بازدید 108189
دو هزار و نهصد و بیست و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تصاویر فرزند معاون مطبوعاتی در دوره احمدی نژاد حاشیه ساز شد / کوشکی: مثلث تلگرام، اینستاگرام و توئیتر دارد ذهن مردم را تخریب می‌کند / واکنش آیت‌الله نوری همدانی به حواشی جشنواره فجر / واکنش سردار طلایی به فیلم حاشیه سازش در کانادا

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: سفر رئیس جمهور ایران به قطر پس از ده سال / توئیت عبدی درباره واکنش ائمه جمعه به حواشی جشنواره فجر / پاسخ امیر عبداللهیان به سوالی درباره مذاکره مستقیم با آمریکا / یک خریدار مو: برخی از مادران به دلیل نیاز مالی، موی دختران خود را می‌فروشند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶ 19 February 2022

داریوش امیری: بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

معاون دادستان کل خواستار برخورد با اعضای سازنده یکی از فیلم‌های جشنواره فجر شد

معاون قضایی دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از جرم، در نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بعنوان مدعی العموم و در اجرای تکالیف قانونی مندرج در ماده ۲۹۰ قانون آیین دادرسی کیفری و صیانت از فرهنگ عمومی موضوع بند الف ماده ۱ دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه»، ضمن تقدیر از آثار سینمایی که موجب نشر فرهنگ اسلامی ایرانی و در دفاع از سبک زندگی سالم و اصول اخلاقی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرده است تا نسبت به اظهارات خلاف واقع و غیرکارشناسی یکی از اعضای سازنده یکی از آثار جشنواره چهلم فیلم فجر اقدامات لازم صورت گیرد. در بخشی از نامه  غلام عباس ترکی، معاون دادستان کل کشور به کنفرانس خبری اعضای سازنده یکی از آثار جشنواره اخیر فیلم فجر اشاره شده است که با بیان مطالبی غیر کارشناسی و احساسی، برخی از احکام مسلم دینی را نادیده گرفته و موجبات تکدر و آزردگی خاطر جامعه اسلامی به ویژه متدینین را فراهم آورده است.

واکنش دختر محمدعلی رامین به اظهارات رضا کیانیان

صالیا رامین در پیامی که برای کیانیان نوشته بود آورده است: «من بهتر از هرکسی می‌دانم که در این شهر فرزند محمدعلی رامین بودن و این طور لباس پوشیدن و فعالیت کردن چه هزینه‌ای دارد، چون هزینه‌اش را سال‌هاست که با پوست و استخوانم داده‌ام اما من هم مثل هر آدم دیگری در این جهان، انتخاب نکردم که در چه خانواده‌ای به دنیا بیایم. پدرم چه کسی باشد و ایدئولوژی‌اش چه باشد. ولی راه و رسم زندگی‌ام را از زمانی که دیگر بزرگ شدم و زورم رسید خودم انتخاب کردم و خواهم کرد.»  در روزهای اخیر انتشار تصاویر مهناز افشار و یاسین رامین موجب شده تا دیگر اعضای خانواده رامین هم در مرکز توجه‌ها قرار بگیرند. از جمله صالیا رامین که به نظر می‌رسد در صنعت مد فعال است.

کیهان: با تهاتر کالا ریشه غده سرطانی دلار را بکنیم

کیهان نوشت: آمریکایی‌ها طی چند دهه اخیر همواره از دلار به عنوان یکی از ابزار‌های مهم فشار به کشور‌های جهان استفاده و آن را به مانند یک غده سرطانی به دنیا تحمیل کرده‌اند. چین، روسیه و حتی اروپایی‌ها هم تحت فشار‌های پنهان سلطه دلار هستند، زیرا از روی اجبار باید از شرایطی که آمریکا بر آن‌ها تحمیل می‌کند تبعیت کنند! با این وصف بسیاری از کشور‌های جهان، خواهان خلاصی از شر این غده سرطانی در اقتصادشان هستند. کارشناسان یکی از راهکار‌های حمله به این غده را انعقاد پیمان‌های پولی دو یا چندجانبه میان کشور‌های مختلف و نیز حضور در پیمان‌های منطقه‌ای مانند اکو، اتحادیه پایاپای آسیا، سازمان همکاری‌های اسلامی و اوراسیا و شانگ‌های می‌دانند. حذف دلار نمی‌تواند یکباره در اقتصاد رخ دهد، زیرا سال‌ها پایه اقتصاد ما بر این مبنای اشتباه پایه‌گذاری شده و لذا نمی‌توان یکباره از شر این غده خلاص شد، اما حرکت تدریجی به سمت این هدف ضرورتی انکارناپذیر است. همچنین تجربه چندماه اخیر دولت سیزدهم در استفاده از گزینه تهاتر کالا با کشور‌های دوست نشان داد، می‌توان با وجود حتی نوسانات شدید اقتصادی دلار را از چرخه مبادلات تجاری حذف کرد و اگر این حرکت با شدت و قدرت بیشتر ادامه یابد، چه بسا بسیاری دیگر از کشور‌ها با همین اقدام از شر دلار خلاص شوند.

باهنر: ما دولت در سایه تشکیل نداده‌ایم

محمدرضا باهنر: درباره موضوعی که در روزهای اخیر مطرح شد ما با برخی آقایان جلساتی داشتیم. مثلا با جناب ناطق نوری جلسه‌ای داشتیم که البته در ادامه جلسه ماهیانه و مستمری است که از زمان مجلس پنجم تشکیل شده و افراد این جلسه اعضای هیأت رئیسه‌ی مجالس کشور از مجلس پنجم تا امروز هستند. آقای روحانی هم همواره حضور داشتند البته در دورانی که رئیس جمهور بودند کمتر شرکت می‌کردند و پس از ‌اتمام کار دولت دوازدهم هم من یک جلسه به دیدن ایشان رفتم. با جناب آقای دکتر لاریجانی هم گاهی دیدارهایی داریم. اما با جناب آقای خاتمی شاید حدود پنج یا شش سال است که با هم دیداری نداشته‌ایم؛ یعنی موقعیتی اتفاق نیفتاده که در جلسه‌ای با هم رو در رو شده باشیم که بخواهیم صحبتی داشته باشیم. بعد یک عده هم به دروغ گفتند اینها با هم نشسته‌اند و می‌خواهند دولت سایه تشکیل بدهند. شاید به نظر خیلی‌ها دولت سایه اصلا چیز بدی نباشد، چراکه در بسیاری از کشورها چند حزب وجود دارند که یک حزب اکثریت را کسب میکند و حزب اقلیت به نوعی دولت سایه تشکیل میدهد و حزب اقلیت با این کار اعلام می کند که ما در صورت به قدرت رسیدن در آینده چنین شکل و ترکیب کابینه‌ای را خواهیم داشت.  

برخی معتقدند که در چنین حالتی دولت در سایه می‌تواند دولت مستقر را رصد و نقد سازنده کند و یا راهکار به دولت ارائه دهد؛ پس دولت سایه از نظر خیلی کشورها اساساً چیز مذمومی نیست، اما اینکه گفته شد ما چیزی تحت عنوان «دولت سایه» تشکیل داده‌ایم، خیر اینطور نیست. الان دولت جناب آقای رئیسی دولت مطلوب ماست و دعا می‌کنیم خداوند به این دولت توفیق بدهد که موفق باشد. هرگاه بحث یا پیشنهادی هم داریم به عنوان یک حزب در قالب بیانیه، سخنرانی یا دعوت از مقامات اظهار می‌نمائیم. 

یک خریدار مو: برخی از مادران به دلیل نیاز مالی، موی دختران خود را می‌فروشند

اکثرا موها به منظور استفاده در آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی خریداری و آنجا برای اکستنشن و تولید کلاه گیس به کار گرفته می‌شود و برای اکستنشن موی طبیعی خیلی بهتر است زیرا بهتر رنگ باز می‌کند و خوب جواب می‌دهد.حدود ۸۰ درصد این موها به کشورهای اروپایی صادر می‌شود و بخش خیلی کمی از آن در داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.موها بر اساس وزن و اندازه قیمت گذاری می‌شوند؛ ما موها را به صورت کیلویی خریداری می‌کنیم و قیمت هر یک کیلو مو حدود ۶۰۰ هزار تومان است، اگر بر اساس اندازه باشد موی بالای ۵۰ سانت را می‌خریم و قیمت آن از یک میلیون تومان شروع می‌شود و حداکثر قیمت ۱۰ میلیون تومان است.اکثرا کسانی که برای فروش موهای خود به مراکز ما مراجعه می‌کنند نیاز مالی دارند و مادرانی هستند که از روی اجبار و با کراهت این کار را انجام می‌دهند و موهای دختران خود را می‌فروشند./ایسنا

پاسخ امیر عبداللهیان به سوالی درباره مذاکره مستقیم با آمریکا

وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس امنیتی مونیخ:آمریکایی‌ها طی هفته‌های قبل برای مذاکره مستقیم مرتبا به ما پیام دادند.اگر واشنگتن نیت خوب خود را برای پایان دادن به مسدود شدن دارایی های ما در خارج از کشور و برداشتن تحریم ها نشان دهد ما مذاکره مستقیم با آن را در نظر خواهیم گرفت.

عکس‌های دختر «رامین» حاشیه‌ساز شد

محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی در دوره احمدی نژاد به دلیل ۹ لغو امتیاز، ۱۵ توقیف و ۶۱ تذکر کتبی بود که در حدود ۱۳ ماه حضور به عنوان معاون مطبوعاتی مشهور است.محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم و در دولت نهم (دوره احمدی نژاد) مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد بود. شهرت او به دلیل ۹ لغو امتیاز، ۱۵ توقیف و ۶۱ تذکر کتبی بود که در حدود ۱۳ ماه حضور به عنوان معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، به نشریات داد که رکوردی در نوع خود محسوب می‌شود. به تازگی عکسی از دختر او منتشر شده که حاکی از فعالیت او به عنوان مدل در صنعت اروپاست، این تصاویر با واکنش بسیاری از کاربران همراه شده است.انتشار این عکس در کنار حواشی تازه مهناز افشار و یاسین رامین، باعث توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی به خانواده رامین شد.

واکنش سردار طلایی به فیلم حاشیه سازش در کانادا: سفر رفته‌ام؛ چه ایرادی دارد؟

عضو اسبق شورای شهر تهران به بحث و بررسی در خصوص وضعیت مدیریت شهری پرداخت و به برخی حواشی که این روزها سر زبان افتاده واکنش نشان داد.به گزارش تهران آنلاین، بخشهای مهم سخنان سردار مرتضی طلایی نایب رئیس اسبق شورای اسلامی شهر تهران و رئیس پلیس اسبق تهران بزرگ:من مانند هزاران فرد دیگر بر حسب کاری که داشتم (به کانادا-تاکید از مصاحبه کننده است) رفته ام و قبلا هم سفرهای دیگری انجام داده ام و برگشته ام. متاسفانه دوستان ما به جای اینکه توجه کنند وقتی بی بی سی و منوتو و اینترنشنال به این مسائل می پردازند، مشخص است پشت آن قصد و غرضی است. ما در کشورمان قانون و ضابطه داریم و همه چیز سر جای خودش است.

انتقاد تند و تیز امام جمعه اردبیل از برخی نمایندگان مجلس

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نمایندگانی که با دخالت باطل در عزل و نصب‌ها ادعا می‌کنند که ما باید از حقوق مردم دفاع کنیم،معلوم نیست که چرا در معیشت مردم قدرت دفاع ندارند.

واکنش آیت‌الله نوری همدانی به حواشی جشنواره فجر

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به هنجارشکنی در جشنواره فجر گفت: متاسفانه شاهد هنجارشکنی‌هایی بودیم که به نام جشن پیروزی انقلاب اسلامی در جشنواره فیلم فجر صورت گرفت. مسئولان باید جلوی تکرار این گونه هنجارشکنی‌ها را بگیرند.

کوشکی: مثلث تلگرام، اینستاگرام و توئیتر دارد ذهن مردم را تخریب می کند

محمد صادق کوشکی تحلیلگر اصولگرا در اظهار نظری گفت: تلگرام، اینستاگرام و توئیتر در مثلثی شوم در حال طراحی و اجرای این جنگ ادراکی هستند.محمد صادق کوشکی تحلیلگر اصولگرای مسائل سیاسی کشور با اشاره به اینکه بخشی از مردم ایران دشمنی آمریکایی‌ها و غربی‌ها را با ملت باور نکرده‌اند، اظهار داشت: نباید گفت همه مردم ایران تحت تاثیر جنگ ترکیبی غرب بر علیه کشورمان به این باور رسیده‌اند چرا که خانواده‌های شهدای زیادی داریم که فرزندان و عزیزان آن‌ها در گلزارهای شهدا آرمید‌ه‌اند و از این رو، این خانواده‌ها با پوست و گوشت و خون خود، دشمنی دشمنان ملت ایران را درک کرده‌اند.کوشکی با بیان اینکه دشمن با استفاده از ابزارهایی موفق شده است ذهنیت و باورهای بخشی از مردم درباره دشمنی خود با ملت ایران را تغییر دهد، اظهار داشت: به نظر می رسد مهمترین ابزاری که دشمن از طریق آن موفق شده است افکار بخشی از مردم را منحرف کند، فضای مجازی است.

توئیت عبدی درباره واکنش ائمه جمعه به حواشی جشنواره فجر

عباس عبدی به سخنان این هفته ائمه جمعه و انتقادات تند آنان از اظهارات نوشین معراجی، فیلمنامه‌نویس «نمور» در جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد و در توئیتی با اشاره به سخنان این هفته ائمه جمعه و انتقادات تند آنان از اظهارات نوشین معراجی، فیلمنامه‌نویس «نمور» در جشنواره فیلم فجر نوشت: سگوت در برابر اسناد فساد و حمله به سخنان یک خانم در جشنواره فیلم دو روی یک سکه است. ولی ای کاش آقایان در کنار این همه اعترض، یک مقاله کوتاه در نقد فقهی آن سخن هم بنویسند تا همه بدانند کجای سخن وی ایراد فقهی دارد؟ دیر نشده یک هفته هم می توان صبر کرد.

سفر رئیس جمهور ایران به قطر پس از ده سال

شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز و امضای چندین سند همکاری سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از اهداف سفر رئیس جمهور به قطر است.در سال‌های اخیر و بعد از تنش سیاسی قطر با کشورهای عربی همسایه اش گشایش‌های زیادی در روابط ایران و قطر به وجود آمده است؛ تسهیل روادید گردشگری و تجاری، افزایش حدود سه برابری مبادلات تجاری و بهبود وضعیت ایرانیان مقیم قطر از جمله این موارد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۵۵
چرا مسئولین از توئیتر استفاده می کنند؟!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
چرا مسئولین از خودرو خارجی استفاده میکنن؟
چرا فرزندان مسئولین در کشورهای معاند تحصیل و زندگی میکنند؟
چرا مسئولین در محله های گران قیمت شهر در خانه های کاخ گونه زندگی میکنند؟
چرا حقوق مسئولین حتی در پایینترین رده ها چند ده برابر حداقل حقوق کارگر است؟
هر وقت جواب سوالتو گرفتی لطفا جواب سوالهای منم بپرس ممنونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
جالب اینجاست که با فیلتر شکن میرن تو توییتر و توییت میزنن که توییتر بده!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
‏دقت کردید از روزی که رئیسی به ریاست جمهوری رسیده، جریان اصلاحات دیگر نگران پوشش و دوچرخه سواری زنان نیست و همگی نگران فقر مردم شده اند!

نمیدانم زمان حاکمیت ایشان از فقر خبری نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
چرا ندارد حکم زور است دیگر هم سوال نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
جوان ها دارن از دست ميرن لطفا يك فكري بكنيد قطع كنيد همشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
ناشناس ۱۰:۵۷
داداش داری اشتباه میزنی! اون جریان اصولگرا بود که مخالف کنسرت و دوچرخه سواری و پوشش بانوان بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
چون همه امکانات مدرن دنیا را حق خود می دانند و شعب ابیطالب را حق مردممممممممممممممم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
والا تو زمان اصطلاحات حداقل تورم زيادى نداشتيم، دلار بالا پايين نمى شد. ناگهانى بولمون دود نمى شد بره هوا دلار توى ٨ سال اصلاحات به دو برابر هم نرسيد،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
چرا؟ چون چ چسبیده به را
آخ آخ این کوشکی راست میگه بخدا
آقای طلایی سفر به خیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
چرا امثال من در داخل مملکت خودمان نمی توانیم سفر برویم خوب خدمتی به
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
برادر من افسر جز ارتش بود میخواست بره عذاق زیارت از صد جا مجوز و استعلام گرفت.
چطور یه نفر در این سطح به راحتی به کشور معاند کانادا میره و میاد؟؟؟
کی مجوز میده؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
سردار طلایی جان برای مردم عادی که سردار نیستن این موارد هیچ اشکالی نداره ولی برای شما که عنوان سرداری جمهوری اسلامی را یدک میکشید مایه ننگ می باشد
اقای کوشکی چرا شما و دیگر سولان ازفضای مجازی می ترسید البته ملت ایران میدانند چرا شما ها و مسئولان خلاف نکنید چون خلافکاران معمولا از افشای خلاف انها در فضای مجازی وحشت دارند ( محمد صادق کوشکی تحلیلگر اصولگرا در اظهار نظری گفت: تلگرام، اینستاگرام و توئیتر در مثلثی شوم در حال طراحی و اجرای این جنگ ادراکی هستند,)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
ایشان استاد دانشگاه هستند .
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
جناب کوشکی،
علاج مبارزه فرهنگی و رسانه ای ، مبارزه فرهنگی و رسانه ای است، نه بگیر و ببند و انسداد و فیلتر، الان از 3 نرم افزاری که نام بردید 2 تای آنها فیلتر شده اند ولی میبینید که جواب عکس داده و کار خودشان را می کنند، یادتان باشد که همین ها خیلی از فسادهای مسئولان و خوشگذارانی فرزندان مسئولان در خارج از کشور را افشا کردند، حالا نه صد درصد درست ولی بالاخره مقداری از این اطلاعات که درسته ، ما باید صادق باشیم ، فقط و همین.
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
این ها چه جور مومنان و متدینینی هستند که با یک غوره سردی شون میشه با یک مویز گرمی شون می گیره

اون وقت این همه بدی، سرقت، دزدی ، اختلاس، حیف و میل بیت المال ، اعتیاد، چپاول و غارتگری نکیت زاده ها ککشون رو هم نمی گزه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
پس قانون چه کاره است که به اسم مومن و دل درد ، به هر چیزی گیر میدهند؟ . چرا ریشه ای به این مسئله رسیدگی نمی شه .
چرا از فایل صوتی دیگه خبر نمیگذارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
دوست خوبم مگه نشنیدی گفتن فایل صوتی چیز مهمی نبوده و سیاه نمایی شده
آقایان همچنان دنبال فروش نفت هستند مگر نمی بینی هنوز در وین هستند و بعد از چندین با که زدن زیرش با لجبازی همچنان همان راه قبلی را می روند آن وقت از دلار حرف می زنی که کنار بگذارند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
مش حسین آقا بودجه روزنامه خودشو با دلار میگیره بعد میگه دلار بده
اون بالاییا چه زندگی برای خودشون دارن دختر رامین و یه زندگی لاکچری و کاملا آزاد طلایی و سفر کانادا ولی مردم درمونده در زندگی ساده میگن‌ مردم سراوان برای خریدن نون باید پارتی داشته باشند عجیب زندگی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
50 تا کشتی رو یادت رفت
بله جناب کاشکی
آگاهی مردم و اطلاع تنها از اخبار خیلی خطرناکه
چه کنیم حالا ؟
همه را ببندیم که امثال شما باشند و حسین شریعتمداری و صدا و سیما و امثال علم الهدی ؟
یک بچه هم می‌داند ایراد فقهی چی بود حتی خود جنابعالی
پس فکر نکن خیلی تافته جدا بافته هستی!
خبرهای بالا را بخوانید
مسئولین و فرزندانشان هر کار دوست دارند می کنند ولی اگر یک نفر اینجا فقط نظرات شخصی اش را بیان کند دادستانی میاد وسط!!!!
این مثلث توسط دشمنان خبرپراکنی می شود و عده ای ساده لوح هم فقط دنبال خبرهای منفی و نفرت پراکنی علیه کشور هستند و مغز خود را بیشتر خراب و شست و شو دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
آره بابا فقط شماها خوبید. هر کی هم از بدیهای شما بگه آدم بدیه و دشمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
ساده لوح تر هم از تو مگه هست. تو بشین پای بیست و سی
بیشتر فیلم های سینمای وشبکه خانگی و برخی مواقع تلویزیون عامل ترویج خشونت و غیر اخلاقیات هست
و معلوم نیست در زندگی خصوصی این عوامل چی می گذرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
دوست عزیز اینا واقعیتهای جامعه ما هستن
شما و دوستان شما دوست ندارید اینا رو ببینید
حاجی جشنواره ول کن بچسب به لجن ولجن پراکنی نکن
راستی دختر رامین هم مجبور میشه برای یه مقدار پول موهای خودش رو بفروشه؟ اصلا میدونید بریدن موی بلند یه دختر نوجوون چقدر براش سخته یا نه برای خانم رامین و مهناز افشار همه چیز فرق میکنه اونا هیچ وقت لازم نیست موهاشون رو بفروشند
راستی میدونید تجارت شیر خشک فاسد چقدر سود داره مظنه هر قوطی شیر خشک فاسد نوزاد کش الان چقدره حرف موی زنان و دختران شد

چه خبر از سردار طلایی آخه ایشون خیلی حساس بودن رو موی زنان خلاصه ون و اینا بگیر و ببند
شایدم رفتند کانادا ببینند اونجا وضعیت حجاب زنان مو طلایی چطوریه
انقلاب نکردیم که شعار نه شرقی و نه غربی به سخره گرفته شود
و از نظر این یک عده ایران می شود عامل جنگ ها در جهان و خرابکاری!!!
یعنی قشنگ حق و باطل را برای اینها عوض کردن
امان از جهل
طبق نظر شریعتمداری باید از این به بعد شیر بدهیم و گندم بگیریم. ظاهرا بنده خدا فلسفه پیدایش پول را نفهمیده است
راستی چرا در مورد اتفاق سفارت ایران در لندن اظهار نظر نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
واقعیت این است که در معاملات تهاتری امکان حساب کشی وجود ندارد نه معلوم میشود چند فروختی نه چند خریدی و امکان سو استفاده بسیار زیاد می شود و اینها هم دنبال همین هستند
ذهن مردم کاملا سالمه چون ذهن امثال شما خرابه تمام تذکرات شما مربوط به جنس مخالفه که نشون دهنده فکر زیاد به این مسائل است ، دوره مشغول کردن مردم با این چیزها تموم شده
جناب کوشکی ، ان چیز که اکثریت مردم را دلسرد و عصبی و ناراحت کرده است

که افشا گری از جود ناکار آمدی و فساد و تبعیض تعداد زیادی از مسولان است
و اقلیتی هم از انها استفاده زشت و عیر اخلاقی میکنند
محمد صادق کوشکی چیزی که ذهن مردم خراب کرده آمریکا نیست امثال تو هستن
یک خریدار مو: برخی از مادران به دلیل نیاز مالی، موی دختران خود را می‌فروشند

آقای کوشکی این نتیجه انقلاب شماست نه آمریکا
آقای کوشکی هیچ چیزی به اندازه دزدی، اختلاس و بی اطلاعی مردم ازغارت بیت المال از طریق هلدینگ های رنگارنگ نیست.
اقای سردار طلایی برای چه کاری با شلوارک تشریف بردن باشگاه بدنسازی مختلط؟
سفر کاری بوده این سفر؟
کیهان: با تهاتر کالا ریشه غده سرطانی دلار را بکنیم
پس انشاالله بر میگردیم به عصر سنگ حجر!
انتقاد تند و تیز امام جمعه اردبیل از برخی نمایندگان مجلس!!!!!!!!!!!!!
حاج آقا به صورت غیرمستقیم از برادرزاده اش استاندار اردبیل در مقابل انتقاد نمایندگان اردبیل دفاع میکنند.
انتصاب برادرزاده اش از اول غلط بود و باید از این اتصاب فامیلی جلوگیری میکردند.
















0


0
همه افرادها و همه اشخاصهایی که در این صفحه و دیگر صفحات این سایت وزین نام برده شده یا نشده است؟
واکنش آیت‌الله نوری همدانی به حواشی جشنواره فجر

کاش ایشان در خصوص نرخ تورم کمرشکن خوراک مردم، خودرو، گو شت و مرغ تکون میخوردند.
مسئله اینجاست که وقتی فرزندان‌ یک‌ خانواده مثلاً انقلابی تحمل ایدئولوژی والدینشان را ندارند چه اصراری بر تحمیل این تفکر بر دیگر اعضای جامعه است؟ یکی خبر‌‌از کشتی ان دو اقازاده می دهد ان یکی در امریکا زندگی می کند این یکی مدل شده است. پس بک جای قضیه ایراد دارد.
پاسخ ها
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
واقعیتش اینست که یه جاش ایراد ندارد همه جاش ایراد دارد
چرا عکس هایش را نگذاشتید،.....حتی فرزندان خودتان شما را قبول ندارند ببیید چه کردید....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای کوشکی! ذهن مردم را رفتار شما و همفکرانتان ، تفکرات شما ، کردار شما ، رسانه بی خاصیت میلی شما و... تخریب می کند. حاجی خودتان و رفتارتان را تغییر بدهید مردم ما بسیار فهمیده اند.
نه حرف مردم اینه که این افراد با روش تربیتی که داشتن و نوع دیدگاه افراطی که نسبت به افراد جامعه دارند و مردم یا سفید مطلقند و یا سیاه مطلق، پس چطور نتوانستن حتی اعضای خانواده خودشون رو‌مطابق با الگوهای خودشون تربیت کنن ،پس چطور انتظار دارند مردم یک جامعه ،یعنی هشتاد میلیون آدم ،خط فکری اونها رو‌داشته باشند واگرنه با اقدامات تنبیهی سنگین روبرو‌میشن.اینها، بچه هاشون هم از دستشون فرار کردن و به خارج رفتن پس وای به حال مردم.این خانواده نمونه عالی یک سیستم پوسیده و خودکامه است که از القای افکار افراطی خود نتیجه ای بجز ازهم‌پاشیدگی نصیبش نشده،امیدوارم‌این سرنوشت در انتظار جامعه ما و مملکت نباشه
مثلث مجلس، دولت و قضاییه روی مخ مردم هستند. مخصوصا این مجلس انقلابی!
جناب کیهان نشینها اول جناح خودتان را از بازار دلار و ارزهای خارجی بیرون بیاورید و هم گروه و هم جناحهای خودتان را از بازار مسکن و طلا خارج کنید تا مردم ایران نفسی تازه کنند ،و آنگاه از تهاتر و گرانی و تورم ،و رکود ، خرده فرمایشات بکنید ؟
کیهان جان! درود بر تفکرات قرن بوقی و عصر حجری تان. آقای شریعتمداری الان قرن ۲۱ شده و دوران انسان های نخستین خیلی وقت ها پیش پایان یافته. البته از فکر و ذهن محدود و منقبض شما و همفکران شما این سخنان صد تا به یک غاز بعید نیست.به امید روزی که شما در تصمیم گیری ها تاثیر گذار نباشید اون روز عید مردم ایران است. به امید آن روز
جناب کیهان فکر نمی‌کنند که کشورهای دیگه مشکلی با دلار ندارن؟؟ مشکل از ماست که میخوایم با دنیای اقتصاد بجنگیم؟؟ آیا اقتصاد های ضعیف پاکستان و افغانستان و عراق با تهاتر میتونن مشکل ما رو حل کنن؟ جناب کیهان گول برق رو از عراق بگیر بعد سایر کشورها را از شر دلار خلاص کن. چی تو سرته خدا میدونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دنیای اقتصاد!!!!!؟
اگر آمریکا پیمان ببنده و پاره کنه و تحریم، اون وقت ما
با دنیای اقتصاد سر جنگ داریم!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
همه کشورها دارن به سمت کم کردن دلار می‌روند قربان
ناشناس
| Romania |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
از کشتیهای آغازاده ها چه خبر؟
سردار قلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
ای منافق
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
احتمالا کمیسون تهاترها خیلی به دوستان مزه داده می خواهند تا زنده هستند ادامه بدهند مردم هم هر بلایی سرشان بیاید بیاید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
کیهان همه چیز دان
مش حسین آقای دانا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
گیرم دلار رو گذاشتی کنار بر اساس چه بیسی میخای قیمت کالای تهاتری رو در بیاری . حتما یوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
کیهان واقعا نمی داند مبادله کالا یعنی برگشت به 6 هزار سال

پیش است که هنوز پول و سکه اختراع نشده بود !!؟؟

ظاهرا به 1400 سال پیش برگردیم !!؟

بهتر است تا به 6000 سال پیش !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
هه هه هه....
این چه الفاظی است کیهان استفاده می کنه... شر این غده سرطانی باید کنده شود... مشخصه مشکلش با دلار نیست. چون دلار آمریکاست و آمریکا استکبار جهانی است پس دلار غده سرطانی است و قصه الی هذا...
بابا ول کنید این شعارگوییها رو و کمی منطقی به دنیا نگاه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
درجواب سردار قلم ای ساندیس
سردار طلایی این همه پول برای زندگی در کانادا را از کجا آورده ای؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
پاسخ ها
سردار طلایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
با کار و تلاش و کوشش
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
از جیب من و تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
ایشون کار دارند پول در میارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
این پول ها
همون تورم هایی است که آقایون میگن باید تحملش کنید
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
اگربخواهی بدانی وخودت رابنادانی نزنی خرج زندگی درکاناداباتهران اختلاف جندانی نداردواگرکسی فرزندودامادش درکانادازندگی کنند میتواند میهمان آنان باشد. واقعاًبمن وشما چه مربوط است که دیگران چگونه دربازنشستگی زندگی میکنند وچقدربهتراست که مدیران ما مدتی درکشورهای پیشرفته زندگی کنندکه شایدبرای ماهم همان سبک زندگی رادرست کنند تادربورکینافاسووامثالهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
جناب طلایی اینرا بدان که وقتی از مزایای عالی مسولیت و

و فرماندهی استفاده میکردید

باید میدانستید که باید به سوالات مالی و نحوه زندگی تان

به مردم و کشور پاسخگو باشید و دقیقا به مردم ربط دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
چون به خلوت میروند ، ان کار دیگر میکنند !!!؟

طاهرا رعایت حجاب و فقه و اصول فقط برای مردم اجباری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
اتفاقا زندگی خصوصی این سرداران کاملا به ملت ربط دارد زیرا در خصوصی ترین مسایل زندگی مردم دخالت کرده و انواع عذاب ها را بر ملت تحمیل می کنند.
ملتموندن که دخترها و پسرهای آقایان وقتی چراغ خاموش از پولها و رانت و دلار پدرانشون استفاده میکنند و به نوعی از پولهای ملت ارتزاق میکنند هیچ گیر و گوری ندارند اما به محض اینکه دستشون رو میشه برای خودشان شان و مرتبه ای قائل می شوند و اعلام میکنند بت پدر محترم هم هیپگونه ارتباطی ندارند و خودشان همه کاره هستند !
پاسخ ها
ماشاله حزب اله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دوست نداری جمع کن از ایران برو
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
آره آقازاده ها مثل مردم عادی نیستند. اینا از یک روزه گی کار کردن، شاید هم از وقتی تو شکم مادرشون بودن و خرج خودشون رو دادن . برادرشون هم که شیرها و داروهای فاسد را وارد ایران می کردند همینطور بودند از وقتی چهاردست و پا راه می رفتند تو کار واردات و صادرات بودند.
اقای طلایی در مکان ورزشی مختلط به گناه نیافتادند یا فقط خانم‌ های ایرانی مردان را به گناه می اندازند!!!
اقای طلایی در مکان ورزشی مختلط به گناه نیافتادند یا فقط خانم‌ های ایرانی مردان را به گناه می اندازند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
ایشان گفته اند تا حالا سفرهای متعددی داشته اند. فوقش سفر اول یه کمی وول وولک گرفتند. بعدش دیگه عادی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
من کاری با آقای طلایی و امسال اینان که تو کشور دم از اسلام و دین میزنن ولی تو باطن چیز دیگری هستند ندارم

ولی دوست من خوب تو کشور های دیگه تمامی باشگاه ها مختلط هستند و زن و مرد و پیر و چوا نقاطی هستند...
ilii
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
جناب طلایی و دیگر رفقایشان فقط مردم را میخواهند زوری به بهشت بفرستند و برای خودشان و خانواده شان بهشت دنیا را برگزیده اند و هیچ اصراری به رفتن به بهشت آخرت ندارند
چرا می گویید احمدی نژاد اینها که فاز فکریشان با پدرشان متفاوت است خطبه عقد یاسین رامین را هم که خاتمی خواند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
راست میگه احمدی‌نژاد از طرفداران بلبل هند است.
آقای طلایی برو کانادا اصلا برو آمریکا ولی رفتن به سالن ورزشی مختلط چرا ؟تو که مخترع گشت ارشاد هستی .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
گشت ارشاد برای سرگرم کردن مردم ایرانه تا آقایون سرگرم رسیدن به اهدافشون باشن.
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
چون اونجا سالن جدا خیلی خیلی سخت پیدا میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
فکر بد نکنید رفته بود تحقیق بکنه و ببینه که آیا انجا هم میشود گشت ارشاد پیاده کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
دوست قشنگم
همه اینها برای من و شماست
آقایان از هفت دولت آزادند
یکی بررسی کنه و ببینه که تا حالا کدوم راهکار حاج حسین به درد ایران و ایرانی خورده؟تا حالا هر چی راهکار داده به نفع خارجی ها و به کام انها شده.انگار این بابا مامور شده که از ما بکاهد و بر انان بیافزاید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
مگه شک داری ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
ایشان دارند فقط برای کشور مورد علاقه و اهداف و اعتقاد

خودشان تلاش میکنند و الحق والانصاف هم خوب کار کروند

مرگ بر روسیه و پوتین و حزب کمونیست روسیه و چین
آقای عبدی احتمالا شما مسئله فقهی رابطه زن و مرد را از نظر شرعی نمی دانی؟ هر مسلمانی ارتباط زن و مرد را شرع اش میداند و گفتن مسئله فقهی از طرف علماء زمانی است که ان مسئله مجهول یا مردم ندانند، اگر شما مسئله فقهی اش را نمی دانی به رساله های عملیه مراجع کن تا یاد بگیری
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
میشه بفرمایید پدرومادر پیامبراسلام و حضرت علی چه طور به هم محرم بودن؟
جناب سردار طلایی : اتفاقا تو ایران هیچ چیز سر جای خودش نیست که اگه بود که....
درباره اظهارات نوشین معراجی:
این اظهارات در دو سوال زیر قابل بحثند:
1. رابطه یک زن با فرزندی که از غیر از روش های مرسوم ازدواج از او متولد شده باشد، رابطه مادر - فرزندی هست یا خیر؟ در صورتی که جواب بله است، کیفیت مادر بودن در این مدل از رابطه با رابطه ی یک مادر حلالزاده و فرزندش چه تفاوت هایی دارد و در "شرع اسلام" و "فرهنگ عمومی" چه محدودیت هایی علیه این مادر قابل اعمال است. (سوالی که منتقد پرسیده ناظر به همین موضوع است که چرا فیلمی که درباره زنی است که از شیوه ی غیررسمی مادر شده است باید به تمام مادران ایران تقدیم شود که ناظر بر تفاوت کیفیت مادر بودن در این دو رابطه از نگاه این منتقد است چیزی که معاون قضایی دادستان کل آنرا به تمام جامعه و علی الخصوص متدینین تعمیم میدهد)
2. بحث شرعی موضوع است که آیا "نکاح معاطاتی" صحیح است یا خیر؟ واژه ی عشق در کلام خانم معراجی و معتقدان به این طرز فکر، به فرایندی اطلاق می شود که طی آن در قالبی خارج از شیوه ی رسمی و با به کار بردن کلمات و الفاظی به جز آنچه در قانون و شرع آمده، یک زن و مرد عقد نکاح یا متعه می بندند. در این بخش علیرغم وجود میراث فقهی قابل توجه و ورود علمایی بزرگ در سطح اجتهاد و مراجع تقلید به موضوع، حتی یک نیم خط درباره آن توضیح داده نشده است که چرا علیرغم وجود این تراث فقهی، چرا این واکنشهای تند نسبت به این نظرات اعمال می شود (همان چیزی که آقای عباس عبدی هم متذکر شده)
3. مساله سوم؛ محل طرح این شبهات است. این شبهات در نشست مطبوعاتیِ جشنواره فجر که محل تعاطی افکار است طرح شده است. در این محیط منتقد و فیلمساز همدیگر را تا مرزهای توانایی هایشان تحت فشار قرار میدهند و قطعا نوشین معراجی یک کارشناس مذهبی نیست و حتی ممکن است به آنچه گفته باورمند نباشد ولی چون دیده که طرح این مباحث در سطح جامعه کاملا عادی است او هم به این مباحث نظری برای توجیه اقدامش توسل جسته اما به یکباره و به دلیل نامشخص، هجمه ای غیرقابل تصور علیه او صورت می گیرد بدون اینکه مقتضیات نشست های اینچنینی در نظر گرفته شود. اینگونه نشست ها حتی اگر در حوزه علمیه یا دانشگاه (نهادهای تخصصی) تشکیل شود باز هم شبهاتی از آن قابل استحراج است. اگر آقایان دقت می کردند میدیدند که بازار سوتی گرفتن در کشور داغ است و در شرایطی که سیاستمداران ِ کهنه کار با تحصیلات عالیه در سطح دکتری و سابقه سالها مصاحبه و سخنرانی، سوتی میدهند از این خانم چه انتظاری باید داشت؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خودت فهمیدی چه گفتی؟ این خانم می گوید من باور دارم اگر دو نفر همدیگر را دوست دارند حتی اگر عقد هم نکرده باشند فرزندی که از آنها بوجود می آید حلال زاده است!
آنوقت شما می گویی به جز آنچه در شرع آمده! به جز آنچه در شرع آمده یعنی نا مشروع. بعد می گویی عقد و متعه کرده! کدام عقد و متعه وقتی خارج از دایره شرع است؟ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
اون متدینینی که با صحبت یک خانوم پایه های دینشون به لرزه افتاد و کفن پوش شدند و تکدر خاطر شدند در زمانی که شرایط اقتصادی و مشکلات فراوان باعث هزاران بلا و معضل شده کجان پس
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
البته خودت میدانی چرامیگویندحرام زاده چون بدون عقدقراردادی ایجادشده البته اکثراًمادراینگونه اطفال علاوه برخودطفل قربانی رابطه بدون عقدقراردای است پدر کارش که تمام شدمعمولاً بایک کلمه خداحافظی غیب میشودمشکل هم برای مادرایحاد میشود وهم برای طفل بیگناه وهم برای اجتماع اینگونه اطفال بدون سرپرست وحامی بایستی بزرگ شونددرجوامعی که باسرپرست هم افراد کمترخوشبخت میشوندوای بحال بی سرپرست ها فرزند نعمت خداست ماحق نداریم نعمت خدارابدبخت وانگل جامعه کنیم حالا چون به این موضوع درشرع هم اهمیت داده شده یکعده لحبازخدانشناس برعکس عقل وشرع وعرف واخلاق عمل میکنند چون باعرف وقانون جامعه لج هستند کودکی رابدبخت میکنند حالا هرچه سفسطه کنید وفلسفه ببافیدبه احتمال نزدیک به محال چنین فرزندی خوشبخت خواهدشد
آریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
درود. با زبانی شیوا مغلطه و سفسطه کرديد
غفاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
رابطه زن و مرد باید بر اساس متقنی باشد که تبعات آن مایه بروز مشکلات بعدی کمتری شود. در حقوق، قرارداد ها ، ازجمله عقد ازدواج بایستی با کلماتی روشن و بدون تفسیر که به طور ضمنی به همه بند های قرارداد اشاره داشته باشد منعقد شود. خطبه عقد از همین قبیل است. به کنار از مساءل روانی زن . مردی که با هم رابطه دارند، این خطبه امکان تفسیر یک جانبه شرایط رابطه را میگیرد و در ضمن، بر اساس اصل متعلق بودن فرزند به صاحب فراش یعنی شوهر، مانع بی سر و سامانی فرزند میشود. در ازدواج سفید، مرد هیچ تعهدی نسبت به فرزند ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
اقا یا خانم بزرگوار بدتر از گناه عادی جلوه دادن گناه در جامعه است خانم معراجی چکاره بود در مورد مسائل فقهی نظر بده بدبختی جامعه همینه که افرادی که هیچی از مسائل نمیدونن در اون مورد نظر تخصصی میدن اون هم در تریبون رسمی شما هم معلومه از یه جاهایی داری تغذیه میشی ای شیطون
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
با توجه به شرایط مشابهی که در باره ازدواج سفید در بسیاری از کشورها وجود دارد؛ به نظر من بیشترین آسیب روحی و روانی ازدواج سفید به زن است. زیرا بانوان محترم در بسیاری از موارد فقط مورد بهره برداری قرار می گیرند و سپس رها می شوند. چون خودم در میان دختران اروپایی این حس سرخوردگی را می دیدیم.
این خانم نوشین معراجی، هر چیری است برای خودش است کارش مورد تقبیح است نه بخاطر ترویج ازدواج سفید و کثافت کاری های دیگر ش نیست این خانم چه حقی دارد حکم شرعی بدهد که کی حلال زاده است یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
می خواسته دیده بشه
کلا سلبریتی ها عقده دیده شده شدن دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عقیده اش اینه.با دلیل و منطق ثابت کن اشتباهه نه با تهدید.
ناشناس
| Singapore |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
فقط نوری همدانی میداند خدا چه می گوید بقیه مخلوقات ببو هستند؟
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
باسلام و احترام به همه دوستان.مهمترین بحث که باید در جامعه گفته بشه ولی متاسفانه یاغفلت شده و یا به عمد گفته نشده این موردها که اصولاً ازدواج یک عقد رضایی است و صرف اعلام رضایت طرفین کفایت می‌کنه برای ازدواج و سایر مسائل که مابه عتوان مقدمه و بحث شرعی عقد ازدواج میدونیم فقط جنبه قانونی داره نه شرعی ولی در طلاق چون یک ایقاع تشریفاتی هست باید شرایط اون تشریفات محقق بشه تا اون عمل شرعا اتفاق افتاده باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
و معنی و مفهوم خطبه صیغه : یعنی دو طرف راضی به یک زناشویی موقت و با یک زمان و وجه مورد توافق هستند

چرا از ایشان ایراد میگیرید ؟

اگر ایرادی هست ، بفرمایید از علمای دین بپرسید که چرا چنین است ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
کثافتکاری های دیگرش ؟؟؟؟
چرا تهمت می زنی ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
وقتی حوزوی ها به خودشان اجازه می دهند بطور صریح در مسائل پزشکی، فنی، اقتصادی، سیاسی، وووووو اظهار نظر کنند چرا خانم معراجی نتواند در مسائل شرعی اظهار نظر کند؟
مثلث شوم دروغ وریا، بی کفایتی و در عین حال تشنه ی قدرت وثروث بودن (دست درازی به بیت المال) کمر مردم را شکسته است‌....
پاسخ ها
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
کاملا درست گفتی، موافقم.
فقط بجای مثلث، شد پنج ضلعی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
به خاطر افکار بخشی از مردم میخواهید اینترنت را رو به کل مردم ایران ببندید؟
آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی
چند ده مقام عالی مذهبی به اظهارات نوشین معراجی واکنش نشان داده اند اما دریغ از یک نیم خط نقد علمی بر موضوع
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
ترویج جفت گیری شبیه حیوانات نقد علمی میخواد؟ از طرفداران نوشین معراجی کی راضی میشه خواهر خودش با این روش بچه دار بشه؟ اون فیلم و فیلمنامه توقیف براش کمه. باید سوزونده بشن. اینو کم داشتیم که بریم به سمت زندگی جنگلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
چرا این حصرات از دزدی های اقازاده هایی که 50 فروند کشتی دارند

نگران نمی شوند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
گرچه حضرت امام (س) همان‌گونه که ملاحظه گردید ضرورت شرعی اجرای صیغه لفظی در تحقق ازدواج بین زن و مرد را به صراحت شامل ازدواج موقت نیز دانسته‌اند، اما با این حال در فصل نکاح انقطاعی (تحریر الوسیلة؛ ج‌2، ص: 274) بر این نکته بار دیگر تصریح و تأکید نموده و می‌فرماید:

مسألة 1 النکاح المنقطع کالدائم فی أنه یحتاج إلى عقد مشتمل‌على‌ إیجاب و قبول لفظیین و أنه لا یکفی فیه مجرد الرضا القلبی من الطرفین و لا المعاطاة و لا الکتابة و لا الإشارة، و فی غیر ذلک کما فصل ذلک کله‌

یعنی: ازدواج موقت مانند ازدواج دایم است در این‌که احتیاج دارد به عقدى که دارای ایجاب و قبول لفظی است؛ و در این‌که تنها رضایت قلبى دو طرف و معاطات و نوشتن و اشاره، در تحقق آن کفایت نمى‌کند و نیز در غیر این‌ها از احکام، همان‌گونه که همۀ این‌ها به تفصیل بیان شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
حالا نقد علمی کنن شما می فهمی یعنی یا میگه این خزعبلات چیه؟! یه حرفی نزنین که توش بمونین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عزیزم نقد علمی چیه موضوع فقهیه و نقدی نداره خانم معراجی اشتباه کرده خلاص
مثلت نیست دزدگیره . دزدیها رو افشا میکنه
پاسخ ها
حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
آفرین. به همین دلیل هم دنبال بستنشون هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
این بده
امثال نوشین معراجی خیلی مقصر نیستند؛ مقصر اصلی یکسری مسئولان نظام هستند که طی چهل سال گذشته متولی امور فرهنگی کشور بودند اما بجای حرکت در مسیر اصیل انقلاب، گرفتار هواهای نفسانی و قدرت طلبی و رقابتهای جناحی شدند و فرمان کار به مرور از دستشان در رفت و شد آنچه نباید می شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
شما آقای رامین و سردار طلایی رو فراموش کردین؟ اینها این همه زحمت کشیدن
رد پای فساد در قراردادها و پروژه ها و در مسیر اجرای آن باعث شده است که هم کارها به درستی و با دقت و تخصصی انجام نشود و هم در مسیر اجرای آن هزینه های اضافی را بر بیت المال وارد و باعث تغییر اولویت های سازمان های دولتی به نفع رانت خواران شود و اساساْ افراد مفسد به طولانی کردن و پیچیده کردن فرایندها علاقه مند هستند
نهادهای اطلاعاتی بجای تمرکز روی مسائل سیاسی که اکثر آنها جنبه انتقادی دارند باید روی مفاسد اقتصادی تمرکز کنند و دست های فاسد را که منفعت شخصی برای آنها مهم تر است را با پایش دقیق و شفاف قطع کنند البته اگر باور کنیم که نهادهای نظارتی و اطلاعاتی هم خودشان دچار فساد نیستند که باید با دلیل محکم و مستند و شفاف سازی آنرا اثبات کنند
و باید بفهمیم که حفظ نظامی که واجب تر از نماز است منظور حفظ پاکدستی و عدالت گستری و فساد ستیزی آن است و گرنه اساساْ حفظ نظامی که ریشه های آنرا فساد گرفته باشد معنی ندارد
این روزنامه کیهان فکر کنم جوگیر شده یکی نیست به اینها بگه ما نیاز به سرمایه گذاری در صنایع نفت و گاز داریم اخه این همسایه ها چی دارن به ما بدن، همین الان پول ما تو عراق بلوکه شده
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
جدی نگیر چون یک بچه هم از اینا بیشتر می فهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
وظیفه ساخت عراق با ماست باید عراق را اباد کنیم و خسارت جنگ هم خبری نیست و ما باید مقاوم باشیم و شکم انها بترکد
کانادا در باشگاه ورزشی مختلط !!!هیچ چیز جای خودش نیست چ.ن اگر بود ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
اتفاقا همه چیزمان با همه چیزمان جور است
خوشی برای مسئولین بدبختی برای من و شما
آخه ارزش پول تو به دلار ربطی نداره که ! ارزش پول تو در برابر طلا مس آجر گل وهر کوفت وزهر مار دیگه افتاده ،
واقعا معلمان تازه استخدام دارن عشق می‌کنند بخاطر کمبود شدید معلم طرف هنوز یکسال خدمت نشده تو شهر خدمت میکنه ؟ خدا شاهده ۱۳ سال ۲۰۰ کیلومتر از شهرم اول خدمت بودم ، اختلاف حقوقم با یک نیرو باسابقه دقیقا یک سوم بود حالا تقریبا دارن بهترین جا خدمت می‌کنند و تقریبا معادل یه باسابقه میگیرن هر چند بخور و نمیر هست ولی واقعا شرایط خدمتی براشون عالی شده.
جناب آقای روحانی به بازنشستگان در پرداخت ها بی حرمتی نکرد. پاسخ میداد وآقای نوبخت گرامی اطلاع رسانی میکردند ما قدر دان آنان هستیم. ولی دولت کنونی احکام صادره را 9 ماه است پرداخت نکردند وآقای میر کاظمی هم پاسحگو نیستد وصم وبکم و مغرور تشریف دارند ونمره صفر عملکردی دارند واطلاع رسانی
مروری بر خانواده های شمخانی، ولایتی و .... بکنید تا بفهمید مشکل از کجاست
رامین مدتی مشاور وزیر ارشاد دولت احمدی‌نژاد بود که بعدا به سفارش احمدی‌نژاد برکنار می شه وزندگی فرزندان رامین ربطی به احمدی‌نژاد نداره پسر رامین در دولت روحانی خلاف کرده نه در دولت احمدی‌نژاد حالا چه اسراری دارید که اون رو به احمدی‌نژاد به چسبونید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
اصرار درسته اسراری یعنی رازها
دروغگو دشمن حداست
کوشکی: مثلث تلگرام، اینستاگرام و توئیتر دارد ذهن مردم را تخریب می کند.
این سه ضلع ، ذهن مسئولان را تخریب نمی کند ؟
سانسورچی ها همیشه منفورند مهم نیست اسمشان چی باشد
کیهان: با تهاتر کالا ریشه غده سرطانی دلار را بکنیم
اوه اوقر بخیر تا حالا کجا بودی ؟ از زمان دولت احمدی نژاد هی میگید دلار ارزش کم کردیم ولی تاثیرش بیشتر شد تو بخدا دیگه تا حالا هر چی افاضات کردید بسه بذارید مردم زندگیشونو بکنند
کوشکی: مثلث تلگرام، اینستاگرام و توئیتر دارد ذهن مردم را تخریب می کند
جالب اینکه بدونید تعداد زیادی از اعضای خانواده محترم شهدا و ایثارگران و جانبازان محترم موندن به مردم بابت اوضاع فعلی چی بگن چون وقتی از شون سوال میکننم میگن ما چی فکر میکردیم و حالا چی شده
با عراق میخوای چی تهاتر کنی؟ به فرض که کل نفت ایران رو با تهاتر فروختی، چند صدم درصد از اقتصاد دنیا رو تحت تاثیر قرار میگیره؟ ت
رفتن به کانادا یا اصلا کره ماه! اشکالی نداره،اما دو رو بودن شما و مسئولانی که در جامعه از مردم چیزی میخوان که خودشون در خلوت خلاف ان را انجام میدند.ریاکاری شما جای سوال است سردارررر!
اقای طلایی در مکان ورزشی مختلط به گناه نیافتادند یا فقط خانم‌ های ایرانی مردان را به گناه می اندازند!!!
جالب است من که گهگاهی به باشگاه ورزشی میرفتم هیچوقت با شورت نرفتم.
خیلی کم استفاده میکنم اما ذهن مردم رو شما خراب کردین و میکنین وخواهید کرد
من یه پدرم
موهای دخترم را برای خرید یه گوشی اندروید که برنامه شاد داشته باشد فروختم
نفرین بر فقر و نداری
کاش اونروز میمردم و دخترم به خاطر پسرانه شدن موهایش
گریه نمیکرد
ایضا ای زن تو پول این همه چرخ چرخ عباسی را ازکجا آوردی که حالا بهت برخورده
ماهم دوست داریم که لااقل سفری به یک شهر زیارتی داشته باشیم به خدا پولش را نداریم یعنی نمیتوانیم
مثلث دروغ، فساد، بی‌عدالتی چطور؟
جالبه، هر کسی می‌گه نخورین، نپوشین، نکنین، خودش بعدا می‌ره اون‌ور هم می‌خوره، هم می‌پوشه، هم می‌گه به شما چه. پولیو که بابت کارات گرفتی با تمام سودش پس بده به خزانه، بعد برو هر کاری خواستی بکن.
آقای طلایی به اصطلاح متدین، شما ها که بهتر باید بدونین مهم نیست گوینه خبر کی باشه بلکه اصل خبر مهمه: "«اُنظُر الي ما قالَ و لا تَنظُر الي مَن قالَ»
انشالله که با این حدیث مشکلی ندارید؟!! حالا این حنا که خیلی وقته رنگش رو از دست داده به محض اینکه پته روی ال میوفته سریع می گن بی بی سی، سن ان ان، فلان و فلان که مثلا مردم بگن ای بابا اینا دشمن! هستن پس حتما دروغه! بس کنید بابا بس کنید

تابناک جان اگه دیدی حرفته حقه چاپ کن
بهتره بگی داره فکر مردم رو درست می کنه.
کد خبر: ۶۶۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
سیدحمید حسینی، رئیس اتحادیه صادرکنندگان نفت و گاز، در گفتگو با «انتخاب»:
در شرایط فعلی، نفت ایران با ۱۰ تا ۱۲ درصد تخفیف به فروش می رسد / غیر از تخفیف، هزینه بیشتری برای حمل و نقل و اسناد انتقال می‌پردازیم / روزانه حدود ۱۷۰ میلیون دلار بابت عدم فروش نفت ضرر می‌کنیم / ضرر تحریم‌های نفتی رقم‌های نگران‌کننده‌ای است
این یعنی ماهی 5 میلیارد دلار و سالی 60 میلیارد دلار با این پول نمیشه تمام مشکلات اقتصادی را حل کرد جناب شریعتمداری ؟ این فقط به خاطر تحریم است قطعا شما از تحریم اسیب ندیدی .مقاوت مال مردم و ثروت مال دوستان
مثلثی شومی که مردم را بیچاره کرد . دزدی و رانت ، بی‌کفایتی و پارتی بازی و عدم شایسته سالاری است
جناب کوشکی مثلث تلگرام اینستا توییتر خطرناک‌تره یا مثلث مسئولین فرزندانشون و فامیلای مسئولین؟ تا کی میخواهید از پله شهدا و جانبازان بالا برید والله که خانواده شهدا و جانبازان هم از این وضعی که شما و مجموعه مسئولین برای این مملکت ساختین دارن خون گریه میکنن البته که باید از این مثلث ناراحت باشید چون هر روز یکی از شاهکاراتون رو رو میکنن
چنان مملکتی درست کردند که با همه ثروت و قدرتی که دارند خود و فرزندانشان حاضر نیستند درش زندگی کنند و اقعا که خیلی زحمت کشیدید و ایثار کردید
در کانادا مگر استخر زن و مرد جداست ؟
کانادا به افرادی که سابقه ی مدیریتی داشتند به راحتی ویزا و اقامت میده تا با این جور اتو گرفتن ها ضربه به انقلاب بزنه
اصلا این اقا برای چی به کانادا رفته بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
کانادا فقط متخصصان و سرمایه داران کلان را می پذیرد و طلایی چون در زمره متخصصان نیست پس در زمره سرمایه گذاران است که با چپاول بیت المال مانند بقیه سرمایه گذاری کرده است.چون با حقوق یک نظامی نمی توان در کانادا سرمایه گذاری کرد.
سال‌ها پایه اقتصاد دنیا بر این مبنای اشتباه دلار پایه‌گذاری شده ؟ امریکا با ثبات ترین کشور دنیا در امنیت سرمایه گذاری است بعد اگر اختراعات امریکا نباشد زندگی امروزدنیا فلج میشود برای همین پایه اقتصاد دنیا بر مبنای دلار است۰ تو فعلا بگو اسلاما اسلاما تو را چه جنگ با دلار!!!
جناب سردار طلایی چگونه است که شماها فقظ سفر کاری به کانادا دارید ولی مردم دیگر خیر و جالب است که کانادا را برای سفرهای کاری انتخاب میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
شاید رفته تا به کارهای خاوری سر و سامان بده
آقای کیهان تو سر پیازی یا ته پیاز اقتصاد و سیاست کاری دولت به جنابعالی ارتباطی ندارد . دست از این کارهایت بردار.
یکی کوشکی رو از برق بکشه!
اقای طلایی، یعنی اون محیط مختلط باشگاه ورزشی تحریک کننده نبود؟
آقای به اصطلاح طلایی این پولها را شماها از کجا میارید که به کانادا سفر می کنید ؟ سفر کاری ؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر حلال زاد و حرام زاده بودن حضرات تعیین می کنند که الان رگ گردنشان کلفت شده اما خود اقایان عنوان نمی کنند هرجایی که احساس نیاز بین زن و مرد شکل گرفت خودسان با خواندن خطبه حتی اگر عربی نشد به فارسی بگویند پس چرا الان حرف می زنند شاید آن زن و مرد در هنگام احساس خطبه خوانند بودند و فرزند شکل گرفته حلال زاده است
جناب آقای محمد صادق کوشکی سرت زیر برف نکن و مثلث تلگرام ،واتساپ و تویئتر مقصر تغییر شکل ذهن مردم نکن واز خون شهدا و خانواده محترم آنان مایع نزار مقصر تغییر شکل ذهن مردم شما و مسئولان هستید چون در ظاهر به این شکل و به خلوت می روید آن کر دیگر می کنید نمونه آن برخورد قهری سردار طلایی با مردم و خودش در کانادا در سالن ورزشی مختلط با این کار سردار دین شان به فنا نرفت نمونه دیگر فرزندان محمدعلی رامین و نقش بازی پدر محترمشان ....
ای کاش یک آدم عاقل اداره کیهان را به دست می گرفت. این روزنامه فقط رو اعصاب ایرانی ها رژه می دهد بند الان 34 هزار دلار طلب به خاطر کارهایی که انجام داده ام دارم و یک شماره حساب ندارم که پولم را بگیرم. من می خواهم پولم را در حسابم داشته باشم نه اینکه بدهم کس دیگری آن ور آب تا این ور آب به من ریال دهد آن هم با نرخ ظالمانه من این پول را آتش می زنم ولی یک سنتش را نمی گذارم مورد حمایت کیهان ببینند.
حرکت آقای طلایی را باید در شورای شهر تهران جستجو کرد و آقای عبدی هویت واقعی خود را باید نشان بدهد
محمد صادق کوشکی تحلیلگر اصولگرا در اظهار نظری گفت: تلگرام، اینستاگرام و توئیتر در مثلثی شوم در حال طراحی و اجرای این جنگ ادراکی هستند....... ایشان فراموش کردند که مقابل سفارت عربستان فریاد می زد و تشویق به بالا رفتن از دیوار می کرد!... چه کسی در حال ضربه زدن به کشور و مردم است؟....
شبکه مجازی و افشاگریهایش خیلیها را ترسانده
یکی به این گوشکی بگه چند میگیری جو الکی و‌پوپولیستی ورست کنی. کارت خوبه؟!
مسئولان هم دوست دارند مثل مردم عادی زندگی کنند ولی متاسفانه اسیر دروغ و ریا و فریبکاری شده اند.....مجبورند یقه را تا آخر ببندند و ریش بگذارند و بله قربان بگویند!!!..... بیایید با مردم یک رنگ باشید .....
آقای شریعتمداری روزنامه کیهان ، پس شما هم به نوعی معتقد به برنامه نفت در برابر غذا هستید ( تهاتر )؟
حضرت امیرالمومنین علی ع زمانیکه در راس حکومت بود سخت ترین محدودیت را نسبت به بیت المال و خزانه اعمال مینمود و همواره بر خود سختگیریها میکرد تا درد جامعه را فراموش نکند.
حالا اقای طلایی میگوید رفتم کانادا مسافرت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه مسافرتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با کدام پول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر شما انجا تجارت داری؟؟؟؟؟؟؟
تازه شما که گشت ارشاد را اجرایی کردی چطور روی خودت پیاده نکردی؟؟؟؟
کانادا جزو جبهه غرب و از هم پیمانان شیطان بزرگ است تو جبهه دشمن چکار داشتی؟؟؟؟؟
شما باید دقیقا پاسخگو باشی.
حکومت عدل علی این مسائل را بر نمی تابد.
راستی از فایل صوتی چه خبر؟
چطور ما به خواست خودمون بخوایم تو اینستاگرام عکسهای خودمون رو بذاریم، بعدش باید بریم تعهد و ... بدیم؟! بعد این آقا که یک حقوق بگیر دولت بوده معلوم نیست این همه پول از کجا آورده و رفته کانادا و حالا هم میگه شخصی هست و به خودم مربوطه!!!
زمان فیش حقوق نشون دادن میگید ما کمترین حقوق رو میگیریم چطور بااین حقوق کم این همه مسافرت میری؟
چه خبر از کشتی هنوز توقیفه یا آزاد شد؟
هرکی از فضای مجازی بد بگه، اتفاقا در موضع ضعف هست و از ترس این حرفها را می زند. فضای مجازی حتی با فیلتر کردن هم بسته نخواهد شد و کار خود را خواهد کرد. شما باید تغییر کنید و یه مقدار بفکر ملت باشید.
بابات هم جناب شریعتمداری نمی تواند دلار را حذف کند خود تو داری دلار حقوق می گیری مرد حسابی چرا به مردم دروغ م یگوییید
نظر این خانم نقد علمی نمی خواهد این نظر گویای باطن وفرهنگ غربی این خانم است که با باور های شرقی مادر تضاد است
سردار هیچ چیز جای خودش نیست اگر بود تو و امثال تو که کم هم نیست نباید بودید
جناب کوشکی مثلثی که داره ذهن مردم رو خراب میکنه مثلث فساد ،ناکارآمدی و فقره . الان اینجا توییتره یا من با فیلتر شکن آمدم؟ خب مرد مومن اینترنت ملی هم بشه همینجا حرفم رو میزنم.اتفاقا با قطع نت فضا به ضرر شما تغییر میکنه چون پرده ها کنار میره
خانم رامین مردم رو نادون فرض نکن .هزاران آدم شریف توی همون صنعت مد و لباس سالها کار کردند و نتونستن از خودشون شرکتی داشته باشن . تو با کارگری توی داروخانه رفتی کمپانی از خودت ساختی؟؟؟؟دروغ و وقاحت حدی داره
حالا یک خانمی در یک میتینگی نظر شخصی خودش را گفته که البته بعد از آن اظهار پشیمانی کرده و عذر خواهی نموده!این را کرده اند پیراهن عثمان!ولی وقتی شخص یا گروهی اختلاس یا دزدی می کند و یا به مردم ظلمی روا می دارد سرشان را می کنند زیر برف!
میشه حضرات بفرمایند صیغه محرمیت ادم و حوا و والدین پیامبروامام علی رو چه کسی خونده؟
کشورهای دیگرهم با دلاربه مشکل خورده اند برای همین دنبال تبادل با پول ملی خود هستند
همه اقوام ومذاهب دردنیامراسم رسمی ازدواج دارند وبسیارهم محترم می شمارند مربوط به ما مسلمان ها تنها نیست آقای عبدی برای مسئله ای به این وضوح مقاله علمی می خوای
مثلث تلگرام واتساپ وتویتر دارد دهن مردم را بیدار می‌کند نه مسموم
تهاتر کالا؟؟؟؟!!!!! این بابا 5000 سال عقبه
پول کانادا رفتن سراردان از کجا می آید ؟؟؟؟؟
(بخشهای مهم سخنان سردار مرتضی طلایی نایب رئیس اسبق شورای اسلامی شهر تهران و رئیس پلیس اسبق تهران بزرگ : من مانند هزاران فرد دیگر بر حسب کاری که داشتم (به کانادا-تاکید از مصاحبه کننده است) رفته ام)

البته که سفر به هرجا (در چهارچوب مقررات) حق هر شهروندی است و اینکه که شما از حق شهروندی خودتان استفاده کردید مشکلی نیست
برای یک آدم عادی علت سفر هم مهم نیست اما برای شما که هم جایگاه سرداری دارید و هم جایگاه مسئول، شفاف سازی در خصوص علت سفر مهمه
سردار هزاران فرد دیگه‌ای که میرن غرب پرستند!!! شما که غرب ستیزی چرا؟
هزاران نفر دیگه‌اي که میرن برای سرمایه‌گذاری میرن شما که مسئول بودی حتما هم مستضعف و یک خونه و یک ماشین پراید هم بیشتر نداری برای چی رفتی؟
هزاران نفر دیگه‌ای که میرن برای تحصیل میرن شما که الان نیاز به تحصیلات عالیه نداری برای چی رفتی؟
هزاران نفر دیگه‌ای که میرن برای تفریح میرن شما هم برای تفریح رفتی؟ ای داد ای بیداد تفریح اون هم از نوع غربی!!! البته عکس باشگاه حتما فتوشاپه
هزاران نفر دیگه‌ای که میرن، میرن تا تو کانادا خونه بخرن شما هم رفتی خونه بخری؟
هزاران نفر دیگه‌ای که میرن مهاجرت میکنن برای زندگی بهتر و زندگی اونطور که دلشون میخواد. شما مگه زندگی خوبی نداری؟ شما هم قصد مهاجرت دارید؟
هزاران نفر دیگه‌ای که میرن برای آینده فرزندشون میرن شما که حتما آینده فرزندانتون تامین برای چی رفتی؟
سردار هزارن فرد دیگه‌ای که میرن سردار نیستند شما که سرداری چرا رفتی؟
سردار هزارن فرد دیگه‌ای که میرن قرار نیست الگو باشند شما که هم سرداری و هم مسئول، و قراره الگو باشی چرا رفتی؟
هزاران نفر دیگه‌ای که میرن چون مردم عادی هستند و سردار و مسئول نبودند نیازی به شفاف سازی ندارند ولی شما که سردار و مسئول بودی نیاز به شفاف‌سازی داری؟

بخش دیگری از سخنان سردار : (متاسفانه دوستان ما به جای اینکه توجه کنند وقتی بی بی سی و منوتو و اینترنشنال به این مسائل می پردازند، مشخص است پشت آن قصد و غرضی است)

واقعا درسته. بی بی سی و منوتو قصد و غرض دارند. قصد و غرضشون هم اینکه که دوستانتان شما را بشناسند.

سردار شفاف سازی کنید که قصد و غرض بی بی سی و منو تو را خنتثی کنید.

راستی چرا کانادا به بعضیا اینقدر راحت ویزا می‌ده!!!!!!؟؟؟؟؟
کیهان: با تهاتر کالا ریشه غده سرطانی دلار را بکنیم) اخه باسواد ! فکر می کنی بقیه به فکرشون نرسیده ! امریکا هر نوع معامله ای را با ایران ممنوع کرده حالا شما می خوای بجای نفت کلم بگیر خفاش بگیر برنج بگیر یا طلا اگر مشخص شد او تحریم اعمال میکند انوقت فکر میکنی چین ان سطح بالای معاملات و فروشش را به امریکا بخاطر ما بخطر می اندازه !
برادر طلایی بهتر نبود پول حلال این سفر رو تو این شرایط خرج محرومین میکردی اونوقت وجهه انقلابیت هم حفظ میشد
به نظر می رسد تهاتر خلاف اصول قانون اساسی است بویژه اصل 153 و کی داد کی گرفت نفت می دهند حالا اگر برادران پول نیاوردند وبردند کشور دیگری که عیب ندارد نوش جان حلال حلال حلل حلال حلال ............................................................................................................... ما که صادرات داریم بهترین خبر است بقیه ........................................
خانم نوشین معراجی نیشتر به توموری چرکین زده.که سالهاست در بین جوانان مملکت رواج داره و آقایون حتی جرات اظهار نظر در این مورد رو ندارن.خوب ازدواج سفید بد.راهکار شما برای تسهیل ازدواج شرعی چیه.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
از نظر اسلام‌وقتی دو‌طرف راضی باشن و اظهار کنن کافی است و شرعی!!!
آقای کوشکی مثلت بی کفایتی ، فساد سیستماتیک ، بی عدالتی مردم را رنج می دهد
چطور دختر معاون وزیر ارشاد رو به احمدی نژاد ربط میدید که هم اون معاون بعدا جلو احمدی نژاد ایستاد هم اون وزیر فرهنگ ولی کشتی های پسر فلان مسئول فعلی مهم نیست
خانواده رامین از اول هم همین بودند حتما پدرشان هم همینطور فکر می کنند منتها برای رسیدن به پست و پول و پله، باید تظاهر به دینداری و خدمت در دولت انقلابی می کردند.
اگر شما که فرزند رامین هستید و از راه پدرت جدا می دونی خودت رو، چرا از پولی که پدرت از این راه دراورده داره استفاده می کنی و لذت می بری و پزش رو میدی. پس باید از این پول هم منزجر باشی. معلومه که مرامت هم عشق و حاله به هر قیمتی نه اینکه من راهم جدا و متفاوته.
کوشکی: مثلث تلگرام، اینستاگرام و توئیتر دارد ذهن مردم را تخریب می کند


حضرات انتظار دارند وقتی مردم میروند بازار و قیمتهای سیب زمینی و پیاز و گوجه و مرغ و گوشت ولبینات
رو

وقتی می بیند

ملت برایشان دعا وصلوات ختم کند

خوب صد البته برایتان صلوات ودعا که نمی فرستند بجایش در فضای مجازی

که تنها راه نفس کشیدن برایشان باقی مانده

طوری دیگر ذکر خیرتان را بکند

حالا هی شما بگو اینها کار

دشمن

است
وقتی قرار است از یک معامله ضعیف دفاع کرد همین می شود مثل برنامه نفت در مقابل غذا برای عراق: "تجربه چندماه اخیر دولت سیزدهم در استفاده از گزینه تهاتر کالا با کشور‌های دوست نشان داد، می‌توان با وجود حتی نوسانات شدید اقتصادی دلار را از چرخه مبادلات تجاری حذف کرد"
این رامین حداقل بابت بدبخت کردن تعداد زیادی روزنامه نگار و‌هنرمندو‌… به بهانه حجاب و … بیاد از مردم عذرخواهی کنه! حتی دخترت هم قبولت نداره! چه حقی داشتی افکار عصرحجری ات را به بقیه تحمیل کنی؟!؟
این طلایی باید محاکمه بشه از کجا پول آورده و‌چجوری غیر قانونی پول فرستاده اونور!!!؟
ایا احکام نورانی اسلام انقدر ضعیف هست که با چند جمله ناصواب

خدشه دار شود

یا با عملکرد بد اقتصادی حضرات است که زیر سئوال می رود

چرا حضرات نسبت به این همه ظلم احساس خطر نمی کنند
آقای طلایی چندین ساله به خاطر مشکلات مالی توی کشور خودمون نمیتونیم سفر کنم و خانواده ام رو جایی ببرم بعد شما با پررویی تمام میگی سفر رفتم اونم کانادا بعدشم میندازی گردن منوتو و این و اون ؟!!!! شما اگر این دشمن خیالی رو نداشتین چیکار میکردین؟
سردار طلایی هزینه سفر به کانادارو از کجا اورده کسانیکه می خوان بروند می دونند گرفتن ویزا که اسون نیست هیچ هزینه سرسام اور داره ایشون با حقوقی که می گیرند چطر از پسش بر اومدن؟
با سلام ..این مثلث زور و زر و تزویر است که ذهن مردم را خراب کرده است نه تلگرام و اینستا و واتس آپ ....خود شکنید آیینه شکستن خطاست....
این آقا و امثال او برای مردم روضه می خوانند ولی حرفهایشان در خانه خودشان هم خریدار ندارد
آقای صادق کوشکی ، اعتقادات و نظرتان را برای خودتان و اصلاح زندگی شخصیت نگهداری و بکار ببرید ! مانند آقای رامین ، کاربرد اعتقادشان در حد خانواده و فرزندتان نیست !
تلاش کیهان برای ماله کشی بر ناتوانی دولت منتخبشان با پیشنهاد روش عصر حجری تهاتر به جای دریافت پول نفت.
اقای سردار طلایی صد بار رفتی کانادا یک بار هم مارو میفرستادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
ماشین گشت ارشادش ما را میفرستد تا آب خنک بخاطر دو تار مو بخوریم.
اگر با ذهن باز به حرفهای خانوم معراجی گوش کنید ،متوجه می شوید که نظرشون قابل اعتناست. چرا فرزند حاصل از یک رابطه عاشقانه که زن و مرد هر دو از آن رابطه رضایت دارند،باید حرام زاده نامیده شود .اصلا چرا اینقدر دوست داریم به همه چیز و همه کس انگ‌های زشت بزنیم و القاب نا زیبا بدهیم . در یک ازدواج اجباری که زنی ممکن است به هزار دلیل نگفته فقط به آن تن در داده و در رابطه زناشویی که به آن دل نداده تا قلبا” محرم‌مرد‌گشته و از نظر عاطفی در این رابطه مورد تجاوز قرار می گیره ولی چون خطبه ای خوانده شده،این رابطه مشروع و این فرزند حلال زاده محسوب ،میشه.آیا این رابطه بنظر اقایون مشروع است؟.تا زمانیکه که اقایون فقط ظاهر رو می بینند و به خود ،بخصوص در امور زنان و بویژه به امور عاطفی و روحی ،مسایل زنان نگاهی مستبد و سطحی و خشک مقدسی داشته و زحمت مطالعه و مشاوره با روان شناسان رو بخود نداده تا به پیچدگی های روحی زنان بخصوص در روابط زناشویی ،نگاهی درست و خارج از فقط فقه داشته باشند ،زنان همچنان با انگ‌های نا زیبا ،گناه کار دیده شده و در سکوت رنج خواهند کشید و نتیجه اش خودکشی ،فرار و یا کودکان سر راهی خواهد بود. روابط انسان‌ها در عصر جدید با توجه به پیشرفتهای همه جانبه و آگاهی یافتن مردم از حقوق خود که صد البته حق دوست داشتن و دوست داشته شدن هم از ان جمله و جز حقوق بشر محسوب می شوند،با تهدید و ارعاب قابل شکل دادن نیست . اقایون یا خود را به روز کنید و یا با درد نادیده گرفته شدن کنار بیایید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
عالی بود.
صالیا رامین مقصر نیست .پدرش مقصر است که بزور مردم را می خواهد آنطور تربیت کند که مد نظرش است در حالی که نمی تواند این نگرش را حتی به دخترش هم تحمیل کند.تا کی می خواهی بفهمی که راهت کج است جانم.
آقای طلایی ما هم اجازه داریم با شلوارک تو باشگاه مختلط ورزش کنیم؟ فقط همینو جواب بده
جناب طلايي
كانادا كشوري نيست كه شما پاسپورت دستت بگيري بري بليط هواپيما بخري و بري تفريح . براي رفتن به كانادا ميليون دلار نياز داري يعني ميلياردها تومان . همين رو توضيح بديد كه اين پول رو از كجا اوردي كه كانادا بهت ويزا داده؟؟؟
آقای طلایی اگر همه چیز سر جای خودش است،‌ چرا تو سرمایه کشور را بردی کاناد مصرف کردی؟ چرا با زور ملت ایران را به بهشت میفرستی و خودت راهی جهنم کانادا میشوی؟ بگذار ملت وخودشان تصمیم بگیرند که خواهان بهشتند یا جهنم!!
متاسفانه تخصصص حرفه ای کیهان ماله کشی در هر امری ؛ جناب کیهان یا به عبارتی کهیان، مگر در روزگاران گذشته های بسیار دور هستیم که برای جبران نبود پول و رونق اقتصادی ناچار به داد و ستد یا به تعبیر عربی شما تهاتر باشیم. همه این گفته ها به دلیل گریز از FATF و نبود تعامل بین المللی کشور روی داده است و حال جنابعالی رویکرد ناچار گونه ارتباط با چین و روسیه را با تهاتر توجیه می کنید!
آقای طلایی حدود ده سال قبل که شما عضو شورای شهر بودید 20% از سهم یکی از پر کارکرد ترین شماره رند چهار رقمی و معروفترین شماره آن زمان مخابرات استان تهران که برای پرداخت هزینه تلفن مشترکین در نظر گرفته شده بود ،بر چه اساسی بنام شما شد ؟؟؟؟؟؟؟ قوه قضاییه راست می گوید پیگیر شود لطفاً .
آقای سردار طلایی! ببخشید شما به نوعی نظامی و کارمند هستید، مگه حقوق کارمندان و یا نظامیان و سردارن چقدر هست که شما رفتی برای تفریح کانادا؟ دیگه اینکه شما که خودتون حسابی تو خط نظام و اسلام هستید و دیگه در زمینه منکرات و ... استادید! چرا برای تفریح تشریف بردید کشوری که نه اسلامی هست و نه رابطه خوبی با ما داره و سالهاست که هر چی بیانیه علیه ایران صادر میشه، یک پاش کانادا هست؟!!
حساسیت نشان دادن به یک اپلیکیشن خاص توسط مسوولین و متفکرین رده بالای ما کار زشتیه. شما بیا پایه های نظام اجتماعی رو درست کن اگر راست میگی. چکار به فلان اپلیکیشن و فلان سایت داری. بررسی این جور مسایل ناچیز کار برنامه های تلویزیونیه نه مسوولین رده بالا که پول میگیرند برای این مملکت کارهای اساسی بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دیگه از جماعتی که سگ و گربه و اینترنت و فرزند آوری و خصوصی ترین کارهای زوجین رو مد نظرشون دارن انتظار داری صحبت کردن راجع به اپلیکیشن براشون زشت باشه؟
سلام درخصوص جنجال هفته اخیر و اظهار نظر جناب آقای عبدی من تمام دوستان علاقمند رو دعوت میکنم در مسئله نکاح بحث مطاعات رو مطالعه بفرمایند . آن موقع خواهند دید این سر و صداها هیچ مبنای شرعی و فقهی ندارد . و علتش و نیاتشان را نمیدانم . ساید فقها ترس این رو دارند که موضوع در اجتماع از دستشون در بره .که به نظر من آقایون نباید دایه مهربانتر از مادر بشوند . شاید هم میخواهند فایل صوتی به فراموشی سپرده شود.
بهر حال اگر دوستان ( فقها ) اصل فقه را به مردم نشان بدهند وضعیت فرق میکند و جامعه بازتر و آزادتر میشود و دکان برخی تخته میشود .و رحمانیت و تحمل در دین برای آحاد جامعه مشخص میشود.
دختررامین نشون میده که ریاکاری رشد بالای داشته تو مملکت
طلايي تو كانادا چكار داشتي ؟ با شلوارك تو باشگاه مختلط دنبال چي بودي ؟ يالا جواب بده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
میخواسته بانوان اونجا رو ارشاد کنه. شما چرا اینجوری هستین ؟!
از طلایی بپرسید: اونجا تو‌ کانادا ناهار خورده!؟!
اقای کوشکی همین ابزارها در دست شما هم هست ، شما چرا نمی تونید افکار مردم اونها رو منحرف کنید؟
آقای کوشکی شما یا کارکرد این سه سایت را که نام برده اید را ننیدانید یا نظارت به ندانستن آن میکنید. قبل از هر چیز به نظرم خانواده شهدا قیم و‌سخنگو لازم ندارند و اگ فکر میکنید حرف درستی زده اید چرا فی الفور از خانواده شهدا مایه گذاشته و آنها را خرج نظر خونان میکنید. بیشترین کار سایتهای که نام بردید اطلاع رسانی بدون سانسور بجز موارد خاص، اتصال و هم افزایی جریان‌های فکری و عقیدتی بیشتر با ماهیت زندگی عادی و بدور از سیاست بازی و اشنایی با ایده ها و‌طرز فکر و زندگی جوامع مختلف و در کنارش تبلیغات و کسب در آمد هست. آنقدر که سما اگر بخواهید در مورد عقاید ، مذهبی و غیر مذهبی از جمله فقه و فقیهان شیعه در سایتهای مجازی اسناد متقن و رایگان و سهل الوصول پیداکنید و از آنها استفاده کنید که در هیچ کتابخانه ای ، حداقل در کشور خودمان وجود ندارد. بیداری و آگاهی بخش جزء اصلی استفاده از این فضای مجازی است . البته این فضاهای مجازی صرفاً برای خوش آمد شما و یا اصولاً هیچ شخص دیگری محتوا تولید نمیکنند. بسیاری از محتواها ساخته خود کاربران است. انجه شما و بسیاری دیگران‌ را ناراحت و یا میترسامد این است که در کنار سخنان امثال شما سخنان موافقان و‌مخالفان را به اطلاع همگان آنهم سهل و ساده و مجانی و آابته بدون سانسور میرساند. فسادی که در کشور در جریان بوده و هست و اخیراً نمونه ای از وجود فساد گسترده در ارگانی خاص اتفاق افتاده را همین فضای مجازی اطلاع رسانی و منتشر برا آگاهی عام کرد . این کار فی ذاته بد بوده است یا خوب ؟ شما نظرتان چیست... ؟ مکالمات را دو‌دشمن نداشته اند بلکه دو تن از خودی ترین ها داسته اند. عامل پخش خبر را مبکوبید‌ ولی اصل اتفاقاتی که محتوای این آگاهی بخشی بوده است را نمیگوییم برحورد‌کنید چون شما و ما از این حرف‌ها کوچکتریم ولی اقلاً میتوانید آنطور که خلافکاران و حامیانشان میخواهند نگذارید که موضوع فراموش شود.
عزیزان غیرتی ورگهای گردن قوی ثروت واموال عمومی به وسیله غارتگران خودی مثل سیل داره میره خارج ومردمی که صاحب ابن مملکت هستندله نابودشدن شماچسبیدین به یه خانمی که چه گفته البته حرف خوبی نزده اگربرای حرف نارواموضع گیری میکنید دربرابرمسؤلین که مردم راریشخند میکنندهم هم
یعنی الان یه نفر صرفا یه اظهار نظر کنه و حلال زادگی رو زیر سوال ببره تو زندگیت تاثیرش بیشتره یا مبارزه با فساد، رانت خواری و مطالبه شفافیت؟!
کیهان: با تهاتر کالا ریشه غده سرطانی دلار را بکنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!کی از دست این روانی ها که ایران را ویران کرده اند راحت می شویمممممممممممممممممممممممممممممممم
کیهان: با تهاتر کالا ریشه غده سرطانی دلار را بکنیم! یارو دست اش به گوشت نمی رسید ادعا داشت پیف پیف بو می دهد. برای پیشبرد سیاست تنش و تقابل فرقه ای در منطقه و فساد و سوء مدیریت و بن بست های ساختاری داخلی چه چوب حراجی به منافع و امنیت ملی و جمعی کشور و مردم ملاها می زنند.‌ راستی دلارهای سفر و خرید خانه و اقامت آقازاده های نظام جمهوری اسلامی به آمریکا و لندن و کاناد بایستی با تهاتر صورت بگیرد.
جناب طلایی اصلا فکرشو میکردی بتونی بری کانادا ؟
امثال کوشکی و طالبزاده و حسن عباسی با چه صلاحیتی تریبون پیدا کردن؟ اتفاقا خود خود اینا هستن که با حرفهای بی اساس سعی در مسموم کردن اذهان دارند
جناب سردار درست میفرمایند حق هرکسی هست هرجور دلش خواست و هر جا دلش خواست زندگی کند . ولی اشکال کار اینجاست که همین سردار این حق را از مردم ایران گرفته . ومدام هم دشمنی با غرب را البته برای طی کردن پله های ترقی ترویج کرده . حالا چطور شده که ایشان کانادا را برای مسافرت انتخاب کرده ؟ چرا به کشور های اسلامی نرفتید سردار ؟ چرا در انظار و جلوی چشم نامحرم با شورت هستید سردار ؟ توکه تحمل دوتا تار مورا نداشتی حال چه اتفاقی افتاده ؟ دین عوض شده ؟ یا تو از دین برگشتی سردار ؟
مثلث قیمت مرغ گوشت وسیب زمینی اذهان مردم خراب کرده
ظاهرا کانادا لیان شامپو شده هرکسی خوب دزدی می کنه یا اختلاس کلان داره به اسانی به کمک رافت اسلامی سر از کانادا در میاره جالبه که مثلا کانادا با جمهوری اسلامی هم رابطه نداره اما تعداد مسئولین جمهوری اسلامی در کانادا و انگلیس که قبلا پست و مقام داشتن از مسئولین درون ایران بیشتر شده !!!!!! همین کانادا فرزند یک خانواده که سربازیش در سپاه بوده را اجازه نداده وارد کانادا بشه اما کرور کرور نظامی هایی که قبلا در سپاه بوده اند به کانادا رفت و آمد دارند کلا مشخصه راابطه پنهانی و صمیمانه ای با جمهوری اسلامی داره عین دموکرات های آمریکا و البته انگلیس
مرگ بر آمریکا فقط مال ماست و زندگی در آمریکا مال شما....! سید مهدی صدراساداتی در تلگرام نوشت: فرزند سرباز واقعی ومیدان‌دار جنگ با آمریکا، گرین کارت همان کشور در حال جنگ با ما را دارد. بعلاوه مختصر برج سازی و کشتی داری. این سرباز واقعی بدرستی آبروی خود وخانواده را فدا کرده است. البته به علاوه آبروی مقدسات وجنگ وشهدا و استکبار ستیزی.
سوال از خانم صالیا رامین،تحصیل در اروپا اونم تو رشته های اینطوری بسیار هزینه بر است آیا ایشون بدون حکایت پدر و مادر میتونستن اینکار رو بکنن؟؟ اگر آره پس چرا میلیونها جوان ایرانی نتونستن؟ چون پول نداشتن. بقیه اش هم مشخص است پول پدر و مادر ایشان از کجا اومده ؟ آیا تمام کارمندان این مملکت همچین امکاناتی دارند وهمچین درآمدهایی ؟ جوابش مشخصه.
الان آقای عبدی از فقها فقیه تر شده؟!!!!
اقای طلایی شما که هر روز شعار مرگ بر امریکا سر میدی و میدونی ما هیچ روابط دیپلماتیکی با کانادا نداریم برای چی میری جز اینکه بخواهی یکاری مثل بیزنس انجام بدی فرضا هم کار ضروری داشتی وقتی تو کشور خودت اجازه نمی دی باشگاه مختلط زده بشه چطور خودت استفاده می کنی پیداست که جنابعالی هیچ اعتقادی نداری و یک ادم دو روی کامل هستی و حتی هیچ اعتقادی به رهبر عزیزمون نداری و یادت باشه خداوند ادمهای دو رو رو اشکار می کنه تو جزء بردن ابروی خون شهیدان کاری دیگه نکردی
هر سفر رفت و برگشت از کانادا چقدر هزینه دارد ؟از کجا میارید
آهان یادم نبود شماها و راننده های تریلی ،باند هستید
اولا سخنان این خانم تقطیع شده

دوما اگر هم درست باشد باز حوزه علمیه مقصر است

چون آنها انقدر وارد سیاست شده اند که جامعه و دین را رها کرده اند

آنها با دست خود جدایی دین از سیاست را البته معکوس رقم زده اند
نود درصد حوزوی ها در سیاست فعالیت دارند ده درصد دردین
کلا فعالیت آنها در دین کم شده
و خودشان جدایی دین از سیاست را رقم زدند
اگر همین بی مسئولیتهای غیرپاسخگوی مسئول برای مسایل مهمتری اینطور واکنش نشان میدادند وضع مردم اینطور نبود.
آیات عظام چرا سکوت کردن در ظلم گرانی دروغ ریاکاری مسولان....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی