بازدید 23874
دو هزار و دویست و هفتاد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

جامعه مدرسین، بنایی برای دخالت در انتخابات ۱۴۰۰ ندارد / راکعی: زنان خود را مهیای کاندیداتوری کنند / غرضی: چپ نمی‌تواند دولت نگه دارد و راست نمی‌تواند ملت نگه دارد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: توضیحات عمران‌خان در مورد میانجی‌گری میان ایران و عربستان / ایراد دوباره شورای نگهبان به طرح مالیات خانه‌های خالی / حجاریان سرمقاله فردای پیروزی بایدن در روزنامه کیهان را نوشت و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ 31 October 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پر شدن ظرفیت سالن تطهیر بهشت زهرا شایعه است
 
سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا به اخباری مبنی بر پر شدن سالن تطهیر این سازمان واکنش نشان داد و گفت: اخبار منتشره در فضای مجازی به هیچ وجه صحت ندارد، اما دقت داشته باشید که سازمان بهشت زهرا (س) هشت ماه و اندی است که در بحران قرار دارد و ۲۵۰ روز است که همکاران ما از اوایل صبح و حتی خارج از ساعات اداری کار می‌کنند و مشکلی در این زمینه نداریم. وی با بیان اینکه از شهروندان می‌خواهیم به جای توجه به شایعات، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: مدیریت شهری همه تمهیدات را به کار گرفته، کاش مردم داغدار بتوانند پروتکل‌ها را رعایت کنند.

پزشکیان: کسانی که قدرت دارند، نمی‌گذارند لوایح پولشویی تصویب شود
 
پزشکیان در پاسخ به اینکه با وجود تصویب مجلس دهم و اراده دولت چرا دو لایحه پالرمو و CFT به نتیجه نهایی نرسید، گفت: به نظر می‌رسد برخی که اطلاعات دارند و آن اطلاعات را ما نداریم یا نظرات و تفکرات خاصی دارند با این مساله مخالفند و چون قدرت اصلی دست آن‌هاست، طبیعتاً این لوایح تصویب نمی‌شود. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: همین که نرخ دلار مرتب افزایش پیدا می‌کند و وضعیت معاملات ایران به این روز افتاده است، ریشه در عدم‌تصویب این لوایح دارد. گرفتاری در این راستا از گذشته تا امروز بوده و هست و معنی ندارد بگوییم در آینده بیشتر می‌شود. بایست این لوایح تا پیش از این تصویب می‌شد که شاهد این همه گرفتاری‌ها نمی‌بودیم. پزشکیان در پایان خاطرنشان کرد: در مجلس دهم و با اراده‌ای که وجود داشت، دو لایحه پالرمو و CFT تصویب شد، ولی نگاه صدا و سیما و برخی افراد قدرتمند و تصمیم‌گیر که FATF را قبول نداشتند باعث شد جلوی کار گرفته شود. اکنون تفکری که نگذاشت آن دو لایحه تصویب شود، در بسیاری از نمایندگان کنونی مجلس وجود دارد و بعید می‌دانم ضرورت تصویب این لوایح در مجلس یازدهم حس شود.
 
غرضی: چپ نمی‌تواند دولت نگه دارد و راست نمی‌تواند ملت نگه دارد
 
محمد غرضی: مردم همیشه در انتخابات ریاست‌جمهوری به وظیفه ملی خود عمل کرده اند، زیرا مردم می‌دانند که اگر شرکت نکنند، زبان و تیغ دشمن تیزتر می‌شود. به همین دلیل همیشه و در هر انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد حضور گسترده مردم بوده‌ایم. حالا اینکه در پی انتخابات گروه‌هایی بر دولت مسلط شده‌اند که حقوق عامه را رعایت نکردند و پیگیر حل مشکلات مردم نبوده‌اند بحث دیگری است. برای مردم بیش از آنکه این دولت یا آن دولت مهم باشد، حفظ کشور مهم است و برای تحقق همین امر هم در سال ۱۴۰۰ شاهد یک انتخابات حداکثری خواهیم بود». غرضی درباره نوع عملکرد دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب در دولت‌های بعد از انقلاب اظهار کرد: «من در گذشته به شما هم گفته‌ام که چپ نمی‌تواند دولت نگه دارد و راست نمی‌تواند ملت نگه دارد. در ابتدای انقلاب دولت در اختیار جریان چپ قرار داشت، از اواخر دهه شصت تا اواسط دهه هفتاد دولت نیمه‌چپ-نیمه‌راست بود، تا اواسط دهه هشتاد دولت چپ بود، دولت احمدی‌نژاد کاملا راست بود و دولت روحانی هم در اختیار نیرو‌های چپ است. واقعیت این است که بیشتر دولت‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی در اختیار نیرو‌های چپ بوده است. جالب است برایتان بگویم که دولت احمدی‌نژاد ۶۰۰ میلیارد دلار در اختیار داشت و دلار از هزار تومان به سه هزار تومان رسید و دولت روحانی هم همین میزان را در اختیار داشت و دلار به ۳۰ هزار تومان افزایش یافت. این نشان می‌دهد دولت نتوانست آن‌طور که انتظار می‌رفت عمل کند».
 
عضو شورای شهر: مرگ و میر کرونا در تهران ۱۰۰ درصد افزایش یافته
 
حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: آمار مرگ و میر در تهران به دلیل ابتلا به کرونا افزایش یافته و به طور کلی نسبت به قبل از شیوع کرونا آمار فوت و مرگ و میر در پایتخت ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. وی افزود: تهران حدود ۳ میلیون نفر جمعیت شناور دارد که امکانات درمانی در پایتخت و حضور بستگان برخی از بیماران در تهران از دلایل مراجعه بیشتر بیماران کرونایی به بیمارستان‌های پایتخت بوده است. این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه آمار‌ها نشان می‌دهد مرگ و میر در تهران نسبت به قبل از کرونا به دو برابر رسیده است، گفت: ظرفیت بهشت‌زهرا به صورت کلی تکمیل شده، ولی این سازمان با طرح ابتکار‌هایی پیش‌بینی‌هایی انجام داده تا دفن اموات با مشکل مواجه نشود. خلیل‌آبادی گفت: از گذشته پیش‌بینی می‌شد که ظرفیت بهشت‌زهرا تا دهه ۸۰ تکمیل شود، ولی با اضافه شدن قسمت‌های جدید به بهشت‌زهرا و سه طبقه شدن قبر‌ها همچنین استفاده از موضوع بازسازی قبور قدیمی، ظرفیت بهشت زهرا بیشتر شد.

پیشنهاد جدید به کاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰

رئیس اسبق شورای شهر تهران نکاتی را درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ یادآور شد.مهدی چمران رئیس اسبق شورای شهر تهران درباره برخی اظهارات مبنی بر اینکه بهتر است نامزدهای ریاست جمهوری در ابتدا کابینه مد نظر خود را به مردم معرفی کنند،گفت: من با این پیشنهاد موافقم که نامزدها از قبل تیم خود را به مردم معرفی کنند، زیرا اینکه نامزدها افرادی را قبول داشته و آنها را برای دولت احتمالی خود انتخاب کنند رسمی است که در سایر کشورها هم وجود داشته و چندان پیچیده نیست.او ادامه داد: البته اگر آن نامزد بخواهد وزرای خود را به مردم معرفی کند قطعی نخواهد بود، چرا که آنها باید رای اعتماد خود را از مجلس بگیرند؛ اما معرفی تیم نزدیک به دولت احتمالی خود برای مردم بسیار مفید خواهد بود. چمران در پاسخ به این که آیا در این صورت وامدار فرد یا گروهی نخواهند بود، گفت: این امر بستگی به آن شخصیت دارد؛ بله برخی‌ هستند که خود را وامدار افرادی می‌دانند که برایش تلاش کرده‌اند و از همین روی، وقتی که بر سر کار می‌آید، مجبور به کار با همین افراد هستند.

حجاریان سرمقاله فردای پیروزی بایدن در روزنامه کیهان را نوشت

سعید حجاریان، ئتوریسین جریان اصلاحات در یادداشتی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نوشت: تصور کنیم بعد از انتخابات ۱۳ آبان و اعلام شدن نتایج و پایان دعواهای مرسوم، جو بایدن به‌جای دونالد ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شود. این موضوع در ایران انعکاس زیادی خواهد داشت از جمله در روزنامه کیهان و سرمقاله آن. من در این یادداشت خود را به‌جای سرمقاله‌نویس این روزنامه می‌گذارم و سعی می‌کنم از زاویه دید وی به این انتخاب بنگرم. طبعا به‌دلیل اینکه نگارنده جایی در روزنامه کیهان ندارد، متن حاضر در جایی غیر از ستون کیهان منتشر می‌شود! مطلب مزبور چیزی شبیه متن زیر خواهد بود.

انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در هر دوره، مع‌الاسف، بخشی از تحلیل‌ها و جهت‌گیری‌های سیاسی-اقتصادی کشور را به خود مشغول کرده است، در حالی که دولتمردان و سیاست‌مداران ایران التفات ندارند که مساله مساله‌ها برای جمهوری اسلامی ایران، کشور آمریکاست و نه رئیس کاخ سفید. از این رو، باید به این جماعت یادآور شد که بایدن و ترامپ از شروع رقابت‌های انتخاباتی برای ما تفاوتی نداشتند. در واقع، چه این می‌آمد و چه آن دیگری ابقاء می‌شد، سیاست نظام جمهوری اسلامی تغییری نمی‌کرد.از این گذشته، نباید به دوگانه صوری دموکرات-جمهوری‌خواه رسمیت بخشید چرا که تجربه نشان داده است، دموکرات‌ها اساساً خطرناک‌ترند و نقش اوباما در آغاز تحریم‌ها مؤید این دیدگاه است. مضاف بر این، هر فردی که اندکی سیاست بین‌الملل و مناسبات آمریکا را درک کند، درمی‌یابد که ترامپ حتی برای ما گزینه مناسب‌تری بود، زیرا وی همواره به‌ دنبال جنجال‌ بود اما اکنون بایدن ادعا کرده است می‌خواهد به برجام بازگردد و این خود، آغاز مصائب کشور در طلیعه گام دوم انقلاب است.

باری، ممکن است در این دوره جدید کشور دوباره به دام مذاکره بیفتد؛ اما این‌بار جمهوری اسلامی ایران باید شرط‌های‌ خود را به آمریکا تفهیم کند و سپس وارد مذاکره شود.

چنانکه می‌دانیم پیش‌تر مایک پومپئو از شروط دوازده گانه آمریکا سخن گفته بود؛ موضوعی که مذاکره را از محتوا خالی می‌کرد و صرفاً باعث می‌شد آمریکا منویات خود را به ما دیکته کند. اما اکنون آن مسیر با بن‌بست مواجه شده و دوران اولدروم بلدروم‌ها به پایان رسیده است و نوبت ماست که برای بایدن شرط بگذاریم و بگوییم برای بازگشت به مذاکرات و معاهده برجام چه تکالیفی را بر عهده دارد. شروط هفتگانه ایران به شرح زیر است؛

یکم) دولت آمریکا موظف است تمامی ضررهایی را که از قِبل عدم فروش نفت در چهارساله ترامپ به ایران وارد شده است، بدواً و در کوتاه‌ترین زمان پرداخت کند.

دوم) دولت آمریکا موظف است عدم‌النفع و ضررهای تمامی شرکت‌هایی که طی این مدت به‌دلیل تحریم‌ها و بازگشت آن‌ها ورشکسته شده‌اند یا بازار خود را از دست داده‌اند، پرداخت کند. همچنین باید ضرر و زیان کارگران تعدیل و یا اخراج شده این بنگاه‌ها را بر عهده بگیرد.

سوم) آمریکا موظف به پرداخت آنی تمامی غرامت‌های ناشی از فوت افراد بی‌گناهی است که در اثر تحریم‌ دارو از قبیل داروهای بیماری‌های خاص، انسولین و همچنین فقدان لوازم تست کرونا از بین رفته‌اند.

چهارم) شهادت ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی به‌ عهده دستگاه نظامی آمریکاست؛ بنابراین این کشور باید آمرین و عاملین این جنایت و در رأس آن‌ها دونالد ترامپ را برای محاکمه به ایران مسترد دارد.

پنجم) آمریکا موظف است تمامی دارایی‌هایی بلوکه شده ایران را که در هر جای دنیا به‌ دلیل تحریم راکد مانده‌اند، آزاد کند و علاوه بر این بهره و خسارت تأخیر تأدیه آن را بپردازد.

ششم) آمریکا می‌بایست ظرف مدتی کوتاه، تمامی نیروهای خود را از اطراف ایران اعم از عراق و افغانستان و… خارج و در یک کلام، خاورمیانه را ترک کند.

هفتم) آمریکا می‌بایست تحریم‌های اعمال شده بر متحدین منطقه‌ای ایران اعم از حزب‌الله، انصارالله و… را لغو نماید و از این پس در بازیگری منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران ایجاد اختلال نکند.

چنانکه در سطرهای فوق خواندیم، شروط هفتگانه ایران صریح و عملیاتی پیش روی آقای بایدن است و این بار دولت آمریکاست که باید گامی به سوی حل مساله بردارد؛ اما سخنی کوتاه با دست‌اندرکاران سیاست خارجی و اصحاب مذاکره و توافق! مادام که شرط‌های هفتگانه ایران اجرا نشده است، هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اعم از رئیس‌جمهور و وزیر خارجه حق برقراری ارتباط با هیچ مقام آمریکایی را ندارد، چون تجربه نشان داده است، رئیس‌جمهور دموکرات در آمریکا دستکش مخملینی است بر دست چدنی این کشور!

در این میان ممکن است آقای بایدن صرفاً به بخشی از شروط فوق تن دهد. در چنین وضعیتی و تا زمانی که حتی یکی از شروط فوق پذیرفته نشده باشند، راهبرد سیاست خارجی ما مطابق فرموده رهبر انقلاب «نه جنگ، نه مذاکره» خواهد بود.

تکذیب یک یادداشت منتسب به رهبر انقلاب

یک عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای گفت: متن یادداشت منتسب به رهبر انقلاب و دستخط منتشر شده بر یکی از کتب طب اسلامی و ایرانی جعلی بوده و فاقد اعتبار است. مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای گفت: با توجه به انتشار خبری با موضوع یادداشت رهبر معظم انقلاب اسلامی بر یکی از کتب مرتبط با طب اسلامی و ایرانی در شبکه‌های اجتماعی، به اطلاع می‌رساند متن و دستخط منتشر شده جعلی بوده و فاقد اعتبار است. وی افزود: یکی از ماموریت‌های این دفتر، صیانت از آثار و اندیشه معظم له است، لذا انتظار می‌رود رسانه‌ها در انتساب مطالب به رهبر معظم انقلاب دقت نظر کافی داشته باشند.

فاطمه راکعی: زنان خود را مهیای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ کنند

فاطمه راکعی، دبیر کل جمعیت زنان نواندیش، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این‌باره اظهار داشت: این روزها سالروز درگذشت اعظم طالقانی، زنی است که مُجدانه‌ای تلاش کرد تا مسئولان نظام را به این نتیجه برساند که زنان هم مثل مردان حق شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند. البته چندی پیش سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد زنان هم می‌توانند برای حضور در رقابتِ انتخاباتی ۱۴۰۰ ثبت‌نام کنند. دلیل چنین اظهارنظری هر چه باشد، باز هم چراغ سبز خوبی برای زنان است تا در این زمینه هم فعالیت کنند. فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه سخنانش گفت: در واقع زنانی که می‌دانند کشش لازم و توانایی کافی برای حضور در این سطح از کنش سیاسی را دارند،‌ باید دست به کار شوند و خود را مهیای کاندیداتوری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری کنند. البته ممکن است تعدادی از زنان مشمول رجل سیاسی باشند، اما از شایستگی لازم برای شرکت در اتفاق مهمی چون انتخابات ریاست‌جمهوری برخوردار نباشند. اما حتما می‌توان از زنانی یاد کرد که شایستگی‌شان به حدی است که نسبت به خیلی از مردانی که فرصت کاندیداتوری داشتند، اصلح‌تر و شایسته‌تر هستند. نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در واقع با نگاه به زنانی که در سطح معاونت رئیس‌جمهوری، رئیس ارگان‌های مهم و حتی کسانی که در نقش دبیر کلی احزاب حضور فعالانه دارند، می‌توان گفت جامعه زنان از آمادگی لازم برای جلب رای مردم در جهت رئیس دولت شدن برخوردار است. البته با این شرط که سیستم زنان را در حد ثبت‌نام جدی نگیرد و در هنگام تعیین صلاحیت، فقط شاخص‌های لازم برای شرکت در این عرصه را لحاظ نکنند. نباید اینطور باشد که «زن» بودن موجب شود، حتی پرونده‌شان هم بررسی نشود. فاطمه راکعی در پایان گفت: حضور زنان در جایگاه کاندیداتوری ریاست‌جمهوری می‌تواند شور زیادی در فضای انتخاباتی به وجود بیاورد.

ایراد دوباره شورای نگهبان به طرح مالیات خانه‌های خالی

عضو کمیسیون عمران مجلس از ایراد مجدد شورای نگهبان به طرح مالیات بر خانه‌های خالی خبر داد. صدیف بدری از ایراد مجدد شورای نگهبان به طرح مالیات بر خانه‌های خالی خبر داد و اظهار داشت: شورای نگهبان برای دومین بار به طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی ایراد گرفت و افزود: این طرح چندی پیش به منظور تأمین نظر شورای نگهبان و پس از ایراد اولیه این شورا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شد که نهایتا شورای نگهبان برای دومین بار نیز ایراداتی به این طرح وارد کرد. نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: پس از ایرادات دوباره شورای نگهبان، این طرح به کمیسیون اصلی یعنی کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد و در حال حاضر قرار است در این کمیسیون این ایرادات بررسی و رفع شوند.

توضیحات عمران‌خان در مورد میانجی‌گری میان ایران و عربستان

نخست وزیر پاکستان توضیحاتی در مورد تلاش برای میاجی گری میان ایران و عربستان داد. به گزارش اشپیگل، عمران خان نخست وزیر پاکستان در مورد میانجی‌گری میان ایران و عربستان گفت: از روزی که وارد قدرت شدم، پیشنهاد و طرح میانجی‌گری در مورد یمن را دادم. ابتدا با ایران و بعد با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی صحبت کردم. اما حقیقت این است که نمی‌توانیم کسی را مجبور به مذاکره صلح‌آمیز کنیم. وقتی اشتیاق و تمایلی به آن وجود ندارد.عمران خان در مورد احتمال جنگ میان ایران و عربستان گفت: جنگ فاجعه خواهد بود. برای تمام کشورهای دنیا به ویژه کشورهای ضعیف نابودکننده و فاجعه‌آمیز است و قیمت نفت به طرز چشم‌گیری بالا خواهد رفت.

رئیسی توئیتر دارد؟

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: حساب‌های کاربری منتسب به رییس قوه قضاییه در توییتر جعلی هستند.مرکز رسانه قوه قضائیه در این رابطه اعلام کرد، اخیراً یک حساب کاربری جعلی با اعلام انتساب به رئیس قوه قضائیه، محتواهایی در توئیتر منتشر کرده است. این حساب کاربری و محتوای منتشره جعلی هستند و انتساب هرگونه حساب کاربری به رئیس دستگاه قضا در شبکه اجتماعی توئیتر تکذیب می‌شود.

جامعه مدرسین بنایی برای دخالت در انتخابات ۱۴۰۰ ندارد

آیت الله مرتضی مقتدایی، نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرآنلاین، در رابطه با نقش «جامعتین» در هدایت اصولگرایان در آستانه انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بنا ندارد در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده دخالت کند. وی تأکید کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تمام تلاش خود را برای تشویق مردم در زمینه مشارکت در امر انتخابات به کار خواهد بست؛ اما در موضوع معرفی کاندیدا، نقشی نخواهد داشت. مقتدایی درباره تحرکات و فعالیت های انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز نیز بیان داشت: به نظر می‌رسد جامعه روحانیت مبارز فعالیت‌هایی را در این زمینه انجام خواهد داد. اما بنده از سطح و نوع این فعالیت‌ها اطلاعی ندارم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۲۸
آفرین به حجاریان واقعا همینطوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
آفرین آشوب گرها!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
حجاریان باید پاسخگوی من و خانوادم باشه بجای تز دادن مجدد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
رییس اتحادیه قطعه سازان: رانت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی در بازار خودرو بوجود آوردند!
این و هزاران مورد شبیه این که کشور را فلج کرده آیا کار آمریکا و ترامپ است؟
مجلس و قوه قضاییه با دولت مماشات نکند و برخورد کند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
به امتیازات نگاه کن تا بدانی جزو چند در صد اجتماعی البته شما طرفدارانتان زیاد است ولی روستاهاشون انتن نمی ده که در این موارد به کمک شمابیاند
این آقای حجاریان سخنان رایگان زیادی میگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
چون حقیقت داره دردت آمد ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
چرا چون حقیقت رو میگه
خانم راکعی با آوردن خانمها باز هم فکر نمیکنم کسی در انتخابات شرکت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
حقیقتش چی هست آن وقت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
درد و گرفتاری مردم ایران از کاسبان جنگه
از کسانی است که درد و رنج مردم را نمی بینند
امروز برای پیروزی بایدن یقه پاره می کنند گویی با آمدنش مشکلات حل می شه ولی اگر بایدن بیاد هم به طریق دیگه دشمنی را شروع می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
رایگان نیست این جور افراد منظوری دارند و برای کشور یک خوابی می بینند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
عضنفرهای ایرانی جنگ ها را زیر سر ایران می بینند و آمریکا را کشوری صلح طلب. باش تا صبح دولتت بدمد. به همین خیال بمانید
اقای پزشکیان الان نون تو دور زدن تحریمها از طریق چینجانه.تو ببین نون کجاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
نون در کاسبی برجام و لو دادن شریانات کشور به خارج
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
جناب پزشکیان عزیز درست می گی ولی جرات نمی کنی بگی کیه هزار بار دیگه هم که ما به شما رای بدیم اون صاحبان زر و زور و تزویر باز هم به شما اجازه نمی دن لطفا بی دلیل امید وار نباشید و وقت ما را در صوفوف انتخابات تلف نکنید
کانال دولت بهار که با کمک کانالهای اد کن پول بگیر تا ۳۰۰ هزار عضو برای احمدی نژاد جمع کرده چند روزیه تو کما رفته.
شما چطور نماینده ای هستی که نمی دانی قانون مبارزه با پول شویی خیلی وقت است تصویب شده؟
آهان یادم آمد چون طرف مقابل با سند و مدرک اف ای تی اف را رد کردن برای این عریضه کم نباشد علیه آن طرف می شوید
علاقه بیش از حد براندازان دلالان ارز و کاسبان تحریم به پیروزی ترامپ از کجا ناشی میشه؟سه روز دیگه ارزش دلارت میشه نصف ای سکته بزنی ما بخندیم ای بخندیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
این حرف بیشتر مصداق خود دولت است که بالا برده و حالا می آورد پایین همان طوری که چند هفته پیش همین جا گفتم مهم هدف عددی است که باید زده شود و بر گردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
کدخدا پرستان دنبال انتخابات آمریکا هستند
کشتین بابا ما رو ، چند بار بگیم؟

رای بی رای
رای بی رای
رای بی رای
رای بی رای
رای بی رای
رای بی رای


آخه با چه دلخوشی بریم رای بدیم؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
البته هر کی میتونه رای بده یا رای نده
ولی به نظرم اگه بایدن انتخاب بشه و شورای نگهبان هم در ایران اجازه بده یه اصلاح طلب واقعی کاندید بشه مثلا محسن فراهانی یا معین اون وقت ارزش داره مردم در انتخابات شرکت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
21:45 هنوز هيچ چي نشده گول خوردي؟ بريم راي بديم؟ چشم حتما راي ميديم!!
م.ج.ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
ناشناس 21:45 عزيز سلام
چي شد پس؟ شما كه ميگفتين رئيس جمهور تو ايران هيچ كارست! حالا باز بوي كباب خورد به دماغتون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
اتفاقا من برا اینکه یک کارامد بیاد رو کار این مملکت با قدرت شرکت خواهم کرد
هرچی تعداد افرادی که رای میدن کم بشه درصد خطا هم بالا میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
شما از طرف خودت حرف بزن یک نفری اما شش بار یک رای را تکرار کرده ای اتفاقا من بر خلاف شما قاطعانه رای می دهم و دیگران را هم به رای دادن تشویق می کنم
اقای پزشکیان خجالت بکش 39 بند اف ای تی اف اجرا کردید امریکا تونست از ای طریق تمام کانال ها خارجی مالی شناسایی و به شدت تحریم کنه بخاطر همین بیشتر از زمان احمدی نزاد فشار تحریم اومد شما نمیدون باکی هستید با مردمید با دشمنید الان در وضع تحریم اقتصادی چرا باید همه چیز داخلم لو بدید میشه بگید میشه بگیدبا وجود اف ای تی اف چرا در کانداد سوئد خود امریکا پول شویی میشه چرا به داعش جبه النصر طالبان پول تزریق مشه کمر بستید دلار بشه پنجاه تومن اره خب همه سرمایه را دلار کریدن شماهادارید داراتر شوید ما ندار ها ندار خود یکی از اقتصادان های اصلاح طلب میگفت ما میدونیم اف ای تی اف جاسوس ولی باید تصویب کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
باید امثالی مثل آقای طیب نیا و هر کی پشتش بود که این را تایید کردن و اطلاعات 400 صراف را دادن را محکوم شوند
حالا که همه دخالت می کنند بفرمایید شما هم دخالت کنید. البته در هر حال به نظر می رسد کسی خیال رای دادن ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
دروازه خالی که گل زدن نداره
اول ببین کسی رای می دهد بعد تصمیم به دخالت کردن بگیرید
به به جناب حجاریان کاسب برجام برای واردات!!!!!
۱-آقای چمران دلت خوشه عزیزم مگه وزرا رو رئیس جمهور انتخاب می کنه ؟ ( حداقل وزرای موثر )
۲_ جامعه مدرسین حتما" در انتخابات دخالت فرمایند چون باتوجه به عدم دخالت !!!! اکثر مردم درانتخابات چند رای هم غنیمتیه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
نه عمه من انتخاب می کند
جمعش کن
چی شد؟ قرار بود خانم ها به فرزنداوری مشغول باشند. صحبت شرکت در انتخابات که شد همه چی عوض شد؟ رای بی رای.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
شورای نگهبان خانم های بالای 50 سال را تایید می کنه
رئیس جمهور بالای 50 سال که بچه نمی تونه بیاره
یه طوری حرف می زنید که انگار خانم های ایرانی هر سال دارن بچه میارن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
چی میزنی رفیق؟
لاقل فک کن میخای چی میکی بعد بنویس
ناشناس
| France |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
رئیس جمهوری که حقوق مدنی خودش نصفه و
! از بسیاری حقوق محروم ؟
زمان احمدی نژاد در لیست سیاه بودیم ولی دلار 3 برابر شد حالا چرا 3 برابر شد چون تورم سالیان گذشته اش را جبران کرد که نمی گذاشتند بالا برود ولی در دولت محبوب شما که زبان همه چیز را بلد هستند و خیلی هم مدعی هستید چند سالی در لیست سیاه نبودین و رفتید اطلاعات صراف هایی که تحریم را دور می زدن را دادین به این نهاد و عملا کشور را با مشکل گره زدین و به بهانه آن دلار را 9 برابر کردین
اقای غرضی فیلت یاد هندوستان کرده؟از ارا باطله کمتر بودی الان هم فرقی نکرده.در ضمن امارهای رسمی میگه درامد دولتها از نفت به اینصورته
در امد دولت احمدی نژاد=در امد دولت موسوی+دولت هاشمی+دولت خاتمی+دولت روحانی!!!! الان عصر اینترنته و یک سرچ ساده کافیه.اینترنت که میدونی چیه بزرگوار؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
خخخه
درآمد که بالا برو هزینه هم بالا می رود چون نفت که به پاشی به اقتصاد بیماری هلندی نصیبتان می شود
آدمی موجهه تری نبود که رفتید از این شخص مشکوک در مورد کیهان مطلب می گذارید؟
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
بار بعد تابناک از ذوالنور و کریمی قدوسی و اردشیر مطهری می نویسد که رفتار و گفتارشان غیرمشکوک و میزان است
چقدر این غرب زده ها دنبال انتخابات آمریکا هستند ولی ما که هر دو آن ها را دیدم که تحریم کردن و می خواهند حرف زور به ما بگویند و شما غرب زده ها هم می روید باج می دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
با توجه به کرونایی که دوستان شرقی به ما هدیه دادندقرار است سه گورستان جدید در تهران ایجاد شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
در زمان برجام قویتر بودیم٬ و در این سه سال اخیر که برجام نیست بیشتر باج میدهیم. در زمان برجام. امریکا حتی یک سربازمان را نکشت ولی در نبود برجام سردار عزیزمان را شهید کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
در دولت قبلی که همه نوع تحریم بودین آمریکا جرات نکرد حمله ای بکند و یا خودش یا نوکرانش کشتی ما را بگیرد ولی در این دوره که کوتاه آمدین آنها بیشتر جلو امدن و به ادعای خودتان در برجام هم هستید هم سردارمان را با وقاحت تمام شهید کردن و هم کشتی توسط انگلیس توقیف شده که در هر دو مورد نیروی نظامی ما آمدن کمک دولت....! و راه را برای ادامه باز کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
اولین بار در اروپا نمایان شده
سه شنبه
گلی خوشبوی در آمریکا
سبز میشود
به نام جو بایدن
که عطرش به ایران هم میرسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
بله منتهی ایشون دیگر مانند عمو ترامپ نیست و با پنبه سر می برد و دشمنی ها بیشتر می شود
هومن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
واقعا قلب ادم از این همه ساده لوحی درد میگیره و میفهمه این ملکت درست بشو نیست باهمچین تفکرتاتی
بعله آقای پزشکیان بروید این را تصویب کنید مانند ان پی تی که دوستان شما رفتند امضاکردن که بعدش بزند تو سر خودتان که البته شما انواع امکانات را دارید و بهترین ها را بر میدارید ولی بدتر از آن ملت و نون مردم را بیشتر آجر کنید و از گشنگی بمیریم
تو این کشور حتی اگر خانم مینلی مونرو هم گور در بیاد و کاندیدای ریاست جمهوری بشه و شورای نگهبان هم بدون قید و شرط صلاحیتش را تایید کنه باز هم مردم پای صندوق رای نخواهند آمد پس لطفا این دام را برای شرکت مردم در انتخابات برای مرغدانی دیگر پهن کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
بی ادب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
مرلین مونرو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
اما اگر ایوانکا بیاد کاندید بشود حتما بهش رای میدهیم .
اول جامعه مدرسین بررسی کند که در انتخابات نقشی دارد یا نه؟! بعدا در مورد این که میتواند بنا داشته باشد یا نه مطلب ادا کند
شرط اصلی آمریکا برگشت به برجام حذف مکانیزم ماشه هست وگرنه آمریکا فقط برای اثبات حسن نیت باید خسارات وارده رو طبق نظر کمیته ای از عقلای ایران نه مسولان بی کفایت ‌جبران کند نه برای بازگشت
این حماقت محض است بدون حذف مکانیزم ماشه به آمریکا اجازه بازگشت داده شود که بعد چند ماه بازی، این بار قانونی مکانیزم ماشه احمقانه یکطرفه را فعال کند بعد به ریش ما بخندد
کیهان بایدن رو با پا پس میزنه با دست پیش میکشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
اصلاح طلب ها را رو ببین هر روز دارند خودشان را برای ترامپ و بایدن له می کنند که کی قرار است بیاید و ما بشکن بشکن بزنیم
رای بی رای .
احسنت بر آقی حجاریان تحلیل بسیار جامع گفتند قطعا همینطور است ِ اما چاره چیست مردم بی پناه چاره ای جز تن دادن به تصمیمات و تفکرات اشتباه مسپولین دارند متاسفانه نان به نرخ روز خورها و کاسبان تحریم کشور را تا مرز نابودی خواهند برد این تقدیری است که ناچارا رقم خواهد خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
نون شماها در چی هست؟
دو قطبی سازی اقتصاد و معیشت مردم و بازی با آن که اگر مذاکره نکنید اقتصاد را به گروگان می گیرید؟
دستتان رو شده و منتظر برخوردهای قانونی قوه قضائیه باشید با ترک فعل هایی که کردین از عمد به بهانه آمریکا و غرب
حناتون دیگه رنگی نداره . میخوایین زن بیاد کاندید بشه که رأی جمع کنین . مردم همه چیزو فهمیدن
تابناک شدی سخنگوی تئوریسین و نظریه پرداز آشوب ها و پشت بند آن تحریم کشور؟ متن بالایی را هم برای این خبر اختصاص می دهی؟
تابناک رتبه الکسای سایت را نگاه کردی از وقتی دنبال رو این چپ گراها شدی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
اتفاقا بالا میره
سوئیس و امارات و امریکا بیشتر پول شویی بین المللی را دارند چرا با این کشورها برخور نمی شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
اصلا میدونی سویس کجاست؟
درباره عنوان
"حجاریان سرمقاله فردای پیروزی بایدن در روزنامه کیهان را نوشت"
میتوان گفت که متن نوشته شده چه بنام کیهان باشد یا حجاریان! متن خوب و عزتمدارانه ای است. ولی فکر نمیکنم حجاریان جرات بیان آن را داشته باشد. فقط مسخره کردن را بلد است.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
متن رویا پردازانه، شعاری و بیگانه با واقعیتی است که پرداخت هزینه آن، همانند سال های گذشته بر عهده ملت مظلوم ایران است.
دلار استانبول ۲۹۲۰۰ تومان
دلار هرات ۲۶۵۰۰ تومان
عجب کیسه ای برای جیب ملت دوختید به بهانه انتخابات امریکا همتی الکی هشدار نداده بود ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
تابناک هم در صفحه اصلی خبر پراکنی می کند برای انتخابات آن کشور که کدام یک را می خواهید
بایدن مچکریم سکه رو ۴ میلیون ارزون کردی دلار رو ۶ هزار ؟ امید ملت ایران فعلا تو هستی البته اگه کیهان اجازه بده به قول حجاریان ؟؟
پاسخ ها
هومن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
ساده لوح
به نظر میاد میخوان زنان رو کاندیدای انتخابات کنند تا بتونند مردم رو با صندوق رای آشتی بدن. غاقل از اینکه درد مردم عمیق تر از این حرفهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
باید نکات مثبت آن را دید، برای سالیان طولانی این امکان وجود نداشته است و اتفاق مثبتی است.
به امید اینکه در دولت بعد وزیر زن داشته باشیم و در انتخابات کاندیدای زن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
نکته مثبت!!!!
تنها چیزی که ندارد نکته مثبت است چون با حضور بیشتر زنان در جامعه خانواده ضرر می کند و بعد هم ضررش به جامعه می رسد یعنی حضوری سراسر باخت
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
ناشناس 22:32
شما هنوز در دوران قاجار سیر می کنی
خانم ها از خانه خارج شده اند و به پستوی خانه برنخواهند گشت
شما هم حرص نخور برات خوب نیست
بازار ارز که زلزله بایدن رو تجربه کرد خدا کنه خودرو و مسکن هم ارزانی رو به ارمغان بیارن ، بایدن مچکریم
آقای مقتدایی عزیزبعداز۴۲برای انتخابات۱۴۰۰یادتون افتادنبایددخالت کنیددیگه خیلی دیره کی بود کی بودبگویید
جامعه مدرسین بنایی برای دخالت در انتخابات ۱۴۰۰ ندارد ،
تورو خدا دخالت کنید ، آخه نمیشه که ، این مسایل کاملا در تخصص شماست چرا می خواهید مردم رو محروم کنید.
بود و نبود جامعه مدرسین چه فرقی میکنه که دخالت آن در انتخابات فرقی بکنه؟!
کسی میتونه بگه فواید وجود جامعه مدرسین برای ملت ایران که نه، فقط برای همون حوزه علمیه قم و دین و مذهب چه بوده و چه دستاوردی داشته که نبودش نداره ؟
جامعه مدرسین باید سالها قبل این تصمیم را می گرفت.
خدا رو شکر میبینیم یه هفته ده روز هست که مملکت آروم تر شده و بازارها هم اون التهاب و تنش فروکش کرده و از بین رفته انشاالله با مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا این آرامش به یک ثباتی برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
از کی تا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
جمله ام ناقص ماند
از کی تا حالا انتخابات آمریکا روی ریال اثر می گذارد و ما خبر نداشتیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
باید بگین رابطه با امریکا نه انتخابات امریکا انتخابات یه کم گمراه کننده است اما رابطه همیشه زمان خاتمی و دوره اول روحانی تاثیر مثبت دوره احمدی نژاد و دولت دوم روحانی تاثیر منفی گذاشت روی ارزش ریال
آقای غرضی به رک گویی مشهورند.
خوب جناب غرضی لطفا تکمیل می فرمودید که اگر چپ و راست هر دو بدرد تشکیل دولت نمی خورند ..
بعد از نابودی سرمایه یه عده اماتور تو بورس ، بازار ارز هم داره از جیب ملت غارتگری میکند ، مثل اینکه کسری بودجه حقوق نورچشمی ها تامین شد ؟؟؟
حالا که به سلامتی دلار ارزون شد امیدوارم افراطیون داخلی قدر تعامل سازنده با دنیا رو بدونند و از روز بعد از ۱۳ ابانماه ظریف ملاقات با بایدن رو شروع کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
جناب ناز نازی تعامل شما شد این وضع
هر چند که چیزی بلد نیستی چون وقتی تورم دو رقمی دارید دلار همیشه بالا می رود و ربطی هم به تعامل و ذلت شما ندارد و حالا بروید با آقایان دولتی هم با افزایش چند برابری از نرخ واقعی دلار بازی می کند و درآمد کسب می کند
برای این دخالت نمی کنند، چون شورای نگهبان نظرات آنها را قبلاً اعمال کرده
یعنی این همه گرونی و بدبختی عاملش یکی ترامپ هستش و یکی هم کسایی که نگذاشتند پالرمو وfatf تصویب و نهایی بشه هستند. جالب هر دو گروه صداشون خیلی خیلی خیلی بلنده. خدا عالم هست. فقط موندم اینو چطور به بچه ام حالی کنم تا منو مقصر ندونه یا بی عرضه
روز جمعه توی مسیر بندرعباس به یزد در حرکت بودم که متوجه شدم ماشین ترمز نمی گیره و ماشین چندین ملق خورد و داخل دره کم عمق کنار جاده افتاد. نزدیک شهر انار این حادثه رخ داد، با وجود اینکه سقف و بدنه ماشین به شدت تو رفته و بخش هاییش مچاله شده بود، اما خوشبختانه خودم آسیبی ندیدم.
متاسفانه اطرافیانی که جمع شده بودن، نه به پلیس زنگ می زدند و نه حتی یک جرثقیل خبر کردند که ماشین را ببرد تا تصادف دیگری رخ داد و پلیس و اورژانس حاضر شد.
حادثه ناگواری بود و خوشبختانه یک خراش هم بر نداشتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
خوب خدا رو شکر
ولی از ملتی که انسولین و شیر خشک بچه ها رو احتکار میکنه چه انتظاری دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
بعضی هایشان برای دزدی می آیند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
مقصر مردم نیستند دوست عزیز وقتی کسی به پلیس زنگ می زند و گزارش یک تصادف را می دهد بچاره اش می کنند و چندین روز به شمراه اش زنگ می زنند و ممکن است برایش دردسر هم درست شود
نابودشدیم رفت با این اقتصادی که برای کشور درست کردین ، چند ریال پس انداز روبعد از بورس از ترس تبدیل به طلا کردیم که به فنا رفت .
مسئولین قم رسالتشان را در شیوع کرونا انجام دادند
بانوان ایرانی چه افتخاری نصیبشان میشود! سریع از شوهراتون یا پدرتون اجازه بگیرید و ثبت نام کنید .بعد اگر تایید شدید ببریدشون محضر اجازه خروج از کشور هم بگیرید. خواهید دید که چقدر دست و پای رییس جمهور در ایران بسته است تازه اگر مرد باشد ! خانمها که ضوابط بیشتری را باید رعایت کنند.10
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
دمتون گرم عالی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
هزار تا لایک
اگه این ملت یه جو غیرت داشتن نیازی به جو بایدن نداشتن
من هم دخالت نمی کنم . چون دفعه پیش که به روحانی رای دادم کلی فحش خوردم .
اینایی که میگن چرا دل در گرو انتخابات آمریکا بستین میتونن راه حل بهتری ارایه کنن؟
خپ الان ده ساله وضع همینه زمان احمدی نژاد رابطه ایران و غرب پکید و بعد شش قطعنامه علیه ایران صادر شد رسما شدیم دشمن صلح و امنیت جهان! ما که تا سر کوچه به زور میرفتیم
بعد روحانی اومد با وعده و کلید و این حرفا
مردم هم دو بار بهش رای دادن برای اینکه میترسیدن دوباره رابطه ایران و غرب برگرده به زمان محمود ولی این بار سر و کله یکی مثل ترامپ پیدا شد
الان هم فقط به یمن و برکت دموکراسیه که شر این نابشر میخواد از سر ما کوتاه بشه همون دموکراسی که اشتباه میکنه و فرصت جبران اشتباه رو میده
وگرنه این ملت دستش به هیچ جا نمیرسه
حضور زنان در انتخابات ریاست جمهوری، بیشتر به دلیل بالا بردن سطح مشارکت، در انتخابات می باشد، اما به هر حال اگر یک کاندیدای زن وجود داشته باشد و این تابو شکسته شود، مساله ی خوبی است. در خیلی از کشورهای دنیا، مثل آلمان، انگلستان، اتریش، کرواسی و... روسای جمهور زن از سمت مردم برای سالهای متوالی انتخاب شده اند اما موانع جدی دیگری که برای این امر وجود دارد، مسائل سایر حقوق رئیس جمهور می باشد که برای سفر های خارجی ایشان همسرش باید رضایت بدهد، یا بهتر است هر خانمی که میخواست رئیس جمهور شود یک رضایت نامه کتبی هم از همسرش بیاورد!
کما اینکه بسیاری از ورزشکاران زن ما با این مشکل مواجه بوده اند که برای شرکت در مسابقات المپیک نتوانسته اند رضایت همسر خود را بگیرند، یا یکی از نمایندگان مجلس گذشته که اعلام کرده بودن، اگر آدم دو میلیون رای هم داشته باشد باز هم باید درمورد خروجش همسرش تصمیم بگیرد، هر چند که ایشان مشکلی نداشتند و مساله سایر زنان را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
اگر تو ۱۲۴ هزار پیامبر خدا ، یک پیامبر زن بود ، میشد گفت که زنان هم می تونند رئیس جمهور بشن. مرداش تو این وضعیت گیر کردن چه برسه به زنان ، که احساسات بر منطقش غالبه. منظور من را نفی زنان ندونید فقط میخوام بگم که هر سخنی جایی و هر نکته مکانی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
خواب دیدی خیره ! علم ثابت کرده مردان احساسی هستند و زنان عقلانی ! بپا زنت زیر آبتو نزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
در تمام کشورهایی که رئیس جمهور و نخخست وزیر و وزیر و صدر اعظم خانم داشته اند موفق هم بوده اند
این اوضاع گل و بلبل حاصل مدیریت شما مردهاست

شاید خانم ها نیاز به هدایت نداشته اند که پیامبر زن نبوده
شاید هم تاریخ را مردان نوشته اند از روی حسادت زنان از تاریخ حذف شده اند
فعلا که شماها در شکم و دامن زنها پرورش پیدا می کنید و از زنها بی نیاز نیستید
چند قدم راه رفت و دلار ارزان شد
این پیرمرد عجیب عزیز است
با شروع ثبت سفارس برای وارادت کالاهای اساسی قیمت واقعی دلار تو این هفته مشخص میشه ، دلار اماده مبشه برای فتح ۵۰ هزار ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
آی دلال دلار بسوزی این هفته که تا فیها خالدونت آتش بگیره
من بایدن میخام یالله
من دلار ارزون میخام یالله
من پراید ۱۰ میلیونی میخام یالله
من اپاراتمان ۱۰۰ میلیونی میخام یالله
من کیهان نمیخام یالله
من مذاکره میخام یالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
الان ما چی بگیم
دلال کیهان پیوندتان مبارک؟
ایران هیچ وقت به اون حد نمیرسه که رییس جمهور زن داشته باشه مثل کشورای غربی یا حتی هند و کره جنوبی
جامعه ایران مثل یه ساختمونی نیست که هر روز کامل تر میشه
مثل یه خونه هست که هر ده سال کامل میشه بعد ده سال دوم خراب میشه دوباره ده سال بعد ساخته میشه
یه نظریه پردازی اسم ایران رو گذاشته جامعه کلنگی
در واقع این یه خونه کاهگلیه که هر بار ساکنانش میافتن توش خرابش میکنن دوباره با کاهگل میسازنش
دلال موجود کثیفیه
دلال چی فرق نمیکنه اصولا کثیفه
اگه لب به دریا بزنه دریا نجس میشه
اگه پدر یا برادری دارین که دلالی و احتکار میکنه ازش فاصله بگیرید و به نیروی انتظامی یا وزارت اطلاعات گزارش بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
با خودت چند چندی ؟؟
افراطیون عزیز حداقل امسال اول بخاطر خدا دوم بخاطر کرونا سوم بخاطر بایدن مراسم اتوبوسی ۱۳ ابانماه رو لغو کنید باشد که رستگار شوید لطفا قدر این دلارهای ارزان را بدانید خدایا شکر که جناب قالیباف دیگه سخنران مراسم نیست و کرونای مصلحتی گرفت ؟؟؟؟؟؟
ترامپ بزودی میمیرد و مقدمات ظهور فراهم میشه این علایم همه نشانه های ظهور هستند .
آقا من خودم بنا هستم به حضرت عباس اگه دست یکی از اینها تا حالا به آجر وسیمان وگچ خورده باشه !!!!!!!!
جامعه مدرسین بنایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
حجاریان گندم نما ی جو فروش
نه چپ و نه راست برای مردم مهمه و نه جامعه مدرسین.با این وضعیت رای دادن دیوانگی محضه
آقای رسانه اولااینقدرتبلیغ روی صفحه هست که من نمیبینم چه مینویسم ردهم نمیشود-دومااین فرم سایت اصلاخوب نیست ونظرات مرتبط رازیر خبرخودش بیاوریدتامفهوم شود-
دیروز و امروز در اسلواکی تست کرونای همگانی و رایگان انجام میشه.
تنها حقیقتی که در دنیا وجودداره اینه:
بر قوی شو اگر راحت جهان طلبی
که د نظام طبیعت ،ضعیف پامال است
اگر شما دخالت کنی من رای می دهم والا هرگز
رای بی رای
بس تکلیف اللهی چی شد برداشته شد سال ۱۴۰۰ تکلیف اللهی وجود نداره
صدهابار گفته ام و باز هم می گویم رییس جمهور، مدیران، مسئولین زن باشند یا مرد فرقی نمی کند کسی باشد که کار مثبت برای این مردم و کشور انجام دهد لازم است. باز هم هی بگویید زن ها خودشان را آماده کنند، مردها خودشان را محک بزنند، اصلاح طلبان آدم های خوبی هستند، اصولگرایان بهترند و ..... هیچکس نمی گوید فلان کس مسئول و جوابگوی کارهایش است آدم درستی است و اگر نتواند کار کند خود را کنار می کشد تا یک فرد لایق بیاید روی کار همه حس قدرت طلبی دارند. خدا بیامرزدت آقای خلخالی که گفتی اگر کسی بهتر از من کار می کند بیاید و استعفا دادی
به جای نمایش و شو با حضور زنان در انتخابات که به خیال خودتان مردم را پای صندوق می کشانید اول قوانین ضد زن را در کشور حذف کنید تا بفهمیم چقدر جدی هستید قوانین ارث قوانین دیه قوانی پوشش اجباری قوانین پاسپورت قوانین حضور زنان در ورزشگاه قوانین حضانت فرزندان قوانین نداشتن حق طلاق و ...
غرضی: چپ نمی‌تواند دولت نگه دارد و راست نمی‌تواند ملت نگه دارد

عجب! بالاخره یه گفتار درخور تامل از این آقا شنیدیم

اما اگر می توانست سور تر باشه می گفت:
چپ نمی‌توانست مستقل باشد و راست نمی‌تواند مستقل باشد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی