بازدید 45524
دو هزار و نهصد و بیستمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توصیه رهبر انقلاب به فرزندان شهدا / مطالبه جدی دادستان کل کشور از وزیر صمت: به فریاد صنعت خودروسازی برسید / کنایه دستیار وزیر خارجه به سفیر روسیه در ایران

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند بورل: قویاً معتقدم که توافق در دسترس است / علت تعویق مذاکرات ایران و عربستان از زبان منبع امنیتی عراق / المیادین: ۹۸ درصد از اختلافات در مذاکرات وین حل شده است / موج مهاجرت به امارات به لوله کش و آشپز و کابینت ساز رسید ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 15 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نماینده مجلس: طرف زیر پتوی گلبافت و نرمینه خوابیده، گوشی هم دستشه و دو قورت و نیمش باقی است

ویدیویی از سخنرانی جواد حسینی‌کیا، نماینده سنقر در مجلس در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. او در این سخنرانی می گوید:قبل انقلاب سالی، یک مرتبه برنج می‌خوردیم، نصفش رشته بود، خورش هم نداشت، الان چه کسی است که لااقل هفته‌ای یک بار برنج نخورد؟ او همچنین گفته است: طرف زیر پتوی گلبافت و نرمینه خوابیده، گوشی هم دستشه و دو قورت و نیمش باقی است.

موج مهاجرت به امارات به لوله کش و آشپز و کابینت ساز رسید

حمید حسینی، عضو اتاق بازرگانی: مدیران برخی شرکت هایی که کار مهاجرت انجام می‌دهند، شخصا به من اعلام کردند که قبلا هفته ای سی تا چهل درخواست برای مهاجرت داشتند که از سوی افرادی با تخصص های بالا و درس خوانده ارائه می شد اما در شرایط فعلی تعداد این درخواست برای این شرکت‌های معمولی به ۱۸۰ درخواست رسیده است که نشان از افزایش میل به مهاجرت در ایران دارد. جالب است در میان متقاضیان مهاجرت از لوله کش تا کابینت‌ساز و آشپز و برق کار و آرایشگر و ... نیز دیده می شوند؛ این یعنی اگر تا دیروز فقط درس خوانده‌ها می خواستند از ایران بروند، امروز صاحبان حرف و افرادی که حرفه‌ای را بلدند نیز متقاضی مهاجرت هستند و این نشانه‌های باید سیاستگذار را نگران کند.

المیادین: ۹۸ درصد از اختلافات در مذاکرات وین حل شده است

منابعی در هیأت‌های غربی شرکت کننده در مذاکرات وین در گفت‌وگو با المیادین: مذاکرات با طرف ایرانی به مراحل تعیین کننده و حساس رسیده است. برای ۹۸ درصد از اختلافات در مذاکرات وین به راه حل رسیده‌ایم. هدف ما پایان دادن به مذاکرات در وین تا پایان ماه جاری (فوریه) است.

کناره‌گیری رئیس دولت اصلاحات از صحنه عملیاتی سیاست به روایت ابطحی

سید محمد علی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب ضمن تایید حرف محمدرضا خاتمی، به قرن نو گفت: «سال هاست که آقای خاتمی از صحنه عملیاتی سیاست کنار رفتند که بخشی از آن به دلیل علاقه‌مندی‌های خودشان است. بخشی دیگر هم به دلیل فشار حاکمیت است که ایشان مجبور به کناره‌گیری و دور شدن از فضای سیاسی عملیاتی است. این یک امر کاملا روشن و مشخصی است و به یک تصمیم جدیدی نیاز نداشته است.»

آقای ابطحی، روایتی از سوی آقای محمدرضا خاتمی مطرح شده، مبنی بر این که «آقای خاتمی به مقامات کشور و دوستانشان گفتند که دیگر وارد صحنه عملیاتی سیاست نخواهند شد.» تحلیل شما از این موضوع چیست؟ شما اطلاعات بیشتری در این باره دارید؟

 

علت تعویق مذاکرات ایران و عربستان از زبان منبع امنیتی عراق

یک منبع امنیتی عراقی درباره مذاکرات تهران و ریاض می‌گوید که تعویق این گفت‌و‌گوها به خاطر اوضاع امنیتی عراق نبوده بلکه به طرفین مذاکره مربوط است. مقامات ایرانی و عراقی گفته‌اند که مذاکرات میان تهران و ریاض در آینده نزدیک برگزار خواهد شد و بغداد میزبانی آن را بر عهده خواهد داشت. یک منبع امنیتی عراقی در گفت‌و‌گو با روزنامه قطری «العربی الجدید» درباره دور پنجم این مذاکرات گفت: «تعدادی از مقامات امنیتی در هیأت‌های دو کشور حضور خواهند داشت و گفت‌و‌گوها در داخل منطقه سبز در پایتخت عراق جریان پیدا خواهد کرد. همچون دوره‌های گذشته تا پیش از برگزاری، از این مذاکرات پرده برداشته نخواهد شد.»

مطالبه جدی دادستان کل کشور از وزیر صمت: به فریاد صنعت خودروسازی برسید

منتظری در ادامه خطاب به وزیر صمت که در جمع مهمانان همایش حاضر بود، اظهار کرد: شما مسئول صنعت کشور هستید و باید امانتدار مردم باشید. همان گونه که میدانید اخیرا مقام معظم رهبری از وضعیت خودروسازی گلایه داشتند و شما باید این مسئله را پیگیری کنید. در دولت قبل ما هرچه تلاش کردیم و چندین جلسه با وزیر صمت داشتیم و بسیار پیگیری کردیم،  نتیجه‌ای نداشت و اقدامی انجام نشد.

وی ادامه داد: بنده اولا به عنوان یک شهروند و ثانیا به عنوان مدعی العموم از شما درخواست و مطالبه جدی داشته و خواهم کرد که به فریاد صنعت خودروسازی برسید. قبلا هم گفته‌ام که صنعت خودروسازی گرفتار اختاپوسی شده است که نمی‌گذارد وضعیت آنگونه که شایسته مردم است پیش برود. در این راستا شما با تمام توان و با کمک نیروهای سالم و توانمند و کاردان کار را دنبال کنید و بدانید که ما هم در قوه قضاییه همراه و پشتیبان شما هستیم. از این موضع کوتاه نیایید و صنعت خودروسازی کشور را از این وضعیت نجات دهید. قطعا مافیایی که نمی‌گذارد صنعت خودرو آبرویی متناسب با شرایط کشور داشته باشد برای شما موانع ایجاد خواهد کرد، اما شما از موانع و مشکلات نهراسید و هرجا که نیازمند کمک بودید بدانید که ما در کنار شما هستیم.

بورل: قویاً معتقدم که توافق در دسترس است

دیپلمات اروپایی توافق در مذاکرات وین را در دسترس دانست.جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، پس از گفتگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، گفت که «به شدت معتقدم» توافق نزدیک است.بورل در توییتر نوشت: زمان تلاش نهایی و رسیدن به مصالحه فرا رسیده است‌. به عنوان هماهنگ کننده برجام، قویاً معتقدم که توافقی در دسترس است. لحظه تلاش نهایی و رسیدن به سازش فرا رسیده است.

توصیه رهبر انقلاب به فرزندان شهدا؛ به پدران خود افتخار کنید

صفحه اینستاگرامی پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب، به مناسبت روز میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) و روز پدر، توصیه رهبر انقلاب به فرزندان شهدا را منتشر کرد.

در توصیه ایشان آمده است: به پدران خود افتخار کنید، آنها کسانی بودند که در راه حفظ میهن، استقلال و شرف ملی ایستادگی کردند.

در زیر این پست، به دیدار رهبر انقلاب با فرزندان شهدا، در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ اشاره شده است.

کنایه دستیار وزیر خارجه به سفیر روسیه در ایران

 دستیار وزیر امور خارجه کشورمان با تصویری از اثر گلوله توپ روس‌ها بر گلدسته بارگاه امام رضا(ع) در نوروز ۱۲۹۱ شمسی و همچنین ادای احترام سفیر روسیه به مجسمه «الکساندر گریبایدوف» بنیان گذار معاهده ترکمنچای در صفحه توییتر خود نوشت: در تاریخ ماندن به سود روابط میان ملت‌ها نیست.

سید رسول موسوی در صفحه توییتر خود نوشت :«‏اثر گلوله توپ روس ها بر گلدسته بارگاه امام رضا(ع) نوروز۱۲۹۱ شمسی
از تاریخ بیاموزیم ولی در آن نمانیم. در تاریخ ماندن به سود روابط میان ملتها نیست.»
به گزارش ایسنا، برخی از اقدامات اخیر سفیر روسیه در تهران از جمله ادای احترام وی به مجسمه «الکساندر گریبایدوف» بنیان گذار معاهده ترکمنچای به مناسبت روز دیپلمات و انتشار تصاویر مرتبط با آن با واکنش ها و انتقاداتی از سوی برخی رسانه ها و افکار عمومی ایران مواجه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۱۹
همیشه اشتباه میکنیم همیشه به بیراهه میرویم هزینه های سنگین مالی و جانی به مردم تحمیل میکنیم ولی هیچ وقت به اشتباه خود اعتراف نمیکنیم خودروسازی و حمایت غیر منطقی سال های قبل از آن فقط یک مثال از این همه بی تدبیری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
وقتی یک نماینده که چون خودش نهایتا یک چوپان ساده بوده و سالی یکبار برنج و رشته بدون خورش میخورده

حالا در مجلس است و صاحب مدرک دکترای قلابی و صدها مقام و جاه و جلال و مال و ثروت!!؟

مردم باید خفه شوند ، تا او از امکاناتش که در خواب هم نمیدیده لذتش را ببرد !!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عجب مجلسی
مجلسی که نمایندگان آن
مقابل مردم ایستاده اند.
معلوم نیست نماینده مردم کدام کشور هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
دوست عزیز در مورد خودرو اشتباه نمی کنند این صنعت برای چاپیدن مردم راه اندازی شده نه چیز دیگری. بقیه صنایع هم دارند کپی برداری می کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
آخه شما که جرأت نمی کنید نظر مردم را منتشر کنید
و فقط به به و چه چه را منتشر می کنی که مثلا بگویی افرادی هم هستند که مثل ما فکر می کنند
چرا زیر هر خبر نمی بندی
شاید .......دلت می خواد
خبرکنایه دستیاروزیرخارجه من را یاد زمانی انداخت که مغولان براین سرزمین سایه انداخته بودند،یعنی به ما مردم می گفتند اینجا بمانید تا من شمشیرم را جهت کشتن بیاورم!!!؟
ولی به قریاد خودروساز بدبخت نرسید
با این خودروهای بیکیفیت و ناامن و گران و پرمصرف
پاسخ ها
majid s
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
شما ميدونيد چند نفر از صنعت خودرو نون مي خوردن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
شما می‌دونید چند نفر سالانه به خاطر خودروهای ناایمن جان خود را از دست می‌دهند. انسان یک بار زندگی می‌کند. شما می‌دونید چند نفر به دلیل آلودگی هوای ناشی از خودروهای بی‌کیفیت دچار مشکلات تنفسی می‌شوند؟ شما می‌دونید چند نفر به دلیل احساس خفقان ناشی از تحمیل خودروهایی که مربوط به چندین دهه قبل می‌شوند، از زندگی ناامید می‌شوند؟ شما می‌دونید چند نفر به دلیل کیفیت بسیار بسیار پایین قطعات خودروهای داخلی، باید هزینه‌های چندین باره بپردازند و آرامش خود را از دست بدهند؟ اگر می‌دونستید بعد از چهل و اندی سال همچنان بر راه اشتباه اصرار نمی‌کردید.
رسول موسوی در صفحه توییتر خود نوشت :«‏اثر گلوله توپ روسها بر گلدسته بارگاه امام رضا(ع) نوروز۱۲۹۱ شمسی
از تاریخ بیاموزیم ولی در آن نمانیم.
در تاریخ ماندن به سود روابط میان ملتها نیست.»

درسته ولی در رابطه با عراق و روسیه، چرا در 28 مرداد و 13 آبانماه توقف کردین و لنگر رو انداختین برا توقف ابدی؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
طاهرا نحوه استقبال از رییسی

و بدرقه از درب پشتی کاخ کرملین

کمی باعث غیرتی شدن وزارت خارجه شده !!؟
دستیار وزیر خارجه!آنقدر محکم پاسخ نده کشتيش بیچاره رو!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خشونت تا این حد؟؟
نماینده مجلس: طرف زیر پتوی گلبافت و نرمینه خوابیده، گوشی هم دستشه و دو قورت و نیمش باقی است
قبلا از انقلاب سالی دو سه بار مسافرت میرفتند انهم حداقل ده نفره حالا تک نفره هم تا شاه عبدالعظیم هم نمی توانیم برویم. قبلا از انقلاب همه همدل و تقریبا یکدست بودند اگر هم کسی نداشت دیگران کمک میکردند حالا چی . با حقوق قبل از انقلاب می شد خونه خرید حالا چی ؟ با حقوق و دستمزد قبل از انقلاب میشد پس انداز کرد حالا چی ؟باز با روی زیاد حرف اضافه بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
این نماینده و امثالهم چون خودشان صاحب ثروت و

امکانات فوق العاده ای و مقام هایی که در خواب و رویا هم

نمیتوانستند خیال کنند رسیده اند

فکر میکنند که مردم هم مثال خودشان هستند !!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
به شدت موافقم. مرسی
نماینده .......
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
در قبل از انقلاب ده خانوار از روستای ما با هم به مدت ده روز می رفتیم به مشهد در یک مسافرخانه در دو اتاق ساکن می شدیم پر از مهر و محبت ولی حالا یک خانواده یک روز هم نمی تواند در مشهد بماند شما از کجا صحبت میکنید به نظرم شمادر زیر پتوی گلباف تشریف دارید برادر نماینده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
درسته. بعد یکی نیست به اینا بگه بابا دنیا پیشرفت کرده الان دیگه داشتن موبایل و مثلا ماشین و خیلی چیزای دیگه جزو موارد اولیه هست که اکثر کشورها دارند اینا رو نمیشه مبنای مقایسه الان و قبل انقلاب قرار داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
چند سالته که اینا را نوشتی؟
اینقدر گل و بلبل بود؟
ما ایرانی ها همیشه از گذشته افسانه می سازیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
کاش شکر مفت خوردن مالیات داشت. نمی دونم این صندلی های مجلس برای بعضی ها چه اثری داره که اینقدر تغییر می کنند نسبت به قبل از انتخابات
رضوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
شما هم ظاهرا از زیر پتوی گلبافت می نویسی
حتما
سالی یک بار برنج می خورده آن روزها؟!!! تازه نصفش هم رشته بوده!!!!
پاسخ ها
majid s
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
قبلا رشته مي خورده الان شكر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
اخوند ها قبل از انقلاب فقیر بودن
نماینده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
آن زمان برنج می خوردیم ولی حالا سه وعده غصه و رنج و درد میخوریم
من چی بگم‌ ؟ شما چی منتشر کنی !!
لعنت به تعصب وحماقت !
مرگ بر روسیه
ننگ بر پوتین
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
مرگ بر آمریکا اسرائیل و انگلیس
المیادین: ۹۸ درصد از اختلافات در مذاکرات وین حل شده است) معلوم نیست در مورد چی و با چه کیفیتی توافق شده ؟!! همانطور که درباره توافق شانگهای و توافق چین و روسیه چیزی اعلام نمی کنند !!! فقط دولت روحانی بود که بخاطر محرمانه بودن توافق برجامش کفن پوش تو خیابون میومد و میخواستن بندازنش تو استخر !!!
اول انقلاب نمایندگان ادعا میکردن که خاک پای مردم هستند ولی ایندوره از نمایندگان یکی تو گوش سرباز وظیفه میزنه یکی با لودر دیوار دانشگاه را تخریب میکنه یکی از مردم که با نظر او موافق نیستد درخواست خارج شدن از کشور میکنه و این یکی که با گستاخی با مردم صحبت میکنه . من الان دقیقا دارم حس میکنم که در کشور ارباب و رعیت زندگی میکنیم . یعنی فرقی با قبل از انقلاب نکرده تنها در ان دوران ارباب بود ولی الان ارباب و ارباب زاده دارند در کشور حکومت میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
دوست عزیز اینها نماینده مردم نیستند نماینده ای که با دو درصد آرای واجدان شرایط حوزه انتخابی خودش نماینده شده را نباید نماینده مردم دانست این اقا نماینده حکومت هست
حسینی کیا انگار از ارث پدرش داره میبخشه که دست و دلش میلرزه مردم زیر پتوی نرمینه و گلبافت خوابیدن و هفته ای یکبار برنج میخورن.خجالت هم خوب چیزیه.تو که قبل از انقلاب سالی یکبار برنج و رشته بدون خورشت میخوردی،الان چی میخوری؟
اگر نماینده سنقر قبل از انقلاب سالی یکبار برنج می خوره حالا چرا خیال می کند که بقیه هم مثل ایشانند؟ اصلا گران شدن 100 درصدی قیمت برنج ظرف چند ماه چه ربطی دارد به قبل از انقلاب؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
به نکته خوبی اشاره کردی
ما قبل از انقلاب بااینکه از اقشار متوسط رو به پایین بودیم هر روز برنج می خوردیم، مهمانی می رفتیم و مهمان می امد و از برنج استفاده می کردیم.
پس احتمال شما در زمان قاجار زندگی میکردید.
لطفا عوام فریبی نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
خیلی ها هم نان نداشتند و برای ما تعریف می کردن در چه بدبختی روزگار سپری می کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
دروغ ممنوع . اینو دیگه همه میدونن تا قبل از دهه شصت 80% مردم ایران برنج توی سبد سفره اشون نبود. خیلی از شهرها سال به سال اونهم بمناسبت عید نوروز برنج میخوردن. کلا ب
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
دروغ قشنگی گفتی
دانیال
| United States of America |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
بیخیال بابا.اقشار متویظ رو پایین هر روز برنج خور! احتمالا شما تو مزرعه برنج خان زندگی میکردید ما تو تهران همچین چیزی رو به چشم ندیدیم اتفاقا از اقشار متوسط رو به بالا هم بودیم
ناشناس
| Germany |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
این حرفها حتی عوام را هم نمیفریبد چون همه انهایی که سنشان اقتضا میکند دیده اند که بهترین برنج ایرانی بین 20 نا 25 ریال بود برنج امریکایی حدود 12 تا 15 ریال بود.که در فروشگاه های ارتش به نصف قیمت به نظامیان فروخته میشد... حقوق یک دیپلمه هم در ابتدای کار 8000ریال بودیعنی میتوانست با یک ماه حقوق400 کیلو برنج بخرد الان برای خرید 400 کیلو برنج بی کیفیت پاکستانی چقدر باید بپردازد؟؟
majid s
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
ما قبل از انقلاب با نوه هاي خاله بابام هم رفت و آمد داشتيم و هيچكس نگران هزينه مهماني نبود
ولي الان ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
نکند در اتاق که هر خانه چندین خانواده بودن مهمانی می گرفتید؟ خخخه
چاقو دسته خودش را نمیبرد . خودرو سازان منبع درامد برای قوای سه گانه هستند قوه قضائیه به فکر مردم نیست مردم واقعیات را میدانند دادستان فقط در برابرحجاب ، فضای مجازی .....‌ پیگیر میباشد جان مردم اهمیتی برای مسئولین ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
چرا راه دور می روید حامیان خودروسازان که با واردات مخالفت می کنند را باید تحت نظر گرفت که منفعت آنها در چیست وگرنه چرا دولت باید منت خودروسازان را بکشد به قدر کافی به انها فرصت داده شدهاست با ازاد سازی واردات خودرو با تعرفه صفر یا تعرفه پایین توپ را در زمین خودرو سازان بیندازید اعلام کنید سال آینده واردات ازاد و تعرفه 50 درصد و سال بعد این روند کاهش تعرفه ادامه دارد حال خودشان می دانند که می خواهند تولیدات خودشان را در پارکینگ ها احتکار کنند یا مثل سایر خودروسازان دنیا خودشان را برای تولید رقابتی اماده کنند
آخرش همین ماشین و گوشی و ... همین چیزهای به قول شما کوچک که ما مردم در حسرتش هستیم ولی شماها بهترین و بالاترین مدل هاش رو دارید کار دستتون میده و باعث پایان شما خواهد شد! همونطور که تا الانش هم باعث شد مردم دیگه پای صندوق رای نیان
وقتی حکومت به اتاق خواب مردم هم سرک بکشد کابینت ساز و برقکار هم مهاجرت می کنند. نمی توانید مردم ایران را اجبار به زندگی به سبک کره شمالی بکنید و اقازاده هایتان در کانادا و امریکا خوشگذرانی کنند. ول معطلید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
ای ول به جواب.دمت گرم
آقای حسینی کیا یه مقایسه بین کشور های همسان یا حتی ضعیفتر از ایران درچهل,پنجاه سال قبل با وضعیت فعلی بکنید ،سپس اظهار نظر کنید.و بگید شما چه کردید، موبایل و پتو که حاصل کار دشمنان است. درضمن شما لطف کن بگو چند سالته!!!!!!!!
یکی هم به جناب دادستان بگه وقتی همه مملکت توسط دشمن،مافیا،وسلطانها اداره میشه پس شما مسئولان چه کردید و چه میکنید،بهتر نیست برید خونه بشینید،حداقل هزینه ناهارتون از بیت المال کسر نمیشه.
صندوق تامین اجتماعی متعلق به کلیه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است و پس انداز اعضاء میباشد
و دولتها حق نداشتند و ندارند که از ان صندوق پولی بردارند

چه برسد به اینکه بدهی های بزرگ عقب افتاده شان را هم تسویه نمی کنند

چرا اعضا و بازنشستگان تامین اجتماعی باید در رنج و عذاب و بیماری و فقر شدید باشند ؟

در حالیکه بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند ؟
میشه به فریاد صنعت خودروسازی نرسید
فقط درشو ببندید
نه تنها فرزندان شهدا که همه ملت ایران به شهدا افتخار میکنند.
ولی همین الان بسیاری از خانواده شهدا که جگرگوشه خود را فدای انقلاب و وطن کرده اند سیاستهاا به باد انتقاد گرفته و از وضع موجود ناراضی هستند.
شهدا و خانواده هایشان دین خود را ادا کرده اند مسولان چکار کرده اید که نه تنها اکثر مردم در فقر و بدبختی غرق شده اند بلکه بسیاری از مردم آرزوی مرگ دارند. چه بسا بعضی تحمل نگرده و خود کشی میکنتد.
............
جادو گرای قرون وسطاهم اینطوری نبودن. عجی مجی برنج ارزان شو. عجی مجی گووووشت ارزان شو.عجی مجی ماشین ارزان شو. خلاصه گرفتار عجی مجی شدیم عاقبتمونم ک ب خیر نشد.
چقدر زبون و خوار شده ایم که متعاقب حرکت توهین آمیز و هتاکانه سفیر روسیه، حتی از ابراز اعتراض رسمی هم عاجز هستیم و فقط به گفتن یک کنایه بسنده کرده ایم، آنهم از زبان دستیار وزارت امور خارجه.
شرکت بی قانون ایرانخودرو در روز روشن به مردم زورگویی می‌کنند و کسی هم جلودارش نیست خواهش میکنم با حمایت از این لینک درسی به این شرکت بی آبرو بدیم که به این راحتی حق کسی رو پایمال نکند.
h
این نماینده در زمان انقلاب یک کودک 6 ساله بوده و به نظر نمیر درک درستی از اوضاع آن زمان داشته کما اینکه درک درستی از اوضاع زندگی مردم الان هم ندارد
چرا هموطنان ما چنین افرادی را به مجلس فرستاده اند،
ماجرای فایل صوتی و محاکمه به کجا رسید؟
راستی نماینده اسرائیل تو مذاکرات چیکار میکنه؟ این همون مذاکره با عزت بودش که وعده میدادن؟
آقای حسینی کیا اگر شما فقیر بودید به خودتان مربوط است ولی آنرا تعمیم به دیگران ندهید
اگر هم الان برنج می خورید و در ناز و نعمت هستید، آنرا تعمیم به همه ندهید
مردم سنقر ببینند به کی رای دادند
این مردک روس را از ایران بیرونش کنید یا اگر دلش برای گریبایدوف تنگ شده تا با هم نزدیک ترشون کنیم
آقای دادستان
این وزارت صمت و وزرایش همه خواسته و ناخواسته شریک مافیا هستند و مصداقش هم اینه که در این دولت بعنوان اولین خدمت به مافیا ؛ خودرو را گران کردند (ظاهرا دستور آقای رییسی هم نتیجه مطلوب را توسط وزیر صمت داد) و شما دنبال پرتقال فروش میگردی!!
آقای دادستان 40 سال است مردم از دست این خودروسازهای کم فروش و گرانفروش و تدلیس کار به ستوه آمده اند به جرئت میتوان گفت فاسدترین شرکت روی کره زمین همین دو خودروساز دولتی هستند تمام بچه های آقازاده ها دارای سمتهای مختلف و بسیاری از افراد فاسد در سمت مدیریت در این دوشرکت و در دفاتر خارجی این دوشرکت با حقوقهای نجومی هستند
اولین بار است که یک مسئول جرات میکند از خودرو سازها گلایه کند!!!! البته اگر سناریو نباشد!!!!
قبل از انقلاب
5 روز ماه کار می کردیم تا
آخر ماه مخارج خانواده تامین شده بود.
الان مثل یک برده نه روز داری نه شب
نه تعطیلی نه استراحت
این مقایسه ها هم که می کنید
مرغ پخته خنده ش می گیرد.
آقای دادستان میخواهید از فساد درون خودروسازها مطلع شوید !؟درگاهی ایجاد کنید تا ما کارکنان خودروسازی براحتی بتوانیم به شما اطلاع رسانی کنیم قبلا از طریق بازرسی کل کشور امتحان کردیم ولی بدلایل معلوم نتیجه نداشته! اگر بخواهید میشود این دوشرکت را درست کرد، ولی اگر شما ....
قاعدتا دادستان می بایست می گفت به فریاد مردم برسید از دست خودروسازان. خودروسازان گرفتار اختاپوس نشده اند بلکه این مردم هستند که گرفتار اختاپوس خودرو سازان شده اند و امکان دسترسی به خودروهای ارزان و با کیفیت خارجی را ندارند.
آقای نماینده اگر ..... از روی که برنج و مرغ و گوشت گران شده به احترام جوانان متاهل تحصیلکرده که حقوقشان 5 میلیون تومان است اجاره خانه هم باید بدهند لب به آن غذاها نمیزی هر روز هم روزه میگرفتی سحر دو تا خرما و افطار هم یک تکه نان لواش میخوردی شاید کمتر حرف میزدی
همه چيز برعكس شده ! دادستان به جاي رسيدگي به جان و مال مردم كه سالها خودرو سازها به مردم بيچاره تحميل كردن به فكر صنعت فرغون سازي و ارابه هاي مرگن. واقعا كه جاي تاسف داره.
خیلی جالبه درتاریخ ماندن خوب نیست امادر مورد آمریکا باید در تاریخ ماند ودرس نگرفت و....
دم سید رسول موسوی گرم
اینقدر عرق داشته که خیلی محترمانه و دیپلماتیک جواب سفیر روسیه رو بده
به نظر من پاسخ ایشان برای روس ها هم قابل تعمق و هم هشدار دهنده است
در ضمن جایگاه این سفیر هم ایجاب می کنه نهایتا دستیار وزیر جوابش رو بده نه مقام بالاتر
باید به داد مردم برسن که فریادشون از دست خودروسازی بلنده نه اینکه به داد خودروسازی برسین. شما وارداتو ازاد کنید اختاپوس خودش میره تو دریا
ببین منطق نماینده مجلس را
جطور مقایسه می کند و چطور به نتیجه می رسد.
جناب نماینده
قرار بود ژاپن اسلامی باشیم.
قرار بود در منطقه الگوی توسعه باشیم.
تشریف ببر مسقط.دوبی.منامه.کویت و....
سوال اینست:
چطور یک شنزار با مردم چادر نشین شد قطب تجاری غرب آسیا و در آمد سرانه یک قطری 15 برابر یک ایرانی شد در حالیکه
قبل از انقلاب همین اعراب برای عمل ساده
جراحی چشم و آپاندیس به شیراز می آمدند.
اینها واقعیت است و تا قبول نکنید و چشمهایتان را ببندید

حاصل چیز دیگری نیست.
عمدا وعملا ی خواهند داغی که اجدادمان دیده اند تازه بر ما تازه کنند شاید هم می خواهند تحقیرمان کنند وظیفه وزارت خارجه و تصمیم گیران کشور چیست ؟ تحمل حقارت ؟
عجب جناب مشاور جواب سفیر روس را داده!!! مرد حسابی چرا از یک گلوله توپ حرف میزنی،در حالی که روسیه تزاری بخش زیادی از کشور را جدا کرد و باعث مرگ هزاران انسان بیگناه شد را فراموش کردی!!
دادستان محترم کل کشور چرا خودت دستوری نمیدهی و به وزیر صنعت واگذار میکنی ؟ اگر برای امور پیش پا افتاده بود که دستورها داده بودی
حسینی کیا .....خجالت بکش وشرم کن از دروغگویی.......پدر من که کارگر بود ما در هفته حتما چهار نوبت برنج با گوشت یا ماهی یا مرغ در سفره مون داشتیم ...میوه خوب مسافرت ماهی یکبار هم داشتیم .خانه نقلی کوچکی هم داشتیم......شما را نمیدانم پدرتون چکاره بوده که سالی یکبار برنج خالی میخوردین.......این ادمهایی که براشون نطق میکنید پدر وپدر بزرگ دارند وداشتند وحتما تعریف های خوبی از گذشته کردند یا میکنند. نمیگویم همه چی عالی بوده ولی به این بدی هم که شما میگویید نبوده...اینقدر خودتو عذاب نده برای داستان سرایی....ابروی خودتونو میبرید با دروغ گفتن.......دروغگو دشمن خداست.........
قابل توجه معاون وزارت امور خارجه،سفیر روسیه به نماد حافظ منافع ملی کشورش در ایران تعظیم کرده و سرزنش نمیشود،بعنوان معاون وزیر خارجه ایران،به تندیس کسانی که منافع ملی ما در کشورهای دیگر و یا دربرابر کشورهای دیگر حفظ و گسترش دادند چقدر احترام گذاشته میشود؟؟! مانند:قایم مقام فراهانی،عباس میرزا،دکتر خلعتبری،دریادار بایندر،سه درجه دار و سرباز پاسگاه خداآفرین و ..... یا عزیزانی دیگر که سالیان سال در همین راستا تلاش کردند و میکنند"کسانی که با کمترین چشمداشت مادی و مقام در این راه گام برداشتند و حتی جان خود را از دست دادند
حسینی‌کیا، نماینده سنقر در مجلس:قبل انقلاب سالی، یک مرتبه برنج می‌خوردیم، نصفش رشته بود، خورش هم نداشت، الان چه کسی است که لااقل هفته‌ای یک بار برنج نخورد؟ او همچنین گفته است: طرف زیر پتوی گلبافت و نرمینه خوابیده، گوشی هم دستشه و دو قورت و نیمش باقی است.!!!!
اگر کیفیت خودرو دست وزیر بود خیلی وقت بود مشکل حل بود ولی همه می دونن که سیاست های بالا دستی عامل اصلی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
شما احتمالا هم ناهار خوردی
وهم زیر پتوی نرمینه
خوابیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
نه اينكه وزرا خيلي كار كشته تشريف دارند
والا ما هر روز برنج می خوریم و حقوق هم فقط بازنشستگی با 5/5میلیون
نماینده مجلس: طرف زیر پتوی گلبافت و نرمینه خوابیده، گوشی هم دستشه و دو قورت و نیمش باقی است

مشکل ما مثل شماها هستین که مسئول شدین.
از وزارت خارجه انتظار میره سفیر روسیه رو به عنوان عنصر نامطلوب اخراج کنه، در روابط خارجی یه جو غیرت به خرج دادن خوبه!
شما همون آرامش و دلخوشی اون زمان رو به مردم بدید ما همون هفته ای یه وعده برنج رو هم نمیخوریم الان که زندگی شده خون دل
چرتوپرت به فکر نون باش که خبزه آبه چشم هرچی تو بگی دورسته از گشنگی داریم می‌میریم دارد چی میگه جناب خان
کاش دادستان محترم می فرمودند که به داد مردم برسید از دست دلالان خودروسازی نه صنعت خودروسازی
آقای جواد حسینی کیا نماینده سنقر چرا شما فکر می کنید هر دروغی بگویید مردم موظفند آن را چون وحی منزل بپذیرند و باور کنند.
خیلی از کسانی که در آن دوره زندگی کرده اند زنده اند و دچار آلزایمر نشده اند.
پدر شما را نمی دانم که حال کار کردن و تعهد ی برای تلاش در جهت تامین نیاز های خانواده اش داشته یا نه؟ ولی خدای یگانه را شاهد می گیرم پدر من که راننده زحمتکشی بود از برنج آمریکایی و ایرانی مرغوب تا روغن مرغوب حیوانی و نباتی ایرانی و هلندی و موز چیکیتا و کیک و شیرینی انواع میوه و سبزیجات و آجیل برای خانواده یازده نفره خود به فراوانی به خانه می آورد و هیچ کمبودی نداشتیم. آموزش و بهداشت هم که رایگان بود. خیلی هم شاد بودیم.
با دستور نمیتوان خودروسازی را درست کرد. تنها راهش ایجاد رقابت و خروج از انحصار است و این هم با آزادسازی واردات خودرو میسر است. البته آقایان نمیخواهند و اجازه نمیدهند. به میش میگویند بدو و به گرگ میگویند بگیر.
دادستان محترم معلوم نیست از چه کسی انتظار دادخواهی دارند. معمولاً مرجع دادخواهی قوه ی قضائیه و خط مقدم آن دادستانی و در رأس آن دادستانی کل است. شما از چه کسی انتظار دارید. این گوی و این میدان جناب دادستان کل بفرمایید. دولت قبلی بله انتظارات را برآورده نکرد حال گر تو بهتر می زنی بستان بزن.
این نماینده توجه کند که زمان عصرحجر هم‌ مردم اصلا برنج نمیخوردن!!!
با این حرفها فرافکنی نکنید.
تازه ما هر روز برنج میخوریم که هیچ! با ۲ ریال سوار اتوبوس میشدیم از تجریش میرفتیم پیچ شمیران و با همون دو‌ ریال یه نان لواش میخریدیم ! با چهل هزار تومان که الان باهاش یه ساندویچ هم‌ نمیشه بخری! یه پبکان صفر از کارخانه میخریدیم! بدون ویزا به هر کشوری که‌میخواستیم می رفتیم! بازم‌بگم؟!؟!!!
قبل از انقلاب برخی کشورها به جای ماشین الاغ سوار می شدند ولی الان هواپیما. اما ما هنوز ماشین نداریم سوار شویم الاغ هم ... . گوشی را هم امثال این آقا دست مردم دادند تا سرشان گرم باشد
سفیر روسیه هم ما ایرانی ها را گیر آورده. یک روز عکس کنفرانس تهران را میگیرد و یکروز با محسمه گریبایدوف.
متاسفانه یکی از نتایج بد انقلاب همینه . کسی که سالی یه بار برنج می خورد که نصفش هم رشته بود ، الان شده نماینده مجلس کشور ، و با دیدن حقوق ها و مزایای آنچنانی چنان خودش رو گم کرده ...
این حرف نماینده سنقر رو هر روز با خودمون تکرار کنیم تا این روزها هیچوقت یادمون نره.
خداوندمتعال رهبرعزیزراویاوران ودوستداران ایشان راحفظ ویاری نماید.
آقای نماینده سنقر که اگر کسی در رژیم گذشته اینطور که شما می گوئید زندگی میکرده خیلی بی عرضه بوده چرا که تحصیل رایگان بود و حتی با داشتن 5 کلاس سواد فرد میتوانستید کارمند بسیاری از مراکز دولتی یا خصوصی شوید. حتی در بسیاری از مراکز تولید نفت در جنوب کشور کارگران خارجی مشغول بکار بودند.
آقای نماینده سنفر بسیاری از تحصیل کرده های خارج کشور بچه های روستاهایی بودند که حتی سالی یکبار هم رنگ شهر را ندیده بودند فقط کافی بود کمی همت داشته باشند بهتر هست که شما و دوستانتان از زیر پتو بیائید بیرون و چشمتان را باز کنید
اقای نماینده اگر تحصیل کرده قبل از انقلاب باشند نه سالی یک بار بلکه روزانه با 15 ریال در سلف سرویس دانشگاه پلو خورشت با نوشابه میخوردند ضمن اینکه از کمک هزینه تحصیلی هم برخوردار بودند اگر هم پایشان به دانشگاه نرسیده.حداقل در مدرسه از تغذیه رایگان روزانه(یک وعده صبحانه مغذی) بهره میبردند.
آقای دادستان مطمئن باش طی دو سه سال آینده وضعیت لوازم خانگی به عین وضعیت خودرو خواهد شد
نماینده سنقر!!! الان که شما زیر پتو تشریف دارید و همه چیز را گل و بلبل می بینید شما حتی از زندگی مردم حوزه انتخابیه خودت خبر داری؟ چند بار به روستاهای دور افتاده سر زدید؟ چقدر توانستی کمک کنی که زندگی مردم فقر در منطقه خودت رونق بگیره؟ کاش صحبت نکردن را یاد بگیرید و آنقدر گستاخانه به خواسته های مردم که حقشان هست نگاه نکنید
آقای جواد حسینی‌کیا قبل از انقلاب قوت اصلی مردم حداقل در آذربایجان آبگوشت، کوفته، قورما و... بود که اگر با پول امروز حساب کنید از برنج شما گرانتر در می آید. برنج هم گران نبود بلکه مردم علاقه زیادی به آن نداشتند. ولی شما از کجا به کجا رسیده اید خدا می داند!؟
حرف روحاني رو ديگه نزن حالومون بدتر بشه...
بابا درآمد خودرومال دولته
وضع اقتصادی مردم بد است همه میدانند ولی هر از چند گاهی تشری میزنند که کمتر گلگی گنند.
در این زمانه پدر خانواده عزا میگیرد تا هزینه کودکستان تا دانشگاه را برای بچه هایش تامین کند چون حقوق چندانی ندارد انهم گاه ماهها داده نمیشود
قبلا کسی که دانشگاه میرفت علاوه بر رایگان بودن تحصیل۵۵۰۰ ریال هر ماه به حساب دانشجو ریخته میشد و به همین دلیل بود که پدر خانواده نه تنها نگرانی نداشت بلکه سر افراز هم بود تازه یک تعهد اخلاقی ( نه کتبی ) هم میگرفتند که بعد از فار التحصیلی حد اقل پنج سال در ایران کار کند و این یعنی کار تضمین شده بود
و این همه از جیب کسی نبود بلکه از پول نفت بود که مال همه بود
ادای دینی بود
وزیر که سهل است رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس هم توان مقابله با مافیای خودروسازی را ندارد! یعنی توان مقابله با هیچ یک از مافیاها را ندارند! علتش هم کاملا مشخص است.
هیچ تغییری در دولت ندیدیم. نه در حمایت از محرومان و نه در جهت تحول در اداره دولت و کاهش فساد. آقای رئیسی ما به شما گفتیم نرو دولت خرابت میکنند ولی گوش ندادی. حالا این آخرین امید مردم را هم سوزاندند.
به اقای باصطلاح نماینده سنقر بگوییید هرچی کمتر حرف بزنه بهتره .ضمنن در زمانهای قدیم مردم با الاغ رفت و امد می کردند ولی لان با چی ؟
صنعت خودرو علاوه بر ظلمی که بر مردم می کند باعث بدعت سایر صنایع هم شده الان تولید کنندگان لوازم خانگی هم دست کمی از خودروسازان ندارند با این تفاوت که آن ها در اول راه هستند. در سایت قیمت ماشین ظرفشوئی بوش 15میلیون تومان زده وقیمت ماشین ظرفشوئی پاکشوما رو هم 450هزارتومان گران تر از بوش...
از دادستان کل که هر از کاهی به موضوع گرانی خودرو و امثالهم ورود پیدا میکنند خیلی ممنون هستیم و بیشتر از این لحاظ که ایشان به فکر این مشکل هستند ولی باید توجه داشته باشند که موضوعات اقتصادی راه حل اقتصادی دارد و بس. مانند بسیاری از مشکلات کشور از جمله معیشت مردم و تورم و غیره که امروزه بسیار پیچیده شده است و هر روز از رییس جمهوری تا وزرای مربوطه و غیر مربوطه و نمایندگان مجلس در مورد آن بیشتر اطلاع رسانی نیم بند که مثلاً گرانی را باید کنترل کرد ، موضوع خودرو هم چنان پیچیده و مشکلاتش چند وجهی شده است که لابد حل آن فقط سر در مستئل اقتصادی صرف ندارد. از جمله ورود مقامات ببند پایه قضایی است. همچنین این موضوع سر در سیاستهای جاری هم دارد. دیت اندرکاران باید ریشه پیچیدگیها را پیدا کنند و یکی یکی آن گره ها را باز کنند تا پیچیدگیهای ان کمتر و فقط بحث اقتصادی آن باقی بماند. قیمتها دستوری هرگز پایین نیامده و نخواهد آمد.
نماینده مجلس: طرف زیر پتوی گلبافت و نرمینه خوابیده، گوشی هم دستشه و دو قورت و نیمش باقی است
احتمالا ایشان یا آنزمان بدنیا نیامده بودند یا اینکه طفل خردسالی بودند که گردو بازی میکردند . قبل از انقلاب هفته ائی چند نوبت آبگوشت با تمام مخلفات خانواده های مستضعف میخوردند هفته ائی حداقل یکبار با گوشت چرخ کرده که قصاب جلوی خودمان چرخ میکرد کباب تابه ایی درست میکردیم با دو زار میرفتیم بقالی برای صبحانه میگفتیم دو زار پنیر تبریز بده تخم مرغ دانه ائی 3 ریال رو کسی فراموش نکرده جناب نماینده اگه قصد سفسطه داری یک چیزی بگو که کسی آنزمان رو درک نکرده باشه
فرزندان شهدا به پدران خود افتخار کرده و میکنند ولی صد افسوس که حاصل خون پاکشان شده محل تاخت و تاز افراد بی کفایت و بی لیاقتی که کشور رو دارند به نابودی میکشانند
ای کاش دادستان کل کشورجلوی ثبت نام وقرعه کشی خودروبه ویژه ساینااس توسط شرکت سایپا رامیگرفتند چراکه ازمردم پول میگیرندولی توانایی انجام تعهداتشان راندارند بیش از17ماه پول گرفته اندولی خودروراتحویل نمی دهندوباپول ملت کاسبی میکنند ویامجلس طرحی تصویب میکرد که اگردوشرکت خودروسازتوانایی انجام تعهدات خودرا ندارندمشتریان ضمن فسخ قراردادازخارج ماشین واردکنندبامالیات صفردرصدتااین دوخودروسازتنبیه شوند
جواد حسینی‌کیا، نماینده سنقر در مجلس می گوید:قبل انقلاب سالی، یک مرتبه برنج می‌خوردیم، نصفش رشته بود، خورش هم نداشت، الان چه کسی است که لااقل هفته‌ای یک بار برنج نخورد؟
موج مهاجرت به امارات به لوله کش و آشپز و کابینت ساز رسید.
امارات چه?!
خب. بزودی لو برای جلوگیری از مهاجرت و جذب نخبگان لوله کشی هم کارگروه تشکیل میدن تو مجلس. آره. برام هم بزودی درست میشه و پولها سرازیر میشه تو جیب دولتی و مجلسی‌ها و گولدارا.. خیالم راحته همه چیز مرتب میسه
اکثر نمایندگان شهرهای کوچک متاسفانه از داشتن حداقل شرایط نمایندگی محروم هستند. خود را نماینده مردم نمی دانند چون واقعا هم نماینده اکثریت مردم نیستند. وظایف نمایندگی را نمی شناسند چون سواد سیاسی و اجتماعی مناسب ندارند. می خواهند از این فرصت باد اورده حداکثر استفاده را خود و خانواده و طایفه شان ببرند. معمولا با ادب هم نیستند. عامیانه سخن می گویند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم