بازدید 33296
دو هزار و نهصد و نوزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توییت نماینده مجلس در مورد بی‌اشکال بودن موتورسواری بانوان / مازنی: آقای رئیسی! حصر را حل کنید / رییس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری: حجم درخواست‌های مردم نوزده برابر شده است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند جعفرزاده: رزومه برخی افراد، پیاده روی اربعین است / واکنش سخنگوی سپاه به انتشار «فایل صوتی» فرمانده سابق کل سپاه / مخبر: از آرزوهای رهبر انقلاب مرجعیت زبان فارسی در جهان از طریق مرجعیت علمی است / رییس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری: حجم درخواست‌های مردم نوزده برابر شده است ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ 14 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سید محمد خامنه‌ای: انقلاب اسلامی ایران کمترین کشتار انتقامی و انقلابی را داشت

آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای از جمله افرادی است که در ابتدای انقلاب اولین گام‌ها را برای راه‌اندازی دادگاه‌های اسلامی برداشته است. وی در پاسخ به این شبهات می‌گوید: «یکی از پدیده‌های جالب و ویژه‌ی انقلاب اسلامی ایران و رهبری یک روحانی مرجع تقلید و عارف و فیلسوف، طرز برخورد انقلاب با مجرمان و بقایای نظام شاهی بود و فرق فرهنگ اسلامی با دیگر فرهنگ‌ها را اینجا می‌توان یافت. علی‌رغم آنکه درباره‌ محاکمات‌ بی‌رویه و بی‌قانون در دادگاه‌های انقلاب مطالب زیادی گفته شده است، انقلاب اسلامی ایران کمترین کشتار انتقامی و انقلابی را داشت؛ چه از طرف عامه‌ی مردم و چه از طرف مدیران و رهبران انقلاب و این حقیقت تاریخی موضوع و پدیده‌ی کوچکی نیست، در حالی که خشم ملی و انقلابی نزدیک سه دهه در دل‌ها ریشه کرده بود و مردم کشتارهای‌ بی‌رحمانه‌ی شاه و ساواک را چه در خیابان‌ها و چه در زندان‌ها را فراموش نمی‌کردند.

میرسلیم: همه آقایان باید افتخار کنند که دو سال از وقت خود را در خدمت سربازی بگذرانند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مشمولان خدمت سربازی باید افتخار کنند که دو سال از وقت خود را در خدمت سربازی بگذرانند. سید مصطفی میرسلیم با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه درباره خدمت سربازی، اظهار داشت: خدمت سربازی مقدس است و همه آقایان باید افتخار کنند که دو سال از وقت خود را در خدمت سربازی بگذرانند. وی بیان کرد: همه مشمولان خدمت سربازی باید این را مدنظر داشته باشند که با امکانات کشور به این سن و سال رسیدند، تحصیل کردند و الان هم باید وظیفه خود نسبت به کشور را در قالب خدمت سربازی ادا کنند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر فردی در دوران سربازی باید مطابق با استعداد و تخصص خود اقداماتی را انجام دهد، تصریح کرد: همه مشمولان باید به خدمت سربازی بروند، اما هر فردی باید به فراخور وضعیت و استعدادهایی که دارد، خدمت کند.

زاکانی: در تلاشیم در ۸ بوستان تهران هتل ۵ تا ۷ ستاره بسازیم

علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به اینکه پروژه‌های مشارکتی گره گشای اقتصاد تهران است گفت: درصد هستیم در ۸ بوستان تهران هتل ۵ تا ۷ ستاره بسازیم. شهرداری تهران با اشاره به اینکه در بند ۴ مشارکت بخش حقوقی نظارت دارد و تمامی اسناد را حقوقی را امضا می‌کند ابراز داشت: در گذشته بخش حقوقی به وظایفش عمل نمی‌کرده است. بعضا در گذشته گزارش غلط می‌داده است.

«یاس» با چه اهدافی تاسیس شد؟

خبرگزاری فارس در واکنش به فایل صوتی منتشر شده از دو فرمانده سپاه در گزارشی که به گفته خودش حاصل گفت‌وگو با چهار منبع مطلع است درباره شرکت «یاس» می‌نویسد: شرکت یاس در بحبوحه درگیری میدانی نیروی قدس سپاه با داعش و تروریستهای تکفیری و در شرایطی که دولت وقت حاضر به پشتیبانی از رزمندگان در میدان نبود، تاسیس شد. این شرکت قرار بود از طریق اجرای پروژه‌های عمرانی منابع مالی لازم را برای پشتیبانی از جبهه مقاومت تامین کند. با این حال شرکت یاس نتوانست کامل در اهداف اقتصادی خود موفق شود و از طرفی چون بیرون از ساختار سپاه و شهرداری ایجاد شده بود سیستمهای نظارتی این دو نهاد نتوانسته بودند نظارت موثری را در حین فعالیت این شرکت داشته باشند. اما با مشکوک شدن فرماندهان سپاه به نحوه عملکرد شرکت، مجموعه نظارتی سپاه به موضوع ورود کرده و متوجه تخلف افرادی به نام محمود سجادی نیا (سیف) و عیسی شریفی می‌شوند و بلافاصله ضمن منحل کردن این شرکت، متخلفان را به دادگاه نظامی معرفی می‌کنند. محمود سیف و عیسی شریفی از افراد بیرون سپاه بودند که در پروژه یاس فعالیت می کردند.

نماینده مجلس: دولت به‌دنبال کاهش سرعت اینترنت نیست؛ اما…

محمد باقری بناب عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دولت و حاکمیت در نهایت به این نتیجه رسیده که با محدود کردن اینترنت نمی‌توان کاری را به پیش برد. نماینده بناب گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برنامه‌های خوبی برای افزایش سرعت اینترنت خانگی در دستور کار قرار داده است؛ از این‌ روی، دولت به‌دنبال کاهش سرعت نیست؛ هرچند من گلایه‌هایی از آنها دارم و یکسری محدودیت‌های غیر ارادی در این بخش شکل گرفته است، در مجموع محدود کردن سرعت اینترنت با طرز تفکر وزیر و دولت سازگاری ندارد.

داروهای ساده نایاب شدند

نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران:داروهایی مثل اکسپکتورانت یا شربت‌های آنتی بیوتیک و دیفن هیدرامین در بعضی استان‌ها نایاب شده و برخی داروخانه‌ها از کمبود دیگر داروها خبر می‌دهند.اگر در تامین داروهای مربوط به مقابله با ویروس جدید خللی وارد شود، آن‌وقت خروج از پیک مربوط به اومیکرون به‌ سختی میسر خواهد بود.بسیاری از مردم تست کرونا نمی‌دهند تا مشخص شود مبتلا به کرونا یا سرماخوردگی شده‌اند، اقدام به‌خوددرمانی می‌کنند. همین مصرف بالا، سبب شده تا این داروها با کمبود مواجه شود.شرکت‌های پخش دارو ۱۱ هزار میلیارد تومان از داروخانه‌های دولتی و بیمارستان‌ها طلبکارند. این وضعیت باعث می‌شود که کل زنجیره تامین دارو دچار اختلال شود./همشهری

پسرها و دخترهای قلدر در مدارس/ ۲۵ درصد دانش‌آموزان قربانی قلدری می‌شوند

پژوهشگران با بررسی دانش‌آموزان ۲۰ مدرسه متوسطه در تهران، عنوان کردند که حدود یک‌چهارم از دانش‌آموزان قربانی قلدری هستند و پسرها بیشتر از دخترها قربانی قلدری می‌شوند.بررسی شیوع قلدری کردن و قربانی قلدری شدن در جمعیت دانش‌آموزان دبیرستانی پایه هفتم، هشتم و نهم شهر تهران، نشان داد که در بین این دانش‌آموزان قلدری کردن ۱۷.۴ درصد، قربانی قلدری شدن ۲۵.۷ درصد و هر دوی آن‌ها ۳۰.۵ درصد شایع است./ ایسنا

مرگ روزانه ۱۰ بیمار در صف انتظار برای دریافت عضو

کتایون نجفی‌زاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان: بیش از ۲۵ هزار تن در لیست انتظار دریافت عضو هستند، متاسفانه روزی ۷ تا ۱۰ تن از آن‌ها به دلیل نرسیدن عضو پیوندی در شرایط عادی فوت می‌کنند، درحالی‌که تقریباً سالانه ۶ هزار عضو سالم و قابل اهدا زیر خاک می‌رود./خبرآنلاین

سیب‌زمینی و شلغم رکورد شکستند/ جدیدترین قیمت میوه و تره بار

بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو گوجه فرنگی ۱۳ تا ۲۰ هزار تومان، سیب زمینی۱۴ تا ۱۷ هزار تومان، خیار ۱۳ تا ۱۹ هزار تومان، پیاز حدود ۱۰ هزار تومان، شلغم حدود ۲۰ هزار تومان، انواع سیب قرمز ۲۵ تا ۲۸هزار تومان، تامسون ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان، موز ۳۳ تا ۳۵ هزار تومان و نارنگی ۲۱ تا ۲۵ هزار تومان است.سیب زمینی و شلغم همچنان در صدر افزایش قیمت‌های بازار میوه و صیفی در هفته‌های اخیر قرار دارند. همچنین گفته می‌شود که احتکار داخلی، سیل و بارندگی‌های اخیر، صادرات، کرونا و افزایش تقاضا دلایل این افزایش قیمت‌ها است./ایسنا

رییس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری: حجم درخواست‌های مردم نوزده برابر شده است

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری این مرکز را پیشانی و کانون ارتباط دولت با مردم دانست و گفت: حجم مطالبات و درخواست‌های مردم نسبت به پنج ماهه ابتدای سال نوزده برابر شده است.حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی روز یکشنبه در جلسه هم‌اندیشی مراکز ارتباطات مردمی استانداری‌های سراسر کشور که با حضور سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، افزود: این نشست در راستای افزایش تعامل و هم‌افزایی بیشتر مجموعه‌ها و تقویت بنیان ارتباطات مردمی دولت است تا شاهد گام‌های مؤثرتر در ارتقای کمی و کیفی عملکرد و خدمت‌رسانی خالصانه به مردم در جهت عمل به روح منشور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.صالحی اظهار داشت: دولت مردمی در شرایطی فعالیت جهادی خود را آغاز کرد که انتظارات مردم در سال‌های اخیر با یأس و ناامیدی گره خورده و مشکلات معیشتی همراه با وضعیت اسفناک ناکارآمدی و شیوع کرونا عرصه زندگی مردم را سخت‌تر از همیشه کرده بود.

توییت نماینده مجلس در مورد بی‌اشکال بودن موتورسواری بانوان

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مشکلی از لحاظ قانونی جهت صدور گواهینامه برای بانوان ایرانی نبوده و بنده این موضوع را در قالب طرح سوال از وزیر کشور و ثبت طرح اصلاحیه قانون دنبال خواهم کرد.جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: « جدیدا اخباری مبنی بر ممنوعیت موتورسواری بانوان به دلیل نداشتن گواهینامه منتشر شده است. استناد نیروی محترم انتظامی به تبصره ماده ۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۱۳۷۵ مجلس است (صدور گواهینامه رانندگی موتورسیکلت برای مردان برعهده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است).‏با توجه به صدور حکم یکی از شعب دیوان عدالت اداری در سال ۹۸ مبنی بر اجازه صدور گواهینامه برای بانوان ایرانی و اینکه برای موتور سواری و دوچرخه سواری بانوان اصلا منع قانونی وجود ندارد و قید مقرر در ماده ۲۰ نافی صلاحیت آن مرجع مبنی بر اختیارات و وظایف صدور گواهینامه برای زنان نیست‏.به عبارت دیگر اثبات شی نفی ماعدا نمی‌کند. به نظر می‌رسد مشکلی از لحاظ قانونی جهت صدور گواهینامه برای بانوان ایرانی نیست.

این موضوع را از دو جهت در مجلس پیگیری خواهم کرد:

الف_ نظارتی با طرح سوال از وزیر محترم کشور.

ب_ تقنینی با ثبت طرح اصلاحیه قانون و اضافه کردن کلمه زنان.»

چندی پیش، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه جلسه توجیهی طرح انضباط بخشی به موتورسیکلت سواران با تشریح برخی از مصادیق برخورد با تخلفات موتور سیکلت سواران تاکید کرد که با توجه به اینکه گواهی نامه موتورسیکلت به زنان داده نمی شود رانندگی این افراد با موتورسیکلت ممنوع بوده و با آن برخورد می شود.

مخبر: از آرزوهای رهبر انقلاب مرجعیت زبان فارسی در جهان از طریق مرجعیت علمی است

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با بیان اینکه باید برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر شاخص نوآوری در جهان تلاش کرد، بر لزوم رسیدن به مرجعیت علمی، تاکید کرد. وی ادامه داد: با رسیدن به مرجعیت علمی قیدهای زبان، زمان و مکان کنار گذاشته می‌شود. یکی از آرزوهای مقام معظم رهبری این است که با رسیدن به مرجعیت علمی، زبان فارسی هم مرجعیت پیدا کند.

واکنش روزنامه نگار اصولگرا به فایل صوتی منتشرشده از فرماندهان سابق سپاه

عبدالله گنجی، روزنامه نگار اصولگرا در یک رشته توییت درباره فایل صوتی منتشر شده از فرماندهان سابق سپاه نوشت: خیلی ها -مریض و غیر مریض- اینجا ازم نظر خواستند. چند روز دنبال حجت بودم که حرف متقنی بزنم.البته حرف بنده برای کسانی است که دلسوز و دنبال واقعیت اند.کسی که اساس جمهوری اسلامی را قبول ندارد برایش چه فرقی می کند سپاه پاک باشد یا فاسد؟

‏٢-یکم:محتوا فایل ارائه‌ی گزارش یک مسؤل به فرمانده وقت سپاه از جایی است که باید تحریم را برای نیروی قدس دور بزند و در عین دور زدن،قوانین و ضوابط حقوقی نیز لحاظ شود که کار مشکلی است
دوم:فرمانده سپاه سیستم نظارتی را خبر و به فساد یک الی دو نفر که به خارج سپاه ماموراند پی می برند

‏٣-سوم:به دنبال دستگیری طرف بوده اند که به بهانه ای کشور را ترک می کند.قالیباف با لطائف الحیلی وی را به دورن کشور می کشد و دستگیر و محکوم می شود و اکنون زندان و مبالغ را برمی گرداند

‏۴-به قول امام در هر قشری از جمله سپاه و روحانیت نیز آدم آلوده میتواند باشد. مثالش مثال توالت در کنار مسجد است اما مردم مسجد را می بینند. خون شهدای والامقام سپاه پاسدار واقعی سپاه است آنچه به خون بهترین آراسته است فاسد نخواهد شد.بیرون ریختن دشمنی ها و حس انتقام در بزنگاهها طبیعی است

واکنش سخنگوی سپاه به انتشار «فایل صوتی» فرمانده سابق کل سپاه

سردار رمضان شریف با بیان اینکه متهمان پرونده یکی از شرکت های وابسته به بنیاد تعاون سپاه محاکمه و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود هستند، گفت: انتشار مجدد فایل صوتی مربوط به این پرونده در راستای راهبرد ترمیم زخم های ناشی از پیامدهای مجاهدت های سپاه و شهید سلیمانی بر پیکره استکبار است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به فایل صوتی قدیمی جلسه فرمانده سابق کل سپاه و معاون پیشین اقتصادی این نهاد پیرامون پرونده سوءمدیریت و تخلف یکی از شرکت های وابسته به بنیاد تعاون سپاه که اخیراً توسط یکی از رسانه‌های بیگانه منتشر شده است گفت: از ۵ سال گذشته دستگاه‌های نظارتی سپاه برابر روش های جاری و مراقبت های مستمر خود به پدیده‌ای از سوء مدیریت و تخلف در یکی از شرکت های وابسته به بنیاد تعاون سپاه مظنون شده و پرونده پس از بررسی دقیق و حرفه‌ای به محاکم قضایی ارجاع و قوه قضاییه با همکاری سپاه ، احکام متخلفان که هم اکنون در حال سپری کردن دوران محکومیت خود می باشند را صادر نمود.

وی افزود: این موضوع در همان زمان از طریق رسانه ملی توسط سخنگوی محترم وقت قوه قضاییه به اطلاع افکار عمومی رسانده شد.

مازنی: آقای رئیسی! حصر را حل کنید

احمد مازنی فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جامعه ایران تا زمانی که بر اساس اشتراکات خودش و با فاصله گرفتن از مسائل اختلافی نتواند در جهت حل منازعات گامی بردارد، این جامعه همچنان در پیچ و خم مشکلات و معضلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گرفتار است و مشکلاتش حل نمی شود.
اینکه گفته شود مسئولیت همه مشکلات بر عهده دولت های اصلاح طلب هست، اگر مشکل وجود دارد، که دارد، به جای اینکه دنبال مقصر بگردیم به دنبال راه حل باشیم. راه حل هم این است که همه ظرفیت های ملی را به رسمیت بشناسیم و همه کسانی که تعلق به ایران دارند و خودشان را ایرانی می دانند، در هر موقعیت علمی و جایگاهی که هستند و در هر جای دنیا که زندگی می کنند، فرصت حل مشکل برای آنها فراهم کنیم. چرا عفو عمومی اعلام نمی کنیم؟ آیا همه کسانی که در خارج از کشور هستند دستشان به خون آلوده است؟! همه برانداز هستند؟! بسیاری از ثروتمندان در خارج از کشور هستند که می توانند بیایند و مشکلات را حل کنند. چرا از این پیشنهاد اصلاح طلبان استقبال نمی کنیم که ما بارها در مجلس دهم این را مطرح کردیم؟

چرا در جهت آزاد کردن کسانی که به تعبیر آنها در یک «فتنه» و «بازی باخت – باخت» قرار گرفته اند و رفع حصر از آنها اقدام نمی شود؟ اینها ظرفیت های این کشور هستند و حصر آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد هیچ امتیازی برای هیچ جریانی در این کشور محسوب نمی شود. من در دوره آقای دکتر روحانی هم حضوری و هم در نطق ها و مصاحبه ها گفتم که این تصمیم در شورای عالی امنیت ملی گرفته شده و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی باید این بحث را مدیریت و حل کند. الآن هم خدمت آقای رئیسی عرض می کنم که شما رئیس شورای عالی امنیت ملی هستید و این مسأله را حل کنید.

جعفرزاده: رزومه برخی افراد، پیاده روی اربعین است

نماینده ادوار مجلس گفت: خیلی از انتصابات جای دفاع ندارد؛ یعنی شما می‌پرسید رزومه‌ این فرد چیست، می‌گویند پیاده رفته کربلا!

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس درباره اظهارات اخیر سخنگوی شورای نگهبان درباره دخالت نمایندگان در انتصابات گفت: واقعیت امر این است که نمایندگان ناظرند و نباید در انتصابات دخالت کنند؛ اما باید بر انتصابات نظارت کنند این دو با هم متفاوت است. مصداقی نگویند که باید ایکس یا ایگرگ را بگذاری و به وزیر فشار بیاورند، این اشتباه است. همین عدم نظارت، این همه انتصاب فامیلی را به وجود می‌آورد؛ خواهشی که من دارم این است که نه افراط و نه تفریط!

او افزود: اگر بگویید نماینده نباید دخالت کند، مگر می‌شود؟! نماینده ناظر است. برای مثال گاهی یک وزیر سه‌تا خواهرزاده خود را به وزارت می‌برد. شایسته‌سالاری و شایسته‌گزینی مطالبه مردم است زیرا به نماینده مجلس مراجعه می‌کنند و می‌گویند این شایسته‌گزینی کجا رفت. بنابراین «در انتصاب» نه اما «بر انتصاب» آری! این دو با هم متفاوت است. انتخاب وزیر با دولت است اما اینکه آیا این وزیر صلاحیت دارد یا خیر، نماینده مجلس بر آن انتصاب نظارت می‌کند و رأی می‌دهد. در مدیریت‌های پایین‌تر و منطقه‌ای هم به همین شکل است. پس دخالت نماینده «در»، اشتباه است اما «بر» درست است.

خطیب‌زاده: اقدامات سفیر روسیه با روابط دو کشور همخوانی ندارد

سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری امروز خود در واکنش به اقدامات حساسیت‌برانگیز سفیر روسیه در تهران گفت: روابط ایران و روسیه یک روابط چند لایه چند بعدی و یک مشارکت راهبردی است. سفر آقای دکتر رئیسی و روسیه ملاقات طولانی و بسیار پرمحتوا و پر نکته انجام شده میان دو رئیس جمهور و برنامه‌هایی که برای گسترش روابط با وجود دارد، حمایت های متقابل روسیه و ایران از مواضع یکدیگر، یک هم‌راستایی را میان دو کشور نشان می‌دهد.

سعید خطیب زاده اظهار داشت: هر سفیر و دیپلمات برجسته‌ای می‌داند که نباید اقدام می‌کند که افکار عمومی مردم کشور میزبانش را جریحه‌دار کند. این اقدام با روابط بسیار ممتاز ما تناسب ندارد و از مجاری خودش پیگیری شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰۳
دم سپاه گرم که افراد فاسد را توبیخ و محاکمه می شوند در دادگاه و این باید الگوی دیگر دستگاه ها از جمله دولت شود که مهمترین جا برای اداره کشور هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
گفتند ، خلافها مال سال ۹۵ بوده است پس چرا

عیسی شریفی و سیف تا ۹۹ مشغول کار بودند ؟

و چطور ممکن است که قالیباف که رییس و مسول

عیسی شریفی بوده ، آزاد شد و ترفیع هم گرفت ؟؟

اینها سوالات اکثر قاطع مردم است و اصلا با این

توضیحات رفع تکلیفی قانع نشدند !!؟ق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
کدوم محاکمه و توبیخ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
در محاکمه اسمی از قالیباف نبود حکمشم برای ریاست مجلس تایید شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
خوبی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
آیا وارد شدن یه بخش نظامی در اقتصاد،مطابق قانون است؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
!! جناب آقای شهردار
شهرخواری هنر نیست اگر عرضه دارید به میزان مشاعات در اختیار عموم مردم اضافه کنید نه اینکه مشاعات را به نفع گروهی معلوم الحال مصادره کنید
در همه دنیا بهره برداری از مشاعات فقط با رضایت عمومی امکان دارد اگر ایشان واقعا این حرف را زدند پس شورای شهر !!! خوابند چرا از ایشان توضیح خواسته نشده سریعا به خاطر این حرف استیضاح و عزلش کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
توبیخ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مغرضان تودهنی محکمی خوردن و سپاه نشان داد در تراز انقلاب هست و این این عدو سبب خیر شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
ساندیستو بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
خودتون میگید خودتون هم باور میکنید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
به همبن خیال باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
عجب!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زاکانی: در تلاشیم در ۸ بوستان تهران هتل ۵ تا ۷ ستاره بسازیم) تهران هواش خرابه انوقت شهردار منتخب از ما بهترون بجای ایجاد فضا سبز و پارک اونا را نابود میکنه بابا گریدر کی بودی تو ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
میخواد رانت درست کنه و البته اسم در کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
یعنی فقط مانده بود تا پارکها را بفروشند ،!!!؟؟

وقتی گفتند که شهردار باید دارای تخصص و تجربه و

علم مربوطه به شهرداری و معماری شهری و انصاف و

عقل سلیم باشد!!؟؟


برای این چنین روز و ادعاهای ا ...قانه ای بود !!؟

زاکانی ولی خوب بداند پشت گوشش را دید

مردم تهران اجازه خواهند داد تا او پارکها را به مافیای

قدرت و ثروت برای هتل و یا هر کوفت و زهر ماری

بفروشد ؟؟ق
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
یک زمانی نان در ساختن بزرگراه طبقاتی است ویک زمانی هم در ساخت هتل.واما اینکه هتل در بوستانهای عمومی ساخته شود هم از کرامات شهردار جدید است وگامی در جهت خصوصی کردن فضاهای عمومی شهر چون ساخت یک هتل بزرگ علاوه بر زیربنای خود سازه قسمت های زیادی از بوستان را برای محوطه وپارکینگ وتاسیسات جانبی میگیرد وفضای عمومی بوستان را از مردم میگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
این چه شورای شهریه؟ این چه انتخاباتیه و چه جوری یکی مثل زاکانی میشه شهردار؟
تهرانیها پاسخ بدن
زاکانی: در تلاشیم در ۸ بوستان تهران هتل ۵ تا ۷ ستاره بسازیم

بخاطر درآمدهای محل اشکال خود، معابر و پارک ها و اراضی ملی را در خدمت به اقشار اشرافی و ثروتمند قرار ندهید.
معلومه گه 90% مردم امکان بهره برداری و استفاده از هتل های 5 تا 7 ستاره را ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
البته سوال اساسی اینه که هتل رو برا کی میسازن؟
کدوم توریست؟
کدوم مسافر؟
همین الان هتلای تهران اکثرا خالی هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
زاکانی بسیار بسیار بسیار اشتباه میکند و شکر میخورد

که حتی فکر فروش عرصه پارک های تهران که تنها

پناهگاه مردم فلکزده و کودکان است را بفروشد

و برای خودش و رفقایش از این نمد ، کلاه بدوزد

این خط قرمز تمام مردم تهران است

حواست را جمع کن دکتر هسته ای که امپول زدن هم بلد نیستی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
هتل ۵وهفت ستاره برای اهالی ساخته نمیشودچون اهالی یعنی کسانیکه که درهمان شهرخانه دارندچنین هتلی برای مسافرازشهرودیارهای دیگرساخته میشودکه برای شهرداری درآمدزائی ایجادکندومشخص نیست هتل هفت ستاره جه خصوصیتی میتواندداشته باشد شایدمیخواهنددورهای آینده مذاکرات رادرهتل هفت ستاره شهرداری تهران برگزارکنند جون کسی امیدبه اتمام مذاکرات دردوسه دهه اینده رانداردشایدبعدازیکی دونسل بعدبهمت فرزندان ونوادگان مذاکره کنندگان فعلی درهتل شهرداری تهران بجائی برسد
نایب رییس داروسازان :بسیاری از مردم تست کرونا نمی‌دهند تا مشخص شود مبتلا به کرونا یا سرماخوردگی شده‌اند، اقدام به‌خوددرمانی می‌کنند. همین مصرف بالا، سبب شده تا این داروها با کمبود مواجه شود.) خالی دیگه ای نبود ببندی !! دو ساله کرونا جولان میده مردم هم خوددرمانی می کنند بار اولشون نیست چطور الان دارو کم شده !! تا بحال هم به خاطر ذخیره های روحانی کمبود نبود وگرنه ریسی و اکیپش توان کار در شرایط بحرانی را ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
دقیقا .به نظر میاید که مسیولین اجرایی تنها هنری که دارند ادرس غلط دادن به مردم وتوجیه ناکارامدی خودشان است
متهمان پرونده یکی از شرکت های وابسته به بنیاد تعاون سپاه محاکمه و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود هستند ) حکمشون برای هشت هزار میلیارد چقدر بوده ؟!! اونایی که در نظارت کوتاهی کردن هم حکم گرفتن ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
قالیباف که شد رییس مجلس

البته رییس جمهوری را بیشتر دوست داشت !؟ق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بله جناب مهردادی معاون بنیاد تعاون بودن که با اینکه خلافی نکرده بودند به دلیل اهمال در نظارت حکم حبس دارند و الان هم در زندان به سر می برند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
روسا و آمران هم مجازات شدند؟ به پرونده آنها در یک دادگاه بی طرف رسیدگی شده؟
چند نفر پیامد انتخابات ۱۳۸۸ محصور شده اند هنوز برای ما مشخص نیست هدف از محصور چیست پایان حصرچه زمانی است بالاخره باید تکلیف مشخص شود تا کی ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
یا باید برای کسانی که در حصر هستند دادگاه تشکیل می دادید و محاکمه شان می کردید ( اگر گناهکار بودند)یا آزادشان می کردید. به واقع هدف شما از حصر قطع ارتباط آنان با مردم بود و نه چیز دیگری!
شرکت یاس در بحبوحه درگیری میدانی نیروی قدس سپاه با داعش و تروریستهای تکفیری و در شرایطی که دولت وقت حاضر به پشتیبانی از رزمندگان در میدان نبود تاسیس شد ) یعنی بهر قیمتی میشه پول دراورد ؟!! چطور شرکتی که با سرمایه 20 میلیارد تومانی تاسیس میشه در عرض 3 ماه فقط کسریش 8 هزار میلیارد تومن است ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
این همون شرکتیه که سبب برکناری سرافراز شد چون کل قراردادهای مالیش را می خواست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
پس بفرمایند که کل نابود کردن پارک چیتگر و ساختن

صدها برج که راه ورود هوای تهران را بست و خفه کرد

برای چه منظوری بوده است !!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

خدایا به ما صبر و تحمل دیگر نده !!؟؟ق
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
وچطور این افراد توانستند وارد شرکتی با این حساسیت نظامی وامنیتی وارد شوند.بخصوص که یکی از متهمان مدتها معاون شهردار تهران بوده
ادامه حصر موسوی و کروبی، فقط نشاندهنده کینه پایان ناپذیر جناح انحصارطلب است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
حصر یعنی چه؟ در کجای قانون حصر آمده است؟ اگر مجرمند در یک دادگاه صالح محاکمه و مجازات شوند، اگر مجرم نیستند دست از حصر بردارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
اینها باید اعدام می شدن پس برو خدا را شکر کن
متاسفانه به ریاست جمهوری رساندن رییسی به عنوان دولت سیزدهم از بزرگترین اشتباهات بوده.خدا اخر و عاقبت همه مردم و کشور را ختم به خیر فرماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
حتی بسیار بد تر و خطرناکتر و پر هزینه تر از به تخت

نشاندن دوباره مموتی میباشد

فقط اسباب مزاح و انبساط خاطرش خوب است
بله مجلس دنبال کند کردن اینترنت نیست بلکه دنبال بستن ان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بزودی اینترنت جهانی ایلان ماسک بدون محدودیت

و رایگان برای کشورهای تحت سانسور راه اندازی میشود

با ان چه میکنید ؟؟؟ق
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
چیزی از لیرز شنیدی که ماهواره را نابود می کند؟
اگر سربازی مقدس است
پس چرا اخوندها سربازی نمی روند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
ای بابا...مگر نشنیدی میگویند:...مرگ خوبه اما برای همسایه !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
حرف بی خود نزنید سربازی می روند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
عزیز تیپ رزمی تبلیغی امام صادق مخصوص سربازی طلبها هست ... لطفا کمی تحقیق کنید و بعد یک ادعا رو مطرح کنید

با تشکر...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
چون شغل آنها مقدس است
ولی مردم عادی فقط دو سال کار مقدس می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
محمد جان برای درس خواندنشان حقوق و

مزایا و مسکن و خوراک و امکان ازدواج موقت دارند

و دلتان خوش است که این جماعت از ما بهتران به

سربازی بروند!!!؟ق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
جهت اطلاع هر محصلی معافیت تحصیلی دارد و بعد هم باید در خدمت کشور باشد وگرنه آنها هم باید سربازی بروند و میروند
عاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
ندانسته حرف زدی... چه کسی گفته نمیروند؟
آیا دانشجو یا دانش آموز تا زمانی که محصل
است،سربازی میرود؟
طلبه ها تا زمانی که محصل باشند، معافیت تحصیلی داذند... بعذش بلید به سربازی بروند
چرا شما همه چیزو دیر متوجه میشید ؟موتور سواری مگه مشکل داره ؟مگه زنها در زمان پیامبر شتر سواری نمیکردن ؟طالبان روتون تاثیر گذاشته بدم تاثیر گذاشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
در حدیث نبوی است که به کودکان (پسر و دختر) خود سوارکاری و ... بیاموزید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
مگر نشستن در جلوی زین موتور با عقبش که تنها ۲۵ سانتی متر فاصله دارد

از نطر فقهی و شرعی و اخلاقی و دینی و اسلامی و

عرفی و نگاه بد و بیمار اقلیتی که حتی از ترک و ستون

دیوار هم اشکال میگیرند ، چه تفاوتی دارد ؟

چرا با دست خودتان برای مردم فلکزده گرفتارو خود

مشکل و جنگ اعصاب درست

میکنید ؟؟؟ق

و خودتان را گوشه رینگ بکس می اندازید ؟؟ق

و بهانه اسباب ایراد و اشکال دوست و دشمن میکنید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
موتورسورای، دوچرخه سواری، رفتن به استادیوم و همه مسایل از این دست حق طبیعی زنان این سرزمین است. حق طبیعی! مثل نفس کشیدن. و هر حرف دیگری در این مورد بی ربط و جاهلانه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
در اسلام نه چرخ سواری و نه موتور سواری و نه ماشین سواری مشکلی ندارد آنچه مهم است رعایت اصول و حجاب و عفت عمومی و داشتن پوشش مناسب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
آدرس غلط ندهید نشستن بر زین اشکال شرعی دارد برای خانم ها و در احادیث و روایات متعدد آماده و آن زمان بر زین سوار نمی شدن بلکه بر کجاوه می نشستند
امیدواریم منتشر کنید
جوانان ایران جناب میرر سلیم به خیلی چیزها باید افتخار کنند. این شما خوب می دونی....
زاکانی: در تلاشیم در ۸ بوستان تهران هتل ۵ تا ۷ ستاره بسازیم! به زبان دیگر و واضح تر یعنی اینکه قرار است 8بوستان تهران به هتل تبدیل شود، چون اول در وسط بوستان یک هتل ساخته می شود، بعد کم کم توسعه پیدا می کند تا اینکه بیشتر فضای پارک به پارکینگ اختصاصی هتل و سایر خدمات جانبی آن تبدیل شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
این همه زمین خالی طرف گیر داده به چند‌تا بوستان! مثلاً دکتر هم هست.
دکتر ریسی؟
درسته فردا جشم و روز شادی است
ولی قرا نبود این قدر بخندیم
چند نکته درباره این جمله خبرگزاری سپاه (شرکت یاس در بحبوحه درگیری میدانی نیروی قدس سپاه با داعش و تروریستهای تکفیری و در شرایطی که دولت وقت حاضر به پشتیبانی از رزمندگان در میدان نبود،تاسیس شد) اول اینکه روحانی سال 92 راست گفت خزانه و ذخیره ارزی صفر است چون در هر شرایطی به سپاه کمک میشود این را بارها بعینه دیدیم مگر اینکه پولی در بساط نباشد دوم علت مانورهای نظامی سپاه در جریان مذاکرات دولت روحانی در برجام مشخص میشه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
دولت پول داشت برای سرکوب ارزی در آن سال های اولیه پول پاشی ارزی کند که الان با نرخ ده برابری تحویل دهد ولی پول نداشت بدهد به سپاه یا صدا و سیما آن هم ریالی؟!!!!
همه فهمیدن آن دولت دنبال چی بود
در ضمن الان هم حتما مانور برگزار می شود حتما موافق برجام هست چون آن دولت نیست؟!!!
جهت اطلاع مانور روال روتین هست به همراه پشتیبانی سازی برای دیپلماسی که قدرت ایجاد کند عزیز
یکی بگه این چه طرز حکومت کردنه؟
پاسخ ها
متعجب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
یعنی تغییر روش دادیم !!!!
باتوجه به احتمال تقریبا قطعی توافق روند نزولی بورس ادامه خواهدیافت
اگرنمودارروندبورس را تحلیل کنیم شکل نمودار اره ای هست یعنی هربار سقوط میکنه دوباره یه کم میاد بالا و دفعه بعد بیشتر سقوط میکنه ایندفعه فکرکنم شاخص کل تا یک میلیون ویکصدهزار واحد سقوط میکنه و دفعه بعد میره زیر یک میلیون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
زیاد آرزو نکن که پایین بیاد چون بر اساس تورم و برخی علل دیگر می رود بالای دو میلیون و الان هم دارد نوسان گیری می کند بین عدد 1200 تا 1500
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بورس با این تحلیل‌های اره‌ای کار نمی‌کند. اصولاً بورس با شرایط اقتصادی خوب، بهتر می‌شود و گاهی تورم هم به آن کمک می‌کند اما اگر توافقی صورت گیرد و وضعیت همکاری‌های بین‌المللی اقتصادی بهبود یابد، قطعا باید منتظر افزایش شاخص در شرکت‌های مختلف از جمله شرکت‌های کوچک بود.
شما تو تمام این دولت بگردین ببینین یک نفر متخصص واقعی و کار بلد که بتواند کاری برای کشور انجام دهد پیدا میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
در این دولت و مجلس متخصص نخواستیم !!؟

فقط یکی دو نفر نفر که این کشور و مردم را واقعا

دوست داشته باشند هم کافیست ولی نداریم !!!!؟؟؟ق
ناشناس
| Romania |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
کشور را با هیئت و مداحی اشتباه گرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
چقدر شما گشتی خسته نشدی بیشتر چشمت را باز کن مثبت ها را ببین چه از روحانی چه از رئیسی
متعجب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بله .من یکی رو میشناسم ناهار خورده هیچ ،شامش هم خورده
یه زمانی ماشین سواری خانمها هم زشت بود، چرا؟ چون عده ای فکر می کردند زشته خانم پشت فرمون باشه،‌ الان حتی کسی نگاه هم نمی کنه!

حالا هم همون قضیه است.
هر وقت نتونستید یک دلیل منطقی برای کاری بیارید بدونید که کارتون اشتباه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
قبح یک گناه یا خطا اگر از بین برود وای بحال آن مملکت است. چون گناه همچنان سرجاش هست اما زشتی آن رفته مثل خوردن شراب در دیگر کشورها ....
معنی هتل ۷ ستاره رو اصلا می دونید
یعنی داخلش سرو مشروب و خانم مجانی رو سرویس هتله
اصلا تو ایران امکان ساخت همچین هتلی هست؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
در کل دنیا تنها یک هتل ۷ ستاره هست

آنهم برج العرب دوبی است

یعنی زاکانی حتی اینرا هم نمیداند

که تعداد ستاره بهترین هتلها فقط ۵ ستاره است

چقدر ما باید تاوان بیسوادی و حرافی و طمعکاری و

و بی کفایتی های متعدد بزرگ

اینها را بپردازیم ،؟ق
اگر عرضه دارید باید سفیر روسیه را به عنوان عنصر نامطلوب اخراج کنید
آقای رئیس مرکز ارتباطات! افزایش ۱۹ درصدی مکاتبات افتخار نیست بلکه نشانه ای از درماندگی و بیچارگی مردم در همین چند ماه است. به جای آمار و اطلاعات به فکر حل مشکلات مردم باشید.
مشکل موتور سواری زنان را هیچ کس نمی تواند حل کند. برا اسم در آوردن حرف می زنند
پلیس تهران احتمالا برایش اثبات شده از لحاظ شرعی برای خانم ها ممنوع است سوار موتور شوند واین را پدران‌مداحشان فتوی داده اند گرچه تا این نوع پلیس ها هستند مردم و کشور زندگی و روی خوشی نخواهند داشت
"سیب‌زمینی و شلغم رکورد شکستند/ جدیدترین قیمت میوه و تره بار" واي اگر دولت قبل بود الان صدا و سيما خودش را با کيهان کشته بود. اما الان انگار نه انگار
زاکانی خیلی بیجا میکنه در پارکها هتل بسازه ! هوا نداریم ‌نفس بکشیم داریم خفه میشیم! آنوقت میخواهید پارکها را از بین ببرید. برای پر کردن‌جیبتون؟!؟ مملکت مگه ارث پدرتونه!؟؟ دست از سر این مملکت بردارین ! چرا سیرمونی ندارین؟!؟!!!!
آقای خطیب زاده خوبه جرات کردید به روسها ی نیمچه اعتراضی بکنید
جناب زاکانی! این همه زمین در اختیار بنیاد و سپاه هست چرا از ان ها استفاده نمی کنی؟ حیفت میاد؟
تابناک این خبرها (ساختن هتل در بوستان ها ) واقعا" گریه داره . چرا یک عده مسئول بی تخصص کارهایی با پول و بودجه مردم و مملکت انجام بدن و چند سال بعد نتیجه فاجعه آمیز آنرا در بوق و کرنا بکنن و هیچگونه توبیخی هم برایشان در نظر گرفته نشود. خدایا به داد این مملکت برس
انقدر فضای سبز اضافه است که شهرداری وسط پارک ها هتل شصت ستاره بسازه ؟ اصلا شهرداری به چه دلیلی وارد این قضیه شده و نگران توریست است یا این موضوع چه ارتباطی به شهرداری دارد ؟!!
جناب خطیب زاده اولین وکمترین اقدام در خصوص رفتار ضد ایرانی یک سفیر خارجی درخواست جایگزینی ان سفیر از کشورمتبوع ان سفیر است.نه اینکه انقدر دست وبال خود را باز ببینند رفتاری مثل سفیر چین با سخنگوی وزارت بهداشت ویا مثل سفیر روسیه خاطرات تلخ رفتارتزار ها با کشور ایران را به رخ مردم ایران بکشند
اگر سربازی مقدس است
پس چرا اخوندها سربازی نمی روند!!!!!
بدلیل ضعف بدنی.
بالاخره يه نماینده مجلس دوچرخه سواری زنان را حلال کرد یکی از معضلات ائمه جمعه خصوصا ماله اصفهان در حال حل شدن است
شما تو تمام این دولت بگردین ببینین یک نفر متخصص واقعی و کار بلد که بتواند کاری برای کشور انجام دهد پیدا میکنید؟
همه از دم دکترا از دانشگاه امام صادق دارند.
مرجعیت زبان فارسی؟در خواب هستید یا ما در خواب هستیم؟با این ساختار سیاسی و اقتصادی؟اگر منظور شما پاک سازی زبان عربی از زبان فارسی است،خوب کار خوبی است.ولی شما از سامی ها هستید و چطور میخواهید چنین کنید؟
یکی برجام است ویکی مشکلات اقتصادی است که با این شرایط قابل حل نیست و اگر هم حل شود زودگذر و موقت است مگر اینکه شرایط که ناشی از تفکرات غلط است عوض شود که الیته باید امیدوار بود که تفکرات عوض می شود
چون اگر برجام حل شدنی بود اساساْ تحریمی اتفاق نمی افتاد که بخواهد برداشته شود و مگر کسانی که تحریم کرده اند چه مزایایی از کنار برداشته شدن تحریم ها برای آنها حاصل می شود؟
و بهتر است مسئولین اگر خودشان متوجه هستند مردم را فریب ندهند و اگر هم متوجه نیستند که وااسفا و امکان ندارد که ما روی مواضع و تفکرات قبلی خودمان باشیم و تحریم ها توسط آمریکا برداشته شود مگر آنکه تفکرات متعادل و خود را با جهان منطبق کنیم و یا اینکه در اقتصاد چنان قوی شویم که تحریم ها عملا بی اثر شود
در مورد موضوعات اقتصادی هم چون سران به اصل اساسی دخل و خرج توجه ندارد لذا همچنان موضوعات اصلی و اساسی اقتصاد رها و موضوع مرغ و تخم مرغ موضوع اصلی اقتصاد خواهد بود که گهی پشت به زین و گهی زین به پشت خواهد بود
دخل و خرج هم وقتی درست می شود که کسانی که بودجه را تقسیم و تصویب می کنند و برای آن تصمیم می گیرند اقتصاددان و مستقل بوده و یا قالب کار در دست آنها باشد و مسائل منطقه ای و سازمان و کوفت ومرگ و بند و تبصره در آن دخالت نداشته باشد که آنهم با تفکرات عده ای خاص منطبق نیست و لذا ...
پنج سال طول کشید تا آقایان فهمیدند حالا تو این پنج سال چقدر اختلاس شد ه خدا می داند و چقدر به خزانه برگشت
دولت قبل می دانست که منجر به فساد می شود که موافقت نمی کرد و کار درستی کرده
برای پیشرفت اسلام باید پول هلال خرج کرد نه از جیب مردم نا راضی
خدا را شکر که همیشه حقیقت آشکار خواهد شد
الان مشکل ما موتورسواران نیست مشکل ما خود مجلسی ها و مسئولین و رفتارهای آنها است
مردم نماینده مجلس انتخاب می کنند که با کمک یک عده متخصص و خبره بر فعالیت های دولت نظارت کنند و ببیند که آیا مطابق با برنامه و بر اساس دانش است یا خیر
اولا مشکل در این است که مجلس ما نه خودش دانش کافی در این زمینه دارد و نه از متخصصین به طور اصولی و مطابق با یک فرایند و استاندارد محکم بهره می برد و اگر هم بهره ببرد مصوبات قانونی متخصصین اقتصاد در مسیر باند بازی نمایندگان دچار تغییر اساسی می شود
مشکل دوم مجلس این است که به جای آنکه مردم بر فعالیت های خود مجلسیان نظارت داشته باشند خودشان بر خودشان نظارت دارند و آپین نامه داخلی برای خودشان وضع می کنند که در زمان خودشان به نفع خودشان است
مثلا در مورد دریافتی و رای آنها باید شفاف باشد تا مردم بر اساس این شفافیت آنها را بهتر بشناسند و در رای گیری بعدی بهتر تصمیم بگیرند و نباید مصالح اصلی و اساسی کشور تحت الشعاع تفکرات بدبینی نمایندگان قرار گیرد
مثلا نماینده ادعا می کند که اگر دریافتی ما افشا شود ممکن است برخی این تصور و آن تصور را داشته باشند که البته باید گفت که به درک که چنین چیزی است و مگر خون نماینده مجلس رنگین تر و بالا تر از مصالح کشور است که در سایه شفافیت ایجاد می شود؟ که البته این موضوع بعد از مدتی عادی می شود و مردم هم بقدر کافی فهم و شعور دارند که بفهمند که یک نماینده باید چقدر حقوق بگیرد که نه کم باشد و نه زیاد و مردم فقط روی زیاده خواهی ها و کم کاری ها و بی دانشی ها حساس هستند که بسیار خوب و لازمه یک جامعه مدنی است و باید باشد و اگر نباشد جامعه دچار افت و عقب ماندگی می شود و مسئولین باید مطیع مردم باشند و کسی هم از آنها انتظار نوکری ندارند که فقط ادعای آن را دارند و مردم نه نوکر می خواهند و نه آقا بالاسر می خواهند و فقط حقوق می دهند تا کار درست تحویل مردم بدهند و با مردم صداقت داشته باشند و از جیب مردم برداشت نکنند و حق و حقوق خودشان هم را هم به اندازه و نسبت یک فرد متخصص که زحمت کشیده و درس خوانده و در نقطه دوردست و سخت مشغول خدمت صادقانه به مردم است دریافت کنند و تفاوت و تبعیضی بین آن نباشد
شلغم هم آمد جزو میوهها
آقای مازنی ملت ایران با فتنه گران چه اشتراکاتی دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
صحبت از اشتراک و افتراق نیست. بحث حاکمیت قانون است. حصار در کجا قانون آمده؟ اگر به قول شما فتنه گر هستند چرا محاکمه نمی شوند؟
اصطلاح نخود مغزی و کسانی که فقط جلوی چشم خودشان را می بینند و یا دهن بین هستند را همه ما شنیده ایم بسیاری از مسئولین کشور دچار چنین حالتی هستند و یا سیستم آنها را اینگونه بار آورده است و لذا قادر به سبک کردن و خلاصه سازی و بهینه کردن نیستند
مثلا جای تعجب دارد که صدها ماده و تبصره برای یک موضوع کوچک نوشته می شود که با فازی سازی آن می توان به مقدار قابل توجهی در هزینه ها صرفه جویی کرد بعبارتی فازی سازی یعنی جزئیات موضوع و اثر پذیری آنرا کاهش دادن و سبک سازی جهت اجرای بهتر و بهینه تر و قابل کنترل تر است

شما نگاه کنید ادارات و سازمان های دولتی همگی در دست دولت است و سیستم مالیاتی کشور هم در دست دولت و ادارات دولتی جنبه خدمات رسانی عمومی به مردم را دارند و با بخش خصوصی متفاوت است و نباید نگاه درآمدزایی به آن داشت و اگر قرار است دولت نگاه درآمدزایی به آن داشته باشد باید خصوصی کامل و غیر وابسته به دولت شود و با مالیات گرفتن از آنها در جهت رفاه عمومی مردم بهره ببرد
حالا جایی که سازمان های دولتی مال دولت و سیستم مالیاتی هم مال دولت است چرا باید از کارمندان دولت و سازمان های دولتی مالیات گرفته و از این جیب داده و به آن جیب دولت برود؟
یعنی اینکه مثلا ۵۰۰ هزار تومان کمتر به کارمند داده شود و سپس مالیاتی که برابر ۵۰۰ هزار تومان است گرفته نشود و دولت این همه دم و دستگاه هزینه بر برای گرفتن مالیات از ادارات دولتی برای خودش درست نکند و کارها را خلاصه و سبک کند و بسته های تشویقی و حمایتی را از طریق دیگر و بهینه تر پرداخت کند
خطیب‌زاده: اقدامات سفیر روسیه با روابط دو کشور همخوانی ندارد
شما برای موضوعات کم اهمیت مثل ادرار یک زن در یک کنسرت در آمریکا اعتراض میکنید ( در حالی که به ما ربطی نداشت ) ولی به این موضوع با اهمیت به کشور روسیه اعتراض نمیکنید ( این هم از یک دولت مدعی انقلابی بودن )
جناب آقای شهردار !!!؟
شهرخواری هنر نیست اگر عرضه دارید به میزان مشاعات در اختیار عموم مردم اضافه کنید نه اینکه مشاعات را به نفع گروهی معلوم الحال مصادره کنید
در همه دنیا بهره برداری از مشاعات فقط با رضایت عمومی امکان دارد اگر ایشان واقعا این حرف را زدند پس شورای شهر !!! خوابند چرا از ایشان توضیح خواسته نشده سریعا به خاطر این حرف استیضاح و عزلش کنند
آقای خطیب زاده!کشتی سفير روس رو با این نوازش!
آقای خطیب زاده شما روسیه را داغون کردید حالا اینقدر دیگه سخت نگیرید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم