بازدید 26423
هزار و هشتصد و سی و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مربع سه ضلعی سرلیستی اصلاح طلبان/کنایه چهره اصولگرا به سهم‌خواهی پایداری‌ها/روایت باهنر از لایحه دولت اصلاحات برای اصلاح قیمت بنزین/تأیید بازداشت یکی از مشاوران احمدی نژاد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان اصلاح شد/راهکار نژادبهرام برای بیان اعتراضات مردم/تذکر کواکبیان درباره فیلترینگ اینترنت و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ 19 November 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
تأیید بازداشت عبدالرضا داوری از سوی وکیلش
 
وکیل مدافع عبدالرضا داوری از بازداشت موکلش خبر داد. مهدی مصطفی پور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر از وضعیت موکلم خبر نداریم، گفت: مامورین گفتند که از تیم عملیات دادستانی تهران هستند. فردا از دادستانی موضوع را پیگیری می‌کنیم که آیا دادستانی دستور جلب او را داده است یا خیر. وی از اینکه آیا دستگیری موکلش مرتبط با کانال آمدنیوز یا موضوع دیگری بوده است یا خیر، اظهار بی اطلاعی کرد.
 
پزشکیان: هر کسی حق دارد اعتراض کند
 
نایب رئیس اول مجلس گفت: می‌توان کار یا حرف مسئولی را قبول نداشت، اما اعتراض باید در چهارچوب باشد تا رنگ و لعاب دیگری به خود نگیرد. مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برخی بداخلاقی‌های اخیر پیشامده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: دیکتاتور افرادی هستند که غیر از نظر و نگاه خودشان، سایر نگاه‌ها را نمی‌پذیرند و به افراد انگ ضد ولایت، ضد دولت یا خائن و جاسوس می‌چسبانند، ادبیات این اشخاص جای تأسف دارد.او با بیان اینکه آیا افراد مخالف نظر این تعداد حق زندگی ندارند، تأکید کرد: قرار نیست همه مانند ما باشند، اما در حال حاضر اگر افرادی مخالف نظر این عده رفتار کنند دیکتاتور، ضد ولایت، خائن و جاسوس شمرده می‌شوند.نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس بیان کرد: این ادبیات نادرستی است که درست کرده‌ایم، این نوع گفت‌وگو مناسب، شرعی و اخلاقی نیست و در قرآن آیات متعددی درباره اختلاف نظر وجود دارد و تأکید می‌کند که باید اختلاف میان طایفه‌ها اصلاح شود و اگر کسی جنگ کرد و زور گفت: جلوی او ایستادگی کرد و اگر بازگشت با عدالت با آن شخص برخورد شود. نایب رئیس اول مجلس اظهار کرد: قرآن تأکید دارد چه کسی گفته اگر کسی مانند شما فکر نکرد کافر است، این چه ادبیاتی است که در پیش گرفته‌ایم، زیرا قرآن کریم، تأکید دارد کسی را مسخره نکنید، تهمت نزنید و به یکدیگر لقب ندهید، خداوند این کار را ظلم می‌داند. پزشکیان گفت: دشمن می‌خواهد ما با یکدیگر درگیر شویم، انگ بزنیم و عیب درست کنیم، در حالی که قرآن تأکید دارد این اقدامات ظلم است، بنابراین چنین ادبیات و رفتاری درست نیست.
 
روایت باهنر از لایحه دولت اصلاحات برای اصلاح قیمت بنزین

نماینده دور هفتم مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دولت اصلاحات برای اصلاح قیمت بنزین و رد این لایحه در مجلس توسط اصولگرایان گفت: بخشی از لایحه مربوط به رهاسازی بنزین به قیمت جهانی بود که مجلس با این بخش مخالفت کرده بود، البته می‌توانست با تعدیل و تغییر، این لایحه را تصویب کند. محمدرضا باهنر روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: اگر مجلس هفتم (سال‌های ۸۲ تا ۸۶) لایحه دولت هشتم برای اصلاح قیمت بنزین را رد نمی‌کرد امروز دولت اقدام به افزایش یکباره قیمت بنزین نمی‌کرد. آن موقع نظریه این بود که بخشی از بنزین را سهمیه بندی و بقیه را هم به قیمت جهانی به شکل آزاد عرضه کنند. وی ادامه داد: از اقدام مجلس هفتم در رد لایحه پیشنهادی دولت خاتمی درباره اصلاح قیمت بنزین دفاع نمی‌کنم، اما مجلس با بحث آزاد کردن نرخ بنزین مخالف بود. البته می‌توانستیم این لایحه را تعدیل کنیم و تغییر دهیم. دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: این اتفاق بار‌ها رخ داده است، مثلا در ابتدای دولت یازدهم، نمایندگان مجلس به روحانی گفتند کارت‌های سوخت را باطل نکنید؛ ممکن است به درد بخورد. دولت تصورش این بود که دیگر نیازی به سهمیه‌بندی ندارد درحالی که بعد ۶ سال به آن نیاز پیدا کرده است. باهنر روند تورم در سال‌های گذشته را زیگزاگی توصیف کرد و گفت: میانگین تورم در ۴۰ سال گذشته حدود ۲۰ درصد بود، اما بعضی وقت‌ها هم رکورد زد. وی با ذکر مثالی از سال ۱۳۷۴ ادامه داد: زمان ریاست جمهوری مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی و دوران تعدیل اقتصادی، تورم تا ۴۹.۵ درصد هم رسید و رکورد بعدی در دولت محمود احمدی نژاد با ۴۳ درصد اتفاق افتاد.باهنر با بیان اینکه در دولت روحانی هم شاهد افزایش تورم بودیم، تصریح کرد: عوامل بسیاری بر تورم تاثیر می‌گذارند که با یک کالا و یک قیمت‌گذاری و یک سیاست معلوم نیست به نقطه مطلوب برسد.
 
تذکر کواکبیان درباره فیلترینگ اینترنت

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: موضوع فیلترینگ اینترنت و خطوط اینترنت ضربه مهلکی به اقتصاد کشور می‌زند و مواردی همچون بیمارستان‌ها و واردات و صادرات دچار مشکل می‌شود لذا باید این مسائل برطرف شود. مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی خطاب به لاریجانی رئیس مجلس اظهار داشت: بعد از این مسائل اخیری که در کشور پیش آمد پیشنهادی داده شد تا مسئولان و سران سه قوه جلسه‌ای در مجلس تشکیل دهند و نظر کارشناسی نمایندگان را شنیده و بررسی کنند. وی افزود: لازم است سران سه قوه به مجلس بیاید و برای بحث کنترل قیمت‌ها تصمیم بگیرند لذا باید این پیگیری شود. عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: موضوع فیلترینگ اینترنت و خطوط اینترنت ضربه مهلکی به اقتصاد کشور می‌زند و مواردی همچون بیمارستان‌ها و واردات و صادرات دچار مشکل می‌شود لذا باید این مسائل برطرف شود.
 
راهکار نژادبهرام برای بیان اعتراضات مردم

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران بر لزوم پیگیری مجلس شورای اسلامی برای تعیین محلی برای اعتراضات احتمالی مردم تأکید کرد. زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگو با ایسنا گفت: پس از گران شدن بنزین اعتراضاتی از سوی برخی مردم در شهر‌های بزرگ و کوچک به وجود آمد که با توجه به محترم بودن حق اعتراض از سوی شهروندان نسبت به موارد تخلف، لازم است تا طرح ارائه شده از سوی دولت بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد. وی افزود: امروزه برای تفکیک وقایع، دور از انتظار نسبت به تخریب اموال عمومی و خصوصی و حتی خسارت بدنی و جراحت به برخی شهروندان لازم است طرح دولت مورد توجه قرار گیرد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این خصوص راهکار‌های حقوقی مبتنی بر قانون اساسی را طراحی کنند. وی با بیان این‌که در گذشته شورای شهر «خیابان مردم» در مقابل مجلس شورای اسلامی را برای بیان اعتراضات پیشنهاد داده بود، متأسفانه با عدم پذیرش روبه رو شد، ادامه داد: یادآور می‌شوم فارغ از انتقاداتی که به فرآیند اقدام در خصوص افزایش نرخ بنزین وجود دارد، لازم است از سوی مدیریت شهری توجه جدی به حمل و نقل عمومی شود. عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان این که تبیین راهکار اقدام به اعتراض احتمالی باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: از دولت می‌خواهیم نسبت به مدارا با معترضین و جلوگیری از بروز هرگونه خشونت در برابر آن‌ها مساعدت کند.
 
طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی موادی از طرح یک فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان و نحوه اجرای اصل چهل‌ونهم قانون اساسی را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند. در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی نمایندگان طرح یک فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان و نحوه اجرای اصل چهل‌ونهم قانون اساسی را که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود بررسی کرده و تغییراتی عبارتی در آن اعمال کردند.

ماده ۱۹ الحاقی و تبصره آن در این طرح به شرح زیر اصلاح شد؛
مراد از اموال نامشروع اموال ناشی از سوء‌استفاده از موقوفات، سوء‌استفاده از زمین‌های موات و مباحات اصلی و سوء‌استفاده از مقاطعه‌کاری و معاملاتی دولتی و مانند آن‌ها و نیز اموال ناشی از استفاده ناروا و غیرحق از موقعیت شغلی و اموال حاصل از غصب، رشوه، اختلاس و سایر موارد مندرج در اصل چهل‌ونهم قانون اساسی به تشخیص مقام قضایی می‌باشد. عواید اموال نامشروع نیز مشمول این ماده می‌شود.
بر اساس تبصره این ماده مواد تبصره ۱ ماده ۲ قانون مبارزه با پولشویی مصوب ۱۳۸۶.۱۱.۲ و اصلاحات و الحاقات بعدی آن در رسیدگی به پرونده‌های موضوع این قانون رعایت می‌شود.
بر اساس اصلاحات انجام شده در ماده ۲۳ الحاقی موضوع ماده ۸ آرای صادره در دادگاه بدوی ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ مطابق قانون آیین دادرسی مدنی قابل تجدید نظرخواهی است. دادستان نیز راسا یا به تقاضای مراجع موضوع ماده ۱۷ این قانون و به تشخیص خود می‌تواند از رای صادر شده تجدیدنظر خواهی کند. مرجع تجلیل نظرخواهی شعب ویژه‌ای از دادگاه تجدیدنظر است که توسط رئیس قوه قضاییه تعیین می‌شود.
بر اساس اصلاحات انجام شده متن زیر به انتهای ماده ۲۴ الحاقی موضوع ماده ۹ الحاق می‌گردد؛
در مواردی که رای قطعی مراجع کیفری در ماهیت حقوقی پرونده‌های موضوع این قانون موثر باشد این رای حسب مورد مانع رسیدگی توسط قاضی یا برای او لازم‌الاتباع است.
در ادامه نمایندگان برخی از اصلاحات لغوی را نیز در این طرح اعمال کردند.
 
کنایه چهره اصولگرا به سهم‌خواهی پایداری‌ها

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی به عنوان رئیس جدید فراکسیون مستقلان ولایی مجلس انتخاب شد. نشست صبح امروز فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی، با حضور اعضا و با دستور انتخاب رئیس جدید فراکسیون برگزار شد. در این نشست پس از برگزاری انتخابات برای انتخاب رئیس، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با ۲۰ رأی به عنوان رئیس جدید این فراکسیون انتخاب شد. به گزارش فارس، پیش از این، کاظم جلالی ریاست این فراکسیون را بر عهده داشت که وی به تازگی برای سفارت ایران در مسکو انتخاب شده است.
 
کنایه چهره اصولگرا به سهم‌خواهی پایداری‌ها

کریمی اصفهانی گفت: در حال حاضر با توجه به مشکلاتی که در جامعه داریم، نماینده‌ای برای مجلس می‌خواهیم که از مسائل اقتصادی اطلاعات خوبی داشته باشد. چون کشور ما در زمینه‌های مختلف در مرحله خوبی است، معضل امروز ما مسائل اقتصادی است. کریمی اصفهانی از چهره‌های اصولگرا، با تأکید براینکه شورای وحدت نباید به سمت سهم دهی به طیف هایی، چون پایداری پیش برود، به خبرآنلاین گفت: اگر با سازوکاری پیش بروند که به جای سهم‌خواهی، شایسته سالاری را ملاک عمل قرار دهند، این بهترین کار خواهد بود، اما باید در عمل این گفته‌ها درک شود. اینکه در شعار بگویند این کار را می‌کنند و سهم‌خواهی نخواهند شد، درست نیست. یکی از آفت‌های گروه‌های سیاسی همین سهم‌خواهی است. اگر در بیان بگویند که خواهان سهم‌خواهی نیستند، اما در عمل اینگونه نباشد، طبیعی است آن نتیجه‌ای که از وحدت می‌خواهند بگیرند، به دست نمی‌آید. وی ادامه داد: باید ساز و کار رسیدن به وحدت و شایسته سالاری از قبل تدارک دیده شود و بر اساس شاخص‌های از پیش تعیین شده، دست به تعیین کاندیدا بزنند. به نظر می‌رسد که در این رابطه شایسته سالاری با اقتضای زمان هم دخیل باشد. این فعال سیاسی اصولگرا، خاطرنشان کرد: به نظر من در حال حاضر با توجه به مشکلاتی که در جامعه داریم، نماینده‌ای برای مجلس می‌خواهیم که از مسائل اقتصادی اطلاعات خوبی داشته باشد. چون کشور ما در زمینه‌های مختلف در مرحله خوبی است، معضل امروز ما مسائل اقتصادی است. گوش شنوایی در مورد مسائل اقتصادی در مجلس و دولت وجود ندارد. از نظر من یکی از معیار‌های شایسته سالاری با اقتضاء زمان همین مسأله اقتصادی است. من نمی‌دانم که این مجموعه تا چه حد به مسئله اقتصادی توجه کرده است.
 
مربع سه ضلعی سرلیستی اصلاح طلبان

عطریانفر درباره اهمیت موضوع لیست و سرلیستی در شرایط امروز می‌گوید: «امروز در میان مردم از عملکرد نمایندگان مجلس نارضایتی‌هایی وجود دارد که بر اساس آن، اگر قرار باشد اصلاح‌طلبان آرای خاکستری را در انتخابات ۹۸ جذب کنند باید لیستی معرفی کنند که متفاوت و قابل توجه باشد که در این میان سرلیست‌ها می‌تواند موثر باشد؛ این همان نکته‌ای است که بسیار حائز اهمیت است.» وی گفت: «یعنی اگر بخواهیم این آرای خاکستری را جذب کنیم، باید از حوزه نفوذ نیرو‌های انتخاب شونده استفاده کنند که این افراد شامل افراد مطرح و شاخصی هستند که سابقه سیاسی آن‌ها مشخص است و می‌توانند در گذشته و حال تأثیرگذار باشند، اما در عین حال در کنار این مسأله دغدغه شورای نگهبان نیز وجود دارد؛ به این معنا که این نهاد چهره‌های شاخص را نوعا با تردید می‌کنند و در بسیاری از موارد با رد صلاحیت مواجه می‌شوند؛ بنابراین، این دوگانه در برابر هم صف‌آرایی می‌کنند و مشخص نیست این امر چقدر محقق شود که البته امیدواریم افراد شاخص بتوانند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند؛ بنابراین تا زمان اعلام نظر شورای نگهبان نمی‌توانیم درباره سرلیست اصلاح‌طلبان سخن به میان بیاوریم.» او در پاسخ به این که آیا احتمال چند سرلیست برای لیست اصلاح‌طلبان وجود دارد، گفت: «نمی‌تواند برای یک لیست دو یا چند سر لیست وجود داشته باشد و به لحاظ منطقی هم نمی‌توانیم چنین پیش‌فرضی را قائل شویم. این صحبت مانند این است که بگوییم یک مربع سه ضلع دارد.» او می‌گوید: «اینکه از میان افرادی مانند عارف، مطهری، پزشکیان و خانم مولاوردی کدام گزینه احتمال بیشتری دارد، باید گفت: برای سرلیست شدن همه این‌ها گزینه‌های خوبی هستند که به تنهایی می‌توانند سرلیست باشند.»
 
آذر منصوری: مسئولین به اعتراضات مردم پاسخ قانع کننده بدهند

یک فعال سیاسی بر ضرورت گفت‌وگو و تعامل دو سویه میالن حاکمیت و ملت برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان تأکید کرد. آذر منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با ضرورت تعامل میان مسئولین و مردم در زمان اجرایی شدن طرح اصلاح قیمت بنزین اظهار کرد: می‌شد در یک شیب ملایم‌تر و همراه با تحقق نظام جامع رفاه اجتماعی، قیمت بنزین را واقعی کرد. اعتراض حق مردم است و باید صدای اعتراضشان شنیده شود و مسئولین وظیفه دارند تا به اعتراضات آن‌ها پاسخ قانع کننده بدهند. اگر با توضیحات مسئولین مردم قانع نشدند تصمیم‌گیری‌ها و رویه‌ها باید با رای و نظر ملت و با نظرات کارشناسی اصلاح شود. وی با بیان اینکه "مردم در جستجوی کرامت هستند و وظیفه حکومت اسلامی حفظ این کرامت است" خاطرنشان کرد: طبیعی است به محض اینکه اعتراضی در این کشور شکل می‌گیرد، مخالفین ایران روی موج آن سوار می‌شوند و به آن بال وپر می‌دهند تا بهره برداری‌های خود را بکنند. راهش این است که قبل از تصمیمات بزرگ که برای مردم و حکومت، حکم جراحی را دارد، مقدمات آن از طریق ارتباط دو سویه مسئولین و افکار عمومی فراهم شود. راه حل آن‌ گفت‌وگو با مردم و نظر خواهی از آنان و به رسمیت شناختن خواست اکثریت ملت است. این عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در پایان گفت: بعد از آرام شدن فضا باید نشست و در این خصوص آسیب شناسی کرد تا بین اجزا حکومت و مردم تفاهم و توافقی بر سر حل این مسائل شکل گیرد.

اگر مقدمات مورد نظر رئیس قوه‌قضاییه درباره طرح بنزین اجرا می‌شد شاهد حوادث اخیر نبودیم


سخنگوی قوه قضائیه در مورد تصمیم رئیس قوه قضائیه در بحث سهمیه بندی بنزین گفت: نطر رئیس قوه قضائیه همان است که در بیانیه پنج بندی گفته شد. وی ادامه داد: اصل طرح اجرا شده بعد از طرح الگوهای مختلف به تصویب سران سه قوه می رسد منتهی رئیس قوه قضائیه معتقد بود فرایند اجرا نیازمند تمهید مقدماتی است و اگر آن تمهیدات اجرا می‌شد، حوادث اخیر را شاهد نبودیم. اسماعیلی گفت: یک بخشی از تمهیدات، اطلاع رسانی به افکار عمومی و نخبگان بوده است. سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: الان نیازمند وحدت در جهت تأمین امنیت مردم هستیم و کوتاهی نمی کنیم. وی ادامه ادامه داد: بحث جلوگیری از افزایش قیمت و نظارت بر آن بر عهده دولت است و نهادهای مرتبط همه دولتی است و باید با تمام توان در صحنه حضور یابند و اجازه ندهند به بهانه افزایش قیمت بنزین قیمت سایر کالاها بیشتر شود و انتطار قوه قضائیه هم این است.

سخنگوی قوه قضاییه: فرار مشایی شایعه است


سخنگوی قوه قضائیه همچنین در مورد شایعه خبر فرار رحیم مشایی از کشور نیز گفت: این خبر شایعه است و این فرد در کشور حضور دارد. وی در مورد اینکه آیا فرد یا افرادی از بازداشتی های پرونده جاسوسی در قالب محیط زیست در لیست عفوشدگان اخیر قرار داشتند یا خیر، گفت: برای این افراد هنوز حکمی صادر نشده و طبیعتا اسم آنها در این لیست قرار نداشته است.

قوامی: قطع اینترنت از آتش‌زدن بانک خسارت‌بار‌تر است

ناصر قوامی، نماینده پیشین مجلس در واکنش به نحوه برخورد با اعتراضات ناشی از گرانی بنزین در گفت‌وگو با «آزادی» گفت: «من معتقدم که اعتراضات خودجوش بوده است اگرچه ممکن است برخی هم وارد شده و خسارت‌هایی زده باشند که بهانه به دست دولت بدهد و موجب سرکوب اعتراضات شود، بدون اینکه نتیجه‌ای داشته باشد. به نظر من اصل اعتراض درست بوده است اما کنترل نشده و به هر صورت افرادی دخالت کردند و موجب زد و خرد شده‌اند». وی با تاکید بر اینکه «قطعا قضیه جمع می‌شود و مردم توان مبارزه ندارد» گفت: «این قضیه از نظر ظاهر جمع می‌شود اما پیامد آن برای کشور، اقتصاد و مردم پیامد خوبی نیست». قوامی همچنین گفت: «خسارت زدن به اموال عمومی از نظر همه نادرست است و کسی تأیید نمی‌کند اما فقط سوءاستفاده‌گران از مطالبات مردمی در حال خسارت زدن به اموال عمومی نیستند. همین قطع اینترنت خود هزینه بالایی دارد. اگر بانک آتش زده ‌شود خسارت آن صد میلیون و دویست میلیون است اما قطع اینترنت بسیار هزینه بر‌تر است.»

کیهان: مجازات اغتشاشگران اعدام است

کیهان نوشت: «در خارج و داخل کشور آموزش‌هایی دیده بودیم. تعیین زمان شروع آشوب‌ها بر عهده ما نبود و به ما توصیه کرده بودند که گوش به‌ زنگ باشیم تا زمان مناسب را به اطلاعمان برسانند. ما نمی‌دانستیم موضوع اعتراضی که قرار است به خاطر آن دست به آشوب و تخریب بزنیم چیست و گفته بودند شما به موضوع و علت اعتراض کاری نداشته باشید ماموریت شما تخریب و آشوب و آتش زدن است. برای چند نفرمان اسلحه گرم تهیه شده بود ولی همه‌مان موظف بودیم قمه یا دشنه و چاقوی تیغه بلند و ماسک با خود داشته باشیم». اعترافات فوق در میان اکثر لیدرهای بازداشت شده آشوب‌های اخیر مشترک است. برخی از این اشرار اجاره‌ای در اعترافات خود گفته‌اند؛ قرار بود اگر شناسایی شدیم با سرپل‌ها تماس بگیریم تا از کشور خارج بشویم و چنانچه شناسایی نشدیم، مبالغی دریافت کنیم و برای آشوب‌های بعدی آماده ‌باشیم و افرادی را که احتمال همکاری آنها وجود داشت، جذب کنیم.  برخی از گزارش‌ها حکایت از آن دارد که مراجع قضایی مجازات اعدام با طناب دار را برای لیدرهای آشوب اخیر قطعی می‌دانند. در این خصوص گفته شده که جنایت آشوبگران مصداق «بغی» است و مجازات قانونی و شرعی آنها اعدام است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴۵
خخخخخخ مربع سه ضلعی رو خووووووب اومدی اقلیدس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کیهان یدونه باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
میخواسته بگه منم بلدم از هندسه مثال بیارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مصیبت الان و قبلی در اشوب این اصلاح طلب ها هستند
چون هر وقت کم می اورند یک دسیسه ای راه می اندازن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تلوزیون رو روشن کن برنامه هاشون پر از مربع 3 ضلعیه
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
یه سوالی فکر من رو درگیر کرده اونم اینه که حساب مردم با آشوبگران جداست
هواداران فوتبال رو هم که قبل از ورود به ورزشگاه بخوبی تفتیش و بازرسی می کنند
پس چرا بازیهای پرتماشاگر فوتیال این هفته لیگ کنسل شده؟! چه چیزی میخوان نثار دولت فخیمه کنند که خود دولت ازش خبر نداره؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
شريعتمداري اگر روزنامه نداشت ، رمان نويس ماهري ميشد
بطلیموس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
سلیمی‌نمین:رهبری برای منافع جامعه از خودشان هزینه کردند
درس جوانمردی و پهلوانی رو میشه از رهبر انقلاب گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تا حرف می‌زنیم هی میگید عوضش امنیت دارید، از کدوم امنیت حرف میزنید ؟
امشب رفته بودم از کارتم پول بردارم 3 تا انسان وحشی بهم حمله کردن تمام پول و مدارکی که همراه داشتم رو از من گرفتن و صفحه نمایشگر عابربانک رو هم شکستن و فرار کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اره خداییش. جالبه که تو متن هم چهار اسم اوردن اونوقت نوشتن سه ضلعی. متاسفانه ضعف ویراستاری در تابناک زیاد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مگر چه چیزی گفته بودم که سانسور کردینش ؟ بزارید تکلیف ما مشخص شود آخر امنیت داریم یا خیر چرا کسی با این افراد برخورد نمیکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خان محمد علی ؟ روحانی اصولگرا هست یا اصلاح طلب ؟ آیا هنوز باور نداری که اصولگرا بوده و شعارها فقط برای تصاحب رای بیشتر بوده . ایا هنوز شک داری یا نه ولی پرسش من این هست که پس جایگاه اعتماد مردم چی میشه ؟ گشایش اقتصادی بی خیال . رای داده بودیم‌مسولین تراز اول که در حصر هستند ازاد شوند انها چی میشن . این رای رای گرانی و بیکاری و تحریم‌کارساز نبود حصر چی میشه . میشه در ۱۴۰۰ دیگر انتخابات برگزار نکنید . چون واقعا ارزش نداره
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
یه کم نا امنی خوبه !! بخصوص برای کسائی که فکر میکنند با این شرارتها مثلا به زندگی بهتری میرسن حالا شاید قدر امنیت را بهتر بدانند و قدر آدمهائی که برای این امیت زحمت میکشند ! !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چون این مربع سه ضلعی تو دنیا تکه پس اسم هر سه ضلع را عارف بگذارند چون هم توی مجلس خیلی فعال بوده و هم ژن خیلی مرغوبی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خطاب به فرهاد :پس موضوع اینه!؟
تابناک جان! داوری هیچ ارتباطی با احمدی نژاد نداره! بارها و بارها دفتر احمدی نژاد و نزدیکان احمدی نژاد مثل جوانفکر ارتباط با ایشون رو تکذیب کردن. خود داوری هم حتی گفته. چه اصراری داری داوری رو بچسبونی به احمدی نژاد؟!
پاسخ ها
چه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نون رسانه هایی مث فارس و تابناک تو تخریب احمدی نژاده واللا به قول شما داوری چندین بار حتی توییت زده که من بادولت قبلی دیگه هیچ ارتباطی ندارم.
اخبار تلویزیون به معترضین پیشنهاد داده که اگر اعتراضی دارند بصورت با کلاس باشه .یعنی برای نقد به گرانی بگویند مسولین نطام لطف کنید محبت کنید منت بگذارید التماس میکنیم خواهش میکنیم ......قیمت بنزین پایین بیاورید عاجزانه درخواست میکنیم مشکلات مارا درک کنید . مگر در موقع انتخابات مردم مطالبات خود را بیان نکردند ؟ مگر مسولین خادم‌مردم نبودند چی شد مگر خادم به مخدوم اینقدر فشار وارد میکند ؟ چرا باید اینقدر از خادم خواهش و تمنا باشد
پاسخ ها
بیزار از تماشای اعدام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
یکی ترمز این حاج حسین کیهان را بکشد که جلو جلو متن بازجویی لیدر ها را تهیه کرده !؟
و حکم با طناب را هم داده
و طناب را هم جلو جلو خریده
و رفته در صف اول تماشای اعدام هم زنبیل گذاشته !؟
واقعا چه بگوئیم که منتشر گردد و به کسی هم بر نخورد !؟
و بغی بغی بغی نشویم !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تو کجات میسوزه !! نکنه ای همون لیدرهای اوباشی و نگرانی !!!!!!
به شخصه اگر که قطعی اینترنت تا پایان هفته برطرف نشه از شنبه صبح ترجیح میدم به جای حاضر شدن در سر کارم که وابستگی کامل به اینترنت آزاد داره، برای پس گرفتن کسب و کارم تا هر زمان که از نظر شورای امنیت ملی کافی باشه! در تجمعات اعتراضی شرکت کنم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خود من باید به اینترنت خارج دسترسی داشته باشم
شاید قضیه جدی بوده که این همه مدت قطع کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من یه جوون مجردم. نهایتا ماهی 2 تومن درآمد داشتم اونم مستقیما با اینترنت در ارتباط. پدر و مادرم هر 2 بازنشسته آموزش پرورش. چه هیزم تری بهتون فروختیم ما؟ چیکار کردیم آخه؟ منم اینترنت وصل نشه به جای اینکه تو خونه بیکار بشینم میام بیرون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
عده ی همه چیز را به آتش میکشند و دودش در چشم من و تو میرود !
کیهان . مجازلت معترضین به گرانی بنزین اعدام و طناب دار هست بغی هستند و مجازلت شرعی انها اعدام هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
درود و صد درود بر حاج استاد دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و حامی مستضعفین جهان و مرد عمل
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کیهان خیلی وقته بوی مرگ و غم می ده . سالهاست ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اینقدر احمدی نزاد احمدی نژاد نکن . چرا اینقدر در این کشوری که دها انسان کشته شده تو در این وسط درود درود میکنی . درود تو چه مشکلی از کشور حل میکنه . تو شدی علی بی غم این سایت . خیلی دلت خوشه بخدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
واقعا که جای بسی تاسف است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ناشناس محترم ۲۱:۳۴
دم به دقیقه این متن رو در خبرهای مختلف کپی میکنی ، تابناک هم خوشش میاد و برای بالا بردن آمار کامنت ها منتشر می‌کنه. لطفاً خودتو به یک روانپزشک نشون بده که خیلی ضروریه.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خودتو به .... نزن خوب میفهمی منظور کیا هستن ! اون اراذل وطن فروش گوش بفرمان آمریکا و صهیونیستها معترضین به گرانی بنزین نبوده و نیستن بلکه ضدا انقلاب مزدور دشمن هستن که قصدش سرنگونی نظام هست البته بخیال خام خودشان !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تابناک مخاطبانی مثل 21:34 بیشتر قصدشون اینه که اون فردی که نام میبرن مورد توهین قرار بگیره از درج این نظرات اجتناب کن
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حاج کیهان چیزی را که برای خود نمی پسندی برای ملت خود نپسند ؟
اوه اوه اون چه لیستی بشه که مطهری سر لیستش باشه...مگه اینکه بخوان خود زنی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اخرین روزنه نه تنها برداشتن حصر و ازادی زندانیان سیاسی است ،بلکه دادن دولت به دست میر حسین موسوی با تمام قدرت و عدم دخالت تندرو ها است.
حال از من گفتن بود!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
انتخابات باید کاملان ازاد شود و نیرو های دیگر هم امکان شرکت داشته باشند و بدون کنترول استطوابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
پرچم آلمان خوبه یه تفسیری از تندروی داشته باشی از نوشتت مشخصه چقدر معتدلی
هرکسی اعتراض کنه ميشه اغتشاشگرواعدام
الان من هم دارم اعتراض میکنم وبی صبرانه منتظراعدام هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خب دیگه خودت سعی کن خودت رو اعدام کنی که دیگه وقت دادگاه رو نگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
پس رفتی اتش زدی ؟ چند گرفتی اول این رو بگو ببینم ارزش دارد یا نه!!!!!!!!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
این یعنی اعدام به اختیار ،یعنی بی قانونی مطلق به مردم احترام بگزارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چه فرمول راحتی وجود داره برای هر مشکلی راه حل اعدام هست . بن بست معنیش چیست . بن بست یعنی زمانی که مسایل از طریق علم‌و تجربه پیش نرود بلکه فقط با خشونت باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
جالبه از بزرگ و کوچک تایید دارند که اعتراض حق مردم است
ولی یک کدامشان بگویند که چطور ؟
کجا ؟
چقدر ؟
کی ؟
چطوری ؟
چه زمان ؟
و چه مکان ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
پاسخ یک کلمه 23:08
هنگام انتخابات
مجلس می توانست با دو برابر کردن سهمیه های ۶۰لیتری و ۲۰۰لیتری و...اعتراضات را کامل خاموش کند و مردم همه قانع و راضی شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
امروز وقتی رادیو فرهنگ در برنامه صبح صدای نمایندگان مجلس را گوش دادم نمایندگان میگفتند دولت و سران قوا چون میدانستند مجلس به گرانی سوخت رای نمیدهد مجلس را دور زدند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
یعنی شما میگید مردم رو ادم حساب کنن؟؟؟!!! رو بدن به مردم؟!!! واااا مصیبتاااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مجلس اگه کارایی داشت وضع ما بهتر از این بود نماینده ها حداقل میتونستن طرح بررسی کنن اشکالاتش بگیرن ولی متاسفانه شب طرح میدن صبح از دستورکار خارج میکنن دل ما هم خوش نماینده داریم حواستون باشه انتخابات در پیشه
سلام امروز رفتم دارو بگیرم ازاد حساب کرد گفت چون اینترنت قطع است نمی توانبم دارو را با بیمه حساب کنیم در حالیکه دارو ریر پوشش بیمه بود
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
وقتیکه آدم شهدای امنیت، خانواده‌های معظمشون و طفل های خردسالشون رو میبینه دل آدم کباب میشه
بخواهیم نخواهیم به نظر من شصت درصد تقصیر آن قاتل وحشی و از خدا بیخبر است و چهل درصد تقصیر دولت

چرا دولت با بی تدبیری هرچه تمامتر باید امنیت جامعه را نابود کند؟

چرا زمانیکه احمدی نژاد بنزین را گران کرد این اتفاقات نیفتاد؟ اصلاح طلبان همیشه دست به اغتشاش میزدند اما موقع گرانی بنزین در دوران احمدی نژاد هیچ اتفاقی نیفتاد چون هیچگاه یک مرتبه با وجود گرانیهای افسارگسیخته و فشارهای بیسابقه خارجی هیچگاه یکدفعه ای قیمت بنزین را سه برابر نکرد و مـــــــــــــــــــــــــــــــــردم را درک کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
همه چیز در داخلی ها که من دارم می روم وصل است ان وقت بیمه قطع بوده؟
بی خیال سرت کلاه گذاشته یا ان موقع قطع بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ببین دوست من، درسته بیشتر سایت های داخلی که میزبان داخلی دارن وصل هستن، اما سایت هایی که به نوعی به سرور های خارجی متصل هستن الان دیگه از داخل قابل دسترس نیست. حالا باید دید سایت و سرور های بیمه داخلی بوده یا خارجی
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اقای خان همه را احمق بحساب می آوری!
احمدی نژاد بزرگترین بودجه تاریخ کشور را داشت و به همه پس انداز ها دولتی و کشوری دستبرد زد و بنزین را هم گران کرد.
آن دوران مسبب این دوران است که دولت به گدایی افتاده است چونکه بودجه در جاهای دیگر مصرف میشود
انچه احمدی نزاد برنامه ریزی کرد واین دولت به ان ادامه داد. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خان محمد علی . امشب تعداد کشته شدگان را ....‌اعلام کردند بخاطر بنزین . بنزین چه ارزشی داره مگر بنزین قرار نبود مجانی بشه . بخاطر بنزین و سطل زباله که انسان کشته نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقاي خان فكر كنم يا سنت كمه يادت نيست و يا خيلي سنت زياده آلزايمر گرفتي
اون سالي كه محمود بنزين رو سهميه بندي كرد اولا سهميه از 80 تومان شد 100 تومان و آزاد شد 400 تومان
در ثاني مردم همون شب چند تا پمپ بنزين آتش زدن و اتفاقا دليل مخفي كاري دولت همون تجربه قبل زمان محمود است

به جاي پرسه زدن تو سايتهاي كيلويي برو يكم مطالعه كن
احمد، تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقای خان محمد زمان احمدی نژاد قیمت جهانی نفت ۸ برابر شد در ضمن امکان فروشش بود هرچند که توسط امثال زنجانی ها صد برابر غارت میشد ولی به لطف همون تحریم ها که احمدی نژاد با بی عقلی میگفت مشتی کاغذ پاره ست الان نمیتونیم نفت بفروشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
۲۳:۲۰
زنجانی چرا نفت می فروخت؟ جز به خاطر تحریم بود؟ اون تحریم ها مگه با برجام لغو نشد ؟ تحریم الان ربطی به شورای امنیت نداره خودت هم خوب میدونی در اون زمان هم مشکل فروش نفت ما به خاطر تحریم شورای امنیت نبود برای بی تدبیری دوستانتون بهتره به چیز دیگه ای متوسل بشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دوران احمدی نژاد اتفاقی نیافتاد چون دلار 8 سال قیمتش ثابت مانده بود واجناس وارداتی ارزان بود چون درامد ها رشد کرده بود ولی این سری بعد از سه برابر شدن دلار وچند برابر شدن همه چی این افزایش صورت گرفت.
دارید یکاری می کنید باور کنیم کسایی که اومدن و جدا از مردم اغتشاش و خرابکاری کردن توسط خود دولت اقدام کرده باشن برای اینکه موج اعتراضات رو هم به این بهانه کلا بخوابونید !!!

مردم فهمیده بودن ، دیده بودن که قطعی اینترنت خسارت در پی داره ! اما دولت و مجلس تازه داره بعد از چند روز خسارتی که به مردم وارد شده اسنو میفهمه ! خواب تاکی؟ ندیدن مردم تا کی؟ نشنیدن اعتراضات مردم تا کی؟ خسارت مردم و شرکتا رو کییییییی میدهههههههههههه؟؟؟؟
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چشمتان کور آَوب نکنید و تو خیبونا وحشی گری نکنید بالاخره این کارها عوقبی داره که تر و خشک را با هم میسوزاند !!!
خدا رحمت کند نه آنهایی را که مردند و چشمشان به تیتر های کاراگاه گجتی کیهان نخورد
مردم گیر مشکلات روزانه هستن، آنوقت حضرات دنبال لیست انتخاباتی و سر لیست فلان و بهمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دنبال سهم خواهی از رانت نمایندگی دارند
همدیگر را دارند آش و لاش می کنند
واقعا چقدر بدبخت و فلکزده هستند مردم اروپا و آمریکا!؟
بنام خدا
با سلام دوستان خواننده کسانیکه کاستیهای دولت قبل را سوء مدیریت می دانستند و پرداخت یارانه نقدی را گداپروری می نامیدند و سهمیه بندی بنزین را ایجاد رانت می گفتند ساخت مسکن مهر را افزایش نقدینگی می گفتند و ده ها طرح خوب و یا بد را بدون کارشناسی عقیم گذاشتن ایا جز کینه و بغض و حسد و عقده دلیل دیگری داشتند
مربع سه ضلعی؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کجائی فیثا غورٍ ؟؟؟ بیا که مثلثتو کشتن.
هرکی رو دوست دارین بکنید نماینده این دوره هیچکی نمیاد انتخابات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مردم ما رو نشناختی؟! حالا ببین عین چی میرن.
کلا فراموشکاریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ناشناس محترم 20:33
دم به دقیقه این متن رو در خبرهای مختلف کپی میکنی ، تابناک هم خوشش میاد و برای بالا بردن آمار کامنت ها منتشر می‌کنه. لطفاً خودتو به یک روانپزشک نشون بده که خیلی ضروریه.
اغتشاشگران را به همراه مسئولین بی کفایت و غارتگر بیت المال اعدام کنید. تنهایی اعدام کردن فرار از خواست ملت است. منتظریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نه دیگه مردم بغی اند اونا باقی
اگر افرادی مخالف نظر این عده رفتار کنند، خائن و جاسوس شمرده می‌شوند________این ادبیاتی است که توسط کیهان وصدا وسیما پدید آمده آقای پزشکیان حالا خوب شده زمان قاجار میگفتند اعلیحضرت با دهن همایونی به من فحش عنایت کرده کیهان امروز مرثیه قرآن سوزی را نوشته بود ولی نگفت چرا چنین شده وقتی مسئولان از بیت المال برای فرزندانشون درآمریکا که سفیر انقلاب مینامند وبرای همسرانشان ازبغل وقبل بیت المال درکنار کاخ سعدآباد وخیابون فرشته خانه های چند ده میلیاردی تهیه میکنند خب نتیجه همین است من یقین دارم اگر مرحوم امام درحیات بودند تودهن این برخی مسئولان میزد ند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
زمان امام همه نوکر مردم بودن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خدا رحمت کنه امام رو. نور به قبرش. اگه امام زنده بودن این مملکت نه دزد داشت نه معتاد
شهروند ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
با این سکوتتان در مجلس و پارتی بازی های فراوان برای دختر و دامادتان لطفا در نطق های تبلیغاتی خود از قرآن و اسلام مایه نگذارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اون جمله آخری غلطه.
آقا یکی منو توجیه کنه دولت بنزین رو گرون کرده بانک رو چرا آتیش میزنیم؟ یاد اون قسمت شب های برره افتادم واسه اعتراض میرفتن شیشه های خونه خودشونو میشکوندن
یا چرا روی مامور نیروی انتظامی چاقو میکشیم؟ اون گرون کرده ؟؟؟ یا پول بنزین میره تو جیب مامور انتظامی؟؟؟ بابا اون یه آدمه استخدامه نیروی انتظامیه دیگه
بعد خیلی فاز روشن فکری هم دارن معترضین جالبه
من لیسانسه بیکار هستم بدجوری هم مشکل مالی دارم هنوز وابسته به پدر بازنشسته ام هستم و این موضوع رو تقصیر سیاست های کلان چندین ساله مملکت میدونم و راه اعتراضمم شرکت نکردن تو هیچ انتخاباتیه از این به بعده ... ولی دیگه بریزیم سره پلیس بزنیمش این هیچ توجیهی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
عموجون،ما جهان سومی هستیم.
همین هایی که این وحشی بازی هارو در میارن روزی با برجام رقصیدن و دو سال پیش هم با رای دادن به کلیدساز بدبختی ملت رو رقم زدن و حالا به جای پذیرش مسئولیت خودشون در رای دادن به این دولت پارو فراتر گذاشته و آدم کشی میکنن.
ما جهان سومی هستیم دیگه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
برو بخواب مسواک یادت نره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
موش نخوردت این همه خطر می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اینجا جهان سوم است نکنه یادت رفته برادر ؟
در کشوری (عراق) عده به خیابان ها می‌ریزند و همه چیز را به آتش میکشند چون فکر میکنند پولشان و سرمایه ملی‌شان دارن به جیب مردم کشور همسایه‌شان (ایران) میرود! و در ایران هم همین داستان اتفاق می‌افتد با این تفاوت این افراد فکر می‌کنند پولشان به جیب مردم کشور عراق میرود !
جهان سوم اینجاست
به گرانی بنزین گروهی اعتراض کردند امروز گروهی دیگر به خیابان امدند و دوباره اعتراض کردند که شماها چرا اعتراض میکنید . چرا به گرانی اعتراض میکنید .در صورتی اگر یادتان باشد همین گروه اقلیت در اکثر سایت ها و روزنامه ها و تلویزیون به گرانی گلایه دارند . قضاوت کنید
سخنگوی دولت دیروز گفت تا حداکثر فردا اینترنت وصل میشه.
نتیجه حرف دو روز پیششون این شد، حالا فکر کنید وعده های سرخرمن دیکه ای که میدن از جمله اینکه پول بنزین قرار به مردم برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
قرار بود دیشب برسه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
یک حرف راست از این دولت نشنیدم. یکی
شهروندان غیر خودی اعتراض به گرانی و بیکاری داشتند ولی گروه خودیها امروز فریاد زدند که خیلی بی جا کردید گفتید گرانی هست . وصعیت کشور خیلی هم خوب هست . باید قدر شناس باشید . ایا در جای جای دنیا چنین مردمانی را دیده اید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بنده این افرادی که شما ازشون نام میبرید رو در ایران هم ندیدم!
اما افرادی رو دیدم که مخالف آتش زدن منازل و ماشین ها بودند
اینا هنوز فکر میکنن بین مردم جایگاه دارن؟
نمایندگان مجلس به جای هیاهو و تذکر به قطع اینترنت که قطع آن خواسته اکثریت مطلق مردم است و این چند ساله جز جز خسارت و ترویج اباهه گری و فسق و فجور حاصالی برای مردم نداشته بهتر است به فکر اصلاح بهتر قیمت بنزین که طبق قانون مصوب مجلس باید دست کم ۵ هزار تومان باشد باشند وگرنه قطع دائمی این دستپخت اجانب که هدف اصلی از ایجاد آن انحراف جوانان ما بوده دردی از ما دوا نخواهد کرد مردم به جای اینترنت بیشتر تمایل دارند کتاب بخوانند تا آمار مطالعه در کشور ما به استاندارد های جهانی برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
احسنت بر شما استاد زینال بندری که حرف دل ملت را می زنید ولی کو گوش شنوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نبودی زینال!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من فکر میکنم شما در غار زندگی می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
واقعا فکر می کنم یا شما از ۲۰۰ سال پیش اومدی کامنت گذاشتی یا چیزی مصرف کردی با دوز بالا غیر این نیست قطعا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تو از کجا اومدی اینجوری حرف میزنی ؟لابد از
که از انواع رانت استفاده کردی و اونهاییی هستی وتا حالا معنی شرمندگی یک پدری که با یک پراید قراضه صبح تا شب کرایه کشی میکنه تا شکم زن و بچه اش را پر کنه ولی با این قیمت بنزین باید دق کنه را درک نکردی حد اقل اگر دین ندارید یک ذره انسان باشید. ی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
الان اینا که گفتی شوخیه یا جدی؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خیلی پرتی داداش ، لطفا به یک دکتر روانپزشک مراجعه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تو با اسب و قاطر مسافرت میکنی . چقدر برای گردش اطلاعات و دانستن مردم و اگاهی نداشتن مردم ناراحت هستی . من اینترنت خارج قطع هست دارم با رادیو اخبار را پیگیری میکنم . بعد از چند سال رادیو را دوباره گرد گیری کردم و روی طاقچه گوش میدم ولی بدی این رادیو این هست که هر دم اخبار را پخش میکند اهنگ شاد پخش میکند . چون خسارت جانی این گرانی بنزین داشته اهنگ را قطع میکنم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
انشاالله خداوند همه ی ما را آدم کند
علی جعفرپناه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بابا این عمو زیناله شوخی‌میکنه جدی نگیرین
به مردم اجازه دهند که معترضین در هر شهر یکی از روزهای هفته در مصلای همانشهر تجمع کرده واعتراض خود را بیان نمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مصلا نمیخواد بگن برید یجایی تو بیابون کاریتون نداریم اعتراض کنید ببین همینم اجازه میدن
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
جا نمی شن مردم معترض
ازشون متنفریم
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ازشون متنفریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
از كي ؟
فردوسی فرمود:

چنین است امیدم به یزدان پاک
که چون سر بیارم بدین تیره‌خاک

جهاندار پیروز دارد مرا
همان گیتی افروز دارد مرا

گر اندر جهان داد بپراگنم
ازان به که بیداد گنج آگنم

که ایدر بماند همه رنج ما
به دشمن رسد بی‌گمان گنج ما

که تخت بزرگی نماند به کس
جهاندار باشد ترا یار بس

بد و نیک ماند ز ما یادگار
تو تخم بدی تا توانی مکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
عجب شعری. آفرین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فردوسی در عصر خود از دست تازیان چی کشیده بود . روحش شاد
چرا 106 تا کامنت درحال انتظار بسته دیشب رو منتشر نکردبن فقط کامنت های خان محمد علی اقا جونتون رو خوب منتشر میکنید نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ادب ندارید !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کارمندشونه
با یک اشتباه این همه کشته و زخمی از هر دو طرف نصیب خانواده ها شد.
وای بر این دولت که با شعار تکریم حقوق شهروندی روی کار اومد و در اتفاق اخیر حتی طرح رو به مجلس هم نفرستاد.
کاش همه اصولگرایان اندازه باهنر حافظه و انصاف داشتند
عطریانفر دلش خوشه هاااا.... یکی اینو از خواب بیدار کنه... هنوز داره دنبال لیست و سرلیست برا انتخابات مجلس میگرده.... عمویی خبر داری تو مملکت داره چی میگذره!؟ لیست و سرلیست کیلویی چند! ؟! ؟
وایسین تا رای بدیم
مجلسی که کوچکترین نقشی در اداره مملکت نداره به چه دردی موخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بدرد نماینده ها موخوره که پول در بیارن.
جناب حسین شریعتمداری نماینده دادستان کل کشور در روزنامه کیهان حکم اعدام برای اغتشاشگران صادر کرد... شریعتمداری اینجا، شریتمداری آنجا... شریعتنداری همه جا
چندتا از اغتشاشگران رو اعدام کنید تا راحت بشه کیهان
تفو بر تو ای چرخ گردون، تفو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
لعنت به این زندگی که ما داریم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
واقعا؟شما به روحاني راي ندادين؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
به شرافتم قسم الان تنها چیزی که دوست دارم مرگ است .

لعنت به این زندگی
یه سری آسیب بزنن به بیت المال تا با همه معترضین به یک دید برخورد بشه.
یعنی واقعا کی خط میده به اینا؟
لاکن بنزین را هم مجانی کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خیلی جالب بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
به همین روش جلو بریم اب و برق و گاز و تلفن گرانتر خوا۶د شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فقط بنزين ؟
تجربه من میگه اصولگراها و اصلاحطلبان با کاندیدهای مستقل وارد مجلس خواهند شد و ائتلاف اصلی را پس از ورود به مجلس تشکیل خواهند داد و باز همان آش و همان کاسه !!!

یعنی اینکه اکثر نامزدهای مستقل از همان اصولگراها و اصلاحطلبان هستند
فریب شعارهای انتخاباتی شان را نخورید
حتی فریب مجلس جوان !!!
به کسانی رای دهید که کاملا آز آنها شناخت دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آخرش خراب کردی، رای نمی دهم هرگز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
احسنت
در ضمن ملاک انتخاب رو لقمه نانی که کاندیدا ها خوردن درنظر داشته باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
واقعاً بازم می خوای رای بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه جونی داری تو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
23:15
فکر کردی صبر میکنیم تا شما دلواپسان امور مملکت را بدست بگیرید و در خیابان ها دیوار بکشید؟ در انتخابات آینده حضور میلیونی خواهیم داشت
درود بر خاتمی
خداوکیلی هنوز از اصلاحات و اصولگرایی حرف میزنن !!!
۴۰ ساله این دو حزب مثلا مقابل هم هستن ولی هردوش مقابل مردم بودن و هستن
گرانی وحشتناک نبود کوچکترین آزادی قطع ارتباط کامل مردم با دنیای خارج کشور این یعنی چی ؟
تابناک بجای سانسور و حذف پیام تاییدش کنید ببینم جواب مردم چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کدوم دو حزب اینها هم یک حزبن دو جناح
سلام
لطفا به گوش مسئولین امنیتی و وزارت ارتباطات برسانید که بخدا خیلی ازجوونها که نمیخوان سربار دولت باشند با اینترنت برای خود کسب وکاری درست کرده اند که به اندک درآمدهم قانع هستند اما باقطع اینترنت با مشکل مواجه شده اند لطفا نسبت به رفع فیلترینگ اقدام نمایند
آقای کیهان بس کنید.از خود بپرسید به مردم چی دادید.چرا اعتراض میکنند.؟از سیری شکم است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کیهان نه مشکل مردم را دارد نه مشکل مردم اکثریت را درک میکند . نگاه این طیف فقط به اقلیت جامعه هست از نطر انها ملت کسلنی هستند که فعلا شعار مرگ و نفرین در خیابانها میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
عوض نگران تحریم بودن اپل در ایران نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رییس جمهور حسن روحانیه یا حسین شریعتمداری؟؟؟
مردم برای رفع گرانی ها نزد شیخی صاحب کرامات فراوان رفتند. شیخ حاضر به دیدار با آنها نشد و گفت شما همه گنه کارید. مردم اصرار ورزیدند و شیخ در نهایت قبول کرد که به دیدار مردم برود به شرط آنکه برای ایشان سفره ای رنگین با غذاهای لذیذ پهن نمایند.

شیخ تا توانست از غذاها تناول نمود و نزدیک بود تا از فرط پرخوری جان خود را زا دست دهد که مردم به داد او رسیدند و او را به نزدیک ترین بیمارستان رساندند و پزشکان پس از چندین ساعت و با شکافتن شکم شیخ وی را از مرگ حتمی نجات دادند.

در نهایت شیخ پس از بهبودی به مردم گفت نگران گرانی ها نباشید که اینها آزمایش الهی هستند و برای رفع مشکلات تا میتوانید دعا کنید و صبور باشید که خداوند با صابران است.

مردم بسیار خرسند گشتند و با خوشی به زندگی خود ادامه دادند و به شیخ ملک، زمین، جواهرات و پول فراوان دادند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خوش به حال شيخ !!!
انوقت کیهان از کجا پی به گفته های بازداشت شوندگان برده است ؟ یعنی دیگه احتیاج به لاپوشانی ندارند رسما نتیجه بازجویی های همکاران محترمش را ارایه می کند . اخه این درسته که یک روزنامه این سطح از رانت و رابطه را داشته باشد ؟ این یعنی خبر و خبرنگاری !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چقدر جلیقه زرد های فرانسه زخمی شدند . چون در فرانسه جلیقه زردها زخمی شدند دلم سوخت . دلم برای مردم لبنان میسوزد که نتولنستند دولت را برکنار کنند
چرا اینطوری شد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چون هیچی براشون مهم نیست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چون خودمان از روز ازل انتخاب کردیم این شکلی زندگی کنیم .
داوری که تو زندان بود چطور با آمدنیوز همکاری می کرد؟!
دیوار کوتاه تر از احمدی نژادی ها پیدا نشد؟!

بعد از شش سال لجبازی آخرش مجبور شدین دوباره طرح ها و ایده های احمدی نژاد را پیاده کنین و تلویحا اعتراف کنین که درست بودن...
اما دست از سراحمدی نژادی ها بر نمیدارین...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بالاخره تابناک باید خودشو مثلا بیطرف جلوه بده یا نه؟
بزرگترین ظلم و خیانات را افرادی مرتکب میشن که در این شرایط زاد و ولد میکنن دقیقن همون کاری که والدین ما انجام دادند
کیهان هم تصمیم گیره، هم قاضی

اگه اون بودجه دولتی اش رو یک هفته حذف کنند، هفته دوم پول کارمنداش هم نمیتونه در بیاره

از بس پر خواننده است
فقط تو پادگان ها مجانی توزیع میشه روزنامه اش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نه که شرق و اعتماد و آفتاب یزد و همشهری و ...بودجه دولتی نمیگیرن و مردم برای خوندنشون سر و دست میشکنند!!!!!
هر سه یا چهار سال یک بحران ساختگی و با برنامه سیاستی اجرا میشود مثلا گرانی بنزین . انتخابات . تحریم اقتصادی . برجام . حجاب اجباری . ....که گروهی از افراد ناراضی و غیر خودی به خیابان بریزند و از این طریق افراد ناراضی و معترض به سیاست ها شناسایی شوند . سیاست خوبی هست ادامه دهید . بعد خسارت جانی را به پدر و مادرها کی جواب میدهد . جرا با راه حل علمی کشور اداره نمیشود تا خسارت مالی و جانی مردم از بین برود
کیهان فقط با اعدام رابطه دارد خوب تو فرانسه هم اعتراض کردند ولی اعدام نشدند اگه جنایت کرد با ید محاکمه شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خانه ها به آتش کشیدند این جنایت نیست؟ ماشین ها را به آتش کشیدند این جنایت ؟ با سلاح گرم به کلانتری حمله کردن این جنایت نیست ؟ به آمبولانس در حال خدمت حمله کردند آنرا به آتش کشیدند ! اگر اینها جنایت نیست پس چیست ؟
بدین مملکت دست حسین شریعتمداری 75میلیون را اعدام کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
حاکمیت اقلیت بر اکثریت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نه که الان دست روحانیه همه رو بی نیاز کرده!!!
از کار و زندگی افتادیم،نت مارو وصل کنن ،به خدا ما بچه خوب جامعه هستیم کاری نکردیم
از ملت به همه جناحهای سیاسی
سر لیست و ته لیست و وسط لیست رو فقط برای گوش مخملیاخودیا بدین و رو مردم حساب نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
احسنت
چرا شریعتمداری اینهمه برای کشتن مخلوقات خدا پافشاری میکند این نفر مگر اعتقاد بخدا وخلقت ندارد مگر قران را نخوانده که خداوند میفرماید من هستم که هدایت ویا منحرف میکنم وای پیامبر توهم نقشی در هدایت بندگان نداری پس کشتن انسانها دشمنی با افرینش وخدا است
پاسخ ها
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بهتره مصاحبه های آقای روحانی در اول انقلاب رو ببینی . از ۱۰ تا جمله ای ای میفرمودند ۹ تاش اعدام بد حجاب ها و شاهنشاهیهای فراری و اختلاس گران و گران فروشان بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خداوند سرنوشت هر ملتی را بدست خود مردم گداشته . . اینقدر سیاست در وجود چنین افرادی رسوخ پیدا کرده که از بین نگاه انگشتان خود ۷۰ میلیون شهروند با تعاریف چنین افرادی بسمت فقر سقوط کردند . در تعاریف چنین افراد سیاسی هر کسی سیاست های انها را قبول نکند باید محاکمه شود ‌ در صورتی مردم ایران در انتخابلت به روحانی جهت نفی به خشونت و حق اعتراض و حقوق شهروندی رای دادند من به روحانی بخاطر شعارهای انسان دوستانه رای دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
در کشورهای دمکراسی نثل المان و سوییس باشه این را ازمسولیت خلع میکنند د .
با کیا شدیم ۸۵ میلیون نفر ...
چقدر این جریان تکراری وپرهزینه شده.اتفاقی می افتد عده ا ی اعتراض می کنند چند مکان تخریب می شود خانواده هایی عزادار یا گرفتار می شوند چند روز بعد تظاهراتی برعلیه آشوبگران برپا شده همه چیز آرام می شود ورد پای آن یک گرانی سر سام آور تا دور بعد نمیشه عقلای قوم چاره ای بیندیشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
هدف این بود که یکباره اعلام‌گرانی بنزین انجام بشه و این یک تاکتیک از قبل پیش بینی شده بود . یادتان هست چند روز پیش گفتم مانور قطع اینترنت در میان هست ؟ یادتان هست ماه پیش گفته شده که فتنه ای در کار هست ؟ این سخنان مقدمات چنین روزهایی بود . یعنی این مقدمه برای عبور از تحریم های اقتصادی هست که ممکن هست شرایط بسمتی برویم‌که صادرات قفل شود و مجبور به گران‌کردن اب و برق و گاز و تلفن شوند . مردم از قبل اماده باشند و ترس داشته باشند
هیچ کشور استخوان داری حاضر به تجارت با ایران نیست حالا یا ترس از آمریکا یامنافع منطقه ای ______ روحانی هم بعنوان بندبگسل وارد شد ولی نتوانست وهمان کارهای پوپولیستی احمدی نژادرا درپیش گرفت دولتهای آتی هم درگشایش روابط خارجی کاری ازپیش نمیبرند ما فقط یک راه داریم راهکار مقاوم سازی اقتصاد وادوات جنگی ازدرون کشور آنچه مسلم است بدون تعدیل اقتصادی وحقوقی موفق به اجرای اقتصاد مقاومتی نمیشویم این گران کردن بنزین یک قدم بسیارکوچک بود مانیازداریم تمام یارانه های پنهان را به نفع مردم وتولید قطع کنیم وفقط وفقط درمورد بهداشت ودرمان همگان را ازبیمه برابری برخوردار کنیم
بدیهیست الان قیمت حاملهای انرژی یک دهم قیمت واقعی نیستند واقدام به تعدیل بدون همسطح کردن حقوق بازنشستگان وکارکنان امکان پذیرنیست ما نمیتوانیم با مسولینی که خود درمظان دزدی واختلاس ورانت هستند به این سمت حرکت کنیم پس قدم اول بایستی برکنارکردن مسولین رشوه گیر واختلاس گر ورانتخوارباشد آنگاه تعدیل حقوق کارکنان وبازنشستگان ودرگام سوم پرداخت حقوق به بیکاران وبدسرپرستان و بی سرپرستان _____درگام چهارم تعدیل حاملهای انرژی والا این تحریم مارا به نوک ناودان بی پولی میبرد وهرافزایش قیمتی برنمط بنزین شب جمعه فتنه ای بزرگترازفتنه های قبلی درپی دارد وادامه اعتراضات و ورود آشوبگران وسرکوب اغتشاشات مسیریست که آمریکا و اسرائیل برای ما درنظر گرفته اند وهراغتشاشی درسطح آشوبهای اخیر 6ماه تایکسال زمان میبرد تا خسارتهای اقتصادی آن جبران گردد والا جبران خسارتهای جانی امکان ندارد این نظر من است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقا درست گفتی خواه پند گرند خواه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
راه بهترش توجه به خواست ملت و رابطه خوب با همه دنیاست
چه باحال است این شریعتمداری
رای گرفتن روحانی با چرب زبانی از مردم وحرف اخیرش در مورد شناسای کسانی که با اتومبیل جهت اعتراض را بندان ایجاد کرده بودند یاد آور حکایت آن پیاده ای که مورد ترحم سواره قرار گرفت و وی را بر اسب نشاند وخود پیاده در کنار او به راه ادامه داد اما اوبا اسب گریخت وصاحب اسب به او گفت اسب را ببر ولی این داستان را جای تعریف نکن چون رسم جوانمردی منسوخ می‌شود است اینکه شما همه جا دوربین کاشته اید را هم می‌دانند اما درد آور این خط ونشان از سوی منتخب مردم است کسی که مردم او را بر اسب حکمرانی نشاندند وحالا سوار بر همان اسب برای مردم رجز می‌خواند والا تکلیف مردم با دیگران غیر منتخب خیلی وقت است که روشن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
منظورش این هست که در سیاست دروغ هم وجود دارد اما ایا اخلاقیون مجبور هستند در سیاست وارد شوند . چه اجباری هست
داریم در خفقان اطلاعات خفه میشیم خدایا نجاتمان بده ما را در ایران حبس کرده اند و نمیگذارند با دنیا ارتباط داشته باشیم کمک کن خدایا کمک کن
جناب همتی یکی از عواملی که کشور با کسری بودجه وحشتناک مواجه شد جنابعالی بودی ؟ وقتی ۱۵ ماه با حراج منابع ارزی کشور ، خرانه و صندوق توسعه ملی رو خالی کردی دولت چاره ای جز افرایش حاملهای انرژی نداشت و این مصیبت رو به کشور تحمیل کرد ؟؟! مسیولین عزیز هنوز دیر نشده هر چه زودتر تجدید نظر بفرمایید تمام کالاها به مرور زمان گران خواهند شد و بدانید با حلوا حلوا کردن دهان ملت شیرین نمیشه
اینترنتو وصل کنید داریم خفه می شیم ارتباطم من با کل جهان قطع شده
آقا اصلا بیاین همه‌ی این میدان نفتی‌ها و هر چه امثال اون‌هاست رو بردارین ببرین برا خودتون ولی دست از سر مردم بیچاره بردارین...
اینترنت چرا قطعه؟
اصولگرا و اصلاحطلب چه فرقی می کنند وقتی مجلس هیچ کنره هست
مشکل از آنجایی شروع شد که ما به مسئولین اعتماد نداریم.
جناب شزیعت مداری همه که ماهی ۱۸۰ میلیون دریافتی ندارن ؟؟ و با خدم و حشم و محافظ جابجا نمیشن ؟؟ ملت از کجا دارن باک بنزین ۱۸۰ هزار تومانی بزنند ؟؟!! شما مرگ بر امریکا ورد زبان شماست ولی لب تاب امریکایی روی میزتان هست ،
وای با این مجلس دلسوز حالا برم به کی رای بدم
امکانش هست که از حالا برم تو صف انتخابات باسلام تا با آمادگی کامل برای رای دادن حضور داشته باشم
چون دولت اسم منو از لیست رایانه خط زده به همین خیال باشه با این تورم بیام تو انتخابات شرکت کنم
جناب سردار قلم از بس تو سر این جوانان زدین که یک نسل عقده ای و خشن بار اومدن ، چرا از قدرت دل نمیکنی و بازنشست نمیشوی ؟؟ ؟! میدانی همین روزنامه ات ساعتی ۱۰ میلیون برای بیت المال هزینه داره و هنری جز تفرقه اندازی نداره ؟؟!!
اعتراض ،حق همهٔ مردم است ، اما فقط در داخل خانه های خودشان ،آنهم با صدای آرام ،و دزدکی ، اعتراض کنند ،و به مسولین نفرین نمایند ؟،، آری نوع اعتراضی که مسولین حق مردم میدانند ،اینگونه است ؟،،،
اصلاح طلب = یکی به تخته. اصول گرا = یکی به نعل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بهرحال هنوز نفهمیدم روحانی اصلاح طلب هست یا اصولگرا . ایا روحانی اصولگرا بود نقاب اصلاح طلبی خاتمی را بر تن گرده بود . چرا خاتمی به افکار عمومی جواب نمیدهد چرا خاموش هست .
تظاهرات برای حمایت از گرانی در جهان بی سابقه است
یعنی واقعا داوری هم برانداز بوده و جمهوری سکولار میخواسته؟ :) از کی واقعا به این نتیجه رسیده؟ قبل کهریزک 1388 یا بعدش؟ دنیای عجیبیه
عراق را نگاه نکنید با درایت آیت الله سیستانی و به رسمیت شناخته شدن اعتراضات مدنی و صلح آمیز کوچکترین خسارتی به اماکن عمومی وارد نشده
خبری از آقای علم الهدی نیست این چند روزه.خدای ناکرده تو اغتشاشات دستگیر نشده باشه.نگرانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دارد در لابلای کتب قدیمی میگردد و یاد داشت بر میدارد که چگونه در روز جمعه با دست پر سخنرانی کند
یذره عمل
یذره شفافیت
یذره احساس مسئولیت
فقط حرف زدن که نشد
پس بلاخره کی دولت الکترونیک اجرا میشه
کی مبدا و مقصد و حتی زمان فروش محصولات اعلام میشه؟ که جلوی قاچاق کالا و گرانی و فساد گرفته بشه؟
طرف با 5 هزار تومن جنس رو میخره با قیمت 20 هزار تومن میفروشه
تو اروپا و آمریکا با این قضیه چطور برخورد میکنند؟
فقط قیمت بنزین باید برابر با اروپا و آمریکا باشه
نظارت و قیمت گذاری اجناس مهم نیست؟
واقعا قیمت خودرو اینه؟
چرا با دو زار حقوق ما بازی میکنند؟
كي مي خواد راي بده ؟ دلتون خوشه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
سال 96 هم می‌گفتیم کسی رای نمی‌دهدو همینطور سالهای قبلش که قرار نبود کسی رای بدهد ! ما که خسته شدیم از حرفا شما خسته نشدید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نیست خیلی هم برای رایت احترام قائلند
اصلاح طلب. خخخخخخخخخخخ
تو این کشور تنهل دلخوشی ما اینترنت بود که اونم از مون گرفتین. اصلا تخته کنید در این کشورو نه کسی بیاد نه کسی بره. اون از لوایح اف تی اف که فقط دو کشور امضا نکردن یکسشون ماییم. اون از ورزشگاه رفتن خانومها و....یعنی دنیا یه طرفه ما یه طرف. همون خوبه برین برای جیبوتی بیمارستان بسازید.
چرا اختلاس‌گران و دزدان را اعدام نمی‌کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یعنی خودکشی کنند
چرا فقط در حد حرف من شهروند حق اعتراض دارم اما در عمل نه جایی برای حضور فیزیکی برای اعتراض است و نه رسانه ای جرات نشر پیام تصویری و صوتی و نوشتاری اینجانب در نقد با رعایت ادب و نزاکت منتقدین دارد!
لطفا بفرمایید تکلیف منتقدین و معترضین چیست؟
دلم مالامال نقد و حرف است که عقده شده است!
کمک کنید که مدیریت شده و مسالمت آمیز از گلو رها شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مردم حق امر به معروف مسولین را ندارند بلکه مسولین هستند که میتوانند مردم را امر به معروف کنند .
از بی نتی اومدم اینجا تازه دارم میبنم هنوز ادمایی با افکار پسیدن منتظر بهتر شدن اوضاع هیتند .خخخخ خدایا تاکی این ذلت اخه
ميشه بگيد در چه زماني و طبق كدام حكم ايشان سمت مشاور احمدي نژاد را دريافت كرده؟ متاسفم كه هنوز از احمدي نژاد آنقدر عقده داريد كه نميتوانيد پنهان كنيد. کشوری كه براحتي اينترنت هشتاد ميليون ايراني را چند روز قطع ميكند بايد هم رسانه اش بشود تابناكي كه به اخلاق و صداقت پايبند نيست.
فصل تابستان در مناطق گرم ایران مانند خوزستان مردم نیاز به روشن کردن کولر ماشین دارند و احتمالا ۱ساعت بیرون از منزل با ماشین نیازمند هزینه گزاف سوخت است
۴۰ساله یک عده خاص از مجلس میرن به دولت از دولت میان به محلس اما برای این کشور چه کار کردند جز استفاده از هزاران رانت دیگه مردم با کدام امید دلخوشی بیان پای صندوق رای ؟اصلاخ طلب را هم دیدیم اصولگرا را هم به خدا سرو ته یک کرباس بودند و افت جامعه ای کاش پول برگذاری اتخابات و هزینه محلس و حقوق و امتیازات نمایندگان را میدادند بخاری گاز سوز برای مدارس میخریدند تا یک کار مثبتی انجام میشد چون واقعا نبودن محلس به راتب بهتر از بودنش هست هر چند قطعا اکثریت قریب به اتفاق مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد ولی دولت و صدا و سیما با امار سازی کذب و ترفندهای مونتاژ و فتوشاب خواهند گفت همه امدند ....
باهنر می گوید تورم در چهل سال گذشته به طور متوسط ۴۰ درصد بود ... اگر منظورت از تورم که برای ما مهم است گرانی ست اقای باهنر
کشور را با مبانی علمی اداره کنید تا اینقدر مردم هزینه جانی و مالی ندهند . این ارمانهای عدالت و ازادی هزینه زیادی از مردم‌گرفته شده . نه عدالت خبری هست نه ازادی .فقط بصرف انتقاد از گرانی در سایت تابناک چه فایده دارد ژشت بگیریم که آزادیم که داریم انتقاد به گرانی میکنیم . ارزشس این انتقاد چقدر اهمیت دارد
اصلاحات کلا شکست خورده است . اصلاحات سیاسی و اقتصادی دیگر انجام نخواهد گرفت . چون اگر قرار بود اصلاحاتی انجام شود بعد از انتخابات در بستر ارام جامعه بهتر و بدون هزینه قابل انجام بود اما مقاومت شد . پس دیگر نباید خوشبین بود . خروج دولت و شبه دولت از اقتصاد . خروج افرادی از سیاست . قدرت حاکمیت رای مردم و حاکمیت مجلس در راس امور . ...از بین بردن تنش های داخلی و خارجی
حسن روحانی مدعی است که مبدع حقوق شهروندی است اما وقتی زمان عمل میرسه دست توی جیب مردم میکنه وبدهیها دولتمردان را از جیب مردم بر میداره مردمی که تازه یک تورم 40 دزصدی را دارن هضم میکنن یک شبه باید 200 درصد افزایش قیمت بنزین را بپردازند وقتی اعترلضکنند به قول حسن عددی نبودند
درود بر احمدی نژاد و یارانش ... لعنت خدا و نفرین مردم بر پرونده سازان و دروغگویان و نان به نرخ روزخورها
چرا مسیولین درک نمیکنند قطع کردن اینترنت مردم رو بیتشتر عصبی میکنه ؟؟؟ اقای روحانی شما که منتقد جدی پرداخت پول بودی ؟! چه زود حرفات مثل وعده های انتخابی رو فراموش میکنید ؟؟ به خدا قسم مردم نه شیر شتر میخان نه دیدار عرب ؟؟! خبری داری پول یارانه ۴۵ هزار توماتی ففط هزینه گاز مصرفی خونه ها تو زمستون نمیشه ؟؟ اقای روحانی شما با ابن کار حداقل ۷۰۰ هزار تومان هزینه اضافی برای خانواده ها تراشیدید ؟؟ چرا مردم باید هزینه ندانم کاری جناب همتی رو بخاطر حراج منابع ارزی بدن ؟؟!
پاسخ ها
اشرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تلویزیون شبکه 2 داره درباره اینترنت ملی صحبت میکنه دوتا رو آورده که من که تخصص کامپیوتر و اینترنتم خیلی کمه متوجه میشم این یاروها هیچی نمی دونند.
داریم به سمت کره شمالی میریم.
این جناب شریعتمداری انگار همیشه توی اتاق جنگ دشمن نشسته و از همه کارهای انها خبر میده!
هنوز نه به بند و نه بار حکم دادند. لطفا این حکمها رو زودتر برای اختلاسگرها و کسانی که بیت المال را بالا کشدند و هنوز راست راست راه میرند و با ذکر الف خ نام میبرید اعمال کنید که کشور را به این روز نشوندند.
یعنی سیستم اطلاعاتی ما متوجه نشد دشمن توی بیشتر از 100 شهر نیرو تربیت کرد و وارد کشور کردند و پول دادند که شرارت کنند؟
پس شما کجا بودید. حتما رفته بودید اختلاسگرها را بگیرید؟
یه مقدار روی حرفهایی که میزنید فکر کنید!
خودتون زیر سوال میرید!
یه جوری حرف بزنید آدم بتونه ازتون دفاع کنه!
یه زمانی آدم اظهار نظر نکنه آبروش به جاتر است!

همه اینها نشان میده شما از زیر پوست جامعه خبر ندارید! وگرنه اینطور آتش به انبار کاه نمیزدید؟
یک بار دیگر مشخص شد کار دست کاردان نیست. آقای روحانی مسول همه خسارتهای وارده به کشور است.
سباست از تفتگ بیرون نمیاید از فکر و اندیشه و کار کارشناسی نتیجه میشود که با پنبه سر میبرند و خونی جاری نمیشود. یاد بگیرید بعد بیایید نماینده و رییس جمهور بشید!
چرا 106 تا کامنت درحال انتظار بسته دیشب رو منتشر نکردبن فقط کامنت های خان محمد علی اقا جونتون رو خوب منتشر میکنید نه؟________احتمالا این جناب خان محمدعلی آقا برای تابناک تخم دوزرده میذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خان محمدعلی خود کارمندان تابناک هستند یا نظر خود تابناک هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کارمندشونه
کسانی که راه بندان می کنند و بانک آتش می زنند و قمه می کشند و سنگ پرتاب می کنند هیچ ارتباطی با گرانی بنزین ندارن و اکثرا برای ارضای خوی وحشی گری خود منتظر بهانه بودند این افراد اگر دستشان برسد به زن و کودک رحم نمی کنند وراحت آدم می کشند و تجاوز می کنند سریعا اینها را باید به درک واصل کرد و نسلشان را منقرض کرد زیرا در هر فرصتی ممکن است مانند قوم مغول به غارت و چپاول مردم بپردازند حکم اینها مشخصه مفسد فی الارض . دوست دارم این افتخار رو داشته باشم که خودم چند از این داعشی های وحشی وطنی را به جهنم واصل کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فکر نمیکنی خودت هم تفکرات کمتر از داعشی نداریر. چرا عوامل و علل این مسایل را دنبال نمیکنی . به تو هم‌میگن ادم با سواد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
جلال جان بیخیال. منم قبول دارم اینایی که خسارت میزنن و آدم میکشن اوباشان که دارن ماهیگیری میکنن. خدا کنه بگیرنش ن و پوستشون رو بکنن. ولی مردی که فقط واستادن اعتراض کردن رو با اینا حکم ندن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دست گفتید اما کمی خشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
والا تا جایی که ما میدونیم راه بندان با ماشین خاموش جزو اعتراضات بدون خشونت هستش و در دونیا مرسوم حالا کلا تو ایران چیزی به رسمیت شناخته نمیشه اوندیگه مشکل اونهایی که ار سیاره دیگه ای به زمین اومدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مشخصات تکمیلی بده سهمیه ات زیادتر میشود
شکم سیر ها لطفا اینترنت رو وصل کنید
کامنت ها هم اینجا تایید و رد میشن !
شرافتا ، تا کی باید سر خودمون کلاه بزاریم ؟ همین کارو میکنید ملت متنفر میشه جذب رسانه های دگه میشه ، اونها هم میتونن این کارو کنن ... ولی اجازه میدن حتی تو برنامه زنده به مجری زن توهین جنسی بشه ... برادر من بی بی سی دشمن قبول ، ولی این آزادی بیان اولین تاثیرش ایجاد حس اعتماد هست که خیلی زیرکانه و حرفه ای دارند ازش استفاده میکنند ... شما بشین حالا کامنت هارو منتشر کن ! چه کاره مسخره ای داری واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فعلا هیچ فیلتر شکنی کار نمیکنه . دیگه از کامنت فیلتر شکن خبری نیست . تنها حسنی که سایت داخلی دارد این هست که نطرات مردم‌و کاربران خالص و خالص هست . یعنی نطرلت واقعی مردم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آزادی بیان در جهان سومی که همه کشورها فکر میکنند پولشان خرج مردمان دیگری میشود معنی ندارد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بازم دم ناظر گرم اینو منتشر کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
23:52
مگر مردم کشور های دیگر برای اومدن به این سایت به فیلتر شکن نیاز دارند؟
باشه اینترنتو وصل نکنید
وعده دیدار ما اسفند ماه پای صندوق‌های رای
این چند روز کشور از بیانات گهربار حسن عباسی و رافعی و ازغدی و سید احمد خاتمی ویزدی بی تصیب بوده ؟؟!!
ارتباط با اینترنت جهانی خط قرمز ماست برای بنزین بیرون نیامدیم اما در مورد ارتباط به جامعه علمی جهانی شوخی نداریم. اجازه نمی دهیم دانش را محدود کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بعضی در مورد اینترنت ملی یک زمزمه هایی دارن میکن منتظرن ببینن بازخوردش از دید مردم چیه

جنابی که تصمیم گیرنده ای یک کاری نکن که دیگه نشه جمعش کرد
اینترنت چیزی نیست که بشه قطعش کرد حواست باشه چون ما حواسمون هست
داداش ذکر استغفار زیاد بگو

تاریخ اسلام رو هم زیاد بخون. کتب تاریخ اسلام با نویسنده های گوناگون، تا دیدت به مسال اطرافت چند وجهی بشه.

خیلی هم خودتو درگیر مسایل سیاسی نکن. اسلام دین رحمت و مهربانیه
پیامبر فرمودند: قطعا من برای کامل کردن مکارم اخلاق برگزیده شده ام.
اسلام هیچگاه دین خشونت نبوده، نیست و نخواهد بود

والسلام علی من تبع الهدی
همین حالا از قول مسولین کشور گفته شد ه است که با خاموش کردن اعتراصات و حصور یافتن انصار حزب الاه در خیابانها به اهداف خود دست پیدا کردیم که بتوانیم در اینده با اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم را کنترل کنیم . . اگر تحریم ها فقط از دایره امریکا باشد میشود کاری کرد ولی اگر از طرف جامعه جهانی اتفاق بیفتد شرایط سخت تر میشود . پس بهترین راه حل این هست با دولت های اروپایی کار شود با چین و روسیه کار شود
دیگه کار از کار گذشته این مملکت ظرفیت نهایت پنچاه میلیونو با اقتصاد آزاد داشت تنها راه درست مهاجرت گسترده قانونیه تا هم پولدارا خودشونو از این اوضاع و افت سطح زندگیشون نجات بدن و هم در بلندمدت طبقه فقیر جامعه با خلوت تر شدن مملکت بتونن به نوایی برسن البته به شرطی که زاد و ولد نکنن
بارها و بارها ، رسمی و غیر رسمی اعلام شده داوری مشاوره احمدی نژاد نبوده و نیست . چرا خودتان را خراب میکنید برای مقاصد سیاسی ؟ احمدی نژادی که تمام شده ، احمدی نژادی که مرده سیاسی هست اینقدر ارزش داره و مهمه که آخرت و دنیای خودتون را خراب کنید ؟
بگذارید اینترنت قطع بمونه. بیشتر بهتون میاد
به لطف قطع شدن اینترنت تابناک میتونه ادعای پربازدیدترین سایت رو داشته باشه.جز تابناک سایت دیگه ای هم باز میشه؟کسی خبر داره؟تو این چند روز فک کنم به اندازه کل سال بازدید کننده داره تابناک جان
در انتشارات کامنت ها هیچ سایتی را مثل تابناک ندیدم فارس که کلا فقط قلب می گذارد عصر ایران که ترسو است بقیه هم که تکلیفشان مشخص است .....
حالم بهم میخوره از این جنگ زرگری که‌واسه داغ کردن تنور انتخابات راه میندازین ملت رو بیچاره کردین
این جمله یعنی چه"لازم است از سوی مدیریت شهری توجه جدی نسبت به حمل و نقل عمومی شود." اتوبوس های خط خیابان معلم -میدان ولیعصر هر 15 تا 20 دقیقه در ساعات شلوغ 7 تا 8 صبح سرویس دهی می کنند این یعنی اگر اتوبوس ساعت 7:10 را از دست بدهی باید تا ساحت 7:30 برخی موارد خیلی بیشتر به دلیل تاخیر در ایستگاه منتظر اتوبوس بمانید و همه با تاخیر به مدرسه محل کار و ... خواهند رسید این وضع حمل نقل عمومی است
پسر پدرم نیستم اگر یکبار دیگه خودم به کسی رای بدم یا بذارم اطرافیانم توی انتخابات شرکت کنن
با یک بررسی ساده در جامعه میشه متوجه شد که طرفداران اصلاح طلبان علاقه ای به رای دادن و شرکت در انتخابات ندارند بنابراین با غیبت بخش قابل توجهی از این افراد شانسی برای لیست اصلاحات وجود ندارد
هم اکنون اینترنت داخلی کشور وصل است.و همه نیازهای داخل کشور را پاسخ میدهد.
فقط به شبکه خارج کشور وصل نیست.
اینرا به انها که نمیدانند اطلاع دهید.
احمدی نژاد تنها راه نجات ملت وکشور است.البته نیاز نیست ج منو بدید این نظر منه.
چرا کسی درباره نظره باهنر حرف نزده.سال ۸۲ ممد خاتمی میگفت اگر میخاید تحریما بی اثر شه باید به اقتصاد جهانی پیوست.یکی از شرایطش آزاد کردن بنزین به قیمت دلار روز بود.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی