بازدید 19779
۴
دوازدهمین «افطار» در تابناک

صوت: از سخنان تاریخی شهید حسین خرازی تا نوای ناظری

سخنان به یاد ماندنی شهید سرلشکر حاج حسین خرازی، فرمانده و قهرمان هشت سال دفاع مقدس در شب عمليات را به نام «هر چه داریم از دعاست» و همچنین آواز عرفانی «ای دل غم عشق از برای من و توست» را با صدای «شهرام ناظری» می‌شنوید.
کد خبر: ۳۳۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰ 21 July 2013
همزمان با دوازدهمین اذان مغرب رمضان 1434 در حالی پای سفره افطار می‌نشینیم که با تحفه‌ای، ملتمس دعایتان هستیم.

همچون افطارهای پیشین، در آغاز نوای دلنشین «این دهان بستی دهانی باز شد...» را می‌شنوید و سپس نوای خاطره برانگیز «بِنَبیٍّ عَرَبیٍّ وَ رَسولٍ مَدَنی» را خواهید شنید. صوت: از تشریح مرگ توسط یک شهید تا لذت خودستایی!

در ادامه نوای «ربنا» ‌و پس از آن دعای روزهای ماه مبارک رمضان (یا علی و یا عظیم) را می‌شنوید که به روایت حضرت امام جعفر صادق و امام موسى کاظم ـ علیهماالسلام ـ پس از نمازها در ماه مبارک رمضان خوانده می‌شود.

دعای روز دوازدهم، بخش‌ بعدی این برنامه است. در دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان که بیشتر بر خواستن از خداوند متعال برای یافتن توانمندی کمک به یتیمیان، فقرا و مستمندان است، می‌خوانیم:

اللهمّ زَیّنّی فیهِ بالسّتْرِ والعَفافِ واسْتُرنی فیهِ بِلباسِ القُنوعِ والکفافِ واحْمِلنی فیهِ على العَدْلِ والإنْصافِ وامِنّی فیهِ من کلِّ ما أخافُ بِعِصْمَتِک یا عِصْمَةَ الخائِفین

خدایا زینت ده مرا در آن با پوشش و پاكدامنى و بپوشانم در آن جامه قناعت و خوددارى و وادارم نما در آن بر عدل و انصاف و آسوده‌ام دار در آن از هر چیز كه می‌ترسم به نگاهدارى خودت اى نگه‌دار ترسناكان.


صوت: از سخنان تاریخی شهید حسن خرازی تا نوای ناظری

سپس نوای «سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزََّ وَ هُوَ لَهُ أَهْلٌ/سُبْحَانَ الْإِلَهِ الْجَلِیلِ/سُبْحَانَ مَنْ لا یَنْبَغِى التَّسْبِیحُ/إِلا لَهُ سُبْحَانَ الْأَعَزِّ الْأَکْرَمِ/سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزََّ وَ هُوَ لَهُ أَهْلٌ» را می‌شنوید.

در ادامه، مناجات بسیار زیبای محمدمعتمدی، خواننده سنتی کشورمان را که برای ماه رمضان تقدیم به مردم ایران کرده، ‌و سپس نوای «مناجات» با صدای «سامی یوسف» را می‌شنوید.

پس از آن سخنان به یاد ماندنی شهید سرلشکر حاج حسین خرازی فرمانده و قهرمان هشت سال دفاع مقدس در شب عمليات را با نام «هرچه داریم از دعاست» را می‌شنوید.

در پایان نیز آواز عرفانی «ای دل غم عشق از برای من و توست» را با صدای «شهرام ناظری» می‌شنوید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
با سلام
این صدای شهید حسن باقری(غلامحسین افشردی) است نه صدای شهید خرازی.
خدایا!اگرفراموش کردیم یابه خطارفتیم ماراببخشای وبرمارحمت آورآمین یارئوف یارحیم
مطمئنین از شهید خرازیه؟

فکر کنم اشتباه کردین

به نظرم حسن باقریه...
کیفیت بسیار پایین بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست