باید در خصوص این فایل صوتی و صحت و سقمش، ابعادش، متهمانش و صحبت‌های وارد شده ورود پیدا کنند و نگذارند این اتهام نسبت به افراد بماند، چون اینجا موضوع، موضوع شخص نیست. قطعا حیثیت دستگاه‌های نظام اهمیت‌شان بالاتر از حیثیت اشخاص است و مدعی‌العموم باید به این قضیه وارد شود و برای این فایل صوتی پاسخ قانع‌کننده به افکار عمومی بدهد.

نایب رئیس مجلس: موافق طرح «شفافیت» هستم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ⁧‫طرح شفافیت‬⁩ آرا، اموال و… در کنار نگاه منطقی و تخصصی و به دور از حاشیه‌ها موافق هستم و امیدوارم در مجلس تصویب شود.علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: مجدداً با صراحت اعلام می‌کنم که حق طبیعی ولی نعمتان انقلاب، یعنی مردم بزرگ ایران است که از عملکرد و نظرات نمایندگان آگاه باشند.وی تاکید کرد: بنده با ⁧‫طرح شفافیت‬⁩ آرا، اموال و… در کنار نگاه منطقی و تخصصی و به دور از حاشیه‌ها موافق هستم؛ همچنین ضمن حمایت، امیدوارم به‌ زودی شاهد تصویب آن باشیم.

شریعتی: فایل صوتی منتشره، ساخته و پرداخته کارهای گرافیکی و رسانه‌ای است

نماینده مردم بهشهر در مجلس درباره محتوای فایل صوتی اخیر که منتشر شده، گفت: این فایل صوتی که در فضای مجازی منتشر شده است، هیچ مفهومی ندارد. این‌ مسائل، مسائلی نیست که بتوان به آن استناد کند. هر آدم عاقلی می‌تواند بفهمد که این‌ها دست ساخته و پرداخته کارهای گرافیکی و رسانه‌ای است.نماینده مردم بهشهر در مجلس درباره محتوای فایل صوتی اخیر که منتشر شده، گفت: «این فایل صوتی که در فضای مجازی منتشر شده است، هیچ مفهومی ندارد، یعنی کسی نمی‌تواند صدا را به درستی تشخیص دهد. این نوع کارها را هر فرد دیگری می‌تواند درست و برای تخریب افراد استفاده کند. این‌ مسائل، مسائلی نیست که بتوان به آن استناد کند. هر آدم عاقلی می‌تواند بفهمد که این‌ها دست ساخته و پرداخته کارهای گرافیکی و رسانه‌ای است.»

غلامرضا شریعتی در واکنش به فایل پخش شده از جلسه فرمانداران سپاه، اظهار کرد: «این موارد در راستای تخریب سپاه است. در این ایام سپاه یک موشک استراتژیک و راهبردی را رونمایی کرده است و دشمنان به دنبال تخریب چهره سپاه هستند. نیرویی که امروز در مقابل دشمنان این کشور، در خط مقدم ایستادگی کرده، سپاه پاسداران عزیز ماست. دشمنان تلاش می‌کنند با تخریب چهره‌ها و فرماندهان سپاه به مردم نشان دهند که سپاه ناکارآمد است و خدایی نکرده مشکل دارد. این‌ها همه توطئه و فتنه‌ای است که در راستای جنگ سایبری علیه انقلاب اسلامی تدارک دیده‌اند.»

توضیح سفارت روسیه در ایران درباره نقش «اولیانوف» در مذاکرات وین

سفارت روسیه در تهران در مطلبی به توضیحاتی در رابطه با نقش میخائیل اولیانوف، نماینده دائمی روسیه در وین در مذاکرات برجامی پرداخت.سفارت روسیه در تهران در توییتی با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان پیشین مجلس و انتشار گزارش هایی درخصوص موضع روسیه و آن‌چه نقش منفی نماینده این کشور در مذاکرات وین عنوان شده نوشت: « این‌گونه اظهارات مطلقاً بدون پایه و بی اساس است و نشان دهنده آن است که نویسندگان این مطالب هیچ‌گونه تصوری از اینکه طرف روسی و شخص آقای اولیانوف چه تلاش هایی در جهت ازسرگیری اجرای کامل توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ می نماید، ندارند؛ بنابراین، سفارت نیز خاطرنشان می سازد که چهره های رسمی ایران در سطوح مختلف از جمله جناب آقای محمدجواد ظریف در سمت وزیر امور خارجه ایران از روسیه به خاطر نقش سازنده و کمکش به پروسه مذاکراتی پیرامون دستیابی به توافقات برجام در سکوی وین، بارها علناً تشکر و قدردانی نموده اند.سفارت به مؤلفان این مطالب ساختگی توصیه می نماید برای کسب توضیحات مفصل به وزارت امور خارجه ایران مراجعه نمایند.»

ادعاهای داوری درباره ملک هزار و ۵۰۰ میلیاردی و درآمدزایی جدید احمدی‌نژاد

مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد گفت: احمدی نژاد از خدا می‌خواهد به حصر برود، زیرا اگر به حصر برود، یک اسطوره می‌شود. عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد، در گفت‌وگو با منیبان درباره محور جلسات احمدی نژاد در یک ویلای ۳ هزار متری در ولنجک که متعلق به بنیاد مستضعفان است، مدعی شد: آقای احمدی‌نژاد سال ۹۲ که از دولت کنار رفتند، یک ساختمان خیلی بزرگ حدود هفت، هشت طبقه با مساحت هر طبقه حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر در خیابان لادن منطقه شیخ بهایی، در اواخر دولت‌شان برای فعالیت‌های خودشان اختصاص دادند. اواخر سال ۹۲ دکتر محمدی که وزیر دادگستری، بودند به دولت اعلام کردند که ما آن ساختمان را برای فعالیت‌های قضایی احتیاج داریم، آن ساختمان را در دولت آقای روحانی اواخر سال ۹۲ یا اوایل سال ۹۳، یعنی در محدوده اسفند ۹۲ و فروردین ۹۳ آقای احمدی نژاد تخلیه کردند.

او افزود: زمانی که مشکلی برای آقای احمدی‌نژاد پیش آمد، آن زمان آقای فروزنده رئیس بنیاد مستضعفان بودند که چند ملک را به آقای احمدی‌نژاد معرفی کردند که انتخاب کنند؛ بعضی از همکاران و خود ایشان رفتند، ملک‌ها را بازدید کردند و نهایتاً این ملک ولنجک در خیابان شادآور قبل از پمپ بنزین، نبش هشتم که ساختمان معروفی هست، در اختیار آقای احمدی نژاد قرار گرفت. این ساختمان یکی از ویلا‌های خیلی بزرگ در آن منطقه بوده که تحت اختیار بنیاد مستضعفان و مصادره‌ای بوده و احتمالا برای صاحب منصبان رژیم پهلوی است. این ساختمان را بنیاد مستضعفان بازسازی و در اختیار آقای احمدی‌نژاد می‌گذارد و از همان سال ۹۳ تا امروز، آقای احمدی‌نژاد در این ویلا ساکن است یعنی دفتر اصلی کار آقای احمدی‌نژاد آنجاست و این ملک حدود ۳ هزار متر مساحت دارد. زمین آن خیلی مرغوب است. دوستانی که از بنگاه‌های منطقه سؤال کردند الان حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش، این ملک است. در اطراف این ملک ساخت و ساز می‌شود، در این زمین هم می‌شود یک مجتمع خیلی بزرگی ساخته شود و منافع‌اش در اختیار منابع عمومی قرار بگیرد، منتهی آقای احمدی‌نژاد آنجا را در اختیار خودش گرفته و یک کیترینگ ایجاد کرده، این مجموعه یک آشپزخانه خیلی بزرگ دارد و بخشی از منابع درآمدی آقای احمدی‌نژاد، کیترینگ داخل این مجموعه است که تلفنی غذا می‌فروشند. همچنین استخر خیلی بزرگی دارد که البته از آن فعلاً استفاده نمی‌کنند، بخشی از زمین به صورت پارکینگ است که اجتماعات بزرگی مثلاً ۲۰۰، ۳۰۰ نفر را به آنجا دعوت کرده، صندلی می‌گذارند و استفاده می‌کنند.

داوری در پاسخ به این که آیا قرار نیست این ملک به بنیاد مستضعفان برگردد، گفت: نمی‌دانم. من که مسئولش نیستم از آقای فتاح بپرسید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۵۸
شرم کنید ، مملکت رو به چه حال روزی انداختید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
تو که بسته نت رو داری، پ بشین نظر بذار
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
چکار کنن!؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Romania |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
داره مشخص میشه پول های به فنا رفته زمان احمدی نژاد را کیا و کجاها خرج کردند و بنام اون تموم شد
عجیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بنظر میرسه این نماینده با سوادتر از اون جناب مستدام داره پروپکانی میکنه!!!!! ببینید ایران به چه روزی افتاده که این اقایون به اضافه قالیباف و رییسی شدند مسئولین!!!!
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
چرا زودتر اينترنت مردم رو قطع نميكنيد تا ديگه امثال اين فايل پخش نشه و ملت نتونن راجع به نقش روسيه بر حاكميت كشور رو جار بزنن؟ به نظرم كم كاري داريد ميكنيد قطعش كنيد بره .
فکر نمی کنم روسیه اجازه بدهد مذاکرات به نتیجه برسد مخصوصا که قیمت نفت بالا رفته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
اتفاقا این دفعه موافق است چون باید از نظام حمایت کنه فقط تو مرحله اجرا پوست مردم ایران را می کند
آقا ابطحی مردم از هزار توی شما ها خبر دارند چه این فایل لو برود یا نرود . فعلا خار در چشم و استخوان در گلو می مانند
ما میگیم فایل صوتی منتشر شده،ارزشی نداره،شما هم بگید ارزشی نداره؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
وقتی مسئولین و مقامات بالا بهش واکنشی نشان ندهند و نخواهند که رسیدگی کنند، این با ادعای دین داری مسئولین جور در نمیاد. این عین بی دینی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
آقای نماینده خبر گزاری فارس تایید کرده اقای جعفری
تکذیب نکرده شما کاسه داغتر از آش شده ای
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
ای بابا معلومه ارزش نداره آنقدر از این فایلها داریم که نگو اینا مسائل مالی بین خودمان است شما به جهان آخرت فکر کن
آقای ابطحی حالا مردم مفهوم مقاومت اقتصادی را بیشتر در ک می کنند فقط خواهشاً هر کاری می کنید واسلاما سر ندهید که به انسان حالت ...دست می دهد
تفاوت این فایل صوتی با فایل صوتی ظریف در چیست؟تو فایل صوتی که طریف صحبت کرده بود که به خیلیها برخورده بود ولی حالا که پای همین آقایون وسط هست چرا سکوت کردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
هر وقت فرق حرف ضد امنیت ملی رابا حرف هایی که از فساد مالی رخ داده زده می شود فهمیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
فایل صوتی ظریف در باره منافع ایران بود که توسط ارباب پوتین زیرپا گذاشته میشد ولی این فایل....
آقای کوشگی شما باید مردم داخل برات مهم باشن که چی در مورد شما می گویند چون با پول این مردم شما حقوق می گیری نه پول مردم عراق ،سوریه، یمن، آنها یک ریال هم بابت حرفهای شما نخواهند پرداخت ،پس برو همانجا زندگی کن ببینم یک ریال به شما می دهند یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
نیازی به خارجی ها نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
تفکر امثال ایشان باعث شده کشور به این روز بیفتد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
به اقای کوشکی بگید اگه تحریمها برداشته بشه و پولهای ایران آزاد بشه مطمئن باش سهم دوستان ایشان هم خواهد رسید و خیلی هم خوشحال خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
من نمیدونم آیا افرادی هستند این طرز فکررو قبول داشته باشند منافع دیگرون روبه منافع مردم ترجیح بدن
"فایل صوتی""دستکاری گرافیکی" شده آست؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
منظورش اینه که فوتوشاپه!!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
سطح سواد ایناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
گرافیک صدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
!جدی نگیرید این بابای نماینده هنوز لالا تشریف دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
از بس با سوادند.
ناشناس
| Canada |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
اوج بی خبری و جهالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
ترمینولوژی حضرات داره پیشرفت میکنه. دستکاری گرافیکی به تحریف و تقطیع اضافه شد
و باز پروژه تکراری حذف فرزندان انقلاب!! چه داستان بچه گانه ای برای یکدست کردن قدرت بعضی خاندان ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
پروژه فقط ساندیس سازی
منافع چند صد نفر اولویت گرفته بر منافع ۸۴ میلیون نفر !؟!؟!؟!!!!!

مذاکره با آمریکا گناه کبیره نیست
چرا مردم زیر فشار باشند ولی مسئولان در رفاه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
پس بگو چرا منافع آن صد نفر که دفعه قبلی مذاکره کردید واسه چی بود نگو منافع مردم مهم نبود که مردم له شدن از آن تصمیم
فایل افشا شده در مورد سرداران تاسفبار ، ناامید کننده و رقت انگیز بود

امیدها کمرنگ تر شد

تاسف بر شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
تاسف چی؟
از قالیباف انتظار داریم استعفای خود را رسما اعلام کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
طرف گازانبری تا ریاست جمهوری میتازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
به چه دلیل؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
چه انتظار خنده داری !! اینا با موشک هواپیمای خودی رو میزنن یه نفر عذرخواهی هم نمیکنه استعفا پیشکش اونم از قالیباف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
منتظر باش تا این کار رو بکنه. راستی شورای نگهبان چجوری از همه چیز بی خبر بوده؟
ناشناس
| Romania |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
اینها که استعفا بده نیستند و اما اشکال از بالاسری هست که
به اسم نیروهای انقلابی بهشون نگاه می کنه
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
اول استعفا
بعد محاکمه و بازگرداندن پول ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
قالیباف امین سیستمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
ادامه کار قالیباف و عدم محاکمه او رسما دهن کجی به ملته
نماینده مجلس: طرح صیانت هفته آینده تصویب می شود) حتی نمی تونند تظاهر کنند نماینده مردم هستند و می خواهند چیزی که نود و شش درصد مردم مخالف هستند را مصوب کنند !!!!
اگر اراده جدی برای تغییر مسیر کشور به سمت درست و منطبق بر منافع ملی مردم ایران وجود داشته باشد که هیچ گونه نشانه ای از این اراده دیده نمی شود
کوشکی شما نفست از یه جا دیگه گرمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
امکان ندارد حتی یک نفر ایرانی واقعی ، با نظر کوشکی موافق باشد
چند اپسیلون اعتماد و امید مانده بود که اونم با فایل صوتی سرداران نیست شد .
هر آدم عاقلی می‌تواند بفهمد که این‌ها دست ساخته و پرداخته کارهای گرافیکی و رسانه‌ای است) لااقل با بقیه دوستات هماهنگ باش !!! اونا میگن واقعیه !!! البته اونا یکم بیشتر حالیشونه و نگفتن گرافیکیه خخخخخخ
به بهانه نشستن پای سفره انقلاب، آبروی انقلاب رو میریزند
زمانی چشم در چشم ۸۵ میلیون ایران انداخت و گفت من در حسابم فقط ۴ میلیون تومان پول دارم !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
اینها به هر هزار میلیارد تومان
می گویند
یک تومن !!؟؟
احمدی نژاد باید پاسخ بدهد این همه ظلم و اجحاف در حق ما مردم را
پاسخ ها
گ.م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
فقط احمدی نزاد نیست کلیه مسولین وحوزه ها باید بدن
شریعتی: فایل صوتی منتشر شده، ساخته و پرداخته کارهای گرافیکی و رسانه‌ای است


یکی به این نماینده نمای بی سواد انتصابی یاد بده صوت با گرافیک ارتباطی نداره مگه نقاشی و عکس و فیلم بوده بی سواد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
از چه زمانی نماینده مجلس شده انتصابی؟
آهان یادم اومد از وقتی که شکست خوردید
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
آره
فتوشاپه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
من که عارم میاد بگم بعضی از این آقایان نماینده ما هستند، اخه آدم چقدر میتواند در عالم خیال باشد...
با این کربلا کربلا گفتن ها جیب مردم را خالی کردند لطفا خجالت بکشید شماها اگر صادق بودید در بین هزاران محافظ و در کاخ زندگی نمی کردید مقاومتش برای مردم ایران رفاه و زندگی شاهانه برای شماها
اگر با آمریکا مذاکره کنیم خواهند گفت عقلانیت و منافع ملی یک کشور مهم بوده و با آمریکا مذاکره شد تا کشور را از مستعمرگی روسیه نجات دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بعد چی بشیم مستعمره آمریکا؟
محمد صادق کوشکی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران )دولت روحانی دولت غربگرا بود، اما الان چه؟ اگر مذاکره کنیم در مورد ما چه خواهند گفت؟ دولت سوریه، حشد الشعبی، یمن و حزب الله چه خواهند گفت؟) حالا بگذریم از اینکه شما از غربگرایی او را نتونستید ثابت کنید و او اگر به غرب اعتماد داشت برجام چندصد صفحه ای را بین خودش و غرب نمی گذاشت و انهمه غذا و دارو ذخیره نمی کرد تا در دوره تحریم درمانده نشویم اما خدا بفریاد دانشجویانی برسه که تو جز اساتیدشون هستی با اینهمه منطق درباره مذاکره !!! شما از یمن و سوریه و لبنان حساب میبری !!!
اقای نماینده تعجب اور اینست که همه مردم وبرخی اقایان فهمیدند که فایل واقعی است اما شما نفهنیدید و فکر می کنید کار گرافیکی است.
شایه هم به ان کوچه می زنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
حداقل میگفتی تقلید صدا تا به اوج بیسوادیت پی نبرند.
جمعبندی من از واکنش های مقامات مختلف به فایل صوتی لو رفته:
نواره آی نواره
یک نواره پا داره
رفته به اونور آب
پخش شده با آب و تاب
/
همین دیگه، مختصر و مفید جمعبندی کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
آفرین
حالا بیا پایین
خلاصه واکنش های مسئولان به فایل صوتی:
انشاالله گربه است!
ماست مالی کردن فایل صوتی شروع شد
حالا مقایسه کنید با فایل اقای ظریف که حقیقت بود و شفاف سازی اما این فایل حقیقی و ضد شفافیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
شفافیت بالاتر از این که در فایل صوتی جناب شما سیاست کلان ایران را قبول ندارد ولی وزیر می شود؟
بقیه اش هم حوصله نداشتم بنویسم
majid s
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
آقا محمد اونم گفتن حرفهاش دروغه فقط شخص خود ظريف حقيقيت بود
در شعب ابيطالب پيامبر و همه طايفه ش حضور داشتند؟ آيا مسئولين هم در اين مقاومت حضور دارند يا براي مردم عادي نسخه مقاومت مي نويسند و خودشان مشغول جشن گرفتن کريسمس در آمريکا هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
تو شعب پیامبر کسی رو به زور نگه نداشته بود. الان چی؟
ایران تنها کشوری در دنیا است زمانی که تخلفی اطلاع رسانی می شود بجای اینکه متخلف را دستگیر کنند کسی که اطلاع رسانی کرده است ستگیر میشود.....؟
اینکه صدهاهکتارزمین دربهترین منطقه تهران را مصلی کنند (حداقل ارزش چندصدتریلیون) که بنابرگفته یکی ازمسئولان نمازجمعه متوسط شرکت کنندگان 20 هزارنفراست(قبل کرونا) چه معنایی دارد؟ آیا نمیشد نماز جمعه درمناطق مختلف تهران درمساجد یا محلهای مناسب دیگربرگزارشود ؟هم شرکت کننده زیادمیشد هم محله محورمیشد چه لزومی دارد درابرشهری مثل تهران نمازجمعه در یک نقطه برگزارشود؟مزید اطلاع هم قبلا قراربودمصلی فعلی (عباس آباد )یک منطقه ویژه تفریحی سیاحتی تجاری گردشگری درقلب تهران شود.یک دوبی مدرنتر درداخل تهران.
آقای کوشکی
آیندگان در مورد ما چی فکر می کنند. بلد نبودیم حرف بزنیم. یا شجاعت روبرو شدن با آنها را نداشتیم. یا لال بودیم مستقیم با آنها صحبت کنیم. که یک کشور دیگر از حق ما دفاع کرد.
آقای کوشکی شما که انقدر دوستار این گروهای هستی برادر اینجا چه می کنید لطفا بروید یمن یا لبنان یا عراق در خدمت آنها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
باید هم بهشان پول بدهیم هم منافع ملی خودمان را قربانی کنیم هم ازشان بترسیم که مبادا پشت سرمان حرف بزنند
فایل های صوتی لو رفته از سپاه را با فایل صوتی ظریف مقایسه کنید! فقط نشون می ده که هر آنچه ناروا به ظریف تاختند در واقع به دست خودشون رو شد و حالا هم خودشون رو زدن به کرگوشی
کدوم مدعی العموم؟ اگر عمومی در کار بود که پول ما خرج ماجراجویی در کشورهای دیگر نمی شد.
کوشکی
خخخخخخ
آقای کوشکی راست میگه
آقای کوشکی راست میگه اگربا امریکا مذاکره کنیم آبرومون پیش گروههای معتبری مثل حشدالشعبی وحوثی وحزب الله لبنان وجناب بشاراسد میره.البته ایشون گروههای دیگری مثل جهاداسلامی فلسطین الشباب سومالی زکزاکی نیجریه و....راازقلم انداخت.پس برای حفظ پرستیژمون پیش این گروهها نباید با امریکا مذاکره کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بلایی سرمردم آوردن که نگو و نپرس
قاطعانه برخورد شده طرف رئیس مجلسه اگر برخورد نمیشد الان چه پستی داشت؟
تعجب می کنم یعنی اینها از این بی اعتمادی شدید و خشم مضاعف مردم ترسی ندارند؟!
تعجب می کنم یعنی اینها از این بی اعتمادی شدید و خشم مضاعف مردم ترسی ندارند؟!
300 میلیاردهم زمان شهرداریش گم شد.البته با قیمت سالهای 82-84** ولی انصافا محمودکوچولو درمقایسه با خیلی ها خیلی کمتر خورده.
ظریف راست میگه ایشان در ایران املاک میلیاردی نداره ولی همانطور که دولت قبلی امریکا افشا کرد ایشان و خانواده دارای املاک بسیاری در امریکا و انگلیس میباشد که انها چند هزار میلیارد قیمت دارند اگر ایشان راست میگه ان املاک را به یک دهم قیمت بفروشند
مشخص هست نصف حرف های آن فایل دروغ بوده و برنامه داشته صدا را ضبط کند برای تخریب
آقای کوشکی اگراز طرف خودتون صحبت می کنید حرفی نیست ولی ما از شما به اصطلاح بعنوان یک استاد دانشگاه انتظار داریم صحبت های شما بر گرفته از یک تحلیل علمی و واقعیت های جامعه باشد نمی دانم کی شما وهمفکرانتان متوجه می شود امروزه صحبت از سوریه ،لبنان وامثالهم بجز نفرت نسبت به گوینده و همفکران گوینده چیزی را به ارمغان ندارد لطفاً یک نظر سنجیده به عنوان یک معلم ترتیب بدهید ببینید حرف های نفرت انگیز شما در جامعه چقدر طالب دارد بیشتر از این به کشور ضربه نزنید این غرب نبود به ایران ضربه زد پوتین و چین های منفور ملت ایران بود که پدر مردم را در آورد وگرنه همین تجهیزات غربی در ایران با چینی آن مقایسه کنید تا متوجه خائنین به وطن بشوید
آقای شریعتی نماینده محترم، مرزهای چاپلوسی و تکذیب را با هم فرسنگ ها جابجا کرد، طرف خودش قبول داره مکالمات واقعیه بعد تو میگی کار گرافیکی است؟!!!
خدا وکیلی اصلا می‌دانی گرافیک یعنی چی؟!
ما را چی فرض کردی نابغه؟
لازمه که یه دور درس مقدمات کامپیوتر را در میدان انقلاب بگذرانید
خیلی خوب شد، اطلاعات فنی این اقای نماینده به معلومات ما افزود، یعنی خدائیش من تا الآن نم دانستم که با "کارهای گرافیکی" هم میتوان فایل صوتی ساخت!
واقعا کوشکی با این طرز فکرش باعث میگردد ، تا احساس

بسیار بسیار بدی بکنم !!!

چرا ۸۵ میلیون نفر و یک کشور باید

بخاطر خوش آمدن گروههای خارجی چون حشد الشعبی و

حزب الله و انصارالله یمن در تحریم و حصر و انزوا و فقر و

بیکاری و خطر و نگرانی و عقب مانده گی بمانند ؟؟؟؟

این چه استدلالی است ؟

در کجای دنیا و کدام کشور چنین چیزی سراغ دارید ؟ق
به روزنامه اطلاعات یا کیهان فروردین58 که شرح محاکمه غلامرضانیک پی شهردارتهران رانوشته مراجعه کنید ببینید اگرمجازات کارهای نیک پی اعدام بود مجازات برخی شهرداران بعدی باید چه باشد.
:))))))))))))))))
یک نفر به شریعتی ، نماینده بهشهر بفهماند که این فایل

صوتی مال سال ۹۷ بوده و اصلا ساختگی نیست

جناب سردار رضایی ، رسیدن به تمدنی که شما حرفش

را میزنید ، ایا نباید در این ۴۳ سال گذشته، حداقل در افق
دیده میشد ؟

چون این اترات هولناک و نتایج وحشتناکی که الان

از همه نظر کشور و مردم را در گیر کرده ، اصلا با نظرات شما

همخوانی نداشته و متاسفانه حتی نزدیک هم نیست !!!!!ق
مدارس رو تعطیل کنید ، کرونا ؛ دلتا ، اومیکرون ، دلتا مکرون ، سونامی وتر می‌کشد
واقعا" بر سر ملت و کشور من چه آمده است که نماینده مردمش منافع ملت و کشورش را به خوشایند ملت عراق و لبنان و سوریه میفروشد و حاضرست جهت لبخند رضایت ملتی دیگر که به تایید خودشان خرج اموراتشان از جیب این ملت بدبخت داده میشود .آ خون به دل شدن مردم خودش را ببیند
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
ملل این کشورها نه-چندگروه ماجراجو که خودملل این کشورها ازدستشان به ستوه آمده اند.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
آقای کوشکی نماینده کجاست !!؟؟
نماینده مجلس: طرح صیانت هفته آینده تصویب می شود

با دست خودتون دارید گور خودتون میکنید منتظرم فقط این اتفاق بیوفته تا.....
آقای رییس پلیس تهران، زنان بخش،مهم و عزیزی از این جامعه هستند و نباید با افکار پوسیده طالبانی با این بانوان گرامی برخورد کرد.
اینها چرا موضوع را کش میدن ؟
یک منبع آگاه!! گفته چند سال پیشم این فایل منتشر شده بعد این همه آدم اولین باره اینو شنیدن و اون نماینده فضایی هم میگه کار گرافیکی هست دقت کنید گرافیکی گفته!!
خودتون دیگه حساب کنید توی مملکت چه خبره!!
بله وقتی لو می‌رود اینها ساخته و پرداخته دشمن است آقای قالیباف تحمیل شده است و همه مردم دانا واگاهند که چه می‌شود مال مردم پس زیاد آنرا بهمنزنید تا گندش بیشتر نشود وچوب خدا صدا ندارد
شماها را باید فرستاد با خانواده جایی زندگی کنید که براتون مهم هست که درباره شما چه می گویند نه ایران
از دفتر دوم مولانا داستان خر برفت و خر برفت و خر برفت را بخوانید داستان همین فایل صوتی است و روزگار مردم ما است
رسالت جمهوری اسلامی که دفاع از مظلوم در برابر ظالم هست چرا در کنار ملت مظلوم اوکراین قرار نمی‌گیرید؟؟ حاج حسین الحق یک کمونیسم هستی ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
اوکراین کل غرب پشتیبانش هستند تا وسیله ای شود برای فروش سلاح بیشتر به اروپای شرقی.اوکراین اگر شعور داشته باشد در د ام جنگ نمی افتد.
اصلاحات در مورد دیدار خاتمی با جورج سورس توضیح ندادند حالا در مورد فایل صوتی خودکشی دارند میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
اگر خاتمی دیداری هم داشته برای منافع مملکت بوده نه نفع شخصی
واقعا خچالت کشیدم که این بشر رو کردن هیات علمی دانشگاه تهران...
اگر با آمریکا مذاکره کنیم، در مورد ما چه خواهند گفت؟ به ما ضعیف النفس میگویند
مذاکره روش عقلاست با هرکشوری بایدمذاکره کرد.اینکه با امریکا مذاکره نمی شود نشانه ترس است
نماینده مردم بهشهر ابتدا تحقیق کند بعد نظر بدهد
آقا شما ناهار خوردین؟
آقای کوشکی این چه حرفی هست که میزنید. درباره ما چه خواهند گفت یعنی چه؟!!! مردم بدبخت و گرسته ایران درباره شما چه می‌گویند و چه خواهند گفت؟ یعنی نفس مذاکره رو هم قبول ندارید؟
یک نماینده به این قاطعیت میگوید فایل دروغ است و ساخته دشمن
چرا با این صراحت رد میکنید
چرا حداقل نمیگید با بررسی بشه بعد نظر دهیم
چرا مردم را ازار میدیدن با این صحبتهای نسنجیده
محمدصادق کوشکی به عنوان یک ایرانی متاسفم که شما عضو هیات علمی دانشگاه تهران هستید !!
زورتون به یک شلغم هم نمیرسه اونوقت برای دنیا نسخه میپیچید؟
اقای حقیقت پور انقدر این موضوعات اظهرمن اشمس است که احتیاج به زدن قالیباف نیست.
تاکی،آقایان صاحب نظر،باید صحبتهای صدمن یک غاز تحویل ملت نجیب ایران آریائی بدهند؟؟
اقای عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اونی که گفتی مقاوله نامه است نه مقابله نامه!!!
جالب است که تمرکز روی این است که چه کسی فایل را منتشر کرده
آقای کوشکی مسئولین مسئول پاسخگویی به مردم ایران هستند یا پاسخگویی به حزب الله لبنان، انصار الله یمن و دیگر نیروهای خارجی؟ شما چگونه استاد دانشگاه تهران شدی؟
ادعاهای داوری درباره ملک هزار و 500 میلیاردی و درآمدزایی جدید احمدی‌نژاد.... میشه بگید در این مملکت چه خبره. خواهشا صحت و سقم این خبر را بررسی کنید و اطلاع رسانی دقیق کنید.
بنده به عنوان یکی از مستضعفان جامعه که یک ماه دیگه بی خانه می مانم ، خواستار در اختیار گرفتن یکی از خانه های کوچک بنیاد هستم . محله اش و زمین اش هم مهم نیست، فقط سقف داشته باشه.ممنون
اظهارات نماینده بهشهر؟!!! حالا درسته که همه شما دکتر شدید ولی حداقل دو تا کلاس آقای قرائتی هم شرکت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
لا اقل یکی رو می گفتی که چیزی بلد باشه ، اون که خودش در ظلمته
آقای کوشکی

آیندگان خواهند گفت بالاخره یه بار مسئولین حرف عموم مردم رو زدند
آقای کوشکی اگر عقلانه وبا سیاستمدارن هوشمند با آمریکا مذاکره کنیم
می‌گویند ایران هوشمندانه با آمریکا مذاکره کرد چرا این همه نگران این هستین که دیگران(حزب آله، سوریه ، انصارله)چه می‌گویند منافع ملی از همه چیز مهمتر هستش آقای کوشکی سری به مناطق محروم بزنید که سیاست و افکار مثل شما در چهل سال گذشته کشور را به ابن نقطه رسانيده‌اید کمتر به فکر حرف دیگران باشین
خدا همه‌ای ما را از خشک مغزی و لجاجت وکوتاهی فکر نجات بدهد
اقای داوری واقعا قابل ترخمند !!!!!!!! خدا اخر و عاقبت کسی را مثل ایشان نکند !!!!!!
آقای کوشکی الان هم در اصل با امریکا مذاکره می‌شود منتها با واسطه .
واسطه هم براش نهم نیست خریدار مغبون بشه یا فروشنده. او دنبال منافع خودش است.
شما میفرمایید ما کنار وایستیم و چین و روسیه و اروپا حق ما رو بگیرن. واقعا که
به این شریعتی نماینده بهشهر حالی کنید که اصالت فایل منتشر شده از طرف خبرگزاری فارس هم تایید شده.
خلاصه به اسم عیسی به شکم موسی !
دور همی مال ملت را میخورید حال میکنید !
آقای شریعتی شما کجایی کاری کل نظام قبول کردن این فایل مربوط به دونفر از فرماندهان نظامی هستش
شما اومدی میگی که ساختگی
آره میخوای ماستمالی کنی درست، بلد نیستی مگه مجبوری که اظهار نظر میکنی بخدا همه قبول دارن شما نماینده‌ای
آقای هئت علمی کوشکی! کی قراره چی در مورد شما بگه؟! فکر نمی کنید اگر مردم را با این لجبازی ها از این بدبخت تر کنید چی در موردتون خواهند گفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
اینا از هیئت محله مجوز هیئت علمی شدن رو گرفتن ،
این داوری واقعا آدم نمک نشناسی است. اقلا تمام ملت ایران میدانند که احمدی نژاد هرچی بود ولی اختلاس گر و دزد نبود. البته اطرافیانش بعضا مرتکب خطا شدند ولی خودش آدم پاکی است. مرد ایران اینرا بخوبی میدانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
احمدینزاد شاید ادم خوبی بود ولی تفاوتش با سایرادم های خوب این بوده وهست که خوبان دیگر کاری که از دستشان ساخته نیست قبول نمیکنند ودر نتیجه زمینه خرابی اقتصاد ودود کردن 700 میلیارد دلار ثروت کشور را فراهم نکرده اند.مدیت اجرایی کشور را به هرج مرج تبدیل نکرده اند. با نادانی سیاسی چندین قطعنامه تحریم وضد ملی را بر کشور ومردم تحمیل نکرده اند .هنرمند ایرانی را خانه نشین وبرای هنرمند هندی داد سخن نداده اند وقس علیهاذا
قتل ناموسی با قانون کم نمی‌شه ولی تماشای فیلم مستهجن تو اینترنت می‌شه؟
فایل صوتی رو با کار گرافیکی ساختن. من کاملا توجیه شدم و رفتم برای آقای بوق تبلیغ انتخاباتی کنم.
رسیدگی شده است. یعنی ما الکی نگرانیم؛ قبلا مجرمین رو مجازات کردن.
اسم استخر که میاد پشت آدم میلرزه
'زمان' انتشار فایل صوتی اهمیتی ندارد محواش اهمیت دارد.
اشتباهات مذکور نیز اشتباهات سهوی نبودند عمدی بودند.
فقط اعتماد بنفس شریعتمداری نماینده بهشهر رو بچسبید...
آقای کوشکی اگر به اندازه ای که نگران افکار اطراف ایران هستید نگران همین مملکت بودید الان این همه ثروت و استعداد و نخبه حجرت کرده نداشتیم و این مملکت چنان قدرت و ثروت و جذابیتی داشت که همه آرزوش را داشتن
"دشمن چیز مفیدی است، اگر کم آوردید خودتان درست کنید"
این یارو نماینده بهشهر چقدر سوته!اصلا نمیدونم مردم بهش چطور رای دادن
طرح شفافیت نشان داد اصواگرا ها هم فقط ادعای انقلابی دارند
نماینده مجلس: چیزی در این مورد که پول نفت بابت تکمیل مصلای تهران هزینه شده باشد، نشنید‌ه‌ام!!
خب چرا به زنان گواهینامه موتور نمیدین
شما که میدونید به هر حال سوار میشن
چرا قانونیش نمی کنین ؟ با کی لجبازی میکنین
آقای کوشکی ببین مردم چی می گویند، ولا غیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
چه اشکال داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
همه میگن به حرف مردم کاری نداشته باشید ولی انگار تو سیایست هم حرف دیگران مهمه :))
برای حل هر معضلی سعی کنید معضل رو قدیمی کنید ، وقتی چیز جدیدی نباشه خودبخود یعنی حله ! نو پرابلم .
فايل صوتي با کتمان و این ترفندها به محاق نمی رود
مردم هزار و یک گرفتاری پیدا کردند از بابت تحریم و حمايت های بی معنی از این و ان بعد کوشکی مونده جواب یمن و حشد الشعبی رو چی بدیم!!
خواهشنا یکی جلوی این اقای کوشکی را بگیرد، یکوقت نره با امریکا مذاکره کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
حالا ببین کیو وادار میکنن توافقو تایید کنه
زمانیکه‌ در دوره‌ مرحوم‌ هاشمی خانم‌ البرایت‌ وزیر خارجه‌ امریکا‌ بود‌ و بطور اشکار‌ در مورد دخالت‌ امریکا‌ در امور ایان‌ عذرخواهی‌کرد‌باید‌با امریکا‌ مذاکره میکردیم‌ !
بعد آزادی خرمشهر‌ که عربستان حاضر شد کلیه‌ زیانهای ایران را بپردازد‌ باید جنگ را پایان میدادیم‌ !
در سال‌ ۸۲‌بعد از آقای خاتمی‌ در مقابل‌ مرحوم هاشمی نباید به احمدی نژاد‌ رای میدادیم‌ تا اونهمه‌ مملکت دچار‌ تنش‌بشه‌ !
بعد‌ از به امضاء رسیدن‌برجام‌ نباید‌ با پالس های منفی‌که تندروهای‌ بی مسولیت فرستادن‌ و باعث برهم زدن فرجام شدند باید جلوی آنها گرفته میشد و وو و وو.....
ما ملت ایران‌ همواره در بزنگاهای تاریخ‌ با تصمیمهای‌ نادرست‌ دچار خسران جبران‌ اپذیر‌ شده ایم‌
ولی الان مجبوریم‌ ا آمریکا کنار بیایم‌ چون راهی غیر آن وجود نداره‌ !
کترینگ آغا محمد ، لطفا نهار دولت رو بفرستید بچه ها هنوز
نهار نخوردن
زنان پشت راکب موتور اشکالی ندارد بشینن اما راکب نمیتونن باشند. چرا؟. زنان در اسلام اسب سواری و شتر رانی میکردند.
پاسخ ها
نوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
عقلت تو همون سن 3 تا 4 سالگیه، رشد نکرده، رشد جسمی داشتی ولی رشد عقلی خیر
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
از نظر رییس پلیس تهران کل صدر اسلام هم مجرم بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
هر روز چقدر باید برای اسنپ خانم هزینه کنیم یک موتور می گیریم راحت میشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
زنان بر مرکب سوار می شدن و نه زین
محسن
| Belgium |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بنازم به این دین که کتابشان در دنیا یکی است و قانون کتابشان هزارتا....؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
پشت راکب با محل راکب چه فرقی داره؟؟؟؟ تازه اونی که پشت راکب نشسته باید به راکب بچسبه یا حتی راکب رو بغل بگیره تا زمین نیفته
بقول شاعر
در دیاری که عقل معزول است
هرچه خواهی بگو که مقبول است
واقعا لازم نیست هر اتفاقی افتاد یکسری از مسئولین اظهار نظر کنند، بگذارید همین جوری فراموش شود، بیخیال شما برای اینکارها پول نمیگیرد
تو را بخدا مملکت را درست بکنید
مم صادق کوشکی چرا کشکی حرف میزنی
حبف دانشگاه که اینا توشن
نماینده محترم هنوز معنی گرافیک را نمی دانند .
اقای شریعتی عصاره ملت ایران هستند.وای بحال ملتی ایشان نماینده ش باشه.اوضاع همینی میشه که می بینی
بله قدیمی شده سال بعد هم در مورد اختلاس های امروز می گن قدیمی شده !!!!! مردم رو مثل خودشون فرض کردن
حالا کدوم حرف این مسعولین راست بود که این باشه
قبلا‌هم‌از‌اینجور‌فایلهای‌صوتی‌تا‌تصویری‌پخش‌شده‌چی‌شد‌چکارشون‌کردن‌ایندفه‌هم‌مثل‌دفه‌های‌قبل‌‌چند.روز‌دیگه‌همچی‌تمام‌میشه‌وهمش‌میشه‌پشم
باید یه ایول لله به آقای غلامرضا شریعتی گفت
سواحل را ازاد سازی کردید کار بسیار خوبیست ولی کسی سوال نمیکنه چرا در این مملکت قانون از اول چرا اجرا نمیشه که بعدا خراب شود باز خسارت در نهایت از جیب ملت رفته در ضمن شالیزارهایی که خشک شدند وتبدل ویلا شدند را چه کسی باید جوابگو باشد
اقای رضایی که اداره دولت به صورت فدرال را می دادید مجا رفت طرح های اقتصادی جنابعالی
هر چه بگندد نمکش میزنند، وای به روزی که بگندد نمک!
احمدی نژاد هر چه باشد مسلمان دست پاکی است و دنبال در آمد زایی نیست.
از انواع و اقسام خلاف موتوری ها درست جلوی چشم ماموران راهنمایی و رانندگی فقط موتورسواری زنان خلاف قانون است؟
"کوشکی: اگر با آمریکا مذاکره کنیم، در مورد ما چه خواهند گفت؟" شده جریان آب که سربالا بره .....
پیشنهاد می کنم آقایان جلیلی، شریعتمداری، کوشکی و میثم مطیعی بشن اعضای هیئت مذاکره کننده تا یک نتیجه عزتمندانه از این مذاکرات برای ما دربیارن.
#گرافیکی #فایل صوتی #کلاس ششمی ها
فساد فساد است چه در دوران پهلوی چه در حکومت اسلامی
میشه دقیقا بگید با کدام نرم افزار گرافیکی میشه اینجور فایل صوتی تهیه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقاي حقيقت پور ! در كشور هاي ديگر حتي بعد از چهل سال به يك تخلف رسيدگي مي شود اين كه مال سه سال قبل هست.
رئیس پلیس تهران: موتورسواری زنان ممنوع است..... با کدام شرع؟...... نکند مردان تحریک می شوند؟...
این آقای کوشکی چه می گوید آیا باید از حزب الله لبنان برای امور کشورمان کسب اجازه کنیم ؟؟؟
معادلات سیاسی ایران خیلی ساده است:
اگر ایران پیشرفت کند و توسعه بیابد و بتواند با غرب رابطه خوب داشته باشد در آن صورت میتواند گاز مورد تیاز غرب را تامین کند و خیلی راحت از طریق ترکیه صادر نماید.
آنوقت روسیه چی میشود؟ از درآمد خالص سالیانه حدود 100 میلیارد دلار دستش کوتاه و نیز از نظر اقتدار سیاسی متزلزل میشود
پس روسیه به هر نحوی جلوی عادی شدن روابط ایران با غرب را میگیرد و عوامل داخلی یا از روی نفهمی یا از روی نوکری روسیه و یا منافع اقتصادی به این قضیه تن داده و ملت ایران را هر روز فقیرتر و کشور ایران را هر روز عقب مانده تر میسازند.
کوشکی: اگر با آمریکا مذاکره کنیم، در مورد ما چه خواهند گفت؟ دولت سوریه، حشد الشعبی، یمن و حزب الله چه خواهند گفت؟...... منافع ایران و ایرانی را با چه کسانی گره زده اید؟.... حیف لقب استاد که به شما دادهاند؟
داوری ..... خودت میگی مصادره ای. لااقل حرف میزنی رو حرفت فکر کن دو روز دیگه صاحبش برگرده با یه حکم قضایی ملک را میتونه تصاحب . کدوم ادم عاقلی تو این ملک برج میسازه مگه همه مثل ... عقلشون کمه
کوشکی باید از دانشگاه اخراج شود، نه دکتر فاضلی.....!!!
میگم بدبخت حسن روحانی . من فک میکردم همه چی زیر سر اونه . بابا اینها که خیلی بدتر از حسن هستند .
تنها فرقی که این دوران با قبل داره اینه که صدا و سیما تمام قد از رئیسی دفاع میکنه .
چه ربطی داره!!
برای شما منافع کشور مهم است یا اینکه دیگران چه میگویند!!!
یا فقط منافع خودت!!!!
آقای رئیس پلیس، ورزش کردن در باشگاه مختلط ایرادی دارد؟
آقای صادق کوشکی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران نظر مردم برای شما مهمه یا سوریه حشدالشعبی یا حزب الله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنام خدا
۱-اروپا هم اکنون که از گاز روسیه استفاده میکند هر روز هم احتمال گرو کشی ان میافتد دنبال راه کار است
۲-این زمان بهترین موقع برای دولت ایران است که فارغ از هر اظهار نظری بر خلاف خواسته روسها که هیچوقت خیر خواه ما نبوده اند
بطور مستقیم با اروپا و امریکا قدرتمندانه مذاکره کنند و ضمن حفظ
استقلال خود مستقیم به اروپا و هر جای دیگر که دنبال گرو کشی نباشد گاز و نفت بفروشد دقت که میکنی میبینی روسها چنین تحقیر امیز با نمایندگان ایران رفتار میکنند و چینی ها سخنگوی ایران را در رابطه با کرونا دعوا میکند و فقط اخوال خواهر و مادر را نپرسیده ایا اگر خودمان مذاکره کنیم انوقت خودشان مجبور به محترمانه صحبت کردن میشوند
این هم از میدان!!!
زدن آقای قالیباف؟
سوریه و بحرین و .. چیزی نمی گویند. می گویند سهم ما را بدهید هر.....خواستید بکنید...
خخخخخ
ای ملت .... اینها میگن نوار‌ه . صدارو نه اماگرافیک رومیشه ماس مالی کرددوباره.
اگر اول انقلاب بود و این فایل صوتی منتصب به یکی از سران ارتش بود... میشه حدس زد چه عاقبتی در انتظار وی بود؟؟!! ... نه؟؟
بهشهر کجاست؟
بهشهر کجاست؟
میخوام عید خانواده را ببرم اونجا تا آدمهای بهشهر را ببینند خیلی به آثار باستانی و انسانهای اولیه علاقه دارند
با آمریکا مذاکره کنید هیچ چیز نمیشود .همان طور که با عراق صلح کردید وهیچ اتفاقی نیفتاد
وقتي قانوني سختگيرانه درمقابل جناياتي ازقبيل همسرگشي وكودك وفرزندگشي نباشه،هركسي ازراه برسه به بهانه ي ناموس وغيره قتل ميكنه!چرابراي هرچيزي كه به نفع وبقاي خودتان است زودقانون مينويسيد!؟مملكت بي دروپيكربه اين ميگن.!
چند سال دیگه همین کسی که هنوز تفاوت گرافیک و صوت رو نمی دونه می بینید دهها میلیارد تومان سرمایه جمع کرده !!!!!
نماینده محترم چی مصرف می کنند که صوت رو می بینندو اصلا متوجه نشدن خود سپاه فایل رو تایید کرده!
چرا زنها نمیتونن موتور سوار شوند؟ سبک زندگی تغییر کرده
تو این هیر و بیر موتور سواری زنان دغدغه اصلی پلیس است! خدایا خودت ظهور کن!
آقای رحی موتور سواری برای زنان ممنوعه ولی چند سال بد تو هم می ری کانادا مختلط بعد میگی زندگی خصوصی افراد به کسی ارتباطی ندارد؟؟؟؟؟!!!!!!
چرخ روزگار می چرخد......
ای کاش مقامات این قدر به شعور ما مردم توهیین نکنند
بابا یکی این شریعتی رو از خواب خوش رقصی بیدار کنه خود مسئولین صحت فایل رو تائید کردن تو چی میگی ؟ لطفا" یکی هم به کوشکی بگه زیاد جوش نزن معلوم نیست تو نماینده یمن و حشدالسعبی و لبنان و.... هستی ؟ پی اینجا چه میکنی هم از توبره هم ار آخور نمیشه
اقای کوشکی مردم ومملکت مهم هستن یا دیگران ببین دیگر کشورها اول منافع کشور خودشون ودرنظر میگیرن یا منافع ما را همین کشورهای دوست روببین هرموقع پای منفعت کشورشون باشه چکارمیکنن
سلام خدمت دوستان
واقعا چند نفر دوستان فایل را گوش کردید و اظهار نظر میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
اتفاقاد چون خیلی مهم بود و تابی منتشرش نکرد اکثریت سایت های خارج کشور را گوش کردن
آنوقت مردم درمانده ازهمه جا٫صبح اول وقت خودشان رامیرسانندنارمک٫ درِخانه صف میکشندنامه میدهندکه کاری برایشان بکند!چقدرمردم زودباوروساده ای داریم بخدا!!
آقای کوشکی شما نماینده مثلا مردم ایران هستید که در واقع هم نیستید ولی شما باید به فکر همان تعداد اندکی که به شما رای د ادند باشید نه حشد العشبی و حزب الله
زنان پشت راکب موتور اشکالی ندارد بشینن اما راکب نمیتونن باشند. چرا؟. زنان در اسلام اسب سواری و شتر رانی میکردند.
آنموقع گواهینامه رانندگی نیاز نبود و پلیس راهنمایی و رانندگی هم نبود
محتوای این فایلهای صوتی یعنی تیر خلاص به روح و روان و کرامت انسانی ملت ایران! یعنی اینکه 43 سال هست ملت ایران بازیچه ی عده ای دنیا پرست هستن! یعنی فاتحه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
!!!و همه هم ادعای مسلمانی دارند
اقای کوشکی مردم ایران هیج مردم یمن وسوریه ولبنان را هم بیچاره کردید به خدا اگر دست از سر انها بردارید خود می دانند که چگونه زندگی کنند البته ثابت شده دوری هر ملتی از امریکا مساوی است با نابودی ان ملت
آقای کوشکی همه خواهند گفت بالاخره ایران یک کار عقلانی و درست انجام داد والبته مغرضان با ملت ایران هم وااسفا سرخواهند داد
به نظرم اقای قالیباف باید استعفا بدهد
چرا بعد از فایل صوتی با این همه فساد هیچ اتفاقی نیافتاد . مگر شعار ضد فساد نمی دهند این فساد برخورد کنید دیگه
آقای کوشکی شما از گفتگو میترسی؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
نه بابا از حشدالشعبی و حوثی ها و حزب اله می ترسه
اختلاس های سه هزار میلیاردی از دوره احمدی‌نژاد پاکدست شروع شد. برای او استفاده از ویلای ۱۵۰۰ میلیاردی بيت المال هیچ اشکالی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
مدیریت از نوع احمدی نژادی

داخل یک ویلای ۱۵۰۰ میلیارد تومنی ۳ هزار متری ولنجک

یک اشپزخانه زده اند و چلو قیمه و کوبیده و ماست و خیار و ترشی لیته و شله زرد می فروشند !!!؟؟

ببینید این آقا با این طرز فکر و رفتار اجتماعی و میزان هوش کمش و شخصیت ناپایدارش

مدت ۸ سال کشور را همراه جلیلی گرفتار تحریم ۷ گانه کردند !!؟

و هنوز هم دست بردار نیستند و آن ۲۰۰ صفحه نامه میزند!؟
و این یکی به سفر دوبی و ترکیه می رود !!!؟؟

خدایا چقدر مجازات کفران نعمت های تو سخت و دشوار و طولانی است !!؟؟ق
بهشهری عزیز سکوت خوبه

طرفا قبول داشتن شما تکذیب میکنی
پاچه خوار عزیز
همه جا حرف از فساد نجومی هست که در این فایل صوتی لو رفته الا متهم اصلی که حاضر نیست هیچ حرفی بزنه البته حق داره چرا باید به مردم توضیح بده؟ کسی که با رای ۵ درصد از مردم تهران و با انتخاب از طرف شورای انتصابی مادام العمر به مجلس راه پیدا کرده دلیلی نداره به مردم توضیح بده.
بالاخره این فایل صوتی فتنه گرافیکیه یا قبلا با هاملانش برخورد شده؟؟ خودشون با خودشون هماهنگ نیستن. واقعا خندا‌داره.
یکی به این اصلاح طلب ها بگه از این ماست هم دوغی برای شما درست نمیشه.این فایل صوتی ۳ ساله ‌‌پیشه که دادگاه هم برگزار شده.
بايدبه حال مملكتي كه استاددانشگاهش توهستي خون گريه كرد،آخه مردحسابي مردم كشورت زيرتحريم هاوفشاركاسبان تحريم له شدن،اونوقت تودرفكرحوثي هااوالعشبي هستي!اونافكري نميكنن،فقط دارن باپول هاي مردم ايران عيش ميكنن.
کوشکی: اگر با آمریکا مذاکره کنیم، در مورد ما چه خواهند گفت؟ برادر! مالیخولیای مغزی و فکری به ذهن شما افتاده است. شما را به خدا یکبار هم که شده فکر کنید اگر با آمریکا مذاکره(نکنید) چه می شود؟؟؟
بنظر می رسد داوری بنا به دلایلی، کینه شتری از احمدی نژاد دارد. این را به راحتی از داستانهای راست و دروغ این فرد در چند سال گذشته می شود فهمید.
اینهمه از محاکمه قالیباف گفتین و نوشتین ،، چرا هیچکدامتان. در مورد محاکمه حسن روحانی نمی نویسید ؟؟
اتفاقا اگر فایل را با دقت گوش کرده باشید مشاور اقتصادی میگه ،،بیت المال خط قرمز منه ،، سردار جعفری هم تاکید به برخورد قضایی میکنه این نشون دهند فساد ستیزی فرماندهان سپاه است .
جناب استادشمارامثال شماباطرزفكرتون باعث فقرونابودي مامردم ايران شديد،متاسفم براي كشورودانشگاهي كه شمادران هستيد.!
در پاسخ به کوشکی: اونوقت خواهند‌گقت‌ که بالاخره سر عقل آمدین!!!!
منافع کشورهای همسایه مهمترازمنافع مردمه ایرانه جناب کوشکی؟
ظریف راست میگه
ای‌مردم عزیز‌اینها‌همش فیلم‌تا‌دیدگاه‌مردم‌را بشنوند
ترسم ازآن روزیکه پرده ها برون افتد،دیگرنه تومانی نه من..
دوران مخفی کاری گذشته،اول که تکذیب کردید حالا ماسمالی
دوستانی که نظر داده اند ناهار خوردن.....شام چطور....
آقای کوشکی حتما به شما خواهند گفت : شما مسبوق به سابقه هستین.اشکالی نداره حتما سر عقل اومدین و قدری برای مردم خودتون ارزش قائل بودین.اینکه فلانی و فلانی به شما به به کنند بر ای ملت ایران نون و آب نمیشود.
رئیس پلیس تهران: موتورسواری زنان ممنوع است / با این تخلفات برخورد خواهد شد
به امید دیداردر کانادا.
این کوشکی واقعا عضو هیات علمیه؟
تفاوت این فایل صوتی با فایل صوتی ظریف در چیست؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم