بازدید 20919
۷
ویژه نامه ویدیویی نوروزی «تابناک»، پیش درآمد

وه ره یارم؛ کامکار‌ها / جان مریم؛ یوگنی گرینکو / جوانا؛ تکسیم تریو / مهر روز فروز؛ ایرج بسطامی / نامه‌هایی از یک عاشیق / دلبر؛ امید حاجیلی / دخت شیرازی؛ امید حاجیلی / ابروی تو بینم؛ کامکار‌ها

نوروز ۱۴۰۲ فرا رسیده و سه شنبه نخستین روز سال جدید خواهد بود. همزمان با سال نو، به روال هر سال بسته نوروزی «تابناک» متشکل از ویدیو‌هایی متناسب با حال و هوای این ایام تقدیم مخاطب محترم و پیگیر «تابناک» می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 20 March 2023

وه ره یارم؛ کامکار‌ها / جان مریم؛ یوگنی گرینکو / جوانا؛ تکسیم تریو / مهر روز فروز؛ ایرج بسطامی / نامه‌هایی از یک عاشیق / دلبر؛ امید حاجیلی / دخت شیرازی؛ امید حاجیلی / ابروی تو بینم؛ کامکار‌ها

نوروز ۱۴۰۲ فرا رسیده و سه شنبه نخستین روز سال جدید خواهد بود. همزمان با سال نو، به روال هر سال بسته نوروزی «تابناک» متشکل از ویدیو‌هایی متناسب با حال و هوای این ایام تقدیم مخاطب محترم و پیگیر «تابناک» می‌شود. بسته کنونی، پیش درآمد بر ویژه برنامه ویدیویی نوروزی «تابناک» است که نخستین بخش آن از فردا در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

 


وه ره یارم ؛ کامکارها

«وه ره یارم» قطعه‌ای کردی از گروه موسیقی کامکارهاست. اجرای زنده این قطعه موسیقی را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

 

جان مریم ؛ یوگنی گرینکو

«جان مریم» قطعه مشهوری از کامبیز مژدهی است که با صدای محمد نوری برای عموم مردم آشناست. یوگنی گرینکو، آهنگساز و نوازنده پیانو روس، این قطعه را با پیانو اجرا کرده که در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

 

جوانا ؛ تکسیم تریو

«جوانا / Joanna» قطعه‌ای از گروه تکسیم تریو است. اعضای این گروه، «حسنو شان اِندریجی /Hüsnü Şenlendirici» نوازنده کلارینت، «آیتاچ دوغان /Aytaç Doğan» نوازنده قانون و «اسماعیل تونچبیلک /İsmail Tunçbilek» نوازنده باغلاما هستند. موزیک ویدیو این قطعه را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

 

مهر روز فروز ؛ ایرج بسطامی

«مهر روز فروز» قطعه‌ای از مجموعه اجرای بوی نوروز متکی بر شعری از رهی معیری و با آهنگسازی حمید متبسم و محمدعلی کیانی نژاد و با خوانندگی ایرج بسطامی است. اجرای این قطعه موسیقی را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

 

نامه‌هایی از یک عاشیق

«نامه‌هایی از یک عاشیق / Letters from an Ashiq» قطعه‌ای آذری است که توسط کیا طبسیان، نوازنده سه تار، علیرضا البایراک نوازنده تار، حسن البیاراک نوازنده تار و پوریا پورناظری نوازنده تنبور اجرا شده است. این اجرا را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 


دلبر ؛ امید حاجیلی

«دلبر» قطعه‌ای از امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ است. اجرای زنده این قطعه را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 


دخت شیرازی ؛ امید حاجیلی

«دخت شیرازی» قطعه‌ای از امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ است. موزیک ویدیو این قطعه را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

 

ابروی تو بینم ؛ کامکارها

«ابروی تو بینم» یکی از قطعات موسیقی کردی است که کامکارها در تالار وحدت اجرا کردند. این اجرای زنده را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 


اتصال بهشت و زمین ؛ ونگتونگ زنگ

«اتصال بهشت و زمین» قطعه‌ موسیقی از ونگتونگ زنگ نوازنده ساز چینی موسوم به «کاسه آواز / Singing bowl» یا «زنگ ایستاده / Standing bell» است. اجرای این قطعه موسیقی را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
وره یارم کامکارها عالی بود ،عالی
مرسی تابناک .نوروز پیروز
عالی باز هم تابناک شاد باشید عید مبارک
بهتره شعر کردی و ترجمه فارسی آ ن زیر نویس شود تا هم فارس زبانان و هم کردهای انسوی مرز از ان لذت بیشتری ببرند و سبب گسترش فارسی هم بشود
اسامی رو درست بنویسید. غلط املایی تون خیلی زیاد شده.
وره یارم عالی بود ،ممنون تابناک ، تو این روزهای خاکستری ، روحمون رو صفادادی ‌.
پیشاپیش تغییر فصل فرارسیدن بهار و سال جدید خورشیدی به همه تبریک میگم .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی