بازدید 143787
سه هزار و پنجاه و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

طالبان دو مرزبان ایران را به اسارت گرفتند؟ / عروسک باربی را پنتاگون ساخت تا الگوی دختران جهان کند! / روایت احمد خاتمی از پاسخ رئیس جمهور در مورد پایان گرانی‌ها

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند علیرضا بهشتی: فهرست هشت صفحه‌ای برای کتاب شهید بهشتی را فرستاده اند که ممیزی شود؛ گویا ممیز عصبانی شده است! / ارسال لایحه دوفوریتی دولت به مجلس برای کاهش آثار تورمی یک مصوبه / عباس عبدی: پول نفت دولت‌ها را متوهم می‌کند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ 30 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

طالبان دو مرزبان ایران را به اسارت گرفتند؟

خبرگزاری تسنیم نوشت:به دنبال شهادت گروهبان یکم محمد صیادی از نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی در منطقه «میلک» که به دست مهاجمان ناشناس از آن سوی مرز رخ داده است، برخی کاربران افغانستانی در فضای مجازی از درگیری نیروهای مرزبانی ایران با نیروهای طالبان خبر داده‌اند. این کاربران مدعی شده‌اند در پی این درگیری، دو تن از نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی نیز توسط طالبان به اسارت درآمده‌اند.در حالی که به گفته مرزبانی جمهوری اسلامی، هویت نیروهای متعرض آن سوی مرز به سمت برجک یک مرزبانی در نقطه صفر مرزی شهرستان هیرمند و به وجود آمدن درگیری، مشخص نیست، علاقه وافر طیف خاصی از کاربران افغان به نشان دادن موضع متخاصم بین دو کشور، قابل تأمل است.

رحیم‌پور ازغدی: عروسک باربی را پنتاگون ساخت تا دختر خوشگل و چشم سبز آمریکایی را الگوی دختران جهان کند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:سینمای غرب بر مبنای ایدئولوژی است، عروسک باربی توسط پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) ساخته شد تا دختر خوشگل و چشم سبز آمریکایی را الگوی دختران جهان کند. جهان به دنبال زنان حرکت می کند، اگر مادر و همسر به فساد کشیده شوند، این جامعه و جهان است که به فساد کشیده می شود. آمریکا با عنوان مدرنیته جنایاتی در حق زنان می کند که در تاریخ بشر سابقه ندارد. بیشترین افسردگی، تجاوز به زنان و کودکان و... در اروپا انجام می‌شود. مسئولان و وزیر امور خارجه آمریکا هر ساله باید به رژیم صهیونیستی بروند و گزارش دهند.

علیرضا بهشتی: فهرست هشت صفحه ای برای کتاب شهید بهشتی را فرستاده اند که ممیزی شود؛ گویا ممیز عصبانی شده است!

علیرضا بهشتی فرزند شهید بهشتی گفت: مجوزی را از دولت نهم، برای کتاب ترجمه تاریخ قرآن ایشان گرفتیم که کار آماده نشد و مجوز هم لغو شد. الان هم فهرست هشت صفحه ای را فرستاده اند که ممیزی شود. گاهی گفته شده که باید صفحات فلان تا فلان کامل حذف شود. گویا که ممیز عصبانی شده است. ما نمی توانیم متن نولدکه را حذف کنیم./شفقنا

ارسال لایحه دوفوریتی دولت به مجلس برای کاهش آثار تورمی یک مصوبه

سخنگوی دولت نوشت: رئیس جمهور گفت که دولت برای کاهش آثار تورمی مصوبه افزایش نرخ ارز مبنای محاسبه حقوق ورودی گمرک، لایحه دو فوریتی به مجلس ارسال کرده است. علی بهادری جهرمی در حساب کاربری شخصی خود در توییتر نوشت: «افزایش نرخ ارز مبنای محاسبه حقوق ورودی گمرک از ۴۲۰۰ تومان به ETS (سامانه معاملات الکترونیک) که در قانون بودجه امسال آمده، از احکامی است که آثار تورمی دارد. رئیس جمهور گفت که دولت برای کاهش آثار تورمی این مصوبه، لایحه دو فوریتی به مجلس ارسال کرده و ادعای سیاست دولت برای گرانی در سال آینده، تحریف است.»

سخنرانی مسیح مهاجری در یزد ناتمام ماند

به رسم هر ساله مراسم بزرگداشت شهادت سومین شهید محراب، آیت الله صدوقی و فرزندش امام جمعه فقید یزد با حضور مقامات و اقشار مختلف مردم در مسجد حظیره و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی و یکی از نجات یافتگان حادثه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی برگزار شد.بر اساس گزارش مذکور، «تندروها» در یزد در میانه سخنان مهاجری، با فریاد زدن، باعث شدند سخنران مراسم مجبور شود سخنان خود را نیمه کاره رها کند و از منبر مسجد حظیره پایین بیاید.هنگامی که مسیح مهاجری در سخنرانی خود آیت الله هاشمی را یکی از دلسوزان و بزرگان انقلاب اسلامی نامید، چند نفر که برخی از آنها ملبس به لباس روحانیت بودند با فریاد به مخالفت با سخنان مهاجری پرداختند؛ موضوعی که باعث شد وی بدون تکمیل سخنانش، منبر را پایان دهد.

روایت آیت الله خاتمی از پاسخ رئیس جمهور در مورد پایان گرانی‌ها

حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی از رئیس جمهوری نقل کرد که گرانی‌های افسارگسیخته تمام می‌شود.حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی اظهار کرد: در جلسه هیات رئیسه که پنج شنبه تشکیل شد، به رئیس‌جمهور گفتم که به طور خلاصه بگویید این گرانی‌های افسارگسیخته تا کی ادامه دارد و جواب داد که تردید نداشته باشید که تمام می‌شود، از این گردنه گذر خواهیم کرد و اقتصاد بیمار ۵۰ ساله را با فضل خدا و با صبر مردم به سامان خواهیم رساند.

عباس عبدی: پول نفت دولت‌ها را متوهم می‌کند

عباس عبدی گفت: فکر می‌کنید این حرف‌های متوهمانه‌ای که در ایران زده می‌شود، از زبان آدم‌های ابله بیرون می‌آید؟ خیر. اینها هم آدم‌هایی هستند مثل من و شما. ولی نفت فضایی درست می‌کند که دچار توهم می‌شوند. فکر می‌کنند، می‌توانند دنیا را بگیرند و قدرت اول و دوم اقتصاد جهان شوند. فیلمی از آقای عبدالملکی منتشر شده که جلوی رهبری حرف‌هایی می‌زند. وقتی من این فیلم را دیدم واقعا متعجب شدم و با خودم گفتم مگر چنین چیزی ممکن است؟ اما ممکن است.

عضو کمیسیون امنیت ملی: در قطر زیر بار شیطنت آمریکا نرفتیم

محمودعباس‌زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات هنوز به اتمام نرسیده تا به نتیجه برسد یا نرسد! حریف مقداری بازی درآورد که امتیاز بیشتری بگیرد که ما زیر بار شیطنت او نرفتیم. تحلیل ما این است که آمریکا‌ بیشتر به برجام نیاز دارند نه ما.

مدیرعامل بنز: سفارشات عقب افتاده زیادی داریم

کالینوس، مدیرعامل شرکت خودروسازی بنز گفت: وضعیت نیمه هادی ها در طول سال جاری و سال آینده چالشی برای صنعت خواهد بود. این خودروساز با وجود نوسانات بازار، همچنان حجم سفارشات عقب افتاده زیادی دارد. بر اساس گزارش رویترز، او گفت که با انتقال صنعت خودرو به خودروهای الکتریکی، مرسدس بنز، نقش فعالتری را در سراسر زنجیره تامین خود تا جایی که مواد خام استخراج میشود، ایفا خواهد کرد. کالینوس افزود که انتقال کارخانه های موتور خودروساز به ساخت خودروهای تمام الکتریکی تنها یک دهه طول می کشد اما اضافه کرد، مطمئن است می توان آن را به شیوهای منظم مدیریت کرد.

نگرانی عراق از گرانی و کمبود نهاده های دامی

رئیس اتحادیه کل انجمن های کشاورزی عراق می گوید: گرانی نهاده های دام و طیور موجب تلف شدن هزاران راس دام شده و هزاران مرغداری را در معرض خطر تعطیلی قرار داده است.

سکه در آخرین روز هفته قد کشید

امروز پنجشنبه (۹ تیر ۱۴۰۱) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۵ میلیون و ۵۵۶ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز بیش از یک میلیون تومان گرانتر شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم ۱۴ میلیون و ۶۵۳ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۶۹۶ هزار تومان بیشتر شد. نیم سکه بهار آزادی نیز در قیمت ۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز ۴۷۰ هزار تومان گرانتر شد. ربع سکه بهار آزادی نیز به قیمت ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۴۲۰ هزار تومان افزایش یافت. همچنین هر سکه گرمی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز ۱۰۰ هزار تومان گرانتر شد. اما قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۹۴۰ تومان افزایش قیمت داشت. /صداوسیما

شرکت هواپیمایی آتا اخطار گرفت

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: براساس آخرین مصوبات شورای عالی هواپیمایی کشوری مندرج در پرتال انجمن شرکتهای هواپیمایی مبنی بر اعلام نرخ مصوب برای تمامی مسیرهای داخلی، هیچ یک از ایرلاین ها حق افزایش قیمت بالاتر از نرخ مصوب را ندارند و شرکت های هواپیمایی در صورت تخطی از مصوبات مذکور به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد. با توجه اینکه شرکت هواپیمایی آتا در مسیرهای تبریز و اهواز به افزایش نرخ بالاتر از مصوبه شورای عالی هواپیمایی اقدام کرده است لذا سازمان هواپیمایی کشوری به این شرکت نسبت به اصلاح قیمتها ظرف روز جاری و استرداد پول اضافی دریافتی از مسافران اخطار داد. در صورت بی توجهی به اخطارهای صورت گرفته، سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به اعمال محدودیت های پروازی برای شرکت هواپیمایی آتا اقدام خواهد کرد.

تراز تجاری خرداد اعلام شد

سخنگوی گمرک گفت: تجارت خارجی غیر نفتی کشور در خرداد ماه با رشد سه درصدی به ۸.۹ میلیارد دلار رسید که با پیشتازی صادرات کشور از واردات در این ماه، تراز تجاری کشور مثبت ۲۰۴میلیون دلار را نشان می دهد.

هفتمین بانک بزرگ اروپا، آماده تبادلات مالی با ایران است

پیمانپاک، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت در حاشیه دیدار مدیرعامل اسبربانک روسیه با فاطمی امین، وزیر صمت در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما از انجام توافقات و همکاری مالی با اسبربانک روسیه خبر داد و با بیان اینکه اسبربانک روسیه هفتمین بانک بزرگ اروپا و یکی از بزرگترین بانک های روسیه با حجم بالای گستره مالی است، اظهار کرد: این بانک میان کشورهای اوراسیا یکی از بزرگترین بانک هاست و ارتباطات متعدد با کشورهای متعدد از جمله چین٬ ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد.

تولید خودروسازان بزرگ بیشتر شد

سه خودروساز بزرگ کشور در بهار امسال ۲۲۶ هزار و ۴۲۸ دستگاه خودرو تولید کردند. این آمار در مقایسه با سه ماهه ابتدایی پارسال رشد ۱۱.۲ درصدی نشان می دهد.

فدرال رزرو از رکوردشکنی پس انداز خانواده های آمریکایی خبر داد

فدرال رزرو اعلام کرد؛ پس انداز خانواده های آمریکایی در پایان ماه آوریل به حدود ۸۱۵.۳ میلیارد دلار رسید که بالاترین رقم پیش از شروع اپیدمی کرونا است. هرچند شاید این خبر خوبی برای مصرف کنندگان آمریکایی باشد، از سوی دیگر خبر بدی برای فدرال رزرو است که تلاش هایش برای کاهش تورم ممکن است به دلیل این نقدینگی اضافی به تعویق بیفتد.

واردات خودروی ۱۵۰ میلیون تومانی شبیه آرزو است

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: امکان واردات خودرو ۱۵۰ میلیونی برای دولت وجود ندارد. واردات خودرو با کمترین قیمت ۴ مرتبه باید اسقاط شود هزینه هر اسقاط ۲۵ میلیون تومان است پس ۱۰۰ میلیون برای اسقاط لازم است پس به نظر میرسد واردات خودرو ۱۵۰ میلیونی به آرزو بیشتر شبیه است تا واقعیت. /ایلنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۶۴
انتشار یافته: ۶۴
روسیه خودش تحریم است انوقت ایران با بانک روسیه قرار داد بسته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
زحمت کشیدی تابناک
بازدید کننده ها از پنجاه هزارگذشتند وحالا پیامهای مردم را می گذاری
می ترسی مبادا مسئولی ببیندوبه قبایش بربخورد
وقتی اندیشمند بزرگمون میگه عروسک باربی کار پنتاگون هستش از بقیشون انتظار چه سخنی داریم .خدایا خودت به این مردم رحم کن .
آقای پور ازغدی زنان وقتی به فساد کشیده می شوند که فقر و بی پولی باشه
پاسخ ها
رضا
| France |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
از کی تا حالا این آقا شده اندیشمند بزرگ ...یعنی هر کسی رفت تو تلویزیون میشه اندیشمند بزرگ
درود بر مهاجری که حرف حق می زنه.
چرا چرند میگید؟ میلیون ها زن و دختر در اروپا و آمریکا در کمال آرامش در حال تحصیل و فعالیت هستند و هدفی جز خدمت به بشریت ندارند و واقعاً نمیدونم این فسادی که میگید کجاست و اگر خواستید به مرتب بدترش را در شهرها خودمان ببینید
دقت کردید اگر موضوع حجاب و دشمن فرضی را از مسیولان بگیرند هیچ حرفی برای گفتن ندارند؟
مذاکرات مستقیم بگذارید با طرف مقابل اون هم در تهران و همه مسائل و اختلاف نظرها رو حل کنید .زمین به آسمون میاد اگه این اتفاق بیفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
رفیق پوتین ناراحت میشه !
جناب اقای خاتمی، یعنی وقتی اقای رئیس جمهور فرمودند اقتصاد بیمار ۵۰ ساله، شما ساکت ماندید و پاسخی به رئیس جمهور ندادید؟ یعنی از اول انقلاب تا به حال هیچ کاری برای اقتصاد نشده و همه منتظر ظهور اقای رئیسی بودند که ما را نجات دهند؟ عجب، اقای رئیس جمهور تمام دستاوردهای اقتصادی دوره بعد از انقلاب را زیر سوال بردند و شما با افتخار ان را برای ما تعریف می کنید !!!!!!!!!!!!!
آقا یه نفر بیاد این آقای پورازغدی رو از برق بکشه.
واقعا سرمون درد گرفت.
تازه عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم هست
به همین راحتی به اسارت دراوردند؟؟؟!!!
آفرین به اردوغان که دور مرزش دیوار کشید و از همسایه ها راحت شد.
ارزش خبر مربوط به گرانی را خودتان برآورد کنید هرچی نتیجه گرفتین بما هم بگید.
شما سوال کردین کی تموم میشه ایشون گفتن بالاخره تموم میشه. ارزش سوال شما و جواب ایشون را نفهمیدیم.
مشگل ما عروسک باربری هست ش ،خدا به فریاد ما برسه اینا شدن تئورسین ،امان از شکم سیری
این بار اولی نیست که طالبان پاشونو درازتر از گلیمشون میکنند
ظاهرا زیادی باهاشون مدارا کردیم
اقای خاتمی ا گر تاریخ پایان گرانیها را شما متوجهه شدید بی زحمت بگید ما هم بفهمیم
جناب ازغدی لطفا یک چیزی بگو که بشود باور کرد و مورد تمسخر قرار نگیرید !!!!؟؟؟

آخر ، عزیز بردار ، طراحی و ساخت عروسک باربی توسط پنتاگون که مسول وزارت دفاع و امور نظامی امریکا است

چه دخلی و ربطی و خطی به طراحی یک عروسک دارد !!!!!!!؟؟؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخهههههههههههههههههااااااااااخخخخخخخخخههههاااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
فکر کرده همه جای دنیا مثل ایرانه که همه ارگانها همه کار می کنند جز وظایف قانونی خودشان
شاید هم طالبان دو مرزبان ایران را به اسارت گرفتند و شما لاپوشانی کنید که اگر چنین باشد وای بر ما و وای برایران
چرا بعضی ها میتونند با هر لباسی داد بزنند و کسی بهشون نه تنها کار نداره تازه ترفیع میگرند ولی بعضی که حرف بزنند باید غزل شهادت بخونند؟ کجای این دوگانگی در قرآنی که اینطور افراد مدعی هستند اومده؟
امثال رحیم پور ازغدی بابت این حرف هایی که پشیزی برای کشور اهمیت نداره چقدر پول میگیرن؟
مگر امسال رهبر در مرقد امام بابت این هتاکان مهاجم اخطار نداد؟پس اینها کی هستند که هر کاری دلشان میخواهد میکنند؟
ازغدی جان به هالیوود و سینمای غرب دستور میدم که منبعد برای ایدئولوژی و دیدگاه شما فیلم بسازند تا خاطرتان منبسط شود.
الان دارید از ما می پرسید که به اسارت گرفتن یا نه؟
جناب مشکینی اگر آمریکا بیشتر از ما به برجام نیاز دارد چرا زیر برجام نمی زنید تا آمریکا به نیازش نرسد؟ فکر نمی کنید الان این بهترین فرصت برای ضربه زدن به آمریکاست ؟!!
همین تحلیل های تخیلی تان پدر ملت را درآورده
آخه آمریکا چه نیازی به به این توافق داره که دائم تکرار میکنید آمریکا نیاز داره! نکنه باورتون شده نوسان قیمت دلار در آمریکا بالا رفته ناراحته!!!!
فضل خدا یا صبر مردم
جنبش اصیل منطقه کم کم ذات خودش رو نشون میده.
خاتمی صبر مردم دیگه تموم شده به اندازه کافی صبوری کردن و از چیزی دم نزدن چندتا نسل دیگه باید از بین برن تا بفهمید کشور با منزوی بودن و تحریم بودن به جایی نمیرسه
کسانی که از طالبان حمایت می‌کردند الان باید پاسخگو باشند
تبعیض آشکار =کنکور
پولدارها دانشگاه های خوب را پر می کنند وفقرا جا می مونند
مثل همه چیز این کشور
استخدام.وام گرفتن.سربازی..قرعه کشی خودرو....
حتی پارک های محلات پولدار و مسجدهای پولدارها با پارک ها و مسجدهای محله های فقیر نشین فرق داره
حداقل کنکور درست کنید.چطور نمی تونید آزمون را طوری طراحی کنید که حق به حق دار برسد.برگزاری کنکور به این شکل مثل مسابقه بین ژیان و لامبورگینی است.از قبل مشخصه کی برنده است.
خدايا تا كي بايد ازغدي و عباسي و رائفي پور و كيهان و ... رو تحمل كنيم ؟
بله امریکا بیشتر به برجام نیاز داره تا ما... یک نگاه به ارزش دلار در بازارهای جهانی بکنید مشخص میشه که ما اقتصادمون به زودی اقتصاد برتر جهان میشه و تمام کشورهای جهان نابود میشن... به همت مسیولین دلسوز
عجیبه انقلاب شد که به قول ایشون بعداز ۵۰ سال تازه میخوایم تازه اقتصاد رو درست کنیم! حدود ۴۵ سال چه مکردیم؟!
آیا به خاطر دارید چه کسی در سخنرانیش به طالبان گفت مسئولان "محترم" افغانستان؟!!
جناب عباس زاده ، این تحلیل تون هم مثل همون تحلیل های دیگر تون هست که وضعیت مردم و مملکت رو به اینجا کشونده .
لطفا تبلیغات حال بهم زن پوست و مو را حذف کنید
یکی آقای ایت الله دکتر رئسی را از خواب بیدار کن لطفا!!
دنیا در حال پیشرفت آقایان به فکر عروسک باربی. خدایا خودت نجات‌مان بده
شک نکن جناب خاتمی در سخنان رئیس جمهور، همانطوری که فرمودند تورم پایان خواهد یافت البته با پایان عمر مردم امثال من.
آقای ازغدی شما هم عروسک محجبه بسازید و آن را الگوی دختران جهان کنید! چرا نمی توانید؟؟!!
آقای ازغدی شما به مسائل و بدبختیهای وارد شده به مردم بیچاره شده مملکت برس کاری به عروسک باربی نداشته باش / از دست شما ها و حرفهاکلافه ایم بخدا
توی امریکا پس انداز مردم رکورد میزنه و توی کشور ما پس انداز مردم داره از بین میره اونوقت مسئولین معتقدند که امریکا بیش از ما به برجام نیاز داره!!!!!!
گفتند چه کنیم که هم واردات خودرو آزاد شود و هم هیچ خودرویی وارد نشود .
گفتند خودرو ۱۰ هزار دلاری وارد کنید که دست دوم نباشد .
واردات خودرویی که وجود ندارد آزاد شد
تحلیل ما این است که آمریکا‌ بیشتر به برجام نیاز دارند نه ما!!
لااقل بخاطر ملت آمریکا توافق کنید که اونها از سختی فقر نجات پیدا کنن، آخه اونا چه گناهی کردن...!
اقای ازغدی این گزارشات دست اول را از کجا میآورد؟؟ساخت باربی توسط وزارت دفاع امریکا؟؟وزارت دفاع معمولا بمب موشک وهواپیما وکشتی میسازد ویا سفارش ساخت میدهد.باربی را یک کارگاه عروسک سازی هم میتواند بسازد.اونجا احتمالا کار های فرهنگی وکارهای نظامی ودفاعی هر کدام متولی خود را دارد.ضمنا فساد هم منحصر به مادر ودختر نیست بلکه میتواند توسط پدر وپسر هم دامن زده شود.کافیست به آمار های منتشره در خصوص بزه های اجتماعی نگاهی بیندازیم.راستی چند درصد اشرار واوباش مادر ودختر هستند وچند در صد پدر وپسر.در مورد اعتیاد وقاچاق مواد مخدر امار ها چه میگوید؟تناسب تعداد زندانیان مرد وزن چگونه است؟
به ازغدی بگید پنتاگون یه مجموعه نظامی و دولتیست اما باربی یه عروسک دخترانه است که شرکتهای خصوصی ساختن و در اکثر کشورها افراد و شرکتها همه فن حریف نیستند و تخصصی کار می کنند و مثل ما نیست که یه نفر هم زمان میتونه هم در مورد باربی صحبت کنه و هم در مسائل دینی و نطامی و اقتصادی و سیاسی و .. صاحب نظر باشه .
آقای ازغدی اگه دختر چشم سبز نماد زیبایی باشه الحمداا... ایران پر است از این دوشیزه ها اینقدر کج اندیش و بخیل نباشد
بنظر میرسد کلیت سیاستهای ایران توسط دلالان ارز و سکه تعیین می شود!!!

یک پیام می دهند که می خواهیم از ایزوله شدن خارج شده و وارد دنیا شویم تا ارزش ریال بالا رفته و قیمت دلار و سکه پایین بیاید تا دلار و سکه بخرند.

سپس با شرط و شروط غیر قابل حصول مذاکرات را به شکست می انجامند تا قدرت خرید ریال پایین بیاید و دلار و سکه را در قیمت بالا بفروشند.

بدبخت کلیت مردم که روز بروز، فقیرتر و ضعیفتر می شوند و سیاست پرایدی شدن کیفیت زندگی در ایران گسترش می یابد.

مالکیت ایران در دستان دلالان دلار و سکه افتاده و اینها رئیسی را کارنابلدتر از احمدی نژاد و روحانی دیده اند
آقا برای کاهش تورم باید مربی عوض بشه
یعنی میفرمائیدپنتاگون اینقدربیکارشده که انگشت درسوراخ کمپانی های بزرگ ومعروف عروسک سازی که هرروزیک مدجدید طرح میکنند بکند آخراینطور که میگویند آنورآب هرکسی کارخودش رامیکند ودخالت درکاردیگران نمیکنند آنهم پنتاگون زمخت وقلدروگردن کلفت که نمیتواند کارهای ظریف بکند
متقکرنماها را ببین، پنتاگون وزارت دفاع آمریکاست چکار دارد به عروسک سازی؟ بعضی ها چه نونهایی میخورتد واقعا.
نرو کی ساخت ؟
سلام برای حقوق بازنشسته ها تامین اجتماعی چقدر مطلب گذاشتید آیا اصلا تابناک پیگیر این مطاب بوده لطفآ دستی در کشور دارید میتوانید اکنون موقع کمک به این افراد پیر واز کار افتاده که انقلاب وجنگ را اینها اداره کرده‌اند باشید ممنون
، نیازی به ماله کشی شما نیست !!!!!

چون جناب رییسی خودشان صراحتا گفتند : که گرانتر کردن

بعضی از اقلام را به سال بعدی موکول خواهند کرد !!!!!
خوشبختانه عروسک باربی در ایران نیست و هیچ فسادی ارکان خانواده را تهدید نمی کند !
به قطر سفر نکرد چون مطمئن است آمریکا بیشتر به برجام نیاز دارد تا آنهایی که از نحریم منتفع هستند کاملا درست می گوید
وقتی دو نفر اقتصاد دان برجسته ( جناب ریسی و جناب احمد خاتمی ) می فرمایند گرانیها مقطعی است و بزودی رفع می شود دیگر خاطر همه جمع باشد .
ببینم الان میشه دو تا از اون ۲۰۰۰ تا موشکی که هیییی میگین واسه اسرائیل گذاشتین کنار فعلا بندازین افغانستان
کشور تا رابطش با آمریکا خوب نکند همین آش وکاسه هست بخاطر همین مسائل است که کشورهای عربی کوچک ارزهای ایران را در بحرین مسدود می کند و ترکیه که تا چند سال پیش گرسنه بود سدهای عظیمی می زند و آب را سوی ایران می بندد و حتی افغانستان ما نمی دانیم واقعا می تونیم کشور فلسطین را از دست اسرائیل آزاد کنیم یا اینکه مورد حمله اتلاف نظامی کشورهای آمریکا وانگلیس و فرانسه قرار می گیریم و استقلال خودمان را هم از دست می دهیم همانطور که برای عراق پیش آمد
وقتی وزیر خارجه نابغه مان به کره جنوبی بابت طلبمان میگوید اگر طلبمان راندهید جومونگ نگاه نمیکنیم دیگر همین بغل گوشمان طالبان مرزبان کشورمان راروز روشن شهید میکنند ودو نفر رابه اسارت میگیرند باز این وزیر خارجه نابغه مان میگوید به طالبان گفته ایم که لطفا سرباز مرزیتان راتنبیه کنید قطعا با این وزیر ودیپلمات های ارزشی تمام منطقه ازترس به خودشان میلرزند وانسان حسرت میخورد کاش با جواد ظریف هشت سال فرسوزی نمیکردیم وکار میسپردیم دست همین جناب عبدالهیان
گرانی‌های افسارگسیخته تمام می‌شود.
بزک نمیر بهار میاد..
انوقت این سخن با انچه به رئیس جمهور نسبت میدهند که گفته گرانی ها برای سال 14002 چه جور توجیه میشود
روایت آیت الله خاتمی از پاسخ رئیس جمهور در مورد پایان گرانی‌ها:
جناب خاتمي لطف كنيد قبل از اينكه از صحبت هاي آقاي رئيسي دفاع كنيد يكبارهم شده به صحبت هاي ايشان در زمان قبل از انتخابات رياست جمهوري اين دوره و چهار سال پيش مرور كنيد و ميزان تناقض گوئي ايشان را محك بزنيد.
تا اينجاي كار حتي عوام هم به اين نتيجه رسيده اند كه فردي مثل رئيسي "" مردعمل"" نيست.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی