بازدید 255491
با تحولات منطقه و جهان

پیام مهم رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به ایران/ بیانیه سران آمریکا و چهار کشور اروپایی در حمایت از اسرائیل/ درخواست رهبر جمهوری‌خواهان سنا برای توقیف کشتی‌های ایران

پیام مهم رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به ایران، بیانیه سران آمریکا و چهار کشور اروپایی در حمایت از اسرائیل، درخواست رهبر جمهوری‌خواهان سنا برای توقیف کشتی‌های ایران، مخالفت ارمنستان با برگزاری نشست مشترک با روسیه و باکو و انتقاد ترامپ از سیاست‌های بایدن در قبال ایران، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ 10 October 2023

پیام مهم رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به ایران/ بیانیه سران آمریکا و چهار کشور اروپایی در حمایت از اسرائیل/ درخواست رهبر جمهوری‌خواهان سنا برای توقیف کشتی های ایران

بین الملل تابناک: پیام مهم رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به ایران، بیانیه سران آمریکا و چهار کشور اروپایی در حمایت از اسرائیل، درخواست رهبر جمهوری‌خواهان سنا برای توقیف کشتی‌های ایران، مخالفت ارمنستان با برگزاری نشست مشترک با روسیه و باکو و انتقاد ترامپ از سیاست‌های بایدن در قبال ایران، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

پیام مهم رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به ایران

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا با اذعان به مداخله کشورش در درگیری‌ها میان جنبش مقاومت و رژیم صهیونیستی با ارائه کمک‌های نظامی به تل‌آویو، از ایران خواست وارد این درگیری نشود.

در پی عملیات «طوفات‌الاقصی» توسط جنبش مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و ادعاهای بی‌اساس درباره نقش ایران در انجام شدن این حمله، ژنرال چارلز کیو براون، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در پاسخ به این که چه پیامی برای ایران در این زمینه دارد، گفت: «درگیر آن نشوید.»

رویترز گزارش داد که براون در جمع خبرنگاران گفت: «ما می‌خواهیم پیام محکمی بفرستیم. نمی‌خواهیم این موضوع گسترش پیدا کند و پیشنهاد می‌شود که ایران این پیام را آشکارا دریافت کند.»

با این حال، این ژنرال آمریکایی به مداخله در این درگیری اذعان کرده و گفت که ارتش آمریکا تجهیزات دفاعی جدید، مهمات و دیگر کمک‌های امنیتی را برای کمک به رژیم صهیونیستی برای پاسخ به حمله حماس به اراضی اشغالی سرازیر می‌کند.

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در این باره گفت: «این موضوع پیامی محکم درباره حمایت از اسراییل می‌فرستد. اما همچنین در بر دارنده پیام محکم بازدارندگی برای جلوگیری از این درگیری به خصوص است.»

اظهارات این مقام نظامی ارشد آمریکا در پی این مطرح می‌شود که صبح شنبه حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار داده و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد. عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.

درگیری‌ها در سومین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه اشغالگران ادامه یافت و صهیونیست‌ها نیز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه دادند. در پی حملات رژیم صهیونیستی، چندین غیرنظامی به شهادت رسیده و منازل و مساجد تخریب شده‌اند.

برخی مقامات رژیم صهیونیستی و آمریکا مدعی نقش ایران در انجام شدن این حمله شده‌اند. چند نشریه آمریکایی نیز با استناد به اظهارات غیرموثق منابع مطلع، همین ادعا را تکرار کردند.

این در حالی است که علی کریمی مقام، عضو نمایندگی ایران در سازمان ملل در واکنش به ادعاهای مطرح  در نشریات آمریکایی با استناد به اظهارات غیرموثق برخی منابع آگاه، مبنی بر نقش داشتن ایران در حمله مقاومت فلسطین به مواضع رژیم اشغالگر قدس، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس گفت که تصمیمات مقاومت فلسطین «خودجوش» و «مطابق منافع قانونی ملت فلسطین» است.

کریمی مقام با بیان نظر نمایندگی ایران در سازمان ملل در ادامه نوشت: ما همدلانه برای حمایت راسخ از فلسطین در کنار آن ایستاده‌ایم؛ هرچند ما در پاسخ فلسطین نقشی نداریم؛ چراکه صرفا از سوی خود فلسطین انجام می‌شود.

او در ادامه گفت: اقدامات قاطعانه فلسطین دفاعی تماما مشروع در قبال هفت دهه اشغال ستمکارانه و جنایات شنیع رژیم غیرقانونی صهیونیستی است.

افزون بر این، جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در این باره به شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: ایران مدت‌هاست از حماس با منابع، توانایی‌ها و آموزش‌های خود حمایت می‌کند.

او در ادامه مدعی شد: به همین دلیل، ایران مشخصا شریک جرم است؛ اما از لحاظ اینکه آیا شواهدی مبنی بر دست داشتن ایران در این حملات داریم یا نه باید بگویم که چیزی نداریم.

بیانیه سران آمریکا و چهار کشور اروپایی در حمایت از اسرائیل

جو بایدن و امانوئل مکرون، روسای جمهوری آمریکا و فرانسه، اولاف شولتس صدراعظم آلمان، جورجیا ملونی و ریشی سوناک نخست وزیران ایتالیا و انگلیس بامداد سه‌شنبه در بیانیه مشترکی حمله مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها را محکوم و «حمایت یکپارچه و محکم» خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: ما به عنوان متحد و دوستان مشترک اسرائیل، در روزهای آینده متحد و هماهنگ می‌مانیم تا اسرائیل بتواند از خود دفاع کند و سرانجام شرایط برای یک خاورمیانه آرام و یکپارچه فراهم شود.

سران آمریکا و چهار کشور اروپایی بدون توجه به جنایات‌ رژیم صهیونیستی گفتند: شفاف اعلام می‌کنیم که اقدامات تروریستی حماس هیچ توجیه و مشروعیتی ندارد و باید بطور گسترده محکوم شود.

این بیانیه افزود: کشورهای ما از تلاش اسرائیل برای دفاع از مردم و خودش در برابر چنین بی‌رحمی‌هایی حمایت می‌کند. ما تاکید می‌کنیم اکنون زمان آن نیست که هیچ یک از دشمنان اسرائیل از این حملات برای کسب امتیاز استفاده کند.

سران آمریکا و اروپا مدعی شدند: همه ما خواسته‌های مشروع مردم فلسطین را به رسمیت می‌شناسیم و از عدالت و آزادی برابر برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها حمایت می‌کنیم. اما اشتباه نکنید: حماس نماینده این خواسته‌ها نیست و جز ترور و خونریزی بیشتر هیچ چیزی برای مردم فلسطین ندارد.

درخواست رهبر جمهوری‌خواهان سنا برای توقیف کشتی های ایران

«میچ مک‌کانل» رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا به بهانه عملیات «طوفان الاقصی» و به هلاکت رسیدن حدود یک‌هزار صهیونیست، خواستار اعمال تحریم‌های سخت جدید بر ایران شد.

مک‌کانل شامگاه دوشنبه طی مقاله‌ای در «وال استریت ژورنال» از متحدان غربی آمریکا خواست تا «تحریم‌های چندجانبه گسترده‌ای را علیه تهران دوباره اعمال کنند.»

وی پیشنهاد داد که هواپیماهای ایرانی از پرواز بر فراز قلمرو آمریکا و متحدانش محروم شوند و «کشتی‌هایی را که ایران برای دورزدن تحریم‌ها استفاده می‌کند، توقیف کنند.»

رهبر جمهوری‌خواهان سنا همچنین از واشنگتن و متحدانش خواست تا دسترسی بانک‌های ایرانی به غرب را مسدود و «فعالیت‌های تجاری اروپایی‌ها در ایران را متوقف کنند.»

مک‌کانل در ادامه مدعی شد که آمریکا باید تمرکز بیشتری بر تهدید ناشی از تهران داشته باشد و ایران را «فعال‌ترین دولت حامی تروریسم در جهان» خواند.

مخالفت ارمنستان با برگزاری نشست مشترک با روسیه و باکو

خبرگزاری «ترند» خبر داد، «آرارات میرزویان» وزیر خارجه ارمنستان شرکت در نشست با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و روسیه در بیشکک در حاشیه نشست کشورهای مستقل مشترک‌المنافع را رد کرده است. 

پیشتر، «میخائیل گالوزین» معاون وزیر خارجه روسیه گفت، مسکو در حال بررسی امکان انجام مذاکرات با حضور وزیر خارجه روسیه و وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در چارچوب نشست کشورهای مستقل مشترک‌المنافع در بیشکک پایتخت قرقیزستان است.

این مقام روس گفت: گفت‌وگو بین روسیه، آذربایجان و ارمنستان درباره  طیف کاملی از موضوعات حل و فصل مناقشه باکو و ایروان هرگز قطع نشده و امیدواریم این تماس‌ها ادامه یابد. طرف آذربایجانی قبلاً موافقت خود را اعلام کرده، انتظار داریم طرف ارمنستانی هم با مسئولیت کامل به این موضوع بپردازد و با حضور در مذاکرات موافقت کند. 

«الهام علی‌اف» رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان هم یکشنبه از احتمال برگزاری نشستی در «تفلیس» پایتخت گرجستان برای عادی‌سازی روابط با ارمنستان خبر داد.

انتقاد ترامپ از سیاست‌های بایدن در قبال ایران

رییس جمهور آمریکا در یک سخنرانی با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، به انتقاد از سیاست‌های دولت بایدن در قبال ایران پرداخت.

دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا که برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور تلاش می‌کند، در یک سخنرانی انتخاباتی در ایالت نیوهمپشایر با انتقاد از سیاست‌های جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در قبال ایران، گفت: ما اقتصاد ایران را تضعیف خواهیم کرد. من از توافق فاجعه‌بار هسته‌ای خارج شدم و سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه حکومت ایران اعمال کردم.

ترامپ در سال ۲۰۱۸ و با تشویق رژیم صهیونیستی و برخی سیاستمداران تندرو داخل آمریکا توافق هسته‌ای را توافقی ناقص تلقی کرده و از آن خارج شد. این توافق میان ایران و قدرت‌های جهانی، در ازای لغو تحریم‌های ایران، برنامه هسته‌ای آن را محدود می‌کرد. دولت ترامپ ضمن بازگردانی تمامی تحریم‌های پیشین علیه ایران، تا آخرین روزهایی که قدرت را در دست داشت، به اعمال تحریم‌های جدید ادامه داد.

فاکس نیوز گزارش داد که ترامپ با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران در ادامه گفت: جو بایدن آن را لغو کرد. تمام آن را لغو کرد و میلیاردها دلار به ایران داد که کشور اصلی جهان در حمایت از تروریسم است. او اسراییل را وسط تروریست‌های خون‌خوار انداخت.

روزنامه تایمز اسراییل روز شنبه گزارش داد که ترامپ پیش از این در بیانیه‌ای در پی عملیات جنبش مقاومت فلسطین علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس گفته بود: «متاسفانه، مالیات‌دهندگان آمریکایی به تامین مالی این حملات کمک کرده‌اند که بر اساس بسیاری از گزارش‌ها ناشی از دولت بایدن بوده است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۸۷
همیشه می گویند برای اینکه پیدا کنید چه کسی پشت بازی با اتش بوده ببینید چه کسی بیشتر از زوشن کردن ان اتش سود میبرد. در مورد جنگ حماس و اسراییل براجتی می بینید که هیچ طرفی به اندازه پوتین و روسیه از روشن شدن این اتش در خاورمیانه سود نمی برد. می بینید که اکراین اصلا در خبرها غرق شد. همه توجه امریکا و اروپا برای ماهها و شاید سالها دوباره معطوف جنگ در خاورمیانه شد. بزرگترین برنده پوتین و روسیه هستند که واقعا در اکراین در آستانه غرق کامل بودند و بزرگترین بازنده ملتهای خاورمیانه هستند که مانند دیگر دست گل های پوتین یعنی ۱۱ سپتامبر و زرقاوی و داعش و سوریه و لیبی و یمن و ... بیشترین هزینه را باید بدهند تا پوتین با غرب تسوبه حساب کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
.
جنگ با آمریکای جنایتکار، رژیم پلید صهیونیستی آن هم در رکاب سید و رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای برای ما از عسل شیرین‌تر است.
بنابراین اشرار جهان در واشنگتن، تل‌آویو برای ترساندن ایران به طبل جنگ نکوبند چراکه پاسخ‌های ملت قهرمانی که در دفاع مقدس امتحان خود را پس داده همیشه کوبنده و پشیمان‌کننده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
واقعیت‌ها می‌گویند که دشمنان ما پوسیده‌اند، ناتوانی در عمل دشمن موج می‌زند اما در عملیات روانی همچنان خود را مهیب جلوه می‌دهد و مردم ایران به خوبی این فاصله را تشخیص داده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
--ما امروز در قدرت نظامی، ایستادگی، مقاومت، نبرد و پیروزی کم و کسری نداریم، بلکه شرایط دفاعی را برای پیروزی قاطع و آشکار فراهم کرده‌ایم نه صرفا دفاع و جلوگیری از شکست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
امسال سال فتح مبین جبهه اسلام علیه جبهه کفر است.

انا فتحنا عینکم فاستبصروا الغیب البصر.
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
دقیقا همینطور هست . جالب است که اخبار داخلی 3 روز بعد از شروع جنگ ، خیلی متفاوت و ملایم تر شده است . آتشی که بدست نیابتی ها روشن می شود ممکن هست به خودشان هم سرایت کند .تغییر انشا اخبار از شعار دادن و شعف به خبر معمولی و غیر فوری نشانگر حس رعب هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
از دسته گلهای دیگر پوتین :کشتار ویتنام، حمله به عراق و افغانستان، سرنگونی مصدق، حمایت از دولت میانمار

تحریم ایران، اشغال پاناما، سرنگونی آلنده
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۰۹:۴۴
شرافتا برید تو همون فلسظین و روسیه واسه آرمان هاتون بجنگید و کشور عزیزمون رو درگیر جنگ ها ایدئولوژیک خودتون نکنید
باتشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۰۹:۴۷
ولی در کیفیت زندگی، اقتصاد، مسکن، نرخ بیکاری، شاخص فلاکت، اختلاف طبقاتی، فساد اداری و سیستماتیک، ارزش پول ملی، جایگاه جهانی، اعتبار پاسپورت و ..... تا دلت بخواد کم و کسری داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ناشناس 9:44
لطفاً آن هلند جهنمی را که یکی از اقمار پروپاقرص آمریکای جنایتکار است رها کنید و به این بهشت ایران تشریف بیاورید بعد شروع به شعار دادن بفرمائید
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خوابی؟؟آتش خیلی وقته که روشن شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
باعث و بانی بمب هسته ای در ژاپن هم روس بود با روشن
کردن اتش
همچنین دیگر نقش روس در جنگ نفتکشهادر خلیج فارس هم مشهود است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
درود بر پوتین
مرگ بر اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
برگ چنار امروز اخبار اوکراین نیومد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اصلا بمب اتمو اول پوتین اختراع کرده تا چشم دشمناشو در بیاره
بعدا امریکا 2 تاشو دزدید زد تو سر ژاپن محض سرگرمی
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
آقایان تصمیم گیر حالا متوجه شدید که برای نابودی اسرائیل می‌بایست آمریکا و آلمان و فرانسه و انگلیس و خیلی از کشورهای دیگر دنیا را ابتدا نابود کنید تا دست شما به اسرائیل برسد اگر در توان خودتان می‌بینید این راه را ادامه بدهید ولی اگر این موضوع نشدنی و دست نیافتنی هست یک راه جدیدی را در پیش بگیرید
بهزاد
| Brazil |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
پیرو صحبت شما الان بهترین زمان برای چین هست که به تایوان حمله کنه و تصرفش کنه. چند بحران بزرگ در چند نقطه مختلف دنیا واقعا تمرکز کشورهای غربی و رسانه ها رو برهم زده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
باباچرچیل, نابغه
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
برگ چناری این تحلیل فقط بدرد خودت و همفکرهات میخوره وبس . خسته نشدی از بس ماله کشیدی
تحریم ها کمر مردم را شکسته است .
با سیاست‌های اشتباه مسئولین ، خطرات جدید هم اضافه شد .

تاوان تصمیمات اشتباه مسئولین را مردم پرداخت می کنند .
یک مقام به این بحران‌ها به مردم پاسخگو باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مردم فلسطین از سالها قتل و جنایت و اشغال و تبعیض خسته شدند. دیگه خواستند خودشون را بیرون بیارند
یکی از فرماندهان حماس گفت: به جای اینکه هر روز بمیریم. تصمیم گرفتیم که یک بار فقط بمیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۰:۱۱
این نظر شخصی شماست ک تو جای گرم و نرم نشستی و داری به جای مردم فلسطین نظر میدی
کافیه یکی از افراد خانوادت رو در جنگ از دست بدی ببینم بازم اینطوری منبر میری؟

مردم عادی در نیا هرگز خواهان هیچ جنگی نیستن. سیاستمداران که نونشون در جنگ هست این بلارو. سر ملت میارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تصاویر زنده پخش شده از تلویزیون ایران نشان می‌دهد حماس نفسهای آخرش را میکشد و آن را مرده حساب کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۱۰:۱۱
خواسته مردم فلسطین بسیار محترم و باارزش

ولی چرا هزینه این خواسته از جیب مردم ایران باید پرداخت شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اسرائیل در نهایت نابود میشه شکی درش نیست ولی زمانش معلوم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
امریکا همچنان به ایران مجوز فروش خواهد داد تا قیمت نفت کنترل شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
عتیقه فلسطین ازخودش دفاع کرده چه ربطی به تحریم ها داره
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خواستم خدمت آقا رضا عرض کنم وخیلی ساله که. هامون راتشخیص دادیم مخصوصٱ زمانی که هیچ امکاناتی نداشتیم وشعاردادیم نه شرقی ونه غربی ولی این چند کشوری که تام بردی چندین سال هست که به زانو درآوردیم که الان دارند بر طبل برجام میکوبند تا اسرائیل رانگه دارند اگر ازاین کشورهایی که نام بردی نگذشته بودیم بامجوز مقاومت به پشت مرزهای اسرائیل نرسیده بودیم این التماس نمی‌کردند وهمگی در مقابل ایران زانو بزنند والتماس کنند که بهتون امتیاز میدهیم کوتاه بیایید از آرمانتون این راتوضیح دادم. جهت اطلاع
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
وقتی یک موفقیت نصیب جبهه مقاومت میشه اینها یادشون می افته از این حرف ها بزنند انوقتی که اغتشاش میکردید یاد این حرف ها نبودی
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
ناشناس 10:25 در جنگ 33 روز به عنوان ستون پنجم اسراییل از این افاضات زیاد میکردید . بعدش هم افتضاح ان را دیدید . این عملیات یک افتضاح برای ارتش پوشکی اسراییل بود
پیروزی نزدیک است بهیچ عنوان حماس گوتاه نیاد حزب الله و مدافعین حرم و سپاه قدس و ارتش قهرمان سوریه باید حمله را شروع کنن و اسراییل محو کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
از کدام پیروزی حرف می زنی؟

خوابی یا خواب می بینی؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
دلت خوشه ها متوهم
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خواب نما شدی ؟ استارت تغییرات اساسی در خاورمیانه زده شده است . اگر این نیروها که نام بردید روی هم چند لشگر را تشکیل می دهند ، در عوض طرفداران جبهه مقابل در همین چند کشور بالای چند میلیون هست . هر جنگی ممکن است این نیروی عظیم بالقوه را به نیروی بالفعل و سرباز تبدیل کند .
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
طوری حرف میزنی انگار در داخل ایران امنیت هست و هیچ مشکلی هم با همسایگان ندارد و تنها دغدغه ایران فقط اسرائیل هست !!! . مطمئن باش با شروع مستقیم هر جنگی جبهه های بسیار زیادی در داخل و خارج بر علیه حکومت ایران ایجاد خواهد شد که عمر جنگ شاید به 1 ماه نرسد . سوریه و لبنان و عراق هم توان کمک به حماس و ایران را ندارند .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
فعلا که غزه رو دو دستی تقدیم اسرائیل کردین
قراردادی که سال 2005 امضا شد رسما منتفی شده و غزه هم از فلسطین جدا خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
شما اصلاً فکر نمیکنید و حرف میزنید. جنگ های امروزی حرف اول را اقتصاد و بعد تجهیزات میزند. لبنان بعد از انفجار بزرگ دیگر چیزی ندارد و تحت هیچ شرایطی نمیتواند وارد جنگ شود و حزب‌الله لبنان این را خوب می‌داند و بدون شک وارد این جنگ نخواهد شد
اوضاع سوریه و ایران هم که معلوم است ، هیچ اتفاقی نیفتاده دلار شروع کرده افزایش چه برسد که ایران درگیر شود
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خوب داره غزه رو شخم میزنه.حالا ببین چه بلایی سر غزه میاره.اسراییل داره غزه رو برای کشت پاییزه آماده میکنه.بیچاره مردم مظلوم غزه که دست حماس اسیر شدن.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
جناب ازاد عزیز
درد زایمان خاورمیانه جدید را قبلا خانم رایس وزیر خارجه آمریکا کشید ولی بچش اونی که ایشان میخواست بدنیا نیامد حالا شما دارید از کدام خاورمیانه صحبت میکنید درد زایمان این یکی را کی داره میکشه عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
این اولین ضربه واقعی به رژیم کودک کش بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
حماس با بدنامی به تاریخ پیوست
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
ناشناس 9:45 جنگ 33 روز ه هم از این حرفها میزدید بعدش به التماس کردن افتادید
دو طرف مروت به خرج بدهند و غیر نظامیان را اسیب نزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
در مکتب و ذات صهیونیست ها آنچه وجود ندارد مروت است آن ها چیزی جز غصب و دزدی و جنایت و کشتار در تاریخ خود ندارند و او یک رژیم کودک کش است
شمادر اخبا می بینید تمام کشته های صهیونیست ها نظامی صهیونیست هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اگر سابقه تاسیس دولت اسرائیل رو بخونی متوجه می شوی که اسرائیل هدفش بیشتر همین غیرنظامی هاست اتفاقا دوست داره هر چه بیشتر کودک و زن بکشه. برای همین میگن رژیم کودک کش
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
چیزی که هر دو طرف ندارند. اسرائیل سالهاست وحشایه میجنگه. حماس هم بعد از مئتها امسال دقیقا شبیه داعش و و اسرائیل وحشاینه میجنگید. جنگ فقط کشتن و ویران کردن نیست. اینو به هر دو طرف بگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
۰۹:۵۶
سایبری
کشتن و به اسارت گرفتن کودکان و زنان را توسط حماس ندیدی
در کجای اسلام چنین رفتاری را تعلیم داده است ؟؟؟؟
اگر صهیونیست ظلم کند از آن انتظاری بیشتر نیست
قدری انصاف و مردانگی
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
برگ چنار برای حفاظت اسراییلی ها چه مهربان شده است
بیست سال پیش پلبس کانادا یک وکیل جوان و موفق را که داماد یکی از خوشنام ترین و پر نفوذ ترین قضات کانادا بود برای ماهها به جرم گرفتن پول و انتقال مواد مخدر از کانادا به ژاپن تحت نظر داشت. وقتی این وکیل جوان با همسرش با محموله قاچاق خود وارد فرودگاه تورنتو شد پلیس کانادا کوچکترین اقدامی برای دستگیری او نکرد. عوضش به پلیس ژاپن راپورت داد که فلانی با یک کیلو مواد را در خاک ژاپن دستگیر کنید. می دانید چرا؟ چون پلیس کانادا می دانسته این داماد و همسرش بخاطر نفوذ پدر خانم در دستگاه فضایی کانادا ممکن هست مجازات سبکی بگیره ولی دست پدر خانم در ژاپن کوتاه هست. حالا عملیات حماس با بی خبری صدها جاسوس و خبرچین گویای خیلی مسایل پشت پرده هست.حماس هم تو تله افتاد.
پاسخ ها
شجاع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مرده این تحلیلت شدم یعنی سواد در حد یه بچه پنج ساله
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اتفاقا بهترین تحلیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
توروخدا مراقب خودت باش,توحیفی ندزدنت
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
تحلیل های خنده دار برگ چنار
درگیر هستند
بهتره از واژه بهتری برای کشته شدن افراد بیگناه استفاده شود!
آن سبو بشکستو آن پیمانه ریخت .
این اسراییل دیگه آن اسراییل سابق نخواهد شد یعنی کلاهش پشم ندارد ، تهدیدهایش تو خالی و پیمانهای امنیتیش بر باد رفته و به سوی سوقط است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بله ، دیگر غزه و حماس و حزب اللهی هم وجود خارجی نخواهند داشت تا مقابل او مقاومت کنند . جنگ تازه از دبشب شروع شده است . کمی صبر کنید و هیجانی حرف نزنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ناشناس10:08باش تاصبح دولت ات بدمد
الان مسئولین ما بفهمند سلاح بازدارنده یعنی چه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
انشاالله به نصرت الهی به همت وشجاعت مجاهدین مقاومت اسرائیل نابودخواهدشد
همه ما خواسته‌های مشروع مردم فلسطین را برسمیت می‌شناسیم و از عدالت و آزادی برابر برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها حمایت می‌کنیم. اما اشتباه نکنید: حماس نماینده این خواسته‌ها نیست و جز ترور و خونریزی بیشتر هیچ چیزی برای مردم فلسطین ندارد.--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
قشنگترین حرف حساب-
اگر بخوان زیر ده روز همه شون رو سر وته میکنند!! ولی معلوم نیست نقشه این نتانیاهو بی پدر مادر چیه؟خد اکنه بهانه ایی برای حمله به کشورهای دیگه نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
سه روز است نتانیاهو دستور حمله زمینی به غزه را صادر کرده وزیر جنگش اومده در نزدیک اما هیچ یک از تیپ ها و لشکرهای پیاده زرهی اسرائیل حاضر به حمله نشدند علتش ترس و بی انگیزکی سربازان اسرائیلی است از طرفی فرار و غیبت رواج پیدا کرده .
برای همین است که به بمباران خانه ها و زنان و کودکان رو آورده
اسرائئیل در میدان رزم شکست خورده برای همین است که رفته بابا بزرگش آمریکا رو آورده
آمریکا هم در درجه اول به منافع نفتی خودش در خاورمیانه فکر می کند
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
دیشب وقتی مقابل دوربین بطور رسمی علیه غزه اعلام جنگ کرد یک نکته خیلی مهم و سرنوشت ساز هم گفت : نقشه خاورمیانه تغییر خواهد کرد یا در خاورمیانه تاثیرات اساسی رخ خواهد داد .
بنظر من یا حماس و حزب الله و غزه را برای همیشه از بین خواهد برد یا انتقام حمله آنها را از آمرانش خواهد گرفت . یک اجماع جهانی هم در حمایتش تشکیل شده که تمام اینها خبرهای بدی برای حکومت در ایران هست .
عربها داشتند با اسرائیل به توافق و صلح میرسیدند. در اینصورت ایران چیزی برای از دست دادن در غزه و کرانه باختری رود اردن نداشت. ایران بر سر غزه قمار بزرگی کرد. ... از نظر شخص من نه تنها تشکیل کشور فلسطین با این کار به افسانه ها پیوست که موجودیت کشور ایران هم به خطر افتاده است. چرا که اگر تا امروز حضور ایران برای ابرقدرتها دارای منفعت بود، پیامدهای منفی کارهای اخیر ایران با صلح اسرائیل و اعراب بیشتر از سود آن خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
نتانیاهو در سخنرانی اخیرشگفت ما تا دو سال دیگر فقط یک نقشه برای اسراییل بیشتر نداریم و لکه های کرانه باختری و غزه پاک خواهند شد و دولتی دیگر بنام فلسطین بوجود نخواهد آمد نقشه اش را هم با دست نشان داد
عملیات فلسطینی ها پیشگیری بود و بیدار کننده مردم مسلمان و جوانان عرب در جهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تحلیل ات تو حلقم.خدا نور جان تو باید بلوچستان باشی نه تبریز.مساله خیلی پیچیده تر از یه مثبت و منفی هست که به این راحتی تحلیل بشه..من بهت قول می دم هیچ اتفاق خاصی قرار نیست بیفته
شجاع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
متاسفانه نظر شما اگر کاربردی بود و تا حدی به واقعیت نزدیک بود کمی نگران می‌شدیم اما افسوس که از معجزه اشکهایی که ملتهای مسلمان و دلسوزهای واقعی برای جان‌هایی که در این مدت تجاوزگری اسرائیل برای کودکان و زنان و مردانی که به دست این نام نجیبان ریخته شد را درک نمیکنید امروز این من هستم که لبخند میزنم و خوشحال هستم به دو دلیل اول اینکه بالاخره وارد مبارزه با دیو شدیم دوم اینکه یک قدم به پایان رنج و محنت نسل بشر نزدیک شدیم،افسانه ها و پیشگویی ها دارن به وقوع می‌پیوندند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ناشناس ۱۰:۰۸
تبعات کارها و تفکرات و توهمات امثال شماها اینبار فراتر از سفره های مردم را نشانه خواهد رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
آلبانی چه خبر؟
احتیاجی به بیانیه نیست شماپدرسوخته ها با صهیونیستهافقط از نیروی هوایی واسه جنگیدن بامردم. بی دفاع استفاده میکنید.همانطورکه اسراییل واسه دشمنی با ایران میلیونها دلارخرج می‌کنه توقع دست بسته بودن روازایران نخواهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ایران الان پاهاش هم بسته شده که هیچ حمایت علنی نمی کنه و نیرو نمی فرسته
ما منتظر دخالت ایران در حمایت از فلسطین و ثابت کردن ادعاهایی که قبلا در این خصوص داشتند هستیم
پاسخ ها
شجاع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
لبیک یا مهدی
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
شعار و خالي بندي بود
Power
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
شما نمیخواد منتظر باشید چون صبر ایران بسیار زیاده و به موقع ودر زمان درست کارش میکنه و ضربه نهایی خواهد زد فقط اگر صبر داری بشین و ببین
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تا بی عرضه ها و خود فروخته هایی مثل تو داریم هیچوقت
نمیتونیم در مقابل ظالم از هیچ مظلومی حمایت کنیم م
Seti
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
از دوستان عزیزی که میگن دفاع از مظلوم یه سوال دارم ....
تو مقیاس کوچکتر اگر تو محله شما بین دو خانواده دعوا بشه یکی قلدر یکی مظلوم .....
آیا شما برمی‌داری نفری یه چوب میدید دست زن و بچه.خودت میری برای دفاع از مظلوم با اون قلدر دعوا می‌کنی ...‌‌
آیا آرامش خانواده ....ناموس خودت آنقدر راحت برای دعوای بین دونفر دیگه به خطر میندازی ....
جنگیدن فقط برای خاک و ناموس هست به خاطر چیز دیگه ای چیزی جز حماقت نیست .....
مرگ بر کشورهایی که از صهیونیزم کودکش و ظالم حمایت می کنند برای اونهاعادی شده اگر مشگل گشا بودن به درد مردم کشور خودشان میرسیدن و ظالم به شهروندان خودشان نبودن پرچم ایران اسلامی همیشه بالاست آمریکا از سواحل ایران خارج شو تا دوباره مثل قبل دچار طوفان بلا از آسمان و زمین نشدی خدا بالاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
هنوز دست از این شعار مرگ بر این مرگ بر اون بر نمیدارید؟ این همه آرزوی مرگ برای انسان باعث مرگ انسانیت شده که از برای کشته شدن انسان با هر عقیده و تفکری شادی می کنید
لعنت بر همه ی خائنین ذلیل و ضعیف که می‌خواهند پای کشور عزیزمان را به این جنگ باز کنند و پشت ایران عزیز قائم بشوند.....
اولویت اول آمریکایی ها برای ضربه زدن به دیگران ابتدا قدرتشان است، اما زمانی که قدرت آنها جوابگوی نیازشان نیست دست به دامان تهدید و مذاکره و حتی مصالحه می شوند. امروز مقاومت سیلی محکمی به صورت آنها زده است--تا هنوز گیج این سیلی محکم هستند باید ضربات پی در پی به دشمن (شیطان بزرگ) وارد کرد تا بر خاک بیفتد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
پاشو برو فلسطین ضربات پیاپی بزن به اسراییل
جای حاج قاسم سبز کاش در ایران ده مرد مثل حاج قاسم بود تا دنیا را فتح می کردیم ولی الان من می ترسیم از عاقبت این کار
پاسخ ها
Ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شاید مانند حاج قاسم نباشه اما افرادی هستند که جایش پرکردن خواب ازچشم جهانخوران گرفته‌اند مانندفرنانده سپاه قدس و فرمانده هوافضا و فرماندهان شجاع دیگه
امضا کری تضمینه
۷۰سال اسرائیل مردم فلسطین رابه خاک خون کشیدندوکودکان آنهاراکشتندورژیم سهیونیستی مشروعیت نداردواین رژیم کودک کش بایدبرودوسرزمین فلسطین راوی بدهدوازمردم شریف فلسطین عضرخواهی کندو
به آمریکا هم میگویم زکی نچایی
اینکه روسیه بیشترین منفعت را از این درگیری دارد کانلاً صحیح است.
همچنین روسیه دوست داره که ایران هم وارد درگیری بشه و با خیال راحت کار جنگ خودش را تمامم کنه
مسئولین باید هوشیار باشند که در دام روسیه نیافتند
تمکر ما باید بهبود اقتصاد کشور باشد
اسراییل نیرو وارد شهر غزه کنه با حملاتی شبیه پارتیان مواجه خواهد تلفات سنگینی خواهد داد
مقاومت.تنها.راه.مردم.فلستین.است.کشورهای.عربی.بی.غیرت.هیچ.کاریِ.برای.فلستین.وقدس.شریف.نکردند
خودشان زندگی لا کچری دارند و در اروپا زندگی می کنند و بهترین ماشین سوار میشن .مردم را می فرستند جلو کشته بشن . و آنها لذت ببرند
والا ما که کاملا گیج شدیم روسیه با همیه دب دبه وکپ کپه اش الان دوساله تو باتلاق اوکراین افتاده وزوز به روز داره به شکست نزدیکتر میشه ،،حالا جطور حزب الله با جهارتا نارنجک دست ساز میخواد میخواد اینها را نابود کنه ،،،ازنظر بنده که حتی از توهم خیلی بالاتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
شما سعی کن نظرندی
خود آمریکا غلط میکنه از اون سر دنیا میاد دخالت میکنه.اونوقت به ایران میگه دخالت نکن.کشورای اسلامی باید دست به دست هم کار رو یکبار برای همیشه تمومش کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
آتش را ما شروع کنیم بعد از بقیه کشورهای اسلامی می خوای وارد معرکه بشن. به نظر من تنها کشوری که واقعا وظیفشه وارد جنگ با آمریکا و اسراییل بشه ایرانه. بقیه که اصلا ادعایی ندارند.
روسیه این کشور بوقلمون صفت طرح حمله حماس به اسرائیل را ریخته که نیروی کمکی آمریکا به جای اینکه صرف اکراین شود , صرف اسرائیل شود تا روسیه اکراین را شکست دهد.
ما هم می گوییم «آمریکا دخالت نکن بد می بینی»
چیزی به وقوع پیوسته که در سناریوی نمایشنامه نویسان سیاست نوشته نشده بود. و تمام نمایشهای آنها را زیر سوال برده است. به زودی تاریخ پیش گفته شده در تورات برای صهیونیست های جنایتکار به وقوع خواهد پیوست.
حماس با اسلحه ها آمریکایی به اسرائیل حمله کردن تحریم ها باید مردم ایران بشن خدا لعنت کنه انگلیس آمریکا
اقای کریمی مقام، ایران با دفاع بی خاصیتش بیشتر باعث کشته شدن مردم بی پناه فلسطین می شود. 4 روز از جنگ بین ایندو می گذرد نه مرزی جا به جا شد نه تغییری توی سیاست ها بوجود آمد فقط شهر و مردم بودند که نابود شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
عزیزم چندماه صبرکن 4روزه تخم پشه هم جوجه نمیده
کاش یه کم خدا و کمکهای غیبی اونو و قولی که داده در پیروزی حق بر باطل و اینکه ظلم پایدار نیست هم اشاره کنیم ،می‌بینید که اسراییل شکست می‌خورد مگر یه عده ترسو آمریکا و اسرائیل و بقیه رو قدرتمند تر از خدا و امام زمان بدونن
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ببند بابا غربیها هسته اتم رو شکافتند و سیارات دیگه رو فتح کردند معلوم نیست کجا نشستی و دستت ب چی گرمه و اصلا تو کدوم مکتب قاجاری داری درس پس میدی فکر کردی تو و امثال تو فقط خدا دارید یا خدا فقط مال شماست و انحصاری شماست؟ اینهمه قلمبه سخن رانی می‌کنی یه خورده از عزت و اقتدار اقتصاد مردم بیچاره مملکتمون بگو یه خورده از ارزش پول ملی بگو ، فقط همه شعار و تبلیغ بی اساس میدید، مردم گرسنه هستند و منابع کشور باید در همین کشور مصرف بشه نه اینکه بره و خرج اعراب بشه و سفره مردم روز بروز خالی تر و لاغرتر بشه
تمام مردم بخاطر فقر وگرانی جون بدن تااین فلسطینی ها اسراییلو نابود کنن
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
جمهوری آذربایجان کشوری هست که استقلال یافته و نامش جمهوری آذربایجان است اگر هنوز اسمش را باکو میگید این از ضعف و شکست سنگین شما حکایت دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
محمد پسرم حالت خوبه؟ از کجا کوبیدی کجا؟؟؟ قرصاتو بموقع بخور عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
محمدجان ادامه عزیزم به طرفداریت ازباکوادامه بده
یچیزی یادتون نره
درسالهای اخیردر هرجنگی ایران دخالت کرده نتیجه جنگ عوض شده
گروه کوجک حوثی ها در یمن که همه حسابشون نمیکردن پیروز شد
وقتی داعش فراکیر شد با دخالت ایران ریشه کن شد
سی سال پیش وقتی طالبان ضربه هایی به ایران زد امریکابا کمک ایران طالبان راشکست داد و دوباره وقتی امریکا منافع ایران رابخطر انداخت با خواست ایران طالبان برگشت
درجنگ ابرقدرتها،وقتی روسیه درمانده شد از ایران کمک کرفت
و امریکا اینهاراخوب میدونه چون پیام داد ایران دخالت نکنه
به این سروصداهای اسراییل توجه نکنید که میخواد نقشه منطقه را عوض کنه،چندین ساله میخواد به ایران هم حمله کنه
اسراییل و حتی دنیا نخواهد توانست حماس را از بین ببره ولی میتواند به حماس ضربه بزند
ازتهدیددشمن نمی‌ترسیم آنها طبل توخالی هستندبه امیدخداماپیروزیم
آمریکا خودش سلاح به اسرائیل می دهد و آنوقت از ایران می خواهد وارد درگیری نشود

آمریکا و اروپا باید بداند که اسرائیل دیگر آن اسرائیلی که شما فکر می کردید نخواهد شد نمی دانم چرا غربی ها این موضوع ساده را درک نمی کنند شاید اثرات گوشت خوک و ویسکی باشد
اختیار با خودتان می خواهید پول داخل آنجا بریزید و هزینه کنید هزینه کنید ولی بدانید که همه آنها در آتش خواهند سوخت همانطور که در اکراین سوخت

ظاهرا آمریکایی ها و اروپایی ها احمق تر از آن چیزی هستند که فکر می کردیم

اگر قرار بود که اسرائیل دوام داشته باشد هفتاد سال این جنگ بین اسرائیل و فلسطین ادامه پیدا نمی کرد و مطمئن باشید که متوقف نخواهد شد و فقط یک عده بی گناه کشته خواهند شد
دلتان که به حال زنان و کودکان غزه که نمی سوزد اما اگر خیلی دلتان به حال زنان و کودکان اسرائیلی می سوزد بهتر است آنها را به کشورهای خودتان منتقل کنید یا اجازه دهید که یک دولت فراگیر در فلسطین اشغالی بوجود آید و مردمان این سرزمین زیر پرچم عدالت و دادگاه صالحه و بنفع دوطرف زندگی کنند و دست از لجاجت و طرفداری یکجانبه بردارید
سلام درود برمقاومت ما ملت امام حسینیم ببینید رهبر چی میگه ما گوش به فرمانیم از جنگ هم نمیهراسیم چون پیروزی با ماست این وعده خداست
ما مرد جنگیم،از مردن نمیترسیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
هارت و پورت نکن. پاشو برو مرز فلسطین اونجا مرد بودن خودت رو ثابت کن.
باغیرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
هرت و پورت نمیکنیم غربگدا جان. سوریه رفتیم جنگیدیم، یمن رفتیم و جنگیدیم، لبنان رفتیم جنگیدیم، عراق رفتیم و با داعشهای ساخت آمریکا جنگیدیم . و به فضل خدا هرجا رفتیم جنگیدیم پیروز هم شدیم، الانم به وقتش غره هم میریم اما فعلا موشکهامون کافیه که داره توسط حماس و حزب الله اسرائیلو شخم میزنه به وقتش اونجا هم میریم شما هم بشین زیر لحاف کرسی مامنت نمفی بزن علیه کشورت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
.شلوغ نکن بچه جون.اروم بگیر
اسلحه از نزدیک ندیدی
جنگ و خونریزی زشت ترین کاری است که بشر درگیر ان شود.
جنگ هیچگاه برنده ندارد.
لطفا از آتش دور شوید و خیلی عاقل باشید
فقط ترامپ درست میگه من که بهش رای می دم
عربهای کجایی که برادران وخواهران عربت در غزه کشتن
خائنهای داخلی دلشان را به ابرقدقدهای دنیا خوش نکنند آنهایی که دلبستگی به زورگویان عالم دارند هرگز در صورت ضرورت از ناموسشان نمیتوانند دفاع کنند.چون خدا را یاور خود قبول ندارند.روش مدارا هفتاد سال هست که در فلسطین جواب نداده.از خواب خرگوشی بیرون بیایید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
نگو عزیزم نگو... الان با سیل منفیهای خائنین مواجه میشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
من نمیدونم چطوریه که 80درصد مردم خاینن. بهتر نیست واقیت رو اونچه که هست ببینی
نصر من الله و فتح قیب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خوفروخته ها و خائنین به آیۀ قرآنم منفی میدن
هیچ کشوری از حماس حمایت نکرد جز ایران طبیعی که عواقب سختی خواهد داشت .
جنگ نظامی صدای شیطان است ما می توانیم با جنگ کلامی با مذاکره کننده های اروپایی و آمریکایی وارد عمل شده و جلوی این فاجعه را بگیریم ، آیا اگر دعوای اتفاق افتاد باید جلوی آن را گرفت یا به آن باید کمک کرد باید صدای شیطان رجیم را در سر خود که می‌گوید بکشید را حذف کرد و به صدای خداوند متعال گوش داد که می فرمایند: یکدیگر را ببخشید و توبه کنید که خداوند توبه پذیر و مهربان است
نظر نوشتن در اینجا اشتباهه، چون نظرات مخالف را منتشر نمیکنند
سنای امریکا مک کانل رو شیر فهم کنه که ایالات متحده نمیتونه برابر ایران این غلط هارو بکنه ،
صدام سالها ازاتباع عراق کشت ،جنایت کرد پنجهزار کرد رو شیمیایی کرد به ایران وکویت حمله کرد ،درجنگ تحمیلی از بمبهای شیمیایی وانواع سلاحهای ممنوعه علیه ایران استفاده کرد ،جامعه جهانی ککش نگزید ولی بمحض انداختن چهارتا موشک اسکاد قراضه وناکارامد به سمت اسراییل حکم نابودی خودش وحمله امریکا به کشورش روقطعی کرد،اسراییل یه کشورنیست درحقیقت یه دفترکاربرای قدرتهای بزرگ وتعیین کننده درخاور میانه است ،ضمن اینکه قابل باورنیست تدارکات این حمله ازچشم جاسوسان فوق حرفه ای وابزار رصد پیشرفته اونها پنهان مونده ،اصلا کسی میپرسه چرا دریک حمله نظامی این اندازه خشونت زشت وعریان اونهم عمدتا برعلیه زنان وپیران انجام وبا این وسعت وفراگیری دررسانه ها پخش شد؟مگر حمله کنندگان مسلمان نبودند ومگردراسلام دستوراکید برای حفاظت ازاسیر حتی اسیری که تا لحظه ای قبل باشما جنگیده اما اکنون سلاح زمسن گذاشته وتسلیم شده نیست ؟چه برسد به گروهی غیرنظامی اونهم زن وبچه ؟شاید تمام اینهادامی باشه که برای مهاجمان گسترده شده بود تا چنان نفرت وبیزاری بین جهانیان تولید که بعداز ان مردم حماس رو دقیقا مانند داعش ببینند و بعد به راحتی بشه اونهارو درهرکجای جهان تحت تعقیب قرارداد ونابود کرد؟ضرب المثلی هست که میگه درسیاست هیچ چیز اتفاقی نیست .
با نظر دادن هیچی عوض نمیشه با پیروزی انقلاب اسلامی اتاق فکر استکبار آمریکا و انگلیس نقشه از نیل تا فرات ترسیم شد ساده بگویم یک میلیارد مسلمان در خاور میانه نصف آن کشته میشد و مابقی آن تحت سیطره کامل اسراییل بودند آیا کسی حاضر است غریبه آیی را در خانه خود قبول کند و دستور بگیرد
آمریکا آلمان فرانسه انگلیس خواب تشریف داشتید این نامردان هرروزمارابه خاک وخون می کشیدن چی شده ناراحت شدید خون از دماغ این رژیم کثیف آدم کش بیرون زده بخدا مردم غزه پول باج ندارن بدن
نصرمن الله وفتح قریب
نصرمن الله وفتح قریب
سلام:اول بايد مواظب نقشه‌های شرق وغرب وهمسایگانمان باشیم که گول نخوریم
دوم اینکه اگرهمه دنیاهم بیایند ما هستیم وپیروز می شویم چون خداباماست
انشاالله.
آمریکا برای ایران خط نشان می‌کشه با اروپا بعضیا چی میگن روسیه این وسط چکاره هست عقل خوبه که بعضیا ندارن یا میخان ایرانیها همه در گیر چرت پرتهای اینها باشه
کشورهای اروپایی و آمریکایی واقعا بنفع شماست که به اسرائیل کمک نکنید این ترامپ هم زر می‌زند حماس پیروزی را بدست خواهد آورد اسرائیل نابود می‌شود
بعضی ها جوری حرف میزنن که انگار غزه تا الان در امنیت رفاه بوده الان جنگ شده چرا الان که صهیونیستها دارن به درک میرم بعضی ها یادشون افتاده جنگ بده واخ غزه تنها نیست حتما پیروز میشه به همه شهدایی که میده صبور باشید نه تا امیدوار ۶میلیون اسرائیلی که چند تابعیتی هستند ۵میلیونشون درخواست برگشت به زادگاهشان را دارن ودیگه بچه تو اسرائیل به دنیا نمیارم شاهنامه آخرش خوش
آمریکا غلط اضافی نکن یهودی اسراییل ببر تو کشور خودش یه جا برای یهودها درس کنه از سرزمیهای اسلا می برن قومشن ایران دیگه آن ایران قبل نیست ماشا الله برای خودش ابر قدرتی شده زنده باد اایران وایرانی زنده باد فلسطین عزیز اسراییل ویران باد
کشتن انسانها جرم وگناه است چه یهودی چه مسلمان پس ازمردن انسانهاشاد نباشید
همیشه برای اینکه بازار پولدارها راکت نباشه اینچنین اتفاقاتی را در طول تاریخ بعد از انقلاب شاهد بودیم و من شخصا منتظر این اتفاق بودم که بزودی خواهد افتاد البته دقیق از کجا رو نمی‌دونستم این قائده بازی برای ملت ایران تکراری شده..
رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا ؛ دوران بزن درو و آقایی آمریکا تمام شد....
این بی شرف خودش چکاره است که از قاره دیگه میاد دخالت میکنه این نامهایی که آورده مستقر کرده بزنید با موشک هر چی نمیشه به درک
مردم غزه چندین سال است که در محاصره رژیم صهیونیستی است آیا در این دنیا کسی هست قبول کند در کشور خودش زندانی باشد ؟
مردم غزه و رزمندگان حماس حداقل‌ کاری که باید بکنند تا نادبودی اسرائیل جنگ و ادامه دهند
نابود باد اسرائیل و آمریکای تروریسم
این کله زده مو بور ترامپ.فقط توان تحریم ما دار اگر رای بیار.بعدشم تی این یکی دوسال آمریکای ها اروپا خوب فهمیدن جلو نفت کش ایران بگیرن.ایران جلوه آنها میگیرن.اقای عزیز نوشتی حرات پورت.نکن برو سر مرز غزه کن سه روز میخواهم برم به کی بگم من ببرن .من همانی هستم وقتی صدام آمد .پشت رد خونه .افرادی مثل تو‌بزرکان تو رفتن توی خونه دربستن.ولیما رفتیم خون جون دادیم امروز هم حاضر هستیم بریم از مظلودفاه کنیم .بعدشم فکر نکن آمریکانا اسراییل .جرعت حمله به کشور .ما داشته باشن .چون ماها هنوز هستیم کهنه سربازان زمان جنگ راحت بخواب
کسی کاری به تو امسال تو ندار
اینابازی های،سیاسی هستش درحدفهم مانیست آمریکا پاش بیفته اسرائیل را این جوری زمینگیرش میکنه اینا ساخت وپاخت. روسیه وامریکاست
سران امریکا فرانسه المان ایتالیا اینگلیس ‌.... هیچ غلطی نمیتونید بکنید،، ما خودمون با کارامون خودمون تحریم نکنیم شما جماعت هیچ غلطی نمیتونید بکنید با تحریم هاتون!!! به کشتی بکیرید ۲ تا میگیریم ..، یدونه بزنید ۱۰ تا میخورید
جرات دارید بیاید جولو
با اسلحه نه ها،، به مولا با چنگ و دندون تیکه تیکه تون میکنیم
درود بر سردار دل حاج قاسم سلیمانی
فارغ از همین این حرفها خوب به درک واصل شدند این اسراییلی های حیوان صفت. وحشی خون آشام خوب درهای جهنم به رویشان باز شد همیشه میگویم کاش یکی از اون موشکها به سر بی مغز اون کفتار بزرگ یعنی نتاان یابو خورده بود و دنیا از دستش راحت شده بودند
منن نمیدونم اونیکه این عملیاتت رو برنامه ریزی کرده نمیدونسته که ابتدا پناهگاه باید برای عیر نطامیان درست میکردن دوما مگه شما نمیدونید هواپیما وجنگنده وموسک ضد هوایی ندارید خوب اونا خیلی راحت میتونن شمارو به تسلیم وادر کنن با محاصره آب وبرق وغذا ودا رو هم که ندارید چطو رپیروزیه این مرگ براسرایل وآمریکا کاری کردن که هیچ کشور عربی وعیر عربی حامیان فلسطین جرات ندارن بگن ما به فلسطین کمک میکنیم حتی ایران خوب این چه پیروزیه.
این حق فلسطینی هاست که حمله کنند و اسرائیلی‌ها رو از بین ببرند اما نگرانی که وجود داره که مانند یهودی کشان هیتلر اینکار رو مظلوم نمایی کنند و هرچه بلا سر مردم بیچاره فلسطین بیارند.
به امید نجات همه ملت‌های مظلوم جهان و نجات مردم تمام کشورهاییکه زیر یوغ دولتهای خودخواه و مستبد و ظالم هستند
از بچگی وقتی اخبار حوادث فلسطین نشون میداد ....
به این فکر میکردم که مردم فلسطین چقدر مظلوم هستن ....
من کاری به جنایت های اسرائیل ندارم اون برای همه روشن هست ....
ولی با دیدن فیلم و عکس این چند روز درگیری از طرف حماس ....
واقعا دیدم چقدر احمقانه هست که به چنین جنایت کارهایی گفته بشه مظلوم ....
این قوم الان قدرت نداره ....بترسید از روزی که صاحب قدرت بشن و با شیعه ها چنین رفتاری کنن....
ریختن خون شیعه از واجباته برای اونها .......به هیچی رحم نمیکنن نه زن نه بچه نه سالمند ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اون موقع که این شهروندان غیرنظامی تو بالکن های خانه های مصادره شده می نشستن وقهوه می خوردندوبمباران وموشک باران غزه رونگاه میکردندومیخندیدندکجا تشریف داشتید.
گوه خوردن آمریکایی ها و هم پیمانانش هیچ غلتی نمیتونن بکنن تا زمانیکه ما در کنار هم باشیم فکر میکنن ایران هم مثل افغانستان، سوریه عراق لبنان گل وعده وعید این کافر هارا میخوره مهمترین کار اینه که مسلمان ها در کنار هم قرار بگیرن تا کفر هیچه غلطی نتواند مرگ بر آمریکا مرگ هر چه کفره زنده باد اسلام
نفرین و لعنت بر جنگ و جنگ افروزی که جز ویرانی و کشتار و فاجعه و درد و داغ و بیماری هیچ خیری درش نیست
امریکا واسراییل وحشیانه ترین وخبیث ترین دولت ها را دارند این کشورها فقط با زبان خودشان پاسخ لازم دارند احسنت بر ملت فلسطین
فلسطینی هایی که زیر گلوله وبمباران هستند خودشون بر این باورند که میمیرن ولی ذلت نمی پذ یرن مردن یکباره بهتره از هزار بار حالا هم این آتشفشان فوران کرده چه ربطی به کشور ما داره بعدشم اگر همه ملت مثل عده‌ای ترسو و خود فروخته بودند سنگ روی سنگ بند نبود تا حالا کشور ما فلسطین دوم بود چنانچه جنگ ۸ ساله بر این قرار بود آمریکا واسرائیل تو این ۴۵ سال هیچ غلطی‌ نتونستن انجام بدن .از این به بعدش هم همینطور
این بیانیه هم مانند بیانیه سال گذشته همین چهار کشور بود در دفاع از انقلاب فواحش بر علیه ملت و مملکت عزیز ایران، ولی نمی‌دانم چرا برخی با این هارت وپورتها در داخل خودشونو زرد میکنند، وبدجوری خودشونو لو میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
همه این جنایت زیرسرپوتین جنایتکار بااینکار میخادتمامزهنهارادرگیرفلستین کنه راحتر به حذفش برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
این نظرهم غله که مابایدبابقیه بجنگیم خوشبختی کشورااوناهستنکهبادنیاارتباط خوب دارنگناهان هرکسرابسپارین به خودخدا
ترامپ این عنصر دیوانه ورشکسته سیاسی در چنین مواقع داهان کثیفش باز میکند و اظهار وجود می کند کسیکه گفت عربساتن گاو شیرده ماست شئرش که تمامشد سرش را می بریم و توافق هسته ای را پاره کرد وّبمجلس نمایندگان امریکا حمله کرد و انرا اشغال کرد وووو
کاش این
بچه پررو مو قرمز فعلا در مورد ترور سردار سلیمانی یکی بدهکاری شک نکن بیشتر باید مراقب باشی چون دتبالتیم وانتقام نیکیریم خون در برابر خون..حرف زیادی نزن که مرگت نزدیکه یانکی
لاف در غربت بس است. اگه مردید و جرات دارید دست به یه حرکتی بر علیه ایران بزنید . تا حسابی گوشمالی بشید.از دور نشستید و ادا در میارید.
خودتون خوب میدونید که کوچکترین حرکت شما برعلیه ایران مساوی است با بمباران موشکی تمامی ناوها و پایگاههای شما در سراسر منطقه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
میان ، اندکی صبر کن و میبینی کاری از موشک های کاغذی ساخته نیست
قابل توجه کسانیکه که می خواستن کاخ سفید را حسینیه کنند و در مسجدالاقصی نماز جماعت برگزار کنند! الان بهترین فرصت است! بسم..‌..
با سلام : ببینبد از این جنگ پوتین استفاده نمی کنه ، بلکه آمریکا و غرب است که در جنگ اکرارین مظلوم شکست خوردن و میخواهند در این درگیری دوباره صلابتی از خود نشان دهند . چرا ناو هواپیمابر خود را به دریای سیاه نفرستاد . چرا نتوانست منطقه پرواز ممنوع در فضای اکراین ایجادکنه . بغیر از شیر ‌کردن الکی زلنسکی و فرستادن سلاحهای غیر مفید حتی یک سرباز رسمی نفرستاد . البته شاید ساکت شدن اخبار جنگ اکراین برای پوتین منفعت اتمام جنگ در زمستان امسال را داشته باشد . و اکراین به سرزمین مادری خو ضمیمه شود . و زلنسکی صهیونیسم نیز به خاطره ویران کردن اکراین محاکمه گردد . به هر حال غده سرطانی اسرائیل از یک جا باید سر باز میکرد . باید منتظر بود و آینده را رصد کرد .
اونایی که دم ازجنگ کشت کشتار شهادت میزنن اینم بدانند شماکه بجان خود ارزش قاعل نیستین امابعدمردنتون مالیات وحق امثالمنو خانوادتون میخوره اینمبدانین هیچ جنگی به نفع هیچ کس نیست بس لطفن فلستین را ها کنین تاسلح کنن پشتیبانی شماها نمیزاره کاش این فلستین واسرائیل برای یکبار شده همدیگرو بین ببرن مردم ایران خلاس بسه از هزینه های حدررفت وووووو
احتمالا پهباد های اختلال راداری ایران توسط حماس استفاده شده که گنبد آهنین خوب عمل نکرده
است
اسرائیل هربار داره ضعیفتر میشه وبه فرموده رهبری قابل ترمیم هم نیست این ضعف اسرائیل درجنگ ۳۳ روزه لبنان کاملا مشخص بود وازآن به بعد درجنگهای بعدی کاملا ضعیف شده وهیمنه پوشالی اش فروریخته به فضل الهی بزرگترین کابوس اسرائیل ایران است وقدرت ایران اینها اگه میتونستن وتوان راداشتند تا الان بارها به ایران حمله کرده بودند ا میدانند کوچکترین حرکت یعنی نابودی کامل تل آویو درهرحال شرایط کاملا نشان از به پایان خط رسیدن اسرائیل حکایت دارد
من نمیدونم کسی نیست به آمریکاییا بگه چطوربه خودتون اجازه میدین ازاون سردنیا ناو جنگی وکمک مالی بفرستین برای اسراییل غاصب.اونوقت هیچ کس حق نداره به مردم بی دفاع واسیر فلسطینی کمک کنه؟ کارشما انسان دوستانه ست؟ وکارما کمک به تروریسته؟ ما اینجا زندگی میکنیم شما اگه میخواین شریکتون اذیت نشه بردارین ببرینش پیش خودتون
وقتش که برسه هیچ نیازی ب موافقت و دشمنی و نظرات این و ان ندارد وقتی وعده خدا بر پیروزی مسلمانان فرا برسه هزاران ناوه جنگی و هواپیما بر و هزاران عنگلیس و المان و فرانسه هم با عجله بیاییند بیفایده است وعده حق خلافی ندارد هر چه انوقت دشمنان و غرب زده ها جز و وز کنند اسراعیلی ها ب سیاه چاله خواهند رفت و اثری از انها نخواهد ماند ،،،،،،،،،،
وب همین خاطر غرب سعی خواهد کرد اسم و اساس این رژیم پلید و نجس را محو کند تا اینده گانش هم از این حقایق و خفت چیزی نفمند و زیره سعوال نروند ،
ایران باید از زیر پرچم روسیه خارج بشه تااز ذلت نجات پیدا کنه و به خاطر روسیه با قدرت های بزرگ دشمن نشه
توفان الاقصی نتیجه اش چند ماه دیگه معلوم میشه فعلا ً صهیونیست‌ها ی کودک کش داغ اند نمیدوناند چه خاکی به سرش ریخته شده از هارتپورت های چندتا کشوری که با دزدی اموال و غارتگری ثروت خاورمیانه وآفریقای فربه شدند هم نترسید اینها نگران بقای خودشان هستند مردم آفریقا تمام انسانها ی آزادیخواه دنیا بیدارشدند و استعمارگرها رو از کشورهایشان بیرون کردند اینها فقط دارند دست و پا میزنند
سلام واقعا آمریکا این دروغی که میگه راسته؟. که ما تمام خواسته های مشروع فلسطینی ها را قبول داریم و ما معتقد به عدالت و آزادی هستیم؟. خنده دار است؛ من یادم است میس بیلی کلینتون یک دهه قبل از برگزاری انتخابات تحت نظارت سازمان ملل در فلسطین به شدت حمایت می کرد. همچنین به شدت از دمکراسی و رای مردم فلسطین به رهبر خودشان حمایت می کرد. وقتی که مردم فلسطین به حماس رای دادند. میس کلینتون فرمودند مردمی که به این نوع از افراد رای می دهند بی شعور هستند. زنده باد آزادی و حقوق بشر و جامعه مدنی و دمکرسی کلینتون که از دهانه تفنگ بیرون می آید.
من میگم فلسطینیها شاید الان پیروز نشن ولی همینگهوحشت انداختن تودل اسرائیلیها مردم اسراییل کین که دلمون بسوزه همشون قاصب هستن من تشبیهم اینه مثل یک زنی هست کهاز شوهرش طلاق میگیره بعد خوشبختیشو می خواد رو خونه یک زن دیگه درست کنه وبا مرد زن دار وارد رابطه میشه اسراییلیها یهودیهایی هستن که از همه جایدنیا جمع شدن که خوشبختیشونو روبدبختی واوارگی فلسطینیها بسازن پس همشون مستحق مرگن چون از جنایتهاخبر دارن اگر برگردن کشورشون دیگه اسراییلی نممی مونه پس همشون قاصب سرباز اسراییل هستن
خدایا فلسطین را نجات بده الهی آمین اللهم عجل ولیک الفرج
سلام اگر ممکن است نظرات نادرست برخی افراد که در این مطلب نظر می دهند را منتشر نکنید که در آن شریک هستید.
به خدا دلم کباب میشه برا دختران کوچک غزه ازشب تاصبح به انتظاربدترین اتفاقات بسرمی برندجرمشان چیه دختران کوچک. المان فرانسه انگلیس امریکا درناز ونعمت شب رابسرمی برند خدایا من کاری ازدستم نمیاد فقط غصه خوردن به حال این زن وبچه های بی گناه خدایا بانیان اصلی این جنایت رادرسخت ترین عذاب هایت که ال فرعون راقرار دادی قرار بده کاری کن همگی درصلح وارامش درکناریکدیگر این چندسال عمرمان رابسربریم. دیگه ازجنگ وخونریزی بی گناهان خسته شدیم
صهیونیستها با کمک امریکا و بقیه شرکاش چنگ و دندون نشون میده اما نمیدونه عمرش به پایان رسیده . چنان غافلگیر شده که نمیدونه کجای تاریخه
رهبرم امر کنه من یکی آماده‌م
شما یک خبر فرمانده آمریکایی را چنذین بار پشت سر هم دارید پخش میکنید چرا؟ یکبار وظیفه ظاهرا هرچه بیشتر پخش میکنید مزد وپول بیشتر میگرید یا مجانی کار میکنید
اشالله که به زودی اسرائیل با خاک یکسان شود گ
آمریکا کارد درست را انجام میدهد،آینده همه چیز معلوم میشود.
باعث شرم است که اتحادیه اروپا به صراحت اعلام کمک به اسرائیل را کردن با اینکه همه دنیا میدانند که 7دهه است که اسرائیل به مردم بی دفاع فلسطین حمله میکند با اینکه همه میدانند سلاح فلستینیها بجز سنگ چیزی دیگه نیست واگر هم بوده استفاده. نکرده چطور شماها اعلام میکنید که کمک به اسرائیل برای دفاع از خودش میباشد ولی کمک به فلستینیها خلاخ قانون بین المللی میباشد اسرائیل هزاران کودک بی دفاع را به قتل رسانده شما چه حقوق بشری هستید که یک طرفه به قاضی میروید مظلوم را رها کردید وظالم را حمایت ایران وکشورهای اسلامی موظف به کمک نظامی میباشند البته اگر شماها سلاح به سلاحهای پیشرفته اسرائیلی اضافه کنید ایران نیز سلاح نظامی به نداشتن سلاحهای نداشته فلستینیها وهر کشور مظلوم دیگه فقط وفقط برای دفاع از مردم اون کشور تمام
ایران ساکت بشینه بعد از فلسطین نوبت ایران هست
امریکا ابر قدرت دنیا
حماس‌پیروزواسرائیل‌نابودشدبعدچی‌‌می‌شودچی‌گیرماتواین‌دنیامیاد.
حماس میاد یهویی بی‌خبر غفلتا با پارا گلایدر و از چند جبهه با موشک اسراییل رو مورد حمله قرار میده، و اطلاعات و سازمان های جاسوسی اسرائیل هم غافلگیر میشن ، بعدش کلی افراد با تابعیت های گوناگون کشته میشن و گروگان و سر کودکان بریده میشه افراد در اتاق خواب کشته میشن و زمینه افکار عمومی بین المللی آماده میشه ،کمی تا قسمتی شبیه ۱۱سپتامبر نیست ؟
اطلاعات اسرائیل که همه جا نفوذ داره غافلگیر شده!
مرگ برامریکاواسراییل ای رجال امریکای هیچ وقت مسلمانان راتهدیدنکنید که همه عاشق شهادتیم
چنگ نه بچه میبینه نه پیر ونه زنان را فقط خونریزی وکشتار میبینه انشاللا که یک آبی روی این آتش شعله ور ریخته بشه واز کشته شدن انسانهای بیگناه جلو گیری کنن انشاللا به امید صلح وآرامش وراحتی در همه دنیا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی