بازدید 36944
دو هزار و سیصد و هشتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

قالیباف را زدند، مبادا به انتخابات ۱۴۰۰ بیاید! / وقتی ناطق نوری از هاشمی رفسنجانی گِله مند شد / فعال اصلاح‌طلب: جریان اصلاحات نیاز به یک پوست‌اندازی جدی دارد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:حمایت قاطع شورای وحدت از کاندیداتوری احتمالی رئیسی در 1400 / خضریان مدعی شد: دولت بدون مصوبه مجلس در حال اجرای توافق پاریس است / تازه‌ترین جزئیات از پرونده عنابستانی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷ 20 February 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

عذرخواهی مسئول نظام پزشکی بابت نامه نگاری در جهت واکسیناسیون هنرمندان

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور در واکنش به حواشی ایجاد شده بعد از نامه نگاری اش به رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت مبنی بر واکسیناسیون هنرمندان، اعلام کرد: نامه ام صرفاً برای لحاظ شدن زحمات هنرمندان در دوران کرونا در سند ملی بود و نه فراتر از دیگران. دکتر حسین کرمانپور در صفحه توییتر خود نوشت: "شکی نیست که اولویت واکسیناسیون با کادر درمان است و نامه ام صرفاً برای لحاظ شدن زحمات هنرمندان در دوران کرونا در سند ملی بود و نه فراتر از دیگران. ظاهراً هدف نامه، به درستی بیان نشده که متواضعانه عذر خواهم! امیدوارم با ورود و ساخت سریع تر واکسن برای همه مردم، خاطر همگی آرام شود" پیش از این حسین کرمان پور مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی در نامه ای به رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت خواستار اختصاص سهمیه لازم برای واکسیناسیون هنرمندان کشور و برنامه سازان هنری شده بود.

وزیر بهداشت: کانون شیوع کرونای انگلیسی مسافران عراقی بودند

وزیر بهداشت گفت: کانون شیوع کرونای انگلیسی مسافران عراقی بودند. سعید نمکی وزیر بهداشت درخصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در کشور گفت: متاسفانه شاهد شیوع شدید بیماری کرونا در استان خوزستان هستیم و کانون شیوع کرونای انگلیسی مسافران عراقی بودند به همین دلیل مرز‌های عراق بسته شده است. وی گفت: در استان خوزستان رعایت پروتکل‌ها به زیر ۱۰ درصد نزول پیدا کرده بود قبلا هم گفته‌ایم که رابطه مستقیمی بین ابتلا به کرونا و میزان شیوع بیماری وجود دارد.

معتمدآریا نقش خود در ارتباط با ماجرای واکسیناسیون هنرمندان را تکذیب کرد

در پی انتشار نامه‌ای برای اولویت دادن به هنرمندان در واکسیناسیون، فاطمه معتمدآریا تاکید کرد که همراهی و فعالیتی در ارتباط با این درخواست نداشته و اولویت را شروع واکسیناسیون گسترده برای مردم می‌داند. این بازیگر سینما و تئاتر در نامه‌ای کوتاه نوشته است: «اینجانب فاطمه معتمد آریا خبر مربوط به هرگونه فعالیت خود در ارتباط با درخواست اولویت واکسیناسیون هنرمندانه سینما را اکیدا تکذیب می‌کنم.با وجود از دست رفتن بسیاری از هنرمندان تکرار ناشدنی سینما به دلیل ابتلا به کرونا، اولویت را شروع واکسیناسیون گسترده و بدون اتلاف وقت همه مردم ایران می‌دانم.»

روحانی: اینکه می گفتند دولت به خاطر انتخابات واقعیت کرونا را به مردم نگفته، دروغ محض بود

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به گذشت یک سال از شیوع کرونا در کشور گفت: پارسال درست نزدیک این ماه متوجه شدیم که این ویروس وارد کشور شده است، شاید چند روز قبل ‌ویروس وارد شده بود اما آن روز تست تشخیصی به ما گفت که کرونا وارد کشور شده است. وی ادامه داد: از همان اولین روز که فهمیدیم این ویروس وارد کشور شده است در هیات دولت تصمیم گرفتیم به مردم اعلام شود که افرادی مبتلا شده اند. البته برخی تردید داشتند که ۳ روز دیگر انتخابات است و آیا این را بگوییم یا نگوییم و من گفتم تردیدی نداشته باشید چه انتخابات باشد چه نباشد و هر مراسمی باشد این مسئله چون با جان مردم سرکار دارد با ما شوخی ندارد و باید اعلام کنیم. رییس جمهوری افزود: خوشبختانه از همان روز چهارشنبه به مردم کشور اعلام شد این ویروس وارد کشور شده است و در این جهت ضد انقلاب خارج نشین‌ که شبهه می‌کنند دولت واقعیت را به خاطر انتخابات به مردم نگفته و دیر گفته است، این یک تهمت محض و دروغ ۱۰۰ درصد است و ما از همان لحظه اول به مردم اعلام کرده‌ایم.

وزارت ورزش و ماجرای مجوز بانوان ژیمناست

سایت فدراسیون ژیمناستیک نوشت: مجوز حضور بانوان ژیمناست ایران برای حضور در مسابقات بین‌المللی آکروباتیک ژیمناستیک صادر شد. با موافقت وزارت ورزش و جوانان، بانوان ژیمناست ایران می‌توانند با پوشش اسلامی در مسابقات بین‌المللی آکروباتیک ژیمناستیک شرکت کنند. آذر سال ۹۸ بود که پس از رایزنی‌های فراوان دکتر زهرا اینچه درگاهی با رئیس کمیته آکروژیم فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مجوز حضور بانوان کشورمان با حجاب اسلامی در مسابقات بین‌المللی آکروباتیک ژیمناستیک صادر شد. در ادامه و پس از برگزاری جلسات مختلف با مسئولان وزارت ورزش، این وزارتخانه موافقت خود را در این خصوص اعلام کرد تا در اتفاقی تاریخی بانوان ژیمناستیک ایران بتوانند با رعایت شئونات اسلامی در رویدادهای بین‌المللی شرکت کنند. دکتر مهین فرهای‌زاد، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای به دکتر اینچه‌درگاهی، مجوز حضور بانوان ژیمناست را در مسابقات بین‌المللی اکروباتیک ژیمناستیک اعلام کرد. نوع برنامه اجرایی بانوان ژیمناست باید پیش از اعزام به تایید وزارت ورزش و جوانان برسد.

فتوای رهبر معظم انقلاب درباره حجاب شخصیت‌های کارتونی

کانال فقه و احکام رهبر معظّم انقلاب اسلامی جدیدترین استفتائات از معظم‌له و جواب ایشان را دربارۀ ۲ موضوع منتشر کرده است.
پسؤال: اگر پولی برای اطعام عزاداران جمع شده باشد، اما به جهتی نتوان آن را در ایام عزاداری مصرف کرد، تکلیف این پول چیست؟
جواب: برای اطعام در عزاداری سال بعد استفاده کنند و یا با اجازه صاحبان وجوه، در موارد دیگر مصرف کنند.
سؤال: آیا رعایت حجاب برای شخصیت‌های فیلم‌های پویانمایی (نقاشی سه بعدی ساخته ذهن هنرمند) لازم است؟
جواب: در فرض سؤال اگرچه حفظ حجاب فی نفسه لازم نیست، اما به لحاظ تبعات ترک آن، رعایت حجاب در پویانمایی هم لازم است.

اتمام رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در حاشیه بازدید از دادسرای نظامی شهرستان شاهرود گفت: با اتمام رسیدگی به پرونده حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی، این پرونده هم اکنون در مرحله تدوین کیفرخواست است. وی افزود: مراحل محاکمه پس از طی فرآیند مقدماتی با حضور متهمان و اولیاء دم در دادگاه آغاز می‌شود.بر اساس گزارش سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی همچنین با یادآوری اجرای طرح بازگشت به سنگر در نیروهای مسلح گفت: از سال ۹۸ تا نیمه اول سال ۹۹ بیش از ۲۵ هزار سرباز ترک خدمت کرده به خدمت مقدس سربازی بازگشته اند. وی افزود: در این طرح با بازگشت سرباز به خدمت، پرونده قضایی رسیدگی نمی‌شود و پس از اتمام خدمت، مشمول معافیت از مجازات می‌شود.

آماج حملات عارف به صداوسیما

محمدرضا عارف گفت: متاسفانه هنوز تریبون های کل نظام در اختیار یک جریان خاص است در 40 سال گذشته نگاه کنید بنده چند دقیقه در صدا و سیما بودم رفتار صدا و سیما اظهر من الشمس است به طور مثال در شب یلدا فردی را که احتمال کاندیداتوریش وجود دارد را به صدا و سیما آوردند و حافظ خوانی کرد این بازی با این شرایط قابل دوام نیست.

انتقاد بذرپاش از انتشار برخی خبرها درباره‌ انتخابات ریاست جمهوری

رییس دیوان محاسبات کشور از انتشار برخی خبرها درباره‌ انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرد.به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «یک روز لیست کابینه منتشر می‌کنند!‏یک روز می‌گویند برای فلان فرد ستاد زده!‏یک روز اعلام می‌کنند گزینه‌اش برای ریاست جمهوری فلانی است!‏متاسفانه خبرسازی‌های روزانه و دروغ تمامی ندارد...»

رستم قاسمی: کاندیدا شوم، به نفع کسی کنار نمی‌روم

رستم قاسمی هنوز رسما اعلام کاندیداتوری نکرده اما حرف‌هایی می‌زند که او را در لیست کاندیداهای 1400 قرار می‌دهد. مثلا می‌گوید: « اگر اعلام کاندیداتوری کنم، دنبال کنار رفتن به نفع دیگری و وزارت نیستم.»معاون اقتصادی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری که پنجشنبه برگزار شد، گفت: «کسی از تحریم‌ها استقبال نمی‌کند، تحریم‌ها ظلم به مردم است و هزینه برای کشور دارد، ولی به هر حال وجود دارد. ‌در این شرایط ۳ مولفه وجود دارد؛ یکی رفع تحریم‌ها که کشور تصمیم گرفت برجام را امضا کند، دوم مقابله با تحریم‌ها و سوم بی‌اثر کردن تحریم‌ها که بخشی از آن اتفاق افتاده است.»به گفته او، اگر تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم، می‌توانیم به گونه دیگری در دیپلماسی جهانی حضور داشته باشیم.

مرعشی: انتخاب اول جبهه اصلاح طلبان ظریف است

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران می گوید:به نظر من انتخاب اول جبهه اصلاح‌طلبان آقای ظریف خواهد بود، اصلاح طلبان او را یک دیپلمات اصلاح طلب می دانند.

فعال اصلاح‌طلب: جریان اصلاحات نیاز به یک پوست‌اندازی جدی دارد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: کم توجهی به نقش جوانان می‌تواند یک نقص جدی باشد. به نظر می‌رسد حتماً باید یک پوست اندازی جدی صورت بگیرد و چهره‌‌هایی که سن و سالی از آنها گذشته در جایگاه هدایت جریان قرار بگیرند و زمینه را برای حضور نیروهای جوان‌تر فراهم کنند.داریوش قنبری در گفت‌و‌گو با ایلنا، در خصوص شکل‌گیری نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان اظهار کرد: به نظر من شکل‌گیری نهاد اجماع ساز بسیار مفید و مناسب است و ضرورت داشت که زودتر چنین اقدامی صورت بگیرد. با مشکلاتی که برای شورای عالی سیاستگذاری پیش آمد، ما انتظار داشتیم که زودتر نهاد جایگزین شکل بگیرد.این عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری افزود: خوشبختانه نهاد اجماع ساز شکل گرفته و ترکیب، ترکیب کاملی است؛ از احزاب اصلاح‌طلب تا شخصیت‌های مطرح جریان اصلاحات در این تشکل حضور دارند.وی بیان کرد: نقش آقای خاتمی، نقش محوری و بی‌بدیل در جریان اصلاح طلب است و هیچ شخصی نمی‌تواند این نقش را نادیده بگیرد. آقای خاتمی نه تنها در بین اصلاح طلبان بلکه در میان عامه مردم جایگاه ویژه‌ای دارد. در مجموع نقش محوری با آقای خاتمی است و انتظار اصلاح طلبان همواره این بوده است که از رهنمودهای ایشان برای توسعه کارهای حزبی و سیاسی استفاده شود.قنبری با بیان اینکه صحبت‌های خاتمی نقش راهبردی در تعیین گرایش‌ها و استراتژی‌های اصلاح طلبان داشته است، گفت: با توجه به جایگاه آقای خاتمی و نام نیک ایشان در میان مردم، این نقش همچنان خاص آقای خاتمی است که بتواند مجدداً به میدان ورود کند و نقش محوری خود را در راستای وحدت و انسجام اصلاح طلبان ایفا کند.

شکایت جدید نمایندگان مجلس از رئیس جمهور

تعداد 37 نفر از نمایندگان در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شکایتی را در مورد رئیس جمهور به خاطر به کار بردن عبارات توهین آمیز در باره منتقدان و همچنین عدم رعایت شئونات و ... در مجلس طرح کردند.در این شکایت به 53 مورد اهانت رئیس جمهور از مهر ماه سال 1392 تا فروردین ماه 1396 به منتقدان اشاره شده و از نظر شکایت کنندگان نقض اصل 121 قانون اساسی و عدم رعایت شئونات از سوی شخص رئیس جمهور تلقی می‌شود.مواردی همچون اقلیت کارشکن، دروغ پراکن، اقلیت افراطی، تفرقه افکن، بی عقل ، دلال تحریم، دروغگو فحاش، هتاک، دشمن انسانیت، منقلی و ساده لوح از مواردی است که حسن روحانی برای منتقدان خود به کار برده و در این طرح شکایت به آنها اشاره شده است.

گزینه ای که اصولگرایان آرزو دارند کاندیدای 1400 باشد

روز گذشته در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب حضور همزمان چهره‌هایی چون غلامعلی حدادعادل، مصطفی پورمحمدی ، صادق محصولی با اهمیت بود. سخنرانی های این سه نفر نشان می داد که با تمام اختلافات ریز و درشت میان اصولگرایان هر سه برای کاندیداتور رئیسی علاقه مند هستند.پورمحمدی در قامت دبیر عالی جامعه روحانیت، نقشی محوری در «شورای وحدت» اصولگرایان دارد، دومی که حدادعادل است، ریاست «شورای ائتلاف»، دیگر نهاد به ‌اصطلاح اجماع‌ساز اصولگرایان را برعهده دارد و سومی که محصولی باشد، در قامت دبیرکل «جبهه پایداری» از گروهی نمایندگی می‌کند که با هیچ‌یک از دو دسته قبلی سر سازگاری نداشته است.آنچه اما حتی از سخنان دیروز این سه پیداست، اختلافات اساسی اصولگرایان همچنان پابرجاست. ضمن آنکه نام سیدابراهیم رییسی همچنان به عنوان گزینه‌ای جدی روی میز پیشنهادهای کاندیداتوری اصولگرایان برای انتخابات 1400 قرار دارد. آنچه اما در کلام این سه مشترک بود، تکذیب کاندیداتوری خودشان بود و البته تاکید بر ردصلاحیت احمدی‌نژاد.مصطفی پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت دیروز در پاسخ به پرسشی مبنی بر حضور رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ بدون اشاره به نام رییسی، صرفا بر خرد جمعی تاکید کرد. آن‌هم در حالی که به تازگی سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرده رییسی دست‌کم فعلا قصد کاندیداتوری ندارد.

وقتی ناطق نوری از هاشمی رفسنجانی گِله مند شد

پنجمین انتخابات مجلس همراه شد با آغاز به کار حزب کارگزاران که پدر معنوی آن را هاشمی رفسنجانی می دانند.در خاطرات هاشمی از فعالیت این حزب در سال 74 و گِله مندی ناطق نوری از وضعیت تبلیغات کارگزاران در انتخابات آن دوره آمده است.در قسمتی از خاطرات دوم اسفند 74 هاشمی آمده است... آقای ناطق نوری [رییس مجلس] آمد. نگران وضع انتخابات است. از تبلیغات سنگین کارگزاران و از اینکه آنها از نام من زیادی استفاده می‌کنند و اینکه فائزه هم با آنها است، انتقاد داشت. گفتم این وضع را خودتان و با نظر رهبری پیش آوردید که به پیشنهاد من توجه نشد. به ایشان گفتم که بنا دارند، اسم شما را در لیست بگذارند. سپس آقایان کرباسچی ، اخوی محمد، مرعشی و نوربخش آمدند. مسأله گنجاندن نام آقای ناطق در لیست، دچار مشکل‏شان کرده و با توضیحات و توجیهات من، وضعیت مساعد شد.

قالیباف را زدند، مبادا به انتخابات ۱۴۰۰ بیاید

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به حواشی سفر اخیر قالیباف به روسیه نیز گفت: در سفر روسیه قالیباف کاملا له شد و برخی نیز او را مغرضانه کوبیدند و حتی برخی از اصولگرایان قالیباف را بیرحمانه زدند تا دیگر نتواند برای انتخابات عرض اندام کند. وقتی آقای شریعتمداری در صدا و سیما علیه قالیباف صحبت می‌کند یعنی همه کمر به قتل (سیاسی) او بسته‌اند، مبادا اگر رئیسی آمد قالیباف هم بیاید. نهاد‌هایی هستند که پشت آقای رئیسی هستند و کسی هم جرات ندارد علیه او چیزی بگوید. برخی از سیاسیون حاضر به انتقاد از رئیسی نیستند چرا که از پرونده‌سازی بیم دارند.

کنایه باهنر به نسل اول انقلاب: نباید به پست‌ها آنقدر بچسبیم که ملک‌الموت ما را از صندلی‌ها جدا کند

دبیرکل جامعه مهندسین با اشاره به چرخش نخبگان و دولت جوان گفت: دولت باید جوان، پویا، خو‌ش‌فکر و ریسک‌پذیر باشد و ما وقتی دولت جوان را معنا می‌کنیم منظورمان این نیست که یک رئیس‌جمهور ۳۰ساله دولت را تحویل بگیرد بلکه این ویژگی‌ها را داشته باشد. نباید نسل اول انقلاب به این پست‌ها آنقدر بچسبد که ملک‌الموت ما را از صندلی‌هایمان جدا کند.

ادعای عجیب‌ احمدی‌نژاد درباره فیلترینگ در کشور

رئیس دولت‌های نهم و دهم درباره فیلترینگ مدعی شد: همان کسانی‌که فیلتر می‌کنند، همان ها هم در ایران فیلترشکن می‌فروشند.محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم در پاسخ به سوال تی‌آرتی که برخی استفاده شما از توئیتر را عجیب می دانند زیرا در دوره ریاست جمهوری شما مقامات ایرانی، فیس بوک و توئیت را در سال 2009 ممنوع کردند، آیا هنوز هم توئیتر در ایران، ممنوع است؟ گفت: «همان کسانیکه فیلتر می کنند، همان ها هم در ایران فیلترشکن می‌فروشند و امروز در دنیای ارتباطات فیلتر معنا ندارد. فیلتر کردن و ایجاد محدودیت، یک امر شکست خورده است.»

ماجرای اعتراض یک خلبان به عبور از نزدیکی منطقه نظامی

در پی اعتراض خلبان یکی از شرکت‌های‌ هواپیمایی نسبت به هدایتش توسط برج مراقبت به سمت یک منطقه نظامی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در بررسی این مسئله و مکالمات خلبان با برج مراقبت مشخص شده که فاصله استاندارد هواپیمای مسافری شرکت آسمان با منطقه نظامی رعایت شده و انتشار گزارش‌های ایمنی قبل از بررسی حرفه‌ای نیست.در برخی رسانه‌ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه، خلبان شرکت هواپیمایی آسمان که از مبداء نجف در عراق به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران در حال پرواز بوده، با نزدیک شدن به یک منطقه نظامی در نزدیکی مقصد، دود و انفجاری را مشاهده کرده و به برج مراقبت فرودگاه مهرآباد اطلاع می‌دهد.در مکاتبه صورت گرفته، کاپیتان پرواز این مساله را پس از فرود به مدیر عملیاتی اطلاع داده و آن را با حادثه پیش آمده برای هواپیمای مسافربری اوکراین مقایسه کرده است چرا که به اذعان او هنگام کاهش ارتفاع «یک انفجار روی زمین همراه با دود بسیار زیاد» را مشاهده کرده است.

تازه‌ترین جزئیات از پرونده عنابستانی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به آخرین وضعیت موضوع نماینده سبزوار با مامور پلیس، اعلام کرد از آنجا که برخی افراد مرتبط با پرونده در جلسه هیات نظارت جهت بررسی بهتر موضوع حاضر نشده اند هیات نظارت پس از بررسی دستگاه قضایی اتخاذ تصمیم می نماید.محمد سرگزی، عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره آخرین تغییر و تحولات پرونده سیلی علی اصغر عنابستانی به صورت مامور راهنمایی به «انتخاب» گفت: در هیات نظارت جلساتی پیرامون بررسی موضوع برگزار کردیم و در این جلسه از آقای عنابستانی نماینده سبزوار دعوت کردیم تا صحبت‌های خودشان را درباره این حادثه مطرح کنند. علاوه بر این نیز طی نامه‌ای از مسئولان نیروی انتظامی درخواست کردیم تا هماهنگی‌ها و اقدامات لازم را برای حضور آن مامور و سایر شاهدان حادثه را در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان فراهم کنند. همچنین از مسئولان نیروی انتظامی درخواست شد در صورت دسترسی به فیلم کامل موضوع، آن را در اختیار هیات قرار دهند. ولی تاکنون شاهدان و ماموران حاضر در صحنه و مسولان دعوت شده، در جلسه هیات حاضر نشدند.این عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که مسیر بررسی پرونده در حال حاضر چگونه طی می‌شود، تصریح کرد: با توجه به نبود مستندات کافی و عدم حضور افراد دعوت شده و نیز تشکیل پرونده و بررسی آن از سوی دستگاه قضایی، هیات نظارت بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، پس از تصمیم دستگاه قضایی اظهار نظر خواهد کرد.این عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به فیلم منتشر شده بین نماینده سبزوار و مامور راهنمایی و رانندگی در فضای مجازی، گفت: این فیلم کامل نبود لذا ما از نیروی انتظامی درخواست کردیم تا در صورت دسترسی به فیلم کامل ماجرا، آن را نیز به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال نماید. البته ما همین درخواست را هم به شهرداری تهران طی مکاتباتی اعلام کردیم تا چنانچه آنان فیلمی از این اتفاق در اختیار دارند، به هیات ارائه کنند.وی در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری فیلمی در اختیار هیات نظارت بر رفتار نمایندگان قرار است، گفت: طی چند روز اخیر شهرداری تهران فیلمی از اتفاق به هیات ارسال کرده است ولی از آنجایی که طی دو روز گذشته، هیات نظارت جلسه‌ای نداشته است، فعلا فیلم بررسی نشده است.

انتقاد ذوالنوری از ظریف و روحانی بخاطر لغو نشدن تحریم‌ها

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از ظریف و روحانی بخاطر لغو نشدن تحریم‌ها، گفت: وعده‌های ظریف و روحانی برای بازگشت به برجام پشتوانه قانونی ندارد و خلاف قانون است.حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهار داشت: پروتکل الحاقی را ما براساس برجام، داوطلبانه اجرا کردیم. وی افزود: پروتکل الحاقی به دو شکل اجرا می‌شود، یکی اینکه دولت‌ها در مجالس خود آن را تصویب می‌کنند و برای اجرای آن الزام برای خود ایجاد می‌کنند. دوم اینکه دولتی بدون اینکه پروتکل را رسما به گردن خود بیندازد و بپذیرد و الزام و اجبار برای خود ایجاد کند، داوطلبانه می‌پذیرد که پروتکل را اجرا کند. ذوالنوری در ادامه عنوان کرد: ما طبق برجام گفتیم پروتکل را داوطلبانه اجرا می‌کنیم، اما اجرای پروتکل هم عین هر یک از تعهدات ما یا تعهدات کشورهای ما از آن پنج کشور است یعنی 4+ 1.وی در همین راستا بیان کرد:‌ زمانی که آمریکا از 5+1 به کلی بیرون رفته و هیچ یک از تعهدات خود را انجام نداده، اروپا متعهد شد 11 تعهد را با خروج آمریکا از برجام در اردیبهشت 97 انجام دهد و خلع وجود آمریکا در برجام را جبران کنند که به هیچ‌کدام از آنها عمل نکردند. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: تنها طرفی که به تعهدات خود عمل کرده جمهوری اسلامی بوده است، بنابراین وقتی طرف مقابل هیچ‌گونه اقدامی نکرده، دلیلی ندارد که ما به اجرای تعهداتمان ادامه دهیم.

خضریان مدعی شد: دولت بدون مصوبه مجلس در حال اجرای توافق پاریس است

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: شبهاتی وجود دارد که برخی در دولت بدون طی شدن مراحل قانونی در حال اجرای توافق پاریس هستند.علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اصل نود با مسئولان محیط زیست جهت رسیدگی به شکایت واصل شده درباره اجرای غیرقانونی سند INDC مرتبط با توافق پاریس، گفت: تعهدات مد نظر ایران در این توافقنامه از آبان ۹۴ بدون الحاق رسمی جمهوری اسلامی، تحت عنوان برنامه مشارکت ملی در زمینه کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای، با تصویب هیئت وزیران و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور اجرا شده که نسخه انگلیسی این مصوبه به عنوان تعهدات مد نظر ایران در توافق پاریس در دبیرخانه کنوانسیون تغییرات اقلیمی سازمان ملل به ثبت رسیده است.نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مستندات مربوط به این شکایت در این جلسه ارائه شد و معاونان سازمان حفاظت محیط زیست نیز پاسخ‌های خود را ارائه کردند که با توجه به چندوجهی بودن این شکایت، لازم است پاسخ وزارت نیرو، نفت و سایر دستگاه‌ها به همراه مرکز پژوهش‌های مجلس نیز دریافت شود.وی افزود: باید بررسی شود که آیا مصوبه دولت مرتبط با توافق پاریس بوده یا بر اساس کنوانسیون تغییرات اقلیمی است که در اواسط دهه هفتاد از سوی مجلس به تصویب رسیده و به آن پیوسته ایم.خضریان همچنین به سندی که در این جلسه ارائه شد اشاره و بیان کرد: این سند حاکی از این بود که نسخه انگلیسی برنامه مشارکت ملی در خصوص کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای که به تصویب هیئت وزیران رسیده، در سایت سازمان ملل به عنوان پیش زمینه‌ای برای توافقنامه پاریس به ثبت رسیده است، در حالی که ما به این توافقنامه نپیوسته ایم؛ لذا شبهاتی وجود دارد که برخی در دولت بدون مصوبه مجلس و طی مراحل قانونی در حال اجرای این توافقنامه هستند.

تمرکز بورل بر روی چگونگی بازگشت آمریکا به مذاکرات برجامی

سخنگوی اتحادیه اروپا بازگشت آمریکا به برجام را یکی از «اولویت‌های» اتحادیه اروپا عنوان کرد و گفت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مقام «میانجیگر برجام» بر روی چگونگی بازگشت آمریکا به مذاکرات برجامی تمرکز کرده است.یورونیوز به دنبال طرح شرط «لغو تحریم‌ها» از سوی مقام‌های ایران در گفتگو با سخنگوی اتحادیه اروپا از «پیتر استانو» سخنگوی اتحادیه اروپا، در مورد آمادگی این اتحادیه برای برداشتن قدم های اولیه برای لغو تحریم ها علیه تهران پرسید.وی در پاسخ گفت: «اروپا پیشاپیش قدم‌هایش را برداشته است و تحریم‌ها را در مقابل پایبندی ایران به تعهدات برجامی اش لغو کرده است. بنابراین هیچ تحریم اروپایی که همچنان علیه ایران پابرجا باشد، وجود ندارد. با وضع هر گونه تحریم جدیدی علیه ایران، اتحادیه اروپا تعهداتش را نسبت به توافق هسته ای نقض می کند و به همین خاطر هیچ تحریمی وجود ندارد.سخنگوی اتحادیه اروپا افزود که درخواست ایران لغو تحریم هایی است که در دوره زمامداری دونالد ترامپ و پس از خروج آمریکا از برجام به صورت یکجانبه از سوی واشنگتن وضع شد.استانو گفت: بی تردید شما درباره قدم ها و تحریم های ایالات متحده (در ساعات اخیر) دیده و شنیده اید. اینکه ایالات متحده مکانیسم ماشه را برداشته و محدودیت تردد دیپلمات های ایرانی را لغو کرده است. شما پیام‌های دولت آمریکا به سازمان ملل را می‌بینید.استانو بازگشت آمریکا به برجام را یکی از «اولویت‌های» اتحادیه اروپا عنوان کرد.

حمایت قاطع شورای وحدت از کاندیداتوری احتمالی رئیسی در 1400

سخنگوی شورای وحدت با توضیح درباره برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر احتمال حمایت این شورا از کاندیداتوری علی لاریجانی گفت:‌ شورای وحدت ورود مصداقی به بحث نامزدها را هنوز آغاز نکرده‌ است و تنها بحث کلی که مطرح شده در مورد جناب آقای رئیسی بوده و نظر ما هم در این رابطه خیلی صریح اعلام شده که با ورود آقای رئیسی به صحنه انتخابات،‌ شورای وحدت قویاً از ایشان حمایت خواهد کرد.منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان درباره اظهارات اخیر حدادعادل مبنی بر احتمال توافق شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در روزهای آینده گفت: خوشبختانه اراده سیاسی برای همگرایی و تجمیع ظرفیت‌ها وجود دارد و گفت‌وگوهای کلی نیز در این راستا انجام شده و دو سه محور برای تصمیم‌گیری باقی مانده است.وی تاکید کرد: امروز نیازمند اراده عملی برای برداشتن گام‌های نهایی و در کنار هم قرار گرفتن حوزه سیاست‌گذاری و اجرایی دو مجموعه هستیم. متکی در پاسخ به این سوال که آیا در ارتباط با بحث توافق برای بستن لیست انتخاباتی، محورهای خاصی در نظر گرفته شده است؟ گفت: طبیعی است که یکی از بحث‌ها در مجموعه‌ها و قرارگاه‌های انتخاباتی بحث نامزدها است که این مسئله پروسه خاص خودش را دارد و معمولا کمیته‌هایی در این رابطه تشکیل می‌شود و این کمیته‌ها بررسی‌های خود را به مجموعه انتخاباتی منتقل کرده و نهایتاً تصمیم‌گیری صورت می‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶۸
خخخخ نصف مشکلات مملکت همین بود که خوشبختانه حل شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
قالیباف رو که قبلا نزده بودن چند مرتبه شرکت کرد رای نیاورد این فرد نیاز به زدن ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
اوباما وقتی تحریم نفتی ایران را طی یک دستور لغو نمود حرفش سند بود و تا پایان دولتش به ان متعهد ماند بایدن هم معاون همان فرد است به او اعتماد کنید و مته به خشخاش نگذارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
ذوالنوری سر این که تحریم چیز خوبی است یا نه هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
ای شیطون:))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
تنور انتخابات هیچگاه گرم نخواهد شد

رای بی رای
مرزهای عراق را بستن لازم است ولی کافی نیست. ورود و خروج به شهرهای آلوده جنوب را تحت کنترل در آورید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
تراخدا نذارید خوزستانیا بیان شیرازچه برای درمان چه تفریح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
آنقدر ارزش پول ملی را پایین آوردید که راه پای هر کسی را به این کشور باز کنید.همینطوری هجوم میارن به داخل کشور برای خرید مایحتاجشون از همه رقم و هر مقدار ....آخرش هم گرفتاریها و شرشون برای ما باقی میمونه..
شما را به خدا این همه سرمایه و وقت مملکت را به خاطر چیز بی اهمیتی مانند انتخاب رئیس جمهور (به گفته خود رئیس جمهور، آبدار چی) هدر ندهید. یکی ار همین افرادی که از یک پست کنار گذاشه می شوند و بلافاصله در پست بالاتری منصوب می شوند را به عنوان آبدار چی جدید معرفی کند.
عذرخواهی مسئول نظام پزشکی بابت نامه نگاری در جهت واکسیناسیون هنرمندان
گویا از بستگان این آقا در قشر هنرمندان قرار دارند که خواسته تو اولویت قرار بگیرند و به نوعی پارتی بازی کنه . آیا خون هنرمند از دیگر اقشار جامعه رنگین تر است ؟
لعنت به مسئول بی کفایت نالایق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
شاید هم ادعای بی موردی بوده برای اینکه افراد مشهور منفور بشن
به هر حال اینها میتونن تو انتخابات تاثیر گذار باشن ولی به نفع بعضی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
ایشون پیش بینی کردهاند اگر در اینده بخواهند نامزد پستی شوند به پشتیبانی هنر مندان نیاز دارند ما مردم بی اراده هم که کافیست یکی مثل حسینی یا رامبد از کسی دفاع کنه و بزوار بهش رای بدیم
مگر مجلسیان چند درصدی نبودند که برای رئیسی امضا جمع می کردند پس چرا میگویی قالیباف را زدند و گله میکنی
روحانی: اینکه می گفتند دولت به خاطر انتخابات واقعیت کرونا را به مردم نگفته، دروغ محض بود
همین جمله بیان میکنه که واقعیت امر همینه ، و این جمله ی شیخ حسن ، نادرسته محضه
رای بی رای .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
رای بی رای هر کی هم رای بده خودم افقی میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
خدایی سر حرفتون بمونین، ما به رئیس‌جمهور اقلیت راضی تریم
آقای ذوالنوری تا امثال شما تو این کشور باشند تحریم ها کم نخواهد شد بلکه روز به روز بیشتر خواهد شد. البته برای شما خوبه
رئیس دولت‌های نهم و دهم درباره فیلترینگ مدعی شد: همان کسانی‌که فیلتر می‌کنند، همان ها هم در ایران فیلترشکن می‌فروشند
این عین خورشید واضح و آشکاره ، همه ی مردم هم میدونند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
مثل روسیه که به کشور موشک بالستیک می فروشد
و به کشور های منطقه موشک پدافند ضد موشک !!!؟
و البته به قیمتهای گزاف و چند برابر
قالیباف در ردای رییس مجلسی چه کار کرد که بخواهد رییس جمهور شود.
یک چهره مردمی غیر روحانی و غیر نظامی لازم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
آقای قالیباف پشتکاردارنداینقدرکاندیدمیشوندکه‌
دیگرکاندیدی وجودنداشته باشد وایشان انتخاب شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
همین که جلوی بودجه تورم زا و همین طور مالیات خانه خالی که سوداگران به دلیل بالا می بردن تصویب شد کشور را خیلی جلو انداخت این مجلس در ضمن رییس مجلس یعنی سخنگو نه همه کاره مجلس؟!
ناشناس
| Romania |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
چهره مردمی را خوب اومدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
غرضی
آقای خضریان احتمالا شما موقع اجرای توافق پاریس آنی تایم بودین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
شاید هم تَکرار میکرد
بومیان آمازون هم واکسینه شدند ولی ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
انهامسئولان پزشکی شبیه آقای کرمانیان ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
کی گفته؟ چرا یه نگاه به آمار جهانی واکسیناسیون نمیندازید بعد نظر بدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
عجب! پس چرا هر روز آمار فوتی های اروپا و آمریکا بالاتر می ره؟ آها شاید عوارض واکسن فایزر آمریکاییه !ا
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
اگر بومیان هم واکسینه شدند پس چرا آمار کشته هاشون 15 برابر ایرانه؟
هیچ اراده ای برای مذاکره و دوستی و صلح از طرف ما نیست ...و راه برای سو استفاده کننده های کشورهای عربی و دیگران مهیاتر میشه و فقط ملت ایران تاوان میدهند
جبهه اصلاحات واقعا داره در حق قالیباف نامردی میکنه ، بخصوص کارگزاران یه حزب کامل باد هست ، مجلس مطمئن باشید به راحتی اجازه باج دادن به آمریکا رو نمیده ؟ سردار از تهمت ها نترس تو دل ما جا داری.
جبهه اصلاحات واقعا داره در حق قالیباف نامردی میکنه ، بخصوص کارگزاران یه حزب کامل باد هست ، مجلس مطمئن باشید به راحتی اجازه باج دادن به آمریکا رو نمیده و این باعث کینه دشمنان است ؟ سردار از تهمت ها نترس تو دل ما جا داری.
علیه روحانی شکایت کردید؟ کار خوبی کردید ولی
ما هم میتوانیم از شما مجلسی ها و حتا روحانی شکایت کنیم؟
بارها مارا معاند ، غرب زده ، جدایی طلب ، دشمن ، نادان ، جاهل و ... خطاب کردید. اگر جایی میشود شکایت کرد اعلام کنید که دلم پر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
مگه غرب زده تیستید
ناشناس
| Slovakia |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
آلبانی نشین رو یادت رفت. این یکی رو خوانندگان ارزشی تابناک زیاد به ما ها میگن. آخه نظرمون با اونا متفاوته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
مدینه گفتی و کردی کبابم
علیه روحانی شکایت کردید؟ کار خوبی کردید ولی
ما هم میتوانیم از شما مجلسی ها و حتا روحانی شکایت کنیم؟
بارها مارا معاند ، غرب زده ، جدایی طلب ، دشمن ، نادان ، جاهل و ... خطاب کردید. اگر جایی میشود شکایت کرد اعلام کنید که دلم پر است
آقای ظریف لطفا مثل برجام که آبروریزی به تمام معنا بود این دفاع اسیر شانتاژ دشمن نشی ؟؟ هم چرخ سانتریفوژ ها پنچر شد هم چرخ اقتصاد ؟؟ یادت نرفته که ۲ سال از برجام در دوره عمو اوباما بود و هیچ تحریمی لغو نشد ؟؟! ؟؟ این جماعت حیله گر دنبال باج خواهی هستند اول راستی آزمایی بعد تعلیق غنی سازی ، مذاکره برای مذاکره اب در هاون کوبیدن است
باهنر خودشان ۷۰ سال سن دارند
فرض کنیم اصلا سیلی درکار نبوده (که همه میدانیم بود)
اصرار عبور نماینده از خط ویژه قانون شکنی نیست؟؟
اگر جای ماموران بودم علی رقم همه ی مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید ماجرا را تا آخر پیگیری میکردم تا یک بار برای همیشه سیلی زدن به صورت مامور قانون تمام شود
آمریکا اعتیاد به تحریم داره همچنان که۵۰ ساله کوبا رو تحریم کرده و اوباما هم حاضر به رفع تحریم های کوبا نشد ، شک کنید ۳ اسفند هم میگذرد و هیچ تحریمی لغو نمیشه ؟ پس فاتحه صنعت هسته ای که سالها کشور داره براش زحمت می کشه و هزینه میده رو نخوانید تحریم ها دیگه اثری نداره ؟؟ خود آمریکا هم متوجه این موضوع شده که به التماس افتاده ؟؟
همین که رهبری درخواست غرامت از آمریکا نکردن بیشترین لطف در حق آمریکا بود ، آنها باید قدر این فرصت را بدانند ، بدون شک بعد از ۵ اسفند شرایط به کل تغییر خواهد کرد و آمریکا باید غرامت هم پرداخت کند .
ماهاتیر محمد،چیان کای چک،دنگ شیائو پینگ در یک کفه و در طرف مقابل قالی باف،ذونوری،لاریجانی،رستم قاسمی،عجب تشابهی
پاسخ ها
دهاتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
رضا جان دلبندم به این میگویند قیاس مع الفارغ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
از نطر وزنی رستم خان یک تنه حریف همشون میشه
رای بی رای
پرونده عنابستانی را قبلا حدادجان اقای دلیگان ودیگر نمایندگان مجلس تبرئه شده بود وحماتش هم کردند وسرباز را متهم ساختند واقایان مارابه عدالت واسلامیت شماها خیری نیست سیلی برصورتمان نزنید
حداقل سیب زمینی و پیاز و گوجه و خیار کشور رو به عراق نبرید ، تا ملت بتونند این آخر سالی یه سیب زمینی و پیاز بخرن ؟؟
آمریکا ماشه خالی رو درآورد؟؟ چه قدم بزرگی برداشتند ؟ ظریف یه لبخند بزن ؟؟!!ا
بعنوان یک پزشک برایم خجالت آوربودکه مسئول روابط عمومی سازمان چنین تقاضائی میکند وازاولویتهای
درمانی کلاً بی اطلاع است درکشورهای پیشرفته دنیاواکسیناسیون درابتدابرای گروه پزشکی وپرستاری وبعدافرادمسن بالاتراز۷۵ سال وسپس ۶۵ سال درنظرگرفته واجرامیشود مگربیماران خاص که استثنا هستند ولی هنرمندان عزیز هنرشان استثنا ومحترم است درهیچ گشوری هنرمندان جزوگروه های بیمار خاص نیستند بهتراست قبل ازاین اظهارنظرهای کاملاًغیرعلمی به مراجع علمی کشورهای پیشرفته ترمراجعه کنندحرفهای ایشان بنوعی شبیه صحبتهای افرادی خاص در درمان کروناباداروهای عجیب وغریب است تصور اینست که ایشان برای حفظ حرمت جامعه پزشکی وسازمان نظام پزشکی ازمقام خوداستعفاکنندوبرای خودشان کسب ابرو واجازه ندهیم دیدوبینش مردم بااین قبیل اظهارات
بی اساس نسبت به جامعه پزشکی تغیرکند‌
جامعه با مسائل چالشی روبروست ولی مدل رویارویی در تصمیم گیرندگان مشاهده نمیشه. انتخابات مهمتره حتماحتما!!!!!
کسانی که فکر میکنند با تغییر ریاست جمهوری دردی از این کشور دوا میشود ویا مشکلات آن کم میشود قطعا انسانهای ساده اندیشی هستند . اقتصاد ایران با هر ریاست جمهوری همچنان در چهار چوب تورم " سیاستهای خصوصی سازی و سیاستهای برنامه توسعه " ادامه خواهد یافت باید مسئولین برنامه نویس سیاستهای توسعه و خصوصی سازی نگرششان را تغییر دهند
/ خصوصی سازی در ایران یعنی تقسیم درآمدهای کشور بین پسر خاله وداماد وعمو ووو/ برنامه های توسعه هم یعنی عدم ثبات در اقتصاد کشور
درود بر سردار سعید محمد
چراخوزستان رو قرنطینه۲هفته ای نمیکنین مسولین.باید هموطنان بیشتری بمیرن.یه کودک ۱ساله و یه کودک ۹ساله از کرونای انگلیسی فوت شدن.اینها گناهشون چیه؟
مسولین اگرتصمیم بر قرنطینه کامل استان و حکومت نظامی نکنند در فوت این عزیزان جوابگو هستند
آقا تو رو خدا به وضعیت ما کارگران و کارمندان شرکت کشت و صنعت نیشکر میان آب رسیدگی کنید در خوزستان ، با ما قرار دادی بسته شده که با حیوون هم بسته نشده . نه مرخصی داریم نه مزایا . روزی که نیایم سرکار غیبت میخوریم ، ما آدم هستیم نمی تونیم تمال سال بیایم سرکار، برای ما که کارمند ثابت یا کارگر ثابت شرکت هستیم چرا قراداد روزمزد بسته شده ؟؟ این چه ظلمیه که به ما می کنند . هر روز خدا سر کاریم ولی قرارداد هایی که مالک خصوصی شرکت با ما بسته روی هر نامرد بی رحمی رو سفید میکنه ، از وقتی شرکت خصوصی شده به اسم شرکت سعد آباد در تهران ، هر جور ظلمی که خاستند باهامون کردن ، آقا تو رو هر کی می پرسید رسیدگی کنید بخدا ما گناه داریم این چه قرار داد حیوانی است که با ما بسته شده
حجم زیاد تبلیغات در سایت، سرمان را درد می‌آورد.... لطفا بخشی از تبلیغات را بردارید
به جون همتون قسم که رای بی رای
گول جنگ های زرگری دم انتخاباتتان را نخواهیم خورد

رای بی رای
قالیباف نیاز به زدن ندارد... عمکلرد ایشان و محکومیت معاونش در زمان شهرداری برای قضاوت کافی است
به ظریف بگویید دیپلمات برجام طلب نه اصلاح طلب.
قالیباف خودش و اطرافیانش، زدنش. حالا چه وقت سفر بود؟
مجلسی که با صدور حکم اعدام برای رئیس جمهور و توهین به او و وزیر خارجه

جزء برنامه و سرلوحه کارشان است

طبیعی است برای فرافکنی از موضو اقای عنابستانی دست به هر وسیله ای بزند

حتی طلبکار شدن بخاطر مواردی که اثبات حقیقت ان نیاز به تحقیق و بحث دارد

مجلس انقلابی
به کجا چنین شتابان
خدا را شکر انتخابات هست که استاد عارف صحبت کنند. در مجلس که روزه سکوت بودند.
این بار آقای رئیسی میخواهد8سال ازعمرمان را وقف ایده پردازی کند خدایا چه ارزان میرود از دست این عمر گرانمایه خیال پردازان بی برنامه دیکته گرا چه خواهد کرد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان