بازدید 20383
با تحولات منطقه و جهان

اجرایی شدن حکم بازداشت پوتین در ارمنستان/ گزارش رویترز درباره نشست آینده آژانس درباره ایران/ محکومیت دو فرد در آمریکا به اتهام تلاش برای فروش نفت ایران

اجرایی شدن حکم بازداشت پوتین در ارمنستان، گزارش رویترز درباره نشست آینده آژانس درباره ایران، محکومیت دو فرد در آمریکا به اتهام تلاش برای فروش نفت ایران، حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی در سوریه و ابراز نگرانی عمیق ژاپن از همکاری نظامی چین و روسیه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۰۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ 18 November 2023

اجرایی شدن حکم بازداشت پوتین در ارمنستان/ گزارش رویترز درباره نشست آینده آژانس درباره ایران/ محکومیت دو فرد در آمریکا به اتهام تلاش برای فروش نفت ایران

بین الملل تابناک: اجرایی شدن حکم بازداشت پوتین در ارمنستان، گزارش رویترز درباره نشست آینده آژانس درباره ایران، محکومیت دو فرد در آمریکا به اتهام تلاش برای فروش نفت ایران، حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی در سوریه و ابراز نگرانی عمیق ژاپن از همکاری نظامی چین و روسیه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اجرایی شدن حکم بازداشت پوتین در ارمنستان

دیوان کیفری بین‌المللی(ICC) اعلام کرد، با توجه به اینکه جمهوری ارمنستان اسناد مرتبط با تایید و تصویب اساسنامه رم را رسما در اختیار این دیوان قرار داده است، از اول فوریه ۲۰۲۴ به عضویت کامل دیوان کیفری بین المللی درخواهد آمد.

در بیانیه مطبوعاتی این دیوان آمده است: ارمنستان به یکصدوبیست‌وچهارمین کشوری تبدیل خواهد شد که به اساسنامه(رم) می‌پیوندد.

همچنین براساس این بیانیه، مقامات ارمنستان در مکاتبه با دیوان کیفری بین المللی اعلام کرده‌اند که این کشور «صلاحیت قضایی این دیوان در احکام صادره از ۱۰ ماه می ۲۰۲۱ به بعد را می‌پذیرد.»

مسکو پیشتر از ارمنستان به‌دلیل پیوستن به اساسنامه رم انتقاد کرده و آن را اقدامی غیردوستانه خوانده بود. میخائیل گالوزین، معاون وزیر خارجه روسیه گفته است، دیوان کیفری بین‌المللی ـ که پیش از این حکم بازداشت مقامات ارشد روسیه از جمله ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور را صادر کرده است ـ هیچ ارتباطی با عدالت ندارد، زیرا نهادی سیاست‌زده است و برای آنهایی که مطلوب غرب نیستند، قرار بازداشت صادر می‌کند. به گفته گالوزین، این احکام «کاملا باطل بوده و محلی از اعراب ندارند.»

نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان نیز در این میان مدعی شده است که ایروان رویکرد سیاست خارجی خود را تغییر نخواهد داد و تایید اساسنامه رم، به هیچ عنوان اقدامی علیه روسیه نیست و فرآیند تصویب آن پیش از صدور حکم بازداشت برای پوتین آغاز شده بود.

گزارش رویترز درباره نشست آینده آژانس درباره ایران

یک خبرگزاری آمریکایی گزارش داد با وجود تهدیدهای غرب مبنی بر صدور قطعنامه جدید علیه برنامه هسته‌ای ایران، آمریکا در نشست آتی شورای حکام چنین قطعنامه‌ای تصویب نخواهد کرد.

 رویترز به نقل از مقامات غربی آگاه نوشت که احتمالاً در نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه‌ای علیه برنامه هسته‌ای ایران تصویب نخواهد شد، چون دولت آمریکا در حال حاضر درگیر جنگ غزه بوده و در سال میلادی آینده نیز انتخابات ریاست جمهوری در پیش دارد.

مقامات آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود، به رویترز گفتند که احتمال تصویب قطعنامه در نشست آتی شورای حکام پایین است، زیرا آمریکا قصد دارد از تنش‌های دیپلماتیک و هسته‌ای با تهران اجتناب کند.

به ادعای یکی از دو گزارش محرمانه سازمان انرژی اتمی که به رویت رویترز رسیده، ایران حالا برای ساخت سه بمب هسته‌ای، اورانیوم ۶۰ دارد.

هرچند به گزارش رویترز، قدرت‌های غربی در ماه سپتامبر، ایران را تهدید به تصویب یک قطعنامه الزام‌آور کرده بودند، مقامات ارشد غرب اذعان دارند که در حال حاضر این امر ناممکن است.

در این گزارش به نقل از چهار مقام آمریکایی آمده‌ است: در وضعیت کنونی احتمالاً یک بیانیه قاطع اما غیرالزام‌آور تصویب خواهد شد که ایران را به تصویب اقدامات جدی‌تر در نشست سال آینده شورای حکام تهدید می‌کند.

همچنین یک مقام ارشد اروپایی به رویترز گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم علیه ایران قطعنامه‌ای تصویب کنیم، زیرا این کار ممکن است آنها را به غنی‌سازی ۹۰ درصدی (اورانیوم لازم برای ساخت سلاح هسته‌ای) وادار کند.

علاوه بر این، دو دیپلمات دیگر غربی گفتند که تنها اقدام ممکن در ماه‌های آتی، حمایت از تلاش‌های سازمان بین‌المللی انرژی اتمی برای تقویت نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران خواهد بود.

یکی از این دیپلمات‌ها به رویترز گفت: هنوز معلوم نیست، ایران به کشوری هسته‌ای بدل می‌شود یا خیر؛ اما این کشور فعلاً به غنی‌سازی ادامه خواهد داد.

محکومیت دو فرد در آمریکا به اتهام تلاش برای فروش نفت ایران

 وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه اعلام کرد، دو مرد در تگزاس را به اتهام تلاش برای فروش نفت ایران در نقض  تحریم های این کشور و توطئه برای پولشویی مجرم شناخته است.

 یک هیات منصفه در تگزاس، ژنیو وانگ ۴۲ ساله و دانیل ری لین ۴۲ ساله را روز چهارشنبه مجرم شناخت و اکنون هر یک از این افراد با مجازات حداکثر ۴۵ سال زندان مواجه هستند.

وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه به وقت محلی در بیانیه ای ادعا کرد: این دو مرد قصد داشتند از ایران نفت بخرند، منشا آن را پنهان کنند و سپس آن را به پالایشگاهی در چین بفروشند.

لین رئیس شرکت خصوصی استاک رویالیتی مستقر در تگزاس است که حقوق معدنی نفت و گاز را به صندوق های سرمایه گذاری و گروه های سهام خصوصی می فروشد.

این دو فرد به همراه سه تن دیگر در سال ۲۰۲۰ در دادگاه منطقه ای ناحیه شرقی پنسیلوانیا متهم به تلاش برای فروش نفت ایران شده بودند. سوابق دادگاه نشان می دهد که آنها به تلاش برای فروش نفت ایران اعتراف کرده اند.

مت اولسن، رئیس بخش امنیت ملی وزارت دادگستری در بیانیه‌ای گفت: «وزارت دادگستری کسانی را که تحریم‌های آمریکا را نقض می‌کنند و امنیت ملی ما را برای سود شخصی به خطر می‌اندازند، مجازات خواهد کرد.»

پیش از این، خبرگزاری رویترز اعلام کرده بود، واردات نفت چین از ایران به بالاترین میزان خود رسیده است؛ زیرا ایران تولید خود را با وجود تهدیدهای آمریکا درباره وضع تحریم‌های بیشتر برای این کشور، افزایش می‌دهد.

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی‌ در سوریه

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه آمریکایی «تل بیدر» در غرب شهر حسکه در شمال شرق سوریه را هدف قرار داد.

 «مقاومت اسلامی عراق» در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که پایگاه آمریکایی «تل بیدر» در غرب شهر حسکه در شمال شرق سوریه را با دو فروند پهپاد مورد حمله قرار داد و تأکید کرد که این پهپادها مستقیم به اهداف خود اصابت کردند.

مقاومت عراق اعلام کرد: در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم غزه، مبارزان ما دست به این حمله زدند.

مقاومت عراق در دو حمله دیگر نیز دو پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در عراق یعنی عین الاسد در استان الانبار و پایگاه حریر در کردستان عراق را هدف حملات پهپادی قرار داد.

ابراز نگرانی عمیق ژاپن از همکاری نظامی چین و روسیه

فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن در دیدار با شی‌جین پینگ، رئیس جمهور چین در حاشیه نشست سازمان همکاری اقتصادی آسیا-اقیانوسیه در سان‌فرانسیسکو، از همکاری نظامی چین و روسیه در نزدیکی ژاپن ابراز نگرانی کرد.

کیشیدا در نشست خبری پس از این دیدار گفت: بار دیگر تاکید می‌کنم که صلح و ثبات در تنگه تایوان برای جامعه بین‌الملل از جمله ژاپن اهمیت زیادی دارد. درباره دریای جنوبی چین نیز یک بار دیگر نگرانی‌های عمیق خود را ابراز کرده و خواستار خروج فوری شناورهای چینی از منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن هستیم.

رسانه دولتی چین مدعی شده است که رئیس جمهور این کشور در ملاقات با کیشیدا گفته است که ژاپن و چین باید با توجه به تحولات جاری پیشرفته و روی منافع مشترک و رسیدگی درست به مناقشات تمرکز کنند. دو کشور باید با توجه به الزامات عصر نوین، نسبت به توسعه روابط چین-ژاپن پایبند باشند.»

به‌دنبال رزمایش‌های نظامی واشنگتن و توکیو در حوالی تنگه تایوان، تنش‌های نظامی در منطقه اقیانوسیه افزایش پیدا کرده است. توکیو در ماه سپتامبر مدعی شد که شش کشتی چینی از جمله چندین ناو جنگی، ناوشکن و یک ناو هواپیمابر «شاندونگ» را در حدود ۶۵۰ کیلومتری جزیره میاکوجیما واقع در شرق تایوان رصد کرده است.

رهاسازی پسماند نیروگاه اتمی فوکوشیما ژاپن به اقیانوس آرام از دیگر مباحث مطرح‌ در دیدار طرفین بود. پس از آنکه ژاپن در ماه آگوست پسماند آغشته به مواد رادیواکتیو نیروگاه اتمی فوکوشیما را در اقیانوس آرام تخلیه کرد، چین واردات تمام غذاهای دریایی توکیو به پکن را ممنوع و ژاپن را متهم کرد که به اقیانوس آرام همچون «فاضلاب» نگاه می‌کند. ژاپنی‌ها مدعی هستند که پسماند تخلیه شده «بی‌ضرر است.»

با این حال، رئیس جمهور چین در گفت‌وگو با کیشیدا، در این‌ باره ابراز نگرانی کرد و گفت: رهاسازی پسماند آلوده نیروگاه اتمی فوکوشیما ژاپن، سلامت تمام انسان‌ها، زیست دریایی و منافع جمعی بین‌المللی را تهدید می‌کند.

جین‌پینگ همچنین از ژاپن خواست تا چه در داخل و چه خارج از این کشور، نگرانی‌های مشروع دراین‌باره را جدی بگیرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۴
متاسفانه همه چیز در این دنیای وحشی سیاسی شده و دیوان کیفری بین‌المللی(ICC) هم سیاسی کاری میکند اگر این دیوان چشم های پینه بسته خودش را باز می کرد می دید که بوش پدر و پسر هر دو چه جنایتی که نکرده اند هر و جنایت جنگی انجام داده و مستحق اعدام بودند اما ظاهرا دیوان اینها را لمس نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ارمنستان با افتضاحی که در قره باغ آذربایچان به بار آورده است به دنبال فرافکنی است.
انتظار عدالت هم از استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی داشتن چیزی جر حماقت نیسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
یه نفس بگیر و آماده دریافت بونوس ویژه این متن زیبای خودت باش. اگر پینه های چشم که جدیدترین بیماری چشمی است که شنیده شده درمان شوند صف افراد مستحق بازداشت خیلی طولانی تر از آن است که نوبت به بوش پدر وپسر برسد. شکی در سیاسی بودن دیوان و سازمان ملل و ...نیست ولی خب انتظار از این که به دلخواه حضرتعالی افرادی را جنایتکار معرفی بکند و کسانی که معیشت مردم و زندگی مردم بویژه کارگر و کارمند را به نابودی کشاندند جایزه بگیرند و قاضی باشند هم انتظار زیادی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
پوتین یک جنایتکار جنگی تحت تعقیب دادگاه بین المللی کیفری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حکم بازداشت بشار اسد به دلیل استفاده از سلاح های شیمایی علیه مخالفانش در سوریه توسط دادگستری فرانسه صادر شد.
خانه
| Netherlands |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دیوان شمس
آریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
چشمان پینه بسته" یا معنی چشم رو نمی دانی یا پینه بسته"
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مغز براندازان هم اکنون
عوضش برای افغانستان و عراق دموکراسی به ارمغان آوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ارمنستان می حکمد
پوتین میلرزد
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
منتشر نکردن کامنت های متخصص مغز که نه حاوی افتراست و نه توهین،عقوبت خواهد داشت.
عقوبت الهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بنده تا به امروز چشم پينه بسته نشنيده بودم. ممنون كه بنده را با اين واژه اشنا كرديد

و يك سوال. چگونه است كه ديوان وقتي به نفع جمهوري اسلامي راي مي دهد كلي به آن استناد مي كنيد و به به و چه چه!؟ الان ديوان بي عدالت و اخ شده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اي ول ١٠:٠١
خوب گفتي. دمت ولرم و حتي گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
پس برای نتانیاهو به جرم کشتار کودکان
برای ترامپ به جرم قتل سردار سلیمانی و همراهان
برای بایدن به جرم مشارکت در جنایات اسرائیل
و دیگر مقامات غربی به جرم مشارکت و معاونت در جنایات جنگی صهیون نیز
باید کیفر خواست صادر شود تا سیاسی محسوب نشود.
پ
اگر منطبق بر دیوان کیفری بین المللی، حکم بازداشت پوتین در ارمنستان صادر شود باید حکم بازداشت نتانیاهو و فرماندهان ارتش رژیم کودک کش اسرائیل سال ها قبل صادر می شد و این دوگانگی در عملکرد دیوان کیفری بین المللی نشان از سیاسی کاری این نهاد حقوقی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
غربی‌ها راههای متفاوت رو پیش می‌برد
اگه دز نهایت نشد اون و مدودف و میکشن البته اگه مدودف آدم غربیا نباشه
هر کشوری هژمونی غرب رو نپذیره محکوم به فناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
سابقه داره که این دیوان یکبار توسط آمریکا تهدید به تحریم کلیه اعضا شد و از ترس موردی را بر علیه آمریکا بود بررسی نکرد
اینترنت شما هم ملی شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
من دهها روش برای دور زدن بلدم. مگه می تونند جلوی منو بگیرند؟
ارتباط اینترنت با خارج از کشور قطع شده. کسی علتش را می داند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
در حال بررسی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
این کشور نیاز به یک زلزله 10 ریشتری داره تا یکبار دیگه ساخته بشه دیگه هیچوقت درست نخواهد شد
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ما که وصلیم.
سایت فرارو:

از دقایقی پیش دسترسی به شبکه اینترنت در بخش هایی از کشور مختل شده است و سایت‌ها و پایگاه‌های خبری به کندی باز می‌شوند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه اینترنت در کشور با اختلال روبه رو شده و شاهد قطعی برخی شبکه‌های اجتماعی هستیم.

شرکت مخابرات ایران هنوز درباره علت این اختلال اطلاع رسانی نکرده است.
اینترنت مختل شد!!!!!!!!
می گویند با مجوز شورای امنیت صدام را سر نگون کردیم ولی پوتین بدون مجوز این تجاوز را انجام داد برای همین از طزف دادگاه لاهر تحت تعقب قرار گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
چونکه روسیه خودش عضو دائم شورای امنیته
اجازه نمیخواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
کاملا خلاف قانون بود حرفت ناشناس 11:46
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
پوتین یک متجاوز و ادمکشه

البته‌ فعلا امریکا و غرب بازیش دادن و در باتلاق گیرکرده
چه خبر از غزه
چرا هیچ خبری ازش،در هیچ روزنامه ای پخش نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:
مردم غزه به مقاومت خود ادامه دهند به نتیجه می‌رسند و حتی اگر همه آن‌ها شهید شوند باز هم پیروزند.
ناشناس
| France |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
علی سلاجقه،‌ رییس سازمان محیط زیست در نامه‌ای به وزرای محیط زیست برخی کشورهای منطقه نسبت به وضعیت محیط زیست در غزه ابراز نگرانی کرد و نوشت:‌ «کلیه صور حیات اعم از پوشش گیاهی، جانوری و انسانی در اثر جنایت علیه بشریت و علیه محیط زیست در معرض نابودی قرار گرفته است.»
ناشناس
| France |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
لطف الله دژکام، امام‌جمعه شیراز:

کمک‌هایی که این مردم می‌خواهند را ببینید، نان در غزه به سختی گیر می‌آید. بالاخره امید است مسیر کمک‌ها باز شود و باید کمک‌های ما آماده باشد، یکی دو میلیون جمعیت چند هفته جنگیدند و باید حمایت شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خیلی مشتاقی اخبار الجزیره رو دنبال کن تا اگر انسانیتی در وجودت باقی مونده یکم درد بگیره
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ول کن بابا، خسته شدیم از اسرائیل و غزه. بزار هر کاری میخوان خودشون انجام بدن
اگر الان ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود نه اوکراین ویران شده بود نه غزه، هزاران حیف که ترامپ رئیس جمهور نیست...
اگر الان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود نتانیاهو و پوتین جنایتکار جرئت جنایت نداشتند.
پوتین درتجاوزبه اکراین چاره ای برای روسیه و کشورهای دیگر نگذاشته....چرا کشوری که دومین قدرت دنیاست باید جنگ مستقیم را شروع کنه....الان بعد اسراییل منفورترین کشور روسیه هست که بیگناهان را میکشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
زنده باد ولادیمیر پوتین مسیحی ارتدوکس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
پوتین‌ افسر‌ اطلاعاتی رژیم کمونیستی شوروی سابق است اونهم افسر اطلاعاتی رده بالا

بنظر شما کمونیستها غیر از یک ادم کمونیست چهاراتشه صددرصد سرسپرده‌ و خدوم را به این پست می گماشتند؟؟؟؟

مردمو چی فرض کردید که از این شعارهای مضحک علم می کنید

پوتین را به هفت دریا بشوری تطهیر نمیشه زور نزنید‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
منفورترینها بایدن نتان و زلنسکی
چه خبر از غزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خبرای خوب مقاومت پیروز شد دسراییل نابود شد حماس کل کشور در دست گرفت برو حالش ببر
اگه راست میگن نتانیاهو و بایدن پیر خرفت آمریکا و ترامپ جنایتمار را محاکمه و بازداشت کنند آنها چشم پوتین را هم فوت نمی تونند بکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مطمئنم‌ کلاس پنج هم نیستی

پوتین شما‌ دوست فابریک نتانیاهو است‌

باتین چشم پوتین را فوت نمیکنه‌ بلکه دهنشو سرویس کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
برای تمام کسانی که در جنایات علیه کودکان غزه سهیم بودند باید کیفر خواست صادر شود مثل نتانیاهو. ترامپ. بایدن مکرون .
روسیه و اسرائیل باهم دوست هستند و روابط بسیار زیادی با هم دارند. تعداد بسیار زیادی از روس های یهودی در اسرائیل زندگی می کنند. فریب این اختلاف که رسانه ها از آن می گویند را نخورید. روس ها با اسرائیل در هماهنگی کامل هستند. در ضمن تعدادی از ایلگاریش های روسی یهودی است و تابعیت اسرائیل را هم دارند. مثل آبرامویچ مالک سابق چلسی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
یهودیها لزوما صهیونیست امثال نتانیاهوی جانی نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
شما غربگدایان مزدور تا 2 هفته پیش می‌گفتید پوتین عملیات طوفان الاقصی رو راه انداخت
حالا می‌نویسی روسیه دوست رژیم صهیونیستی است؟
لعنت به شما منافق های آلبانی
الهی در انتخابات پیش‌رو ترامپ بایدن جنایتکار را شکست دهد و صلح را در جهان خونین کنونی برقرار کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بایدن جنایت کار نیست ی اسکول پچوله که کسی حسابش نمیکنه با ترامپ فرق داره ترامپ ی تاجر بود که در ۴ سال دوره ریاست جمهوریش جنگی راه نیوفتاد اما میلیاردها دلار اسلحه فروخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
از دعای گربه سیاه بارون نمی باره
درودبرپوتین.سگهای هار صهیونیست که یکی زلنسکی ودیگری بی بی وحشی هست هیچ غلطی نمیتوانندبکنند.امریکاهم بایدبه دست مقاومت هرروز مجازات بشه.جرأت ندارین باایران روبروبشویدقطعنامه هم نمیتوانیدصادرکنیدچون عکس العملش دردآورهست
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
سعی کن کمی مودب باشی.درموردجرات ،عرض کنم اسرائیل ازخط قرمز ایران ردشدوغزه را هم اشغال کردولی ظاهراما کمی از گفتمون عقب نشستیم.وامروزآقای حدادفرمودنددخالت ایران به نفع اسرائیل است پس بهتراست ایران دخالت نکندمطمئنا ازروی ترس نبوده واحتمالا خط قرمز راکمی عقب ترکشیدیم.
الان سینه چاکان ارمنستان کجا تشریف دارند چرا هیچ کامنتی نمی زارید برعکس نظرات رو نگاه کنید عده ای سعی می کنن بحث رو عوض بکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ولشون کن
اینها فقط از آذربایجان و ترکیه بد بگی تمجیدت می کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ایرانی سینه چاک ارمنستان نیست
بلکه تو دهن علیف و اربابش رجب ناطیب اردوغان متوهم میزنه تا حد خودشون رو بدونن و پا از گلیم خودشون درازتر نکنن
این منطقه نیاز به کورش دومی دارد که محدوده خودش را همانند کورش اول تا مرز اروپا ببرد تا این تنش ها و درگیری ها در این منطقه بخوابد

کورشی که صلح طلب و حتی یهودیان را از اسارت بابلیان بیرون آورد

اما کورش دوم باید یهودیان اسرائیلی ها را از اسارت خودشان که خوی وحشی گری و نژاد پرستی است رها کند
در ثبت نام آزمون دکتری سازمان سنجش عدل 6 میلیون ریال هزینه ثبت نام و برگزاری آزمون تعیین شده (دقیقا 6 م ریال) معلوم نیست مگر قرار است هتل بگیرند و شام و ناهار به متقاضیان بدهند و قسمت شیرین تر ماجرا اینکه 10 هزار تومان هم علاوه بر آن هزینه ارسال پیامک در نظر گرفته شده واقعا چند تا پیامک مگر می خواهند بفرستند؟ نکند جوک و لطیفه و مطالب علمی هم قرار است پیامک کنند؟ دولت از هزینه و ارزش افزوده آن که مالیات آن را هم گرفته دوباره سود دریافت می کند و از سود آن دوباره سود و از سود هم دوباره سود سود و سود سود سود؟؟!!واقعا کسی اینجا زنده و بهوش نیست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
تو این کشور پول خوب می گیرند اما از خدمات خوب خبری نیست
وقتی دولت با اینهمه معدن و نفت و گاز کسری بودجه داره و برای خدماتش جداگانه پول می گره باید تا آخرش بفهمی که کشور دست چه کسانی است

کسانی که خوب حرف می زنند اما عمل صفر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بابا دکتر ۶۰۰تومنه نه ۶ میلیون تومان که بشه هتل گرفت
خیلی ها باید جواب پس بدن
حتما اونروزا میرسه
برادران حزب اللهی ایا متوجه هستند که در روبط بین الملل دست به قمار خطرناکی زدند .
اگر اسراییل بخواهد به دیوانگیش ادامه دهد چه کار می کنید فکر می کنید افکار عمومی توانایی جلوگیری از رفتار اسراییل را دارد ؟
اگر اسراییل بمب اتم داشته باشد چی ؟؟؟
دیوان کیفری بین المللی اگر سیاسی و ابزار دست غرب نبود باید همین الان که نتانیاهو به عنوان قصاب جنایتکار حال حاضر دنیا هزاران زن و کودک بی گناه و بی دفاع در غزه را قتل عام کرده را بازداشت و به اشد مجازات میرساند ولی چون استقلال نداشته و بازیچه دست امریکاست خفقان گرفته است.
ارمنستان نوکرپوتین وروسیه است وبدون اجازه آنهاجرات اب خوردن ندارداینهابازی های کهنه شده وتکراری ارامنه برای سرگرمی است بعضی درموذی گری وآب زیرکاهی مهارت فراوان دارند که ازهمه بیشترارامنه هستند ببینیدسیل اعتراض هاراازطرف انان بانامهای مستعار وناشناس وچقدرزیاد که گواه آنست که بیان شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی