بازدید 14890
با تحولات منطقه و جهان

توصیه عربستان به آمریکا در رابطه با حمله به انصارالله یمن/ درخواست عجیب گروه ۷ از ایران/ گفت‌وگوی سه ساعته پوتین و بن سلمان در ریاض/ توافق اسرائیل و امارات برای ایجاد کریدور زمینی

توصیه عربستان به آمریکا در رابطه با حمله به انصارالله یمن، درخواست عجیب گروه ۷ از ایران، گفت‌وگوی سه ساعته پوتین و سلمان در ریاض، توافق اسرائیل و امارات برای ایجاد کریدور زمینی و نگرانی آمریکا از گسترش روابط ایران و روسیه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۰۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ 07 December 2023

توصیه عربستان به آمریکا در رابطه با حمله به انصارالله یمن/ درخواست عجیب گروه 7 از ایران/ گفتگوی 3 ساعته پوتین و سلمان در ریاض/ توافق اسرائیل و امارات برای ایجاد کریدور زمینی

الهام قرهی ـ بین الملل تابناک: توصیه عربستان به آمریکا در رابطه با حمله به انصارالله یمن، درخواست عجیب گروه ۷ از ایران، گفت‌وگوی سه ساعته پوتین و سلمان در ریاض، توافق اسرائیل و امارات برای ایجاد کریدور زمینی و نگرانی آمریکا از گسترش روابط ایران و روسیه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

توصیه عربستان به آمریکا درباره حمله به انصارالله یمن

عربستان سعودی، از آمریکا خواست در موضوع توقیف کشتی‌ها در دریای سرخ توسط ارتش ملی یمن، خویشتن‌داری کند.

به گزارش رویترز، دو منبع آگاه عربستانی اعلام داشتند که ریاض از واشنگتن خواسته است در واکنش به توقیف کشتی‌ها در دریای سرخ توسط ارتش ملی یمن خویشتن‌داری نشان دهد، زیرا عربستان سعودی به دنبال مهار آشوب پس از جنگ حماس و رژیم صهیونسیتی است.

چندی پیش، ارتش ملی یمن اعلام داشت که اقدامات اخیر نیروهای مسلح این کشور در دریای سرخ، برای نشان دادن حمایت از فلسطینی‌هاست و وعده داد تا زمانی که اسرائیل حملات خود را به نوار غزه متوقف نکند، این روند ادامه خواهد داشت.

منابع آگاه گفتند: پیام ریاض برای خویشتن داری به واشنگتن با هدف جلوگیری از تشدید بیشتر تنش در این منطقه است.

یکی از این منابع نیز اعلام داشت: ریاض آمریکایی ها را در این مورد و اینکه باید درگیری در غزه متوقف شود، تحت فشار قرار دادند. کاخ سفید از اظهار نظر درباره این موضوع خودداری کرده است.

دولت عربستان سعودی نیز به درخواست ایمیلی رویترز برای اظهارنظر در مورد این گفت وگوها پاسخ نداد.

عربستان سعودی برای توقف آنچه «جنگ وحشیانه» در غزه نامیده است، بر کشورهای غربی فشار می آورد و دیپلماسی این کشور نشان دهنده سیاست گسترده تری با هدف ارتقای ثبات در منطقه است.

این منابع گفتند که عربستان سعودی به دنبال پیشبرد روند صلح یمن با وجود جنگی است که در غزه ادامه دارد و نگران است که صلح از مسیر خارج شود. یمن بیش از یک سال از آرامش نسبی در میان مذاکرات مستقیم صلح بین مقامات سعودی و حوثی ها برخوردار بوده است.

نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که بر اساس مسئولیت دینی، ملی و اخلاقی و با توجه به تجاوز اسرائیلی- آمریکایی به نوار غزه و قتل عام روزانه، در پاسخ به درخواست ملت یمن و ملت های آزاده و برای یاری ساکنان مظلوم غزه هر کشتی اسرائیلی، کشتی های حامل پرچم رژیم صهیونیستی و کشتی های در اجاره و در اختیار شرکت های این رژیم را هدف قرار خواهند داد.

نیروهای مسلح یمن از همه کشورها خواست که شهروندان شاغل در این کشتی ها را فراخوانده و از حمل بار توسط این کشتی ها و یا همکاری با آن ها خودداری و اعلام کنند که از این کشتی ها فاصله بگیرند.

پیشتر یک منبع نظامی یمنی گفته بود که ارتش این کشور قادر به هدف قرار دادن کشتی‌های رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای است.

این منبع نظامی یمنی در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد: نیروهای ما توان هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیستی را در دریای سرخ و هر جای دیگری که دشمن فکر نمی‌کند، دارد.

وی گفت: نیروهای مسلح ما به دنبال هدف قرار دادن تمام کشتی‌های اسرائیلی هستند؛ خواه این کشتی‌ها به سمت فلسطین حرکت کنند یا مکان دیگر.

درخواست عجیب گروه ۷ از ایران 

رهبران گروه ۷ در نشست مجازی امروز خود بدون محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار و قتل عام فلسطینیان، خواستار عدم حمایت ایران از حماس و حزب‌الله و انصارالله شده‌اند.

رهبران گروه ۷ که متشکل از هفت کشور دارای توسعه یافته‌ترین اقتصادها (ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و ژاپن) هستند، روز چهارشنبه به میزبانی ژاپن، رئیس دوره‎‌ای این گروه تشکیل جلسه دادند.

به گزارش الجزیره، در این نشست که آنلاین برگزار شده است، از طرف‌های منطقه خواسته شده بی‌ثبات‌سازی را متوقف کنند.

گروه ۷ افزوده است: از ایران می‌خواهیم از حمایت حماس، حزب الله و حوثی‌ها (انصارالله) دست بر دارد.

رهبران گروه ۷ تأکید کردند: تسریع در مقابله با تشدید بحران انسانی در غزه و کاهش تلفات غیرنظامیان ضروری است.

گروه ۷ همچنین افزایش خشونت شهرک نشینان افراطی علیه فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد. از همه طرف‌ها می‌خواهیم در اجرای حقوق قانونی کشتی‌ها برای کشتی‌رانی، تهدید یا مداخله نکنند.

گفت‌وگوی سه ساعته پوتین و سلمان در ریاض

رئیس‌جمهور روسیه در جریان سفر به ریاض، با ولی‌عهد سعودی درباره روابط دوجانبه و اوضاع منطقه رایزنی کرد.

دیدار چهارشنبه شب «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و «محمد بن‌سلمان» ولی‌عهد عربستان در کاخ پادشاهی «الیمامه» در ریاض، پایتخت عربستان انجام شد و بیش از سه ساعت به طول انجامید.

پوتین پیش از عربستان، به ابوظبی سفر و با «محمد بن‌زاید» رئیس امارات درباره مسائل دوجانبه و منطقه‌ای رایزنی کرده بود.

رئیس‌جمهور روسیه در آغاز دیدار خود با بن‌سلمان، توسعه روابط دوجانبه بین دو کشور و تبادل دیدگاه‌ها درباره اوضاع منطقه را پیشنهاد کرد. پوتین همچنین از بن‌سلمان برای سفر به روسیه دعوت نمود و ولی‌عهد سعودی نیز این دعوت را پذیرفت.

روسیا الیوم نوشت، پوتین در این دیدار تاکید کرد که هیچ چیزی نمی‌تواند مانع رشد مناسبات دوستانه میان مسکو و ریاض شود.

توافق اسرائیل و امارات برای ایجاد کریدور زمینی

روزنامه اسرائیلی معاریو، امروز (۱۵ آذر) در گزارشی از توافق میان اسرائیل و امارات متحده عربی برای ایجاد یک کریدور زمینی جهت انتقال کالا خبر داد.

به نوشته این روزنامه، در سایه جنگ در غزه و از سوی دیگر، حملات یمنی‌ها به کشتی‌های اسرائیلی، این کریدور از بندر حیفا در فلسطین اشغالی تا بندر دبی کشیده خواهد شد.

تاکنون هیچ اظهار نظری از سوی مقامات اماراتی یا اسرائیلی در مورد این گزارش صورت نگرفته است؛ دو طرف در آگوست ۲۰۲۰ روابط خود را علنی‌سازی کرده و از آن تاریخ تاکنون ده‌ها توافق و تفاهمنامه در حوزه‌های مختلف امضا کرده‌اند.

نگرانی صهیونیست‌ها از هدف قرار گرفتن کشتی‌هایشان از سوی نیروهای مسلح یمن در شرایطی است که یمنی‌ها تاکنون چندین بار اقدام به هدف قرار دادن یا توقیف این کشتی‌ها کرده‌اند.

در این راستا «محمد العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن نیز امروز گفت که دریای سرخ از خلیج عقبه تا باب المندب، برای رژیم صهیونیستی منطقه ممنوعه به شمار می‌رود.

در این راستا، شرکت دریانوردی «زیم» اسرائیل اعلام کرده که مسیر کشتی‌هایش را به سمت کشورهای آسیایی برای در امان ماندن از حملات یمنی‌ها تغییر خواهد داد.

به گفته رسانه های عبری، این تغییر مسیر به شدت بر قیمت محصولات در اسرائیل و زمان تحویل آنها تأثیر می‌گذارد و ضربه مستقیمی به اقتصاد اسرائیل وارد می‌کند.

نگرانی آمریکا از گسترش روابط ایران و روسیه

 جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در آستانه سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور ایران به روسیه اعلام کرد: ما به نظارت بر روابط در حال گسترش و نگران کننده میان ایران و روسیه ادامه می دهیم.
 
جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید، روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران افزود: ما به نظارت بر روابط در حال تقویت و گسترش دفاعی ایران و روسیه ادامه می دهیم.
 
این سخنگوی کاخ سفید ادعا کرد: این روابط نگران کننده است، زیرا ایران به ارسال پهپاد به روسیه ادامه می دهد و مسکو از آنها برای حمله به زیرساخت های انرژی اوکراین استفاده می کند. در مقابل ایران توقع حمایت دفاعی از روسیه دارد؛ بنابراین، این روابط برای منطقه و جهان خوب نیست.
 
وی همچنین ادعاهای واشنگتن درباره حمایت از انصارالله یمن را تکرار کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۹۰
کم کم سطح امریکا از نظر معیارهای اخلاقی آنچنان نزول می کنه که هرچی خل و چل هست دورش جمع میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
عربستان وقتی با آمریکا مذاکره کند اسمش می شود خل و چل. با پوتین که مذاکره کند کشور مهم و تأثیرگذار خاورمیانه به حساب می آید.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
علی لاریجانی:
نتانیاهو مثل لات‌های محله داش آکل است. حیثیت او از دست رفته و باید برود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
خیلیها خواهند رفت با پایان جنگ غزه جغرافیای سیاسی منطقه تغییر خواهد کرد و گریزی از آن نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
ازچای فروش دزد چه خبر. 10 میلیون بنده را کارت به کارت می کند یا معادل اون چای بیام ببرم. کجا باید مراجعه کنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
علی لاریجانی و علی لاریجانیها که خیلی مبادی اداب و لفظ قلم و ارام و معدب هستند بعد از اینهمه مدت زماداری درسیاست ایران چه گلی بسر مردم خودشون زدند که در امور دیگران دخالت می کنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
ولی ما در ایران اساتید دانشگاهی داریم که هر کار دولت امریکا را ماس مالی می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
کم کم چیه همین الان اینطوری شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
آمریکا کدخدتب عالم
آمریکا ارباب عالم
آمریکا ابر قدرت عالم
آمریکا مایه فخر عالم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
آمریکا اگر نباشد ؛ نفس ات به شماره می افتد و خواهی مُرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
برو آمریکا ببین چند هزار نفر از همین خل و چل ها در کشور شیطان بزرگ زندگی می کنند
ناگفته نماندکه اکثر این خل و چل ها، فرزندان مسئولین محترم ایران عزیزمان می باشند
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
بعد از بن بست ها مکرر و متعدد در جنگهای روسیه و اوکراین از طرف جامعه جهانی برای دو طرف این مسأله کاملا روشن و واضح و مبرهن و منقح شده که امروه از طرف جنبش های مختلف جهانی نظیر جنبش سبز اروپا و سبزی خوردن و سبزی قورمه سبزی کوکو تر و تازه سبزیه بدو بیااا.آخ ببخشیدمیگفتم. مثلا همین موضوع نفت و انتقال الات
جنگی از اوکراین به ونزوللا خط لوله انتقال چای دبش از کانادا به تهران وسایلی استرانتجیک بوده که آهن آلااات خریدارییییم
ضایعات سماور شکسته خریداریییم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
نه اینکه تو مملکت ما هرچی نخبه مسئولن
. دانشگاه امام صادقی ها که اصلا پرفسورن
این وسط یمن چقدر زیبا داره کسب مشروعیت میکنه ، احسنت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
در مور منزلت کشور خودت چه نظری ذاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
خوب مراقب باش دیگر مثل حماس برای یمن شیرینی پخش نکنی اسفند هم دود نکن معلوم نیست در آینده چه خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
سالها به خورد ما می دانند مذاکره برد برد، مگر بدون قدرت می شود مذاکره برد برد کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
هورا . کف و سوت . به به ِ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
الان مثلا ابرام رفته بغل عموولادیمیر ره ؟؟؟

عامل همه این باختهای مداوم ملت ایران تو منطقه روسیه و شخص پوتینه
نگران روابط ایران و روسیه نباش. چیزی نمونده که به روسیه نداده باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
روسیه هر کمکی لازم داشته باشه در خدمتیم چون در حال
نبرد با تمام جنایتکاران و جهانخواران عالمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
در روابط ما با روسیه و چین مسئله اصلی اتحاد هستش که هم برای ما مهمه و هم برای اونا
و چرا این اتحاد اهمیت داره؟
چون همه ی این کشور ها فهمیدن که برنامه آمریکا در هم شکستن قدرت های مقابل خودش هست و مهمترین مولفه قدرت مقابل او همین اتحاد هستش
پس نگاهتون به این اتحاد نگاه استعماری نباشه نگاه حفظ حیات باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
مثلا چی دادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
فقط دولت امریکا نیست که نگران روابط با روسیه است،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
راستی قرارداد 25 ساله چی شد؟خبری نیست ما هر چی منابع داریم اولویت با غرب است
ناشناس
| Finland |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
تو رو هنوز ندادیم با این حرف های الگی که میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
روسیه فقط و فقط فکر منافع خودشه . هرگونه تخیلی مبنی با دوستی بت روسیه با اون پیشینه تاریخی ور رابطه با ما.توهمی بیش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
ناشناس۱۱:۲۹در خدمتم صحیح است،از طرف خودت حرف بزن نه جمع!
درود بر حوتی های یمن که هر کشتی را زدند به جز کشتی اسرائیلی و موشک های بالتیک شان در خاک هر کشوری فرود آمد به جز اسرائیل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
بندر ایلات اسراییل تعطیل شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
داداش این قدر به اسرائیلی بودن یا نبودن کشتی ها پیله نکن. اسرائیلی فاکتور زدند و تمام شد و رفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
چشم موشکهاشان چپ است باید عمل کنند می گویند ناو آمریکار را زدیم موشک ده مایل دورتر به دریا می خورد تمام موشکهاشان در دریای سرخ ساقط می شوند قبل از اینکه حتی به مرزهای اسراییل برسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
اشتباه مثبت زدم درود به برادرای یمنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
فقر غذایی ناشی از تناول نان خشک سبب تضعیف کارایی چشمانشان گردیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
ملک بدرالدین الحوثی کجاست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
آقا ملک هم قایم شده
مثل بقیه سران مقاومت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
درود بر دلاوران یمنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
درود برحوثیها که غربگداها را به هذیان گویی انداخته اند

خود غرب و اسقاطیل که در انفعال کامل ماندن
طوفان الاقصی نشان داد فلسطینیان در برابر اراده و ارتش های مجهز غرب به حال خود رها شده اند. سوالاتی مطرح کرد که جواب آشکار و دردناکی دارند: چرا کشورهای مسلمان حاضرند سالیان دراز همدیگر را سلاخی کنند اما برخلاف شعارهایشان در برابر غرب کرنش می کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
عربها اگر عاقل بودند و با هم اتحاد داشتند، سرنوشتشان به اینجا نمیرسید
کاری به مشروع یا غیر مشروع بودن حکومت غاصب صهیونیستی ندارم، اما سطح فرهنگ و تمدن یهودی ها با عربها قابل قیاس نیست
مغز براندازان اگه پوتین برای یه موضوعی بیاد تهران
وا ایرانا. یک ترکمانچای دیگر

مغز براندازان اگه پوتین برای همان موضوع بره ریاض
روسیه هیچگاه قابل اعتماد نبوده و همواره خائن به منافع ایران است.

تشخیص
مغزش را همواره در حالت سیف مد استفاده کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
متخصص مغز شما یه مقدار تاریخه ۲۰۰ سال گذشته ایران رو مطالعه کنی بد نیست ، البته لول ساندیستو بخور که قووت داشته باشی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
چرا نمیشه به این نظر مثبت داد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
مملکت غرق در فساد و تباهی است. یک جا سالم اگر متخصص مغز نشون من بده
جایزه سی روزهEEGدارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
برو بابا ، حالم بهم خورد از این نظرات مسخره و تکراری
وضع تابناک چقدر خراب شده که مهملات این فرد روانی را مرتبا نشر میدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
بزرگ ترین دلیلی که مملکت رو به فنا داده خود رحم نکردن مردم به هم هست
بزرگترین دلیل افزایش قیمت ها خود مردم هستن
وقتی اون خونه دار هر سال اجاره رو 2 برابر میکنه داره قیمت زمین رو بالا میبره
داره قیمت گوشت رو بالا میبره
کیه که این چیزا رو بفهمه و برای مردم فرهنگ سازی کنه
قیمتا همه دست افراد دارا هست و ندارا این وسط قربانی میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
متخصص مغز:از من هرسؤالی دارید بپرسید،جز هنیه کجاست؟؟؟چون در محافلی که حضور دارم،پرسیدن این سؤال بده،قدرت ساندیس دیگه این قدرا هم که فکر میکنید نیست!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
متخصص جان حتما وسط اینهمه تحلیل و تشخیص یک استکان.چای دبشت را بسلامتی این همه فساد و رانت اختلاس در این مملکت بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
متخصص مغز سهمیه ای
نسخه ها رو از رو کتابی که جلوت گذاشتن می نویسی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
بچه بیا پایین سرمون درد اوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
متخصص مغز عزیز دوستت داریم



درود بر متخصص عزیزمون
امارات عاقله
مداخله و نگرانی آمریکا از روابط ایران و روسیه
مداخله و نرگانی آمریکا از روابط چین و ایران
مداخله و نگرانی آمریکا از روابط چین و تایوان
مداخله و نگرانی آمریکا از حمله حماس به اسرائیل
مداخله و نگرانی آمریکا در کشورهای آمریکای لاتین
مداخله و نگرانی آمریکا در تمام جهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
خیلی دور بر ندار ما خودمان از همه نگرانتریم از امیر
. عبدل بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
یعنی ایران اینقدر مهمه و ماها که توش زندگی میکنیم بی خبریم ؟؟؟
بابا دست بردار شب و روز دارید زار میزنید که ما دخالتی در منطقه نداریم هیچی نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
خخخخخ دمت گرم حرف حق این روزها بعضی ها رو میسوزونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
اصلا انریکا این طرف دنیا چه غلطی می کنه با سربازاش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
این نگرانی نمایشی آمریکا فقط برای فریب افراد متوهمی همچون شماست
وقتی آمریکا بطور واقعی نگران میشود، اقدامات عملی همچون سرنگونی صدام و ترور قاسم سلیمانی را انجام میدهد

امام علی رحمان، رئیس‌جمهوری تاجیکستان، دستور داد به تعداد خانوارهای این کشور شاهنامه حکیم «ابوالقاسم فردوسی» منتشر شود و به طور رایگان در دسترس آنها قرار گیرد تا مردم هرچه بیشتر از تاریخ، فرهنگ و تمدن نیاکان خود مطلع شوند.
پاسخ ها
فریاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
ماهم به لطف دوستان تمام مفاخرایرانی خودراتمسخرمیکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
هزاران درود به رهبری امام رحمان که علیرغم فقر

اقتصادی کشورش ولی به تنهایی در راه حفظ و نشر آثار

با ارزش باستانی و شاهنامه و آیین و اسطوره های

ایران بزرگ در تلاش و کوشش است

و تنها کشوری است که از جان و دل دوست دارم که ما

به انها کمک های بزرگ اقتصادی کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
درود به شرفش
احمد وحیدی، وزیر کشور:
هیچ کالای اسرائیلی در ایران وجود ندارد. برخی شبهه کردند ممکن است مواد اولیه بعضی از نوشابه‌ها از سوی اسرائیل تامین شود که خواستم دستگاه‌های اطلاعاتی در این زمینه تحقیق کنند و اگر بگویند ماده اولیه کالایی از اسرائیل تامین می‌شود با آن برخورد می‌کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
جناب
لازم نیست کالا اسراییلی باشد تجار آنها در امارات فعالند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
با یک برند دیگه قوطی رو عوض میکنن .کاری نداره
«توافق اسرائیل و امارات برای ایجاد کریدور زمینی»

اسرائیل و امارات همسایه نیستند. اردن و عربستان بینشان قرار دارند. اگر بنا است توافقی باشد باید چهار جانبه باشد.

ولی اگر هدف این است که به هر بهانه ذکری از توقیف یا هدف قرار دادن کشتی های «اسرائیلی» توسط حوتی ها بشود مشکلی نیست. می توان دو جانبه و حتی یک جانبه هم تصمیم گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
اگر به تابناک باشد این کریدور را حتی «هیچ جانبه» هم ایجاد می کند و نه تنها معاریو بلکه هاآرتص و کانال دوازده اسرائیل را هم وادار می کند این خبر را منتشر کنند.
علی نوری، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:
اعلام کرد که با تصویب شورای فرهنگ عمومی پنجم مردادماه به عنوان «روز نماز جمعه» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شد. در این روز برنامه‌های ویژه و متنوعی با همکاری امامان جمعه و ستادهای نماز جمعه برای جذب شهروندان اجرا خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
مگر چیزی مانده که نگفته باشند
آرمان رجب‌پور میاندوآب، فرانسوی ایرانی-تباری که پس از حمله مرگبار با سلاح سرد به مردم در پاریس دستگیر شد، رسما به اقدام به حمله تروریستی متهم و به سلول انفرادی فرستاده شده. است
راستی تابناک چرا اینقدر افت کردی؟ قبلاً وقتی خبرهاتو میخوندیم هیچ نیازی نبود سایت دیگه ای رو نگاه کنیم اما الان بسیار ضعیف شدی. حیف
هنیه کجاست ؟
بدرالدین الحوثی کجاس ت ؟
شیخ لبنانی کجاست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
امروز ناهار عمومی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
اربابت کجاست؟ خودت کجایی؟ علی کریمی کجاست؟ خواهرش کجاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
بچه های خزعلی و ابتکار کجا هستند
بچه های روحانی و لاریجانی کجا هستند.
فرزندان حداد عادل کجان
موسویان و بچه هاش کجان
و.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
خبیثان عالم دوست دارند رهبران محور مقاومت را ترور و این را دستاورد خود تلقی کنند


اما کور خوانده و این آرزو را به گور خواهند برد


مرگ بر صهیون

زنده باد سید مقاومت

زنده باد رهبران حماس

زنده باد حوثیهای قبور


درود و سلام بر شهیدان راه حق
از انجا که سرنوشت حماس از مرز پیش بینی گذشته و عملا از هیچ کجای جهان پشتیبانی سیاسی و نظامی چشمگیری ندارد ' سفرهای سیاسی مقامات جهان در جهت سهم گیری از جغرافیای سیاسی جدید منطقه در حال انجام است . سفر رئیس جمهور چین به امریکا پوتین به عربستان و بیانیه گروه هفت و........موید این موضوع است که ترتیبات جدیدی در این راستا در جریان است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
البته سهم ما یک ناهار و نماز در کاخ کرملین ونیز اختلاس عظیم در بحبوحه گرداب غزه بود
با چهره خشونت باری که حماس از7 اکتبر در اذهان گذاشت و تبعات بی پایان ان نشان داد که انگیزه های فاقد هر گونه راهبرد و تکیه تنها بر تعصبات و اندیشه های مقطعی چه الترناتیو قوی ای در طرف مقابل جهت پیشبرد اهداف او ایجاد میکند و اینکه افکار کوتاه در برابر استرلتژی های بلند مدت ' سرنوشت اقوام را تغیر میدهد. در حقیقت در زمین او بازی کرده ودر در تله او افتاده. شاید زمان ان برای اسراییل مشخص نبوده ولی این گروه را در این جهت سیر دلده.
ایران. خوب کاری می‌کنه با روسیه گسترش روابط می هد
آمریکا سگ کی باشه که از آن طرف کره زمین نگران روابط ایران و روسیه هست !!!
... بوق ..... تو دهن هر چی آمریکایی و انگلیسیه ! (قابل توجه سفیر انگلیس)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
امریکا مال بابای تو را خورده ؟
برای برقرای رابطه با امریکا باید از مردم ایران سووال شود نه چهارتا مزدور بدبخت روس مثل شماها نظر بدید
فقط سرما بی کلاه ماند هر کسی دنبال منافع ملت وکشور خودشاست تو این چند سال هر چه بافته بودیم پنبه شد .
نگرانی آمریکا از گسترش روابط ایران و روسیه

آخه مرتیکه به تو چه!!!!!! موندم این آمریکا عجب رویی داره!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
کسی نگرانی نداره . هر کسی سهم خودش رو میبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
چهل سال از فحش دادن به غرب و چسبیدن به غرب و روسیه کله خر متجاوز گرسنه معلومه چه گیر ایرانیان امده
امثال تو دشمن ایران و نفوذی هستید
عمر سلطان بن سلمان بلند باد .
با این توافق انصارالله باید در سیاست خودش تجدید نظر کند و بگوید که همه کشتی ها که از باب المندب عبور می کنند در امان هستند بجز اسرائیل و امارات

البته یک حالت دیگر هم برای برادران یمنی است که هر کشتی که به مقصد بند ایلات بار تخلیه و یا بار کند مجاز به عبور از تنگه باب المندب نیست

برادران افریقایی هم باید هر کشتی که می خواهد افریقا را دور بزند و کالا به بند حیفا کالا ببرد مورد حمله قرار بدهند

تنگه هرمز هم که دست آقای شریعتمداری است و اقدامات لازم را انجام می دهد
بسیاری از مشکلات از طریق راه حل های هوشمند و خلاقانه قابل حل است

مثلا آیا باورتان می شود که اگر صدا و سیما در پخش برنامه هایش از زمینه تیره استفاده کند به مقدار زیادی در مصرف برق صرفه جویی می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
باهوش بچه کجایی اینقدر شجاعی
عربستان هم با آمریکا رابطه داره هم با روسیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار