بازدید 760051
ادامه آرزوی پوشالی؛

برهنگی کامل گلشیفته فراهانی، آخرین سکانس شهرت‌طلبی؟!

نقش آفرینی «مهناز افشار» در فیلم «معلم» محصول کشور تاجیکستان و همچنین بازی تحسین برانگیز فاطمه معتمدآریا در فیلم «نبات» محصول کشور آذربایجان در کنار حضور درخشان چهره‌هایی چون «لیلا حاتمی» و «نیکی کریمی» در جشنواره‌های خارجی، نشان می‌دهد که کسب موقعیت ویژه در فضای بین‌المللی سینما، الزاماً نیازمند روش‌هایی نیست که گلشیفته فراهانی در پیش گرفته...
کد خبر: ۴۶۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹ 28 December 2014
پس از انتشار تصاویر نیمه برهنه‌ «گلشیفته فراهانی» در یک کلیپ که جنجال‌های فراوانی در پی داشت، این بار انتشار تصویر کاملاً برهنه‌اش بر روی جلد یک مجله فرانسوی که مورد توجه دیگر نشریات فرانسوی از جمله مادام فیگارو قرار گرفته، این پرسش‌ را پیش آورده که این روش چه تأثیری در آینده این بازیگر خواهد داشت و همچنین پرسش پراهمیت‌تری را پیش رو قرار می‌دهد که باید در قبال عملکردهای چهره‌های هنری سابقاً فعال در ایران، چه واکنشی داشت؟

به گزارش «تابناک»، ماجرای انتشار تصویر نیمه برهنه گلشیفته فراهانی در مجله مادام فیگارو به فراموشی سپرده نشده که این بار در‌‌ همان مجله، تصویر تمام برهنه‌ای از این بازیگر سابق تئائر و سینمای ایران بازنشر شده که برگرفته از روی جلد مجله فرانسوی «ایگوئیست / Egoiste» است؛ جلد دوم هفدهمین شماره‌ در سی‌وهفتمین سال تأسیس این مجله، در حالی تصویر برهنه گلشیفته فراهانی است که بر روی جلد نخست آن، تصویر کیت بلانشت بازیگر استرالیایی نقش بسته و البته هر دو تصویر نیز توسط یک عکاس ثبت است. گلشیفته فراهانی‌ پیشتر و در تابستان گذشته به نیویورک‌تایمز گفته بوده که مقابل پائولو راورسی، عکاس مطرح مُد مقیم پاریس برهنه شده و حال آهسته آهسته تصاویری که از او به ثبت رسیده، انتشار می‌یابد.

طبیعتاً این اتفاق نیز منجر به شکل‌گیری فضای پرتنشی خواهد شد؛ اما حقیقت امر آن است که این فضای پرتنش، باعث توقف روشی که این بازیگر سابقه تئا‌تر و سینمای ایران در پیش گرفته نخواهد شد، کما اینکه انتقادات گذشته مطرح شده نسبت به عملکرد گذشته‌اش منجر به توقف یا تجدیدنظرش در مسیری که در پیش گرفنه نشد. از این حیث تنها مسئله‌ای که وجود دارد، تعریف نسبت هنر ایران با چنین اتفاقی و تأکید بر وجود فاصله میان این دو موضوع است.

اگر قرار باشد در پارادایم غربی به این موضوع پرداخت، در این زمینه باید تأکید کرد، مسیری که گلشیفته برای تحکیم جایگاهش در سینمای اروپا و آمریکا ‌پیش گرفته، بد‌ترین روش ممکن است و تاریخ مصرف او را تا زمان حفظ جذابیت‌های اینچنینی‌اش حفظ و محدود خواهد ساخت. بدون تردید این بازیگر می‌توانست بدون برهنه شدن جایگاهی به مراتب بهتر از این به دست آورد و حقیقت امر این است که آن روشی که فراهانی نقطه پایانی‌اش را در پیش گرفته، جزو گزینه‌های معمول نیست و انتشار تصویری شبیه به تصویر اخیراً منتشر شده از کیم کارداشیان از فراهانی، کمکی به تغییر موقعیت او در سینمای آمریکا و اروپا نخواهد کرد.

روشی که گلشیفته در پیش گرفته، اتفاقی مرسوم حتی برای بازیگران هالیوودی نیست و از تعداد قابل توجهی از بازیگران هالیوود، تصاویری تا بدین حد برهنه منتشر نشده و در واقع حتی در انتشار تصاویر برهنه از بازیگران و خوانندگان آمریکایی نیز برخی نقاط پوشانده می‌شود و این حریم مشخص را اکثر مجلات نیز رعایت می‌کنند؛ بنابراین روشی که گلشیفته فراهانی ‌پیش گرفته حتی در سینمای آمریکا نیز ‌مرسوم و پذیرفته ‌نیست و به ندرت رخ می‌دهد. به همین دلیل تنها چهره او را نزد هوادارانش که بخش قابل توجهی‌شان ایرانی هستند، مخدوش خواهد نمود.

در همین راستا، این ساده اندیشی است که تصور کرد مسیری که گلشیفته فراهانی در پیش گرفته، نسخه قابل اعتمادی است که با تکیه بر آن، می‌توان به موقعیت ویژه‌ای در سینمای ایران دست یافت و بی‌شک در فضای رقابتی سینمای جهان ـ که بازیگرانی از هر نظر به مراتب جذاب‌تر وجود‌ آنچه به ارزانی عرضه می‌شود و از آن برای جلب توجه بیشتر فیلمسازان آمریکایی و اروپایی بهره گرفته می‌شود ـ اعتبار محدود و مشخصی دارد و برچسب تاریخ انقضایش کنار نصب شده است.

اما اگر قرار باشد در پارادایم شرقی و ایرانی به این موضوع توجه کرد، باید در نظر داشت که اساساً روش در پیش گرفته ‌این بازیگر، قابل توجه نیست و می‌توان به نمونه‌های وطنی اشاره کرد که ‌مسیری آهسته و پیوسته را ‌پیش گرفته‌اند و ضمن حفظ هنجارهای سینمایی که از دل آن برآمده‌اند، موقعیت‌های ملی یا بین‌المللی ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند و در عین حال، حاضر به تن دادن به چنین روش‌هایی برای وسعت یافتنِ موقت دامنه فعالیت‌هایشان نشده‌اند.

نقش آفرینی «مهناز افشار» در فیلم «معلم» محصول کشور تاجیکستان و همچنین بازی تحسین برانگیز فاطمه معتمدآریا در فیلم «نبات» محصول کشور آذربایجان در کنار حضور درخشان چهره‌هایی چون «لیلا حاتمی» و «نیکی کریمی» در جشنواره‌های خارجی، نشان می‌دهد که کسب موقعیت ویژه در فضای بین‌المللی سینما، الزاماً نیازمند روش‌هایی نیست که گلشیفته فراهانی در پیش گرفته و این روش‌ها تنها در یک دوره محدود کارآمدی دارند و به مرور‌‌ همان پایگاه مردمی که یک بازیگر از دل آن رشد کرده و با پشت کردن به آن، سراغ روش‌های دیگری را گرفته نیز به مرور از میان خواهد برد.

از این حیث باید در نظر داشت آنچه در این زمینه مورد نقد است، ارائه روشی از پیش شکست خورده به عنوان نسخه موفقیت در سینمای اروپا و آمریکا به مخاطب ایرانی است که پیگیر رفتار این بازیگر بوده است. این یک حقیقت است که بازیگری چون مریل استریپ در سینمای جهان علی‌رغم ‌برخوردار نبودن از جذابیت‌های ظاهری جنسی خاص، صرفاً به واسطه بازی قوی و تأثیرگذارش، اکنون در ‌۶۵ ساگی همچنان با پیشنهادی مالی قابل توجهی مواجه است و در مقابل، اکثر ستاره‌های زن هالیوود که متکی به این جذابیت‌ها هستند، یا با روش عجیب درصدد حفظ این جذابیت (مقابل دوربین‌ها) برمی‌آیند و یا خیلی زود با دنیای بازیگری وداع می‌کنند؛ اتفاقی که برای آنجلینا جولی رخ داد.

بنابراین نشانی غلطی که تمرکز بر رفتار گلشیفته به مخاطب جوان ایرانی خواهد داد، برهنگی به عنوان آسانسوری برای پیشرفت در سینمای جهان است اما در مقابل این حقیقت گفته نمی‌شود که چنین آسانسوری چقدر سریع سقوط می‌کند و بازیگری که دیگر از این ابزارش نیز نتواند استفاده کند، با چه کیفیتی حذف می‌شود. به همین دلیل همچنان مسیری که چهره‌هایی چون «لیلا حاتمی» و «فاطمه معتمدآریا» پشت سر گذاشته‌اند، همچنان نسخه‌های قابل پذیرش‌تری برای رشد یک سینماگر و رسیدن به نقطه سعادت در عرصه بین‌الملل محسوب می‌شده است؛ نسخه‌ای که باید بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۰
در انتظار بررسی: ۵۱۹
انتشار یافته: ۵۳۲
پس عکسش کو؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
امر دیگه؟؟!!
مجید یاوری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
با سلام
هر چی باشه بلاخره یه ایرانیه گول خورده است دنبال عکسش میگردی !!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
در اروپا مجله هایی که عکس کسی را تمام برهنه بیاندازند جزءمجله های پلی بوی محسوب میشوند وفروش آنها به طور مستقیم (در کیوسک موجود داره اما آن رادرمعرض دیده مستقیم قرار نمیده وفروش آن هم به این طریق قانونی است) صورت نمیگیره اما اینکه در مجله اجتماعی وپر طرفدار فیگارو یک عکس تمام لخت از گلشیفته گذاشته با شه صددرصد غیرممکنه اما اگه عکس به صورت لاواستوری باشه بله امکان داره واین نوع عکس ها هم اون چیزی نیست که تابناک میگه یعنی به صورت پوشاندن نقاط غیر مجازاست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
متاسفانه عكس را در فيس بوك تمام قد و برهنه كامل ايستاده بود و جاي بسي تاسف است از چنين ايراني كه فقط در مصاحبه هاي عناصر بيگانه با افتخار به اين موضوع نگاه ميكنه و...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
ناشناس
21:08

حالا کی گفته مجله Egoiste همون مجله فیگارو؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
ما که تو لاین و ویایبر دیدیم - به زودی همه ملت ایران میبینن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
ناشناس 21:08. راه بهتری برای توجیه این عمل زشت سراغ نداشتی که این طومار مسخره را نوشتی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
تویتر!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
بابا جوونه نادونه..!!!! جوونی و هزار سودا..!!! یک مدت دیگه که به خودش بیاد حالش خوب میشه از اینکارها نمیکنه...!!! شاید مثل بعضی مانکنها توبه هم بکنه مسلمان واقعی بشه... الله اعلم..
خلیج فارس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
گلشیفته رو شما با بازیگران بزرگی چون فاطمه معتمد آریا و لیلا حاتمی مقایسه می کنید؟!!
پژمان
| United States |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
دوستان موضوع اين است كه تا بوده مسائل جنسي براي بشر (و البته بيشتر در خاور ميانه و به ويژه در ايران زمين ) تابو بوده.اينكه چرا تابو شده علتش اين است كه جوامع به مرور در يافتند كه براي حفظ نظم در روابط و پاسداري از نهاد خانواده كه موجب ازدياد جمعيت و در نتيجه ماندگاريشان ميشدبايد در اين مسئله محدوديت اعمال كنند و قطعأ جوامع امروزي نيز دوباره به همين نتيجه خواهد رسيدپس وجود اين تابو فوايد بسياري براي جوامع دارد و هيچ فضيلتي در برداشتنش وجود ندارد
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
تات حالا دیدید یه دانشمند یا یه استاد یا یک عنصر سیاسی و یا یک آدم معتبر برهنه بشه و از خودش عکس بگیره.
این کار از افرادی مثل شاهین نجفی و گلشیفته فراهانی بر میاد.خدا نکند که گدا معتبر شود.
گلشیفته نجفی پیوندتان مبارک
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
هرچند که نوع نگرش ایشون با فرهنگ ما تناسب نداره، اما میتوان در صورت عدم اشاعه آن یا بیان آن بعنوان نظر شخصی، از وجهه نازیبای آن بی تفاوت، عبور کرد.
متاسفانه مشکل آنجایی بروز میکند که غرب و تاسف مضاعفتر آنکه، خود ایشون،
خانوم فراهانی را نماینده مردم ایران میدانند و موفقیت یا عدم موفقیت خود (به هر بهایی) در سینمای هالیوود را به تمام ملت ایران تعمیم میدهند.
ahmad
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خارجی ها محرمندمانامحرم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آخ جون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
رفتار ایشون هیچ فرقی با فوتبالیستهای فراری و ... ندازه
شنیع و زشت
جالبه من از این خانوم از زمانی که تو ایران بود خوشم نمی اومد. نمی دونم چرا بنده خدا هیچ پدر کشتگی هم با من نداشته ولی من ازش بیزارم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
بعضیها ذاتا نچسبند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
نه بابا....

آخی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
شما به خودت نگاه کن ببین کی هستی مهدی جان من فدای تو بشم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
اتفاقا به نظر من رفتار مسئولان ایران بعد از اولین فیلمش باعث این وضعیت شد
سینا بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اتفاقا من یه بار ایشون رو دیدم که بهم گفت منم از مهدی بیخود و بی جهت بدم میاد ! علتش رو هم نمیدونم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آقا مهدی من هم همینطور
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ناشناس 21:24
آقا این جمله ت به خدا خیلی تکان دهنده بود. من در مورد شخصیت و عقاید و اهداف ایشون اظهار نظر نکردم. اینکه آدم خوبیه یا بدیه هم من نمیدونم. ولی من فقط گفتم ازش خوشم نمیومده ... صرفا یه نظر کاملا شخصی که البته لزومی نداشت از اول اصلا اظهارش کنم.
=======================
یه آدم معروفی میگه:
برای رسیدن به جهانی بهتر، من از مردی که در آیینه است شروع می کنم.
اميرخان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خب ديگه چه خبر؟
يكم از خودت بگو.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
شما با توصیفی که از خودت کردی بهتر هبه یه روانشناس مراجعه کنی.
دعا كن دستم بهت نرسه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
اینکه میشه آرزو نمیشه عصبانیت درسته؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اگه دستت بهش برسه چیکارش میکنی؟!!!
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
دعا کن دست این آدماییکه بهت منفی دادن بهت نرسه
اينا فكر ميكنن هرجا لازم باشه بايد لخت شد،مگه بازيگر فيلم پرنو شده؟؟ واي از كسي كه از فرهنگ خودش دور بشه وبخاد اداي غربي ها را دربياره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
از کجا میدونی جواب سؤالت مثبت نیست؟
اميرخان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
مگه تو فكر نميكني جايي كه لازمه بايد برهنه شد؟ مثلا استخر با كت شلوار ميري؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
بخاد نه بخواد
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
فرهنگی غربی هم اینجوری نیست
من قبلا 12 سال ساکن سن دیگو(کالیفرنیا بودم)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
سکانس نهایی کارش احتمالا رفتن در همین مسیریه که شما بعنوان سوال مطرح کردی. خدا عاقبتش رو بخیر کنه
از اطلاع رسانیتان ممنون
به هرحال روي ظاهر افراد نميتوان قضاوت كرد.
پاسخ ها
اشکان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
ربطی نداره ها!!!
ایشون اتفاقا داره تلاش میکنه باطن خودشو نشون بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
باریکلا یه آدم با فرهنگ پیدا شد حرف ما را بزنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
نه بابا !!
محرمی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
حرفت خیلی کلیشه ای بود دیگه این خانم ظاهری نگذاشته که بماند.
مهدي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
سلام
بله تن ادمي شريف است به جان آدميت.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون
هیراد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
این عکس برهنه گرفتن ظاهر محسوب نمیشه. بلکه یک عمله (عمل برهنه شدن و برهنه عکس انداختن برای مجله). انسانها هم با اعمالشون هست که خودشون رو نشون میدن و مورد قضاوت قرار میگیرند. پس این موضوع هیچ ربطی به قضاوت از روی ظاهر نداره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
یعنی این هنوز ظاهرشه ؟ بخواد باطنشو نشون بده لابد باید اندوسکوپی معده کنه عکسشو بده بیرون !!
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
نه بابا !! میخوای باطنشم ببینی بعد قضاوت کنی !؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
از روی رفتارش میشه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ناشناس 8:47 مردم از خنده. خدا روحتو شاد کنه ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
لابد بايد يك كولونوسكوپي بده تا درونش معلوم بشه برات !!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
مخالفم چون
از کوزه همان تراود که در اوست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
رنگ رخساره خبر می دهد از سرِّ درون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
در سر عقل باید بی کلاهی عار نیست
دیدم زدی غیر قابل انتشار .. اوکی . . ولی کلا آش دهن سوزی ام نیست.
نباید اسم این فرد رو بازیگر بگذاریم.این اشتباه رو اصلاح کنیم.از متخصصین امر در زمینه زبان و ادبیات فارسی بپرسید که فردی که خودش رو در معرض دوربینها برهنه میکنه اسمش چیست
پاسخ ها
مهدي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
سلام
بازيگري كه تو كالبد نقشش رفته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اسمش رو بزارن شهرام چطوره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
واقعأدمت گرم آقاي ناشناس ايشون براي نشان دادن باتن بايدمدارك ارولوژي رابه نمايش بگذارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
قطعا اون چيزي كه در فكر منحرفت هست نيست
موقعی که پاشو از وطنش میبرن همین میشه
پاسخ ها
سدهادی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
بعضیا یه بیماری دارن که همه تقصیر همه چی رو میندازن کردن مسولین
این موجود باعث شرمندگی است حیف نام ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
واقعا در عجم از اینهایی که منفی دادند
هردم از این باغ بری میرسد...
خلیل
| United States |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
ایشان نه امثال بابک زنجانی و خاوری باعث شرمندگی شده اند که نان را از سفره ما برداشتند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
کسانی که کنفی دادند
ایا با این جمله موافقند ؟
این موجود باعث شرمندگی نیست
واقعا عجیبه !
باید بر گردیم به خودمون ...
به خلیل
| United States |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
چه ربطی داره که موضوعات رو قاطی می کنی؟ هرکس درجای خودش باید مواخذه بشه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
متاسفانه نسل من، یعنی نسل جوان، یک نسل بی هویت شده و از طرق مختلف این رو به نمایش میگذاره. این منفی ها هم یک نمونه اش هست که نشون میده ارزش های نسل جدید به کجا رسیده. سالهاست فحش های رکیک نقل دهان جوانان، نوجوانان و حتی کودکان شده. فیلم های فسادگستر ماهواره را با خانواده تماشا می کنیم و هزار مفسده دیگه. ظاهر که داغونه، روی باطن مانور میدیم، اما باطن هم خرابه فقط معلوم نیست. وگرنه زنجانی و خاوری هم از همین مردم بودند و اشراف زاده نبودن. عده کثیری فرصت فساد پیدا کنند، دریغ نخواهند کرد.
ناشناس
| United States |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
فقط اعدام
ناشناس
| United States |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
*** هی منفی ها و مثبت ها رو ملاک قرار ندید تابناک از همه جای دنیا مخاطب داره ***
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اينهايي كه منفي دادندهم كساني هستند كه آب پيدا نميكنند تا اونها هم تني به آب بزنند و شنا كنند تا شناشونو همه ببينند و ...
تاسف برای افرادی که نام ایرانی بر خود میگذارند و اینجا کامنت میگذارند و به جای محکوم کردن این حرکت بسیار زشت, باز هم همه چیز را به شوخی و خنده برگذار میکنند و تاسف برای افرادی که پرچمداره جناحشان, یک هنرپیشه عریان و بی قید و بند است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اوه اوه بچه ها صاحبش اومد
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
جناح چیه ؟ همه چیو قاطی پاطی کردی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
به خودش مربوطه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
بابا كوتاه بيا!!!
چرا كافه رو به هم مي ريزي جناح جون؟؟؟
الهام
| Netherlands |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
پرچمدار اصن؟؟؟ :)))) جنگ بودین؟
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آدمی که خودش سرتا پا تقصیره بعد میان برای دیگران ابراز تاسف میکنه!!!!
گلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
بچه ها واقعا ممنونم کلی از حرفاتون خندیدم .من خیلی زندگی سختی دارم مدتها بود اینطور نخندیده بودم مرسی مرسی
هموطن عزيز. هدف او از اين كار مسلما به شهرت رسيدن يا بعبارتي عرض اندام و كسب موفقيت هاي بالاتر نيست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
jan??!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
پس چی بید جیگر؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
ناشناس 21:05 عزیز اینا این نوع جملات منطقی را مغز شون نمیکشه ارور میده بازم حرف خودشونا میزنند
سیدعلی محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
جیگر جان یه کوچولو ما رو هم راهنمایی کن تا به اهداف هنری شون پی ببریم!!!!
خاک تو سر دختری که نجابتشو به این سادگی بفروشه
shahram
| United States |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
دوست عزیز ما مردمی هستیم که واژه اعتراض را گم کرده ایم... افسوس...
حرفتو کاملا قبول دارم
اميرخان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اقاي سيد علي محمدي دوره اين مدل ادبيات سر اومده. لطفا مودب باشين.
ایشان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آقای سید علی محمدی شما خودت مشکل اخلاقی داری.ادب داشته باش
تابناک ای کاش یک مطلب هم در مورد ریاکاری مدل برعکس این را مینوشتی نمونه اش رو هم داریم
پاسخ ها
امیر
| United States |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
بنظرت نشون دادن ریاکاری عده ای کار این خانومو توجیه میکنه؟کسی نگفته هر کی پوششو رعایت میکنه آدم خوبیه
هرچیزی جای خودش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
عالی گفتی ..."نمونه اش هم داریم" از تمام کامنتها با معنی تر بود..براوو
صویر کاملاً برهنه «گلشیفته فراهانی» بر روی جلد یک مجله فرانسوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
البته ایشون خیلی انسان باحیایی هستند و این وصله ها به این انسان فرهیخته و بزرگوار نمیچسبه. مگه نمیبینی که از پهلو عکس گرفتند!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ناشناس 21:30 شما که انسان با حیا و فرهیخته و بزرگواری هستید چرا جستجو و تماشا کردید؟ ..... چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
من ادعای باحیایی ندارم جانم.
منظورم این بود که ایشون خیلی بی حیاست. حقیقت که قابل کتمان نیست، هر چند تلخ باشه.
1
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
پس اگه حیا نداری چطور به گلشیفته ایراد میگیری؟
قطره دریاست اگر با دریاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
خب که چی تازه این تشبیه هم اشتباه گفتی درستش اینه"قطره با دریا ،دریا میشود"
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
نه بابا قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود!
گر حکم شود که مست گیرند
در شهر هر آن که هست گیر...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
هیچ ربطی نداشت
سینا
| United States |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
کار اشتباه وقتی علنی شد همه باید به آن اعتراض کنند و ماهم باید به خدااز دست وسوسه های شیطان پناه ببریم به هر حال لااقل باید این گناه آشکار وبی عفتی علنی را محکوم کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
هیچ ربطی نداشت صورت مسئله رو پاک نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
کافر همه را به کیش خود پندارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
عالی بود.عین واقعیته چرا بدتون اومد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
حمید خان یه جو فکر میکردی این حرف بی معنی رو نمیزدی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
میازار موری که دانه کش است
کسی جوابگوی عمل کس دیگر در قیامت نیست و در یک کلام به تو مربوط نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
یک کلام از اقای روشن فکر!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
این خبر هم به تو مربوط نیست
چرا خوندی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
توصیه میکنم در مورد کلمه اجتماع یه مطالعه ای بفرمایید ممنون میشم
ناشناس
| Turkey |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
ما هم نگفتیم در قیامت جوابگوی عمل ما باشه، ولی در همین دنیا رفتار زننده ای انجام داده و این شایسته نیست. تابناک هم نقدش کرد، دست تابی درد نکنه، حق نقد داره
هیراد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خلیل عزیز. عملی به دیگران مربوط نیست که در حوزه حریم خصوصی انجام میشه. ای کاش حداقل اندکی راجعبه چیزی که میخواید بگید مطلع بودید و میدونستید بعد فردی و بعد اجتماعی چه تفاوتی با هم دارند.
به هیراد -ناشناس از خلیل
| United States |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ملغطه می کنید --روش زندگی و نوع افکار هر ادمی به خودش ارتباط دارد و خود جوابگوی ان خواهد بود --چطور این را به امثال شما معنی کرد نمی دانم --کامنت های منفی و مثبت را ببین و از تحمیل عقیده خود به دیگری خوداری کن --کار تابناک نقد خبر است و تایید کسی ان را مذموم ندانسته کامنت های بیجا را نفی کرده م و
میلاد میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
حیف نمیشه صدتا مثبت دیگه بهت بدم. واقعا دمت گرممممم
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خليل جان زيادي روشن فكري
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
به شما ارتباطی داره که به ما مربوطه یا نه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
به شما ارتباطی نداره که به ما مربوطه که به شما مربوطه یا نه
جليل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
اگر در چارچوب زندگى و فضاى خصوصى باشه، بله(چهار ديوارى، اختيارى) ولى زمانى كه در عرصه عمومى رفتارى سر ميزنه كه تأثيرگذار هستش، آن وقت بايد در جواب شما گفت: قيامتش به ما ربطى نداره(هر چند اين رو احتمالاً دين تأييد نميكنه) ولى در يك كلام خيلى مربوط ميشه!
خود شیفته!
الآن یه عده پیدا میشن و از فرار مغزهای پکیده سخن می رانند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
عــــــــــــالــــــــــــــی بود .
امیر
| United States |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
لایک
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
عالی بود
شیوا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خودشیفته رو خوب اومدی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
راست میگی آقا نیما فقط روشن فکرها توکشور موندن!!!!! من روز یسه چهار تاشونو میبینم
خخخخ عکسشم قرار بدین برای سند حرفتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
حیا؟!!!!!
نفس بدجور سوارش شده
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
نفس بر کسی سوار میشه که قدرت و پول در اختیار داره
اون که اقامت خارجو داره پس به کسی ربط نداره
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
همونجور که افرادی چون پروفسور سمیعی باعث افتخار ایرانیان هستند این خانم هم باعث سرافکندگی ایرانیان است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
موافقم به هیچ کسی مربوط نمیشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خب محمد جان تو هم برو مليتت رو عوض كن شرمنده نباشي. همونجوري كه گلشيفته رو اواره كردين.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ناشناس 09:52 من به ملیت خودم افتخار میکنم و قرار نیست فرد پوچ و منحرفی مثل این خانم باعث شود اصالت خود را عوض کنم. شما که شیفته این خانم شدی و شرمنده هم نیستی بهتره ملیتتو عوض کنی.
حالا اینا رو ول کن از همه جالب تر واسه من نسبت منفی و مثبت ها توی کامنت هاست به کجا داریم میریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
موافقم
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
بنده از افرادی که به این کامنت و کامنتهای مشابه منفی میدهند پیشنهاد میکنم تشریف ببرند پاریس برای عکس انداختن برای این مجله ....سعی کنید سبک برید چمدان نیازی نیست....چون لباس مباس نمیخواد!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
من اول برای خودم از خدا اگاهی میطلبم اگر در اشتباهم
و دوم برای کسانی که بدون فکر یا با فکر به کامنت های به نظر من درست به نظر من به اشتباه منفی میدن
البته این یک زنگ خطره برای عقاید پدران ما !
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ناشناس، تو مگه راه رو بلدی ؟ تو راه خودتو برو بقیه هم راه خودشون. همین مثبت ومنفی ها اتفاقا نشون میده باید به کجا رفت
نقی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
مریم خانم ای به چشم!!!!!!!!!!
شیوا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
من احساس میکنم یه عده ای نشستن بلد نیستن از موس کامپیوترشون استفاده کنن همینطوری الکی منفی و مثبت میندازن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
به مریم... شما لطفا سرت تو کار خودت باشه پیشنهاد نده ما چیکار کنیم... کی یاد می گیرید برای دیگران تعیین تکلیف نکنید؟
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
به ناشناس 15:25.....شما هنوز اینجایی؟؟
نرفتی پاریس هنوز؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
مریم لایک دی
بازیگرای معروف هالیود مثل نیکل کدمن هم همچین کاری نمیکنه برا ارضای چند لحظه شهرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
قبل به شهرت رسیدن اینکارو کرده
ناشناس
| United States |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
شما حتما فیلمهای نیکل کیدمن را از تلوزیون حاج عزت تماشا کردی! :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
شما فیلما رو از رسانه ملی نگاه میکنی چون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
شما برید فیلم از نیکل کیدمن ببینید بعد نظر بدین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اصلا تو فیلمهای کیدمن را دیدی تازه همین کیدمن در بیرون فیلم یک خانم تمام عیار است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
eyes wide shut
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
تو که تا حالا فیلم ندیدی لطفا نظر نده
خاوری چط.وره؟ یکم هم از عکسای خاوری بگذارید ببینیم بنده خدا با 3000 میلیارد چطور زندگی می کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
آی گفتی ! دست گذاشتی رو نقطه حساس .
sos
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
قياس مع الفارق!!!!!
هر دو دور از شان انسان است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
چه ربطی داره ! مثلا تریپ آدمای نکته سنج رو گرفتی !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
چه ربطی به هم داره آخه؟ چون خاوری دزد بود همه باید لخت شن؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ربطش به مثبت ومنفی هاست خخخخخخ
چه جرائتی داره؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
برهنگی جرات نمی خواد بی حیایی می خواهد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
حماقت میخواد نه به قول تو جرآت !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
بی حیاست خب
اگر برخورددرست با هنرمندان صورت گرفته بود کار به اینجا کشیده نمی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
مگر با هر کسی برخورد نامناسب شد باید برود لخت شود؟؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
پس این مجوزیه که فوری هر کسی بره اونور لخت و عور بشه؟!!!!
مريم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
چه حرفيه آخه ؟ اين ... كه توي ايران چيزي كم نداشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
مگر بی حیایی هم هنر است؟!
این مجله با خودش چی فکر کرده این عکس را چاپ کرده؟ یعنی آدم بهتر نبود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
LOL
ناشناس
| United States |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
این مجله هر دو سال یک بار منتشر میشه و فوق العاده گرون هم هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ترا هرچی گشت پیدا نکرد گفتن رفته اوررست بستنی یخی بخوره
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
متاسفانه دسترسی به عکس شما نداشتن مگر نه عکس شما رو میذاشتن !
خانم گلشیفته خار چشمتون شده ؟
اصالت هم چيزه خوبيه
پاسخ ها
مريم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
نه .مثل اين كه چيزه بديه ... بي اصالتي اين جا طرفدار بيشتري داره انگاري ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
به کجا داریم میریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
وقتی تفکر غربی تو خونه هامون جولون میده اینجور مثبت و منفی ها طبیعیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
تا اینکه ببینی مریم خانم از نظر شما اصالت چطوری معنی میشه خوردن مال بچه های یتیم یا زندگی کردن در اون طرف دنیا که به هیچ کس و ضرری نرسوندن
ایشان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
تو داری؟
ایشان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ناشناس 10:57 درود بر تو ، حرف دل مارو زدی
آقای نویسنده ممکنه حرفهای شما در کّل درست باشه، ولی‌ موفقیت بین‌المللی گلشیفته با کدوم یک از بازیگران داخلی‌ قابل مقایسه است؟ بعد هم باید یاد بگیریم که راجع به آدامها به راحتی‌ قضاوت نکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
موفقیتهای بین المللی. همچین میگه انگار این باصطلاح موفقیتها چه فایده ای برای مردم مملکتش داشته !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
یه خورده میشه موفقیت بین المللی بگید ما اگاه بشیم؟!
ناشناس
| Turkey |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
راجع به آدمها قضاوت نکنیم؟ جل الخالق! طرف برهنه میشه یکی میگه از ظاهرش قضاوت نکنید!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
راحتی؟ کدوم راحتی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
باشعور فرهیخته این میخواد که تو درباره تنش قضاوت کنی، یه چیز یاد گرفتید به نام قضاوت هی بیربط و باربط عنوان می فرمایید
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
عمو توديگه كجاسير مي كني
ناشناس
| United States |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
میشه لطفا یکی از این موفیتا رو برامون بگید. نقش عرب مهاجر بدبخت یا یه هرزه ی افغانی یا نقش چند دقیقه ای زن فرعون !!!! از ستاره نقش اول به کجا نزول کرده؟؟؟؟؟؟ حالا مگه پیمان معادی نقش اول مردو بازی کرده هرچند فیلم خیلی مهمی نیست اما در قیاس با فیلمای این خانم یه پا بن هوره رفت و جلوی دوربین لخت شد. این خانم هر وقت می بینه داره از یاد می ره دست به این کارا می زنه. ولی خانم فراهانی دیگه والله هیچی نزاشتی سال دیگه می خوای چی رو کنی.
به من و شما چه مربوط که کی چه جور لباس پوشیده یا نه اصلا نپوشیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
وقتی پای یک ایرانی وسط باشه برای همه ایرانیها باید حساسیت بیاره آقای بی رگ!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اگه کار دیگران به ما مربوط نیست پس این مقاله هم به شما مربوط نیست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اقاي با رگ شما ايراني ها رو تا جايي ايراني ميدوني كه مثل تو فكر كنن. اصلا تو ايراني . تو خوبي. تو قشنگي.
اورين
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
واقعأ حيف اسم علي كه روي تو علي يه دنيا غيرت بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آقای ناشناس با رگ! مشکل شماها اینه که خودتونو صاحب همه می دونید... ایرانی ها اموال شما نیستند... آدمند و صاحب اختیار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اگر خلخالی را از پای زنی غیر مسلمان در آورید ... لطفاً هرچه می خواهید بگین اقا حامد ولی از علی نگویید شما این زن را ممنوع الورود کردید حالا می خواهید برای شما آنجا امن یجیب بخواند. پرنده ای را که از خانه اش پر می دهید ممکن است بر بام رقیب بنشیند اگر اون زمان بعضی ها صعه صدر داشتند این صحبت ها نبود. من گناه این خانم را تطهیر نمی کنم بقول سعدی میگم دیده فرو بر به گریبان خویش و عیب کسان منگر.
تاریخ مصرفش خیلی وقته تموم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
پس خیلی بیجا میکنی درموردش نظر میدی بیسواد اگه تاریخ مصرفش تموم شده
نعمتی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
ناشناس 22:18 منظورش شما نبودی... تاریخ مصرفش برای مردم ایران تمام شده... شما برو حال خودتو ببر ... باسواد... چرا عصبانیی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
نعمتی، توی از طرف خودت حرف بزن، نه از طرف مردم ایران. تو چه کاره ای به نمایندگی از مردم حرف میزنی؟!!!
ارمان
| Hong Kong |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
دیگه باید یه جوری خودشو عرضه کنه چون داره تاریخ مصرف میگذره
ایبو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
نعمتی جان منفی ومثبت هارابشماربعدازطرف ملت نظربده
کاش انقدر که برای گلشیفته ناراحت بودین واسه اختلاس و ........ هم ناراحت میشدین من کار ایشون رو تایید نمیکنم ولی ایشون به خودشون ضرر میزنن ولی اختلاس گران یه جامعه رو بدبخت میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
هیچ ربطی نداره. هر چیزی جای خودش. شما هم دیگه شورشو در آوردین با این ربط دادناتو.ن. عین بچه ها که تا بهشون گیر میدن، یه چیز بی ربط را پیش میکشند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
اختلاس ضربه اقتصادی میزنه...این موردضربه فرهنگی....هردومهمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
گلشیفته خودشو لخت کرده اختلاس مردم را لخت کرده !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
دوست ناشناس 22:10 اتفاقا کاملا مرتبطه، ی فرد تصمیم گرفته ی حرکت درست یا نادرست انجام بده تا این حد همه گوش بزنگ شدن و تمام زوایای این فرد و این تصمیم شخصی رو کنکاش میکن اما ی فرد دیگه تصمیم گرفت پول ی مملکت ی جامعه ی ملت رو ب یغما ببره صادقانه صادقانه هیچ کدوم از ما تا این حد براش کنکاش و اعتراض و خشم بکار نبردیم در حالی ک نتیجه عمل فرد دوم به تاراج بردن سهم زندگی و سرمایه خودمون بود
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آقاي ناشناس تو مسلموني اين دو موضوع از هم جداست الان موضوع ديگري مطرح است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
دوست ناشناس 09:01 احسنت به جوابت
خیلی دوست دارم با اونایی که منفی میدن یه گپی بزنم. آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ماهم خيلي دوست داريم علتشو بگيم اما تابناك خيلي هاش را منتشر نميكنه! حالا نظر بالايي يه كمي به علت هاي ما نزديكه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
007 نمودونی چرا؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
چون شما بی منطقین گپ فایده ای نداره.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
والا من که منفی دادم میترسم دستت به ما برسه !
میدونی آخه با گوریل نمیشه شطرنج بازی کرد !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اینایی که منفی می دن یه بار اومدن دوستانه یه گپی بزنن، اعتراضی بکنن دیدی چی شد؟
جرا تیتر خبر طوری کنایه آمیز و سوگیرانه انتخاب شده؟ ادامه آرزوی پوشالی!
این در شان یک رسانه حرفه ای نیست.
مى گن يه نفر رفت انگليس بعد تو خونه انگليسيه نشست پشت ميز كه غذا بخوره. اما بلد نبود چيكار كنه ، گفت كاري نداره كه هر كاري انگليسيه كرد منم مي كنم يعد انگليسيه يكم بيسكويب برداشت اونم برداشت بعد خوردش كردو ريخت تو بشقاب اونم همينكارو كرد يعد شير ريخت روش اونم ريخت بعد انگليسيه سگشو صدا زدو ظرفو گذاشت جلوش اونم موندو ظرفشو ... خانم فراهاني داري دقيقا همين كارو مي كني
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
ای ناقلا پس انگلیس هم رفتی اره .خخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
داستانت قشنگ بود ولی به این موضوع ربطی نداشت
ایشان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
بسوزه پدر تجربه D:
ناشناس
| Hong Kong |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
دقیقا زدی تو خال خیلی خندیدم کاملا در مورد گلشیفته صدق میکنه
مشکل این است که:
1-ایشان قبلا در سینمای ایران مشغول به فعالیت بوده.
2- مسلمان است.
3- ایرانی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
لطفا دلیل منفی دادن را هم بنویسید.
ممنون.
نعمتی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
مسلمانو خوب اومدی....
a
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
دلیلا رو می نویسیم ولی میره تو لیست غیر قابل انتشارا داداش
ناشناس
| United States |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
چند سال صبر کن دلیل منفی هارو میفهمی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
در مورد مورد 2 از خودش بپرس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
دلیل منفی دادن:
چون اینا که شما گفتین ربطی به اصل قضیه نداره. ایشون زندگی شخصی خودش را داره و کسی هم ایشون را نماد ایران و یا مسلمانان جهان نمیدونه. به منم کاری نداره پس مختاره که هر کاری دلش خواست بکنه.
ناشناس
| United States |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
مسلمان زاده شده
ناشناس
| France |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
وقتي دليل لخت شدنو فهميدي، اينم مي فهمي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
موارد ۱و۳ اجتناب ناپذیر بوده
۲-از کجا میدانی مسلمان است؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
دلیل منفی دادن این است از سرک کشیدن فضول ها در زندگی این خانم و کلا زندگی تمام اتباع ایرانی از جمله خودم خسته شدم. این منفی را هم نمی توانی تحمل کنی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
مسلمان است؟!
اسلام برهنگی زن را تجویز کرده است؟!
s
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آخه تو از كجا ميدوني مسلمونه؟فك كردي چون خودت مثلا!!مسلموني ،همه مسلمونن!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
با بند 2 خيلى موافق نيستم! چون زن مسلمان كه اينكارها رو نميكنه.
مطلبتون در مورد انجلا جولي بي منطق و ابكي هست و بي ربط هست
ای بابا .. خیلی ضایعس ..

عکسشو دیدم..
متاسفم..
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
حالا که عکسشو دیدی میگی ضایعس ؟!
داشتی خودتو میکشتی که عکسشو ببینی !
عجب آدمایی هستین به خدا
امیر م
| Canada |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
دوست محترم..

انشاالله با گلشیفته فراهانی محشور شوید..!
عکسها مربوط به جنیفرلوپز و مدونا هستند که به واسطه خوی حسودی زنانه خودشان را مثل گلشیفته گریم کرده اند ننگشان باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
من نمیدونم کی به تو گفته با مزه ای؟
باورم نمی شود تو همان مادر میم مثل مادر باشی
خدایا بعضیا را چه طور از اوج به زیر کشیدی به اصطلاح ستاره سابق الان تبدیل شده به یه برهنه روی مجله درجه سومی
پاسخ ها
ایشان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
چرا سابق؟چرا درجه سومی؟
انشالله که منتشر کنی تابناک...هر چند فکر نمیکنم..
اول که خبر رو خوندم کمی متعجب شدم..با خودم خیلی کلنجار رفتم تا از سر کنجکاوی نروم عکس رو ببینم..کاش که افرادی هم که این خبر رو میبینن جلوی کنجکاویشون رو بگیرن..ادم زیاد مقیدی به دین نیستم ..نمازها رو هم یکی درمیون میخونم ولی فاین تذهبون؟؟؟!؟!؟ ایا این کارت درسته تابناک؟؟! اگه تنها معروفی وجود داشته باشه که انذار و نصیحت بقیه باشه ( که نیست چون چنتا بازیگر داریم که چنتاش بخوان برن خارج و از این قلیل چنتاشون برهنه بشن ) چنتا منکر قبلش انجام شده...اول که ابروی فرد مسلمانی رو بردین خیلی ها مثل من خبر نداشتن..دوما عده ای رو تحریک و کنجکاو میکنید با این خبر که عکس برهنه مسلمانی رو ببینن..باز هم تاکید میکنم که که چنتا بازیگر داریم که واسه عبرت این بحث رو کردین؟ علی ( ع ) میگه من برای اصلاح شما خودم رو فاسد نمیکنم..شما که تازه چنتا رو هم کنجکاو میکنید!!
ضمنا واسه بعضیا بگم که شاید عده ای کارهای بدتری از برهنه شدن بکنن ولی توبه کنن و امرزیده بشن و برعکسش هم مثل شیخ صنعان ها یا برصیصای عابدکم نبودن که لحظه اخر زندگی همه کارهاشونو به باد دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
اینی که الان گفتی یعنی چه؟
دل سوخته
| Austria |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
خیلی از بخش های صحبت شما غلط نیست ولی متاسفانه ما ایرانی ها دارای مشکلات فرهنگی هستیم مثلا یکی اینکه غربیها را برتر از خود می بینیم! اگرچه غرب به لحاظ تکنولوژی و بسیاری از علوم از ما پیشرفته تر است ولی در علوم انسانی باور کنید نیست.
باید واقعیت ها رو دید
من با فضای بسته ایران مخالفم ولی این هم راه روشنگری نیست! خانم گلشیفته اگرچه در دام یک معضل بزرگ گرفتار شده است و اول و آخر خود ایشان مسئول این آرزوهای پوشالی اش است با این حال محیط هم بی تقصیر نیست یعنی می خواهم بگویم خودش 70 الی 80 درصد و ایران و ایرانی ها هم 20 تا 30 درصد در این فاجعه فرهنگی مقصرند.

نقطه شروع روشنگری است از خواهرم از برادرم از پدرم از مادرم و از همسرم، تا جامعه ما آشنا شود که این گرگ دریده غرب دل به حال ما مو مشکی ها نمی سوزاند.

ایران و ایرانی والله که:
سالها دل طلب جام جم از ما می کرد
آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد
....
| Netherlands |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
واقعا تنها نظری بود که دیدی کاملا اسلامی رو بیان کرده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
اینکه نشر فساد خودش فساده بجا ولی شما خیلی نگران آبروی ایشون نباش. خودش خواسته که دیده بشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
"اول که ابروی فرد مسلمانی رو بردین "

مسلمون؟!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
تابناک فقط گرا داد، بقیه هم خود زدن به هدف...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
عزیزم این که عکس خصوصی نبوده طرف تو عموم عرضه کرده عکسش رو چه آبرو بردنی؟ یه مسلمان اگر یک گناه رو آشکارا انجام بده غیبت ازش مانعی نداره
ناشناس
| United States |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
داداشی.. توی دنیای اطلاعات دانستن جرم نیست. روشنفکر نما ها هم فکر نمیکنم احساس کنن آبروی ایشون رفته. من رفتم دیدم و پوزخند زدم و گفتم خوب که چه؟ همه آزادن پوزخند بزنن منفی یا مثبت دادن هم آزاد است.
مسلمان
| United States |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اولا شما از کجا میدونی مسلمونه که به یقین میگی؟ در ثانی شما که ادعات میشه جای تحریک شدن و گول خوردن از شیطان نماز های یومیه تو بخون نه یکی در میون...
ناشناس
| United States |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
کلک تو که انقدر مسلمونی چرا رفتی این عکس رو دیدی ;)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خوبی؟ گلشیفته خودش عکس های برهنه برای مجله ها گرفته و روی جلد مجله ها منتشر شده. طرف خودش راضیه، تو میگی آبروش رو تابناک برده؟! خوبی؟!
زندگی هر کسی تا زمانی که به دیگران آسیب نزده به خودش مربوطه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
و البته در صورتی که آسیب بزند به دیگران نیز مربوطه. مثل خبر فوق!
ناشناس
| Turkey |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
برهنه شدنش باعث آسیب به جامعه میشه؛ هنرمند الگوی جامعه ست، اگه اسم ایشان هنوز هم هنرمند باشه !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خب این الان آسیب زده
دیگه چه آسیب بزرگتر از آسیب زدن به فرهنگ یک ملت با اصالت چند هزار ساله؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
بانوی شرقی این طوریه؟ این الان الگوی چیه دقیقا؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
کی گفته هرکی بتونه جلو دوربین بره یا پشت میکرفون آواز بخونه هنرمنده که تازه بخواد الگوی جامعه هم باشه
ایشان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
درود بر تو سروش جان.
کی میخوایم اینو بفهمیم؟؟؟؟ اینقدر سخته؟
من کار ایشون را تایید نمیکنم ومسلما با فرهنگ ما نمیخواند اما بهتر است بدانیم در فرانسه تقریبا بسیاری از هنرمندان تصاویر برهنه خود را در یک برهه منتشر میکنند واین به هیچ وجه برای فرهنگ انها چیز عجیب ونامتعارفی نیست مثلا خواننده فرانسوی که بسیار هم در ایران طرفدار دارد لورا فابین چند ماه پیش همین کار را کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
lara na lora!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
یه چی!! بهت میگم ها ....یعنی هرکسی رفت یه کشور دیگه باید هر کاری اونها کردن انجام بده یعنی بریم ویتنام باید حشرات بخوریم .......
متاسف شدم
امیدوارم خدا به راه راست هدایتش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
کار از این حرفها گذشته.
به هرصورت انقدرهنرپیشه معروفی شده که نقش زن فرعون در فیلم جدید خروج خدایان وشاهان (حضرت موسی) رو با بازیگرهای تراز اول هالیود بهش دادن . من که عاشق فیلم
میم مثل مادر و علی سنتوریش بودم .کاری هم
به الانش ندارم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
خدا میدونه به چه قیمتی !
ناشناس
| United States |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
پاسخ به « خدا میدونه به چه قیمتی !»

به قیمت دراوردن چشم امثال تو که فضولید و با همه چیز کار دارید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ناشناس 10:32.
بد جور سوختیا ! یه لیوان آب خنک بخور.
ایشان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ناشناس 10:32
گل کفتی، آفرین
حیات این جماعت به توجه و مرگشان در بی توجهی
پاسخ ها
هادی
| United States |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
عالی
ماریل استریپ رو عالی عنوان کردید من عاشق بازی ایشون هستم.خدا به هممون جنبه عطا کنه
مردم عزیز توروخدا به فکر زندگی خودتون باشید
هر از گاهی هم یه نگاه به گنجه زندگیتون بندازید
یک مقاله خوب و منطقی از تابناک
ديگه اين تير اخرش بود واسه مطرح شدن ! إز فردا چه ميكني دختره بي ادب
این مسیر خانم فراهانی به جاهای خیلی بدتر میره. امید وارم اگه فردا فیلم ناجورتری از ایش.ن بیرون اومد تابناک فرتی خبرشو کار نکنه.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
شما نگران زندگي خودت باش كه راه خطا نري كلا عادت داريد به زندگي بقيه كار داشته باشيد
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ظاهرا فیلم های ناجور زیادمی بینی !
حالا شما از آب گل آلود ماهی نگیر کی گفته نیکی کریمی و لیلا حاتمی و.. راهشون مورد تاییده
شمایی که فکر میکنی خیلی خوب مسائل رو تحلیل میکنی ! اگه راست میگی بجای نظر دادن بیخود.. تحلیل کن چرا این کار انجام شده و چرا اصلا بده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
واقعا شما هم شك داري كه اصلا كار بدي كرده يا نه ؟؟ شايدم از نظر شما جالب و خوبه
به ما چه مربوط که کی اصلا لباس نپوشیده دوست داشته حتما!
لطفا از این فرد مطلب نزنید

با این نگرشش به زندگی فشار روانی بسیاری به خانواده اش وارد میکند
واقعا بازیگر خوبی بود ولی فک کنم این بازی کردنا احساساتیش کرده...
اصلا هم برهنه نبود . اتفاقا خیلی هم لباسش قشنگ بود !
کاش شرایط کشوربه گونه ای نمی شدکه گلشیفته بازی میم مثل مادرشیفته برهنگی آنورمرزهای کشورمان می شد، فقط همین!
این خانم شیفته فرهنگ غرب بوده و هست و برای همین جور کارها به سادگی وطنش را برای همیشه رها کرده و از ایران رفته است.
دیگه چه اصراری هست که همچنان کسی را که از هویت و فرهنگ خودش بیزار است را به این مرز بوم ارتباط دهیم .
کمتر بازی کردنآنجلینا جولی هیچ ربطی به این داستانا نداره البته ... تحلیلت یه جاهاییش درسته ولی اشکال هم زیاد داره، آنجلینا هم سرطان داشت هم اینکه بیشتر دنبال کارگردانی بود ، البته کم هم فیلم بازی نکرد ، ولی کلا ذات بازیگری زمان داره ، هیچ خواننده یا بازیگری نیست که کل عمر بازیگریش در اوج باشه و ربطی به عفت نداره، البته واقعا این مساله خیلی جای تحقیق داره ، وقتی که حقوق افراد در مقابل اخلاق قرار میگیره باید کدوم رو انتخاب کرد؟؟؟
به شما چه ؟؟ من این کارش رو دوست نداشتم ولی به من ارتباطی نداره. همونطور که به شما نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اگه این کارش به من و شما ربطی نداره پس حرف های ما هم به شما ربطی نداره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ناشناس 08:54 اگه امثال تو دخالت نکنن ما کاری به کارتون نداریم ولی وقتی اذیت میکنین انتظار نداشته باشین ساکت بمونیم
خانم فراهانی من به عنوان یک ایرانی به تو که تمامی ارزشها و باورهای یک ملت را و آیین آسمانی اسلام که پدران و مادران مان به حق و شایسته انتخاب نموده اند را زیر سوال برده ای و کور کورانه به دلیل مشکلات و حقارتها و کمبود هایی که داشته ای دست به چنین کارهای ناشاسست که نه در شان یک زن نجیب ایرانی است و نه شایسته هیچ زن روشنفکر و با شعوری زیرا اگر زن کرامت و جایگاه الهی خود را درک کند و بشناسد ارزش و مقام مقام زن و مادری را هیچگاه خود را به قیمتی ارزان برهنه و در انظار جهانیان قرار نمی دهد قطع و یقین روزی از این اعمال خود پشیمان خواهی شد پس تا اوضاع از این بدتر نشده به دامن دین و اسلام باز گرد و توبه کن که این ره که تو میروی ره به ترکستان است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
حقارت و کمبود رو خیلی خوب اومدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آقا هزینه سفر به این ترکستان چقدره ما هم مشتری
خواهشا بد تعبير نكنيد اين نوع عكس ها هنري تلقي مي شه.درسته در فرهنگ ما خوبيت نداره ولي در ان جوامع مثل كارت پستال هاي منظره در اينجا مي مونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
کارت پستال منظره؟!!!
.................ـآنوقت که نجیب بود



..................حالا که وقیح است.............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
این همه منفی یعنی اینکه قبلا هم نجیب نبود و وقیح بوده.....آهان باشه قبول
مسؤولين فرهنگى كشور بايستى جامعه رابسمت اعتدال سوق دهند. خيرالامور أوسطها خط إفراط از هرطرف كه بأشد محكوم است ...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
دیگه خیلی دیره
جوون ها افتادن رو دور بچرخ تا بچرخیم
صبا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
در جواب ناشناس:
اصلا هم دیر نشده
همه جوون ها مثل شما نیستند!
من به عنوان يك جوان ايراني به هيچ وجه نمي بخشمش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
به درک. ببخشیدا ولی چه ربطی به تو داره
ایشان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
یه فرصت دیگه بهش بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
نه تورو خدا بخشش خواهش میکنم به دست وپات میافتم التماس میکنم خخخخخخخع
خداوند انسان های بی حیا رو لعنت کنه !
پاسخ ها
777
| United States |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خدا انسان فضول رو لعنت کنه
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
واقعا برای کاربران متاسفم که الکی منفی میدن !
نمیدونم که دنبال چی هستید !؟
فقط دنبال این هستید که عکس رو ببینید و از این خانم حمایت کنید !!؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
وخدا لعنت کنه اختلاس کنندگان و فراری دهنده ها و ماست مالی کننده کارهای آنها را
یاد بگیریم به افکار هرکسی احترام بذاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
مطمئنی چیزی که میگی درسته؟
میشه دو تا دلیل برا حرفت بیاری؟!
من چیزی که از اسلام می فهمم اینه که هیچ احترامی برای فرهنگ های غلط مثل شرک قائل نشده است.
پیغمبر می توانست بگوید ما خدا را می پرستیم و دیگران هم اگر می خواهند بت بپرستند ولی چرا این کار را نکرد؟ چرا بت ها را شکست؟
چرا به فرهنگ بت پرست ها احترام نگذاشت؟
لطفا پاسخ بده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
من هیچ احترامی برای فرهنگ برهنگی قائل نیستم و تا می تونم علیهش می جنگم.
شما هم برو فکرتو اصلاح کن چون لیبرال ها حسابی مغزت رو شستشو داده اند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
12 مومن در برابر 110 لیبرال آقا این مملکتو گرفتیدا.
ناشناس
| Oman |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
دقیقا حرفت درسته فرهاد جان
دوستان ناشناسی که نوشتین هیچ احترامی واسه فرهنگی که باهاش مخالفین قائل نیستین ، خوب اینکه چیز مهمی نیست خیلی ها هم تو دنیا احترامی واسه طرز فکر شما قائل نیستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
8:51 تو مسلماني ولي از قران چيزي بلد نيستي لطفا سوره كافرون را برو بخون البته اگه چيزي بتوني درك كني با اين همه تعصبي كه نسيت به افكار غلطت داري
یاد اون مثل قدیمی زاغ و کبک افتادم
رهروی کبک نیاموخته...
کرد فراموش ره و رفتار خویش
ماند غرامت زده از کار خویش
هر عملیرا عکس العملیست برابر هر افراطی بدون تردید تفریطی بدنبال دار حالا این یکی روراست بوده
عزیزان گرامی:
چرا علت رفتن امثال فراهانی ها را ازخود نمی پرسیم نه تنها در حوزه هنر بلکه در حوزه های دیگر مانند سیاست ، فرهنگ، علم و... چرا فوری حکم صادر می کنیم وقتی که هیچ اطلاعی از جزییات رفتن اینها نداریم چرا ما به خود اجازه می دهیم که درتمام امور دیگران دخالت کنیم هر کسی در زندگی خودش مختار است که هر تصمیمی بگیرد .
امام علی علیه السلام می فرماید:
مَنِ اشْتَغَلَ بِغَیْرِ ضَرُورَتِهِ فَوَّتَهُ ذلِکَ مَنْفَعَتَهُ.4
هر کس به کارهای غیرضروری مشغول شود، منافع خود را از دست خواهد داد.
ارجمندترینِ مردم کسی است که کارهایی که به او مربوط نیست، ترک کند.
پاسخ ها
قاسم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
جناب کامران خان، منطقی ترین برداشتی که دیدم ازشما بود. از بالا تا پائین هر کسی با معیار خودش به موضوع نگاه کرده. یکی فحش داده یکی تحسین کرده خوشمزه اینه یکی میگه ما نمیدونم ملت چند هزار ساله ایم. و خلاصه تحلیلهای آبکی. هیچکدام یک نگاه به رانندگی کردنمون،همسایه دیگران بودنمون، برخوردمون با ابتدائی ترین مبانی زندگی شهری مثلآ زندگی اجتماعیمون. اصلآ دور و بر سطلهای زباله را دیدیم؟ حرف زیاده اما با تمام این اشکالات هرکسی معتقد است درست میگوید و دیگران غلط.همه از دریچه فکر خودش به موضوع نگاه کردن. واقعیت این است که شما گفتی: آدمها برای کوچکترین رفتارشون یک دلیل دارن. نسبت به یک موضوع من و شما دو واکنش داریم. شما میگی من اشتباه میکنم و من میگم شما اشتباه میکنی. این که کداممون درست میگیم داستان دیگری است. اگر ادعای مسلمانی داریم واکنشها با احادیث و مبانی و اصول اسلامی سازگار نیست. اگر با اصول شرقی میگیم اکر با اصول غربی میگیم و خلاصه "هر کسی از ظن خود شد یار من". مطلب همین است که دیدگاه خانم فراهانی نسبت به رفتنش چیست؟ من و شما نمیدانیم که. حق نداریم اهانت کنیم و تحلیل آبکی بگذاریم. فحاشی که جای خود داره. برهنگی در غرب اگر برای ما تابو ست برای آنها معمولی است. شاید بعضی به بنده فحش هم بدهند اما خیلی باید شانس داشت تا عکسی از کسی بر روی جلد مجله ای مانند فیگارو منتشر بشه. این که درست است یا غلط نسبی است. اشکال از گردش سریع اطلاعات است این موضوع تازه ای نیست. قبلآ هم بوده اما به برکت اینترنت انگشت در دماغمان کنیم بلافاصله سرتاسر کره زمین متوجه میشوند.گروگانگیر سیدنی استرالیا متاسفانه ایرانی بود. همه موضع گرفتیم چون اقدامی مسلمآ نکوهیده بود. این کارها اما نسبی است. خانم فراهانی هم کسی چه میداند شاید یکی از دلایل کارش رسیدن عکس به تهران باشد. کسی چه میداند؟ فقط دامن زدن به وقایع عاقلانه نیست. اخبار را مرور کنیم و بگذریم. بهتر است.
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
جناب کامران خان از اظهار نظر شما لذت بردم خداقوت
نگار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اگه به ما مربوط نبود که برهنگیش رو علنی نمیکرد،اتفاقا گلشیفته دقیقا میخواسته ما مردم ایران برهنگیش رو ببینیم!
به بهانه روشنفکری هر کاری که ساز مخالف می زد رو تایید نکنید لطفا. فکر نمی کنه عکسش تو دست و گوشی چه بیمار هایی رد و بدل میشه؟
او به کسی جفا نکرده ، به مردم دروغ نگفته و دزدی و اختلاس هم نکرده است . چیزی که ایران و ایرانی را بی آبرو کرده چیز دیگریست......
پاسخ ها
خلیل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ناشناس0057--حق مطلب را شما گفتی |||||
سلام
برای یک دوره آموزشی رفته بودم خارج کشور موقع رفت و برگشت اکثر خانم ها حجابشون رو که برداشتند هیچ با قدم زدن در راهرو بین صندلیهای هواپیما با لباس بسیار نامناسب نیمه برهنه و چسبان خودنمایی می کردند. اینا ادمای معمولی بودند این خانم که هنر پیشه است و نمایش دادن هنر ذاتی و جزو آمال و آرزو هاشه
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
چه استدلالی . منم دوست دارم صد تا کار اشتباه بکنم چون جزء آرزوهامه ...پس این وسط خدا چی میشه ... اسلام چی میشه ...
بعضیا همچین ایرانی ایرانی میکنن اینگار خبریه!!
کیو گول میزنید؟!
یارانه اش را قطع کنید.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
کامنتت عالللییییییی بود عالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
کامنتت تاریخی بوووووووووود
حالا فکر میکنید عکس بعدی چی باشه؟! بالاخره خانم داره پله های ترقی رو طی میکنه!!!
آقاجان کار غلط کار غلطه دیگه. هیچ نوع توجیهی هم نداره. کار ایشون بسیار غلط و دور از شان بوده. تمام شد و رفت.
ما ایرانی ها یا از اون ور دیوار میفتیم یا این ور دیوار.
این را بهش میگویند صیغه فضولی ... برو آب بکش ..ننویس
چند سال پیش این خانم در خارج برای دریافت جایزه بدون روسری روی سن رفته بود. ... وقت آن موقع گفتند که او را ... . من همان وقت در تابناک نظری دادم که فکر کنم منتشر نشد مبنی بر این که ما باید برخورد پدرانه داشته باشیم. البته این را از یک قاضی یاد گرفته بودم. جریان از این قرار بود که پدری دختر جوانش را که آرایش کرده از خانه بیرون رفته بود تهدید کرده بود و این باعث شده بود که دختر از خانه فرار کند. پس از چند شب که دختر در خانه هایی غیر از منزلش گذرانده بود در خیابان دستگیر شده و به دادگاه آورده شده بود. قاضی از پدر دختر که در دادگاه حاضر شده بود پرسیده بود آرایش کرده از خانه بیرون می رفت بهتر بود یا الآن؟
بخشی از آبروی ما به دست خویشان و فرزندانمان است و نسبت دختر و پدری هم همیشه برقرار است و پاک شدنی هم نیست.
پدری آگاهی و دانش می خواهد. پدری عاقبت اندیشی می خواهد. پدری بردباری می خواهد.
من که به خدا پناه می برم از ناتوانی و نادانی ام.
مثل من و شما یا بهتر از ما کافی نیست. باید برای کارهای بزرگ بهترین را برگزینیم.
نظر می دهیم که از تجربه یکدیگر استفاده کنیم.
پدرانه برخورد کنیم. آیا این بار منتشر می شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ممنون که منتشر کردید. سه نقطه ها را اینگونه بخوانید که از کسی اسم برده نشده باشد.
(گفته شد در ایران آینده ای نخواهد داشت.)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آفرین برادر آفرین
به نظر من نباید در مورد درون آدمها قضاوت کرد، بعدشم اینکه یعنی تو مملکت موضوعات مهمتری نیست. و تابناک جان بهتره وقتی خبری میزاری لحن مخالف یا موافق نگیری بزار مردم نظر بدن شما بی طرف باش. شما رو هم با ایشون تو یه تابوت نمیزارن بهتره هرکس به فکر درون خودش باشه. ایکاش خیلیا ظاهرشون برهنه بود نه اینطور باطنشون
چرا راجع به دیگران قضاوت میکنی ؟ شما چه میدونی که آمال و آرزوهای این خانم چیه و به چه دلیل این کار رو انجام داده ؟ از کجا میدونی که این کار رو برای معروف شدن در سینمای اروپا انجام داده ؟ شاید دیگه اصلا نخواد به بازیگری هم ادامه بده. اگه فکر میکنی کارش قبیحه شما این کار رو ترویج و تبلیغ نکن.
پاسخ ها
لبخند
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
بعضیام مثل شما میخوان همه چیز رو توجیه کنند !
آخه برادر من اینکار تو تمام دنیا اگه بد نباشه خوبم نیست ! حالا شما چیرو داری توجیه میکنی ؟
قال الصادق ع : امام صادق ع گفت : عورت

مومن بر مومن حرام است . راوی گفت :

منظور همان عضو بدن است . امام ع گفتند :

منظور ابروی مومن است نه ان که تو گمان می کنی . نقل از کتاب اصول کافی . شیعیان باید نگاهشان بیشتر به

باطن باشد نه ظا هر .
رای خوانندگان به نظرات خود نشان دهنده دیدگاه جامعه به ایشون هست ، قضاوت با شما
بابا ما ایرانی ها در خارج از ایران هم حق بدن و رفتار خود را نداریم؟
کی ما می خواهیم به کار دیگران و رفتار دیگران دخالت نکنیم؟
یه سوال
شما این همه تعریف کردی از 2 بازگر خانوم

الان چرا تصویری از فاطمه معتمد آریا و لیلا حاتمی توی تلویزیون ما پخش نمیشه؟
به شماها چچچچچچچچچچچچچچچچچه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اینجاست که میگن کم اوردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آورین
ناشناس
| Oman |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ناشناس 10:28 منفی مثبتا رو نگاه کن تا بفهمی کی کم آورده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
کی کم آوره ؟ o.O
عكس رو نديدم وافتخار مي كنم
هر كسي كار خودش بار خودش، آتيش به انبار خودش
حالا جالبه میگن گناهه دنبال عکس میگردن!!!
به نظره من که عکسشو دیدم چیزه خاصی نبود جدی میگم حالا تو دلتون نگید اره جونه خودت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آره جون خودت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
آره جون خودت
موفقیت کیم کارداشیان هم زیاده ولی حتی خود بازیگرای هالیوود و مردم اروپا و آمریکا تاییدش نمیکنن و ازش بدشون میاد. متاسفانه این بانوی ایرانی هم پا جا پای افراد بدنام هالیوود گذاشته.
گلشیفته با این کار نشان داد خیلی چیزها را نفی می کند. حتی سرزمین و مردم و فرهنگ ...!!
خیلی ببخشید.آنجلینا جولی هنوزم رو اوجه
از نظر جامعه شناسی جالب است که کسانی هستند در اخبار و سایتها می گردند و خبر می خوانند اما اصلا نمی دانند چه می خوانند و برای چه دارند سایت گردی می کنند. یکی از دوستان آمده در کامنت خبر گلشیفته نوشته از خاوری هم عکس بگذارید که با سه هزار میلیارد تومان در کانادا خوش می گذراند. جالب است که این آقا یا خانم محترم نمی داند اگر آن سه هزار میلیارد تومان اختلاس بود که نبود آقای خاوری انجام نداده بود بلکه آقای خاوری رئیس بانکی بود که بخشی از این تخلف در آن بانک انجام شده بود یعنی خاوری پولی با خودش نبرده یا اگر هم برده سه هزار میلیارد نبوده در ثانی متهم اصلی این پرونده آقای آریا بود که اعدام شد و قبل از اعدام هم مایملک وی برای تامین سههزار میلیارد به فروش رفت در نتیجه خسارت وارده به بانک ها از مجرم اصلی تادیه شد. دیگر خاوری فوق فوقش در این پرونده رشوه خواری کرده باشد که اتهام وی سه هزار میلیارد نیست و نخواهد بود البته برای امثال شما فقط کافی است همه چیز را به تمسخر بگیرید فازغ از حقیقت و درستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
گنه کرد دربلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسگری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ناشناس 07:02 داری خاوری رو تبرئه میکنی؟ البته در این مورد که اون تنها مجرم نبوده موافقم. بقیه شو نمیتونم بنویسم چون تابی میسانسوره
بهر حال كار درستي نكرد
ما ایرانیا خیلی باحالیم، از یه طرف میگن سینمای برهنه آمریکا و فلان و چلان، تو این متن میگه که هنرپیشه های آمریکایی اینطوری نیستن. اصلا با خودمون چند چندیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
به تو ربطی نداره چند چندیم....بشین آخر بازی رو نگاه کن خودت میفهمی
چوگیر
خیلی دوست دارم بدانم این افرادی که موافق لخت شدن این خانم هستند از کجا آمده اند و چطور تربیت شده اند؟...

وقتی دو هفته قبل کیم کارداشیان تصاویر برهنه خود را منتشر کرد در یک برنامه تلویزیونی در امریکا خانم مجری برنامه گفت با این کار مخالف است و از حاضرین نظرشان را پرسید. در بین نزدیک به صد شرکت کننده سه نفر موافق حرکت وی بودند. که مجری با خنده گفت بله یکی از موافق ها هم که آقاست.

این افراد نرمال جامعه امریکایی هستند و این هم افراد نرمال جامعه ایرانی. سرزمین با تاریخ یکتاپرستی و مردان با غیرت.

کاش نظرم را منتشر کنید تا خوانندگان بخوانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
از همونجایی که تو اومدی یعنی همین مملکت واونجایی تربیت شده ایم که سره سفره حلال بزرگمون کردند ولی شما را نمیدونم ناشناس جان انسان اول باید جامعه ای که توش زندگی میکند را یه نگاهی بیاندازد بعد در مورد کسانی دیگر که هیچ ربطی بهش نداره نظر بده
ناشناس
| United States |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
به شما چه؟
مپه شما مفتشی؟
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
سر سفره حلال بزرگ شدی که از لخت شدن یک دختر ایرانی جلو غریبه ها استقبال میکنید؟
الان شما که نظر مخالف داری، خودت در مورد کسی که به شما ربطی داره نظر دادی؟
ما نگاهی به جامعه کردیم و هزار بدبختی دیدیم. خب که چی؟ درمورد مفاسد دیگر باید سکوت کنیم؟
اصلا ذره ای استدلال دارید؟ حالا خدا رو شکر ما را متهم به بی بصیرتی ( از نوع اونوریش) در درک حرکت این خانم نکردید!
اصولا ما عادت داریم به یک نفر گیر بدیم، حالا شده مرتضی پاشایی باشه یا گلشیفته! بابا ول کنید این خانم رو! اگر خواست برگرده ایران، راهش ندید!
حالا خوبه قیافه هم نداره .یه ته چهره ای هم داشت چیکار میکرد!!!!
خارجی ها هم دیدن این قیافه درست حسابی نداره شاید خواستن عکسشو بندازن تو مجله دوره همی بهش بخندن. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شخصی به سلاخ خانه رفت و نیشخندی زد!!!
پرسیدند چه شده؟
گفت ببینید هر جانوری را با پای خودش آویزان کردند!!!!
نتیجه اخلاقی: "مواظب اعمال خودمان باشیم".
به شما چه مربوطه كه تو مسايل شخصي ديگران فضولي كنيد
آخه به چه قیمتی از خدا ميخوام همه ی مارو هدایت کنه انشالله
قضاوت و دخالت در زندگی اشخاص جزو یکی از کارهاییست که ما ها خیلی خوب انجام میدهیم.
این شیوه تحلیل از سر بی خبری است همچون خودبری خود دوزی خود به تن کردن است! موضوع یک مسله شخصی و روان شناختی است بر میگردد به آرکی تایپ ها و طرح وارهای زیستی روانی فرد که حالا برای او تبدیل به نوعی از فلسفه زیستی شده است. او باید در یک فرایند روانکاوانه بگوید که مبنای نگاه او به زندگی و شکل فلسفه زیستی او چیست. ممکن است رگه هایی از شهرت طلبی و رشد و ترقی حرفه ای هم و یا جلب توجه و چه بسا نوعی خود شیفتگی هم در او باشد که در این گروه از آدمها هست اما اینکه او الگویی است برای دیگران گزافه گویی است. خوب است با پدیده های استثنایی رفتار عمیق تر نگاه کنیم.
خوب داره نن بازوش رو مي خوره !!
در خارج كشور بايد پول در بياري و خرج كني و گاهي مجبوري براي هزينه زندگي هم برهنگي كنند.
گلی که شیفته کرد ما را
جذابیت‌های اینچنینی‌اش؟؟؟ جذلبیت اینچنینی نداره اصلا"... گلشیفته به شوخ و شنگی که داشت به آزادی و به خنده ای که داشت و طبیعی بودنش جذاب بود. اینجوری اصلا جذاب نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
مگه الان غیر طبیعیه؟!
هر کسی دوست دارد یه جور مشهور شود!
یه نفر با ورزش
یه نفر با علم
یه نفر با صدا
یه نفر هم با برهنگی!
شهرت شاید از یک لحاظ مطلوب باشد ولی باید هزینه ای که برای آن پرداخته می شود ارزشش را داشته باشد.
یک زن مسلمان وقتی تمام بدن خود را در برابر تمام چشم های ناپاک دنیا قرار می دهد هزینه بزرگی پرداخت نموده است. آیا شهرت (آن هم از این نوعش!) ارزش این هزینه را دارد؟
آیا کسانی ایرانی هایی که این تصاویر را دیده اند به داشتن چنین هموطنی افتخار کرده اند یا از شرمندگی آب شدند؟!
بازیچه شدن که میگن رو الان میفهمم چه گردابی درست کرد واسه خودش بگو چی کم داشتی اینجا رفتی لجن مالت کردن
همه دتحليلتو بردي روي روش اشتباه مشهور شدن اون خانم درحاليكه اصلا شخص مطرح نيست و بحث تقابل و جنگ غرب با احكام اسلام و عفت و هنجارهاي جامعه ايرانيه
حیف خاک که چنین انسانهای فقط انسان نما را در بر گیرد
فیس بوک . لاین لازم نیست .عکسش در همه جا هست .
اين دختر عاشق مطرح شدنه و متاسفانه تنها راه مطرح شدن براي او لخت شدن بوده است او مي بايست به عواقب كار خود بيشتر فكر مي كرد و از شخصيت ايراني خود و هموطنانش حفاظت مي كرد ايشان بايد بداند كه براي هر كس امكان مطرح بودن وجود دارد حتي براي يك داعشي كه سر ديگران را جلوي دوربين مي برد ولي هزينه اي كه پرداخت خواهد شد را بايد به ياد داشته باشيم
چرانظرم رامنتشرنکردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
پس این چیه؟
آدم باید دلش پاک باشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
دل پاک و عمل ناپاک!
ماشاا...چه همه هم مشتاق!تا الان 126000 نفر از اين خبر بازديد كرده اند!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آفرین به تیز بینیت!
تابناک برای بالا بردن تیراژ نظرات ، روش مجله های زرد رو در پیش گرفتی .
بعضیا کارت پایان خدمت جعل میکنن بهشون جایزه میدن و میگن مجازین برین استرالیا یه کم تفریح بعضی هام چند هزار میلیارد رو میبلعن میگن آفرین لیاغتت رو خوب ثابت کردی حالا برو شرکت هواپیمایی بزن یکی هم مثل این خانوم یه جای دیگه دنیا بدن خودش رو نمایش میده آره اشتباه نکنید بدن خودش مال خودش، کسی رو لخت نمیکنه، یه جای دیگه این کار رو میکنه همه میگن واویلا . یاد این ترانه رپ افتادم نمیدونم خوانندش کی بود:((حرومه شطرنج و بیلیارد حلاله سه هزار میلیارد))
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
لیاقت
یک هنجارشکنی محض
خود گلشیفته هم میدونه با این کار همه میبینندش
از آبروش گذشت که پرده ی حیا را پاره کنه و توی مملکتی که ...یک حرف متفاوت بزنه و بگه زن میتونه دیده بشه و اثرگذار باشه
ولی
متاسفانه این راهش نبود،
می شد احساسات و شخصیت هم وطنان را در نظر می گرفت و یک الگوی شخصیت و کمال می شد در خارج و داخل به جای الگوی برهنگی و بدن نمائی(حیوانی ترین جذابیت)

امیدوارم یه روز همه چیز در مسیر خودش باشه!
پاسخ ها
ایرانی7
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
متاسفم بابت سانسور
مفهوم نظر در گرو کلمات سانسور شده بود!
ناشناس
| United States |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
جوش نیار حاجی
دیگران را قضاوت نکنیم....
همچین نوشتید هوادارانش هیچ کی ندونه فکر می کنه همه ایرانی ها طرفدار اون هستند .
اگر هم طرفدار داره معلوم از چه قشری هستند.
بابا این همه ادم ناجور تو دنیا هستن اینم روش چرا اینقدر بزرگش میکنین
اونم انسانه معصوم که نیست چرا راه بازگشت بروش می بندین,یک درصد هم فکر کنید شاید متنبه بشه,
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
کسی راه را براش نبست، خودش دوباره این عمل زشت را انجام داد ، گناه بقیه چیه؟
طبیب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ایشان پاسخی منطقی داده اند .از حضرت علی (ع) نقل شده است* اگر دیدید کسی در آنطرف یک درخت گناهی را انجام داد وشما او را اینطرف مشاهده نمودید نباید بگویید گناهکار است شاید در همین فاصله توبه کرده باشد .*
و شگفت انگیز اینجاست که خداوند تبارک وتعالی دوستدار توبه کنندگان است واین افتخار وشرف بزرگی برای بندگان خداست که علیرغم گناه با اظهار ندامت وجبران ما فات توبه میکند ومحبوب ذات اقدس اله میگردد.بنابراین این خانم اولا بنده خداست و تا زمانی که از نعمت طول عمر برخوردار است راه عالی برای توبه واقبال به عمل صالح دارد وحتی از بندگان خاص قرار گیرد بیایید من وهمه برای این محبوبیت معنوی دعایش کنیم واز خدای ناکرده تمسخر ومذمت بیجا وغیر موثر دست برداریم. که ان الله یحب التوابین ویحب المتطهرین
ناشناس
| United States |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
راه بازگشت رو تابناک بسته ؟! شما خوبی ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
فعلا که تو راه رفتن هست.
طبق یک حرکت فرهنگی همه سایتهای خبری و همه رسانه ها باید فراموشش کنن و هیچ خبری در موردش نزنند.... به بی توجهی مطلق.... دچار شکست شهرت طلبی بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
شما به خدا دیوانه اید دیوانه
این خانم بازیگر خوبیه...... شاید فریب خورده... مثل دوستان فوتبالیست
تعداد بازدید خبرهای دیروز تاکنون بدین شرح است:
1- کارگردانی با سرمایه ۲ میلیاردی مادر به جای پورشه سواری تعداد بازدید: ۱۷۴۷۲
2- جالب‌ترین تکنولوژی‌هایی که در ۲۰۱۵ انتظار آن‌ها را داریم تعداد بازدید: ۱۰۸۰۶
3- جمله‌ای تاریخی از رئیس‌جمهور که باید آن را با طلا نوشت تعداد بازدید: ۳۵۱۵۷
4- امتیازاتی که کفاشیان برای ‌ماندن در فدراسیون به وزارت ورزش داد تعداد بازدید: ۱۵۸۸۶
5- فضاسازی رسانه‌های غربی علیه حضور ایران در عراق تعداد بازدید: ۹۷۱۷
6- این خالص‌سازی اصولگرایان است یا به حاشیه راندن لاریجانی؟ تعداد بازدید: ۶۹۸۶
7- دیدار با احمدی‌نژاد جرم، خلاف شرع و عرف نیست! تعداد بازدید: ۲۳۴۹۷
.
.
وحالا این خبر! تعداد بازدید: ۱۵۲۲۶۸
که با توجه به حساسیت فکر کنم تا یک میلیون بره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
من دو بار دیدم این خبرو. یکی کم کن از آمار
تاسف بيشتر رو بايد به مردم خورد.البته همه مردم جهان كه اين قبيل مطالب توجهشون رو بشتر از همه جلب ميكنه.خبر نكار ها هم به خاطر فيدبك عظيم مردم عاشق اتفاقات اين جنيني هستند.هركس جهانبيني خودشو داره و مخاطباي خودش اكه الكي كسيو بزرك نكنيم شايد اي قبيل اسانسور ها وجود نداشت.
نظرات و مثبت و منفی ها رو که ادم مرور میکنه ناخواسته یاد حرفهای اباذری میفته!
یوسف اباذری رحمت الله علیه!
پاسخ ها
یاسر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
این که یاد اون میفتیم درست
ولی شما منظورت تاییده یا مخالفت؟!
بنده هم به شدت بدم میاد از گلشیفته فراهانی!
اصلا هم مهم نیست که ایشون از منم بدش بیاد!
بلکه باعث افتخار بنده هم هست!
هرکسی هم که به خاطر این موضوع از من بدش بیاد، خوب بیاد! ... این هم باعث افتخارمه!
نه من انسان فوق العاده ای هستم و نه شما!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
شما دقیقاً یک مساله NP در کامپیوتر هستید .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
چرا تو فوق العاده ای... با این همه شدت تنفر قطعا فوق العاده ای
محمد
| United States |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ممنون!
و حتما چیزهای دیگه ای هم هست که به خاطرش ازشون خوشم میاد و خوشحالم می کنه! ... مثل هنرمندی که فروتنانه نقاشی می کنه.. هنرمندی که فروتنانه می نویسه..
شما هم باید افتخار کنید که توی دنیا قطعا از همه چیز خوشتون نمیاد و قطعا هم از همه چیز بدتون نمیاد!
می بینید؟ این خاصیت انسانه...
یه انسان می تونه متنفر باشه، می تونه خوشحال باشه، می تونه عاشق باشه..
تنها نتیجه ی منطقی که میشه گرفت اینه که اگر چه هر عملی عکس العملی داره ولی بعضی عمل ها یعنی بعضی اعمال بعضا خیلی عکس العمل داره که بعضی وقتها هم قابل پیش بینی هست و نیست.
گلشیفته توبه کن و برگرد به دامن پاک ملت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
کدوم دامن ملت داداش؟!! شما خودتم جزء دامن ملت حساب کردی یانه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
لااقل كاشكي يه كوچولو هم كه شده جا براي بازگشت بذاره
لااقل چند تا شاخ و برگ مثل انسانهای اولیه میذاشتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
تابناک خبرهای یک سال یا چند سال گذشته را دسته بندی کنید و تعداد بازدیدکنندگان آن را مشخص کنید تحلیلش از نظر علمی برای جامعه و مسئولین خیلی مفید خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
بخاطر برهنگی نیست که این خبر مهم شده. علتش غیر طبیعی بودن و هنجارشکنی اش هست.
مشکل ما این هست که روی همه چیز باید سرپوش گذاشت یا اصطلاح جانماز اب کشیدن،روزانه ده ها مورد شنیع اینجا اتفاق میافتد،اما همه مریم مقدس شدهاند،اگر عکس زن غیر ایرانی بود اشکال نداشت؟ مسله اینست که نگاه انسانی نیست.ظغ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خودت فهمیدی چی گفتی؟؟ آخه مگه کسی گفته کسایی که جانماز آب میکشن خوبن؟؟؟ به این میگن ماله کشیدن. اگه جانماز آبکشیدن بده، لخت شدن و بی عفتی خیلی بدتره. مگه کسی گفته عکس زن غیر ایرانی لختش خوبه و دیدنش ثواب داره؟؟ درکل این جور کارا راه بجایی نمیبره و عاقبت خوبی نداره. خداآخر و عاقبت هممون رو بخیر کنه.
به خودش مربوطه. به شما ربطی نداره برای زندگی دیگران خط مشی تعیین کنید.
یعنی این همچین موضوعی این همه کامنت منتشر میکنی جای دیگه هی سانسور میکنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
کامنت های من برای این پست سانسور شده.
این خانم کارهای کنونیش فقط روسیاهی براش به بار میاره ولی خواهشا جز خدا هیچ کسی در مورد آخر و عاقبتش قضاوت نکنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
این نظرات برا چیه؟ مگه من چی گفتم؟ ها ها ها! مگه من چی گفتم؟! بگم این کارها روسفیدی میاره خوبه؟ بگم جز خدا دیگران هم در مورد عاقبتش قضاوت کنند خوبه؟ چی میگفتم خوب بود؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
الان شما قضاوت نکردید مثلا؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
نظرم را دوباره بخوانید من گفتم در مورد عاقبتش قضاوت نکنید، نه در مورد وضعیت کنونی که خودش اصرار بر انجام آن را دارد. حتی در مورد عاقبت خودمان باید به خدا پناه ببریم هزاران نفر در روزهای آخر زندگی به توفیق خدا به راه راست هدایت میشند و هزاران نفر نیز به دلیل فسق و جور خودشان توفیق از آنها گرفته میشه و کافر میشند. حرف من اینه کار کنونی این خانم ننگ است ولی به جلال و عزت خدا قسم این احتمال وجود دارد در لحظه مردن پیش خدا روسفید باشد. من خودم همین الان 10 صلوات برای هدایتش فرستادم عده لعنتش میکنند عده ای هم به جای لعنت دعا کنید.
باعث شرمندگی
اینهائی که اسم بردید مثل «مهناز افشار» و «فاطمه معتمدآریا» و «لیلا حاتمی» و «نیکی کریمی» و غیره .... اینها رو از در هالیوود هم راه نمیدن! فیلم تازه گلشیفته رو دیدید؟
به تو چه. مگه قرار تورو بزارن تو گور اون بابا.
عکسش لایک داره..............
پاسخ ها
یارو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
چنتااااااااااااااااااااااااااا
خود را ارزان فروخت ، دنیا و آخرت را برای خود جهنم کرد و مایه شرمندگي هر ایرانی
ایشون از ایران رفته پس برهنه شدنشون هیچ ربطی به ما نداره
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اگر اینجوره پس دیگه حق نداره برگرده ایران!!!
ای خدا غیرت بده
این گنج پرنعمت بده
ای خدا غیرت بده
یک نان بی منت بده
در واقع بی ظرفیتی خودش رو نشون داده. خیلی متأسف آوره.
باور کنید این خانم چندسال دیگه میفهمه که این راه فرونشاندن عقده هاش نبوده
زندگی هر کسی به خودش مربوطه ... هر وقت یاد گرفتین که کسی رو قضاوت نکنید میتونید خودتون رو دمکرات و مدرن بدونید. اگر آبرو و عزت و شرف هر ایرانی در گرو یک نفر باشه !!! مشکل از خودتونه.
نوع لباس پوشیدن دیگران به من مربوط نیست این نظر منه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
نظرت برا خودت محترمه
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
نوع لباس پوشیدن آره ولی این که لباس نپوشیده
اینجا همه خدا شدن و دارن راجع به همه قضاوت می کنن.
واقعا اگه خدا پرده از تمام گناهانی که کردیم برداره بازم رومون میشه راجع به کسی اظهار نظر کنیم؟؟
تابناک واسه یک بار هم شده نظر من رو منتشر کن، چرا هرچی می گم فیلتر می کنی؟ تو که ترسو نبودی
هنرمند باید با تمام وجود در اختیار هنرش باشه. به اشعار مولانا یا نقاشی برخی از هنرمندان به عنوان نمونه نگاه کنید.
ما که عکس رو ندیدیم
پاسخ ها
ایبو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
دمت گرم .من هم ندیدیم نمیخوام هم ببینم .اون مختاره عکسشومنرکنه من هم مختارم نبینم .اعتراضی هم ندارم
این خانم از همان اول هم خمیرمایه هنری نداشت حالا میخواهد با این کارها آن نقص را پر کند
اقا چقد اضهار نظر واااااااااااااااااااااااااااااای
می بینم که گلشیفته دوباره گل کاشته !
واقعا متاسفم براش
فقط متاٌسفم...
زنی که حیا نداره ، هیچی نداره (عقل - شعور- درک - فهم - دین و ...)
چقد صاحب نظرر... حالا بيا يه بدبختي مملكت رو به بحث بذار...
با سلام به همه ایرونیا در تمام دنیا،
من اصلا کاری با رفتار ایشون ندارم فقط خاطره ناخوشایند بازیگر سریال نرگس برام تکرار شد . ما را چه شده تا صحبت از این مسایل مطرح میشه هممون سیل وار به سمت دیدن این عکسها و فیلمها می رویم. ایا نمی دونیم چه طرف راضی باشه چه نباشه دیدن این تصاویر و نشر اون حرومه. این تذهبون؟!
خیلی از اینایی که کار این خانوم رو زشت میدونن خودشون در بدر دنبال این عکس بودن که بدن این خانوم رو ببینن...
سلام... فکر کنم بعد از 4 سال است که دارم در تابناک کامنت می گذارم... و فقط امیدوارم شما در به وجود آمدن وضع موجود مقصر نباشید... چون خودم به عنوان یک مسئول فرهنگی مملکت مقصرم... خیلی دوست دارم نظرات و امتیازات را بررسی کنید و در قالب مطلب مجزا منتشر کنید... که ببینیم داریم به کجا می رویم>>>؟؟؟
آخرین سکانس شهرت، نه؛ آخرین سکانس وقاحت ، هرچند بخواهند، ژست روشنفکری بگیرند ، توجیهش کنند ، مثبت بدهند ،منفی بدهند
حالا کاش این دفعه کامل لخت نمیشد تا برای بعد هم یه مسیری باقی بمونه. برهنگی کامل دیگه آخرشه بعدش دیگه چه عکس می خواد بندازه بده بیرون
خانم دکتر مریم میرزاخانی برنده جایزه فیلدز برابر با نوبل در ریاضییات جزء ده نفر اول مغز برتر در جهان . حیا تواضع فروتنی از همان دوران دبستان و دبیرستان از قول معلمان و استایید ایشان در ایشان بوضوح مشخص بوده با این مغز برتر و این خانم گلشیفته بدون در نظر گرفتن موقعییت خانواده اش در ایران مغزش اینگونه به محرکهای آنی جواب میدهد .
حالا که همه این نظرها خوندی نظر خودت رو هم بگو ؛ میدونم که تمامشون رو خوندی . اصلاً واسه ی همین این کارها رو میکنی ...
بنده کامنت زیر را نوشتم که دلیلش برای خودم مشخص نیست تاکنون 22 رای منفی ثبت گردیده:
این خانم کارهای کنونیش فقط روسیاهی براش به بار میاره ولی خواهشا جز خدا هیچ کسی در مورد آخر و عاقبتش قضاوت نکنه!

ضمن عذرخواهی از دوستان نظرم به صورت زیر اصلاح میگردد:
این خانم کارهای کنونیش فقط روسفیدی براش به بار میاره ولی خواهشا علاوه بر خدا همگی در مورد آخر و عاقبتش قضاوت کنیم!
.
.
حالا منتظر رای مساعد شما هستم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
بازم داری منفی میخوری !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
اتفاقا من شیمی میخونم علت اینکه منفی میخورم اینه که یک بچه مثبت هستم و بار مخالف را جذب میکنم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
برو تو یه مطلب دیگه شانستو امتحان کن.
یک امر شخصی است . لا اکراه فی الدین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خودت رو نزن به اون راه!
خودت هم خوب می دونی معنی این آیه این نیست که هر کی غلطی خواست بکند.
اسماعیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ایرانی بودنش که یک امر شخصی نیست.
اون آبروی یک ملت رو میبره و باید جوابگوی ذات ایرانی بودنش باشه. اگر یک مسلمان یا هرشخصی در یک گوشه دنیا این عکس رو بنام ایرانی ببینه و از فرهنگ و شخصیت مردم ایران یک درجه کم بشه باید جوابگوی همه مردم باشه.
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
بحث دین هم نباشه این یک بحث اخلاقیه که متاسفانه ما ایرانی ها به افراط و تفریط دچار شدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ببخشید
اگه یک نفر از یک خانواده این کارو بکنه فقط به خودش مربوطه ؟
برای یک کشور هم این موضوع مطرحه
حداقل برای خود ایران
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
مرد حسابی چه جوریه شخصیه وقتی عملش باعث انحراف و تشویش فکری خیلی از جوانها میشه
منصور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خوبه از قرآن فقط اين يه آيه رو كه به نفعتونه بلديد و هي هم تكرار ميكنيد و حتي نميدونيد تفسيرش چيه و بايد كجا بكار بره...
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
پس این آیه شریفه کجا مصداق داره ؟
خوب ایشون دوست نداره مثل من و شما مسلمون باشه ! چرا زور میگین
وقتی کسی در ایران نیست پس تابع قانون ایران هم نیست و به خودش هم مربوطه که چی کار کنه
یه سری چیزها مثل پوشش باید عرف همه انسان ها باشه. فرقی نداره. مسیحی، اسلام یا یهود و زرتشت.
کسی که خودش رو عریانِ عریان می کنه و اجازه میده همه انسان ها حرمتش رو ببینند، مطمئنا از چیزی رنج می بره و روح و روان سالمی نخواهد داشت..
«حجاب» نه از نوع برترش، که از نوع انسان های نخستینش، حداقل برای همه انسان ها یه چیز مشترکه... کسی که دوست نداره، پس حتما با بقیه فرق می کنه... و فکر می کنم که بشه بهش ترحم کرد!
12000میلیارد پول رو ببری بده یااین یا هردم کدوم ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!!
اتفاقی که برای آنجلینا جولی رخ داد!!!!!!!!!!!!!!
باید به باباشون تبریک گفت بااین تربیت.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
جالبه اولین عکسش که منتشر شده بود میگفتند این عکس فتوشاپه و دست پرورده من همچین کاری نمیکنه !
بعد از یک مدت هم به ایشون افتخار کردند !
هنوز هم افتخار میکنید؟!
بعضی ها هیچی ندارن فکرمیکنن همه چی دارن ایشون جزو همون ادماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
تو از کجا میدونی اون چی فکر میکنه؟
در پاسخ به کامنت زیر 30 رای منفی دریافت کردم:
"این خانم کارهای کنونیش فقط روسیاهی براش به بار میاره ولی خواهشا جز خدا هیچ کسی در مورد آخر و عاقبتش قضاوت نکنه!"

پس از اصلاح به صورت زیر تاکنون 18 رای منفی دریافت نمودم:
"این خانم کارهای کنونیش فقط روسفیدی براش به بار میاره ولی خواهشا علاوه بر خدا همگی در مورد آخر و عاقبتش قضاوت کنیم!"

دوستان مشخص نکردند بالاخره من چه نظری بدم تا مورد پسندشون باشه؟
آها! فهمیدم اصلا من غلط کردم خودم رو صاحب نظر دانستم هرچی شما بگید من هم قبول میکنم بیاید زبانم رو بستم! اگه بادمجان به دهنتون خوشمزه است قطعا خوشمزه است و اگه بدمزه است باز هم قطعا بدمزه است من ندیم شما هستم نه ندیم بادمجان!
.
خوب حالا به من رای مساعد بدید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
هاا فر کردی مثبت گرفتن راحت بید؟!
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
رای رو ول کن. یاد بده چیکار کردی که نوشته‌ات هر چی بود ثبت شده. من که توی این چند سال هر چی نوشتم سانسور شده؟ پارتی من می‌شی؟
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
تو حرف نزنی سنگینتره
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
جمله ای که مثبت میاورد اینه داداش :

"کاری ندارم که این خانم کارهای کنونیش روسیاهی براش میاره یا روسفیدی ولی خواهشا جز خدا هیچ کس در مورد آخر و عاقبتش قضاوت نکنه !"

گرفتی علت منفی ها چی بوده ؟!
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
خدایی دمت گرم ، اول صبی کلی خندیدم ، روانی هستی تو ، البته من به همه نظراتت مثبت دادما ولی بازم میگم روانی هستی
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
اگه انقد حساس باشی تو فضای نت دووم نمیاری. قوی باش به کامنت گذاری مطابق فکر خودت ادامه بده
شاید خودش نمی دونه داره چیکار میکنه
شاید توام اگه پول نداشتی جایی بهت کار نمی دادند
کارت به اینجا می رسید
خوب آرامشتو حفظ کن نمی رسید.
شاید گلشیفته می خواد از اول شروع کنه یعنی مثل بشر اولیه بفهمه واقعا لباس به چه دردی می خوره
بعدش با علم به قضیه
لباس تنش کنه
ولی اگه واقعا مشکل مالی من حاضرم کمکش کنم
به نظر من هرکسی مسئول بهشت وجهنم خودشه ولش کنین چکارش دارین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
اگه قراره هر کس به کار خودش مشغول باشه که خوب معترضان هم حق دارن هر چی خواستن بگن و به طرفدران فراهانی ربطی نداره.
حالا در عکس سوم غوغا خواهد کرد :))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
منتظر فیلم باش !!!
واقعا شرم آوره هم كار گلشيفته و هم كامنت هاي بعضي خوانندگان بسيار بي حياي اي خبر
لخت شدنش به من و شما ربطی ندارهه ولی حق نداره به ایران برگرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
چقدر این جمله ت منطقیه!! لخت شدنش به ما ربط نداره پس چرا حق نداره برگرده افلاطون؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
ایران که مال تو نیست میگی برنگرده
این خانم اگه برهنه شده و به اصطلاح زده به سیم آخر، مقصر اونائی هستن که فحاشی های بی منطقی نسبت به این هنرپیشه انجام دادند. آیا اگه هالیود براش فرش قرمز پهن کرد دلیل این بود که اینجا بهش فحش بدن. شما به جای این که به معلول بپردازی، به علت بپرداز که دیگه برای دومین بار این واقعه برای یک هنرپیشه زن ایرانی اتفاق نیفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
خوبه. پس از فردا هر به اصطلاح هنرمندی که فحش شنید، بره خودشو لخت مادرزاد کنه! ایده جالبیه !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
مطمئنی علت اصلی همان فرش قرمز نیست و معلول هم این شخص نمی باشد ؟
چرا ما عادت کردیم در همه چیز دخالت کنیم یا هر چیزی رو نقد کرده و یا مسخره کنیم . ایشون هر کاری کرده با خودش کرده . بهتر از این است که برای پیشرفت کردن دیگران را قربانی ، زیر آب ، تهمت دزدی و هزار و یک کار دیگر که همه شما ها بهتر می دانید
خود هنرپیشه های هالیوود هم اینکار رو نمیکنن.آنجلینا جولی سفیر صلح میشه ومیره آفرقاو چند تا بچه رو هم به فرزندی میگیره، انوقت گلشیفته فراهانی از خارج رفتن برهنه شدنشو یاد گرفته. چرا آدمهای خوب رو الگو قرار نداد. جدابرای ایشون و طرز فکرشون متاسفم. آخه چقدر جو گیریم ما.نمیشد برهنه نشه و اعتراض خودشو به هر چی میخواد با روش دیگه ای نشون بده. خجالت آوره.
به به اگه عکسشا میزاشتند وای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گلشیفته زنه یامرد
اخه به شما چه ....حالا همه میخاین نصیحت کنین....ماخودومون سرو پا گناهیم...گیر دادیم به این واون....سرت به کارخودت باشه.... از خود راضی...
انگار كارگرداناي هاليوودي براي نقش زن خاورميانه اي كه تو فيلمامورد ظلم مردا هم قرار ميگيره،كسي را بهتر از ايشون واسه اين جور نقشا نميتونن گير بيارن چون اولا شرقيه ثانيا تن به هر جور نقشي ميده كه فكر نميكنم خود بازيگراي اروپايي هم قبول نقش كنن...
این خانم از فرهنگ و تفکر ایرانی خارج شده و فرهنگ غربی رو کاملا پذیرفته و می خواد از خود انها هم جلو بزنه . باید دید تا کجا پیش میره.من بیشتر نگران خانواده اش هستم.
شاید بنده خدا پول ندارد لباس بخرد.
چرا نظر منو نذاشتییییییییییی
واقعا خجالت داره ادم تو یک خانواده ایرانی بزرگ بشه تو ایران ب شهرت برسه و همه جا هم خودش رو ایرانی معرفی کنه بعد انقدر ارزون و راحت خودشو بفروشه کی گفته هنر یعنی برهنگی و لخت شدن !!! خانوم ! فراهانی دست بردار خجالت بکش ابروی زن و دختر رو نبر
به عنوان یک ایرانی بهت افتخار می کنم
تو فيسبوك تو پيج شاهين نجفى يكى از كار برا عكس اشاره شدهرو گذاشته و از روش خانوم فراهانى برا تابو شكنى حمايت ميكرد بماند كه عده انگشت شمارى از اين روش حمايت ميكردن،بنده هم كاملا مخالف بودم چون خود اقاى نجفى هم تا اين حد برهنه نشد با توجه به جنسيت مرد بودن،ايشون ايستگاه اخرش پورن هست كه اونم هيچ پيام خاصى جز حراج اخرين داشته هاش نيست!چون فرهنگ ايرانى اين حركت رو نمى پسنده اين يعنى بدون پشتوانه مردمى!
از مثبت و منفی ها راحثپا میشه نظر اکثریت مردم رو متوجه شد! منظورم همان اکثریتی که همیشه یک عده اقلیت با "ما" گفتن ادعای نمایندگی شون داشتن. تابناک ممنون بخاطر آزادی بیانی که به همه دادی.
""گلشیفته ی میم مثل مادر"" هزار نفر این رو نوشتن!
شماها نمیتونید ببینید یک زن زندگیه خودشو میکنه برای خودش تصمیم میگیره و نمیتونید دخالت نکنید و بفهمید به شما مربوط نیست!
شماها از هر زنی فقط یک ""گلشیفته ی میم مثل مادر"" میخواین!
شماها فقط میخواین زن ها بدبخت باشن سختی بکشن فداکار باشن زندگیشون رو برای دیگران تباه کنن نخندن تصمیم نگیرن فقط بگن چشم والبته اینا مد نظرتون نیست شما به همه ی اینا میگین ""نجابت""
و هیچ مذکری هم هست که نجابت داشته باشه؟
هرچند فکر نکنم نظرم ثبت بشه اگرم بشه من پذیرای توهینِ هیچ کس نیستم چون از الان برام روشنه شخصیتِ اکثر پاسخ دهنده ها.پایان.
واقعا متأسفم , من نمی دونم این خانوم دیگه باید چی کار بکنه که بعضی ها این طرفداری های کورکورانه و احمقانه ی خودشونو از این خانوم کنار بذارن !!!!!! این خانوم که خیر سرش همه جا ایرانی شناخته میشه رفته عکس کاملا برهنه اش رو روی یک مجله معروف انداخته و عکس هاش هم توی کل دنیا پخش شده بعد وقتی یکی میگه داره آبروی ایران رو میبره بعضیا میگن داری فضولی میکنه !!!!! فضولی وقتی معنا داره که درباره ی مساءل شخصی و خصوصی یک نفر باشه , ولی وقتی این خانوم داره علنا آبروی ایران رو با این ... کاری هاش در سطح دنیا میبره اعتراض به این خانوم فضولی نیست !!!!! اگه این کار فضولیه , پس از این به بعد به تمام اخبارهای دنیا هم بگین حق خبر گزاری ندارید چون این کار فضولیه !!!!! و در ضمن من نمی فهمم که اختلاس و دزدی های بعضی ها چه ربطی به توجیه کثافت کاری های این خانوم داره !!!!!یعنی چون یکی دیگه داره اینور اختلاس میکنه پس یعنی ایشون هم حق داره اونور هر غلطی می خواد بکنه که تا یکی میگه این زنیکه آبرومونو برده میگین اختلاس و دزدی و از این حرفا ؟! آخه این دو تا قضیه چه ربطی به هم داره ؟! این خانوم چوب حراج به آبروی ایرانی ها اونم در سطح دنیا زده و من واقعا معنی طرفداری مسخره واحمقانه ی بعضیا رو از این زنیکه نمی فهمم و فقط میگم برای طرفداران ایشون که با وجود تمام این رسوایی ها و ... کاری های این خانوم همچنان طرفدار ایشون هستن متأسفم ……………
گلشیفته زیاد اهمیت ندارد بلکه او یک انسان است که همچون دیگر انسانها مرتکب خطایی می شود. اما این مطالبی که اینجا نوشته شده مرا یاد قضیه زنان مصر در مورد همسر عزیز و جمله ای می اندازد که یوسف گفت: من هرگز نفس خود را تبرئه نمی کنم چرا که نفس به بعدی امر می کند مگر پروردگارم رحم نماید.
یک مسلمان پیش از آنکه نگاه به لغزش دیگران کند از خداوند می خواهد تا به او رحم کرده که نلغزد.
معتقدم هیچک ازرسانه های سمعی بصری نام ایشان را نیاورد تاکلا ازتاریخ سینمای ایران حذف شود
هر زاهدی گذشته ای دارد و هر گناه کاری آینده ای . پس قضاوت نکنید.
وقتي از ايران رفته ديگه به من و شما ربطي نداره كه داره چي كار ميكنه!!!! حتما براي خودش دليل داره
ما شاء الله نظرات را نگاه کن. خداییش ما ایرانی ها معلوم نیست چمون هست اولا که خبر اصلا چیز مهمی نیست که یک سایت پر بیننده مثل تابناک بخواد اون را مطرح کنه و بعدش هم واقعا این همه نظر لازم بود.
برای خود من اگه خداوند ستار العیوب نبود همه نگاههایی که به گلشیفته هست به سمت من برمیگشت برای دیگران رو نمیدونم .
شاید یه جور چالش هست!
مثل چالش سطل آب!!
اگه اینچور باشه که واویلا میشه!!!
کلا دید اکثر ایرانیا اینه که اونور آب درباغ سبز نشون میدن بهشون وزندگی بهتری میتونن داشته باشن ,ولی وقتی میرن واقعیت میبینن ,دیدیشون عوض میشه,اگه نخبه علمی یا پولدار باشین تحویلت میگیرن ولی یه آدم معمولی باشی مثل برده باهات رفتار میشه ,به خدا هیچ جا وطن خود آدم نمیشه
این خانوم هیچ کار غیر قانونی در ایران انجام نداده و هیچ کار غیر قانونی هم در اروپا انجام نداده
ای مردم قضاوت گر بجای دم به دم قضاوت دیگران بر کار خودتان که در بسیاری از مواقع خلاف قانون است نظر فرموده و به اصلاح آن همت گمارید
حالا اگر در این میان کسانی باشند که باخبر نباشند شما آنها را باخبر می کنید تا جایی که کسانی با جسارت تمام بنویسند : "پس عکسش کو"
با سلام شما با درج این خبر باعث ریخته شدن آبروی خانواده مربوطه وتبلیغ و معروفیت بیشتر و بنوعی سوق دادن ایشان به عملکردی بدتر در آینده جهت کسب عنوان ستون خبری سایتها شدید.
با نگاه دقیق به تعداد مثبت و منفی کامنت ها اعم از موافق و مخالف می توان یقین خاصل کرد که اکثریت چه نظری دارند.
حال چرا باید اقلیتی قلیل نظر خود را به اکثریتی کثیر تحمیل کند؟!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی