بازدید 35304
دو هزار و پانصد و شصت و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

سهم استان‌ها از کابینه رئیسی؛ تهرانی‌ها پیشتاز شدند/تشریح دیدار سخنگوی حزب اعتمادملی با «مهدی کروبی» / شوخی ضرغامی با وزیر پیشین میراث فرهنگی /واکنش سیدجواد هاشمی به انتقادات کاربران فضای مجازی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:وزیر اقتصاد: ارسال پیام و درج آگهی تبریک و تاج گل ممنوع / واکنش رییس کانون وکلای دادگستری مرکز به حادثه زندان اوین / کدام قاره بالاترین ذخایر رمز ارز را دارد؟ / جانشین زاکانی در مرکز پژوهش های مجلس مشخص شد / رفتن ظریف از وزارت خارجه همراه با یک حاشیه و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 26 August 2021

بستهبسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

رفتن ظریف از وزارت خارجه همراه با یک حاشیه
 
محمدجواد ظریف امروز با بدرقه حسین امیرعبداللهیان، وزارت امور خارجه را ترک کرد. این در حالی بود که وزیرخارجه دولت دوازدهم به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در هنگام دیدار با امیرعبداللهیان از کادر سلامت عذرخواهی کرد.امروز همچنین نشستی خصوصی با حضور حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین کشورمان برگزار شد.وزیر خارجه پیشین از کادر سلامت به خاطر رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در هنگام دیدار با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم از کادر سلامت عذرخواهی کرد.
محمد جواد ظریف در یک پست اینستاگرامی در این ارتباط نوشت:
سلام
خدا را شاکرم که بار این مسئولیت سنگین از دوشم برداشته شد و برای جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان در تحمل این بار سنگین دعا می‌کنم و در خدمت ایشان خواهم بود.اما یک عذرخواهی اساسی؛ آن قدر شوق فراغت از مسئولیت و‌دیدن دوست و همکاری قدیمی به عنوان جانشین مرا برای لحظاتی از خود بی خود کرد که رفتار خلاف پروتکل کرونا داشتم و سخنان نابجا گفتم.با دیدن کلیپ شرمنده شدم و لازم دیدم از همه مردم به ویژه ایثارگران سلامت عذرخواهی کنم. ببخشید».
 
موافقت رهبر انقلاب با کناره‌گیری فتاح از هیئت امنای کمیته امداد امام (ره)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با کناره‌گیری پرویز فتاح از عضویت در هیئت امنای کمیته امداد حضرت امام (ره) موافقت فرمودند.در نامه دفتر مقام معظم رهبری که در تاریخ ۳ شهریور (روز گذشته) به امضای حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری رسیده، موافقت امام خامنه‌ای با کناره‌گیری پرویز فتاح از عضویت در کمیته امداد امام (ره) اعلام شده است.در متن نامه خطاب به پرویز فتاح آمده است: "مرقومه جنابعالی در ۴/۵/۱۴۰۰ مبنی بر تقاضای کناره‌گیری از عضویت در هیئت امنای کمیته امداد حضرت امام (ره) به استحضار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رسید، معظم‌له با کناره‌گیری کناره‌گیری جنابعالی از عضویت در هیئت امنای کمیته امداد امام (ره) بنا به دلایلی که مرقوم نمودید، موافقت کردند. توفیقات بیشتر جنابعالی را در خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفین از خداوند متعال خواستارم. "گفتنی است؛ پرویز فتاح هم‌اکنون با حکم رهبر معظم انقلاب، ریاست بیناد مستضعفان انقلاب اسلامی را به عهده دارد.

جانشین زاکانی در مرکز پژوهش های مجلس مشخص شد

رئیس مجلس طی حکمی بابک نگاهداری را با حفظ سمت (مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس)سرپرست مرکز پژوهش های مجلس کرد.پیش تر علیرضا زاکانی عهده دار این مسئولیت بود .

پذیرش هواپیماهای شرکت کام ایرِ افغانستان توسط ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:در پی افزایش درگیری ها و تنش در فرودگاه کابل، مالک شرکت هواپیمایی‌ِ خصوصی کام ایر افغانستان، خواستار انتقال تعدادی از هواپیماهای این شرکت به فرودگاه های ایران شد.جمهوری اسلامی ایران نیز در راستای تعاملات بین المللی با کشورهای همسایه، مجوز فرود پروازهای مذکور را صادر کرده است. این پرواز ها فاقد مسافر هستند./ایرنا

سیدجواد هاشمی: چطور لخت شدن برای سینه زدن در مجالس عزاداری امام حسین اشکالی ندارد اما لخت شدن در یک سریال اشکال دارد؟

سیدجواد هاشمی؛ بازیگر سینما و تلویزیون به حاشیه‌های ایجاد شده در پی انتشار سکانسی از سریال زخم کاری و عدم حضورش در برنامه تلویزیونی نشان ارادت واکنش نشان داد و گفت:پس از منتشر شدن این قسمت از فیلم ملاحظاتی انجام شده است که موجب عدم حضور من در برنامه "نشان ارادت" بوده اما اینکه این ملاحظات چقدر می تواند درست باشد و چقدر احمقانه؟ من نمی دانم! به اعتقاد من این ماجرا ربطی به هم ندارد اما دوستان آن ها را به هم ارتباط می دهند.در خصوص این حواشی می توانم بگویم چطور لخت شدن برای سینه زدن در مجالس عزاداری امام حسین اشکالی ندارد و لخت شدن در کنار استخر آن هم برای ایفای نقش در یک سریال اشکال دارد؟مداحان بسیاری داریم که برای عزاداری لخت می شوند؛ تلویزیون و فضای مجازی به راحتی آن ها را نشان می دهند، اگر لخت شدن ایراد دارد پس در هیات های امام حسین مشکل بیشتری ایجاد می کند. من ظاهرا قربانی عرف غلط جامعه شده ام، نه در مورد این ماجرا ، در همه موارد من مورد ظلم قرار دارم.من هر حرکتی که می کنم و هر حرفی که می زنم حاشیه ساز می شود و مردم هجمه های زیادی را برای من ایجاد می کنند.شوخی مردم و دوستان اشکالی ندارد چون جامعه نیاز به تفریح و شوخی دارد اما برخی از مردم و مذهبیون خیلی جدی از من انتقاد کرده اند.

کدام قاره بالاترین ذخایر رمز ارز را دارد؟

راشاتودی نوشت: آسیایی ها رکورد دار دارندگان ارزهای مجازی در دنیا هستند هند که دومین جایگاه دارنده ارز مجازی، سرمایه گذاری ۴۰۰ درصدی رشد داشته است.

یک تحقیق جدید نشان می دهد که کشورهای آسیایی بیشترین دارنده ارزهای مجازی در دنیا هستند به طوری که کشور هند در ماه ژوئن بیش از ۱۵ میلیون استفاده کننده ارز مجازی در این کشور داشت.در یک نظر سنجی ۳۰ درصد مردم این کشور گفته اند که ارز مجازی نگه داری می کنند.در بین کشورهای آسیایی ویتنام بیشترین دارنده ارز مجازی است که ۴۰ درصد مردم این کشور ارز مجازی نگهداری یا استفاده می کنند.پس از آن کشور هند و کشورهای اندونزی، مالزی و فیلیپین در جایگاه های بعدی قرار دارند./ فارس

انتقاد رسانه های ژاپن از شرکت توزیع کننده واکسن امریکایی به دلیل تاخیر در افشای آلودگی

پس از آنکه یکی از مقامات وزارت بهداشت ژاپن اعلام کرد شرکت تاکدا ١٠ روز پیش از آلوده بودن ویال های واکسن مدرنا مطلع شده، رسانه های ژاپن این شرکت را به دلیل تاخیر در گزارش دادن موضوع مورد انتقاد قرار دادند.تاکدا اعلام کرده است که علت تأخیر این بود که شرکت برای جمع آوری اطلاعات درباره اینکه واکسن ها در کدام مناطق کشور توزیع شده اند، به زمان نیاز داشت./میزان

واکنش رییس کانون وکلای دادگستری مرکز به حادثه زندان اوین

واکنش رییس کانون وکلای دادگستری مرکز به حادثه زندان اوین گفت: نکته‌ای که می‌تواند در جلوگیری از این قبیل رفتارهای مجرمانه موثر باشد در کنار بازدیدهای مستمر دادستان های عمومی از بازداشتگاه‌ها و زندانها، اعتماد به نهاد های مردم نهاد به ویژه کانون های وکلای دادگستری و اجازه به آن‌ها جهت بازدید دوره ای از زندان‌ها و ارائه گزارش بیطرفانه به مقامات مسئول در قوه محترم قضاییه و مردم است.جلیل مالکی رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در واکنش به تصاویر منتشر شده اخیر از زندان اوین نوشت: انتشار فیلم ضرب و شتم زندانیان و شکست کرامت آن‌ها در صحن زندان اوین توسط زندانبانان این واقعیت تلخ را نشان داد که اینگونه رفتارهای مجرمانه و هنجارشکنان با زندانیان معلول عدم نظارت قضایی و انتظامی در بازداشتگاه‌ها و زندانهای کشور است.وقتی مجریان قانون از زیر چتر ضوابط نظارتی آن هم در جایی که تحت شدیدترین نظارت های دوربین های مداربسته قرار دارند، خارج می‌شوند و یا زیر چتر نظارتی قرار دارند ولی هراسی از نظارت قضایی و یا انتظامی موجود ندارند، طبیعی است که خود را بی نیاز از پاسخگویی تصور نموده و مبادرت به رفتارهای خشن و ناشایستی نمایند که نمونه ای از آن در فیلم منتشره هویدا است.قوانین و مقررات ناظر بر رفتار مأمورین و ضابطان در زندان ها روشن است. هم قانون آیین دادرسی کیفری هرگونه تعرض فیزیکی و یا غیر فیزیکی به افراد بازداشت شده و یا زندانی را منع نموده و برای آن ضمانت اجرای کیفری در نظر گرفته است و هم آیین نامه اجرایی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به اندازه کافی ضوابط نظارتی دارد.

وزیر اقتصاد: ارسال پیام و درج آگهی تبریک و تاج گل ممنوع

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت دولت سیزدهم در نخست دستور خود به به دستگاههای تابعه، بانکها، بیمه ها و شرکتهای دولتی هر گونه ارسال پیام، درج آگهی تبریک و تاج گل را ممنوع اعلام کرد.وزیر امور اقتصادی و دارایی در نخستین روز کاری خود در بخشنامه ای به همه زیرمجموعه های وزارتخانه اعم از معاونتها، واحدهای ستادی و استانی، بانکها، بیمه ها و شرکتهای دولتی تاکید کرد به منظور پرهیز از هرگونه هزینه غیرضرور و کاهش مکاتبات زائد درون و برون وزارتخانه ای در چارچوب تقویت و توجه به اصول انضباط مالی مطلقا از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هرشکل در رسانه ها و غیر آن اجتناب کنند.سید احسان خاندوزی همچنین خواستار تداوم توجه به این دستور در سایر موارد مشابه از جمله مناسبت های ملی و مذهبی شده است.

شوخی ضرغامی با وزیر پیشین میراث فرهنگی

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دولت سیزدهم به شوخی خطاب به مونسان: من در چند سال اخیر در کرخه کار می کردم اینجا راین هست‌.

سهم استان‌ها از کابینه رئیسی؛ تهرانی‌ها پیشتاز شدند

چهار تن از وزیران کابینه سیزدهم متولد استان تهران هستند و بعد از آن استان های فارس، همدان و اصفهان سهم بیشتری از کابینه گرفته اند.۱۸ تن از وزیران پیشنهادی کابینه سیدابراهیم رئیسی توانستند رای اعتماد نمایندگان مجلس یازدهم را کسب کنند. میانگین سنی آنها ۵۳ سال است که ۵ سال از دولت پیشین جوانتر شده است.مسن ترین وزرای کابینه سیزدهم احمد وحیدی، وزیر کشور و بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ۶۳ سال هستند؛ و جوان ترین عضو کابینه هم حجت عبدالملکی (وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) است.

رامین راستاد در نقش آیت‌الله هاشمی

تصویری از صحنه مربوط به بازی رامین راستاد در نقش مرحوم علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی و فرهاد جم در نقش شهید محمدجواد باهنر در سریال «راز ناتمام» را تماشا کنید.

تشریح دیدار سخنگوی حزب اعتمادملی با «مهدی کروبی»

اسماعیل گرامی مقدم عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از برخورد های صورت گرفته در زندان اوین انتقاد کرد و گفت:« ما در گذشته نسبت به وضعیت زندان اوین هشدار داده بودیم اما بدان توجه نشد!» گرامی مقدم درباره دیدار اخیرش با «شیخ مهدی کروبی» گفت: روز جمعه، اول شهریور به اتفاق همسرم پس از ۱۱ سال که از حصر آقای کروبی می گذرد، ایشان و سرکار خانم فاطمه کروبی را ملاقات کردم.وی افزود: آقای کروبی به لحاظ جسمی در اثر جراحی های سال های اخیر آسیب زیادی دیده و بدن ایشان تحلیل رفته اما از نطر روحی و اندیشه ای سرزنده و مقاوم هستند و به طور کلی بر همان مرام امام (ره) و اصلاح طلبی همچنان اصرار دارند. این عضو حزب اعتماد ملی همچنین درباره کابینه ابراهیم رئیسی اظهار کرد: آنچه که مسلم است، حاکمیت در حال حاضر یکدست شده است و آنگونه که اصولگرایان پیشتر ادعا می کردند که "می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم." حالا این گوی و میدان، دیگر هیچ بهانه ای قابل قبول نیست و در این بین اگر کمکی هم از دست ما برآید دریغ نخواهیم کرد. گرامی مقدم همچنین درباره انتشار فیلم های اخیر از وضعیت زندان اوین توسط هکرها هم گفت: آنچه که منتشر شده واقعیتی است که به تصویر کشیده شده و متاسفانه وجود دارد. ما در گذشته بارها نسبت به این شرایط اطلاع رسانی کرده بودیم اما توجه ای به آن نمیشد. انتشار این تصاویر به وجه نظام و جمهوریت کشور لطمه وارد کرده و انتظار این است که در آینده مسئولان قضایی کشور بهتر است به حقوق زندانیان توجه بیشتری داشته باشند.

واعظ آشتیانی بعید است پایداری چوب لای چرخ دولت بگذارد

نمایندگان منتسب به جبهه پایداری بیشترین انتقادها را علیه وزرای پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی مطرح کردند تا این شائبه به وجود آید که آیا نخستین منتقدان دولت سیزدهم نیروهای این گروه سیاست خواهند بود؟امیررضا واعظ آشتیانی درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «نباید اینگونه تلقی کرد که گروهی دنبال انتقام‌گیری است. همه نمایندگان مجلس حق دارند تا به وزرای پیشنهادی انتقاد کنند یا از آنها تعریف کنند و این جزو حقوق اصلی نمایندگان است و درست نیست که اگر نماینده‌ای وزیر پیشنهادی را نقد کرد، گفته شود که او در صدد تأمین منافع جناحی خود است».او ادامه داد: «از طرفی باید بپذیریم که در شرایط فعلی همه در یک کشتی هستیم و هیچکس نباید کاری کند که به این کشتی صدمه‌ای وارد شود. همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلبی و اصولگرایی باید بپذیرند که موفقیت دولت، موفقیت همه است. حتی من این را زمانی که آقای روحانی در رأس کار بود هم می‌گفتم هرچند بماند که آقای روحانی به این سخن اعتقاد داشت یا نه اما به هر موضع من همین بود که درباره دولت آقای رئیسی هم می‌گویم».این فعال سیاسی بیان کرد: «اکنون مهم آن است که هر چه زودتر دولت کار خود را آغاز کند و همه باید بدانیم که بگومگوهای سیاسی حاصلی ندارد و نمی‌شود گفت انتقادهای نمایندگان به برخی از وزرای پیشنهادی از سر عناد است. اکنون هم انتقادهای برخی نمایندگان که نزدیک به جبهه پایداری هستند، به معنای عناد این گروه با دولت نیست و من تصور نمی‌کنم جبهه پایداری بخواهد چوب لای چرخ دولت بگذارد».

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳۳
اقای ظریف فرمودند که « آن قدر شوق فراغت از مسئولیت و‌دیدن دوست و همکاری قدیمی به عنوان جانشین مرا برای لحظاتی از خود بی خود کرد .» من به عنوان یک فرد عامی متوجه شدم که برای چی از خود بی خود شدی . شما چشم انداز وزارت عبداللهیان را با چشم بصیرت دیدی که چگونه تیره و تار است . هر کس جای شما بود همان کار را میکرد که شما کردید.
طبق معمول این 40 سال بعضی استانها اصلا نماینده ندارند مثل سیستان وبلوچستان
یک وزیر هم از آذربایجان نذاشتند!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
وزیربهداشت ودوسه نفردیگه اذریند.
آقای سیدجواد هاشمی لخت شدن در مراسم عزاداری سیدالشهدا «هم» اشکال دارد
وزیر اقتصاد: ارسال پیام و درج آگهی تبریک و تاج گل ممنوع!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای وزیر این اقدام شما کار خوبی است ولی اگر شما تمام هم و غم خودتان را در کنترل کارمندان وزارت دارایی بگذارید که جلوی ساخت و پاخت ها و رشوه خواری را بگیرید از همین الان عرض میکنم شما موفق می شوید در غیر اینصورت آش همان آش است و کاسه هم همان کاسه !
راستی ، از اون آقایی که تا آخرین لحظه فکر میکرد وزیر نفته چه خبر ؟ یعنی نمایندگان دلسوز تونستند تفهیمش کنند یا هنوز فکر میکنه وزیر نفته ؟
فقط مسولین برن و کلیپ واکسیناسیون افراد مسن در اندیمشک رو ببینن و شرم کنن
استان های تورک نشین شخص شایسته نداشتند وزیر بشود
پاسخ ها
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
هاشمی استاندار تهران تورک بود. مرحوم سیدزاده استاندارتهران تورک بود.مهرعلیزاده استانداراصفهان تورک بود.بالاترین مقام کشورتورکه.......بس کنید ر
کروبی اول باید خودش اصلاح کنه، چکارش به اصلاح طلبی، تو وهمسرت که با او دیدار کردی خداوند متعال هردوی شما را با کروبی محشور فرماید انشالله 7روز
آقا لطفاً این سهم و سهم بازی را کنار بگذارید مملکت ارث کسی نیست و دولت هم شرکت سهامی نیست معیار مدیریت در ممکلت باید شایستگی باشد نه قوم و قبیله و شهر و استان این حرف ها موجب پاشیده شدن قوام مملکت خواهد شد شما را به هر کس که اعتقاد دارید لطفاً این حرف ها را کنار بگذارید .
اقای رییسی مدیریت حساب شده ارز باید سرلوحه قرار گیرد ، نه سرکوب ارزی ، نه رها سازی ، متناسب با تورم هز سال اگه مدیریت بشه دیگه شوک ارزی نداریم حتی با تحریم . حالا اگه بخواهیم شوک داشته باشیم و بخواهد حداقل سه برابر شود دلار ۶۰ هزار تومانی اقتصادی برای ملت نمیگذارد و مجبورید مثل دولت کلید پول چاپ کنید
جناب ریسی بسیاری از کالا و خدمات با دلار بالای ۴۰ هزار تومان به دست مردم داخل میرسند مثلا پرایدی که تو خارج کسی ۴هزار دلار نمیخوره داخل کشور داره ۱۵۸ میلیون معدل دلار ۳۹هزار تومان به دست ملت میرسه ، پس در خیلی از قیمتها سو مدیریت و رها سازی باعث افزایش شده و دلار فقط بهانه است .
سابقا نظرات این بخش رو زود به زود منتشر میکردید. مدتیست با 24 ساعت تاخیر انتشار می بابد. چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
اعتراصها از سانسورچی شیفت شب که از سیمای میلی قرض گرفتند یا با سفارش آمده تابناک؛بالا رفته بود بهمین جهت سانسورچی قدیمی کهبیشتر. اهل تفکر بود به جدیدیه گفته تو کاری به کامنتها نداشته باش تا فردا که شیفت خودم است و بیایم
جناب آقای هاشمی بد ترین نوع توجیهی بود که شنیده بودم، یعنی اگر کسی کار غلطی کرد شما هم باید کار خودت رو با اون توجیه کنی؟
خب صادقانه بگو مجبور بودم به خاطر پولی میگرفتم لخت بشم
سیدجواد هاشمی: چطور لخت شدن برای سینه زدن در مجالس عزاداری امام حسین اشکالی ندارد اما لخت شدن در یک سریال اشکال دارد؟
در پاسخ باید گفت که خیلی از لخت شدن ها برای عزاداری هم مورد انتقاد قرار می گیرد، اما درهر صورت، به همان دلیل که رفتن بر روی مین برای حضور در استخر ممنوع ولی برای دفاع از مقدسات عملی پسندیده است.
صرفنظر ازانتقاداتی که به کارایی وتوان مدیریتی وزرای انتخابی وجود دارد درانتخاب وزرا وهر مقام دیگرصرفا جنبه های تخصصی وتوان مدیریتی بایددرنظر گرفته شود ونه سهم استانی . که طرح اینگونه مسائل باعث بوجودآمدن حس کاذب عدم احقاق حق دربین برخی مردم میشود که تبعات نامطلوبی خواهدداشت وبه فرصت طلبان وفتنه گران نیز بهانه میدهد.
تقسیمات کشوری درایران صرفا براساس مقتضیات اداری صورت میگیرد ودرخیلی استانها بنا برشرایط اداری برخی ادارات ازهمان تقسیمات استانی هم تبعیت نمیکنند. مثلا درهمین تهران برخی وزارتخانه ها وسازمانها 2 یا حتی 3 اداره کل دارند. بنابراین تقسیمات کشوری درایران به هیچ وجه تابعی ازمسائل قومی ومذهبی وبافت جمعیتی نیستند وگزینش مقامات براساس سهمیه استانی تابحال نبوده والانم نیست وطرح ...مجلس هم صورت میگیرد بسیارمضروحتی ضدامنیتی است.
هاشمی راست گفته... حداقل مذهبیون نمی تونند خرده بگیرند. به نظرم بقیه مردم بیشتر خواستند سربه سر آقای هاشمی بگذارند.
ولی واقعا لخت شدن عزادارها و پخش از تلویزیون یک انتقاد جدی است.
جوجه رو آخر پائیز میشمارن! هر چند سالی که نکوست از بهارش پیداست!
نا چند هفته دیگه عملکردها گویای واقعیتها خواهند بود!
فروش واکسن آلوده به ژاپن توسط کدام کشور بوده ؟
اولا اینا تهرانی نیستند تهران نشین هستن! مارو ‌با اینا قاطی نکنید!
دوما جناب میراث‌ فرهنگی حتی یک‌ کتاب تاریخ نخونده که نمیدونه رومی ها در زمان ساسانیان بودن نه چهارصد سال قبلش که میشه هخامنشی!!! اون نقش رستم مال دوره ی ساسانیان است حاجی!
خدا به ما رحم‌کند با این کابینه فشل!
تلویزیون لخت شدن مداح نشون میده؟! بلا به دور! جناب اشتباه نمیکنی!؟
تمام موجودی آقای رییسی و اصولگراها همین آقایان بودند و ضمناً مجلس هم در حد تشخیص اعضای کابینه نیست و به ناچار همه را تایید کردند.
جناب طریف مامیدانیم وخودشماهم میدانیدکه سی دی سی یعنی مرکزکنترل بیماری های امریکا اعلام کرده کسانی که واکسن زده اندبخصوص فایزرومدرنا میتوانندبدون زدن ماسک
باهم معاشرت کنندخوب چه کسی ازاین نوع واکسن زده باشد
بهترازشما ووزیرامورخارجه دولت جدید بخصوص که کسانیکه ایندوواکسن رازده باشند مجاز بمسافرت بهمه کشورهاهستند
ومسلماًمقامات دیپلماتیک مجبوربه سفرهای خارجی هستندلذا عذرخواهی اصلاًلازم نبودشماپروتوکل‌ های بهداشتی را ازتمام ما هموطنانتان بهتررعابت کردیدبرای ماهم دعاکنیدوازوزیرمحترم
جدیدامورخارجه بخواهید تلاش کنندارهمان چیزهائی که شما زده ایدنصیب ماهم شود که دعای خیرمان بدرفه راهتان باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
حرف بیخود نزن...بسیاری از فایزر زده ها در امریکا مجدد مبتلا شدند
اگر کل کابینه دولت انتصابی از خوزستان یا لرستان یا آذربایجان شرقی یا غربی یا از خراسان یا از بلوچستان یا از فارس و یزد و ... بود باز هم تغییری در حل مشکلات کشور یا حتی یک استان نداشت مگر الان نمایندگان انتصابی در مجلس برای مردم و استانشان کاری می کنند؟!!!!!!!
باشیطنت می خواهند بین مردم تفرقه بیاندازند که ببینید عمده کابینه تهران نشین هستند و اگر کاری برای بقیه کشور انجام نمی شود دلیلش این است!!! این روش خیلی وقت است نخ نما شده تابناک کمی روش هاتو تغییر بده مردم خیلی وقته فهمیدن مشکل از کجاست در ضمن مخبر که دزفولی است رضایی هم که لر خوزستان است پس باید انتظار داشته باشیم خوزستان گلستان شود !!!!!!!
خجالت بکشید اینقدر قوم گرایی نکنید.
ایران از همه اقوام عزیز تشکیل شده
آقای سید جواد هاشمی لخت شدن برای سینه زدن هم اشکال دارد کی گفته اشکال نداره؟
بهتربودوزیرمحترم بجای دستورمنع تبریک وفرستادن گل که باعث شادی وانبساط خاطرمردم میشوددستوراکیددرمورد منع اختلاس ورانت میدادندکه ضررش بمردم میرسد ودمارازروزگاردرمیآورد
یک کارت تبریک که اکنون هم به برکت اینترنت پیامکی شده ویایک شاخه گل که باآن دل کسب رابتوان شادکردودرضمن درآمداندکی هم برای تولیدکننده آن دارداقتصادمملکت راخراب نمیکند آن رانتها واختلاسها است که چنان کرده ومیکندکه نباید
ونشاید
خوش به حال ما کردستانی ها که هیچوقت توی کابینه حضور نداریم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار