بازدید 27713

دستور صفار درباره فیلم گلشیفته فراهانی

گويا خبرگزاري ها امروز مطلبي را به نقل از برخي افراد به جناب آقاي رئيس جمهور نسبت داده اند و طي آن ادعا شده است که آقاي دکتر احمدي نژاد در مورد يکي از فيلم هاي غير حاضر در جشنواره دستور ويژه اي داشته اند.
کد خبر: ۳۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۴ 28 January 2009
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در واکنش به ادعاي جواد شمقدري مشاور هنري رئيس جمهور مبني بر دستور دکتر احمدي نژاد براي رسيدگي به وضعيت فيلم "درباره الي" در نامه اي خطاب به معاون سينمايي خود ضمن تأکيد بر حصول اطمينان از صحت اين انتساب به رئيس جمهور، افزود: در صورت صحت انتساب، سريعا در فرصت مدت محدود باقي مانده ضمن هماهنگي با هيات انتخاب، وفق دستور ايشان اقدام شود.

به گزارش برنا، محمدحسين صفارهرندي که به منظور شرکت در اجلاس وزراي اطلاع رساني كشورهاي عضو سازمان كنفرانس اسلامي در کشور مراکش به سر مي برد، در نامه خود خاطرنشان کرده است: گويا خبرگزاري ها امروز مطلبي را به نقل از برخي افراد به جناب آقاي رئيس جمهور نسبت داده اند و طي آن ادعا شده است که آقاي دکتر احمدي نژاد در مورد يکي از فيلم هاي غير حاضر در جشنواره دستور ويژه اي داشته اند.

وي در ادامه مي افزايد: از آنجايي که اينجانب در ماموريت خارج از کشور به سر مي برم، لازم است موضوع را پيگيري کنيد و در صورتي که از صحت انتساب موضوع به رياست محترم جمهوري اطمينان حاصل کرديد، سريعا در فرصت مدت محدود باقي مانده ضمن هماهنگي با هيات انتخاب، وفق دستور ايشان اقدام شود.

خبر دستور رئيس جمهور براي رسيدگي به فيلم "درباره الي" ساخته اصغر فرهادي روز سه شنبه از سوي شمقدري دراختيار رسانه ها قرار گرفت. دفتر رئيس جمهور تا لحظه انتشار خبر، نسبت به صحت و سقم آن و يا نظر رئيس جمهور درباره انتشار اين خبر در صورت صحت چنين موضوعي واکنش نشان نداده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل