بازدید 31972
دو هزار و نهصد و چهاردهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

علی لاریجانی از عامل انحطاط یک جامعه می‌گوید / نماینده مجلس: نزار زکا در موقعی که مذاکرات برقرار نبود، با وساطت سید حسن نصرالله آزاد شد / امیرعبداللهیان به رهبری نامه نوشته؟ یک منبع مطلع تکذیب کرد / طالبان: آب کافی داشته باشیم حقابه ایران را می‌دهیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حمله بی سابقه و دسته جمعی شکارچیان به محیط بانان میانکاله / گوینده صداو سیما این‌ بار در وزارت نیرو مشغول به کار شد / نمایندگان مجلس نشسته‌اند، چون از وزرا می‌ترسند /مرگ و میر در واکسن نزده‌ها ۵۰ برابر بیشتر است... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲ 09 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

مرگ و میر در واکسن نزده‌ها ۵۰ برابر بیشتر است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: براساس بررسی که صورت گرفته، میزان مرگ بر اثر کرونا در جمعیت واکسن نزده‌ها تقریبا ۵۰ برابر بیشتر از جمعیتی بوده که واکسن کرونا تزریق کرده‌اند. دکتر ابراهیم شکیبا، با اشاره به تاثیر چشمگیر تزریق واکسن در کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا، اظهار کرد: براساس نتایج بررسی که در استان انجام دادیم، میزان مرگ بر اثر کرونا در هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت واکسن نزده ۵۷۱ نفر و در هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت واکسن زده ۱۰ نفر بوده است. وی با اشاره به تاثیر بسیار چشمگیر تزریق واکسن کرونا در کاهش آمار فوت شدگان ناشی از کرونا بر اساس نتایج این بررسی، از همه مردم خواست برای تزریق واکسن کرونا و تکمیل هر سه دوز - براساس دستورالعمل های موجود- اقدام کنند. رییس مرکز بهداشت کرمانشاه به آمار واکسیناسیون کرونا در استان هم اشاره کرد و گفت: تاکنون ۹۰.۵ درصد جمعیت هدف استان دوز اول، ۸۰.۶ درصد دوز دوم و ۳۳ درصد نیز دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

حمله بی سابقه و دسته جمعی شکارچیان به محیط بانان میانکاله
بیش از یکصد شکارچی غیرمجاز سوار بر قایق‌های خود با سلاح های شکاری به محیط بانان شبه جزیره میانکاله حمله کردند. ابراهیمی مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: این شکارچیان غیرمجاز در منطقه آشوراده در حالی که صورت‌های خود را پوشانده بودند با سلاح‌های شکاری به سمت محیط بانان تیراندازی کردند که در اثر این تیراندازی‌ها تعدادی از محیط بانان مورد اصابت ساچمه‌های تفنگ شکاری این افراد قرار گرفتند. هرچند حمله شکارچیان غیرمجاز به محیط بانان میانکاله در سال‌های گذشته نیز سابقه داشت و بطور مثال در ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ سبب زخمی شدن چهار محیط بان شده بود، حملات اخیر این بار گسترده‌تر از گذشته و به نوعی بی سابقه بوده است.

رنجبران در دولت رئیسی هم حکم گرفت
علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو و رییس شورای موسسه گنجینه ملی آب ایران در حکمی «محمدحسین رنجبران» را به ریاست گنجینه ملی آب ایران منصوب کرد. «گنجینه ملی آب ایران» مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است که به‌منظور حفظ ارزش‌ها، فرهنگ و تمدن غنی و گران‌بهای گذشتگان کشور و ارائه تلاش بی وقفه آنان در استفاده هرچه مفیدتر از آب تشکیل شده است. رنجبران مجری صداوسیماست که در دولت احمدی‌نژاد در وزارت رفاه مشغول به کار شده بود. او در زمان حضور علی‌عسگری در سازمان صداوسیما مدیرکل روابط عمومی این سازمان بود و حالا در دولت رئیسی به وزارت نیرو رفته است.

نزار زکا موقعی که مذاکرات برقرار نبود، با وساطت سید حسن نصرالله آزاد شد
ابوالفضل عمویی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رابطه با مطرح شدن بحث تبادل زندانیان از سوی آمریکایی‌ها در جریان مذاکرات وین، گفت: موضوع تبادل زندانیان به مذاکرات هسته‌ای ارتباطی ندارد و اشکال و نقد ما به هیات آمریکایی این است که آن‌ها تلاش می‌کنند این دو موضوع را به هم مرتبط کنند. از همین جهت مصاحبه چند هفته قبل رابرت مالی در این رابطه با رویترز به نظر ما یک مصاحبه سازنده‌ای نبود چراکه این دو موضوع با هم ارتباطی ندارد.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این که «ایران حتی در مواقعی که مذاکرات هسته‌ای برقرار نبوده مانند دوران ترامپ نسبت به آزادی نزار زکا با درخواست رئیس‌جمهور لبنان و وساطت سید حسن نصرالله اقدام کرده و همواره نشان داده که مسائل حقوق بشری برای ایران اهمیت بالایی دارد»، ابراز داشت: بین ما و آمریکایی‌ها عموماً طرف‌های واسطی شکل می‌گیرند که سعی می‌کنند برای مسائل انسانی این افراد بازداشت شده را تبادل کنند. در این میان ایران تاکید دارد که رسیدگی به این پرونده‌ها کامل صورت بگیرد، افراد به جرم خودشان هم آشنا شوند و هم اعتراف کنند.

یک منبع مطلع: امیرعبداللهیان نامه‌ای در مورد مذاکرات وین به رهبری ننوشته
ایسنا از قول این منبع مطلع اعلام کرد: اخبار منتشره در مورد نامه وزیر امور خارجه به مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات وین از اساس کذب و ادعاهای دیگر مطروحه در این خبر هم ساختگی و در راستای اختلاف افکنی و تلاش برای شکست اجماع ملی در مورد مذاکرات وین است‌.

طالبان: آب کافی داشته باشیم حقابه ایران را می‌دهیم
«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی دولت طالبان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سحر افغانستان از روابط حسنه بین ایران و افغانستان ابراز خرسندی کرد. سخنگوی طالبان در این مصاحبه موضوع حقابه بین افغانستان و ایران را حل شده دانست و گفت: «در صورتی که طرف افغانستان به اندازه کافی آب داشته باشد جمهوری اسلامی ایران نیز از آب مستفید خواهد شد.» سخنگوی طالبان همچنین افزود: «نگرانی کشورهای همسایه از بابت قاچاق مواد مخدر از افغانستان  قابل درک و حکومت افغانستان متعهد به جلوگیری از قاچاق مواد مخدر است؛ اما کشاورزان افغان با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و نمی توان بدون فراهم کردن کشت بدیل کشاورزان افغان را از کشت خشخاش منع کرد.» وی گفت برای توقف کشت خشخاش در افغانستان نیاز به کمک و همکاری جامعه جهانی برای فراهم کردن کشت بدیل به کشاورزان افغان است.

علی لاریجانی از عامل انحطاط یک جامعه می‌گوید
علی لاریجانی در ارتباط مجازی با «همایش بین‌المللی انسان‌شناسی در حکمت ابن سینا» در سخنانی با موضوع «حکمرانی مطلوب» اظهار کرد: برای پاسخ به این پرسش که چرا ابن‌سینا که نظراتی درباره سیاست داشته است، کتابی مستقل درباره سیاست ندارد، باید به متن شرایطی که او در آن زیست کرد رجوع کنیم. در آن زمان شرایطی بود که ایران بزرگ تحت سیطره خلافت بغداد و شرایط خاصی از نظر سیاسی بر آن حاکم بود. وی یادآور شد: در زمینه عدالت ابن‌سینا معتقد است که عدالت صرفاً اقتصادی نیست و نیز برای اینکه عدالت در جامعه رخ دهد باید طبقه متوسط فربه شود. همچنین ایشان در زمینه از میان رفتن یک جامعه معتقد است که عامل انحطاط یک جامعه حتماً به امر درونی مربوط است نه تهاجم خارجی، چراکه تهاجم خارجی همیشه از خلل داخلی استفاده می‌کند؛ بنابراین، اگر در جامعه‌ای همبستگی و حکومت بر اساس عقلانیت و فرهیختگی باشد دچار انحطاط نمی‌شود. همچنین حکومت قانونگرا دچار انحطاط نمی‌شود. ابن‌سینا در زمینه آشفتگی در امور هم معتقد است یا با سخت‌گیری در قانونگذاری یا سهل‌گیری در آن ایجاد بهم ریختگی می‌کند. همچنین مسئله عدم اقناع و اعتماد را منجر به انحطاط جامعه می‌داند و می‌گوید آن هیات قانونگذاری باید خطیب باشند تا مردم را قانع کنند.

توئیت سعید جلیلی درباره مذاکره با آمریکا در دولت قبل
سعید جلیلی در توییتر نوشت: می گفتند فروش نفت ایران باید به صفر برسد، در حالی که بعد از سه سال، ما یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه به جز میعانات و فرآورده ها و... داریم می فروشیم و این تعداد در حال افزایش است. او ادامه داد: اینکه امریکا که امروز در موضع شکست است بخواهد برای ما شرط بگذارد، همان قدر مضحک است که آلمان نازی در پایان جنگ جهانی دوم که شکست خورده بود برای رقبایش شرط می گذاشت و می گفت باید بیایید گفت و گو کنید! او نوشت: اینکه رهبری در پایان دولت قبل گفتند این دولت (در مذاکره با امریکا) مایه عبرت شد، یک راهنمایی دلسوزانه به همه بود.

نمایندگان مجلس ششم هم اجازه نمی‌دادند به خاتمی انتقاد کنیم
جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی بیان کرد: «مجلس یازدهم در قبال دولت هم سکوت کرده است؛ درصورتی که به یاد داریم وقتی دولت روحانی روی کار بود، نمایندگان چون دولت را از جناح رقیب می‌دیدند، هر نقدی را مطرح می‌کردند اما امروز سکوت کرده‌اند چون دولت را هم‌سوی طیفی و جناحی خود می‌بینند و این یکدستی قوا به مردم ضرر می‌رساند». این نماینده مجلس ششم درباره مواجهه مجلس اصلاح‌طلب ششم با دولت اصلاحات بیان کرد: «متأسفانه در زمان مجلس ششم هم اصلاح‌طلبان در مجلس اجازه نمی‌دادند به دولت اعتراض ویژه‌ای شود؛ یعنی تقریبا همین حالت در آن زمان که ما نماینده بودیم هم وجود داشت اما نه به شکل کنونی. به هر حال نمایندگان مجلس ششم افراد قدرتمندی بودند که فکر و ایده داشتند اما آن زمان هم اگر طرح سؤالی از رئیس‌جمهور می‌شد، هیات‌رئیسه فشار می‌آورد که سؤال مطرح نشود؛ مثلا به یاد دارم که قرار شد سؤالی از رئیس‌جمهور شود. هیات‌رئیسه فشار آورد تا سؤال مطرح نشود که نشد و گفتند بین دولت و مجلس جلسه‌ای مشترک برگزار شود تا ما سه نماینده منتقد با دولت سخن بگوییم. باز هم باز بر ما فشار آوردند تا آنکه فقط من بحث‌هایی را مطرح کردم و آن دو نماینده دیگر هم کنار کشیدند.»

نمایندگان مجلس نشسته‌اند چون از وزرا می‌ترسند
هدایت‌الله خادمی، فعال سیاسی اصولگرا: سطح مجلس خیلی پایین آمده است. الان یک وزیر حتی سفر داخل کشور هم می خواهد برود چند نماینده را با خود می برد که کار درستی نیست چون چنین نماینده ای کارمند دولت می شود؛ در حالیکه این نماینده می تواند رئیس جمهور و وزیر استیضاح کند و هیچ کسی نمی تواند به نماینده بگوید «بالا چشمت ابرو»، الان نمایندگان حکم یک دفتردار اداره کوچک از دولت را پیدا کردند. این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: مجلس باید طوری باشد که وقتی دولت آن را می بیند بترسد اما الان نمایندگان از دولت و وزرا می ترسند چون در سطح نمایندگی نیستند. مجلس یازدهم به خیلی از باورهای مردم آسیب زد. این نمایندگان خودشان باید قدری وجدان داشته باشند و خدمتی به نظام و مردم کنند، نه آنکه فقط دنبال موضوعات شخصی بروند و هرازچندگاهی شعار بدهند. وی ادامه داد: متأسفانه نمایندگان مجلس یازدهم سطح خود را نمی شناسند. سطح نمایندگان نظارت بر رئیس جمهور و دولت است. وقتی تمام دغدغه یک نماینده آن می شود که آشنایان و بستگان خودش را در مسئولیت های محلی بگذارد، دیگر کسی کاری به شایسته سالاری ندارد. در چنین وضعیتی حتی اگر کشور بالاترین سطح فروش نفت را هم داشته باشد، پولش دست یکسری افراد ناکارآمد می رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶۳
کاش می شد ما میرفتیم تو کشور شکست خورده ی آمریکا یه مدت زندگی می کردیم ببینیم این شکست خورده ها حالشون چطوره ... مردیم از خوشی پیروزی های پی در پی در مقابل این آمریکای بدبخت ذلیل شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
قطعا حال مردم آمریکا خوب نیست برو یک مدت زندگی کن یا یه سفر برو ببین خوشت میاد؟ بعید میونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
منشا این مشکلات فضای مجازی است. صیانت که بشود دیگر مولای درز ادعاهای مقامات نمی رود
سعید جلیلی خیلی وقته نوبتش تموم شده و در عالم سیاست ایران بجز سیاهی لشکر یودن نقشی نداره. برو خونتون استراحت کن بسه
عیبی ندارد! این هم مانند جاهای دیگر، ۲۵ درصد و کمتر از آن، نتیجه اش همین است!!!
صحبتهای آقای هدایت‌الله خادمی، در مورد نمایندگان مجلس یازدهم صحت دارد...
جایگاه مجلس هم از نظر سطح سواد و تجربهء نمایندگان و هم از نظر تاثیرگذاری آن در امور کشور، در پایینترین سطح تاریخی خود قرار دارد.
با سلام آیا طرحی وجود دارد که از انرژی امواج دریا در سواحل برق تولید کرد
كار به جايي رسيده كه بايد حق ابه را از طالبان گدايي كنيم و اما و اگر بشنويم ، اين يعني اقتدار !
نظرات جناب خادمی در مورد نمایندگان درست به نظر میرسد مجلس ضعیف به کشور آسیب میرساند و یادمان باشد در حوزه کرج سرلیست پمتخب حدود ۸۰ هزار رای داشت
جالبه منظور از آب کافی یعنی چقدر ؟
آین طالبان نه کشت خشخاش می خواهد جلویش بگیره ونه حقابه اریران بدهد بعد مسولین ما تند ‌تند برای این حکومت ضد ایرانی. سنگ تمام می زارند اخه این چه سیاست است کمک به طالبان مادر در آستین پروراندن است این سیاست امریکا وعربستان و پاکستان که با وجود اکثریت شیعه در افغانستان اقلیت سنی را بالا آوردن وهمسایه ایران کردن
کاملا درست گفتن که مجلس 11 در سطح نماینده نیستن بعصی از آنها چون د استان‌های کوچک ومحروم بررسی ارزیابی شود که نماینده غیر از عزل ونصب رئیس کار مهمی انجام می‌دهد اونموقع این نماینده نوکر وزیر واستان ار می‌گردد علت محرومیت استان کوچک همین است
طالبان باآب کافی یعنی مازادبرنیازحقابه مارامیدهنددعاکنیم آب مازادبرنیازداشته باشنداینهاکه آمریکاواروپانیستندکه بشود
حریفشان شداینها آقایان گردن کلفتها وقلدرهاهستند باید گفت
چشم همچون همسایه شمالی وچین ، سمعاًوطاعطاماراباقلدرها
وگردن کلفتهادرنیاندازیدمخلصیم
جالبه که جلیلی با این افاضات، یک کشور را نابود کرده
جلیلی لطفا توهمات رو کنار بگذارید ، ملت گرسنه وگوشت ۲۰۰ هزاری و برنج یک میلیونی گویای همه چیز هست
ملت گرسنه ، برنج یک میلیونی و گوشت ۲۰۰ هزاری گویای همه چیز هست میشه بفرمایید پول یک میلیون بشکه نفت کجاست ؟؟
"بیش از یکصد شکارچی غیرمجاز سوار بر قایق‌های خود با سلاح های شکاری به محیط بانان شبه جزیره میانکاله حمله کردند."
این خبر اوج سقوط یک تمدن و سیستم را نشان می ده حالا شما می خواهی اسمش را بذاری نظم یا انتظامی یا قضائی یا حاکمیت یا هرچی. واقعا شنیدن این خبر مایه تاسفه. واقعا چه قدر با هرج و مرج مسلحانه فاصله داریم اگر این اراذل بازی به سرعت پاسخ داده نشه. امیدوارم که سیستم قضا نه از بابت حمایت از محیط بانی بلکه از بابت توجه به امنیت کشور، همه مهاجمان را شناسایی و به عنوان قایق توریستی ازشون استفاده کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
عوضش موشک داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
در حوزه شکارچی مجاز و غیر مجاز اوج انفعال ، عدم حمایت قانون از محیط بانان ، دخالت غیرمسولانه در منابع طبیعی و مواردی از این دست رو به فزونی است . متاسفانه در یک هفته سه فاجعه ملی در کشتن مامور انتظامی، همسر کشی و حمله به محیط بانان که هر سه نشان ار عدم اقتدار قانون و در عین حال بی مسئولیتی مجریان و ضعف اساسی در قوانین است.
منتظر دولت و مجلس انقلابی هستیم که مدعی حل مشکلات در کوتاه مدت هستند.
در کنار دولت و مجلس رسانه های با تقبیح رفتارهای غیر مسکلانه و دور ا شئونات مثل شکار ، همسر و فرزند کشی، حمله به ضابط و مامور انتظامی، کوه خواری ،و موردی از این دست آگاهی بخشی نمایند. ،
این همه ذلت و خواری زیبنده کسانیکه به شما نعمت خواندن و نوشتن آموختن نبست جناب رییسی ، شک نکن نتیجه این نامردی زا خواهید دید ؟؟ مسئولین نالایق ، که برنجی که دارید به قیمت ۱۵۰ هزار تومان از پاکستان یا هند ( کیلویی نیم دلار ) وارد میکنید به دو برابر به ملت میفروشید ؟؟ واقعا اسم این جنایت نیست ؟؟؟؟؟ملت داره ۵۰ درصد فقط هزینه دلالان رو میده ،؟؟؟ قیمت فروش کارخانه ۱۰هزار تومان قیمت مصرف کنند ۱۵ هزار ؟؟؟؟. ؟؟؟؟؟ آقای رییسی استعفا بده تو این کاره نیستی ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
برو بابا من از معلم خیری ندیدیم جای آقای رئیسی بودم همشون رو اخراج میکردم الان گوگل بهترین معلمه هیچ نیازی به معلم های قدیمی نیست دیگه
بع گفته رهبری اگه کسی یک ساعت در برداشتن تحریم ها تاخیر کنه در حق این ملت خیانت کرده
آقای جلیلی شما امتحان خودت رو پس دادی و پرونده ایران فرستادی جایی که حمله به کشور داشت قانونی جلوه پیدا می‌کرد.
بدون شک تنها پشتوانه عظیمی که کشور در تمام لحظه ها از آنها استفاده ابزاری میکرد رو دارید نا امید میکنید
در انتخابات.
در راهپیمایی
در ۱۳ آبان
در روز قدس
در ۲۲ بهمن
پای ثابت معلمان بودن .
حال که دولت قادر به اجرای قانون مصوب مجلس س نیست ، بهتر است کلا پرونده سال تحصیلی بسته شود . و نمرات تمام دانش آموزان ۲۰ منظور گردد
بحث آب کافی نیست حق حساب می خواهند سر گردنه هستند ایران هم هر کاری برایشان می کند ولی نمکدان می شکنند
چه اتفاقی افتاده که مسولین و ،وابستگان ،دروغگو شده اند ؟ چه کسی میتواند جامعه را اصلاح کند ؟ زیر بنای همهٔ مفاسد ،دروغگویی میباشد تا آنجا که گفته شده دروغگو دشمن خدا است ؟،،حالا چه کسی مسول مبارزه با دشمن خدا میباشد ؟،،،
طرح همسان سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان کاملا یک طرح احمقانه است زیرا
اصلا معنا نداره که یک شافل و بازنشسته همسان بگیرن زیرا اگه یه
بازنشسته ۴۰۰ میلیون پادش خودشو بگذاره تو بانک عملا معادل یه حقوق دریافت خواهد کرد و با حقوق بازنشستگی راحت میتونه زندگی کنه ولی مشکل بیشتر بازنشستگان حداقل بگیر هستند مثل تامین اجتماعی و صندوق روستایی که واقعا فلاکت بار زندگی می‌کنند ولی بازنشستگان لشکری و کشوری تقریبا امسال حقوقشون دوبرابر شد که در بعضی موارد از شاغلین بیشتر میگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
اولا همه بازنشستگان 400 نگرفته اند دوما من بازنشسته
فقط 16 میلیون گرفته ام سوما گرانی برای همه افراد جامعه است نه شاعلین چهارما حسادت سم مهلکی است که بهتر است نسبت به تزکیه خود تلاش کنی .
شکست برجام مساوی دلار ۲۳۰ هزاری در کمتر از سه سال ؟؟ احیای برجام مساوی ۷ سال ثبات و رشدی اقتصادی در بدترین حالت
یعنی یک کامنت اینقدر وحشتناک است ؟
سعید حیا کن ؟؟
دست از سر این ملت رنج کشیده بردار
۲۰ سال یعنی دو دهه از عمر ۸۰ میلیون ایرانی یعنی ۱۶۰۰ سال عمر ؟؟؟
فقط برو سوال کن عربستان قیمتها با ۲۰ سال پیش چه تفاوتی داشته ؟؟؟ نوشابه از ۲۰ ساله پیش یک ریال عربستان هست ؟؟؟
حالا بایدن با وعده بازگشت برجام اومده و همه چیز برای محکومیت انریکا فراهم شده شما میخواهی ایران رو در چشم جهانیان مقصر جلوه دهی ؟؟ نگاهی به پوتین کن ، دوست صمیمی اسراییل هست چرا ؟؟ چون منافع ملتش رو هیچ وقت فدا نمیکنه ؟؟ راحت میره کریمه رو میگیره و با اقتدار اوکراین رو محاصره میکنه ، و راحت با کارت ایران بازی میکنه
علی لاریجانی از عامل انحطاط یک جامعه می‌گوید
چرا قبلا که پست و مقامی داشتید از این حرف نمی زدید.
آقای لاریجانی شما مگه دکتر نیستی مرد حسابی ابوعلی سینا درست در دوره ای زندگی می کرده که ال بویه که شیعه بودندند از سال ۳۲۹ تا ۴۴۷ بغداد و عراق عرب رو در کنترل داشتن کجای ایران در اون مقطع در کنترل خلفای عباسی بود . ۴ خلیفه عباسی دوره ال بویه با نظر اونه نصب و عزل شدند. کمی مطالعه هم بد نیست جناب دکتر .
به آقای لاریجانی بفرمایید
الماس به دین ملوکهم ،
آقای لاریجانی عزیز که در تمام عمرت در ناز و نعمت بزرگ شده و از بیش از ۴۰ سال است از خوان نعمت انقلاب بهره مند بوده و زندگی سلطانی داشته ای از قبل قدرتی که ناشی از جانفشانی هزاران شهید بی ادعا بوده و سلامی زندگی کرده ای ،
زندگی شما به سبک سلاطین اخلاق مردم را به اخطاط برده است .
شما که الگوی بودید برای مردم و چون به خلوت رفتید آن کار دیگر کردید !!!!
سانسور عامل انحطاط جامعه است
بله عامل انحطاط جامعه عوامل درونی است که برای بدست آوردن منافع شخصی قانون را زیر پا میگذارند از مناصب سواستفاده میکنند اشخاصی بودند وقتی سرکار بودند عامل خارجی را مسبب انحطاط جامعه میدانستند وهیچ انتقادی را از این باب نمی پذیرفتند الان وقتی که دستشان به جایی بند نیست عامل انحطاط جامعه را داخلی حساب میکنند واین از شگفتی های زمانه ماست
سلام اقای خادمی یعنی اقای زنگنه شما را می دید می ترسید چرا یکبار سراغ سوال نرفتیم استیضاح پیشکش
جامعه ای که "لاریجانی..............." یکی از مدیرای رده بالای اون باشه اگر به انحطاط کشیده نشوذ جای تعجب ذاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی کار بجایی کشیده که شکارچیان برای خود واحد های کماندویی تشکیل داده ولشکر کشی کرده اند؟؟؟؟؟چشم نیروی انتظامی وبسیج روشن.
انتقادات لاریجانی، باهنر، احمدی نژاد از سیستم پشیزی ارزش ندارد. وقتی کنار گذاشته شدند دهان باز کردند.
جلیلی قطعا میداند که گشایشی که در چند ماهه اخیر برای افزایش صادرات

نفت روی داده ، چگونه و چرا صورت پذیرفته است !!!؟؟؟

ولی متاسفانه، خودش را به نادانستن میزند !! و اصلا نگران نمی شود که بر

اساس یک سری اطلاعات مخدوش و ناراست ، مردم و حاکمیت را به اتخاذ

تصمیم های اشتباه بیندازد !!!؟؟؟؟ق
رییس موسسه ملی گنجینه اب ایران..شورای عالی انقلاب فرهنگی..وزارت رفاه..مجری صدا وسیما..روابط عمومی صدا وسیما.. هرکس بتواند ارتباطی ارگانیک بین این نهاد هاپیدا کند.جان میدهد برای وزارت ووکالت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
شایسته سالاری یعنی مجری یک برنامه با دانش متوسط سیاسی و آن هم مصاحبه گر را به عنوان مسول گنجینه ملی آب حکم دادن.
این هم یکی از احکام بی نظیر در دولت آقای رئیسی.
مطالبه حقآبه ایران از افغانستان که در توافقنامه دو کشور از سال ۱۳۵۰ است

باید با قدرت پیگیری و اجرایی گردد


متاسفانه تسلط گروهک تروریستی طالبان بر افعانستان خطر بسیار بزرگی

برای همه دنیا از جمله ما است که باید انرا مدیریت و جدی بگیریم

و فقط بدنبال شعارهای پر هزینه نشدنی نباشیم چرا به طالبان اجازه میدهیم تا

حقابه قانونی مردم مطلوم ما در سیستان را به شوره زارها در خاک خودش

هدایت کند و قاچاق سنگین مواد مخدر را به خاک ما سرازیر کند ؟؟؟؟؟ق
طالبان باز روغن ریخته شده را وقف مزار میکند.اب اگر کافی بود که نیاز به قراداد وتقسیم نامه نبود.طبیعی ست که اب بجز در فصل بارندگی هیچ وقت کافی نیست.اما قراداد وحق ابه برای همه فصول سال به خصوص در فصل کم ابی میباشد.که اب موجود باید عادلانه تقسیم شود
نمایندگان خسته نباشید
نه علی جون
از دید نهج البلاغه و امیرالمومنین از هم گسیختگی جامعه و آشوب وقتی اتفاق می افته که فاصله طبقاتی بین مردم و مسئولان پیش میاد
درهمین نظرسنجی محتاطانه ای که گذاشتید معلوم شد 85 درصدمردم سیاست خارجی راقبول ندارند.بقیه
مطلبو ادامه نمیدم چون منتشر نمیکنید
پاسخ ها
829
| Germany |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
همین پیام خودسانسوری راهم سانسور کردی آفرین تابی
گویا مذاکره دارد نتیجه می دهد وگشایش هایی برای ایران در حال رخ دادن است.
«نزار زکا در موقعی که مذاکرات برقرار نبود، با وساطت سید حسن نصرالله آزاد شد» یعنی قانون کشک
"حمله بی سابقه و دسته جمعی شکارچیان به محیط بانان میانکاله"

ماشالله غرب وحشی شده وسط مملکت، گنگستری حمله مسلحانه می کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
انفعال دولت و مجلس در دو دهه اخیر شکارچیان متجاوز به جامعه و محیط زیست را جسورتر کرده است.
چرا دولت به طالبان نمی گوید ما هم اگر بودجه داشته باشیم از افغانی مقیم و غیرمفیم پذیرایی خواهیم کرد؟
علی لاریجانی از عامل انحطاط یک جامعه می‌گوید...... عجب..... درست می گید یک از این عوامل درونی کار ها و رفتارهایی بود که شما در مدتی که رئیس مجلس بودیدمرتکب شدید........ بله عزیز جان...
مجلس یازدهم یعنی همین مجلس کنونی، یکی از بی کفایت ترین مجلس های طول تاریخ ایران از گذشته تا بحال بوده است. هیچ صلاحیت تخصصی در زمینه حرفه پارلمانی ندارند و این ضربه جبران ناپذیری به منافع و مصالح کشور می زند.
چرا دهنوی نماینده تهران برادزش رو بدون هیچ سابقه ای گذاشته معاون استاندار ما در گلستان
درمورد حق ابه سیستان دوتا راهکار داره
اولیش یه تفاهم نامه بوده اگه یه طرف تفاهم نامه رو نقض کرد طرف مقابل هم نقض کنه ، حق ابه هیرمند در مقابل بخشش دشت امید بوده ، نقض میکنن نیروی نظامی بره دشت امید رو پس بگیره از افغانستان هیچ جایی هم نمیتونه اعتراض کنه
دومیش هم بیان سرشماری کنن براساس الگوی مصرف سرانه اب ببینن چقدر مهاجر از افغانستان اومده ایران ، سرانه مصرف اب اینارو به اضافه جمعیت سیستان وخسارت زیست محیطی از مهاجرین بگیرن، یا همه مهاجرا رو اخراج کنن یا بفرستن سمت اروپا و ترکیه
دکتر جلیلی میزان دانش سیاسیش در حد دانش دکتر عباسی است . البته این هردو کاملا برازنده دولت و مجلس انقلابی هستند و عصاره و چکیده نظام
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
کلا لقب دکتر دیگه ارج و قرب خودش رو از دست داده . یک زمانی بود وقتی به کسی میگفتند دکتر همه میپرسیدند طرف کیه و چه دکترایی داره ولی الان همه به راحتی میتونند دکتری بگیرند.
جناب جلیلی
ما الان وسط جهنمیم و شما بدنبال اینکه ما را به قعر جهنم بفرستی
اینکه دلیل و نیت حرف های لاریجانی شخصی است دلیل نمی شود که حرف هایش نادرست باشد
"عامل انحطاط یک جامعه حتماً به امر درونی مربوط است نه تهاجم خارجی، چراکه تهاجم خارجی همیشه از خلل داخلی استفاده می‌کند؛ بنابراین، اگر در جامعه‌ای همبستگی و حکومت بر اساس عقلانیت و فرهیختگی باشد دچار انحطاط نمی‌شود."

کاملا درسته آقای لاریجانی، عامل انحطاط یک جامعه مدیرانی هستند که دورویی مشی اصلی زندگی آنان است. به عنوان مثال خود مرگ بر آمریکا می گویند و البته هزینه های گفتار و کردارشان را بر مردم تحمیل می کنند و فرزندانشان در همان آمریکا اقامت دارند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار