بازدید 34203
هزار و ششصد و بیست و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خروج رئیسی از شورای وحدت اصولگرایان / «احمدی‌نژاد» سوگوار رپر امریکایی / واکنش ذوالقدر به عکس جنجالی اش در مجلس؛ من نبودم!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند تابش: جواب سپاه به مهربانی جناح‌ها می‌تواند تغییر رویه‌ها باشد/عمران‌خان برای دیدار با رهبر انقلاب به ایران می‌آید/درخواست حسین فریدون از کریمی قدوسی برای انتشار یک فایل و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 15 April 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مصباح یزدی: اطاعت از ولی فقیه مثل ائمه واجب است؛ هرچند اشتباه هم داشته باشد

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: اطاعت از ولی فقیه مانند اطاعت از ائمه معصومین واجب است؛ هر چند ولی فقیه معصوم نیست و ممکن است بین هزاران تصمیم، اشتباهی نیز بکند، اما همان‌گونه که به حکم عقل اطاعت از فرمانده واجب است، اطاعت از ولی فقیه نیز واجب است. مصباح با اشاره به معنای ولایت‌فقیه گفت: اطاعت از ولی فقیه مانند اطاعت از ائمه معصومین واجب است؛ هر چند ولی فقیه معصوم نیست و ممکن است بین هزاران تصمیم، اشتباهی نیز بکند. همان‌گونه که به حکم عقل اطاعت از فرمانده واجب است، اطاعت از ولی فقیه نیز واجب است؛ سربازان باید از فرمانده اطاعت کنند؛ بله، ممکن است فرمانده نیز تصمیمی اشتباه بگیرد، اما این مسأله دلیل بر ترک اطاعت از فرمانده نیست، وگرنه تفرقه ایجاد می‌شود و قدرتی نمی‌ماند. البته فرق فرمانده و ولی فقیه این است که هدف ولی فقیه، جلب رضای الهی است و طبیعتا خداوند نیز او را به حال خود وانمی‌گذارد، ولی حتی اگر این ویژگی نیز نبود، باز هم اطاعت از او به اندازه یک فرمانده لازم بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: مردم خودرو نخرند

محمدرضا منصوری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت خودرو در روز‌های اخیر، گفت: به ‌رغم اینکه قیمت خودرو‌های داخلی ارتباطی با نرخ ارز ندارند، با نوسانات ارزی قیمت چهارچرخ‌ها نیز افزایش و کاهش پیدا می‌کند و از آنجا که دلار در روز‌های اخیر افزایش قیمت داشت، گرانی خودرو نیز دور از انتظار نبود. منصوری ادامه داد: بهترین راهکار برای کاهش قیمت خودرو افزایش عرضه یا خودداری مردم از خرید است. وی تصریح کرد: وقوع سیل باعث شده تا دلالان و سوءاستفاده گران زیر سایه بی‌توجهی و غفلت مسئولان، زمینه افزایش قیمت خودرو را فراهم کنند، چون هر ساله پس از تعطیلی نوروز در فروردین و اردیبهشت ماه، بازار خودرو کساد شده و تقاضا کاهش پیدا می‌کند. در این شرایط دلیلی برای گرانی خودرو وجود ندارد.

حذف نام کورش از فهرست اسامی ثبت احوال تکذیب شد

صبح امروز خبری منتشر شد با این مضمون: نام کورش از فهرست نام‌های مجاز سامانه ثبت احوال حذف شده است. پیشتر سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور با تأکید براینکه لیستی تحت عنوان اسامی ممنوعه نداریم از انتخاب نام "محمد کورش" و "محمد داریوش" برای پسران خبر داده بود. ساعتی بعد، اما ثبت احوال این خبر را تکذیب کرد. مدیر کل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال، هر گونه شایعه، مبنی بر ممنوع شدن انتخاب نام «کوروش» یا «کورش» را رد کرد. اسدالله پارسامهر، در مصاحبه تلفنی با خبرگزاری صداوسیما گفت: انتخاب نام کورش هیچ منع و مانعی ندارد و در کتاب نام و نام گزینی سازمان ثبت احوال، نام کوروش و معنای آن از قول تاریخ نویسان آمده است. وی افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر ثبت احوال از این موضوع اطلاع کسب کنند و در صورت علاقه مندی نام کورش را برگزینند که یکی از پرطرفدارترین اسم‌های ایرانی است. پارسامهر گفت: ممکن است برخی از شهروندان در هنگام مراجعه به سایت ثبت احوال با مشکل مواجه شوند که شاید هم مشکل سامانه باشد، اما در هر حال انتخاب نام کورش با هر دو املا مانعی ندارد.

صدور حکم اعدام دو شهروند ایرانی در کویت

دادگاه تجدیدنظر کویت حکم اعدام دو شهروند ایرانی به اتهام قتل سه تن از جمله یک شیخ سالمند از خانواده خاندان حاکم کویت را صادر کرده است. دادگاه تجدیدنظر کویت حکم اعدام ۲ تبعه ایرانی به اتهام قتل ۳ نفر شامل یک شیخ سالمند از خانواده امیر کویت، یک شهروند کویتی دیگرو یک خدمتکار زن اندونزیایی را تأیید کرد. برخی منابع گفته اند که این حکم نهایی شده و برای اجرا تنها نیاز به دستور امیر کویت دارد. بر اساس این گزارش، در نوامبر ۲۰۱۶ جسد سه نفر از جمله یک شیخ از خانواده حاکم، یک پیرمرد ۷۰ ساله کویتی و یک خدمتکار زن اندونزیایی در منطقه سلوی واقع در استان حولی یافت شده بود.

واکنش دفتر ضرغامی به ماجرای عدم دعوت او به شورای عالی انقلاب فرهنگی

عزت الله ضرغامی در هر دو شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی عضویت دارد. جلسات این دو شورا در نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود. امروز ساعت ۱۶ شورای عالی فضای مجازی و فردا شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل جلسه می‌دهد، اما طبق اعلام برخی رسانه‌ها برای عزت الله ضرغامی، دعوت نامه‌ای جهت شرکت در این جلسات صادر نشده است. خبرنگار نامه نیوز در تماس با دفتر عزت الله ضرغامی از صحت و سقم خبر جویا شد که دفتر او اعلام کرد تا ساعت ۱۶ که جلسه شورای عالی فضای مجازی شروع می‌شود، موضع سکوت داریم و سپس اعلام موضع خواهد شد. حاشیه‌ها درباره عدم حضور ضرغامی در شورای انقلاب فرهنگی از دیروز شروع شد. خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) روز گذشته با انتشار گزارشی مبنی بر اختلافات بوجود آمده میان رئیس‌جمهور و حسن رحیم‌پور ازغدی و عزت‌الله ضرغامی در جلسات سال گذشته شوراهای‌عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی، به نقل از "برخی در فضای مجازی" خبر داد که "رهبر معظم انقلاب در توصیه‌ای دستوری، از عزت‌الله ضرغامی و حسن رحیم‌پور ازغدی خواسته‌اند تا اطلاع ثانوی در جلسات شورا حاضر نشوند”. در عین حال، این خبرگزاری امروز خبر قبلی خود را اصلاح و اعلام کرد: «پیگیری‌های خبرنگار ایرنا حاکی است که خبر مزبور صحت ندارد و رهبر انقلاب توصیه‌ای در این خصوص نداشته‌اند.»

موافقت زندان اوین با مرخصی استعلاجی نرگس محمدی

محمود بهزادی راد، وکیل نرگس محمدی و نازنین زاغری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به موافقت زندان اوین و ضابطان پرونده، در حال حاضر منتظر تصمیم از سوی دادستان تهران هستیم. به گفته این وکیل دادگستری، نرگس محمدی به بستری شدن در بیمارستان و عمل جراحی برای برداشتن رحم و تومور ریه نیاز دارد. نرگس محمدی روزنامه نگار و فعال مدنی است که به اتهام تأسیس کمپین لگام (لغو گام به گام اعدام) و چند اتهام دیگر به ۱۰ سال حبس قطعی محکوم شده است. بهزادی راد همچنین درباره نازنین زاغری گفت: در مراجعاتی که به زندان داشتم، اعلام شده هنوز در خصوص اعطای مرخصی به زاغری تصمیمی گرفته نشده است و باید منتظر باشیم.

درخواست حسین فریدون از کریمی قدوسی برای انتشار یک فایل

کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مدعی شده فایل صوتی دارد که در آن حسین فریدون با تقلید صدای رئیس جمهور برخی درخواست‌ها را از مدیران دولتی می‌کند. حسین فریدون در واکنش به این ادعا گفت: من از آقای کریمی قدوسی می‌خواهم اگر چنین فایل صوتی در اختیار دارد، یک بار برای همیشه منتشر کنند. وی با تکذیب ادعای تقلید صدای رئیس جمهور گفت: این ادعای فردی است که به دروغگویی شهره شده و در چند سال گذشته تقریبا همه ادعا‌های او تکذیب شده است. البته این فرد ظاهراً حصار آهنی دارد و شکایت از او هم به جایی نمی‌رسد. به همین دلیل تنها راه اثبات دروغ هایش درخواست انتشار سند است تا مردم بدانند چقدر این فرد حرف‌های بی پایه می‌زند. / برنا

واکنش ذوالقدر به عکس جنجالی اش در مجلس؛ من نبودم!

روز گذشته عکسی جنجالی و پرحاشیه از حجت الاسلام مصطفی ذوالقدر در مجلس منتشر شد که در آن پاهایش رو میز نمایندگان دراز کرده بود و مشغول بازی با موبایل بود. او درباره نحوه نشستن عجیبش در مجلس به رویداد۲۴ گفته آن عکس من نبودم، چون یادم نمی‌آید در این شرایط در مجلس نشسته باشم. ذوالقدر پاسخ به اینکه در عکس کاملا مشخص است که خود شما حضور دارید، گفته من چندین سال سابقه حضور در مجلس دارم و چنین کاری نمی‌کنم. البته شاید صحن علنی نبوده و، چون پاهایم را جراحی کرده‌ام، در این حالت نشسته باشم، اما مطمئنم جلوی نمایندگان این گونه ننشسته‌ام. نماینده میناب می‌گوید: خیلی‌ها گفته‌اند از عکاس شکایت کن، اما من این کار را نکردم. خبرنگاران عکس از من زیاد می‌گیرند. یک بار در هواپیما خواب بودم که از من عکس گرفتند. لزومی ندارد هرجایی از کسی عکس گرفته شود.

درخواست برای تعلیق اکانت توئیتر ترامپ

توئیتربازان خواستند تا اکانت رئیس جمهور آمریکا به دلیل به اشتراک گذاری محتوای نفرت آمیز و نژادپرستانه، بسته شود! ترامپ در یک رشته حملات ادامه‌دار توئیتری، ایلهان عمر، نماینده مسلمان و دموکرات مجلس نمایندگان را به دلیل کامنت دادن درباره ۱۱ سپتامبر به باد انتقاد گرفته و از خط قرمز عبور کرده است. انتشار ویدئویی روی اکانت ترامپ و پین شدن آن باعث شد تا سیاسیون و نیز گروه Women's March از جک دورسی مدیر توئیتر بخواهند تا اکانت وی را تعلیق کند.

عمران‌خان برای دیدار با رهبر انقلاب به ایران می‌آید

به گزارش روزنامه اردو زبان نوای وقت، دیدار با امام خامنه‌ای در دستورکار سفر پیش روی عمران خان به ایران قرار گرفته است. این روزنامه چاپ شهر اسلام آباد در ستون خبری خود درباره جزئیات سفر خان به ایران نوشته است: هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات سفر عمران خان به ایران منتشر نشده، اما سفر دو روزه نخست وزیر پاکستان به ایران پس از سفر به کشور چین قطعی است. /تسنیم

تهدید به بمب‌گذاری در یک بانک توسط یک خانم ۵۰ ساله

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت: ساعت ۱۰:۴۰ امروز به ۱۱۰ اعلام شد خانمی میانسال با حضور در بانکی در چهارراه فرمانیه تهدید به بمب‌گذاری کرد و مأموران پس از انجام اقدامات اولیه، موفق به دستگیری او شدند و بسته مذکور را از دست این زن خارج کردند. این زن از رئیس بانک تقاضای ۲۲ هزار دلار کرده بود. با دستگیری این خانم و بررسی‌های تکمیلی مشخص شد بسته مذکور حاوی مقداری سنگ بوده و به هیچ وجه چاشنی و مواد منفجره به همراه نداشت.

نماینده سابق پارلمان سوریه: انفجار سفینه اسرائیل کار ما بود

یک نماینده سابق پارلمان سوریه ادعا کرد، انفجار سفینه فضایی اسرائیل در نزدیکی کره ماه به دلیل دستکاری صورت گرفته در آن توسط سازمان اطلاعات سوریه بوده است. احمد شلاش، عضو سابق پارلمان سوریه در واکنش به انفجار سفینه اسرائیلی پیش از فرود آمدن روی کره ماه در فیسبوک خود نوشت: ما پیش از این گفته بودیم که سازمان اطلاعات سوریه همگان را غافلگیر خواهد کرد. او در ادامه نوشت: صحنه رویارویی گسترده است پس اجازه دهید چیزی بر این مسأله نیفزایم./ اعتمادآنلاین

«احمدی‌نژاد» سوگوار رپر امریکایی، بی‌خبر از سیل زدگان ایرانی!

محمود احمدی‌نژاد در ادامه فعالیت‌های عجیب و غریب حساب توئیتری‌اش که بیشتر به دنبال کردن اخبار زندگی روزانه شهروندان آمریکایی می‌گذرد این‌بار به مرگ یک رَپِر آمریکایی واکنش نشان داد و اعلام کرد از شنیدن خبر درگذشت «نیپسی هاسل» اندوهگین شده است. او پیش از این هم در حساب توئیتری‌اش که در آن به زبان انگلیسی می‌نویسد، از مسابقات بسکتبال NBA، مسابقات فوتبال امریکایی و رقابت معروف «سوپربول» و چندین و چند حاشیه دیگر از اتفاقات روزمره فرهنگ عامه آمریکا نوشته بود.
 
به گزارش «آزادی»، محمود احمدی‌نژاد در حساب توئیترش نوشت: اخیرا از مرگ "نیپسی هاسل" مطلع شدم و از شنیدن مرگ او و ۱۰ نفر دیگر که در هفته گذشته در لس آنجلس کشته شدند، اندوهگین شدم. چگونه می‌توان زندگی شخصی را به این راحتی گرفت؟ "عزیزم گریه نکن، سرت را بالا بگیر حتی وقتی که جاده سخت است هرگز تسلیم نشو” این در حالی است که احمدی‌نژاد بعد از وقایع دردناک نوروز ۹۸ و داغدار شدن بخش بزرگی از کشور از اثرات حوادث طبیعی هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده و همین موجب شد تا توئیت او در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران ایرانی همراه شود و بسیاری او ماجرای سیل در ایران را به او یادآور شوند.
 
تکذیب یک خبر منتسب به رهبر انقلاب

ایرنا امروز نوشت: «پیگیری‌های خبرنگار ایرنا حاکی است که خبر توصیه رهبر انقلاب به دو عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی صحت ندارد و رهبر انقلاب توصیه‌ای در این خصوص نداشته‌اند. خبرگزاری جمهوری اسلامی روز گذشته با انتشار گزارشی مبنی بر اختلافات بوجود آمده میان رئیس‌جمهور و حسن رحیم‌پور ازغدی و عزت‌الله ضرغامی در جلسات سال گذشته شوراهای‌عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی، به نقل از "برخی در فضای مجازی" خبر داد که "رهبر معظم انقلاب در توصیه‌ای دستوری، از عزت‌الله ضرغامی و حسن رحیم‌پور ازغدی خواسته‌اند تا اطلاع ثانوی در جلسات شورا حاضر نشوند". در عین حال، این خبرگزاری امروز خبر قبلی خود را اصلاح و اعلام کرد: «پیگیری‌های خبرنگار ایرنا حاکی است که خبر مزبور صحت ندارد و رهبر انقلاب توصیه‌ای در این خصوص نداشته‌اند»
 
تابش: جواب سپاه به مهربانی جناح‌ها می‌تواند تغییر رویه‌ها باشد

محمدرضا تابش، نایب رئیس فراکسیون امید مجلس تأکید کرد: جواب سپاه به مهربانی جناح‌ها می‌تواند این باشد که در برخی از رویه‌ها تجدید نظر کند. در سیاست هم آنچه که موکول و مربوط می‌شود به حفظ ارزش‌های اسلامی مانند دفاع از سپاه، همه پای آن ایستاده‌ایم، ولی در جا‌هایی که محل مناقشه و اختلاف نظر است و تصور می‌شود که جناحی بهره‌برداری می‌کنند و جناحی تضعیف می‌شود، نباید نظامیان مداخله کنند. محمدرضا تابش، نماینده اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت ایجاد شده پس از قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا گفت: همه جناح‌ها، احزاب و گروه‌ها با توجه به منافع و مصالح ملی به اجماع رسیدند که باید در مقابل هجمه نابخردانه آقای ترامپ و دولت آمریکا از سپاه که از ارزش‌ها دفاع کرده است و در حفظ و ارتقای منافع ملی کشور سهم ارزنده‌ای داشته و در خط مقدم مبارزه با تروریست بوده دفاع کنند. او ادامه داد: حتی بسیاری از افرادی که وابسته با جناح‌ها و گروه‌ها بودند و به دلایل مختلف و یا از سر بی‌مهری دولتمردان و حکومتی‌ها خارج‌نشین شدند، از سپاه به صورت تمام قد دفاع کردند. این نماینده مجلس با اشاره به گفت‌وگوی رد بدل شده میان او و معاون پارلمانی سپاه تأکید کرد: دیروز به معاون پارلمانی سپاه گفتم که الان نوبت سپاه است. ایشان به شوخی گفت، یعنی با آمریکا تعامل کنیم که من گفتم اصلا و ما همه جلوی آمریکا ایستاده‌ایم. اما الان نوبت سپاه است که مهربانی همه جانبه جناح‌ها و گروه‌ها را جواب دهد.
 
خروج رئیسی از شورای وحدت اصولگرایان

یک فعال سیاسی اصولگرا می‎گوید: حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی که از اعضای اصلی شورای وحدت اصولگرایان بوده‎، از وقتی ریاست قوه قضاییه را بر عهده گرفته ‎است، از این شورا خارج شده و در جلسات آن شرکت نمی‎کند. حسین کنعانی‎مقدم، فعال سیاسی اصولگرا و دبیرکل حزب سبز ایران در گفت‎وگو با ایرنا می‌گوید: در حال حاضر چند گروه در جریان اصولگرایی جلسات مداوم برای انتخابات برگزار می‎کنند. این جریان‌ها شامل احزاب اصولگرای خانه احزاب که آقای روح‎الامینی هم به‎ تازگی ریاست آن را برعهده گرفته‎اند، جلسات هماهنگی بین چهره‌های اصولگرا و احزاب با جامعه روحانیت مبارز، جلسات شورای وحدت و جریان نواصولگرایی آقای قالیباف هستند. کنعانی‌مقدم با تأیید اینکه همچنان اختلافات بین گروه‎های مختلف جریان اصولگرا وجود دارد و به وحدت نرسیده‎اند، می‎گوید: هنوز جلسات کلی برای هماهنگی و انسجام جریان اصولگرایی برگزار نشده ‎است. این فعال سیاسی اصولگرا درباره جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی، تصریح می‎کند: همه اعضای جمنا در حال حاضر در جلسات شورای وحدت حضور دارند و برنامه‌های خود را از این طریق پیش می‎برند. وی با اشاره به این‎که همچنان جلسات شورای وحدت ادامه دارد، می‎گوید: جلسات شورای وحدت اصولگرایان مانند سابق برگزار می‎شود و تعدادی از کسانی که قبلاً کاندیدای ریاست جمهوری بودند، در این جلسات حضور دارند. کنعانی‌مقدم همچنین حضور محسن رضایی، محمدباقر ذوالقدر، سعید جلیلی، حداد عادل و علیرضا زاکانی را در این جلسات تأیید می‎کند.
 
کدخدایی به اینستاگرام پیوست

سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی به اینستاگرام پیوست. عباسعلی کدخدایی پیش از این نیز در شبکه اجتماعی توئیتر و پیام رسان‌های داخلی سروش و ایتا فعالیت و به انتشار اخبار و نظریات شورای نگهبان و پاسخگویی نسبت به سؤالات و شبهات کاربران اقدام می‌کرد. صفحه اینستاگرام وی به نشانی https://www.instagram.com/kadkhodaee_ir در دسترس کاربران قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۴۲
برادر ذوالقدر. مجلس هر جا نیست که جنابعالی پا دراز کنید و بعد هم شاکی باشید که چرا عکس گرفته اند. متواضعانه بپذیرید، معذرت خواهی کنید و قال قضیه را بکنید.
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
احمدی نژاد بیچاره دید که اگه درمورد سیل زدگان اظهار نظر کنه از جانب خود شماها متهم به ریاکاری میشه ضمن اینکه تو تگزاس طوفان اومده و ترامپی که به ایران بابت ناتوانی در مدیریت بلایای طبیعی کنایه میزد، خودش نتونسته گلوی تلفات ناشی از طوفان رو بگیره
و احمدی نژاد با این توئیتش کنایه ای زده به ترامپ که چرا یه هنرمند آمریکایی بهمراه ده نفر دیگه باید بخاطر طوفان کشته بشه
لطفا دست از فعالیت‌های مغرضانه بردارید
علی برکت الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
ملت سال دیگه موقع انتخابات به من رای بدید کاری میکنم که کامنتاتون بدون سانسور تو خبرگزاری ها منتشر بشه و گزینه غیر قابل انتشار رو حذف میکنم فقط کافیه بهم رأی بدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
جالبه که فضای مجازی پر شده از دلواپسین و اصولگرا ها و تندروها و انقلابیون و حزب اللهی ها و بسیجی ها و بچه مثبت ها زنده باد احمدی نژاد ها و سلامت باد سعید جلیلی ها اما در عمل و در فضای واقعی این اصلاح طلبان هستند که در دهه اخیر در تمام انتخابات تونستن رأی بیارن با لیستی سی نفره از اصلاح طلبان به رهبری پروفسور عارف تمام کرسی های نمایندگی پایتخت رو ازآن خود کردند و در انتخابات ریاست جمهوری هم با بیست و سه میلیون رأی و با هفت میلیون اختلاف نسبت به رأی شانزده میلیونی رقیب پیروز انتخابات شدند پس بعمل کار برآید به سخندانی نیست
خطاب به ناشناس ۲۲:۲۶
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
بذو پرت و پلا نگو اگه زود در محل های اخذ رای رو نبسته بودن صد در صد انتخابات میرفت دور دوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
افرادی که تو کوچه و محل و میدان شهر ها تو گوش جوانان سیلی میزنند مردم رای نخواهند داد اینو فتیله .گوش شما کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
خیلی دوست دارم بدونم که واقعا اونایی که مچ بند بنفش می بستند و تا صبح خواب رو از ملت گرفته بودن با چه رویی میان و از این دولت انتقاد میکنند و به این و اون بدوبیراه میگن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
درود بر دکتر محبوب و مردمی و از جنس خود این مردم دکتر محمود احمدی نژاد
امیر کبیر زمان
و
کوروش معاصر
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
من مچبند نبستم ولی به این دولت رای دادم و الان هم اگر بین رای دادن و ندادن تصمیم به رای دادن بگیرم باز به روحانی رای میدم.گزینه بهتری نبود مفهومه یا هزار بار دیگه میپرسی دوست عزیز؟
خطاب به فیلترشکن فرانسه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
حتی میرسلیم و هاشمی طباء هم رئیس جمهور شده بودن بی شک وضع الآن مملکت اینقدر درب و داغون و قاراشمیش نبود
افتاد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
آقایون داداشام بس کنین کمه کم دوسال دیگه باید این دولت رو تحملش کرد واسه بحث های انتخاباتی خیلی خیلی زود استارت زدینا!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
هرکامنتی دارین زود بنویسین تا ساعت دوازده نشده چون دیگه تا فردا عصر منتشر نمیشن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
لس آنجلس هم مثل تگزاس طوفان اومده احمدی نژاد لس آنجلس رو گفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
جناب آقای خان محمد علی آقا
لطفا الکی از احمدی نژاد قدیس نسازین
میگن اریک هولدر کشتتش نه طوفان
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
پس دیگه اعتراضات به چیه برو گوشت بخر کیلو ۲۰۰ تومن جیکتم در نیاد افتاد حالاااااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
تابناک اخبار را کم کن ولی کیفی کن یعنی مطالبات مردم را پیگیری کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
فیلتر شکن فرانسه گزینه بهتر از روحانی داشتیم عینک دودی شما تار می دید
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
دست کسی که عکس گرفته درد نکنه . اینجور افراد که روز و شب گیر دادن بمردم جامعه خودشان و جوامع دیگر هست خیلی هم خوب هست بهرحال در فضای واقعی هر کسی از این افراد اناقاد کنه میگویند ضد نطام هستید . امریکای هستند ووو خیلی خوب شد از این کارها زیاد انجام بدهند دستشان را میبوسم که عکس گرفت
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
ده بار دیگر کاندید کنید باز به روحانی رای میدم . یعنی اگر دوباره روحانی در ۱۴۰۰ با تعییر قانون بتواند کاندید شود رای خواهم داد . چون رای یعنی حق مردم در انتخاب شعارها . روحانی حرف مردم را زد . حالا چرا اجرا نشد مطمن باش هیچوقت خودش نخواست گرانی بشه . اقتصاد کشور ما علمی نیست . ساختار جوری هست که حتی نمیداند با اصلاح طلبان با این رای بالا چگونه کنار بیاید فقط میتواند با سیاستی نا کارامد کند
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
جالب اینکه ایشان ادعا میکنند شاید آنجا مجلس نبوده،؟! اما بهتر بود میگفتی که من نبودم ایشان شبیه بوده.؟
در مورد احمد نژاد قضاوت تند نکنید چون روحانی وتمام اطافیان آن دارند احمدی نژاد را می کوبند. اما این را بدانید که احمدی نزاد به مردم خدمات زیادی داد ودر دل مردم ایران جای دارد وتما این خرابی ها مربوط به چهار سال دوران حکومت هالسمی وخود روحانی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
احسنت
احسنت
و
احسنت
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
خجالت بکش
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
روحانی حتی اسم احمدی نزاد را نمیاره .البته دلایل خودش را هم داره ولی من هیچوقت یادم نمیره که وقتی احمدی نژاد از هاشمی میخواست انتقاد کنه میگفت آن اقاهه گفت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
اشتباهی منفی دادم یازده تا اضافه شد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
و بیشتر از همه خرابی ها مربوط به دوران خاتمیه که همانند این دولت که هشت سال مملکت رو بابت برجام معطل کرد اون زمان ملت رو مشغول کرده بودن به گفتگوی تمدن ها!!!
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
روحانی پول پخش کررده بین اینها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
آره تو راست میگی . هم تو تلگرام هر شب پیام بر ضد دولت میتقر بنام منتقد داره . هم تو سایتی که داره و هم سایت های طرفدار ایشان که ۲۴ ساعت در حال کوبش سیاسی تشریف دارند . الان هم کاری سیستم به ایشان ندارد بخاطر این هست که پیاده و فشار توپخانه خوبی برای کوبیدن اصلاح طلبان دارد .‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
خدماتی که احمدی نژاد به اقتصاد کشور کرد به مثابه خدمات شاهان قاجار به کشور است.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
پل احمدی نزاد . ساختمان و بیمارستان و جاده و راه اهن احمدی نزاد حتی دادن یارانه احمدی نژاد بدرد مردم نمیخورد . تز های احساساتی و انقلابی بودن بود پل هاش خراب شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
هر وقت پیاز 11هزارتومانی میخرم یاد حماقت شما 24میلیون نفر میافتم به ناچار از روی سپاسگزاری دعاتون میکنم ما هم میسوزیم ومیسازیم به حماقت شما اگه یادتون باشه سال 72موز پیاز یه قیمت بود
قدوسي و ذوالقدر هيچ وقت به نفع ملت و کشور موضع نگرفته اند يعني ما از مجلسيها کمتر ديديم به فکر ملت و گراني و معاش مردم و گراني خودرو و ... باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
لطفا آقای کریمی قدوسی که همیشه با شجاعت تمام مواضعش رو بیان کرده و مشغول مبارزه با فساده رو با اعضای لیست امید مقایسه نکنید
علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
مبارزه با فساد؟؟؟خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
آره مبارزه با فساد
کسیکه این طور در مورد داداش رئیس جمهور یه مملکت حرف بزنه خیلی باس جیگر داشته باشه
آره مبارزه با فساد
نه مثل جناب عارف سکوت پیشه کنه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
داداشِ رییس جمهور که هیچ ،خود رییس جمهور و معاونش هم من اینجوری حرف بزنم،منی که هیچکاره ام چیزی نمیشه.اینکه شجاعت نمیخواد ،تازه جایزه هم بهت میدن.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
داداش میشه اسم عارف رو نیاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
پرچم فرانسه برو دوغت رو بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
پرچم فرانسه دوغت رو نوشیدی!؟
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
فعلا که جناب فریدون گفتن اون فایل صوتی رو پخش کنین و ایشون هم مثل همیشه جا زدن.به نظر من اینجا دیگه دادستان بعنوان مدعی العموم باید وارد عمل بشه و موضوع رو پیگیری کنه تا جریان روشن بشه. اگه واقعیت داره که بره واسه مراحل قضایی و اگه حقیقت نداره بعنوان تهمت و افترا قضیه بررسی بشه.
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
خداوکیلی اینی که کریمی قدوسی رو با امثال ذوالقدر و عارف و کواکبیان مقایسه کنیم اوج غرض ورزی سیاسیه..لیست امید و بطور کل اصلاح طلبان خواب تشریف دارن ! آقای کریمی قدوسی یه تار موش به کل لیست امید می ارزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
تمام نمایندگان مجلس مدافع حقوق کسانی هستند که بیش از اندازه حقوق دارند و کسی هم جرأت شاکی شدن از آنها را ندارد .
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
هر کسی برای اینکه ارتقا سمت در شهرها و در تهران و استانها پیدا کنه باید دو کار انجام بده مخالفت با دولت و مجلس و شورای شهر دوم مخالفت با کل جوامع غربی . و تعریف و تمجید از دنیای جوامع عربی
امثال احمدی نژاد به درد ایران و مردمش نمی خورد ملت ایران نیاز به دلسوزانی دارد که مردمی باشند و برای مردم کار کنند کسی که در سطح جهان جنجال آفرینی میکند دلسوز ملت ایران نیست ایران را سیل برد ولی احمدی نژاد به فکر مرگ رپر آمریکائیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
مثل آقای اووونچنان
نه؟!
خخخ
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
آقایان باسواد سیاسی مردم ایران با چه زبانی بگویند که ما دلسوز نمیخواهیم . پل و جاده و راه اهن و سد و مدرسه و دانشگا۶ و بیمارستان‌محکم بسازید تا خراب نشود و بعد برای ما دلسوزی نکنید . رودخانه ها را لایروبی و دیوار کشی کنید تا خانه بر سر ما خراب نشود و بعد دلسوزی و مراسم ترحیم نگیرید . بروید قانون را جرا کنید بروید ببینید کشوری پیشرفته هست چگونه پیشرفته شده . البته اگر گروه احمدی نژاد پیشرفت را بگویند که چی هست . پیشرفت را اصلا قبول ندهرند چون همیشه میخواهند مردم گرفتار فقر مالی و فقر سواد باشند تا دنیال چنین افرادی بدو کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
زیر پرچم فرانسه دوغت را بنوش
اقای تابش درست میگویند.وقتی امثال بنده عیوب را یاد اور میشدیم، عده ای برچسب عامل دشمن بما میزدنند.بنده شخصا بشدت به نداشتن یک سخنگوی مشخص برای سپاه انتقاد دارم.کاری که همه ارتشهای حرفه ای دنیا انجام داده اند،تا یک فرمانده برای کشورش هزینه ایجاد نکند.در رابطه با اقدام اقای ترامپ باید گفت؛ عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.اقدام او باعث شد برخی که بواسطه تبلیغات منفی پروپاگاندای رسانه ای غرب بعضا خدمات عزیزان سپاه در دفاع از کشور در برابر صدام را فراموش کرده بودند دوباره تمام قد پشت سپاه بایستند.همتراز قرار دادن فرزندان و برادرانمان با تروریستهانشان از عمق بی اطلاعی ترامپ از روحیه انسانی و شریف سپاهیان کشورمان دارد.
امروز هر ایرانی در خانواده،اقوام، اشنایان دور و نزدیک فردی شاغل در سپاه دارد و یا حداقل خودش یا عزیزانش بعنوان سرباز وظیفه در این نیرو خدمت کرده اند.تروریست نامیدن عزیزان ما توسط یک خارجی باعث اتحاد بیشتر ما شد و فهمیدیم که ما علی رغم اختلافات هنوز دل گرو یکدیگر داریم ،هنوز یک کشوریم و هموطن خود را دوست داریم.هنوز یک ملتیم و فارغ از عقیده و مذهب به هنگام سختی یکدیگر را یاری میکنیم
بازدید کننده محترم همانطور که در 22 شب گذشته به طور صریح وقاطع اعلام کردیم هیچ یک از نظرات.آرا.کامنت ها.تحلیل ها .پیشنهادات.انتقادات.حمایت ها.محکومیت ها.نیش وکنایه ها وطعنه های شما برای بنده ذره ای ارزش واهمیت ندارد همانطور که برای مسئولان ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
این کامنتت دیگه بی مزه شده.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
خیلی بی مزه ای . فکر کنم شما اشتباهی در سایتی نظر میدهی که بیشتر نطرات و خود تیتر تابناک چالش سیاسی و اقتصادی هست . منطورم این هست کاربری وقت گذاشته و در مورد مسایل و اتفاقات جامعه نطرش را داده ولی شما وسط سخنان جدی سیاسی فرد بی تفاوتی هستی. بنظرم در چنین سایتی اشتباهی وارد شدی و دوم ابنکه خود مسولین سایت هم اشتباه میکنند که هر شب نظر ات را پخش میکنند ولی حرف و سخن چالشی را سانسور میکنند خود سایت هم مقصر هست . چند بار پخش نکند حساب کار دستش میاید
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
مقصر خود سایته بعضی نظر ها رو اصلا منتشر نمیکنه چون به نفعش نیست ولی اینا رو هر شب نشون میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
بیکار
اره آقای نماینده عمه مرحوم من بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
ما فکر کردیم فقط جناب کریمی قدوسی به خلق شریف کذبگویی آراسته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
آقای کریمی کذب گو نیست ..اما ظاهرا شما و رفقاتون اصرار دارید روی دروغ و تهمتتون به منتقدین ایستادگی کنید..کافیه یه نفر منتقد تفکر اصلاحات باشه ..اونوقته که ظاهرا از شمر هم بدترو خطرناکتر شده !!! افراطی هایی که به منتقدینشون انگ افراطی گری میزنن خیلی بیچاره هستند
من نبودم. به همین سادگی خیلی شیک و مجلسی.
من به عنوان یک شهروند ایرانی هیچ کاره که فقط چندین مرتبه رای داد ه ام از تک تک شما هموطنان گرامی عذر خواهی می کنم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
چرا بدون بررسی و دقت رای دادی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
همین که پشیمونی جای شکرش باقیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
نه که اونایی که رأی نیاورده اند با اینها زیاد متفاوتند !!!!!!!!؟
درآمد یک پزشک متخصص در ایران ماهانه 200 میلیون به بالا.
درآمد یک دندانپزشک در ایران ماهانه بین 60 میلیون تا 150 میلیون.
درآمد یک پزشک عمومی در ایران ماهانه 15 میلیون تا 30 میلیون.
درآمد یک داروساز در ایران ماهانه بین 15 میلیون تا 25 میلیون.
درآمد یک پرستار در ایران ماهانه بین 4.5 میلیون تا 15 میلیون بسته به سابقه کار و تعداد شیفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
هدفت فقط به فقط به جان هم انداختن مردم با همدیگره.مواظب باش که داری در اتش میدمی!!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
خوب خیلی بدبختی که فقط دنبال این هستی ه ببینی بقیه چجقدر حقوق میگیرن

چون بیش از 200 میلیون نفر در اتحادیه اروپایی و حدود 500 میلیون نفر در استرالیا، آمریکا، کانادا و نیوزیلند زندگی میکنند که همگی در رفاه کامل هستند و درآمد خیلی بالایی هم دارند و اگر هیچ کاری هم انجام ندن با کمک های دولتی هم زندگیشون به خوبی و خوشی میگذره و تو باید حسرت زندگی اونها رو هم بخوری

اما

من به همه شما توصیه میکنم هیچ وقت در زندگیتان خود را با دیگران مقایسه نکنیدو خود من هم از پزشکان و پرستاران خوشم نمیاد اما دلیل نمیشه مدام دنبال این باشم که فلانی چقدر حقوق میگیره.

در زندگیتان اگر ازدواج نکنید و دنبال عیاشی و ... نباشید قطعا زندگیتان به خوبی و خوشی خواهد گذشت و مشکلاتتان بیشتر نخواهد شد. میدونم که سخته اما چاره ای نیست. خیلی از ماها به دلیل حماقت والدینمان آیندمان و سرنوشتمان نابود شده و قطعا تغییر اون کار فوق العاده سختی خواهد بود

یا علی
علی
| - |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
ناشناس 22:10 چرا "دلیل حماقت والدینمان
نقاط ضعف خود را گردن آنها نیاندازید
من پدر 5 فرزند هستم که همه ازدواج کرده و با تمام مشکلات موجود دنبال زندگی خود هستند و بخاطر کمبود ها پدر و مادر خود را سر زنش نمی کنند
سلام.ایرانی هستی.ایران زندگی می کنی.امروزم زنده موندی.تبریک می گم.باید جشن بگیری.خیلی خوش شانسی.خیلی خدا دوست داره!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
حرف ندارد
ناشناس
| - |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
به کوری چشم بدخواهان هم زنده ایم هم خوب زندگی میکنیم خیلی خوبتر از خیلی غیرایرانی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
از برکت شانتاژهای تبلیغاتی شما خارج نشین ها و
سلبریتی های پر ادعا هنوز زنده ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
جالب بود
شرم آور است...این چندمین بار است که مجلسیان بجای تصحیح رفتار خود و عذرخواهی طلبکار شده و خبرنگار و عکاس را مواخذه می کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
افراد بصرف اخلاقی بودن به مردم‌معرفی میشوند در صورتی این اخلاق فقط در انطار عمومی همه به هم نقش بازی میکنند یعنی مثل لبخندی هست که در اصل لبخند واقعی و از دل و قلب نیست . در جامعه هم‌چنین هست یعنی در ازدواج در مسجد در مدرسه در دانشگاه در شب نشینی ها در نراسم ازدواج همه مردم در اخلاق و صداقت با هم‌نقش بازی میکنند واقعیت را پنهان میکنند و بعدا رو میشود
این احمدی نژاد هم واقعا مورد جالبی است
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
اکنون که همه مخالفند و معلوم هم نیست کی مخالف کیست!،احمدی نژاد هم میخواد چهره شود و گذشته اش فراموش شود!
تو مصطفی ذوالقدر؛ یکبار میگی عکسِ من نبودم، چون یادم نمی‌آید در این شرایط در مجلس نشسته باشم. بعد میگی البته شاید صحن علنی نبوده و چون پاهایم را جراحی کرده‌ام، در این حالت نشسته باشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
آقای ذوالقدر از لیست امید اصلاح طلبان بیش از این هم انتظار نبود
توییت دکتر احمدی نژادنشان از اگاهی از تمام موضوعات و خبرها می باشد و نشان می دهد ایشان از همه چیز باخبربوده و بای هر چیزی ارزش قایل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
توجیح آب دوغ خیاریت را برای خودت نگه دار عمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
ببخشید اشتباه شد...توجیه درست است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
کیه که بفهمه
".........انفجار سفینه فضایی اسرائیل در نزدیکی کره ماه به دلیل دستکاری صورت گرفته در آن توسط سازمان اطلاعات سوریه بوده است.........."


عجب !!!! خب نمی شد طوری دستکاری می کردین که موقع پرتاب از زمین منفجر بشه نه اینکه بره نزدیک ماه و در آستانه فرود بر ماه درست کار نکنه !!!
کنتور که نداره !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
اتفاقا این شکلی خیلی هم بهتر بوده
دم سوریه ای ها و ایرانی ها و لبنانی ها گرم
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
پدر آمرزیده لااقل با این همه پیشرفت جلویش را بگیر این همه با سوریه حمله نکنه. نمی خواهد توی کره ماه باهاش بجنگی
احمدی نژآد مثل خود امریکایی ها رفتار میکنه افرین بهش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
زنده باد محمود احمدی نژاد
به امید انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰
و رای سی چهل میلیونی کوروش معاصر
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
برای بقایی و مشای تا پای دادگاه رفت و کل قصاییه را زیر سوال میبرد ولی صدای مادران داعدار چند خیابان همان تهران را نشنید . احمدی نزاد و طرفداران ایشان هنوز نمیدانند که اصلا دمکراسی چی هست . فقط برای کسب قدرت به در و دیوار میزنند . اما هیچوقت فکر نمیکنند که با امدن احمدی نزاد اینبار به جای آبادانی کشور چند سال باید انتقام جویی سیاسی کند مردم دمکراسی را برای این پدیرفتن که مشکلات سیاسی با خروج افراد سیاسی از بین برود نه اینکه زخمها دوباره جا باز کند تمامش کنید بروید دنبال افراد سیاسی مستقل و اقتصاد دان
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
احمدی نژاد کجاش به کوروش شبیه هست . کوروش به عقیده و دین و مدهب مردم و ممالک دیگر کاری نداشت . احمدی نژاد کجای رفتار سیاسی و گفتمان مصباح به کوروش شباهت دارد شما دوست عزیز بیشتر تحقیق کن یا از سخنرانی ایشان یا تو سایت داخلی و خارجی سرچ کن گفتمان این افراد چگونه هست در مورد اقتصاد و دنیا و فرهنگ و سیاست چگونه فکر میکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
احمدی نژاد را با کوروش .. چه مقایسه ای
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
کورش مردم یهود رو نجات داد.منظور ایشون رو نفهمیدین؟پس حرفهای یار همیشگیشون اقای مشایی رو راجع به دوستی ملتهای ایران و ....دوباره گوش کنید..هر چند دشمنی دایمی ملتها چیز خوبی هم نیست
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
دو ساعت در ۲۰ سایت داخلی تحقیق و سرچ‌کردم . آره در این بخش که کتیبه کوروش را برای این به ایران اورده بود که با ان بتواند پز سیاسی برای کنفرانسهای خارجی بزند ودوم اینکه بتواند رای خفته جامعه ۱۶ میلیون نفر را جدب کند ولی به مشایی و احمدی نژاد طی جلسه رسمی تدکر داده شد که اگر به عدالت و برابری باشه شعارها و نمادهای دیگری وجود دارد و سپس عقب نشینی کرد من طرفدار اصلاحات هستم اما یادم نمیاد همین افراد هم‌ یکبار سر مقبره کوروش رفته باشند حتی احمدی نزاد نرفته چون دلیل سیاسی دارد که قابل بیان نیست همینقدر بدانید خوب هست
پارس اباد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
این دوست پرچم فرانسه مان چقدر ماشالله فعاله به تنهایی داره جور اسرائیل و امریکا و اصلاح طلبان افسرده از انفعال و تحقیقا هیچ دولت تدبیر را به دوش میکشد .
اون نوع نشستن فقط واسه خونه است نه سر کار و مخصوصا درون مجلس و به عنوان نماینده مردم . وقتی حقوق میگیرید که از حق مردم دفاع کنید و نماینده مردم باشید حتی یک لحطه هم نیاید اسنراحت کنید و و نمام وقت حود را صرف مردمی کنید که به شما یه عنوان نماینده اطمینان کردن .
اون نوع نشستن فقط واسه خونه است نه سر کار و مخصوصا درون مجلس و به عنوان نماینده مردم . وقتی حقوق میگیرید که از حق مردم دفاع کنید و نماینده مردم باشید حتی یک لحطه هم نیاید اسنراحت کنید و و نمام وقت حود را صرف مردمی کنید که به شما یه عنوان نماینده اطمینان کردن .
سلام من به دکتر بزرگوار احمدی نزاد دوست داریم قد همه خوبیهات مهربانیات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
سلام و صلوات بر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
واقعاً شماها کی هستید ؟

از چی این آقا خوشتون اومده ؟

از حرفهای شاخدارش ؟ (هاله نور و هوگوچاوز)

یا از اختلاس های دوازده هزار میلیاردی دوران ریاست جمهوریش ؟

شماها واقعاً کی هستید ؟

بسه بابا خستمون کردین با این احمدی نژادتون .

عزیزم من ؛ تا زمانی که سیاست خارجی ما این باشه و مدیران ناکارامد روی کار باشند ؛ نه روحانی و نه احمدی نژاد و نه هیچ کس دیگه هیچ کاری برای ایران نمیتوانند بکنند . چون مشکل ما مسئولان این شکلی اند .
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
بیچاره امیر کبیر
حجت الاسلام ذوالقدر ! مامردم و عکاس همگی از جنابعالی عذرخواهی میکنیم که برای شان مجلس که محل کارشماست ارزش قائل نشده اید و پای مبارک را به آن صورت رها کرده اید. کدام کارمند دولت در محل کار خود اینجوری پشت میزکارش مینشیند ؟ (خیلی‌ها گفته‌اند از عکاس شکایت کن، اما من این کار را نکردم.!!!!!) دست شما درد نکنه اگر با این نگرش از حق و حقوق مردم در مجلس دفاع میکنید.
هر کسی که حرفی می زند یا کاری می کند بعد خیلی راحت زیرش می زند حالا خوب که عکس ان است وگر نه......واقعا تو نماینده کدام مردمی هستی.
با کارانه فقط یک ماهه پزشکان و پرستاران و حقوق یک ماه کارکنان پتروشیمی ها و شرکت نفت هیچ فردی در ایران بدون خانه نخواهد ماند و همه صاحب خانه میشوند و از کرایه نشینی خلاص میشوند. این پول های غیر قانونی که به این افراد داده میشود واقعا یک تبعیض بزرگ هست
تابناک چرا در شرح خبرها یک جمله را بارها تکرار میکنی ؟ نکند فکر میکنی تو مدرسه ای و انشا مینویسی که داری رج میزنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
عزیز! به عکس ها دقت کن
ناشناس
| Italy |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
متن مربوط به مصباح یزدی را بخوان ببین یک جمله چند بار تکرار شده کلآ بعضی وقتها یک خبر را از تیتر بخوانی میبینی یک جمله چند بار عینآ تکرار میشه
ناشناس
| Italy |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
در قسمت بسته ویژه خبری عکسی نیست ان که عکس دارد فتو نیوز هست
تو رو جدتون دیگه زاد و ولد نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
پوشک از هر نوعش نوزادان و بزرگسالان چقدر گران شده . آلان هر فرزندی بخواهد بزرگ شود میلیونها تومان هزینه دارد آیا در کشوری که تورم در اقلامی به ۳۰۰ درصد رسیده عاقلانه هست . هزینه ازدواج و پاتختی و عقد و مراسم و فیلم بردار بعد منزل و لوازم‌متزل بعد از ان دعوتهای متعدد و بچه دار شدن سپس بزرگ‌کردن و فرستادن دانشگاه و مدرسه دوباره ازدواج ....... تکالیف زندگی خیلی زیاد شده من ماه قبل چند جا کارت دعوت داشتم واقعا در یک روز سه دعوتی برای مراسم واقعا کم اوردم . هر مراسمی کمتر ۳۰۰ هزار تومان هزینه دارد .
من امروز در تابناک فرم اسم گذاری فرزندان را دیدم البته تا اعتراض مردم را میبینند تکذیب میکنند معلوم نیست باید دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را
خوش به حال عاشقان و شیفتگان احمدی نژاد که هر شب کامنت های درود و فدایت شوم میگذارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
تیمن و دستور دارن.فکر نکنن همه خنگ بودن نفهمیدن.مخصوصا اونکه گفته کورش معاصر لب مطلب رو بیان کرده
ضرغامی و رحیم‌پور اژغدی باید از چنین جلساتی بیرون و اخراج شوند به روحانی رای ندادم که برای توسعه سیاسی و ترویج مردم سالاری کسانی در چنین محافلی بگویند عریصه جنسی سن و سال ندارد هر موقع نیاز شد با شرایطی و مواردی اجرا شود حتما شرایطش این هست که با خواندن صیغه هر وقت خوانده شود واقعا آیا این افرادی نبودند که میگفتند یونسکو سنوش ترویج جنسی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
عجب دمکراسی ای داری تو!!!
خخخ
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
دوست عزیز خداییش بحث احترام به دمکراسی نیست بحث عقل و فهم هست . شعور میگوید حتی ثروتمند که شدی شعور اجازه نمیدهد چهارتا زن بگیری . اخه این چه استدلالی هست که چون دمکراسی گفته به عقاید احترام بگذارید . مگر همین اقایان به رییس دولت نمیگوید دیگر مشکلات را ول کن بیا در مورد حجاب بحث کنیم مگر همین ضرعامی و ازعدی نیستند که میگویند برای اینکه اصلاحات انجام بگیرد باید خون و کشته بدهید . باور کن من اگر رییس جمهور بودم اجازه نمیدادم وارد جلسه شوند بیرون میکردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
کسی که میگوید کودکان هم میتوانند ازدواج کنند حق ورود به جلسات و تصمیم‌گیری فرهنگی را ندارد . یعنی الان مردم نمیدانند با چنین افرادی که در چنین کموسیونهای حق رای دارند چه بکنند . در صورتی اگر در شهری کاندید شوند حتی ده تا رای از مردم ندارند ولی برای مردم و برای کودکان تصمیم میگیرند
ناشناس
| - |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
نه که غربی ها و غربزده ها خیلی غرایز جنسی رو کنترل و سرکوب میکنن؟
اتفاقا موضع اسلام و همفکران رحیم پور ازغدی اینه که غرزه جنسی نه باید سرکوب بشه و نه باید رها شده و بی درو پیکر باشه که امنیت زنان و کانون خانواده ها رو تهدید کنه. حرف بدیه؟
لابد به روحانی رای دادی که سند2030اجرا بشه و تو مهدکودکها به بچه های زیر6سال آموزش روابط جنسی داده بشه
ایرانی در ضعیف ترین وضع اقتصادی خود در نیم قرن اخیر به سر می برد

رشد اقتصادی کشور منفیست و ترورم 3 رقمی، بیکاری و فقر و فلاکت بی داد میکند. تبعیض همه جا را گرفته و فساد ادارای مانند سرطان تمام ادارات دولتی ایران را آلوده نموده. مردم حتی به یکدیگر هم رحم نمیکنند و حاظرند به خاطر پول دست به هر جرم و جنایتی بزنند.

در این شرایط وخیم من متوجه نمیشم چطور عده ای حاظر میشن زاد و ولد کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
منافق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
فقط با پاراگراف اول موافقم
ناشناس
| - |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
اینو چی ؟اینو متوجه میشی که تا چند سال دیگه اکثریت جمعیت ایران رو سالمندان تشکیل میدن و علاوه بر مشکلات نگهداری و سامان دادن اونها ، وضعیت اقتصادی و امنیتی و...و...کشور فاجعه بار میشه؟
اینو متوجه میشی که سیاست دشمنان ما ازدیاد نسل خودشون و محدود کردن نسل ما با هدف تسلط خیلی آسونتر بر ماست؟
متوجه نمیشی یا آب به آسیاب اونا میریزی؟
خدا

چرا من تو ایران به دنیا اومدم.

آخه چه گناهی کرده بودم،

چرا در سویس یا اسکاندیناوی ، استرالیا، نیوزیلند، آلمان یا ایتالیا نباید به دنیا می اومدم. این همه جا
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
مطمئن باش اگه درست و انسان زندگی کنی بعد از مرگ در زندگی دوباره می آفتی سوییس .اینجوری تخیل کن تا راحت عادت به شرایط ایران کنی
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
۲۲.۴۶
سوییس رو سوئیسیها ساختن و ایران رو ایرانیها.بنابراین در اونصورت در زندگی بعدی ایران میشه بهشت و سوییس میشه....دوست عزیز دنیا رو انسانها میسازن و کشورها رو ملتها
ناشناس
| - |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
خدا رو شاکرم که در ایران و در این زمان بدنیا اومدم . در این زمان و مکان چیزهایی رو درک کردم که شاید خیلی از مردمان کشورهای دیگه درکش براشون ممکن یا آسون نیست.
مرغ همسایه غازه
و آواز دهل شنیدن از دور خوش است
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
سوییس کشوری هست که انقلابیون حکومت نمیکنند بلکه سیاسیونی حکومت میکنند که دروس اقتصادی و دانشگاهی خوانده اند . فکر کن ایا ان استادان دانشگاه در جلسات خودشان طرحی و نطری در باب عدالت نداشتند ؟چرا خیلی زیاد بحث و جدل کردند و دیدند بعصی مطالبات دست نیافتنی هست و از خیرش گدشتند منتها در ایران طیف احمدی نژاد و اژعدی و شریعت مداری خواستگاه و پایگاه اجتماعی ندارند و بصورت زورکی به خورد مردم اندیشه ها و نطریه پردازیها را بزور به مردم تفهیم میکنند در صورتی عدالت در قصاوت و عدالت در اموزش و بهداشت در صدر امور قرار دارد . در سوییس تفتیش عقیده ممنوع هست . علت پیشرفت اینهاست
اقا من بودم که پامو دراز کردم و از همه معذرت میخام
میدونی جالبی قضیه اینجاس که وقتی ما جوونترها رو نصیحت کنن میگن ما بچه بودیم جلو بزرگتر پامونو دراز نمیکردیم
ضرغامی = احمدی نژاد
پاسخ ها
ما می توانیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
اتفاقا اگه یه ترکیب عالی تو این مملکت وجود داشته باشه اینه:
جناب آقای دکتر ضرغامی
استاد و فیلسوف فرزانه و گرانقدر رحیم پور ازغدی
جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد
سردار خلبان دکتر محمد باقر قالیباف
آیت الله العظمی سید ابراهیم رئیسی
خطاب بجناب WE CAN
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
سردار قاسم سلیمانی و سردار محمد علی جعفری و و سعید جلیلی و دکتر علی اکبر صالحی هم به لیستت اضافه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
دکتربادامچیان آیت الله العظمی احمدخاتمی آیت الله صدیقی و آیت الله العظمی علم الهدی پروفسور احمد توکلی و پروفسور ولایتی و.... پس چی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
بادامچیان؟!
کی هَ؟!
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
رجال تکراری و خسته کننده . اینقدر حرف های تکراری زدند که خود من چقدر عاشق سخنرانی اخلاقی بودم تلویزیون را خاموش گذاشتم چون اگر به سخنرانی اخلاقی باشه من بهتر بلدم . عمل شرط هست . رجال جدیدتر ندارید ؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
دکتر حسن عباسی و دکتر روازاده را هم اضافه کن
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
4-4-2
لوزی بازی کنند هچکس جلودارشون نیست.
استان حولی نه عزیزم
میدان حولی
کل کشور کویت از وسطش با ماشین دو ساعت بری میخوری به مرز
اون عکس اگر فتوشاپ نباشد فکر کنید در خانه چگونه می نشینداز فرط بی نیازی و رفاه مطلق پشتک وارو میزند
تابی جان من امشب دو نفر کابر همزمان وارد سایت شدیم در بخش رای که کابران میدهند یکی را ۵ تا نشان میداد دیگری را ۱۰ تا . خداییش سرکاریه یا نه رای و نطر کاربران دستکاری میشه نکنه پی شبکه سه به شما هم‌مالیده شده اخه نمیشه همزمان دو کاربر وقتی تیتری را باز میکنند انهم‌چند بار دیگران هم امتحان کنید به حرف من میرسید
کی بود؟کی بود؟من نبودم پایم بود تقصیر خبرنگاران بود!!!!!!!!!!!!
یعنی درباره تیتر اول با اون اهمیت هییچ کامنتی نبود
دم نماینده ها گرم
کاری به کارشون نداشته باشین
نیومدن سربازی که خدمت کنن اومدن ماشین ترخیص کنن مجوز واردات بگیرن ناسزا بدن البته بعضی نماینده ها هم مثل اکبر ترکی نماینده فریدن اصفهان هفته ای سه روز تو مطبش که تنها مطب سونوگرافی شهرستانهای فریدن و فریدونشهره با تعرفه آزاد مریض ویزیت می کنه
جناب تابش باید این را بفهمید که به خاطر فعالیتهای سپاه در همه زمینه ها است که الان حنجره شما باز است و میتوانید از سپاه بعنوان طلب جیزی را بخواهید ، کلا اصلاحطلب ها بدنبال طلب هستند بدون اینکه اصلا کاری کرده باشند همه آنهایی که بعنوان اصلاحطلب مشهورند یک صفت مشترک دارند هیچکاری برای انقلاب نکرده اند جناب آقای تابش کلا جریان اصلاحطلبی زندگی پارازیتی دارند ، سپاه جان میدهد اصلاحطلب ها طلبکار میشوند سپاه جان میکند در زلزله و سیل همراه مردم است ولی اصلاحطلب ها طلبکارند سپاه در بحث امنیت داخلی و خارجی جان میدهد اصلاحطلب ها طلبکارند و ... جالب نیست ؟ الان هم فقط به این خاطر که با دشمن همزبانی نکرده اند از سپاه طلب میکنند آنهم فقط عملا یک بار که همه سنی شیعه و یهودی و مسیحی با هم برای سپاسگزاری از سپاه خود را سپاهی میدانند لباس سپاه پوشیده اند ،خدا از سر تقصیرتان بگذرد
عضو محترم کمیسون صنایع و معادن،می دانیم خیلی از قطعات خودرو داخلی نیستند ولی در عوض سنگ آهن- نیروی کار - سوخت و.. همه داخلی هستند چرا قیمت آهن سه برابر شده و جلو این افزایش گرفته نمیشه تا مصرف کننده داخلی اینقدر دچار گرفتاری متضرر نشود؟؟؟
به نظر من ادمین حساب کاربری منتصب به احمدی نژاد داره از یه جای دیگه خط میگیره و اصلا احمدی نژادی دیگه در کار نیست . این خط اینهم نشون
احمدی نژاد امیرکبیر ایرانه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی