بازدید 14183
با تحولات منطقه و جهان

اعزام جنگنده‌های اف ۲۲ آمریکا به خاورمیانه برای مقابله با روسیه / اظهارات وزیر خارجه عمان درباره نزدیک بودن توافق ایران و آمریکا / طرح سه ماده‌ای چین برای حل مساله فلسطین/ گشت‌زنی ۷ جنگنده و ۴ ناو چینی در اطراف تایوان

اعزام جنگنده‌های اف ۲۲ آمریکا به خاورمیانه برای مقابله با روسیه، اظهارات وزیر خارجه عمان درباره نزدیک بودن توافق ایران و آمریکا، طرح سه ماده‌ای چین برای حل مساله فلسطین، گشت‌زنی ۷ جنگنده و ۴ ناو چینی در اطراف تایوان و افزایش فروش پهپاد‌های اسرائیل به کشور‌های عربی، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 15 June 2023

اعزام جنگنده‌های اف ۲۲ آمریکا به خاورمیانه برای مقابله با روسیه/ اظهارات وزیر خارجه عمان درباره نزدیک بودن توافق ایران و آمریکا/ طرح سه ماده‌ای چین برای حل مسئله فلسطین/ گشت‌زنی 7 جنگنده و 4 ناو چینی در اطراف تایوان

بین الملل تابناک: اعزام جنگنده‌های اف ۲۲ آمریکا به خاورمیانه برای مقابله با روسیه، اظهارات وزیر خارجه عمان درباره نزدیک بودن توافق ایران و آمریکا، طرح سه ماده‌ای چین برای حل مساله فلسطین، گشت‌زنی ۷ جنگنده و ۴ ناو چینی در اطراف تایوان و افزایش فروش پهپاد‌های اسرائیل به کشور‌های عربی، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اعزام جنگنده‌های اف ۲۲ آمریکا به خاورمیانه برای مقابله با روسیه

مرکز تروریستی فرماندهی ارتش آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنگنده اف-۲۲ رپتورهای نیروی هوایی آمریکا به عنوان بخشی از نمایش حمایت و توانایی آمریکا در پی رفتارهای ناامن و غیرحرفه ای فزاینده هواپیماهای روسیه در منطقه، در حوزه فرماندهی مرکزی آمریکا مستقر شدند؛ این جنگنده ها از پایگاه نیروی هوایی لنگلی در ویرجینیا در خاورمیانه مستقر شدند.

در این بیانیه آمده است که اسکادران ۹۴ هوایی آمریکا در منطقه سنتکام با نیروهای ائتلاف در زمین و هوا ادغام خواهد شد.

ژنرال اریک کوریلا، فرمانده تروریستی فرماندهی ارتش آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) گفت: «رفتار ناامن و غیرحرفه ای نیروهای روسیه، امری نیست که ما از یک نیروی هوایی حرفه ای انتظار داریم. نقض منظم اقدامات توافق شده برای رفع اختلافات در فضای هوایی توسط خلبان های روسیه، خطر تشدید یا اشتباه محاسباتی را افزایش می دهد.

در این بیانیه آمده است: این استقرار سریع و ادغام در عملیات ائتلاف نشان دهنده تعهد مشترک شرکا، متحدان و آمریکا برای صلح و ثبات بلندمدت در منطقه است.

اظهارات وزیر خارجه عمان درباره نزدیک بودن توافق ایران و آمریکا

روز چهارشنبه، «بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان گفت که جمهوری اسلامی ایران و آمریکا به توافق برای تبادل زندانیان نزدیک شده‌اند.

البوسعیدی در مصاحبه با وبگاه «المانیتور» اظهار داشت که جدی بودن واشنگتن و تهران در تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای را احساس می‌کند؛ بنابراین، وی درباره توافق احتمالی تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا توضیح داد: «می‌توانم بگویم که آنها نزدیک هستند. احتمالاً فقط بحث موضوعات فنی باقی مانده است.»

پیش از این، وبگاه «آکسیوس» به نقل از پنج مقام آمریکایی، اسرائیلی و اروپایی مدعی شده بود «برت مک‌گورک» مشاور ارشد بایدن در امور خاورمیانه در ماه جاری میلادی برای گفت‌وگو با مقام‌های عمان در خصوص امکان تعامل دیپلماتیک با ایران در خصوص برنامه هسته‌ای این کشور به آن کشور سفر کرده بود.

به نوشته المانیتور وزیر خارجه عمان درباره وجوه مسدود شده ایران در کشورهای خارجی نیز تصریح کرد: آنها باید یک چارچوب و جدول زمانی برای نحوه سازماندهی کردن [آزادسازی پول ایران] داشته باشند. گمان می‌کنم آنها در حال حل و فصل مسائل هستند.

البوسعیدی ضمن اجتناب از تایید میانجی‌گری عمان در توافق احتمالی تبادل زندانیان یا سرنوشت اموال بلوکه‌شده ایران، اما گفت که کشورش با حسن نیت اماکن دیپلماتیک خود، چه در خاک عمان و چه در هر جای دیگری را برای کمک به هر دو طرف پیشنهاد کرده است.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن فضای پیرامون موضوع هسته‌ای ایران، توضیح داد: «معتقدم که سران ایران برای دستیابی به توافق جدی هستند. تا زمانی که طرف مقابل (آمریکا) نیز با حسن نیت جواب آنها را دهد، آنها (ایران) هم مایل به انجام این کار هستند.»

طی روزهای اخیر، برخی رسانه‌های غربی گزارش‌های بی‌اساسی از مذاکرات بین مقامات جمهوری اسلامی ایران و آمریکا بر سر آنچه یک توافق موقت درباره برنامه هسته‌ای خوانده، منتشر کردند که هم توسط تهران و هم واشنگتن قویاً تکذیب شد.

المانتیور در ادامه این مصاحبه به نقل از یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز نوشت: دولت [واشنگتن] از طریق کانال‌های منطقه‌ای از ایران می‌خواهد پس از چندین ماه تحولات منفی، مسیر کاهش تنش را در پیش بگیرد.

یک دیپلمات اروپایی آگاه از مذاکرات نیز به این پایگاه خبری-تحلیلی گفت که تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا نزدیک است.

طرح سه ماده‌ای چین برای حل مسئله فلسطین

 کانال تلویزیون مرکزی چین (CCTV ) گزارش داد، «شی جینپینگ»، رئیس جمهور این کشور روز چهارشنبه در دیدار با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که به پکن سفر کرده، از طرحی پیشنهادی برای حل مساله فلسطین رونمایی کرد.

به گزارش تلویزیون دولتی چین، رئیس جمهور این کشور در دیدار با محمود عباس به توضیح درباره این طرح پیشنهادی پرداخته و گفت: «در درجه اول حل اساسی مساله فلسطین باید بر مبنای تشکیل کشور مستقل فلسطین با حق حاکمیت کامل بر پایه مرزهای سال ۱۹۶۷ و تعیین قدس شرقی به عنوان پایتخت آن انجام شود.»

شی جینپینگ در توضیح ماده دوم این طرح پیشنهادی گفت: «در درجه دوم، باید نیازهای اقتصاد فلسطین و همچنین معیشت مردم فلسطین تامین شده و در این میان، جامعه بین‌المللی باید کمک‌ خود به فلسطین به جهت توسعه این کشور از جمله در حوزه انسانی را افزایش دهد.»

گشت‌زنی ۷ جنگنده و ۴ ناو چینی در اطراف تایوان

امروز پنجشنبه وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که در بازه زمانی ۰۶:۰۰ صبح روز گذشته (چهارشنبه) تا ۰۶:۰۰ صبح امروز (پنجشنبه)، هفت هواپیمای نظامی و چهار ناو چینی را در اطراف تایوان رهگیری کرده است.

در بحبوحه تشدید تنش‌ها میان تایوان و چین در پی اقدامات تحریک‌آمیز برخی کشورهای غربی از جمله ایالات متحده آمریکا در ترغیب جزیره تایوان به تقابل با چین، تقریباً در بیش از یک هفته گذشته، جنگنده‌ها و کشتی‌های جنگی چین در اطراف تایوان گشت‌زنی کرده‌اند.

وبگاه «تایوان نیوز» در این خصوص گزارش کرد، وزارت دفاع تایوان گزارش کرده است که مقام‌های دفاعی تایپه، در واکنش به گشت‌زنی جنگنده‌ها و کشتی‌های جنگی چین، جنگنده‌ها و ناوهای خود را به منطقه اعزام و از موشک‌های زمینی برای نظارت بر فعالیت ارتش آزادیبخش خلق چین استفاده کرد.

بر اساس این گزارش، هیچ یک از این جنگنده‌ها در جریان گشت‌زنی از خط میانی تنگه تایوان عبور نکردند. تاکنون در ماه فعلی میلادی (ژوئن)، پکن، ۱۶۴هواپیمای نظامی و ۶۵ کشتی جنگی را به اطراف تایوان فرستاده است.

تایوان بخشی از چین محسوب می‌شود که ادعا‌های جدایی‌طلبانه دارد؛ ادعا‌هایی که کشور‌های جهان و سازمان ملل متحد به‌ رسمیت نمی‌شناسند. پکن همواره با هر گونه تماس بین نمایندگان تایوانی و مقامات غربی به ویژه مسئولان عالی‌رتبه سیاسی یا نظامی از کشور‌هایی که پکن با آن‌ها روابط دیپلماتیک دارد، مخالف بوده و می‌گوید این سفرها، اصل چین واحد را نقض و سیگنال‌های نادرستی به نیرو‌های جدایی‌طلب تایوان ارسال می‌کند.

با این‌ حال، به رغم هشدارهای پی در پی پکن، برخی کشورهای غربی از جمله ایالات متحده با برگزاری نشست‌هایی با مقام‌های تایوانی و همچنین ارسال تجهیزات به این جزیره، تایوان را تحریک به پیشبرد اهداف جدایی‌طلبانه می‌کند و بارها چین در واکنش به این اقدامات رزمایش‌های بزرگی را اطراف تایوان برگزار کرده است.

افزایش فروش پهپادهای اسرائیل به کشورهای عربی

مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صادرات نظامی این رژیم در سال ۲۰۲۲ به بالاترین سطح (۱۲.۵ میلیارد دلار) رسید که یک چهارم فروش این تجهیزات نیز به کشورهای عربی بوده که به تازگی با این رژیم توافق سازش امضا کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۲۰ توافقنامه سازش با امارات، بحرین  و مغرب را با میانجی‌گری آمریکا امضا کرد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که نظارت بر صنایع نظامی این رژیم را بر عهده دارد، اعلام کرد که از هر چهار قرارداد فروش، یک مورد به سامانه پهپادی اختصاص داشته و موشک‌ها و سامانه‌های دفاع هوایی نیز ۱۹ درصد کل صادرات نظامی را تشکیل داده‌اند.

طبق گزارش‌های وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، صادرات نظامی این رژیم در نُه سال گذشته دو برابر افزایش داشته که در این میان، فروش تجهیزات نظامی به کشورهای عربی سازشکار افزایش چشمگیر داشته است.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، درآمدهای حاصل از صادرات نظامی رژیم صهیونیستی به این کشورها در سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۸۵۳ میلیون دلار بوده که در سال ۲۰۲۲ این رقم به ۲.۹۶ درصد رسید و به عبارت دیگر از ۹ درصد مجموع صادرات به ۲۴ درصد افزایش یافته است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵۳
بلاخهره فرقی هست با کشوری که از سلاح پولدر میاره و بیشتر قدرت دست نظامی هاست یعنی امریکا با چین
پاسخ ها
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
در تماس تلفنی که امروز با بایدن داشتم به ابشان دستور دادم که هواپیمای اف 22 خود را از منطقه خارج کند. البته ایشان جواب تلفن را ندادند. پرس و جو کردم به علت عدم پرداخت قبض مخابرات تا اطلاع ثانوی تمام تلفن های کاخ سفید قطع می باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
خیلی پرتی اخوی
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
شما با اینها که توافق نمیکنید هیچ بعد که جمهوری خواهان ریاست جمهوری را بدست آوردند چکار میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
نعمت خان توهم اور مصرف نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
پرت خودتی
پسر خیلی حال میده بشینی تو کابین جنگنده رادار گریز F-22 کولرش هم روشن باشه و عین عقاب از فاصله چند ده کیلومتری یه داعشی چاقو بدست رو که داره مشت و لگد میندازه و غرور برداشتتش و داره رجز خونی میکنه رو با چندتا گلوله تیکه تیکه کنی و یا ماشینش رو بو موشک جزغاله کنی درحالی که اون حتی دستش هم به تو نمیرسه v
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
عزیزم . چقدر رویایی . چقدر لطیف . چقدر خشن .
عجب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
خدا را شکر چنین اجازه و امکانی نداری داداش وگرنه فکر کنم با رفیقات هم دعوات میشد میخواستی با موشک هلفایر نابودش بکنی!!!! باز هزار مرتبه خدا را شکر که رتش آمریکا علیرغم خشن بودن در حد شما عصبانی و ناراحت نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
بشرطی که داعشی را بزند. اگر یک عابر بی گناه را کشت چه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
چقد ساده ای شما. هواپیماهای آمریکا فقط برای حمایت داعیه
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
اصلا پیامت جالب نبود .مخصوصا قسمت آخرش و زدن ماشین.ما ایرانی هستیم حتی اگر باهم اختلاف داشته باشیم حتی اگر منتقد تصمیم های گرفته شده باشیم.مطمن باش آمریکا و غرب دوست ما نیستن .اگر قوی شدیم مجبور میشوند ما را بپذیرند .وگرنه اش همینه ....
این روسهای نادون بجای اوکراین با فرهنگ باید سه چهار تا بمب اتمی به این چینی های وحشی بزنن تا حالا ببینم بازم خفّاش میخورن و یا از دست بروسلی و رزمی کارای باغ وحشی شون چیزی بر میاد یا همه میمیرن و باقی هم دست تسلیم و اطاعت بالا میارن البته دلم به حال ایغورهای مسلمون که تو چین بهشون ظلم میشه میسوزه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
اوکراینی؟ با فرهنگ؟ فازت چیه داداش؟
تابناک اگه واقعا ادّعا داری بگو ببینیم هدف واقعی از تاسیس این سایت و سایت های مشابه چی بوده و هست؟(البته ما که خودمون میدونیم)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
لطف کن بگو ما هم بدونیم .
یکی از ایرادهایی که به برجام می گرفتند این بود که می گفتند در سال ۹۳ ایران در آستانه خنثی کردن تحریم‌ها بود و نظام تحریم در حال فروپاشی بود و روحانی الکی تن به برجام داد . حالا که در آستانه توافق هستیم آقایان مراقب باشند یک بار دیگر الکی تن به یک توافق دیگه ندیم .
اف ۲۲ ؟ روسیه ؟ خاورمیانه ؟ جناب اشتباه می زنی . جنگ در شرق اروپاست و روسیه اونجاست که داره آهن قراضه های شیک غربی دو قلع قمع می کنه . طرف جرات رودرویی مستقیم نداره میگه اومدم خاورمیانه جلوی روسیه رو بگیرم . اف ۲۲ هم تقش در میاد البته اگر جرات کنه با یک حریف واقعی شاخ به شاخ بشه .
پاسخ ها
عجب داستانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
شما بنظر حالت خوب نیست و زیادی پای سخنرانی های احساسی و منبر نشستی. داداش روسیه نمیتونه یه هواپیما بفرسته بالا سر کیف ناچاره با پهپاد یه تلاشی بکنه. موشکهاش هم یکی یکی مثل خلال دندون نابود میشن. این هواپیما در عرض ده دقیقه از مرکز سنتکام میرسه ترکیه و ده دقیقه بعد بالا سر اربابت پوتین گدا. هیچ هواپیمایی حتی نمیتونه تصور درگیری با این هواپیما رو بکنه چه برسه ساقط کردنش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
فعلاً به نفع آمریکاست که اوضاع بر همین منوال باشد. یعنی پوتین در روسیه،طالبان در افغانستان، ،........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
یه روز میاد اربابت روسیه مانند پدرش شوروی از فرط گرسنگی ناشی از تحریمها در مقابل دنیا برای یه تکه نان زانو بزنه و گریه کنه ولی حرفش خریداری نداشته باشه و دنیا غیر از نابودیش به چیز دیگری راضی نشه . نتیجه شرارت و جنایت در دنیا چیزی جز نابودی نیست باید به قوانین دنیا احترام گذاشت نه اینکه هر روز برای دنیا کری خوانی کرد و دنیا را تهدید کرد و دست به شرارت و تجاوز زد .مانند هیتلر و صدام و قذافی پوتین هم روزگار سختی در پیش داره .
تابی جون دوستت دارم ولی فقط usa بزرگ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
متنفرم از افرادی که شرقگدا یا غرب گدا هستند. چون طرفداری از هیچ کدوم منافعی برای ما نداره و ما باید کلاهمون را دو دستی بچسبیم باد نبره. باید با هردو طرف روابط عادی داشته باشیم تا جلوی زیان ها را بگیریم. قرار نیست به خاطر برقراری ارتباط با اینا کشور را تحویلشون بدیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
آمریکا ارباب است و چین و روسیه رعیت
اقای شی جینگ پینگ نگران ماده دومش نباش اون با من
شی جینپینگ به محمود عباس: باید یک کشور فلسطینی به مرکزیت قدس شرقی تشکیل و تمام نیازهای اقتصادی و همچنین معیشت مردم فلسطین توسط دیگر کشورها تامین بشود. کار بیکار، خوش به حال مردم فلسطین. اگر بشه ما هم بریم اونجا زندگی کنیم.
دیگه گاندو نمیسازن چون کارگردان شد معاون وزیر..
۱۵۰ فروند اسکادران قدرتمند F22 برای کل خاک روسیه کافیه تا ظرف مدت یک هفته بصورت کامل شخم بخوره علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
دمت گرم اینو درست و دقیق زدی به هدف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
کلا از این نوع جنگده 70 فروند تولید شده و خط تولیدش بسته شد ، کارش حفظ برتری هوائیه و همین تعداد برای حفظ برتری هوایی کافبه ، تراکتوری که شخم میزنه بمب افکنهای مهیب B-2 ، B-1 ، B-52 و F-35 هم برای نابودی پدافند زمینی
کدخدای عالم میبایست دهان روسیه را سرویس نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
ایول.دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
کدخدای جنایتکار
یکی از ایرادهایی که به برجام می گرفتند این بود که می گفتند در سال ۹۳ ایران در آستانه خنثی کردن تحریم‌ها بود و نظام تحریم در حال فروپاشی بود و روحانی الکی تن به برجام داد . حالا که در آستانه توافق هستیم آقایان مراقب باشند یک بار دیگر الکی تن به یک توافق دیگه ندیم .
آن توافق صرفا توسط ظریف بدست آمد و امکان توافق مجدد در همون سطح خیلی امکان پذیر نیست مگر دوباره ظریف وارد کار بشود آنهم در جایگاه ریاست جمهوری بهتر جواب میدهد
مادر نزائیده جنگنده ای رو که بتونه مقابل f22 مقاومت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
را لاکهید مارتین ساخته F35
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
با همین پهپاد شاهد میزنیمش
پدر مردم را بااین برجام در اوردید ، مرگ یکبار شیون یکبار ؟ مردم فقیر و فقیر تر شدند سران فکری به حال مردم بکنید . وضعیت زندگی مردم دستمایه سیاستمداران شده خدا یا شکر ، افغانستان را افریدی که ما آخر نباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
به افغانستان دلخوش نباش چون مطمئنا تا چند سال دیگه، وضع ما حتی از افغانها هم بدتر خواهد شد
خداشکر
پیشگویی ها داره به وقوع میپیوندند
خداشکر
گنه کرد روسان در اوکراین
اف۲۲ فرستاد در عرستان
خدایا ما را از بیماری توهم حفظ بفرما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
کمتر داروهای توهم زا مصرف کنید رفع توهم خواهد، ان شاء الله
چرا بصورت ناگهانی دیدگاه نویسان دست به بیهوده نگاری و بیسواد نشان دادن خود رده اند. آیا این هم نوعی اعتراض دسته جمعی «نوعی اعتصاب علیه سانسور است؟
من که خیلی وقت است که قلم را کنار گذاشته ام.
تمام تجهیزات غربی ها در اکراین داره نابود میشه
هر چه پیشتر میرویم بیشتر به مظلومیت ظریف و روحانی پی می برم اگر این التماسهایی که اینها می کنند را آنها می کردند هزاران کفن پوش وااسلاما کنان می ریختند تو خیابان ولی الان .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
خودتم میدونی بعد از شکست جنبش فواحش این آمریکاست که دنبال توافقه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
دولت روحانی هم مالی نبود
ان شاء الله این توافق صورت بگیرد. خیر و صلاح مردم در ترک مخاصه ایران با غرب مخصوصا آمریکاست. اما مسئولین توضیح بدهند فرق توافق روحانی با توافقی که رییسی با غرب خواهد کرد در چه مواردی است.
فرق مذاکرات زمان روحانی با ریسی این هست که اون موقع همه چیز در معرض دید ملت بود در حالیکه الان وزیر امور خارجه عمان داره خبر میده از توافق نزدیک ایران و امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
باشه بابا اصلا حسن بهترین رئیس جمهور تاریخ بشریت! بگو قالی هارو بیار پس بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
توجه کنید که این توافق در حد آزادی گروگانهای آمریکایی در ایرانه و مثل زمان اوباما اسکناس دلار با هواپیما وارد ایران نخواهد شد ، بلکه زیر نظر وزارت خزانه داری آمریکا اقلام بشردوستانه خریداری و پولشون از محل ارزهای بلوکه شده پرداخت خواهد شد
یا رومی روم باش یا زنگی زنگ یا اصلا کاری به آمریکا نداشته باش و هیچ صحبتی از آن نکن و دنبال دلار آن نباش و سرت تو کار خودت باشه و صحبت از این نکن که درخت های دانشگاه ما سنش بیشتر از سن آمریکا است
یا اگر قرار است با اون کار داشته باشی و دنبال حرف و حدیث آمریکا باشی سفارت خانه را باز کن و رودرو بدون واسطه صحبت کن و پیغام و پسغام نگیر و بفرست
هیچ کس هم نمی گه با باز شدن سفارت آمریکا قرار است امتیاز مجانی بدهیم
هر کاری در نظام بین الملل اصول خودش را دارد و سفارت خانه هم از لحاظ بین المللی سرزمین امن است و هر دولتی مسئولیت امنیت آنرا به عهده دارد و باز شدن سفارت به معنای سازش و عدول از استراتژی و اعتقادات نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست