بازدید 30152
سه هزار و دویست و چهل و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ضرغامی در واکنش به برخی انتقادات: در ۷۰ سالگی مناسب رئیس جمهور شدن نخواهم بود / سفارت باکو در ایران امروز تخلیه می‌شود / نماینده مجلس: اگر طالبان حقابه سیستان را ندهند، تمام اتباع افغان از سیستان و بلوچستان اخراج می‌شوند / وریا غفوری: شایعه ممنوعیت حضورم در لیگ برتر صحت ندارد / انتقاد کیهان از امیرعبداللهیان

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: هشدار مرندی در پی حمله پهپادی ناموفق دیشب در اصفهان/ وزیر اقتصاد: یکی از بانک‌های دولتی باشگاه ۸۵ هزار متری دارد / واکنش تند یک نماینده مجلس به ادعای امام جمعه میانه/ رضا کیانیان: از زمان دولت معجزه هزاره سوم، به جشنواره نرفتم ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ 29 January 2023
«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.
 
ضرغامی در واکنش به برخی انتقادات: در ۷۰ سالگی مناسب رئیس جمهور شدن نخواهم بود
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به برخی نقد‌ها به صحبت‌های او در راستای شاد بودن مردم نوشت: پاسخگوی دوستان خوبم هستم. گزاره‌ای و ناظر به شبهات و ابهاماتی که در فضای رسانه‌ای متنشر شده و برای ثبت در تاریخ به موارد زیر اشاره می‌کنم.
۱. در مورد جذب قشر خاکستری باید بگویم که من خودم جزو قشر خاکستری هستم و به آن اقتخار می‌کنم و با کسانی که خودشان را قبه نور دانسته و دیگران را رنگ بندی می‌کنند مرز بندی دارم. ملت از این رنگ بندی‌ها خیری ندیده است.
۲. در مورد انتخابات بدانید که اجمالا ریاست جمهوری در ایران دو دوره‌ای است. در سال ۱۴۰۸ من ۷۰ سال دارم و مناسب این مسئولیت نیستم. نه شورای نگهبان صلاحیت من را احراز می‌کند و نه دیگر علاقه‌ای به قضاوت دیگران در مورد خودم دارم.
 
حمله روزنامه همشهری به ضرغامی
همشهری نوشت:یکی از وزرای محترم دولت که اخیرا در کنسرت و مجلس آوازخوانی زنان شرکت کرده بود، احتمالا با هدف جذب قشر خاکستری جامعه می‌گوید: باید فضای فرهنگی کشور را باز کرد و در پاسخ به منتقدان نیز ادامه می‌دهد اگر تحریک می‌شوید نبینید. این تلقی آقای وزیر که تصور می‌کند برای نزدیک شدن به مردم باید از اصول خود کوتاه بیاییم عجیب خطای فاحشی است. راه نزدیک شدن به مردم پشت سر مردم حرکت کردن نیست، محبت کردن و رابطه صمیمانه با آنهاست.
 
بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از محل انفجار در اصفهان
«حیدری» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: قرار است سه تن از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جهت بازدید از محل انفجار شب گذشته کارگاه وزرات دفاع در اصفهان به این استان سفر کنند.
 
واکنش تند یک نماینده مجلس به ادعای امام جمعه میانه
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اظهارات یکی از ائمه جمعه شهرستان‌ها تاکید کرد، این‌که تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از تریبون نماز جمعه به رشوه‌خواری متهم کنند، بی‌تقوایی محض بوده و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه باید به این موضوع ورود کنند. سید مرتضی حسینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اخیرا امام جمعه یکی از شهرستان‌ها در جمع عده‌ای از مردم، تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دریافت رشوه از ایران خودرو محکوم کرده و تمام مجلس شورای اسلامی را زیر سوال برده است. شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه باید نظارت موثری بر اظهارات ائمه جمعه داشته باشند. وی در ادامه اظهار کرد: چنین اظهاراتی بین بی‌تقوایی و زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی است. از تریبون نماز جمعه باید تقوای الهی گسترش یابد، اما چنین اظهاراتی بر خلاف ارزش‌های دینی است. حسینی مدعی شد که بعضا برخی از ائمه جمعه در شهرستان‌ها دخالت‌های غیرسازنده و غیرکارشناسی در مسائل داشته که نه تنها به حل مشکل کمک نمی‌کنند بلکه بر مشکلات می‌افزاید. /ایسنا
 
هشدار مرندی در پی حمله پهپادی ناموفق دیشب در اصفهان
یک کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به حمله پهپادی ناموفق در اصفهان هشدار داد که این گونه اقدامات بدون پیامد نخواهد بود. محمد مرندی کارشناس و مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران طی پیامی در صفحه توئیتر خود با اشاره به عملیات ناموفق پهپادی شب گذشته در نزدیکی اصفهان نسبت به عواقب چنین اقداماتی هشدار داد. وی نوشت: هفته خوبی برای رژیم آپارتاید (صهیونیستی) چه در داخل و چه در خارج نیست. با این حال، حتی اگر نتانیاهو و متحدان تروریستی تحت حمایت غرب او در شمال عراق شکست خورده باشند، عواقبی در انتظارشان خواهد بود. هر دوی آن‌ها باید یاد بگیرند که تنبیه با شکست نیز همراه است. در ساعات ابتدایی امروز (یک‌شنبه) وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ایران از حمله ناموفق به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در استان اصفهان خبر داد. /ایسنا
 
واکنش انور قرقاش به حمله ناموفق در اصفهان
وزیر مشاور امارات در امور خارجه به حمله ناموفق به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در استان اصفهان که شب شب گذشته اتفاق افتاد، واکنش نشان داد و گفت که این اتفاقات به سود منطقه نیست. انور قرقاش، وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه در صفحه توییتر خود نوشت که تنش‌های خطرناک منطقه که اخیرا شاهد آن در چند نقطه هستیم از جمله انفجاری که در اصفهان اتفاق افتاد به سود منطقه و آینده آن نیست. وی نوشت: علیرغم اینکه مشکلات منطقه پیچیده است، هیچ جایگزینی برای گفت‌وگو و راه حل‌های سیاسی برای دور شدن از تنش‌ها نیست. قرقاش تاکید کرد که رسیدن به راه حل‌های سیاسی می‌تواند تنش‌های منطقه را کاهش و ثبات و امنیت منطقه را حفظ کند. /ایسنا
 
میرتاج‌الدینی: عده‌ای قصد دارند وزیر در سایه باشند
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عده‌ای قصد دارند از استیضاح به عنوان ابزار فشار استفاده کرده و در عزل و نصب‌های یک وزارتخانه دخالت کنند، در حالی که مجلس پشت پرده استیضاح را خواهد فهمید. سید محمد رضا میرتاج‌الدینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر نوشته یا متنی که در داخل مجلس پخش می‌شود، باید مهر و تایید هیات رئیسه را داشته باشد. از سوی دیگر استیضاح حق مجلس است و باید محور‌های آن شفاف باشد، اگر استیضاح طوری باشد که در ظاهر مربوط به مسائل یک وزارتخانه بوده و پشت پرده آن مطالب دیگری باشد قطعا نمایندگان متوجه خواهند شد. وی در ادامه اظهار کرد: این‌که جلسه‌ای با وزیری برگزار شود و مطالباتی را لیست کرده و انتظار داشته باشید که وزیر آن‌ها را مو به مو اجرایی کند قابل قبول نیست. عده‌ای می‌خواهند وزیر در سایه باشند و در عزل و نصب‌های یک وزارتخانه دخالت کنند، در حالی که این مخالف اصل تفکیک قواست. /فارس
 
سفارت باکو در ایران امروز تخلیه می‌شود
خبرگزاری ترند باکو شب گذشته از قول وزارت خارجه این کشور نوشت: تخلیه کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان در ایران به همراه خانواده شان فردا انجام می‌شود. الهام علی اف شب گذشته در تماس رئییس جمهوری ایران، حمله به سفارت را تروریستی خواند و خواستار تحقیقات کامل و مجازات «جنایتکاران» شد. او در ادامه گفته است، اگر یکی از اعضای حراست، مهاجم را خلع سلاح نکرده بود، او به سایر کارکنان و خانواده هایشان هم حمله می‌کرد.
 
نماینده مجلس: اگر طالبان حقابه سیستان را ندهند، تمام اتباع افغان از سیستان و بلوچستان اخراج می‌شوند
محمد سرگزی نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند. در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به حوزه سیستان نیز به نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفته شد که به هیات حاکمه افغانستان اعلام کنند در صورتی که حقابه سیستان را ندهند تمام اتباعی را که در استان حضور دارند اخراج خواهند کرد.
 
رضا کیانیان: از زمان دولت معجزه هزاره سوم، به جشنواره نرفتم
رضا کیانیان: از زمان دولت معجزه هزاره سوم من به جشنواره نرفتم. باید بگویم در دهه‌های قبل جشنواره‌های فیلم فجر، کیفیت بهتری داشت و فیلم‌های بهتری تولید می‌شد. از زمان احمدی‌نژاد جشنواره از رونق افتاد. من جشنواره را تحریم نمی‌کنم. مثل دوران ۸۸ که تلویزیون را تحریم نکردم. چون تلویزیون برای ماست و آن را تحریم نمی‌کنم. من به تلویزیون می‌گفتم اگر برنامه زنده داشته باشی می‌آیم. من جشنواره فیلم فجر را تحریم نمی‌کنم و معتقدم باید بگذارم کسانی که به جشنواره اعتقاد دارند، آن را برگزار کنند. برخی نمی‌توانند مخالف خود را تحمل کنند، ولی من می‌توانم مخالف خود را تحمل کنم. حتی اگر در قدرت باشم هم می‌توانم مخالف خود را تحمل کنم. من سال‌هاست جشنواره نمی‌روم و این به علت مخالفت با مدیران و دولت فعلی نیست. آن‌هایی که ادعای آزادی دارند و تمرین آزادی می‌کنند باید بگذارند مخالف آن‌ها هم حرف خود را بزند. اگر بگذارند مخالف حرف خود را بزند، گفتگو اتفاق می‌افتد. همان چالشی که سال‌هاست در کشور ما فراموش شده… برای گفتگو در کشور هیچ وقت دیر نیست. بگذارید جشنواره کار خودش را بکند و بعد آن را نقد کنید. به هر حال، من به این دلایل به جشنواره نمی‌روم.
 
دادگستری: پلمب یک واحد داروخانه در شهرستان آمل به‌خاطر کشف حجاب‌
رئیس کل دادگستری استان مازندران از پلمب یک واحد داروخانه در شهرستان آمل به‌خاطر کشف حجاب و عدم ارائه خدمات به مشتری خبر داد. حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدصادق اکبری از پلمب یک واحد داروخانه در شهرستان آمل به خاطر کشف حجاب و عدم ارائه خدمات به مشتری خبر داد و اظهار داشت: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر توهین و اهانت پزشک متصدی داروخانه‌ای در آمل نسبت به فرد آمر به معروف و ناهی از منکر که صاحب داروخانه آن عامدانه کشف حجاب کرده بود، داروخانه با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با اعزام مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان آمل داروخانه پلمب و در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای آمل تشکیل شد. وی در ادامه بیان کرد: بر اساس دستورات قضایی صادره، این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد. با توجه به تشکیل پرونده قضایی برای این واحد صنفی متخلف، بدون شک با متخلفین آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.
 
وریا غفوری: شایعه ممنوعیت حضورم در لیگ برتر صحت ندارد
وریا غفوری بازیکن سابق استقلال و فولاد اعلام کرد، شایعه ممنوعیتش از حضور در لیگ برتر صحت ندارد و به زودی درباره جدایی از جمع شاگردان نکونام صحبت می‌کند.
 
صدور کیفرخواست برای ۷ نفر در رابطه با طرح یک «بمب‌گذاری در شیراز»
کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفرخواست ۷ تن در رابطه با «بمب‌گذاری در شیراز» خبر داد و گفت که پرونده این افراد به دادگاه ارسال شده است. موسوی می‌گوید: «۴ تن از این متهمان با قرار تأمین مناسب از زندان آزاد شده‌اند و ۳ تن دیگر هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند. او گفت که «این ۷ نفر به اجماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور متهم شدند. خبرگزاری میزان درباره آنچه این افراد به آن متهم شدند نوشته که همزمان با حمله به حرم شاهچراغ در شیراز، ماموران وزارت اطلاعات ایران، از یکی از متهمان این پرونده یک بسته انفجاری دست ساز کشف و خنثی کردند و پس از آن ۶ فرد دیگر این پرونده هم بازداشت شدند.
 
عبداللّه نوری: هیچ‌گاه درخواستی از هاشمی برای رهایی از زندان نداشتم
عبداللّه نوری در کانال تلگرامی خود نوشت: در چند فراز از کتاب خاطرات سال ۱۳۷۸ مرحوم آیت اللّه هاشمی رفسنجانی با عنوان "حضور و انصراف" نوشته شده است که من از طریق برخی دوستان درخواستی برای رهایی از زندان داشته‌ام که با وساطت آن مرحوم اقدامی صورت پذیرد. لازم است تأکید نمایم که در سه سال زندان، هرگز از "هیچکس" تقاضایی تحت عنوان حل مشکل و یا تخفیف زندان و یا آزادی از زندان نداشته‌ام تا آنجا که حتی برادر عزیزم مرحوم علیرضا را هم از پیگیری‌های دلسوزانه‌ای که داشت و گاه در ملاقات‌ها بیان می‌کرد نهی کردم. ممکن است دوستان از ناحیه‌ی خودشان اقدامات یا پیگیری‌هایی کرده‌اند که هیچ‌گونه ارتباطی به من نداشته است.
 
انصراف علی نصیریان از حضور در جشنواره فیلم فجر
علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت با ارسال نامه‌ای خطاب به دبیر جشنواره، عنوان کرد که از حضور در جشنواره فیلم فجر معذور است. علی نصیریان در این یادداشت کوتاه نوشت: «دبیر محترم جشنواره فیلم فجر؛ نظر به مشکلات جسمی، سنی و عوارض روحی که اخیراً بر من عارض شده است، از حضور در جشنواره فیلم فجر معذورم؛ بنابراین خواهشمند است نام اینجانب را از حضور در هر گونه مراسمی در این جشنواره حذف بفرمایید.
 
انتقاد کیهان از امیرعبداللهیان
کیهان در نقد سخنان امیرعبداللهیان در واکنش به اقدمات اتحادیه اروپا نوشت: زمان اینکه فقط در حرف و گفتگو این اقدام پارلمان اروپا را «به نوعی شلیک به پای خود اروپا» تلقی و توصیه به «خویشتنداری» کنیم، گذشته است.
اکنون زمانی است که درک کنیم هدف پشت‌پرده آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها از مذاکره با هر کشوری نابودی سه میلیارد انسان است؛ هرچند فریبکارانه نام آن را دیپلماسی گذاشته باشند. به فرمایش رهبری «جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند. امروز کاملا واضح شده این دولت‌های حقیر در انتظار این هستند که ملت ایران را به زانو دربیاورند. آمریکا که ارباب شما بود قادر نبود این کار را بکند.» شک نکنیم ملت ایران با مقاومت، پیروز مبارزه با آمریکاست، چون سپاه و شهید سلیمانی‌ها را در دامن خود پرورانده و می‌پروراند و به گفته فرمانده کل سپاه «دست ما باز و قلمرو قدرت ما وسیع!»

وزیر اقتصاد: یکی از بانک‌های دولتی باشگاه ۸۵ هزار متری دارد

خاندوزی در مورد تفاوت‌های خصوصی‌سازی و مولدسازی گفت: مولدسازی معادل خصوصی‌سازی نیست. در مولدسازی دولت از اموال خود قطعه‌ای را جدا می‌کند به سرمایه‌گذاری و بخش تولید اضافه می‌کند. بسیاری از پیمانکاران طلب‌های بزرگی از دولت دارند و در نتیجه امکان کار جدید ندارند. اگر قطعه زمینی بر اساس قیمت کارشناسی و شفاف واگذار شود، امکان کار جدید فراهم خواهد شد. ضمن اینکه این کار بسیاری از بنگاه‌های زیان ده را نجات خواهد داد. به طور مثال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران، ۱۴۵ هزار متر زمین در شهرک غرب دارد که می‌تواند مولد شود. سازمان صدا و سیما نیز در همان منطقه زمین‌هایی دارد که می‌تواند از آن استفاده کرد. خاندوزی با اشاره به اینکه در منطقه یک تهران یک سازمان تحقیقاتی داریم که ۱۶۸ هزار متر مربع زمین دارد، گفت: اگر از آن درست استفاده شود، می‌توان بسیاری از پروژ‌های اجرایی آن وزارت خانه را پیش برد. ۱۶۲ هزار متر مربع انبار نیز متعلق به یکی از وزارتخانه‌ها در منطقه ۴ وجود دارد. یکی از بانک‌های دولتی ۸۵ هزار متر مربع باشگاه دارد. وی ادامه داد: یک سیلوی قدیمی که سال‌های سال است از آن استفاده نمی‌شود در منطقه ۱۶ وجود دارد که متراژ آن بیش از ۱۶ هزار متر مربع است. این سیلو در مرکز شهر قرار دارد و امکان استفاده از آن نیست. در همان منطقه زمینی به وسعت ۱۱۳ هزار متر مربع و انبار متروکه راه آهن نیز وجود دارد. با توجه به این ظرفیت‌ها، لزوما نباید دستگاه‌ها منتظر بودجه عمرانی باشند.

مصوبه ای برای افزایش ورود طلا به کشور

شرایط واردات طلا به کشور با مصوبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ بانک مرکزی تسهیل شد. بر اساس این مصوبه که از روز جاری قابلیت اجرا دارد، تسهیلات متعددی برای واردات طلا به کشور فراهم شده است؛ بنابراین، شرط الزام به گشایش اعتبار اسنادی برای واردات طلا حذف شد و از این به بعد، وارد کنندگان می توانند با استفاده از کلیه روش ها و ابزارهای پرداخت اقدام به واردات طلا کنند. همچنین محدودیت استفاده از منابع ارزی خود وارد کننده برای واردات طلا برداشته و استفاده از منابع ارزی حاصل از صادرات خود، صادرات دیگران، و ارز دیگران نیز برای واردات طلا فراهم شد. علاوه بر این، تسهیلاتی در رابطه با ثبت اطلاعات وارده در سامانه تأمین ارز، در نظر گرفته شده است که جزئیات آن در بخشنامه ارزی بانک مرکزی به کلیه موسسات بانکی ذکر شده است. بر این اساس انتظار می رود با مصوبه فوق موانع ورود طلا به کشور مرتفع شده و شاهد افزایش ورود طلا به کشور و به تبع آن تعدیل نرخ آن باشیم.

دستور مستقیم مخبر برای توقف عرضه خودرو در بورس تکذیب شد

روز گذشته خبری با عنوان لغو عرضه برخی خودروها در بورس کالا منتشر شد. در این خبر آمده بود: «پیرو نامه شورای رقابت و با دستور مستقیم معاون اول رئیس جمهور عرضه خودروهای دنا، ۲۰۷ و شاهین در بورس متوقف شد.» در ادامه این خبر ذکر شده بود: «ظهر روز شنبه هشتم بهمن ماه جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس شورای رقابت و وزرای صمت و اقتصاد در دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار و با دستور شفاهی معاون اول رئیس جمهور مقرر شد، مطابق نامه ی شورای رقابت مبنی عرضه ۲۰۷، تارا و شاهین در بورس کالا متوقف شود.»  سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در توئیتی شایعات مبنی بر دستور معاون اول رییس‌جمهور درخصوص توقف عرضه خودرو در بورس را تکذیب کرد. «امید قالیباف» در این توئیت نوشت: امروز هیچ جلسه‌ای در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا برگزار نشده است. مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: همچنین معاون اول رئیس جمهور نیز دستوری در خصوص توقف عرضه خودرو در بورس نداده است.

انتقاد عنابستانی از برخورد سلیقه ای بانک ها در پرداخت وام به مردم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تا زمانی که بانک‌ها سلیقه ای در ارائه وام عمل کنند و دست از بنگاه داری برندارند، این مشکلات حل نخواهد شد و اغلب مردم در این شرایط سخت اقتصادی از حداقل تسهیلات بانکی نیز برخوردار نمی‌شوند. علی اصغر عنابستانی گفت: بطور مثال یک زوج جوان و یک خانوار مستاجر برای اجاره مسکن و پرداخت ودیعه مسکن یا یک خانوار که مریض دارند برای تامین مخارج عمل جراحی، نیاز به منابع فوری دارند و نمی توان به آنها گفت؛ لطفا چندماه منتظر باشند تا وام خرد به آنها ارائه شود بنابراین باید بانک ها نهایت همکاری را با مردم داشته باشند.

سوئیفت بانکی ایران و روسیه متصل شد

تفاهم نامه همکاری ایران و روسیه با موضع اتصال پیام‌رسان‌های مالی دو کشور بعد از ظهر امروز به امضا رسید که در این راستا تبادلات مالی و بانکی دو کشور و سیزده کشور دیگر که در روسیه حضور دارند، تسهیل شد. معاون امور بین الملل بانک مرکزی - در مراسم امضای تفاهم نامه ایران و روسیه با موضوع اتصال پیام رسان‌های مالی دو کشور، اظهار کرد: از یک سال گذشته سند اقدامات مشترک ایران و روسیه به امضای طرفین رسید و این تفاهم نامه اولین اقدام بود که عملیاتی شد؛ از این به بعد پیام رسانه های مالی همه بانک‌های ایران و همه بانک‌های روسیه به یکدیگر متصل شدند.

حداقل حقوق کارگران باید ۱۰ میلیون تومان باشد

حاج اسماعیلی کارشناس بازار کار و کارگری درخصوص شاخص دوم تعیین حقوق و دستمزد گفت: سبد معیشت معادل خط فقر فرض می شود؛ بنابراین، شاخص های اعلام شده اجازه نمی دهد دولت دستمزد را حدود ۲۰ درصد تعیین کند. حق نداریم شرایطی را به کارگران و حداقل بگیران تحمیل کنیم که مشکلات زندگی آنهارا مضاعف کند. وقتی تورم بالای ۴۶ درصد است و خط فقر برای شهرهای بزرگ مثل تهران ۲۰ میلیون تومان تعریف شده، نمی توان ۲۰ درصد به حقوق و دستمزدها اضافه کرد بنابراین به نظر می رسد حداقل حقوق و دستمزد برای حداقل بگیران، کارگران، کارمندان و بازنشستگان باید ۱۰ میلیون تومان باشد؛ یعنی کمتر از ۱۰ میلیون تومان هدف گذاری نشود تا نصف رقم خط فقر تعیین شده سهمی برای کارگران و بازنشستگان وحقوق بگیران تعیین شود! /رادار اقتصادی

زمان حذف کامل قرعه‌کشی خودرو اعلام شد

سخنگوی وزارت صمت گفت: محصولات سایپا که کلاً از قرعه‌کشی خارج شد. دو سه مدل از خودروهای ایران‌خودرو که قیمتش با قیمت بازار اختلاف زیادی دارد، به‌تدریج تا آخر امسال از شمول قرعه‌کشی خارج می‌شوند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷۵
واقعا عزت داریم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
آیا احتکار خانه ، سکه ، ارز و.. در راستای جنگ اقتصادی و جرم نیست؟
اگر فقط هشدار به مصادره‌ داده شود قطعا فروشنده میشوند و قیمت مسکن و ارز و.. سقوط میکنند.
تاکی مماشات با محتکران نابودگر اقتصاد ایران؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
اخیرا امام جمعه یکی از شهرستان‌ها در جمع عده‌ای از مردم، تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دریافت رشوه از - ایران خودرو محکوم کرده --- یکی این سئوال را جواب بدهد قیمت خودرو بالا ده برابر قیمت جهانی و بدتر ا ازان دستمزد اها نیز کمتر از چند برابر - بدون شک قدرت هایی پشت سر ین خودرو ساز هاست و گرنه چرا باید اینطور باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
امنیت رو بگو! امنیت !
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
یکی به ضرغامی بگه " در چند سالگی مناسب پست هاای مدیریتی و کلان بودی؟"
سو مدیریت در کشور بیداد میکند
شما هم در این 40 سال در سمت های کلان حضور داشتید
پس
شما هم بشدت مورد انتقاد هستید
در نتیجه
لطفا خود را بازنشسته کنید
هرچند
جوانانی که وارد عرصه قدرت شدند و میشوند، از اقوام خودتان هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
امنیت !!!!!!!!!!!!!!!! رو فراموش کردی !!!!!!!!چون خبرنگاران صدا و سیمای میلی خیلی گزارش در مورد عوضش امنیت داریم تهیه و به خورد مخاطبان میدادن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
به دوران انتخابات نزدیک می شویم و نتق آقایون نماینده برای خودی نشان دادن و رای جمع کردن باز شد
نماینده جان
بیخودی حرفی رو نزن که نمیخواید اجرا کنید
آقای امیرعبداللهیان در چند ماه پیش گفت که مشکل حق آبه حل شده
برید سراغ حق آبه ارس
کیهان از تنگه هرمز عبور کرد.تصمیم به حمله به اروپا رو گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
استقرار اف۳۵ اسرائیل در آذربایجان و نیروهای اطلاعاتی آنها در مرز را آنها در رسانه‌های خود چاقو زیر گلوی ایران می‌نامند، تشریف ببرید در کاوش مدیا فیلم رو تماشا کنید.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
درود خدا بر این سردار فرهنگی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
بیخیال
من وسایل مربوط به بستن تنگه هرمز رو برداشته بودم
ای بابا
حالا برای تسخیر اروپا چی برداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
من کیهان رو قبول ندارم!!!! ولی یه چیز رو راست میگه !!!!!!!!!!! وقتی مسئولان بابت تهدید دشمنان به آنها وعده انتقام سخت میدن!!! اگر عمل نکنند!!!!!! آنوقت آنها جسورتر میشن ضمن اینکه مردم هم بی اعتماد تر
شعار امروز چیه؟بگیم مرگ بر کی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
مرگ بر هنه دنیا
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
مرگ بر امریکا و اسراییل جنایتکار
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
از آذربایجان شروع کنیم
هم اسرائیلی ها اونجا هستن
هم با ارمنستان در جنگه
هم داره سفارتش رو تخلیه میکنه
متاسفانه علی اف تحت تاثیر جو این روزها علیه ایران، دنبال بهانه بود برای تعطیلی سفارت آذربایجان.به نظرم‌ نباید اصرار کرد برای ماندنش، در عوض روابط با ارمنستان گرمتر شود و در فردای بهتر شدن اوضاع، ما برای آذربایجان شرط بگذاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
همان جور که واسه عربستان شرط گذاشتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
علی اف بر اساس منافع کشورش تصمیم گرفت
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
ورشکسته هانمی توانند شرط بگذارند.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
داداش
داریم منزوی میشیم
میفهمی یعنی چی
مهم نیست آذربایجان کوچیکه یا بزرگ
مهم اینه که تعداد سفارتخانه ها و یا کنسول گریهای فعال در ایران داره به تعداد انگشتان دست میرسه
میخواد همه رو بدیم به روسیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
متوجه ماجرا نشدی ببم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
بشین بابا که هنوز فرق اذربایجان و ارمنستان و نمی دانی ارمنستان اصلا مگه مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
اتفاقا ٬ برعکس٬ طبق تجربه عربستان بسته شدن سفارت میتواند مقدمه گستاخی های دیگر باشد
نباید مجال ایجاد زمینه های برای گستاخی های جدید به هیچکدام از همسایه ها داد
و این میسر نیست مگر با استفاده از ترکیب اعتدالی بیم و امید و رودربایستی محترمانه اما جدی
حل تمام مشکلات کشور افتاد رو دوش دادگستری آمل.همه مشکلات از آمل تا چابهار از فردا حل میشود
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
خیلی ناراحت نباش مشکل شما حل خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
آقای محمد ،چه جوری حل میشه؟احتمالا پول کافی داری امثال من گرفتارند برای روزمره زندگی درمانده شدن.گرونی
. شده وحشتناک دیگه هیچی درست نمیشه
جناب عنابستانی

کسی که بر صورت مامور اجرای قانون سیلی می زند نمی‌تواند از قانون و مقررات صحبت کند
عنابستانی فقط برو، هر وقت اسمت میاد یاد اون سرباز میفتم، فقط برو.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سر چهار راهها هم دوربین داره و نایست
به تلافی باید سفارت تهران در جمهوری آذربایجان تعطیل شود.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
داداش در تهران اتفاق تروریستی رخ داده
دستاوردهای بی نظیر دولت رئیسی در اقتصاد
دلار 45هزار تومانی
پراید 200 میلیونی
گوشت 430000 تومانی
سکه 25 میلیونی
تخم مرغ 4000 تومانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
پراید۳۰۰*
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
جسارتا پراید ۳۰۰ میلیون شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سید محرومان. خ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
پراید ۲۵۰ تومن شده داداش
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
مردم از تلاش بی‌وقفه دولت برای مقابله و غلبه بر مشکلات اقتصادی با خبر شوند و دستاوردهای فراوان دولت در این عرصه را ببینند تا وسوسه خناسان بیرونی و سیاه‌نمایی پر‌حجم برخی از داخلی‌ها، برای القای نا‌امیدی در ملت، ناکام بماند.
احسان
| China |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
باید از خودت بپرسی کی پراید بیست و پنج میلیونی رو رسوند به صد و پنجاه تومن بعد بیا بگو رئیسی پراید صد و پنجاه تومنی رو کرد دویست تومن. ایضا سکه و تخم مرغ و غیره. علی برکت ا..
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سریع
فوری
انقلابی

هنوز جای علی برکت اله درد میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
چرافکری برای گرونیها نمیشه؟؟؟موادغذایی وحشتناک گرونه
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
خیلی باید ناآگاه باشیم که هنوز از رییسی حمایت کنیم. ایشون بدترین حاکم تاریخ ایران بوده وهست. خوشحالم که رای ندادم. اونایی که رای دادن باید پاسخ گو باشند
وحید
| United States of America |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خلایق هر چه لایق
«مرندی: ...هفته خوبی برای رژیم آپارتاید (صهیونیستی) چه در داخل و چه در خارج نیست.»

یعنی می فرمایید اسرائیل هم دچار زمستان سرد شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
مرندی اکثرا در فضاست .
او باید فضا نورد میشد نه سیاس پیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
نه سه تا از پهپاد های نظامی شون اومده تا داخل سایت مهمات سازی اصفهان و منفجر شده و البته خسارت در حد خرابی ایزوگام بام بوده است!!!!!!!؟
قدرت شیرینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
البته برای بعضیا که به مردم فکر نمیکنن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
برای بعضی ها شیرین نیست برای همه شیرینه! برای همین بشر به نتیجه رسید که قدرت یک جا جمع نشه و تفکیک قوا درست کرد و همچنین مدام العمر بودن قدرت رو هم با احزاب به چرخشی بودن قدرت تبدیل کرد
باکو در حال فرار از پاسخگوئی است۔اینگونه بنظر میرسد که سفارت اذربایجان خانم این معترض را در زمان رجوع به سفارت نوعی بازداشت کرده واجازه خروج به او نداده است۔چون تبعه باکو بوده است۔اینکه اورا اذیت وازاری هم کرده باشند محتمل است۔بعد از مراجعات مختلف پلیس و غیره به سفارت جهت روشن شدن وضع اورا با باکو فرستادند۔پلیس باید مشخص کند که این خانم از کدام مرز وبا چه مجوزی وچه تاریخی خارج شده است۔ همراهی داشته است یا خیر۔مطمئنا این خانم سالها همسر این مرد ودارای فرزندان بزرگ است که همراه او درزمان حادثه در محل بودند۔این فرزندان با مادر خود در تماس تلفنی در این مدت بودهاند۔ایتکه گفته شده است این خانم درسفارت بوده است در مقطع اولیه احتمالا اورا در سفارت نگهداری کردهاند وسپس به باکو فرستادند واجاززه خروج نمی دهند۔شخص مهاجم احتمالا دروغ نمی گوید در زمانهای مختلف وضعیت همسر او متفاوت بوده است۔پلیس باید تاریخ ومرز خروج این خانم را مشخص کند۔تاریخ مراجعه او بسفارت مشخص است۔
روزنامه همشهری اعتراف می کند که هیچ حقی برای نظر مردم قائل نیست و مسئولین نباید دنبال خواسته های مردم رفت!!!!!!!
این موضوع سیلی زدن عنابستانی به مامور نیروی انتظامی به کجا رسید محکومیت عنابستانی چی بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
بیست و چهار ساعت زندان تعلیقی
دویست هزار ریال جریمه نقدی قابل تجدید نظر خواهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
گرفتن مجوز عبور از تمام مسیرهای خط ویژه خودش و

سایر وابستگان و مجلس و بر و بچه های بالا
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سوء تفاهم فرهنگی بوده و سرباز به جرمش اعتراف کرد!!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سرباز اضافه خدمت خورد
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
بعد از تحقیقات فراوان مشخص شد سرباز صورتش را در مسیر دست ایشون قرار داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
در مجلس قانونی تصویب شد که نمایندگان مجلس هر کاری بکنند و هر جا بخواهند بروند هیچکس حق جلوگیری ندارد و متخلف از این قانون به 5 تا 10 سال حبس محکوم می شود.
در پاسخ به کیهان باید گفت همه کشورهای پیشرفته دنیا یا امریکا ارتباط دارند و با مذاکره و مشارکت با اقتصاد قوی امریکا به پیشرفتهای بزرگی رسیده اند. کاش کیهان یک کشور پیشرفته را نام می برد که بدون ارتباط با امریکا پیشرفت کرده است.
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
اینایی که منفی دادند به جای منفی کشور معرفی کنند تا ما هم آگاه بشیم. حتما نمی دانند که چین هم بزرگترین شریک تجاری آمریکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
کشور مهم نیست مهم اینه که امثال شریعتمداری با این حرفا پیشرفت کردند ومی کنند .
دادگستری مازندران اول ادعا کرده که داروخانه عدم ارائه خدمات کرده ولی در دلیل نهایی برای پلمپ این بخش نیامده و تعطیلی صرفا بخاطر عدم رعایت حجاب ذکر شده!
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خلایق هر چه لایق
نتیجه دستور رئیس جمهور به وزیر خارجه در مورد حقابه هیرمند این خواهد بود که افغانها از سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور کوچ می کنند تا اخراج نشوند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
حالا افغانیهای مظلوم مقیم ایران چه ربطی به
تصمیم طالبان دارند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
باید از کل مملکت اخراجشون کنن که روزانه میلیونها لیتر از آب این مملکت را همین افغانیهای ... می خورند اون حق آبه ای که نمی دن یک میلیونیم آبی که افغانیها در این کشور می خورند هم نمی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
این مشکل راه حل فوری ندارد ولی دولت باید انتقال آب از خلیج فارس به این استان به سرعت انجام دهد تا این وابستگی به همسایه تمام شود و استان هم به خود کفایی در آب برسد.
افغانیهای مقیم ایران بخاطر شرایط بد کشورشان اواره شده اند و هیچگونه نقش و گناهی در این مشکل ندارند
کیهان رسما دیگه وقاحت رو به حد اعلی رسونده... نابودی سه میلیارد انسان؟؟؟
مرندی مسئول تحلیل نادرست زمستان سخت اروپا و نافرجامی برجام است و حرفهایش قابل اعتنا نیست.
همشهری نقش مردم در کشور را تعیین کننده نمی داند و نباید پشت سر مردم حرکت کرد!!!! فقط باید به مردم محبت کرد!! حتما منظورش حرف درمانیه!!
درحالی که دولت رئیسی (جمعی از رؤیا پردازان) با انبوهی از وعده و وعیدها با تصمیم سازی جناح اصولگرا در خرداد 1400 سکان دولت را به دست گرفت در همه جبهه های داخلی و خارجی با شکست های فاجعه باری روبرو شده بطوریکه از لحاظ روابط خارجی کشورهای ضعیف مانند آذربایجان. عراق. امارات. افغانستان حالا به خود جرأت داده اند که مقابل ایران صف آرایی کنند و از لحاظ داخلی نیز وضعیت بهتر نیست. کم کم این جناح مانند دور دوم دولت احمدی نژاد بنا را بر
من نبودم دستم بود.....گذاشته وراه خود را که معلوم نیست با چه کابینه ای به سر منزل مقصود می رسد و (چند دولت و چند رئیس دولت دیگر و از همه مهمتر چند سال دیگر از ایران و ایرانی تباه شود) از دولت رئیسی در حال فاصله گرفتن و چرخش است.
گویی منافع ملی و سرنوشت ایرانیان میدان آزمون و خطاست و اینکه این تصمیمات و این سیاست ها چه بر سر کشور آورد هیچ اهمیتی نداشته و ندارد. به هر حال این دولت اگر هم بتواند باقی مسیر 4 ساله را دوام بیاورد در انتخابات بعدی هیچ جای نخواهد داشت و جناح اصولگرا از همین الان به این نتیجه رسیده است.
هشدار مرندی!هردم از این باغ بری می‌رسد!
اینقدر کارشناس کارشناس به ناف امثال مرندی ها نبندید.اینا به اسم پدراشون تو دم و دستگاه پست و مقام میگیرند و اطلاعات و تحلیلشون از اوضاع و احوال ایران و دنیا از بسیاری از مردم کف جامعه کمتر است.امثال اینها چیزی هایی میگویند که بالادستی هاشون خوششان بیاید و با این همه کارشناس مثل اینها این حال و روز کشورمان است.
سلام آقای ضرغامی شما جز چهار درصدی های مملکت هستید کسی که از تمام مواهب سیاسی و اقتصادی کشور بهره مند است و نمی تواند حتی حدس بزند که قشر خاکستری یعنی چه تا چه رسد که از آنان باشد با یک توئیت شما در زمره قشر خاکستری جای نخواهید گرفت
الهام علی اف: اگر یکی از اعضای حراست، مهاجم را خلع سلاح نکرده بود، او به سایر کارکنان و خانواده هایشان هم حمله می‌کرد.
با اسنادی که تا این لجظه منتشر شده، در فرایند درگیری حراست و مهاجم، او خلع سلاح نشده بلکه صرفا به طریقی نامشخص از فضای داخلی سفارت خارج شده.

در ویدئوی منتشره از دوربین شماره 2 (دوربین پیاده رو)، مهاجم حدودا 12دقیقه بعد کلاشنیکف به دست، در حال شلیک به درب سفارت دیده می شود و هیچ شلیکی به سمت بالکن ها و پنجره ها، با هر هدفی که بخواهیم برایش متصور بشویم، صورت نگرفته.
از مرحله ای به بعد که ما جزئیات آنرا نمی دانیم (چون ویدئویی از این لحظات منتشر نشده) در واقع این درب سفارت است که مانع گسترش دامنه ی جنایت مهاجم می شود و اگر او امکان ورود مجدد می یافت احتمالا هیچ مأموری توانایی مقابله با او را نداشت. دقت بفرمایید که در شروع تهاجم، اقدام کنجکاوانه عامل حراست برای کشف علت صدای ناشی از تصادف علیرغم حضور پلیس دیپلماتیک در کیوست منجر به باز کردن درب سفارت شد که به صورت خودکار در حال بسته شدن بود و ورود مهاجم به سفارت را تسهیل کرد.
_________
*نکته: بر اساس اطلاعات موجود، ساعت نمایش داده شده روی تصاویر دوربین های حفاظتی دقیق نیست و ساعت دوربین شماره 2 حداقل نیم ساعت عقب و دوربین شماره 3 بین 5تا 10 دقیقه جلوتر از ساعت واقعی است.

_______________
پیشنهاد: انتشار تصاویر دوربین های حفاظتی شماره 2 و شماره 3 از لحظه شروع حمله تا دستگیری متهم، می تواند تصویر دقیقتری از اتفاقات و توالی حوادث حمله به مخاطبین بدهد.
پاسخ ها
متوهم نباشیم!
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
پروفسور تحلیل گر برتر، تو فیلم ها معلومه یکی از کارکنان سفارت طرف رو میگیره و خلع سلاح میکنه!
آقای ضرغامی حرف های خوبی می زنه ولی ایشون 10 سال رییس صداوسیمابوده و عملکرد ایشون تو ذهن مردم هست . البته هرکسی امکان داره تغییر کنه و باید ازتغییرات در جهت مثبت از هرکسی که باشه استقبال کرد ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
بازآفرین به اقای ضرغامی ماشالله بعضی ها در صد سالگی هم نمیتونن از قدرت دست بکشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
شکسته نفسی میکنه و خودشو لوس میکنه که نازش را بخریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
قبل ترش هم جزو دانشجویان تسخیر کننده سفارت آمریکا و بدبختی های بعد از آن بوده
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
یعنی الان در جهت مثبت حرکت کرده؟
کاش ضرغامی همان مدیر انقلابی و متعهد 10 سال پیش باقی می ماند و برای خوشآیند عده ای خود فروختۀ غربزده اینطور ایمان و تقوا و حیثیت 60 ساله خودش رو به باد نمی داد. آدم اینطور افرادی رو می بینه اونوقت می فهمه چرا بهترین دعا اینه که خدایا ما را عاقبت بخیر بفرما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
هرکی حرف جنسی و از فحشا تعریف کنه حرف خوب ک مثبت میشه؟
ضرغام توروخدا بیا کاندید بشو. رای من فقط برای توست.
هر مغازه تابلو داروخانه داشت که داروخانه نیست! چندتا شامپو و لوسیون و قرص و کپسول تقویتی دارند خدا تومن. برای فروشش به فقط بعضی مشتریها به این حربه کشف حجاب نیاز دارند
داروخانه های درست و حسابی طیف گسترده مراجع دارند که گرفتار دوا درمانن و دنبال دارو. حوصله کشف حجاب بازی ندارن. بنابراین کارکنان هم شغل و محل کارشان را جدی می گیرند و حجاب معمول را دارند.
فساد گسترده اداری کشور را فرا گرفته انچه عیان است چه حاجت به بیان است
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خلایق هر چه لایق
محمد رضا باهنر دبیر انجمن اسلام مهندسان و متحد قدیمی نسل اول رهبران موتلقه اسلامی که سالهای نایب رئیس مجلس نیز بود. روز گذشته گفت:از نیمه دهه هشتاد به بعد حواسمان پرت شد. دولت وقت (احمدی نژاد) مسئله هولوکاست را مطرح کرد بعد هم گفت که قطعنامه‌ها کاغذ پاره است. ما حواسمان نبود و از نتایج این حرف ها غفلت کردیم و نتوانستیم نتیجه را حدس بزنیم. دنیا را ‌ترساندیم درحالیکه باید به دنیا می گفتم که ما اهل درگیری نیستیم. متأسفانه از دهه هشتاد به بعد بعضی وقت‌ها ما خودمان یعنی بعضی از مسئولان خودمان "ایران هراسی" را راه انداختیم. عوض اینکه آب بریزیم روی آتش، بنزین روی آتش ریختیم. در خیلی از کشورها مواضع سیاسی و مسائل مهم امنیتی کشور توسط کسانی مطرح می شود که یا وزیر خارجه اند، یا رئیس جمهور. اما در کشور ما فرماندهان نظامی اعلام موضع سیاست خارجی می کنند.
واقعا اگر کلاه خودمون رو قاضی کنیم باید به خشم کشور آذربایجان توجه کنیم، مسئولان میگویند برای حفاظت از سفارتخانه‌ها فقط یک سرباز بدون اسلحه داخل دکه نشسته است،آیا واقعا معنای حفاظت این است،اگر همین اتفاق برای سفارتخانه ی ایران خصوصا در کشورهای اروپایی می افتاد آنها را به سهل انگاری متهم نمی کردید.
من از طرح مولد سازی و ابعادش چیز زیادی نمیدونم ولی وقتی میگویند یک سازمان تحقیقاتی اینقدر زمین در منطقه یک داره یا فلان وزارتخانه همچین امکاناتی رو در اختیار داره، نمیدونم چرا حالم بد میشه! آخه ما یک‌ روزی اینقدر کشور ثروتمندی بوده ایم که سازمانهای حاکمیتی همچین سرمایه‌هایی داشته اند و حالا برای گذران امورات و پرداخت بدهی ها مجبور به فروش املاک و دارایی های خود ولی به اسم «مولد سازی» میکنند. مطمئنا این عناوین در اصل موضوع هیچ تاثیری نخواهد داشت و فقط قسمت سقوط اقتصادی پیش میرویم.
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خلایق هر چه لایق
من از طرح مولد سازی و ابعادش چیز زیادی نمیدونم ولی وقتی میگویند یک سازمان تحقیقاتی اینقدر زمین در منطقه یک داره یا فلان وزارتخانه همچین امکاناتی رو در اختیار داره، نمیدونم چرا حالم بد میشه! آخه ما یک‌ روزی اینقدر کشور ثروتمندی بوده ایم که سازمانهای حاکمیتی همچین سرمایه‌هایی داشته اند و حالا برای گذران امورات و پرداخت بدهی ها مجبور به فروش املاک و دارایی های خود ولی به اسم «مولد سازی» میکنند. مطمئنا این عناوین در اصل موضوع هیچ تاثیری نخواهد داشت و فقط قسمت سقوط اقتصادی پیش میرویم.
10 متر زمین در تملک بعضی وزارت خونه ها و نهادها مونده برا روز مبادا که بخوان یه کار درست و حسابی کنن، میخوان همینارم حراج کنن، با پول این زمینه کدوم پروژه عمرانی به سرانجام میرسه؟؟ پروژه عمرانی که با پول نفت تموم نشد با هیچ پولی تموم نمیشه فقط از پشت پرده این حراجی ها یه عده نونشون روغن میشه
یعنی هیچ شخصی حتی نمیتونه از اکثریت مردم ایران را حتی در حرف خشنود کنه! والا مردم ایران مردم خوبی هستن و ضد حکمت هم نیستن ! ولی خواهشا این نباشه که بگن همه لال وکور باشن! ضرغامی و.......خیلی های دیگه که در جایگاه‌های خاصی هستن واقعا دوست ندارن ملت کر و کور وسال باشن که خیلی هم اخلاقیست
سفارت باگو دیگر چه صیغه ایه؟ هنوز یاد نگرفتین عنوان تیتر را بزنید سفارت آذربایجان،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سفارت باکو یا سفارت آران درست هست.
تابناک درست نوشته.
شما برو تاریخ رو بخون
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
ناشناس 11:37 ممالک محروسه قاجار صحیح است نه ایران!ا
شما هم برو تاریخ بخوان
آقای رییسی تو رو جدت قسم به فکر ملت باش ، به فکر سرمایه مردم تو بورس باش طی یک هفته اخیر ۶۳ میلیون متضرر شدم و طی یکسال و نیم اخیر ۷۰ درصد سرمایه به فنا رفت حداقل ۸۰ درصد ملت مثل من تو بورس نابود شدن ،، واقعا چه حماقت کردیم که به اصطلاح سرمایه خود رو در خدمت تولید قرار دادیم اگه همون سرمایه رو عنبر نسا را(فضولات خر ) کرده بودم سرمایه ام ۱۰ برابر شده بود ،
وقتی مسولان رو میبنم که چقدر راحت روی مبل ها لم میدن و نیش آنها تا بناگوش بازه واقعا دلم میخاد فقط ۱۰ دقیقه میتونستم با شما بدون واسطه ملاقات کنم .
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خلایق هر چه لایق
بابا این شریعتمداری را ول کنید
تمام افاغنه باید از ایران اخراج شن

حتی یکیشون هم برای موندن زیاده
آقای زاکانی تو که تعداد رای هایت به ۵۰۰ هزار تو انتخابات ریاست جمهوری نمی‌رسید لطفا صحبت از مردم نکن ،
تیم مذاکره کننده بیسواد که امثال مرندی تئوریسین آن باشه باید هم فاتحه برجام خونده میشد ، چرا حسین شریعت مداری مراسم ختم برجام رو برگزار نمیکنه ، شک نکن اصلاح طلبان نه تنها اشتیاقی برای امضای برجام در دوره ابراهیم کمر ملت شکن ندارن ، بلکه بی‌صبرانه منتظر ختم برجام و دلار ۳۲۰ هزاری هستند خورداری امروز ربع سکه ۱۶ میلیون معامله شد یعنی سکه ۵۰ میلیونی تا آخر سال قابل رویت است ، فرار سرمایه سونامی وار داره صورت میگیره ؟؟ تا هنوز ۲۵ سال نشده اسراییل رو نابود کنید که داره ملت زیر بار تورم نابود میشن
وللله قسم آقای رییسی ، اگه از شرم بمیریم رواست وقتی میبینم زن بلوچ در سرمای زمستان در صف نفت سکته میکنه و جان میده ، به همون مظلومیت حسین اگه من مسئول میبودم آرزوی مرگ میکردم . غیرت ما کجا رفت,
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خلایق هر چه لایق
پنج ملیون افغان در ایران اگه هر کدومشون روزی یک لیوان اب بخورن هم زیاد ه حالا که آب نمیدن بیرونشون کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
خیلی بیشتر از 5 میلیون هستن در واقع تعداد افغانیها در ایران بیشتر از خود افغانستان است
آقای رییسی من موندم تو چرا وزیر به مجلس معرفی میکنی ، حسین شریعت مداری رو بگذار وزیر همه کاره ، بره تو دهان استکبار بزنه ، با اون تیک های عصبی ، او روزی نبست که برای همه تعیین تکلیف نکنه ؟؟ آقای ش یعت مداری هر حرف و سخن شما هزینه برای نظام و رهبری داره؟؟
دست پا زدن کیهان و فارس و تسنیم و... در باتلاقی که خود بانی و باعث آن شدن و سناریوی نابودی برجام رو از قبل نوشته بودن واقعا جالبه ، هر روز دنبال یه متهم می‌گردن، یه روز کریمی ، یه روز فرخی مراد، یه روز مولوی ، یه روز خاتمی ، یه روز روحانی ، یه روز قبر رضادشاه ، یه روز نوه رضا شاه ، اخه یکی نیست به این عزیزان بگه تمهمدارگان قدرت و ثروت کشور که دست شماست, روحانی که گفت من بدون تعامل سازنده با دنیا یه روز هم حاضر نیستم باشم و ۸ دفعه استعفا داد که خود شما او رو تهدید به استخر فرح کردین ، حالا که تمام ارگان قدرت دربست در خدمت شماست چرا دنبال بهونه هستید ؟؟؟ کار با سفسطه گری درست نمیشه و شک نکید تمام کسانیکه توصیه به عقلانیت میکنند دلشان برای کشور و نسل سوخته میسوزه .
تعطیلی سفارت آذربایجان احتمالا نقطه آغازین تعطیلی دیگر سفارت خانه ها نیز باشد.
دادگستری: پلمب یک واحد داروخانه در شهرستان آمل به‌خاطر کشف حجاب‌

هر دم از این باغ بری می رسد؛ عناب تازه تر و بهتری می رسد.
از وعده بهبود روابط با همسایگان چه خبر آقای رییس‌جمهور ؟
ان شالله تا ۱۷ روز آینده خبرهای بسیار مسرت بخشی خواهید شنید
مسافری داریم که جهان رو سراسر عدل خواهد کر د
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
باشه
بدون شک رهنمودهای هوشمندانه کشور ما رو یکی از بزرگترین قورت ها ی منطقه خواهند کرد و بزودی پول ملی سومین پول ارزشمند جهان خواهد شد ، صبر کنید سحر نزدیک است ،، گرانی سکه و دلار زیاد مهم نیستند مهم صبر و استقامت ما ملت فهیم هست که چهل سال مقتدرانه د ر ب ابر استکبار جهانی ایستاده ایم . و اسرائیل رو در جهان منزوی کرده ایم ،
حیف بیت المال که داره تو شکم یه عده مفت خور میره
حداقل نصف وزارتخانه ها و نهادها بود و نبودشون فرقی نمیکنه چرا که ۹۰ درصد کارها توسط دفتر پیشخوان صورت میگیده
دستاوردهای حوزه ها ور زمینه پیشرفت کشور در این مدت چه بوره
واقعا نیاز به روشنگری برای تنویر افکار عمومی هست ،
سالیانه حدود ۴۰۰ همت خرج میشه باید هم دستاورها قابل رویت باشه
این حقه بندی واقعا بازی با آتش خشم فرهنگیان هست جناب وزیر
آقای رییسی نگذار آتش خشم فروخفته ملت شعله ور شود ، نابودی بورس اعصاب و روان جامعه رو به هم ریخته ، تورم ساعتی امان مردم رو به بریده ،گفتی سکه و دلار کاهشی میشه ربع سکه ۸ میلیون بالاتر از قیمت فعلی معامله شد لطفا بیدار شو
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خلایق هر چه لایق
آقایان مسئول مردم کشور ۸۰ میلیون نفر هستند نه آن چهار نفری که خیلی شیک و مرتب شده و از هزار فیلتر جلوی شما نشسته اند و شعار حمایتت میکنیم می‌دهند، مردم کشور آن کارت خوابهای میدان شوش هستند ،
مردم کشور جوانان درگیر فقر و فساد و طلاق هستند ،
مردم کشور دختران دم بخت هستند که از سن ازدواج آنها گذشته ، مردم کشور کسانی هستند که به نون شب محتاج اند
، مردم کشور آن زن بلوچی هست که در صف سکته میکنه
، مردم کشور آن کولبری هست در سرمای کوهستان جان میدهد
امید است که امثال زاکانی مردم واقعی رو ببینند نه جماعتی که با ساندیس ، هم حاضر بشن برای تو هورا بکشن
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خلایق هر چه لایق
مگه آدم قخطی که هرچند وقتی اسم عنابستانی را میآرید و ملت را به یاد رفتار زشت و کریه این مردک و بی توجهی مسئولین مربوطه به این تخلف آشکار میاندازید .
رفتار این مردک موجب نفرت ملت شده و متاسفانه مقامات مسئول هم با بیتوجهی به این مشکل موجب مکدر شدن دل ملت شده اند پس خداقل نام این ننگین را نیاورد تا شاید دلهایمان ارام بگیرد .
نماینده مجلسی تهدیدمیکنندکه اگرطالبان حقابه ماراندهدتمام اتباع پناهنده افغان راازکشورمان اخراج میکنیم ماکه زورمان به طالبان که قلدروزبان نفهمند نمیرسد ولی به پناهنده فراری ازدست ظلم آنان بکشورمان که میرسد یعنی هرکه زورش بهرکه برسدبایددمارازروزگارش درآرورد مخصوصاًوقتی هردو هم دینیم چه بایدگفت درضمن اگرماافغانهارااخراج کنیم طالبان خوشحال میشوندکه حالا که دستشان به آنها میرسدخوب تنبه شان کنندودق دلی خودشان راخالی کنندوازماهم ممنون میشوند
ما دارو میخواهیم دادستان
ما با حجاب کاری نداریم
مهم نیست آنکه نسخه ما را میپیچد روسری دارد یا نه
دارو مردم رو آجر نکنید
مردم را به سختی نیندازید
سفارت "باکو" در ایران امروز تخلیه می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از کی تا حالا یک شهر یا ایالت میتونه تو یه کشور دیگه سفارتخونه داشته باشه؟

چرا هیچکسی بر نوشتار نظارت نمی کنه؟
اگر من مخاطب ایراد املایی یا انشائی داشته باشم خیلی مساله ای نداره ولی وقتی یک رسانه تو نوشتارش ایراد داره، این فاجعه است چون اون ایراد رو تو جامعه مخاطبینش گسترش میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
موافقم با شما
باید نوشت سفارت بادکوبه و یا اران
در فاجعه درگذشت زن ۵۳ ساله در فنوج باید برای جلوگیری از تکرار این کاری کرد:
اول فورا مسوول مربوطه برکنار شود چون هیچ سازکاری برای نوبت دهی اتخاذ نکرده بود تا از تشکیل صف در خیابان و سرما جلوگیری شود و این را اعلام کنید تا بقیه مسوولان به خودشان بیایند.
در مناطق محروم و دور از مرکز، مدیران محلی برای خودشان بخشنامه من درآوردی اعلام می کنند تحقیق کنید آیا اعلام کرده اند خود فرد می بایست شخصا در تحویل سوخت حضور یابد یا خیر. اگر چنین است مدیر خاطی مجازات شود.
سوم. افراد ناتوان شناسایی شوند تا سوخت به در خانه تحویل داده شود.
در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم وزارت عریض و طویل نفت توانایی مدیریت یک شبکه توزیع در مناطق فاقد لوله کشی گاز ندارد!؟
یاد بگیرید بنویسید سفارت آذربایجان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سفارت باکو یا اران درست هست
واقعا متاسفم برای مقابله با طالبان که خودشون دشمن مردم افغانند شهروندان افغانی تهدید میکند چقد عزت چقد قدرت فکر کردم طالبان تهدید میکنید اصلا همه افغان ها را بکشیدمگه ناراحت می شوند طالبان
سلام تابی جون .
خواهشا" یه آدم با سواد و با تجربه رو که قیافش شبیه خاندوزی یا مخبر هست یواشکی بدون اینکه کسی بفهمه بفرستید تو کابینه دولت . الکی بگید این آقای مخبر یا خاندوزی هست .
شاید فرجی بشه مملکت از این اوضاع اسف بار بیاد بیرون .
کار خودروسازها از تولید کم و عرضه کم و قیمت نجومی و کیفیت بسیار پایین ،انقدر مشهود است و نمایندگان وسایر ارگانها آنقدتر راحت از کنار این همه تخلف میگذرند که هر احتمالی به ذهن آدم میاد
ضرغامی در واکنش به برخی انتقادات: در ۷۰ سالگی مناسب رئیس جمهور شدن نخواهم بود
اقا دمت گرم ولی سن و سال مهم نیست سواد و دانش و دیپلماسی سیاسی مهم است
اصلا اذربایجان نباید در ایران سفارت داشته باشد. اذربایجان بخشی از ایران است که با توطئه غربی ها توسط روسیه تزاری اشغال شد و بعد هم مستقل شد. بخش عمده قفقاز خاک ایران بوده است و باید به ایران برگردد. علی اف هم پاسخ گستاخی ها یس را دریافت می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
اول تکلیف ارمنستان را که کمتر از سه میلیون جمعیت دارد ،مشخص کنید بعد نوبت تزربایجان میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
ارمنستان 2 میلیون جمعیت داره
چرا فقط افغانستانی های مقیم سیستان، کل افغانستانی ها باید اخراج شوند
مثلا این مرندی بر اساس کدام سابقه و توانایی در امور دخالت می کند .
همشهری هم داره تبدیل میشه به کیهان
سوئیفت بانکی ایران و روسیه متصل شد روسیه هم همانند ایران تحت تحریم های شدید است از کجا این ارتباط برقرار شده اصلا خود زوسیه به سوئیفت متصل نیست اونوقت می فرمائید به سوئیفت روسیه بازی کردن با کلمات و اینگونه ویراستاری با کلمات مشکل اقتصاد را حل نمی کند سوئیفت با تحریم ها و از همه بدتر با fitf که بشدت از دورن همین شورای تشخیص مصلحت قلع و قمع شد ارتباط دارد تا تحریم ها برداشته نشود و قوانین مرتبط با پولشوئی مرتفع نشود سوئیفت همچنان بر روی بانک های کشور و معاملات بین المللی بسته است . حتی خود بانک های روسیه و چین حاضر به مبادلات رسمی با ما نیستند تا چه برسد به اینکه رسما این ارتباط برقرار بشود.
این اقای عنابستانی اگر در مجلس نبود جرات میکرد به گوش مامور حکومت سیلی بزند .. جرات نداشت او پشت صندلی های مجلس پنهان شده بود حالا هم اظهار نظر میکند . تا سرنوشت ان سربا ز مشخص نشود تو حق صحبت از طرف مردم نداری .
سربازهای ایران زمین سالها در جنگ و نابودی دشمن خارجی تلاش کردند راستی زمان جنگ چند ساله بودی
کسانی در رسانه هایی مانند همشهری قلم می زنند که با ظاهرسازی و یک شبه شده اند نظریه پردازمثلا انقلابی!سخنان ضرغامی چنان روشن و واضح است که اصولا نمی توان غیر از آن متصور شد،اگر اندکی دموکراسی و فرصت اظهار نظر برای اکثریت وجود داشت اقلیت مرتجعی که پشتوانه های مشخصی دارند اینگونه زبان درازی نمی کردند،هر جا هم کسی پیدا می شود که ذره ای کار رابهبود بدهد این کاسه های داغ تر از آش صدایشان بلند می شود.
بازدید کمسیون امنیت مجلس از محل انفجار ،لزومی ندارد این کار انجام شود نفوذی ها زیاد است چرا این کارها را می کنید چند سال پیش هم برخی از نمایندگان از نطنز بازدید کردن و آن انفجار عظیم اتفاق افتاد من نمی گویم نمایندگان ... ولی بازدید از مراکز حساس و نظامی فقط و فقط بایستی مختص نظامیان و متخصصان خاص باشه
آقای خاندوزی ، گویا به بد جور کفگیرتان به ته دیک خورده
میخواهید زمین یک موسسه ۶۰ ساله را بگیرید و آپارتمان سازی بکنید شما هم مثل بانکها ملاک بشوید.
این است راه حل شما تخت عنوان مولد؟!!!! در آنجا که قادر نیستید کارخانه بزنید
پس اگر خیلی بفکر مردم هستید بودجه بدهید و همان جا پروژه تعیین شده ۶۰ سال قبل را اجرا کنید
سیما، فرهنگسرای و و تئاتر و کتابخانه کودکان را پیاده کنید
درست است که شما فقط به پول فکر میکنید ولی بعنوان یک وزیر باید بدانید که بالاترین وظیف تمامی وزارت خانه ها و دولت‌ها کمک به فرهنگ و فرهنگ سازی است نه آپارتمان سازی
ضرغامی درست میگه..خیلیها هستن مثل ضرغامی فکر میکنن ولی تریبون ندارن.صدای چندنفر بلندتره
ضرغامی درست میگه..خیلیها هستن مثل ضرغامی فکر میکنن ولی تریبون ندارن.صدای چندنفر بلندتره
راه نزدیک شدن به مردم پشت سر مردم حرکت کردن نیست، محبت کردن و رابطه صمیمانه با آنهاست.محبت پیکشتان !ظلم نکنن ما به حساب محبت می گذاریم.باید به خواست ملت اهمیت دهید
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خلایق هر چه لایق
نماینده مجلس: اگر طالبان حقابه سیستان را ندهند، تمام اتباع افغان از سیستان و بلوچستان اخراج می‌شوند/ از تمام ایران افغانیها را اخراج کنیدباعث همه مشکلات ایرانیها مثل بیکاری کمبود مواد غذایی کمبود مسکن قاچاق مواد مخدر و جرم جنایت هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
شما برو میدان کتاب سعادت آباد یا شهر زیبا یا ورامین و پاکدشت و شهرک نفت و ... ببین چقدر افغان دارن بیکار و علاف می چرخند !
اینها اگر از بیکاری گرسنه شوند چکار می کنند ؟
نماینده محترم اعتراض به حرف امام جمعه نکن نظر اکثر مردم همین است شما در مجلس از رانت استفاده می کنید و حتی حقوق و سایر هزینه های مجلس هدر دادن بیت المال است؟حتی از پیگیری مصوبات خودتان هم عاجز هستید!مثل قیمت های شهریور 1400 -مثل گران نشدن دارو - مثل قیمت خودرو و........
پاسخ ها
saeed
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
داداش سلام عالی گفتی .به این به ظاهر نماینده بگید فیش حقوق دریافتی ماهانه خودشو و نمایندگان دیگر مگه قرار نبود اعلام شه وشفاف سازی بشه پس کو.میدونی همین نماینده ماهانه بالای صدمیلیون تومن حقوق میگیره حالا مزایای دیگه به کنار
حمله به اصفهان با جراغ روشن پهباد از عجایب است
جناب خاندوزی اداره کل اتباع ومهاجرین خارجی استان البرز در کیلومتر 7 جاده قدیم نبش بلوار گلها اردوگاهی دارد که فقط در آن کار اداری انجام می شود این اردوگاه حدود 10 هزار متر وسعت دارد و 7 یا 8 سوله بزرگ دارد که اگر استفاده درست از آن شود می شود برای 200 نفر شغل ایجاد کرد . نیاز اداره اتباع بیشتر از 500 متر ساختمان نیست ( اردوگاه سلیمانخانی) لطفا پیگیری کنید
تنها هنر مرندی اینه انگلیسی صحبت می کنه نظراتش غالبا اشتباه و غیر منطقی است
اقای ضرغامی ،زگهواره تاگور منصب بجوی رابرای چه اختراع کردن یه نگاه به دوروبرت نگاه کن میبینی درعنفوان جوانی هستی ،سن یک عدده
طالبان که هنوز کرسی سازمان ملل نداره داره به ایران زور میگه.
الان در آلمان تظاهرات می کنند که نباید تانک به اکراین داد آیا در ایران این چیزها امکان دارد
تابناک درست گفتی

سفارت باکو یا سفارت آران

سپاسگزار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
تو خوشحال باش و از صف مرغ برامون کامنت بذار، ما راضیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سفارت آزربایحان و آران بخشیی از آزربایحان میباشد آقای ناشناس نمیدانم چرا اینقدر به آزربایجان حساس هستی ؟ و ارمنستان غاصب را دوست خود میدانید
جناب خاندوزی
تمام وزارتخانه ها و اغلب موسسات در سواحل شمال هتل های بزرگ آنچنانی برای استفاده پرسنل خود دارند
جالب اینکه برای دسترسی 80 میلیون ایرانی از سواحل شمال فقط راههای معدود باقی مانده
چرا از جیب ملت باید برای پرسنل فلان اداره امکانات خاص و ویژه فراهم بشه ؟
نمی شه همه ی مردم از حقوق و دستمزد خود برای مسافرت هزینه کنند ؟ به هتل و ویلا بروند یا چادر بزنند ؟
کدام کشور متمدن دنیا را دیده اید که بیمارستان و هتل اختصاصی برای پرسنل یک اداره داشته باشند ؟
مردم عادی که کارمند دولت نیستند چطور مسافرت می روند و چطور درمان می شوند ؟
این همه تبعیض را پایان دهید
آقاي نماينده اگه امام جمعه درست نميگه چرا بنفع مردم جهت قيمت كذايي خودرو اقدام نميكنيد؟چرا براي واردات خودرو با قيمت مناسب اقدام نمي شه؟ خون مردم رو دو خودروسارتوشيشه كردند.
۱۲ میلیون افغانی ساکن ایران به این خبر اخراجشان از ایران کلی خندیدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
اینها 20 میلیون نفرند با زاد و ولدی هم که دارن بزودی ایرانیها در اقبیت قرار میگیرن
آقای ضرغامی شکسته نفسی میفرمایند. وگرنه که خود ایشون هم خوب میدونند که در جمهوری اسلامی سن فقط یک عدد هست و عشق به خدمت باعث شده که برخی از مقامات تا 90 و بیشتر هم به کار خودشون ادامه بدن!!
آقای خاندوزی با فروش اموال بیت المال به نتیجه خاصی نخواهید رسید همانگونه که با نامدیریتی در بحث منابع آب الان به فلاکت افتادیم. گدا، با روشهای گدامآبانه، گداتر می شود. سازمان تحقیقات کشاورزی اسطوره تحقیقات در امنیت غذایی است با فروش زمین ولنجک دردی از نامدیریتیهای دیگرتان دوا نمی شود.
طعم شیرین عدالت!!!
چرا عاملان بورس وازبین بردن اموال مردم دربورس را رها کردید .انها باید محاکمه واعدام گردند علی برکت الله
احترام رو یاد بگیرید
سفارت باکو چیه؟
نمی‌تونی بگی سفارت جمهوری آذربایجان
چشم‌ها رو باز کنید، آیا به اندازه کافی دشمن‌تراشی نکردید؟
اصلا فکر می‌کنید؟
ایران باید برای حادثه تروریستی سفارت آذربایجان از دولت و ملت آذربایجان عذرخواهی کرده و در تحقیقات مشترک با فرستادگان کشور آذربایجان دلایل واقعی و کسانی که احتمالا پشت این قضیه هستند را شناسایی افراد دخیل در این ماجرا را محاکمه نماید.
آوازخوانی زنان صد در صد حرام است
اقای ضرقامی تو به خدا بیا رٸیس جمهور بشو؟قبلی ها امدن کار خودشان را کردند توهم بیا تمامش کن؟؟
افغانیها بدون جنگ وخونریزی ایران رو فتح کردند عمرا اگه بتونید یه نفروشون رو بیرون کنید اونا شمارو ومارو بزودی بیرون میکنن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی