بازدید 54272
نامه تشکر خطاب به رئیس‌جمهور سفر کرده؛

مرتضوی با مصوبه جدید دولت در تأمین اجتماعی ماندنی شد!

یک روز پس از آن که سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری با خبرنگاران با اعلام زمان دقیق برگزاری دادگاه قضات کهریزک، از تعقیب مرتضوی در صورت اجرا نشدن حکم دیوان عدالت اداری و برخورد قانونی با وی متناسب با تصرفات خبر داد، هیأت دولت در غیاب رئیس‌جمهور مصوبه جدیدی رو کرد که منجر به ابقای مرتضوی شد؛ مصوبه‌ای عجیب که به ساعت نکشیده، اجرایی شده و قاضی معزول را از عزلی دیگر نجات داد!
کد خبر: ۲۹۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۲ 22 January 2013
با اعلام ابقای مرتضوی، بی‌گمان شمار عزل و نصب‌های این فرد در تأمین اجتماعی قابلیت ثبت در رکوردهای گینس را به دست آورده؛ اما عجیب‌تر از این رفت و برگشت‌های پیاپی، ترفندهای قانونی به کار رفته برای عزل و نصب این شخص است؛ انگار قرار شده دو طرف ماجرا ثابت کنند که به تعداد جلساتشان راهکار برای دور زدن مصوبات طرف مقابل وجود دارد!

به گزارش «تابناک»، پس از آن که سریال عزل مرتضوی از ریاست صندوق تأمین اجتماعی با ابطال اساسنامه تازه تصویب شده این مجموعه ـ از سوی هیأت تطبیق و ابلاغ مجلس شورای اسلامی ـ برای بار دیگر به اوج نزدیک شده و به اولتیماتوم نمایندگان مجلس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرای حکم صادره گره خورد، از نشست امروز هیأت دولت خبر می‌رسد که اعضای کابینه، بار دیگر با یک مصوبه به یاری مرتضوی آمده و ابقای وی در تأمین اجتماعی را سبب شده‌اند.

پایگاه اطلاع رسانی تأمین در این باره می‌نویسد: «پس از مصوبه اخیر دولت مبنی بر تفویض وظایف، اختیارات و مسئولیت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نصب و عزل مدیر عامل یا سرپرست سازمان تأمین اجتماعی به معاون اول رئیس‌جمهوری، سعید مرتضوی طی حکمی از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد».

از این گزارش این گونه برداشت می‌شود که در نشست امروز هیأت دولت که در غیاب رئیس جمهور (به علت سفر وی به استان همدان)، ریاست آن بر عهده محمدرضا رحیمی، معاون اول وی بود، در آغاز تفویض وظایف، اختیارات و مسئولیت‌های وزیر به شخص معاون اول به تصویب اعضای کابینه رسیده و بلافاصله این مصوبه با امضای حکم سرپرستی مرتضوی بر صندوق تأمین اجتماعی توسط رحیمی، به کار گرفته شد تا قاضی معزول در ماجرای کهریزک، این بار پیش از عزل، منصوب شود!

فارغ از سرعت عمل عجیب و چه بسا استثنایی مسئولان در طرح، تصویب و اجرای این موضوع، گویا واگذاری اختیارات و «مسئولیت»‌های وزیر به معاون اول رئیس جمهور، تنها می‌تواند یک کارکردد اشته باشد که آن هم بستن دست نمایندگان مجلس در استیضاح وزیری است که بر پایه مصوبه اخیر، قدرتی در تعیین سرپرست نداشته و مسئولیتی شامل حال وی نمی‌شود؛ تدبیر جدیدی که دولتمردان برای دور کردن خطر استیضاح از وزیر تدارک دیده‌اند تا دستمایه نمایندگان مجلس برای بازخواست وزیر، به نوعی بیرون از حیطه اختیارات این مقامِ مسئول تلقی شده و پرسش جدیدی مطرح شود که آیا اصلا هیأت دولت اجازه تغییر در حوزه اختیارات یک وزارت خانه را داراست یا خیر؟

به عبارتی بهتر،‌‌ همان گونه که چندی پیش اقدام دولت در ادغام و انحلال وزارتخانه‌ها، صدای نمایندگان مجلس را درآورده و منجر به طرحی دوفوریتی شد که در پایان هرگونه انحلال و ادغام وزارتخانه‌ها را منوط به مصوبه قوه مقننه کرد، به نظر می‌رسد که خروج نهاد بزرگی مانند تأمین اجتماعی از زیرمجموعه یک وزارت‌خانه و پیوست آن به حیطه مسئولیت‌های معاون اول، نه تنها تغییری بر خلاف این مصوبه مجلسیان است، بلکه عملا حکم به خروج تأمین اجتماعی از حیطه نظارت مستقیم مجلس داده و به نظر نمی‌رسد این موضوع چندان با قانون هماهنگی داشته و به مذاق نمایندگان مجلس خوش بیاید!

اما ابعاد این ماجرای عجیب، هنگامی گسترده‌تر می‌شود که بدانیم همزمان با انتشار خبر ابقای مرتضوی به حکم سرپرستی، اعضای هیأت مدیره صندوق تأمین اجتماعی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور، و نه شخص معاون اول ـ که امروز ریاست هیأت دولت را عهده‌دار بوده ـ به دلیل حمایت‌های مستمر از سازمان تأمین اجتماعی و مدیریت آن تقدیر و تشکر کردند؛ نامه‌ای که پایگاه اطلاع رسانی دولت هم آن را منتشر نموده، ولی بار‌ها و بار‌ها در سطور آن، از واژه سازمان برای معرفی صندوق تأمین اجتماعی استفاده شده است، حال آنکه بر پایه نظر مجلسیان و حکم دیوان عدالت اداری، سازمان تأمین اجتماعی وجود خارجی ندارد.

بدین ترتیب تشکر از رئیس جمهور غایب در تصمیم‌گیری امروز هیأت دولت، به این می‌ماند که گویی اعضای نشست امروز دولت، همگی در نمایشی برای تأیید خواست رئیس جمهور حضور یافته بودند؛ بنابراین، نه تصمیم بداهه‌ای گرفته‌اند، نه امضای حکم در انتهای نشست بی‌برنامه قبلی بوده و نه نامه اعضای هیأت مدیره به ناگهان رو شده، بلکه نشست امروز هیأت دولت، تنها بهانه‌ای برای آشکار کردن این تصمیمات بوده است و بس!



این شایبه زمانی قوت می‌گیرد که در متن نامه هیأت مدیره تأمین اجتماعی، بند قانونی مورد استناد در هیأت دولت هم به رغم منتشر نشدن مصوبات هیأت دولت (البته تا لحظه تنظیم خبر) ذکر شده و افزون بر آن، نظر هیأت تطبیق و ابلاغ مجلس شورای اسلامی و حکم دیوان عدالت اداری «سیاسی» خوانده شده؛ جایی که می‌گویند: «هیأت مدیره سازمان [بخوانید صندوق!] تأمین اجتماعی از مصوبه اخیر هیأت وزیران که به موجب بند ۱۱۲ قانون بودجه ۱۳۹۱ کشور وظایف و اختیارات و مسئولیت‌های وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی را پیرامون سازمان تأمین اجتماعی و تعیین مدیر عامل سازمان به معاون اول رئیس جمهور تفویض نموده‌اند، جهت پایان دادن به مناقشات سیاسی تشکر نموده و...».

جدای از این سخنان ناامید کننده، بد نیست که نزدیک بودن پایان سال و نگرانی‌های بسیار زیاد خانواده بزرگ اعضای تأمین اجتماعی را یادآوری کرده و خطاب به دولتمردانی که هرگز در اجرایی کردن یک تصمیم تا این اندازه چابک نبوده‌اند، بگوییم:

* این گوشت قربانی که نزدیک یک سال است بر سر نرفتن یک فرد از آن مصوب کرده و اجرایی می‌کنید، متعلق به مردمانی است که ذره ذره هست‌ونیست آن، با تلاش ایشان حاصل شده و اگر قرار باشد، تصمیمی درباره آن گرفته شود، باید در راه تأمین ایشان باشد اما نمی‌دانیم چگونه است که نه گرانی و تورم و نه هیچ انگیزه دیگری تاکنون نتوانسته شما را به این حوزه در تصمیم‌گیری رهنمون کرده و مثلا در حد طرح مشکلات خانواده تأمین اجتماعی در هیأت دولت شود!

* آیا اگر به این اندازه که به فکر یافتن ترفندهای قانونی برای ابقای مرتضوی در رأس تأمین اجتماعی، برای دور کردن سایه استیضاح از سر وزیر و برای به کرسی نشاندن رأیتان هستید، به فکر حل مشکلات کلان‌تری مانند نرخ ارز و هزاران درد ناشی از آن بودید، دستاوردتان برای مردم ملموس‌تر و اوضاع اقتصادی اجتماعی رو به روال‌تر نبود؟

* مگر خبر ندارید که بر پایه تصمیم قوه قضائیه که روز گذشته مورد تأکید سخنگوی این دستگاه هم بود، قرار است مرتضوی در هشتم اسفند ماه سال جاری (نزدیک ۳۵ روز دیگر) به دادگاه فراخوانده شده و درباره اتهاماتی بسیار جدی، مانند مشارکت در قتل چند تن از زندانیان کهریزک، پاسخگو باشد؛ پس چگونه است که همچنان بر ماندن وی در رأس صندوق تأمین اجتماعی و مجموعه شرکت‌های عریض و طویل شستا تأکید دارید؟ آیا بهتر نبود به همین میزان از خدمت‌رسانی وی بسنده کرده و هم صدایی دو قوه در عزل وی را دستمایه حضور فرد جدیدی در این نهاد کنید؟

و خطاب به مرتضوی بگوییم:

ـــ مگر نه این که شما در جایگاه قاضی، سال‌ها مشغول بوده و نیک از منظر قانون، قادر به قضاوت درباره مناقشه پدید آمده در رابطه با ریاست تأمین اجتماعی هستید، پس چرا اگر حکم عزل را مردود می‌دانید، در پی احقاق حقوق مغفول مانده خود برنیامده و تن به سرپرستی ـ تلویحا پذیرفتن عزل ـ می‌دهید؟ برعکس این موضوع هم درست است: اگر حکم عزلتان را پذیرفته‌اید، چرا خود را از قافله عقب نکشیده و راهتان را کج نمی‌کنید؟ نکند خدای نکرده اراده‌ای برای این کار ندارید؟

ـــ آیا بهتر نیست به جای ریاست تأمین اجتماعی، به دادگاهی بیندیشید که در پیش است و اتهامات جدی وارده به شما درباره، خواهد توانست چنان سرنوشتی برایتان رقم بزند که دستتان از هر مقام دیگری کوتاه شود؟

ـــ آیا بهتر نیست به جای دست‌اندازی به سمتی که برایتان مصونیت نخواهد آورد، دفاعیه‌تان را آماده کنید؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۵۴۴
انتشار یافته: ۱۴۵
سکوت و حسرت !
پاسخ ها
ولایت
| Philippines |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
قحط الآدم
صالح
| Netherlands |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
سکوت علامت رضاست.افسوس و افسوس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
مانده ام که اینها زیرکترند یا ...........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
به این میگن مدیریت جهانی!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
واقعا سکوت بهترین کاره
آنقدر دردناکه که هیچی نمیشه گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
ناراحت نباشید ماه پشت ابر نمی ماند
مومن
| United Arab Emirates |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
شاید نتیجه ای که مردم از این تغییرات در اجتماع میگیرند مهمتر از خود ماندن و رفتن این آقا باشد برای یک جوان معنی این کارها این است که در کشور ما من از ما مهمتر است من از دادگاه مهمترم و قانون مال فقراست و اینجوری مشود که راه برای هر خطایی باز میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
کاش مجلس هم به جای لجبازی سکوت می کرد
........... وقتی که مسئولین مملکت تا این حد بی قانونی می کنند و از هر ترفند ..... برای بقاء خودشون استفاده می کنند.
................
پاسخ ها
peyman
| United States of America |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
بی قانونی نیست. اینجا وفور قانون است و برابرتر بودن بعضی نسبت به بعضی دیگر.
نکته در وفور قانون است که اگر درست شود سیستم هم اصلاح می شود و دیگر هیچ کسی نمی تواند بدون شایستگی به درجه ای برسد که مال او نیست.
لجبازی های آقای احمدی نژاد معلوم نیست کشور را به کجا می کشاند. آخر چرا باید به خاطر یک نفر که در داستان کهریزک متهم جدی است این همه هزینه به ملت تحمیل شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
آقا اینقدر کش ندهید موضوع را...
....... یاور احمدی نژاد حالا حالاها هستش
این گونه اعمال تنها و تنها اقتدار نظام را زیر سوال می برد.
چرا با دستان خودمان خوراک خبری برای رسانه های بیگانه تهیه میکنیم.
پاسخ ها
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
شما فکر خودمان باش و کاری به خوراک خبری نداشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
حق مردم مهمتره یا نظره بیگانه؟
کاش برای مشکلات اصلی کشور اینجور زود اقدام می کردند.
کاش برای رسیدگی به امور افراد عادی جامعه هم اینجور بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
اینکه احمدی نژاد میگه می خواهیم کار کنیم دیگران نمی گذارند دقیقا مربوط به کدام قسمتها می شه؟؟
هرچی مخالف یکصدا شدند و از هرچی قانون و ماده واحده و .... استفاده کردند یکی رو نتونستند بکشن پایین!!!!؟
آقا پارتی که میگن یعنی همین؟!
مگر ریاست بر شرکتی مانند شستا تا چه حد برای آقایان منفعت دارد؟
اینجاست که ............
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خیلی جانم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
لابد خیلی داره دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
تعداد زیادی شرکت زیر مجموعه آن است که با اسم رمز خصوصی سازی و کوچک کردن دولت می توان آنها ..........
نظری
| Germany |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
آنقدر نفع دارد که نمایندگان .......
چی فکر کردین !! اینجا ایرانه ، قانون به عشق آقایون قابل تغییره !
واقعا مردم دارند زیر فشار گرونی له میشن...اینا تو چه فکرایی هستند..کل کل و لجبازی!!!!

واقعا دیگه شورشو در اوردن

شهدا بهتون دارن میخندن....
آخه قدرت چی داره که تا این حد حاضرند پاش واسند
هیات دولت که سه شنبه ها جلسه نداره .!!!کدوم مصوبه!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
دست گردون امضا گرفتن
صفحه مربوط به آقای سعید مرتضوی در سایت ویکی پدیا فیلتر شده است!!
پاسخ ها
آرما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
ویکی با غیرت !
خودتون رو ناراحت نکنید...قول شرف میده زود بره
پاسخ ها
ویدا
| Germany |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
احسنت
همچنان ریاست مرتضوی خلاف قانون است استیضاح وزیر کار فردا اعلام وصول می‌شود واکنش رییس دیوان به سرپرستی مرتضوی عزل مرتضوی تکذیب شد مرتضوی عزل شد ادامه مدیریت مرتضوی پیگرد قانونی دارد زمان رسیدگی به پرونده مرتضوی و همکاران «مرتضوی با حکم جدید می‌ماند»! مرتضوی فقط دو روز دیگر رئیس است واکنش دولتی ها به نحوه ابطال حکم مرتضوي ابلاغ لغو حکم مرتضوی به وزیر کار دلايل غير قانوني بودن حکم مرتضوي حکم مرتضوی دوباره ابطال شد! شلیک تیر خلاص دیوان به ریاست «مرتضوی»! وقتی قاضی سابق به حکم دیوان عدالت وقعی نمی‌نهد! رفت‌وآمد مرتضوی و کسانی که به روی خودشان نمی‌آورند!
مرتضوی عزل شد
عزل مرتضوی تکذیب شد
مرتضوی ابقا شد

چه باحال
تک...........................بیر
به جای اینکه وقت و تمرکزشون رو برای حل مشکلات مردم قرار بدن این وقت و انرژی برای اصرار بر ریاست یک فرد بر یک سازمان صرف میشه
برای خودم متاسفم که فکر میکردم مسوولین دنبال راهکار برای حل مسایل میگردن
پاسخ ها
Meek
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
بنظرشما، جوادآقا، دراین کشمکشها " رضای خدا" هم محلی دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
اینا بجای حل مشکل اقتصادی مردمه...
روی خون مردم اسکی رو یخ می رید و حال می کنید..... بکنید ببنینیم که کجا رو خواهید گرفت ....
قانون ستیزی این دولت در تاریخ بی نظیر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
جالبه بعضی حمایتش می کنند
Meek
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
جناب محمد عزیز، حالا فرض میکنیم همینطورباشد که حضرتعالی مرقوم فرموده اید. اگر رئیس جمهوری علیه قوانینی، که مسئول حفظ حرمت و رعایت آنهاست، قیام کند، تکلیف مملکت چیست؟
نازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
وقتی افکار افراد به هم نزدیکه این اتفاقا دور از ذهن نیست
اول متن مصوبه تفويض اختيارات وزير تعاون به معاون اول كه براي اول بهمن بوده رو در پايگاه اطلاع رساني دولت ببينيد بعد اين گونه صغري كبري كنين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
لینک بده! چرا دروغ می گی؟
لطفامرا راهنمایی کنید
به این می گن دور زدن تحریم ها یادور زدن قانون؟!!!!!!
قانون ما چه قدر سوراخ دارد که اینگونه از هردری وارد می شوند!!!!!!!!!!!!!
با این اصرار به ماندن آقای مرتضوی و شیوه های دور زدن ایشان و دوستانشان می توان در باره به حق بودن قضاوتهایشان در جایگاه قاضی نیز فهمید.

و تنها خداست که بر همه امور آگاه است.
مملکت ما رو باش بجای رسیدگی به مسائل مهم شده میدون مناقشات سیاسی و قدرت نمایی.
ای مجلس وای دولت بدانید صندلی که روش تکیه زده اید مرهون خون بسیاری از جوانان این مرز و بوم است و مردم هم تا حدی صبر و تحمل دارند.حرمت نهادن به خون شهدا وظیفه شماست.لطفا حرمت خود را نگهدارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
دعواتون که تمام شد خبر بدهید ما زندگیمونو بکنیم...........
جناب مرتضوی , خیلی مهمی . چون وقت با ارزش کشور را صرف خودت کرده ای . خوش به حالت .دنیا را بچسب ..............
بالاخره یکی چیزی بی نظیر شد.
آخ که کی اون روز برسه که..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
من هم منتظر اون روزم که ...
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
همه منتظر همون روزیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
یه روز خوب میاد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
آرزومه اون روز رو به چشم ببينم...
نازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
وای که اگه بشه.......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
۳۰میلیون لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آولا درسال 89 مجلس تصویب کرد که این سازمان یتیم را تحویل دولت و تحت قیمومیت آن قراردهد پس مقصر مجلس است ومجلس هم باید این مسئله راحل کند واین دولت مجوزاز رای دهندهها گرفته که فانون خودشو پیاده کنه فقط رئیس میتواند میان بر بزنه !!!
یکی این مرتضوی یکی استیضاح نشدن ..... شده معمایی برا خیلی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
يعني واقعا اين معما برات حل نشده ؟
تو هم ین مرتضوی گیر دادی فقط تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
چیزی ننویسه تو راضی میشی؟
تابناک این همه خبر گذاشته، تو هم به این خبر گیردادی؟
آقاي احمدي نژاد واقعا داري با اين مملكت چي كار ميكني؟ چه اصراري داري كه يه متهم رياست يكي از سازمان هاي مهم كشور رو بر عهده داشته باشه؟ آقاي احمدي نژاد و معاون اول محترم رييس جمهوري، باور كنيد اينقدر طرح هاي ناكام در مملكت داريم كه نيازمند جلسات فوري و دست خط نيم خطي شما هست. تو رو خدا از اعتماد ملت سوء استفاده نكنيد اونم در آستانه انتخابات_اين كاراي شما فقط اطمينان مردم رو به كل سيستم كشور كم ميكنه و اين بهترين نتيجه اي هست كه دشمن ميخواد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
حتما آقای مرتضوی چیزایی از احمدی نژاد می دونه که نمی شه به همین راحتی ها دست از سرش برداشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
شاید اگه اون از ریاست عزل بشه جلوی روی احمدی نژاد وایسه بگه :
بگم ............. بگم ..............
خدا خودش به حال اين مردم و مملكت رحم كند
واقعا وقت اونه که -........ همان مجلس یک کار اساسی بکنه؟؟
بله مجلسیان عزیز؟؟ از شماست که بر شماست؟؟
شما ...........
واقعا مشکلات مملکت ما مرتضویه؟؟؟
.....
یه جنگ تمام عیار بین بعضی مسئولین شروع شده یکی حکم عزل صادر میکنه طرف مقابل هم میاد یه حکمی میده که این حضرت آقا بمونه این وسط تنها و تنها مردم که ضربه میبینه عین بچه افتادن به جون هم جنگ جنگ قدرت .این جور پیش بره فردا فاتحه مملکت خوندس. البته جز این انتظاری هم نیست فردا که آقای احمدی نژاد رفتن تازه داستان شروع میشه و بعضی از اون حضرات که الان دارای پست و مقامی هستن... خودتون بهتر میدونید چی میشه؟؟!!!
دوستان زیاد گیر ندید، چونکه اگه گیر دادید، شاید سازمان تامین اجتماعی را منحل کنند!!
پاسخ ها
جاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
حقوق بگیر تامین اجتماعی هستی .نکنه میترسی حقوقت قطع بشه؟
این بازی تنها یک دعوای دو سر باخته
که بازندش ما هستیم، همه مردم ایران.......
مرگ فقط واسه همسایه هست دیگه!!!
نشان میدهد تا چه اندازه قوانین و دستگاههای نظارتی در ایران ناکارآمد هستند.
من یک بسیجی با 107 ماه جبهه کردستان وجنگ وخانواده 4 شهید هستم. بخدا زشت است دولت بجای اینکه درفکر جبران بدبختیهای مردم باشد به فکر چیست همینه که دلار میشه 3500تمن وکک دولت هم نمی گزه دولت باک همین بود اقای رئیس جمهور؟ دولت قانون مدار همینه خدا میداند دل ما به درد میاد بخدا دل آقا به درد میاد بخدا این راهش نیست . آقای مرتضوی وقتیکه امثال بنده تو کردستان بودیم شما متولد نشده بودی بیا کنار و قال قضیه را بکن اگر به انقلاب اعتقاد داری. اقای رئیس جمهور ترا بخدا تمامش کن مملکت مسائل مهمتر از آقای مرضوی هم دارد دیگه نمیدانم چی بگم دق کردیم بخدا دق کردیم قسم جلاله یاد میکنم والله .مرگ را از دیدن این بازیها دوستتر داریم تالله مرگ را از این دشمن شادی دوستتر داریم .از خدای تعالی رفع مشکلات مملکت را خواهانم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
آقا شما با اين حساب9 سال تو جنگ بودي،جنگ كه 8 سال بود اگه اشتباه نكنم؟!
اخر خبرت خیلی جانب دارانه به مرتضوی حمله کردید کسی که هنوز اتهاماتش اثبات نشده یه کم کوتاه بیا تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
مگه اونايي كه تو كهريزك اون بلاها سرشون اومد اتهاماتشون ثابت شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
آقا احمد! شما لابد بايد خودت توي كهريزك باشي تا باورت بشه؟!
بجای این چالشها و بگیر و ببند ها و قانون سازی ها و پیگیری های بیهوده مجلسیان !!!!! ایکاش یکهزارم این تر و فندها و شگردها قدری بفکر معیشت مردم و گرانی افسار گسیخته و بلبشوی ادارجات و تدبیری برای کم فروشان و محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز مینمودند تا مردم احساس امنیت خاطر کنند و تصور نکنند هر رائی که داده اند بیهوده و از این پس هم چیزی که به پشیزی ارج و ارزش نمینهند همین مردم ورای آنهاست !!! ................
نميدونم چرا وقتي اسم اين آقا مياد حالم بد ميشه؟
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
خیلی با این جملت موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
احسنت به اين جمله با معني
قحط الرجال در حکومت آقای احمدی نژاد همه جا هست. بازنشسته های بسیار که میان سر کار. مصوبات غیر منطقی و ناعادلانه و ... ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
دقیقا . خدا وکیلی بازنشسته چی داره که یه جوون با استعداد نداره ؟ جالبه که همین بازنشسته ها حق خودشون می دونن که سرکار باشن و حتی یه ذره هم فکر نمی کنن جای یه جوون رو گرفتن .
وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين
من تولید کننده هستم کلا قوانین در تامین اجتماعی به اراده مسولینش می تواند تا 180 درجه تعبیرهای متفاوت ازش بشود.قانون خیلی مفهوم ندارد.عموما خودشان میگند قانون ماییم.
خوشم مي اد احمدي نژاد عجب ادم باحاليه !
واقعا بايد ادم بره پيشش درس قانون گريزي ياد بگيره..........
بهترين دولت از زمان مشروطه تا حالا !!!!!!
افرين به دكتر احمدى نژاد كه با اگاهى از قوانين و جسارت متكى بر كارشناسى با تمام توان وتمام قد در مقابل حمله كنندگان به رفقا و ياران خود ايستاده زيرا تداركات چى نيست
به ريش مردم خوب .....!!!!!!!!
مگر نمي دانيد كه رئيس جمهور بايد كارشناس ارشد! باشد. كدوم يك از شما كارشناس ارشد! هست. تازه رياضي 1 و 2 و ... هم پاس كرده. شما هم هر وقت كارشناس ارشد! شدي بيا رئيس جمهور شو. مرتضوي رو عزل كن.
.......... بهتره خطاب به مجلس بنویسی که بجای رسیدگی به وضع اقتصادی مردم فقط منتظره ببینه دولت چی کار می خواد بکنه و بگه نه ! این کار غلط هست و کارشناسی نیست و ...... خدا وکیلی چندتا طرح ببخشید چندتا نه یک طرح رو در دوره ریاست لاریجانی بر مجلس نام ببرید که به درد ملت خورده باشه . فقط یک طرح رو بگید قبوله .
............
اون وقت گرونی ماه هاست بیداد می کنه و یه همچین سرعتی عملی وجود نداره .
از پرونده سه هزار میلیاری چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
کدوم پرونده؟کی ؟کجا کی ؟تو ایران بوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
تا چند وقت ديگه كاملا منكر همه چيز ميشن .
خدا روح الامینی و.... را بیامرزد. قوه قضائیه کلاه خود را بالاتر بگذارد.
شرمنده خون پاک شهدامون که ثمره و نتیجه زحماتشون این شد . ......... شهدا شرمنده ....
تابناک جان لطفا فیتیله را پائین بکش و دیگه در این مورد خبر نزن یا بگو کی پشت سر مرتضوی است؟
رفتار دولت در اين ماجرا ادامه راه قبلي است وديگر نياز به تحليل ندارد.انچه مهمتر است شناخت اقاي مرتضوي است .اقاي مرتضوي با باقيماندن غير قانوني خود بر اين سمت قانونمند نبودن خود را در زمان تصدي به قضاوت بر همگان روشن و ثابت كرد
گرونی چی میشه؟ دلسوز داریم؟
چقد بازی در آوردند! آخر نفهمیدیم چی شد! مرتضوی مرتضوی مرتضوی...
الحمدالله تمام مشكلات اقتصادي ومعيشتي مابيمه شده هاي تامين اجتماعي حل شده مانده همين مشكل رياست آقاي مرتضوي
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
مشکلی حل نشده فعلا دارن با این مسائل سرمونو گرم میکنن نفهمیم چطور گرونی داره از پا درمون میاره
ای کاش یه همین اندازه که یه فکر آقای مرتضوی بودند به فکر صندوف یازنشتگان فولاد بودند که تا یه امروز حقوق آذر ماه آنان( بیش از 80000 یازنشسته ) پرداخت نشده است و رنج و ناراحتی اشان نیزاصلا مهم نیست .
من فکر می کردم هیات دولت با جدیت مشغول تهیه برنامه بودجه سال بعد هستند!
دریغ و درد افسوس و صد افسوس
اسم این اقا چی بود؟
خدایا اینا چه دارن بر سر این مملکت میارن؟
اصلاحات یعنی اصلاح این چیزا!
در کشوری که کالاها ارزش خود را از دست میدهند چه اهمیت دارد آقا رییس تامین اجتماعی باشد یا خیر؟
کاش برای درمان مشکلات مردم هم چنین اراده و شتابی وجود داشت.
یک ساله که همه مسائل مملکت حل شده فقط مونده نماینده ها و قوه قضائیه ، مرتضوی رو برکنار کنن.
ول کنین بابا به درد مردم برسین بجای پیچیدن به پر و پای هم
چرا قوه قضاییه به اتهامات آقای مرتضوی رسیدگی نمی کند ، آیا 3.5 سال برای بررسی کافی نبوده؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
اعدام 2 تا جوان نادان در اولویت میباشد عزیز من!
دولت از اون طرف میکشه مجلس از این طرف.ملت بیچاره هم این وسط دارن له میشن
در حالیکه مملکت به کار نیاز دارد هیات دولت به جای پرداختن به رفع مشکلات مردم وقت خود را با لج بازی صرف حفظ مرتضوی می کند واقعا متاسفم از این دولت و وزرایش
ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند... تا این برادر بماند
ایکاش دولت در تمام امور مملکتی چنین اهتمام برای حل مسائل داشت
ای کاش هیئت محترم دولت در رفع مشکلات معیشتی مردم و خروج از این وضعیت اقتصادی مانند حفظ رییس تامین اجتماعی پیگیر بود
این نشان میدهد این دولت در تعریف و تفسیر قانون استاد است، تعریف جدید برای قانون برای تورم و هزار چیز دیگر.
واقعا بعضی ها در برابر قانون نسبت به دیگران چقدر برابرترند!!!!!!!!!
بالاخره با این همه دعوا ما نفهمیدیم سازمان تامین اجتماعی متعلق به بخش خصوصی هست یا نه واگر بخش خصوصی و متعلق به کار گران و کارمنئدان زحمتکش ایران اسلامی است چرا دیگران بر سر مدیریت ان دعوا دارند کمک نمی کنند لااقل از پایش نگیرند به کارگران واگذار نمایند ودولت محترم هم سعی کند نسبت به پرداخت بدهیخود به سازمان تامین اجتماعی مثل همین مصوبه اقدام عاجل نماید
شیفتگان خدمت !
سر موضوع های الکی و لجبازی، مردم، مسئولین و مجلس را به مسخره گرفتن واقعاً آدم کم هست یا ایشان خیلی کارآمد که آن هم فقط آنها میدانند، مجلس نباید کوتاه بیاید. و از حق کارگران در تامین اجتماعی دفاع کنند.
بدنیست مسئولین دولت نگاهی به نظریات مندرج در این خبر که نوعی ارزیابی افکارعمومی است ببینند تا دست از لجبازی خود در این اوضاع آشفته اقتصادی بردارند
ایشون الان دیگه میتونه در کتاب رکورد های گینس صاحب رکورد عزل و نصب بشه
من پیشاپیش به ایشون تبریک عرض میکنم
دولت مردان عزيز كه اينقدر براي فرار از فشار مهارت دارند چرا فكري به حال مردم بيچاره از دست اين گراني وتورم كمر شكن نميكنند؟؟؟؟؟؟!!!!!
چه کشوری داریم گل و بلبل
بسیار بحال خودم ومردم ایران تاسف خوردم وقتی دیدم که سه قوه مجریه -مقننه-وقضاییه بجای آنکه به حل مشکلات مردم بپردازند فقط در حال ضایع کردن یکدیگرند.مطمن هستم بزودی این خودخواهی ها مردم را دلسرد
کرده ودشمنان حداکثر استفاده را خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
دشمنان همين الان هم استفاده کردن ازين وضعيت.
نمايندگان دست از لجبازي برداريد بريد يك كار اساسي انجام بديد
سلام میتونید درباره داستان کهریزک بیشتر توضیح دهید!
عجب
و اما بعد
باز هم عجب
مسئله کاملا شخصی است و هیچ کسی دنبال رعایت قانون نیست
آفرین به تابناک عزیز.
خوشم اومد واقعاً عالی بود.
حالا فهمیدیم که مسئولین محترم از مشکلات کشور فارغ شده اند ودارند شطرنج بازی می کنندمجلسی ها یک طرف ودولتی ها هم یک طرف خوشا به حالشان که اینقدر ریلکس هستند!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم ایشان رکورد دار خبرهای مرتبط در سایت شد ند و نام شان را در کتاب گینتس باید چاپ کرد و البته ......
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
فکر کنم ایشان رکورد دار خبرهای مرتبط در سایت شد ند و نام شان را در کتاب گینتس باید چاپ کرد و البته ......
جان من همراه با خبر ، نظریات مردم را با تعداد مثبت و منفی دادن بطور دقیق ببینید. بعد یکی بگه غیر از اینکه گفته شه : "نمیدونم چی بگم " میشه چیز دیگه ای هم گفت؟
تو این وا نفسای اقتصادی اینو کجای دلمون بزاریم؟؟؟!!!
براي بازار ارز ومشكل گروني اينهمه جلسه ومصوبه اگه داشتند،مشكللات حل مي شد.انگار اين آقا(مرتضوي)به اندازه همه ملت ومشكلاتش مي ارزه
خدا عاقبتمان رو بخير كند
الحمدلله خدارارشکر آخرین مشکل مملکت هم حل شد !!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل