بازدید 70865
دو هزار و نهصد و بیست و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

۹ میلیون ایرانی با کمک اینستاگرام هزینه زندگی خود را فراهم می‌کنند / افشاگری فلاحت‌پیشه درباره خانواده محمدعلی رامین / افشاگری عضو کمیسیون صیانت: طرح صیانت را به تصویب رساندیم تا آبان ۹۸ دیگری رخ ندهد / فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء: بابت مطالبات از دولت، نفت خام می‌گیریم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ادعای جدید تل‌آویو درباره پهپاد‌های ایرانی در ونزوئلا / در خواست حزب اتحاد ملت برای صدور مجوز تجمع اعتراضی / توهین عجیب تقی‌پور به رسانه‌ها: ابطال طرح صیانت خباثت رسانه‌ای است! / فاضل لنکرانی: ازدواج سفید به هیچ وجه از مصادیق ازدواج نیست / اینترنت چینی چه شکلی است؟ ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 23 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

اینترنت چینی چه شکلی است؟

اگر بپذیریم که طرح ضداینترنتی مجلس با الگوبرداری از چینی‌ها نوشته شده، این سوال مطرح می‌شود که اینترنت در چین چگونه بین مردم توزیع می‌شود؟ در چین، مسیر‌های دسترسی به اینترنت، متعلق به دولت است. شرکت‌های خصوصی نیز می‌توانند پهنای باند مورد نیاز خود را از دولت اجاره کنند. ۳۱۱ هزار دامنه توسط فایروال چین مسدود شده‌اند. معروف‌ترین آنها شامل این موارد هستند: گوگل، یوتیوب، اینستاگرام، واتس‌آپ و حتی پینترست. در چین، سایت ویبو جایگزین توییتر، وی‌چت جایگزین واتس‌آپ و بایدو جایگزین گوگل است. این جایگزین‌ها محدودیت‌هایی دارند و مردم حق ندارند درباره یک‌سری موضوعات در آنجا صحبت کنند./اعتماد

فاضل لنکرانی: ازدواج سفید به هیچ وجه از مصادیق ازدواج نیست/ استفتاء از امام خمینی ارتباطی به ازدواج سفید ندارد

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در جواب سؤالی که از وی پرسیده شده "آیا ازدواج سفید همان نکاح معاطاتی است که حضرت امام خمینی رحمه الله و آیت الله خویی آن را صحیح دانسته اند"، گفت: ازدواج سفید به هیچ وجه از مصادیق ازدواج نیست و بین آن و ازدواج معاطاتی تفاوتهای متعددی وجود دارد. در معاطات طرفین التزام عملی به تمام آثار نکاح مانند توارث، نفقه، انتساب شرعی ولد دارند و در حقیقت التزام و تعهد عملی به تحقق علقه زوجیت که همان حقیقت نکاح است منجر می شود اما در ازدواج سفید هیچ کدام از این آثار حتی محرمیت که یکی از مهمترین آثار است، وجود ندارد./جماران

۹ میلیون ایرانی با کمک اینستاگرام هزینه زندگی خود را فراهم می‌کنند

طبق آمار، کاربران ایرانی اینستاگرام به ۴۸ میلیون کاربر رسیده است.بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد زیادی از صفحات، به فعالیت‌های تجاری اختصاص دارند که عمدتا متعلق به کسب‌وکارهای خانگی، بومی و غیررسمی هستند و ارتزاق تعداد زیادی از خانوارها حالا به وجود اینستاگرام گره خورده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد، در سال گذشته، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کسب‌وکار در اینستاگرام فعالیت داشته‌اند که حداقل ۲۰۰ هزار کسب‌وکار بزرگ و متوسط و ۵۰۰ هزار کسب‌وکار استانی و بومی را شامل شده است. هر یک از این صفحات، منبع درآمد ماهانه یک یا چند نفر می‌باشد. در این بین یک میلیون صفحه هم در اینستاگرام وجود دارد که درآمد حداقلی دارند.اصلی‌ترین حوزه کسب و کاری در اینستاگرام، پوشاک و بعد از آن آرایشی و بهداشتی و در رتبه سوم مشاغل حوزه مشاوره و خدمات و در چهارمین جایگاه لوازم منزل و کسب و کارهای مرتبط با آن و بعد از آن مواد غذایی قرار دارد./فرهیختگان

معاون وزیر ارشاد: حساب پردرآمدها را از اکثریت اهالی هنر جدا کنیم

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حذف معافیت مالیاتی هنرمندان که طی روزهای گذشته محل بحث و تبادل نظری طیف وسیعی از جامعه فرهنگ و هنر کشور بوده، انتقاد کرد. سیدمحمد هاشمی: بسیاری از هنرمندان به لحاظ معیشتی در طبقه پایین یا متوسط جامعه قرار دارند و بازگرداندن مالیات برای این طبقه در بودجه سال آتی فشار زیادی را بر آنها وارد می‌کند. شفاف سازی در نظام مالیاتی و لزوم اخذ مالیات از هنرمندانی که درآمدهای میلیاردی دارند اتفاق مبارکی است و بی‌شک امر عادلانه‌ای است که باید انجام پذیرد، اما باید حساب چهره‌های معدود هنرمندی را که درآمدهای میلیاردی دارند از قاطبه جامعه هنری جدا کرد.

واکنش سخنگوی شهرداری تهران به رای دیوان عدالت اداری

عبدالمطهر محمدخانی در حساب توبیتری خود با اشاره به حواشی رای دیوان عدالت اداری درباره علیرضا زاکانی نوشت: شهردار تهران با رأی اکثریت نمایندگان مردم در شورای شهر، به حکم وزیر کشور، با استعلام از دولت، تأیید اکثریت نمایندگان مردم با رأی به استعفا از نمایندگی مجلس و استقبال رئیس جمهور با دعوت رسمی به هیات دولت، یعنی طی همه فرآیندهای قانونی کشور، در جایگاه خدمتگزاری به مردم ایستاده است.

مرادمند و یزدانی باید به خدمت سربازی بروند

معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استحضار مردم شریف و ورزش دوست و همچنین هواداران محترم فوتبال می‌رساند، پیرو مباحث مطرح پیرامون اعزام به خدمت سربازی دو تن از مشمولان ورزشکار شاغل در لیگ برتر فوتبال، بدین وسیله موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود. سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، با توجه به اینکه مجوز فعالیت ورزشی آن‌ها برابر مقررات در باشگاه ورزشی استقلال به پایان رسیده است نامبردگان می‌بایست در زمان اعزام تعیین شده قبلی تاریخ یکم اسفند ماه ۱۴۰۰، به خدمت دوره ضرورت اعزام گردند. البته این ورزشکاران می‌توانند فعالیت ورزشی خود را در یگان‌های نیرو‌های مسلح ادامه داده و در صورت درخواست وزارت ورزش و جوانان و دعوت آن‌ها به تیم ملی، شرکت آنان در اردو‌ها و بازی‌های تیم ملی بلامانع است.

حمله دوباره شکارچیان به محیط بانان میانکاله

کلانه رئیس ذخیره‌گاه زیست‌کره میانکاله گفت: ۳۰ شکارچی مسلح که در روز یکم اسفند ماه برای شکار پرندگان میانکاله به منطقه آشوراده آمده بودند بعد از حضور محیط بانان با سلاح‌های شکاری خود به سمت آنان شلیک کردند. او می‌گوید: این اتفاق همزمان با آتش گرفتن جزیره اسماعیل سای در میانکاله روی داد و با توجه به اینکه محیط بانان برای اطفای حریق به منطقه رفته و درگیر خاموش کردن آتش بودند شکارچیان فرصت را برای شکار پرندگان در آشوراده مناسب دیدند. کلانه گفت: ۸ محیط بان در منطقه آشوراده با حضور بموقع خود از کشتار پرندگان جلوگیری کردند، اما متاسفانه باز هم مورد حمله مسلحانه شکارچیان با الفاظ رکیک قرار گرفتند.

افشاگری عضو کمیسیون صیانت: طرح صیانت را به تصویب رساندیم تا آبان ۹۸ دیگری رخ ندهد

فلاحی عضو کمیسیون طرح صیانت گفت:رای‌گیری طرح صیانت باطل نشده؛ این خبر یک جو رسانه‌ای بیش نیست، کلیات طرح صیانت رای آورده و با رای جمع کردن هم به کمیسیون برنمی‌گردد. او در پاسخ به این که «آقای فلاحی! برخی ادعا می‌کنند که طرح صیانت آمد تا یک آبان ۹۸ دیگر اتفاق نیفتد آیا شما این قضیه را تایید می‌کنید؟» گفت: بله؛ کاملا درست است. طرح صیانت به این دلیل است که ما دیگر شاهد یک آبان ۹۸ دیگری نباشیم. آن سکانی‌که مخالف قانونمند کردن فضای مجازی هستند کسانی هستند که در همان سال‌ها در جامعه تشنج ایجاد کردند. برخی از کسانی‌که مخالف طرح صیانت هستند از جمله اصلاح‌طلبان همان کسانی هستند که در آبان ۹۸ مردم را تحریک کردند.

توهین عجیب تقی‌پور به رسانه‌ها: ابطال طرح صیانت خباثت رسانه‌ای است!

­رضا تقی پور رئیس کمیسیون ویژه طرح صیانت گفت: برخی رسانه‌ها از ابطال رای به کلیات این طرح گفته‌اند که یک شیطنت و خباثت رسانه‌ای است و امیدوارم رسانه‌ها در درج این عنوان دقت کنند به ویژه آنکه تعدادی از رسانه‌ها از این نامه با عنوان ابطال کلی طرح نام برده اند که یک شوخی بی مزه است.­رئیس کمیسیون ویژه طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی گفت: نسخه جدید طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی به دنبال درخواست وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی و با تصمیم گیری در جلسه‌ای با حضور آقای قالیباف و معاون قوانین مجلس تهیه شد و غیر قانونی نیست.

به گزارش «انتخاب»، رضا تقی پور انوری در خصوص نامه معاونت قوانین مجلس مبنی بر غیرقانونی بودن رای گیری امروز درباره کلیات طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی به صدا و سیما گفت: در نامه معاون قوانین مجلس آمده است؛ با توجه به اینکه نسخه‌ای که در امروز درباره کلیات آن رای گیری شد، متفاوت از نسخه‌ای است ارجاع شده به کمیسیون ویژه یعنی نسخه ۲۶ تیرماه بوده؛ بنابراین، قابلیت رای گیری نداشته است. وی افزود: معاون قوانین مجلس در این نامه صحبتی از ابطال نکردند، آقای پورسید خود نیز فردی حقوقی هستند و می‌دانند که ابطال رای کمیسیون امکان پذیر نیست، مگر آنکه کمیسیون خود رای اش را عوض کند.وی ادامه داد: در این نامه آمده است که امکان بارگذاری این طرح با نسخه جدید برای بررسی شور دوم در سامانه وجود ندارد که باید هیات رئیسه برای این مشکل تدبیری بیندیشد.رئیس کمیسیون ویژه طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی گفت: برخی رسانه‌ها از ابطال رای به کلیات این طرح گفته‌اند که یک شیطنت و خباثت رسانه‌ای است و امیدوارم رسانه‌ها در درج این عنوان دقت کنند به ویژه آنکه تعدادی از رسانه‌ها از این نامه با عنوان ابطال کلی طرح نام برده اند که یک شوخی بی مزه است.

تکذیب توئیت منتسب به استاندار کرمان

در پی برکناری سرپرست فرمانداری رفسنجان تا ساعاتی دیگر حکم سرپرست جدید این فرمانداری از سوی استاندار کرمان صادر می‌شود.بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان، زینی‌وند فعالیتی در توئیتر ندارد و تصاویر و محتوای منتشره به نقل از توئیتر از قول وی جعلی و غیرواقعی است و تکذیب می‌شود.برپایه گزارش استانداری، همان‌طور که قبلا اعلام شد در پی برکناری سرپرست فرمانداری رفسنجان تا ساعاتی دیگر حکم سرپرست جدید این فرمانداری از سوی استاندار کرمان صادر می‌شود.

امضای بیش از ۱۵۰ نماینده برای برگشت طرح فضای مجازی به صحن علنی

نماینده مردم اردبیل در مجلس از امضای بیش از ۱۵۰ نماینده برای برگشت طرح فضای مجازی از کمیسیون مشترک به صحن علنی خبر داد و گفت: این طرح باید مورد بررسی کارشناسی بیشتر قرار گیرد و به طور قطع در حال حاضر اولویت مجلس، معیشت مردم است نه چنین طرح هایی. صدیف بدری، از امضای بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس برای لغو مصوبه کمیسیون مشترک در مورد طرح فضای مجازی و بازگشت آن به صحن مجلس تا ظهر امروز خبر داد و گفت: بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۶۷ آیین نامه داخلی مجلس چنانچه ۱۵ نفر از نمایندگان تقاضای لغو رسیدگی طرح یا لایحه طبق اصل ۸۵ قانون اساسی را تا قبل از تایید شورای نگهبان از مجلس داشته باشند این تقاضا در همان جلسه اعلام و در جلسه بعد طبق ماده ۱۶۵ آیین نامه داخلی مطرح می‌شود و در صورت تصویب این تقاضا، رسیدگی به لایحه یا طرح طبق آیین نامه داخلی ادامه می‌یابد. وی ادامه داد: بیش از ۱۵۰ نماینده با امضای نامه‌ای درخواست کردند که این طرح از کمیسیون برای بررسی به صحن علنی ارائه شود که عصر امروز تحویل هیات رئیسه خواهد شد و هیات رئیسه باید آن را در دستور صحن قرار دهد؛ در حال حاضر در حال بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ هستیم و ممکن است روند بررسی این موضوع در صحن به بعد از بررسی بودجه موکول شود.

صفحه اینستاگرام تنها نماینده مخالف طرح صیانت از دسترس خارج شد

تنها نماینده مخالف طرح صیانت گفت: متاسفانه صفحه اینستاگرام بنده به شدت در حال ریپورت شدن است!جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: متاسفانه صفحه اینستاگرام بنده به شدت درحال ریپورت شدن است! امشب قصد داشتم در لایو اقدامات انجام گرفته در راستای برطرف شدن دغدغه مردم را مطرح کنم که به دلیل ریپورت شدید قابلیت لایو از دسترس خارج شده است!

تحلیلِ سخنگوی دولت از سفر رئیسی به قطر

سخنگوی دولت گفت: سفر رئیس‌جمهور ایران به ⁧قطر ⁩ پس از ۱۰ سال، یک گام تحول آفرین در روابط با کشورهای حاشیه خلیج فارس بود و نشان از توجه ویژه دولت مردمی به مجمع کشورهای صادرکننده گاز داشت.علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با اشاره به سفر رئیس جمهور به قطر در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «سفر رئیس‌جمهور ایران به ⁧قطر ⁩ پس از ۱۰ سال، یک گام تحول آفرین در روابط با کشورهای حاشیه خلیج فارس بود و نشان از توجه ویژه دولت مردمی به مجمع کشورهای صادرکننده گاز داشت.دیپلماسی همسایگی از تاجیکستان، ترکمنستان و روسیه شروع شد و به قطر رسید؛ برنامه فعال برای حرکت به سمت ایران قوی.»

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء: بابت مطالبات از دولت، نفت خام می‌گیریم

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: این قرارگاه، نفت خام را بابت مطالبات خود از دولت تحویل می‌گیرد. بخشی از نفت خام توسط سازمان‌های قانونی و دارای مجوز فروش، می‌تواند به فروش رسانده شود و منابع حاصل از آن صرف پرداخت بدهی به پیمانکاران شود و بخش دیگر از این نفت خام هم برای تکمیل پروژه ها استفاده می‌شود.

وزیر ارتباطات هم شاکی شد؛ طرح «صیانت» مشکلات اساسی دارد

وزیر ارتباطات درباره حضور فعال این وزارتخانه در طرح موسوم به طرح صیانت گفت: این طرح همچنان مشکلات اساسی دارد و از نمایندگان مجلس درخواست می‌کنم در بررسی آن، دغدغه‌های مردم و کسب و کارها را در نظر بگیرند."عیسی زارع‌پور" امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه‌های راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت درباره حضور فعال وزارت ارتباطات در طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی، موسوم به طرح صیانت افزود: از روزی که من در وزارت ارتباطات مستقر شدم، همه تلاشم را معطوف به رفع ایرادات این طرح کردم و شاهد بودید که عنوان طرح و برخی از مفاد آن تغییر کرد. وی گفت: این طرح همچنان اشکالات اساسی دارد و باید برطرف شود و از همکارانم در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خانه ملت درخواست می کنم در بررسی جزئیات این طرح حتما به نظریات کارشناسی و دغدغه هایی که مردم و کسب و کارها دارند توجه کنند تا قاعده گذاری در این حوزه انجام شود. زارع‌پور تاکید کرد: بیش از ۱۳ سال است که در حوزه فضای مجازی قانون گذاری نداشته‌ایم و آخرین قانون مربوط به همان جرایم رایانه‌ای است. اکنون فرصتی پیش آمده تا بتوانیم مبتنی بر تجربیات جهانی قاعده‌گذاری مناسبی در این حوزه انجام بدهیم تا در عین ساماندهی فضای مجازی، نگرانی‌های مردم و کسب‌وکارها را برطرف کنیم.

نماینده حامی طرح «صیانت»: از پایین بودن سرعت اینترنت ناراضی هستم

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: از پایین آمدن سرعت اینترنت ناراضی هستم و بر این اساس در مجلس به مسئولان مربوطه تذکر جدی دادم. لطف الله سیاهکلی، نماینده قزوین، البرز و آبیک و سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی، ضمن اشاره به تصویب کلیات این طرح، اظهار کرد: موضوعی که روز گذشته پس از ۵ ماه بررسی و اعمال اصلاحات و تغییر بیش از ۸۰ درصدی نسبت به طرح اولیه در کمیسیون به تصویب رسید، کلیات می‌باشد و هنوز قانون نشده است. وی مطالعه دقیق زوایای این طرح از سوی مردم را ضروری خواند و گفت: جزییات طرح در اینترنت قابل مشاهده است و اثری از موضوعاتی مانند فیلترینگ در آن نیست؛ بنابراین، از مردم و صاحب نظران درخواست داریم با مطالعه آن، اشکالات طرح و نظرات خود را منعکس کنند و اگر نقدی دارند ارائه دهند، ما از انتقادات استقبال می‌کنیم. سیاهکلی افزود: از رسانه‌ها به طور ویژه انتظار داریم با دعوت از کارشناسان و متخصصین این حوزه و برگزاری جلسات تخصصی، بررسی علمی طرح را در دستور کار قرار دهند و اجازه سوءاستفاده و موج سواری از این فضا و انحراف افکار عمومی از واقعیات را ندهند.

در خواست حزب اتحاد ملت برای صدور مجوز تجمع اعتراضی

آذر منصوری، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در نامه‌ای به احمد وحیدی، وزیر کشور برای تجمعی در اعتراض به طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی درخواست مجوز کرد. در این نامه آمده است:«مجددا درخواست این حزب مبنی بر برگزاری تجمع اعتراضی وفق اصل ۲۷ قانون اساسی و بند خ ماده ۱۳ قانون احزاب را مقابل مجلس شورای اسلامی به اطلاع می رساند.انتظار این است استفاده از این روش‌ها و راهکارهای قانونی و مدنی را موضوعی ضد امنیتی تلقی نکرده و تمهیدات لازم برای بیان بدون تنش آنها در فضای آرام و امن پیش بینی شود.»

خبری درباره طرح «صیانت» که تکذیب شد

طبق اعلام اداره اخبار مجلس شورای اسلامی، امروز هیات رییسه مجلس جلسه ای برای تصمیمم گیری در خصوص طرح صیانت تشکیل نمی دهد.برخی از رسانه ها خبری منتشر کردند که امروز هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره بررسی مصوبه کمیسیون طرح حمایت از کاربران فضای مجازی جلسه ای تشکیل می دهد.به دنبال انتشار این خبر، اداره اخبار مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که «هیات رییسه مجلس امروز عصر جلسه‌ای با موضوع صیانت ندارد؛ نقل قول منتشر شده درست نیست.» امروز سید نظام موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که هیات رئیسه در جلسه ای ایرادات معاونت قوانین مجلس به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی را بررسی خواهد کرد و نسبت به درستی یا نادرستی آن نظرش را اعلام می کند. در نهایت تصمیم هیات رئیسه اجرا خواهد شد.

ادعای جدید تل‌آویو درباره پهپادهای ایرانی در ونزوئلا

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران به کشور ونزوئلا پهپاد «مهاجر 6» صادر می‌کند.«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان سخنرانی در اجلاس سازمان‌های یهودیان آمریکا در قدس اشغالی ادعاهای جدیدی را علیه ایران مطرح کرد.بنا بر گزارش شامگاه سه‌شنبه پایگاه صهیونیستی «آی۲۴»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اجلاس مذکور تصویری از یک پهپاد به نمایش گذاشت و گفت که این پهپاد ساخت ایران است و ونزوئلا از آن استفاده می‌کند. بنی گانتز مشخصا به نام پهپاد «مهاجر ۶» اشاره کرد و مدعی شد که ایران ونزوئلا را به این نوع از پهپادهای رزمی و تسلیحات دیگر مجهز می‌کند.بنی گانتز در اجلاس مذکور همچنین ادعا کرد که این اولین بار نیست ایران ونزوئلا را به تسلیحات مجهز می‌کند. او مدعی شد که صادرات پهپاد ایران به ونزوئلا جدید نیست و تهران در سال ۲۰۱۲ نیز تسلیحات مشابهی را به کاراکاس صادر می‌کرده است.

افشاگری فلاحت‌پیشه درباره خانواده محمدعلی رامین

رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با افشاگری درباره نفوذ محمدعلی رامین در دولت‌های نهم و دهم از روند رشد این چهره پرحاشیه سیاسی پرده برداشت.حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در بخشی از یادداشت مکتوب خود در قرن نو با عنوان « FATF و زندگی لاکچری آقازاده‌ها» اظهار داشت: فردی در اواخر دولت خاتمی تلاش می‌کرد با برگزاری همایش‌های غیرعلمی بودجه‌های هنگفتی را از دولت دریافت کند که با مخالفت بنده و همکارانم در هیأت علمی یکی از مراکز پژوهشی مهم آن زمان مواجه شد.وی افزود: این فرد پس از مدتی در دولت بعد به جایگاه‌های مهمی رسید و ضمن برگزاری چند همایش که موجب دردسر برای کشور شد، او هر از چندگاهی شعارهای غیرمنطقی را وارد گفتمان دولت می‌کرد و به تبع آن دشمنی‌ها علیه کشور در سطح جهان شکل می‌گرفت. حتی ادامه امثال همان تفکر در دولت منجر به صدور چندین قطعنامه علیه کشور شد و ایران در ذیل فصل ۷ منشور ملل متحد قرار گرفت.

فلاحت‌پیشه با تشریح اقدامات خانواده این مدیر رانتی در دولت احمدی‌نژاد، بیان داشت: بعدها شاهد بودیم که فرزند همان فرد با یک هنرپیشه ازدواج می‌کند و با یک تقسیم کار اموال حاصل از برخی کارهای رانتی به نام خانم بازیگر می‌شود و آقازاده مذکور نیز با وجود دریافت حکم قضایی، به نوعی از زندان رها می‌شود و امروز در کنار همسر خود زندگی را آغاز می‌کند.این نماینده سابق مجلس اظهار داشت: حتی شاهد هستیم که خانواده همان فردی که تا دیروز ادعای جهان بدون «صهیونیسم و آمریکا» را داشت بیان می‌کنند که سبک زندگی ایشان هیچ ارتباطی با تفکر پدرشان ندارد.

وی با انتقاد شدید از مدیران به اصطلاح انقلابی، بیان داشت: امروز در کشور افرادی حضور دارند که عنوان نگهبان تابوها عمل می‌کنند و نمی‌گذارند هیچگونه دیپلماسی منطقی شکل بگیرد. این افراد مأموریت دارند هر فردی که به دنبال تنش‌زدایی با آمریکا کاری انجام می‌دهد را مورد فشار قرار داده و او را به دادگاه بکشانند. نمونه چنین اقداماتی نیز در قبال برخی از نمایندگان مجلس دهم از جانب همین افراد شکل گرفت.

وی تصریح کرد: امروز یک تقسیم کار بین فرزندان و پدران این جریان رانتی، غارتگر و حافظ تابوها شکل گرفته است. متاسفانه فرزندان چنین مسئولانی در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا آینده و زندگی خود را تضمین کرده‌اند و پدران آنها با تفکرات خود کشور را هر از چندگاهی با مشکلات فراوان روبرو می‌کنند. وضعیتی که این افراد ایجاد کرده‌اند موجب شده تا مردم کشوری که دارای چهارمین منابع سرشار است، در وضعیت زیستی نامناسبی قرار بگیرند.

واکنش آیت‌الله جوادی آملی به طرح صیانت اینترنت

آیت‌الله جوادی آملی امروز در واکنش به موضوع طرح صیانت از حقوق کاربران اینترنت، توئیتی منتشر کرد.آیت‌الله جوادی آملی معتقد است که اگر واقعا ما آدم‌های درستی باشیم ترسی نداریم که فضای مجازی چه چیزی را می‌خواهند منتشر کند.آیت‌الله جوادی آملی در توییتی درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی نوشت: اگر واقعا ما آدم‌های درستی باشیم ترسی نداریم که فضای مجازی چه چیزی را می‌خواهند منتشر کند.اگر کسی چیزهایی دروغی را منتشر کند، محاکمه بشود اما ما اگر با طهارت زندگی بکنیم، از دنیای مجازی باکی نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۶۱
می خواهید آبان 98 رخ ندهد مدیریت را درست کنید . دزدی نکنید. تقوا داشته باشید. مردم سرور شما هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
این کارها که شما فرمودید سخت است براشون. ولی پاک کردن صورت مسئله راحته براشون. منتها فکر اینو نکردن که چه کشوری با این کارها موفق شده؟
ناشناس
| Romania |
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
یعنی حتی حکم دیوان عدالت اداری را هم برای خودشان قبول ندارند
آنام تبریز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
نمی توانم به ایمیلم دسترسی داشته باشم مرگ بر چین و مرگ بر روسیه زپرتی
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
خیلی جالبه نماینده ای که طرح محدودسازی فضای مجازی را تصویب کرده خودش در اینستاگرام فعالیت دارد؟!!!!! خیلی پررو هستید. مردم را از حضور در این فضامنع می کنند اما خودشان از بیشتر ازمردم در آن حضور دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
میگن 9 ملیون با اینستا گرام زندگی می کنند
حتما 10 ملیون و بیشتر هم با تلگرام زندگی می کنند.
این میشه 25 درصد ملت ایر ان
دروغ هم استخوان ندارد
در فضای مجازی هم ما بی شماریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
جنگ جهانی سوم شروع شد.
اگر واقعا ما آدم‌های درستی باشیم ترسی نداریم که فضای مجازی چه چیزی را می‌خواهند منتشر کند.اگر کسی چیزهایی دروغی را منتشر کند، محاکمه بشود اما ما اگر با طهارت زندگی بکنیم، از دنیای مجازی باکی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
الان اثرات طرح صیانت می بینیم. سرعت جستجو بشدت کاهش یافته است. البته تابناک و سایر سایت داخلی بسرعت باز می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
آنرا که حساب پاک است

از محاسبه چه باک است ؟
طرح صیانت را به تصویب رساندیم تا آبان ۹۸ دیگری رخ ندهد) میشه یا با هم هماهنگ کنید یا یه مقدار مویز برای تقویت حافظه بخورید !!! تا بحال که وقایع ابان 98 را گردن جمله گفته شده روحانی می انداختید !!! الان دیگه روحانی نیست گردن فضای مجازی می اندازید !!! تا فردا هم خدا کریمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
ایشون و تیمشان از عمد آشوب درست کردو فضای مجازی هم در آن دمید و قابل کتمان نیست
کاسبان فیلتر شکن و برخی مغرضان با دروغ سازی که می می گویند می خواهند اینترنت را ببندن سعی در اثر گذاری دارند تا همچنان فضای فیلترینگ در کشور باشد
ایت الله جوادی :اگر کسی چیزهایی دروغی را منتشر کند، محاکمه بشود اما ما اگر با طهارت زندگی بکنیم، از دنیای مجازی باکی نیست.) فعلا که یکی نوارش دراومده یکی سر از کانادا دراورده یکی پولا را پس نداده یکی بلد نیست حرف بزنه یکی حرفای قدیم و جدیدش کلی با هم فرق میکنه!!! پس باکی هست !
جناب جوادی آملی در آن توییتر که شما دارید توییت می کنید اول از دولت آمریکا مجوز گرفته تا بتواند سرویس به شما بدهد که بتوانید برای ما درس بدهید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
شما اگر درس خونده بودید، اینطوری به آیت الله جوادی جواب نمیدادی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
ظاهرا اخیرا برای کامنت گذاشتن هم ساندیس می دهند.
ناشناس
| Canada |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
اول کمی اطلاعات کسب کنید بعد اظهار نظر کنید اولا اصلا توئیتر برای فعالیت از دولتی مجوز نگرفته ثانیا همه دنیا از توئیتر استفاده میکنه و بجز چند ودولت کسی اونو تعطیل نکرده توئیتر ابزار است موضوع اصلی آزادی بیان و اطلاع رسانی هست که آقایان مخالف آن هستند والسلام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
پرچم کانادا حال و احوال خوب هست؟
اطلاع نداری بالا ببرید اول
آقای فلاحی سه ماه مانده به بهمن پنجاه و هفت ملت ایران حتی یک رادیو دو موج هم نداشتند ولی هر زمان اراده کردند میلیونی به خیابانها آمدند مهار ملت فقط با فراهم آوردن رضایت آنها با تامین امنیت و آرامش و رفاه میسر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
بی بی سی را دست کم نگیر.
ناشناس
| Canada |
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
عیب بزرگ آدمی فریب خوردن است
اینترنت اروپا چگونه هست؟ اینستاگرام فیسبوک واتس آپ توییتر و... اول قانونمند شدن تا اجازه داد شد به شهروندان اروپایی که در آن فعالیت کنند و هرکجا تخلف کردن جریمه شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
شبکه های اجتماعی قوانین کشورمبدا و مقصد را رعایت نمیکنند بلکه قوانینی که جنبه بین امللی دارندو باعث فعالیت انها میشود را رعایت میکنند در حالی که ایران میخواهد هم قوانین داخلی ایران را رعایت هم سرور را به ایران بیاورند هم تحت کنترل سیستم امنیتی ایران برای بگیر و ببند باشند پس روابط این شبکه ها با اروپا فرق داره برای همین مردم نگران هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
یعنی تو اروپا اینستاگرام و توییتر و فیسبوک رو فیلتر کردن؟! اونجا رییس جمهور آمریکا حرفهای تحریک آمیز زده حسابش رو بستن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
حتم دارم که تا حالا پاتو از ایران بیرون نذاشتی و داری از خودت راجع به اینترنت اروپا داستان سرایی میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
قانونمند شدن با حذف شدن و فیلتر شدن کاملا متفاوته، کسی نمیگه اگر تو فضای مجازی جرمی انجام شد محاکمه نشه بلکه و حتما هم باید قانونمند باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
شما اصلا میدانی که اروپا
چیست ؟؟؟؟

و با دو مترش ، چند پیژامه میشود ، دوخت ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
هر پیام رسانی اولویت اولش محرمانه نگه داشتن اطلاعات شخصی کاربرانش هست چه در اروپا و امریکا و چه در ایران باشد حالا جمهوری اسلامی از این پیام رسانها کار غیرقانونی میخواد و اونها قبول نمیکنند مشکل اصلی اینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
بر اساس حکم دادگاه هر پیام رسان مکلف هست اطلاعات را به نهادهای نطارتی و امنیتی بدهد و فرقی ندارد کجا باشد
در ایران چون قانونی نیستند نمی‌دهند ولی در اروپا قوانین را آن را توسط پیام رسان ها پذیرفته شده هست ارائه می کنند
در خواست حزب اتحاد ملت برای صدور مجوز تجمع اعتراضی مطابق با قانون ازادی اعتراض در قانون اساسی ) قانون اساسی اون قسمتش قابل اجراست که مطابق میل صاحبان قدرت باشه ولاغیر !!! خودت را خسته نکن !!! اگر فقط چند سال بعدقانون اساسی نوشته شده بود این قوانین هم توش نبود باور کن !!!
نماینده حامی طرح «صیانت»: از پایین بودن سرعت اینترنت ناراضی هستم) به این میگن فرافکنی و زدن به کوچه معروف
آنهایی که نمی خواهند در فضای مجازی ضابطه درست ایجاد شود همان هایی هستند که در جامعه انواع کارها را انجام می دهند و نمی خواهند قانون علیه آنها باشد و می خواهند شهر بی در و پیکر باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
برو ساندیست رو بخور و تو اینست گزارش دروغ بده. تابناک رو ول کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
سانسور و کنترل شده ضابطه؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
الان عنابستانی که میزنه توی گوش سرباز و بعد هزارتا دروغ میگه شده قانونمند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحه اینستاگرام تنها نماینده مخالف طرح صیانت از دسترس خارج شد) ارتش سایبری حمله !!!
آقای فلاحی مردم را با سانسور فیلتر و پارازیت آنهم در عصر تکنولوژی نمی توانید مهار کنید راستی شما واقعا از چه می ترسید ولی دشمن شناسیتان خوب است
تنها اینترنت برای مردم مونده ،، اینها میخوان اونم از مردم بگیرن . این 200 نفر همه چیز دست اوناست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
بازی بد و بدتر هست دیگه. رای بدی اونجوری میشه، رای ندی هم اینجوری میشه. دیگه کم کم سکوت رو باید گذاشت کنار
شما که تا تفی به توقی می خوره اینترنت رو فطع می کنی بیخود ربطش نده به ابان ۹۸. صیانت برای مسدود کردن افشای فساد مالی مسئولین اجرا می شود.
امضای بیش از ۱۵۰ نماینده برای برگشت طرح فضای مجازی به صحن علنی) نترسید برمیگرده !!! این نمایشات و خیمه شب بازیا برای کم کردن حساسیت مردمه !!! چاقو دستشو نمی بره
مسببین ایجاد آشوب های آبان 98 رو تحریم و توبیخ کنید

همون هایی که از هیچ چی خبر نداشتند و صبح جمعه از خواب بیدار شدند با خبر شدند
زمان شاه مگر اینترنت بود که انقلاب شد .محدودیت هیچ وقت جلوی تحولات مردم را نمی گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
احسنت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
صیانت برای مسدود کردن افشایطرح فساد مالی مسئولین اجرا می شود.
در آلمان تلگرام از طرف دولت آلمان تهدید به فیلتر شد و تلگرام از ترس چندین کانال ها را حذف کرد و هر کس از هولوکاست حرف بزند محاکمه می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
تلگرام حتی در بین 12 پلتفرمی که بیشترین مخاطب رو در آلمان داره نیست... ولی این پلتفرم زمانی در ایران بسته شد که اکثریت از اون استفاده می کردند.
برای رسیدن به اهدافتون الکی قضایا رو بزرگنمایی می کنین...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
هولو کاست درست بوده بعدش اگه هم چرا انکارش با معیشت مردم مظلوم ایران قلم بخوره به ما چه که یهودی ها چطور زندگی کردن از اقتصاد و علت افزایش قیمت برنج حرف بزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
شمایی که داری از آلمان مثال می زنی.از چیزای دیگه آلمان هم مثال بزن .از رشد اقتصادیش.از رفاه و آرامش مردمش.از آنجلا مرکلش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
اتفاقا جناب محمد علی رامین که کاملا مشکوک بودند و هستند

با نفوذ در دولت احمدی نژاد

و طرح انکار هالوکاست ، باعث شد تا بزرگترین و بد ترین تحریم های جهانی کمر شکن برای مردم و کشور

صادر گردد و فرزندان خودش با استفاده از رانت واردات شیر خشک دامی فاسد

باعث تلف شدن و بیماری هزاران کودک ایرانی شدند

و حالا هم در اروپا و کانادا و امریکا در حال عشق و حال اشرافی و تجملی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
آلمان اجازه نمی‌دهد نصف مردم آنها عضو یک پلتفرم شود که هنوز قوانین آن کشور را قبول ندارد
معلوم شد چرا برای تصویب طرح صیانت عجله دارند قرار است به زودی افزایش شدید قیمت بنزین و برق و گاز و ......... به همراه مالیات های سنگین داشته باشیم خوش به حال کسانی که مهاجرت کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
هیچ مهاجری خوش بحالش نیست وبیشترازآنکه بعضی از
وطن دلخورندمهاجرازغربت دلخوراست ولی گاهاًبهردلیلی امکان برگشت ندارد شمابجای خوش یحال آنانکه مهاجرت کردند بگو ایکاش مدیرانمان چنان مدیریت کنند که بیم وباکی ازآزادی اطلاعات نداشته باشندوهموطنانمانهم هم درانتخاب سایتها هوشیارو آگاه باشند بهرسایت غیراخلاقی ویاغیرعرفی سرک نکشندکه علاوه براینکه اعصاب خودشان خوردمیشود فرزنداشان راهم به راه خطا میبرد
"واکنش آیت‌الله جوادی آملی به طرح صیانت اینترنت"
بسیار عالی. راست گفته بنده خدا. اگه مشکلی ندارید چرا از فضای مجازی هراس دارید.
جلال رشیدی کوچی! نام شما به عنوان یک نماینده مردمی ثبت می‌ شود. نگران ریپورت ها نباشید.
جناب تفی پور به زودی میبینی جدی بود یا شوخی.
خدا پدرت رو بیامرزه جناب آملی که حرف حق رو گفتین ، بنظر کسی تشنج ایجاد میکنه که روی ملت داره فشار میاره و اون کسی نیست جز همین به اصطلاح نمایندگان (مردم که نمیشه گفت چون این تعداد اندک هیچ وجه تشابهی با ملت ندارن )
یکی از دستاورد های قرارداد ۲۵ ساله ماشین های خودپرداز جدیدی است که برادران چینی در روز روشن به ما انداخته‌اند. این خودپرداز بنجل، کاری را که سلفشون در ۲۰ ثانیه انجام میداد در ۴۰ ثانیه انجام میدهد و صدای ماشین در حد صدای موشک است. برای مشاهده این پدیده کافی است به بانک تجارت لواسان مراجعه کنید.
ما از نمایندگان محترم که بجای فکر کردن به رفع مشکلات تمام وقت به فکر محو مشکلات هستند صیانتمندیم
طرف ما براش مهم نیست چند میلیون انسان کار می کنند یا اصلا کار نمی کنند اصلا مردم براشون مهم نیستن که چطور زندگی می کنند
واکنش آیت‌الله جوادی آملی به طرح صیانت اینترنت

این خبر مربوط به آیت الله جوادی آملی صحت ندارد. اولا این شایعه مربوط به چند پیش است نه امروز، ثانیا هیچ ارتباطی با طرح صیانت ندارد.
حضرت آیت الله جوادی آملی قیاس به نفس فرموده اند.بله اگر همه مردم از لحاظ اطلاعات فقهی و فلسفی و کلامی و استحکام اخلاقی درسطح این بزرگوار بودند باکی از بدآموزی های فضای مجازی نبود.ولی اکنون که چنین نیست چه باید کرد؟ واقعا می شود نوجوانان وجوانان را در این برهوت بدسگالی و بدخواهی به حال خود رها کرد؟
جمع کنید بابا
صیانت از فضای مجازی
سیاه بازی اصلاح طلبان همین بس که برای اعتراض به اینترنت چینی به دنبال مجوز هستند حالا ببینید هر روز تجمعات مختلفی در کشور برگزار میشود و هیچ مانعی هم برای آنها وجود ندارد
خیلی وقته مردم میدونن مخالفان ارتباط با جهان در این مملکت نگران رانت خودشون هستن و تثبیت قدرت ن
پس چطور امیری و ترابی را معاف کردید؟مگه همه ایرانی نیستند؟
می خوای آبان تکرار نشه جلو گرونیو بگیر. جلو فسادو بگیر. به جاش میای اینترنتو میبندی یه عده دیگه هم کارشونو از دست بدن اوضاع بدتر بشه؟
"افشاگری عضو کمیسیون صیانت : طرح صیانت را به تصویب رساندیم تا آبان ۹۸ دیگری رخ ندهد"
خود این طرح باعث آبان 98 های دیگری خواهد شد.
شما که هر موقع میخواید اینترنت را کند و یا محدود و قطع میکنید. دیگه به این طرح باصطلاح صیانت چه نیازی دارید؟
ترا خدا کمی از فکرتان استفاده کنید مسولین عزیز تخصص پیشکشتان امروز شما فکر کن میخواهی یک عدد دسته بیل بخری باید بری تو گوگل تا خرید موفقی داشته باشی یعنی اینکه اطلاعات دسته بیل فروشی ما هم دست آمریکاست خوب این چه جور استقلالیه ، حالا چهل سال که بفکر نبودی الان شروع کن کم کم بیزینس را بیار رو یه پلتفرم بهتر از اینستاگرام بعد سویچ کن رو اون ….
اینترنت چینی احمقانه‌ست. هر تعریف مثبتی ازش هم احمقانه‌ست.
نفت خام رو بشکه‌ای چند از دولت می‌گیرن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
مجانیه
کلام اقای جواد آملی علمیترین و عقلانیترین جوابی هستش که میشه به این افراد هوچی گر مجلس نشین داد. بنظر این نمایندگان خودشونو یا خانوادشونو نمیتونند صیانت کنند رو آوردن به قانون سازی شاید توبه کنند از گناهاشون. همیشه دانستن حق مردم بوده چه خوب چه بد.
کشور رو علاف 18 نفر کردین که صیانت بشه،صیانت نشه.تو سر اینا چی میگذره و چه نقشه ای هست که فکر مردم رو با این صیانت مشغول میکنن.این چه جور کشورداریه اخه؟؟!!
جناب فاضل عزیز مشگل خواندن یک صیغه دوخطی که خود زن و مرد هم می توانند بخوانند نیست مطمئن باش ازدواج سپیدی ها هم می خوانند و محرمند
اخبار اینروزها رو که میبینیم متوجه میشیم که این مجلس نمایشی شمشیرش رو برای مردم ایران از رو بسته.ایا به فکر فرداتون نیستید؟
به قران اگه اینستاگرام را مسدود کنید من خودم رو میام وسط میدون آزادی آتیش میزنم همه درامد من از اینستاگرامه
اتفاقا فضای مجازی حداقل در شروع حوادث آبان 98 هیچ نقشی نداشت.بلکه همه چیز با گران شدن ناگهانی بنزین شروع شد وچون بدون اطاع رسانی قبلی بود ومردم بی خبر بودند کسی امکان تحریک وبرنامه ریزی در فضای مجازی را نداشت.الان هم اگر این طرح در زندگی اقتصادی مردم بویزه مشاغلی که با اینترنت سر وکار دارند تااثیر منفی بگذارد میتواند به نارضایتی عمومی ومسایل غیر قابل پیشبینی دامن بزند.
اینستاگرام بیاید در ایران دفتر بزند هم خدمات خاص بگیرد و هم خدمات به ایران بدهد اگر هم نمی خواهد باید محدود و مسدود شود کشور مسخره اینها نیست
برای شفافیت ایا بهتر نیست که شرکت ملی نفت تنها فروشنده نفت کشور در بازار بینالمللی باشد وعواید حاصله را به حساب خزانه واریز کند وطلب کاران وپیمانکاران منجمله قرارگاه خاتم طلب خود رادرروندی شفاف وسیر مراحل مالی واداری از دولت بگیرند؟؟؟ اینکه دولت به بدهکاران داخلی نفت خام تحویل بدهد وانها در بازار بدنبال مشتری باشند ایا درست است ؟.
افشاگری عضو کمیسیون صیانت : طرح صیانت را به تصویب رساندیم تا آبان ۹۸ دیگری رخ ندهد!!!
خوب خدا را شکر که مجلس انقلابی تصویب کرد که (سوییچ قطع ارتباطات) زیر انگشت قدرت باشد!!!؟؟؟
فلاحت پیشه:

" امروز یک تقسیم کار بین فرزندان و پدران این جریان رانتی، و حافظ تابوها شکل گرفته است. متاسفانه فرزندان چنین مسئولانی در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا آینده و زندگی خود را تضمین کرده‌اند و پدران آنها با تفکرات خود کشور را هر از چندگاهی با مشکلات فراوان روبرو می‌کنند. وضعیتی که این افراد ایجاد کرده‌اند موجب شده تا مردم کشوری که دارای چهارمین منابع سرشار است، در وضعیت زیستی نامناسبی قرار بگیرند."
نماینده ایی که هنوز دلیل اعتراضات آبان۹۸ را نفهمیده. وای برما با اینچنین تصمیم گیران
آقای تقی پور که تشریف بردن شرکت ثبت کردن خودشونو برای بعد صیانت دارند اماده می کنند مشخصه برای ایشون صیانت خیلی مهمه
آقایون تا کی سرشان را می خواهند کثل کبک زیر برف کنند
درخواست مجوز !؟؟؟ آن هم در شرایط حساس کنونی ؟ ۴۳ سال شما خواب بودی تازه یکی دو ماهه وارد شرایط حساس کنونی شدیم از خواب بیدار شدی میخای تجمع برگزار کنی ؟؟!!!
ولی با این کار شما عملا به اعتراضات قبل از آبان دامن میزنید.
بابت برخی اظهار نظرها بویژه از سوی برخی نمایندگان مجلس باید تاسف خورد. عدم آگاهی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این افراد در طرحهای فعلی مجلس کاملاً عیان است. این قبیل افراد ولو آنکه دلسوز هم باشند، به نوعی در زمره تضعیف کنندگان ارتباط مردم با ، انقلاب ... تلقی می شوند.
با افتخار دست چنین عالم روشن ضمیری رامیبوسم. خدا ایت الله صافی را رحمت کند که او هم مصادق کامل یک روحانی مستقل بود. ای کاش بقیه هم لباسان از این منش درس بگیرند و با حرف های خود در نماز جمعه دل مان را به درد نیاورند اشکارا ثابت نکنند چقدر از مردم و درد مردم فاصله دارند و حرف های شان از شکم سیری و بیدردی است.درود بر جوادی املی و صافی و دیگران که مستقلا حساب خود را از دیگران جدا کرده و حرف دل مردم درد کشیده را میزنند
اگر ما آدمهای درستی باشیم ترسی نداریم که در فضایی مجازی چی مینویسند،
آفرین،افرین به گوینده این کلام.آقای جوادی آملی
نتیجه اینکه ادمهای درست که مسئولیت دارند در این کشور وجود ندارد،اگر داشت این همه تلاش برای بستن راه های آگاهی مردم را نمی بستند!
اتفاقا چون شما میدانید مردم نسبت به اینترنت حساس هستن
و به احتمال زیاد عین ماجرای سوخت اعتراض میکنن
میخواهد دوباره ماجرای آبان 98 را بوجود بیارید
با سلام
ممکن است اینستا.تلگرام.توئیتر.یوتیوب.وگوگل را ببندید ولی
دهان مردم را می خواهید چطوری ببندید.
طرح بعدی حتما دوختن لبها
و ... است.
این طرح ها اوج بی سوادی و سطحی نگری کسانی را نمایان می سازد که ذهنی ذلیل و معلول دارند.
برا جوونها که کار ایجاد نکردین همه بیکارن رو آوردن به کارهای مجازی اینم که هرروز رو اعصابشون راه میرین هدفتون دقیق چیه؟
چرا نباید راحت زندگی کنن مردم
اقايون نماينده لطفا فرمايش مفسر قران رو گوش كنيد اگه ما درست عمل كنيم فضاي مجازي مشكل نداره،اين مخفي كاري كه ميكنيد از فضاي مجازي ميترسيد،
مزدم عزیز ایارن حالا متوجه شده اید که روحانی میگفت اگر رئیسی رئیس جمهور شود خیابانهارا زنانه مردانه میکنند یک نمونه اختناق وضد ازادی همین طرح صیانت از مقامات هست بقول ایت الله املی اگر مسولان ومقامات پاک وطاهر باشند بگذارید هزارتا عیب درفضای مجازی منتشر شود
واقعا امثال فلاحی نماینده همدان و یا تقی پور نماینده تهران در شان وجایگاه نمایندگی مجلس هستند آیا برای ملت ایران داشتن چنین نمایندگانی کسر شان مجلس نیست واقعا باید تاسف خورد برای کسانی که به امثال این افراد رای داده اند ............................
عنوان طرح صیانت از فضای مجازی با عملکرد کاملا ب عکس این عنوان جالبه ، مثل اینکه کسی بخواد بگه : در جهت حمایت شما در مقابل متجاوزان ، من باید به شما تجاوز کنم، دقیقا بهترین جمله ای که میشه گفت استفاده از افعال معکوس هست
طراحان محترم طرح صیانت "به شما ناهار دادند؟"
امیری بازیکن حرفه ای ، نباید برود؟ کمیسیون پزشکی رفته؟
مقصر آبان ۹۸ که بود اگر راست میگید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
قدرت طلبی دولت در سایه
اقای تابناک برای طرح صیانت رو برای شما میزارن که تبلیغات عکس های زنان بی حجاب را نگذارید واقعا براتون متاسفم که برای پول در اوردن هر کاری میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
برادر به جای دیگه نگاه کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
بیخود بهونه نیار ... قشنگ معلومه که ساندیسی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
شما برای خودت متاسف باش که هنوز در قرن 7 میلادی هستی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
مثلا فروش شیر خشک فاسد آغازاده رامین
و اختلاس های جند هزار میلیارد تومانی تعداد زیادی از مسولان

که ظاهر بسیجی میزدند !!؟

و الان در کانادا و آمریکا و اروپا
در قصرهای چندین میلیون دلاری سکونت دارند
را نمیبینید ؟

و فقط عکس چند تار موی زنان و کمی روسری بزرگتر و ضخیم تر

را جزو دستورات الهی می دانید ؟
من قول میدم تمام خانواده های ایرانی، حامی و طرفدار طرح صیانت هستند . اصلاً شک نکنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
شما اول فیلتر شکن خودت را خاموش کن .
ناشناس
| Canada |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
شما فقط در حد خودت میتونی صحبت کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
ساندیسش خنکه؟
ناشناس
| Luxembourg |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
پس چرا از ضد فیلتر استفاده می کنی ترسو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
تو یکبار به بابات قول دادی واسه هفت پشتش بسشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
شما خیلی بیجا کردی از طرف تمام! خانواده های ایرانی حرف میزنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
تو فعلا برو سهمیه ساندیس ات رو بگیر بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
. از طرف مردم ایران صحبت نکن. در دنیای متمدن چیزی وجود دارد به نام مراجعه به آراء ملت. همین کافی است بدانید کسانی که فعلاً بر کرسی های مجلس تکیه زده اند نماینده واقعی مردم ایران نیستند چون با حداقل مشارکت مردمی وارد مجلس شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
اگر پسر جوان و نوجوان در خانه داری حتما نظرشون رو بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
البته خانواده های متعدد برخی مسولانی که با اختلاس های چند هزار میلیاردی

الان ساکن کانادا و آمریکا و اروپا هستند

و دوست ندارند که خلافهایشان در اینترنت افشا گردند !!؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
حالت خوبه چطوری قول میدی با چندتا خانواده ارتباط داری
با این طرح فکر مردم از گرونی و بیکاری و...منحرف شد
باز هم قببله زاکانی با لفاظی سخنگوی شهردار در رابطه با رای دیوان عالی به جنگ قانون رفتند
نمایندگان فراموش کردند که نماینده مردم یعنی نماینده بخش جمهوریت نظام هستند. وقتی که طرحی تصویب می کنند که این طور مخالفت عمومی دارد و اکثریت مردم در حوزه های انتخابیه مخالف آن باشند یعنی اینکه این نمایندگان مردم را نمایندگی نمی کنند و حضورشان در مجلس را مدیوم مردم نمی دانند. به حال این مجلس و این ملت باید گریست.
برای اداره جامعه وجود قانون بد هم از بی قانونی عقلایی تر است.فضای مجازی باید قانونمند شود نا امکان سوء استفاده افرادی که در هر زمانی یافت می شوند گرفته شود.و اگر کسی مورد ستم واقع شد فرصت دادرسی بیابد.
شورای شهر تهران که خود 10% واجدین رای دهندگان شهر تهران ندارند چطور به فرد فاقد شرایط شهردار شدن، مجوز پذیرش مسئولیت مهم اداره کلان شهر تهران را داده است.
چرا مثبت و منفی ها دیگه درست نمایش داده نمیشه؟ ظاهرا تعداد مثبت و منفی ها به مذاق برخی ها خوش نیومده!
اسمشو بذارید طرح صیانت از خودمان؟
در روزگار متاورس به زیرو ورس رسیدیم!!!!!
البته در مملکتی نفس میکشیم که زیروها در جایگاههای متا مدیریت میکنند!!!
شهردار تهران با رأی اکثریت نمایندگان مردم در شورای شهر، به حکم وزیر کشور، با استعلام از دولت، تأیید اکثریت نمایندگان مردم با رأی به استعفا از نمایندگی مجلس و استقبال رئیس جمهور با دعوت رسمی به هیات دولت، یعنی طی همه فرآیندهای قانونی کشور، در جایگاه خدمتگزاری به مردم ایستاده است، همه این ها که گفتی توجیه یک انتصاب غیر قانونی است، حکم انتصاب آقای زاکانی مغایر قانون است و پشیزی ارزش ندارد، ایشان هرچه زودتر استعفا دهد یا برکنار شود هم به نفع خودش است هم شخصیت های حقیقی و حقوقی که ایشان در بالا ردیف کرده است!
خیلی مسخره است اول طرح را تصویب میکنید بعد رای صوری جمع میکنید که نشان دهید از طرح ناراضی هستید پس بابا بزرگ من طرح را تصویب کرد
آقایان نمایندگان اون روزی که در جلسه غیر علنی رای به عدم طرح صیانت کاربران اینترنت در کمیسیون دادید و بعد در جلسه علنی رای را عوض کردید و را به طرح موضوع در کمیسیون دادید فکر این ناراضایتی و این شاهکار خودتان را نکردید و حال با علم اینکه می دانید نمی توانید از کمیسیون بر گردانید اقدام به تهیه امضا می کنید و آنرا در فضای مجازی اسمتان را رو نمایی می کنید تنها چیزی که نشان می دهید عدم صداقتتان با مردم است ابی برای مردم نیاوردید اما سبو بشکستید مملکت را دادید دست یک گروه تند رو و اونها هم دارند مملکت را به لبه پرتگاه با همکاری شما هدایت می کنند از جان این مردم چه می خواهید نه شغلی نه امنیت اقتصادی و سفره ها را خالی کردید حال هم آخرین تیر را به معیشت مردم می زنید خدا را خوش نمیاد بروید همین روز ها ببینید کسب کار تمام موسسات دفاتر ثبت مطب دکترها دفاتر پیشخوان را با این طرحتان که هنوز تصویب نشده به چه روزی انداختید آیا لیاقت مرد م این بود که آرامش همه را به هم بزنید این طرح صیانت نیست این طرح خیانت است طراحان این طرح نقشه های شومی در سر دارند د آقایان بگدارید که این فضا حداقل بتواند اعتراض را به گوشتان برسانند سوپ ها را نبندید اونهای که اصرار بر انجام این کار دارند شناسائی کنید ببینید هدفشان از این طرح چیست این مملکت نیاز دارد که مردم حرفشان را بزنند و خودشان را تخلیه بکنند و دستان نامحرم را از ارکان مملکت کوتاه بکنند . اونهای که تصور می کنند با این برنامه ها می توانند کشور را اداره بکنند سخت در اشتباه هستند مردم اگر در عالم بیخبری قرار بگیرند رو می آورند به شایعه سازی ریشه های بدگمانی آفت هر جامعه است این جامعه بی اعتماد را بجای درست کردن اینقدر بی اعتمادتر نکنید دشمن خیال دارد با کشاندن مردم به سبک سیاق شایعات در بدترین وضعیت خبر سازی قرار بدهد و اونوقت است که دیگر جای برای فهم راست و دروغ نیست . فضای مجازی همانقدر که در ساخت شایعه قوی هست در خنثی کردن آن قوی تر این اهرام مهم را به کی می خواهید بسپارید که از آن صیانت بکند شایعات در فضای بی خبری همانند چاقو بی دسته است که اول دست خودتان را می برد برگردید به فضای سال 57 ملت گوش تا گوش منتظر اخبار بی بی سی بودند تصور کنید ملجا و پناهگاه خبری در غبیت فضای مجازی بی بی سی بشود انوقت چه بلای به سرتان خواهد آمد دست بردارید از افکار پوچ به به دنیای کنونی بنگرید که کشورها برای حفظ و اقتذا خود چگونه از ابزار نوین تکنولوژی استفاده میکنند و شما دارید برعکس آن خرکت می کنید این چاقو مهم را بی دسته نکنید برای رشد و ترقی ایران باید قوی بشود ایران باید اقتدار داشته باشد برای قوی شدن و اقتدار منطقی ترین راه اقتصاد پویا است نه قرار گرفتن درقلعه با حصارهای بلند تمام مصوبات این یکشال گدشته نه تنها دردی را درمان نکرده است بلکه تمام ضد توسعه بوده است کاهش پهنای اینترنت خیانت به اقتصاد کشور هموار کردن راه برای دشمنان دیرینه همچون گرگ پیر انگلیس و وهابیون است بیدار بشوید که خطر در کمین است.
من که قطعا خواهم رفت.بعد از کلی کار کردن در مناطق نفت خیز زمانی که همکارانم رفتن قطر و دیگه برنگشتن من اونها رو وطن پرست ندونستم اما الان متوجه شدم من اشتباه کردم.تصمیم گرفتم که برم برای همیشه دیگه توان این مشکلات رو ندارم.آخه یعنی چی با دنیا ارتباطتت قطع بشه.
نخواستم بابا مسولین کشور من برای من ارزشی قایل نیست
به خدا من دانشجویم. ابزار کارم گوگل اسکولار و ترنسلیت هست. مگه میشه در علم رو ببندید روی مردم؟ نمایندگان کوتاه فکر خیال می کنند همه در گوگل عکس س.... سرچ می کنند. واقعن متاسفم
اون عده از دوستان که استدلال می کننند که اینستاگرام و گوگل و ... تو اروپا از کشورهای اروپایی مجوز گرفتند و باید تو ایران هم مجوز بگیرند، یک ذره عقل داشته باشید برای اخذ مجوز تو ایران ، این غولها باید کلی اطلاعات به ایران بدهند که با وجود تحریمها عملاً هیچ وقت زیر بار تعهدات ایران نمیرن و طبق طرح صیانت، فیلتر میشن! یعنی خود تحریمی کامللللللل. اون وقت یک ذره این نمایندگان عقل ندارن که امثال بنده که دانشجو هستیم و ابزار کارمون گوگل اسکولار و ترنسلیت هست و با اساتید دنیا مکاتبه داریم، چه جوری باید کار کنیم؟؟؟؟؟ به خدا اگه فکر کرده باشن!
آقای تقی پور اون چیزی که یک شوخی بی مزه است،نمایندگی امثال شما است که در نتیجه چرخه بیمار و معیوب نظارت استصوابی و نا امیدی مردم و عدم مشارکت در انتخابات و انتصابات فامیلی ،شماها بر سر قدرت آمده ،در حالیکه علنا جنبه و سواد و توان جایگاهی رو‌که به ناحق به دست آورده اید‌،ندارید
"خبری درباره طرح «صیانت» که تکذیب شد"
تصمیم اخیر راجع به اینترنت، تصمیم نظام است. امیدوارم پشیمان نشوند.
فلاحت پیشه چنان در مورد اقدامات بعضی در مورد دیپلوماسی و تنش زدایی با آمریکا سخن گفته که انگار یاد ندارد در پست ریاست کمیسیون امنیت چه پر شور مخالفت هین دیپلوماسی و تنش زدایی بود !!! ما که یادمان هست
بدیهی است که نگران گردش آزاد اطلاعات هستید و نگران لو رفتن واعظانی که آن کار دیگر می کنند ! این بهانه های صیانت از کاربران در واقع صیانت از امثال کسانی است که در خط ویژه سیلی می زنند و از فیلم منتشر شده فلان سردار در کانادا نگرانند و صفت اصلی تمام ریاکاران حفظ ظاهر و دم از دین زدن است .
از آقای فاضل لنکرانی به دلیل ورود علمیشان به موضوع، آنهم در آشفته بازار روزهای قبل، تشکر می کنم
اما
آنچه ایشان و دیگر علما ذکر می کنند معمولا ناظر به ازدواجهای دایمی ِ با ثبات و شرایط حاکم بر آنهاست و متعه، ازدواج کودک یکساله با پیر 81 ساله، نکاح محلل و... را شامل نمی شود.
آیا در متعه توارث و نفقه داریم؟
علقه زوجیت در ازدواج کودک یکساله با پیر 81ساله چگونه محقق می شود؟ (این ازدواج کاملا اسلامی است اگرچه وقوع خارجی نداشته باشد و یا نادراً واقع شده باشد)
در میان ازدواجهای دایم چه تعداد افراد مذهبیِ باسواد می شناسید که بعد از خرید خانه دوم و املاک فراوان و...، به فکر پرداخت مهریه همسرش باشد؟ رفتار حاکم اسلامی و اظهارات برخی روحانیون در قدرت، منتج به عدم پیگیری مطالبات مهریه به طور کامل، را هم به این موضوع اضافه کنید. (محدودیت هایی که بر پیگیری مهریه وضع شده)
*
نکته: جناب استاد، اگر قرار است بحث علمی کنید تمام و کمال بحث کنید. اینکه نکاح معاطاتی را پذیرفتید بسیار نیکوست اما در نقد ازدواج سفید باید ذکر می کردید که در اسلام ازدواج بدون نفقه و توارث هم داریم و اینکه در جامعه اسلامی اراده ای برای پرداخت مهریه زنان در ازدواج دایم از سوی زوج و یا پیگیری آن از سوی حاکمیت وجود ندارد.
اگر اینها همه را می گفتید موضع کنونی جامعه در گرایش به ازدواج سفید برایتان روشن می شد.
شما صیغه های محرمیت (عنوان عامیانه) که الان در جامعه اجرا می شود را شرعی میدانید؟ اگر شرعی نمیدانید چرا نسبت به این موضوع که بسیار گسترده تر از ازدواج سفید است موضع گیری نمی کنید؟
جمعبندی: مقایسه ازدواج سفید با ازدواج دایمِ پایدار قطعا مغالطه است و ازدواج سفید باید با ازدواجهای اسلامی با حداقل تعهدات فیمابین زوجین مقایسه گردد. مثلا تعهدات زوجین در ازواج سفید با متعه مقایسه شود.
اگر سخنانم پراکنده و مشوش است معذرت. چون هیچ تضمینی بر انتشار مطلب نیست، صرف وقت برای نوشتن مطلب ساختاریافته عملا اتلاف عمر است.
تابناک جان، این یک مطلب کاملا علمی است پس لطفا سانسورش نکنید و اجازه دهید که الان که یک عالم بزرگ به موضوع ورود کرده، کمی حول موضوع بحث شکل بگیرد. بقیه آقایان که گفتند بزنید در دهانشان یا این حرفها را منتسب به یزید کردند.
هیچ کس حق‌نداره به‌طرح‌صیانت‌نمایندگاندمحترم مجلس انتقاد کنه . چرا ؟ چون خودتون انتخاب کردید متفاوت باشید ، چون خودتون خواستید . مگر کسی مجبورتون کرده بود ؟ پس حقتونه ! مگر غیر از اینه ؟ نوش جانتون ، انشالله‌بد بدتر از این سرتون بیاد .
این همه هیاهورا اصول گرا های غرب زده راه انداخته اند . درکجای دنیا فضای مجازی.رها شده وکنترلی ندارد الا ایران .ابن روزنه فتنه گران باید بسته شود
s;,jسکوت قالیباف هم در مورد تصویب صیانت قابل توجه هست. این سرباز فداکار منتظره دستور برسه که چیکار کنه!!!
عبارات را عوض می کنند اما در اصل منظورشان دقیقا متضاد آن است طرح صیانت محدودیت مطلق است ولاغیر
مگه آبان 98 از اینترنت شروع شد؟! رییس جمهور مملکت که صبحش خبردار شد، بعد ما مردم عادی چطوری از اینترنت خبردار شدیم؟!
همانطور که ننگ با رنگ‌ پاک نمیشود، افتضاح فساد هم با قطع اینترنت رفع نمیگردد
"افشاگری فلاحت‌پیشه درباره خانواده محمدعلی رامین" یجوری طلبکارانه می نویسید که انگار مردم محمد علی رامین را سر کار آوردند. بابا این آدم از همون متعهد های خودتون بوده که بیشتر از بقیه گند زده.آدم همونیه که به قول بعضی ها هاله نور داشت و نامه اش را باید در کتابهای درسی تدریس کنند. .
ان نمایندگانی که از طرح صیانت طرفداری میکنندهیچ تقصیری ندارند بلکه ان کسانی مقصرند که بدون مطالعه و شناخت به این نمایندگان رای دادند .
ناشی از مدیریت غلط شما و دروغ به ملت بود .
نمیشه به جای اینستا برن یکی مثل سروش چیزی داشته باشیم
محمدعلی رامین را از دهه ۶۰ زمانی که در آلمان دانشجو بود می شناسم. در آن زمان آقای مقدم که روحانی روشنفکری بود ریاست مرکز اسلامی هامبورگ را به عهده داشت و همه تلاشش را برای ایجاد وحدت بین مذاهب اسلامی به کار می برد و فعالیتهای مشترک برای پیروان مذاهب اسلامی برنامه ریزی می کرد و حتی نماز جماعت مشترک برگزار می شد. تنها عامل نفاق و تفرقه در آن زمان همین محمدعلی رامین بود که از هر فرصتی استفاده می کرد و موضوع صیغه و متعه در اسلام را مطرح می کرد و با اهانت به خلیفه دوم بین جماعت جدل و افتراق ایجاد می کرد. من در همان زمان که نماینده صدا و سیما در آلمان بودم به جناب مقدم می گفتم که این آدم مشکوک است و .
اقای فلاحت پیشه دست برداریدازاین بازی های سیاسی چرااین افساگری هارادردولت روحانی نکردی ؟دنبال چی هستی؟پست چرب وچیلی؟یاعصبانی ازدولت فعلی ،که تمام تلاشش درجمع کردن گندکاری های دولت قبلی است
جواب خدا را چگونه خواهید داد . جلوی چشمان مردم را گرفتن، چیزی عوض نخواهد شد . باز هم مردم بی کفایتی ها شما را با مشکلات معیشتی فراوان احساس خواهند کرد . خود را اصلاح کنید تا دیر نشده
یک بار دیگه بخونیم: "اگر واقعا ما آدم‌های درستی باشیم ترسی نداریم که فضای مجازی چه چیزی را می‌خواهند منتشر کند.اگر کسی چیزهایی دروغی را منتشر کند، محاکمه بشود اما ما اگر با طهارت زندگی بکنیم، از دنیای مجازی باکی نیست."
بابت مطالبات از دولت نفت می گیریم ؟!!!
مگر نفت مال دولت است ؛ نفت برای مردم است ؛ از مردم است ؛
چقدر به راحتی مال مردم را طلب می کنند ؛
....
حیف بودجه....
حیف بودجه....
حیف بودجه....
آقای محمدخانی اگر کسی شرایط قانونی برای شهردار شدن و یک مسئولیت اجتماعی را تداشته باشد اگر تمام دنیا او را تائید کنند بازهم غیرقانونی است . . واینکه شما با این توجیهات نظر دیوان عدالت اداری را که یک مرجع رسیدگی کننده به احکام است را قبول ندارید وای بر شما اصول گراهای پرمدعا .
"۹ میلیون ایرانی با کمک اینستاگرام هزینه زندگی خود را فراهم می‌کنند"
عجب؟! واقعا؟!!! این آمار دقیق رو از کجا آوردی؟ یعنی الان از هر 9 نفر که در طول روز میبینیم، یکیشون از اینستاگرام داره کسب درآمد میکنه؟ شوخی میکنی؟؟؟!!!
آقای فلاحت پیشه آقای رامین برداری از جمع همه شما برادرانی که چهل سال است میز دلچسب قدرت را رها نمی‌کنید
تو دبی همان روز موزه فناوری های مدرن و پیشرفته افتتاح شد د ایران طرح صیانت

تابناک لطفاً گزارش از افتتاح موزفناوری آینده در دبی تهیه کنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار