بازدید 12064

تکذیب بازگشت گلشيفته فراهاني به کشور

خبر حضور گلشيفته فراهاني در ايران و ساخت فيلم بلند وي را دوستان خانواده فراهاني و يكي از مديران سينمايي كشور تكذيب كرد. هم‌اكنون خانواده فراهاني براي ديدار با او به پاريس سفر كرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۹ 06 June 2010
از زماني كه گلشيفته فراهاني به خارج از كشور سفر كرد و در يكي از فيلمهاي سينمايي هاليودي حضور پيدا كرد؛ بحث بازگشت و حضور مجدد وي در ايران به يكي از موضوعات جنجال برانگيز تبديل شد و هرچند جواد شمقدري(معاون سينمايي) در مصاحبه‌هاي مختلف اعلام كرده بود كه گلشيفته فراهاني مي‌تواند به ايران بازگردد با اين حال عده‌اي تلاش كردند تا حساسيت اين موضوع را هميشه حفظ كنند. و آنچه كه در چند روز گذشته در فضاي رسانه‌اي كشور به گوش رسيد؛ نشان از وجود همين فضاي محسوس دارد تا آنجاكه برخي سايت‌ها نيز بازگشت فراهاني را به تهران در روزهاي اخير نشانه رفتند و گاه موضوع تا حد ساخت اولين فيلم بلند سينمايي اين بازيگر نيز داغ شد.

اما پيگيري‌هاي خبرنگار ايلنا در ماجراي بازگشت گلشيفته فراهاني به ايران به جايي نرسيد و مشخص شد اين بازيگر اصلا به ايران سفر نكرده است و خبر مربوط به ساخت فيلم توسط وي؛‌ درحالي منتشر شده كه اصل خبر يعين بازگشت وي به ايران نيز تكذيب شد.

خبر عدم حضور وي در ايران را علاوه بر دوستان خانواده فراهاني كه يكي از مسولان سينمايي كشور نيز تكذيب كرده و آن را در حد شايعه دانسته‌اند.

براساس پيگيرهاي خبرنگار ايلنا، گلشيفته فراهاني نه تنها به ايران نيامده بلكه براساس گفته دوستان نزديك خانواده فراهاني، اين خانواده براي ديدار با فرزند خود(گلشيفته فراهاني) به پاريس سفر كرده‌است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار