بازدید 44856
دو هزار و چهل و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

دبیر ساماندهی مد: دنیا به سمت پوشیدگی می‌رود / عضو پایداری: پرونده احمدی‌نژاد سنگین است / دفاع فاضل میبدی از دوچرخه‌سواری زنان در خیابان / آشنا: چه تاریخی بشود این تاریخ طبری!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ابتلای ۱۲۰ نفر به کرونا در یک مراسم عروسی / فتاح به مجلس گزارش می‌دهد / حمله توپخانه‌ای و موشکی سپاه در غرب کشور و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 17 June 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دبیر ساماندهی مد: دنیا به سمت پوشیدگی می‌رود

مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور: دنیا در حال حاضر به سمت پوشیدگی پیش می‌رود و در حال خروج از برهنگی هستند؛ این برای کشور ما یک فرصت است که جایگاه خود را در این عرصه نشان بدهد. /انصاف نیوز

جوابیه دفتر رییس جمهور به ادعای فشار دولت به صداوسیما

روابط عمومی ریاست جمهوری در پی درج خبری با تیتر «فشار دولت به صداوسیما برای جلوگیری از پخش مذاکرات هیات دولت» در یک خبرگزاری با اشاره به اینکه صداوسیما اجازه پخش مذاکرات ستاد ملی کرونا را نداشت، سیاست دولت را بسط شفافیت و آزادی اطلاعات عنوان کرد. در بخشی از این جوابیه آمده: پوشش رسانه‌ای جلسات رسمی و غیر علنی کشور، همچون جلسات ستاد ملی مبارزه با کرونا یا نشست شورای عالی امنیت ملی و مواردی از این قبیل، تابع ضوابط و روال‌های روشنی است و انتشار محتوا و مباحث این جلسات از قواعد خاصی پیروی می‌کند و رسانه‌های رسمی کشور به ویژه رسانه ملی به این ضوابط اشراف دقیقی دارند. در این نامه از ریاست محترم سازمان صداوسیما درخواست شده تا نسبت به تخلف مسئولان بخش خبری که برای دومین بار محتوای جلسه را بدون هماهنگی پخش کرده‌اند، رسیدگی شود و معلوم نیست از کجای این نامه خبرگزاری فارس استنتاج کرده که دولت صداوسیما را برای سانسور حداکثری جلسات دولت تحت فشار قرار داده است.

ماجرای قتل دختر جوان کرمانی توسط پدرش از زبان پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به کشته شدن یک دختر در کرمان گفت: خبر کشتن این دختر با تبر توسط پدرش صحت ندارد. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان: در پی اختلاف خانوادگی و پس از جر و بحث صورت گرفته بین پدر و دختر، پدر در حین عصبانیت یک میله آهنی به سمت دخترش پرتاب کرده که با اصابت میله به سر دختر، باعث مرگ دختر می‌شود. مطالب عنوان شده در فضای مجازی کذب بوده و در این حادثه دختر به دلیل ضربه میله آهنی که بر سرش وارد شده، فوت کرده است.

این فرد سالم بوده و هیچ گونه مشکلی و یا اعتیادی نداشته است. مقتول دختر خانمی ۲۵ ساله بوده و اکنون پدر وی نیز در بازداشت پلیس به سر می‌برد.

واکنش ابتکار به قتل‌های ناموسی اخیر

معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در واکنش به اخبار تازه قتل‌های ناموسی به خبرآنلاین گفت: «بهترین کاری که در حال حاضر برای پیشگیری از این نوع قتل‌ها می‌توانیم انجام دهیم، تسریع در اجرایی شدن لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت است.» البته پاسخ او در مقابل این که با شنیدن این اخبار اولین چیزی که به ذهن‌تان می‌رسد، چیست، این است: «هر بار از شنیدن این اخبار غصه می‌خورم، حس غم و درد اولین چیزی است که به سراغم می‌آید.»

گلایه چمران از ورود زودهنگام به انتخابات ۱۴۰۰

عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: تبلیغات انتخاباتی در این شرایط مناسب نیست و باید از آن پرهیز شود. مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در گفتگو با تسنیم، طی سخنانی درخصوص مطرح شدن موضوع انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ توسط برخی محافل سیاسی علیرغم فاصله زمانی یک ساله تا انتخابات و وجود مشکلات معیشتی برای مردم، اظهار داشت: اولویت اول این است که الان فضای کشور انتخاباتی نشود، چون خیلی از مسائل در فضای انتخاباتی یا به حاشیه می‌رود و یا فراموش و یا مخصوصا فراموش می‌شود. وی افزود: این‌طور بر نارضایتی مردم هم افزوده و موجب می‌شود مردم از انتخابات زده شده و مشارکت‌شان کاسته شود؛ به این علت که می‌بینند کسانی که شخصیت‌های سیاسی هستند یا طرفداران آن‌ها به‌جای اینکه به مسائل اصلی بپردازند، فقط فکر انتخابات هستند. عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تصریح کرد: یعنی برداشت مردم این خواهد بود که آن‌ها دنبال کسب قدرت هستند و این تأثیر منفی در بین مردم خواهد گذاشت. انرژی خود این افراد هم صرف این می‌شود که چه کسی وارد عرصه انتخابات می‌شود و چه کسی به عرصه وارد نخواهد شد؛ این مسائل متأسفانه در جامعه هم مطرح شده و هر کسی چیزی را که به نظرش می‌رسد و دوست دارد، عنوان می‌کند.

حمله توپخانه‌ای و موشکی سپاه پاسداران به عناصر مسلح ضدانقلاب در مرز کردستان

سپاه پاسداران علیه عناصر ضدانقلاب در شمال غرب دست به عملیات گسترده زد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام حملات توپخانه‌ای گسترده به کوهستان‌های آلانه و حاجی عمران در مرز اقلیم کردستان عراق عناصر مسلح ضدانقلاب مستقر در مناطق فوق را مورد هدف قرار داد. در این گزارش آمده است: گروه‌هایی از حزب دمکرات و کومله در این ارتفاعات مخفی شده‌اند. روزگذشته هم سپاه پاسداران مناطق کوهستانی مرزی کردستان را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داد.

انتقادات صریح روحانی اصلاح‌طلب از نمایندگان جدید

یک فعال سیاسی با اشاره به اینکه نماینده مجلس باید درک درستی از جایگاه خود داشته باشد، به ایسنا گفت: مجلس شورای اسلامی با هزینه میلیاردی و از بیت‌المال اداره می‌شود، بنابراین نمایندگان به جای اقدام برای تغییر نام خیابان‌ها به دنبال حل مسائل کلان کشور از جمله مشکل گرانی، بیکاری و تورم باشند. حجت‌الاسلام محسن رهامی با اشاره به چگونگی برگزاری انتخابات مجلس یازدهم، اظهار کرد: اصولگرایان در این انتخابات با توجه به ردصلاحیت رقیب و عدم استقبال مردم و طرح شعار‌هایی همچون اجرای عدالت، رسیدگی به محرومان، شفافیت و انتقاد از دولت و مجلس دهم پیروز شدند، ولی سمت و سوی حرکت آن‌ها عوام‌گرایانه است. آن‌ها موضوع قرائت قرآن یا تغییر نام فرودگاه و خیابان را در مجلس با دو فوریت مطرح می‌کنند، در حالیکه مجلس با هزینه میلیاردی و از بیت‌المال اداره می‌شود و به جای مطرح کردن این مسائل که وظیفه شورای شهر است، باید به دنبال حل مسائل کلان کشور از جمله مشکل گرانی، بیکاری و تورم باشند. این فعال سیاسی با بیان اینکه اصولگرایان منتقد مجلس دهم باید شفافیتی که وعده داده بودند را محقق کنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها شعار شفافیت، مبارزه با فساد و نابرابری دادند و اکنون زمان آن است که شعار خود را عملی کنند. نمایندگان مجلس یازدهم باید هر پرونده فسادی که مطرح می‌شود را پیگیری کنند و متر آن‌ها برای افراد مختلف، یکسان باشد. آن‌ها نباید به اسم افراد کار داشته باشند، بلکه با فساد از سوی هرکسی که رخ داده مقابله کنند. اگر در شعار مبارزه با فساد جدی هستند، گزارش‌های تحقیق و تفحصی که در مجلس دهم انجام، ولی بایگانی شد را پیگیری کنند، زیرا مردم براساس همین شعار‌ها و عملکرد‌ها قضاوت می‌کنند و فرصت نمایندگان هم برای حل مشکلات مردم و تحقق برنامه‌ها کم است و اگر تعلل کنند، فرصت آن‌ها مثل نمایندگان مجلس دهم تمام می‌شود.

ابتلای ۱۲۰ نفر به کرونا در یک مراسم عروسی

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه در برخی استان‌ها که به ویژه خصوصیات محلی قوی‌تری دارند برخی مراسم، عروسی‌ها و عزاداری‌ها برگزار می‌شود و گزارشی داشتیم که فقط ۱۲۰ نفر در یک مراسم عروسی به کرونا مبتلا شده‌اند گفت: از دادستان‌ها می‌خواهیم که در این زمینه اقدام کنند؛ کما اینکه در برخی استان‌ها این اقدام انجام شده است. ایرج حریرچی در جلسه‌ای در استانداری کردستان ضمن قدردانی از صداوسیما به ویژه کردستان که با پخش برنامه‌های پربیننده و پرشنونده توانسته‌اند تاثیر زیادی بر مدیریت بیماری کرونا بگذارند گفت: از دادستان‌های استان‌ها درخواست بسیار جدی درباره تجمعات داریم. وی افزود: در برخی استان‌ها که به ویژه خصوصیات محلی قوی‌تری دارند برخی مراسم، عروسی‌ها و عزاداری‌ها برگزار می‌شود و گزارشی داشتیم که فقط ۱۲۰ نفر در یک مراسم عروسی به کرونا مبتلا شده‌اند. از دادستان‌ها می‌خواهیم که در این زمینه اقدام کنند؛ کمااینکه در برخی استان‌ها این اقدام انجام شده است.

عضو پایداری: پرونده احمدی‌نژاد سنگین است

حجت الاسلام روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری می‌گوید: جریان سوم همان جریان انقلابی است که در بیانات رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره شده است. این جریان دارای تفکر اصولگرایی ناب است که با روش اصلاح طلبی به پیش می‌رود. نگرانی‌ها از بابت کاهش مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰، شعار «اصلاح طلب، اصولگرا دیگه تموم ماجرا، کاندیدا‌های جوان انتخابات ریاست جمهوری، عزم احمدی نژاد برای بازگشت به پاستور و جریان سوم از جمله مباحثی بود که با حجت الاسلام قاسم روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در میان گذاشتیم. او تاکید دارد یکی از راه‌های جلب مشارکت بیشتر مردم در پای صندوق‌های رأی، تغییر «قانون انتخابات» و به تبع آن بازنگری در تعریف جامع «رجل سیاسی» است و البته او عملکرد مجلس یازدهمی را نیز تاثیرگذار می‌کند. قائل به شعار «تمومه ماجرا» نیست و می‌گوید وجود دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی را نمی‌توان انکار کرد. این عضو جبهه پایداری جریان سوم را جریان انقلابی با تفکر اصولگرایی و روش اصلاح طلبی می‌داند. روانبخش که حمایتش از احمدی نژاد در گذشته را انکار نمی‌کند، این را هم می‌گوید که احمدی نژاد امروز مورد حمایت اصولگرایان نیست و پرونده اش آنقدر سنگین شده که بعید است تایید صلاحیت شود.

فتاح به مجلس گزارش می‌دهد

رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام هفته آینده برای ارائه گزارش به نمایندگان در جلسه علنی مجلس حاضر می‌شوند. علاوه بر این سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز هفته آینده با حضور در صحن علنی مجلس به نمایندگان گزارش خواهند داد.

دفاع فاضل میبدی از دوچرخه‌سواری زنان در خیابان

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خانمی که سوار دوچرخه می‌شود یا به خاطر صرفه‌جویی است و نمی‌خواهد هوا را آلوده کند یا اینکه می‌خواهد ورزش کند، لذا از هر جهت این خانم عمل خلاف شرعی را مرتکب نشده است. «محمدتقی فاضل میبدی» عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به اینکه ترویج خرافه‌پرستی چه آسیبی به کشور وارد می‌کند؟ به برنا گفت: برخی با هدف تمسخر و توهین به اسلام خرافاتی نظیر مراسم گرفتن برای زعفر جنی را مطرح می‌کنند، همچنین افرادی براساس جهل به اسلام نیز چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، دسته سوم افرادی هستند که با هدف بسته شدن اینستاگرام برخی موارد خرافی را از طریق آن نشر می‌دهند، که به بهانه توهین به اسلام آن را ببندند؛ لذا احتمالات زیادی در خصوص این قضیه وجود دارد. این مدرس دانشگاه افزود: طرح مباحث خرافاتی در اینستاگرام هیچ‌گونه توجیه عقلانی و شرعی ندارد و باید مقابل این قبیل اقدامات ایستاد؛ بنابراین نهاد‌های فرهنگی و اسلامی که در زمینه دین کار می‌کنند، باید در برابر خرافاتی که به این صورت در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، ایستادگی کنند. در واقع مسائلی نظیر زعفر جنی، نه تنها ساختگی است و ریشه‌ای در دین ندارد بلکه به نوعی بدعت در دین اسلام و دروغ محض است. عده‌ای در تاریخ برای اینکه قدرت را در دست داشته باشند، مردم را با این مسائل سرگرم می‌کردند. فاضل‌میبدی ضمن تاکید بر خطر خرافات برای دین تصریح کرد: همانطور که خرافات برای دین خطرناک است، اینکه به نام دین جلوی بسیاری از کار‌هایی را بگیریم که دین حرام نکرده، هم خطرناک و بدعت است. ترویج خرافات کار افراد جاهل است، اما اینکه عده‌ای که عالم به دین هستند مواردی نظیر دوچرخه سواری زنان را حرام اعلام می‌کنند، لذا این قضیه کار جاهلان نیست.

حمله توپخانه‌ای و موشکی سپاه در غرب کشور

سپاه پاسداران علیه عناصر ضدانقلاب در شمال غرب دست به عملیات گسترده زد. به گزارش کانال تلگرامی نورنیوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام حملات توپخانه‌ای گسترده به کوهستان‌های آلانه و حاجی عمران در مرز اقلیم کردستان عراق عناصر مسلح ضدانقلاب مستقر در مناطق فوق را مورد هدف قرار داد. در این گزارش آمده است: گروه‌هایی از حزب دمکرات و کومله در این ارتفاعات مخفی شده‌اند. روز گذشته هم سپاه پاسداران مناطق کوهستانی مرزی کردستان را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داد.

خواسته امام جمعه مشهد درباره مدیریت کرونا

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بسیاری مسائل مربوط به استان‌هاست و نمی‌شود از مرکز برای همه تصمیم‌گیری شود، اجازه دهند خود استان مدیریت مساله را در استان در دست بگیرد. آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در وبینار مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی گفت: بحث ما از اول این بوده که هر استان باید خودش با توجه به شرایط خودش در خصوص کرونا تصمیم‌گیری مستقل باشد، مشکلات هر منطقه اقلیمی است و هر منطقه مشکلات مربوط به خود را دارد، اما اجازه تصمیم‌گیری اقلیمی داده نمی‌شود. او افزود: بسیاری مسائل و مشکلات مربوط به استان‌هاست، نمی‌شود از مرکز برای همه استان‌ها تصمیم‌گیری شود، اجازه دهند خود استان مدیریت مساله را در استان در دست بگیرد. نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: هر منطقه تابع شرایط خودش است، مشهد و خراسان رضوی شرایط خاصی دارد که در هیچ کجای کشور این شرایط وجود ندارد، اما متأسفانه این شرایط در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ نمی‌شود. آیت الله علم الهدی بیان کرد: فشار از طرف مردم وجود دارد که اقتصاد شهر خوابیده و تا زائر نیاید، این مشکلات حل نمی‌شود، فشار می‌آورند که باید چه کنیم و باید این وضعیت برای آنان روشن شود.

آشنا: چه تاریخی بشود این تاریخ طبری!

«حسام‌الدین آشنا»، مشاور رئیس‌جمهور روحانی در واکنش به اظهارات اخیر حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای که گفته بود «برای بسیاری از معاونین عالی قوه قضاییه، رییس پیشین و حتی من تخلف اکبر طبری احراز نشد»، نوشت: مردم به مسئولان اعتماد کرده‌اند تا از حقوق عمومی حراست کنند نه آن‌که چشم بر سوء استفاده اطرافیانشان ببندند. آشنا در توییتر نوشت: «تمسک به “عدم احراز صلاحیت” در طول سال‌های گذشته هزاران نفر را از امکان نمایندگی ملت محروم کرده‌است. چطور حال که نوبت به نزدیکانتان رسیده است”دشواری احرازِ عدمِ صلاحیت”را بهانه می‌کنید؟ چرا احتیاط نکردید؟ احتیاط شرط عقل و دین و حکمرانی عادلانه است. مردم به مسئولان اعتماد کرده‌اند تا از حقوق عمومی حراست کنند، نه آن‌که چشم بر سوء استفاده اطرافیانشان ببندند. این شامل حال همه افراد و قوا و نهادهاست». او دقایقی پس از انتشار این توییت در توییت کنایه‌آمیز دیگری نوشته است: «‏چه تاریخی بشود این تاریخ طبری!»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۱۴۹
انتشار یافته: ۱۰۰
انها به سمت حجاب میروند !!!!ولی عوضش در کشور ما چون دیر به بی حجابی رسیدیم داریم هنوز از تفکر 100 سال پیش انها پیروی می کنیم و به سمت بی حجابی می رویم
ان هم به یک دلیل واضح دور شدن از سنت است که زن ها امدن بیرون از خانه همانند انها که وقتی امدن به بیرون از خانه بی حجاب شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
خداوند همه متوهمین را شفای عاجل عطا کند.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
ایکیو ۶۸ زن زندانی تو نیست که بکنیش تو قفس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
شما برگشتن جامعه به دوران صفویه و قاجار را فراموش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
شرط می بندم تابناک این کامنت را. قبل از بقیه گذاشته که مردم کمی بخندند ودلشان باز شود
المعلق القدیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
تابناک این سانسورچی یاسانسورچیای صبت گند زدن همه رفقای ما از این سایت رفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
ما متوهم نیستیم بلبکه طبق وعده خدا منجی خواهد امد و بساط شما دنیا پرستان را جمع خواهد کرد که یکی از انها همین بی حجابی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
شما کجاد می خواهی بروی؟
دوران حضرت ادم که حجاب وجود نداشت؟!!!!!!!!
درود بر احمدی نژاد رئیس جمهور سالم که اگر یک ریال دزدی کرده بود هزار بار اعدامش میکردین. و اسرائیل هم از او میترسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
عجب!
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
درود.۸ سال اول خوب کار کرد ولی از قدیم گفتن تا ۳ نشه بازی نشه.برو برای ۸ سال دوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
نصف بودجه مملکت رو تو سال ۸۹ تو ونزولا نابود کرد ، کی باید جواب پس بده
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
تو که راست میگی!!!!
چیزی که مشخص است مجلس فعلی از مجلس قبلی خیلی قوی تر خواهد بود وشما یک فکری به حال خودتان بکنید
امیرمؤمنان علی (علیه السلام) در حدیثی با اشاره به این نهی، می فرمایند: « زنان خود را، بر زینها سوار نکنید، که این کار باعث تحریک و تهییج شدن آنان به سمت فساد و گناه می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
به سخن امیرالمومنین منفی میدید؟؟؟؟؟
شما دیگه کی هستید؟؟؟؟؟؟؟
این بزرگوار که حقوق بگیر و رییس جمهور ، نیستند که قبولش ندارید.
اگر میگید این حرفها برای اون زمان بوده و ربطی به زمان حال نداره باشه اشکالی نداره فقط بی زحمت مهریه رو هم بطور کامل حذف کنید چون مهریه هم برای چندین قرن پیش بوده و اینک منسوخ شده.
و سفره های مردم ما هم به طرف ناپدید شدن پیش می رود. سفره از پای بست در حال ناپدید شدن است. کارشنا ما به فکر پوشیدگی در دنیا هست.
تفکرات فمینیستی که خودشان در حمایت از زنان قایم می کنند تا در اصل به خود زنان ضربه بزنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
شما از فمنیسم هیچی نمی دونی
هر چیز که کیهان و صدا و سیما گفت درست نیست
دبیر محترم ساماندهی مد: آفرین به این کشف بزرگ، فکر کنم شما فصل زمستان به شمال اروپا جهت ماموریت تشریف آوردید. لطفا در این تابستان گرم هم یک ماموریت کوتاه تشریف بیاورید تا نظرتون مجددا تغییر کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
یه عده افراد فقط از یه مسیری میان یه پستی می گیر یه مدت یه حرف هایی می گن ما آکیو ۶۸ ها هم دهن باز گوش می دیم و ما هیچ و ما فقط نگاه ن
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
حالا بنده خدا خواست یه مزاحی کنه تو این اوضاع
با توجه به اینکه نمایندگان مجلس انقلابی مشغول قرائت شعارها و دعوا بر سر تقسیم کمیسیونها هستند و قانون اف ا تی اف هم قانونی بیگانه و خواسته غرب پرستان است،لااقل طی حکم حکومتی برای کارمندان قوه قضاییه، مسئولان اجرایی کشور و افراد رده بالای کشوری و لشکری لیست اموال خود و نزدیکانشان در بانکی ارائه شود که توسط نهادهای امنیتی مدام کنترل شود. اینکه نمیشود نزدیکان از برادر رییس جمهور گرفته تا معاون شهردار و همین جناب طبری اینهمه ارتشا و فساد انجام داده باشند و هیچکس در این کشور پاسخگو نباشد؟
خود اشنا هم نمی داند چی می گوید و هر چیز بی مربوطی را به هم مربوط می کند
خانم ابتکار شما برو به همون مشاوره دادنت به اقای رییس جمهور بده که سن را ملاک گذاشتید برای وام ازدواج و هر روز ازدواج کردن را سخت تر
هر چند طبق شنیده ها این قانون ننگین را قرار است مجلس بررسی کنند و جلوی شما ار بگیرند
میزان رای ملت است تاحد میزان رای شورای نگهبان است سقوط کرده خب تمام این دولت واون دولت واون مجلس واین گعده واین قوه واون قوه را شورای نگهبان به اسم ملت تحمیل کرده حالا هم بایستی تمام این کاستیها وبیکاریها و اعتیادها و نکبت خانه بدوشی مردم رو پاسخگو باشد
اگر روزی برسد که پرونده چپاولگران رو شود و به دادگاه کشیده شوند،چه خبر می شود همه ادمهای توی زندان باید ازاد شوند و اینها را جایگزین گنند فکر نکنم زندانهای ایران جواب بدهد
دوست من 46 ساله است و مادر دو پسر دانشجوی صنعتی شریف و شهید بهشتی
با همسرش یک شرکت واردات و ساخت تجهیزلت پزشکی را اداره می کنند و حدود 20 کارمند دارند
اوضاع مالی آنها بسیار خوب است و انکان مهاجرت به خارج از کشور دارند ولی به خاطر آن 20 کارمند و تجربه ی 23 ساله ی شرکتشان در ایران مانده اند
چند روز پیش برایش پیامک آمده که به دلیل بی حجابی باید به پلیش امنیت اخلاقی مراجعه کنی
سال گذشته هم دو بار احضار شده و هر دو بار در آن مکانی که ادعا شده نبوده ولی غلیرغم نبودن هیچ مدرکی مجبور به امضای تعهد نامه شده ولی امسال باید ماشین را 15 روز بخواباند
ما شین را برده پاکینگ گفتن جا نداریم برو دو روز دیگه بیا
این بار هم در جاده ی شمال بی حجابی ثبت شده که دوست من در آن تاریخ شمال بوده ولی نه در جاده ی مرزن آباد
روز چهارشنبه دوست من با وکیل قرارداد امضا کرد برای مهاجرت
با من که صحبت کرد گفت خسته شده از این قوانین من دراوردی بی منطق
من 46 ساله کارافرین و تحصیل کرده موفق هستم و دو فرزند باهوش و موفق پرورش داده ام
تمام عمرم کار کرده ام و حق دارم از جامعه احترام ببینم نه اینکه مدام در حال حل و فصل اتهام های واهی باشم و قدرت دفاع از خودم را نداشته باشم
در کجای دنیا به خاطر روسری از این قوانین هست ؟؟
من مذهبی نیستم
ایران وطن ما هم هست
مگر چند بار زندگی می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
ما قوانین خدا را ملاک قرار می دهیم و نه دنیا پرستانی که از خدا دور شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
من یک چوپان هستم و تعدادی سکه طلا پیدا کردم و استخاره زدم اسم شما در آمده است.
و...
برو بابا داستان سرایی از کجا؟ تو خیابون ساپورت کوتاه پوشان رو ندیدی؟
باز از آلبانی کامنت گذاشتی؟
ایشون از کجا متوجه شدند که دنیا به شمت پوشیدگی می رود ؟؟
برای توجیح فشار بی منطقی که به مردم برای اجبار روسری می آورید مدام در حال آمار سازی و جعل اخبار هستین
راستی چرا در تمام کشورهای مسلمان حتی مهد اسلام عربستان حجاب اختیاریه ؟؟
لطفا مغلطه و سفسطه نکنید که ما تنها حکومت اسلامی دنیا هستیم و دیگران نمی فهمند اسلام چیه !
چون با این اوضاع گل و بلبل هیییچ شباهتی به اسلام نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
توجیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
حق با شماست
توجیه و توجیح از آن غلط املایی هاست که من زیاد تکرار می کنم و یادم نمی ماند
خوبه تمرین دیکته هم می کنیم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
شرط می بندم اگر کشورهای الگوی تو که غربی باشند قانون حجاب داشتند وما قانون ان را نداشتیم
همین خود تو می امدی میگفتی چرا قانون برای بی حجابی نداریم
چه تاریخی بشود تاریخ دولت روحانی روزی یه دختر به دست پدرش کشته میشد آن هم با داس و تبر
هم مردم زاد و ولد نمی کنند و هم دسته دسته از کشور مهاجرت می کنند
فضای بسته ی فرهنگی و سخت گیری های بی دلیل باعث شده هر کس سرمایه دارد خانواده اش را از ایران خارج کند
مشکل بزرگ این است که هیچ وقت دلایل ریشه ای مشکلات و معضلات بررسی نمی شود
چون عده ای اقلیت با زور عقاید خود را تحمیل می کنند و از رفتن مردم با عقاید متفاوت استقبال هم می کنند
کسی دلسوز این مملکت نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
سوار شدن بر ایکیو ۶۸ اسانتر
ناشناس
| Malaysia |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
موافق هستم
امام جمعه مشهد میخواهد نقشی بیش از امام جمعه داشته باشد، برای همین هرروز از ایشان افاضات جدیدتری میشنوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
دقیقاً
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
جوری صحبت کرده گویی فقط کسب و کار در آنجا دچار مشکل شده وفقط مردم آنجا تحت فشارند....حال اگر مردم راضی باشند؛ایشان ناراضی
دنیا بسمت خیلی چیزها میرود مگه مامیریم که حالا برای مد از دنیا پیروی کنیم.
خجالت نداره دلار۱۹هزارتومن
خجالت نداره گرسنگی ملت وفشار اقتصادی
شما به جای نگاه به دنیا به زیر مجموعه خودتان که مد تعریف می کنند و هر نوع لباسی در فروشگاهها به مردم می فروشند سامان دهی کنید و ادرس اشتباه هم ندهید
ازادی دوچرخه سواری زنان اونقدر ایراد داره که برای راضی نگه داشتن مردم و خاصه زنان مرتب باید باج بده
مثلا فوتبال زنان با شلوار و مقنعه اونقدر خنده دار هست که حتی صدو و سیما هم نشان نمی دهد
فقط باج دادن برای جلب رای!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
باج دادن ؟؟
شما متوجه هستی که این محدودیت ها فقط در ایران وجود داره ؟؟
از کی تا به حال دادن حق یعنی باج گیری ؟؟
به جای مشغول کردن مردم به این حرفهای سیاسی و بدرد نخور، در خصوص گرانی های اخیر و بالا رفتن قیمت دلار در دو روز گذشته گزارش تهیه کنید که در این دو روز از خودرو گرفته تا همه اقلام نزدیک به ۲۰ درصد کران شده و هیچ کسی هم درباره آن صحبت نمیکند.
ظاهرا هنوز دولت ادعا دارد که اگر نبود وضعیت ۱۰۰ برابر بدتر میشد...
سایتتون همش شده تبلیغ دیگه دارم تصمیم میگیرم نخونم اخبارتونو.
اگه نیازمالی دارین کمکتون کنیم هیچی رو نمیشه خوند هزارتا صفحه باز میشع تو سایتتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
به شدت موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
شده شبیه سمساری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
تبلیغ نکنه هزینه سایت را شما میدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
از دیدن اون کله های زخم و زیلی و ناسور دلم ریش می شه
این ضد تبلیغه بیشتر
کسی بخواد مو بکاره هم با این تصاویر منصرف می شه !
نسلهای آینده تاریخ طبری را قضاوت خواهند کرد. قوه قضائیه باید کفایت خودش را اثبات کند باید متوجه بود که مردم بهترین قاضی هستند. آیا طبری و همدستان مفسد او که اعتبار قوه قضائیه را در دید مردم سلب کرد کیفر مناسب را دریافت خواهند کرد یا صرفاً با امضای یک توبه نامه تبرئه خواهند شد.
دنیا سیر طبیعی خودش رو داره می ره
اصلأ انتخابات برای چیست
یک نفر را خودتان انتخاب کنید برای ریاست‌جمهوری
دیگر انتخابات بی معنی است
دنیا به سمت پوشیدگی میره
مطمینی؟؟؟!!!
یا برای حفظ سمت مجبور این حرف بزنی؟
فشار می آورند که اقتصاد شهر خوابیده! حق دارند:
مال است، جان نیست که آسان بتوان داد8
دبیر ساماندهی مد؟! این دیگه چه صیغه ایه! برای این نظراتشون پول هم میگیرن؟ دنیا به سمت پوشیدگی میره!
دنیا همیشه به سلامت آزادی انتخاب میره و مد هم بخشی از اونه. حتی اگه پوشیدن چادر مشکی تو غرب مد بشه برای امثال شما که از حجاب اجباری طرفداری میکنن امتیازی نداره چون هر چیزی که مد بشه روزی هم از مد میفته. بجای این لفاظیها دنبال یه لقمه نون حلال باشین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
صیغه ای برای نان رسانی به فک و فامیل
منظور دبیر مد کشور از دنیا کجاست؟17
تمام قوانین ومرگ براین وان گفتن برای اینه که بیست درصد جامعه رو راضی نگه دارن درحالی که هشتاد درصد مردم نون رو میزنن تو خونشون ومیخورن
سرکار خانم‌مرضیه شفاپور! برای روشن شدن ذهن مبارکتان، توصیه می کنم چند ثانیه صرف کنید و تصاویر مربوط به تظاهرات اخیر علیه تبعیض نژادی را رویت بفرمایید تا معنای پوشیدگی را درک کنید. این حرف ها برای انحراف افکار عمومی است هم‌ دیگر کارایی ندارد .
زن دوچرخه سواری بکنه خیلی سخته حجابشو بتونه حفظ کنه قتل های ناموسی هم یه سرش به اینستاگرام وصله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
اون حجاب که شما دلت می خواد را کی و کجا خدا و پیامبر اجباری کردند ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
قراره روی دوچرخه چادر به دندان بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
حجاب اجباری شده توسط پیامبران قبلی و در اسلام کامل تر شده
لطفا تحریف نکنید در دین
این خانم همه دنیارو گشتند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
نه جانم ایشون پول می گیره که این حرف هارو بزنه.
‏"چه تاریخی بشود این تاریخ طبری" البته اگر منتشر شود و تحریف نشده باشد/
قتل های ناموسی ادامه میابد
مسئولیت ادامه این وضعیت و مرگ دختران و زنان بعهده کیست
واقعا ندانستن در بعضی بیداد میکند از جمله ممنوع کردن نشستن زنان بر ترک موتور اون کسی که همچین فرمانی صادر میکنه نمی دونه که در بسیاری از شهرهای کوچک وسیله نقلیه شخصی موتور است و افراد برای رفت و آمدشان خانوادگی از آن استفاده میکنند
قتل‌های ناموسی نشانی از وجود افکار داعشی است
ساماندهی مد ؟؟
یعنی یه عده نشسته اند و حقوق می گیرند که تعیین کنند مردم چی بپوشند و چی نپوشند ؟؟
«‏چه تاریخی بشود این تاریخ طبری!»
دوست دارید جارو برقی پر قدرت خانگی بسازید؟

دوست دارید ماشین لباسشویی بسازید؟

دوست دارید یخچال و کولر گازی بسازید ؟

دوست دارید تلویزیون بسازید ؟
خیلی ساده است
اگر پول دارید و دانش الکترونیک دارید بروید دنبالش الان تو گرانی لوازم خانگی عالیه
من قبلا جارو برقی و... می ساختم
پر قدرت تر از جارو برقی های ژاپنی و کره ای
و در کل از جنس ژاپنی و کره ای هم بهتر
در ضمن ضد آب ساختم و جارو برقی ضد آب هنوز تو جهان وجود ندارد
ولی برای انبوه سازی پول و سرمایه نداشتم
می خواستم انبوه سازی کنم و کارخانه بزنم
پول نداشتم

متاسفانه
هزاران ایده و طرح تولیدی دارم ولی پول ندارم

متاسفانه مفسدان و پست فطرت ها و بی وجدان ها در صنعت خودرو سازی کشور هستند
(قوه قضائیه هر چه زودتر ورود کن )
وگر نه بهترین خودروهای جهان را می ساختیم
وقتی ما تمام مواد اولیه در تمام زمینه های صنعتی را داریم چرا طراحی و ساختش که خیلی ساده است
البته از دید صنعتگران واقعی و سازنده نه مونتاژ کارها
وقتی مواد اولیه تمام قطعات ساخت هواپیما های پیشرفته جهان ،خودرهای پیشرفته جهان ، ناوهای پیشرفته جهان و حتی شاتل های ناسا و ایستگاه های فضایی ویک کلام هرچی به ذهنتان بیاد در شهرهای مختلف ایران موجود است خوب پس چرا نسازیم
چون ما جوان با استعداد
صنعتگر با استعداد
و ... نداریم ؟
نه داریم خوبش داریم
اما وقتی مسئولان ما وزیران ما و فرهنگ کشور جوری شده که باور ندارند چه می شود کرد؟

عزیز من

وقتی خودت ۴ کیلو شیر داری و یک سطل ماست
و تحریمت کردند که پنیر بسته بندی با نگهدارنده بهت نمی دن یا گران است
خوب خودت برو ۴ کیلو شیر بگیر بگذار ده دقیقه بجوشند وهم بزن بعد شعله گاز را خیلی کم کن
نباید خاموش کنی خیلی ساده و پیش پا افتاده
۲۰ قاشق غذا خوری ماست بریز داخل شیر و کمی هم بزن و بعد تا ۵ دقیقه دست نزن تمام شد
حالا یک صافی روی قابلمه ای بگذار و روی صافی کیسه پارچه ای یا هر پارچه دیگری بگیر و محتویات قابلمه را آرام خالی کن در کیسه پارچه ای و در آن را ببند
و بعد از دو سه دقیقه یک جسم سنگین مثل هاون یا هرچیز دیگری روی پنیرها قرار بده به مدت ۵ ساعت تا پنیر محلی خوشمزه درجه و لاکچری و نایاب آبش دفع شود
در صورت مصرف در یکی دو روز مقدار کمی نمک بزنید اما اگر بیش از یک هفته مصرف می کنید نمک بیشتری بزنید
نوش جان
در صورت له کردن پنیر و زیره زدن و نگهداری در ظرف درب دار لذت بیشتری خواهید برد
خودتان را باور کنید
اگر طعم و مزه این پنیر در خاطر شما در ذهنتان باقی ماند و اگر احساس خوبی از ساخت بهترین پنیر به شما دست داد
این کامنت را تا می توانید در فضای مجازی کپی کنید و گسترش دهید
تا روح خود باوری در وجود همه مردم ایران بیدار شود
که همه شما نابغه اید و می توانند
حتی شما دوست عزیز
(دوستان نحوه ساخت جار‌و برقی و ... را می خواستم بگم به خاطر مسائل ایمنی (برق گرفتگی)و همینطور هزینه بر بودن وقت گیر بودن برای تمام مخاطبان نگفتم )
موفق و موید باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
چقدر طولانی
برگزاری مراسم عروسی در فضای کرنایی کنونی یک اشتباه بزرگ است دولت هم که اجازه فعالیت به تالارها داده است
به شاغلین در مشاغل پر خطر بصورت روشن باید گفته که تا اطلاع ثانوی که ممکن است یک سال هم باشد امکان فعالیت ندارد
کسانی که از دوچرخه سواری زنان و ورود زنان به ورزشگاها و زورخانه ها دفاع میکنند اول باید شلاق بخورند اگر متقاید نشدند اعدام شوند
کدام تاریخ طبری . تاریخ طبری در مورد تازیان به طبرستان یا طبری فعلی .
ممنوعیت هایی مثل دوچرخه سواری زنان بصورت سلیقه ای اعمال میشود و سبس دین گریزی مردم میشود
علم الهدی . بسیاری از مسایل و موارد و تصمیمات کلیدی باید در خود استانها انجام گیرد . ......بخاطر مسایل اقلیمی و بومی ....... ( کم کم طرح خود مختاری استانها در حال کلید خوردن هست ) انشالاه این اتفاق بیفتد و تمام اصول اصولگرایان در دو شهر قم و مشهد اجرا شود الهی آمین
این 120 نفری که در مراسم عروسی متبلا شدند بنوبه خود صدها نفر دیگر را مبتلا میکنند و به همین ترتیب شیوع ادامه می یابد یعنی یک مراسم عروسی اگر برگزار نمیشد چند هزار نفر به کرنا مبتلا نمیشدند
جبهه پایداری که حامی احمدی نژارد بود. ،اگر ایشان اشتباهی و پورنده سنگینی داشته باشند ،جبهه پایداری هم در آن سهیم است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
احمدی نژاد یک اشتباه داشت اونهم می خواست خودش رییس جمهور باشه
با احترام به اقای علم الهدی ..چرا مسیولین بهداشت ودرمان خراسان به استحضار ایشان نمیرسانند که کرونا مسیله قومی یا محلی نیست که در هر محل راه حل جداگانه ای داشته باشد...کرونا در تمام دنیا با هر دین ومسلک ونژاد یک جور عمل میکنددر نتیجه را مقابله با ان هم یکیست.
اینکه کسی قتلی انجام دهد و با گرفتن رضایت بدون مجازات دوباره به جامعه برگردد بسیار تاسفبار است و بسیار برای جامعه بدآموزی دارد
دختر کرمانی با تبر کشته نشده بلکه با میله اهنی کشته شده ؟ تفاوتش چیست ؟ بهرحال کشته شد . یا با تبر یا با داس و میله . این رفتار های وحشب گری را با قانون‌ و روشنگری جامعه اصلاح کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
با تبر یاد فیلم جنایت و مکافات می افتیم
با میله فقط یاد این دختر بیچاره کرمانی می افتیم
دیدی فرق داره ؟
!اون جنایت غربیه که ناموس ندارند و حتما بد تره
ایا میدانستید بستنی هم مثل خیلی چیزهای دیگر امریکاییست و توسط یک امریکایی برای نخستین بار اختراع شده؟پس شرق زده های عزیز بیایید در این تابستان از خوردن بستنی اجتناب کنید و ثابت کنید مثل ما غربزده های خودباخته و بیچاره نشوید
:)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
من فکر می کردم اکبر مشدی اختراعش کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
بستنی رو کریم باستانی معروف به اوس کریم اختراع کرده، خخخخخخ :)
انتقاد یک روحانی اصلاح طلب از نمایندگان فعلی مجلس ......نمایندگان فعلی مجلس برای تولید . اقتصاد و کشاورزی . صنعت . روابط خارجی . توزیع . بازار . دمکراسی . حقوق قضایی و سیاسی . حقوق شهروندی . آزادیهای سیاسی . قدرت احزابر. و مطبوعات . روابط داخلی . قدرت مجلس . چانه زنی با نطارت استصوابی . عدالت اقتصادی و اجتماعیرو سیاسی و قضایی. محیط زیست . زیر ساخت های کشور راه و جاده و بهداشت و اموزش و پرورش و جنگل و مرتع .... ......مهرورزی . پرهیز و جمع کردن هر چی فساد و دروغ عبور از گفتمان خودی و غیر خودی . جابگاه مردم در حق سرنوشت برنامهوجامعی ندارند . سواد سیاسی ندارند.......... من به این‌مجلس خوشبین نیستم . چون افراد این‌مجلس اینکاره نیستند . چون جز شعارهای انتخاباتی انها هم بود . انها آمدند که مطالبه همان اقلیت جامعه را اجرا کنند . مطالبه اقلیت جامعه مذهبی که ۲۰ درصد هستندحجاب اچباری . ایجاد تنش در جامعه . تقسیم‌مردم به طبقات متفاوت . اجبار گردن مردم به داشتن قیافه مشخص جهت استخدام در ادرات . آتیش زدن پرچم‌کشورها و شعارها .
فقط پرونده احمدی نژاد سنگین است؟
قربونت بره ، تو همین حالا وضعیت مشهد قرمز
تاریخ طبری را رییسی باز نویسی کرد. آشنا بازی درنیارید لطفا
تابناک این 2تا کامنتو یکبار دیگه تجدید کن اذا فسد العالِم ، فسد العالَم-----------جناب ذاکر آدرس غلط نده یک قوه میگه خلاف طبری برای رئیس قبلی احراز نشده بود ولی برای رئیس جایگزین سریعا احراز میشود ومردمی که حداقل 90 درصدشان مومن بودند را دین گریز کردید حجاب نیاز به اعتقاد قلبی دارد والا با توپ و تشر و باتوم حاصل نمیشود
پاسخ ها
ناشناس|United States|۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
فساد زمانی هست که فرزندان سرزمینم خانه و مدرسه و درمانگاه ندارد ولی مدارس مذهبی لاکچری میسازند . آیا گریه ندارد . این فسادها و کاستی ها هیچ ربطی به حجاب زنان ندارد .
به نظرم این بار استثنا آقای آشنا حرف درستی زده.
البته تاریخ طبری میتوانست تاریخی عبرت آموز باشد اما متاسفانه زیر سایه به مراتب سنگینتر تاریخ برجام به فراموشی سپرده میشود.
چقدر دبیر من درآوردی درست شده و خدا می دونه چه پول هایی به نام این دبیرهای من درآوردی از بودجه هپل هپو می شه چشم رو می بندن و همینجور می بافن فکر می کنند مردم در عصر حجر هستند و اصلا از دنیا اطلاع ندارن هر دروغی که دوست دارن بلغور می کنند.
دلار ۱۸،۶۰۰ ک اینجا یک سری‌حرف های تکراری و بی مصرف
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل