بازدید 73489
با تحولات منطقه و جهان

پیش بینی مهم از پاسخ احتمالی ایران به اقدام نظامی آمریکا / هشدار فوری ایران به آمریکا درباره تهدید نظامی/ بیانیه ارتش یمن درباره حمله موشکی به ناوشکن آمریکا

پیش بینی مهم از پاسخ احتمالی ایران به اقدام نظامی آمریکا، هشدار فوری ایران به آمریکا درباره تهدید نظامی، بیانیه ارتش یمن درباره حمله موشکی به ناوشکن آمریکا، سقوط جنگنده اف-۱۶ آمریکا در سواحل کره جنوبی و محکومیت سنگین زندان برای عمران خان و همسرش، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۱۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ 31 January 2024

پیش بینی مهم از پاسخ احتمالی ایران به اقدام نظامی آمریکا/ هشدار فوری ایران به آمریکا درباره تهدید نظامی/ بیانیه ارتش یمن درباره حمله موشکی به ناوشکن آمریکا

بین الملل تابناک: پیش بینی مهم از پاسخ احتمالی ایران به اقدام نظامی آمریکا، هشدار فوری ایران به آمریکا درباره تهدید نظامی، بیانیه ارتش یمن درباره حمله موشکی به ناوشکن آمریکا، سقوط جنگنده اف-۱۶ آمریکا در سواحل کره جنوبی و محکومیت سنگین زندان برای عمران خان و همسرش، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

پیش بینی مهم از پاسخ احتمالی ایران به اقدام نظامی آمریکا

صاحب نظران شبکه "ام‌اس‌ان‌بی‌سی" در مقاله‌ای با هشدار نسبت به اقدام نظامی آمریکا علیه ایران نوشتند: تهران در برابر چنین اقدامی، دست بسته نبوده و با واسطه و یا بی واسطه می‌تواند به اهداف آمریکایی در منطقه حمله تلافی جویانه انجام دهد.

 مقاله نویسان این تارنمای شبکه تلویزیونی آمریکایی امروز با اشاره به درخواست‌های برخی از چهره‌های سیاسی تندرو آمریکایی برای حمله مستقیم علیه ایران به تلافی جان‌باختن سه سرباز آمریکایی در تهاجم پهپادی اخیر نوشتند: ایران در پاسخ می‌تواند به نیروها و پایگاه‌های آمریکایی حمله کند. حضور نظامی گسترده واشنگتن در منطقه خاورمیانه، در حالی که معمولاً به‌ عنوان یک منبع قدرت در نظر گرفته می‌شود، ممکن است تبدیل به یک فهرست طولانی از اهداف آسیب‌پذیر برای حملات ایران شده باشد.

از سوی دیگر، مقام‌های آمریکایی گفته‌اند که این کشور در زمان و مکان مورد نظر خود عمل خواهد کرد؛ اما انحصار انتخاب مکان و زمان در اختیار آمریکا نیست. اگر ایران نیز مورد حمله قرار بگیرد با اختصاص زمان، گزینه‌های خود را قبل از واکنش بررسی می‌کند که البته این پاسخ ممکن است فوری نبوده و طبق پیش‌بینی آمریکایی‌ها نباشد. در چنین وضعی، حدود ۴۵ هزار سرباز آمریکایی مستقر در خاورمیانه باید برای مدتی طولانی در حالت آماده باش قرار گیرند. نیروهای آمریکایی مستقر در عراق و سوریه که از اواسط اکتبر تاکنون بیش از ۱۶۰ بار مورد حمله قرار گرفته‌اند، در معرض بیشترین خطر قرار دارند.

اقدام‌های تلافی‌جویانه ایران می‌تواند از استفاده از موشک‌های بالستیک برای حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه تا افزایش کمک‌های تسلیحاتی به شبه‌نظامیان همسو باشد. فرمانده نیروهای آمریکایی در خاورمیانه تخمین می‌زند که ایران بیش از هر کشور دیگری در منطقه موشک بالستیک و کروز در اختیار داشته باشد. حداقل برخی از این موشک‌ها می‌توانند به پایگاه‌های بزرگ آمریکا از جمله پایگاه هوایی العدید در قطر، ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین، پایگاه هوایی الظفره در امارات متحده عربی و همچنین پایگاه هوایی موفق السلطی اردن برسند.

در گزارش این شبکه آمریکایی آمده است: شبکه نیروهای نیابتی تهران نیز بسیار قدرتمند بوده و آماده استفاده از تاکتیک‌های نامتقارن در برابر یک دشمن برتر هستند؛ مثلا حزب‌الله لبنان حدود ۱۵۰ هزار موشک دارد که برخی از آنها با هدایت دقیق می‌توانند به تمام شهرهای بزرگ اسرائیل رسیده و با تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی مانند فرودگاه‌ها، بنادر و شبکه برق، آن را در یک جنگ تمام عیار فلج کنند.

حوثی‌های یمن نیز پیشتر با انجام ده‌ها حمله به کشتی‌های تجاری در دریای سرخ، مختل کردن زنجیره‌ تامین جهانی و وادار کردن شرکت‌های بزرگی مانند بریتیش پترولیوم به انصراف از این مسیر، عزم خود را برای مبارزه نشان داده‌اند. حتی کشتی‌های جنگی آمریکا نیز از موشک‌های ضدکشتی حوثی‌ها مصون نیستند.

آنانی که برای اقدام نظامی آمریکا علیه ایران فشار می‌آورند، به اشتباه تصور می‌کنند که تهران لزوماً تحت فشار آمریکا زانو می‌زند. رفتار پنج سال گذشته تهران مهر باطل بر این باور می‌زند. اما کسانی که به جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا توصیه می‌کنند مستقیم با ایران درگیر شود، نباید تصور کنند که واکنش ایران مشخص بوده و پیامدهای آن قابل پیش‌بینی یا مدیریت است.

هشدار فوری ایران به آمریکا درباره تهدید نظامی

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، خبر ارسال پیام‌های متعدد از سوی آمریکا به ایران در دو روز گذشته را رد و اعلام کرد، هر حمله‌ای به خاک ایران، منافع و یا اتباع آن در خارج از مرزها با پاسخ  قاطع مواجه خواهد شد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران، روز سه شنبه به وقت محلی در پاسخ به پرسش برخی رسانه ها درباره انتشار اخباری، مبنی بر اینکه آمریکا در دو روز گذشته از طریق واسطه ها پیام های متعددی به ایران ارسال کرده و تهران نیز هشدار داده است، گفت: چنین پیام هایی رد و بدل نشده است. با وجود این، این سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران است که اگر هر طرفی به خاک ایران یا منافع و اتباع آن خارج از مرزهای ایران حمله کند، با پاسخ قاطع و قوی مواجه خواهد شد.

برخی رسانه های خبری مدعی شده اند: واشنگتن در دو روز گذشته از طریق واسطه‌ها، پیام‌های متعددی به تهران ارسال کرده، مبنی بر این که خواهان جنگ گسترده نیست و هشدار داده که گسترش جنگ با تحرکات آمریکا همراه خواهد شد و ایران نیز در پاسخ هشدار داده، حمله در داخل خاک ایران خط قرمز است و با پاسخ مناسب همراه خواهد بود.

در پی حمله پهپادی شبانه به یک پایگاه کوچک آمریکایی در اردن، هشتم بهمن ماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۸ ژانویه ۲۰۲۴ سه سرباز ارتش آمریکا کشته و بیش از ۴۰ تن دیگر مجروح شده اند.

بیانیه ارتش یمن درباره حمله موشکی به ناوشکن آمریکا 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (چهارشنبه) خبر حمله موشکی به ناوشکن آمریکا در دریای سرخ را تایید کرد.

 سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره اعلام کرد، نیروی دریایی ارتش یمن با موشک‌های مناسب ناوشکن آمریکایی «یو اس اس گریولی» را در دریای سرخ هدف قرار داد.

طبق گزارش شبکه المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: تمامی ناوهای آمریکایی و انگلیسی در دریای سرخ و دریای عرب که در تجاوز به کشورمان شرکت می‌کنند، در بانک اهداف نیروهای ما قرار دارند.

یحیی سریع افزود: ناوهای جنگی آمریکایی و انگلیسی در چارچوب حق مشروع دفاع از کشور، مردم و ملت ما و در تایید ادامه موضع یمن در حمایت از فلسطین هدف قرار خواهند گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین ادامه داد: نیروهای ما تاکید می‌کنند، تا پایان تجاوز به غزه و رفع محاصره، به جلوگیری از حرکت کشتی‌ها به سمت بنادر فلسطین اشغالی ادامه می‌دهند.

این اظهارات پس از آن است که فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) مدعی شد، یک موشک کروز ضد کشتی که توسط ارتش یمن به سمت دریای سرخ شلیک شده بود را سرنگون کرد.

در بیانیه‌ سنتکام در پلتفرم «X» آمده است: پرتاب روز سه‌شنبه، سی ام ژانویه، تقریباً در ساعت ۲۳:۳۰ شب (به وقت صنعا) انجام شد؛ زمانی که ارتش یمن یک موشک کروز ضد کشتی را از مناطق تحت کنترل خود در یمن به سمت دریای سرخ پرتاب کرد.

سقوط جنگنده اف-۱۶ آمریکا در سواحل کره جنوبی

یک فروند جنگنده اف-۱۶ آمریکا روز چهارشنبه (به وقت محلی) در سواحل غربی کره جنوبی در دریا سقوط کرد، ولی خلبان آن از این سقوط جان سالم به در برد.

یکی از مقامات پایگاه هوایی نظامیان آمریکایی در شهر گانسان در ساحل غربی کره جنوبی روز چهارشنبه بدون اشاره به دلیل سقوط این هواپیما اعلام کرد: خوشبختانه خلبان این جنگنده موفق شده است از این حادثه جان سالم به در ببرد.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ این دومین سقوط جنگنده‌های اف-۱۶ است که در کمتر از یک ماه گذشته در کره جنوبی به وقوع پیوسته است.

پایگاه هوایی شهر گانسان یکی از دو پایگاه اصلی هوایی مورد استفاده ارتش ایالات متحده در کره جنوبی است.

محکومیت سنگین زندان برای عمران خان و همسرش

یک روز پس از حکم‌ حبس ده ساله علیه نخست وزیر برکنار شده پاکستان، عمران‌ خان و همسر وی اکنون در پرونده فسادمالی به تحمل ۱۴ سال حبس محکوم شدند.

به گزارش شبکه خبری دنیا نیوز پاکستان، قاضی دادگاه جرایم مالی امروز با صدور رای نهایی در ارتباط با پرونده تخلف مالی موسوم به «توشه خانه» علیه عمران‌ خان نخست وزیر برکنار شده و همسرش بشری بیگم، هر دوی آنان را به تحمل ۱۴ سال حبس تعزیری محکوم کرد.

همچنین عمران‌خان نیز برای ده سال از تصدی هرگونه مسئولیت سیاسی، حقوقی و دولتی نیز سلب صلاحیت شد.

قاضی محمد بشیر همچنین عمران‌خان و همسرش را به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون روپیه نیز جریمه کرد.

دادگاه مبارزه با اختلاس همچنین همسر عمران‌ خان را برای سوء استفاده از اختیارات نخست وزیر وقت و همدستی برای فروش هدایای گران قیمت خارجی مقصر شناخت.

پرونده فسادمالی توشه خانه درخصوص بخشی از اتهاماتی است که گفته شده عمران‌ خان در زمان نخست وزیری خود هدایای گران قیمتی که از سوی رهبران کشورهای خارجی دریافت کرده بود، بدون طی مراحل قانونی تصاحب کرده و با این اقدام قوانین کشور را نقض کرده است.

روز گذشته (سه‌شنبه) دادگاه رسیدگی به جرایم اسرار محرمانه کشور در اسلام‌آباد حکم حبس ده ساله برای عمران‌ خان و شاه محمود قریشی وزیر خارجه دولت وقت وی را صادر کرد.

روابط عمومی حزب جنبش عدالت پاکستان (PTI) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حکم حبس علیه عمران‌ خان و همسر وی، یک روز غم انگیز دیگر در تاریخ سیستم قضایی پاکستان محسوب می‌شود.

حزب عمران‌خان تصمیم دادگاه را «معیوب» توصیف کرد و افزود: این تصمیمات که با عجله گرفته می‌شوند، نمی‌توانند بر شور و حرارت و عزم حامیان عمران‌خان در انتخابات آتی تأثیر بگذارند.

حزب جنبش عدالت پاکستان اعلام کرد، به زودی حکم دادگاه مبارزه با اختلاس را به چالش خواهد کشید.

این حزب  که ریاست آن از عمران‌ خان به یکی دیگر از چهره‌های نزدیک وی رسیده است، همواره نسبت به رویکرد گزینشی علیه اعضای این حزب و کارشکنی برای جلوگیری از حضور آنان در انتخابات آتی پاکستان به شدت ابراز نگرانی کرده است.

کارشناسان سیاسی و حقوقی پاکستان در واکنش به دو حکم حبس علیه نخست وزیر سابق این کشور گفتند که روند فوری و سریع دادگاه درخصوص پرونده‌های عمران‌ خان حیرت انگیز است. برخی از کارشناسان مدعی شدند که عمران‌ خان سال گذشته پیش‌بینی کرده بود، تنها چند هفته مانده به انتخابات عمومی، وی بازداشت و حکم حبس وی توسط دادگاه صادر خواهد شد.

عمران‌ خان که از تابستان ۱۳۹۷ تا فروردین سال ۱۴۰۱ کرسی نخست وزیری را در اختیار داشت، از تابستان امسال به دلیل اتهامات در پرونده‌های متعدد فسادمالی، سیاسی و امنیتی در زندان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۲
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۵۷
هی جنگ جنگ نکنید
جنگ برنده نداره و بازنده واقعی مردم هستند حتی اگر همه دنیا بگن برنده شدید
جنگ هزینه زیادی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر کره شمالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
لعنت بر پوتین
مرگ بر کمونیسم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
تمام جنگها و اقدامات تروریستی در منطقه از گور پوتین، لعنت الله علیه بر می خیزد.
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
مغز براندازان هم اکنون
ساعت ۱۱ دلار آ تومن

مغز براندازان یک ساعت دیگه
ساعت ۱۲ دلار ب تومن

مغز براندازان همچنین
بریم دلال بخریم. هشتک خرابکاری شرافتمندانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
ساعت 12:51

دلار: 58،400 تومان
یورو: 63،100 تومان
پوند: 73،950 تومان
سکه: 33,550,000 تومان
بورس: 4000- واحد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
این ناشناس ناظر کار نداره که سفارشات شعار مرگ بر پوتین و روسیه را در خبر مربوط بنویسه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
واقعا برات متاسفم معلوم نیست از کجا ارتزاق میکنی که درد مردم رو نمیفهمی و همش مزه پرانی میکنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
البته مغز این غرب گدایان هرچیزی را هم به روسیه ربط می دهند در حالی که زیر سر خود آمریکا هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
آمریکا در خاورمیانه در کشورهای عربستان،

بحرین، امارات، قطر، عمان، عراق، کویت،

اردن، اسراییل و ترکیه پایگاه نظامی دارد.

چرا؟ جز این است که این کشورها با رضایت

خودشان این پایگاهها را در اختیار آمریکا

قرار داده اند؟ چطور عده ای پیش خودشان

فکر می کنند که می توانند نیروهای نظامی

آمریکا را از خاورمیانه بیرون کنند؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
طبق جدیدترین آمار (که در سال 2023 منتشر شده) ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه 58 هزار نیروی نظامی دارد:

کویت (13 هزار)
قطر (13 هزار)
بحرین (9 هزار)
امارات (5 هزار)
جیبوتی (4.5 هزار)
عربستان سعودی (3 تا 4.5 هزار)
اردن (3 هزار)
عراق (2.5 تا 3 هزار)
سوریه (1 تا 2 هزار)
ترکیه (1 هزار)
عمان (500 نفر)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
حمله ای در کار نیست . بلوفه. امریکا همه اش میگه روز های اینده . یعنی روز هایی که نمیاد. شما فردا هم میتونی بگی روز های اینده
الف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
8 سال مهندس موسوی 8 سال هاشمی رفسنجانی 8 سال خاتمی 8 سال احمدی نژاد 8 سال روحانی مجموعا 40 سال افراد بدون صلاحیت نخست وزیر و رئیس جمهور این مملکت بودند، براستی جالب نیست؟!!! *مشکل کجاست؟؟؟!!!*??⚖️
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
این مسولین که هی جنگ جنگ میکنن لطف کنن بگن فرزندان یا بستگان آنها در کدام لشگر رزمی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
بیانیه مشترک کویت و عربستان:

میدان گازی الدره(آرش) به طور کامل در مناطق دریایی کویت قرار دارد و این میدان ثروتی مشترک تنها میان عربستان و کویت است و ادعای وجود حقوق برای طرف دیگر را رد می کنیم.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
الف ساعت 15:08 دقیقه ..دوسال رئیسی یادت رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
از این رجز خوانیهای سخت و قاطع و تمام کننده زیاد شنیدیم هنوز حوادثی در راه است
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
ما خواهان جنگ نیستیم ولی دست هر بیشرفی را که به ایران دست درازی کند قطع خواهیم کرد
ژنرال پت رایدر، سخنگوی پنتاگون در واکنش به خبر تعلیق عملیات کتائب حزب الله علیه آمریکا:

به گروههای نظامی طرفدار جمهوری اسلامی هشدار داده شده بود که حملات خود را متوقف کنند، اما آنها هشدارها را نادیده گرفتند و به همین دلیل، آمریکا پاسخ آنها را خواهد داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
کتایب حزب الله از دولت عراق عذر خواهی کرده و گفته دیگر بر علیه آمریکل اقدامی نخواهد کرد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
کتایب حزب الله هدف اصلی انتقام آمریکا خواهد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
کتایب حزب الله هم مانند حماس تازه فهمیده که چه اشتباهی کرده است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
جواب بدتر را خواهند دید پس فرار کنند تا اینکه دیر نشده و برگردن به سرزمین سرخپوستان و همکاری با غده نکنند در نسل کشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
کتایب متایب کاره ای نیستند فعلا می دانند چند چند هستند ولی عواقب راباید تحمل کنند گریزی نیست
دوران بزن در رو تمام شده
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
آمریکا و عمله هاش هر غلطی کنند جوابش را محکم خواهند گرفت،
عراقیها شل هستند و چند دسته، اگر عراق دست طالبان بود آنهم با آن عقیده انحرافی و تندرو، تا حالا آمریکا رو از کل منطقه انداخه بود بیرون. آن پایگاه آمریکا بسیار کوچک هست صد تا پارتیزان واقعی برای جمع کردن و به اسارت گرفتن خدمه اش کافیست. مقاومت منتظر چیست؟ از دور چندتا راکت و پهپاد انداختن بعدشم منتظر پاسخ شیطان ماندن که استراتژی جنگی نیست. وریها هم مثل عراقیها هستند چنددسته تنبل و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
آفرین پسرم حالا دسته ایکس باکس را بزار سر جاش برو سر درس و تکالیف حداقل بتونی دیپلم بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
اونقدر بچه ای که یادت نمیاد عراق یک رهبر قلدر اما وطن پرست به اسم صدام حسین داشت که اونهم مثل آب خوردن توسط آمریکا ساقط شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
طرز فکرت مثل هموناییه که ماکت ناو هواپیمابر را با کلی هزینه درست کردن و با قایقها بهش حمله کردن. آره آمریکا هم مثل همون ماکت دست و پا بسته میشینه که دیگران بهش حمله کنن.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
ناشناس 16:45،برو از اربابت بپرس بعد حرف بزن، قاطعانه اعلام می‌کنم آمریکای تروریست غلط می‌کند نگاه چپ به ایران بکنه، آمریکا برای تو آمریکاست برای ما ارتش پوشکی است که بارها قهوه ای اش کردیم
طالبان منتظر تایید شورای امنیت برای بیرون انداختن آمریکا واینایستاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
اره امریکام از ترسش 100 میلیارددلار تجهیزات نظامی براشون گذاشت ورفت !! التماس تفکر .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
طالبان خودشان مزدور آمریکا استند ماهانه ۴۰ میلون را دالر ازامریکا برایشان میرسد آنها دست بوسی امریکا استند لعنت بسرشان همه کافر و کثیف تری حیوان روی زمین
ظاهرا قرار است همه شهید بشویم !!
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
واسه خیلی از مردم بهتر از زندگی اینچنینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
چه خوب بچه های من سهمیه میگیرن
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
امثال تو نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
لاقل بچه هام خوب زندگی میکنن
ایران برای ضربه در فواصل بالای ۱۰۰۰ کیلومتر وابسطه به نیروهای مقاومت هست و خودش قدرت آتش کافی نداره چون موشکهای بالای ۱۰۰۰ کیلومتر محدود و گرون قیمت هستن ولی اگر امریکا یا اسرائیل بتونن بر سیستم پدافند هوایی ایران غلبه کنن و سپس هواپیماهای بمب افکن وارد ایران بشن چیزی باقی نمیزارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
چچچچچچچی میگگگگگگگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
ظاهرا خبر نداری زمان بوش که کار داشت به جنگ می کشید طرح این بود که ظرف سه روز ده هزار موشک به ایران شلیک بشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
صد و هفده روزه یه گوشه از غزه رو با تمام توان ممکن میزنن هنوز به هدفشون نرسیدن حالا میگی بمب افکن بیارن از ایران چیزی نمیمونه؟ اینجا ایرانه کمی تو محاسباتت تجدید نظر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
نه بابا چقدر سخت میگیری...جناب دکتر ظریف فرمودند آمریکا با یک بمبش کل سیستم دفاعی ما رو هوتوتو...یادش بخیر چقدر براش کف زدیم ما تحصیلکرده های فهیم و وطن دوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
اگر مسئولین ما قدر مردمو بدونند و زندگی و معاش براشون تهیه بکنند
امریکا که سهله همه قدرتها هیچ غلطی در مقابل ملت بزرگ ایران نمی توانند بکنند
فرزندان کوروس و داریوش کوه را جابجا می کنند امریکا جرات درافتادن با انها را نداره و هرگز هم دوست هیچ ایرانی نیست
سربلند باد ایران و ایرانی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
بمب اتم بازدارندگی داره نه صرفا موشک پس خیلی خوش بین نباشید که از موشکهای ما میترسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
ایول دمت گرم.درسته.
چرا ماجراجویی بی معنی در منطقه رو تموم نمیکنیم؟ بس هست جنگ و درگیری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
چون پرچم بالا سریت دنبال ماجراجویی هست از 70 سال قبل ولی ما هستیم و هم مقابله می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
ماجراجویی که یک طرف نداره
پوتین یک جنایتکار جنگی تحت تعقیب دیوان بین المللی کیفری است.
اسراییل بعد از حماس کارش را با حزب الله لبنان یکسره خواهد کرد.
حسن نصرالله بر خلاف وعده ها و شعارهای چند سال اخیرش، هیچ اقدامی علیه اسرائیل نکرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
قابل توجه غربگدا
اولاً. اسقاطیل بعد از صد ده روز جنگ زیر مبارزه با حماس زاییده فعلا اون باتلاق رو خشک کنه تا بعدی
ثانیاً. چرا از اسم سید حسن نصرالله می‌ترسی . نترس
کامل بگو سید با شما کاری ندارن
ثالثا. اخبار را دنبال نمی کنی اولا می‌فهمیدی شهرکهای نظامی صهیون در شمال اسقاطیل با حمله مستمر حزب الله تخلیه شد.
رابعاً جهت اطلاع محور مقاومت در حماس و حزب الله و یمن و عراق و ایران و زینییون و فاطمیون خلاصه نمیشه
از آفیقای جنوبی تا قلب اروپا و آمریکا و ژاپن صداری مرگ بر اسرائیل بلنده
محور مقاومت در فاز دفاعی محض فرو رفته است.
از موشک پراکنی حوثی ها در دریای سرخ هم چند روز است که خبری نیست.
گفته شده که شبهه نظامیان در غرب عراق و سوریه از بیم حملات فریب الوقوع ارتش آمریکا به پناهگاه رفته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
اتفاقا امروز ناوشکن آمریکا رو زدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
حماقت گروه های نیابتی تمومی نداره، سه نفر آمریکایی رو میکشند بعدش مثل بید از ترس انتقام پنتاگون می لرزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
سنبه خیلی پرزوره هنوز کاری نکردند به اطلاعیه افتادند
مسولین باید به شدت از جنگ پرهیز کنند زیرا مطمین باشید اگر جنگی رخ دهد آسیبی به مسولین و بستگانشان نمی رسه و این ملت بیچاره هستند که باید جور تصمیم های نابخردانه مسولین را بکشند . اگر مسولین درک صحیحی از مسایل مملکت و دنیا را داشتند دست به جراحی اقتصادی نمی زدند و ملت را بدبخت نمی کردند لطفا قوز بالا قوز دیگری درست نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
یک فرد نظامی عافیت طلب حق خدمت در نهادهای نظامی را ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
مسئولین بیشتر از شما از جنگ می ترسند ولی باید حفظ ظاهر بکنند.
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
یجوری میگین مسئولین که مثل اینکه اونا از کره مریخ اومدن!!! عزیز من اونا فرزندان این سرزمین و ملتن واگر جنگ بشه همه در حد واندازه خودشان درگیر میشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
دقیقا عین زمان جنگ با عراق که نه تنها فرزندان مسئولین بلکه خودشون هم به خط اول جبهه رفتن
بسیار بعید است آمریکا مستقیماً به ایران حمله کند. نه به دلیل هراس از عکس العمل ایران یا نیابتی هایش بلکه به دلایل دیگر.
پاسخ ها
ایرانی تبار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
دلایلشو میفرمائید؟؟ایا؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
نیابتی ها که همشون شمشیر را غلاف کردند
این که امریکا میگه دنبال جنگ نیستیم یعنی میخواد داخل ایران رو بزنه چون در مورد حوثیها هم گفتن داریم دفاع میکنیم و خواهان جنگ گسترده نیستیم که اونجا بمبهای ۱ تنی انداختن ، این حرف رو میزنه که بگه اگر ما زدیم شما جواب ندید چون ما خواهان جنگ نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
ولی شما خواهان جنگی
«به عنوان مثال، حزب‌الله لبنان حدود ۱۵۰ هزار موشک در اختیار دارد...»

وزن خود حزب الله و موشک هایش در این سه چهار ماه کاملاً مشخص شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
آفرین دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
چطوری مشخص شد؟ هنوز جنگی نشده نه اسرائیل جرات کرده حمله کنه نه حزب الله حمله اساسی کرده چون به معنی واقعی خونریزی میشه
میبینم که میزنید و گردن نمیگیرید؟؟!!!


گردن گیرتون خراب شده یا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
چشمات مشگل داره که اینطور میبینی

ما می‌زنیم و فریاد می‌زنیم

این مورد زحمت برادران حشدالشعبی بود

تو که اینقدر میفهی که زحمت دیگری ولو برادرت رو نباید به حساب خودت بنویسی

ارباب نفهم آمریکایی نمی‌فهمه ولی تو که باید بفهمی

دور از جوانمردیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
برادر 15:35 همین طور که پشت سر هم نظر مینویسی ساندیست رو بنوش
قطع گسترده اینترنت در روسیه.

اینترنت در روسیه از صبح امروز قطع شده است!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
خبرت قدیمیه اینترنت درست شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
اینترنت در روسیه هنوز هم قطع است.

دامنه ru. به کل از کار افتاده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
خوب که چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
چه قدر این خبر آشنا است!!!!!
آمریکا حتی در مواجهه با حوثی ها هم قطره چکانی عمل می کند. دلیلش هر چه باشد بروز یا ادامه بحران های جدید دست اسرائیل را در غزه بیشتر باز گذاشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
وقتی زد هتکمون رو پتک کرد و جنگ داخلی و خونریزی صد ساله در ایران راه انداخت میفهمی که آدم نباید از روی احساسات حرف بزنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
چون توان درگیری بیشتری ندارد و می‌داند چه بلایی سر پایگاههایش در منطقه می آید هرچند الان هم با یک دهم قدرت مقاومت مواجه شده قدرتش هم ضعیف تر هم شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱


شبکه چهار زیاد نگاه نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
از بس رسانه لندنی دیدی توهم داری
خطاب به 13:43
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
فرضا بزینم اونها رو هم داغون کنیم با زیرساختهای داغون شده در اثر جنگ چه کنیم الان آبادان و خرمشهر هنوز اثرات جنگ رو دارن و نساختند الان اگر پابایشگاهامون رو زدند و .... دیگه چه داریم؟ ما قراره خرج بازسازی غزه رو بدیم ولی کی خرج بازسازی ایران رو می ده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
درسته ۱۷:۲۸
تابناک هم خیلی جرجیس پیدا کن است. این شبکه "ام‌اس‌ان‌بی‌سی" تا حالا اسمش را هم نشنیده بودیم.
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
چونکه بسیار بیسواد هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
MSNBC
یکی از بزرگترین و معتبرترین رسانه های جهان است!‌
من مشکوکم به آمریکایی ها میگن دنبال جنگ نیستیم
توی جنگ روسیه هم گفتن دوروزه اوکراین رو میگیره اما چیز دیگه ای کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
بایدن برای خفه کردن صدای مخالفانش حداکثر چند تا جای بی ارزش رو بزنه . والا جرات حمله نداره . پاکستان در 24ساعت حرفش رو زد ولی امریکه 4 روزه این دست اون دست میکنه تا گرد و خاک ها بخوابه
تا فرصت ازدست نرفته با اخرین برد موشکها تمام منافع لمریکا را بزنید . امریکا به ایران حمله نمیکنه . اگر میخواست میتونست ولی دست و پاش بسته است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
افرین زود حمله کنید همینجور که اسرائیل نابود کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
تمام توان نظامی و غیر نظامی آمریکا در خدمت صهیونیستهاست ! زمانی که اسرائیل نابود شود آمریکا را هم نابود شده فرض کنید.-- این شل و سفت کردنها و عوعو کردنهای آمریکایی ها هم به منظور خالی کردن دل مسلمین حامی فلسطین است که نتیجه ای نخواهد داشت.-- آمریکا اگر جایی دیگر خودش را درگیر کند زمان نابودی و محو رژیم صهیونیستی از روی نقشه های جغرافیای سیاسی به کمتر از چهل روز می رسد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
ضمانت میدی؟!!؟
احتمالاً این بحران های فرعی آن قدر کش داده خواهد شد تا اسرائیل آنچه را که می خواهد در غزه به اتمام برساند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
زمان به ضرر اسقاطیله

فعلأ اسقاطیل زیر طوفان الاقصی زایمان نموده


صد و ده روز هیچ غلطی نکرده غیر از زن کشی و بچه کشی

اگر صد سال هم طول بکشه نمی تونه هیچ غلطی بخوره
کسی میدونه حضور آمریکا در کشورهای ثالث چه تعارضی با منافع ما داره ....؟
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
کسی می دونه منافع ما چی هست؟ حالا این «ما» ملت هستیم یا دولت؟ منافع ملت در چی هست؟ منافع دولت در چی هست؟ فقر و فلاکت ملت به نفع چه کسی است؟ جنگ و بحران به نفع چه کسی است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
دقیقا
بما چه ربطی داره که امریکا در کویت یا مصر حضور داره؟؟؟
وقتی نگرش سیاسی که حاصل فلسفه سیاسی است و زیر بنای سیاست گذاری و برنامه ریزی سیاسی است نباشد به طور دچار بحرانهای سیاسی و اقتصادی میشویم لذا لازم است در این حوزه اقدامات عاجل صورت پذیرد.
غرب گداها دشمن اقتصاد و مردم ایران هستن بی چاره دولت مجبور شد سود بانکی رو ۳۰ درصد کنه برای یک هفته که شما غرب زده ها نرید پول کشورو دلار آمریکایی کنید و تو بازار سیاه گرونش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
با افتخار یک غرب گدا هستم اگه سوختی آب بدم بهت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
امثال شماها دوستیتون مثل دوستی خاله خرسه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
اینو برو به همون دولتت بگو که دقیقا برای جبران کسری دلار رو کشید بالاتر
آمریکا میگوید سه سرباز آمریکایی با سلاح ایرانی کشته شده اند
جواب: به همان دلیلی که اسرائیل با سلاح آمریکایی سرداران ایرانی را در سوریه ترور میکند
درمان: دیگر نباید صحبت از صلح آمیز بودن برنامه هسته ای در ایران کرد
دو تا دولت ایرانو آمریکا برای هم هارتو پورت میکنن مردم ایران روزبروز بدبخت تر و فقیر تر میشن!!!
تو همین 1 ماهه 20 درصد از ارزش دارایی های مردم ایران مثل آب خوردن کاسته شد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
انگار تا وقتی که سایت های هسته ای ایران توسط آمریکا و اسرائیل بمباران نشود، شما از خواب غفلت بیدار نمی شوید
شما بزنیدما پایگاه عین الاسد رو میزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
پایگاه پنجم در بحرین هدف دوست داشتنی تری است.
شما فعلا خودتان و نه توسط دیگران انتقام از اسرائیل بگیرید وقتی چندین هفته هست.... اما به جای آن به عراق حمله کردید ولی حمله ای که از خاک فلسطین اشغالی انجام شد ساکت بودید یا پاکستان...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
امریکا ظرفیت حمله را داره ولی جرات و اراده اش رو نداره
وقتی به روسیه پهباد دادیم وارد بازی شدیم. به قیافه خواب آلود بایدن نگاه نکنید اینها کشورهای زیادی رو با خاک یکسان کردن بهتره با اینها به جای تهدید با سیاست رفتار کنید
لعنت به روسیه و آمریکا بخدا همشون دو روی یک سکه ان
باید آخر عمری بدش نمیاد جنگ راه بندازه بقیه رو هم بکشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
عمو بایدن نه باید
با سلام و تشکر از مسئولان دلسوز کشور که با این اقدام هرچند دیر هنگام (سپرده 30 درصد) موجبات جلوگیری از افزایش کاذب قیمت دلار و طلا را گرفته اند . قطعآ بزودی منتظر برگشت قیمتها به روال سابق خواهیم بود. بیچاره اون افراد ساده لوحی که یکبار دیگر گول این بازار کاذب را خوردند . حالا حداقل یکی دو سال روی مالی که خریده اید باید بمانید.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
مشخصه جا موندی از بازار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
پاسخ مسئولین
ما هم ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد و سرمایگذاری شما دوست عزیز باید عرض کنم صد میلیون ظرف سه روز تبدیل شد به هشتاد میلیون ، حالا تو دلت به سی درصد سالیانه خوش باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
درود به شرفت ۱۶:۴۴
پرتقال گرون شده برف اومده
حملات آمریکا پس از حل شدن تبادل گروگانها در اسرائیل و غزه شروع می شود
بنده بی سواد یک سوال دارم
عربستان محل نزول قرآن و مسلمان صدرصد چرا این مشکلات جنگ و سرشاخ شدن با غرب را ندارد؟
عمان یک کشور مسلمان صدرصد چرا این ستیزه جویی با غرب را ندارد؟
امارات یک کشور مسلمان چرا در راه مبارزه با غرب قدم بر نمی دارد؟
قطر، کویت، ترکیه، مالزی، اندونزی و.....
این وظیفه سرشاخ شدن با غرب کجای اسلام است
که در اسلام ما هست و در اسلام دیگران نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
درود برشما

گل گفتی والله
عزیزم اول بزار بخوری بعدا در مورد پاسخ احتمالی تحلیل کن
اگر جنگ هسته ای رخ دهد همه می دانند نتیجه اش چه خواهد شد
به همان اقتداری که جواب اسراییل را دادیم
جواب امریکا را هم میدیم
وقتی خود دولت اعلان می کنه تورم ۶۰ درصد است
مگه دیوانه ایم که پول تو بانک بزاریم
گوشت بخریم تو فریزر بزاریم سال دیگه ۱۰۰ درصد میاد روش
پاسخ ها
مرتضی
| United States of America |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
منظور دولت تورم از زمان کار آمدن رئیس جمهور نیست بلکه منظور رولت از 60درصد تورم توری است که درطی روزهای اخیر روی قیمت کالا ها آمده از واخر دوره ریاست جمهوری روحانی تابه امروز تورم از دوهزار درصد هم. فرار تر رفته به همان نسبت زندگی مردم به بدترین شکل ممکن طی یکصد سال اخیر رسیده
با افتخار تمام من یک غربگدا هستم .
گدای صداقت و درستی و راستی و عمل
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
من هم‌.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
درود و زنده باد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
چطوری غربگدا
جان من، این دو خبر متضاد را در کنار هم بگذارید و قضاوت کنید که این وسط، چه کسی دیوانه شده!؟
۱ - نماینده ایران در سازمان ملل گفت که ایران هیچ مسئولیتی در قبال حملات گروه های مقاومت بر علیه پایگاه های آمریکایی در متطقه ندارد
۲ - نماینده ایران در سازمان ملل هشدار داد که اگر آمریکا به ایران حمله کند، گروه های مقاومت با تمام قدرت به پایگاه های آمریکا در منطقه حمله خواهد کرد
آمریکا میخواد نشون میده ایران تهدید بزرگی برای خاورمیانه هستش و روزبه‌روز قدرتش زیاد شده و بازم اسلحه های پس ماندشو بفروشه به کشورهای عربی و......هیچ جنگی هم با ایران در کار نبوده و نیست
هیچی نیست بنظرم این توطئه برای گران کردن دلار در ایران توسط داخلی هاست اگر دولت روحانی بود هیا هو می کردید که دلار 60 هزار تومان شد الان 60 هزار تومان است هیچ حرفی نمی زنید
با ۸۵ میلیون گرسنه به جنگ ‌امریکا می روید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
نه من نون خشک خوردم سیرم ولی باز جنگ بی جنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
همین الان پیتزا خوردم
نیازی نیست که آمریکا حمله کنه ، چرا بیخود هزینه کنه ، کافیه ، بایدن ی عطسه ی دیگه کنه دلار مقاومت 60 رو رد میکنه، چه نیازی است به به بمب و موشک ، تاوانش را ما بد بدخت ها باید بدیم / آمریکاه هیچ غلطی نمیکند ، تمام اشتباه ها رو ما کردیم
وقتی پیام می‌دهی که اگر بزنی ما میزنیم یعنی ترسیدی
یواش یواش داریم به لحظات فروش سربازان امریکایی نزدیک میشیم
ما ملت شهادتیم و از حمله آمریکا نمی ترسیم ما آماده شهادتیم و مسولین باید راه جهاد و شهادت را باز کنند جهاد با کفار باید شروع شود موشکها و اسلحه ها ما برای امروز باید استفاده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
مگه جاده جهاد و شهادت مثل جاده چالوسه که دولت بازش کنه!؟ خجالت بکش و همین الان به طرف جهاد و شهادت حرکت کن
جنگ زرگری دولت ها و نمایش کمدی آن برای ملت هایشان
این کمدی تلخ جهانی شده است. همه دولت های جهان پشتیبان یکدیگرند؛ زیرا برای بقا به یکدیگر نیزا دارند. یکی نقش دشمن و دیگری نقش دوست بازی می کند.
اختلال شدید اینترنت بخاطر حمله امریکا است؟
از روز شمار الکترونیکی نابودی اسرائیل چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
اسرائیل همین الان هم نابود شده است نیازی به روزشمار نداره منتها اگر الان نابود بشه عقبه اش باقی می مانه و اسرائیل باید با عقبه اش هر دو نابود شوند

علت ماندگاری اسرائیل بخاطر همین موضوع است
فراموش نکن که مکر خدا و دست خدا بالای دست ها قرار دارد
شما که می گوئد گروههای مقاومت به ما ربطی ندارند پس چرا آنها برای ما هزینه مالی و جانی درست می کنند پاسخ نمی دهید
واقعا اين مردم كي بايد ارامش ببينن ،اين از وضعيت اقتصادي دلار ٥٩ تومان گوشت كيلويي ٧٠٠ وووو،اين هم از وضعيت سياسي مردم هر لحظه احتمال حمله امريكا،مردم خسته شدن مردم بدبخت هستن ،چرا انقدر اين كشور انقدر دنبال حاشيه هست چرا ما مثل كشورهاي ديگه نمي تونيم زندگي كنيم
در تحریم وجنگ ملت بدبخت آسیب خواهد دید.
ما خواهان جنگ نیستیم اما اگر جنگ بشود با جان دفاع خواهیم کرد
یا حسسسسسسسسسسین
لعن الله
سبزوار خان ، جنگ ایران با آمریکا نتیجه اش معلومه و اون شکست مفتضح ایران هست!
امریکا به ایرانی که خطری برایش ندارد ومنافعش ازدشمنی لفظی تامین میشودحمله نخواهدکرد.
جنگ نفت کش ها را مرور کنید .پنج ساعته. .انهدام رژیم صدام را مرور کنید زمان یک هفته
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند آز افغانستان سسک فرار کرد
سلام درسته که جنگ خانمان سوز هست ولی ما جهان سومی ها باید با کشورهای ظالم آنقدر بجنگیم وبهترین دستاوردهای جنگی را خودمان تولید کنیم محدودیت باعث پیشرفت مملکت میشه اگر مدیریت درست باشه این مرگ بر آمریکا خیلی به نفع ایران عزیز هست به شرطی که بعضی ها سو استفاده نکنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست