بازدید 53230
با تحولات منطقه و جهان

اعزام زیردریایی اتمی آمریکا به خاورمیانه/ حضور وزیر خارجه آمریکا در عراق با جلیقه ضد گلوله و هشدار به مقاومت+ فیلم/ حمله موشکی به دو پایگاه آمریکا در عراق

اعزام زیردریایی اتمی آمریکا به خاورمیانه، حضور وزیر خارجه آمریکا در عراق با جلیقه ضد گلوله و هشدار به مقاومت+ فیلم، حمله موشکی به دو پایگاه آمریکا در عراق، هشدار کره شمالی به ژاپن، آمریکا و کره جنوبی و نامه امیرعبداللهیان به گوترش، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۰۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷ 06 November 2023

اعزام زیردریایی اتمی آمریکا به خاورمیانه/ حضور وزیر خارجه آمریکا در عراق با جلیقه ضد گلوله و هشدار به مقاومت+ فیلم/ حمله موشکی به دو پایگاه آمریکا در عراق

بین الملل تابناک: اعزام زیردریایی اتمی آمریکا به خاورمیانه، حضور وزیر خارجه آمریکا در عراق با جلیقه ضد گلوله و هشدار به مقاومت+ فیلم، حمله موشکی به دو پایگاه آمریکا در عراق، هشدار کره شمالی به ژاپن، آمریکا و کره جنوبی و نامه امیرعبداللهیان به گوترش، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اعزام زیردریایی اتمی آمریکا به خاورمیانه

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) یکشنبه شب به وقت محلی، استقرار زیر دریایی هسته‌ای ایالات متحده در منطقه خاورمیانه را تایید کرد.

به گزارش سی ان ان، سنتکام تایید کرد، یک زیردریایی هسته‌ای کلاس اوهایو نیروی دریایی آمریکا وارد منطقه تحت مسئولیت فرماندهی مرکزی ایالات متحده (CENTCOM) شده که شامل خاورمیانه، شرق آفریقا و آسیای مرکزی است.

این فرماندهی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: روز یکشنبه یک زیردریایی کلاس اوهایو به منطقه مسئولیت فرماندهی مرکزی ایالات متحده رسید.

پاتریک رایدر سخنگوی پنتاگون پیشتر با اعلام این خبر که ایالات متحده ۳۰۰ سرباز را به منطقه سنتکام اعزام خواهد کرد، مکان دقیق استقرار این نیروها را مشخص نکرد؛ اما تاکید کرد که آنها به (رژیم) اسرائیل اعزام نخواهند شد.

حضور وزیر خارجه آمریکا در عراق با جلیقه ضد گلوله و هشدار به مقاومت+ فیلم

وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر به خاورمیانه، به عراق رفت و بلافاصله بعد از دیدار با السودانی این کشور را ترک کرد.
 
بلینکن پس از رسیدن پروازش به فرودگاه بغداد، یک جلیقه ضدگلوله بالستیک بر تن کرد و با بالگرد بلک‌هاوک به منطقه سبز بغداد رفت.
تعداد بازدید : 6402

وی شامگاه یکشنبه گفت پیام بسیار واضحی به کسانی که نظامیان آمریکایی را تهدید می‌کنند ارسال کرده‌ایم که این کار را انجام ندهند.

وی که این سخنان را پس از دیدار با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق مطرح می‌کرد، افزود: «خواستار هیچگونه رویارویی با ایران نبوده اما تمامی اقدامات برای حمایت از نیروها و شهروندانمان را اتخاذ خواهیم کرد».

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: «تلاش خواهیم کرد که درگیری‌ها به فراتر از غزه گسترش نیابد.»

بلینکن گفت: «پیشرفت‌های خوبی در خصوص مذاکرات آتش‌بس انسانی در غزه ایجاد شده اما اختلاف‌هایی درباره رسیدن به آتش بس کامل وجود دارد، ولی همگان از آتش بس انسانی حمایت می‌کنند.»

وی افزود که مذاکرات بسیار خوب و صریحی با نخست وزیر عراق داشته است.

حمله موشکی به دو پایگاه آمریکا در عراق

 رسانه‌ها از هدف قرار گرفتن دو پایگاه نظامیان آمریکایی در استان الانبار و بغداد پایتخت عراق خبر دادند.

شبکه الجزیره قطر در خبری فوری از هدف قرار گرفتن پایگاه نظامیان آمریکایی در استان الانبار در غرب عراق خبر داد.

همچنین شبکه النجباء عراق به نقل از یک منبع آگاه، از هدف قرار گرفتن پایگاه آمریکایی «ویکتوریا» در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد خبر داد؛ تاکنون جزئیات بیشتری از این حملات منتشر نشده است.

هشدار کره شمالی به ژاپن، آمریکا و کره جنوبی

کره شمالی روز یکشنبه هشدار داد، همکاری نظامی بین کره جنوبی، آمریکا و ژاپن به «مرحله‌ای بسیار خطرناک» که می‌تواند شبه جزیره کره را تا آستانه یک جنگ هسته‌ای ببرد، وارد شده است.

 روزنامه رودونگ سینمون، وابسته به حکومت کره شمالی در مطلبی که امروز یکشنبه منتشر کرد، نوشت: «هیچ کس نمی‌تواند تضمین کند، کارزار نظامی بین این سه کشور منجر به یک جنگ هسته‌ای و سومین جنگ جهانی نخواهد شد.»

به نوشته خبرگزاری «یونهاپ»، این نشریه نوشت: «ما با مسلح کردن خودمان به تسلیحات هسته‌ای با هدف محافظت از حاکمیت کشورمان و آسایش مردم خود در برابر جنگ تجاوزکارانه آمریکا و پیروانش، قدرتمندترین استراتژی پاسخ را ایجاد کرده‌ایم.»

این روزنامه فعالیت‌های نظامی کره شمالی را دارای ماموریت «دفاع از خود با هدف حراست جامع از خودمان در برابر جنگ‌طلبی دشمن و محافظت  از صلح و ثبات منطقه» دانست.

خبرگزاری حکومت کره شمالی هم روز شنبه در مطلبی نوشت: «اقدام برای محکم‌تر کردن ائتلاف نظامی مثلثی بین آمریکا-ژاپن و کره جنوبی که عروسک خیمه شب بازی است، فاکتوری بالقوه بوده که می‌تواند وضعیت در شبه جزیره کره را به یک مرحله غیرقابل کنترل وارد کند.»

این سه کشور اوایل ماه گذشته میلادی یک رزمایش دریایی سه جانبه را در آب های جنوب شبه جزیره کره برای نخستین بار در هفت سال اخیر به اجرا گذشته تا هماهنگی امنیتی در برابر تهدیدات کره شمالی را تقویت کنند.

نامه امیرعبداللهیان به گوترش

 حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه و برای دومین بار در پی اوضاع جاری در غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد نامه نوشت.

امیرعبداللهیان در دومین مکاتبه رسمی با دبیرکل سازمان ملل متحد، تخریب و نابودی عامدانه زیرساخت‌های شهری و اداری، بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی را چشم اندازی وحشتناک برای جامعه بین‌المللی در قرن اخیر برشمرد که با تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی و بی عملی جامعه جهانی برای توقف آن، زمینه ساز وقوع یک نسل کشی خواهد بود.

 امیرعبداللهیان در ابتدای تحولات اخیر فلسطین نیز به گوترش نامه نوشت و نسبت به بروز فاجعه انسانی بزرگ در فلسطین اشغالی هشدار داد و از وی خواست تدابیر لازم را برای جلوگیری از تداوم جنایات شنیع صهیونیست‌ها به عمل آورد. 

این دیپلمات عالی رتبه ایرانی همچنین در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل گفته بود: انتظار داریم سازمان ملل برای ارسال آب و غذا و اقلام انسانی به غزه، اقدامات فوری بدون وقفه انجام دهد.

وزیر امور خارجه در دومین نامه خود به دبیرکل سازمان ملل، بر بسیج جامعه بین‌المللی برای جلوگیری از وقوع فاجعه و نکبت دیگری تأکید کرد. 

رئیس دستگاه دیپلماسی که در این مدت بک بار هم با گوترش تلفنی و یک بار هم در پنجم آبان ماه سال جاری در نیویورک و در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره وضعیت جاری در غزه ملاقات کرده بود، در دومین نامه خود اقدامات رژیم صهیونیستی در جریان حملات اخیر به نوار غزه را «جنایت جنگی» توصیف کرد.

به گزارش فارس، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از ابتدای جنایات و نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه و در راستای توقف این جنایات و تسریع در ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم فلسطین با تعدادی از همتایان خود تلفنی گفت‌وگو کرد. او همچنین سفرهایی هم به منطقه داشت و ضمن شرکت در نشست سازمان همکاری اسلامی در جده به نیویورک هم  رفت و در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت و سخنرانی کرد.

امیرعبداللهیان در دومین نامه به گوترش با اشاره به این که رژیم صهیونیستی تاکنون متجاوز از سی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد را نقض کرده یا موضوع آن بوده است، توجه دبیرکل سازمان ملل متحد را به برخی از موارد بارز نقض فاحش اصول و قواعد حقوق بین‌الملل و حقوق بشردوستانه بین‌المللی در ۷۵ سال اشغالگری این رژیم در اراضی فلسطین جلب کرد. 

وی همچنین از آنتونیو گوترش خواست تا ضمن محکوم کردن اقدامات ناقض حقوق بین‌الملل رژیم صهیونیستی، تدابیر لازم را برای پایان فوری و بدون قید و شرط تجاوز، رفع محاصره غزه و دسترسی آزاد مردم این منطقه به کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی بیندیشد.

امیرعبداللهیان همچنین امروز درباره اوضاع جاری در غزه به دبیرکل سازمان همکاری شانگهای نامه نوشت. وی در این نامه از این سازمان خواست ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها، تدابیر لازم و فوری را برای توقف جنایات جنگی و نسل‌کشی در غزه اتخاذ کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۵۱
جنگ فعلی در غزه با شکست حماس پایان نمی گیرد.

آمریکا و اسراییل با حمایت گروهی از کشورهای منطقه تا رفع اقدامات بی ثبات کننده شبهه نظامیان در عراق و سوریه و لبنان و یمن ادامه خواهند داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
شتر جان در خواب بینی پنبه دانه !! کمتر پای فیک نیوزهای صهیونیستی بشین !! ایضا فیلم های هالیوودی !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
کار حماس تمام است
می خواستند اسراییل را محو کنند اسماعیل محو شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
در پیامد جنگ غزه، معادلات در خاورمیانه به شدت زیر و رو خواهد شد.
صلح بین اسراییل با عربستان و بقیه کشورهای عرب سرعت یافته و نظم نوینی در خاورمیانه شکل گرفته که اجازه دخالت را بازیگران سنتی این منطقه که همانا «شبهه نظامیان» هستند، می گیرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
تصمیم حزب الله برای سکوت در مقابل جنگ غزه، دل فلسطینی ها و هوادارانش را شکست.
محبوبیت حزب الله به شدت در میان طرفدارانش کاهش یافت. بخصوص آنجایی که حسن نصرالله مردم غزه را به صبر دعوت کرد!
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
پوشیدن ضد گلوله از احتیاط و نشانه عقل است

و این اصلا نشانه خوبی برای ما و منطقه نمیباشد

متاسفانه سالهاست که پول های توسعه ابادانی کشور

و رفاه اجتماعی مردم را خرج شعارهای پر هزینه کردیم

و خدا نکند که کار به جاهای باریک و جدی کشیده شود
آنانی که با دم شیر بازی کردند، اکنون در حال گذراندن تبعات این کار هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
بعضی همچون قدافی و صدام حسین و پسرانشان و

وزرای خونخوار و بن لادن و ابو عمر و قرزاوی و امثالهم

تروریست وحشی هم معلوم نیست که حتی گورشان در

کجا هستند و اصلا گوری دارند !!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
جنایت های متعدد و متنوع اسرائیلی ها در غزه و کرانه باختری رود اردن در چند سال اخیر به گونه ای بود که به حد آستانه تحمل این ملت رسید و با علم به عواقب آن طوفان بپا کردند به آن ها حق می دهیم ما هم جای آن ها بودیم همان روزهای اول دمار از روزگار این سفاکان بی هویت زنان و کو.دکان کش در می آوردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
با توجه به شرایط موجود متاسفانه تا قبل از سخنرانی روز شنبه سید حسن نصرالله غزه سقوط می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اولاً شیر نیست و کفتارها
ثانیاً با دمش بازی نکردن بلکه زیر دمش ذغال گذاشتن
ثالثا این سوزش قابل ترمیم نیست
رابعاً اینکه آنها میسوزند دلیلش معلومه اما اینکه برخی غربگداها می‌سوزن برای چیست
اقدام حماس در حمله نظامی به اسراییل، تیر خلاصی بود به مبارزه مسلحانه فلسطینی ها.
پاسخ ها
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
و یا شاید هم طرح بزرگ و جدی و بهانه ای باشد

تا برای پاکسازی کل منطقه از هر چه فتنه گر و ترور و

ادمکشی و مزاحم ارامش و امنیت مردم و کشور های

منطقه و جهان یک جنگ بزرگ همچون ۲۰۰۱ به

افغانستان و ۲۰۰۳ به عراق تکرار گردد!!؟

و باز هم خونهای زیادی ریخته و تاسیسات و تجهیزات

عمرانی و نیروگاهها و پالایشگاها و فرودگاهها و بنادر و

پلها و ساختمانهای زیادی بر سر مردم زیادی آوار گردد و

نابود شوند و هزاران میلیارد دلار خسارت به بار اید !؟
آمریکاییها از این منطقه چی مخوان چرا در همه امور کشورها دخالت میکنند کی باید دمشون رو روی کولشون بزارن و برن کشور خودشون ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
آمریکا به درخواست عربستان، کویت، بحرین، قطر، امارات، اردن، مصر..... در خاورمیانه حضور دارد تا از دخالت دیگرانی چون روسیه و ایران جلوگیری کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اول باید مشخص شود ایران در
سوریه
لبنان
فلسطین
یمن.
عراق.
چیکار دارد؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
حالا که هستند ، منطقه در اتش و دود و بمب گداری و

ادمکشی و حملات تروریستی و طلم و ستم و زورگویی و

بیعدالتی و خونریزی و وو بیداد کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
به بو وطعم نفت وگاز خاورمیانه معتاد شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
حضور افسران سایبری اسرائیل در کامنت گذاری ها مشهود است. شما چند صباحی بیشتر نخواهید بود.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
ناشناس ۱۰.۱۶
افسر ساببری اسراییل موقعیت جنگی رو ول کرده اوده سایت تابناک کامنت مبذاره و مثبت منفی میده؟!واقعا لازم به نشون دادن ضریب هوشی خودتو و اقلیت همفکرت نبود،ساندیس زیاد گوش را کر و چشم را کور میکند
این دیگه تهدید نیست شمشیر را از رو بستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
ناو آمریکایی در خلیج فارس باید زده بشه
همانطور که جنگ اکراین چهره جدیدی در دنیا ایجاد کرد، حمله حماس نیز باعث اتفاقات پی در پی زیادی می شود که برای منافع مردم کشور ما فقط و فقط ضرر است و ضرر است و ضرر.
تهدید یکی ازوزرای رژیم صهیونیستی به استفاده از بمب اتم برعلیه مردم غزه ننشان از نهایت درماندگی ارتش اسرائیل است در مقابل رزمندگان مقاومت درغزه
خبرها حاکی از تلفات سنگین تانکها و نفربرها و نظامیان اسرائیلی می بشد
صدایش را رسانه های اسرائیلی در نمی آورند
نتانیاهو هاری گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
مطمئن باش اگر تو داشتی همان روز اول ساخت، از آن استفاده می کردی!
مغز براندازان هم اکنون
شما تا یه قارچ اتمی تو ایران نبینید نمیفهمید دنیا دست کیه. کشور رو درگیر جنگ نکنییییید.

مغز براندازان یک سال پیش
آمریکا باید با حمله نظامی به ایران، ایران رو از دست اینا نجات بده.

تشخیص
درمان ندارد. از باقی عمر لذت ببرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
شما بهتر است اول فکری به حال مغز خودت بکنی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
یک دکتر خوب برات سراغ دارم.
ویزیت فوری برای دوز بالاها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
من که اصلا نمیفهمم این متخصص مغز چی میگه و می نویسه همه جا هم میاد همین مینویسه
هر چی فتنه و آشوب که در کل دنیا بوجود می‌آید زیر سر امریکا ی تروریست و جنایت کار است مرگ بر امریکای دزد جنایت کار تروریست بی شرف مرگ بر اسرائیل قاصب کودک کش درود بر اسلام و رزمندگان اسلام مرگ بر کافران بی دین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
...... و تمام ... همه چی درست شد حالا دیگه برو با خیال راحت‌ بخور و بخواب و با موبایلت باز بکن
در مقابل برادران و خواهران ارزشی در ایران هم کارزار برگرداندن قابلمه برگذار کردند! :)))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
ارزشیها کاری که بلد بودن انجام دادن
بی ارزشها چه کردند مقابل نسل کشی تاریخی که پیش چشمشان رخ داد؟
راستی از سلبریتی ها چه خبر؟ر!
امیر عبدالهیان این وسط کیلوئی چنده.؟؟؟؟
امریکا انگار تا پای بمب باران اتمی هم ایستاده است
به یاری خدا هم پوزه آمریکا به خاک میمالیم و هر چه ناو و پایگاه داره با خاک یکسان میکنیم هوای اسرائیل کودک کش
و همه آمریکا دوست ها هم سکته میدیم ان شاءالله
آمریکا فکر کرده ناو بفرسته مقاومت می‌ترسه
شک نکنید پایگاه هاتون با نام فرستادن در امان نخواهند بود
شما فقط می تونید حکام عربی و دولتهای غربی رو بترسونید نه مقاومت رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
انشااله ارائیل زودتر از بین برود ولی اینکار را زودتر انجام دهید
اگه اعراب غیرت داشتن وزیر خارجه جنایتکار آمریکا باید تکه تکه می شد بجای این همه کودکان غزه....
در جواب اونیکه اول ایران را متهم می‌کنه باید بگم پاک کردن صورت مسعله از عجز و درماندگی یه شخصیت محسوب میشه، بهترین دفاع دربرابر خطر مواجه شدن با خطر یا بعبارتی حمله پیشگیرانه است، قبول دارم یجاهایی هم باید صبوری پیشه کرد، اما نکته اصلی اجتناب از انحراف و حفظ منافع ملی و بازی نخوردن در زمین بازی بازیگران درشت وزیر است.
مدعیان دروغین حقوق بشر دربرابر کشتار 5000کودک بی گناه خفه خون گرفته اند مرگ بر بی وجدان بعضی ها بايد به‌ انسانیت خود شک کنند فلسطین 75سال است که اشغال شده است فلسطینی ها برای آزادی سرزمین‌شان مبارزه می‌کنند مرررررررررررگ براسراییل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
فلسطینی ها خودشان زمین هایشان را به اسرائیلیها فروختند خود کرده را تدبیر نیست
پوتین و نتانیاهو دوست صمیمی هم هستند بیشتر یهودی‌های اسرائیل روس تبار هستند این یک بازی دو سر برد بین اين دو نفر بود و حماس هم قربانی آنها در این بازي هم نظرها از جنگ اکراین برگشت و هم اسرائیل بهانه حذف خونین حماس را بدست آورد
لعنت بر پوتین ونتانیاهو و عوامل انها
برادران ارزشی پاسخ بدید
شما که هی به طبل جنگ می کوبید ، این یک سوال ساده رو جواب بدید
اگر اسرائیل به ته خط برسه و از بمب اتمی استفاده کنه چه کاری میخواهید بکنید.؟
آن موقع باید کشور رو دو دستی تحویلشون بدید و برید
شماها که دلتون رو به موشک خوش کردید.آیا شما هم متقابلا چیزی در چنته دارید؟یا فقط حرافی می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
بله
سلاح های اتمی خود اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
ارزشیها کاری که بلد بودن انجام دادن
بی ارزشها چه کردند مقابل نسل کشی تاریخی که پیش چشمشان رخ داد؟
راستی از سلبریتی ها چه خبر؟ر!
اگر تلاشی که وزیر خارجه در این چند هفته از خود نشان داد یکصدم آنرا وزرای اقتصادی انجام داده بودن پدر تورم را در آورده بودید و ما نفس راحتی می کشیدیم ولی افسوس و صد افسوس ... اقتصاد مهم نیست که نیست....
فعلا که امریکا باتمام قوا ی هسته ای و غیرهسته ای به خاورمیانه و دریای مدیترانه وهماهنگیهای کامل با تمامی کشورهای هم پیمان خودگارد تمام جنگی گرفته وبا اخطار به ایران و لبنان که در جنگ اسراییل وغزه دخالت نکنند وازطرفی هیچ خبری ازچین وروسیه هم درکارنیست. بوی شلیک یک بمب هسته ای هم ازاسراییل به غزه به گوش میرسد . نکند جهت این بمب هسته ای سرگردان باشد
به عراقی اعتماد ندارد
عاقبت امور به دست خداست و بسسسس .....
راستی از سلبریتی ها چه خبر؟
کسایی که توی فضای مجازی جیغ می‌کشیدن کجا رفتن؟
انسانیت کجاست؟
اینجا تابعیت و حمایت غربی و اقامت و شارژ دلاری و یورویی و... نیست
اینجا از وعده ملک ری خبری نیست بنابراین فقط آزاد مردان حر صفت تلاش می کنند ولی همچنانکه سپاه ۷۲ نفری مقابل لشکر ۳۰هزار نفری پیروز شد و هر روز این پیروزی زنده می شود غره پیروز است
فلسطین پیروز است
چون حق پیروز است
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی