بازدید 9506
با تحولات منطقه و جهان

ترور یازده فرمانده و مبارز جهاد اسلامی در جنگ پنج روزه / دیدار علی‌اف و پاشینیان در بروکسل / سفر معاون نخست وزیر روسیه به ایران/ گفت‌وگوی وزیر خارجه مصر و فرستاده سازمان ملل درباره سوریه

ترور یازده فرمانده و مبارز جهاد اسلامی در جنگ پنج روزه، دیدار علی‌اف و پاشینیان در بروکسل، سفر معاون نخست وزیر روسیه به ایران، گفت‌وگوی وزیر خارجه مصر و فرستاده سازمان ملل درباره سوریه و سفر هیأت سعودی به لیبی برای بازگشایی سفارت این کشور از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ 15 May 2023

ترور ۱۱ فرمانده و مبارز جهاد اسلامی در جنگ ۵ روزه/ دیدار علی‌اف و پاشینیان در بروکسل/ سفر معاون نخست وزیر روسیه به ایران/ گفت‌وگوی وزیر خارجه مصر و فرستاده سازمان ملل درباره سوریه

بین الملل تابناک: ترور یازده فرمانده و مبارز جهاد اسلامی در جنگ پنج روزه، دیدار علی‌اف و پاشینیان در بروکسل، سفر معاون نخست وزیر روسیه به ایران، گفت‌وگوی وزیر خارجه مصر و فرستاده سازمان ملل درباره سوریه و سفر هیأت سعودی به لیبی برای بازگشایی سفارت این کشور از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

ترور یازده فرمانده و مبارز جهاد اسلامی در جنگ پنج روزه

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، از شهادت یازده تن از فرماندهان و نیروهای خود، در جریان بمباران پنج روزه غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی، خبر داد.

سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: دنبال کردن سیاست ترور از سوی رژیم صهیونیستی، عظمت مقاومت را کاهش نخواهد داد و مقاومت ادامه خواهد یافت.

چهار عضو شورای نظامی و فرمانده و معاون گردان‌های موشکی سرایا القدس، شش فرمانده جهاد اسلامی بودند که در حمله صهیونیست‌ها به منازل آنان، به همراه خانواده‌هایشان به شهادت رسیدند.

ترور ۱۱ فرمانده و مبارز جهاد اسلامی در جنگ ۵ روزه/ دیدار علی‌اف و پاشینیان در بروکسل/ سفر معاون نخست وزیر روسیه به ایران/ گفت‌وگوی وزیر خارجه مصر و فرستاده سازمان ملل درباره سوریه

بر اساس گزارش وزارت بهداشت غزه، در جریان تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به غزه، ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک و ۳ زن به شهادت رسیدند و ۱۹۰ فلسطینی نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر به اذعان ارتش رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت در پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها ۱۴۶۹ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند که تنها ۴۳۷ موشک از آن توسط سامانه گنبد آهنین و دو موشک از این تعداد، توسط سامانه گران‌قیمت فلاخن داود که مختص مقابله با موشک‌های پیشرفته بالستیک و کروز است، رهگیری شدند.

همچنین به گزارش اورژانس رژیم صهیونیستی، در پی موشک‌باران اراضی اشغالی توسط نیروهای مقاومت، دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۷۷ صهیونیست نیز زخمی شدند.

گفتنی است، تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، با توافق آتش‌بس میان این رژیم و نیروهای مقاومت فلسطین از ساعت ۲۲ شنبه متوقف شد؛ امری که نیروهای مقاومت از آن به عنوان پیروزی بر رژیم صهیونیستی یاد می‌کنند.

دیدار علی‌اف و پاشینیان در بروکسل

رئیس‌ جمهوری آذربایجان و نخست‌وزیر ارمنستان روز یکشنبه در پی تنش در مرز این دو کشور که نزدیک سی سال است برای کنترل منطقه مورد مناقشه قره‌باغ با یکدیگر درگیر هستند، در بروکسل دیدار و گفت‌وگو کردند.

گفت‌وگوهای نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان و الهام علی‌اف، رئیس جمهور جمهوری آذربایجان زیر نظر شارل میشل، رئیس شورای اروپا انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این پنجمین جلسه دو طرف در چهارچوب میانجیگری اروپایی است که حدود ساعت ۱۱:۰۰ به وقت گرینویچ آغاز شد.

بر اساس این گزارش، رئیس شورای اروپا، عصر شنبه با پاشینیان و صبح یکشنبه با علی‌اف دیداری دوجانبه داشت؛ این رایزنی‌ها در پی درگیری‌های جدید دو طرف در مرزهای دو کشور در قفقاز صورت گرفته است.

 ایروان روز جمعه از کشته شدن یک سرباز ارمنی و زخمی شدن دو تن دیگر در درگیری‌های مرزی با نیروهای جمهوری آذربایجان خبر داد. روز پنجشنبه نیز در درگیری دیگر، یک سرباز جمهوری آذربایجان کشته و چهار سرباز ارمنی زخمی شدند.

سفر معاون نخست وزیر روسیه به ایران

 «الکساندر نواک»، معاون نخست وزیر روسیه روز سه‌شنبه در راس هیاتی عالی رتبه به ایران سفر خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ها، مباحث مربوط به انرژی، محور دیدار و رایزنی‌های نواک در سفر دو روزه خود در دیدار با مقامات ایرانی خواهد بود. 

رفت و آمدهای دیپلماتیک مقامات ارشد ایران و روسیه طی ماه‌های اخیر افزایش داشته است. 

«حسین امیرعبداللهیان" وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران چند روز پیش به منظور شرکت در نخستین نشست چهارجانبه وزرای خارجه چهار کشور ایران، روسیه، سوریه و ترکیه در مسکو حضور پیدا کرد.

مسکو چهارشنبه گذشته، میزبان نخستین نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه درباره سوریه بود و سرگئی لاوروف، حسین امیرعبداللهیان، مولود چاوش اوغلو و فیصل المقداد وزرای خارجه روسیه، ایران، ترکیه و سوریه در این نشست شرکت کرده‌اند؛ این سومین بار است که مسکو در دو ماه اخیر میزبان نشست درباره سوریه است. نخستین نشست در سطح معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه چهار کشور در ۱۴ و ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در مسکو برگزار گشت و روز ۱۵ فروردین، سرگئی لاوروف در این نشست حضور یافت و مقرر شد که وزرای خارجه نیز در مسکو گردهم بیایند. پنجم اردیبهشت ماه سال جاری نیز وزرای دفاع و مسئولان عالی امنیتی چهار کشور در مسکو به گفت‌وگو پرداختند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نخستین نشست وزرای خارجه چهار کشور ایران، روسیه، سوریه و ترکیه درباره سوریه بامداد روز چهارشنبه  وارد مسکو شد، در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته شرایط خیلی سختی در منطقه ایجاد شد و احتمال بروز درگیری نظامی در مناطق نظامی سوریه از سوی ترکیه قوت گرفت، تلاش دیپلماتیک زیادی انجام شد که مانع وقوع یک جنگ و درگیری جدید در منطقه و در مرز مشترک ترکیه و سوریه بشویم. 

گفت‌وگوی وزیر خارجه مصر و فرستاده سازمان ملل درباره سوریه

«سامح شکری» وزیر خارجه مصر با «گئر پدرسون» فرستاده ویژه سازمان ملل در سوریه تلفنی گفت‌وگو کرد.

«احمد ابوزید» سخنگوی رسمی وزارت خارجه مصر گفت که شکری روز یکشنبه از پدرسون تماس تلفنی دریافت کرد و دو طرف در راستای تداوم مشورت دوجانبه درباره راهکارهای تعامل با بحران سوریه در سطح کشورهای عربی و جهان، گفت‌وگو کردند.

به گفته ابوزید، شکری و پدرسون درباره تحولات سوریه و مصوبات اخیر شورای اتحادیه عرب در سطح وزرای خارجه عرب به ویژه تصمیم مربوط به مشارکت هیأت‌های سوریه در نشست‌های این شورا و تأکید بر ضرورت تصمیمات موثر برای حل بحران سوریه مطابق با رویکرد گام به گام بر طبق قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت، بحث و تبادل نظر کردند.

به نوشته روزنامه مصری «الأهرام»، شکری بر ایفای نقش کشورهای عربی برای پایان دادن به بحران سوریه و همکاری با سازمان ملل و پدرسون و دیگر شرکای بین‌المللی با هدف رفع درد و رنج ملت سوریه تأکید کرد.

فرستاده ویژه سازمان ملل در سوریه نیز بر تمایل خود برای همکاری با کمیته وزارتی عربی به منظور حل بحران این کشور تأکید و از ایفای نقش مصر برای تحقق این هدف و هماهنگی مستمر با سازمان ملل قدردانی کرد.

سفر هیأت سعودی به لیبی برای بازگشایی سفارت این کشور

وزارت خارجه لیبی روز یکشنبه میزبان یک هیأت از سوی وزارت خارجه عربستان بود که با هدف زمینه سازی بازگشایی سفارت این کشور به طرابلس پایتخت لیبی سفر کرده‌اند.

«راشد ابوغفه» مدیر اداره امور مالی و اداری در وزارت خارجه لیبی در جریان دیدار با این هیأت سعودی تاکید کرد: روابط میان دو کشور تاریخی و ریشه دار است. دولت وحدت ملی لیبی (دولت انتقالی) خواهان تقویت این روابط و حرکت رو به جلو آن در چارچوب منافع دو کشور است.

مقامات عربستان سعودی در می ۲۰۱۴ سفارت این کشور در لیبی و کنسولگری آن در طرابلس را بستند. بعد از این اقدام بود که سعودی‌ها تمام اعضای هیأت‌های دیپلماتیک خود را به وسیله ارسال یک هواپیمای ویژه از لیبی خارج کردند.

مقامات سعودی در آن زمان اعلام کردند که این اقدام در پی شرایط امنیتی بی ثبات لیبی صورت می‌گیرد.

پیش از عربستان، مقامات عراقی، سفارت خود را در لیبی بعد از گذشت ۹ سال بازگشایی کردند. عراقی‌ها در آوریل گذشته با هدف تقویت روابط میان این کشور و لیبی، سفارت خود را در طرابلس بازگشایی کرده و فعالیت‌های دیپلماتیک را در این کشور از سر گرفتند.

احمد الصحاف، سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرده بود که عراق برای تقویت روابط دوجانبه با لیبی و اهتمام به ارائه خدمات به شهروندان عراقی در این کشور، تصمیم به بازگشایی سفارت خود در لیبی گرفته است.

ماه گذشته نیز حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و نجلاء المنقوش، وزیر خارجه و همکاری‌های بین‌المللی لیبی، در گفت‌وگوی تلفنی، ضمن تبریک متقابل ماه مبارک رمضان، درباره گسترش روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی رایزنی و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه ایران در این گفت‌وگو، از وزیر خارجه لیبی برای سفر به تهران دعوت کرد که مورد استقبال وی قرار گرفت. بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لیبی و اعزام سفیر به این کشور آفریقایی، دیگر محور گفت‌وگوهای دو وزیر بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۸
من نمیدونم مصداق پیروزی در جنگ چیه که هروقت بین فلسطین و اسرائیل جنگ میشه به قول خودشون فلسطین پیروز میشه.من تاحالا نشنیدم اسرائیل تو هیچ جنگی پیروز بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
چون سن شما به این چیزا قد نامیده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
جهاد اسلامی و حماس در غزه عملا با هرگونه رفع تنش

و ایجاد ارامش و برقراری صلح مخالفت میکنند

و بر خلاف خواسته اکثریت قاطع مردم فلسطین که در

کرانه باختری و و دو میلیون شان در داخل اسراییل در

کنار سایر ادیان زندگی میکنند و صرفا بخاطر لجبازی های

کودکانه پرهزینه و پر تلفات و احتمالا کنترل دلارهایی

که از همه کشورهای منطقه و جهان وارد فلسطین

میگردد . نمی گدادند تا مشکلات ۷۰ ساله رفع گردد و

قطعا اینگونه رفتار و عملکرد مورد علاقه و باب میل

صهیونیست های تندرو و جنگ طلب نیز هست و
خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خون بر شمشیر پیروز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
مصداقش اینه که دشمن ما همیشه مغلوبه حتی اگر ما صد کشته بدیم اون دشمن کشته نده!!
ترور یک عملیات ناجوانمردانه و بدون آمادگی می باشد ، این دو طرف که در جنگ بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
مصداق موشک پرانی کور کورانه به مناطق غیر نظامی . از هر طرفی باشد عمل ناجوانمردانه و نشانه وحشت هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
یعنی طرف با زن و بچه تو خونه خوابیده، بدون هیچ جنگی و نصف شب با موشک بکشند، آمادگی وسط معرکه جنگ بوده!!؟
چون موشک نقطه زن دارند و دقیق میزنند، ترور حساب نمیشه!!؟ مثلا با چاقو یا اسلحه وسط خیابون بکشند فقط ترور هست!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
بهرحال کار بدیه چون حالا ما باید هم حقوق اینا رو بدیم به خونواذه هاشون و هم حقوق جانشیناشون رو بدیم.
اسرائیل تررویسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
چقدر اسرائیلی مخاطب تابناک هستند!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
موشک پرانی ها نتیجه جنگ قدرت بین گروههای فلسطینی است. اسراییل دقیقا میدانسته کجا را هدف قرار دهد و این به آن معناست که جاسوسان در خود غزه دست بکار شده اند.
پس دیشب که شبکه خبر میگفت با اعلام آتش بس در غزه ، فلسطينيان جشن پیروزی برپا کردند!!!!!!!!!!!
اگه شکست میخوردن چند تا کشته میدادن؟؟،،،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
مگه کار دیگه هم میتونستن بکنن؟
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
جشن پیروزی نبود از اتش بس خوشحال بودن.
اشراف اطلاعاتی اسرائیل از محل اختفای سران گرو های فلسطینی عجیب هست . چقدر داخل این گروه ها جاسوس زیاد هست ؟ بیشترشان در ظاهر مخالف اسرائیل هستند ولی در اصل برای او کار می کنند . در شروع هر درگیری سرکرده های این گرو ها سریعا مخفی می شوند و در آخر هم در همان پناهگاه هایشان کشته می شوند . خیلی عجیب هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
در خاطرات یکی از ماموران موساد که سالها پیش توسط موسسه اطلاعات چاپ شده بود خواندم که وقتی از سیستم کامپیوتری موساد اطلاعات یاسر عرفات را خواسته بود از این همه حجم اطلاعات شگفت زده شده بود. یعنی در هر نقطه ای در اطراف عرفات یک نفر در حال جاسوسی بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
این کامنت را فقط یک عضو موساد میتونه بنویسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
14: 16 با توجه به اینکه سران جهاد اسلامی کشته شده اند قطعا جنگ قدرت بین حماس و آنها باعث شده محل سکونتشان را به اسراییل لو دهند.
حملات اسرایل به نیروهای فلسطین کاملا دقیق و حساب شده است، کشتن شش فرمانده و احتمالا چندین معاون نشان می دهد که اسراییل نه مردم کوچه و خیابان که سران نظامی را هدف قرار می دهد. بر عکس آن شلیک بی هدف و دسته جمعی چند صد موشک از طرف فلسطینی ها نشان از ان دارد که آنها هیچ تفاوتی بین نظامیان و غیر نظامیان قائل نیستند و کشته های طرف اسراییلی اغلب غیر نظامی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
اسرائیلی ها همگی نظامی و غاصب هستند و کشتن شان بر فلسطین یان واجبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
شرم و حیا کن این همه بچه کشته شدن تو همین چند چند روز پیش
یک بار ناپلئون در یکی از جنگهایش از یکی از فرماندهان پرسید چقدر تلفات دادیم؟ فرمانده گفت نصف سپاه تلف شدند اما پیروز شدیم. ناپلئون در جواب گفت اگر این طور باشد یک پیروزی دیگر برای نابودیمان کافیست. در مورد فلسطینی ها هم اگر چند بار دیگر اینطوری بر اسراییل پیروز شوند که تمام می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
چرا همه کامنت ها به نفع اسرائیل است؟!؟! شک نمی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
نمیدونی چرا؟
یه راه برای جلوگیری از حملات اسراییلیا، راهبرد چشم در برابر چشم است. یعنی به ازاء هر بکنفر کشته از سمت فلسطینیها، یکنفره از سمت اسراییلیها کشته شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
واقعا نمیدونی چرا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خب چرا فلسطینی ها چرا نمی کشند؟
اسرائیل نظامیان را میکشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
زنان و کودکان را هم می کشه
اسراعیل کودک کش را تطهیر نکن
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
با شروع هر درگیری معمولا اعضا ارشد گروه های فلسطینی یا لبنانی به پناه گاه ها رفته و مخفی می شوند . این یک واقعیت غیر قابل انکار هست که تا پایان درگیری هم آنجا می مانند . این پناه گاه ها معمولا در میان مناطق مسکونی پر جمعیت انتخاب می شوند که در صورت حمله اسرائیل افراد غیر نظامی هم کشته شوند و وجهه اسرائیل در دنیا خراب شود .
اگر نگاهی کوتاه به انتفاضه اول و دوم بیندازیم فلسطینیان در این دو مقطع تنها با سنگ به مقابله با اسراییل پرداختند و این دو بنام انتفاضه سنگ مشهور شدند. در مجموع ازبین حدود 3500 فلسطینی کشته شده در این دو انتفاضه حدود 1400 اسراییلی نیز کشته شدند که نزدیک 500 نفر نظامی و بقیه شهرک نشین بودند. (500 نظامی کشته شده در مواجهه اسلحه و سنگ). فلسطینی ها بهتر است بجای موشک پرانی (1469 موشک) که فقط دو نفر تلفات داشته مبارزه را با همان سنگ و فلاخن ادامه دهند.
چه بکشیم و چه کشته شویم پیروز هستیم چون در سپاه حق ملاک پیروزی کشته شدن و یا کشته نشدن نیست بلکه ادای وظیفه و تکلیف است و هر کس تکلیف و وظیفه اش را درست انجام دهد که مورد قبول خدا باشد پیروز میدان است

و چه بسا کشته شدن اوج پیروزی باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
این حرفها به تو چه مربوطه؟ مگه تو فلسطینی هستی؟
ناشناس
| Austria |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
شما که اینقدر عاشق جهاد و کشته شدن هستی، اینجا چکار میکنی؟ چرا به غزه نمیروی تا با صهیونیست ها بجنگی؟ فقط بلدی برای دیگران روضه بخوانی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
هر حرفی یه تاریخ مصرفی داره
البته که آتش بس برای فلسطین پیروزی حساب میشه چون بیشتر کشته نمیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
دقیقا
دیروز جناب رئیسی اعلام داشتند که بی شک ابتکار عمل در اختیار گروهای مقاومت است و در این جنگ هم پیروز شدند. تازه فهمیدم که آمارهایی که از رشد اقتصادی و مهار تورم هم ارائه می ده ریشه در همین تحلیلهای قویش دارد.
یکی از کشته شدگان اسراییلی یک پیرزن ۸۰ ساله بود طبق اعلام خبرگزاریها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
این همه زن وکودک فلسطینی کشته شد اگه این ادعا راست باشه یک پیر زن مقابل اینهمه زن و کودک برای شما خیلی مهمتره
نتیجه شلیک 1469 موشک فقط دو کشته در اسرائیل بوده است هزینه این موشکها چقدر بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
هزینه شو 2 تا کشور که اسم نمی برم تقبل کردن . برای شلیک کننده ها هزینه ای نداشت . در عوض امتحان خوبی برای گنبد آهنین اسرائیل بود و وجهه خوبی برایشان در دنیا کسب کرد .
جنگ افروزان نمی گذارند مردم فلسطین روی آسایش ببینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
رهبران و فرماندهان و روسا و مسولان نه تنها خودشان
به جنگ ها نرفته و نمی روند
که پسران و دامادها و برادران و برادرزاده ها و خواهر زاده ها شون را هم به میدان جنگ نمی فرستند
یازده فرمانده فلسطینی کشته شدند. اسراییل پایگاههای ایران را در سوریه هدف قرار میده.
با این همه پیروزی جبهه مقاومت!! و ابرقدرتی خاور میانه‌ای ایران، چرا پاسخ متقابل و در خوری به اسراییل داده نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاشا آذربایجان
کسیکه حاکم بر خود نیست محکوم به حکم دیگرانه.
هزینه موشک ها. هزینه بازماندگان کشته شده ها. هزینه بازسازی خانه ها و جاهای تخریب شده. هزینه پول توجیبی برای اونهایی که موقتا بیکار میشن در اثر حملات. هزینه ی ... هزینه ی .... همه بر عهده ی ماست. و در این بین بازنده اصلی ما هستیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل