بازدید 40064
دو هزار و هشتصد و یازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش نماینده نجف آباد به تخریب دیوار دانشگاه آزاد با لودر: با مسئولیت خودم بود! /نماینده مجلس: مدیریت مشکل بنزین امسال نتیجه تفکر انقلابی و بحران آبان ۹۸ نتیجه تفکر غربگرا بود/سعیدی، خطیب جمعه قم: حفظ حجاب برای همه مؤمنان واجب، اما برای اهالی قم واجب‌تر است



در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند وزیر بهداشت: گمنامی کاربران در فضای مجازی چالش جدی است/صادقی: امکان ائتلاف راست میانه، اصلاحات و ملی مذهبی‌ها وجود دارد/قالیباف به اهانت علیه آیت الله صافی واکنش نشان داد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳ 29 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


گمنامی کاربران در فضای مجازی چالش جدی است

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات گفت: تلاش ما این است تا با راه اندازی طرح بزرگ شبکه ملی اطلاعات، فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی را عملیاتی کنیم. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در دیدار اعضای کمیسیون سیاسی و اجتماعی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: فضای مجازی باید دارای قوانین و مقررات خاص خود باشد. هم اکنون گمنامی کاربران چالش جدی است؛ مسائل فضای مجازی در ایران هنوز حل نشده است.

صادقی: امکان ائتلاف راست میانه، اصلاحات و ملی مذهبی ها وجود دارد
محمود صادقی با بیان اینکه فعالیت‌های سیاسی پس از انتخابات دچار رکود شده و این وضعیت فقط مخصوص اصلاح طلبان نیست، با بیان برخی نقد‌ها نسبت به شیوه برگزاری انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و بیان تبعات آن از نگاه خود، گفت در جریان اصلاحات نشست‌ها و جلسات منظم برگزار می‌شود و این بحث‌ها بیشتر معطوف به ارزیابی از اتفاقات گذشته و آسیب شناسی عملکرد این جریان است و رویکرد‌های مختلفی هم در جریان اصلاحات وجود دارد. برخی کماکان قائل به مشارکت از طریق صندوق رای هستند و بعضی به دلیل اعمال محدودیت در انتخابات، به راه حل‌های دیگری فکر می‌کنند. صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا این احتمال وجود دارد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نکنند، گفت: یک جریان قدرتمندی در اصلاحات چنین دیدگاهی دارند، اما برای پیش بینی از انتخابات ۱۴۰۱ خیلی زود است. دیدگاه شخصی من این است که شاید فضای سیاسی موجود کشور، انگیزه‌ای برای ایجاد ائتلاف فراگیر میان نیرو‌های سیاسی رانده شده از راست میانه تا اصلاح طلبان و نیرو‌های ملی مذهبی شود. جریان‌هایی که قائل به حرکت مسالمت آمیز و حضور در انتخابات هستند، ولی عرصه برای حضور آن‌ها تنگ شده است. در واقع دغدغه و درد مشترک می‌تواند این جریان‌ها را کنار هم قرار دهد.

نماینده مجلس: مدیریت مشکل بنزین امسال نتیجه تفکر انقلابی و بحران آبان ۹۸ نتیجه تفکر غربگرا بود
علی بابایی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مدیریت بحران هک شدن سامانه توزیع بنزین در آبان امسال نتیجه تفکر انقلابی و بحران آبان سال ۹۸ نتیجه تفکر غربگرای دولت وقت بود . علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مدیریت شرایط پیش آمده به دنبال بحران ناشی از حمله سایبری به سامانه توزیع بنزین در کشور گفت: مدیریت شرایط بحرانی پیش آمده به دنبال حمله سایبری به سامانه توزیع بنزین در کشور و نیز آشوب ایجاد شده در آبان ۹۸ به دنبال گرانی بنزین حاصل تفکر دو گفتمان انقلابی حاکم در شرایط فعلی کشور و تفکر غربگرای حاکم در سال ۹۸ بود.بابایی خاطرنشان کرد: امروز ما شاهد آن هستیم که آیت‌الله رئیسی با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد، با تدبیر شرایط را مدیریت می‌کند؛ آن هم بحرانی را که از خارج از کشور مدیریت و ایجاد شده است. وی افزود: اما در سال ۹۸ دیدیم دولت حاکم که در راستای سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی حرکت می‌کرد، موضوعی مثل افزایش قیمت بنزین را که در اختیار خودش بود به گونه‌ای اجرا می‌کند که آن آشوب‌ها در کشور ایجاد شد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس: مشارکت چینی ها در طرح مسکن ملی به صلاح نیست
حسین زهی، نماینده مردم خاش: با چنین حجم از توانایی هایی، ورود شرکت های چینی به عنوان مجری در این پروژه با توجه به سابقه ناخوش آیندی که از این کشور در پروژه های ساخت و ساز، راه سازی، تونل سازی و...برجای مانده به صلاح اقتصاد ایران نیست. در شرایطی که ایران توان فنی و مهندسی لازم برای رونق صنعت ساخت و ساز دارد، چه نیازی است که پروژه ای در این حجم را از پیمانکاران داخلی دریغ و در اختیار کشور ثالثی قرار دهیم که هرگز برخورد مناسبی با پروژه های عمرانی در ایران نداشته است. نایب رییس کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: شخصا مخالف ورود چینی ها در روند اجرایی این پروژه هستم و معتقدم انبوه سازان ایرانی می توانند طی 4سال این پروژه را به سرانجام مورد نظر برسانند. البته این صحبتها به این معنا نیست که ایران نباید از توانایی تجهیزاتی، لجستیکی و مشورتی کشورهای پیشرو در صنعت سخت و ساز مسکن استفاده کند، اما سپردن کامل پروژه به پیمانکاران چینی به صلاح اقتصاد ایران نیست.

قالیباف به اهانت علیه آیت الله صافی واکنش نشان داد
رئیس مجلس در توئیتی در واکنش به توهین به آیت الله صافی صافی گلپایگانی نوشت: دلسوزان انقلاب باید ملاحظه داشته باشند مواضع آن‌ها باعث خدشه به جایگاه رفیع مرجعیت معزّز نشود. قالیباف در توئیتی در این باره نوشت: مرجعیت در مکتب تشیع دارای جایگاهی با عظمت و بی‌بدیل است و پاسداری از آن مقام رفیع واجب شرعی است؛ همانا که «الفُقَهاءُ أُمَناءُ الرّسُل». وی افزود: دلسوزان انقلاب باید ملاحظه داشته باشند مواضع آن‌ها باعث خدشه به جایگاه رفیع مرجعیت معزّز نشود. گفتنی است، چندی پیش، سایت اصولگرای رجانیوز  در واکنش به سخنان آیت الله العظمی صافی گلپایگانی که گفته بود: «گرانی برای مردم طاقت‌فرسا شده و این‌که با بسیاری از کشورها قهر باشیم، به ضرر مردم است.» به این مرجع تقلید اهانت کرده بود.

واکنش نماینده نجف آباد به تخریب دیوار دانشگاه آزاد با لودر: با مسئولیت خودم بودم!
ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فیلم منتشره از خودش که دستور تخریب دیوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد را با لودر می‌دهد، توضیح داد: بخشی از زمین‌های این دانشگاه، اهداییِ مردم و اداره راه و شهرسازی نجف‌آباد برای توسعه دانشگاه آزاد است که قسمتی از دیوار آنجا باید جهت احداث زیرگذر تخریب شود. این دانشگاه حدود ۲۰ هزار دانشجو و کارمند دارد و حدود یک ماه است با وجود کلنگ‌زنی پروژه، عقب نشینی دیوار به تأخیر افتاده است.ابوترابی با یادآوری اینکه هر ثانیه تعلل در اجرای پروژه‌ها خسران به شمار می‌رود، بیان کرد: قرار بود پس از مذاکراتمان، آزادسازی زمین‌ها برای اجرای پروژه یک هفته‌ای انجام شود، اما پس از گذشت یک ماه این موضوع هنوز درگیر بروکراسی و کاغذبازی است. دست آخر کنار راننده لودر رفتم و با مسئولیت خودم دیوار را خراب کردیم تا عقب‌نشینی لازم انجام شود. بیشترین منفعت این اتفاق را دانشگاه آزاد خواهد برد که دانشجویانش پس از چند هفته باید در محل دانشگاه حاضر شوند. رئیس دانشگاه آزاد نجف‌آباد همکاری‌های لازم را تمام و کمال داشته اما بروکراسی مملکت و تمرکز گرایی بیش از حد باعث این مشکلات شده است. ما در زمان کلنگ‌زنی حتی از مسئولان دانشگاه تقدیر و تشکر هم داشته‌ایم.

رئیس کمیسیون اقتصادی: ایران بهترین و امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری است؛ چرا به ترکیه می‌روید؟
کاظم موسوی نماینده مجلس در گفت‎وگو با «انتخاب» در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا با وجود اوضاع نابسامان اقتصادی ترکیه، ایرانیان باز هم آنجا را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند، گفت: «ترکیه به یکسری کار‌های ناشایستی دست می‌زند. در ابتدای امر باید بگویم اردوغان و وزرای مربوطه‌اش مخصوصا در حوزه آب یک دقت و توجهی برای سد کاراکورت داشته باشند. آن سد برای بیش از ۵۰ سال آینده مملکتشان است که همه آب‌های ارس و کوه کردستان را قطع می‌کند و برای خودشان در همسایگی به هیچ وجه صلاح نیست و باید حسن همجواری را در نظر گیرد. مساله بعدی این است که اگر ما دو کشور همسایه هستیم و آن‌ها ترک هستند و ما هم آذری در کشور داریم؛ معنایش این است که ما یکی هستیم و باید توجهاتش را به این مورد بیشتر کند.»

وی ادامه داد: «ایرانیان آنجا خانه می‌خرند و می‌سازند، اما من به ایرانیان عزیز می‌گویم که چرا پول‌های کشور را می‌برید به خارج و آنجا ساخت و ساز می‌کنید؟ ایران بهترین و امن‌ترین کشور است و در راس امور و به عنوان فرماندهی کل قوا، به عنوان مجتهد جامع الشرایط، یک فقیه عادل و عالم و به‌روز، حضرت آیت الله خامنه‌ای که در راس امور هستند، امنیت و رفاه در کشور بیشتر است.» موسوی ضمن تاکید بر اینکه خرید خانه در ترکیه به صلاح کشور نیست، گفت: «سرمایه کشور را در آن سوی مرز هزینه کردن، به صلاح کشور نیست. چرا ترکیه این کار را نمی‌کند؟ یعنی ایران نا‌امن است؟ زمین و امکانات ندارد؟ از سوی دیگر بعضی هم به لحاظ تورم و افزایش قیمت مسکن که در داخل کشور داریم، دو دو تا چهارتا و آنجا ساخت و ساز انجام می‌کنند.»

سعیدی، خطیب جمعه قم: حفظ حجاب برای همه مؤمنان واجب اما برای اهالی قم واجب تر است
آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم، با اشاره به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: این واقعه یکی از حوادث مهم در تاریخ اسلام است و تاریخ قم به دو بخش قبل و بعد از ورود کریمه اهل بیت(س) به این خطه تقسیم می‌شود. وی با بیان اینکه مقدس بودن قم به صراحت در روایات ذکر شده‌ است، اظهار داشت: بدون تردید، عنایت ویژه حضرت معصومه(س) به شهر قم، به دلیل جایگاه و عظمتی است که در احادیث و روایات بسیار در رابطه با قم و قمی ها مورد اشاره قرار گرفته‌ است. تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: امر به معروف و نهی از منکر و حفظ حجاب و عفاف برای همه مؤمنان واجب و لازم است، اما برای اهالی قم واجب تر و لازم‌تر است و همه مردم و مسئولان باید برای حفظ و حراست از حریم مقدس قم اهتمام و توجه داشته باشند.

روایت احمد خاتمی از حمله خارجی یا توطئه داخلی در مساله بنزین
سید احمد خاتمی، عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: در موضوع بنزین دو نظریه وجود دارد که یک نظر معتقد است یک کشور خارجی مقصر بوده و دیگری بر این باورند که برخی مسئولان گفتند شیاطین داخلی در هک کردن مقصر بودند به ویژه اینکه با تکرار اغتشاشات آبان ماه می‌خواستند بر اغتشاشات دامن بزنند و با دروغ گران شدن قیمت بنزین جرقه آتش در کشور را روشن کنند اما در این کار ناکام ماندند که علت آن تدبیر مسئولان و صداوسیما بود، مردم و مسئولان در برابر یکدیگر مسئولیت دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۰۷
در اسلام حجاب اجباری نداریم! لا اکراه فی الدین!
پاسخ ها
شیدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
لا اکراه فی الدین و ادامه آیه بحث کراهت رو مطرح میکنه بدین معنی که اگر در اجرای یک حکم دینی کراهتی دارید دلیلش این است که طبق آیه قد تبین الرشد من الغی رشد و غی موضوع برایتان کاملا روشن نشده . پس باید برید تحقیق کنید تال حوب و بد حکم دینی کاملا برایتان روشن بشه و کراهت در اجرای احکام دینی نداشته باشید . ضمن اینکه بحث جبر و احتیار یک بحث کاملا مفصل در امر جهان بینی توحیدی و پذیرش اسلام در جای خود محفوظ است .
واقعا از وجود چنین نمایندگانی به خودم میبالم!!!
خب ما که نمی تونیم مثل مسئولان راهی کانادا بشیم پس به همین ترکیه هم قانعیم
مردم دارند لیتری 3000 تومن پول بنزین ازاد میدهند!!!

این شد مدیریت؟؟؟ هروقت همه چیز به حالت قبل برگشت بعد برا خودتان نوشابه باز کنید!!!
نماینده محترم مجلس اظهار نظر بنزینی جنابعالی مسخره ترین عبارتی است که در چند روز اخیر شنیده ام
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
سواد زیادی اینطوری خودشو نشون میده
این نماینده نجف اباد هم به درستی فکر کرده که اینجا شهر هرته و هر کاری بخواد میتونه انجام بده و کسی هم نیست بهش بگه بالای چشمت ابروست!!!
کاظم موسوی رییس کمیسیون اقتصادی مزاح کرده یا حرف دلش رو زده؟اخه تو رو چه به اقتصاد؟
آقای کاظمی این حرفها دیگه نه نما شده است
تدبیر صداسیما؟؟؟!!!
تدبیر صداسیما؟؟؟!!!
قالیباف چقدر تند و خشن به موضوع توهین به یک مرجع تقلید واکنش نشان داده؟؟!!!!
اقای احمد خاتمی مردم که حتما در برابر مسئولین مسئولیت دارند اما مسئولین تا حال چه مسئولیتی در قبال مردم داشتند؟؟
آقای مالک شریعتی با توجه به نامه امروز به رییس جمهور

پس خواهشمندیم یک کار جهادی و انقلابی کنید با توجه به اینکه در کمیسیون انرژی هستید ..حقوق و مزایای تمام کارکنان شرکت نفت ،کارگر ،کارمند ،نگهیان ،مهندس ،،متخصص. همه را به حقوق معلمعا برسانبد
با تشکر ویژه از مسؤولین که اجازه دادند هکرهای ناشناخته پمپ بنزین ها را هک کنند وبعد با اقدام انقلابی دوباره پمپ بنزین ها را به مدار باز گرداندن ونشان دادند که اگر هک کنید ما دوباره به مدار برمی گردانیم و میلیاردها تومان پول ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
تابی چرا قسمت پول از جیب مردم برداشتن را سانسور کردی؟!
نماینده مجلس: مدیریت مشکل بنزین امسال نتیجه تفکر انقلابی و بحران آبان ۹۸ نتیجه تفکر غربگرا بوداقای بابایی شب دراز وقلندر بیدار درضمن نتیجه گرانیهای اخیرا نتیجه تفکر انقلابی هست یا نیست؟ اهااااااااااان ببخشید هرکجا بنظرتان خوب شد تفکرانقلابی پشتش هست هرکجا بد تفکرات غربی افزایش قیمتهای اخیر تفکرات غربی ههه
سعیدی، خطیب جمعه قم: حفظ حجاب برای همه مؤمنان واجب اما برای اهالی قم واجب تر است
آفریدگاری که جهانی را خلق کرده که فاصله دو سر آن میلیاردها سال نوری است، فقط دنبال حفظ حجاب بانوان است، خداوند میلیارد ها سال نوری بزرگ‌تر و با عظمت تر از آن است که شما فکر میکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
جالب اینکه حجاب اجباری فقط به زنان ایران ابلاغ شده !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
اونم فقط در ایران
اینکه یک نماینده ولو با حسن نیت .پارا از حوزه اختیارات خود که قانونگذاری ست فراتر بگذارد ووارد حوزه اجرایی شود اصلا قابل توجیه نیست.چون با همین استدلال فردا مسیولی پیدا میشود وقانون مصوب همان مجلس را زیر پا میگذارد.ضمن اینکه این کار ها برای جامعه الگوی قانون گریزی واخذ تصمیمات فرا قانونی میشود .
جناب بابایی.مقایسه ماجرا ابان 98 با ابان 400 کمی غیر منصفانه است.اولا جدا از درست ویاغلط بودن افزایش بنزین ونحوه اجرای ان.تصمیم گرفته شده در داخل وبا موافقت سران سه قوه بود درحالیکه هک سامانه منتسب به دشمن است ومردم در مقابل دشمن خارجی متحد هستند. دوما دولت حاضر تجربه آبان 98 را پشت سر دارد.
نماینده نجف اباد نمونه بارز آتش به اختیار !
فقط فرقش با بی قانونی رو نفهمیدم !
فکر میکنن با این حرکت میشن انقلابی !
خوب قوه قضاییه چکارس پس ؟
اقای علی بابایی شما به این صف ها و بلاتکلیفی مردم و به راه نیافتادن بنزین سهمیه ای میگی مدیریت؟ وقت کردین از خودتون تشکر کنین.
"نماینده مجلس: مدیریت مشکل بنزین امسال نتیجه تفکر انقلابی و بحران آبان ۹۸ نتیجه تفکر غربگرا بود" از کجات این حرفها رو در آوردی؟! اون که طرف یک شبه ببینه بنزین چند برابر شده کجا و اینی که ببینه برای چند روز باید آزاد بزنه کجا؟! جرات داری بنزین رو گرون کن . بعد معنی مدیریت انقلابی رو میفهمی!!
بله البته، اینکه بگوییم سامانه سوخت هک شده و بنزین آزاد به مردم بدهیم تا کسری بودجه را جبران کنیم تا مردم هم اعتراض نکنند حتماً تفکر انقلابی است!
جناب وزیر ارتباطات! اسامی کاربران را می خواهید چکار؟ می خواهید جایزه و تشویقی بدین بهشون؟؟؟
همه این به اصطلاح مسئولین در استندآپ کمدی با هم رقابت می کنند
جای مجله طنز گل آقا خالی
جناب امام جمعه قم : چرا فقط حجاب اجباری به زنان ایران ابلاغ شده و حتی در مهر اسلام عربستان هم حجاب اختیاری است ؟
فقط در ایران زنان مومن هستند ؟؟
دقیقا کجای قران حجاب اجباری شده ؟ مجازات بی حجابی در قران چیست ؟؟
در هیییییچ جای قران حجاب اجباری نشده و برای بی حجابی هیچ محازاتی در قران نیست
پیامبر و ائمه هیچ سختگیری در خصوص حجاب زنان نداشته اند و کسی را به خاطر بی حجابی بخصوص پوشیدن روسری مجازات نکرده اند
کی گفت از خدا و پیامبر هم مسلمان تر باشید ؟؟
در قران در خصوص دزدی و ربا خواری و حرام خواری بیشتر توصیه شده یا روسری زنان ؟؟
تابناک ؛نقل قول از این و ان که نشد خبر ، اگر خبری ندارید اعتبار بسته خبری را با هر مطلب بی ارزشی پایین نیاورید .
چرا یک نماینده مجلس به خودش اجازه می دهد به دولت قبل اتهام به این سنگینی بزند؟ این نماینده های ۲۰ درصدی برای خوش امد گویی دولت فعلی دست به هر کاری می زنند.
اگر حرفتان را قبول دارید مسببان آبان ۹۸ که از مسئولان وقت بودند را محاکمه و مجازات کنید

شاید حرفتان را باور کردیم

فعلا باور نداریم
مردم ساخت و خرید خانه در ترکیه نمی کنند آقازاده های شما هستند از جمله پسران ولایتی. یعنی مردم اصلا پول ندارند که ببرند ده ملیارد پاسپورت ترک بگیرند.
کاظم موسوی نماینده مملکت 80 میلیونی مثل بچه 10 ساله حرف زده و تحلیل کرده
نماینده نجف اباد در مجلس با لودر دیوار دانشگاه را تخریب کرد ایا کار نماینده تخریب است یا تصویب قانون ایشان گفتند : دست آخر کنار راننده لودر رفتم و با مسئولیت خودم دیوار را خراب کردیم . حالا فکر میکند کار خوبی کرده است البته تا کنون نمایندگان مجلس فقط بلد هستند تخریب کنند به شیوه های مخلف این دیگر یک نمونه جدید از نوع انقلابی است
واکنش نماینده نجف آباد به تخریب دیوار دانشگاه آزاد با لودر: با مسئولیت خودم بودم!

از اخبار سراسرس دیدم ...واقعا تعجب آوره ...مگه مملکت حسینقلی خانیه؟!!!!!!!!! فوقش برید درب قوه قضاییه بست بشینید تا جوابتون رو بدن .... کسی حق نداره بدون حکم دادگاه چنین عملی انجم بده ...

هر چقدر هم نیتتون خدایی بوده باشه و به خاطر مردم ولی فکر کنید اگر چنین کارهایی رواج پیدا کنه میشه دقیقا عین زمان قدیم و اعمال قدرت اشخاص ...اونوقت خیلی ها هم امیال شخصیشون رو با همین روش پیش میبرن در قالب کمک به مردم
در کشور عده ای دچار بی هویتی شده اند و باید این موضوع آسیب شناسی شود که کشور بیش از این دچار ضرر و زیان نشود
موضوع سرمایه گذاری ایرانی ها در ترکیه / بزرگ نمایی ها و کوچک نمایی های بیمورد که هر دوی آنها باعث نا امیدی و سست شدن اعتماد به نفس می شود و بسیاری از مهاجرت های خارجی هم ناشی از این بی هویتی و سست شدن تعصب ملی است که در کمتر کشوری وجود دارد
متاسفانه این موضوع که ممکن است عامل اصلی آنها عملکرد بد مسئولین باشد حتی در فرزندان و خانواده های بسیاری از مسئولین حتی رده بالا هم تقویت شده است و این موضوع در کنار تضاد منافع مسئولین برای کشور نتیجه خوبی در آینده ندارد هر چند که رسیدگی به آن دیر هم شده است
بعد سیلی   این کار نماینده هم در جای خود قشنگ بود.
زمین خواری مسئولین دانشگاه آزاد مسبوق به سابقه است
از زمان جاسبی که به زمین های هادوی تجاوز کرد و حال هم این مورد
دانشگاهی که دانشجویانش بعد از مدرک بیکار باشن چه
دانشگاهی که فقط برای برداشت تاسیس شده
خروجی خوبی هم نداره.
دولت اصلاحات تمام سعی خود را در نتیجه دادن فشار حد اکثری دشمنان ایران عزیز بکار برد .
به نماینده نجف اباد بگین دانشگاه ازاد اگر اراده کنه چوب ضخیمی در آستینت می کنه.
با سلام رفتار نماینده نجف آباد واقعا خجالت آور است اگر یک شهروند عادی چنین اقدامی انجام می داد واقعا چه برخوردی باهاش میشد چون نماینده است باید به خودش اجازه بده هر کاری بکنه آقای اژه ای آقای قاضی القضات جایگاه قانون کجاست هرکسی احساس مسولیت کرد که در خصوص این بنده خدا بنظر من این رفتار عوام فریبی بود لطفا جلوی بی قانونی گرفته بشه تازه ایشون برای توجیه رفتار غلطش به قرآن و فرمایش حضرت امام استناد میکنه که امام مهمترین چیز رو رعایت قانون میدونست
اگر می خواهید مسئولین را خوب بشناسید به سهام های استانی عدالت نگاه کنید. هیات مدیره سهام های استانی عدالت توسط دولت انتخاب شده اند و شواهد نشان می دهد که نه از سواد کافی برخوردار و نه تعهد و دلسوزی لازم را دارند و من جمله سهام همگی آنها به جز اندکی انگشت شمار همیشه بسته و مسدود هستند و آن اندکی که باز هستند با زیر نصف قیمت یعنی در حدود 44 درصد قیمت واقعی مبادله می شوند.
واقعاً مردم چه هنگام باید از شر مسئولین غیر متعهد و غیر دلسوز که فقط مغرور و پر ادعا هستند خلاص شوند و چرا با وجود شفافیت در عملکرد آنها توبیخ و حساب کشی نمی شوند
آقای سعیدی خطیب قم !!!! ما اصلا نمی خواهیم مسلمان باشیم زوره؟
وقتی اجازه بدن یکی با ۴۲ هزار رای(۲۰٪) بیاد مجلس، اونهم به خودش اجازه میده از این حرف های گنده بزنه که در حد و اندازه ش نیست.
سخنی با جناب شریعتی نماینده مخالف معلمان ؛
۱_ خدا را شاکرم که نوبت به معلمان این قشر نجیب و مظلوم کشور که رسید تازه یادتان افتاده افزایش حقوق باعث تورم می‌شود
۲_ چطور روزی که داشتید حقوق نجومی تصویب میکردین یا در ۱۷ مهر که افزایش حقوق کارکنان محترم قوه قضاییه هر کدام ۱۰ میلیون اضافه شد و کسی هم خبر نشد نامه نگاری و صحبت های شما گوش فلک رو کر نکرد
۳_ شما پیشاپیش میخواهید بی کفایتی خودتان رو به گردن افزایش حقوق کارکنان بندازید ولی کور خواندید شما مصداق کامل حرف امام هستید که از ا اره کردن یک نانوایی عاجزید
۴_ چه با افتخار گفتید ما اختلاف ۲۱ برابر ی حقوق را به ۱۵ برابر کاهش دادیم ؟؟ واقعا شرم بر شما باد که اختلاف ۱۵ برابری رو هم برای خود افتخار میدانید
۵_ آیا خبر داری که همان کسانیکه جلوی افزایش حقوفها آن قد علم کرده ای از ۱۵ ماه باید کاسه چه کنم چه کنم دست بکیرن??
۶ _ شک نکن تمام معلمان حاضرند با همین حقوق روزگار سپری کنند به شرط آنکه سایر کارمندان هم مثل آنها حقوق بگیرن نه اینکه طرف جند خونه داره و داره حق مسکن و خوربار و غذا و کمک هزینه و رفاهی و کارانه و پاداش ۶ ماهه و ۱۷۶ ساعت اضافه کار نکرده میگیره ولی معلم بعد از یکسال هنوز نمیتونه حق التدریس خودشو بگیره
۷_ جناب شریعتمداری شما سوراخ دعا رو گم دارید ، بروید جلوی دله دزدی رو بگیرید ، اگه جرات دارید از سپرده های میلیاردی که ماهیانه سودهای چند صد میلیونی میگیرن و پایه پولی کشور و بالا میبرن بگیرید ، جرات دارید از خانوارهایی که دو خودرو دارند مالیات بگیرید و بنزین ۲۰ هزاری بهشون بدین بعد ببینید خودرو نصف میشه یا نه
۸_ راستی جنابعالی که خدایی نکرده درد بی پولی نکشیدین و شرمنده خانواده نشدین ؟
۹_ راستی فکر کردی چرا بودجه یه وزارتخانه که یک پنجم وزارت آموزش و پرورش پرسنل داره با هم یکی شده ، فقط بخاطر مظلومیت و نجابت معلم هست وبس و بدان تا وقتی انسانهای که برای آموزش مملکت هزینه نمیکنند باید برای زندانها و بیمارستان‌های مملکت هزینه پرداخت کنند همانطور که دارید مشاهده هم میکنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خدایی شما چکار سختی می کنید که همیشه طلبکارید نصف سال را تعطیل هستید حقوق بالا مفت می گیرید اگر الان هم فکر می کنید در حقتون اجحاف میشه استعفا بدید برید دنبال کاری که حقوق بالا بهتون بدن حداقل یک سوم سال را بیکار باشید و سیر و سیاحت کنید بعد نگاه کنید از استعفای شما آب از آب تکان نمی خورد تازه عده زیادی جوان علاقمند فاقد پارتی و باسواد جایگزین شما میشود خدایی هر کس ناراضی است فردا بره استعفا
حضرت آیت الله آمار واکسیناسیون قم از استان های با درصد پائینتر است این هم منکر است تذکر بدهید
یک پیشنهاد برای عزیزان مجلس و دولت
تمام معلمان حاضرن رتبه بندی اجرا نشود و بجای اینکه ۸۹ درصد معادل هیت علمی دریافت کنند ، عزیزان دانشگاهی و کلیه مدیران
حقوقشون معادل ۱۲۰ درصد معلمان بشه تا روسیاه شود هر آنکه در او غش باشد ، یعد اون عزیز ۵۳میلیون بگیر درد مشترک داشته باشه ، یعنی اگه قرار اقتصاد مقاومتی باشه ، همه ریاضت بکشند نه کارگر و و کارمند دون پایه و معلم بیچاره ؟؟؟
نوبخت و روحانی در این ۸ سال علاوه بر نابودی اقتصاد نظام حقوق و دستمزد کشور رو هم به گند کشیدن و حالا دارن حقوق هیت علمی اقتصاد و حقوق میگرن ، واقعا باید شرم کنند و محاکمه بشن .
میدونی چرا یه عده به ترکیه میرن ، چون اونجا دین اجباری نیست ، حجاب اجباری نیست ، ترکیه هم داره با پول ایرانیها بر علیه ما مانور میده ؟؟؟
منبعد کاربران برای ورود به فضای مجازی باید شرایط زیر را داشته باشند:
1 - برگ عدم سوء پیشنه .
2 - استشهاد محلی شامل تائید پیشنماز مسجد محل.
3 - ضمانتنامه بانکی .
4 وثیقه ملکی .
تبصره : داشتن شرایط فوق شامل درج کامنت و یا مفی و مثبت زدن در تابناک نیز ضروری است .
قالیباف به اهانت علیه آیت الله صافی واکنش نشان داد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تازمانی که با سوپر انقلابی های دین نشناس با رودربایستی برخورد میکنیم و آنها را دلسوزان انقلاب میدانیم بزرگان جامعه را ازدست میدهیم و ملت را نا امیدتر از گذشته می کنیم !
مشارکت همین کارگران زحمتکش افغانی در ساخت مسکن به شرکتهای چینی ارجح است .
حداقل اینکه در این چند سال امتحان خود را پس داده اند وبه شرایط ایران آگاه هستند.
اگر میخواهید پول به چینی ها برسانید لطفا از طریق دیگری اقدام کنید و مردم را خانه خراب نکنید.
واقعاً سر تیتر و بیانات این بخش اینقدر بچگانه و پر است از انتقاد که حوصله انتقاد را از انسان می‌گیرد . مدیریت موضوع بنزین در امسال و سال ۹۸ را مقایسه کردن و انرا نتیجه عملکرد خوب خود دانستن دیگه چه صیغه ای هست. سال ۹۸ گرانی بنزین مورد تصویب سران سه قوه بوده است ‌رهبری هم از آن حمایت کردند پس اصل ماجرا مشکل نداشته است. میماند اعتراضات به آن که آگرچه درست نبود ولی برخورد با ان و کشتن بیش از ۱۵۰ نفر طبق اطلاع رسمی و تا ۱۵۰۰ نفر غیر رسمی تحت هیچ شرایطی توجیه نداشته و ندارد. کسانی ان اعتراضات را با این شدت سرکوب کردند که به هیچ ترتیب تحت نظر دولت قبل و بطور ملی هیچیک از دولت‌ها نبوده و نیستند ‌همچنان هم پر مصادر امور هستند اینگونه صحبت کردن از یک افتضاح عدم کنترل سامانه سوخت رسانی ‌وجاهت انداختن اینکه کل کار با تدبیر حل شده است شائبه اینکه این ترفند برای عقیم کردن هر اعتراضی را تقویت میکند.
در برابر طوفان باید کشتی را محکم کرد دیگران گذشته را متهم کردن حالت بچه گانه دارد
نماینده ای به مجری قانون سیلی می زند ، نماینده ای تمام قوانین را زیر پا می گذارد و دیوار خراب می کند ...........این ها که خودشان قانون را زیر پا می گذارند چگونه قانون می نویسند ؟
سلام جناب وزیر ارتباطات!!!
دوست داری با صفحه اول شناسنامه بیاییم ؟!!!!!!!!
اسم این فضا فضای مجازیست!!!!! نه واقعی!!!!!!!
اقای سعیدی من برای شما احترام خاص دارم ولی میشه خواهش کنم التماس کنم این دین پر از مهربانی را بد چهره نکنید اسلام را اگر ما رها کنیم خودش بلده در قلبها نفوذ کنه وقتی اینطوری حرف بزنیم فورا نقاومت ایجاد میشه برادر من ۴۰ ساله داریم میزنیم و میبندیم و میگیریم نشده چون ما بلد نیستیم درسش را نخوندیم دنیا بلده ما بلد نیستیم یهو یارو کنسرت میزاره با اون سر و شکل مهیب بعد نتیحه اش را میبینیم اون ادما اقوام همشهری و هم کشوری من و شمان که رفتن چرا برای اینکه دنزای غرب درس جذب جوانها را بلده و اونها را علیرغم فطرت پاکشون به ا ن راه میکشه بعد من و شما با پول با هم راستا بودن با فطرت مردم با امکانات هیچ موفقیتی بدست نیا وردیم پس باید روشمون را عوض کنیم حرف زور و این چیزها چاره ساز نیست اخه قم چه فرقی با کاشان و یزد و تهران داره ادم ادمه شهر شهره درسته قم یک شهر مقدسه گا دوسش داریم خیابوناش ادماش اسفالتاش و جووناش و‌پیراش عین همه دنیاست اتفاقا اگر برابر سلیقه ما نیست مشگل ماست نه مشگل شهر
آیا دو تیتر خبری "نایب رییس کمیسیون عمران مجلس: مشارکت چینی ها در طرح مسکن ملی به صلاح نیست" و "رئیس کمیسیون اقتصادی: ایران بهترین و امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری است؛ چرا به ترکیه می‌روید؟" تناقض ندارند ؟؟؟
از یک طرف ورود سرمایه گذار خارجی را خوب نمی دانید و از طرف دیگر خروج سرمایه و سرمایه گذاری در کشورهای دیگر را-۳بلاخره کدام درست است قطعا اگر ایرانی داخلی ببیند سرمایگذرا خارجی حاضر به سرمایه گذاری در کشور است سرمایه خود را از کشور خارج نمی کند این که شما به زبان بگویید سرمایه گذاری در ایران امن است و بهتر است اثری ندارد بلکه خروجی این امنیت سرمایه گذاری و خوب بودن ایران در رقبت سرمایه گذاران خارجی در ورود به بازار ایران از جمله بازار مسکن ایران است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
برای اینکه چینی با مصالح ایرانی ولی با کارگر چینی می خواهد مشارکت کند و این به معنای بیکاری کامل کارگران ساختمانی ایرانی خواهد بود.
دوست عزیز، وزیر، مهندس
چیزی که باعث میشه آدمها به فضای مجازی علاقمند بشن همین گمنامیه.
حالا شما از بعضی چیزا میترسید بحثش جداس
آقای 
عیسی زارع پور
دقیقا مشکل همینجاست که امثال شما میخوان راحت منتقدین رو حذف کنند و صیانت و فلان و بهمان همش بازیست!!!!
نماینده مجلس: مدیریت مشکل بنزین امسال نتیجه تفکر انقلابی و بحران آبان ۹۸ نتیجه تفکر غربگرا بود

اگر گران میکردید هم همینطور عمل میشد
چه قیاس مضحکی!!!!!
برای اینکه ترکیه مراکزی جهت هدایت اجباری مردم به بهشت ندارد.
چین به شرطی در ساخت مسکن در ایران موفق خواهد شد که از تکنولوژی نوین و ماشین آلات مربوطه استفاده نماید و این به مفهوم واردات مصالح پیش ساخته و تجهیزات نصب و کارگذاری آنها خواهد بود
در این شرایط صنایع ساختمانی مملکت به صورت صد در صد ورشکست خواهند شد و کارکنانش در کنار خیابان به فروش وسایل ساخت چین خواهند پرداخت.
این راه قبلا در صنایع پوشاک و لوازم خانگی امتحانش را پس داده است
"رئیس کمیسیون اقتصادی: ایران بهترین و امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری است؛"
با اختلاف فراوان جوك سال
این نماینده که خودش در خصوص بنزین حرف می زند باید یادش باشد که هیچ وقت اجازه به گرانی بنزین را ندهد چون اگر گران شود و دوبازه آشوب شود نتیجه تفکر ایشان است که باعث جنجال می شود
رئیس کمیسیون اقتصادی: ایران بهترین و امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری است؛ چرا به ترکیه می‌روید؟

نه بابا، جدی!!!!!
رئیس کمیسیون اقتصاد خواب تشریف دارند با این دانش ناقصم چند نکته را یادآور میشوم قوانین خلق الساعه تغییر پایه پولی تغییر قوانین مالیات ستانی دخالت در مالکیت ها. تغییر قوانین گمرک روزانه دخالت هر ارگانی برای جذب یک کارگر و قوانین ضد کار که کار فرما را به بیکار کردن کارکنان وا می‌دار(برای مثال شما نمی‌توانید یک خارجی را جذب کنید حتی یک افغانی مقیم چه برسه بخواهی یک انگلیسی و آمریکایی را جذب کنی باید صد مرحله پروانه کار و... را طی کنی ) د و در نهایت هزینه بالای یک واحد کالا نسبت به ترکیه و کشورهای همجوار معلومه که سرمایه گذاران به آنجا مهاجرت میکنند لطفا از خواب خرگوشی بیدار شوید
آقای کاظم موسوی رییس محترم کمیسیون اقتصادی مجلس:
مردم دیگه به شعار توجهی ندارن بلکه به آنچه در عمل اتفاق می افتد باور دارند
آقای کاظم موسوی رییس محترم کمیسیون اقتصادی مجلس:
مردم دیگه به شعار توجهی ندارن بلکه به آنچه در عمل اتفاق می افتد باور دارند
آقای روحانی اصلا بی خاصیت بود الحمدولله رفت
حک کردن جایگاهها یه چیز ساختگیه. دولت میخاد بنزین رو محترمانه بکنه 3000 .هر روز میگه امروز درست میشه فردا درست میشه که یواش یواش مردم عادت کنن به بنزین 3 تومنی .
نماينده مجلس كه سابقه ي قضاوت هم داره با رفتارش به همه يادآوري مينكه و ياد ميده كه: توي اين مملكت گويا كسي به كسي نيست. اگه ميخواي كارت رو پيش ببري ، بي خيال قانون و مقررات بشو و خودت بشين پشت لودر و هر كاري دوست داري انجام بده.
از ماست كه بر ماست
درست گفته حجاب برای خانم های قمی و مشهدی از بقیه واجبه تره، ولی آمار ی چیزه دیگه میگه
مملكتي كه تو رئيس كميسيون اقتصاديش باشي معلوم است هركه بتواند ونرود ديوانه است
جواب رفتن پول به ترکیه فقط مالیاته
مالیات بر در امد مالیات بر ارزش افزوده مالیات تکلیفی مالیات حقوق مالیات اجاره داری مالیات ۱۶۹ مالیات تراکنش بانکی مالیات خودرو لوکس
هیچ جای دنیا انقدر مالیات نمیگیرند
هنوز مسئولان متوجه نشده اند که چرا دانشجو، کارمند، سرمایه دار، دکتر، مهندس و هزاران متخصص از ایران مهاجرت می کنند...!!!!.... کمی به اعمال و رفتار و تفکرات خود بیندیشید... چه کرده اید که مردم فراری شده اند؟!!!
خدایی باعث خنده دنیا شدیم

از فردا لودر سواران حمله ور می شوند

بعد ایران کجا برا سرمایه گزاری امنه جک تعریف می کنی مثل اینکه خبری از بازار بورس ندارید
در کشوری زندگی میکنیم که نمایندهای مجلس با کمترین ارا انتخاب شدن و متاسفانه معنی نماینده بدون را نمیدانند . در روزهای اول که این دوره نمایندگان در خواست غیر معقول ماشین شاستی باند کردن بعد از ان خود نماینده در ان واحد هم حکم داد و هم اجرا کرد سیلی زدن به سرباز و الان هم که ماشالله با لودر میخواهد حکمی که خودش داده اجرا کرد واقعا الان دنیا از کار نمایندگان ما شگفتزده میشوند
خوشم میاد نمایندها خودشان هر کاری دوست دارند انجام میدهند و منت هم سر طرف مقابل میگذارند مثل این نماینده یا کنترل اینترنت یا تصویب قانون های که از مردم پول زور میگیرند به عنوان مالیات بر دارای . در تمام دنیا مالیات بر در امد میگیرند ولی در ایران برای نفس کشیدن هم میخواهند مالیات بگیرند بدون انک ریالی برای مردم هزینه کنند
رئیس کمیسیون اقتصادی: ایران بهترین و امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری است؛ چرا به ترکیه می‌روید؟
فقط ده دقیقه سکوت!!!!!!!!!!!!!!! و دیگر هیچ
نماينده محترم! شما لااقل بايد قانون را رعايت كنيد
يه نفر اين آقاي كاظم موسوي را از خواب بيدار كنه
آقای بابای نماینده محترم اقلیت مردم ساری شب دراز است و قلندر بیدار.
دانشگاه آزاد که ورشکسته است یعنی باور کنیم که کسی آمده و زمینی را در راه خدا به این دانشگاه ورشکسته اهدا کرده؟ سه چهارم صندلیهای دانشگاههای سراسر کشور خالی است و بسیاری از دانشگاههای دولتی با یک سوم ظرفیتشان کار میکنند آن وقت دانشگاه آزاد در حال توسعه است؟ کاسه ای زیر نیم کاسه است
طبق دروال معمول در کشور مدیریت مشکل سوختی وجود نداشت! و بعد اعمال حمله سایبری و خارج شدن سیستم الکترونیکی و مکانیکی هر دو باهم بتدریج اقدام به بازگشت به روال قبل شد!
در یک مدیریت مطلوب باید از همان اول پیش بینی خروج بخش الکترونیکی پمپ ها از مدار چه با مشکل نرم افزاری و چه سایبری صورت می گرفت که حداقل با خروج بخش الکترونیکی پمپ ها با سیستم مکانیکی خود بدون هیچ وقفه ای با کار خود ادامه دهد و همینطور آموزش نصب مجدد نرم افزار به یکی از پرسنل پمپ بنزین داده میشد تا با نصب سریع آن دوباره بخش الکترونیک به مدار باز گردد. در یک مدیریت اصولی نباید سیستمهای الکترونیکی داخل کشور با اینترنت بطور کامل ارتباط داشته باشد و باید بطور مستقل عمل نماید تا حمله سایبری نتواند آنرا مختل نماید!
در قران و سیره پیامبر و ائمه صحبی از حجاب اجباری نیست چرا که پوشیدن روسری برای زنان برده ممنوع بوده و فقط زنان مومن به پوشیدن روسری توصیه می شده اند نه اجبار تا از زنان برده شناخته شوند و مورد ازار و تعرض قرار نگیرند
در عصر پیامبر معضل بزرگ انسانهای کاملا عریان بوده که از بادیه ها به شهرها وارد می شدند و حتی عورت خود را نمی پوشاندند و به دلیل عدم گسترش و رواج صنعت دوخت و نساجی پارچه و لباس دوخته به شکل کنونی وجود نداشته و لباس شامل یک تکه پارچه بوده که با یک تسمه به کمر محکم می شده و کناره های لباس باز بوده و کوتاه هم بوده و به همین دلیل حکم کردند که زنان در صف نماز پشت مردان باستند و بعد مردان سر از سجده بردارند تا مناظر زشتی که از عریانی پایین تنه ایجاد می شده را شاهد نباشند ....
جالب اینکه قرنها بعد ما همچنان حکم می کنیم که زنان در صفوف نماز پشت مردان بایستند !!!!!!!!!!!!!
و این معضل تا زمان امام جعفر صادق نیز وجود داشته
این اجبار در حجاب محصول فقه سنتی است
یعنی قرنها پیش فقیهان با توجه به برداشت شخصی و بعضا سختگیرانه و متعصبانه خود از دین حجاب اجباری را در جامعه رایج ساختند و کشور ما هم تحت تاثیر احکام آن فقیهان در چندین قرن پیش است
کتاب حجاب شرعی در عصر پیامبر نوشته امیر ترکاشوند را بخوانید
خواهید دید که قوانین ما متاثر از فقه سنتی چقدر با دستورات قران و پیامبر فاصله دارد
خواندن این کتاب را به شدت توصیه می کنم چون به خوبی جو و اوضاع فرهنگی دوران پیامبر را با سند و مدرک و مدد از آیات قران و روایات معتبر به تصویر می کشد و تلاش پیامبر در تغییر یک جامعه به شدت عقب مانده و بدوی را نشان می دهد
من با خواندن این کتاب احترام و ارادتم به شخص پیامبر صد چندان شد
بنابر همین دلال در کشورهای مسلمان دیگر حجاب اجباری نیست
خیلی ایشان کارکشته هستند. سپاس
آیه های جدید نازل شده ما خبر نداریم؟
چه ربطی داره
آبان ۹۸ به خاطر افزایش قیمت بنزین بود
هک شدن داستانش فرق داره .
خیلی رو دارید که سیستم سوخت رسانی کل کشور هک شده و از آن افتخار کسی میکنید . به جای این کار امنیت را بالا ببرید
خود گویی خود خندی عجب مرد هنرمندی حکایت این روزهای برخی اصلا توی ایران مشکلی نیست همه مشکلات حل شد
از نظر فقهی ، ایا حکم ،( واجب تر ) را هم داشتیم !!!!!؟؟؟

نماینده نجف اباد با لودر دیوار دانشگاه خراب میکند ،!!!!

تورم ۵۰ درصدی و قیمت بشدت گرانتر شده مسکن هر ساعت بالا میرود

و موسوی نماینده مجلس انقلابی حداقلی!!!

می گویند ،مردم در ترکیه که در مقایسه با ایران خانه بسیار ارزانتر است چرا خانه می خرند !!!؟؟

خودشان جواب حرف خودشان را داده ولی باز سوال میکند !
جوک هفته:
ایران بهترین و امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری است
ساخت مسکن ملی برای اهالی قم واجب نیست نه
به ترکیه می روند تا گردن کلفتهاا پول مردم رو نخورند با بورس با سکه با دلار و....
پول سهامداران خورد رو می خورند کسری بودجه تامین می کنند و حقوق گردن کلفتهامیدند
تا جایی که من شنیدم تصمیم افزایش نرخ بنزین در آبان 98 توسط سران قوا گرفته شده. پس رییس جمهور فعلیمون غربگرا بوده و ما نمی دونستیم.
اقای نماینده شما هم بنزین رو گرون کن تا نتیجه مدیریت انقلابی رو ببینی. خسته نشدید از این همه حرفهای تکراری بی فایده
سلام عیکم
اگر شما برای مردم کار میکنید این پیام را اطلاع رسانی نمایید.
((جناب آقای میر کاظمی رئیس برنامه وبودجه ورییس صندوق بازنشستگی در پاسخ به سوال تامین پرداخت حقوق کامل بازنشستگان میفرما یند که دولت گذشته این کمبود اعتبار رابوجود آوردند و از نظر اخلاقی درست نمی باشد .ولی خواهشمند است به این عزیزان بفرمایند که حقوق معوقه کامل قانونی ما بازنشستگان راپرداخت نمایند .ودر این راستا لطفا پیگیری واقدام قانونی نمایند. ))
تشکر
خطیب نماز جمعه قم که در بسیاری از مسائل جزیی اظهار نظر می کند وظیفه داشت توهین به مرجعیت و آیت الله صافی را محکوم می کرد.
««رئیس کمیسیون اقتصادی: ایران بهترین و امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری است؛ چرا به ترکیه می‌روید؟»»
««سعیدی، خطیب جمعه قم: حفظ حجاب برای همه مؤمنان واجب اما برای اهالی قم واجب تر است»»
این زیر عنوان از خبر: کد۱۰۸۴۷۵۳ روزنامه «دیده بان» یعنی تابناک است! گویا نویسندگان مقالات و تنظیم کنندگان آن نیازی به دانستن اجرای امر مثبتی با چند قدم متفاوت در کشورشان خبری ندارند و یا نیازی بدانستن اثرات مخرب ندانم کاری های خود ندارند.
عنوان اول بدرستی از نظر نویسنده و اینجانب و یا به غلط از نظر سرمایه گذار که مرزی برای عطش خود در سودبری نمیشناسد به غلط امری را مطرح میکند که سرمایه گذاری سرمایه گذاران و ثروتمندان ایران باید در ایران انجام یابد و نباید به ترکستان فرار نمایند!(نمیدانم چرا قانون گریزی در اینجا مطرح نیست و مرزی برای این افراد قائل نیستند.)
بلا فاصله عنوان دوم مطرح شده است که یکی از دلایل فرار این سرمایه ها به ترکیه را عیانا بیان میکند.
سراسر روزنامه های اصلاح طلب و حتی دیده بان مملو از آگهی های پارتی ها و کنسرت های تتلو هایی و .... ها در ترکیه میباشد. آزادی ابتدایی ترین مسایل دوران زندگی (زاد و ولد که توسط خود انسان های اجتماع صورت میگیرد) که در حیوانات به بهترین وضعی طبیعت آن را حل کرده است، زیرا آنرا به کالا جهت فروش مانند دوران سرمایداری تبدیل نکرده است!
قانونگذاران و مجریان چشمان خود را در مقابل فحشای زن، کودک، مرد در ایران که بشدت بچشم میخورد بسته اند. آنها چشم خود را در مقابل قمار خانه های زیر زمینی و حتی مجازی که ترکیه در میان ایرانیان اجرا میکند بسته اند و به گرفتن یکی دو تا از پادوهای وال استریت آمریکایی که از طریق ترکیه در ایران میلیارد ها دلار در سال دزدی میکنند قناعت کرده و دایما نشان میدهند!
بجای اینکه به نیازهای سالم و طبیعی جوانان و میان سالان قرن بیست و یکمی در داخل کشور چاره اندیشی کنند با شلاق میخواهند آن را عقب برانند که نتیجه آن مانند آبی که راه خود را باز میکند عمل کرده و نتیجه اش بصورت معکوس چون شلاقی درد آور بر پشت اجرا کنندگان قوانین کنونی وارد میگردد
واکنش نماینده نجف آباد به تخریب دیوار دانشگاه آزاد با لودر: با مسئولیت خودم بودم!
گارت عالی بود
...
تو وظایف نماینده تخریب دیوار نیست که
آقای خاتمی البته منظور شما فرضیه هست معنیش با نظریه خیلی فرق میکنه
نحوه دفاع آقایان از مثلا مدیریت بحران بنزین خیلی بد است بیشتر انسان شک میکند خودشان علم کرده اند
حسن روحانی بخاطر فاجعه بنزینی. آبان 98. باید محاکمه بشه
سخنان کاظم موسوی نماینده مجلس کاملا صیح است و یک اشکال خیلی خیلی خیلی کوچک دارد اگر تمامی جملات را منفی کنیم همه چیز عین واقعیت می شود
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار