بازدید 24281
۱
پانزدهمین «افطار» در تابناک

صوت: از سخنان آیت‌الله بهجت درباره علت خلقت تا نوای سالار عقیلی

نخست سخنان آیت الله بهجت را درباره علت خلقت بشر و سپس قطعه «آتش سودا» با صدای «سالار عقیلی» از آلبوم نغمه هم‌رازان را که تبیان منتشر کرده، می‌شنوید.
کد خبر: ۳۳۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵ 24 July 2013
نوای پانزدهمین اذان مغرب رمضان 1434 در حالی گوش‌های روزه‌داران را نوازش می‌دهد و بدینسان لطف هم‌نشینی‌ با شما پای سفره افطار نصیب‌مان می‌شود که دور از انصاف است تا این ساعت عزیز را بدون بسته‌ای درخور چنین ساعتی کنارتان بگذرانیم.

همچون افطارهای پیشین، در آغاز نوای دلنشین «این دهان بستی دهانی باز شد...» را می‌شنوید و سپس نوای خاطره برانگیز «بِنَبیٍّ عَرَبیٍّ وَ رَسولٍ مَدَنی» را خواهید شنید. صوت: از تشریح مرگ توسط یک شهید تا لذت خودستایی!

در ادامه نوای «ربنا» ‌و پس از آن دعای روزهای ماه مبارک رمضان (یا علی و یا عظیم) را می‌شنوید که به روایت حضرت امام جعفر صادق و امام موسى کاظم ـ علیهماالسلام ـ پس از نمازها در ماه مبارک رمضان خوانده می‌شود.

صوت: از سخنان آیت الله بهجت درباره علت خلقت بشر تا نوای سالار عقیلی

دعای روز پانزدهم، بخش‌ بعدی این برنامه است. در دعای روز پانزدهم ماه مبارک رمضان که در آن بیشتر بر بندگی و دلدادگی برای او تأکید شده است، می‌خوانیم:

اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ طاعَةَ الخاشِعین واشْرَحْ فیهِ صَدْری بإنابَةِ المُخْبتینَ بأمانِكَ یا أمانَ الخائِفین.

خدایا روزى كن مرا در آن فرمانبردارى فروتنان و بگشا سینه‌ام را در آن به بازگشت دلدادگان به امان دادنت اى امان ترسناكان!

سپس نوای «سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزََّ وَ هُوَ لَهُ أَهْلٌ/سُبْحَانَ الْإِلَهِ الْجَلِیلِ/سُبْحَانَ مَنْ لا یَنْبَغِى التَّسْبِیحُ/إِلا لَهُ سُبْحَانَ الْأَعَزِّ الْأَکْرَمِ/سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزََّ وَ هُوَ لَهُ أَهْلٌ» را می‌شنوید.

در ادامه‌ مناجات بسیار زیبای محمدمعتمدی، خواننده سنتی کشورمان را که برای ماه رمضان تقدیم به مردم ایران کرده است و پس از آن، سخنان آیت الله بهجت را درباره علت خلقت بشر می‌شنوید.

سپس قطعه «آتش سودا» با صدای «سالار عقیلی» از آلبوم نغمه همرازان را که تبیان منتشر کرده می‌شنوید.


دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
پروردگارا!ماایمان آوردیم پس گناهان ماراببخش وآبروی ماراحفظ کن وماراازعذاب آتش نگاه دارزیرا توبخشنده مهربانی آمین یارب العالمین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست