بازدید 27579
دو هزار و نهصد و بیست و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: وزارت ارشاد نفوذی دارد / تذکر تند یک نماینده به تخلفات آیین نامه‌ای «قالیباف» /۵۶۳ خودروی لاکچری توقیفی غیب شد!

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: اهدای پیراهن تیم ملی فوتبال قطر به رئیسی / خبر منتشره درباره آیت‌الله سیستانی تکذیب شد / منتجب‌نیا: دغدغه مردم «نان» است نه رفتن به ساحل / حکیمی‌پور: اصلاح‌طلبان از «توافق خوب» اصولگرایان ناراحت نخواهند شد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴ 21 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

پزشکیان: عده‌ای زمانی می‌گفتند مذاکره اخ و بد است و الان دنبال آن افتادند/ این رفتارها نامردی است

نماینده تبریز در مجلس:ما هیچ راهی به جز گفتگو با دنیا، همسایگان و حتی دشمنان خودمان نداریم. در قرآن خداوند می‌فرمایند هروقت تو را به گفتگو و صلح دعوت کردند بپذیر؛ اما مواظب باش که سرت کلاه نرود. اینکه عده‌ای زمانی می‌گفتند مذاکره اخ و بد است و الان دنبال آن افتادند نامردی و بی انصافی است. انصاف این است که انسان هر وقت به چیزی معتقد است اگر شما هم اجرا کردید، بگوید کار خوبی انجام می‌دهید، ولی اینکه وقتی شما اجرا کردید بگویید شما خائنید، ولی وقتی خودشان اجرا کردند بگویند عزتمنداته است بی انصافی است.نمی‌دانم سیاست نظام برای مذاکره با آمریکا چیست، اما بهتر است گفتگو کنند و مشکلات مردم را حل کنند، به جای اینکه روسیه واسطه شود تا با سفیر انگلیس حرف بزند. این‌ها خودشان بروند مستقیم حرف بزنند و کوتاه هم نیایند و از حق و حقوق مملکت دفاع کنند./عصرایران

اتفاقی باورنکردنی/۵۶۳ خودروی لاکچری توقیفی غیب شد

ستاد ‏تعزیرات استان لرستان: سرنوشت ۵۶۳ خودرو قاچاق لاکچری که در دولت‌های گذشته در لرستان توقیف شد، در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست این خودروها اکنون کجا هستند./تسنيم

صدور احکام قطعی برای مسئولان وقت منطقه آزاد کیش / «حسین موسویان» به ۱۱ ماه حبس محکوم شد

سخنگوی قوه قضائیه: در سال ۱۳۸۰ «حسین موسویان» سفیر وقت ایران در آلمان و مشاور وقت منطقه آزاد کیش، شخصی را به نام «خدایار علم بیگی» به منطقه آزاد معرفی و اعلام می‌کند که این فرد می‌تواند ۲ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری انجام دهد؛ در همان زمان ۲۰۰ هکتار از اراضی کیش با یک ثمن به علم‌بیگی واگذار می‌شود و این فرد نیز به تعهدات خودش عمل نمی‌کند. پرونده‌ای که در آن زمان با پیگیری سازمان بازرسی تشکیل شده بود اخیرا به حکم منجر شده و «حسین موسویان» سفیر وقت ایران در آلمان به ۱۱ ماه حبس و همچنین «حسین قاسمی» مدیرعامل وقت منطقه آزاد کیش، «محمد علی نجفی» معاون وقت منطقه آزاد کیش، «جمشید قنبر مدیر سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش، «ابوتراب فاضل» مدیر حقوقی منطقه آزاد کیش و «کاظم عامری» نماینده منطقه آزاد کیش در انعقاد قراردادها، به تحمل حبس محکوم شدند. «خدایار علم بیگی» نیز به لحاظ تبانی در معاملات دولتی به سه سال حبس محکوم شده؛ در جریان این پرونده ثابت شد که این واگذاری در اثر تبانی در معاملات دولتی صورت گرفته است.

پرسه میلیون‌ها دلار ممنوعه در گمرک!

از ژل تزریقی و غذای سگ و گربه گرفته تا لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی و خودرو مجموعه‌ای است که واردکنندگان در روال معمول تجاری ایران به گمرک و بنادر آوردند، ولی ناگهان واردات آن‌ها ممنوع اعلام شد و سال‌هاست که نه صاحبان کالا می‌دانند باید چه کنند و نه وقتی مصوبه ای صادر شده توانسته تکلیف ده‌ها میلیون دلار کالا را مشخص کند. اقلامی که دیگر فاسد و مستهلک شده و یا در آستانه آن قرار دارند و زمان صرف اختلاف نظر ‌و ناهماهنگی دستگاه‌های ذیربط شده است؛ جریانی که گمرک نیز مدتهاست گزارشی در مورد آن ارائه نکرده و ابهامات را بی پاسخ گذاشته است.

حکیمی‌پور: اصلاح‌طلبان از «توافق خوب» اصولگرایان ناراحت نخواهند شد

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: ما اصلاح‌طلبان ناراحت نمی‌شویم که اصولگرایان به توافق خوبی برسند و پیشتر هم گفتیم اگر یکدست‌شدن کمکی می‌کند، این اتفاق بیفتد تا کشور از وضعیت فعلی خارج و مردم خوشحال شوند.احمد حکیمی‌پور با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران، اظهار کرد: با توجه به آنچه از مذاکرات منتشر می‌شود و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد این روزها صحبت‌هایی که در مذاکرات انجام شده، بیشتر جنبه مثبت دارد و این می‌تواند نشانه‌ای از رسیدن به توافق باشد.

وی افزود: البته باید توجه داشت که تا سندی قطعی منتشر نشود، نمی‌توان درباره نتیجه مذاکرات قضاوتی داشت یا تحلیل دقیقی کرد؛ اما همین که روند مذاکرات مثبت است، می‌تواند نشانه خوبی باشد.دبیرکل حزب اراده ملت با تاکید بر اینکه آنچه در مذاکرات مهم است توجه به منافع ملی و رفع تحریم‌هاست، یادآور شد: مهم این است که تیم مذاکره‌کننده ایران منافع مردم و ملت را در نظر داشته باشند و در راستای رفع تحریم‌ها تلاش کنند تا سفره و معیشت مردم بیش از این تحت تاثیر شرایطی که چند سال است ادامه دارد، قرار نگیرد. حکیمی‌پور ادامه داد: اینکه طرفین به توافقی برسند که لازم‌الاجرا باشد یا نه را گذشت زمان ثابت خواهد کرد. ما امیدواریم که چنین باشد و منافع ملی در متن نهایی لحاظ شود و از هر جهت متن خوبی فراهم شود.

منتجب‌نیا: دغدغه مردم «نان» است نه رفتن به ساحل

دبیرکل حزب جمهوریت با انتقاد شدید از برخی رفتارهای دولت سیزدهم گفت: مردم برای سیر کردن شکم خود با مشکل مواجه هستند و از دولت انتظار دارند به جای آزادسازی سواحل به دنبال مقابله با گرانی‌های افسارگسیخته باشد. چاپلوسان اطلاعات غلط به دولت می‌دهند.

همسر سیدحسین فاطمی در لندن درگذشت

بانو پریوش سطوتی همسر سیدحسین فاطمی، وزیر خارجه محمد مصدق در ۸۷ سالگی دار فانی را وداع گفت. صادق زیباکلام در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «بانو پریوش سطوتی همسر شهید دکتر سید حسین فاطمی وزیر خارجه مرحوم دکتر مصدق، شب گذشته در بیمارستان سنت مری لندن در ۸۷ سالگی درگذشتند.» پریوش سطوتی متولد ۱۳۱۱ و فرزند سرهنگ حسینقلی سطوتی است که در سال‌های ابتدایی دهه ۲۰ خورشیدی فرمانده ژاندارمری کل کشور بود.

تخلفات آیین نامه‌ای «قالیباف» صدای یک نماینده را درآورد

نماینده مردم قم در مجلس نسبت به تخلفات آیین نامه ای قالیباف در اداره مجلس اعتراض کرد. در پی درخواست های مکرر ذوالنور برای تذکر آیین نامه ای به رئیس مجلس و عدم اجابت وی، ذوالنور مجبور شد برای جلوگیری از نقض مکرر قانون آیین نامه داخلی مجلس توسط رئیس مجلس، بدون بلندگو و با صدای بلند تذکر خود را بیان کند که جمعیتی هم از نمایندگان در تایید و یا آرام کردن وی اجتماع کردند.

ذوالنور خطاب به قالیباف اظهار داشت؛

۱)طبق ماده ۱۶ قانون آیین نامه داخلی مجلس سوگند یاد کرده اید که به آیین نامه عمل کنید.

۲) سوگند یاد کرده اید که که بیطرف باشید و سوگیری نکنید.

۳) شما فقط انتظام و اداره جلسه را به عهده دارید و نباید سوگیری و در موافقت و یا مخالفت موضوعات از تریبون خود سوءاستفاده کنید.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: ولی شما نسبت به هر مطلب و یا پیشنهادی با سوء استفاده از تریبون در اختیار، سعی می کنید رأی نمایندگان را در جهت اراده خودتان تحت تاثیر قرار دهید و بخش زیادی از وقت مجلس را می گیرید، در حالی که صحبت موافق و مخالف حق نمایندگانی است که ثبت نام کرده اند و در نوبت صحبت کردن هستند.

ذوالنور اظهار داشت: با این استدلال که وقت کم است اجازه طرح پیشنهادها را به نمایندگان نمی دهید ولی خودتان یکسره و یکجانبه صحبت می‌کنید و وقت و حق نمایندگان را ضایع می کنید.

وی ادامه داد: آقای قالیباف، رییس مجلس در اداره جلسه فقط انتظام، اداره و نقش مبصر را دارد نه نقش یک ژنرال و بقیه نمایندگان سرباز باشند و بله قربان بگویند و پاجفت کنند، در شأن و وظایف نمایندگی همه نمایندگان برابرند، مجلس نماینده و نماینده تر ندارد.

نماینده قم تصریح کرد: چون نظر و اراده و اصرار شما حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است، دیروز نزدیک به چهار ساعت از وقت مجلس را با غیرعلنی کردن گرفتید. آقای دکتر به شعور نمایندگان احترام بگذارید و اجازه دهید با شنیدن استدلال نمایندگان موافق و مخالف خودشان تصمیم بگیرند نه با صحبت های جهت دار، خلاف قانون آیین نامه و القائی جنابعالی.

وی افزود: به نماینده ای که برای اخطار قانون اساسی و یا تذکر آیین نامه ثبت نام کرده است، طبق قانون باید اجازه اخطار و تذکر بدهید، ولی به قانون عمل نمی‌کنید و نماینده مجبور است برای جلوگیری از نقض قانون فریاد بزند و نظم مجلس مخدوش گردد.

خبر منتشره درباره آیت‌الله سیستانی تکذیب شد

یکی از مسئولان دفتر آیت الله سیستانی خبر سکته قلبی و انتقال معظم له به بیمارستان را تکذیب کرد.یکی از مسئولان دفتر آیت الله سیستانی با تکذیب این خبر گفت: حال عمومی ایشان خوب است و امروز ملاقات عمومی هم داشتند.گفتنی است برخی فعالان رسانه‌ای از حمله قلبی آیت الله سیستانی و انتقال ایشان به بیمارستان الکفیل خبر داده بودند.

توییت امیر قطر بعد از دیدار با رئیس‌جمهور ایران

امیر قطر بعد از دیدار با رئیس جمهور ایران توییتی منتشر کرد و نوشت: من با جناب آقای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، که امروز از دیدن ایشان خوشحال شدم، در مورد راه‌های تقویت همکاری بین قطر و ایران که روابط تاریخی ما مبتنی بر اصل حسن همجواری و دستیابی به منافع مشترک است، گفت‌وگو کردم. همچنین علاوه بر بررسی مهم‌ترین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، راه‌های حفظ امنیت و ثبات منطقه را بررسی کردیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: وزارت ارشاد نفوذی دارد

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی، سخنگوی کمیسیون فرهنگی درباره جلسه فوق‌العاده امروز این کمیسیون با دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از هشدار اعضای کمیسیون به وزیر مبنی بر وجود نفوذ در بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد خبر داد و گفت: بدنه و نیروی انسانی کارآمد با افکار جامع و پایبند به ارزش‌های ایرانی و اسلامی در دولت هست؛ اما نسبت به احتمال نفوذ نیز هشدار و به وزیر محترم در این باره تذکر دادیم. منظور این است که بخشی از این مشکلات و موانع محصول حضور افرادی است که اعتقادی به این مبانی ندارند.اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس معتقدند که در بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نفوذی‌هایی وجود دارند که می‌خواهند با حاشیه‌سازی تمرکز و رویکرد مثبت دولت را برای انجام امور بر هم بزنند.

اهدای پیراهن تیم ملی فوتبال قطر به رئیسی

امیر قطر پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور را که به امضای تمامی اعضای این تیم رسیده است، به عنوان یادبود برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲، به رئیس جمهور کشورمان اهدا کرد.شیخ حمد بن تمیم آل ثانی امیر قطر در جریان سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به این کشور پیراهن تیم ملی فوتبال کشورش را که به شکلی نمادین و به مناسبت برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور، شماره ۲۲ نیز بر روی آن حک شده است، به رئیسی هدیه کرد؛ این پیراهن به امضای همه بازیکنان تیم ملی قطر رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶۸
حقوق کشور بتن ریزی و پلمپ نیست چه با مذاکره مستقیم و چه مذاکره غیر مستقیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
عده ای مدام همین حرف شما را میگفتند و مذاکره را به معنی چشم امید دوختن به دشمنان می دانستند ولی وقتی نوبت خودشان شد گفتند ما ان حرفها را برای دیگران می گفتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
شما فقط میتونی از طرف خودت حرف بزنی
حق من از ساعت 6 صبح تا 10 شب کارکردن نیست.
حق من نیست که حقوق ماهانه م کمتر از120 دلار باشه
حق من نیست وقتی بچه 5 ساله م چیزی میخواد پول نداشته باشم و خجالت بکشم.
حق من نیست که خرید یه خونه کوچیک خیلی کوچیک نیاز به حقوق 120 سال کارکردنم داشته باشه
دوست خوبم همه مثل شما درآمد ندارن بعضی ها نون بازوشون رو میخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
میزان حقوق کارگران ایرانی حتی از کشورهای فقیر و

نابود و ورشکسته و خالی از معادن و بیچاره

چون افریقایی و بنگلادش و بورکینافاسو و مالی و

و سنگال هم کمتر است


حتی از عراق و سوریه و لیبی جنگزده و فلسطین اشعال

شده و لبنان هم کمتر درامد دارند !!!!!؟؟؟

حالا شما برو از بتن ریزی خالی بندی گریه کن !!!؟؟؟
نمی دونم چرا مقصد همه آقایان و خانواده هایشان به بریتانیای کبیر و کشورهای مشترک المنافع ختم میشه
سفره مردم با توافقات پی در پی با گستاخان بمب اتم دار کوچک شده و خواهد هم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
فکر کنم منظورتون چین و روسیه باشه
ما با مقاومت در برابر تحریم مشکلی نداریم
برای سربلندی کشور و اسلام جان ناقابل خود را فدا می کنیم.
سوال اینستکه در اوج تحریم که تهیه غذا برای قاطبه ملت مشکل شده.
با چه مجوزی بانک ها به هر کارمند به طور متوسط 5 میلیون تومان بن پوشاک به مناسبت نوروز داده اند که با یک حساب سرانگشتی
در مجموع 1000 ملیارد تومان هزینه غیر ضروری به کشور تحمیل می شود و به شکل تورم بر سر بقیه مردم آوار می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
این چه حرفیه میزنی
خیلی از شرکتها و ارگانها از کارمندانشون انتظار نوع خاصی از پوشش رو دارن و وظیفه دارن اونو تامین کنن.
حالا مسئله اینجاست که بخاطر همین تحریم و قیمت ارز 2 دست کت و شلوار میشه 5 میلیون تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
بانکها با پولهای مردم دارند ساعتی میلیاردها تومان

برای مالکان و مدیران و مافیای قدرت و ثروت به ثروتهای نجومی میریند

و چرا نباید بخشی از ان سودها را به کارمندان خودشان نپردازند !!!؟؟
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
دروغ نگو من خودم کارمند بانک دولتی ام ازین خبرا نیست
توییت رییسی بعد از دیدار با امیر قطر نهار دادند خوبشم دادند
فساد هنگامی صورت می گیرد که ارکان و موضوعات مهم از تعادل خارج شود
حاکمیت باید برای تمام رشته ها و حرفه ها و شغل ها فرصت های همطراز ایجاد کند تا نوعی تعادل بوجود آید و اینگونه نباشد که در موضوع مثلا معماری و حقوق براحتی بتوان کسب ثروت کرد و مثلا در حوزه فناوری اطلاعات و نرم افزار هیچ محل کسب درآمد نباشد و صاحبان علم در این موضوع یا پشیمان از تحصیل در آن موضوع شوند و یا از کشور مهاجرت کنند
و یا مدیران و مسئولین از امتیازات و مواهب متفاوت و قابل دسترسی با کمترین تلاش برخوردار ولی بقیه افراد با وجود تلاش فراوان یا محروم باشند و یا با بیشترین فاصله و از حالت تعادل خارج و بی انگیزگی حاکم شود
و یا در زمینه مالیات برخی مشاغل کمترین مالیات و برخی مشاغل بیشترین مالیات را بدهند
و یا در زمینه یارانه ها برخی موضوعات مهم بدون یارانه و برخی دیگر مسائل یارانه ها باعث ریخت و پاش و هدر رفت شوند
فساد هنگامی افزایش می یابد که احساسات منفی از طریق ایجاد عدم تعادل برانگیخته شوند و با احساسات بازی شود
حتی در مسائل معنوی هم هنگامی که عدم تعادل ایجاد شده و احساسات منفی برانگیخته شود موعظه ها نتیجه عکس می دهد
دروغگو دشمن خداست
صحبت قابل انتشار ندارم
جناب پزشکیان به قول خودت علیرغم اینکه نماینده مردم هستی اما برجام را مطالعه نکردی ، وآیا واقعا معنی عزتمندانه را نمیدانی؟!؟!؟! وانگهی مگر با امریکا مذاکره نکردیم؟!؟!؟! درضمن جهت یادآوری فقط با یک کشور مذاکره نکرده و نمیکنیم .......التماس تفکر وصداقت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
الان بیش از پنج سال است با امریکا هیچ مذاکره ای نکرده ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
آقا بی خیال این برجام بشید.
بذارید ما کارگرا هم یه نفسی بکشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
اشتباه منفی دادم
اقای پزشکیان ما از سیاسیون تا حالا چیزی جز نامردی ندیدیم چه اصولگرا باشه چه اصلاح طلب. امیدوارم شما جزوشون نباشی
با سلام . اختلاف روسیه با اروپا بر سر اوکراین یک نعمت خدا دادی برای ایران است که تبدیل به تامین کننده گاز طبیعی اروپا گردد . و باز ایران مانند گذشته در بین جهانیان از ارزش و اعتبار بیشتری برخودار شود .و این باعث می شود ارزهای بسیار نصیب ایران شود و امتیاز بیشتری از اروپا برای بازسازی صنایع و حضور در بازهای چهانی بدست اورد .
مردم هم به تفربح احتیاج دارند که میشه غذای روح
و هم به اب و غذای نیاز دارند
پس دلیل نمیشه برای اینکه ویلای شخصی امثال شما لب ساحل خراب نشه از این دست سخنان مطرح کنید
ماشیهایی که غیب شد من پیدا کردم توی جیب یکی از همان اطرافیان بود؟؟؟؟؟؟؟اگر یک دفعه ایران غیب شد تعجب نکنید.....؟؟؟؟؟
ستاد ‏تعزیرات استان لرستان: سرنوشت ۵۶۳ خودرو قاچاق لاکچری که در دولت‌های گذشته در لرستان توقیف شد، در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست این خودروها اکنون کجا هستند.؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یعنی نمیدونی بین .. زاده ها تقسیم شده اند یا خودت را به نااگاهی زده ای؟ مگر سوزن هستند که گم شوند.
خیلی جالبه که مجلس یکدست و حداقلی مثلا انقلابی هم دچار مشکل و اختلافات هستند

و قالیباف زیر فشارجبهه پایداری ها قرار گرفته است
گم شدن اشیاء چیز غیر عادی نیست مثلثی هایی وجود دارد در ایران مثل مثلث برمودا
۵۶۳ خودرو رفتن پیش دکلهای نفتی
واقعا درود به شرف ذالنور الحق وکیل مردمی، حذف ارز ترجیحی خیانت در حق این ملت است والسلام
واقعا این همه آب وتابی که صدا سیما در خبرها برای آزاد سازی سواحل میده یعنی چه ؟! اولا که این بخش زیادی از این آزاد یسازی ها در دولتهای قبلیانجام شده .اما در خبرها طوری از آن گفته میشه که انگار تمام غم وغصه مردم این بوده که نمی تونستن مایو‌بپوشن برن ساحل وحالا این دولت داره اونا رو به آرزوشون میرسونه!!!
آیت الله؟؟؟ دکتر؟؟؟؟
آقا مگه زمانیکه برجام امضا شد به حال ما مردم فرقی کرد که حالا با مذاکرات جدید بخواد فرقی کنه؟؟؟؟؟
جای بسی تاسف که خبر سقوط F5 و رشادت خلبانان عزیز آن در صفحه تیتر یک تابناک نیست. واقعا نا امید کننده بود
به رئیسی لقب آیت الله اهدا شد
لقب دکتر هم اهدا شد
حالا پیراهن هم به اون دادند می‌توانید لقب آقای گل را هم بهش بدهید.
از فردا تیتر اخبار :
جناب آقای گل آیت الله دکتر رئیسی ...
آقای منتجب نیامردم اگرگرسنه هم باشندشرافتمندهستند ومسائل ومشکلات مملکت برایشان بسیاراهمیت داردمردم
گرسنه ماحاضرنیستند دریاکه ملک همه مااست ودرواقع ملی
است رایکعده زالوصفت که هیچ رحمی بکسی ندارند جنگل وکوه ودریارابارانت تصرف کنندوبرای ایندگان هیچ نگذارند گرسنگان ما بسیارشرافتمندترازبعضی هستندکه ازسیری درحال انفجارند
حالااگردولت یک اقدامی مثبت برای برگرداندن سرمایه ملی مردم
بخواهدانجام دهد به بزاق شماخوش نمیآید وشعارمیدهید؟
روابط با کشورهای حوزه خلیج فارس باید عالی تر از این باشد. و سعی شود کدورت و دشمنی با عربستان نیز بر طرف گردد.و اتحاد با همسایگان ایجاد و قوی گردد.
خدا رحمت کند شهید دکتر فاطمی و همسر گرامیش را
۳روزه خفه شدیم تو خوزستان از غبار اونوقت آقایون توفکر تونل زدن زیر خلیج فارس تا قطرهستن..پس ما مردم بدبخت چی؟
باید بمیریم؟
دبیرکل حزب جمهوریت با انتقاد شدید از برخی رفتارهای دولت سیزدهم گفت: مردم برای سیر کردن شکم خود با مشکل مواجه هستند و از دولت انتظار دارند به جای آزادسازی سواحل به دنبال مقابله با گرانی‌های افسارگسیخته باشد. چاپلوسان اطلاعات غلط به دولت می‌دهند.
سیر کردن شکم مردم با درست کردن حل می شود و ازادی سواحل با خراب کردن ، تخصص ما تو خراب کردن است
آقای نماینده امر وز سوم‌اسفند‌هنوز حقوق بهمن‌ماه اساتید دانشگاه تهران را نداده اند!
کی باید جواب بده؟
منتجب‌نیا: دغدغه مردم «نان» است نه رفتن به ساحل......!!! البته ایشان نگران ویلاهای ساحلی خود هستند... اتفاقاً مردم از آزادسازی ساحل بسیار بسیار خوشحالند.... مشکل اقتصاد هم جای خودش !
پزشکیان: عده‌ای زمانی می‌گفتند مذاکره اخ و بد است و الان دنبال آن افتادند/ این رفتارها نامردی است
اقای پزشکیان مذاکره داریم تا مذاکره علی برکت الله
گم شدن خودرو
کوچک بوده سنجد بوده گم شده
این مطالب نشان میدهد عامل بدبختی مردم عده ای از مسئولین هستند و علی الرغم تلاش رئیسی و .... ریشه کن نشده و نخواهد شد اینها مثل انگل ولی با قدرتی زیاد در برخی جاها قدرتشون از قانون و دولت بیشتره وجود دارند دارند خون مردم را می مکنند و اسنادش را مثل این خودرو ها گم میکنند
قابل توحه دولت سیزدهم ، لطفا بفکر معیشت مردم باشید ،بفکر نان،گوشت،مرغ،تخم مرغ برنج و کلیه اقلام ضروری مردم باشید . دیگه سفره های مردم خالی شده ، اینرا بدانید که غذا و معیشت مردم خیلی مهمتر از ازاد سازی سواحل است . مردم اگر نان نداشته باشند ساحل را میخواهند چکار؟ البته ازاد سازی سواحل ،خوب است بشرطی که مردم از لحاظ معیشت در مذیقه نباشند .
اتفاقی باورنکردنی/۵۶۳ خودروی لاکچری توقیفی غیب شد؟؟؟؟؟؟؟!!!
آب بوده بخار شده البته در هوای سرد زمستانی جای تعجب دارد و بایستی پیگیری شود.
اتفاقی باورنکردنی/۵۶۳ خودروی لاکچری توقیفی غیب شد؟؟؟؟؟؟؟!!!
آب بوده بخار شده البته در هوای سرد زمستانی جای تعجب دارد و بایستی پیگیری شود.
اتفاقی باورنکردنی/۵۶۳ خودروی لاکچری توقیفی غیب شد؟؟؟؟؟؟؟!!!
آب بوده بخار شده البته در هوای سرد زمستانی جای تعجب دارد و بایستی پیگیری شود.
هر کس فرصت طلب نباشد از دید شما نفوذی است.

منتجب‌نیا: دغدغه مردم «نان» است نه رفتن به ساحل!!!!!!!نان لازم است ولی تفریح برای مردم هم جزو ضروریات است.این کار باید انجام می شد ولی بطریق درست یعنی باید تا فاصله 60 متر از محدوده ساحل پاکسازی میشد نه فقط محدوده ساحل
خیلی چیزها غیب میشه کلا" تردستهای خوبی داریم
""دغدغه مردم «نان» است نه رفتن به ساحل""واقعا گل گفتی ولی کو گوش شنوا
نفهمیدیم بالاخره قطری ها نهار دادند یا نه ؟؟؟
یه بار وزیر کشور روحانی گفت که پول های کثیف تو انتخابات مجلس ممکنه وارد شده باشه مجلس و ...یقه اش را گرفتند که باید ثابت کنی خلاصه بلایی سرش آوردن که به معذرت خواهی افتاد. الان یه نماینده میگه وزارت ارشاد نفوذی داره ایشون حالا مثل مثالی که ذکر شد ایشون باید ثابت کنه یا معذرت خواهی در غیر اینصورت یه بام و دو هوا بودن به ذهن میاد.
۱۳۸۰ «حسین موسویان» سفیر وقت ایران در آلمان و مشاور وقت منطقه آزاد کیش، شخصی را به نام «خدایار علم بیگی» به منطقه آزاد معرفی و اعلام می‌کندکه این فرد می‌تواند ۲ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری انجام دهددر همان زمان ۲۰۰ هکتار از اراضی کیش با یک ثمن به علم‌بیگی واگذار می‌شوداین واگذاری در اثر تبانی در معاملات دولتی صورت گرفته است.) نکات : 1- ایا جرم موسویان معرفی شخصی است که ادعا کرده می نوته سرمایه گذاری کنه 2- ان ثمن معامله که از علم بیگی گرفته شده مگر تضمین نبوده چرا ضبط نشده است 3-آیا علم بیگی فرار کرده ؟چون معمولا دزدها سر از خارج و کانادا در می اورند4- چرا در دوره احمدنژاد و دشمنی اشکارش با موسویان که همه شاهدش بودیم به این پرونده رسیگی نشد ؟4- منظور از تبانی در جمله اخر این نیست که اینها رشوه گرفتند ؟!اما در رابطه با تبانی که الا ماشالله در مملکت ....
میگن رییسی با تیم ملی قطر دو ساله قرارداد بسته
۵۶۳ خودروی لاکچری توقیفی غیب شد. هاهاهاهاهاها این شعبده بازان خارجی باید بیایند پیش این " غیب کنندگان " ایرانی درس یاد بگیرند .
پزشکیان: عده‌ای زمانی می‌گفتند مذاکره اخ و بد است و الان دنبال آن افتادند/ این رفتارها نامردی است) تاسف بارتر اینه که قصد محاکمه روحانی را بخاطر مذاکره با اژانس و پاک نکردن فیلم اژانس را داشتند اما از ریسی هم که فیلمها را پاک نکرد و دوربین جدید نصب کرد خواهش میکنند توضیح هم نمی خواهند که داری درباره چی مذاکره میکنی ؟!مفاد توافقنامه شانگهای که سه سوته امضا شد چی بود ؟!!درباره چه چیزی با این عجله با پوتین مذاکره کردی و پوتین چه قولی داد ؟!
به زودی ماشین ها از زیر پای اغازاده ها سر در میاره
به زودی ماشین ها از زیر پای اغازاده ها سر در میاره
به قول یه استادی نگین گم شد. ماشین خودش گم نمی‌شه. بگین گم کردیم.
طرف احتمالا لب ساحل ویلا درست کرده داره میگه دغدغه مردم ساحل نیست،اتفاقا هست خوبم هست.
جناب پزشکیان اگه نامردی باشه ...
مردانگی به اینه که ایرادات خودتون رو هم بیان کنی . جشن توافق گرفتید و ایران به همه تعهداتش عمل کرد ولی طرفهای غربی بلعکس روز به روز بر تحریم هاشون اضافه کردن . یعنی توافق چنان ضعیف بوده که عدم پایبندی برای اونا هیچ خسارتی براشون نداشته
جناب پزشکیان یه چند سالی صداتو در نیار تا مردم کمی فراموش کنند که در اون 8 سال چه گندی زدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
همان دو سال اول هم که برجام به خوبی پیش می رفت همفکران شما میگفتند برجام بد است و باید نابود شود و وقتی نابود شد گفتند چرا نابود شد. بالاخره به چه سازتان برقصیم. برجام نابود بشود یا نه؟
چرا توافق هسته ای نهایی نمیشه؟ منتظرید روسیه وارد جنگ شه، انوقت از ایران برای امتیاز گیری استفاده کنه؟ فرصت سوزی هیچ منطقی نداره.
خودرو ها الان زیر پای اقا زاده ها ست . جای دوری نرفته نگران نباشید .
منتجب‌نیا: دغدغه مردم «نان» است نه رفتن به ساحل%%
فایده وجود احزاب این است که حرف دل مردم را می توانند به سمت دولت هدایت کنند. آنچه در زمزمه من و تو و ما و شما و جامعه در حال اتفاق افتادن است این است که این (حرکات آکروباتیک) و پشت سر اون تبلیغات پر حجم صدا و سیما و خبرنگاران و گزارش گران از شمال و جنوب و حسینی (بای) و امثال او از اطراف و اکناف این مملکت هیچ ربطی به سفره زندگی مردم نداره و ما اصلا تو این فازها نیستیم. دولت باید به درد مردم برسه نه به درد عده ای از مردم ما مشکل زنددگی داریم نه مشکل (تفریح) این مواردی که اقدام شد مشکلات و اصطکاک هایی بود که در قوه قضاییه با دیگران وجود داشت و حالا با رسیدن به قدرت همه چیز با خاک یکسان شد این فایده ای برای مردم نداره
آقاي منتجب نيا، گراني هاي افسارگسيخته كنوني نتيجه 8 سال سوء مديريت دولت تدبير و اميد است كه همواره مورد حمايت شماها بوده است و همواره سكوت كرده بوديد. در دولت دوازدهم رانت خواران مثل عنكبوت لانه گزيني گسترده اي كردند كه بعيد است اين مشكلات با وجود نفوذ آنان در اقتصاد و بازار مرتفع شود.
قالیباف کجا که تخلف و پرونده نداره اما خب وقتی پرونده هاش رو می شه می گن لجن پراکنی نکنید!!!!!
دکتر قالیباق سرآمد دکتری است که مشی مستقل اصلا ندارد چون مدیون راه میون برایست که رفته
این چه حرفی است که منتجب نیا می‌زند یعنی نان مردم و آزاد سازی ساحل دریاها که دزدی انفال است با هم تناقض دارند؟
تو به عنوان نماینده راهکاری برای نان مردم ارائه بده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی