بازدید 38008
۸
سومین «افطار» در تابناک

صوت: از «این دهان بستی دهانی باز شد» تا «اذان سیلم مؤذن‌زاده»

در سومین افطار ماه مبارک رمضان، نخست نوای خاطره برانگیز «این دهان بستی دهانی باز شد...» و سپس ربنا با نوای استاد سلیم موذن‌زاده را خواهید شنید. در ادامه اسماءالله‌الحسنی تقدیم شما روزه‌داران عزیز می‌شود و پس از آن به اذان مغرب ‌با صدای استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی، گوش جان خواهید سپرد.
کد خبر: ۳۳۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶ 12 July 2013
همزمان با فریاد مؤذن در سومین غروب رمضان 1434 زانو به زانو کنارتان نشسته‌ایم تا با هم به افطار بنشینیم و برای افطاری نیز یک نوای مشتمل بر آنچه درخواست داشته‌اید، تقدیم حضورتان می‌کنیم.

در سومین افطار ماه مبارک رمضان، نخست نوای خاطره برانگیز «این دهان بستی دهانی باز شد... » را می‌شنوید و سپس نوای پرخاطره ربنا را خواهید شنید.صوت: از اذان سلیم موذن زاده

در ادامه اسماءالله‌الحسنی تقدیم شما روزه‌داران عزیز می‌شود و پس از آن، به اذان مغرب را با صدای استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی گوش جان خواهید سپرد.

در ادامه دعای روزهای ماه مبارک رمضان (یا علی و یا عظیم) را می‌شنوید که به روایت حضرت امام جعفر صادق و امام موسى کاظم ـ علیهماالسلام ـ پس از نمازها در ماه مبارک رمضان خوانده می‌شود.

دعای روز سوم بخش‌های بعدی این برنامه است. در دعای روز سوم ماه مبارک رمضان می‌خوانیم: اللهمّ ارْزُقنی فیهِ الذّهْنَ و التّنَبیهَ و باعِدْنی فیهِ من السّفاهة و التّمْویهِ و اجْعَل لی نصیباً مِنْ کلّ خَیْرٍ تُنَزّلُ فیهِ بِجودِکَ یا أجْوَدَ الأجْوَدینَ.

خدایا روزى کن مرا در آن‌ روز هوش و خودآگاهى را و دور بدار در آن روز از نادانى و گمراهى و قرار بده مرا بهره و فایده از هر چیزى که فرود آوردى در آن به بخشش خودت اى بخشنده‌ترین بخشندگان.

سپس یکی از ادعیه توصیه شده برای ماه رمضان را می‌شنوید. سید بن طاوس از حضرت امام جعفر صادق و امام موسى کاظم ـ علیهماالسلام ـ روایت کرده که فرمودند: پس از هر نماز در ماه رمضان این دعا را بخوانید.

سرانجام سخنان آیت‌الله بهجت درباره «بندگی خدا تنها راه رستگاری» را می‌شنوید؛ سخنانی مهم از مردی که گوشه‌گوشه زندگی‌اش، فرصتی برای درس گرفتن بود. در پایان نیز با دعای شهید بهشتی‌ با شما بدروید می‌گوییم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۸
دمت گرم تابناک این کارت خیلی خوبه ادامه بده. میشه جای اون بخش سخنرانی طولانی هم از نواهای خاطره انگیز دیگه یا جملات زیبای نوستالژیک استفاده کنی
تابناک جون این دهان بستی هم با صدای استاد شجریان است. خوب بود حداقل یک اسمی از استاد می اوردید.
خوب و بسیار عالی
دمت گرم خیلی حال دادییی
واقعا حیف که ربنا رو تلویزیون پخش نمیکنه
ربنا در ذهن همه مردم ایران با تنین استاد شجریان نقش بسته و هیچوقت صدای استاد از خاطره ها پاک نمیشه،
تابناک تشکر تشکر، منو یاد ماه رمضانها در کودکیم انداختی، لطفا هر روز این کار را بکن در ضمن دعای هر روز رمضان را هم به این فایلها اضافه کنید. متشکرم
مثنوي افشاري استاد شجريان سالهاست در دل و جان ما جاي گرفته است.نوايي آسماني و روح نواز كه در لحظات افطار تو را بر فراز آسمانها به پرواز در مي آورد و تا نزديك دوست مي برد.پاينده باد ایران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست