بازدید 43327
دو هزار و هشتصد و هفدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

معیارها و شروط مذاکره از زبان رئیسی / واکنش فرمانده سپاه به حادثه دریای عمان: فجر اکبر نزدیک است / واکنش دستیار وزیر کشور به ادعای سعید حجاریان

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ادعای گروسی در مورد دسترسی به نظارت تاسیسات هسته‌ای ایران / شرمن: ایران به مذاکرات جدی روی بیاورد / واکنش نماینده مجلس به انتقاد آذری‌ جهرمی علیه قانون حمایت از خانواده و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲ 04 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش فرمانده سپاه به حادثه دریای عمان:  فجر اکبر نزدیک است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگز به دنبال جنگ نیست؛ اما برای دفاع از منافع خود مصمم است و فرزندان این ملت در مقابل هر قدرتی که بخواهد به منافع آنها آسیبی بزند، جوانمردانه، مومنانه، شجاعانه و با صلابت می ایستد. سردار سلامی گفت: در صحنه بمانید تا پایان راه چیزی نمانده؛ فجر اکبر نزدیک است؛ با هم پیش می‌رویم.

ده لیتر سهمیه سوخت جبرانی دولت به مردم

اوجی وزیر نفت: در پایان آبان ماه ۷۰ لیتر بنزین به کارت سوخت خودرو‌های شخصی واریز می‌شود. سهمیه موتورسیکلت‌ها هم در این ماه از ۲۵ لیتر به ۳۰ لیتر افزایش می‌یابد.

دولت کنونی تحریم‌های خارجی را برمی‌دارد

معاون اقتصادی رییس جمهوری تحریم‌های ظالمانه خارجی را مانعی بر سر راه تولید دانست و اظهار داشت: بحث مذاکرات در این دولت جدی است و تحریم‌های خارجی را برخواهد داشت. آنچه دست و پای تولید در کشور را بسته، تحریم‌های داخلی است.وی با بیان اینکه محیط کسب و کار در کشور رتبه خوبی ندارد، افزود: در این دولت برنامه داریم زمینه جهش و رونق تولید را ایجادکنیم تا کار آفرینان با همه ظرفیت فکری بتوانند تولید ملی را جهش دهند. رضایی گفت: اولین اولویت ما این است که واحدهایی که بخش زیادی از مسیر تولید را طی کرده اند اما تعطیل یا نیمه تعطیل هستند دوباره به چرخه تولید بازگردانیم.معاون اقتصادی رئیس جمهوری امروز پنجشنبه به خوزستان سفر کردند و بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز، حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان و شرکت در مراسم چهلمین روز شهادت دانش آموز علی لندی در ایذه از برنامه های سفر وی است.

ادعاهای مقام اروپایی در مورد برنامه هسته‌ای ایران

عضو پارلمان اروپا در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که علیرغم تاکید ایران، «برنامه هسته‌ای ایران برای مقاصد صلح‌آمیز نیست».به گزارش اسرائیل هیوم، دیوید لگا گفت: ما هنوز تصمیمی در مورد ایران نگرفته‌ایم، اما به دقت آن را زیر نظر داریم. من نمی‌توانم به نمایندگی از کل کمیته صحبت کنم، زیرا ما هنوز رسما در مورد این موضوع صحبت نکرده‌ایم، اما فکر می‌کنم که اکثر اعضا در این مورد با من موافق هستند.

واکنش نماینده مجلس به انتقاد آذری‌ جهرمی علیه قانون حمایت از خانواده

عضو کمیسیون مشترک حمایت از خانواده مجلس در واکنش به اظهارات آذری‌جهرمی وزیر سابق ارتباطات علیه قانون حمایت از خانواده تاکید کرد: بر خلاف ادعای آقای آذری جهرمی قانون باید جامع باشد و به گونه‌ای نوشته شود که احتمالات آینده را مد نظر قرار دهد. محسن زنگنه همچنین با بیان این که در همه جای دنیا عرضه خودرو به شیوه‌های متفاوتی انجام می‌شود، اعم از فروش نقد، اقساط، پیش فروش، تهاتر و نیز در مواردی قرعه کشی و یا تحویل خودرو بر اساس امتیاز‌های خاص گفت: گویا وزیر سابق محترم فراموش کرده اند که زمانی سیم کارت‌های تلفن همراه به جهت تعدد تقاضا به صورت قرعه کشی به مردم عرضه می‌شد! رئیس کمیته رفع موانع تولید کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی تاکید کرد: بنابراین قانون مزبور مهر تایید بر شیوه قرعه کشی یا هر شیوه دیگری نیست بلکه اصرار بر تحویل بدون قید و شرط خودرو به مادران است چنانچه قید قیمت کارخانه نیز در قانون آمده است. زنگنه با بیان اینکه در تمام دنیا دولت‌ها سیاست‌های جمعیتی، فرهنگی و اجتماعی خود را با چاشنی مشوق‌ها و تنبیه‌های اقتصادی پیش می‌برند خطاب به آذری جهرمی گفت: اگر جناب وزیر سابق در ایام فراغت خود مروری بر این سیاست‌ها در همان کشور‌ها انجام دهند، این مسئله را تصدیق خواهند کرد. عضو کمیسیون مشترک حمایت از خانواده همچنین اظهار کرد: در خصوص آزادی‌های شخصی که جناب وزیر فرموده اند نیز دقیقا مشخص نکرده که چه آزادی از مردم سلب شده است، حذف یارانه از برخی کالا‌های بهداشتی، نه تنها سلب آزادی فردی نیست بلکه صیانت از بیت المال در جهت اهداف توسعه کشور است. این اقتصاددان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: جناب وزیر! خوب است شما توجه کنید که امروز بحث جمعیت بیش‌از آنکه مساله‌ای فرهنگی، اجتماعی و یا سیاسی باشد یک مساله اقتصادی است و جوانی جمعیت به عنوان یک شاخص مهم در شاخص‌های توسعه یافتگی است چرا که پیر شدن جمعیت بیشترین آثار منفی را در حوزه اقتصاد و رشد اقتصادی کشور دارد و ربط دادن این مسئله راهبردی به موضوعی مانند سیگار، قیاس مع الفارق است.

واکنش دستیار وزیر کشور به ادعای سعید حجاریان

عبدالله مرادی، دستیار وزیر کشور به اظهارات اخیر سعید حجاریان درباره استانداران که گفته بود آدم با دیدن لیست آنها وحشت می‌کند واکنش نشان داد. عبدالله مرادی نوشت: اگر ترکیب استانداران را ‎ درست ببینید،‎ سیستان بلوچستان را ببینید، متوجه می شوید وزارت کشور، ‎امنیت را ‎ اقتصاد پایه می بیند. دولت برای ‎ رضایت مردم و ارتقای ‎ سرمایه اجتماعی مهیا می شود، همان چیزی که در ‎ وقایع مترقبه و بی خیالی ‎صبح جمعه به شدت تخریب شده است. 

شرمن: ایران به مذاکرات جدی روی بیاورد

معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت که کشورش از آغاز دوباره مذاکرات هسته ای در وین حمایت می کند. وندی شرمن در گفت وگو با شبکه خبری الجزیره افزود: ما از ایران دعوت می کنیم به مذاکرات جدی روی بیاورد. شرمن همچنین به روابط کشورش با قطر اشاره کرد و از دوحه به عنوان یکی از شرکای اصلی واشنگتن نام برد و گفت: ما به آغاز گفت وگوی راهبردی با قطر چشم دوخته ایم، قطر شریک محوری ما به شمار می رود.

ادعای گروسی در مورد دسترسی به نظارت تاسیسات هسته‌ای ایران

رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شد که نظارت بر تاسیسات هسته‌ای در ایران دشوار شده است.گروسی در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت: این یک حقیقت است که نظارت هسته‌ای در ایران ضعیف شده است.وی در این گفت‌وگو که در حاشیه نشست اقلیمی گلاسگو صورت گرفت، ادعا کرد که برای آژانس بین المللی انرژی اتمی کار کردن به عنوان یک ناظر هسته‌ای به صورت فزاینده‌ای دشوار می‌شود.گروسی ادامه داد که ما نیاز به دسترسی داریم. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که برای شرکت در بیست‌وششمین اجلاس بین المللی آب‌وهوایی به گلاسکو سفر کرده، روز چهارشنبه در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس شیوه بازرسی از مراکز اتمی ایران را به پرواز در ابرهای متراکم تشبیه کرد و مدعی شد که این مسیر نمی‌تواند برای مدت طولانی ادامه یابد.گروسی ابراز امیدواری کرد که بتواند به زودی به ایران بازگردد و گفت‌ وگوهای سطح بالا و حضوری با مقام‌های ایران از سر بگیرد.

معیارها و شروط مذاکره از زبان سید ابراهیم رئیسی
در جریان سفر استانی رئیس جمهور به سمنان در سخنرانی راجع به مذاکرات بین‌المللی، سید ابراهیم رئیسی گفت:مذاکره مدنظر ما، یک مذاکره نتیجه محور است. میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم اما در مقابل زیاده‌خواهی‌ها هم که دنبال تضییع منافع ملت ما هستند ایستادگی می‌کنیم. بخشی از این سخنرانی را ببینید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۷۱
فجر اکبر چی هست؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
این از همون مدل جملات قصار آقایون هست که با شور خاصی و قلمبه سلمبه میگن بدون اینکه معنای خاصی داشته باشه
فرمودین در همه حای دنیا خودرو به شبوه های متفاوتی عرضه می شود؟ تهاتر قرعه کشی امتیاز های خاص؟ عجب! چه چیز ها بلد هستند اقای زنگنه.
واقعیت ها را بپذیرید
باید در کشور انتصاب مدیران ارشد اجرایی بر اساس تخصص و تجربه کاربردی باشد نه شعار و بزرگنمایی
تا الآن استانداران انتخاب شده تخصص خاصی در زمینه ی زیر ساخت‌ها، صنایع تولیدی و امور اجتماعی و اقتصادی و بازرگانی ندارند
در موارد گفته شده هم سابقه ی کاری ندارند!!!!
با شعارهایی بی اثر و تعریف و تمجید غیر عقلایی هم مشکل کشور حل نخواهد شد
مطمئن باشید استانداران انتخاب شده در حوزه ی کاری و تخصصی قبلی خود موفق تر و موثرتر بودند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
آرایش جنگی گرفته اند برای مردم
باز کردن در نوشابه برای همدیگه در بین مسئولان رایج شده

مردم کلا فراموش شدند
الان اقتدار سپاه را دیدیم
خب پس چرا خاوری هنوز دستگیر نشده ؟
چطوری میشه که برای ربایش یک ایرانی در اروپا و آمریکا جهت انتقال به داخل ایران همه کار میکنید اما برای خاوری هیچ !؟!؟!؟؟!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
بنظرت پس گرفتن کشتی از قوی تری ارتش دنیا اقتدار نیست من نمیدونم چی تو ذهن شماهاست مثل کودک سه سال صحبت میکیند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
امنیت اقتصادی این نیست که با عملیات نظامی اونم با این شرایط تامین شود. اگر ابنطور باشه برای هر نفتکش از مبدا تا مقصد باید یک لشکر نظامی همراهش باشه .این که سیاست درستی نیست که تعریفش را بکنیم و ذوق زده بشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
9:39 اونها بدون اجازه دست به عملی بزنند که عواقب داشته باشد .باید پنتاگون و فرماندهان ارشدشان به آنها دستور حمله بدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
آمریکا اعلام کرد که کلا در ماجرای کشتی دخالت نکرده
شماها مردم را چی فرض کردین ؟؟
بخشی از این سخنرانی را ببینید... کجا ببینیم؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
تو اینترنت :))))
فجر اصغر نفت کش ویتنام بدبخت را مصادره کردیم.ناو آمریکا خشکش زده بود این چه کرایه.فجر اکبر مصادره لنج اوگاندا
سلام و خسته نباشید،اگر۳۰ لیتر افزایش داده می شد،خیلی بهتر بود،مردم ایران مردم شریفی هستند و سختی های زیادی را تحمل کردند،دولت به این ملت به صورت ویژه رسیدگی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
ملت واقعا سختی کشیده اما مشکل اینه که توقع دارند ویرانی ۸ ساله مملکت توی دو ماه جبران بشه
آقای حجاریان درست گفته.ایران رو کردین پادگان نظامی.تعدادی سردار بازنشسته را آوردین کردین استاندار.تو کشوری که بانکها ضمانت فرد 70 ساله را قبول نمیکنند قانون گذاران و عوامل اجرایی دولت اکثرا بالای 70 سال دارند و مسئولین ارشد هم که الا ماشاالله همه سن ها نجومی هست.تضاد عجیبی وجود داره.
شما پیش برید ما چاره دیگه ای نداریم
مگه تحریم ها بی تاثیر نبود؟ پس مذاکره برای چی؟
آفرین به آقای رئیس جمهور مشکل مردم همین 10لیتر بنزین بود متشکریم که به این سرعت مشکل ما را حل کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
مشکل شما مگه با گرانی بنزین روز جمعه حل نشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
گرانی را همین رییسی و روحانی و لاریجانی رقم زدند و تاوانش را ملت پرداختند.
آفرین به آقای رئیس جمهور مشکل مردم همین 10لیتر بنزین بود متشکریم که به این سرعت مشکل ما را حل کردید
دولت کنونی اگر هم تحریم های هسته ای را بردارد، دولت بعدی امریکا که به احتمال 90 درصد، دولت ترامپ خواهد بود، آن را پاره خواهد کرد

پس در تمامی زمینه ها با امریکا مذاکره کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
منظورت این نظامی هم بدیم بره بعد میشه بگی اگر اردوغان خواست ایران بگیر با چی جنگ کنیم با شماها بی عرضه ها یا کسانی که بهت گفتن احسنت
امیرحسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
درسته متأسفانه وقتی غیر مستقیم و از طریق ۴+۱ و عربستان و طالبان و ترکیه و...با آمریکا مذاکره می‌کنیم هر کدوم از این کشورها خواسته‌های خودشون هم میذارند روی خواسته‌های آمریکا و به ما تحمیل میکنند چون موارد آمریکا هم پشتش هست ، تا یه منفعتی از جانب آمریکا به برسه . نظر خیلی از کارشناسان هم اینه که مستقیماً با آمریکا مذاکره کنیم تا ضرر کمتری پرداخت کنیم . وقتی هند و پاکستان اتمی شدند و حتا بمب ساختند زمان جورج بوش یه مذاکره دو جانبه و برجام امنیتی دو نفره با آمریکا انجام دادند و حتا سرمایه‌گذاری از چین و روسیه هم سرازیر شد به کشورهاشون و از لحاظ اقتصادی هم جزو گروه ۲۰ شدند طی ۲ دهه گذشته . خب ما که بالاخره قراره توی برجام اون تضمین امنیتی خاص رو بدیم پس چرا دیگه بقیه ما رو تحت فشار بردارند !
در جهانخواری آمریکا و شیطان بودن آمریکا هیچ شکی نیست ولی آمریکا رو به افوله ولی نه طی ده بیست سال آینده ، شاید حدود دهه پنجاه ، بقولی تا اون موقع همچون برخی دیگه از کشورها کجدار و مریز مستقیما باهاش در ارتباط باشیم و منافع خودمون رو پیش ببریم نه اینکه کلا تعطیل کنیم .
نمیشه دنیا رو فقط سیاه و سفید دید .
بنظر من حتا برخی کشورها خود آمریکا رو از لحاظ تکنولوژی و فناوری و امنیتی دارند میدوشند حتا کشورهای منطقه .
دولت با این سهمیه بنزین خفنی که اختصاص داد سهم آیندگان ما رو از منابع انرژی نابود کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
عزیزم یه نفتکش سهمیه بهت بدن راضی می شی.سهمیه ماهانه ۶۰ تاست بین ۳ تا ۵ روز سیستم قطع بوده ۱۰ لیتر دادند.تازه سهمیه ۶۰ لیتر خیلی ها همون هفته اول تمام می شه
فجر اصغر چی بوده؟
بنده در هیچ یک از امور شهری وشهر نشینی تخصص که ندارم هیچ حتی فرق بلوار وکوچه را هم نمی دانم اما به نظرم بهتر نیست بافت فرسوده تهران را کامل بکوبیم به هم وشخم بزنیم وذرت علوفه ای بکاریم.
با این کار تحول عظیمی در خود کفایی کشور از لحاظ دانه های مرغ بوجود می آید ومرغ ارزان می شود.و جمعیت ساکن در بافت فرسوده را یک واحد در شهرک های اطراف تهران واگذار می کنیم ومشکل آلودگی هوا ی تهران هم حل می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
اگر درابتدای نوشته تان نمی گفتید از همین نوشته کالملا پیدا بود که درهیچ یک ازامور شهری و شهرنشینی تخصصی ندارید و فرق بلوار و کوچه که هیچ حتی فرق شهر و بیابان را هم نمی دانید. ممنون از شما
دو طرف وارد مذاکره می شوند.یکی اهرم فشار تحریم رادارد.چندین کشور اروپایی را هم باخود همراه کرده و پشت پرده با دو کشور شرقی هم زد وبند می کند وطرف دیگر غیر از ادامه غنی سازی چاره دیگری ندارد.حالا چه طرفی می تواند برای طرف دیگر خط ونشان بکشد؟
چطور نظارت بر تاسیسات هسته‌ای در ایران دشوار شده است اما تحریم ها در ایران دشوار نشده است
مگر نمی دانی که دوران بزن و در رویی گذشته است و یکی بزنی دو تا می خوری
شما به ایران نارو زدید و در برجام کلاه سر ایران گذاشتید ایران هم نظارت ها را برای شما دشوار کرد
این به آن در
اگر خیلی نگران بمب هسته ای در ایران هستید بسم الله به آمریکا فشار بیاورید تا تحریم ها را بردارد و به برجام بازگشت کند تا نظارت ها آسان شود ظاهراً نگرانی آمریکا بمب هسته ای نیست و چیز دیگری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
شما میگی در برجام امریکا سر ایران کلاه گذاشت ؟!! انوقت چرا ترامپ برجام را پاره کرد ؟!! مثل اینکه هنوز متوجه نشدید ما تحریمیم نه امریکا!!
البته دوستان اشاره نکردند یک روز بعد از این رویارویی کل سیستم سوخت رسانی مملکت رفت رو هوا
ایشان ازیک طرف گفتند مذاکره راترک نکرده وازطرف دیگر میگویند دربرابر زیادی خواهی می ایستند والله من ازحرف های ایشان سردرنیاوردم باتوجه به اینکه کسانی راکه دوربرشان قرارگرفته اند تماما سوادکوپنی دارند اگر ادم باسواد وکارکشته چون ظریف دربین خود داشتند ب بازیه چیزی ولی چون رییس جمهورمحترم سواددرستی ندارند به همین جهت اعضای دولت را ازمیان بیسوادها انتخاب نمودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
سواد ظریف رو هم دیدیم با اون برنامه. تا روز آخر که می گفت اصلا واژه تعلیق توی برجام نیست. بعد که دولت تمان شد گفت دو سه جا آمده من نمی دونستم. بعد کاشف بعمل اومد که اوضاع بدتر از اینه.....
فجر اکبر موقعی است که تورم گرانی فساد دزدی اختلاس دروغ خیانت جنایت محو شود
برجام دو توافق شده حالا فقط امضا مانده
آنچنان تیتر زده اید که فکر کردیم رییس جمهوری مطلب تازه ای گفته است. تین مطلب‌ را‌ده بیست باری گفته اند و تپق هم نمیرمند!!!
چندروز ميلياردي پول از فروش بنزين ازاد به مردم توسط دولت به جيب زدند وفقط 10ليتر بنزين سهميه اي مي خواهند بدهند كه اين يعني توهين به شعور ملت ايران 10ليتر هم ارزاني خودتان باشد ملت نيازي به اين صدقه ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
اقایون زرنگ تشریف دارن. مثل روحانی کلاه سرشون نمیره.
فجر اکبر ؟؟
پس اون قانونی رو که مجلس انقلابی تصویب کرد و شورای نگهبان هم با سرعت بیسابقه تصویب کرده بود چی میشه؟؟
اون قانون واسه دوره روحانی بود؟؟
جون مادراتون ،به هر چیزی که اعتقاد دارید خوهشا منافع ملی رو قربانی منافع محفلی و جناحی و حزبی و خونوادگیتون نکنید.
آقای نماینده عزیز که به فکر زشد جمعیت و جوانی آن هستی!؟ آیا به فکر معیشت آنها هم هستی!؟ یا فقط می خواهید تعداد جمعیت کشور را افزایش ذهید!؟ در کشوری که برای جوانان موجود آن هیچ شغلی وجود ندارد و توان ازدواج کردن را هم ندارند تشویق به فرزند آوری را چگونه می توانید مطرح نمایید!؟
معاون اقتصادی رییس جمهوری تحریم‌های ظالمانه خارجی را مانعی بر سر راه تولید دانست و اظهارداشت: بحث مذاکرات در این دولت جدی است و تحریم‌های خارجی را برخواهد داشت آنچه دست و پای تولید در کشور را بسته تحریم‌های داخلی است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خداییش خودتون هم میفهمید چی میگید؟
اونایی که تا دیروز حلقومشان را در مخالفت با برجام چاک می دادند ، امروز موافق دو آتشه آن شده اند و به هیچ وجه میز مذاکره را ترک نمی کنند
..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
چون دیگه الان عدم اجرای برجام وارد فاز ضرر زدن به جیب آغازاده ها شده
چرا راست و حسینی حقایق را باز نمیکنند؟
چرا به پیچاندن حادثه و سرهم کردن ناشیانه اخبار که باهم مغایرت دارند دست میزنند؟
چرا به کتمان فروش کشتی به کشتی در آبهای عمان که همه از آن اطلاع دارند رنگ و لعاب دیگری داده و قصه سرایی کودکانه میکنید؟
اینکه خجالت ندارد ما در تحریم هستیم ناچاریم که نفت را بهر وسیله ای بفروشیم یا کشتی به کشتی کنیم
چرا یکبار میگویند کشتی ویتنامی گریخته و نفت محموله قبلی را دزدیده؟ و سپس دوباره بعد از دو ماه بازگشته!! و هنوز هم با ضد و نقیض معلوم نیست نفت ایران را حمل میکرده آنطور که برخی خبرها میکویند یا نفت کشور دیگه ای را بار زده بود
و سپاه یک مرتبه متوجه حضور آن شده و کشتی ویتنامی را با محموله ظاهرا دیگه ای که بار شده در عربستان بوده توقیف نموده است
چرا ادعا میکنند با عملیات طراحی شده قبلی اطلاعاتی کشتی سارقین دوباره به منطقه کشانیده شده است تا حقوق ملت استیفا و از حلقوم دزدان بیرون کشیده شود
اصلا این حادثه که ۱۱ روز پیش ظاهرا رخ داده بود چرا رسانه ای شد
افشا این اخبار بنفع آمریکایی ها شد چون دیگر هیچ خریداری جرئت و‌ریسک دریایی نمیکند که در آبهای عمان تک محموله ای از ایران برداشت نماید و این دقیقا همان چیزی است که آمریکاییها مدتها در صدد یافتن راهی برای خودداری خو‌د بخودی و مختارانه خریداران در برداشت و انتقال نفت ایران در دریای عمان بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
ظاهرا یک کشتی ویتنامی اطلاعات کشتی ایرانی که بنزین برای مادرو میبرد را به امریکا داده و این کشتی به خاطر آن توقیف شده
سخنانی سراسر مصارف داخلی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
مدتیه که دیگه مصرف داخلی هم نداره!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
داخلی هم دیگه گوشش پر شده
به یاری خدا ریشه ظلم برچیده خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
اگه خدا کاری میکرد اصلا ظلمی وجود نداشت
با سلام
سوال من اینه که اگه مذاکره انجام نشه کی ضرر می کنه ؟ ما یا اونا ؟ از نظر جوامع جهانی کی متخلفه ما یا اونا ؟ آخرش کسی به ما نگفت تحریم کاغذ پاره است یا اینکه تو تولید و صنعت تاثیر داره ؟ بالاخره زندگی مردم تحت تاثیر تحریم و مذاکره هست؟ نیست؟ یا چی؟
آخرش ما شرط می ذاریم یا اونا؟
به خدا به پیر به پیغمبر ما شرمنده زن و بچه هستیم . به خدا زندگی هامون به سختی می گذره
ما از بعضی از حقوق مسلم خودمون گذشتیم اما خوراک و لباس و... رو نمی شه کاری کرد.
آقای رئیس جمهور مردم به شما امید داشتن هر چند خیلی ها هم می دونستن وعده ها فراموش می شه و اصلا از اول هم خیلی از وعده ها رو ....
بگذریم . این حق ما نیست
یک مجلسی : حذف یارانه از برخی کالاهای بهداشتی، نه تنها سلب آزادی فردی نیست بلکه صیانت از بیت المال در جهت اهداف توسعه کشور است.) خخخخخ حذف یارانه کالای بهداشتی صیانت از بیت الماله ؟!!! انوقت چقدر از بیت المال خرج بیمارستان و پزشک بخاطر ان حذف خواهد شد ؟!! ضمنا اصلا شما معنای برنامه ریزی تحقیق و اهداف توسعه را می فهمید یا اصلا وارد فاز اجرایی ان شده اید ؟!! که جلوجلو یارانه حذف می کنید !!!
درپاسخ به کامبیز.آقای محترم که ذکر خیری کردی از دوران جناب ظریف وسواد بی منتهی او.خدمت شما یاد آور میشم بخشی از مشکلات برجام نتیجه همان سواد زیادی جنابشان بود که نخوانده برجام را امضا کرد وبه دیگر مسئولان هم قبولاند که آمریکا آن معاهده را نقض نمی کنند ولی ترامپ خیلی زود اینکار را کرد امروزهم رابرت مالی می گویدتضمینی برای آینده نمی دهیم
دولت قبل توافقات در اسفندماه ۱۳۹۹ را اعلام کرد.
امیدوارم در دور جدید مذاکرات نتیجه ای حاصل شود که به تاخیر انداختن آن از اسفندماه سال گذشته تا زمان حصول توافق که خدا می داند کی خواهد بود مطلبی که ارزش به تعویق انداختن آن را داشته باشد به توافق دولت قبل اضافه شود.
به اقای رییسی بگویید برای مردم معیشتشان به همان اندازه مبارزه با فساد اهمیت دارد ضمنا از مدت باقیمانده ریاست جمهوری بایدن برای رفع اختلافات با امریکا به دور از شعار حداکثر استفاده را بکنید که بعد از بایدن با امثال ترامپ سر کار خواهیم داشت
پاسخ به ناشناس ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ و همچنین الان اقتدار سپاه را دیدیم
خب پس چرا خاوری هنوز دستگیر نشده ؟
زیرا تا زمانیکه بانک ها در درجه اول خصوصی و خصولتی و بانک های دولتی که خصوصی اداره میشوند، کلیه امور سیاسی اقتصادی نظامی برهمین پاشنه خواهد چرخی جیب خود در مازندران که از سیما پخش هم شد)
شما اکنون در وزارت کشور هستید اگر امنیت اولویت شماست برگردید به جایی که از آن آمدید در وزارت کشور اولویت رفع مشکلات مردم است
واکنش نماینده مجلس به انتقاد آذری‌ جهرمی علیه قانون حمایت از خانواده:در همه جای دنیا عرضه خوردو به شیوه های متفاوتی انجام می شود، اعم از فروش نقد، اقساط، پیش فروش، تهاتر و نیز در مواردی قرعه کشی و یا تحویل خودرو بر اساس امتیازهای خاص!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای نماینده در صورت امکان اسم یک کشور که در آنجا با قرعه کشی خودرو را به فروش می رسانند را اعلام بفرمایید ! ضمناً ما کمبود سیم کارت را در ابتدای ورود به ایران مشاهده کرده ایم ولی قرعه کشی سیم کارت را هرگز ! نماینده اینهمه پرت و غافل واقعاً نوبره !
دقیقا چقدر نزدیک است ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
اصلا چی هست که بخواد چقدر نزدیک باشه؟
برای‌ رهایی‌ کشور‌ از این‌ وضع‌ باید نظامیان‌ برگردن‌ پادگانها‌ و در امور اداره‌ مملکت‌ دخالت‌ نکنند و زیر دستور‌ دولت‌ باشند‌ و در انور سیاسی مخصوصا برون‌ مرزی بهیج‌ وجه‌ دخالت نکنند‌ اختیارات‌ اجرایی‌ در دست‌ دولت‌ باشد‌ و مجلس نسبت‌ به قوانینی‌ که وضع می کنند‌ مصالح‌ ملتو‌ در نطر‌ بگیرند و نسبت‌ به آن به ملت جوابگو باشند و لا غیر‌ !
مانور دریایی در آستانه برجام با هدف اثبات عقب ماندگی آمریکا و نیازش به مذاکره با ایران
احساس عمومی میگه، شرایط کشور به سمت خوبی پیش نمیره همون احساسی که سال ۹۲ بعد از برجام میگفت کشور در مسیر خوبی قرار داره. احساس عمومی اشتباه نمیکنه. زمان مشخص میکنه اما به قیمتی بسیار گزاف و به قیمت تضعیف بیشتر ایران و مردمش.
حتی اگر ما به بمب اتمی برسیم اینهمه تنش با اسراییل خطرناکه و میتونه باعث اشتباه محاسباتی بشه. ما باید اعلام کنیم که در عین حمایت کامل و همه جانبه از حقوق فلسطینیها، دنبال جنگ و درگیری مستقیم با اسراییل نیستیم.
در مذاکرات چیزی بیشتر از دولت قبل بدست نمی آورید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار