بازدید 41886
دو هزار و نهصد و بیست و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

پناهیان: برجام به نظام تحمیل شد / لاله افتخاری: برای فرزندآوری باید «قرارگاه» راه‌ اندازی کنیم / گمانه‌زنی «عباس عبدی» درباره پشت پرده کُندی اینترنت / کنایه رسایی به انتقادات از حواشی جشنواره فجر

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند ادعای جدید بنت: توافق ضعیف‌تر با ایران در راه است / کسب نظر رییس سازمان اطلاعات سپاه درباره حذف ارز ۴۲۰۰ در صحن مجلس / هیچ اصلاحاتی در این ۲۴ سال اتفاق نیفتاده است / توصیه رئیس دولت اصلاحات به تشکیل چند حزب فراگیر / فائزه هاشمی: جرمم «دختر رفسنجانی بودن» است ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱ 20 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

بیل گیتس: یک بیماری همه‌گیر جدید خواهیم داشت!

مدیر عامل شرکت ماکروسافت در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ: خود ویروس کرونا، به‌ ویژه گونه‌ای به نام «اُمیکرون»، نوعی واکسن است و ایمنی در بدن مبتلایان ایجاد می‌کند و نسبت به ما و واکسن‌ها، مصونیت بهتری در جمعیت مردم جهان ایجاد کرده است.ما یک بیماری همه‌گیر دیگر خواهیم داشت و دفعه بعد یک پاتوژن متفاوت خواهد بود.در حالت ایده‌آل، ما از شر خانواده‌ ویروس‌های تنفسی از جمله خانواده آنفلوآنزا و خانواده کرونا خلاص می‌شویم./تسنیم

تلاش برای سوء قصد به مسجد جمکران ناکام ماند

حدود ساعت ۴ بامداد امروز یکشنبه، یکم اسفندماه یک تریلر درب شش مسجد مقدس جمکران را شکست و وارد محدوده این مکان مقدس شد!این کشنده هوو بعد از تخریب در و ورود به محوطه، منحرف و متوقف شده و راننده تریلر که در خودرو مقداری بنزین نیز به همراه داشته، با ورود به موقع خدام و حراست مسجد دستگیر شد.زائران و مجاوران به خارج از صحن صاحب‌الزمان هدایت شدند و بلافاصله امنیت کامل در این صحن جمکران برقرار شد.راننده مذکور هم‌اکنون در بازداشت پلیس است و بررسی اولیه نشان می‌دهد در هنگام حادثه دارای حالت طبیعی نبوده است./ فارس

نادران: حتی اگر تحریم‌ها برداشته شود، صادرات نفت پیش‌بینی شده در بودجه ممکن نیست

نماینده تهران: طبق درآمد پیش بینی شده در لایحه بودجه، صادرات نفت ما در سال آینده باید به ۲.۷ میلیون بشکه در روز برسد.اما اساساً این ظرفیت در شرکت ملی نفت ایران برای صادرات وجود ندارد و حتی اگر تحریم ها برداشته شود باز نمی توانیم این حجم را صادر کنیم. لازم است لایحه را برگردانیم تا دولت، کمیسیون تلفیق و هیات رئیسه در رابطه با آن تدبیری بیندیشند تا واقع بینانه تنظیم شود.

شافعی: اگر به خاطر اظهاراتم بخواهند با اتاق تسویه حساب کنند، استعفا می‌دهم

غلامحسین شافعی در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: ما در هیات رئیسه مشروعیت خود را از هیات نمایندگان می‌دانیم. من در اظهاراتم‌ در یک جلسه خصوصی مسائلی را مطرح کردم تا هشداری نسبت به ضعف‌ها باشد. وی افزود: اگر شیوه رایج این باشد که برای برخورد با من بخواهند با حیثیت و جایگاه اتاق برخورد کنند و نقش‌های بزرگ را در همراهی با نظام، دولت و مجلس، ارائه مشورت‌های جدی به رهبری و سران قوا و دستگاه‌های کلیدی سیاست‌گذار اقتصادی و نقش مشورتی آن را در نظام و کارهای عظیم تحقیقاتی، اجتماعی و انتشاراتی آن را نادیده بگیرند و با اتاق تسویه حساب صورت بگیرد و همانطور که در بسیاری از رسانه‌ها به این موضوع پرداخته شد که من باعث شدم به اتاق بازرگانی لطمه وارد شود، از همین روی در جهت حفظ کیان اتاق و اعتبار فعالان اقتصادی دارای شرافت حرفه‌ای، عاشق و فداکار برای این مرز و بوم آماده کناره گیری از این سمت هستم.

واکنش وزیر ارشاد به حواشی جشنواره فیلم فجر: فضای عفیفانه‌ای در جشنواره حاکم بود

محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) مهمان گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما بود و از کم و کیف برگزاری جشنواره فجر در سینما، تئاتر و موسیقی گفت. وی در ابتدای این برنامه درباره تغییرات در سازمان سینمایی و سیاست‌های جدید در حوزه تولید فیلم گفت: فرآیند تولید فیلم از صدور مجوز و ساخت حدود یک سال طول می‌کشد. رئیس سازمان سینمایی، خزاعی یکی از تهیه کننده‌های انقلابی سینماست که در این عنوان شغلی گذاشتیم. داورهای این دوره جشنواره شناخته شده بودند و با شعارهای آگاهی و امید کار خود را آغاز کردند. به گفته وزیر فرهنگ، در نهایت داوران ۲۲ فیلم را برای سودای سیمرغ انتخاب کردند که پنج فیلم در حوزه دفاع مقدسی داشتیم. بهترین فیلم در این دوره جشنواره فیلم اولی «موقعیت مهدی» بود. فیلم «ضد» هم درباره شهدای هفتم تیر بود. اسماعیلی درباره حواشی به وجود آمده پیرامون جشنواره فیلم فجر توضیح داد: محاسن و ویژگی‌های مثبت جشنواره فجر به بزرگان‌ منتقل نشده است که این ایراد خود ماست. امسال فضای عفیفانه‌ای در جشنواره فیلم فجر حاکم بود و هرکسی از نزدیک این را شاهد بود از ما و عوامل برگزارکننده تشکر می‌کرد. برخی حرف‌های غلطی هم در جشنواره زده شد که از نظر ما محکوم بود.

قاچاق سوخت از بندرعباس با لوله‌ای در دل دریا!

جانشین مرزبانی هرمزگان گفت: با تلاش مرزبانان پایگاه دریابانی بندرعباس و همکاری عوامل انتظامی شهرستان، خط لوله ۴ کیلومتری انتقال سوخت قاچاق کشف شد. سردار عبدالله لشکری صبح امروز (اول اسفندماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: این خط لوله که توسط قاچاقچیان در زیر ماسه ها و آب دریا پنهان شده بود، با انجام عملیات اطلاعاتی در سواحل سورو کشف شده است. جانشین مرزبانی هرمزگان با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از این خط لوله، سوخت را از ساحل به شناورهای متخلف منتقل می کردند، اضافه کرد: اکنون خط لوله مذکور از زیر ماسه ها و آب دریا بیرون کشیده و مسیر انتقال سوخت قاچاقچیان قطع شده است.

فائزه هاشمی: جرمم «دختر رفسنجانی بودن» است

فائزه هاشمی: یاسر هیچ وقت باشگاه سوارکاری نداشت. می‌گفتند اسب‌های من روزی ۳۰۰ هزار تومان پول پوست هندوانه‌شان است، در حالی که من هیچوقت اسب نداشتم. این‌ها شایعات است. یاسر یک اسب داشت که ترکمنستان به بابا هدیه داده بود. یاسر هم آن را در باشگاه گذاشته بود و خودش و دیگران استفاده می‌کردند. خیانتی که در زمان آقای مهرعلیزاده به ورزش زنان شد، در زمان آقای احمدی‌نژاد نشد. در زمان آقای گودرزی وقتی تقاضای وقت برای گفتگو می‌کردیم، قبول می‌کردند و نظراتمان را می‌دادیم، اما نتیجه نداشت. در کل منتقد آقای گودرزی و شدیدتر از آن آقای سلطانی‌فر بودم. آقای علی‌آبادی گفته بود احمدی نژاد گفته فائزه هاشمی در فدراسیون کار سیاسی می‌کند و باید آن را تعطیل کنید. ما هیچ وقت کار سیاسی نکردیم، اما آقای احمدی نژاد دشمن آقای هاشمی و خانواده‌اش بود. آقای خاتمی سنگ‌اندازی نمی‌کرد، حتی برای ما بودجه پیش‌بینی کردند و راحت مسابقات را برگزار کردیم. سنگ‌اندازی نداشتیم، اما مهربانی هم ندیدیم، یعنی این‌گونه نبود که همراه ما باشند و تشویق‌مان کنند. همه چیز به تلاش خود ما بستگی داشت که باید کار‌ها را انجام می‌دادیم. اگر در سیاست نبودم و اتفاقات سال ۸۸ پیش نمی‌آمد، باز هم فدراسیون بسته می‌شد. چون آقای احمدی‌نژاد خیلی چیز‌ها را تعطیل کرد. همه که در آن جریانات نبودند. مگر بقیه را تحمل کرد؟ دانشگاه آزاد را نابود کرد و تمام مدیران دوران آقای خاتمی را کنار گذاشت. تازه من دختر آقای هاشمی بودم و جرمم از همه سنگین‌تر بود. اگر سیاسی نبودم که فدراسیون تا آن حد رشد و پیشرفت نداشت. در کشور‌های در حال توسعه دنیا رجل سیاسی یعنی مردان و زنان سیاسی در بخش‌های بزرگ ورزش قرار می‌گیرند و جریانات را جلو می‌برند.

طعنه سنگین مجری تلویزیون به طرح «صیانت»

محمد دلاوری، مجری صداوسیما در توئیتی به تلاش بی وقفه برخی نمایندگان مجلس برای تصویب طرح محدودیت اینترنت واکنش نشان داد.وی در این باره نوشت: ‏بهترین وقت برای قصه ‎صیانت همین حالاست، وضع معیشت و اعصاب مردم که عالی است، ‎اینستاگرام و ‎واتساپ هم که چاکرتان هستند، لب تر کنید دفترشان را دور میدان ونک باز میکنند و نیازی به کند کردنشان نیست، این همه حکمرانی مدبرانه اذیتتان نمیکند؟

کارشناس سیاسی: توافق وین تا ۲۰۲۳اعتبار دارد

تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: به نظر نمی‌رسد عمر سند وین بیش از عمر برجام باشد بنابراین زمان بندی‌های مندرج در این سند نیز کوتاه مدت است. اخبار حکایت از آن می‌کند که احیای برجام نزدیک است، اما به نظر می‌رسد نحوه و مراحل اجرای آن با گذشته تفاوت‌هایی دارد. قاسم محبعلی درباره تفاوت‌های برجام روحانی با برجام رئیسی گفت: متن توافق به لحاظ محتوا نمی‌توان گفت خیلی تغییر کرده است، ولی این سندی که تنظیم شده و قرار است توافق نهایی روی آن انجام شود، می‌تواند یک متمم و تغییراتی برای اجرای برجام باشد. وی افزود: از آنجا که متن سند وین هنوز منتشر نشده، نمی‌توان درباره اش اظهارنظر دقیقی انجام داد، اما به نظر می‌رسد تفاوت‌های کوچکی با برجام داشته باشد. البته نمی‌توان بیان کرد «این سند نسبت به برجام پیشرفته‌تر است یا به نفع ایران تنظیم شده یا به نفع آمریکا». این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به پایان عمر برجام تا سال ۲۰۲۳، یادآور شد: به نظر نمی‌رسد عمر سند وین بیش از عمر برجام باشد بنابراین زمان بندی‌های مندرج در این سند نیز کوتاه مدت است. ضمن آنکه لغو تحریم‌ها از سوی آمریکا و بازگشت ایران به تعهدات برجامی گام به گام خواهد بود بنابراین اجازه فروش نفت ایران در بازه‌های کوتاه مدت تمدید می‌شود.

توصیه رئیس دولت اصلاحات به تشکیل چند حزب فراگیر

محمود صادقی گفت: ممکن است یک نوسازی تشکیلاتی در جبهه اصلاحات لازم باشد. توصیه آقای خاتمی نیز این بوده است که ادغام‌هایی صورت بگیرد و چند حزب گسترده‌تر و فراگیرتر با ادغام احزاب کوچکتر انجام شود و از سوی دیگر فعال‌تر شدن تشکیلات جبهه اصلاحات در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها نیز مدنظر است.

واکنش علی مطهری به حواشی جشنواره فیلم فجر

مطهری در مطلبی واکنش های تند به حواشی جشنواره فیلم فجر و سخنان نویسنده فیلم‌نامه «نمور» را نقد کرد و نوشت: سخن خانم معراجی نویسنده فیلم‌نامه «نمور» در جشنواره فیلم فجر مبنی‌بر این‌که «اگر زن و مردی عاشق هم باشند و بچه‌دار شوند، به‌ نظر من فرزند آنها حلال‌زاده است» که بعداً گفتند منظور من نفی عقد ازدواج نبود، واکنشهایی از طرف برخی علما و امامان جمعه داشت که بیشتر، از این سنخ بود که چرا کسی به دهان او نکوبید.این نوع پاسخ دادن زیبنده عالمان دین نیست. نگاهی به کتابهای آیت‌الله مطهری درباره حقوق زن بکنید تا ببینید ایشان چگونه این‌گونه شبهات را با استدلال جواب داده‌اند.پاسخ آنچه از خانم معراجی نقل‌شده این است که گذشته از مغایرت این روش با شریعت، این روشِ تشکیل خانواده کلاهی است که بر سر زنان گذاشته می‌شود، زیرا در عقد ازدواج، گذشته از مهری که نشانه احترام به زن است، تعهداتی بر دوش مرد قرار داده می‌شود که ضامن آسایش زن است. علاوه‌براین، آن عشق‌ها معمولاً پایدار نیست و نمی‌تواند جای تعهد ازدواج را بگیرد.

آصفری: برای اسرائیلی ها ضیافتی تدارک دیده ایم

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: ‌«چهل دقیقه پرواز اطلاعاتی عملیاتی ‎پهپاد حسان حزب الله در عمق ۷۰ کیلومتری خاک ‎فلسطین اشغالی بار دیگر هیمنه پوشالی ‎گنبد آهنین را فروریخت و لرزه بر تن صهیونیست ها انداخت. این تنها گوشه ای بود از ضیافتی که برایتان تدارک دیدیم.»

کنایه رسایی به انتقادات از حواشی جشنواره فجر

حمید رسایی، فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس با انتشار توئیتی به انتقادات سریالی ائمه جمعه به سخنرانی یک نویسنده در جشنواره فیلم فجر واکنش کنایه‌آمیزی نشان داد.حمید رسایی در توئیتر نوشت: «پشت صحنه اعلام موضع دلسوزانه اما سریالی برخی تریبون‌های مذهبی درباره حواشی جشنواره فیلم فجر که وزارت ارشاد و دبیرخانه جشنواره از همان ابتدا به مسبب آن تذکر داده‌اند، به یک اتاق عملیات روانی بر‌می‌گردد تا حواشی فایل صوتی را به حاشیه ببرد.»

پناهیان: برجام به نظام تحمیل شد

علیرضا پناهیان گفت: برجام در دولت گذشته به نظام تحمیل شد و اما امروز به دنبال توافقی عزتمندانه هستم.حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان با اشاره به اینکه دولت به دنبال دستیابی به توافقات عزتمندانه است، تاکید کرد: امروز اگر شاهد تلاش دولت برای رسیدن به توافق عزتمندانه و موفق هستم به دلیل کم توجهی ها در دولت گذشته است. وی یادآور شد: دولت قبل با اسرار بر مفید بودن برجام آن را به نظام تحمیل کرد، در حالی که هیچ گونه شیوه اجرایی درستی نداشت.این کارشناس مذهبی تصریح کرد: دولت گذشته فقط نظام و کشور را متعهد کرده بود، در حالیکه دیگر کشورها تعهدی نداشتند و مشاهده کردیم که چگونه از انجام کارها شانه خالی کردند.حجت الاسلام پناهیان افزود: اما امروز تیم دولت به دنبال استفاده کردن درست از برجام است تا منفعتی برای کشور و نظام داشته باشد.وی تصریح کرد: برجام گذشته به کشور خسارت زده اما امروز به دنبال برجام و توافقی هستم تا کم توجهی های گذشته جبران شود و برای رسیدن به توافقی خوب تلاش می‌کنیم.حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه دولت قبل،دست و دلبازانه برجام را امضا کرده بود، گفت: شرایط خود را برای موافق جدید اعلام کردیم و تا زمانی که شرایط پذیرفته نشود، توافقی نیز وجود نخواهد داشت.

جعفرزاده ایمن آبادی: مجلس واقعا خواب است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس گفت: مجلس درگیر سگ و گربه مردم، اینترنت و انتخاب اسم کودکان است. امارات اعلام کرده هر کس در ایران کارخانه داشته‌ باشد و به این کشور مهاجرت کند زمین مجانی دریافت می‌کند. ما هم می‌گوییم هر کس ۴ بچه به دنیا بیاورد زمین مجانی می‌گیرد. امارات تولیدکننده ما را ترغیب به مهاجرت می‌کند و ما در حال تشویق به مصرف کننده بودن و زایمان هستیم.

هیچ اصلاحاتی در این 24 سال اتفاق نیفتاده است

قوامی در واکنش به اینکه بنابراین اگر راهی بود خاتمی توانایی لیدری جریان اصلاحات را داشت، خاطرنشان کرد: بله به همین صورت است. از زمان هشت ساله ریاست جمهوری خاتمی، هشت سال هم احمدی‌نژاد و هشت سال هم روحانی، که دولت را در دست داشت، در طول این 24 سال، اصلاحات در هیچ‌ یک از عرصه‌های حاکمیتی اتفاق نیفتاد.او در پایان یادآور شد: به عبارت دیگر طی 24 سال گذشته، نه قانون اساسی اصلاح شد، نه روابط ما با دنیا اصلاح شد، علاوه بر این نه از لحاظ فرهنگی و نه از لحاظ سیاسی اصلاحاتی صورت نگرفت و روز به روز درها بسته‌تر شد، مخصوصاً در بحث انتخابات ریاست‌جمهوری این دوره همه مشاهده کردید که چه اتفاقی افتاد. از انتخابات دوره هفتم مجلس به این طرف مشخص است که روز به روز سایه نظارت استصوابی سنگین‌تر می‌شود و اینکه دیگر امیدی به اصلاحات نیست.ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌ طلب، در واکنش به اظهارات محمدرضا خاتمی مبنی بر این اینکه محمد خاتمی اعلام کرده که وارد صحنه سیاسی نخواهد شد، گفت: در بحث اصلاحات نکته حائز اهمیت این است که مردم طالب اصلاحات هستند و این قضیه، شامل اکثریت مردم است.

گمانه‌زنی «عباس عبدی» درباره پشت پرده کُندی اینترنت

عباس عبدی نوشت: کُندی اینترنت به خاطر اجرای بی‌سروصدای «طرح صیانت» پیش از «تصویب قانون» است.عباس عبدی، تحلیلگر مسائل اجتماعی، در یادداشتی نوشت: در جریان انتخابات ۱۴۰۰ نامزدهای انتخاباتی به‌طور معمول قول‌ها و وعده‌هایی می‌دادند. قابل انتظار است که برخی وعده‌ها مبهم یا حتی فراتر از ظرفیت وعده‌دهنده یا واقعیات باشد، ولی اگر وعده‌های روشن و قابل اجرایی دادند که در عمل نه تنها به سوی تحقق آن حرکت نشد که خلاف آن وعده رخ دهد، در این صورت آنها را چگونه باید تحلیل کرد؟ برای نمونه وعده‌هایی درباره بورس و رونق آن داده شد که اکنون خلاف آن در جریان است.
این وعده‌ها را چگونه می‌توان تحلیل کرد؟ آیا دروغ بود یا صادقانه و ناشی از بی‌اطلاعی نسبت به بورس؟ یا نمونه دیگر و مهم‌تر اینترنت بود. آقای رییسی در جریان انتخابات و درباره اینترنت نکاتی را گفتند که دو نمونه روشن آن چنین است: «من از بچه‌ها در خانه سوال می‌کنم؛ دارید گیم بازی می‌کنید، چقدر وسط بازی که قطع می‌شود حال‌تان گرفته می‌شود؟ معلوم است که زیرساخت‌ها درست نیست. در دولت مردمی اینترنت با حداکثر سرعت با تامین زیرساخت‌های لازم گسترش خواهد یافت و زمینه‌ای برای شفافیت و نظارت مردم بر عملکرد دولت خواهد بود.»
هنگامی که یک نامزد ریاست‌جمهوری حتی با گیمرهای کامپیوتری همدلی می‌کند و نگران سرعت کم اینترنت است، به طریق اولی باید یقین کرد که برای اینترنت به عنوان ابزار کار و پیشرفت و نیز اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی نگرانی بیشتری خواهد داشت.
پس چرا و چگونه شده است که بلافاصله پس از انتخابات طرح صیانت در دستور کار مجلس همسو با دولت قرار می‌گیرد و نه تنها موضعی رسمی علیه آن گرفته نمی‌شود، بلکه با سکوت، همراهی می‌شود. مهم‌تر اینکه در عمل نیز شاهد آن هستیم، به‌رغم توسعه مستمر اینترنت در دولت روحانی، اکنون سرعت اینترنت به نحو آزاردهنده‌ای کاهش پیدا می‌کند. به‌طوری که در بهمن ماه رتبه جهانی سرعت اینترنت در ایران، ۷ پله سقوط کرد. به این علت که جلوی افزایش ماهانه ظرفیت را گرفتند. همچنین مسئولان وزارت علوم اعلام کردند: «کندی اینترنت» باعث استرس و فشار روانی شدید در دانشجویان شده است‌. موضوعی که ربطی به زیرساخت‌ها ندارد، چون در دولت روحانی هر سال سرعت بهبود می‌یافت و ظاهرا این وضع ناشی از اجرای بی‌سروصدای همان طرح صیانت پیش از تصویب قانون است.

عراق و ایران تفاهمنامه امنیتی امضا می‌کنند

شورای امنیت ملی عراق با عقد تفاهمنامه همکاری در حوزه امنیت عمومی و داخلی بین وزارت کشور ایران و عراق موافقت کرد.دفتر شورای امنیت ملی عراق امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این شورا امروز چهارمین جلسه نمایندگان امنیت ملی را با حضور اعضای شورا برگزار کرد. در ادامه این بیانیه آمده است: در این جلسه، اعضا با انعقاد یادداشت تفاهم همکاری بین وزارتخانه‌های کشور عراق و ایران در زمینه امنیت عمومی و داخلی و همچنین کار مشترک بین دانشگاه دفاع عراق و دانشگاه دفاع و مطالعات استراتژیک ایران برای تحصیلات تکمیلی موافقت کردند. بر اساس این بیانیه، این شورا موضوعاتی که در دستور کار جلسه قرار داشت را مورد بحث و بررسی قرار داد و تصمیمات و پیشنهادهای لازم را در این خصوص اتخاذ و ارائه کرد.

لاله افتخاری: برای فرزندآوری باید «قرارگاه» راه‌ اندازی کنیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: نیاز است همه دستگاه‌ها قرارگاهی متشکل از همه تاثیرگذاران و دست‌اندرکاران اعم از فرهنگ‌ساز و شخصیت اجرایی و حمایتی داشته باشند تا در زمینه فرهنگ‌سازی برای فرزندآوری کار کنند.لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به مقوله فرزندآوری و پرورش عنصر جوان برای پیشرفت‌ آینده کشور،‌ اظهار داشت: تکثیر نسل و افزایش جمعیت چیزی است که اگر همین الان به صورت یک نهضت شروع شود و همه حمایت ها هم شکل بگیرد، باز عقب هستیم، چون سال‌های زیادی گذشته و تاخیر زیادی وجود داشته و فرزندآوری هم به گونه‌ای نیست که سریع انجام شود یا مثل کالایی از کشور دیگری وارد کنیم.

کسب نظر رییس سازمان اطلاعات سپاه درباره حذف ارز ۴۲۰۰ در صحن مجلس

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز گفت: در جریان جلسه امروز نظرات دستگاه‌های امنیتی مطرح شد، رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگاه کارشناسی این مجموعه را تشریح کرد و پس از ایشان هم رییس کل دیوان محاسبات نظر و نگاه تخصصی این دستگاه را تشریح کرد.

ادعای جدید بنت: توافق ضعیف‌تر با ایران در راه است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی جدید گفت، ممکن است مذاکرات وین به زودی با توافقی به پایان برسد که به اندازه کافی سخت‌گیرانه نیست.«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه دست و پازدن‌های این رژیم برای اخلال در روند مذاکرات وین و فضاسازی علیه برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، در جلسه امروز (یکشنبه) کابینه این رژیم به اظهارنظر درباره این مذاکرات پرداخت و گفت مذاکرات جاری در وین ممکن است «به زودی با توافقی به پایان برسد که به اندازه کافی در قبال ایران سخت‌گیرانه نیست».بنت گفت: «مذاکرات بین ایران و قدرت‌های [جهانی] برای بازگشت به توافق ایران بسیار پیشرفته است. ممکن است در مدت کوتاهی شاهد یک توافق باشیم». وی سپس مدعی شد که ظاهراً «توافق جدید کوتاه‌تر و ضعیف‌تر از توافق قبلی است». بنت در توضیح این ادعا گفت برجام که در سال ۲۰۱۵ به امضا رسید، ده ساله بود؛ به این معنی که بازگشت به آن به معنای توافقی است که در آن بیشتر محدودیت‌ها بر غنی‌سازی اورانیوم ایران تا ۲.۵ سال دیگر منقضی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۷۵
آش چقدر شور شده که رسایی هم فهمید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
تو دیگر چقدر ساده ای
ایشون دنبال تسویه حساب شخصی هست و این چیزها را می گوید در حالیکه اصلا ربطی به هم ندارد که ربط به هم میدهد
اگر تحریمها به نظام تحمیل نشده بود، برجامی وجود نداشت که سعی کنه تحریمها رو از دوش مردم برداره. حالا پیدا کنید پرتقال فروش را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
برجام آمد که تحریم بیشترکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
پناهیان چه کاره مملکت است
اگر عدم توافق باعث جنگ و خونریزی بشود این آقا جوابگو هست ؟
خانم افتخاری چقدر سطح پیشنهادات شما و امثال شما سطح پایین و بچگانه است ، کجا درس خوندین ، 3 هزار سال خدا این سرزمین حفظ کرد ازین به بعدم حفظ میکنه ، نکنه شما و امثال شما فک میکنین 900 سال عمر میکنین ، اگه هدف شما برا رضای خدا باشه خودش پیش میره گرچه تمام شواهد نشان میده هدف امثال شما بهره مندی نوه و نتیجه از موهبتها ی اختصاصی است
پاسخ ها
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
روی عرایض ام با سرکار خانم لاله افتخاری است.
سرکار خانم- افزایش زاد و ولد نیاز مند ازدواج است و ازدواج هم مهمترین عاملش وضعیت مناسب اقتصادی ،اجتماعی و روانی است. کافی است نگاهی به میزان درآمد ، اشتغال و تورم و مسکن بیندازید تا متوجه شوید. و اما یک پیشنهاد: پیشنهادم تشکیل بانک اسپرم با اهداء کننده غیر مشخص و تزریق و کاشت به عزیزانی است که همانند شما فکر میکنند و البته توان فرزند آوری را دارند. موید باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
بهتر است اول شما یک نگاهی به سیستان و بلوچستان بیاندازید و مقایسه با شهری مانند تهران مخصوصا بالا شهری ها!!!!
لابد رییسش هم باید خود خانم افتخاری باشند. شغل جدید مبارک.
لابد رییسش هم باید خود خانم افتخاری باشند. شغل جدید مبارک.
آقای پناهیان اتفاقا شما و امثال شما به ما مردم تحمیل شدید!
جناب پناهیان اگه کسی بود که برجام رو بر نظام تحمیل کرد دوبار رای مردم به روحانی و شعار تعامل با دنیا بود، تحمیلی هم نبود نظام هم درک کرد که مردم چی میخوان و به مذاکره و برجام تن داد، البته قبل از رای مردم به روحانی، نظام ذائقه ی مردم رو تشخیص داده بود و مذاکرات بر خلاف خواست تند روزهایی مانند جلیلی و احمدی نزاد در عمان شروع شده بو، تریبون دستتونه یه مقدار پخته تر حرف بزنید، بدون شعار دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دولت روحانی سرکار نمی‌آمد برجام شکل نمی گرفت و ربطی هم به مذاکرات عمان ندارد چون نتیجه آن با نتیجه آن دولت که برجام شد زمین تا آسمان فرق می داشت
لامصب مگه جنگه که قرارگاه تشکیل بدید. اصلا تقاضای باتوم و شکنجه کن اثرش بیشتر شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
از فرداست که صبح به صبح جوون ها بزنن بیرون. مادره می پرسه کجا میری؟ بگه قرارگاه:)))))
جناب پناهیان، اگر دولت قبل این قدر زور داشت که برجام را به نظام تحمیل کند، چرا زورش نرسید رفع حصر را - که جزو وعده های انتخاباتی هر دو دوره بود -به نظام تحمیل کند؟ ضمناً توافقنامه عزتمندانه که امضاء شد جزئیات آن را منتشر کنید تا ببینیم تومنی چند صنار با برجام ذلیلانه تفاوت دارد.
لاله افتخاری احتمالا پول و خرجی اطرافیانش کم شده که میخاد با ساخت قرارگاه بودجه لازم رو دریافت کنه
\
آقایان دولت سیزدهم از دولت قبل درس عبرت بگیرید و به جای گدایی از دشمن که نفت بفروشید اقتصاد را اصلاح و علمی اداره کنید که رشد اقتصادی و ثبات اقتصادی پایدار برای چندین دهه به ارمغان بیاورید و اگر هم راه دولت قبل بروید نفرین خواهید شد
اقای پناهیان اگر برجام به نظام تحمیل شد ه شما و دوستانتان نیز در مجلس و دولت به مردم تخمیل شده اید
دروغگو دشمن خداست
قرارگاه راه انداختن یک معنی دارد: نمی تونیم اداره کنیم و کنترل را هم از دست داده ایم
جهت اطلاع شما جناب عبدی همیشه در صحنه
بر اساس این طرح که از طرح بالا دستی شورای عالی فرهنگی نشات می گیرد دولت موظف خواهد بود شبکه ملی اطلاعات را تکمیل کند که سرعت اینترنت چندین برابر فعلی خواهد و ارزان تر هم خواهد شد نسبت به سرعت و حجم
دوم هم این که ما که داریم استفاده می کنیم چرا مشکلی نیست و سرعت روال قبلی هست؟ فقط برخی فیلتر شکن ها مشکل درست می‌شود که فرداش درست می شود
پس لطفا آدرس غلط ندهید
یالله العجب ارز ترجیحی و اقتصاد و... چه ربطی به رئیس حفاظت اطلاعات سپاه دارد.؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
هموطن ساده دل من!!!!!ه
احسنت بر علی مطهری فرزند خلف شهید مطهری
ای کاش من هم یک دریادار بودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دلت کشتی خواسته؟
خانم افتخاری... معیشت معیشت... معیشت. اقتصاد مردم درست بشه بچه میاد.... چرا بازی می کنید
جناب دلاوری کار مجلس همین هست که قانون وضع کند همانند معیشت مردم که انجام می‌دهد پس لطفا حرف بی ربط نزنید هرچند که در قانون که هنوز تصویب نشده آوردن که اینها دفتر باید دایر کنند
الان چرا ازوزیر اطلاعات درمورد حذف ارز ترجیحی نظرنخواستید؟
اون چیزی که می فرمایید اسمش قرارگاه نیست اسم دیگری دارد که اگر بنویسم تابناک سانسور می کنه.
ماسمالی شروع شد. چطوره که الان بر احرای همان برجام اصرار دارید؟
اقای پناهیان لااقل از لباسی که برتن داری خجالت بکش وحق را برزبان بیاور
جناب عبدی ناخواسته اعتراف کردن که در ایام انتخابات اینترنت قطع می شد وقتی بازی می کردن
پس نتیجه می گیریم که 9ماه قبل تر و در دولت محبوب آنها محدودیت ایجاد شده!!
کاملا مشخصه تو زندگی هیچ مشکلی نداری ، نه درد فقر کشیدی نه بیکاری و تورم ؟؟؟؟ میدونی سیب زمینی از زمان حضور جناب رییسی از ۵ هزار تومان به ۱۵ هزار رسیده یعنی تورم ۳۰۰ درصدی تو ۶ ماه ؟؟؟؟
واقعا افراطی گری کمر ملت رو شکست چه از ناحیه اصلاحات در مجلس ششم چه از ناحیه پایداری ها که باعث تفرقه در کشور شد و ملت مظلوم تاوانش را می‌دهند،
همچین میگن برجام به نظام تحمیل شد انگار یک نفر سر خود رفته مذاکره کرده و امضا کرده !!!
اگر اینطور بود برای احیای همون برجام انقدر تلاش نمیکردین !!!
عوض کردن اسم برجام هم نمیتونه کسی رو فریب بده .
اگر برجام نبون الان میفهمیدین که وضع چی میشد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
به خاطر مکانیزم ماشه باید آن را ادامه بدهند
کشف حاج آقا را دست کم نگیرید(پناهیان: برجام به نظام تحمیل شد)
جعفرزاده ایمن آبادی: مجلس واقعا خواب است؟؟؟ نَ داداش کجا خواهب ! امارات (تولید) میکنه تو ایران هم گفتند (تولید) بچه بشه زیمن مجانی میدیم مگه تولید با تولید فرق میکنه؟؟؟ هیچ فرقی نمیکنه خوب حالا زمین با زمین شاید فرق بکنه زمین تو ایران و زمین تو امارات آهان شاید فرق کنه و نمایندگان (خوابند) آهان این را بد فهمیدم
باشه بابا، شما ها خوبید. قبلی ها همه بد، فقط همون برجام رو احیا کنید.
از لاله افتخاری باید پرسید که در این قرارگاهی که میگه چکار باید کرد؟کمی مسئله رو باز میکرد بهتر بود تا ببینیم برنامه های مفرحی در این قرارگاه دارن یا نه.
من نمیدونم منظور آقای رسایی از حواشی و غیره چیه. نمیدونم منظور آقای وزیر ارشاد چیه. من نه کارشناس هستم نه از عوامل فیلم و اینجور مسخره بازی‌ها::آقای وزیر ارشاد! برادر مکتبی و انقلابی. ما به گفته امام با فحشاء مخالفیم. فحشا یعنی فحشاء مصداقش رو هم علماء گفته اند و می‌گویند و خواهند گفت. به نظر علماء گرامی گوش جان بسپارید و این فحشاء و چیزهای بیهوده و مضر مثل همین فیلم و موسیقی را کنتذل کامل و بلکه اگر کلا تعطیل کنید دل همه مؤمنان و انقلابیون شاد میشه. آقای وزیر ما اگر سینما نخواهیم کی رو باید ببینیم؟ ما اگر بازیگرانی که با پول بیت المال رشد کردن و بلافاصله یا علنا ضد اسلام میشن یا میرن فرانسه و بدن لخت خودشون رو نمایش میدن رو اگه نخواهیم، باید چیکار کنیم؟ در هر صورت جنابعالی وظیفه شرعی دارین به تذکرات و گلایه های امثال من توجه کنین من شما رو خداروشکر فردی انقلابی مکتبی و وفادار به اسلام و انقلاب اسلامی میدانم و انشالله همیشه در خط اسلام و انقلاب با تمام قوا تلاش مستمر داشته باشید و از اوامر مقام معظم رهبری و توصیه ها و تذکرات آیات عظام حتی سر سوزنی دور نشوید. دل مؤمنان را شاد کنید و به شماتت های بعضی معلوم الحال و خارجی‌ها اصلا توجه نکنین. و من الله التوفیق و علیه التکلان. تابناک عزیز حتما این نظر به انعکاس و نظر برادرمان وزیر ارشاد برسد.
پناهیان چی رو داره توجیه میکنه؟برجام با تایید نظام بود و دولت مجری ان و بند بند ان با تهران چک میشد تا سرخود چیزی امضا نشود.اقاجون با این توجیهات خودتون رو کوچک نکنید.این توافق را هم خواهیم دید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
برجام با شروط رهبری باید امضا می شد که آن شروط را عمل نکردن
لاله افتخاری: برای فرزندآوری باید «قرارگاه» راه‌ اندازی کنیم.

اکه منظور از قرارگاه، همون محل قرار یا مکان هست که خیلی خوبه!!! خدا خیرتون بده. یکی از مشکلات زنهای خیابانی که کمبود مکانه، حل میشه!!!

پس مکان (قرارگاه) از شما و بقیه با جوانان!!!
پناهیان چکاره مملکت هستند کسی که با هدیه چند میلیاردی اموراتش تامین است سکوت کند
آقای پناهیان چهل و چند سال فقط شعار فقط شعار عمل کنید اصلا ما برجام را نخواستیم برجام مال شما خودتان بدون برجام وضعیت کنونی ایران را درست کنید نه اینکه شما مردم را به مقاومت دعوت می کنید بعد خودتان توی آپارتمان میلیاردی زندگی کنید خدایی یا شما توی ایران نیستید یا برای شما همه چیز اوکی هست و هیچ کمبودی را احساس نمی کنی ولی برای کوچکترین نیاز زندگی باید بدویم اگر شما هم مثل ما زندگی می‌کردید اینقدر شعار نمی دادید
هر وقت دیدید شخصی دولت قبل و این دولت، راست و چپ،‌برجام خوب و برجام بد می کنه بدونید که صادق نیست و دلش با مردم نیست
میشه یکی شرح بده که این پناهیان کی و چکاره است که حرفهای افراطی و بی پایه اش ارزش خبری داشته؟ هزاران آخوند تو این کشور میرن منبر، این هم یکی از این هزاران.
۴۰ دقیقه روی اسرائیل پرواز کردیم ولی ۴ کیلومتر لوله قاچاق سوخت رو ندیدیم.

خواهشا از تکلنولوژیهاتون در صنعت خودرو و مشکلات کشور استفاده کنید.
کسانی که بصیرت دارند و باهوش هستند می فهمند که برخی از زمان ها امر به معروف تبدیل به نهی از منکر می شود و نهی از منکر تبدیل به امر معروف می شود
زمانی که عالمان اهل حرف باشند و عمل آنها یا کم است و یا از روی نمایش است و با اموالی که باید به صاحبان آن و در جای اصلی خودش خرج شود مسامحه می کنند و برای خود حقوقی بالاتر از عموم مردم معین می کنند و از علم و دانشی که با آن می توان عمل صالح انجام و کارها را با تخصص پیش برد صحبت می کنند ولی در دل و عمل به آن اعتقاد و اعتماد ندارند و اگر جرات کنند آنرا رد می کنند و همانطور که عده ای دنیا را فدای آحرت می کنند آنها آخرت را فدای دنیا می کنند و نمی فهمند که آباد کردن دنیای دیگران همان آخرت است
در چنین شرایطی خوبهای جامعه بد و بدهای جامعه خوب جلوه می کنند و حرف های خوب نتیجه عکس خواهد داد
بنظر شما چرا با وجود موعظه ها و نصیحت های فراوان در کشور ما گوش ها نسبت به حرف های خوب ناشنوا شده و بعضا مورد تمسخر قرار می گیرد اما در کشورهایی که موعظه کمتر است افراد آن جامعه سالم تر و صادق تر هستند
جمع کنید دیگه بابا جمع کنید دیگه چیکار باید کرد با شماها ، دوستاته راه نداره ؟؟؟
پناهیان: دولت قبل به طور دست و دلبازانه برجام را امضا کرده بود

پس چرا آمریکا خارج شد؟!!!
با خودشان دشمنی داشتند؟!!

لطفا شما فقط در حیطه تخصصی متسفیض فرمایید.
تویئت حمیدرسایی در مورد فایل صوتی جالب بود! جالبه! پس اینها هم اگر بخوان می تونن نظر نزدیک به واقعیت بگن
این عشق به قرارگاه های بی خود بی جهت به درد نخور از کجا اومده ، قرارگاه مبارزه با گرانی با کرونا واسه هر چی قرارگاه زدین یا ضررش از نفعش بیشتر بود و یا در بهترین حالت بی مصرف
لاله افتخاری: برای فرزندآوری باید «قرارگاه» راه‌ اندازی کنیم

لطفا زحمت این کار را بگذارید بر عهده ملت؛ شما فقط در راه پیشرفت مملکت سنگ نندازید.
کمکتان پیشکش!
فائزه هاشمی: جرمم «دختر رفسنجانی بودن» است........... نخیر خانم محترم . شما جرم های خیلی زیادی مرتکب شدید که متاسفانه خودتون متوجه نیستی و هنوز بعد از سال ها متوجه نشدید........ انشاالله هرچه زودتر متوجه شوید..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
فقط بیت المال را نوش جان کرده اید و از یک پیکان به تریلیاردها سرمایه در اروپا رسیده اید.
بچه دار شدن در حالی که فقیر و بیکار یا معتاد و بی سرپناه هستیم یعنی جنایت
بچه برای بزرگ شدن امکانات می خواد
لازم داره از حداقل ها برای رشد و پرورش برخوردار باشه
لازمه آرامش و شادی را تجربه کنه
اگر با هم اختلاف دارید فکر نکنید بچه که بیاد همه چیز درست می شه
تجربه نشان داده که اقلا در ایران هر آنکس که دندان دهد نان ندهد
وگرنه این همه بچه زباله گرد و دستفروش و متکدی در جامعه رها نشده بودند
اگر از آینده خود اطمینان ندارید یک انسان دیگر را بیچاره نکنید
من یک فرزند دختر نوجوان دارم
با وجود اینکه اوضاع زندگی من بد نیست و دخترم بسیار باهوش و درسخوان و با ادب است با دیدن این همه فارغ التحصیل بیکار و جوانان مجرد افسرده وحشت می کنم
خدایا آینده بچه من در این مملکت چی می شه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
آینده نداره! جمع کن‌برو!!!!
رسایی فقط رسایی
یکی از راه های تقسیم منطقی بنزین بین مردم این است که کل سیستمی که در تولید و توزیع بنزین دخیل است بصورت یک شرکت بزرگ در بورس درآورده شود و سهام آن بین همه مردم تقسیم شود
البته بشرط آنکه از دخالت دولت خارج و کاملا با حساب و کتاب و صورت های مالی شفاف و بدون قیمت گذاری دستوری باشد
دولت هم از مالیاتی که از آن کسب می کند سهم ببرد تا در خدمات عمومی به مردم بکار گیرد
نام ديگر سياست گذاري كلان و متمركز قرارگاه نميباشد!!
آقای پناهیان شما هم توسظ صدا و سیما به مردم تحمیل شده اید!
من داوطلب عضویت قرارگاه هستم به عنوان دارنده ژن خوب.با من تماس بگیرین.خخخخخ
حتی اگر شرایط اقتصاد و اشتغال هم برای فرزند آوری فراهم بود از بس در زندگی خصوصی مردم امر و نهی و دخالت شده و حق انتخاب آنها محدود شده مردم حاضر به تبعیت از خواست مسولان نبودند
مردمی که برای انتخاب نوع پوشش و تفریح و خوراک و ورزش و شادی و ارتباطات خود بلوغ کافی ندارند و باید با چماق هدایت شوند چرا باید گوش به فرمان سران باشند
چرا باید فرزندانی تولید کنند که شبیه خودشان حق انتخاب نداشته باشند؟
یکی به این موتلفه ای ه... بگه شما جوانان فعلی را حفظ کنید و بعد به فکر فرزندآوری برای نسل های بعد باشید
اقای‌پناهیان‌ در چه جایگاهی قرار دارند‌ که برای سیاست خارجی کشور نسخه میچند‌ ؟!
آقای پناهیان شما در کدوم دانشگاه علوم اجتماعی یا سیاسی و حقوق خواندید‌ که اینطور راحت دیگران را ارزیابی می کنید‌ و متهم می کنید‌ مگر نه اینکه در ابتدای دولت روحانی کشور در زیر بند هفت شورای انیت‌ بود‌ و کوچکترین‌ حرکت اشتباه‌ بهانه دست آمریکا و یا اسرائیل‌میداد‌ تا به ایران حمله کنند‌ مگر دولت وقت راهی غیر از مذاکره داشت الان که اون قطعنامه ها از صندوق شورای امنیت بیرون کشیده شد امثال شماها‌ افاضات می کنید درحالیکه اون روز غیر از آدمهایی مثل ظریف‌ کاری ازشون ساخته نبود
خدا جناب لاله اسکندری رو شفا بده فکر میکنه فرزندآوری میدان جنگه و باید واسش قرارگاه درست کرد فرهنگ فرزندآوری در مردم وجود دارد آن چیزی که وجود ندارد پول و سرمایه است فکر کنم تمام مسائل کشور را هم اینگونه میبیند و صورت مسئله را پاک میکنن و خودشان را به آنراه میزنند که وضع مملکت اینگونه است
پاسخ ها
اکبر رضائی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
سرکار خانم لاله افتخاری صحیح است نه جناب لاله اسکندری !!! :)
کلا اقناع مردم و زبان ترم و اخلاق خوش پیامبر محلی از اعراب نداره حضرات فقط تو دهانی زدن و زور و اجبار و تحمیل به قوه قهریه بلد هستند
چقدر هم موفق بوده اند !
برجام تحمیل شد و الان که دوباره ول شد شما چرا دارید باز تحمیلش می کنید.
برجام تحمیل شد و الان که دوباره ول شد شما چرا دارید باز تحمیلش می کنید.
یعنی همه بروند در قرارگاه زاد وولد کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
بعله! مشکلی داری؟ :)))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
ااا اسم بیمارستان هم عوض شدش کردند قرارگاه یا ...
این همه حاشیه درست کردن در اطراف اظهار نظر آن خانم در جشنواره فجر برای این است که توجه مردم را از مشکلات پرت کنند. البته شکم وقتی گرسنه باشد با صد تا از این کار ها هم حواس از گرسنگی و فقر و فایل صوتی پرت نمی شود.
بله جناب پناهيان ، بهتره صبر كنيد ببينيم نتيجه مذاكرات چه مى شود و انگاه از خود و دوستانتان تعريف و تمجيد كنيد ، ضمنا باور كنيد سياست حمله به گذشتگان و تخريب دائم انها ، سياست سوخته و رنگ باخته ايست كه نزد اكثريت مردم منفور است
ممنون آقای پناهیان که فرق برجام خوب و برجام بد را فرمودید.راستی نظرتان در مورد گلستان و ترکمن چای خوب و بد چیست؟
قرار گاه خیلی خوبه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
اخ جووون
خانم فائزه پدر شما پدر همه مارا در اورد کلا عرض می کنم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دقیقا
چرا این دلاوری نچسب هست همیشه و فکر می کند خیلی از مردم هست؟
فرزند آوری نه قرارگاه می خواد نه نصیحت و فرهنگ سازی نه زور
مردمی که از لحاظ اقتصادی تامین باشند و حداقل های زندگی را در دسترس ببینند و مهمتر از همه انسانهای شاد و خوشحالی باشند با کمال میل ازدواج می کنند و فرزند آوری می کنند
من دهه شصتی که جز صف و بیکاری و فقر و گرفتاری و امر و نهی و محدودیت چیزی ندیده ام چرا باید یکی مثل خودم را به دنیا بیارم که بد بدبختی هایی که من کشیده ام را تکرار کند ؟
لحظه شماری می کنم که این زندگی نکبت تمام شود و صبح تا شب والدینم را که بی فکر و بررسی من و امثال من را درگیر زندگی کردند نفرین می کنم
اخه توی جنگ و بمباران و کوپن و قحطی چی فکر می کردین که بچه دار شدین ؟ آدم عاقل هستید شماها ؟
خانم افتخاری بچه روسری نیست که با گشت ارشاد و جریمه تحمیل کنید
بچه دار شدن فرایند متفاوت داره
نمی شه مردم را به زور بچه دار کرد
با قیمت شیر و پوشک و درمان و اوضاع اشتغال و مسکن و محیط زیست و ارزش دلار و پاسپورت ایرانی خودمان هم زیادی هستیم
یی خیال شو
تحمیل عقاید شما همه جا ممکن نیست
خانم افتخاری بچه روسری نیست که با گشت ارشاد و جریمه تحمیل کنید
بچه دار شدن فرایند متفاوت داره
نمی شه مردم را به زور بچه دار کرد
با قیمت شیر و پوشک و درمان و اوضاع اشتغال و مسکن و محیط زیست و ارزش دلار و پاسپورت ایرانی خودمان هم زیادی هستیم
یی خیال شو
تحمیل عقاید شما همه جا ممکن نیست
چرا باید توی این مملکت که امیدی به بهبودی رفاه ومعیشت مردم نست یک انسان بیگناه بیاریم. که سرباز ونوکری آقازاده‌ها را بکند
به جای ایجاد قرارگاه برو ببین چرا مردم بچه دار نمیشن
برو ببین شیرخشک چند درصد افزایش قیمت داشته
میدونی هزینه ویزیت یه دکتر چقدره
میدونی قیمت پوشک بچه چقدره
هزینه زندگی رو تاحالا شنیدی
میدونی پول پیش خونه چه معنی داره
چی میگین شماها
دست از اتم و اتم بازی بردارید تا برجام تحمیل نشه حرف بزرگ نزنید داریم میمیریم تعارض با دنیا را از بین ببرید تعامل داشته باشید مثل همه دنیا
خدایی پناهیان به جامعه علما توسط صدا وسیما تحمیل شده است و چیزی در چنته ندارد
قبل از برجام ، امثال پناهیان و احمدینژاد و تندروها به مردم تحمیل و هر روز از بدتر از دیروز شد. بدون امثال شما که تحریمها ی همه جانبه نبود و نیازی به برجام نبود.
حالا هم دیر نشده و با برداشتن افراطگرایان و برجام میتوانیم به فردای ایران امیدوار باشیم.
برو عمو جان استغفار کن! این همه بابت برجام به دولتیان قبلی تهمت و افترا زدید و کلی کارشکنی کردید که برجام ثمره ای نداشته باشه تا اسم اونها رو خراب کنید ( در حالی که مملکت خود را خراب کردید!) بعد حالا کلی با ذوق و شوق دنبال همون مذاکره و توافق سر همون متن هستید؟! ضمن اینکه خبرهایی میرسه که توافق به مراتب ضعیفتر و کمتر از برجام قبلی هست!!
سر کار خانم افتخاری شما بجای هزینه تراشی های بی اثر لطف کنین طرحهایی برا ی رفع بیکار ی جوانان و ایجاد شرایط مساعد زندگی برای جلوی گیر ی از مها جرت جوانانی که هزینه های بسیار ی برای آنها شده و سرمایه های گرانبهای ایران میباشند اجرا نمایید، کدام عاقلی با سن سی الی سی پنج سال با بیکاری حاضر به ازدواج و فرزند آوری میشود.!!!!!
در این قرارگاه دقیقا چه می کنید ؟؟ زن و شوهری که بسختی شکم خودشان را سیر می کنند مگر احمقند بچه دار شوند !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
تو قرارگاه فقط بچه تولید میشه با بقیه اش کاری ندارن
هر جا دنیا بود آقای پناهیان باید در مورد از کجا آوردی جواب پس میداد ولی ایشان در جایی قرار دارد که حتی برجام باید با دستورات اینان باشه به کجا وصل هست خدا داند و اطرافیانشان
واقعا فکر می‌کنید مردم دنبال زیادی بچه هستند .
زن و شوهر از پس خرج خورد و خوراک خودشان بر نمی آیند چه برسد به بچه.
لاله افتخاری لاالله الا الله دهنمونو باز نکن زن
لاله افتخاری: برای فرزندآوری باید «قرارگاه» راه‌ اندازی کنیم:
عجب است که حاضرند همه نوع هزینه ای انجام دهند ولی حاضر نیستند همین هزینه ریخت و پاشها را بصورت بسته های حمایت تا پنج سالگی به کودک بدهند. کمک هزینه فرزند تازه از زمان بارداری تا پنج سالگی را بعهده بگیرند. سواستفاده ای هم در کار نیست، چون تا فرزندی نباشد کمکی هم در کار نخواهد بود. همین الان در دوران بارداری متخصصین زنان و زایمان آزمایشاتی بسیار گرانی مثل غربالگری و ان ای پی تی برای زنان بار دار تجویز میکنند که بیمه ها آنان را اصلا پوشش نمیدهند. احتمالاً بخور بخور در ایجاد قرارگاه بیشتر است تا کمک مستقیم به والدین کودکان.
شافعی: اگر به خاطر اظهااتم بخواهند با اتاق تسویه حساب کنند استعفا می‌دهم:
شافعی راست یا دروغ همه چیز را زیر سوال برد و برای رسانه های معاند خوراک تبلیغاتی تهیه کرد. از چه چیزی میترسد که کشور و ملت را تهدید به استعفا میدهد. خودش و اتاق بازرگانی "چه گلی به سر ملت زده اند" که حالا میخواهند ملت و کشور را از خدمات شان محرم کنند. شافعی نباید استعفا بدهد بلکه باید اخراج شود و هم جرم اخلال گران اقتصادی محاکمه شود. خوب که شرایط معیشتی و اقتصادی کشور به واسطه اعمال آقای شافعی و امثالهم روز به روز بدتر میشود اگر اقدام مثبتی انجام میدادند که میبایستی برایشان بابت خدماتشان فرش قرمز میانداختیم. "رو که نیست
قاچاق سوخت از بندرعباس با لوله‌ای در دل دریا"
"هر دم از این باغ بری میرسد". 4 کیلومتر خط لوله مگر میشود که کار بزرگ کارشناسی شده و حمایتهای دست اندر کاران را نداشته باشد. آیا درست است بخاطر مشتی قاچاقچی بخواهند قیمتها را بدون در نظر گرفتن وضعیت معیشتی ملت هر روز گران گران تر کنند. اگر ملت اعتراض نکنند مثل آقای روحانی مدعی میشوند «طوری قیمتها را افزایش دادیم که ملت آب توی دلشان تکان نخورد»، اگر هم ملت بگونید طرح نظام هماهنگ پرداخت را پس از سالها اجرا کنید تا بتوانیم شکممان را سیر کنید، میگویند «پولی برای این کار در کار نیست و دولتهای قبلی در این امر کوتاهی کردند!! شما بگوید که ما چکار کنیم». حضرات مگر با صبر میشود به خانواده نان داد. یا طرح نظام هماهنگ را پیاده کنید یا جلو قاچاق و دزدیها را بگیرید و قیمتها را پایین بیاورید. ملت تا حالا کم میخورند تا زنده بمانند ولی دیگر نمیشود با این درآمدها زنده ماند. تازه هنوز اقتصاد را جراحی نکرده اند تا نتیجه آن را ببینیم. آرزوها و رویاها ملت به سیر خوردن تنزول یافته، تو را به خدا این آرزو را از ملت گرسنه دریغ نکنید. مگر یک اقتصاد چقدر کشش برای دزدی دارد. فساد بسیار لجام گسیحته و گسترده شده است، در همۀ زمینه ها. چقدر خواستها کودکان را سرکوب کنیم یا نادیده بگیریم و برای عدم توانای تامین کوچکترین و بی ارزش ترین چیزیها جلوی خانواده گردن کج کنیم و مشرمسار باشیم.
داشتن فرزندخوب است البته بشرطی که بتوان خوب تربیتش کرد
وگرنه ظلم درحق بنده خدائی است که ماتولیدکرده ایم اینهمه نهضت فرزندآوری وکمک مالی به والدین فرزندان اگرامکان خوب تربیت کردنشان نباشد ارزشی ندارد ومضر بحال خود فرزندوجامعه خواهدبودفرزندبیشترازآنکه بخوراک وبه لباس وبه مسکن وبه مدرسه ودانشگاه احتیاج داردبه آینده ای روشن نیاز
داردچقدرتحصیلکرده های ماکه بمشاغل کادب وحتی مضر بحال جامعه مشغولند فرزندآوری توام باتربیت خوب فرزندان ونیز داشتن اینده ای روشن باشغلی مفیدبحال جامعه خوبست واین درصورتی استکه وضع اقتصادکشوربهبودیابدوامنیت شغلی
برای همه پدیدآید وقطعاًبدون نیازبه کمک دولتی وکمیته امداد وامثالهم درهرحال شماکه مشتاقیدفرزندآوری توسعه حتما
بایدقبلاًبفکرآینده کودکان معصوممان باشید
در واکنش به واکنش علی مطهری:
1. نقد ایشان بر اظهارات ائمه جمعه کاملا درست است.
2. در پاسخ به خانم معراجی، باید از همه مدلهای ازدواج در اسلام (تشیع) دفاع کنید و نه صرفا یک مدل مرسوم آن. ازدواج در اسلام احکامی بسیار گسترده تر از چیزی که شما می فرمایید دارد. مثلا اینکه پدر و جدپدری می توانند دختر را حتی در سنین کودکی به عقد فردی بدون در نظر گرفتن هر گونه محدودیت سنی و قاعده ای خاص که تضمین کننده مصلحت دختر باشد، در آورند (البته قانون اینرا تا حدودی محدود کرده اما در شریعت همچنان به قوت خود باقیست).
اینجا جزئیات بسیار زیادی هست که ظاهرا ائمه جمعه و علی مطهری عمدا نسبت به آن اظهار تغافل می کنند
3. مساله مهریه که علی مطهری از آن به عنوان نقطه قوت ازدواج اسلامی یاد می کند، در قوانین چند سال اخیر کاملا لوث شده است (اینها در مجلسی که علی مطهری نماینده آن بود تصویب شده) و در ازدواج متعه (موقت) هم مبلغ مهریه بسیار ناچیز است. سوال: چرا ایده ی ازدواج مبتنی بر عشق را با متعه مقایسه نمی کنید و یکراست می روید سراغ محکم ترین مدل ازدواج در اسلام؟ (جناب مطهری مغالطه کردن در شأن شما نیست)
4. چرا کسی مبانیِ فقهی مرتبط با "نکاح معاطاتی" را مطرح نمی کند. شاید برای آقایان علما مسلم باشد که چنین چیزی اسلامی نیست ولی برای فردی عامی که کتابی را از بازار کتاب جمهوری اسلامی می خرد و این موضوع در آن کتاب با ادله و آیات و احادیث و غیره، اثبات می شود و دانش کافی برای تطبیق آن با نظر قاطبه علما و غیره ندارد، مساله بسیار فرق می کند. او فکر می کند اگر چنین چیزی در جمهوری اسلامی حق انتشار یافته، قطعا در نشست مطبوعاتیِ و محل تعاطی افکار هم قابل طرح است. این افکار چیزی نیست که توسط این خانم تولید و نظری سازی شده باشد آقایان علما کافیست در اینترنت جستجو کنند و مبانی ِ نظری این دیدگاه را مشاهده کنند
5. نوع تفسیر واژه عشق در این دیدگاه با آنچه آقایان در تفاسیرشان برداشت کرده اند کاملا متفاوت است. این عشق همان چیزی است که در ازدواجهای سنتی و در فرصت یک یا چند ماهه ی قبل از عقد و تحت عنوان عامیانه ی صیغه ی محرمیت، و حتی بعد از عقد در دوران نامزدی و قبل از شروع رسمی روابط زناشویی، زوجین به دنبال آن هستد. اگر شیوه ی اسلامی ازدواج، تأمین کننده همه ی مقتضیات این موضوع بود قطعا نیازی به این چیزها نبود و در بسیاری از موارد، وقتی این عشق پیدا نمی شود، طرفین تمام مراحل ِ اسلامیِِ طی شده را کنسل می کنند و تعاملات خاتمه می یابد. حالا سوال این است اگر دو نفر این عشق را میان خود یافتند اگر الفاظ معلوم شرع بین آنها رد و بدل نشد ولی به طریقی دیگر پیشنهاد ازدواج طرح و پذیرفته شد وضعیت چیست؟ (مثلا با هدیه دادن یک انگشتر) نکاح معاطاتی پذیرفته است یا خیر. این که می گویم برایش حدیث است و حتی برای مواردی به شدت ابتدایی تر ما حدیث داریم که این روابط را امام معصوم حکم به شرعی بودنش داده. ولی ظاهرا آقایان اصلا این فرایند پیچیده و گاها زمانبر را در نظر نمی گیرند و تصور می کنند که در یک لحظه همه چیز اتفاق می افتد.
6. بعضی بحث فرزندان را مطرح می کنند آنهم در شرایطی که ازدواجهای دایم و اسلامی نیز با بهره گیری از وسایل جلوگیری، چندان به فرزند آوری منتهی نمی شوند و فرزند آوری از ازدواجهای متعه طی چند دهه ی گذشته، تقریبا صفر است. به این عزیزان باید گفت که این روابط که تحت عنوان ازدواج سفید مطرح می شود، قرار نیست منجر به فرزندآوری شود و اگر ادعایی در این خصوص دارند باید به مستندان و پرونده های موجود در دستگاه قضا استناد کنند. چیزی که اصلا وجود ندارد. (توجه بفرمایید که مطابق آمار میزان سقط در کشور بسیار بالاست، اگر آقایان آمار تفکیک شده ی این سقط ها را بررسی کنند متوجه خواهند شد که شاید فاصله معناداری بین میزان سقط در انواع ازدواجها نیست.)
موتلفه یه مقدار سر کیسه رو شل کنه بذار اقتصاد نفس بکشه مردم بچه‌دار هم می‌شن، اون قرارگاهش رو برای خودش نگه داره.
سلام
شغل و هزینه زندگی تامین شود. نیاز تشکیل ستاد فرزتدآوری نیست.
واقعاً ما که نفهمیدیم پناهیان چکاره است یا اخذ نظر رئیس اطلاعات سپاه برای حذف ارز ترجیحی یعنی چه
اما ات به تولید کننده ما زمین می دهد یعنی به دنبال جذب سرمایه های خارجی جهت افزایش تولید و به تبع آن ثروت ملی است.
آقایان و خانم اایی که مهمترین دغدغه شما افزایش زاد و ولد است. یاد بگیریر به تولید و اقتصاد کشور کمک کنید چون با افزایش درآمد و ارتقا سطح اقتصادی و رفع مشکلات مالی، ازدواج و فرزندآوری هم رونق می گیرد. مشکلات کلان را رها کردید . به خدا خیر نمی بینید
ببخشید این آقای پناهیان که فرمودید کی هستند؟
لاله خانم خودتان چند تا بچه دارید.
خانم افتخاری اگر عینک تان را بردارید می بینید که فعلا در اداره همین تعداد نفرات فعلی زاییده و نمیتواند احتیاجات اولیه آنها را تامین کند دست از این همه شعارهای بی سر و ته خودتان بردارید
آقای پناهیان مگر مجبورتون کردن ؟! خب به وزیر امور خارجه دولت انقلابی بگید مذاکرات رو ترک کنه
واقعا تیکه جالبی بود کارشناس مذهبی (پناهیان)
تابناک هر چند وقتی هم دوره مرده های سیاسی میره شاید زنده و دوباره مطرح شوند رسائی خودش کیه که کنایه اش چی باشد ول کن بابا
آقای پناهیان تنها دولت قبل نبود که برجام را به نظام تحمیل کرد اگر به اظهاراتی که روز تصویب برجام در مجلس رجوع کنید متوجه خواهید شد که رئیس مجلس چطور با اظهاراتشان مبنی بر رضایت نظام از این توافق مخالفان برجام را ساکت میکردند تا جایی که نماینده ائی به دلیل عواقب این برجام به فرجام به گریه افتاد و بعضی از آقایان طرفدار هم یقه جز میدادند . از جوانمردی بدور است که تمام تقصیر را گردن دولت وقت بندازید
خانم نسبتا محترم! جرمت هدایت و راهبری فـتـنه است. جرمت ارتباط با بهاییان است.
مذاکره و‌ توافق نکنیم که چی؟ تا آخر دنیا میخواهید با همه دعوا داشته باشین؟
الان دوم ‌اسفند است ‌‌هنوز بیشتر دانشگاهها حقوق اساتید را واریز نکردن! میگن ‌پول نیست !!!! مملکت را پُکوندین ! طلبکار هم هستین؟
این اقایون کهتو مجلس نشستن نماینده مردم نیستن.اقایی که از شهر دو میلیون نفری 3 هزار تا رای میاره اسمش نماینده نیست
دین ندارید حداقل آزاد مرد باشید. واقعاً چرا این همه دروغ می گوئید.چه کسی برجام را به نظام تحمیل کرد؟!!!!!!!! این نظامی که شما از آن صحبت می کنید کیست؟
به اون حضرت علیه بفرمایید برای فرزند آوری نیازی به راه اندازی قرار گاه نیست بهتره به داد مردم برسید...همین....
امروز منتقدان دولت قبلی، به ماله کشان دولت فعلی تبدیل شده اند...
بابا واسیه فرزند آوری چرا اینقدر به بیراه میروید و هی به دیوار میزنید مهمترین عامل وضع اقتصادی است که نه شغلی نه مسکنی و با این تورم گسترده کسی توانایش رونداره ازدواج کنه و یا بچه دار شه
کشور ما حکم دونده ای را دارد که برعکس مسیر مسابقه را می دود نمایندگان هم تشویق کننده دونده هستند
نظام مجبور نیست زیربار برجام بره .
جناب آصفری! علی الظاهر باید یک روزشمار هم‌ برای ضیافت شما برپا کنیم. این همه روزشمار یکی هم روش. ما که بخیل نیستیم.
آقای آصفری. شما نماینده مردم ایران هستید یا حزب اله؟ ظاهرا تمام بدبختی این مردم را در مجلس حل کردید رفتید سراغ اسراییل؟ بابا پیاده شو با هم بریم
خانم افتخاری در قرارگاه چطور باید برای حامله شدن زن مردم اقدام کرد ؟
ارشاد و نصیحت کرد ؟
کتک زد ؟
حقوق بی بچه ها را قطع کرد ؟
گشت ارشاد راه انداخت ؟
بی بچه ها را جریمه کرد ؟
این که حجاب زنها نیست که کلی هزینه کنید و نیرو بسیج کنید که در نهایت یه لچک شل و ول بشه کاریکاتور حجاب و شما به همان راضی شوید
آدم ها یا بچه می خوان و دارن یا بچه نمی خوان و ندارن !
اونها که ازدواج نکردن و توان و امکانات ازدواج ندارن که تکلیفشان معلوم است
خیلی ها هم اصلا نمی خوان ازدواج کنن
اینها را چکار می کنید ؟
خدمت خانم افتخاری عرض کنم ازدیاد جمعیت و فرزندآوری عملیات جنگی نیست که نیاز به ایجاد قرارگاه داشته باشد . فرزندآوری امنیت روانی ، امنیت اقتصادی ، امنیت فرهنگی و اجتماعی میخواد . اگر اقتصاد یک جامعه درست باشه نیاز به قرارگاه و بگیر و ببند نیست . خود مردم امید به آینده و زندگیشون بالا میره و خود به خود تمایل به فرزند آوری بیشتر میشه . شما عزیزان کی میخواین متوجه این موضوع بشین که هیچ کاری رو تو جامعه نمیشه با زور و تحمیل و فشار انجام داد . ازدیاد جمعیت که جنگ و شورش نیست که قرارگاه بخواد .
تو جامعه ای که این همه مشکل داره و مجلس به فکر صیانت از فضای مجازی و محدود کردن اینترنت هست با چه انگیزاه ای مردم فرزند آوری کنن ؟؟ مشکل ماهواره با محدودیت و بگیر و ببند حل شد ؟؟ اینترنت هم همین داستان رو داره . تکنولوژی و پیشرفت رو نمیشه محدود کرد . در رو ببندین از پنجره میاد .
فیلترینگ تلگرام و توییتر و فیس بوک جواب داده ؟؟ الان هر بچه 10 ساله ای روی گوشی و تبلت فیلتر شکن داره و چه بسا صفحاتی رو هم سربزنه که وا مصیبتا ..... و گناه همه این ها بردوش کسانی است که این برنامه ها رو فیلتر کردن و مردم رو با فیلتر شکن آشنا کردن . الان چند درصد مردم ماهواره دارن ؟؟ آیا ممنوعیت جواب داده ؟؟
توروبه خدا کمی بیشتر در مورد حرفا و تصمیماتی که میگیرن ، فکر کنین . جامعه رو تحلیل کنین . جامعه فقط اون چیزی نیست و نمیشه که شما دوست دارین ......
شرایط جدید چیه آقای پناهیان؟ بگید ما هم بدونیم. چون ما که شنیدیم تیم مذاکره کننده رییسی تاکید داره که برجام اجرا بشه نه یک کلمه زیاد نه یک کلمه کم
اینترنت در ایران فقط بکار فان و سرگرمی باز کردن صفحات وب و دانلود فیلم می خورد. در بستر اینترنت نمی توان کار انجام داد. دیوانه کننده است که شرکتی بخواهد Workspace بر بستر اینترنت ایجاد کند.
کسب نظر رییس سازمان اطلاعات سپاه درباره حذف ارز ۴۲۰۰ در صحن مجلس!!! از چندتا اقتصاد دان هم نظر گرفتید؟؟؟ از خود مردم هم نظر گرفتید؟؟؟
خانم افتخاری می دونی معنی حرفت چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
اگه می دونست که نمی گفت:))))
بسیاری از دوستان در ایران فرزند ندارند وقتی جویای علت میشدم عدم امکانت برای فراهم آوردن رفاه برای فرزند و ناامیدی از شرایط کشور را پاسخ مشترک دیدم. در تابناک چند روز پیش نویشته بودید حالا دیگر کابینت ساز ها و دیگر مشاغل نیز که تحصیلات عالیه ندارند هم عازم کشور های خلیج فارس میشوند. چرا؟
جابله پناهیان حتی نمی دونه مذاکراتی که در وین انجام میشه برای احیای برجامه!!!
مجلس میگه از اروپا و امریکا تعهد بگیرید از برجام خارج نشن، پناهیان میگه برجام تحمیلی بود.... بالاخره برجام خوبه یا بده؟ اگر بده چرا بهترشو نمیارین؟!!
خانم افتخاری برای فرزندآوری قرارگاه لازم نیست. اگر اقتصاد سرو سامان پیدا کنه اینکار رو توی خونه میشه انجام داد!
پناهیان طوری صحبت میکنه انگار سخنگوی نظامه!! جوگیر نشو!
پناهیان کودکان زباله گرد و مردم با سفره های تهی از املاک لاکچری شما در شمال تهران باخبر هستند. لطفا صحبت نکنید
جناب پناهیان
برجام تحمیل شد دیگه ؟!
چرا دولت مطبوع شما که مدعی همه چیز هم بود الان داره ادامه می ده ؟
آمریکا خارج شد شما چرا خارج نشدین ؟
هشت سال از تمام ابزار ها برای بی اثر کردن برجام استفاده کردین که افتخار توافق برای خودتون باشه
اقای پناهیان

ایا میدانی بیکاری و بی پولی چیست که صدات از جای گرم در میاید
خانم افتخاری بجای قرار گاه بفکر اشتغال جوانان، معیشت، مسکن و... باشید، مشکل ازدواج و تعدد فرزندان حل میشود، مردم به نان شب شان محتاجند، جوانان با تحصیلات عالیه بیکار با شرمندگی پول توجیبی شان را از مستمری اندک پدر میگیرند، تهیه مسکن حتی اجاره ایش به رویایی دست نیافتنی مبدل شده ان وقت شما و افراد بیدرد حرف از تزدواج میزنید ، چطور روی تان میشود!
قرار گاه سازندگی و فرزند آوری لاله افتخاری(خودشما چندتا بچه داری)
جناب آصفری
نتیجه رجز خوانی و دشمنی با اسرائیل برای مردم ما چه بوده ؟
تصور خانم افتخاری از بچه دار شدن دقیقا چی هست که میخواد با قرارگاه مشکل را حل کند؟؟
فائزه هاشمی: جرمم «دختر رفسنجانی بودن» است!!! اگر غیر از این بود شما هیچی نبودید من خانم همسن شما هستم با دکتری و دو لیسانس هشتم گرو نهم است پول جهیزیه دخترم را هم ندارم بدهم هم من و هم شوهرم هر دو هم با هم کار میکنیم همه شما آقازاده ها طلبکار هم هستید
"لاله افتخاری: برای فرزندآوری باید «قرارگاه» راه‌ اندازی کنیم"

آخرین قرارگاه راه اندازی شده، قرارگاه مرغ بود که تو روز اول 25% گذاشت رو قیمت مرغ،

فکر کنم میخوان با قرارگاه فرزند آوری نسل کشی کنند :)
اکثر مردم برای سیرکردن شکم زن ویک فرزند خوددر مشقت هستند . فقر وگرانی داره بیداد میکنه ، انوقت این خانم لاله افتخاری چشم وعقلش را فرستاده مرخصی و درفکر فرزند اوری هست . سواد درست وحسابی هم که نداره
توی قرارگاه قراره به مردم اموزش بدهند که چرا و چگونه بچه دار بشوند ؟
اگه مردم بلد نیستند این 85 میلیون ادم از کجا آمده ؟
مشکل اینه که 80 میلیون دنیا امده اند که زندگی کردن اون 5 میلیون نور چشمی و اقازاده و خودی را ببینند و حسرت بخورند
80 میلیون فقط زنده هستند خانم افتخاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
مرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
چون الان کرونا هست و بحث دورکاری هم رو بورس هست، به جای قرارگاه و کلاس حضوری، من پورن هاب رو پیشنهاد میکنم.
لاله افتخاری: برای فرزندآوری باید «قرارگاه» راه‌ اندازی کنیم
احتمالا سرکار خانم لاله هم دتبال دفتر و دستکی هست.
خانم لاله نمیخواد قرارگاه بزنید فقط کافیه که قیمت پوشک را هفتگی از بازار بگیرید. این که قرارگاه نمیخواهد.
پول هپولی هپو کردن و حرف بی پایه و اساس زدن برای به اصطلاح مسئولان شده ریختن و نقل و نبات.
خانم فائزه فکر کردی بخاطر ژن خوبت به این همه پست و مقام رسیدی؟
فائزه هاشمی: "ما آقای احمدی نژاد دشمن آقای هاشمی و خانواده‌اش بود."

دست احمدی نژاد درد نکنه و اگر فقط و فقط یک کار خوب کرد اونهم دشمنی با شما بود

مهدی ، یاسر ، فائزه ، بردار هاشمی و ... همه پست داشتند خب حالا سوال اینحاست ایا اینها بدون اعمال نفوذ باباجون می تونستند دماغ خودشون رو بالا بکشتند ؟

کتاب خاطرات ایشان و مصاحبه آشپز بازنشسته ریاست جمهوری رو بخونید ببینید چه سلطنتی راه انداخته بود
ژن های برتر پدر مملکت رو دراوردند
مگر بودجه کشور دست هنرمندان است ..مگر رانت های مجلس را هنرمندان تصویب میکنند..مکر فروش نفت شرکت های نفتی دست هنرمندان است

چرا اینقدر آدرس غلط به مردم میدهید
به جای باعث بانی وضع موجود که سیاستمداران و بیشتر نظامی ها هستند به مردم آدرس هنرمندان را میدهید
محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک وظیفه شما نمایندگی مردم است یا پهپاد فرستادن؟!!!! اگر به کار اصلیت می رسیدی وضعیت اینطوری نبود.
اسمش شده قرارگاه؟
خانم افتخاری عزیز بهتر است به جای این همه دفتر دستک بگردید ببینید چه عاملی باعث شده است که مردم کشوری که خشک و بی آب است و 85 درصد منابع آب زیرزمینی اش را پیش خور کرده هنوز با تمام هشدارها بیش از دوبرابر متوسط جهانی آب مصرف میکند و هنوز دم عید با آب شرب تصفیه شده فرش میشورد و برای گرم کردن حمامش آب گرم را بیست دقیقه باز میگذارد. اگر پیدا کنید چگونه این تفکر در مغز فلات ایران نشینان فرو رفته با همان وسیله می توانید کاری کنید که بدون پول و اقتصاد پایدار بچه ها دائم زیاد شوند.
جناب آقای محمدحسن آصفری نماینده مردم محترم اراک، شما اول تدارکات سال بعد برای مردم حوزه انتخابی خود را تشریح بفرمایید و از آن دفاع کنید، بعد به فکر اسراییل باشید. این بودجه ای که شما دارید می بندید بیشتر از اسرائئل ترتیب مردم ایران را می دهد
من نمی دانم پناهیان چه کاره است ولی هنوز دیر نشده هرکس ادعا دارد که برجام به ضرر کشور است الان بهترین موقع است که جلو امضا آن گرفته شود بعدا نگویید ما گفتیم
خانم افتخاری بجای لیجاد قرارگاه برای فرزند اوری وجوان نمودن دراینده قرارگاهی ایجاد کنید تا جوانان امروز را که از فرط بیکاری وسرگردانی یامهاجرت می نمایند ویا مغبون وغمرده سربار پدران ومادران بازنشسته هستند به کار وتولید وادارید ،البته فرزندان شما مسولین وحاکمین هیچ دغدقه ای دراین موردندارند زیرا نه رنج بیکاری را چشیده اند ونه رنج نداری را ،ولی شعارهای توخالی شما را دررستنه ها می بینند ونفرین می فرستند .
حرفهای لاله خانوم آدم رایادبچگیمون واون جوجه ماشینی زردهامیاندازدقرارگاه!منظورتان کارخانه جوجه کشی نیست !؟
یکی به این آقا بگه تو مختصص مسایل مطرح شده در برجامی؟ متن توافقنامه قبلی را خواهنده ای؟ اونجا چی بود؟ اینجا چیه؟ فقط حرف می زنی. تو چی کاره ای که در این مورد اظهار نظر می کنی؟
چه کسی شما را به ما تحمیل کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
آی گفتی.
بابت سخنان خانم لاله افتخاری: برای فرزندآوری باید «قرارگاه» راه‌ اندازی کنیم این کار بهگردن مردم بیاندازید خودشان درست می کند دست دولت هرجاخوذد از بین رفته است
واقعا ادم میخواد سرشو بکوبه تو دیوار از حرف و شعور بعضی از این دست‌اندرکاران.
ایرانیان عموما مردمانی خانواده دوست و علاقمند به فرزند هستند. نیازی به کار فرهنگی برای تشویق مردم به ازذواح و فرزند آوری نیست! شرایط مهیا باشد خودجوش اقدام می کنند! توان اقتصادی مردم به هیچ رسیده چرا آدرس غلط می دهید !!!
علیرضا پناهیان کارشناس مذهبی : شرایط خود را برای موافق جدید اعلام کردیم و تا زمانی که شرایط پذیرفته نشود، توافقی نیز وجود نخواهد داشت.

آخه کارشناس مذهبی چه تخصصی در زمینه سیاست خارجی داره که اینگونه حرف میزنه ، در حالی که ملت ایران از منابع خارجی احبار مربوط به مذاکرات را میشنوند تو به کجا وصلی که از ارائه شرایط به طرف مقابل حرف میزنی .؟!!
آقای پناهیان خودش اصلا فهمید در باره برجام چی گفت؟
چرا اینا فکر میکنن عقل کل هستن ودر موردهمه چیز اظهار نظر میکنن.
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))0
قرارگاه فرزندآوری؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
نماینده ها بین خودشان مسابقه هذیان گویی گذاشتند؟
جناب نادران وزير نفت امسال اعلام كرد ايران ١٥٣ ميليارد نفت فأياً استحصال دارد چگونه نمي توان ٢/٧ ميليون بشكه در روز بفروشد
خانم افتخاری شما نام پروژه ای نوشتی لطف دستورالعمل اجرایی انرا تهیه کن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی