بازدید 56152
دو هزار و نود و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

احمد توکلی: در این شرایط مردم آبگوشت که هیچ، حتی نمی‌توانند اشکنه بخورند/کیهان: روحانی باید اول «عذرخواهی» کند / اعتراض محسن هاشمی به تخریب شخصیت آیت الله هاشمی در صداوسیما / حاجی‌بابایی: روند انتخاب بذرپاش قانونی بود

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: برگزاری کنکور در ورزشگاه‌ها / صدور دستور بازداشت عامل حمله مسلحانه به عوامل یک برنامه تلویزیونی/ تصمیم ستاد ملی کرونا برای برگزاری کنکور فصل‌الخطاب است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 02 August 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.


برگزاری کنکور در ورزشگاه‌ها
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به افزایش قدرت سرایت کرونا ویروس، گفت: پیشنهاد ما در کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، در جلسات آتی برگزاری کنکور در استادیوم‌ها از جمله استادیوم آزادی و فضای باز آن است. دکتر مینو محرز با اشاره به جهش ویروس کرونا گفت: در ابتدای شیوع کرونا، هر یک نفر بیمار مبتلا به کووید_۱۹ ممکن بود چهار نفر را مبتلا کند، اما با جهش ویروس، هر یک نفر مبتلا به ویروس، می‌تواند ده نفر را مبتلا کند. وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد، درباره برگزاری کنکور در شرایط کرونایی گفت: کنکور سراسری برای هر دانش‌آموز تعیین سرنوشت برای او محسوب می‌شود و این امتحان باید در شرایطی به دور از استرس برگزار شود. پیشنهاد ما در کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، در جلسات آتی، برگزاری کنکور در استادیوم‌ها از جمله استادیوم آزادی و فضای باز آن است.

احمدی بیغش: مسلمانان چین هیچ مشکلی با حکومتشان ندارند
محمود احمدی بیغش نماینده شازند و عضو کمیسیون امنیت ملی در نطق امروزش در مجلس علی مطهری را نماینده بی خاصیت معرفی کرد و گفت: مسلمانان چین هیچ مشکلی با دولتشان ندارند و دادستانی باید به اظهارات مطهری در دفاع از مسلمانان چینی ورود پیدا کند. محمود احمدی بیغش نماینده شازند افزود: اخیرا شاهد برخی موضع‌گیری‌های نسنجیده و فاقد هرگونه اعتبار و استناد از سوی بعضی از سیاسیون بی‌خاصیت و همیشه طلبکار از جمله فردی که خود سابقه نمایندگی دارد در خصوص مسلمانان منطقه سین کیانگ چین هستیم که تحقیقات نشان می‌دهد نه تنها این اظهارات سخیف و ضد امنیت ملی صحت ندارد بلکه ده‌ها میلیون مسلمان چین با دولت و دولت با مسلمانان مشکلی ندارند و قیاس آن با مسلمانان فلسطین یک فتنه غرب‌گرایانه است و این اظهارات در راستای استمرار خط فکری نفاق‌برانگیز این جریان بی‌خاصیت و پرمدعا برای تحت تاثیر قرار دادن روابط مناسب ایران و چین صورت می‌گیرد.

گفتنی است، علی مطهری روز گذشته در توییترش نوشته بود: «مگر مسلمان چینی چه فرقی با مسلمان یمنی یا فلسطینی دارد؟» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اینجانب از منتقدان جدی پنهانکاری وزارت امور خارجه در بعضی از مسائل هستم، اما به هیچ‌وجه اظهارات مداخله‌جویانه جریان انحرافی اصلاحات و رهبران دچار توهم سیاسی این جریان پرهزینه را علیه منافع ملی برنمی‌تابم و از این تریبون از دادستان محترم کل کشور می‌خواهم ملاحظات را کنار گذاشته و با امثال این ذهن‌های بیمار با قاطعیت و شدت برخورد کند.

صدور دستور بازداشت عامل حمله مسلحانه به عوامل یک برنامه‌ تلویزیونی
رییس حوزه قضایی بخش حسن آباد در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی در خصوص حمله مسلحانه با سلاح سرد به عوامل یکی از برنامه‌های تلویزیونی در روستای خانلق بخش حسن آباد فشافویه گفت: دستور بازداشت فردی که اقدام به استفاده از سلاح سرد کرده بود صادر شده است. حسینی رییس حوزه قضایی بخش حسن آباد در رابطه با حمله مسلحانه با سلاح سرد به عوامل یکی از برنامه‌های تلویزیونی در روستای خانلق بخش حسن آباد فشافویه، گفت: تحقیقات همه جانبه قضایی در مورد این پرونده در حال انجام است. حسینی تصریح کرد: در حال حاضر دستور بازداشت فردی که اقدام به استفاده از سلاح سرد کرده بود صادر شده است. رییس حوزه قضایی بخش حسن آباد بیان کرد: موضوعی که در رابطه با آزاد شدن متهم مطرح شده کذب است. رییس حوزه قضایی بخش حسن آباد اذعان کرد: تحقیقات همه جانبه لازم در خصوص این پرونده در دست انجام است و پیگیری‌های مربوطه قطعا انجام خواهد شد.

فرمانداری: زنجان محرم امسال پذیرای عزاداران حسینی از دیگر مناطق کشور نخواهد بود
فرماندار شهرستان زنجان گفت: با توجه به تداوم وضعیت قرمز زنجان از نظر شیوع بیماری کرونا، این شهرستان در محرم امسال پذیرای عزاداران حسینی از دیگر مناطق داخل و خارج استان نخواهد بود. رضا عسگری روز یکشنبه با بیان اینکه ما منتظر هستیم تا وزارت بهداشت و درمان آخرین تصمیمات و پروتکل‌های مربوط به مراسم ماه محرم را اعلام کند، افزود: بعد از اعلام پروتکل‌های وزارت بهداشت، در خصوص برگزاری مراسم یوم العباس و دسته عزاداری زینبیه اعظم تصمیم گیری خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: در هر صورت با توجه به شرایط حاکم بر زنجان از نظر شیوع کرونا، تحت هیچ شرایطی پذیرش عزاداران حسینی، چه از داخل استان و چه از خارج استان به شهرستان زنجان انجام نخواهد شد. عسگری با بیان اینکه دسته‌روی هیات های عزاداری در زنجان برگزار نمی شود، تصریح کرد: برنامه ریزی ها جهت برگزاری مراسم ماه محرم در زنجان به فراخور شرایط شیوع بیماری انجام می گیرد. فرماندار زنجان با بیان اینکه امسال مراسم تعزیه در شهر ارمغان‌خانه نیز برگزار نمی شود، اظهار داشت: در روستاهای این شهرستان نیز برگزاری مراسم تجمعی از قبیل تعزیه خوانی و عزاداری با توجه به شرایطی که مناطق خواهند داشت، تابع پروتکل های اعلام شده خواهد بود. عسگری به جلسه با مسئولان هیات ها و مداحان زنجان اشاره کرد و گفت: با مشارکت و همراهی هیات ها و تکایا، هماهنگی ها در جهت تمشیت امور در دستور کار است. اجتماع عظیم و عزاداری هشتم و یازدهم محرم زنجانی ها در فهرست ملی میراث معنوی کشور به ثبت رسیده است.

نماینده مردم تهران: توقف طرح دو فوریتی تعویق کنکور
زهره الهیان، نماینده تهران در مجلس یازدهم طی رشته توییتی در صفحه شخصی‌اش، از پیگیری تعویق کنکور سراسری از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد. وی نوشت: «پیرو صحتی که امروز در صحن علنی با آقای دگتر قالیباف درمورد تعویق کنکور سراسری داشتم، ایشان ضمن موافقت فرمودند: موضوع تعویق را از طریق ستاد ملی کرونا پیگیر خواهند شد. لذا با توجه به قول دکتر قالیباف مبنی بر پیگیری فعلا درمورد طرح دوفوریتی تعویق کنکور سراسری دست نگه می داریم تا ببینیم پیگیری ها نتیجه خواهد داد؟»

کیهان: روحانی باید اول «عذرخواهی» کند
کیهان نوشت: برای جلب اعتماد عمومی و همراه کردن ظرفیت جریان‌های ارزشی و انقلابی کشور با دولت، اعتراف به اشتباه، آنچنانکه آقای رئیس‌جمهور در مورد مسکن از کاهلی دولت گفت و اذعان کرد که کاری برای مسکن در پنج ‌سال اول دولت او انجام نشد و مشکلات کنونی ناشی از آن عدم اقدام دولت است، در بخش‌های دیگر نیز آقای روحانی با اعلام ناکامی ‌دولت خود و عذرخواهی از مردم، آستین همت را برای خدمت بالا بزند و آمادگی دولت خود برای تعامل با مردم و ارکان نظام را در مراحل عمل اعلام کند.

اعتراض محسن هاشمی به تخریب شخصیت آیت الله هاشمی در صداوسیما
محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران در واکنش به تخریب شخصیت آیت الله هاشمی در صدا و سیما به رئیس این سازمان نوشت و نسبت به سوگیری‌های رسانه ملی انتقاد کرد. در بخشی از این نامه آمده است: سوال اینجاست که چرا جریانات و رسانه‌هایی در داخل نظام و با پول بیت المال به جعل، تقطیع و تحریف سخنان و عملکرد آیت الله هاشمی می‌پردازند تا ذهنیت افکار عمومی را که در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد نسبت به نظام تخریب کنند. مقام معظم رهبری، در خطبه تاریخی ۲۹ خرداد سال ۱۳۸۸، پس از ذکر سوابق، مجاهدت‌ها و عدم ثروت اندوزی آیت الله هاشمی رفسنجانی، تصریح می‌کنند که " این‌ها حقایقی است که نسل جوان باید بدانند" و متاسفانه رسانه ملی بجای عمل به توصیه صریخ رهبرمعظم انقلاب، تریبون خود را در اختیار جریانات تندرو و افراطی قرار داده است که بصورت آشکار به تحریف و جعل تاریخ می‌پردازند. جنابعالی خود یکی از مدیران خدوم دولت سازندگی بوده اید و از نزدیک شاهد زندگی شخصی آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده اید، اما خوشبختانه امروز در‌های منزل ایشان که از سال ۱۳۶۰ تا روز پایانی عمر، در آن زندگی کرده اند با همه وسایل و لوازم خانه، با تبدیل شدن به موزه، به روی مردم گشوده شده، مناسب است که دوربین‌های صداوسیما را به درون این خانه بفرستید تا با تصویر برداری از خانه و وسایل مشخص شود که آیا زندگی ایشان توام با اشرافی گری بوده است یا مصداق ساده زیستی؟ و بسیار بهتر خواهد بود که دوربین صداوسیما به اندرونی بسیاری از مدعیان زهدفروشی وانقلابی گری نیز برود که عیار مردمی بودن مشخص شود.

حاجی‌بابایی: روند انتخاب بذرپاش قانونی بود
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پاسخ نامه رئیس مجلس درباره بررسی نحوه انتخاب رئیس دیوان محاسبات را داد. در پی نامه روز چهارشنبه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه جهت بررسی مجدد فرآیند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور، حمیدرضا حاجی‌بابایی در نامه‌ای به قالیباف اعلام کرد، پس از برگزاری مجدد دو جلسه اعضای کمیسیون و بررسی برخی انتقادات، بار دیگر درستی فرایند انتخاب رئیس دیوان محاسبات مورد تایید اعضای کمیسیون بودجه مجلس قرار گرفته است. در نامه حاجی بابایی که امروز به رئیس مجلس نوشته شده است با اشاره به برگزاری جلسات مجدد اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و نیز بررسی برخی انتقادات، اعتراضات و نامه های ارسالی به آنان، تاکید شده است که با اتفاق نظر اعضای حاضر در این کمیسیون، تمامی شرایط مندرج در قانون دیوان محاسبات، قانون آیین نامه داخلی و نیز شرایط مندرج در تبصره های آن در فرایند معرفی رئیس و دادستان دیوان به صحن مجلس و انتخاب آنها لحاظ شده است.

دفاع تمام قامت احمد توکلی از طرح بازگشت کوپن
عضومجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به لزوم بازگشت کوپن به اقتصاد کشور گفت: به دلیل سیاست‌های ارزی نادرست دولت، مردم آبگوشت که هیچ، حتی نمی‌توانند اشکنه بخورند. احمد توکلی در مصاحبه با رادیو در پاسخ به این که با بازگشت کوپن به اقتصاد موافق است یا خیر، اظهار کرد: اگر کوپن به معنای کالابرگ باشد، باید گفت امروز کنترل آن آسان‌تر و تقلب در این زمینه، کمتر است. وی افزود: وقتی بحث کمک به مردم در میان می‌آید، اگر دولت مقید باشد کالا‌هایی خاص مورد مصرف مردم قرار گیرد، کمک نقدی صورت نمی‌گیرد. توکلی با ذکر مثالی ادامه داد: در امریکا که زودتر از سایر کشور‌ها این کار را آغاز کرد، کوپن را به غذا اختصاص می‌دادند و مردم تنها قادر بودند غذایی خاص را تهیه کنند و امروز در شرایط کرونایی این کوپن‌ها عرضه می‌شود. وی ضرورت کوپنی شدن کالا‌های اساسی در دوران جنگ را به دلیل مشکل در تامین مایحتاج مردم دانست و در پاسخ به این بحث که کوپنی شدن دور از شأن ملت ایران است گفت: این در شأن ملت ایران نیست که ۱۱ میلیون نفر حاشیه نشین داشته باشیم؟ به ملت ایران می‌آید گرسنه باشند و نتوانند یک کیلو گوشت بخرند؟ توکلی گفت: به دلیل سیاست‌های ارزی نادرست دولت، همه قیمت‌ها با افزایش ارز، بالا کشیده می‌شود و به دلیل عدم حضور دولت، تمام بنگاه‌های اقتصادی در نقش قیمت گذار وارد عمل می‌شوند و در این شرایط مردم آبگوشت که هیچ، حتی نمی‌توانند اشکنه بخورند.

هک شدن سایت سازمان سنجش در اعتراض به برگزاری کنکور کذب است
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور هک شدن سایت این سازمان توسط هکرهای مخالف برگزاری کنکور را تکذیب کرد. فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره هک شدن سایت سازمان سنجش گفت: این موضوع صحت ندارد و مشکلی در فعالیت سایت سازمان سنجش به وجود نیامده بود. گفتنی است؛ از ساعاتی قبل خبری در برخی از کانال‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اعتراض به برگزاری کنکور از ساعت ۱۹ تا ساعت ۲۱ دیشب هک شده بود. همچنین ادعا شده که هکر در صفحه سازمان سنجش به پیگیری نکردن تعویق و مهم نبودن جان جوانان اشاره کرده و خواستار تعویق کنکورهای سراسری شده است.

نام چه شخصیت‌هایی به‌عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ مطرح می‌شود؟
سیاست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ معلوم نیست، زیرا به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان علاوه بر مخدوش‌شدن سرمایه اجتماعی خود، گرفتار چند مانع دیگر نیز هستند؛ از جمله آنکه می‌دانند اگر قرار باشد شورای نگهبان همان سیاستی که در انتخابات اخیر مجلس در پیش گرفت را ادامه دهد، احتمال تأیید صلاحیت نیروهای طراز اول جبهه اصلاحات بسیار کم خواهد بود. در عین حال تا این لحظه سیاست واحد انتخاباتی خاصی در میان اصلاح‌طلبان دیده نمی‌شود، اما جسته و ‌گریخته نام‌هایی مطرح می‌شود که هر یک البته ویژگی‌هایی دارند اما اینکه آیا همه آنها با تمام تعاریف اصلاح‌طلبی همخوان باشند، جای تأمل دارد. با این حال اسامی ‌محمدرضا عارف، ‌علی مطهری، ‌سیدحسن خمینی، ‌اسحاق جهانگیری، ‌علی لاریجانی، ‌محمدرضا خاتمی، معین و صفایی‌فراهانی در بین کاندیداها دیده می شود./شرق

وقتی روسیه و چین هم به ما خدمت نمی‌دهند
‏رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: در حال حاضر عملا هیچ مبادله بانکی با روسیه و چین نداریم و اگر فردی با پاسپورت ایرانی در این کشورها درخواست خدمات بانکی کند، از ارائه آن خودداری می‌شود. ‏ما دو مشکل اساسی در سیستم بانکی داریم؛ یکی تحریم‌های آمریکاست و مشکل دوم موضوع FATF است که نپذیرفتن شرایط آن موجب مشکل شده، در هفته اخیر از سوی این نهاد مالی مکرراً به سیستم‌های بانکی دنیا بخشنامه شده که ایران یک کشور پرریسک‌ است و باید مبادلات مالی آن به شدت کنترل شود./ ایلنا

نمی‌توان قاطعانه از عدم‌ مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ حرف زد
غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت‌: این روزها در حالی از عدم آمادگی جبهه اصلاحات سخن گفته می‌شود که پیش از این هم چهره‌های اصلاح‌طلب از شرایط ابراز نارضایتی می‌کردند، اما نهایتاً اصلاح‌طلبان به صورت جدی کاندیدای خود را معرفی کردند و در انتخابات فعال شدند و حتی به نتیجه هم رسیدند. پس از الان نمی‌توانیم قاطعانه از عدم حضور جدی اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ حرف بزنیم. مصباحی‌مقدم‌ ادامه داد:‌ یادآوری می‌کنم که رأی دادن یا قهر با صندوق از جانب هواداران اصلاح‌طلبی مستقیم به نوع رفتار برزگان این جریان بستگی دارد؛ یعنی اگر شخصیت‌های شاخص جریان اصلاحات خودشان را آماده انتخابات نشان دهند و آن را جدی بگیرند،‌ مردم هم رأی خواهند داد. اما اگر مثل انتخابات مجلس علنی درباره عدم حضور در انتخابات اظهارنظر کرده و بیانیه صادر کنند،‌ طبیعی است که هواداران‌شان هم انگیزه‌ای برای رأی دادن نخواهند داشت. غلامرضا مصباحی‌مقدم‌ در پایان گفت‌: همه جریان‌های سیاسی و البته مردم باید دست به دست هم بدهند تا ان‌شاءالله انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ انتخاباتی با میزان رأی‌ حداکثری باشد. /اعتمادآنلاین

تا زمانی که دوسوم مردم به کرونا مبتلا نشوند، امواج همه‌گیری خواهد آمد
زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: اینکه بخواهیم در برابر کرونا پرچم افتخار بالا ببریم، اصلا علمی نیست. باید با ادبیات علمی صحبت کنیم. به هر حال امواج بعدی کرونا خواهد آمد. این‌طور نیست که فکر کنید کشورهایی که در دور اول کرونا توفیق داشتند، قطعا گارانتی می‌شوند و دیگر کرونا سراغ‌شان نمی‌آید. تا زمانی که یا ۶۶ درصد افراد در جامعه دچار این بیماری نشوند و یا داروی مطمئن و واکسن آن پیدا نشود، این سناریو در کشورهای دنیا قابل تکرار خواهد بود./ مهر

میرسلیم اگر درباره قالیباف حرف داشت، چرا با او در یک لیست ائتلافی حضور پیدا کرد؟
مصطفی کواکبیان نوشت: در رابطه با مباحثی که آقای میرسلیم این اواخر [درباره پرداخت وجه برای منتفی شدن تحقیق و تفحص از شهرداری]مطرح کردند، سه اشکال اساسی وجود دارد. اول اینکه او چرا زمان بررسی پرونده‌ها در شورای نگهبان، این مسئله را عنوان نکرد؟ آن زمان جا داشت که این موضوع مطرح شود. اشکال دوم این بود که شما [میرسلیم] به هر دلیلی، این موضوع را در شورای نگهبان مطرح نکردید،‌ پس چرا با هم در یک لیست، ائتلاف کردید؟ اشکال سوم هم این بود که اگر واقعا آقای میرسلیم، سندی دارد باید بحث اعتبارنامه‌ها را جدی می‌گرفت. آقای میرسلیم سکوت کرد و وقتی دعواهای داخلی خودشان شروع شد و آقای میرسلیم به عنوان کاندیدای ریاست مجلس رأی نیاورد، این بحث‌ها را مطرح کرد./ شرق

تصمیم ستاد ملی کرونا برای برگزاری کنکور فصل‌الخطاب است
حسین حق وردی، دبیر کمیسیون آموزش مجلس گفت: هر تصمیمی که ستاد مقابله با کرونا اتخاذ کند برای ما فصل الخطاب است. باتوجه به نزدیک شدن به ماه محرم، قطعا تجمعات بیشتری از سوی هیات‌ها شکل می‌گیرد که به مراتب متراکم‌تر از برگزاری کنکور سراسری است. باید برای برگزاری کنکور همه شرایط را بسنجیم، به عنوان مثال افراد زیادی باید به خدمت سربازی اعزام شوند یا برای قبولی در دانشگاه خاص مشمول شرایط سنی هستند، بنابراین اگر کنکور لغو و یا عقب انداخته شود حق این افراد ضایع خواهد شد. جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ظهر امروز در محل صحن مجلس با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، منصور غلامی وزیر آموزش و پرورش و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به منظور بررسی ابعاد برگزاری کنکور سراسری برگزار شد./باشگاه خبرنگاران

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۵۳
ای آقای لیغش تا همین دیروز میگفت چینیها جزیره کیش رو در قرارداد 25 ساله صاحب میشن الان شده طرفدار دولت چین
وقتی دم خروس میزنه بیرون
این هم از نماینده مجلس یازدهم که فقط حرافی میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
داداش کار از دستش بر نمیاد. از همه طلبکاره حتی از خودش. دیروز توییت میکنه چرا باید در شرایط کرونا کنکور برگزار کنن و جون بچه های مردم چی میشه؟؟؟ امروز توییت میکنه چرا میخوان کنکور رو عقب بندازن پس سربازا چکار کنن!!!! معلوم نیست با خودش چند چنده. احتمالا توی دلش گاهی به خودش شک میکنه مبادا طرف جریان نفوذی باشه
:)
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
وقتی اقای توکلی که چهل سال است که اقتصاد دان این مملکت و نماینده و کاندید و... بوده افتخارش این است که دوره دکترا اقتصاد در گرانترین دانشگاه اقتصاد دنیا در لندن و بدون طی مراحل و تنها به صرف یک دستخط بورسیه شده و تازه منادی عدالت و جلوگیری از رانت و پارتی بازی است اگر وضع اقتصاد این نبود عجیب بود
ناشناس
| France |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
حزب باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
احمد توکلی داره اشک تمساح میریزه
خودش مخالف اف ای تی اف بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
این جناب نماینده مردم مسلمان ایران است یامدافع حکومت کمونیستی چین ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ترامپ برای اینکه در انتخابات آینده پیروز میدان رقابتی شود آخرین کارش تا سه ماه دیگر کلید خواهد زد . تحریم کل کشتیرانی ایران در سراسر بنادر دنیا . لغو کلیه پروازهای خارجی ایران که هر کشوری با ایران همکاری هوایی کند حق ندارد در دیگر کشورهای پیمان امریکا پرواز کند . تعطیلی کنسولگرایی ایران در کشورهای دوست امریکا . برای پیشبرد این اهداف دنبال بهانه سازی هست و این بهانه فقط با تحریم بیشتر اقتصادی فقط بستگی به واکنش متقابل ایران بستگی دارد . آیا بسمت کره شمالی شدن پیش میرویم . ؟
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
آقای بیغش نمی خواد فکر مردم چین باشی به فکر روستای خودتون (شازند) باش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
مسولان همچون توکلی ، طوری انتقاد میکنند
که انگار آنها در این ۴۱ ساله، هیچکاره بودند
و هیچ تقصیر و مسئولیتی نداشتند !!؟؟
جناب توکلی این اوضاع نتیجه عملکرد شما و ۳۰۰ نفر از دوستانتان بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
به امیدخدابزوذی شاهدسقوط تاریخی بورس و نابودی سرمایه سهامدارانش خواهیم بود
مطهری متوجه نیست و باید دید کی شیرش می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
بله
امریکا رفته در ایغور مسلمانان را به خاک و خون کشانده و نمی گذارد در انجا روزه بگیرند و مجبور می کند مسلمانان‌ایغور را روزه هاشون را بخورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ببین چند نفر بهت منفی دادن
چه نتیجه ای می گیری؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
هنوز نفهمیدی منفی و مثبت های فضای مجازی به درد خود فضای مجازی می خورد و نه فضای واقعی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
خطاب به ناشناس ۲۳:۴۷
مثل اینکه خودت هنوز نفهمیدی داری کجا کامنت میزاری اخوی! نکنه این کامنت رو تو فضای واقعی داری میزاری؟
ماشالله به این همه نبوغ!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
ناشناس 23:47 تا کی می خواهی چشمت رو بر واقعیات ببندی وسرت رو زیر برف کنی وبه ااکثریت جامعه بگی ضد انقلاب و آلبانی نشین .مشارکت انتخابات مجلس خود واقعیت هست و منفی ها هم نظر مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
به ۲۳۴۷
از نظر شما ، فقط همفکرانتان راست می گویند
و مخالف اصلا نه وجود دارد !!!؟؟؟؟
و نه ارزشی دارد !!!؟؟؟؟
یه عصبانی خسته از دروغ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
درپاسخ به 23:47
نه اینکه توی مملکتمون فضای باز سیاسی هست و هرکی به جز اون تعداد خودجوش میتونن ابراز عقیده کنند.اتفاقا فضای مجازی و آرا مثبت و منفی نشان دهنده خیلی از چیزهاست
ضمنا تو که دوست نداری این فضا را برو توهمون عالم به اصطلاح واقعیت و یه مرگ بر آمریکا هم بگو.جات اینجا نیست
آقاي توکلی شما و امثال باافتحاراينگونه خوارشدن مردم را به زبان مي آوريد و هيچ کاري نمي كنيد!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
اگر نمایندگان وکیل واقعی مردمند.بیان چهار طرح ۵ساله که بیست سال پیش با بوق و کرنا تنظیم کردن تا نهایتا در سال۱۴۰۰پیشرفته ترین کشور .منطقه بشوند را پیگیری کنند
آقای حاج بابایی حالا چرا قسم میخوری همه باور کردند که انتخاب آقای بذرپاش کاملا قانونی بوده فقط 20سال سابقه کاری نداشته که مجلس محترم خودش براش درست کرد مدرکشم که مشکل داشت که اونم مهم نیست یه چند تا اتهام بزرگ هم متوجه ایشان است که اون اصلا مهم نیست این روزا این اتهامات رو همه دارن
وچند مورد دیگه که اونا اصلا قابل گفتن نیست
حالا این حرفا رو ولش کن خودت خوبی آقای حاج بابایی
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
جناب حاجی بابایی حال ما را به هم زدی
حیا هم خوب چیه
خبر زرد برایfatf
در حین برجام ما نمی توانستیم یک حواله بانکی انجام دهیم موقعی که در لیست سیاه هم نبودیم و باید از طریق صرافی ها کار مان را راه می انداختیم
در ضمن برعکس هم بود 10 سال پیش که در لیست سیاه بودیم و می توانستیم حواله ارزی بزنیم و یا حواله ارزی بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ده سال پیش اوباما بود عزیزم. اهل سختگیری نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
سخت ترین تحریم ها را اوباما ایجاد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
خطاب به ناشناس ۲۳:۵۱
خداییش خوشتون میاد همینجوری رو هوا جوگیر بشی و یه چیزی بگین؟ بابا عقل و منطق بد چیزی نیست. مستندات ادعای شما کجاست؟ بیشترین تحریمها زمان اوباما بوده!!!!!!! خوشت میاد با یه حالت عاقل اندر سفیه کامنت بزارید برای ملت؟ حالا هرچی شد میگم دیگه فقط یکم دانشمند بازی در بیاریم!! الله اکبر
توکلی تا زمانی که در مجلس بود به همراه الیاس ناداران و 99 درصد نمایندگان دیگر همیشه از مافیای خودرو ، شرکت نفت، پزشکان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها دفاع میکرد و مانع به نتیجه رسیدن طرح های تحقیق و تفحص و یا وضع مالیات های متناسب و قوانین مناسب میشد.

بعد از اینکه نتوانست وارد مجلس شود و چندین دوره هم در انتخابات ریاست جمهوری یا تایید نشد و یا در نهایت جز کاندید نهایی انتخاب نشد خود را به عنوان دیده بان شفافیت و مبارزه با فساد منصوب نمود و شروع به پیدا کردن نقطه ضعف های افراد صاحب قدرت و گرفتن حق سکوت از آنها شد.

عزیزان من

من در سیاست و اقتصاد تخصصی ندارم اما با رویه ای که در چند دهه اخیر دیده ام امیدی به آینده ایران نمیبینم و مردم هم بهتر است دست از ساده لوحی برداشته و بی خود به آینده امیدوار نباشند.

ما با خودداری از زاد و ولد حداقل میتوانیم مشکلات را خود بیشتر نکرده و برای خود دردسر بیشتری ایجاد نکنیم.
امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید چون اگر سلامتتان به مخاطره بیافتد و گذرتان به بیمارستان و مطب پزشکان بیافتد دودمانتن بر باد خواهد رفت و باید کل زندگیتان را بفروشید و در جیب پزشکان بریزید

در آخر به شما توصیه میکنم سعی کنید تا دیر نشده تغذیه خود را با کم خوری اصلاح کرده و چاقی شکمی را از بین ببرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
قشنگ معلومه تو از اونایی که ادعای خدایی میکنی تو همه چی....همین الان از سیاست،پزشکی،سلامتو مسائل اجتماعی وزاداوری گفتی و همه رهنمون کردی...مرسی،بسه.
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
کاملا با نظرت موافقم . تنها همان راه هست که مردم باید هر کس بفکر خودش باشد چون مسول بفکر مردم نیست . هنوز خیل افراد و مسولان کشور بی پولی و درمان و درد را نچشیدند . یک شبه انها را باد بسمت قدرت و بعد ثروت پرتاب کرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
خخخخ
اقاي توكلي كلاهتان را بالاتر بگذاريد براي مدينه فاضله كه براي مردم درست شده است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ایشان و طرح وحشتناک طرح تثبیت قیمتها در مجلس هفتم در سال ۸۲ که منجر به هدفمندی یارانه ها در سال ۸۹ شد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
تفکرات اصولگرایان در حوزه اقتصادی و سیاسی و فرهنگی فقط در بستر یک روستایی که ۵۰ نفر جمعیت دارد قابل اجرا هم نیست . چون در همان روستا هم بعد از گیر دادن به شکل و شمایل و اندیشه روستاییان انها مجبور هستند از روستا فرار کنند . وقتی کشاورز روستایی کشاورزی درو کند در حوزه اندیشه هم آن روستاییان را سر چهاره راه محل و زندگیش هر روز تفتیش عقیده قرار دهند و او را مجبور کنند که مثل من باید اندیشه کنی از روستا فرار میکند . و نتیجه اینکه تفکر اصولگرایی قابل اجرا نیست چون با دمکراسی و علم در تعارض هست
بزرگترین مشکل ایران مردم آن هستند. اگر همین امروز جای مردم کانادا و ایران عوض شود، ایران با کانادایی های ساکن آن پس از گذشت حداقل 5 سال تبدیل به یک کشور توسعه یافته و پیش رو خواهد شد و کانادا با ایرانی های ساکن آن تبدیل به یک کشور عقب افتاده و ورشکسته خواهد شد.
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
مدیران دولتمردان سیاستمداران و......... را جزء مردم حساب کردید یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
اتفاقا برعکس اگر جای مسئولین ما با کانادا عوض بشه همه چیز خیلی زود درست میشه چ
به بذر پاش گیر ندید.
اکثریت ۷۵ درصدی مردم که در انتخابات مجلس شرکت نکردند به این مسائل واقف بودند و غیر از این انتظار ندارند
الان هم برای ۷۵ درصد مردم که نه اصولگرا هستند و نه اصلاحطلب این مجلس تکرار همان مجالس قبلی است

اصلا ما به مجلس رای ندادیم و برامون مهم نیست داخل مجلس چه اتفاقاتی می افتد

بیخیال
آقای حاج بابایی گیرم که انتخاب بذرپاش قانونی بود که نبود
انتخاب شاید هم انتصاب شما چطور قانونی هست چه خبر از دانش آموزان شین آبادی آقای حاج بابایی
چه خبر از اتوبوس اردویی با 26کشته که 22 نفر دانش آموز بود
چه خبر از...............
هاشمی رفسنجانی بذر مشکلات اینروزهای کشور بود که چند دهه قبل کاشته شد
پاسخ ها
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
از روزی که احمدی نژاد اومد وبا بگم بگم هاش همه رو به جون هم انداخت و جنگ اعصاب راه انواخت وآخر
سر هم هیچ کاری نکردبذر مشکلات امروز را کاشت وگرنه تا قبل از آن اگر مشکلات بود که بود باز هم مردم متحد بودند واسیر دعواهای سیاسی احزاب نبودند ومشکلات قابل حلتر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
از روی عمد که این کارو نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
بذر اقتصاد لیبرالی که به این روز افتادیم را جناب هاشمی کاشتند و بقیه هم از ان استفاده کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
خطاب به تقی معمولی
احسنت

خطاب به ناشناس ۲۳:۵۲
تو رو به خدای مهربان حرفهای تکراری مثلا تئورسین های اصولگرایی رو تکرار نکنین بدون اینکه بدونین دارین چی میگین. خواهش میکنم یکم سرچ کن اصول واقعی اقتصاد لیبرالی رو البته نه اصولی که در مقالات هدفدار فارسی براش ترسیم میکنند. من طرفدار اقتصاد لیبرالی نیستم ولی نمودش که کشورهای سطح 1 اروپایی (از لحاظ اقتصادی صرفا) هم هستند هیچ مشابهتی با اقتصاد ما دارند! بابا دست بردارید از اینهمه لجاجت ایدئولوژیک.
اشکنه هم لاکچری حساب میشه
الان فقط نون و آب جواب میده

مردم را به چه روزی انداخته اید !؟!؟!!؟
اقای حاجی بابایی متخصص و دکترای الهیات و معارف رئیس کمسیون برنامه و بودجه! فرمودند روند روند قانونی انتخاب دکتررر بذرپاش صحیح بود!
کجاییی شهید چمراااااان؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
شهید چمران: در قبول مسئولیت ها تعهد مهم است. انسان اگر متعهد باشد بدون تخصص مسئولیت را قبول نمی کند.
تابحال مجلس اینچنینی ندیدیم. همه تصمیماتش تا وسط کار میاد جلو و در کمال ناباوری متوقف میشه و از رسیدگی خارج میشه!!!!!!!!چقدر مجلس خوبی داریم، احسنت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
جوان و انقلابی
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
من اگر جایی مطهری و سلحشوری و صادقی بودم هر روز موقع تعطیلی مجلس منتظر خروج نمایندگان انقلابی و جوان و پرکار و پر شور . میماندم و به انها میگفتم چه خبر ؟ چه کار کردید برای بیکاری و گرانی و سپس لبخند میزدم و میرفتم ..
حالا مردها لباس کم‌میپوشن فکری برای بانوان کردید تو شرایط گرما چطور تو فضای ازاد ازمون بدن
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
استثناباحجاب کمی شل ترولباس روشنتر
ناشناس
| Mauritius |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
اگه تو آمریکابود با مایو می اومدند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
باد و آفتاب را چکار کنند؟ آنهم در استانهایی مثل خوزستان و بوشهر و هرمزگان و سیستان؟
۲
جناب مصباحی مقدم بزرگان اصلاحات همیشه دنباله روی نظر مردم بوده اند، نه بر عکس!. زمانی که امید به اصلاحات در جامعه وجود داشت انها نقش افرین شدند و حالا که امیدها کم رنگ شده مردم طرفدار اصلاح، با توصیه یا بی توصیه ایشان در انتخابات شرکت نخواهند کرد. باید توجه داشته باشید که اکثر طرفداران اصلاحات دارای بلوغ فکری و استقلال رای هستند و هرگز منتظر نیستند تا ببینند دیگران چه خواهند گفت!!!
قالیباف طی نامه ای به حاج بابایی گفت که مراحل انتخاب بذر پاش با روند قانونی بوده است .....بذر پاش . قالیباف
۳
یک روزنامه با تیراژ زیر ۵۰۰۰ نسخه که اکثر انهم اجبارا توسط ارگانها و نهادها خریداری میشود نمیتواند و نباید از طرف عموم مردم سخن بگوید.کیهان نهایتا میتواند از جناب روحانی بخواهد تا از حاج حسین و جمعی از دوستان عذر خواهی کند و زین پس با انها تعامل سازنده داشته باشد!!!
مصباحی مقدم . اصلاح طلبان به این نتیجه نهایی رسیدند که در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد و البته به یقین نمیدانم . ولی شرکت خواهند کرد .....رای بی رای . دلیلم این هست اول زحمت بکشید مطالبات به جاه مانده از شعارهای اصلاحات در طی ۲۰ سال را انجام دهیید دوم اینکه شورای نگهبان نباید جای قدرت حزبی اول انتخاب کند بعد مردم . سوم اینکه آیا بعد از ۲۰ سال حزب حاکم حاضر هست اصلاح طلبان را که محبوبیت سیاسی و اجتماعی نزد مردم داشتند در قدرت سهیم کنند و در سرنوشت مردم رای اکثریت تاثیر گذار باشد یا نه منظور مباحی مقدم این هست که از رای مردم بهره برداری و مانور سیاسی اصولگرایان نمایش اجرا کنند . قدرت رای مردم چقدر هست ؟ اکثریت یا اقلیت .....رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
این دو تا که جناحین یک حزب هستند ما در این کشور فقط یک حزب داریم از اول انقلاب
انتقاد کیهان از دولت روحانی بخاطر بی خیال شدن طرح مسکن مهر در ۴ سال اول ..... اولا که دولت احمدی نژاد هزاران پروژه را نیمه تمام ول کرد یکی هم مسکن مهری که نه جاده و نه آب و برق داشت نه پایان کار داشتند دوما با چه زبانی به این روزنامه بگوبم که هیچ کجای دنیا دولت ها منزل مسکونی نمیسازند جز در ممالک سوسیالیستی . دولت در کشورهای پیشرفته از حساب و جیب خودش نه از جیب مردم و سپرده گذار ، به افراد بی خانه وام میدهد و طی نظارت مهندسی ساخته میشود . هم زودتر میسازند هم محکم‌میسازند هم هر جایی که دلشان خواست و قانون اجازه داد میسازند .
آدم موضع نماینده اراک را می بیند یاد صدر اعظمهای زمان قاجار می افتد که هر کدام سکتی غش می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
داداش نماینده مردم شازند ، نه اراک
البته فرقی نمی کنه . چون اینا که نماینده واقعی مردم نیستند
کشور هرج و مرج هر کی به هر کی همه همه کاره و همه هیچ کاره فقط حرف و بدون کوچکترین عمل کشور برگشت به عقب بدون کوچکترین پیشرفت
ای بابا ! مگر کسی هم حرف های سیمای ظاهراً مردمی را باور میکند.
مردم کدوم مردم درانتخابات فرمایشی شرکت خواهند کرد من بعنوان یک انقلابی اصیل میگویم که بسیاری از اصول انقلاب زیر پای مدعیان اصولگرائئ له شده ازجمله رای مردم بی ارزش و محلی ندارد دیگر میزان رای ملت نیست
کیهان کی عذرخواهی میکنند؟
اصلأ این مجلس قانونی نیست با بیست درصد شرکت کننده در انتخابات
درود بر مرحوم حضرت آیت الله العظمی ابوالفضائل علی اکبر هاشمی رفسنجانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
محسنی
آقای توکلی شما ودوستانتان چه بر سر غنی ترین کشور خاورمیانه آوردید که پیشنهاد کوپن میدهید مگر جنگ است بجای تقاضای کوپن تقاضای این را داشته باشید تا مسئول کشور مشخص شود و از تعاطی ندانم کاری جلوگیری شود چرا مردم نمیتونن حرف بزنن پرا حرف مفت ازنوع کیهانی آزاده وحرف حساب ممنوع
من با آقای میرسلیم در جامعه اسلامی دانشگاهیان هستم هیچکس به حرفاش توجهی نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
همیشه حرف حق تلخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
اشتباهی مثبت زدم
اقای شریعتمداری فقط حرف دارد .
ایا تا حالا پیش امده ایشان بعنوان یک روز نامه نگار یک طرح بدهد که حداقل دوستانش ان طرح را تایید کنند؟
پاسخ ها
مستضعف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
ایشان که روزنامه نگار نیست
بروبالا
بالاتر
بازهم بالاتر
روزنامه نگاری ایشان پوششی است بر کار اصلی ایشان
نمی بینی که با اون همه هتک حرمتها وتوهین هایی که می کند جرا هیچ وقت توبیخ نمی شود؟
روحانی هیچ وقت عذرخواهی نمی کند.چون باید ۲۴ساعت یک شبکه تلویزیون در اختیارش باشد.کوپن هم به ملت نمی دهد .کسی که معتقد است با حذف چهار صفر کلاس پول ملی در سطح جهانی بالا میره.پس کوپن هم ما را بی کلاس میکنه.حالا بعضی ها سالی یه بار هم گوشت نخوردن چی میش؟اگه راست میگه بازار ارز و دلار لعنتی رو کنترل کنه.که همه رو بیچاره کرده
اقای توکلی عزیز اگر میخواهید بگویید که این شرایط بعلت عملکرد دولت است،دولت های قبلی چی؟
اقای شریعتمداری کیهان بیشترین ریزش بعلت افکار و اعمال امثال جنابعالی است.گذشت انزمان که افکارت را به خورد جامعه میدادی.
حالامثلا از رفسنجانی انتقاد بشه شخصیت ایشون کم میشه؟مردم شعور دارن.خودشون خوب و بد و تشخیص میدن.از انتقاد نباید ترسید.انتقاد به همراه خود سازندگی به همراه دارد.همین طور چرا انتقاد از برخورد چین با مسلمانان این طور رفتار یک نماینده را جریحه دار میکند.نماینده نباید سخنگوی یک دولت خارجی باشد.برای یک نماینده حیف است
واقعا شما هم میدونید اشکنه چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
حاج محمود . سلام علیکم و رحمت الاه . قرار بود گاهیی اتفاق بیفته که مردم روزی یک وعده غذا بخورن چی میشه . روزی نان و خرما بخورند . برای حفظ دین مردم وظیفه دارند مقل شعیب ابی طالب سنگ بر شکم ببندند . منتها آیا مقامات که در هفت سنگر محافظت شدند آیا سنگ بر شکم‌میبندند ؟ آیا کار سخت در هوای گرم انجام‌میدهند ؟
درجواب آقای توکلی بایدعرض کنم که خیلی ازخانواده هابیش ازنیم قرن پیش ماهی یکباروبندرت هفته ای یکبارگوشت میخوردندواتفاقی نیافتادواکنون فرزندانشان که باآن وضع بزرگ شدندمقامات علمی واجتماعی کشورخودمان وحتی دنیاهستندمستندمیگویم گوشت خوردن مهم نیست امیدبه آینده داشتن وایجادکارواشتغال مهم است کوپن دردی رادوانمیکندجزفقیرپروری وبعضاکوپن فروشی درمان تمام دردهامبارزه واقعی بافسادورانت وپارتی بازی است اگراینهاازبین برودهمه وضعشان درست میشودمجلس هرکاری میکندجزمبارزه صحیح بافساداداری وپارتی بازی ورانت جنابعالی بجای شعاربرای درمان معلول که بیفایده است فکری بحال‌علت کنید
علی مطهری فکر میکرد با ژست روشن فکری سیاه فکری رو میشه داد تحویل مردم
و کسی نمیتونه رو دستش باشه
اما احمد بیغش ثابت کرد رو دستش هست خیلی خوبی احمد جون جای پیشرفت خوب و خطرناکی داری مثل محمود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ازچین دستورمیگیری پرت وپلامیگی
نماینده محترم شازند یک مقداری اطلاعاتشون را افزایش بفرمایند !!!!
چرا از اینکه دولت چین مبادلات بانکی با ایران را مسدود کرده شمارا ناراحت نکرده حداقل به اندازه ی نصف عصبانیتتون از ظهار نظر مطهری ناراحت بشید
اقای توکلی جوری اظهار تاسف میکنند که انگار اصلا کاره ای نبودهد
چین اگر با مسلمانان مشکلی ندارد پس چرا صدها هزار نفر را در اردوگاههای اجباری به زنجیر میکشد یکی از علائم مسلمانی دفاع از حقوق مسلمانان جهان است ودیدیم که چین وروسیه از دادن خدمات بانکی به ما خوداری میکنند و ما باز به اینها چسبیدهایم که مشکلات ما با دست اینها درست خواهد شد وبرادر کیهانی درست است همه کاسه وکوزها را سر روحانی ودولتش می شکنیم ولی تنها اینها مقصر وضعیت کنونی نیستند شما چطور که در همه امور مداخله ونظر میدادید چطور عذر خواهی از مردم میکنید هر حرفی که زدهاید عکس آن اتفاق افتاده .دادن کوپن حداقل کار ممکن در شرایط کنونی است در بحث مشارکت اصلاح طلبان واصولگرایان در انتخابات آتی بهتر است گزینه های بهتری برای مدیریت درست کشور روی کار بیایند وبا توجه به کارنامه ضعیف این دو جناح به خود ومردم زحمت ندهند
بی کفایت اون نماینده ای است که یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران را نابود کرد.
مقام معظم رهبری در پایان دوره ریاست جمهوری فرمودند هیچکس برای من هاشمی نمی شود به نظر می رسد یک جریان نفوذی در صدا و سیما و بویژه در شبکه افق بدنبال این هستند که با تخطئه بیان رهبری آن کلام را خلاف واقع تلقی نمایند! جالب اینکه خودشان را پرچمدار ولایت نیز معرفی می نمایند! مردم می فهمند اما این جماعت در جهل مرکب هستند!!!
جناب هاشمی!بعضی رسانه ها چون میلی هستند و هیچ ارزش و اعتباری در بین مردم ندارند سعی میکنند با گیر دادن به امیرکبیر زمان برای خودشان جایگاهی پیدا کنند. ولی نمی دانند با این کارهایشان تنفر مردم روز به روز از آن ها بیشتر می شود. دروووود بر آیت الله هاشمی امیر کبیر فقید ایران
جناب توکلی!شما که بساط شیشلیک و کباب بره تان براهه شما چرا حرص می خورین.مردم عادی که حق ندارند تو این کشور اختصاصی چیزی بخورند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
همین شما جناب توکلی نبودی که قاطعانه دنبال رد کردن پالرمو بودی و ایران رو تو لیست سیاه قرار دادی ؟؟
هروقت کیهان به خاطر همه ی توهین ها و تهمت ها عذرخواهی کرد آنوقت نوبت دولت هم خواهد رسید
کاری کردین که چین و روسیه با ایران تجارت نکنن، انوقت دلتون رو خوش کردین به سرمایه گذاری صدها میلیارد دلاری چین در اقتصاد ایران؟ سیاست خارجی رو اصلاح کنید، رویه فعلی کمکی به اقتصاد نمیکنه.
اشکنه چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
یک غذای ساده سوپ با پیاز و تخم مرغ و ادویه جات اتفاقا اشکنه غذای خوشمزه ایست با سبزی و لیمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
از ایت الله العظمی علم الهدی بپرس
آبگوشت را مردم از قبل آن موقعی نمی توانستند بخورند که .... پیشنهاد خوردن اشکنه به مردم میداد و ..... هم میگفت لزومی ندارد مردم روزی سه وعده غذا بخورند و یک وعده را هم زیاد می دانست !
جای خالی سورنا ستاری در بین اسامی مطرح شده 1400 به خوبی حس می شود مردم عزیز روی این گزینه تمرکز کنند و از هیجان زدگی پرهیز کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
برو دنبال کارت نون حلال ببر سر سفره چرا برای آقازاده ها تبلیغ میکنی
بورس نورچشمی به لطف حمایت ها وتبلیغات شبانه روزی قله ۲ میلیون واحدی راهم فتح کرد !!!!
دکتر علی دینی اقتصاددان و عضو هیات علمی موسسه پژوهش‌های بازرگانی در گفتگو با «نود اقتصادی»: بورس حداقل ۲۵۰ درصد رشد کرده ولی رشد بخش واقعی اقتصاد منفی است، این دو مسئله با هم همخوانی ندارد و مثل فردی است که دست و پای لاغری دارد ولی سرش بسیار بزرگ است!
اگر شفافیت مالی در ایران وجود داشت قطعن مسئولین دولتی و پزشکان به همرا کارکنان شرکت نفت و اعضای هیات علمی دانشگاه های ایران در لیست ثروتمندترین افراد دنیا قرار میگرفتند.
طرف کچله بهش میگن زلفعلی حالا هم یه نفر بیغش داریم تو مجلس که ظاهرا مصداق همون حکایته / هنوز هیچ چی نشده واسه کشور کمونیست چین غش ورعشه گرفته و داره خودش رو ذوب میشه در چین پرستی !!!
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ایراد نگیرید به این بنده خدا.تو این روزا که همه به فکر خودشونن این بنده خدا هم میخواد از این نمد کلاهی برای خودش درست کنه
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
نه داداش این حزب باده تا دیروز میگفت چین کیش رو صاحب شده امروز طرفدار دولت چین شده
بعد این واسه چین غش نمیره بلکه تین تو کاراش غش داره
جناب حاجی بابایی شما به ما فرمودید الناس علی دین ملوکهم
وقتی شما متخخص نیستنی رییس کمیسیون برنامه و بودجه ای چی به مردم یاد می دهید؟
به مردم می گید خلاف خوبه.خدا شما را نبخش که خون شهدا را پایمال منافع شخصی تان کردید.
جناب توکلی من باز نشسته هستم امسال میوه فصل امد ورفت ولی من شرمنده خانواده شدم فقط هندوانه میخوریم ان هم اندک .نمی دانم اقای روحانی هم تونست میوه بخره یا ایشان هم شرمنده شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
دوست عزیز مسئولان هم مثل شما نتوانستند میوه بخورند برای اینکه اینقدر چلو و پلو و مرغ و جوجه و کباب و آجیل و تنقلات و شربت خورند که جا برای میوه نداشت
اقای بیغش! ... تا چه حد؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
با تابناک فامیلی که نظرت رو سانسور نکرد ولی خدایی دمت گرم راست میگی کلی خندیدیم
عرص شود که کابران محترم باید متوجه باشید که اصولگرایان بعد از برکناری اصلاح طلبان از قدرت بدون رقابت انتخاباتی ، حالا در صدد گفتمان چهل ساله دوم برنامه ریزی کردند که برای اینکه آن اهداف و برنامه ها که از تجربه و علم و عقل پیروی نمیکنند بلکه نظرات و گفتمان ها و تیوریهای هست که فقط در زیر فشار تحریم و قطع ارتباط جهانی حاصل میشود . مثلا نپدیرفتن دمکراسی . اف ای تی اف . اقتصاد داخلی . مخالفت با اندیشه سیاسی و انسانی و حقوق بشر . و رجوع به دستاورد ایدولوزیک خودشان هستند لذا این بستر نیاز هست در داخل هیچ کس با اصولگرایان مخالفت نکند . مردم حق اعتراص در سخت ترین شرایط را هم نداشته باشند . حالا حساب کنید اصولگرایان با تفسیری که دادم دنبال مدینه فاصله ای هستن که عدالت . آرادی و دمکراسی هیچ چشم انداز و افق روشنی ندارد . مثال همین شرایطی هست که اللن لمس میکنیم . تنش های چهل ساله داخلی و خار با دستاورد بیکاری و رانی و خشونت کشور را به لبه بن بست رسانده . بی زحمت اصولگرایان من مخاطب این سایت را به چالش بکشند
آقای محسن هاشمی
مانور تجملات یا اشرافیت که دستورشو باباتون توی نماز جمعه دادند چیه؟
اونهم دوربین ببریم فیلم بگیریم
اصولگرایان چرا اینقدر غر میزنید . چه فرقی هست بین اشکنه احمدی نژاد د با نسخه علم الهدی با نسخه اب گوشت روحانی با نسخه توکلی ؟ در داخل هر دو پیاز که داره ؟ مگر شما اصولگرایان اهداف ایدولوزیک مهمتر از رفاه و شادی مردم نیست . مگر تحریم ها نعمت نیست ، خوب تحمل خودتان را بالا ببرید . شما اصولگرایان افلیت با خیانت به اکثریت پای صندوق رایی رفتید که مثلا رای اکثریت را خنثی کنید . من یقین دارم اصولگرایان اصلا دلشان برای مردم نمیسوزد چون مطالبه انها زیاد مهم نیست . چون نگاه تیوریک و فلسفه انها به مردم اینگونه هست که در حوزه سیاسی مردم سیاست ها و جهت گیریهای حاکمیت را مشخص نمیکنند و مردم وطیفه دارند همراه اهدافی که حاکمیت معلوم کرده حرکت کنند . و خصوصا در حوزه مردم سالاری فقط جنبه نمادین دارد . لذا سوال اساسی بدون تعارف از اصولگران این هست ایا نمایش و نقش بازی کردن با انتخابات بدون قدرت و لوازم دمکراسی چقدر مهم هست . من طی چهل سال رای دادن و برای عبور از گفتمان خسته کننده اصولگرایان وقتی تاثیری ندارد . چه لزومی دارد که مشارکت کنم ؟
وقف ۴۰۰ هکتار اراضی شمال تایید شد؟طبق کدوم سند؟از کجا معلوم جعلی نیست؟کی وقف کرده؟چطور میشه کسی صاحب انفال و اموال عمومی باشه؟مگه جنگل رو خدا نیافریده؟چه کسی مدعی اون شده؟پشت این سندسازیها دوباره کدوم مافیا نشسته؟ در باره دماوند هم میگن مرتع بوده و قله نبوده!! بله ما هم میدونیم قله پر برف بدرد ساختمون سازی شماها نمیخوره ولی شرافتا بگین کی بوده که مدعی ساختن دماوند و مراتع اطرافش شده؟ با لودر ساخته؟؟؟ حداقل اسم وقف کننده رو رسانه ای کنین بدونیم با چجور موجوداتی طرفیم.
وقف ۴۰۰ هکتار اراضی شمال تایید شد؟طبق کدوم سند؟از کجا معلوم جعلی نیست؟کی وقف کرده؟چطور میشه کسی صاحب انفال و اموال عمومی باشه؟مگه جنگل رو خدا نیافریده؟چه کسی مدعی اون شده؟پشت این سندسازیها دوباره کدوم مافیا نشسته؟ در باره دماوند هم میگن مرتع بوده و قله نبوده!! بله ما هم میدونیم قله پر برف بدرد ساختمون سازی شماها نمیخوره ولی شرافتا بگین کی بوده که مدعی ساختن دماوند و مراتع اطرافش شده؟ با لودر ساخته؟؟؟ حداقل اسم وقف کننده رو رسانه ای کنین بدونیم با چجور موجوداتی طرفیم.
بی شک عارف یکی از منفورترین چهره های اصلاح طلب برای خود یک رکورد ثبت کرد ، عافیت طلبی و رانتهای ژن برترش باعث شده بودکه نقش یک مترسک رو تو مجلس دهم داشته باشه ، به هر حال یکی چوپ فرزند ، یکی چوب خواهر و بکی چوب برادر رو میخوره و مجبوره بخاطر انها به ۲۵ میلیون رای اصلاحات خیانتدکند ؟؟؟
شما مسئولین در گوشه کنایه به هم زدن استادین با این اوضاع گرانی مردم به کل اعتمادشان را از دست داده اند
جناب توکلی تو برو به همان شعار استکبار ستیزی خورت برس ؟؟ به امثال تو نیموده دلسوز مردم باشی ، طرف ایران وارد لبست سیاه کرده حالا دلسوزی ملت میکنه ؟
اقای توکلی اگر رشته تحصیلی شان اقتصاد هست بهتر از همه میدانند که مشکلات اقتصادی یکشبه بوجود نمیاید.اقتصاد درهم وبرهم وعجیب امروز ایران واز ان بد تر شکاف عظیم طبقاتی مثل وجود باستی هیلز های کوچک وبزرگ در شهر ها در کنار جمعیت عظیم الونک نشین که بعضا مانند ان مادر کرمانشاهی مورد لطف قانون قرار میگیرند.. ریشه در سازندگی های بی برنامه ومطا لعه نشده بعد از پایان جنگ دارد که از دوران آقای هاشمی شروع ودر دوران اقای احمدینژاد به اوج رسید .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
رشته تحصیلی توکلی اقتصاد بین المللی که نخوانده بلکه با ترکیب کردن علم اقتصاد با تیوریها و فرضیه ها ایدولوژیک و مکانیک میخواهند بین این دو سازگاری انجام دهند در صورتی هیچوقت علوم اقتصادی نمیگویند که اقتصاد کشور بر پایه دولتی و شبه دولتی . خصوصی و تعاونی اداره شود . یا خصوصی یا دولتی . .....چون هر کدام از این شابلون های اقتصادی که دارند از نظر اهداف و نتیج مقابل هم حرکت میکنند . تعاونی های اجناس ارزان و بنجول تحوبل مردم میدهند و دولتی ها بدتر از تعاونی ها و خصوصی ها میخواهند هم با این دو نهاد اقتصادی در کیفیت و قیمت رقابت کنند ........
دیدید داشتن سابقه آنقدر هم همه نبود؟! آقای بذر پاش به محض اینکه رییس کمیسیون شد شروع کرده به حذف شرط داشتن سابقه برای پستهای مدیریتی!! از آموزش و پرورش شروع کرد. اصلن سابقه مابقه نمنه دی؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
آنقدر هم مهم نبود!!
آقای بیغش من طرفدار مطهری نیستم ولی انسان ازحق نباید بگذره اگر آقای مطهری بی خاصیت باشد شما را که حزب باد تشریف دارین وتا دیروز بد چین رو میگفتی وامروز سینه چاک چین شده اید چه میتوان گفت؟
سخنی با مسیولین عزیزی که همه ملت رو سرگرم بورس کردن ؟؟
با این روندی که در پیش گرفتین به زودی یه عده مردم اماتور باید فدا بشن تا سودهای میلیاردی یه عده رانت خوار رو تامین کنند وقتی یکی تو یه سال با ۷۰ میلیون سرنایه اولیه ۷ میلیار سود کرده خود بخوان حدیث مفصل را ، جناب ریییسی پولهای کثیفی تو بورس داره جابجا میشه ؟؟ لطفا فکری به حال دلالان بورسی کنید که دیر یا زود همه رو نابود میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
سبد گردانها خیلی راحت میگن تو یک اه سرمایه شما رو دو برابر میکنیم ۲۰ دزصدش رو او میگیریم ؟؟ جالبه این وسط همه رو سودند که ضرر میکنه ؟؟
جالبه یکی مثل میرسلیم تو جناح اصولگرا و مجلس ۱۳دزصدی حقیقت رو میگه چشم دیدنش رو ندارن ؟؟؟ میرسیلم بدون شک تاریخ ساز خواهد شد .
بیغش چقدربیسواد بوده
درصد مشاركت بيش از حد پايين بوده و اينها نماينده واقعي مردم نيستند
مشارکت زیر ۳۰ درصدی را نمیتوان رقابت نامید
امسال مجلس ، سال بعد نوبت ریاست جمهوری
کلا امید مردم ناامید شد.
اصلاحطلبان با کارنامه فضاحتبارشان همه چیز را به رقیب بدتر از خودشان باختند
مردم قربانی هر دو جناح بوده ، هستند ، خواهند بود
همتون نگران مردمین
مردم خیلی وقته تو فلاکت دارن زندگی میکنن.
آب خوردن هم ندارن توخوزستانه ثروتمند.
شعار ندین
بورس تو ۵ ماه ۴ برابر شده ؟؟ دلار بدون شک حداقل نصف قیمتش حباب منفی داره ؟
اقای بیغش کاملا مشخصه کاملا مشهصه بد جوری غش کردی ؟؟ راه بهتری برای دیده شدن پیدا تکردی ؟؟ جناب سردار عزیز
وقتی وارد شهرستان آقاجری میشی ابتدای شهر نوشته به مرکز نفت و گاز کشور خوش آمدید
یکی از اقوام ما نونوایی داره قسم میخوره که عده ی زیادی از اهالی اون منطقه پیشش حساب دفتری دارند و به دلیل نبود حداقل درآمد پول نان خود رو پس از دریافت یارانه می پردازند
حال سوال من از آقای بیغش اینه که شما چقدر از وضعیت مسلمانان کشور خودت مطلع هستی؟
آیا بهتر نیست بجای تغییر موضع های مختلف و بعضا متضاد توجهت را بر وضعیت مردم کشورت معطوف کنی؟
رفع و رجوع مسائل و مشکلات دنیای اسلام اجازه نمیده که مردم ایران آبگوشت بخورند... والللله من یادم نمیاد آخرین بار کی گوشت گرم برای خونم خریدم
نماینده ای که نمی داند جواب توئیت را در توئیتر میدهند و نه در تریبون مجلس، واقعا نوبرانه گام جدید انقلاب است.
با سلام
می گویند مردم اشکنه می خورند یا گیرشان نمی اید پس 15 میلیون تن نان گندم چند میلیون برنج چند میلیون تن گوشت قرمز و سفید چند میلیون روغن نباتی وووو کی در کشور مصرف می کند تمام مردم در یک قصابی رفتم مسول یک هتل امد گوشت گردن گوسفند قصاب گفت مگر مردم گردن هم می خورند گفت ما فرصت پوخت غذا نداریم اینقدر مشتری داریم و اگر آقا هاشمی اقتصاد را راه نینداخته بود ما هنوز یک استکان نلبکی مان سهمیه ای بود واقعا ایشان نامش در تاریخ ثبت می شود همان اوایل کار ایشان تولید ماشین شروع شد تمام خیابانها یک پیکان قراضه حرکت می کرد یک کاشی سرامیک آهن همه سهمه ای بود و بای ایشان بود و گرنه وضعمان مانند افغانستان عراق کشورهای آفریقایی بود بعضی ها یا آن زمان نبودن یا الآن نک دماغشان را می بینند
مرد حسابی معلومه در باغ نیستی ؟؟!! چند وقت هست که خرید انجام ندادی؟؟؟!!! گوشت قیمتش سه هزارتومان و چها هزارتومان نیست ها بدان قیمت الان یکصد و سی هزار تومان است آنهم اگر گیرت بیاد!!! پدر آمورزیده آبگوشت کجا بوده ؟؟ که مثال میزنی الان دیگه حتی نمیشه مثال نون و پنیر را هم بزنی؟؟؟!!1 فقط میشه گفت نون خشک با آب نه با آبگوشت؟؟!!
جالبه
اجازه مذاکره با آمریکا رو نداره
دلیل همه این بدبختی ها تحریمه
بعد مدام هم میکوبنش
من از روحانی خوشم نمیاد اما فقط چاره کار مذاکره هستش
آقای توکلی مثل آدمای گرسنه روی ارزش اسمی غذاها قضاوت می کنی. مگه آبگوشت یا اشکنه چه اشکالی دارند که اونا رو مظهر فقر معزفی می کنی.
نام چه شخصیت‌هایی به‌عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ مطرح می‌شود؟
بخدا ما بهیچ کس یا جناحی رای نمیدیم. این قدر به خودتون زحمت ندین.
معتقدیم کنکور باید در زمان از قبل مشخص خود برگزار شود،١-دو عضو کرونا، ‏وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم است، آنها قطعاً از زوایای مختلف به موضوع برگزاری کنکور پرداخته وتمام جهات آن را بررسی کرده‌اند، بنابراین باید به جایگاه ‏تخصصی ستاد اعتماد کرد.٢-مسأله کنکور یک مسأله درهم تنیده علمی، اجتماعی، فرهنگی، فردی، اقتصادی و سیاسی است و ‏بسیاری از خانواده‌ها از چند سال گذشته برای این آزمون زمان گذاشته و برنامه ریزی و هزینه کرده‌اند تا فرزندان‌شان در شرایط ‏مناسب به رقابت بپردازند، دراین بزرگترین ماراتن علمی، یک میلیون و ٧٠٠ هزار داوطلب به رقابت می‌پردازند که تنها ‏سرنوشت خودشان مطرح نیست و با خانواده‌هایشان حدوداً ٦ میلیون نفر در انتظار شرکت در این رقابتند، مضاف بر اینکه اگر ‏فردی امسال در کنکور شرکت نکند ، ممکن است با ده‌ها مانع همچون (سربازی برای پسرها) مواجه شود. ٣-علی رغم ظرفیت ‏یک میلیون نفری دانشگاه‌ها، رقابت تنها برای ٥٠ هزار صندلی انجام می‌شود و این ظرفیت محدود اگر به سال آینده بیفتد، بسیاری ‏امکان قبولی در رشته‌های خاص را از دست می‌دهند و سرنوشتشان دستخوش تغییرات می‌شود. ٤- مافیا بهره می برد 5- یکماه دیگه وضع کرونا بهتر میشه کی تضمین میده؟
آقای بیغش مگرسفیر و نماینده تام الاختیار چین در مجلس ایران هستند که اینگونه از منافع چین در مجلس حمایت و پشتیبانی مینمایند . به نظر مناسب است رئیس مجلس ترمز ایشان را بکشند تا دوباره نیاید و در روز روزش اظهارات بی محتوی خود را تکذیب نماید . ایرانی باید بر اساس حکمت ،عزت و مصالح و منافع ملی موضع گیری متین و منطقی داشته باشد .
آیت الله هاشمی بزرگتر از آن است که صدا و سیما بتواند شخصیتش را تخریب کند ایشان اندک دشمنانی داشت که قسم خورده اند ولی این امر چیزی از ارزش ایشان نمی کاهد.
درود بر هاشمی
قالیباف طی نامه ای به حاج بابایی گفت که مراحل انتخاب بذر پاش با روند قانونی بوده است؟ و حاجی بابایی بعد از برگزاری جلسات گفتند قانونی بوده...
یعنی چقدررر مردم را نادان می دانید که هر کاری بخواید میکنید و با یک نامه صوری وجهه قانونی می دهید.
آقای بیغش بیغش باش
جناب هاشمی 60درصد ناملایمات کنونی جامعه نتیجه اقدامات پدرتان است بیخودی ژست روشنفکری نگیرید
کاش انتخاب مسئولین بر اساس شعور و فهم و از همه مهمتر علم و سواد واقعی بود نه آقایانی که یک شبه مدرک دکترا اخذ نمودند .تا وقتی که یک کشور در راس امورش مدیران ناکارامد باشند نه تنها آن کشور پیشرفتی ندارد بلکه عقبگرد هم دارد .ببینید تمام حرفها آنها فقط تخریب یکدیگر است ، اصلا چیزی به اسم برنامه ریزی و رفع مشکل با کشورها و دلسوزی و تلاش جهت ساختن کشور و رفع مشکلات مردم وجود ندارد.فقط تهمت به یکدیگر واگر کسی حرف دل این ملت را بزنه خائن و وطن فروش است
خدا رحمت کند اقای هاشمی را. اما ایشان مسبب اصلی اوضاع اقتصادی فعلی کشور است. این ریخت و پاشها در سیستم اداری از زمان ریاست جمهوری این پایه گذاشته شد و متاسفانه در کشور ما هر بنیان کجی تا ثریا می رود .
در لیست اصلاح طلبان هم هیچ چهره صاحب ابتکار و قدرتی دیده نمی شود اینها ادمهایی هستند که امتحان شده اند و ناکارامد بوده اند. احتمالا رییس جمهور اینده کمترین رای در همه دورانها را خواهد داشت . کشور نیاز به اصلاح ساختارها دارد و تا ساختر اداری و تصمیم سازی و اجرا در کشور اصلاح نشود در بر همین پاشنه ناکارامدی خواهد چرخید
این اقای بیغش میگن تحقیقات نشون میده که دولت چین با مسلمانهاش خوب رفتار می کنه به ما هم نشون بده اون تحححححققققیییییققققاتتتت رو .
البته به عنوان خواص بی بصیرت هم نائل شدند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی