بازدید 12448
با تحولات منطقه و جهان

شکایت چهار کشور غربی از ایران در دیوان بین المللی دادگستری/ نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی درباره اهانت به قرآن کریم/ نامه دفتر آیت الله سیستانی به دبیرکل سازمان ملل/ اظهارات دیپلمات ایرانی درباره نزدیک بودن توافق با آمریکا

شکایت چهار کشور غربی از ایران در دیوان بین المللی دادگستری، نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی درباره اهانت به قرآن کریم، نامه دفتر آیت الله سیستانی به دبیرکل سازمان ملل، اظهارات دیپلمات ایرانی درباره نزدیک بودن توافق با آمریکا و حمله پهپادی به پایگاه محل حضور نیرو‌های واگنر در شرق لیبی، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 30 June 2023

شکایت چهار کشور غربی از ایران در دیوان بین المللی دادگستری/ نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی درباره اهانت به قرآن کریم/ نامه دفتر آیت الله سیستانی به دبیرکل سازمان ملل/ اظهارات دیپلمات ایرانی درباره نزدیک بودن توافق با آمریکا

بین الملل تابناک: شکایت چهار کشور غربی از ایران در دیوان بین المللی دادگستری، نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی درباره اهانت به قرآن کریم، نامه دفتر آیت الله سیستانی به دبیرکل سازمان ملل، اظهارات دیپلمات ایرانی درباره نزدیک بودن توافق با آمریکا و حمله پهپادی به پایگاه محل حضور نیرو‌های واگنر در شرق لیبی، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

شکایت چهار کشور غربی از ایران در دیوان بین المللی دادگستری

روز پنجشنبه، اوکراین، سوئد، کانادا و انگلیس در ادامه جنگ ترکیبی علیه ایران از ایران بابت آنچه «سرنگونی پرواز شماره PS۷۵۲ خوانده شده، شکایت کردند.

این چهار کشور که خودشان را «گروه واکنش و هماهنگی بین‌المللی برای قربانیان PS۷۵۲» معرفی کرده‌اند، در بیانیه‌ای مشترک اعلام کرده‌اند نتوانسته‌اند با ایران به توافق برسند.

در این بیانیه آمده است: «گروه هماهنگی تصمیم گرفته با ارجاع این مناقشه به دیوان بین‌المللی دادگستری در هر زمانی که عملی باشد، اطمینان حاصل کند، ایران بابت سرنگونی غیرقانونی پرواز شماره ۷۵۲ هواپیمای اوکراین اینترنشنال پاسخگو خواهد شد.»

پرواز شماره پی اس ۷۵۲، ۱۸ دی‌ماه سال ۱۳۹۸ هنگام پرواز به مقصد کشور اوکراین در حوالی تهران سقوط کرد و تمامی ۱۷۶ سرنشین این هواپیما جانشان را از دست دادند.

ایران اعلام کرد که پرواز شماره ۷۵۲ با شلیک اشتباه موشک سرنگون شده است. مسافران این هواپیما شهروندان ایران، کانادا، اوکراین، سوئد، افغانستان، انگلیس و آلمان بودند.

پس از وقوع این حادثه، رسیدگی قضائی همه جانبه به این پرونده بر اساس اصول صلاحیت سرزمینی، صلاحیت ذاتی و صلاحیت محلی و شخصی توسط سازمان قضائی نیرو‌های مسلح ایران آغاز شد.

بررسی این پرونده، یکی از مهم‌ترین، حساس‌ترین و پیچیده ترین فرآیند‌های قضایی چند سال اخیر کشور بوده است. از ابتدای وقوع حادثه، دادسرای نظامی بررسی‌های دقیق و همه جانبه را در چندین مرحله آغاز کرد و در نهایت، این پرونده با صدور قرار جلب دادرسی برای ده تن و صدور کیفرخواست به شعبه دوم دادگاه نظامی یک تهران ارجاع شد.

سرانجام رأی پرونده مربوط به این سانحه پس از سه سال بررسی همه‌جانبه و برگزاری بیست جلسه دادگاه روز ۲۷ فروردین صادر شد.

قابل ذکر است،  با توجه به درخواست برخی شاکیان از دادگاه، دادسرای نظامی مکلف شده است تا تحقیقات در مورد این پرونده را ادامه دهد و نسبت به تعقیب مقصر یا مقصرین احتمالی دیگر، اقدام قانونی را معمول کند.

با وجود این، از زمان سقوط این هواپیما، کشور‌های غربی طرح فریب در خصوص آن را با هدف مسخ مخاطبان کلید زده و تلاش کردند ایران را به پنهان‌کاری در ارتباط با آن متهم کنند.

اقدام جدید کشور‌های غربی، بخشی از جنگ ترکیبی علیه ایران است که از مدت‌ها پیش علیه تهران پیگیری می‌شود. هر چهار کشور عضو این گروه در زمان اغتشاشات، تلاش‌هایی برای گسترش ناامنی در ایران انجام دادند.

نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی درباره اهانت به قرآن کریم

دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد که هفته آینده نشست فوق العاده این سازمان در شهر جده عربستان با هدف بررسی اهانت به قرآن کریم در سوئد برگزار می‌شود.

عصر روز چهارشنبه (۲۸ ژوئن)، یک سوئدی عراق الاصل به نام «سلوان مومیکا» (۳۷ ساله) در استکهلم، در نخستین روز تعطیلات عید قربان، یک نسخه از قرآن را پاره کرد و آن را در مسجد مرکزی این شهر به آتش کشید.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، سازمان همکاری اسلامی همچنین اعلام کرد که این نشست بنا به دعوت عربستان سعودی به عنوان رئیس دوره‌ای این سازمان برگزار خواهد شد.

در همین ارتباط «احمد الصحاف»، سخنگوی وزارت خارجه عراق گفت که این کشور از مقامات سوئد، خواست  تبعه عراق که به قرآن کریم اهانت کرده را تحویل دهد.

نامه دفتر آیت الله سیستانی به دبیرکل سازمان ملل

در پی هتک حرمت نسخه‌ای از قرآن کریم در سوئد که با مجوز پلیس این کشور رخ داد، دفتر حضرت آیت الله العظمی سید علی سیستانی، نامه‌ای به آنتونیو گوترش فرستاد.

به گزارش سومریه نیوز، دفتر آیت الله العظمی سید علی سیستانی، مرجع عالی‌قدر شیعیان عراق در نامه خود اعلام کرد: رسانه‌ها گزارش دادند که یک فرد در سوئد با هدف اهانت به دین حنیف اسلام، به نسخه‌ای از قرآن کریم توهین کرده و تعدادی از برگه‌های آن را سوزانده است.

در ادامه این نامه آمده است: در سال‌های اخیر چندین بار در کشورهای مختلف چنین رفتار شرم‌آوری رخ داده بود، اما مساله مورد توجه این است که این بار این اتفاق با مجوز رسمی پلیس سوئد رخ داد؛ آن هم با این بهانه که این اقدام از الزامات احترام به آزادی بیان است! اما قطعا احترام به آزادی بیان به هیچ وجه صدور مجوز چنین رفتار شرم‌آوری را توجیه نمی‌کند؛ رفتاری که نماد تعدی آشکار به مقدسات بیش از دو میلیارد مسلمان در جهان است و به ایجاد فضایی مناسب برای اشاعه افکار رادیکالی و اقدامات اشتباه منجر می‌شود.

در این نامه آمده است: مرجعیت عالیقدر دینی ضمن محکوم و تقبیح کردن این اقدام، از سازمان ملل می‌خواهد گام‌های کارآمدی را به منظور جلوگیری از تکرار امثال چنین رخدادهایی اتخاذ کند و کشورها را به بازنگری در قوانینی سوق دهد که اجازه وقوع چنین اقداماتی را می‌دهد. مرجعیت عالی دینی همچنین به تثبیت ارزش‌های همزیستی مسالمت آمیز بین پیروان ادیان مختلف و رویکردهای فکری مبتنی بر رعایت حقوق و احترام متقابل بین همگان فرامی‌خواند.

اظهارات دیپلمات ایرانی درباره نزدیک بودن توافق با آمریکا

کاردار سفارت کشورمان در لندن با اشاره به روند مذاکرات غیر مستقیم بین تهران و واشنگتن، از احتمال توافق درباره رفع بخشی از تحریم‌ها و تبادل زندانیان خبر داد.

سید مهدی حسینی متین این مطلب را در گفت‌وگو با نشریه یواس‌اِی تودی مطرح کرد و گفت: ما محتاطانه خوشبین هستیم که این توافق در آینده نزدیک محقق شود. هرگونه توافقی مستلزم یک متن عینی روی میز است تا درباره آن صحبت و امضا شود.

به گفته این دیپلمات کشورمان،‌ مذاکرات بین ایران و آمریکا در این زمینه غیر مستقیم با میانجی‌گری عمان جریان دارد. وی افزود که قطر و امارات متحده نیز در تسهیل‌گری گفت‌وگوها دخیل هستند.

حمله پهپادی به پایگاه محل حضور نیروهای واگنر در شرق لیبی

یک منبع نظامی تاکید کرد، پایگاه هوایی در شرق لیبی که محل حضور عناصری از گروه واگنر روسیه است، مورد حمله پهپادهای ناشناس قرار گرفت.

 خبرگزاری فرانسه از یک منبع نظامی نقل کرد که پهپادهای ناشناس به پایگاه‌ هوایی در شرق لیبی حمله کردند که در آن عناصری از گروه واگنر روسیه مستقرند، ولی این حملات تلفات انسانی نداشت.

این منبع خاطرنشان کرد که پهپادهای ناشناس پایگاه هوایی الخروبه (۱۵۰ کیلومتری جنوب شرق بنغازی) را که در آن تعدادی از نیروهای واگنر مستقرند، بمباران کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴۰
خوشبختانه دادگاه بين المللي لاهه در جمهوري اسلامي به عدالت و بي طرفي مشهوره و در مواردي به نفع جمهوري اسلامي راي داده

جالبه ببينيم اين پرونده را چطور قضاوت خواهند كرد و اگر محكوم شديم چقدر مردونه و بدون حاشيه راي را خواهيم پذيرفت
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
ملاک اخرین تصمیم دادگاه است .امیدواریم با تصمیم بر علیه ایران اقدامات قبلی خود را زیر سوال نبرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
با توجه به اینکه عربستان(گاوشیرده)دوست شده،مثلث عربی،عبری،آمریکایی،شده خط عبری آمریکایی؟؟
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
اینکه فزضا چهار کشور اروپایی از ایران شکایت کنند بلحاظ اینکه بنده بیش از 79 سال سایقه قضاوت در ارسه بین المللی و حتی فرا بین المللی دارم باید بگویم چهار کشور که هیچ حتی چهارصد کشور یا چهارصد قاره فرض کنید از ایران شکایت کنند باید اول پرسید این شخص با نام ایران کیست و ثانیتا چرا نام کشور ما را برای خود برگزیده و ما هم از او شکایت کنیم پس به این ترتیب جهار کشور اروپایی مبهوت و آچارمز میشوند و شکایت خود را پس می گیرند و آن وقت ما می توانیم بابت هر سرباز امریکایی یک میلاردتریبلیونگ دلار غرامت بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
تاوقتیکه به نفع ما رای می‌ده معلومه که بیطرفه اما اگه به نفع اونا رای بده میشه جاسوس دشمن و عامل اسراییل و صدام و منافقین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
اگر رای به ضرر ما صادر شد باید از دیوار سفارت این ۴ تا کشور بریم بالا و اونجاها رو تسخیر کنیم
هر کسی هم که از دیوارها رفت بالا بهش پست و مقام بدیم الی الابد
در پاسخ به نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
از املاء کلمه عرصه مشخص است که چقدر سابقه قضاوت دارید و وای به حال ما که قضاتی چون شما داریم. باقی مطلبی که نگارش فرمودید نیز قابل فهم نبود. باز هم وای به حال ما که قضاتی چون شما داریم... تابناک خدایی اینو منتشر نکنی دیگه وای به حال ما که تابناکی چون شما داریم....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
استاد بهزاد شما زودتر از قاضی مقصر را شناختید و رای را هم صادر کردی.لطفا چند بار جمله خودت را بخوان کمی هم فکر چاشنی کن
درپاسخ به در پاسخ به نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
خیلی بیسوادی که منظور نعمت رو نگرفتی
قابل توجه اقای حاجی دلیگانی، وقتی قانون بی پشتوانه تصویب می کنید نباید انتظار اجرای خلق الساعه داشته باشید.
وقتی زیر ساخت دادن کالا برگ الکترونیکی فراهم نیست. شما چطور قانون استفاده از اون رو تصویب کردید؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
سوالتون اشکال نداره؟؟؟ به نظرتون اگه کسی بخواد بدون وجود مصوبه ی قانونی برای ایجاد زیر ساخت هزینه کنه تخلف نکرده؟
به نظرم تصویب قانون بر کار اجرایی مقدم هست و اگر حضرات آیین نامه ی اجرایی رو خوب بنویسن و زیرساخت آماده بشه بعد مصوبه ی اصلی رو اجرا کنن به نتیجه میرسه، اشکال در موردی که اشاره کردین مربوط به عجله ی مجریان هست
اهانت به کتاب مقدس قرآن انسان را بیاد داستان افسانه خرگوش وخورشید می اندارد که برای حمله و سرنگونی "خورشید" تیر و کمانی تهیه و به سمت تپه ای که مثلا نزدیک تر به خورشید است در حرکت بود....!!!!
قرآن کتاب نور و هدایت است و طبیعت نور بردن ظلمتهاست.هرگز نور مشمول محاصره و تهدیدخاموش نمیشود بلکه رسوا میکند تاریکی و جهالت را و هدایت میکند آنان که در پی قوام وقیام هستند.خداند در قرآن میفرماید:
یریدون لیطفئوا نور الله والله متم نوره ولو کره الکافرون( سوره صف آیه 8)
(میخواهند نور خدا را با (دم) دهانهاشان خاموش سازند وخداوند تمام کننده ی نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید).
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
جالبه که به اسم آزادی بیان،به مقدسات دیگران،توهین میکنند،اما اگه کسی مطابق همین آزادی بیان ادعاییشون،از نازی ها یا فاشیست ها،یا هلوکاست حرفی بزنه،محاکمه میشه،در آخر من خدای شتران خویشم،کعبه خود خدایی دارد که میتواند از خود دفاع کند(پاسخ حضرت عبدالمطلب به ابرهه هنگامیکه ابرهه قصد داشت به مکه حمله کند و کعبه را به زعم خویش،ویران کند)
این که پلیس سوئد به بهانه آزادی بیان اجازه دهد، کلام وحی سوزانده شود و به مقدسات بیش از چند میلیارد مسلمان اهانت شود کاری بسیار غیر اخلاقی و ناپسند است، اگر به بهانه آزادی بیان بشود هر کار غیر اصولی و خارج از عرفی را انجام داد و با آزادی بیان آن را توجیه کرد، فردای آینده ممکن است به مقدسات سایر ادیان یعنی تورات و انجیل هم توسط یک از خدا بی خبری اهانت نشود.
قرآن، تورات، انجیل مقدسات دینی مسلمانان، یهودیان و مسیحیان هستند که نباید به هیچ یک از این ادیان آسمانی توهین شود.
آزادی بیان یعنی شنیدن حرف منتقد صاحب نظر در آن حوزه کاری و عمل به آن، نه این که به بهانه آزادی بیان اجازه داده شود هر غیر کارشناسی هر حرف غیر اصولی بزند که اگر این طور شود قانون و نظم در دنیا بهم می ریزد، حتی در حوزه آزادی بیان برخی اعتقاد دارند که اگر فرد غیر کارشناسی هم حرف منطقی ای زد که به نفع کل جامعه است باید شنیده شود که این اعتقاد هم درست است ولی نه این که هر سخن و عمل غیر اصولی ای به نام آزادی بیان گذاشته شود و آزادی بیان قربانی سخنان و اعمال ناشایست شود، چیزی که متاسفانه به کرات در دنیا شاهد آن هستیم.
آزادی بیان مهم ترین مسئله حقوق بشری است که باید به آن توجه ویژه شود، نه این که از آن این طور سوء استفاده شود.
در مورد حمله پهپادی به پایگاه محل حضور نیروهای واگنر در شرق لیبی یک احتمالی که وجود دارد این است که این اقدام، کار دستگاه های اطلاعاتی آمریکایی - غربی باشد تا واگنری ها فکر کنند این اقدام از سوی کاخ کرملین و جهت تنبیه کودتای نافرجام اخیر بوده و بین این گروه شورشی (واگنر) و دولت روسیه، آشوبی مجدد ایجاد کرده و به اهداف سیاسی خود دست یابند، تاریخ در دنیای سیاست ثابت کرده که از این آمریکایی ها و انگلیسی ها هیچ چیزی بعید نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
خوب دوست عزیز لطفا پاسخ بدهید
همانطوری که گفتید صاجب نظرباید بدهد خب الان تو درمورد حمله پهبادی به مقرواگنرها صاجب نظری هستی؟
اول انگلستان به خاطر کشتار ده میلیون ایرانی به خاطر قحطی عمدی در زمان جنگ جهانی اول باید پاسخگو باشد و خسارت دهد بعد کانادا به خاطر کشتار بومیان بیگناه این کشور و سپس سوئد به خاطر توهین مکرر به قرآن و آخر اوکراین به خاطر نقض قوانین بین المللی و کشتار مردم به خاطر جنگ .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
فقط قصد جمله نویسی داشتی
اونی که قرآن آتش زد عراقی بود و سوئدی نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
عراقی مسیحی که از فشار مسلمانان مجبور شد عراق را ترک کند کاری که کرده محکوم است ولی عکس العمل اتفاقات قبلی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
سازمان پلیس که از او حمایت کرده و تشویقش کرده کجایی بوده ؟؟؟؟
محسن
| Belgium |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
اولا این شخص یک مسلمان عراقی بوده است که تصمیم گرفته این کار را انجام دهد داستان سازی نکنید یا بگویید مسیحی بوده یا جهود بوده یا غیره،سلمان رشدی هم یک مسلمان پاکستانی بود اگر نمی دانید پس حرف بی ربط نزنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
خوب یک نفر یهودی هم بره در مورد نفی هلوکاست حرف بزنه.مگه نمیگن آزادی بیان هست
چرا امید واری بیجا به مردم می دهید تا کی با اخبار فیک می توانید بازار ارز را کنترل کنید . رابرت مالی از کار بر کنار شد از اخبار دنیا عقب هستید .
شکایت یعنی باز هم پولهای مردم بدن واسه اینها
ای خداااا
حضرت آیت الله العظمی سیستانی واقعا انسان بزرگ و باتدبیری است که وجهه بین المللی قابل توجهی داره.
چرا در مورد مذاکره با آمریکا با مردم ایران بزرگ روراست نیستید ؟
چرا سعی می کنید پنهان کاری کنید ؟
از چه چیزی واهمه دارید ؟
از شعارهایی که قبلاً در مورد رابطه نداشتن با آمریکا و خط قرمز بودن مذاکره با آمریکا سر می دادید ؟؟

نترسید ما شعارهای دیروزی شما را فراموش می کنیم !!!!
ما از هر چیزی می‌گذریم به این شرط که ایران و ایرانیان روزهای بهتری داشته باشند
سیاه‌نمایی کمتر از کار منافقین کوردل نیست. هر کس سیاه‌نمایی بکند شریک جرم همان جریان نفاق است. وضع کشور و اقتصاد خیلی بد نیست. حالا ممکن است نوساناتی در قیمت ها باشد. ولی به لطف خدا وضعیت خرید مردم خوب است. به همگی توصیه میکنم که همراه جریانات معاند اینقدر دم از مشکلات الکی نزنید.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
به خودت زحمت بده فیلم تبلیغاتی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 96 رو یکبار ببین تا متوجه بشی سیاه نمایی یعنی چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
علی آقا؟؟؟!!شعار امسال چیه؟مهار تورم و رشد تولید؟!!چرا به این اسمه؟؟چون اوضاع مملکت خوب نیست،اینو من نگفتم که سریع بگی از آلبانی و..
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
علی آقا احتمالا شما مالک شریعتی نماینده مجلس هستی که ماهی ۱۰۵میلیون تومان حقوق می گیری
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
تو بهتره مراقب لوکوموتیر از ریل درفته باشی که داری تلاش میکنی با پروپکانی نشان بدی همه چیز آرومه و ما چه قددرررر خوش بختیم
به نظر بنده بايد تمام كشورهاي اسلامي سفير سوئد اخراج كنن،خيلي راحت
توافق نزدیکه نزدیکه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
چند ماه است که می گویند توافق نزدیک است تا با این دروغ ها بازار را کنترل کنند تا شاید بتوانند بر تورم غلبه کنند ، معاون سخنگوی وزارت خارجه گفته هر خبری در مورد توافق موقت یا دائمی گمراه کننده است ،و مافقط با شرکایمان در خصوص مهار ایران و آزادی زندانیان مذاکره می کنیم نزدیک
اظهارات دیپلمات ایرانی درباره نزدیک بودن توافق با آمریکا
کاش می گفتید که چقدر نزدیک ؟!!
با شکایت این 4 کشور تمامی ارزهای بلوکه شده ما را بابت جریمه خواهند گرفت.
تو ایران علت ثوانح هوایی خلبان
با وجود این، از زمان سقوط این هواپیما، کشور‌های غربی طرح فریب در خصوص آن را با هدف مسخ مخاطبان کلید زده و تلاش کردند ایران را به پنهان‌کاری در ارتباط با آن متهم کنند
دلیل شکایت: سردار حاجی زاده گفت من در کرمانشاه بودم که متوجه شده که نیرو های خودمان به هواپیما شلیک کرده اند، تا سه روز همه حاشا میکردند و با فشار کانادا مجبور به قبول مسئولیت شدند و‌آنهم سردار حاجی زاده باعث شده مسئولین قبول کنند و راستش را بگویند.
اگر قرآن سوزاندن آزادی بیان است پس من هم بروم سوئد و پرچمشون را آتش بزنم و فحش خواهر و مادر به بالاترین مقام آن کشور بدهم
بعد تو خیابان لخت مادرزاد شوم و برقصم

آزادی بیان هم حد و حدودی دارد و حدود آن این است که مصداق توهین و افترا و دروغ نباشد
یقینا اگر کسی به پیامبر یهود و مسیحیت هم توهین کند هیچ مسلمانی آنرا تایید نمی کند
رفتاری بسیارزشت وناپسنداهانت به قرآن کریم وحمایت دولت فاسدسویدبه هربهانه ای اصلاقابل قبول نیست به احترامی به دومیلیاردمسلمان شریف به احترامی به بشریت وانسانیت میباشدبایدبه گونه ای شودکه دیگرکسی جرات چنین رفتارهای وحشیانه رادرغرب وحشی تکرارنکندوهیچ دولت فاسد غربی نیزازاین رفتارناپسندوضدبشریت حمایت نکند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست