بازدید 20062
۱
هفدهمین «افطار» در تابناک

صوت: دعای امیرالمؤمنین را در مسجد کوفه بشنوید

در آ‌غاز نوای «ربنا» ‌و پس از آن دعای‌ روزهای ماه مبارک رمضان و سپس دعای روز هفدهم‌ و در بخش‌ بعدی این برنامه، قطعه‌ای کوتاه از موذن زاده در مدح و ثنای‌ مولا علی(ع) را خواهید شنید... در ادامه مناجات امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) را در مسجد می‌شنوید.‌
کد خبر: ۳۳۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۷ 26 July 2013
موذن در غروب هفدهم رمضان 1434 در حالی نام خداوند متعال را به بزرگی بانگ می‌زند که خدا را شکر می‌کنیم توفیق همراهی‌تان را در این ماه عزیز نصیب‌مان کرد تا در نیمه دوم این ماه شریف‌ نیز با بسته‌ای در‌خور میهمانان مهمانی خدا‌، همراهتان باشیم.

به گزارش «تابناک»، همچون افطارهای پیشین، در آغاز نوای دلنشین «این دهان بستی دهانی باز شد...» ‌و سپس نوای خاطره برانگیز «بِنَبیٍّ عَرَبیٍّ وَ رَسولٍ مَدَنی» را خواهید شنید.

در ادامه نوای «ربنا» ‌و پس از آن دعای روزهای ماه مبارک رمضان (یا علی و یا عظیم) را می‌شنوید که به روایت حضرت امام جعفر صادق و امام موسى کاظم ـ علیهماالسلام ـ پس از نمازها در ماه مبارک رمضان خوانده می‌شود.

دعای روز هفدهم، بخش‌ بعدی این برنامه صوتی است. در دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان می‌خوانیم:

اللهمّ اهْدِنی فیهِ لِصالِحِ الأعْمالِ واقْـضِ لی فیهِ الحَوائِجَ والآمالِ یا من لا یَحْتاجُ الى التّفْسیر والسؤالِ یا عالِماً بما فی صُدورِ العالَمین صَلّ على محمّدٍ وآلهِ الطّاهِرین

خدایا راهنمایی‌ام كن در آن به كارهاى شایسته و اعمال نیك و برآور برایم حاجت‌ها و آرزوهایم را اى كه نیازى به سویت تفسیر و سؤال ندارد! اى داناى به آنچه در سینه‌هاى جهانیان است، درود فرست بر محمد و آل او پاكیزگان
!

سپس قطعه‌ای کوتاه از موذن زاده در مدح و ثنایی مولا علی(ع) خواهید شنید: «مشکلی نیست که آسان نکند دست علی/ دست حق گشت، دست توانای علی/ با مهر تو، پروانه شدم، شمع شدم، سوختم، آموختم/ امروز روز شادی اهل یقین است/ روز فرح از بهر کل مومنین است/ روز نزول رحمت جان آفرین است/ تا می توانی کن شادمان».

در ادامه مناجات امیرالمومنین حضرت علی (ع) را در مسجد می‌شنوید؛ نوایی آکنده از بندگی وخضوع و خشوع در بارگاه پروردگار متعال از سوی نخستین شهید محراب که تا پایان شب‌های قدر پیاپی تقدیم‌تان خواهد شد.

در پایان نیز در این غروب جمعه، تواشیح «این الامام المنتظر/ این الغیاث المدخر/ طال التصابر سیدی / عجل ایا نور البصر / عظم البلا برح الخفا / کشف الغطا» را می‌شنوید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
خداوند تبارک وتعالی به شما سایت تابناک که با این مناجات یاد ونام اول مظلوم عالم را هرچه بیشتر زنده میکنید از جانب امام زمان خیر دنیا وآخرت بدهد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست