بازدید 16411
با تحولات منطقه و جهان

زخمی شدن 45 نیروی نظامی آمریکا در خاورمیانه/ واکنش آمریکا به اعلام دریافت پیام از سوی امیرعبداللهیان/ هشدار شاه اردن درباره وقوع جنگ منطقه‌ای

زخمی شدن 45 نیروی نظامی آمریکا در خاورمیانه، واکنش آمریکا به اعلام دریافت پیام از سوی امیرعبداللهیان، هشدار شاه اردن درباره وقوع جنگ منطقه‌ای، نشست مقام‌های بلندپایه آمریکا و چین و حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه و اربیل عراق از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 07 November 2023

زخمی شدن 45 نیروی نظامی آمریکا در خاورمیانه/ واکنش آمریکا به اعلام دریافت پیام از سوی امیرعبداللهیان/ هشدار شاه اردن درباره وقوع جنگ منطقه‌ای

بین الملل تابناک: زخمی شدن 45 نیروی نظامی آمریکا در خاورمیانه، واکنش آمریکا به اعلام دریافت پیام از سوی امیرعبداللهیان، هشدار شاه اردن درباره وقوع جنگ منطقه‌ای، نشست مقام‌های بلندپایه آمریکا و چین و حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه و اربیل عراق از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

زخمی شدن 45 نیروی نظامی آمریکا در خاورمیانه

 شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» شامگاه دوشنبه به نقل از منابع مطلع گزارش داد که تعداد نظامیان آمریکایی که در حملات اخیر به پایگاه‌های این کشور در غرب آسیا مجروح شده‌اند، به ۴۵ نفر افزایش یافته است.

به گفته این منابع، از تعداد مذکور، ۲۴ نظامی آمریکایی در جریان حملات به پایگاه‌هایشان در عراق و سوریه، دچار آسیب مغزی شده و هم‌اکنون تحت نظر پزشکان قرار دارند.

بامداد سه‌شنبه نیز وزارت دفاع آمریکا تایید کرد که بر اثر حملات گروه‌های مقاومت به پایگاه‌های «التنف» در سوریه و «عین‌الاسد» در عراق، ۴۵ نظامی این کشور مجروح شده‌اند.

به دنبال تشدید جنگ در اراضی اشغالی فلسطین، پایگاه‌های آمریکا در مناطق مختلفی از عراق و سوریه طی روزهای گذشته هدف حمله قرار گرفته‌ و در پی این حملات، ده‌ها نظامی آمریکایی مجروح شده‌اند.

واکنش آمریکا به اعلام دریافت پیام از سوی امیرعبداللهیان

یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید به اظهارات وزیر امور خارجه ایران مبنی بر دریافت پیام‌هایی از واشنگتن درباره آتش‌بس در جنگ غزه واکنش نشان داد.

 آمریکا موضوع ارسال پیام به ایران درباره آتش‌بس در جنگ غزه را رد کرد.

شبکه سی‌ان‌ان در این باره گزارش داد که یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پاسخ به سوالی در این باره مدعی شد که «این اظهارات، مطلقا، کذب هستند.»

این سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا با نادیده گرفتن نقش تنش‌زای واشنگتن در جنگ غزه به واسطه حمایت‌هایش از رژیم صهیونیستی گفت «ما به وضوح به ایران گفته‌ایم که نباید به دنبال گسترش این درگیری و پیامدهای آن باشد.»

او افزود: «همچنین به طور علنی و غیرعلنی گفته‌ایم که خواستار آزادی اسرا در دست حماس هستیم. اجرایی شدن آزادسازی اسرا نیازمند وقفه‌ای بشردوستانه در جنگ است. مسئولیت هر گونه تاخیری با حماس است.»

ادعای این مقام آمریکایی در پی این مطرح می‌شود که «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: آمریکایی‌ها در سه روز گذشته از  طرفی به ما پیام داده‌اند که ما به دنبال آتش بس هستیم و اقداماتی را در این ارتباط انجام داده‌ایم اما در عمل آنها فقط از کشتار جمعی و نسل‌کشی در غزه حمایت می‌کنند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: ما امیدواریم آمریکا هر چه زودتر سیاست خود را تغییر دهد و از طرف اشغالگر حمایت نکند.

هشدار شاه اردن درباره وقوع جنگ منطقه‌ای

«عبدالله دوم» شاه اردن با «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک تلفنی گفت‌وگو و تحولات غزه را بررسی کرد. 

عبدالله دوم با اشاره به وخامت اوضاع غزه، درباره رسیدن به نقطه بدون بازگشت و لغزش به سمت جنگ منطقه‌ای هشدار داد.

وی بر ضرورت تلاش برای توقف فوری جنگ در غزه و حمایت از غیرنظامیان تأکید کرد و درباره گسترش دامنه درگیری به کرانه باختری و ملتهب شدن اوضاع قدس هشدار داد. 

بنابر گزارش وبگاه اردنی «عمون»، شاه اردن همچنین ضرورت رساندن کمک‌های غذایی، دارویی و آب و سوخت به غزه را مورد تأکید قرار داد و خواستار حمایت سازمان‌های بین‌المللی فعال در نوار غزه شد. 

عبدالله دوم همچنین تأکید کرد که راه‌حل‌های نظامی و امنیتی هرگز در پایان دادن به درگیری فلسطینی-اسرائیلی موفق نخواهد بود و تنها راه، راه‌حل سیاسی برای تحقق صلح عادلانه و فراگیر بر اساس راه‌حل دو دولتی است. 

نخست‌وزیر بلژیک نیز بر موضع کشورش برای برقراری آتش‌بس در غزه و ضرورت ارسال کمک‌های انساندوستانه به این منطقه تأکید کرد. 

نشست مقام‌های بلندپایه آمریکا و چین 

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، «جنت یلن»، وزیر خزانه‌داری این کشور در دو روز پایانی هفته جاری مذاکراتی را با «هی لیفنگ»، معاون نخست وزیر چین در شهر سان فرانسیسکو برگزار خواهد کرد؛ مذاکراتی که تلاش جدیدی دیگری از سوی دو کشور برای کاستن از تنش‌ها میان خود است.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، طبق اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، مذاکرات جنت یلن و هی لیفنگ روز های پنجشنبه و جمعه هفته جاری پیش از آغاز اجلاس سازمان همکاری اقتصادی آسیا—قیانوسیه (اپک) که ۱۱ نوامبر در سان فرانسیسکو شروع می‌شود انجام خواهد شد.

گمانه‌زنی شده که «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا و «شی جینپینگ»، همتای چینی او در ضمن برگزاری این اجلاس به دیدار یکدیگر بروند. این در حالی است که آخرین دیدار آنها حدود یک سال پیش برگزار شده بود.

جنت یلن در مطلبی در روزنامه واشنگتن پست نوشت: «دو کشور ما به عنوان یک مبنا، مجبور هستند خط مشی‌های منعطفی برای ارتباط باز و جلوگیری کردن از کشیده شدن دامنه اختلافاتمان به جنگ ایجاد کنند. اما ما در عین حال می‌دانیم که نمی‌توانیم بگذاریم روابطمان محدود به صرفا مدیریت بحران شود.»

نشست بین این دو مقام ارشد دولت‌های واشنگتن و پکن بعد از آن برگزار می‌شود که اواخر ماه گذشته میلادی بایدن مذاکراتی را برای حدودا یک ساعت با «وانگ یی»، وزیر امور خارجه چین در کاخ سفید داشت.

این دیپلمات بلندپایه دولت چین در جریان سفرش به واشنگتن با «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا و «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز دیدار داشت. بلینکن در ماه ژوئن گذشته به شهر پکن سفر کرده و به دیدار شی جینپینگ و وانگ یی رفت.

جنت یلن نیز آخرین بار در سفری که در ماه ژوئیه به پکن داشت با هی لیفنگ ملاقات کرد و در این سفر خواستار همکاری با مقام‌های دولت چین در زمینه مقابله با تغییرات آب‌وهوایی و دیگر چالش‌های جهانی شد.

وزارت امور خارجه چین در بیانیه‌ای اعلام کرد، هی لیفنگ به عنوان مسئول پیگیری مسائل تجاری و اقتصادی آمریکا و چین قرار است از روز چهارشنبه هشتم نوامبر تا روز یکشنبه هفته آینده، ۱۲ نوامبر در ایالات متحده آمریکا حضور داشته باشد.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه خود ادعا کرد: «انتظار می‌رود جنت یلن تاکید کند که دولت بایدن اقدام هدفمند در راستای پیشبرد امنیت ملی ما و امنیت ملی متحدان ما در پیش خواهد گرفت و از حقوق بشر محافظت خوهد کرد اما ما از این ابزارها برای آنکه به دنبال مزیت اقتصادی باشیم استفاده نمی‌کنیم.»

حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه و اربیل عراق

پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه و اربیل عراق بامداد سه شنبه هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

 پایگاه نظامی در روستای الخضراء در سوریه هدف قرار گرفته شده است. این پایگاه با پهپادهای انتحاری هدف قرار گرفته شده است.

تاکنون فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله رو برعهده نگرفته است، اما در نوبت‌های گذشته مقاومت اسلامی عراق مسؤولیت حمله به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه و عراق را برعهده گرفته بود.

این حملات در پاسخ به جنایت‌های روزانه رژیم صهیونیستی در غزه صورت می‌گیرد.

همزمان نیز منابعی به المیادین گفته‌اند که پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل کردستان عراق نیز هدف حمله پهپادی قرار گرفتند.

به گفته این منابع این حملات با پهپادهای انتحاری صورت گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۴۰
باور کردم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
مواظب زیردریایی اوهایو با موشکهای بین قاره ای مجهز به کلاهک هسته ای باشید.

آمریکا دیروز رسماً اعلام کرد که این زیردریایی برای مقابله با تهدیدهای ایران در خاورمیانه مستقر شده است.
این امر در تاریخ کشمکش های بین ایران و آمریما بی سابقه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ایران و حزب الله بعد از پیام (هشدار) آمریکا ، از مواضع خود نسبت به جنگ غزه عقب نشستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
از دیروز، نام السودانی نخست وزیر عراق را سریعترین پیک سیاسی جهان گذاشته اند.
تنها 12 ساعت بعد از دیدار با وزیر خارجه آمریکا در بغداد، دیروز به تهران سفر کرد و با رییسی دیدار کرد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
آیا در زرادخانه محور مقاومت، وسیله ای برای مقابله به زیردریایی هسته ای آمریکا یافت می شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
تکلیف این همه شعارهایی که در این چند و چند سال در مورد نابودی آمریکا و اسراییل داده شده، چه می شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ناشناس ۱۰۳۶
بمب های اتمی اسراییل و آمریکا جزو سلاح های مقاومت هستن.
مقاومت از آنچه تصور می کنید به شما نزدیک تر است.
اقتصاددان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
بعد از نابودی حماس نرخ دلار در ایران به صورت چشمگیری کاهش یافته و اقتصاد ایران رشد و شکوفایی چشمگیری خواهد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
10:59
این موضوع را به آمریکا هم گفتی؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
۱۱:۰۹
ماهی 150 میلیون دلار صرفه جویی ارزی خواهیم داشت. ریالیش میشه هفت و نیم همت در ماه. هر ماه میتونیم کل مدارس کشور رو یک دور بازسازی و نوسازی کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اگر این 400 کیلومتر تونلهای زیر زمینی در غزه در ایران حفر شده بود، اکنون تمام کلان شهرهای ایران دارای شبکه کامل مترو می بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
چرا امیر عبدل اظهارات رسمی امریکا مبنی بر دروغ گفتن

خودش را تکذیب نمیکند ؟؟؟

نکند که خدای نکرده واقعا او دروغ گفته ؟؟؟

در عیر اینصورت منبع خود را اعلام کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
شما اگه پیامی از آمریکا دریافت کرده بودید ۹۰ میلیون پرینت میگرفتید نفری یه دونه بهمون میدادید
ابواقبال النخاله الساختمانیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
من هم باور نکردم؟
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
همین امروز در خبرها آمده علیرضا علی احمدی پدر همسر بذرپاش وزیر راه و ترابری به مدیرعاملی شرکت ملی نفتکش منصوب شد شما فکر می‌کنید اینها این سفره رنگین را ول میکنن بعد میرن غزه تا بجنگند اینها این خوان نعمت را با هیچ آرمانی عوض نخواهند کرد
در ماجرای توافقات برجامی و در ادامه، ماجرای مذاکره امیر عبدللهیان با وزیر خارجه عربستان جهت انجام مجدد بازی سپاهان به همه ثابت شد که وزارت خارجه ایران با مردم صادق نیست و سخنان کذب زیاد میگه
این ماجرای پیام مریکا و آتش بس هم بدون شک دروغه و سخنگوی کاخ سفید درست میگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
در بین مسولان دروغ گفتن از آب خوردن راحتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
یعنی الان آمریکایی ها راستگو هستند ؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
پنجاه سال پیش معلمان و بزرگان و وو به ما که کودک

بودیم میگفتند : دروغ جزو گناهان کبیره است

ولی بعدا معلوم شد که حکم دروغ تغییر کرده و واجب

شده و ثواب هم داره !!؟؟؟
آمریکا بدون مجوز سازمان ملل با این دلیل که عراق سلاح کشتار جمعی و بمب اتم دارد به عراق حمله غیر قانونی کرد و بزرگترین بمب خود را که موسوم به بمب مادر بود بر سر مردم بیچاره بصره ریخت و با این جنگ خانمان سوز که بعد هم با حمایت از هسته تروریستی داعش وضع را برای مردم عراق بدتر کرد و سال ها عمر نسل جوان عراق در آتش جنگ و درگیری سوخت حالا هم مقاومت عراق دارد انتقام آن روزها را می گیرد.
وقتی می خواهند به سیاست های منفعت طلبانه شان با جنگ و درگیری برسند طبیعی است که خودشان هم در معرض مرگ و آسیب قرار بگیرند.
به قول شاعر؛
درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد ...... نهال دشمنی برکن که رنج بی کران دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حداقل اتفاقات رو تحریف نکن
مادر بمب ها در عراق و در شهر استفاده نشد در صحرای افغانستان مورد استفاده قرار گرفت برای تخریب تونل های زیرزمینی طالبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
سلاح شیمیایی هم جزو سلاحهای کشتار جمعی محسوب میشه که بارها علیه مردم و نروهای ایرانی استفاده شد. در اینکه شک نداریم، حالا شاید دنبال سلاح بیولوژیک و غیره هم بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
۱۰:۳۲
بمب مادر را علاوه بر عراق در افغانستان هم انداخته اند، چه بدتر، اصلا کار آمریکایی ها انداختن بمب بر سر مردم بی گناه است هیروشیما و ناکازاکی هم که بمب اتم زدند بعد هم می خواهند با سخنان زیبا از دموکراسی و حقوق بشر سرپوشی بر سیاست های غلطشان که حاصلی جزء جنگ و درگیری نداشته است، بگذارند. عجب سیاست شیطانی دارند اینها.
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ناراحت نشو ولی تحلیل تو خیلی آبکی و به دور از عقل است چون اگر امریکا قصد جفا در حق مردم عراق را داشت، پس اصلا چرا حمله کرد و صدام را سرنگون کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
امریکا با حمله به عراق تحت حکومت صدام در ۲۰۰۳۱

و به افغانستان تحت سلطه و اشعال طالبان ۲۰۰۱

بزرگترین خدمت را به کشور و مردم عراق و افغانستان

کرد ولی عراقی ها استفاده کردند و به دموکراسی رسیدند
ولی اکثر افغان ها بیشتر به طالبان علاقه داشتند و دوباره به زیر تسلط طالبان رفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
آمریکا توی همه دنیا جنگ طلبی کرده
عراق و افغانستان و سوریه و امروز هم فلسطین
آمریکا به اسرائیل موشک و بمب داره میده تا بچه کشی بشه
با حذف حماس، یکی از اعضای محور مقاومت کم می شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حماس نماد مقاومت غزه است و حذف شدنی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
10:40
حماس نماد ترقه بازی بدون حساب و کتاب است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
آنزمان که اسلحه اینها سنگ بود خیلی ها فکر نمی کردند که به اینجا برسند و می گفتند اینها نابود شدنی هستند

تجربه به ما نشان می دهد که حماس در آینده قوی تر خواهد شد و ورق برخواهد گشت

گر نگه دار من آنست که من می‌‌‏دانم شیشه را در بغل سنگ نگه می‌‌‏دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
بد ترین اشتباه محاسبه را حماس مرتکب شد و این آخرین اشتباه او بود
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
پاسخ به خوش خیال ۱۱:۳۶
شهر غزه در محاصره کامل قرار گرفته و تا چند ساعت دیگر نیروهای اسراییلی وارد شهر خواهند شد و شما اکنون راجع به قوی تر شدن حماس حرف میزنید؟!! حرفهای شما مرا به یاد سخنان پر شور آدولف هیتلر در چند ساعت قبل از سقوط برلین می اندازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
۴۰:۱۰
مقاومت غزه قیچی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
کار حماس انقدر اشتباه بود که حتی مردم

فلسطین در کرانه باختری و داخل اسراییل هم از انها حمایت نکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ار موقعیکه حماس به عضویت گروه واگنر درآمده، از محور مقاومت خارج شده و وارد محور پوتین شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
واقعا اینجا با این نظرات معلوم میشه گوشی موبایل و فضای مجازی دست یه مشت بچه کمتر از سن تکلیف افتاده !!! جالبه برای مسائل مهم سیاسی امنیتی همیجور انگار داره جک میگه برا رفیقش ، مثلا تحلیل میدن !!!
حماس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
حماس متشکل از 2میلیون نفر ساکن غزه هست
خیال خامه که حماس حذف بشه
البته هر روز به تعداد اعضای محور مقاومت اضافه داره میشه
مثل مقاومت عراق که تا چند سال پیش نبود
مثل مقاومت اردن که درحال شکل گیری هست
مثل مقاومت مصر که در حال شکل گیری هست
چرا می گویند جنگ نمی شود، مذاکره هم نمی کنیم؟؟؟

احتمال وقوع جنگ از هر زمان دیگری در این سالها بیشتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
وقتی با صدام یزید کافر مذاکره و صلح شد، وقتش که برسد، با شیطان بزرگ هم مذاکره و صلح خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
جام زهرمار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
به اشکال مختلف دارند مذاکره می گویند
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حتما مذاکره خواهند کرد، اما در خفا و با ذلت و خواری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
نه جنگ میشود نه مذاکره‌ میشود یعنی چی ؟؟
نه جنگ و نه صلح‌
یعنی زندگی مردم کوچکترین اهمیتی نداره دیگه
واقعا‌ که .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
با آدم میشه مذاکره کرد و نه خونخواری مثل امریکا که خون مردم دنیا از چنگالاش داره میریزه
ژاپن، ویتنام، افریقای جنوبی، سرخپوستا، لیبی، شیلی، بوسنی، عراق، افغانستان، اوکراین و خیلی کشورهای دیگه که یا مستقیم آمریکا بهشون حمله کرده یا جنگ نیابتی کرده و یا انقلاب مخملی توشون انجام داده
با امریکای دغل کار نمی مذاکره کرد
اما میشه هم نجنگید
وقتی مقتدر شدی و قوی شدی جرات نمی کنه بهت حمله کنه
حتی اگر پایگاه نظامیش رو یا هواپیماش رو بزنی بازم خفه خون میگیره و هیچی نمیگه
اگر قوی شدی ناو هواپیما بر آمریکا مجبور میشه خلیج فارس رو ترک کنه
بعد از گذشت یک ماه از جنگ غزه، آیا هنوز هم جماعتی فکر می کنند می توانند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان کنند؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
نظر علم الهدی و ائمه جمعه تهران و اصفهان و تبریز که بارها و بارها این را تکرار کرده اند، چیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
کافی امشب تشریف ببری پایگاه بسیج محله. تل‌آویو که هیچ. در واشنگتن حسینیه می سازند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
تلاویو و حیفا با خاک یکسان نشد اما جهان فهمید که اسرائیل چقدر وحشی است
همینکه جهان متوجه این موضوع شود لازم نیست تلاویو و حیفا با خاک یکسان شود
بلکه کل اسرائیل نابود می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
صد درصد میشه البته بعد از اینکه اول سبک مغزان خودفروخته نظریه پردازی هاشون تمام بشه و نوکریشونو به اربابان غربی شون ثابت کنند. وقتش برسد آنجا هم با خاک یکسان میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حاج حسین کجاست چرا تنگه را نمی بندد
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ساعتی که کار شمارش معکوس سقوط اسراییل را انجام میداد، ناگهان خراب شد و از حرکت باز ایستاد ،، احتمالا باطری آن تمام شده و باید تعویض گردد
علی
| United States of America |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اگر حاج حسین فرمانده جنگ باشه تلاویو وحیفا باضافه پاریس وواشنگتون با خاک یکسان میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
تلاویو همین حالا هم با خاک یکسان شده است ، وقتی یکماه است که مرتب صدار آژیر حمله موشکی پخش میشود یعنی شهر سقوط کرده .
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
تو هم که بیکارالدوله صب تاشب یکماه پای تمام صفحات همین چرندیات رو میذاری خسته نشدی !! خب یه تک پا برو داروحانه یه پماد بگیر اینقدر رو اعصاب نرو با این حرفای مسخره !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
قرار نیست تلاویو و حیفا با خاک یکسان بشه
همین که کل دنیا علیه دولت خود ساخته اسرائیل جبهه بگیرند اسرائیل محو خواهد شد
زیرساختهای تلاویو و حیفا متعلق به مردم فلسطین هست و نباید خراب بشه تا به وارثان اصلیش برسه
حقوق بشر مورد ادعای آمریکا و کشورهای به اصطلاح آزاد متمدن را به خوبی دیدیم و درک کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اینایی که منفی میدن،دینشون انسانیته
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
کمی به مغزت فشار بیار و از خودت بپرس که چرا آمار امتیازات
منفی در سایت تابناک بطرز وحشتناکی بر علیه شماست
جواب بالا، خطاب به ناشناس ۱۱:۲۱ است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ما هم حقوق بشر رو همون روز اول گرد و خاک حماس دیدیم در صفحه های مجازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
علت بالا بودن امتیازات منفی عدم وجدان و انسانیت هست
کسی که از مظلوم دفاع نکه و دلیل بیاره با دولت خودم لجبازی میکنم که منفی میدم یک بی شرم هست که بویی از شرف نبرده
لجبازی چه معنی داره؟
انسان باشید
این داستان آسیب مغزی امریکاییها چیه ؟ اینها دائم در حال آسیب مغزی هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
فکر کنم سربازان آمریکایی را با هوش مصنوعی درست کرده اند و کشته ندارند مگر اینکه سی پی یو شان از کار بیافته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
همان «موج گرفتگی» خودمان است که در درگیری ها و حتی تمرین های نظامی رایج است و معمولاً به سرعت برطرف می شود.
زنده باد قلعه حیوانات اثر جرج اورول.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
....واقعاً این کتاب باید در تمام مدارس تدریس شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
خواندن این کتاب را به همه مردم دنیا در جهان سوم

توصیه میکنم و خواهند فهمید که چقدر آشنا ست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
داریم‌ بطور زنده می بینیم احتیاج بخوندن کتاب نی
امید امریکا و صهیونیزم به عمله های افتخاری خودشان در داخل و خارج از ایران است که جلوتر از خود امریکا کار را افتخارا برایشان هندل میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ما ایرانیان صلح طلب هستیم و با هر چنگ طلبی و جنگ مخالفیم.
حالا شما تو دنیای خودساخته ات هر چی می خوای اسمش بذار
نوکر صهیونیست
وطن فروش
جاسوس سیا
عمله غرب
غربگدا
نفوذی
و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
همیشه رسم اینطوریه که وقتی پاسخ کم می آورید، لب به ارعاب و فحاشی و تهمت باز می کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
درود بر شما مشکل اصلی همین عمله های بی مزد هستند که 75 سال اشغالگری و کشتار انسان ها را نمیبینند و فقط ارا جیف بلغور می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اصلا فلسطین را اسراییل اشغال نمی کرد فکر می کنی اگر اشغال نمی شدند و یک حکومت فلسطینی حکومت می کرد زندگی بهتری از الان داشتند الان هم زندگی‌شان از ما ایرانی ها خیلی بهتر است ولی وقتی یک حکومت فلسطینی بود هر روز برای قدرت و حکومت بین‌شان درگیری بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حماس با کودتا بر غزه مسلط شد و با جنگ دارد میرود پایگاهی در بین مردم غزه هم نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ناشناس 11:26 ما ایرانیها ظلم ستیز هستیم
اونهایی که غیر این در کامنتها مینویسند دقیقا و دقیقا
یا نوکر اسرائیلند
یا وطن فروش
یا جاسوس سیا
یا عمله غرب
یا غبرگذا
یا نفوزی
و یا جاهلینی که هنوز ظالم رو نتونستند از مظلوم تشخیص بدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ناشناس13:39 ، با اين ادعاي شما و با اين همه ظلم آشكار و پنهاني كه در كشور هست و از طرفي صداي هيچ كدامتان نيز درنمياد قطعا و قطعا يا ظالم هستي و يا در كنار ظالمي
۴۵ امریکایی زخمی
۱۰۰۰۰ فلسطینی کشته
خسته نباشه حماس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
چرا ماستا رو میریزی تو قیمه ها
جنایتکاران و کودک کشان آمریکایی و اسرائیلی رو با مردم بی دفاع و غیر نظامی که 75درصدشون زن و بچه هستند مقایسه میکنی؟!
آدم های ضعیف همیشه ازقدرتمندان می ترسند ، دراین کامنت ها مشخص هستش چقدر آدم های بی ریشه وبی هویت وجود دارند که طرفداری ازامریکا واسراییل می کنند. بابا هیچکس موافق جنگ نیست وهیچکس هم طرفدار حماس نیست، ولی یک ذره وجدان وانسانیت کافیست بفهمید چه جنایتی دارد رخ میدهد درغزه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
خود کرده را تدبیر نیست باید عاقل می بودند و فریب نمی خوردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اسمال‌ هنی. مگر نخست وزیر خودگردان‌ نبود‌ ؟!
چرا‌ ادامه نداد
چرا با اسراییل تعامل نکرد که جان مردمش حفظ بشه
اینها بدون حساب از کشورها کمک نقدی گرفته اند و تبدیل به مولتی میلیاردر شده اند‌
دلشون بحال کسی نمیسوزه‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
ناشناس 14:58 از خودت حرف در میاری؟
کی با کی معامله کرده؟؟
کی مولتی میلیاردر شده؟؟
اگر راست میگی چرا بی سند حرف میزنی؟؟
همه میدونند و با یک سرچ ساده می تونند بفهمند که مولتی میلیاردرهای جهان اسرائیلیها هستند
همین صهیونیستها داماد رئیس جمهور آمریکا هستند
همینها وزیر امور خارجه آمریکا هستند
همشون در جاهای مهم دنیا پست گرفتند و دارند بخور بخور میکنند
کاخ سفید نشین شدند
از همه این نضرات مثبت و منفی بگذریم و به فکر چاره اندیشی در اتشی که نمیدانیم کی انداخته با تحقیق شود. دنبال علت باشید نه درد دل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
علت معلومه
ظلم که از حد بگذره مظلوم صداش در میاد
این که نماینده های مجلس برای رفتن به غزه ثبت نام کردن فقط یه معنی داره... این که به هیچ عنوان قرار نیست ایران به غزه نیرو اعزام کنه... اون جا حقوق مفت و کباب و توالت 25 میلیونی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
فدایی داری امیر جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اینا اگر پاشون برسه اونجا طرف کمتر ۲۰ دقیقه دسته جمی میرن بهشت
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حقوق های هنگفت و خانه راحت را ول کنند و بروند و بجنگند؟ بشنو و باور نکن
من احتمال می دهم که حماس از پشتیبانی روسیه برخوردار است و دارد تلافی جنگ اکراین را در اسرائیل بر سر آمریکا می آورد
چون حماس مجهز به سلاح هایی است که اسرائیل را فلج کرده است و این یک نکته عجیب است که در این زندان بزرگ حماس چگونه به این تجهیزات دست یافته است
شواهد و قرائن بخوبی نشان نمی دهد که ایران این سلاح ها را در اختیار حماس قرار داده باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
شما برو در وزارت امور خارجه استخدام بشو چون قشنگ بلدی با جملات دیپلماتیک، واقعیت رو انکار کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
شما سعی نکن تحلیل کنی یا از غیبیات بگی
خود حماس گفته این تجهیزات دست ساز خودمونه
مگه غزه فرودگاه یا بندر داره که روسیه یا هر کشور دیگه ای بتونه براش سلاح بفرسته
اگه میشد قبل از روسیه ایران براش اسلحه میفرستاد
این سلاحها مثل یاسین 105 دست سازه فلسطین هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
فلج؟
از خواب خرگوشی بیدار شین
حماس به تاریخ پیوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حالا چرا بعضی ها داغ کردند مگه من می خوام ارث پدریتان را بالا بکشم
یک تحلیل ساده کردم که بگویم حماس اسرائیلی ها را ذله کرده است و اگر غیر از این بود پس اینهمه ویرانی غزه برای چی است؟ اینهمه کمک های بزرگ و عجیب آمریکا به اسرائیل برای چی است؟ جز ترس از قدرت حماس

نکنه اینرا هم می خواهی انکار کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
این رو نمی شه انکار کرد که حماس خواب رو از اسرائیل گرفته
اسرائیل بعد از این جنگ کاملا نابود خواهد شد
خیلی از کشورها سفرای اسرائیل رو اخراج کردندو خیلی از کشورها(120 کشور) علیه اسرائیل در سازمان ملل رای دادند و به این تعداد هر روز اضافه میشه
یکی از مشاغل حساس جناب امیر عبدالهیان با ان لهجه شیرین و فصیح انگلیسی اینه که هر از چندگاهی یه حرفی میزنه که امریکایی ها پیام دادن و التماس کردن که یه گوشه چشمی بهشون بندازیم و بعدش هم اونا تکذیب میکنناحتمالا این پیامها تو خواب بهشون الهام میشه
الخیر و فی ما وقع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
نمیدونم چرا وقتی این بابا رو توی تلویزیون میبینم یک ربع مبخندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
مگه شما ماله کش آمریکا هستی؟
چه دوست داشته باشید یا نه کشوری بنام اسرائیل ثبت هست و سازمان ملل اون رابه رسمیت شناخته ایران و شوروی هم جزء اولین کشور های هستند الان بهش حمله شده تمام دنیا میگن حق تلافی داره همه کشته های فلسطینی جزء تلفات جنگ محسوب میشوند و می روند جژء آمار مثل کشته های بقیه جنگ ها خیر وشر را برنده تعیین می کنه نه حماسی ها امام حسین هستند نه اسرائیل ها یزید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
خیلی چیزهای بد تو دنیا هست و یکیش همین لکه ننگ انسانیت یعنی اسرائیل
آدمیت حکم میکنه دنیا رو از امثال اسرائیل پاک کنیم حتی اگر مسلمان نیستیم یا فلسطینی نیستیم
اینها ننگ بشریت و چنگیزخان زمان ما هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
حالا که به زور زمین مردم فلسطین رو گرفتن و آمریکا و انگلیس فشار آوردند تا به رسمیت شناخته بشه دلیل نمیشه حضورشون مشروع باشه و
مردم فلسطین حق نداشته باشند با غاصب بجنگند و دنبال آزادی نباشند
مردم غزه باید بفکر بعد از حماس باشند معلوم نیست کی قرار است این جنازه را از روی زمین بلند کند حیف از این شهر آباد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
این جنازه نیست شیر خفته است که قرار است بر شغالان و کفتار ها و خفاشان خون آشام بتازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
این شیرای خفته بیش از حد خفته ان
غزه قیچی شده . شمال / جنوب
یکی این شیرای خفته رو بیدار کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
غزه به قول شما قیچی نمیشه چون روبان نیست
غزه درختی هست که ریشه هاش توی انسانیت و مجاهدت هست. توی ایمان به خداست
کسی که با خداست هیچ وقت از بین نمیره
غزه و خدا در مقابل همه مستکبران و ظالمان (آمریکا و انگلیس و فرانسه و اسرائیل و ...)
شما تو لشکر خدایی یا طاغوت ها؟؟این رو از خودت بپرس و آزاده باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
کسی که انسانیت داره و مجاهده و ایمان به خدا داره شبیخون نمیزنه خفتگیری و گروگانگیری نمیکنه
پیرزن و پیرمرد و بچه رو نمیکشه و فیلم نمیگیره
پژمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
البته فراموش نکنید که این شیران خفته قبل از خفتن و در جنگ تحمیلی ایران و عراق به نفع صدام با بچه های ما میجنگیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
حماس چند زن و بچه رو کشته؟!
5000 کودک و 2600 زن رو کشته؟؟
فیلمهاش کو
چرا تو روز روشن جای ظالم و مظلوم رو عوض میکنید؟
از سال 2008 تا امروز 33هزار نفر در فلسطین توسط اسرائیلیها کشته شدند
آیا خبر داری
بچه اسرائیلی شهروند درجه 1 هست !؟
تاریخ تکرار می شود:

‌در نزدیک‌ترین سرزمین و آنها پس از شکستشان به زودى پیروز خواهند شد.
اين پيروزى در چند سال آينده خواهد بود تمامى امور چه قبل و چه بعد از اين، به امر خداست در آن روز پيروزى، اهل ايمان شادمان مى گردند؛
به سبب يارى پروردگار، كه خدا هركس را بخواهد يارى مى كند و او مقتدر و حكيم است
اين وعدۀ الهى است و خدا در وعده هايش تخلف نمى كند؛ ولى بيشتر مردم نمى دانند
ظاهرى از زندگى دنيا را مى بينند؛ ولى از آخرت غافلند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
دوست عزیز آیات ابتدای سوره اسرا مربوط به شکست قوم یهود است نه این آیات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
بله این آیات مربوط به سوره روم است و فتح روم
اما من فقط خواستم به کلیات آیات توجه شود که نشان می دهد که در پیروزی هم شکست وجود دارد و اینکه به ظواهر نباید توجه کرد و قدرت ایمان بالاتر از قدرت ظاهری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
از خودت تفسیر نکن
قرآن رو تفسیر نکن - کار شما نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اتفاقا تفسیر این آیات اینه (می تونید به تفسیر المیزان مراجعه کنید)
((هرچند بی دینان پیروز شوند اما به زودی اهل ایمان پیروز خواند شد))
ضمنا معنای آیات واضح هست نیازی به تفسیر نیست
این آیات زمانی نازل شد که کافران بر مسیحیان پیروز شدند و مشرکان مکه خوشحال شدند
این آیات بر پیامبر نازل شد و با یک پیشگویی به مسلمانان نوید داد که به زودی اهل ایمان بر کفار پیروز خواهند شد
میگم چرا نظامیان آمریکایی فقط زخمی میشن ؟ ۴۵ سرباز مجروح، بدون حتی یک کشته؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
چون آمریکاییها آمار واقعی نمیدند تا بقیه افراد تخلیه روحی نشوند
یک سال بعد میگن در فلان جنگ 25 تا کشته دادیم 20 تا زخمی
انگار آقای امیرعبداللهیان خیلی دوست داره که از آمریکا پیام دریافت کنه. این بار بیستمش است که مدعی دریافت پیام از آمریکا شده و آمریکا همه این ادعاها را تکذیب کرده. چرا آقای امیرعبداللهیان یک برگه ایمیل، یا فکس یا نامه یا ویس تلفنی از این پیام ها منتشر نمی کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اون بیچاره تقصیر نداره ،، داستان از این قراره که امریکا پیام تهدید آمیز میفرسته اما چون سواد انگلیسی امیرعبداللهیان در سطح دوم دبیرستانه، فکر میکنه که بایدن نامه فدایت شوم براش نوشته
با دیدن کامنت ها به این نتیجه میرسیم که دولتمردان ما با ما ایرانیان عدالت پیشه چه کردند که با وجود اینکه وحشیگری اسراییل را میبینیم باز هم تمایل نداریم در این کامنت ها از فلسطین پشتیبانی کنیم که مبادا با دولتمردان همسو و هم عقیده تلقی شویم. چه بسا اگر این چند سال اخیر انقدر زندگی برای مردم سرزمینم سخت نمیشد شاید اکثریت مردم در راهپیمایی ۱۳ ابان علیه اسراییل شرکت میکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
مسئولین تا عملکرد خوبی ندارند بهتره هم ساکت باشند و از کسی حمایت نکنند که حمایت شونده بدبخت می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
ما کاری به بقیه مردم یا دولت نداریم
ما انسانیت خودمون رو شعار میدیم
لعنت بر اسرائیل حرام خوار و جنایت کش
لعنت بر اسرائیل آدم کش و کودک کش
احتمالا به خاطر بیسوادی مترجم به امیر عبداللهیان بد ترجمه شده است!
پاسخ ها
ناشناس
| Azerbaijan |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
خوب خودش که انگلیسیش فوله. یک مصاحبه ی انگلیسی هم داره. کسی که جرأت کرده این مصاحبه را انجام دهد هر سخنی هم بگوید روا است.
تا وقتی جو بایدن هست مشکلی نیست و ما پوست این امریکایی ها را در منطقه خواهیم کند تا میتوانید سرباز آمریکایی بکشید و زخمی کنید . جو بایدن نوکر ایران است و کاری نمیکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ساندیستو بنوش بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
بعدش چی؟ با ترامپ چیکار میکنید؟
ما ایرانیها جنگ طلب نیستیم و به دنیا هم ثابت کردیم
اما ما ایرانیها ظلم ستیز هستیم
برامون مهمه به عادل باشیم و برای مظلوم دلسوزی کنیم
نمیگیم بدبختی دیگران به ما چه
مردن 5000 بچه به ما چه
اونهایی که غیر این در کامنتها مینویسند دقیقا و دقیقا
یا نوکر اسرائیلند
یا وطن فروش
یا جاسوس سیا
یا عمله غرب
یا غبرگذا
یا نفوزی
و یا جاهلینی که هنوز ظالم رو نتونستند از مظلوم تشخیص بدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ما از اینکه همه اینها باشیم ناراحت نیستیم ناراحتیم که در کشوری زندگی می کنیم که با شما شریک و همزبانیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
ما بچه های خوبی هستیم
ما همه به به هستیم
دنیا همه اه اه هستند
ماما آب داد
بابا ساندیس داد
برادران عزیزمون ۷۰ سال است که عادت کرده اند به رایگان خوری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
و تن پروری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
شما لطفا دهنت رو ببند
مفت خور اسرائیلیها هستند که اشغالگرند و از زمین و معادن فلسطینیها استفاده میکند
مجاهد و مرزبان سرزمین‌های اسلامی بودن از شریف ترین مشاغل است و هر پولی که به این خاطر بگیرند از شیر مادر و نان پدر حلال تر است
پاسخ ها
کرامت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
عجب ! این فتوی کی صادر شده که کسی خبردار نشده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
چرا چرت و پرت میگی
مگر اینها برای پول جونشون رو سر دست گرفتند
دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم وظیفه هر آزاد مردی هست
لطفا اجر این مجاهدان رو با حرفهای مفتتون ضایع نکنید
اجر مجاهد، فقط پیش خداست
نبر حق و باطل از ابتدای خلقت بوده و تا اخر هم خواهد بود مهم اینکه ادم حامی باطل و ظالم نباشه .امریکا و اسرائیل هم باطل مطلق و ظالمین زمانه اند .‌وبقول قران کریم .ان البلطله کان زهوقا .باطل از بین رفتن و حق پایدار است انشاا.. یکزمانی اسراییل در ۶ روز در جنگ بر کل اعراب مسلط شد ولی امروز با کمک امریما و کشورهای اروپایی نمی تواند در برابر حماس هم موفق سود حز اینکه کودک کشی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
شلوغش نکن بابا
کاش وزیر خارجه میگفتن امریکا چطور پیام میفرسته! نکنه تو پیام رسانهای داخلی پیام میده که شما دریافت میکنی ولی خودش خبر نداره پیام داده!
این وحشی های حامی اسرائیل حتی به قوانینی که خودشان تصویب کردند هم پایبند نیستند از یک طرف ژنو و سازمان ملل به غزه کمک بشر دوستانه می فرستد و از آنطرف همین کسانی که قوانین سازمان ملل را تایید کردند به اسرائیل سلاح های سنگین و خطرناک می فرستند تا زحمات سازمان ملل و ژنو را پودر کنند

حداقل یک سازی بزنید که بشود با آن رقصید
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
جنگ قانون ندارد و حلواهم خیرات نمیکند - زدی ضربتی , ضربتی نوش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
پس لازم شد یک کلاس رقص بری
این وزیر اسرائیلی حتی نسبت به همنوعان خودش هم رحم ندارد
آیا فکر نمی کند که اگر بمب اتمی در غزه بیندازد اسرای اسرائیلی هم سالم باقی نمی مانند

آیا فکر نمی کند که تشعشعات اتمی حاصل از بمب به تلاویو هم می رسد و اگر به تلاویو نرسد به عسقلان که می رسد
حماس خار چشم اسرائیل شده و معلومه خیلی ازش می ترسه اگر غیر از این بود که غزه را با خاک یکسان نمی کرد و اگر غیر از این بود آمریکا اینهمه خودش را به خاطر اسرائیل ذلیل و بدبخت نمی کرد که بخواهد بمب های سنگین و بهترین ناوها و تجهیزات جنگی را در خدمت اسرائیل قرار دهد
یعنی تمام این کارها و بسیج ابرقدرت ها فقط برای یک گروه کوچک در یک زندان سربسته!!!

یعنی حماس به اندازه تمام قدرت آمریکا ارزشمند است و این گروه کوچک که کسی حساب روی آن باز نمی کرد و نمی کند این حریف قلدر را شکست خواهد داد

من به این گروه ایمان دارم و این گروه بزودی فلسطین را آزاد خواهد کرد
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی