بازدید 20312
۱
هشتمین «افطار» در تابناک

صوت: از مناجات سامی یوسف تا سخنرانی شهید همت

در آخر سخنرانی کوتاه سردار شهید حاج ابراهیم همت را با موضوع «همه کارهایمان برای خدا باشد» می‌شنوید؛ سخنرانی که ریشه‌ها و نوع تفکرات این قهرمان ایران زمین و دلاورمرد هشت سال جنگ تحمیلی را به تصویر می‌کشد.
کد خبر: ۳۳۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱ 17 July 2013
هشتمین غروب رمضان 1434 در حالی با نوای اذان به افطار روزه‌داران گره می‌خورد که این بار نیز با امیدواری هم‌سفره دعاهای زیبایتان شده‌ایم.

همچون افطارهای پیشین، در آغاز نوای دلنشین «این دهان بستی دهانی باز شد...» را می‌شنوید و سپس نوای پرخاطره ربنا را خواهید شنید.

در ادامه نوای اسماءالله‌الحسنی تقدیم شما میهمانان سفره کبریا می‌شود و پس از آن، نوای ملکوتی اذان با صدای استاد نزار قطری را گوش جان خواهید سپرد.

پس از آن دعای روزهای ماه مبارک رمضان (یا علی و یا عظیم) را می‌شنوید که به روایت حضرت امام جعفر صادق و امام موسى کاظم ـ علیهماالسلام ـ پس از نمازها در ماه مبارک رمضان خوانده می‌شود.

صوت: از مناجات سامی یوسف تا سخنرانی شهید همت

دعای روز هشتم بخش‌ بعدی این برنامه است. در دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان که بیشتر بر خواستن از خداوند متعال برای یافتن توانمندی کمک به یتیمیان، فقرا و مستمندان است، می‌خوانیم:

اللهمّ ارْزُقنی فیهِ رحْمَةَ الأیتامِ وإطْعامِ الطّعامِ وإفْشاءِ السّلامِ وصُحْبَةِ الکِرامِ بِطَوْلِکَ یا ملجأ الآمِلین

خدایا روزیم کن در آن ترحم بر یتیمان و طعام نمودن بر مردمان وافشاء سلام ومصاحبت کریمان به فضل خودت اى پناه آرزومندان. 

در ادامه مناجات بسیار زیبای محمد معتمدی، خواننده سنتی کشورمان را که برای ماه رمضان تقدیم به مردم ایران کرده، می‌شنوید؛ مناجاتی که روز گذشته در تابناک منتشر شد و مورد استقبال شما روزه‌داران عزیز قرار گرفت و سپس نوای «مناجات» با صدای «سامی یوسف» را می‌شنوید.

پس از آن، شعر مشهور شیخ بهایی را با صدای سینا سرلک تقدیمتان می‌کنیم؛ شعری که امیدواریم در این ماه رمضان به فراموشی نسپاریم و به یاد داشته باشیم که رمضانمان صرفاً به دعا و نیایش نگذرد و دست فتاده‌ای را نیز بگیریم.

در آخر سخنرانی کوتاه سردار شهید حاج ابراهیم همت را با موضوع «همه کارهایمان برای خدا باشد» می‌شنوید؛ سخنرانی که ریشه‌ها و نوع تفکرات این قهرمان ایران زمین و دلاورمرد هشت سال جنگ تحمیلی را به تصویر می‌کشد.


دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
خدایابعزت که خوارم مکن/بذل گنه شرمسارم مکن/مسلط مکن چون منی برسرم/زدست توبه,گرعقوبت برم/بگیتی نباشدبترزین بدی/جفابردن ازدست همچون خودی/مراشرمساری ز روی توبس/دگرشرم سارم مکن پیش کس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست