بازدید 35388
غلامرضا نوری در گفت‌و‌گو با «تابناک» مطرح کرد:

مرتضوی فقط دو روز دیگر رئیس است

در جلسه ظهر امروز، نمایندگان مجلس دیدار مشترکی با وزیر رفاه و امور اجتماعی برگزار و بر لزوم عزل سعید مرتضوی از ریاست صندوق تأمین اجتماعی تأکید کردند.
کد خبر: ۲۹۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶ 20 January 2013
سرانجام دیروز پس از گذشت چندین ماه بحث و جنجال، حکم سعید مرتضوی از سوی دیوان عالی عدالت اداری به وزارت رفاه و کار و امور اجتماعی ابلاغ شد.
 
به گزارش «تابناک»، روز گذشته، رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: امروز حکم این دیوان در مورد مدیرعاملی سازمان تأمین اجتماعی به وزیر رفاه ابلاغ شده و این حکم قطعی است.

منتظری در پاسخ به این پرسش که این حکم چه زمانی اجرا می‌شود، گفت: احکام این دیوان بر پایه قانون، بلافاصله پس از ابلاغ باید اجرایی شوند و حکم سعید مرتضوی نیز اجرا می‌شود.

وی گفت: دیگر هیچ حرف و حدیثی در این‌ باره نیست و این موضوع پایان یافته است.

بنا بر این گزارش، ظهر امروز چند نفر از نمایندگان امضاکننده استیضاح وزیر رفاه، جلسه ویژه‌ای با حضور وزیر رفاه در مجلس تشکیل دادند و درباره اجرای حکم دیوان عالی عدالت اداری تأکید کردند.

غلامرضا نوری، نماینده مردم بستان آباد در این باره گفت: توضیحات وزبر برای نماینگان قانع کننده نبود و اگر تا روز سه‌شنبه تکلیف جانشین مرتضوی تعیین نشود، نمایندگان اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

از سوی دیگر، امروز مدیر کل امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جلسه روز سه‌شنبه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی برای تعیین جانشین سعید مرتضوی خبر داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴۳
انتشار یافته: ۱۵
مگر نه اينكه ايراد به انتصاب ايشان در سازمان تامين اجتماعي نداشتن مدرك در رشته مديريت بود ؟ براي كسانيكه مدرك دكترا درست مي كنند كه اين كاري ندارده بخودتان زحمت ندهيد ظرف دو روز آينده ايشان نيز ملقب به دكتر شده وهمه موانع رفع خواهد شد بله بهمين راحتي
این پست در شآن ایشان نیست حتمآ میز فاخرتری در نظر است
ای کاش پس از برکناری ایشان معامله خرید سهام ورشکسته ایران ایر توسط این مدیر خوش خدمت از محل مطالبات بازنشستگان از دولت ابطال می گردید
اتوبوس آمد ؟
ببین به خاطر یک نفر ، چقدر مجلس با دولت درگیر شد ، چقدر هم کار مردم رو زمین موند.
واقعا اقای مرتضوی خیلی خیلی انسانی از خودگذشته ای هستند!!!!!!!
شتر در خواب بیند پنبه دانه
چه فرقی میکنه؟!!! میره رئیس یه جا دیگه میشه دیگه!!!
يك نفر آدم اين همه وقت هدر دهد و اين همه هزينه به مملكت وارد كند. من به نوبه خودم اصلا راضي نيستم و آن دنيا حقم را از اين آقا و ديگر آقايون طلب خواهم كرد.
اینجا نشد ! ی جای دیگه که هست ... میره جایی که دیگه هیچ کسی نتونه پست و مقام رو ازش بگیره
احتمالا آقای نیکزاد میشه رییس جدید صندوق تامین اجتماعی
این دولت به هرطریق وازهر راهی درصدد ایجاد مشغولیات و سرگرم کردن کشوراست
از حق نگذريم عملكردش در تامين اجتماعي خوب بود.
در ايام فتنه هم مرد با شهامتي بود . كاري كرد تا ارازل و اوباش ماستشان را كيسه كردند.
تف بر دنیا!! اینهمه برای حفظ قدرت و مناصب جناح محافظه کار (مجلسیون و دولت و قوه قضاییه و ...) زحمت بکش ، حق و ناحق کن، عرق بریز، آخرتت رو بفروش، زندانی کن، بگیر و ببند کن که چی ؟؟ آخرش اینجوری بیان مزد زحماتت رو بدن! بازم صد رحمت به آقای احمدی نژاد که قدر زحمات ایشون رو می دونه!!
انصافا برای ما کارمند های سازمانکهخوب بود خدا پدرشو بیامرزه
انصافا برای ما کارمند های سازمانکهخوب بود خدا پدرشو بیامرزه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار