بازدید 58002
سه هزار و صد و بیستمین بسته ویژه خبری «تابناک»

سید حسن خمینی: نمی‌شود زندگی مردم را با استخاره پیش برد / ۲۰۹ دشت در کشور بیش از ۱۸ سانتی‌متر فرونشست دارند/نوید محمدزاده: درباره ممنوع‌الکاری هیچ چیزی رسما به من اعلام نشده / هشداری که مهدی تاج را نگران کرد/ بیش از ۱۰۰۰ خودرو خارجی در مزایده مهر ماه دولت/ تهران در صدر تخلف پزشکان در زمینه عدم نصب دستگاه کارتخوان

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: مهاجرت دانش‌بنیان فرزند معاون رئیس‌جمهور/ وزیر ارشاد: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور باید حول مساجد و در تراز انقلاب صورت گیرد /فرماندار همدان: ۲۵ نفر در اعتراضات آب دستگیر شدند / اتهام حمله سایبری ایران به آلبانی مضحک است و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ 08 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

مهاجرت دانش‌بنیان فرزند معاون رئیس‌جمهور
انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در مورد سفر فرزندش به خارج از کشور در توئیتی توضیحاتی ارائه داد. خزعلی نوشت: گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت فرزندان خویش می‌ایستادند و صراحتا از مهاجرت و زندگی آن‌ها در خارج از کشور دفاع می‌کردند. اما امروز... برخی با ذوق زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند؛ در حالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور بازمی گردد. هرچند ایشان متاهل و مستقل است، هرگز قصد مهاجرت نداشته اند. بی شک بسترسازی برای تقویت فعالیت‌های دانش بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت‌پذیری است. اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های دولت وفادار بوده و خواهند بود.

تاج: شاید در جام ملت‌ها، نکونام سرمربی تیم ملی باشد
فدراسیون فوتبال در نظر دارد بعد از مسابقات جام جهانی و پیش از حضور در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، جواد نکونام را به عنوان سرمربی و کارلوس کی‌روش را مدیر فنی تیم ملی انتخاب کند. بعد از معرفی کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، نام جواد نکونام به عنوان یکی از گزینه‌های دستیاری او در این تیم مطرح شد. نکونام که سابقه کاپیتانی و حتی دستیاری در تیم ملی ایران در دوران کی روش را دارد، این فصل سرمربی تیم فولاد خوزستان است؛ با این حال این باشگاه تاکنون با جدایی این مربی مخالفت کرده است. مشکل حضور نکونام در تیم ملی احتمالاً برطرف می‌شود، ولی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری امروز خود خبری مهم و جدید را اعلام کرد. وی گفت: در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت‌ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی. صحبتش را داشتیم. رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: البته برای نکونام همچنان در حال رایزنی هستیم تا اتفاقی رخ بدهد. اگر فردا خبری شنیدید که نکونام به تیم ملی نمی‌آید تعجب نکنید، ولی انشاءالله مشکل حل می‌شود.

وزیر ارشاد: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور باید حول مساجد و در تراز انقلاب صورت گیرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از سیاست‌ها و شعار‌های اصلی فرهنگی دولت سیزدهم، توجه و بازگشت به مساجد است که این موضوع را از طریق کانون‌های فرهنگی و هنری دنبال می‌کنیم. محمد مهدی اسماعیلی عصر پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی آبادان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با تغییرات جدیدی که در کانون‌ها فرهنگی هنری صورت گرفته بناست این کانون‌ها را بسیار فعالتر از گذشته کنیم. وی افزود: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی هنری در کشور باید حول مساجد و به عنوان کار‌های عمیق، ماندگار و در تراز انقلاب اسلامی صورت گیرد و همین رویکرد در خوزستان نیز دنبال خواهد شد. اسماعیلی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی در یکسال گذشته برنامه‌های مناسبی در نظر گرفته شده بود ادامه داد:با پیگیری و موافقت رییس جمهور و هماهنگی استاندار خوزستان اجرای برخی پروژه‌های فرهنگی را در دستور کار دادیم.

سید حسن خمینی: نمی‌شود زندگی مردم را با استخاره پیش برد
سیدحسن خمینی: باید در روش‌های خود عاقلانه عمل کنیم. برای وصول به هدف باید به آنچه لازم است مجهز شد. نمی‌شود انسان چشمش را به روی علم روزگار خود ببندد. در امور عامه عقلانیت عملی لازم است. یعنی باید هدف و وسیله متناسب داشته باشیم و بهترین و کم هزینه‌ترین راه را انتخاب کنیم؛ لذا امام برای حرکت‌های سیاسی استخاره نمی‌کند. زندگی مردم را نمی‌شود با استخاره پیش برد. شب عملیات یکی از فرمانده‌ها به امام گفته بود یک سرکتاب باز کنید. امام گفته بود کارتان را بکنید و به خدا توکل و توسل داشته باشید. این استاد دروس خارج حوزه علمیه تصریح کرد: در عمل به وظیفه ما موظف هستیم به تمام قواعد علمی روزگار خود مسلط باشیم و به خرد جمعی بشریت توسل بجوییم. امیرالمومنین علیه السلام برای خدا جنگید، اما سپاه را بدون آرایش نظامی روزگار خود به جنگ نفرستاد. قواعد علمی روزگار خود را رعایت کرد.

۲۰۹ دشت در کشور بیش از ۱۸ سانتی‌متر فرونشست دارند
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: از مجموع ۳۰۹ دشت کشور، ۲۰۹ دشت بیش از ۱۸ سانتی‌متر فرونشست دارند و این مساله اهمیت آبخیزداری را دو چندان می‌کند. محمدحسن نامی شامگاه ۱۶ شهریورماه در نشست بررسی آخرین اقدامات انجام شده در خصوص جبران خسارات سیل و زلزله در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کشور ایران در مباحث پیشگیری، آمادگی و پاسخ به بحران دارای استعداد و توان مطلوب است، اظهار کرد: در حادثه سیل اخیر ۸۲ نفر تلفات جانی در کشور ثبت شد که باتوجه به بارش‌هایی که با حجم کمتر در کشور‌های غربی مانند آلمان رخ داد، بسیار کمتر بود و تلفات در این کشور‌ها چند برابر است. معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران  در ادامه با اشاره به اهمیت آبخیزداری در کشور برای جلوگیری از خسارات سیل، گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ملی برای انجام عملیات آبخیزداری در کشور درخواست شده است.

نوید محمدزاده: درباره ممنوع‌الکاری هیچ چیزی به صورت رسمی به من اعلام نشده
نوید محمدزاده در نشست خبری «شب داخلی دیوار» ساخته وحید جلیلوند در جشنواره ونیز به حواشی ایجاد شده در مورد ممنوع الکاری خود توضیح داد. نوید محمدزاده گفت درباره ممنوع‌الکاری هیچ چیزی به صورت رسمی به من اعلام نشده و در حال بازی در سریال «آکتور» هستم.

فرماندار همدان: ۲۵ نفر در اعتراضات آب دستگیر شدند
فرماندار همدان از دستگیری ۲۵ نفر در اعتراضات همدان خبر داد و گفت: ۲۰ تن از این افراد، ساکن استان همدان نبوده و با حضور در همدان قصد ایجاد رعب و وحشت و نارضایتی بین مردم را داشتند. به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمدعلی محمدی پنج‌شنبه ۱۷ شهریورماه در جلسه مشکلات آب شرب همدان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به سوءاستفاده معاندان و منافقان از مشکل آب شرب همدان، اظهار کرد: در سه تجمع غیرقانونی که صورت گرفت، ۲۵ تن دستگیر شدند که ۲۰ تن ساکن استان همدان نبوده و با حضور در همدان قصد ایجاد رعب و وحشت و نارضایتی بین مردم را داشتند. محمدی تصریح کرد: از ابتدای شکل گیری مشکلات آب شرب همدان با حضور در تمام مناطق مشکل دار بدون واسطه و مستقیم با مردم دیدار داشته و تمام تلاش خود را در جهت حل مشکل انجام دادیم.

هشداری که مهدی تاج را نگران کرد
مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می‌افتد. (تاج اشاره‌ای به اتفاق ذکر شده در نامه نکرد) تاج ادامه داد: متاسفانه بردن بازی به مشهد اشتباه بود به خصوص بازی لبنان که اصلا احتیاجی به امتیاز آن مسابقه نداشتیم. رییس جمهور ما، وزیر کشور را مامور کرد با خاطیان برخورد کند و این یعنی ما مشارکتی در این اتفاق نداشتیم.

اتهام حمله سایبری ایران به آلبانی مضحک است
ناصر کنعانی در این خصوص خاطرنشان ساخت: آمریکا و انگلیس که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران، حتی علیه تاسیسات هسته‌ای، سکوت کرده و حتی مستقیم یا غیرمستقیم از این نوع اقدامات حمایت کرده بودند، فاقد هر گونه وجاهت در وارد کردن اینگونه اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران هستند. به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی سیاسی علیه کشورمان با این بهانه‌های مضحک و با تاکید بر آمادگی کامل کشورمان برای مقابله قاطع و فوری و پشیمان کننده با هرگونه دسیسه احتمالی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که بار‌ها مورد حملات سایبری قرار گرفته، بخش مهمی از تلاش‌های مسئولانه بین‌المللی در مقابله با تهدید حملات سایبری است.

لاهوتی: مجلس به ماجرای طرح صیانت ورود نکند خودش را هتک حرمت کرده
مهرداد لاهوتی، نماینده ادوار مجلس، در واکنش به تصویب طرح صیانت در شورای عالی فضای مجازی می‌گوید: اگر مجلس به ماجرای تصویب طرح صیانت ورود نکند خود را هتک حرمت کرده است.

نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شد
ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی پس از نشست‌های متعدد کارشناسی، نرخ خرید تضمینی گندم در فصل زراعی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ را در مجموع ۱۳ هزار تومان تعیین کرد. این رقم عبارت است از مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گندم، به اضافه هزار و ۵۰۰ تومان یارانه کشت که به کشاورزان پرداخت خواهد شد.

بیش از ۱۰۰۰ خودرو خارجی در مزایده مهر ماه دولت
بر اساس اعلام وزیر اقتصاد، بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو خارجی که از سه سال قبل به دلایل مشکلات قضایی، در امکان گمرکی باقی مانده‌اند، از طریق مزایده سازمان اموال تملیکی واگذار خواهند شد. به نقل از تسنیم،  احسان خاندوزی وزیر اقتصاد اخیرا طی بازدیدی از اداره کل اموال تملیکی استان خوزستان اعلام کرده است: احکام پرونده یک هزار و ۶۲ دستگاه خودرو با همکاری قوه قضاییه صادر و در مزایده رسمی در قالب یک هزار و ۶۲ پارت برای عموم مردم باز می‌شود. امیدوارم تا اواخر مهر ماه این کار نهایی و شاهد اقدامات تحولی بیشتری در حوزه اموال تملیکی کشور باشیم.

نماینده مجلس: با کاهش اعتبار بنزین آزاد، قاچاق روزانه بنزین کم شد
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: از زمانی که اعتبار بنزین آزاد از ۲۵۰ به ۱۵۰ لیتر کاهش پیدا کرد، نه تنها مصرف مردم کم نشده بلکه با جلوگیری از قاچاق بنزین، روزانه حدود دو میلیون لیتر کاهش مصرف داشتیم.  هادی بیگی نژاد در گفتگو با رسانه ملی، با اشاره به تفاوت قیمت بنزین میان ایران و کشور‌های همسایه افزود: پیش از کاهش اعتبار بنزین آزاد، به علت این تفاوت قیمت، باوجود ریسک زیاد، قاچاقچیان به جابجایی بنزین اقدام می‌کردند، ولی حالا با برآوردی که گزارش شده است، روزانه دو میلیون لیتر در کشور کاهش مصرف داشتیم که به خارج شدن بنزین مربوط می‌شود و اصطلاحا سیاست کاهش مصرف غیرقیمتی می‌گویند. وی با بیان اینکه استفاده از کارت بنزین جایگاه دار آزاد است و محدودیتی ندارد، گفت: وقتی کارت سوخت را قاچاقچیان به مناطق مرزی می‌بردند، حجم قاچاق افزایش پیدا می‌کرد.

کاهش ۳۰ درصدی مصرف بستنی به دلیل گرانی

رئیس اتحادیه بستنی، آب میوه و کافی شاپ با تایید خبر افزایش قیمت بستنی، افزود: قیمت بستنی متاثر از نرخ مواد اولیه از جمله شیر، خشکبار و... است. پسته و گردو جزو دو خشکبار اصلی پرمصرف در این صنف محسوب می‌شود؛ از این‌روی نرخ آن‌ها در قیمت نهایی بستنی تاثیر می‌گذارد. وی با اشاره به کاهش قیمت موز در بازار، گفت: بالا بودن قیمت مواد اولیه مصرفی در کافی‌شاپ‌ها به خصوص محصولات وارداتی مانند قهوه به دلیل نوسان‌های نرخ ارز، قیمت نوشیدنی‌های گرم را در این واحد‌های صنفی افزایش داده است. وی با بیان اینکه هزینه‌های صنف بیشتر از درآمد آن‌ها شده است، افزود: افزایش قیمت بستنی و نوشیدنی‌ها در کافی‌شاپ‌ها ۲۰ تا ۳۰ درصد میزان مصرف این خوراکی‌ها را در تابستان امسال کاهش داد و میزان مراجعه مردم به این واحد‌ها ریزش کرده است. /ایلنا

تهران در صدر تخلف پزشکان در زمینه عدم نصب دستگاه کارتخوان
رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پززشکی کشور گفت: سازمان نظام پزشکی کشور همواره به پزشکان توصیه می‌کند بر اساس قانون، دستگاه کارتخوان در مراکز درمانی بویژه مطب‌ها نصب کنند تا بیمار دچار سردرگمی برای پرداخت هزینه‌های درمانی نشود. وی تصریح کرد: عدم استفاده برخی از پزشکان از دستگاه کارتخوان و اجبار به بیمار برای پرداخت نقدی یا کارت به کارت هزینه خدمات پزشکی، تخلف بوده و این مساله در هیات‌های انتظامی سازمان نظام پزشکی بررسی و برخورد می‌شود. وی اظهار داشت: ۹۵ درصد از پزشکان از قانون تبعیت کرده و از دستگاه کارتخوان استفاده می‌کنند، اما برخی دیگر از آن‌ها مشکلاتی را برای بیماران ایجاد کرده و این امر موجب نارضایتی از جامعه پزشکی می‌شود. رئیس زاده با بیان اینکه در تهران بیشترین شکایت‌ها در مورد عدم استفاده از دستگاه کارتخوان در مطب‌ها وجود دارد، تصریح کرد: در مراکز شهرستانها، پزشکان در مطب‌ها دستگاه کارتخوان نصب کردند و شکایتی در این زمینه نداریم، در کلانشهری مانند تهران، بیشترین موارد تخلف دیده می‌شود و واحد نظارت بر درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی به این امور نظارت می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰۲
فیفا خیلی پرو شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
منظورتان تاج خودمان را میفرمایید که پر رو شده ؟؟
4 سال هست بنزین افزایش نیافته درحالی که تورم این 4 سال کم کم 40 درصد بود به جای گران کردن چندبرابر هر سال یک درصدی گران کنید که فاجعه درست نشود هیچ قاچاق کمتر شود و هم نیازی به یارانه آن نباشد
در موردبستنی هم مشخص هست بعد گران شدن حداقل دوبرابری محصولات لبنی مصرف کمتر می شود ولی بعد از مدت کوتاهی دوباره به حالت عادی بر می گردد چون فشار روانی آن عادی می شود برای مردم
انسیه خانم خزعلی چون زیاد حرف میزنی و زیاد برای مردم نسخه میپیچی پس طبیعیه که بیشتر زیر ذره بین مردم هستی.بنابراین حد و حدود خودت رو بدون تا زندگی خانوداگیت برملا نشه.
اقای فرماندار همدان احیانا این 20 نفر مواد مخدر هم مصرف کرده بودن و در جیبشان مواد پیدا کردین یا نه؟احیانا برای این حضورشون از اونور اب دلار و یورو هم گرفته بودند؟؟!!
پاسخ ها
عجیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
اگر به این موضوع شک داری پس حتما ار طرف بی بی سی و انگلیس هستی و پول گرفتی شاید مثلا ۵۰ میلیارد دلار
جناب وزیر ارشاد همین که شما و افکارتان مسجدی هست برای هفت پشت مردم کافیه!!
«هشداری که مهدی تاج را نگران کرد»
هیج خبر امیدوارکننده در مورد فوتبال وجود ندارد. خبر انتخاب خود آقای تاج هم اگر بدتر از خبر تعلیق فوتبال کشور نباشد از آن بهتر نیست. آن زمان که افراد دلسوز هشدار احتمال تعلیق فوتبال را می دادند یک عده به خوش و بش با مسؤولین فیفا دل خوش کرده بودند.
چرا باید فرزندان شما در آمریکا و کشوهای استکباری زندگی مرفه داشته باشن ولی مردم زیر تحریم های این کشورها از بین برن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
اخه اونها ژن برتر هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
میخواست واسه بزن و برقص رای ندی رئیس جمهور بیاری سرکار
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
خوب طرفدار تتلو بودیم دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
ناشناس 14:43که حتی سواد دو سطر درست نوشتن هم نداری مگه خانم خزعلی مشاوره رئیس جمهور بزن و برقصه ؟
هیچوقت کاسبان تحریم نمیتونن تحریم ها رو لغو کنن
استخاره , حالا که شده
باید بنزین یارانه و نیمه یارانه ای و آزاد باشه
مثلا 60 لیتر یارانه ای 3ت و 150لیتر نیمه یارانه ای 7ت و آزاد 10ت
پاسخ ها
عادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
پدر و مادر محترم این ناشناس لطفا قرص های ایشون رو سر وقت بهش بدید.
ایرانپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
خیــــــــــــر، بنزین باید مثلا تا 100 لیتر ماهانه به قیمت یارانه ای باشه و بیشتر از آن به قیمت فوب خلیج فارس. سهم مردم این عصر بیش از صدلیتر آلوده کردن هوا و محیط زیست نیست. واِِلّا چیزی برای آیندگان باقی نخواهیم گذاشت. نه آب و هوا، نه اقلیم، نه معدن و نه نفت و گاز
مهاجرت دانش بنیان و غیره نداره اینکه ایشون فکر می کنن با برچسب زدن دانش بنیان به مهاجرت فرزندشان این مهاجرت تطهیر می شود توهین به شعور مخاطبین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
انسیه خزعلی با زرنگی مثلا !!!!؟؟؟؟

با شعار امسال که واژه دانش بنیان داخلش بود

مثلا مهاجرت خانم زاده شان را مثلا ماستمالی کردن !؟
تاج: شاید در جام ملت‌ها، نکونام سرمربی تیم ملی باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دروغ پشت دروغ ! کی روش با سابقه سه دوره جام جهانی با آن روحیه تبخترآمیز بیاید مدیر فنی تیم ملی ایران باشد !
تاج با یک عده مثل خودش این اراجیف را می بافد و فکر میکند همه ملت هم باید قبول کنند !
خانم‌خزعلی این حناها دیگه‌رنگی نداره
فرزند که برود مادر هم برود!!!
انسیه خانم !
چرا فرزندانتان برای کار دانش بنیان ، میرن آمریکا و کانادا ؟
چرا به چین و روسیه نمیرن ؟!
تازه برای چین حدیث هم داریم !
مسئوللن به مردم میگویند :
مردم !
داد بزنید مرگ بر آمریکا !
آنوقت خودشان فرزندانشان را بدرقه آمریکا میکنند
کار مفید این سید حسن چیه ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
۲۰ دقیقه سخنرانی در سال
توام با سر و صدا و هیاهوی مخاطبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
اندازه بقیشون
بهتر بود ابن حرف ها را سید حسن به هاشمی و روحانی می گفت که با حمایت او سرکار آمدند و همه چیز را تعطیل کردند مسکن مهر مزخرف است مدیر از خارج بیاورید پالایشگاه و نیروگاه برق خوب نیستند چون کثیف هستند فضایی تعطیل اتمی تعطیل رابطه با شرق ممنوع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
عدم‌ رابطه‌ با‌ روسیه‌ کثیف‌ و‌ بستن‌ دکان‌ هسته‌ ای‌ از بهترینها‌ بود‌
ما هم میخوایم بریم امریکا و کانادا اموزش دانش بنیان و فزرند مسئولین برن روسیه و چین و کره شمالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
شاید هم سوریه و یمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
تو باید بری عربستان
با كاهش اعتبار بنزين آزاد ، قاچاق روزانه بنزين كم شد !! ... نماينده مجلس !
---------
بسيار خب ! در اين صورت مي توان براي بيشتر كوتاه كردن دست قاچاقچيان بي انصاف ١٠٠ ليتر ديگر هم كم كرد و پس از آن بازهم براي نا اميد كردن قاچاقچيان از خدا بي خبر ١٠٠ ليتر ديگر هم كسر كرد ! ... و به اين ترتيب روي قاچاقچيان بي وجدان را كم نمود ! ... فكر خوبيه نه ؟
جناب آقای سید حسن عزیز
چرا در دولت منفعل و کم کار دولت روحانی که همه ی اقداماتش در جهت فشار حد اکثری دشمن بود و سر شار از رانت و فساد بود ساکت بودید و حرفی نمی زدید
آیا در پیشگاه ملت فهیم ایران جوابی دارید ؟
۲۰۹ دشت ۱۸ سانت فرو نشست دارد!!!!! خب انتظار غیر از این داشتید؟!!! ظاهرا چیزی که به آن توجه نمی شود "علم" است!!! وقتی که به صورت بی ظابطه اجازه حفر چاه برای کشاورزی صادر می شود و هیچ نظارتی وجود ندارد نتیجه همین می شود!!! کشاورزی بی حساب و کتاب و سنتی کشور ما را نابود کرد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
فقط جهت اطلاع 209دشت فرونشست دارند ولی 18 سانتی متر ماکزیمم فرونشست در مورد اکثریتشان صدق نمیکند
مضحک هم نیست اگر کا ی می کنید پاش به ایستید
حاج خانم !دوره اتهام به این و آن برای توجیه رفتار خود گذشته است !
ببینید به چه روزی ماندیم که نوه بنیانگزار کشور میگوید با استخاره نمیشود مملکت اداره کرد
جناب حاج حسن خمینی ، فعلا که چهل سال است که

مسولان با استخاره بر کشور و مردم حکومت کردند !!!!!!

حالا در مورد نتایج بدست آمده اش ، اختلاف نظرهای بسیار

زیادی بین مسولان که ماشاالله خوب برده اند !!!!

و مردم که متاسفانه و شدیدا باخته اند و هزینه های گزاف پرداخته اند !!!!!

آن جای بحث داشته و دارد !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
اشتباه مثبت دادم
مهاجرت دانش بنيان فرزند معاون رئيس جمهور [ خانم انسيه خزعلي ]
-------------------------------
برادر جان ، بنده نه سر پيازم نه ته پياز ، خدا رحمت كنه اموات شما ، خدا رحمت كنه مرحوم ابوي ما ! آن مرحوم هميشه مي گفت : « از حق تا باطل چهار انگشت است » !!
-- اين به چه معني است پدر جان ؟!
آن مرحوم مغفور چهار انگشت دستش را به هم مي چسبانيد و ما بين چشم و گوشش قرار مي داد و مي گفت كه آنچه با چشم ديدي حق است و هر چه را كه با گوش شنيدي كه معقول نبود و يا آنچه كه آبرو و حرمت و حيثيت مردم را تهديد مي كند باطل است » !! ... رحمت الله عليه !
و ما با چشمان خود ديديم كه جناب مهدي خزعلي برادر خانم انسيه خزعلي چند سال پيش در مصاحبه با
يك شبكه تلويزيوني خارج كشور از خواهرش انتقاد كرد كه خانه اش كه در فلان محله اعيان نشين تهران است
و آن منزل چنان بزرگ است كه بچه اش كه در آن خانه بازي مي كند در اتاق ها گم مي شود ... !! ... باباجان ! خودش گفت ! ... برادرش ... آقا مهدي !!
-- ببخشيد برادر ! شما با چشم خودت ديدي ؟
-- بله اخوي جان ! اسفند يار پسر اوسا ما شا الله خياط اين مصاحبه رو موبايلش ضبط كرده بود و همان موقع به اين و آن نشان ميداد !! ... بيشتر از صد نفر !! .خودم با همين دوتا چشم خودم ديدم !
-- حالا شايد يك خواهر ديگر ايشان بوده ، اين خواهرش كه معاون رييس جمهور بوده ، نبوده !!
-- نميدونم برادر ! ... شايد ... احتمالاً ... ممكنه ... الله اعلم ! حالا من چرا گناه ديگران را بشورم ؟
بله ؟!
من قبلا ضد انقلاب بودم اما دشمنان ایران به قدری فاسد و تا مغز استخوانشون گندیده و فاسده که امروز عاشق نظام کشورمون هستم درود و پاینده باشید حاضرم جونمو بدم در راه مقابله با دشمنان ایران و نظام پاکمون در صورت حمله هرگونه دشمن خارجی سعی میکنم حتما در خط مقدم باشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
تو هم قطعا کاسب تحریمی و عضوی از خانوادت در همون کشورهای به اصطلاح خودت استکباری هست
غدیربرکه ای
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
اشکالت در اینه که متوجه نیستی با خودت چندچندی. همیشه از یکطرف بوم مبوفتی!!! میتونی وسط بوم بایستی و !!! از هیچ طرف نیوفتی آ
کار فرهنگی هنری حول مساجد در تراز انقلاب اسلامی؟؟؟ این که گفتی یعنی چه؟
اخه واسه چی به ما اتهام مضحک می زنین؟
آقای سیدحسن روسای جمهور قبلی هم بااستخاره کشور راهدایت کردند که رزق و روزی مردم به این روز افتاده متاسفم از حرفهای نسنجیده شما
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
شاید دولتهای قبلی با استخاره مملکت را اداره میکردند ولی با بدهی که از دولت قبل موند و وضعیتی که کشور داره خدایی دولت تا الان بد کشور را اداره نکرده حالا بعدا چی بکنه نمیدونم ولی سیدحسن چرا در زمان جناب روحانی از این گهر ها بیان نمی فرمودین
وقتی مسئولین بالا دستی که حرف از خدا هم بیشتر میزنند و انتظار میرود با لابس و درسی که خوندن از خدا بیشتر بترسند این حرفها را میزنند چطور میشه ازمردم عامه انتظار داشت به خاطر موقعیت و گروه و ... حرف غیر واقعی زدن جدا از بقیه موارد اعتماد مردم را هم از همه چیز می بره حتی دین
وزير ارشاد : بسياري از فعاليت هاي فرهنگي هنري كشور بايد حول مساجد و در تراز انقلاب صورت گيرد !
---------------
خيلي هم عالي ! ... بسيار خوب ! اما ، راستش اين خبر كه از وزير ارشاد نقل شده است مرا به ياد يكي از شماره هاي مجله گل آقا -- رحمت الله عليه ! -- انداخت ! شماره پياپي ٣٧٢ به تاريخ پنج شنبه ١٢ شهريور ١٣٧٧ ، صفحه اول ، كه خبري از مسئول يا مسئولان آن زمان نقل كرده كه :
« جوانان مي توانند از مسجدها براي بر گزاري مراسم ازدواج استفاده كنند » !!
و در اين رابطه گل آقا هم دست به كار كشيدن كاريكاتوري با مزه در رابطه با اين خبر شده است كه عروس و داماد وارد مسجد شده اند و همان لحظه يكي از حضار ( و ديگر حضار ) با خنده و شادي مي گويد :
به سلامتي شاداماد ... فا .... تحه !! »
انسیه باجی ...توکه راست میگی ........
خيلي دوس دارم بدونم آقاي حسن خميني تخصصشون چي هست….
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
هیچی مثل بقیه آقازاده‌ها مفت مفت می چرخند و سال ۵۰ ۶۰میلیارد ناقابل در جیب مبارکشان
من حدودا یک ماه پیش هشدار دادم که با توجه به نفرت عجیبی که از مهدی تاج در بین مردم وجود دارد، آمدن او باعث بحرانی ملی در فوتبال خواهد شد و حالا علائم آن دیده میشود. از هشدار فیفا تا عزل مربی موفق و آوردن یک پیرمرد ۷۰ ساله به تیم ملی. منتظر شکست مقابل آمریکا و انگلیس در جام جهانی باشید که این سزای کسانیست که به حرف و نظر مردم هیچ اهمیتی نمیدهند. الان هم میگویم برای اینکه این بحران برطرف شود، شخص تاج باید استعفا و برکنار شود. وزیر ورزش بیکفایت و معاون اول دولت که فقط برای عزل اسکوچیچ و آوردن یک پیرمرد با نظر ۴ بازیکن جوان و نادان تیم ملی، پا روی همه تخلفات تاج گذاشتید، باید پاسخگوی بحرانهای آتی باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
داداش خودتو ناراحت نکن.همه داد و بیداد کردن که تاج نباید باشه اما اومد و کیروش رو هم با خودش اورد چون بازی با امریکا و انگلیس براشون حیثیتیه و دارن تمام تلاششون رو میکن تا به جایی برسن اما مثل .همیشه دقیقه 90 به فکر میوفتن
مردم اگر مطالبه آب هم داشته باشند اغتشاشگر حساب میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
جدیدا نمیگن از خارج هدایت می شدند میگن افرادی که بومی نبودند اغتشاشگران را هدایت می کردند.انگار ملت ایران حق ندارند در باره مسایل هم میهنانشان حساس باشند و اعتراض کنند.
صداوسیما با قدرت به افشاگری نسبت به تاج و باند فاسدش ادامه دهد. فریب تهدیدهای فیفا که عاملش قدم نحس همین باند فاسد بود را نخورند. این یک خواست عمومیست و اگر تاج واقعا دلش برای کشور سوخته که من بعید میدانم، خودش با استعفا این لکه ننگ را پاک کند چون با وجود او دل مردم هیچ وقت با تیم ملی صاف نخواهد شد. پیش بینی شکست تحقیرآمیز در جام جهانی را دارم که البته حق این مسئولین نادان و نمک نشناس است.
فرماندار همدان: ۲۵ نفر در اعتراضات آب دستگیر شدند.یا آب برایشان مهیا کند یا بروند برای انتقال آب کمک کنند با آرامش رفتار کنید
« نمي شود زندگي مردم را با استخاره بيش برد » !!! سيد حسن خميني -
-----------
-- معني اين حرف چيه ؟ ... آيا ممكنه كه يك معنا اين باشه كه تا حالا مسئولين با استخاره زندگي مردم را پيش مي برده اند و مملكت را مي چرخانده و حالا سيد حسن ميگه اين روش افاقه نكرده و نخواهد كرد و اي مسئولين دست از استخاره كردن برداريد ؟ ... ها ؟ ... كريم آقا شما چي ميگين ؟!
-- نميدونم برادر ! ... بعيد هم نيست ! ...محال هم نيست ! .. شايد ! ... الله اعلم بالصواب !!
محل بازی تیم ملی اشتباه نبود! افراد اشتباهی در این مملکت همه کاره و قیم مردم شده اند ، آقای تاج
ما هم شرکت دانش بنیان داریم اتفاقا با اروپا و کانادا و آمریکا هم در تماس هستیم ولی توان رفتن به آنجا که نداریم هیچ اصلا ویزا نمیدهند که برویم خوشبحال پسر خانم خزعلی که کانادا ویزا داده برای شرکت دانش بنیانش آنجا تحقیق کند!برمیگرده برمیگره به مادر سر میزنه نگران نباشید شاید وزیری ،مدیری بالاخره یکاره ای میشه
بزرگترین معضل درمان کشورماکارت خوان است همه مشکلات درمان باکارت خوان حل میشودهمچون گرانی دارووکمبودلوازم پزشکی وایضاًبعضی ازپزشکان کم حوصله وبی اعتنا به بیمار وجراحی های غیرلازم همه وهمه باکارتخوان حل میشود هرپزشکی کارت خوان دارد پزشک حاذقی است وانکه ندارد پزشک کم سوادی است بیماران به پزشکان برای کارت خوان مراجعه میکنندونه درمان خوب وحیات بخش ماپزشک کم سوادکارت خوان داررابه پزشک دانشمندبدون کارت خوان ترجیح میدهیم البته هیچکس ارتباط کارت خوان رابامهارت ودانش پزشک کشف نکرده بهتراست دردانشکده های پزشکی واحدی بنام کارت خوان اضافه شودودرقسم نامه پزشکان به استفاده ازکارت خوان قسم بخورندکه همه مشکلات حل شود
با حرف قضیه مهاجرت فرزند را توجیه میکنند. کی باور میکند. مدارکش کو.فقط حرف؟
جواد نکونام؟تیم ملی؟به نظر من خود نکونام نباید قبول کنه حداقل باید دو سه سال دست یار بک مربی بزرگ تو تیم ملی باشه بعدا بیاد بشه سرمربی تیم ملی،یا اینکه چهار پنج سال دیگه سرمربی باشه تو باشگاها تا هم عیارش مشخص بشه،هم تجربه کسب کنه
وزیر ارشاد: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور باید حول مساجد و در تراز انقلاب صورت گیرد.!!!!!!!!!
جناب آقای وزیر ارشاد اول بگو خود تو تراز انقلاب هستی؟؟؟؟؟؟؟؟
انقلاب با مشارکت همه مردم همه سلیقه ها همه تفکرات شکل گرفت. حالا یه عده سوپر انقلابی نما دارن انقلاب رو برای خودشون و خونوادشون و همفکرا و هم سفره های خودشون مصادره میکنن بماند.
اقاي تاج بهتر است نكونام را وارد معركه خودتان نكنيد وبگذاريد كارش را بكند ايشان هنوز خيلي جوان است وجاي پيشرفت دارد واين پيشرفت فقط از طريق سرمربي گري باشگاهها امكان پذير است ايشان را قرباني نكن وبا افكار عمومي ملت بازي نكنيد هدف اوردن كي روش به تيم ملي فقط چپاول بيت المال است بغير از اين هيچ چيز ديگري نيست با ويلموس اين بلا را سر تيم ملي اورديد وپول بي زبان ملت را چپاول كرديد بس نيست نمي دونم تواين كشور يك ادم دلسوز وجود نداره جلوي شماها را بگيره اگر نكونام عاقل باشد خودش را وارد اين معركه نمي كند وروي تيم فولاد تمركز مي كند وكارخودش را انجام مي دهد
فوت ملکه انگلیس رو تسلیت عرض میکنم خدمت همه مردم دنیا
نماینده مجلس: با کاهش اعتبار بنزین آزاد، قاچاق روزانه بنزین کم شد.!!!!!!!!!
گیر چه آدمای بیسوادی افتادیم.
آقای به اصطلاح نماینده: شما و همکاراتون تو دولت و سایر نهادهای تصمیم گیر اگه بی عرضه نباشین و ارزش پول ملی رو کم نکنین اونوقت قاچاق کالا از ایران دیگه توجیه نداره. شما از یک طرف میایید با گرون کردن تولیدات دولتی به منظور جبران کاهش درامد که از ناکارامدی تون تو عرصه های مختلف هست سبب ایجاد تورم میشید که فشارش رو دوش مردم هست بعد با کاهش ارزش پول ملی قاچاق کالا از کشور رو به صرفه میکنید بعد برای جلوگیری از قاچاق سایر خدمات و پرداختی های دولتی به مردم رو کم میکنید که باز یه فشار دیگه به ملت میارید.
شما باید برید تو یه دهات بشید کدخدا اول باید ثابت بشه که یک ده رو میتونید اداره کنید یا نه بعدش بیارنتوش به مدارج بالاتر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
چرت گفتی....حرفات علمی نیست
آقا اینها از کجا می فهمن کی با کارتش برای خودش بنزین زده یا قاچاق ؟ صرف کلی کم نشده ولی قاچاق کم شده ؟
مهاجرت دانش بنیان؟!!!!
لطفا به شعور مردم توهین نکنید
آقاسیدحسن خمینی درست میگوئیدکه کارمردم رانمیشود بااستخاره پیش بردولی آیابااستشاره میشودپیش برد آنهم با واسطه محترم مذاکره ماباگروه چندبعلاوه چند؟
جناب فرماندار بجای دستگیری مشکل آنها راحل کن ،بجای تو سری زدن کار کن ،حتما درد دارند که داد می زنند
خداوند ذلیل کند این منافقین کور دل را ، اگر از اول نبودند خیلی خوب بود ،چون هر انتقاد ومطالبه ای را دیگر نمی شد به آنها نسبت داد ،ومی بایست آن را حل کرد ودیگر جای برای دستگیری نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
اگر هم اونها نبودند گروه دیگری ساخته می شد
سرکار خانم خزعلی رودرواسی نکن عزیز، برای فاینال کردن استارت آپش رفته. برمیگرده انشالله با ویزای دائمی
تازه فهمیدی با استخاره نمیشه مملکت را اداره کرد؟!!!!!!!!!!!!!!
٢٠٩ دشت كشور بيش از ١٨ سانتيمتر فرو نشست دارند !!
-------------
-- مسئول مربوطه ! در جريان هستين كه اين همه دشت در مملكت دچار فرونشستگي ؟!
-- عجب ! البته بي اطلاع هم نيستيم !! .. هر چه خدا خواست همان مي شود برادر ! راضي هستيم به رضاي خدا !!!
انیسه خانم شما که این همه نگران مردم ایران هستید که خدایی نکرده موی خانمی بیرون باشد و مردم به گناه بی افته . ایا پسر شما از جنس مردم نیست . چرا ایشان را فرستادید یه دامن غرب که همه خانم ها بی حجاب هستند . احتمالا پسر شما نظر کرده است
خانم خزعلی بچه ات رفته کشور خاوری توجیه نکن کانادا محل اختلاس گران ودردونه واقازاده های ایران هست توجیه نکن
آقاسید حسن جواب دهد با استخاره نمیشه کار مملکت را جلو برد با اینکه برای تعیین نرخ ارز بگی نه 3000 توان و نه 4800 توان بلکه وسط اش را بگیریم ۴۲۰۰ تومان. این جوری میشه؟ و بعد تو هم از این شخص دفاع کنی و رای به او را تبلیغ کنی و .... علی برکت الله
جالبه که تمام نخبه ها بچه های این مسئولین سوپرانقلابی اند . فرزند انسیه خزعلی و دختر نابغه زاکانی و دخترهای لاریجانی ها و .... بیچاره عارف که پسرش اون سوتی رو داد . وگرنه همه شون معتقد و ملتزم به نظریه "ژن خوب" هستند .... لااقل عارف یه مدرک درست و حسابی از یه دانشگاه خیلی معتبر با سابقه علمی و رتبه بالای کنکورداره آخه زاکانی چی ؟؟؟ لا اله الاالله ...
یکی از مدیران کل استان خراسان در زمان نعمت زاده، فرزندش در آمریکا اقامت دارد. مادر بعد از بازنشسته شدن، شرکت بازرگانی زده پسرش کالاهای خارجی صنعتی را ارسال میکند و مادرش با توجه به ارتباطاتش در بین مدیران صنایع و شرکتهای خصولتی، کالاهای خارجی که تولید داخل هم دارد، میفروشد و پدر ما شرکتهای دانش بنیان را که کالاهای مشابه را تولید میکنیم درآورده است. این یک مورد را مثال زدم تا مردم بدانند که فرزندان مسئولین چه اصلاح طلب و چه اصولگرا حداکثر کاری که بکنند تجارت است نه کسب علم و فعالیت دانش بنیان
حسن روحاني با استخاره هم اداره نميکرد شب جمعه مي خوابيد و صبح جمعه بيدار مي شد و مملکت را زير و رو ميکرد. جهانگيري هم کاش براي نرخ دلار استخاره مي کرد و بعد 4200 را مطرح مي کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
می دونی چرا باوجودی که مردم از روحانی ودولتش دل خوشی ندارن این همه به کامنت هایی که از اونها بد می گن منفی می دن ؟؟؟؟؟ جواب ساده ست چون از رییسی و دولتش بیشتر بدشون میاد .بنابراین ازآب گل آلودماهی نگیر واین وسط با تخریب روحانی نخواه که دولت فعلی رو شیرین کنی نتیجه همین می شه که می بینی ......1
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
یحیا جان صد رحمت به روحانی حداقل اینقدر گرانی وتورم نبود ؟
این اقای دکتر ایت الله رییسی که تا روصندلی نشست پدر هرچه مظلوم ومستضعف را دراورد تا جایی که ثروتمندان هم شاکی شدند وبعد هم برای رفع کدی گفت مقصر دولت قبلی بود ؟
نمی دانم اگر دولت قبلی نبود استین کی تو کار بود ؟..
از خوشی خو آدم داد نمی زند حتما درد دارد، مشکل شان راحل کن بجای گرفتن
خانم خزعلی اول آن ویلای لوکس غصبی را تخلیه کنید که صاحب اصلی آن مدام نفرینتان نکند
خانم خزعلی ، بقیه مردم هم میتوانند مثل شما فرزند را راهی کانادا کنند ؟ توجیهات شما اصلا قابل قبول نیست ، مردم ایران بسیار با هوش هستند و همه چیز را میدانند.
اتفاقا استخاره چبر خوبیه. هر وقت من استخاره کردم خوب اومده.
چرا مردم عادی نمیتونن ویزای اقامت چندماهه بلکه ورود به کانادا بگیرن. اما خانواده دولتی ها که مدام به کاندا و بقیه کشورها فحش میدن، مثل آب اماله میرن و میان..... نمیدونم! شاید از بس فحش شنیدند، ترسیدن
سید حسن عزیز
هر وقت از میر حسین موسوی اعلام برائت کردی حرفهایت به دل خواهد نشست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
یا حسین.....................میر حسین
خانم خزعلی واقعا چقدر شما فکر می کنید که مردم خلیی ساده هستند و این توجیه شما را قبول می کنند؟ ؟
بعد خانم خژعلی که به شدت پیگیر مسدود شدن اینترنت هستند بفرمایند کار دانش بنیان پسرشون چرا فروش وی پی انه؟
آقای رییس زاده ، در ساختمان پزشکان بیمارستان آتیه را گل بگیرید که برای شما و بیماران تره هم خورد نمی کنند و همچنان از بیمار پول نقد می گیرند. مشتی دون مایه پزشک نما !
هنوزبرای رحمت ولعنت زوده هرچند کارهای بزرگی کرده آب خوزستان ،آب همدان ،آب شهرکرد و....خدا توفیقش ده ،انگیزه کارداره ،توی رختخواب دستورنمیده.
منافقین ازهرفرصتی برای ضربه زدن استفاده میکنند
کشور ما که داره با استخاره و .... اداره میشه پس امکانش هست.
از کی فروختنVPN کار دانش بنیان شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار