بازدید 24189
دو هزار و نهصد و هفتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

عضو مجلس خبرگان رهبری: در صدا و سیما از دختران بزک کرده برای تبلیغ کالا استفاده می‌شود/این‌ها «خرده‌بدهکار» بانکی بودند و اسامی «ابربدهکارها» منتشر نشده/نوباوه: رأی‌گیری امروز برای طرح صیانت، صرفاً استمزاجی بود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند میرتاج‌الدینی: مجلس با افزایش تعرفه اینترنت مخالف است/نماینده مجلس: گرانی‌ها مردم را در تنگنا قرار داده است/وزیر نفت: بدون مجوز محیط زیست کاری نمی‌کنیم ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 11 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سردار فدوی: آمریکا اعتراف می‌کند برابر انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانسته بکند
جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مظهر جبهه باطل یعنی امریکا اعتراف می‌کند که در برابر انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانسته است، بکند. سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در این مراسم با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص امریکا اظهار داشت: در همان روزهای ابتدایی انقلاب امام (ره) فرمودند: «امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و اکنون با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مظهر جبهه باطل شیطان یعنی امریکا اعتراف می‌کند که در برابر انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانسته است، بکند و این نه در مرکز انقلاب اسلامی که در برابر هیچ‌یک از اقصی نقاط دلدادگان انقلاب اسلامی در دنیا هم نتوانسته است غلطی بکند و این پیروزی یعنی سید مرتضی آوینی‌های زیادی باید باشند تا با هنر خودشان جلوه‌هایی را که در عرصه عمل در حال انجام است، به دنیا و مردمان سراسر دنیا برسانند.

میرتاج‌الدینی: مجلس با افزایش تعرفه اینترنت مخالف است
حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در رابطه با مسائل مطرح مبنی بر افزایش تعرفه خدمات اینترنت از سوی اپراتورها، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعرفه‌ اینترنت به این شکل مخالف هستند و اگر قرار است افزایش تعرفه‌ها مدنظر قرار گیرد، باید این مساله بر اساس افزایش کیفیت باشد و مشترکین بتوانند از تکنولوژی‌های برتر در حوزه اینترنت ثابت و موبایل بهره‌مند شوند. وی ادامه داد: در بخش اینترنت ثابت حتما باید شبکه فیبری در دسترس مردم قرار گیرد اپراتورها بر اساس آن، تعرفه‌گذاری جدید را مدنظر قرار دهند. رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به طور حتم مجلس شورای اسلامی با افزایش قیمت تعرفه اینترنت بر اساس تکنولوژی‌های منسوخ گذشته مخالفت خواهد کرد، گفت: حتما باید افزایش تعرفه‌ها با افزایش کیفیت شبکه همراه باشد.

نماینده مجلس: گرانی‌ها مردم را در تنگنا قرار داده است
حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس، در تذکری شفاهی اظهار کرد: موضوع افزایش دستمزد کارگران اقدام بسیار خوبی بود، اما از این جهت که الان سهم حق بیمه افراد بیمه پرداز مانند رانندگان و فعالان حوزه صنایع دستی و سایرین که خودشان را بیمه کرده‌اند، افزایش یافته است، مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کرده و حتی باعث شده برخی از پرداخت سهم حق خود بیمه امتناع کنند. خواهش من این است که دولت باتوجه به منابعی که در بودجه سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده به نوعی این افراد را مورد توجه قرار دهد. نماینده مردم شاهین شهر در مجلس همچنین با بیان اینکه «گرانی‌ها به ویژه در زمینه تامین ارزاق عمومی مردم را در تنگنا قرار داده است»، خاطرنشان کرد: امروز مردم می‌گویند که اگر نمی‌توانید قیمت‌ها را بازگردانید، ثبات را بازگردانید. در قانون بودجه ۱۴۰۱ آمده که دولت موظف است با منابعی که دارد کاری کند که قیمت‌ کالاهای اساسی مردم بیشتر از قیمت شهریور ۱۴۰۰ افزایش پیدا نکند؛ دولت باید در این زمینه به کار خود سرعت بیخشد، چراکه امروز ۲۲ فروردین است و اگر چشم بر هم بگذاریم سال تمام می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری: در صدا و سیما از دختران بزک کرده برای تبلیغ کالا استفاده می‌شود
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شرب خمر در مجالس عروسی، شهوت پرستی و شهوت رانی در فضای مجازی و حقیقی، تبدیل شدن زنان به کالاهای جنسی، حضور زنان با لباس های نیمه عریان در معرض دید مردان، برخورد ابزاری با جنس زن از دیگر مصادیق بارز جاهلیت مدرن است که متاسفانه در حال ترویج در جامعه است. وی خاطرنشان کرد: در برخی از برنامه‌های تبلیغاتی صدا و سیما متاسفانه از زنان و دختران بزک کرده برای تبلیغ کالا استفاده می‌شود در حالی که جایگاه زن بالاتر از آن است که وسیله‌ای برای سودجویی تجار و صاحبان کالا باشد.استاد حوزه علمیه یادآور شد: استفاده از دختران در مغازه‌ها برای جذب مشتری بیشتر، ترویج ازدواج سفید و بدون عقد، زندگی مشترک دختر و پسر زیر یک سقف بدوت تعهدات شرعی و قانونی، ترویج همجنس‌گرایی و  ازدواج با حیوانات و قتل انسان‌های بی گناه به بهانه دموکراسی، محصول جاهلیت مدرن است که باید به واسطه ترویج و گسترش عقلانیت دینی با آن مقابله کرد.

وزیر ارتباطات: ۷۰ درصد شبکه ملی اطلاعات امسال اجرایی می‌شود
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در جلسه امروز گزارشی از اقدامات انجام شده در محور‌های مختلف طی ۷ ماه گذشته و برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۱ ارائه شد. وی اجرای فاز‌های مختلف شبکه ملی اطلاعات را یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های وزارتخانه تحت امرش دانست و افزود: براساس هدف‌گذاری‌های انجام گرفته، مقرر است حدود ۷۰ درصد شبکه ملی اطلاعات امسال اجرایی شود. زارع پور با بیان اینکه پرژوه راهبردی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها که می‌تواند سرعت دسترسی مردم به اینترنت و شبکه را چندین برابر کند، در دست انجام است، اضافه کرد: عملیاتی کردن ۵ میلیون پورت پرسرعت در نقاط مختلف، یکی دیگر از هدف‌گذاری‌های وزارت ارتباطات است.

روزنامه اصولگرا: اسامی منتشره، خرده بدهکاران بانکی هستند؛ نام «بدهکاران بزرگ» منتشر نشده
روزنامه اصولگرای جوان نوشت: آن گونه که منابع مطلع و برخی مدیران بانک‌ها می‌گویند اسامی اعلام شده فعلا خرده بدهکاران هستند تا بدهکاران بزرگ بترسند یا سرعقل بیایند و بدهی خود را تسویه کنند! این پول، پول مردم است، چون مردم صاحبان واقعی بانک‌ها هستند. پول مردم را باید با شجاعت بیشتری پس گرفت و اگر این تأخیر دلایل غیر قانونی و فسادآمیز داشته، تکلیف مفسدان هم معلوم شود.

وزیر نفت: بدون مجوز محیط زیست کاری نمی‌کنیم

جواد اوجی، وزیر نفت در خصوص موضع وزارت نفت درباره پروژه پتروشیمی میانکاله اظهار داشت: موضع وزارت نفت این است که هر پروژه ای که می خواهیم شروع کنیم و عملیاتی شود، حتما و حتما باید تأییدیه محیط زیست را داشته باشد. این عضو کابینه دولت تصریح کرد: هیچ پروژه‌ای در وزارت نفت بدون تأییدیه سازمان حفاظت محیط زیست عملیاتی نخواهد شد. وزیر نفت در پاسخ به اینکه "آیا مجوز پتروشیمی امیرآباد مازندران (پتروشیمی میانکاله) قرار است لغو شود؟ گفت: در این زمینه تابع سازمان حفاظت محیط زیست هستیم.

نوباوه: رأی‌گیری امروز برای طرح صیانت، صرفاً استمزاجی بود
بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه موضوع بازگشت و عدم بازگشت طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به صحن مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و یک رأی‌گیری استمزاجی برای نظرخواهی نمایندگان انجام شد. وی افزود: براساس این رأی‌گیری استمزاجی ۱۲۰ نفر از نمایندگان موافق بازگشت طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به صحن بودند و ۱۰۹ نفر نیز به این موضوع رأی مخالف دادند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نکته مهم اینجاست که این رأی‌گیری همانطور که گفته شد یک رأی گیری استمزاجی و برای نظرخواهی بوده و جنبه رسمی نداشته و این رأی‌گیری به معنای بازگشت طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به صحن نیست. نوباوه خاطرنشان کرد: براساس رأی‌گیری انجام شده، درخواست جمعی از نمایندگان برای بازگشت طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی که به هیأت رئیسه تقدیم شده، در جلسه علنی مجلس به رأی گذاشته خواهد شد و در صورتی که این درخواست در صحن رأی بیاورد، آن وقت طرح حمایت از کاربران در صحن مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۰۴
کشور نابود شده
عزیز دل برادر دو قران وام میگیری چند تا ضامن میخواهد آن ابر بدهکارها ضامن ندارن یک تلفن و یا یک نامه کل بانک رو بر میدارن فیلم بازی نکنید پس دنبال اسامی آن عزیزان نباشید
مجلس خبرگان وظیفه ش چیه ؟! نظارت بر رهبری یا بر صدا و سیما ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
اونا خبره هستن
در همه چی
از بیکاری رای گیری میکنند؟
چیزی که ما تو تبلیغ میبینیم یه سری خانم محجبه با لباس شیک هستند ، همه جا باید لباس شلخته و بیریخت بپوشن ؟
شما حاج اقا زن نیمه عریان ندیدی که چه شکلیه. خانم‌های ایرانی حجاب دارند. زن های عریان و نیمه عریان در بلاد کفر هستند که اقازاده ها به انجا مهاجرت کرده اند. بهتر است به فکر به گناه افتادن اقازاده ها باشید.
شورای نگهبان در سال بدون انتخابات 1401 مبلغ 110 میلیارد تومان بودجه گرفته برای برای بررسی تبلیغات تلویزیونی؟
:)) والا همین همسایه ما فقط 20 میلیارد تومن وام گرفته 2 سال قبل! این اسامی که اعلام شده جوکه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
دوست خوبم
20 میلیارد برای سیستم فاسد بانکی ما اصلا رقمی نیست
فیش حقوق و مزایای دریافتی اعضای مجلس خبرگان منتشر شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
آقا این مسائل محرمانه است
فیش حقوق و مزایای دریافتی اعضای مجلس خبرگان منتشر شود
صدا و سیما باید برای تبلیغ کالاها از پیرمردان ۸۰ سال به بالا استفاده کند
«استمزاجی» یعنی چی؟
نمیتونید از واژه های فارسی استفاده کنید؟
بهتر است ابوالقاسم دولابی به بحث قیمت کالا ها و گرانی اجناس و سختی معیشت مردم بپردازد تا تبلیغ کالا توسط زنان بزک کرده در صدا و سیما .

خوب شما نبین !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
ببین برادر
قیمت ها اصلا دغدغه این بزرگواران نیست
همونطور که من و شما حالاون بیمار مبتلا به اعتیاد که الان کارتن خواب شده رو درک نمیکنیم اینها هم حال ما رو درک نمیکنن
استمزاجی؟یعنی برای تغییر مزاجشون رای گیری کردن؟
حاجی دلیگانی باعث و بانی گرانی ها همین مجلسیه که تو هم توش هستی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
اینجوری نگو
اون سه چهار درصدی که رای دادن ناراحت میشن
چشم از این به بعد برای تبلیغ از دختران با ابروی پاچه بزی استفاده میکنیم !

شما معیشت مردم رو درست کن !!!
در اون صدا و سیما را گل بگیرید که نه مردم قبولش دارند و نه خودتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
مهم نیست کسی قبول داشته باشه یا نه
همین که کلی بودجه داره و کلی از افراد از اون بودجه استفاده میکنن یعنی خوبه
مردم هم می دانند آمریکا غلطی نکرده!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
آره بابا
آقای دولابی در مورد گرانی ها و ... اعتراضی ندارند؟
حالا انتشار این اسامی که بیشتر شرکتهای بی نام ونشان هستند چه گرهی را باز میکند.؟آیا باری از دوش مردم برداشته میشود؟ارزش این کار وقتی ست که همراه باخبر استرداد این پولها ومجازات قانونی بدهکاران بد حساب باشد اگر غیر ازاین باشد.کاری ست تبلیغاتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
وقتی کسی وامی بگیرد و حق الحسابی که قرار بوده بدهد را ندهد نامش علام میشود
خوشحالم رای ندادم

این مجلس هیچوقت خانه ملت نیست

ضعیف ترین مجلس تابحال

حتی از مجلس لاریجانی هم ضعیف تر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
مجلس خانه ملت هست
این نماینده ها نماینده ملت نیستن
جمع کنید دیگه بساط رو ، چه اسیری شدیما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
آقا به حرف خانم مجری گوش کن
اگه ناراحتی جمع کن برو
ببینید تو مجلس بهشون ناهارم دادند یا خیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
چون ماه رمضونه و ناهار ندادن اینا اوقاتشون تلخه دیگه
"نوباوه: رأی‌گیری امروز برای طرح صیانت، صرفاً استمزاجی بود"
کار شما و دوستانتان هم در رای گیری برای بردن طرح به فضای بسته، استخیاری بود. نمی دانم از خیر میاید یا خیار.
یه خبرنگار به اسم جلودارزاده،راه افتاده و میگه مردم و مسئولان نباید از واژه های لاتین استفاده کنند،کاش به کلمه های عربی هم حساس میشد،بعد می‌دید که نصف کلمات استفاده شده توسط حضرات،غیر فارسیست،استمزاج،استجازه،تبیین،ترک فعل،صبیه،والده،و...
کلا ساختار مالی صدا و سیما یک وضعیت دوگانه دارد از طرفی یک بودجه حدودا 5000 میلیاردی از بودجه دارد و باید نظر دولت و بخش بالادستی را جلب کند و از طرفی جدود 5000 هزار میلیارد هم از تبلیغات و تولیدات مشارکتی ورودی مالی دارد که به جبر باید به خواست چند شرکت تبلیغاتی خاص توجه کند در خود سازمان هم این موجب یک سردرگمی بلاتکلیفی دایمی است و نبود بخش خصوصی و عدم رقابت منجر بک کیفیت پایین برنامه ها و جبر رسانه به درآمد زایی صرفا با تبلیغات بی محتوی گاهی با رد کردن خط قرمز ها است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
این خط قرمز رو کی تعیین میکنه؟؟؟؟
مگه نظر مردم و عرف جامعه خط قرمز و تابوها رو مشخص نمیکنه؟؟؟؟؟؟
کلا ساختار مالی صدا و سیما یک وضعیت دوگانه دارد از طرفی یک بودجه حدودا 5000 میلیاردی از بودجه دارد و باید نظر دولت و بخش بالادستی را جلب کند و از طرفی جدود 5000 هزار میلیارد هم از تبلیغات و تولیدات مشارکتی ورودی مالی دارد که به جبر باید به خواست چند شرکت تبلیغاتی خاص توجه کند در خود سازمان هم این موجب یک سردرگمی بلاتکلیفی دایمی است و نبود بخش خصوصی و عدم رقابت منجر بک کیفیت پایین برنامه ها و جبر رسانه به درآمد زایی صرفا با تبلیغات بی محتوی گاهی با رد کردن خط قرمز ها است
این استمزاجی که نوباوه گفته ، یعنی چه ؟؟

ظاهرا نهیب و دستودات تند علم الهدی برای بستن اینترنت قوی تر از بقیه قوا بوده و هست

خدا به فریاد مردم و کشور برسد ، انشاالله
استمزاجی؟!!!
فارسی را چقدر پاس می دارند
مثلا گفته شود که برای دریافت نظرات و سنج آرا بود خیلی بد بوده یا نشانه پایین بودن دانش است؟
والله تبلیغاتی که ما می‌بینیم هر خانم از نوک انگشت پا تا فرق سر سه لایه حجاب داره، حالا اگر از نظر شما این بزک هست دیگه...
متاسفانه دولت با فشاری که به بازار ارز میاره عملا صادرات کشور رو نابود کرده ؟؟ زرشک خراسان جنوبی ۵ ساله نه تنها افزایش قیمت نداشته بلکه ۳۰ درصد ارزون تز از کشاورز میخرن واقعا این سود به جیب چه کسانی می‌رود، زمانی قیمت یک کیلو زرشک و پسته برابری میکرد حالا زرشک یک پنجم پسته هست آقای رییسی این مشکل رو رفع کنید ؟؟
امروز برای خرید کاشی و سرامیک مراجعه کردم متاسفانه جماعت دزد که همیشه دنبال فرار مالیاتی هستند از من خواست که پول کاشی و سرامیک ها رو براش کارت به کارت کنم و می‌خواست از مالیات فرار کنه ؟؟ از ۳۰ میلیون فقط ۳نیلیون با دستگاه کشید و بقه رو شماره کارت داد لطفا ماموران مالیاتی حساب کسانیکه مشاغل پر درآمدی رو دارن از خوشون و کلیه اعضای خانواده آنها بررسی کنید چرا باید یه کارمند ماهی نزدیک به یک میلیون مالیات بده و کسانیکه روزانه حداقل ۲۰ برابر یه کارمند درآمد داشته باشند یک هزارم حقشون رو ندن ، مشاغلی که دنبال درو زدن هستند
کلی فروشان
طلا فروشان
پزشکان مطب دار
وکلا
آرایشگران
مشاوران املاک
از همه مهمتر کاسبان فضای مجازی طرف روزی ۳۰ میلیون فقط بخاطر تبلیغات میگیره
کلا امریکا اهل اشتباه نیست و کاملا محاسبه شده منابع کشورش و مردمش را به پیش می برد و این حرف که امریکا هیچ غلطی نمی کند درست است و همواره مورد تایید مسئولان بوده است.
آقای رییسی در این دوسال اخیر ثابت شد که تحریم ها فقط یه بهونه است برای یه عده زالو صفت که دنبال خوردن خون ملت هستن چرا که دلار از دوسال پیش از ۳۲ هزار تومان تا یه مقطعی به ۲۲ هزار هم رسید ولی پراید ۵۸ میلیونی نه تنها کاهش پیدا نکرد بلکه سه برابر شد ؟؟؟؟
آقای رییسی مشکل کشور نبود مدیریت صحیح و وابسته بود صنایع کشور به مافیای قدرت میباشد .
خواهشن اگه واقعا انرژی هسته ای برای کشور دستاوردی داشته برای ملت تشریح کنید ولی واقعا اگه به درد نمیخوره این همه هزینه به ملت تحمیل نکید ولی واقعیت اینه که کشور ما اسیر گرگهای خون آشام است و بدون شک اگه همین افغانستان و عراق احساس کنه میتونه به ما حمله کنه درنگ نمیکنه
تنها راه نجات کشور از این وضعيت
قدرتمند شدن در اقتصاد و میدان نبرد و دیباماسی هست
روسیه ثابت کرد غرب و امریکا خاین . ترسو ، و غیر قابل اعتماد هستند
واقعیت رو اگه بخواهیم بیان کنیم و مقایسه ای داشته باشیم قدرت کشور رو با حالا و زمان قبل از انقلاب بدون شک
۱_:ایران از یک کشور نوکر صفت امریکا تبدیل به یک ابرقدرت شده
۲_ مشکل تورم مطمئن باشید در زمان قبل هم بوده ولی نه به این شدت و یکی از دلایل آن عدم تربیت نیروی باسواد و پستهای رانتی دادن به افراد نا کارآمد و اینکه در دهه ۶۰ و ۷۰ دانش آموزان تقریبا ضعيف وارد رشته انسانی میشدن و جالب‌تر این رشته مدیریت و اقتصاد هم مختص همین رشته انسانی بود و کاملا خودش رو بعد از ۳۰ سال نشان داد، همانطور که تا چند سال آینده تربیت پزشک‌ها سهمیه ای سلامت کشور رو نابود میکنه
بايد دو تا از ابر بدهكاران بانكي را بگيرند و اموالشان مصادره و در ملا عام اعدام كنند تا خرده بدهكاران حساب دستشان بيايد
برعكس خرده بدهكاران كه عمدتا توليد كنندگاني هستند كه متاثر از تحريم و سياست هاي غلط اقتصادي بدهكار مانده اند را اعلام مي كنند و ابر بدهكاران در ميدان ارتباطات و
لابي گري ككشان هم نمي گزيد
اسم اين موضوع يا مديريت ١٠٠٪‏ غلط است يا ادرس غلط دادن براي گمراهي عموم و عدم اعلام دانه درشت هاي بدهكار
نمیدونم وقتی کل ایران مخالف صیانت بازیو محدودیت اینترنت و فضای مجازی هستن به چه علت و با چه قدرته پشت پرده ای این نماینده های اقلیت دنبال تصویبش هستن!!!؟؟؟
آقای نوباوه خبرنگار حداقل از کلمه استمزاجی استفاده نکن تو از پارسی صیانت کن نود و نه درصد مردم معنی این کلمه را نمی فهمند
به جای اعلام اسامی اقدام عملی در جهت اخذ بدهی از بدهکاران انجام شود ، اعلام اسامی دردی دوا نمی کند .
ضمنا پرداخت همین اعتبارات بی حساب و بدون نظارت به اشخاص بوده و هست که باعث افزایش نقدینکی و بی ارزش شدن پول ملی شده است .
فقط نان نداریم بخوریم،هيچ کاری نمی تونه بکنه
پتروشیمی میانکاله یک طرح رانتی است و خیانت به محیط زیست مازندران محسوب میشود...
باید مردم بدانند تمام منافع پتروشیمی میانکاله مال استان سمنان است اما به جهت نیاز فراوان به آب در میانکاله مازندران میخواهند اجرا کنند! و محصول آن تماما با لوله روزانه به دامغان ارسال میشود...یعنی فقط زیان آن نصیب مازندران می شود....استاندار و مسئولین استان مازندران ذرخواب هستند؟!!
آقای رییسی التماس به امریکا کردن فایده نداره ،
ایران باید همانند روسیه تبدیل به ابرقدرت بشه به طوری تحریم ها اثری نداشته باشه ، حق این ملت این زندگی فلاکت بار نیستو
دقت کردید بیشتر این خانم هایی که کالای های بازرگانی را تبلیغ میکنند چشم رنگی هستند و جالب تر اینکه صدا و سیما با بلند کردن ناگهانی صدای پخش ( که اتفاقا صدای ناهنجاری دارد)آگهی های بازرگانی که هدفش که روز اعصاب میرود عملا کاری میکند که مردم با قطع کردن صدای تلویزیون عملا پیام ها را نمی بینند . البته برای صدا و سیما فرقی نمی کند چون میلیاردها تومان پولش را قبال گرفته است .
فضای مجازی هم معایب داره هم محاسن
ولی جامعه ای که معتاد شده نمیشه به راحتی ترک دا د
واقعیت اینه که برجام در بهبود وضعیت ملت چندان تاثیری نداشت همانطور وه در سال ۲۰۱۵ نداشت
تنها نکنه مثبت ثبات کوتاه مدت وضعیت موجود است
به هر حال باید اقتصاد رو از حالت شرطی خارج کرد
چون بدون شک ۲سال دیگه یک جمهوری خواه سکاندار کاخ سفید خواهدبود و این قصه دوباره تکرار خواهد شد و پاره کردن برجام توسط آمریکا و مطمئن باشید تو این وًعین شکننده هیچ شرکت خارجی حاضر به سرمایه گذاری نیست همانطور که کره میخواست پول ایران رو لوازم خانگی به ما بفروشد ، پس باید فکر اساسی برای اقتصاد کر د و تنها راه آن مالیات ، هر که بامش بیش برفش بیشتر ؟؟؟ آقای رییسی فقط با درآمد مخابرات شما میتونید کشور رو اداره کنید ، وقتی در هر خانواده ایرانی حداقل ماهی ۵۰۰ تا یک میلیون پول اینترنت و مخابرات از ملت گرفته میشه شما ۱۷ میلیون خانوار ایرانی حداقل ۱۰ تا ۱۷ هزار میلیارد تومان فقط پول درآمد ماهیانه مخابرات میباشد ،. پول اب و برق و گاز که جای خود داره ، پول مالیات که گفته می‌شود تقریبا پول حقوق کارمندان رو تامین می‌کند، ؟؟ با توجه فروش روزانه ۲ میلیون بشکه نفت نباید شما دنبال حذف ارز ترجیحی باشید ، به نظرم چون نان و دارو جز مایحتاج ً اساسی ملت است گران کردن آنها ظلمی نابخشودنی میباشد ، شما که مدعی رانت ارز ۴۳۰۰ میباشید چرا خود جهاد کشاورزی و زارت بهداشت متولی واردات ن۷اده های دامی و دارو نمیشه که رانت نصیب دیگران نشه واقعا ملت تو این دهه اخیر هیچ خیری از وزارت جهاد ن یددین حداقل میتونند به درد ملت بخورن .
بعضی از اقایون با بیان اینکه جایگاه زن خیلی والاست و به همین دلیل نباید کار کند، نباید بیرون برود ،نباید به ورزشگاه برود ، نباید ورزش کند ،نباید در تبلیغات ظاهر شودو…. سعی در خانه نشین کردن زنان دارد. بله جایگاه بانوان خیلی والاست و درست به همین دلیل مردان باید دست از دست درازی و خشونت جنسی ، کلامی و یدی برداشته و در قانون باید برای این قبیل موارد مجازاتهای بازدارنده ،پیش بینی شود تا زنان در حین فعالیتهای اجتماعی آسیب نبینند ،راه حفظ شان بانوان محدودیت نیست ، قانون گزاری محکم و تربیت صحیح می باشد و صد البته اقایون لطف کرده و آستانه تحریک پذیری خود را بالا ببرند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
دقیقا همینطوره
شعار می دهند که ارزش زن خیلی بالاست ولی حداکثر نصف مرد ارزش دارد یعنی نهایتا نصف انسان !
ریه و ارث زن نصف مرد است و زن مجرد و ازدواج نکرده موجودیت ندارد و شهادت دو زن برابر با یک مرد است ! وظیفه زن در ازدواج فقط تمکین جنسی و فرزند آوری است و مرد بر او ولایت دارد و برای اینکه از خشونت شوهر در امان باشد باید فرمانبردار باشد و اقتدار شوهر را بپذیرد
فقط قانون ریه و ارث و سهم زن از پدر و همسر را مطالعه کنید تا به عمق احترام حضرات به زن پی ببرید
در سال ۱۴۰۱ حقوق زیر ۱۵ میلیون بدون شک فقیر خواهد بود ؟؟ وقتی یک کودک افغانستانی میگه ماهی ۳۰ میلیون فقط از اشغال جمع کردن دراند داره واقعا کودک ایرانی به درد لای دیوار هم نمیخوره .
مطمئن باشید همانطور که ۵۳۰ میلیارد دلار آزاد شده در زمان روحانی دردی از ملت رو دوا نکرد این ۷ میلیاد دلار هم به درد ملت نخواد خورد ؟؟
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی از اوضاع مستاجران چه خبر؟
آقای رییسی چرا جلوی جولان خودروسازان رانت پرور رو نمی‌گیرید؟؟ لغو واردات خورد باعث شد خودروی سمند در یک روز ۵۰ میلیون گرون بشه ؟؟؟ ولله قسم سال ۹۷ با دلار ۱۱ هزار تومان سپند ۲۷ میلیون بود ؟؟؟ در بدترین حالت که دلار ۵۰ هزار هم بشه باید سمند حدود ۹۰ میلیون باشه نه ۳۰۰ میلیون ؟؟؟؟؟؟ بدون شک دست مسئولین با خودروسازان در یه کاسه هست و باهم غنایم رو تقسیم می‌کنند؟؟ نکنه خودروسازان جلوتر به پیشواز دلار ۲۰۰ هزاری رفتند ؟؟؟؟؟‌ بابا واردات خودرو آزاد کنید به خدا با این پول بهترین ماشین ملت سوار میشن
آخه ملت چه گناهی کردن که
خودروسازان ایرانی یه گاری رو ۳۰۰ میلیون به ملت میفروشه که کیسه هوای درستی نداره ؟ آقای رییسی چرا اجازه میدهی این مافیای خودرو
جولان بدن؟؟؟ بابا این قیمت خودرو با دلار ۱۰۰ هزار هموجور درنمیاد؟؟؟ سمند از سال ۹۷ حدود ۱۲ بدابر شده ول
رو
این معادله دو مجهولی را حل کنید
سال ۹۷ دلار ۱۲ هزار و سمند ۲۶ میلیون
سال ۱۴۰۰ دلار ۲۷هزار سمند ۳۰۰ میلیون
این هست انحصار خودرو ؟؟؟؟؟؟؟
غربگدا چون مریضه ... شبانه روز کارش شده نوشتن عریضه
فعلا هم و غم ما شده ماتیک و ساده و بزن و نزن و حضور و عدم حضور زنان در تماشای فوتبال در گیری پلیس با روسری و و بحث های اینچنینی و یادمان رفته از دنیای پیشرفت داریم فاصله می گیریم داریم اقتصاد را ویران می کنیم داریم نسل آینده را از زاد و ولد محروم می کنیم داریم آدم های به درد بخور را فراری میدهیم
اظهارات نماینده خبرگان نشان می دهد بین مردم زندگی نمی کند. خوب است پایین بیاییم و حرف و درد مردم را بشنویم.
اگرصداوسیماازدختران بزک نکرده برای تبلیغ کالااستفاده کند آنوقت اسم این عمل دیگرتبلیغ کالانیست بلکه تخریب کالااست
بنابراین کدام شرکتی دیگرحاضرمیشودتبلیغات کالای خودش را
به صداوسیمابدهد درنتیجه هم شرکته ضررمیکندوهم‌صداوسیما
در برخی از برنامه‌های تبلیغاتی صدا و سیما متاسفانه از زنان و دختران بزک کرده برای تبلیغ کالا استفاده می‌شود.ما خانمی در جامعه داریم که حاضر به این کار نیست
خوشبحال اونایی که برای حرف زدن حقوق می گیرن اونم چه حقوق هایی !! بقیه مردن 8 شون گروو 19 شونه
فکر کنم وظیفه اعضای مجلس خبرگان فراتر از تذکر در رابطه با دختر بزک کرده باشه .
اولویت های مردم و کشور چیز دیگه است
سلام

چه عجب یک نماینده هم در مورد فقر و بدبختی مردم و روز به روز وخیم تر شدن اوضاع حرف زد!
غلط بالاتراین که آمریکا ایران رادرخیلی اززمینه هاتحریم کرده واقتصاد ایران رافلج نموده ورشد اقتصادی رابه دلارگره زده
لطفاسری به کف جامعه بزنید تاببینیدمردم برای گذران زندگی وتهیه مایحتاج زورمره بااین تورم افسارگسیخته چه می کشند.
با سلام واحترام
شرکت" رامک خودور " که اسم آن جز بدهکاران بانکی آمده. این شرکت از سال 96 پول 4000نفر مردم را گرفته وتاکنون نه پول مردم را داده ونه خودرو.شکایت هم علیرغم همه اسناد و روشن بودن موضوع، به جایی نرسیده.واقعا چه پاسخی قوه قضائیه برای مردم بدبخت دارد.لطفا دراین ماه مبارک به داد مردم برسید. وموضوع را پیگیری کنید که پولهای مردم کجا است.
اقای نوباوه شما اسمتزاج کردید و متوجه شدید که اگثر نماینده ها نظرشان بر خلاف نظر شما و رای دادند که طرح در صحن مجلس بررسی شود . کجای استمزاجتان جای دلخوری و ناراحتی دارد؟
رای گیری از نماینده ها ؟؟!! رای گیری از مردم باید انجام شود . نماینده شکش سیر است .
پس برای تبلیغ کالا از یک پیرزن ۹۰ ساله استفاده کنند.فکر کن مثلا" بگن
تو بهشت به جای حوری پیرزن ۱۰۰ ساله هستش.
وقتی که حضرات فشار رو حجاب مسایل مذهبی افزایش میدن یعنی شرایط اقتصادی قراره خیلی سخت تر بشه
آقای دولابی شما شبکه قران را تماشا کنید .
جلو ناامنی و دزدی گرفته شود که در خیابان احساس امنیت نمی کنید در شهر مشهد به جای بودجه فرهنگی بودجه نیروی انتظامی را زیاد کنید. تا جلو سرقت و زور گیری گرفته شود و گر نه یواش یواش هر کسی مجبور می شود وسیله دفاعی از خودش داشته باشد.
چرا از بررسی این طرح در صحن علنی در مجلس خودشان واهمه دارند؟ یعنی اش انقدر شور شده؟
این عضو محترم مجلس خبرگان رهبری، به ظلم و ناحق هایی که در حق دختران هم میشه توجهی دارن؟؟!! آیا به معقوله کودک همسری، اعتیاد و تجاوز و قتل های ناموسی دختران هم توجهی دارند؟

یا تنها پزک دختران توجه ایشان را جلب کرده؟!
جناب فدوی نمی فرمایند مشکلات زیاد و اوضاع بسیار خراب اقتصادی و فشار زیاد بر مردم یعنی چی؟
آیا روزه خواری و حجاب تنها مشکل این مملکت است که یک عده فقط در تربیونهای مختلف در مورد آن سخن می گویند ؟
جاهلیت‌ مدرن‌ !!!
این بهترین‌ تعبیریست‌ که می شود‌ در این خصوص‌ بکار برد‌ !
زندگی‌ سگها با انسانها‌ !
ازدواج‌ سفید‌
قوادگری‌ !
بی توجهی و لا ابالیگری‌ جوانان و جوانترها‌ !
زرنگبازی‌ و بی اعتنایی به شرع‌ و ...
کلاهبرداری‌ و رشوه‌ و ریاکاری‌ و ...
خدایا‌ انتقام کدوم‌ گناه را داری‌ از جامعه میگیری‌ ؟!
آیا این نسل‌ فرزندان همون نسلی نیستند‌ که‌ خود را روی سیم خاردار‌ می انداختند‌ تا نیروهای خودی از روی آنها رد بشوند‌ و بر دشمن‌ پیروز بشوند‌ ؟!
این ملت را چه می شود‌ ؟!
از این به بعد از طلبه ها برای تبلیغات در صدا و سیما استفاده کنید !!!!!!
میرتاج‌الدینی: مجلس با افزایش تعرفه اینترنت مخالف است) بعضی هواپیماهای جنگی در موقع حمله موشکهای ضد هوایی حریف از خود موشکهای کوچکی پرتاب می کنند که موشک دشمن را گول بزنه و هواپیمای اصلی را گم کنه الان شما برای فرار از انتقادات مردم بخاطر طرح صیانت از خودتون موضوع گران شدن را مطرح می کنید ؟!!
بدهکاران بزرگ خودی هستن ، اینا که اعلام شدن نخودی
دختران بزک کرده!!!! ایشون از کجا این حرفها را آورده. بچه های کوچک زیر 9 سال کجاش بزک کرده بودند که ما ندیدیم و چشمان تیزبین شما دیده؟
عضو مجلس خبرگان رهبری: در صدا و سیما از دختران بزک کرده برای تبلیغ کالا استفاده می‌شود) ما که متوجه نشدیم !! ممکنه مقداری پودر برای یکنواخت شدن نور به صورتشان بزنند اما ارایش که ما ندیدیم یا انطور دقت نکردیم !!!
آقای نوباوه شما وقتی در مجلس حداقلی پیروز میشید حماسه می آفرینید!!!! ولی وقتی شکست میخورید میشه رای گیری استمزاجی؟؟؟؟؟
آقای نوباوه چه طرح صیانت تصویب بشه و چه نشه به حال ما فرقی نمیکنه و بنظرم مجلس حداقلی اعتباری نداره.خلاص
ما در یک منطقه پر از برج و ایارتمان در شمال غرب تهران زندگی می کنیم که از طبقه 8 به پایین برج ها افتاب و نور مناسب ندارد
بنابراین ساکنین برج ها برای استفاده از نور خورشید و فرار از فضای خفقان اور اپارتمانها از پارک و فضای سبز اطراف استفاده می کنند
تعداد زیادی از اهالی خانم های مسن و میان سال هستند که به دلیل پوکی استخوان بنابر توصیه پزشک باید پیاده روی کنند و از نور خورشید استفاده کنند
نشستن خانم ها روی نیمکت پارکها و فضای سبز و دویدن و دوچرخه سواری زنان و دختران جوان در حالی که روسری بر سر ندارند امری عادی است و نظر کسی را جلب نمی کند
تاکید می کنم که توجه کسی را جلب نمی کند و چون مادر من در همان منطقه ساکن است اطلاع کامل دارم که حتی یک مورد مزاحمت توسط آقایان مشاهده نشده
یعنی تاکید حضرات بر پوشاندن زنان به دلایل امنیت و حمله اقایان و مزاحمت موضوعی غیر واقعی است و وابستگی کامل به فرهنگ منطقه دارد
مردان ما بسیار با فرهنگ و نجیب هستند و انگ بی کنترل بودن و بی فرهنگی و بی جنبگی به آنها نمی چسبد
لازم است مردهای ایران از خواب بیدار شوند و از شرافت خود دفاع کنند
جووووووووووووون
در اروپا زنان در خیابان لباسهای ساده اسپرت می پوشند و مطلقا آرایش نمی کنند
حتی عروس دوم ملکه انگلیس برای جشن با شکوه عروسی زحمت پوشاندن لکهای صورتش را به خودش نداده بود
در ترکیه هم زنان یا حجاب کامل دارند بدون بیرون بودن حتی یک تار مو و بدون ارایش یا بدون حجاب سر هستند با بلوز شلوار بسیار ساده و بی ارایش
ارایش و تبعیت از مد و فشن خاص فیلم های سینمایی و سریالهاست که در آنها تبلیغ صنعت مد و لباس ترکیه به شدت دنبال می شود
در ایران و دیگر کشورهای عربی چی شده که زنان با چادر و حجاب اییییین همه ارایش دارند و امار عمل زیبایی بالاست ؟
حتی پسران جوان ارایش می کنند و بدن و صورت خود را وکس می کنند و ابرو بر می دارند و مو مش می کنند !
امار عمل زیبایی تزریق ژل و بوتاکس و لیزر مو زائد در مردان ما بسیار بالاست
در این مملکت چه خبره ؟؟
این همه روانشناس و جامعه شناس و مردم شناس متبحر و غیر متعصب و واقع بین داریم که می تونن این اوضاع را تحلیل کنند
چرا از متخصصین کمک نمی گیریم ؟؟
متاسفانه از نظر ایرانیان زن ساده و بدون ارایش شیک و با کلاس نیست !
زن چادری نماد حاکمیت است !
این درد ریشه در اعمال محدودیت و زور در امور شخصی مردم دارد و در حقیقت دهن کجی و لجبازی به قشر متعصب و است
توی جامعه فقط مشکل دخترها و زنهای بد حجاب و بی حجاب رو داریم. گرانی و بیکاری و بالا رفتن سن ازدواج و ... مشکل نیستند که!
من هنوز نفهمیدم که چرا اسلام اینها همه حرفهاش در خصوص زنان هست .
کلا کارهای مجلس مزاجی و شکمی است و به به دور از تعقل و علم و دانش . اگر مجلس با سواد و با علمی داشتیم که این همه قوانین متناقض و ضع نمی کردند و این همه قوانین رانت زا وجود نداشت. مجلسی که برای ورود به ان هزینه میلیاردی می کنند معلوم است که به کجا می رسد.
مراجع محترم و روحانیون غیر از مسایل زنان و دختران و موارد جنسی در جامعه مشکل دیگری به نظر محترم شان نمی رسد و همه علم و بصیرت شان معطوف به همین امور است ؟!!
اره جون خودت.
آقای دولابی ببینید چه کردین که اوضاع به اینجا رسیده با بگیر و ببند کار درست نمیشه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی