بازدید 31171
دو هزار و نهصد و هفتاد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

زمزمه‌های استیضاح فاطمی امین/ سردار پاکپور: باید با شیوه‌های دیگر انتقام خون سردار سلیمانی را بگیریم/ خبرگزاری فارس: قیمت آزادی نمازی‌ها و طاهباز بیشتر از ۷ میلیارد دلار باید باشد/ ورود هلال احمر به موضوع عفاف و حجاب

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند کیهان حمله به کنسولگری در هرات را در جهت تخریب دولت رئیسی تحلیل کرد/ نماینده مجلس افزایش قیمت گوشت را به کمبود علوفه نسبت داد/ ۳۰ امضا برای استیضاح وزیر ارتباطات جمع شده/ واکنش ایران به ادعای قاچاق سلاح به روسیه ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 13 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

کیهان، حمله به کنسولگری در هرات را در جهت تخریب دولت رئیسی تحلیل کرد
کیهان: منابع در هرات می‌گویند پشت صحنه این تعرض گروه‌های غربگرای «جنبش عدالت و آزادی» و «تیم بانوان عدالت‌جو» هستند که پیش از این توسط غربی‌های حاضر در افغانستان تأمین مالی می‌شدند. این اقدام سخیف به علاوه شهادت دو طلبه اهل سنت در گنبد کاووس، شهادت دو روحانی در حرم مطهر رضوی و انتشار کلیپ‌های مشکوک و جعلی به مثابه تکه‌های یک پازل با اهداف پلید امنیتی و اقتصادی از سوی دشمن علیه دو ملت ایران و افغانستان طراحی و چیده شده‌اند. اغراض امنیتی توطئه‌های مذکور، اختلاف‌افکنی و تفرقه‌اندازی میان دو ملت همسایه ایران و افغانستان است که پیوندها و اشتراکات دیرینه در زمینه‌های گوناگون دارند. هدف اقتصادی این سناریوها و جنایات نیز ضربه‌ زدن به پروژه خنثی‌سازی تحریم‌هاست.

زمزمه‌های استیضاح فاطمی امین
لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت و معاونان او این هفته در کمیسیون صنایع حاضر شدند و توضیحاتی پیرامون شرایط فعلی بازار خودرو دادند. او گفت: برداشت اعضای کمیسیون این بود که برنامه‌های وزیر برای ساماندهی و تنظیم بازار ناقص است و نمی‌تواند آن را اصلاح کند. به گفته این نماینده مجلس، با سیاست‌های فعلی وزارت صمت، نمی‌توان بازار خودرو را مدیریت کرد و مجلس امیدی به سیاست‌های وزیر ندارد. سیاهکلی گفت: استیضاح وزیر صمت، هنوز اعلام وصول نشده اما به احتمال خیلی زیاد تا پایان ماه رمضان در هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شود.

نماینده مجلس افزایش قیمت گوشت را به کمبود علوفه نسبت داد
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی، خشکسالی در کشور و افزایش قیمت نهاده‌های دامی و بالطبع افزایش هزینه‌های تمام شده تولید دام به ویژه در بخش دام سبک را علت افزایش قیمت گوشت قرمز اعلام کرد. مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی دلایل گرانی گوشت پرداخت و تاکید کرد: کاهش میزان بارندگی در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و بروز خشکسالی فراگیر در کشور، با کاهش میزان تولیدات گیاهی مراتع و مزارع همراه بود. شدت خشکسالی به حدی بود که میزان بارندگی در سال آبی مذکور ۳۴ درصد نسبت به میانگین بلند مدت و حدود ۵۱ درصد نسبت به سال آبی گذشته کاهش داشته است.

ورود هلال احمر به موضوع عفاف و حجاب
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه فعالیت هلال‌احمر در حوزه عفاف و حجاب، مطلوب و تلاش آن، سازنده و ساماندهی شده است، گفت:‌ به تعریف واحد از حجاب و همچنبن فرهنگ‌سازی در این زمینه نیاز داریم. یعقوب سلیمانی در جلسه کارگروه عفاف و حجاب هلال‌احمر که با حضور نمایندگان وزارت کشور تشکیل شد، گفت:‌ هلال‌احمر براساس حساسیت و علاقه خود در حوزه عفاف و حجاب تلاش می‌کند اما علاوه بر وحدت رویه، فرهنگ سازی و یکصدایی، به اعتبار کافی برای اجرای طرح‌های کلان در این حوزه نیاز داریم. وی با اشاره به اینکه حضور جوانان با شور و شوق خدمت در پایگاه‌های هلال‌احمر تداعی‌گر سنگرهای دفاع مقدس است، افزود: امدادگران هلال‌احمر با عشق و علاقه و ایثار به مردم خدمت می‌کنند که این ظرفیت بزرگی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به حساب می‌آید. همچنین محمد گلفشان، رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر و مسئول کارگروه عفاف و حجاب جمعیت هلال‌احمر نیز در این جلسه به تشریح مهمترین اقدامات مجموعه در حوزه عفاف و حجاب در یک سال گذشته و هفته عفاف و حجاب پرداخت و گفت: کارگروه کشوری جمعیت در این حوزه تشکیل، همچنین شیوه‌نامه "گسترش فرهنگ عفاف و حجاب" نیز تهیه و به تمام مجموعه هلال‌احمر ابلاغ شد. گلفشان به اقدامات مشترک استان‌ها در این خصوص نیز اشاره کرد و گفت: در هفته عفاف و حجاب در مجموع در سال گذشته ۲۸۰ کارگاه آموزشی در سراسر کشور برپا شد و با مشارکت فعال ۱۶ استان، ۵۹۰۰ نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

۳۰ امضا برای استیضاح وزیر ارتباطات جمع شده
ذبیح‌الله اعظمی، نماینده مجلس یازدهم در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان تصمیم به استیضاح وزیر ارتباطات دارند یا خیر، گفت: «برنامه استیضاح را من برای ایشان داشتم و دو جلسه هم با معاونین‌شان و هم با خودشان جلسه داشتیم. ایشان یک برنامه زمانبندی به من دادند که اینترنت حدود ۶۵ روستا و دهستان در نیمه اول سال راه‌اندازی می‌شود و باقی روستا‌ها هم در نیمه دوم سال تکمیل می‌شود؛ بنابراین من صبر کرده‌ام تا راستی‌آزمایی انجام دهم و اینکه در این سه ماه اول سال دست‌کم باید اینترنت ۳۰ روستا تکمیل شود، اگر این امر محقق شد شاید طرح استیضاح را پس گیرم، ولی در غیر اینصورت به هیئت رئیسه ارسال و پیگیری می‌کنم.» این نماینده مجلس افزود: «یک برنامه زمانبندی به من دادند که اینترنت حدود ۶۵ روستا و دهستان در نیمه اول سال راه‌اندازی می‌شود و باقی روستا‌ها هم در نیمه دوم سال تکمیل می‌شود؛ بنابراین من صبر کرده‌ام تا راستی‌آزمایی انجام دهم و اینکه در این سه ماه اول سال دست‌کم باید اینترنت ۳۰ روستا تکمیل شود، اگر این امر محقق شد شاید طرح استیضاح را پس گیرم، ولی در غیر این صورت به هیات رئیسه ارسال و پیگیری می‌کنم؛ بنابراین یک فرصت به وزیر داده‌ایم، هر چند تعداد امضا‌ها به ۳۰ نفر رسیده است و بقیه همکاران هم در خواست دارند که در اسرع وقت به صحن برود. ولی من به قولی که به وزیر داده‌ام پایبند و منتظرم تا در مدتی که خودشان گفته‌اند آیا قدمی برای بهبود وضعیت اینترنت در مناطق کشور، همچون خراسان جنوبی و کرمان که بدترین کیفیت اینترنت را دارند، برمی‌دارند یا بازهم بهانه کمبود اعتبار را می‌آورند.»

واکنش ایران به ادعای قاچاق سلاح به روسیه
سفارت ایران در لندن، گزارش روزنامه گاردین درباره استفاده روسیه از تسلیحاتی که مدعی شده بود توسط ایران از عراق قاچاق شده است را تکذیب کرد و آن گزارش را غیرحرفه‌ای و بی اساس دانست. سفارت ایران در لندن در توییتر نوشت: گزارش روز سه‌شنبه گاردین، با عنوان «استفاده روسیه از تسلیحات قاچاق شده توسط ایران از عراق علیه اوکراین» و داستان سرایی را غیرواقعی و بی اساس دانست. سفارت ایران در ادامه نوشت: تلاش برای ایجاد ارتباط بین تحولات اخیر در اوکراین با تحولات منطقه‌ای خاورمیانه و ذکر اسم ایران اقدامی غیرحرفه‌ای و غیرقابل قبول است و همچنین نوعی بی احترامی به خوانندگان آن روزنامه است.

سردار پاکپور: باید با شیوه‌های دیگر انتقام خون سردار سلیمانی بگیریم
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران صبح امروز در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان توفیق زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی نصیبمان شد و به روح حاج قاسم و شهید پورجعفری درود می‌فرستیم. وی با اشاره به اینکه امروز همرزمان و نیروهای تربیت‌شده حاج قاسم هستند همچون گذشته و زمان حیات شهید سلیمانی آمادگی کامل برای دفع هرگونه تهدید را دارند ادامه داد: همه ما این آمادگی را بعد شهادت حاج قاسم دیدیم و دنیا هم آن را امتحان کرد. فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه خون شهید سلیمانی و شخصیت حاج قاسم آنقدر بزرگ است که اگر همه سران آمریکا هم کشته شوند، انتقام خون حاج قاسم نخواهد بود گفت: ما باید با ادامه راه حاج قاسم و شیوه‌های دیگر انتقام خون شهید سلیمانی را بگیریم.

در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۴۷۴ نوزاد از مادران ۱۰ تا ۱۴ ساله متولد شدند
بر اساس آمارهای رسمی موالید۱۴۰۰ سازمان ثبت احوال، از مجموع متولدان سال گذشته ۵۷۱ هزار و ۲۵۶ پسر و ۵۳۴ هزار و ۸۱۶ دختر بودند که نسبت جنسی ۱۰۶.۸ را نشان می‌دهد. یعنی در مقابل تولد هر ۱۰۰ نوزاد دختر ۱۰۶.۸ نوزاد پسر به دنیا آمده است. همچنین طی سال گذشته ۶۹ هزار و ۱۰۳ نوزاد از مادران گروه سنی ۱۰ تا ۱۹ ساله متولد شدند که گروه سنی پرخطر محسوب می‌شوند، در همین حال ۱۴۷۴ نوزاد از مادرانی متولد شده‌اند که خود بین ۱۰ تا ۱۴ سال داشته‌اند. بنا بر این گزارش، بیشترین تولد از مادران گروه سنی ۳۰ تا ۳۴ ساله با مجموع ۳۰۱ هزار و ۳۶۹ نوزاد به وقوع پیوست. پس از آن مادران گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ بودند که در مجموع ۲۸۳ هزار و ۲۴۱ نوزاد به دنیا آوردند.

یک نماینده: کمیسیون جدیدی برای طرح صیانت تشکیل نمی‌شود
جلال رشیدی کوچی با اشاره به رای استمزاجی مجلس در جلسه غیرعلنی برای بازگشت طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی به صحن مجلس و سرنوشت پیش روی این طرح، بیان کرد: بنده بارها تاکید کردم مهمترین مزیت بررسی این طرح در صحن مجلس، شفافیت آن خواهد بود و در خصوص هر بند آن به جای اینکه ۲۰ نفر نظر بدهند، ۲۹۰ نفر از نمایندگان نظر خود را ارائه خواهند کرد. وی در ادامه اظهار کرد: شفافیت در بررسی این طرح بسیار مهم است. اما اکنون تصمیم با هیات رئیسه مجلس است که این طرح به چه شکلی و در چه زمانی مورد بررسی قرار گیرد. ما نیز منتظر نظر هیات رئیسه خواهیم ماند. نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قطعا دیگر کمیسیونی به معنای گذشته برای بررسی این طرح ذیل اصل ۸۵ قانون اساسی تشکیل نخواهد شد و اگر هم کمیسیون جدیدی تشکیل شود، برای جمع بندی طرح و ارایه گزارش آن برای رسیدگی در صحن مجلس خواهد بود. فرآیندی که در بررسی این طرح در گذشته طی شد دیگر تکرار نمی شود.

خبرگزاری فارس: قیمت آزادی نمازی‌ها و طاهباز بیشتر از 7 میلیارد دلار باید باشد
خبرگزاری فارس در واکنش به خبر مبادله سیامک و باقر نمازی و مراد طاهباز نوشت: چرا باید آمریکا با پول‌های بلوکه‌شده ایرانی و به‌صورت یک‌طرفه با ایران مذاکره و معامله کند و در این‌ بین، وزن مذاکرات به سمت طرف آمریکایی بیشتر بشود؟ چه کسی و یا چه کسانی در موضوع تبادل در حال رایزنی هستند که این‌چنین ارزان به دنبال آزادی خائنین آمریکایی هستند؟ به نظر می‌رسد که قیمت آزادی این دو فرد و نفر سوم، خیلی بیشتر از 7 میلیارد دلار باشد و باید مشخص شود که واقعاً بر اساس چه شاخصه‌ای قرار است روی آزادی این افراد تخلیه‌شده، قیمت‌گذاری شود. از سوی دیگر، موضوع بسیار مهمی که مورد غفلت قرارگرفته است، آزادی سه زندانی آمریکایی در قبال منابع ارزی است و علی‌الظاهر در این میان، خبری از آزادی هیچ زندانی ایرانی به میان نیامده است! چرا؟ قطعا هیچ عقل سلیمی قبول نمی‌کند که این معامله یک‌طرفه و بدون آزادی هیچ ایرانی و یا با چنین قیمت نازلی انجام شود و قطعاً این معامله با چنین شاخصه‌ای، خلاف عزت و مصلحت خواهد بود.

اصلاحیه اکانت توییتر رهبری درمورد نقل قول ایشان در خصوص روند مذاکرات
حساب توییتری مقام معظم رهبری در یک اصلاحیه نوشت: «اصلاحیه/ بحمدلله دیپلماسی کشور درجهت خوبی حرکت میکند.آنچه حالا در مسائل دیپلماسی مورد توجه هست مساله هسته‌ای‌ است. هیات مذاکره‌کننده، رئیس‌جمهور و شورای امنیت ملی را در جریان می گذارند و تصمیم می گیرند و جلو می روند. هیات مذاکره ما هم تا اینجا برابر زیاده‌خواهی طرف مقابل مقاومت کرده و خواهد کرد.» پیش از این، در توییت مذکور آمده بود: «در مذاکرات هم کار به گونه خوبی پیش می‌رود و هیات مذاکره کننده، رئیس‌جمهور و شورای‌عالی امنیت ملی و دیگران را در جریان می‌گذارند و تصمیم می‌گیرند و جلو می‌روند. هیات مذاکره‌کننده ما هم تا اینجا در برابر زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل مقاومت کرده است و ان‌شاءالله ادامه پیدا خواهد کرد.»

اصلاح‌طلبان اصرار بر نفهمیدن دارند
روزنامه کیهان نوشت: نشریات و رسانه‌های طیف اصلاح‌طلب، درباره «سیاست خارجی، وضعیت اقتصاد و عملکرد دولت»، رسما خودشان را به نادانی زده‌اند و اصرار خاصی هم بر نشنیدن و نفهمیدن دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۸۳
اگرعلت استیضاح وزیرصمت خودرو است همه میدانند که مسئله خودرو فراوزارتی است.یعنی این اژدهای کوچولوی 30 سال پیش رو انقدر هورمون رشد بهش تزریق کردند که الان هیولای هفتادسری شده که بالاترین مقام نظام ودادستان کل ورئیس جمهور همه دادشون برخواسته.حل این مشکل حداقلش باید دریکی ازجلسات روسای قوا مطرح شود.البته علاوه برحل روتین مشکل-هورمون دهنده هاراهم چنان عقوبتی بنمایند که درس عبرتی باشد برای سران مافیاهای دیگر.
آیا آقای دبیرکل هلال احمر خبردارند برخی داروهای بیماران خاص که قبلا فقط در هلال احمر پیدا میشد دیگه نیست وما درحال جدال با عزرائیلیم؟ البته شاید ایشون تقصیری نداشته باشند چون بهرحال رسیدگی به مسائل با درنظرگرفتن اولویت صورت میگیرد.
کنترل همه چیز از دست رفته
کشور داره به کدام سمت میره ؟؟؟؟
ورود هلال احمر به موضوع عفاف و حجاب
چه خبره تو این ..... نه چه خبره ؟ چه خبره ؟ چرا دست از سر مردم بر نمیدارید ؟؟؟؟
زودتر استیضاح کنید این وزیر بیسواد را که از مدیریت یک ساختمان آستان قدس در بلوار خیام مشهد، یهو شد وزیر صنعت یک کشور بزرگ و میلیونی

واقعا چرا طیب نیا که عملکرد درخشانی داشت، نه در دولت دوم روحانی و نه در دولت رییسی به این سمت نمی رسانید
چرا وزیر صنعت این همه هوای مافیای خودرو سازی را دارد؟
شما جناب هلال احمر! ا‌ولاً به وظیفه اصلی خودت عمل کن ثانیاً ، جلوی اوضاع وخیم اقتصادی رو بگیر. حجاب رو که همه بلدند کنترل کنند.
بعد از وزیر صنعت نوبت وزیر کار است که با یک میلیون تومان برا جوانان مردم شغل درست کرد
افزایش قیمت وراید به ۲۰۰ میلیون تومان !!!!
این وضعیت( افزایش ساعتی قیمتها و افت مداوم کیفیت خودروها وبخصوص موضوع عمل نکردن ایربگها) دیگر قابل مدارا وتحمل نیست
درست ترین کاری که نمایندگان مجلس میتونند بکنند استیضاح وبرکناری وزیر صمت هست البته بهتر بود خود رییسی اورا قبل از رسیدن به چنین مرحله ای برکنارمیکرد
شعارهای قبلی برای. انتقام با پاسخ امریکا همراه شد که کاملا همگی پس زدند حالا یک طور دیگر شعار خواهند داد
حتما وزیر صنعــــــــــــت ، وزیر جهـــــــــــــــاد، وزیر کار و وزیر ارتباطات بدون معطلی و فوت وقت باید استیضاح شوند
وزرای اقتصادی دولت حتما باید استیضاح شوند

وگرنه مردم اقدام انقلابی خواهند کرد
انتقام فخری زاده چی شد پس ؟!!!!!
وزیر ارتباطات
وزیر صنایع
وزیر اقتصاد
را سریع فوری انقلابی استیضاح و برکنار کنید ؛ مردم احساس آرامش کنند
ظاهراً کیهان و کیهانیان از همه‌ی وقایع پشت پرده اجتماعی و سیاسی و نظامی و اقتصادی و..........ایران اطلاع دارند
همه چیز در تحت ید کیهانیان است
پس جناب حاج آقا شریعتمداری :
بسم الله
شروع کنید و ایران را نجات دهید
مافیای خودرو ده تا وزیر رامیتونه زمین بزنه
استیضاح این یکی هم از همون جنسه
وقتی رهبری می فرمایند، وضع خودرو اینگونه نباید باشد، باید وزیر صمت استیضاح شود
نمیدونم بخندیم یا گریه کنیم! هلال احمر که وظیفه کمک به سلامت و بهداشت و نجات مردم در شرایطی بحرانی دارد در صدد گرفتن پول برای گشت ارشاد است!!
مراد طاهباز جاسوس در اصل ایرانی است حتی اگر تابعیت کشور دیگری را داشته باشد اگر ثابت شده که جاسوس است باید طبق قوانین جمهوری اسلامی محاکمه و مجازات بشود اینکه کشوری شهروند خودش را به کشور دومش بفروشد خود یک جرم بین المللی است
در عرض 7 ماه علت گرانی گوشت از مدیریت فشل دولت غربگرای روحانی به خشکسالی و کمبود علوفه در دولت انقلابی رئیسی تغییر کرد، اینم آ رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس انقلابی که با شعار رسیدگی به معیشت مردم شکل گرفته. از نظر صدا و سیما هم کلا گرانی و تورم وجودش به وجود دولت روحانی وابسته بود که با پایان دولت روحایاز جامعه رخ بر بسته
روزنامه کیهان میشود از موفقیت های بدست امده در سیاست خارجی،و وضعیت اقتصاد و عملکرد دولت را برای مردم را نام ببرد سیاست خارجی ما که فچل است وضعیت اقتصادی مملکت اگر انصاف داشته باشید 90درصد زیر فقر میباشد عملکرد دولت دیگر نگو تا اسم این مورد میاد همه مسخره میکنند و می خندند تا کی میخواهید دروغ تحویل ملت بدهید . ( روزنامه کیهان نوشت: نشریات و رسانه‌های طیف اصلاح‌طلب، درباره «سیاست خارجی، وضعیت اقتصاد و عملکرد دولت»، )
کلا مجلس و دولت و هلال احمر و نماینده ها و صدا سیما و ائمه جمعه و.... بسیج شدن واسه عفاف و حجاب.... بحث اقتصاد و اختلاس و محیط زیست و ریزگرد و ناامنی و فقر و .... اصلا براشون مهم نیست....
هلال احمر به بحث حجاب ورود کرده است مبارک است انشاالله با همین فرمان بریم خوبه وزرات ارشاد هم اگر جنگلبانی کند وزرات بهداشت هم مسوول توسعه راه آهن بشود آموزش پرورش هم متولی طراحی و تولید زیر دریایی بشود دیگه همه چیز حل میشود همه چیزمان به همه چیزمان کاملا در این مملکت میاد دیگه
مشاهده می شود عزیزانی در کامنتهای خود طرفداران تعامل را غربگدا می نامند. انها به این گفته خود باور دارند و دلیلش این است که بعد از تورم وحشتناک قبل از امدن روحانی با پیروزی ایشان و زمزمه های برجام تورم کنترل شد و اوضاع سر و سامانی گرفت و در نتیجه قسمتی از عوام جامعه توانستند فراغتی برای دنبال کردن مسائل سیاسی بیابند, بیشتر این عوام جذب رسانه های تندرو شدند که به دروغ به انها می گفت دولت در تاسیسات اتمی سیمان ریخته و در مقابل هیچ چیزی دریافت نکرده این رسانه ها نمی گفتندکه امریکا سه سال به تعهد خود پایبند بود و تنها زمانی از توافق خارج شد که ما خودمان هم برجام را بدترین توافق اعلام میکردیم و در واقع این عوام باور نمیکردند که این رسانه ها و تریبونها تا این حد به انها دروغ گفته باشند در نتیجه موافقان برجام را غربگدا میدانند. کم کم این عزیزان نیز متوجه واقعیت شده اند و می شوند.
آخر حجاب و عفاف چه ربطی به هلال احمر دارد؟!
چقدر "همه چیزمان به همه چیزمان می آید!"
۲۰ سال پیش اپراتورهای مخابرات با دادن قطره چکانی سیم کارت اجازه پایین آمدن آن قیمت آن را نمی‌دادند الان هم با تولید پایین خودرو اجازه پایین آمدن قیمت آن را نمیدهد
مجلس 20 درصدی با چه قدرتی میخواد وزاری دولت 20 درصدی را استیضاح کنه ؟!
مگه اینا الان همه یکدست نشدن ؟!
چقدر چرت و پرت می نویسید هلال احمر در عفاف و حجاب چه نقشی دارد چرا کسی کار اصلی خودش را نمی کند همه در شاخه هایی که اثر و نتیجه ملموسی ندارد ولی بودجه خوبی می دهند ورود می کنند همه چیز به هم ریخته واقعا این کشور صاحب ندارد نه؟
انتقام از حون شهید قاسم سلیمانی را باید از ژاپنی ها که در دو روز هزاران نفر نیست و نابود شدند و پس از آن الان قدرت برتر اقتصاد دنیا هست را یاد گرفت باید کشور جان بگیرد برای بزرگ شدن و بزرگ ماندن باید مجد و عظمت را به ایران برگرداند اونوقت نه خون شهید سلیمانی بلکه انتقام خون تمام شهیدانی که از سطر مشروعیت تا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را از استکبار گرفت
برکناری آقا بالاسر وزارت صمت از نون شب واجبتره .
با اعصاب و روان مردم داره بازی میکنه .
یه درخت بذارید جاش . مفیدتره به خدا
اصلاح‌طلبان اصرار بر نفهمیدن دارند در حالیکه کیهان اصلأ نمی فهمد
فارس باید خجالت بکشه از خودش ......دولت های غربی هم اشتباه می کنن با پول دادن کمک می کن به ترویج این رفتارها...
موضوع استیضاح وزرا کم کم داره مثل دروغ سیزده بدر میشه ، والا اول ماه رمضان و آخر ماه رمضان ندارد
کمر مردم زیر بار تورم و گرانی شکست
کیهان کلا حرف مفت میزنه
هلال احمر و حجاب و عفاف؟!!!
کلا همه چی رو با همه جی قاطی می کنند تا هر چیز ارزشمندی را لوث کنند
حالا شما حساب کن همینا میخوان خسارت خروج یکجانبه آمریکا از برجام رو هم بگیرن زهی خیال باطل
بیچاره ما ملت ایران
شیوه های دیگر ؟!؟!؟!؟!؟!
اگر در حمله به عین الاسد اطلاع رسانی قبلی نمیشد ؛ شیوه خوبی میشد برای انتقام .
دولت جوان انقلابی میدانی مقاومتی جهادی ۳۰ درصدی ؛ روش گفتار درمانی را در پیش گرفته و خبری از عملگرایی نیست !
هلال احمر بهتره که به تامین داروی بیماران خاص بپردازه که مدتیه اشفته شده اما چون نمیتونه یا براش صرف نمیکنه زده به خط حجاب و بی حجابی که از دیگران عقب نیوفته!!!
کیهان وقتی بیش از حد خودش رو به اب و اتش میزنه و مسلسل وار به این و اون حمله میکنه یعنی که اوضاع خیلی خرابه و به شیوه انحراف افکار وارد میدون میشه.
نفهم تر از کیهان ،خود ِکیهان هست !سانسور نکنید !
ورود هلال احمر به موضوع عفاف و حجاب!!!!!!!!!!!!!!این دیگه فاجعه مدیریت در کشوره که هیچ چیز سر جای خودش نیست.حجاب چه ربطی به هلال احمر دارد؟!!!!!!!!!!!!!


پس اعتراف میکنید که مردم بیگناه را بخاطر دلار زندانی میکنید؟
حلال احمر
اعتبار کافی برای اجرای طرح‌های کلان در این حوزه نیاز داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وزیر صمت ضعیفترین وزیر این 40 سال است ایکاش رئیس جمهور قبل از استیضاح خودشان ایشان را عوض میکردند
با توجه به اینکه بازار ارز و امنیتی کردن ، مردم روی آوردن به دلال بازی روی خرید و فروش خودرو ، مسکن ،، آهن، حتی سیب زمینی و پیاز و ،
مردم اقتصاد دستوری ناچار به شکست است ،، اگه اقتصاد با بکیر و ببند درست میشد سمند ۳۰۰ میلیون طی سه سال از ۲۷ میلیون نمی‌رسید؟؟ چرا اجازه نمیدین فًای بازار رقابتی بشه
هلال احمر بیخود کرد به حجاب و عفاف ورود کرد. به اون چه مربوطه؟
حدود دو ماه دیگه انتخابات سنای امریکاست ، مسئولان باید تضمین های لازم رو ابگیرن تا کشور به سرنوشت برجام ۲۰۱۵ردچار نشود . در ضمن دولت باید بازار ارز رو طوری مدیریت کنه که هر سال با توجه به نرخ تورم جامعه نرخ ارز تعیین بشه تا کشور دچار تکانه های ارزی نشه .کاری که حسن روحانی با اقتصاد کشور کرد و چهار سال اول منابع ارزی کشور رو حر اج کرد و ۶۰ تن طلای کشور رو حراج کرد تا به اصطلاح کنترل تورم داشته باشه ، همه دیدن ارزی که روحانی سال ۹۲ حدود ۴ هزار تحویل گرفت چهر سال اول بدون تغییر بود ولی به نگاه ۳۲ هزار شد پس باید از گذشته درس گرفت . با توجه قیمت کالا و خدمات ، هیچ تناسبی دیده نمیشه به عنوان مثال خودرو داخل با دلار ۵۰ هزار تا ۷۰ هزار به دست ملت میرسه ؟؟ چرا جلوی انحصار رو نمی‌گیرید
حداقل ۷۰ میلیارد باید برای امثال نیازی پول بگیریم .چرا که پاشون به امریکا بلز بشه درخواست غرامت می‌کنند و تمام این پولها رو درخواست غرامت میکنن .
وظیفه سازمانی هلال احمر شرکت خصوصی نیست که مسئول ان تغییر ماهیت دهند و این کار احتیاج به قانونگزاری در مجلس دارد
چراکیهان اصرارداردهرآنچه خودمی فهمددیگران هم بایدهمان رابفهمندوهمه بایدراه اورادنبال کنند؟
مردم یک ماه خرید کالاهایی که گرون شده نخرند حساب و کتاب دست مافیا و محتکران میاد ، من به شخصه تا گوشت به قیمت قبا ار سال برنگرده گوشت نخواهم خود
ولله در کنار و روسیه وچین بودن شرافت داره به اینکه اعتماد کنید به امریکا و اروپای بزدل ، فعلا اسراییل با انتقاد از پوتین خودش رو تو دل بایدن جای کرده و بعیده مذاکرات به نتیجه برسه پس حداقل باید ۷۰ میلیارد از پول ملت باید آزاد بشه
فقط کیهانه که همیشه سعی میکنه بفهمه و خیلی هم منطقیه
افزایش قیمت گوشت مربوط به صادرات دام ها به کشورهای همسایه هست.
معاون وزیر صمت در حمایت از وزیر صمت فرموده:
دستور میدهم امشب تمام قیمتها به قیمت سال قبل برگردد

متاسفانه آقایون الفبای اقتصاد و تورم را نمی فهمند


برنج را به قیمت سال قبل برگردان، همین یک قلم را ،قبول داریم اگر ادعایی دارید!!
مردم دارند له میشند کیهان و آقایون غصه سازی میکنتد. خوب خودتون به خواب زدین‌
شیوه های دیگر
با زبان بی زبانی می گوید اینکاره نیستیم سکوت کنید بکار خودتان بپردازید
کنایه کیهان به اصلاحطلبان جالب بود.
درود بر آقای کوچی نماینده مجلس اصولگرای انقلابی
حالا کاری کنید که مردم به هلال احمر هم کمک مالی نکنند .
وقتی شخصی که هیچ تخصصی نداره دبیر کل هلال احمر میشه و هیچ سابقه ای در آن نداره و تنها سابقه اش در اردو های راهیان نور است وضعیت همین میشود .
هلال احمر یک سازمان برای امداد رسانی در شرایط بحرانیست و وظیفه آن حجاب نیست .
میخواستم عضوی از آن باشم که نظرم کاملا عوض شد
جالبه کیهان از نفهمیدن حرف میزنه .
نمی شه به جای انتقام خون سردار سلیمانی
از کسانی که با اختلاس و ... خون مردم را در شیشه کرده اند و باعث و بانی هزاران خانواده شده اند از آنها انتقام بگیرید؟؟؟؟؟
از مافی های گوشت و کوفت ..... انتقام بگیرید؟
باید انتقام خون سردار را با شیوه های دیگر بگیریم .... بگیر تو فقط انتقام بگیر به هر شیوه ممکن البته اگه میتونی ...
هلال احمر به مسایل خودش رسبدگی کنه و نخود اش شور حجاب و عفاف نشود
هلال احمر رو چی به حجاب؟
ظاهرا بزرگترین و مهمتربن موضوع ( شاید سهل الوصولترین) حجاب و زنان است. وزیر و وکیل و معمم و مکلا و هلال احمر و وزارت نیرو و راهداری و پلیس و اقتصاد و مغازه دار و... ( بجز خانمها) همه درگیر حجاب و عفاف خانم ها هستند.
درگیری با افغانها به هیچ عنوان بنفع کشور نیست ولی ورود بی حساب و کتاب آنها هم بسیار خطر ناک است دولت باید س یعا فکری برای حل این مشکل امنیتی بکند الان بگونه ایست که هر کجا می روی افغانها را می بینی کم کم دارند به یک اقلیت مهم تبدیل می شوند
"نماینده مجلس افزایش قیمت گوشت را به کمبود علوفه نسبت داد"...عجب!! قبلا که ناشی از بی تدبیری دولت وقت بود!!!!!
کم کم مشخص میشه هرآنچه قبلا به بی تدبیری دولت قبل ارجاع میشد، الان منشایی خارج از دولت داره!!!!
این همه نهادهای فرهنگی با بودجه های کلان داریم، چه ضرورتی داره هلال احمر وارد حوزه حجاب و عفاف بشه؟؟!!!
کیهان اصرار داره که فقط خودش واقعیات «سیاست خارجی، وضعیت اقتصاد و عملکرد دولت» رو درک میکنه و همه چیز گل و گلابه!.....کیهان خودتو به خواب نزن!
جالبه که تقی پور رئیس کمیسین صیانت برداشتی کاملا متفاوت از نتیجه رای گیری استمزاجی داشت و میگفت بررسی طرح در همان کمیسیون می ماند! این نوابغ رو از کجا پیدا کردین؟!!!!
هلال احمر وظایف خودش رو درست انجام بده لازم نیست به حوزه هایی که بهش ریطی نداره دخالت کنه . والا
قطعا وزیر صمت خودروسازی رو درست نمیکنه صنایع فولاد و پتروشیمی رو هم بزودی نابود خواهد کرد
کیهان، حمله به کنسولگری در هرات را در جهت تخریب دولت رئیسی تحلیل کرد) این کابینه خودتخریبه نیازی به دیگری نیست
به گفته این نماینده مجلس، با سیاست‌های فعلی وزارت صمت، نمی‌توان بازار خودرو را مدیریت کرد و مجلس امیدی به سیاست‌های وزیر ندارد.) همچین میگه سیاست فعلی وزارت صمت انگار سیاست صمت با مجلس فرق میکنه !!! همتون از یک جناحید این حناها رنگ نداره
پاکپور‌ جان درسته که سردار‌ سلیمانی‌ به اندازه‌ همه فرماندهان کافر و زندیق آمریکا هم بیشتر می ارزد‌ ولی‌ اقلا‌ یکی از آنها را می کشتی تا یکم‌ دلمون‌ خنک بشه‌ !
یعنی طبق آنچه سردار پاکپور فرمایش کرده اند، قرار نیست انتقام سخت را با کشتن قاتلین شهید سلیمانی اجرائی کنند؟ روش های دیگر یعنی چه؟
ورود هلال احمر به موضوع عفاف و حجاب
ورود هلال احمر به موضوع عفاف و حجاب , باعث پراکنده شدن جوانان با شور و شوق خدمت در پایگاه‌های هلال‌احمر خواهد شد . همانطور که موجب نفرت مردم از گشت ارشاد شد .
فعلا که روزنامه کیهان اصرار به نفهمیدن داره!!
سر جدتون هلال احمر رو وارد بازیهای مسخره اتون نکنید بزارید بدور از دغدغه زن و مرد بودن فقط به انسان بودن و کمک به انسانها بپردازه نه خط کشیدن و گیر دادن به نوع پوشش خانمها
سلام ،من خودم از طرفداران ایشان بودم، ولی متاسفم از این عملکرد پوچ و دستورات بچگانه مثل قیمت تولیدکننده به جهت کنترل قیمت ها که هر ... میدونه اين روش درست نیست و بدتر قیمت ها بالا میره و فقط زمان از دست میره، ولی انجام داد، آخه آقای وزیر شما که قیمت تمام شده تولیدات شرکت ها رو از کجا میتونی در بیاری که درست هست یاخیر؟ ،بعد مغازه دار سس که روش زده ۱۵۲۰۰ تومان رو به من داده ۲۰۰۰۰ تومان ،بهش میگم گران نیست ؟ میگه نه!!! قیمت فروش نداره که مشتری اعتراض کنه
واقعا نمیدونم چی بگم با این تصمیمات
خدا خودش به مردمی که ضعیف هستن کمک کنه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی