بازدید 82401
هزار و نهصد و پنجاه و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

شبکه ۴ برای این اجرای زنده ناچار به عذرخواهی رسمی شد! / پایداری در مجلس آینده ۱۸۰ نماینده دارد! / کنایه عجیب علیفر به فردوسی‌پور / انگلیس ماسک‌های خریداری شده را تحویل ایران نداد!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش فرمانداری میناب به خبر انتقال بیماران کرونایی از قم به میناب / اولین دزدی که در سال ۹۹ در تهران دستگیر شد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸ 21 March 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
شبکه ۴ برای این اجرای زنده پرواز همای ناچار به عذرخواهی رسمی شد!

آوازخوانی پرواز همای در برنامه زنده «شب‌های هنر» که روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود، دردسر ساز شد. مدیر گروه ادب و هنر این شبکه بابت کیفیت ادبی این شعر و محتوای آن عذرخواهی کرد.
 
 درصد افراد مسموم با الکل در خوزستان جان باختند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۹ درصد افرادی که در اسفندماه به دلیل مسمومیت الکلی به مراکز درمانی استان خوزستان مراجعه کردند، جان باختند. علی احسان پور درباره این خبر اظهار کرد: در نیمه دوم اسفندماه سال گذشته ۶۷۳ بیمار با مسمومیت مشروبات سمی الکلی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کرده‌اند که ۹ درصد از این افراد جان خود را از دست دادند. وی ابراز خشنودی کرد و افزود: کادر درمانی علوم پزشکی با اقدامات مناسب درمانی شامل دیالیز، موفق به حفظ جان ۶۱۰ تن از این بیماران شدند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: این در حالی است که بهترین آمار کل دنیا در این خصوص بیش از ۱۰ درصد است. احسان پور به مصرف مشروبات الکلی تقلبی اشاره کرد و افزود: در نقاط مختلف کشور در همین دوره، با مراجعه تعداد کمتری از این بیماران که طبیعتاً فشار کمتری به سیستم درمان وارد می‌کند، آمار فوت بیش از ۱۵ درصد داشته‌اند که البته این آمار مطابق با استاندارد‌های بین المللی است.

واکنش فرمانداری میناب به خبر انتقال بیماران کرونایی از قم به میناب

روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میناب در اطلاعیه‌ای انتقال بیماران کرونایی از قم به میناب را تکذیب و اعلام کرد تصاویر منتشر شده در این زمینه مربوط به این شهرستان نیست. در اطلاعیه روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میناب، آمده است: در پی انتشار فایل صوتی به همراه تصویر یک فروند بالگرد، مبنی بر انتقال ۷۰ بیمار کرونایی از قم به‌میناب، به اطلاع رسانیده می شود موضوع مورد اشاره در این فایل صوتی کاملا کذب و تصویر مرتبط با شهرستان میناب نیست. تجهیز سالن ورزشی میناب به تختخواب بر اساس مصوبه‌ی شورای بهداشت شهرستان، جهت ایجاد آمادگی کامل برای ایام اضطراری برای مراقبت از بیمارانی است که بعد از بهبودی نیازمند گذراندن دوره‌ی نقاهت هستند می‌باشد و در صورت احساس نیاز از این اماکن استفاده خواهد شد؛ لذا از مردم عزیز خواهشمندیم نسبت به شایعات مطرح در فضای مجازی توسط شایعه پراکنان توجه نکرده و اخبار مربوطه را از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند. شایان ذکر است شناسایی عوامل شایعه پراکن که اقدام به سلب آرامش روانی مردم عزیز در فضای مجازی می‌نمایند، در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفته و با هرگونه شایعه پراکنی مطابق قانون برخواهد شد.

فوت ۶۷ تن بر اثر مسمومیت با الکل در فارس

محمد جواد مرادیان، رئیس اورژانس فارس در گفت‌وگویی اظهار داشت: از اسفندماه ۹۸ تا ساعت ۱۴ امروز دوم فرودین ماه، ۴۹۶ نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف الکل به مراکز درمانی استان مراجعه کردند. وی افزود: متاسفانه در این مدت ۶۷ تن بر اثر مسمومیت با الکل در استان جان خود را از دست دادند. مرادیان ادامه داد: در حال حاضر موارد بستری ناشی از مصرف و مسومیت الکل ۴۲۹ تن است که ۳۸۳ تن در مراکز درمانی شهر شیراز و ۹۸ تن در مراکز شهرستانی بستری و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا هستند. رئیس اورژانس فارس ضمن هشدار جدی اعلام کرد: مصرف هرگونه الکل به هیچ عنوان در کنترل، پیشگیری و کاهش بیماری کرونا موثر نیست و اثرات زیانبخشی را به دنبال دارد.

پایداری در مجلس آینده ۱۸۰ نماینده دارد

منصور حقیقت‌پور، مشاور علی لاریجانی در گفت‌وگویی در پاسخ به این که «آقای قالیباف مسیر ساده‌ای برای رسیدن به کرسی ریاست مجلس دارد؟» گفت: خیر. راحت نیست، چون ۱۸۰ نماینده همسو با جبهه پایداری به مجلس آینده راه پیدا کرده اند بنابراین بهتر است که آقای قالیباف سر جایش مثل یک نماینده معمولی بنشیند و برای کسب کرسی ریاست اقدام نکند. مطمئن باشیم پایداری‌ها در خردادماه خط عبور از قالیباف را کلید می‌زنند. معتقدم اگر آقای قالیباف برای ریاست بیاید پایداری‌ها با تراکتور از روی او رد می‌شوند و خردش می‌کنند. پایداری‌ها هم ریاست مجلس را می‌گیرند و مطمئن باشید که تمام کمیسیون‌های مهم را در اختیار می‌گیرند. حتی از همین الان اسامی اعضای آن‌ها در کمیسیون‌های تخصصی را هم می‌توانم بگویم مثلا آقای ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواهد شد. در واقع نبض مجلس آینده در اختیار پایداری خواهد بود.
 
کنایه عجیب علیفر به فردوسی‌پور

علیرضا علیفر در مصاحبه جدیدش درباره مشکلات پیش آمده بین مدیران شبکه سه و عادل فردوسی‌پور معتقد است تعطیلی نود نظر مدیران شبکه بوده و عادل پس از تعطیلی برنامه‌اش باید با گفتن چشم این موضوع را می‌پذیرفت تا گزارشگری را از او نگیرند! علیفر در قسمت دیگری از حرف‌هایش هم گفته مردم نمی‌توانند درباره اتفاقات تلویزیون تصمیم‌گیری کنند و حق با مدیران است!
 
مردم ٢٠٠ هزار بلیت هواپیما و ٣٠٠ هزار بلیت قطار خود را پس گرفتند

وزیر راه و شهرسازی: تعداد تردد‌های برون شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد کاهش یافته است که در صورت حذف تکرار به بیش از ۶۰ درصد خواهد رسید. مردم ٢٠٠ هزار بلیت هواپیما و ٣٠٠ هزار بلیت قطار را پس گرفتند. ترانزیت و برقراری تجارت با توجه به فرافکنی رسانه‌های خارجی در جهت تضعیف جریان تولید بسیار حائز اهمیت است./ ایرنا
 
اولین دزدی که در سال ۹۹ در تهران دستگیر شد

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت: ساعت ۷:۲۰ دقیقه صبح نخستین روز سال ۹۹ ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۵۲ خانی آباد در حال گشت زنی بودند که با مرد جوانی در حال باز کردن آیفون تصویری یک ساختمان روبه رو شدند. ماموران که به رفتار مرد جوان مشکوک شده بودند به سراغ وی رفتند و در حالی که مرد جوان ادعا کرد، از ساکنان ساختمان است، مدیر ساختمان درخواست پلیس به جلوی درآمد و مشخص شد، این مرد از اهالی این ساختمان نبوده و قصد سرقت آیفون تصویری را داشته است. بدین ترتیب، مرد جوان که راهی جز اعتراف نداشت ادعا کرد، با توجه به خلوتی خیابان در زمان سال تحویل قصد سرقت آیفون تصویری را داشتم که پلیس سر رسید و دستگیر شدم.
 
انگلیس ماسک‌های خریداری شده را تحویل ایران نداد!

«رئیسی» معاون وزیر بهداشت: تن‌ا دو ساعت پس از مثبت شدن تست اولین بیمار کرونایی موضوع را رسانه‌ای کردیم. ما برای اعلام کردن این موضوع هیچگونه ملاحظه سیاسی را در نظر نگرفتیم. ما قبل از این موضوع چندین میلیون ماسک را از انگلیس خریداری کرده بودیم، اما به دلیل تحریم‌ها این کشور ماسک‌ها را به ما تحویل نداده است. ما باید این را در نظر داشته باشیم که در حال حاضر کانون انتشار کووید ۱۹ در دنیا اروپا و ایتالیاست. بهتر است نگاهی به برخی کشور‌های اروپایی بیندازیم که تحت هیچ گونه تحریمی نیستند و در حال حاضر برای کنترل این بیماری دچار مشکل شده‌اند. تا آخر خرداد در صورت رعایت نکات بهداشتی از این بیماری خلاص خواهیم شد. / وبدا
 
ترامپ نسخه پزشکی پیچید

رئیس جمهور آمریکا در توییتی نوشت: هیدروکسی کلروکین (HYDROXYCHLOROQUINE) و آزیترومایسین (AZITHROMYCIN)، به همراه یکدیگر، شانس واقعی دارند تا به یکی از موثرترین دارو‌ها در تاریخ این رشته تبدیل شوند. سازمان غذا و دارو به یک دستاورد بزرگ رسیده است. از شما متشکرم! امیدواریم هر دو آن‌ها به سرعت مورد استفاده قرار بگیرند. مردم در حال مردن هستند، سریع تر اقدام کنید، رحمت خدا بر همگان. /صداوسیما
 
ماکرون از آزادی یک زندانی فرانسوی در ایران خبر داد

رئیس‌جمهور فرانسه امروز تأیید کرد، یکی از اتباع این کشور که در ایران بازداشت بوده، آزاد شده است. «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه امروز (شنبه) تأیید کرد که «رولان مارشال» تبعه فرانسوی که در ایران بازداشت بود، آزاد شده است. بنا به گزارش شبکه «فرانس ۲۴»، دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه در خصوص آزادی مارشال تصریح کرد: «ریاست‌جمهوری فرانسه خرسند است که خبر آزادی رولان مارشال که در ماه ژوئن (۲۰۱۹) در ایران بازداشت بود را اعلام کنم. وی اواسط امروز شنبه وارد فرانسه خواهد شد».
طبق این گزارش، رئیس‌جمهور فرانسه همچنین از مقام‌های ایران درخواست کرد که «هرچه سریعتر، «فریبا عادل خواه» را که در زندان است، آزاد کند». پیشتر نیز مقام‌های فرانسوی خواستار آزادی عادل خواه شده بودند و «عباس موسوی» سخنگوی وزارت خارجه ایران مهر ماه سال جاری میلادی تأکید کرده بود که فریبا عادلخواه یک تبعه ایران محسوب و به عنوان یک ایرانی از تمامی حقوق شهروندی شناخته شده برای اتباع ایرانی بهره‌مند است.
پیش از این رسانه‌ها اعلام کرده بودند که «جلال روح الله نژاد» مهندس ایرانی که به اتهام دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران از بیش از یک سال در زندان‌های فرانسه بود روز گذشته (اول فروردین ۹۹) آزاد شد.
 
جهانگیری به سرکشی استان‌های درگیر کرونا می‌رود

معاون اول رییس‌جمهوری به منظور آگاهی و نظارت بر روند مدیریت و مقابله با کرونا به استان‌های خراسان رضوی، مازندران و گیلان سفر می‌کند. به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری فردا (یکشنبه) سفری دو روزه به استان‌های خراسان رضوی، مازندران و گیلان خواهد داشت و در جلسات استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این استان‌ها شرکت خواهد کرد. معاون اول رییس جمهوری همچنین در جریان این سفرها، در خصوص برنامه‌ها و تدابیر محلی استان‌های یاد شده برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با ویروس کرونا و اقدامات انجام شده برای درمان مبتلایان کرونا و بررسی نیاز‌های ضروری به اقلام بهداشتی و درمانی با مدیران این استان‌ها گفت وگو خواهد کرد و از نزدیک در جریان روند رسیدگی و ارائه خدمات درمانی در این سه استان قرار خواهد گرفت. برنامه سفر‌های معاون اول رییس جمهوری به استان‌های درگیر کرونا، در راستای سرکشی و نظارت بر روند پیشگیری و مقابله با کروناست که از روز پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ با حضور در جلسه پیشگیری و مقابله با کرونا استان تهران آغاز شده است.
 
درخواست مهم سید حسن نصر الله از لبنانیان مقیم ایران
 
نماینده حزب‌الله لبنان گفت که سید حسن نصرالله به لبنانی‌های مقیم ایران تأکید کرده است که برای حفاظت از ایران در مقابل کرونا با تمام توان به صحنه بیایند.حجت الاسلام والمسلمین شیخ معین دقیق، نماینده حزب‌الله لبنان در قم و از اساتید دروس خارج در قم گفت: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان بر حضور جوانان لبنانی مستقر در ایران برای مقابله با ویروس کرونا تأکید دارد. دبیرکل حزب‌الله لبنان معتقد است که جمهوری اسلامی ایران قلب جبهه مقاومت و قلب جهان اسلام است، هرکس با هر توانی وظیفه دارد از این قلب حفاظت کند.نماینده حزب‌الله لبنان در قم تصریح کرد: حزب‌الله لبنان برای نابودی ویروس کرونا در کشور لبنان تمام تلاش خود را کرده و خواهد کرد، اما دبیرکل حزب‌الله لبنان معتقد است، جوانان حزب‌الله لبنان مستقر در ایران به میدان بیایند و کنار نیرو‌های جهادی این کشور از تمام توان و امکانات خود برای مقابله و نابودی این ویروس بهره بگیرند و از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
 
پر هزینه‌ترین شهر‌های جهان کجا هستند؟

سه شهر آسیایی گران‌ترین شهر‌های جهان برای زندگی هستند. اکونومیست هر سال با استفاده از شاخص هزینه زندگی، ۱۰ شهری را در جهان که زندگی در آن‌ها گران‌تر از بقیه جهان است، مشخص می‌کند. بررسی سال ۲۰۲۰ این نشریه معتبر انگلیسی، نشان می‌دهد که هنگ‌کنگ گران‌ترین شهر جهان برای زندگی است. بعد از آن هم شهر اوساکا در ژاپن قرار دارد. سنگاپور نیز سومین شهر گران دنیاست. به این ترتیب از میان ده شهر گران جهان، سه مورد آن در آسیا قرار دارد. شاخص هزینه زندگی، بیش از سی سال است که منتشر می‌شود. پژوهش آن هر سال قیمت ۱۶۰ نوع کالا و خدمات را در ۱۳۳ شهر در سراسر جهان اندازه‌گیری می‌کند.
 
پاسخ توییتری وزارت خارجه به توئییت سخیف آمریکایی‌ها

توئیتر فارسی وزارت امور خارجه کشورمان به ادعای توییتر فارسی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه غذا، دارو و کمک‌های بشردوستانه تحریم نیستند پاسخ داد.
 
در توییتر فارسی وزارت خارجه ایران آمده است؛
«ایرانیان و آمریکاییان عزیز!
یک یادآوری دوستانه:
اگر موفق شدید از منزل، شرکت یا نزدیک‌ترین بانک محل زندگی‌تان یک نقل و انتقال ساده بانکی برای خرید و ارسال یک بسته قرص ادویل (مسکن)، یک کیلو عدس یا یک عدد ماسک به مقصد ایران برای اقوام خود انجام دهید، مدارک آن را برای وزارت امور خارجه آمریکا بفرستید.»
روز گذشته ‏ توییتر فارسی وزارت خارجه آمریکا در توییتی دروغ، سخیف و مزورانه نوشته بود:

«ایرانیان عزیز.
یک یاد آوری دوستانه:
غذا، دارو و کمک‌های بشردوستانه تحریم نیستند»
 
پامپئو: الان که ایران درگیر کروناست، باید به او فشار بیاوریم تا مذاکره کند

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی امروز شنبه مدعی شده، وزیر خارجه این کشور در نشستی در کاخ سفید از تشدید تنش با ایران در بحبوحه شیوع کرونا حمایت کرده است؛ با این استدال که ایران فعلا درگیر کروناست و این فشار او را پای میز مذاکره مستقیم می‌آورد. «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا و «رابرت اوبراین»، مشاور امنیت ملی آمریکا در نشستی در کاخ سفید از تشدید تنش با ایران در بحبوحه شیوع ویروس کرونا حمایت کرده‌اند. روزنامه نیویورک‌تایمز نوشته، پنجشنبه هفته گذشته قبل از آنکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بابت شیوع ویروس کرونا وضعیت اضطراری اعلام کرد، داخل کاخ سفید مباحثه‌ای جدی بین ترامپ و مشاوران ارشد او بر سر موضوعی کاملاً متفاوت در جریان بود: اینکه آیا ایالات متحده باید اقدام نظامی علیه ایران را تشدید کند یا خیر.
 
جزئیات تبادل مهندس ایرانی با یک مجرم امنیتی فرانسوی اعلام شد

سخنگوی قوه قضاییه جزئیاتی از روند تبادل جلال روح الله نژاد مهندس ایرانی که ماه‌ها در زندان‌های فرانسه در بازداشت به سر می‌برد، با یک زندانی فرانسوی در ایران بیان کرد. غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه گفت: آقای روح الله نژاد تحت ادعایی با عنوان دور زدن تحریم‌ها از سویی دستگاه قضایی آمریکا تحت تعقیب قرار گرفته بود و مقامات آمریکایی از کشور‌های دیگر خواسته بودند تا نسبت به دستگیری و استرداد ایشان به آمریکا اقدام کنند. وی با تأکید بر اینکه دور زدن تحریم‌ها از سوی روح الله نژاد ادعایی واهی و موضوع فاقد بحث مجرمانه بود، افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا توفیقی پیدا کرد و حکم ظالمانه‌ی آن‌ها مبنی بر اعزام این شهروند ایرانی که ماه‌ها در زندان فرانسه به سر می‌برد، به آمریکا، لغو شد.
 
سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: در یک اقدام کاملاً هماهنگ در بخش‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران اعم از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، وزارت امور خارجه، سازمان اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و قوه قضاییه، با تاکید بر استراتژی مقاومت در برابر ظلم‌ها و زورگویی‌های آمریکا و همچنین فرهنگ مقاومت در جمهوری اسلامی ایران موفق شدیم که این اقدام خداپسندانه را انجام دهیم. اسماعیلی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران و قوه قضاییه نیز با عقب‌نشینی دولت فرانسه و پذیرفتن آزاد سازی هموطن ما در اقدامی متقابل، یکی از اتباع کشور فرانسه را که به جرم اقدام علیه امنیت ملی بازداشت شده بود، با تخفیف مجازات در یک فرایند قانونی آزاد کرد و این فرد به کشور خودش بازگشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۵۳
چرا عذر خواهی شبکه ۴ باید بخودش ببالد که یکبار حرف مردم در این رسانه پخش شد
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
آره دیگه اینها حرفها و سرنوشت 80 میلیون نفر بود البته شبکه 4 از 5 میلیون باقیمانده که شبکه 4 و اصولا همه چی مال اونهاست عذرخواهی کرد
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
مسئولین شبکه چهار باید می‌دانستند که
یه امشب شبه عیده همین امشبو داریم !!! چرا قصه دردو واسه فردا نداریم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
این که واضحه، مردم توی هیچ چیز تصمیم گیرنده نیستند و نباید به خواست مردم عمل بشه. مردم فقط باید توی انتخابات و راهپیمایی شرکت کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
حقیقت تلخه
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
من که هم بسیار لذت بردم و هم گریه کردم ،، تو این جعبه به درد نخور صدا و سیما به نظرم بسیار زیبا بود که احتمالا از دست آقایون در رفته بود
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
علیرضا مرتض و رضا هر سه تا چرت گفتین
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
اشعار بسیار جالب و تامل برانگیزی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
نگرفتی؟ وقتی میگن مردم، منظور خودیها هستند.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
درحالیکه کادر درمانی بیمارستانها بخاطر نبود امکانات کرونا گرفته اند و یکی یکی میمیرند ، کمکهای بهداشتی اهدایی از طرف فرانسه به ایرا باز نشده برای حشداشعبی به عراق رزمندگان سوریه ارسال شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
من ساکن صادقیه هستم که یکی ازالوده ترین نقاط تهرانه برای خرید دارو رفتم بیرون برعکس انچه دراخبارگفته شده همه جابازه ! همه جا مکانیکی بقالی بوتیک قنادی عطاری گل فروشی خیاطی لوکس فروشی وخلاصه بجزداروخانه که فقط شبانه روزی اش بازه همه جا دایر وفعاله !!! اون از مسافرت های میلیون دراوج بحران اینم از فعالیت عادی کسب وکارها ! واقعا ازایرانی بودن خودم خجالت میکشم اینهمه پزشک وپرستارجانشان رافداکردند مردم عین خیالشون نیست مسوولین هم که خوابن !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
واقعا به چه کرامت انسانی و آزادی رسیدیم.
پس معلوم شد سرهنگ با چشم چشم گفتن از سرهنگی به گزارشگری رسیده
فردوسی پور جان برو دستمال رو از سرهنگ یاد بگیر تا با اون همه سوتی همیشه. عزیز بمونی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
باید دید ، که بزرگی و جایگاه عالی چیست و کجاست !؟
و چه معنایی دارد ؟
عادل فردوسی پور در قلب ، ۹۰ در صد مردم ایران تا ابد جایگاه ویژه ای دارند
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
فردوسی پور یک آدم ترسو هست جالبه رسانه ها کاری کردن که یه آدم قوی بنظر میرسه ضمنا تاجی ها دل خوسی ازش ندارن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
من که اصلا برام مهم نیست که علیفر گزارش کنه یا اون یکی چون اصلا فوتبال برام مهم نیست .فوتبال اصلا ورزش نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
این فردوسی پور توسط خود صدا سیما بزرگ شد. آخه چرا به یک جوان بیش از یک دهه دوربین میدین. آخه؟چی شد نتیجش.
كرونا براي ملت مثل تحريم ها يك نعمت است اشتباه نكنيد تا اخر فيلم را ببينيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
هيچكس نمي تواند به مردم دستور دهد كه در خانه بمانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
داره با کرونا بازی میشه .
عمدا آوردنش
عمدا زیادش میکنن
بعد مظلوم نمایی
بعدش لغو تحریم
آمو ببینید مو هیچی نمیگوم همه بهم منفی میدن دوباره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
هيچ قدرتي نمي تواند به مردم بزور بگويد در منزل بايد بمانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
خاک برسرت زینال
محل ویروس کرونا چین بوده و حالا اعلام کرده کهکرونا فروکش کرده .... و حتی یک نفر کرونایی ندارد . یک مقدار قضیه کرونای چین بو دار نیست ؟ یعنی یا بخاطر اقتصاد کشورش دروغ میگوید و خالی بندی میکند . چون ایدولوژی کشورهای کمونیستی با دروغ بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
ما اینجا تو شرکتمون چینیا هم هستن. اصلا قضیه بو دار نیست. ما اینجا از نزدیک باهاشون سر و کار داریم. رعایت میکنن. اصلا به ما نزدیک نمیشن. به همدیگه هم نزدیک نمیشن. ولی خودمون ایرانیا نمیتونیم قید مسافرتو توی این ایام هم بزنیم. چارشنبه سوری رو حتما باید برگزار کنیم و و و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
كمونيست و دروغ ؟ من كمونيستي را نمي شناسم كه دروغ بگويد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
اينجا ايران است. هيچ قدرتي نمي تواند به مردم دستور بدهد در خانه بمانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
بند ناف کمونیستها با دروغ و دیکتاتوری و آدمکشی بریده شده
و این ویروس هم ساخت آزمایشگاه های چین بوده
و خودش الان کنترلش کرده
و انداخته به تن آمریکا
ولی خبر نداره ، که تاوان خیلی سنگینی باید بدهد
آبروی ایران را با این گروگانگیریها میبردید
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
چراشیپور را از سرگشادش می زنید؟مگر آنها کم گروگان گیری سیاسی کرده اند؟ایان هم باید مقابله به مثل کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
تو آبروی ایرانیا رو با این خودباختگیت بردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
جناب فرهنگ یک مورد از گروگانگیری های انها رو میگویید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
شهروند ایرانی گروگان نیست ولی مردک فرانسوی هست? هنوز نفهمیده ای که دنیا برپایه قانون جنگل اداره می شود. اگر ایران این کار را نمی کرد یک هموطنت را تحویل حکومت کثیفی می دادند که از تحریم برای خودش دارایی و آتو ساخته است. دم هر کسی که نفتکش ایرانی را از چنگ انگلیس خبیث در آورد, دکتر سلیمانی را از آمریکا برگرداند و الان هم این هموطن را نجات داد گرم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
اينجا ايران است. و ما مسلمان داريم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
چرا یک مهندس محترم ایرانی !!؟
را با یک جاسوس خیانتکار فرانسوی تبادل کردید !!؟؟
علی
| United States of America |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
ناشناس ۲۳:۵۲، تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
برو کشکتو بساب بابا هنوز نمی دونی دنیا چه خبره این غربیها همین راهشه . اگر کشتی تو را گرفتند تو هم کشتی اونا را بگیر ! اگه کسی را به جرم جاسوسی یا هر علت سیاسی گرفتن تو هم یکی از افراد اونا را دستگیر کن به قول خودشون چشم در برابر چشم همین و بس
از جوانان لبنان خواست با تمام وجود در مبارزه با کرونا در ایرلن وارد شوند . چند نفر در ایران هستند . در ایران چکار میکنند . فلسفه وجود لبنانی ها در ایران چی هست . مگر ایرانیان خودشان سبستم بهداری و پرستاری و پزشکی ندارند ‌ . ایا این کمکی که گفتید بی منت و مزد هست ؟
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
جوانانان لبنانی مانند شهروندان تعدادی دیگر از کشورها درایران حضور دارند واین فرصتی تا به حمایت های بی دریغ همه جانبه ایران پاسخ دهند
ناشناس
| Norway |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
من چند تاشونو از همین لبنانی سوریه ای ها یادمه موقع لیسانس تو دانشگاهمون از طرف ایران بورس شده بود
روزی که ایرانی ها رو بو. رس تحصیلی نمیکرد وزارت نفت
ناشناس
| Canada |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
میشه بگید قبل آبان اومدند چرا الان که همه چی خوبه!!هنوز موندند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
خیلی هاشون دانشجو هستن و دولت لبنان هم پول بورسشون رو به دانشگاه های ایرانی میده.
فریبرز
| Canada |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
هرکدام از اونها ماهی چند هزار دلار برامون خرج دارند با این پول میشه ده تا ایرانی بیکار رو استخدام کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
عجب فیلم دراماتیکی شده !؟
باید دید چقدر واسمون ، هزینه داره ؟
واقعا ، که این تحریم اول کمر ما رو شکست
و در آخر کمی به لبنانی ها فشار آورده
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
حالا اگه بجای لبنان -آمریکایی بود همین سوال هارو میکردی بچه جان ؟
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
از اینها در روز مبادا! در لباس گردان ویژه و بسیج مردمی استفاده مبشه. خودم در تظاهرات شنیدمشون که به عربی باهم صحبت میکردن و پیام رد و بدل میکردند.
ايرانى
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
ناشناس ٣:١٦، دولت لبنان پول بورسيه دانشجوهاى لبنانى رو مى دهد كه بيايند ايران و بيشترشان هم در قم درس بخوانند؟! با اين توجيه خنده دار نشام دادى كه هيچ چيز درباره لبنان نمى دانى!
این علیفر کیه ان وقت ؟
شبکه ۴ بابت گفتن حرف دل جوانان این مملکت از زبان یک خواننده عذر خواهی کرده؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
آقای فرزند شهید، حرف دل جوانان این مملکت؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
ناشناس جان، از تعداد مثبتها جوابت رو پیدا کن
یک فرزند شهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
من یک فرزند شهیدم. دلیل اینکه نظراتم را با این امضاء منتشر
میکنم این است که مردم بدانند بر خلاف تبلیغات، بسیاری از خانواده‌های شهداء نیز از جنس همین مردم هستند و به شرایط موجود اعتراض دارند.
منصور حقیقت پور گفت اگر قالیباف ریاست مجلس شود پایداریها مثل تراکتور از روش رد میشوند . هنوز به کرسی ریاست جلوس نکردید دعوا نکنید .‌میز ریاست به همه میرسد ‌ . یادتان باشه قول دادید دعواهای سیاسی نداشته باشید بلکه هدف شما طیف های متعدد اصولگرایلن و قشرهای تندرو مجانی کردن اب و برق و اتوبوس هست . فرانوش نکنید . اگر دعوت کنید واقعا نمتونید کمکی به مردم کنید ها ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
تشنگان قدرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
جبهه پایداری ها ، از الان برای تولید تراکتور
جهت حفظ ریاست مجلس یازدهم
جهش تولید !!! را شروع کردند !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
زمانی رئیسی، روحانی نژاد و قالیباف رقیب بودند، الان هر کدام در راس قدرتی هستند. انتخابات فقط خواب است در این کشور.
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
فکر کردید قالیباف هم همینطور نشسته شما راتماشا کنه همه تونو لوله می کنه !! بشینید سرجاتون نماینده اول تهران کم از رئیس جمهور نیست
خیلی وقته مردم نمی‌توانند درباره اتفاقات تصمیم‌گیری کنند و حق با مدیران است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
آنهم چه مدیرانی.
تابناک ؟ دسترسی به سایت شما خیلی سخت شده . مدت ۲۰ دقیقه هست که حتی با فیلترشکن باز نمیشه . آیا خودتان با ترفندی کارکرد مرورگرهای خارجی را ناکارمد گردید یا نه بخاطر کندی سرعت اینترنت مرورگر خارجی کار نمیکند . جریان چیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
مگه مرورگر ایرانی هم داریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
هیچی! جریانش اینه که به همه 100 گیگ اینترنت مجانی دادن؛ ترافیک از گنجایش خطهای مخابرات بالا زده.
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
جه لزومی داری با فیلتر شکن بیای تو سایت بیا اینجا کلبه درویشی است هر چه دل تنگت میخواهد بگو
خلیلی شاعر معاصر افغان فرمود:

کشتند بشر را که سیاست این است / کردند جهان تبه که حکمت این است

در کسوت خیرخواهی نوع بشر / زادند چه فتنه ها، مهارت این است
پاسخ ها
تتلیتی باهوش
| United States of America |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
افغانستان جزو لایتفک ایران بوده و هست و در دوره قاجار آنوسی ها از ایران غصب کردند کشوری به نام افغانستان نداریم بلکه این منطقه جزو ایران است حالا تا صد سال دیگه هم بگید افغانستان حق همان است که گفتم
احسان 26
| Netherlands |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
تتلیتی حالت خیلی خرابه.اصلا کلمه افغانستان میبینی تو پیام این اقا؟کی راجب کشور افغانستان حرف زده؟یه سر برو تیمارستان
پرهزینه ترین شهرهای جهان برای اقامت اشتباه نوشته شده . درستش اینه 1 - تهران 2 - اصفهان 3 - شیراز 4 - مشهد و .... یعنی بری ناف سیاتل و هاوایی یکدهم اینا خرج رو دستت نمیذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
واقعا قدر ناشناسی هم حدی
دارد. شما شرایط سخت کشور را که با تحریم های روزافزون وناجوانمردانه آمریکا روبه روست وآنها باوقاحت از بیماری و مرگ مردم ما حربه سیاسی می سازند تا ایران را وادار به مصالحه یعنی پذیرش شرایط آمریکا نمی بیند؟
موجی
| Netherlands |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
ناشناس 23:14
الان که تو همه چیز رو داری به تحریم ربط میدی
قبلا یکی میگفت آب خوردن مردم با برجام حل میشه حنجره جر میدادید که
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
من هم قبول دارم که تهران جزو پر هزینه ترین شهرهاست.
چند وقت پیش در همین سایت قیمت مسکن در سراسر جهان رو نشون داد و جالب اینکه که قیمت یک متر زمین در فرمانیه تهران با یکی از مناطق مرفع کانادا برابری میکرد!!!
و نکته دیگه اینکه درآمد ما با ریال هست اما مخارجمون با دلار!!!

یعنی صبح که میری دم بقالی جناب فروشنده میگه فلان جنس گرون شده ، پیاز گرون شده ، بستنی کیم گرون شده میپرسی چرا میفرمایند آخه دلار گرون شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
با ناف موافقم
واقعا تحلیل ایشون از ناف بسیار درست و به جاست
علیفر ؟ فردوسی پور باید به دستورات مدیر شبکه سه چشم‌میگفت .... چون‌مردم فقط بیننده هستند نه قضاوت کننده .......باید دستورات را قبول و کار را و پیگیری پیامک ها را پیگیری نمیکرد ؟ یعنی از حق خود و حق ملت میگذشت ؟ یعنی نطر مردم مهم نبود ؟ دایی جون با خودت چند چندی . تلویزیون و مدیر تلویزیون و مجری تلکیزیون مردم را چی فرض کردید . یعنی هر چی گفتی مثل گوسفند قبول کنم . مثل گاو ببینم . پس جایگاه انسان چی میشه . اگر قرار بود در تلویزیون هرچی گفتند من دست بسته قبول کنم اصلا خداوند عقل و شعور بمن نمیداد . ......
الان عده ای سودجو داروهایی راکه این روان پریش گفته برای کرونا خوب است رااحتکارمیکنند
ازیک طرف ترامپ فشارمیاره وازطرفی هم دلالها
مسولیین هم که مثل همیشه ميگن اوضاع تحت کنترل است
پاسخ ها
رضا
| France |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
این کشف جدیدی نیست و این داروها را مدتی است که در ایران برای درمان کرونا و قبلا برای سل هم استفاده می کردند .و به وفور در دسترس است و تولید داخلی فراوان دارد .
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
خودت داری میگی روان پریش . یعنی واقعا کس حرف این دلقک شارلاتان را قبول میکنه ایشون داره فیلم بازی می کنه خودشون این ویروس را تو چین انداختند بعد هم چین بهشون رودست زده حالا دارند رد گم میکنند که چند ماه دیگه گفتند راه درمانش را پیدا کردیم کسی نگه قبلا می دونستند اینها همش فیلمه این امریکایی ها همشون فیلم هستند یادتون باشه امریکایی ها همونایی هستند که الکی تو استودیو کمپانی والت دیزینی نمایش مسخره سفر به ماه را به خورد تمام ملت دنیا دادند یعنی که ما از روسیه جلو زدیم و روسیه از ما عقب افتاد الان هم همون برنامه هست . ترامپ دیوانه هست ولی احمق نیست اون می دونه داره چیکار می کنه خودشو به اوزکولی زده که کسی بهش گیر نده
مشروعیت زیر 20 درصد افتخار 180 نماینده خخخخخخخخخخخخخخخ. جمع کنید کاکوووو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
مردم هنوز ایدئولژی اسلام رو قبول دارن و نظام در صورت اصلاح بعضی از سیاست های خودشون مشروعیت بالایی کسب میکنه
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
این مجلس نماینده حداکثر ۲۰ درصد مردم است و هیچ مشروعیتی ندارد
پاسخ ٢٣:٣٧
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
نظرت كاملاً با شواهدى كه در سطح جامعه مى توان دريافت متفاوته.
اگه انگلیس ماسکها رو نداد چرا الان علنی کردید و تا حالا چرا با پنهان کاری از استعمار پیر حمایت کردید?
به ملت پاسخگو باشید که طرف انگلیس هستید یا ملت?
بعد با ساده لوحی دل خوش کردید که انگلیس به امریکا فشار بیاورد که تحریم ها را بردارد?!!! یا بدتر کند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
وقتی نمی توانید ماسک وارد کنید، چرا ۳ میلیون ماسک به چین هدیه دادید؟ جان چینیها عزیزتر از بیماران و کادر درمانی خودمان بود؟
مال اونا مجرم امینتی مال ما مهندس ایرانی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
معامله دو سر باخت نبوده !!!؟؟؟
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
اتفاقا معامله برد - برد که میگن دقیقا همینه اون مجرم امنیتشو برد ما هم مهندس متخصص دور زدن تحریمها را بردیم !!!! دمتون گرم
دستمال ها تازگی چقدر تازگی طرفدار پیدا کرده ؟؟
این نماینده های اقلیت هستند نه اکثریت واجدین بعد میگوهیم مردم سالاری واقعا که .........!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
در تهران زندگى و كار مى كنم و يك نفر هم نمى شناسم كه راى داده باشه.
به سادگي ميشه فهميد تا امثال عليفر سركار بمونن امثال فردوسي پور خونه نشين بشن وضعيت كشور همين ميشه كه مي بينيم
قرنهاست كه اين مردم چوب متملقين بي هنر رو مي خورن
طالب آملی . کرونا یک رحمت هست . رحمت و یک نشانه . ......... من تفسیرم این هست که این نشانه برای مسئولان هست نه برای مردم
به لبنانی ها در ایران هیچ احتیاجی نیست ...........شماها همون تو مملکت خودتون تشریف داشته باشید وبه کشور خودتون رسیدگی کنید بهتره ............
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
اشتباه منفی دادم
یعنی کسی که مسیول خرید یک میلیون ماسک بوده از شرایط تحریم بی خبر بوده ؟ آیا بابت انجام این معامله پولی هم پرداخت شده یا قرار پرداخت بعداز تحویل بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
همان موقع با افتخار۳ میلیون ماسک به چین فرستادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
اونکه رفته بخره اتفاقا پورسانت بیشتری گرفته چون میدونسته قراره فقط پول داده بشه و تحویل جنس تعلیق بالمحاله.
میخانه ها را وا کنید آمد بهاران ، پیمانه را احیا کنید آمد بهاران
داداش . عمو و دایی و برادر سیاسی . هموطن . ؟ آمدن بهار بخاطر این هست که علفی و سبزی سبز بشه تا بز و گوسفندی را راضی کنه . یعنی شماها شکفتن گل و گیاه و طبیعت و گردش روز و شب را اینچنین معنی میکنی . واقعا بهار میاد که تابستان نباشه . بعد فلسفه تابستان و پاییزش چیه ؟ . بهرحال این تفکر را ایرانیان بابت تقابل با فرهنگ و سنت ایرانی بپدیرند یا واقعا در حال نفوذ گفتمان دیگری برای سرزمین ایران هستید ؟
اصولگرایان با شعار کنترل حجاب زنان به قدرت رسیدند یا نه واقعا برای رونق اقتصادی . ؟ فقر و بیکاری دغدغه شما هست یا تار موی دختران و زنان ؟ الان برای اینکه رونق اقتصادی صورت بگیرد با تحریم اتفاق میفتد یا بدون تحریم ؟ برجام چی میشه ؟ خصوصی سازی واقعی چی میشه ؟ کجای دنیا صدها شرکت نبمه دولتی و خصولتی را در بورس جمع کردند که شما کردید ؟ واقعا گفتمان شما در بخش سرمایه و ثروت چی هست . بهرحال ثروت خوب هست . نیست .
پاسخ ها
رضا
| France |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
هرکدام که منافع اصولگرایان را تامین کند خوبست و لاغیر
متاسفانه آقای علیفر (سرهنگ علیفر) فگر می کنند صدا وسیما هم یک پادگان نظامی است و یک مدیر انتصابی فرمایشی فرمانده کل آن پادگان و بقیه سربازان وظیفه هستند که باید فقط بله قربان گو باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
مگر اشتباه فكر مى كنه؟
با دختران تند روها و اصولگرایان افراطی ازدواج کنید سپس بعد از یکسال دوباره ازدواج دوم و سوم داشته باشید . اگر پرسیدند چرا اینکار را میکنید با منطق خودشان به انها جواب بدین . به انها بگویید شرع و دین گفته . چون با منطق و علم نمیشه با انها فهماند .
سلام
برای نادان های ابلهی که از ترس مردن از کرونا با الکل خودکشی کردند اصلا تاسف نباید خورد.
زندگی و حیات لیاقت می خواهد ، و مردن با عزت هم شهامت
صد در صد کار صحیحی بوده است اگر شبکه ۴ توبیخ شد و مجبور به عذرخواهی شده است. قرار نیست سیما محل پخش منکر و ابزار اشاعه فحشا باشد‌. قبل از انقلاب بود برای همین مردم انقلاب کردند که آن بساط جمع بشود.حالا خیال میکنند چون چهل سال گذشته است ارزشها شل شده است سخت در اشتباه اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
از اون پیله تاریک و سیاهت بیا بیرون یک کم تو جامعه آدمهای پیر و جوان را ببین باهاشون حرف بزن, یک کم کتاب بخوان یاد بگیر موسیقی فحشا نیست, خیلی
چیزهایی که جزو ادبیات, هنر و فرهنگ هستند را فحشا می دانید در حالی که در شرع اسلام فحشا چیز دیگری است. ! ر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
بابا جیزی نگفت یک بیت شعر از شاعر نامدار پارسی فردوسی پاک نهاد را خوانده مگر چی می شود یعنی می خوای بگی شعرهای فردوسی را شما خودت در خفا گشو نمی کنی ! بابا ای ول
میخانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
بورو بمیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
متاسفانه امثال تو سرت را مانند کبک کردید زیر برف
به شما قول میدم که زمانی ترامپ و پامپو تحریم ها را بردارند البته در مورد مسائل پزشکی و انسان دوستانه، که یا کارخانجات پزشکی به خاطر کرونا تعطیل شوند یا فقط مایحتاج کشور خود را فقط تامین کنند، آنها منتظر چنین شرایطی هستند تا همه کشور ها درگیر شوند تا فقط کلاه خودشان را نگهدارند و قدرت صادرات و کمک نداشته باشند بعد بگویند این تحریم را موقتا برداشتند با علم بر این که هیچ کس توان صادرات این اقلام را ندارند.
جناب آقای علیفر پس مردم در این مملکت چکاره هستند ؟
مصرف خودسرانه و غیر تخصصی هیدروکسی کلروکین میتواند باعث نابینایی شود
آزیترومایسین در بیماران کبدی باعث مرگ میشود
وقتی فردوسی پور رو از سیما بیرون می اندازین. باید انتظار داشته باشید که علی فر جای رو بگیره. !!!! بعد هم ناله می کنیم چرا مملکت دنده عقب داره می ره!!!!
مدتیه از هانی کرده چیزی ننوشتین نگرانش شدیم!
به جناب مثلا سرهنگ علیفر بفرمایید میشه لطف کنند فوتبال گزارش نکند.
جزئیات تبادل مهندس ایرانی با یک مجرم امنیتی فرانسوی اعلام شد

دقت کنید : زندانی ایرانی مهندسه ، اما زندانی فرانسوی مجرم امنیتی هست

آقای تابناک ، فقط این تعصب کورت نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
تو این جنگ تمام عیار و ناجوانمردانه اقتصادی و غیر اقتصادی که غرب علیه ما راه انداخته واقعا تعجب آوره که بعضی از هموطنای ما این قدر نسبت به طرف غربی تعصب دارند ، نسبت به مسولین نقد داری ، نسبت به مملکتت غیرت داشته باش
کاش برای موارد بسیار ضروری که معذرت خواهی واقعا لازمه هم اینقد سریع عذرخواهی بکنیم
چه اتفاقی افتاده که همه به عذرخواهی کردن افتادن
هم اكنون پايدارى ها يكه ناز مجلس آينده هستند بزودى رئيس قوه مجريه را هم در دست خواهند گرفت تا تمام نهادها يكدست بدست اصولگرايان فتح شود در اينصورت ديگر بهانه اى براى عدم رفع مشكلات مملكت ندارند حالا اين گوى و اين ميدان ببينيم شما چكار ميكنيد ؟
مرگ بر آمریکا برای همیشه.
یه تست برای اینکه بفهمید ناقل هستید یا نه
روی زمین دراز بکشید
سعی کنید به سمت چپ یا راست قل بخورید
اگر قل نخوردید
ناقلید
قاليباف با رأي چهار درصد مردم تهران رفته مجلس
بازندگان بازی شطرنج قدرت نسل ماست

پایان بازی مات بود از کیش مادرزاد ما
مسئولین خودشان بهتر میدانند که ذره ای در دل ملت جایی ندارند و اگر حضوری در مراسمات هست به عشق رهبری هست و السلام
«جزئیات تبادل مهندس ایرانی با یک مجرم امنیتی فرانسوی». تابناک اون مهندس هم اونجا مجرم به حساب میاید.
دلیل اینکه چند ماه قبل چند میلیون ماسک از انگلیس خریدیم اگر ویروس کرونا نبود پس چی بود و چرا بیش از دو میلیون ماسک با شروع کرونا در چین هدیه دادیم
پاسخ ها
آگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
دقيقاً زدى به هدف!
آقای آملی چرا همه چیز رو به خدا ربط می دهید آیا این ویروس از نظر شما عذاب است یا بر عکس آن و به چه دلیل
جناب وزارت خارجه!فرافکنی نکن لطفا،یادتونه میگفتید تحریمها فرصته!خوب این فرصت روامریکادراختیارتون قرارداده استفاده کن ازش!!
اولا مگه چند نفر لبنانی داریم دوما اینجاچکارمیکنن و و ثالثا قراره برامون چه کار کنند . فرمایش دیگری ندارند .
لطفا وضعییت فوتبال بعد و قبل 90 مقایسه کنید. ببینید با این شاهکاری که مدیر شبکه 3 انجام داد و ادعا کرد فوتبال بدون چالش می شود، چقدر بدون چالش شد.؟ بطوریکه در کمال آرامش هر کاری دلشان می خواست سر فوتبال و باشگاهها دادند.
چه جالب! اگه چاپلوسی بلد نباشی و علامه دهر هم باشی باز هم جایگاهت ته جدوله.
جهت اطلاع آقایان: باید گفت که نه قیمت نفت 150 دلار است و نه کارخانه و اموالی برای فروش
پومپئو و دار و دسته نئوکان ها دنبال ایجاد جنگ و تنش هستند چون از شرکتهای اسلحه سازی پولهای میلیون دلاری می گیرند. همین پومپئو از آرکانزاس که بیشتر به دهات شبیه است آمده واشنگتن و الان میلیونها دلار ثروت دارد. ایران باید موشکهای قویتر و سریعتر و مخرب تر بسازد و اعلام کند اولین هواپیمای آمریکایی که از مرز هوایی ما وارد شود و اقدام تهاجمی انجام دهد صدها موشک همزمان شلیک خواهند شد.در واقع دائما موشک آماده به شلیک داریم.
جناب حداد عادل سلام علیکم
به شما مژده بدهم که یکی از پیش بینی های جنابعالی که ایران را به یک ژاپن اسلامی تبدیل کنید محقق شد
همین دیروز در خیابان دونفر را دیدم که به جای دست دادن و روبوسی با یکدیگر ، هرکدام کف دست های خود را به هم چسبانده آن را مقابل صورت خود گرفته و مقابل همدیگر خم شدند ........... سلام ژاپنی
البته این اول راه است
دوم اینکه کسی فروشگاه ها را هم غارت نکرد
البته اینکه تابناک عزیز همه نظرات را منتشر می کند به ژاپن ربطی ندارد ،به شجاعت مدیرانش مربوط می شوذ،
کنایه عجیب علیفر به فردوسی‌پور________علیفر بایستی برای انسانیت بیش از اینها ارزش قائل باشد فردوسی پور مردبا شخصیتی است نبایستی بخاطر مطاع قلیل دنیا زیر دست هر نورچشمی وژن دوسر کار کند صدا وسیما اسلام وانسان وارزشها را وارونه نشان میدهد
با اعصاب مردم بازی نکنید چهارتا عضو حزب الله چکار می توانند بکنند
از کی تاحالا دور زدن تحریم ها شده مهندسی؟!!!!!!!!
علیرفرد همون کچله است که کلاه گیس داره ؟
نظر بنده را در مورد حداد عادل منتشر کنید
ژاپن اسلامی واین حرفه
اگر انگلیس ماسکهای خریداری شده را به مه میداد جای تعجب بود تازه بر فرض محال اگر هم تحویل میداد توسط رفقای داخلیش احتکار می‌شد در هر حال نتیجه یکی بود
اقای علیفر......راست میگویی....مردم چه کاره اند..اصلا گور پدر اون سه ملیون طرفدار نود و فردوسی پور.....همه کاره شمایید. و مقامات و بچه های بالا.....اصلا ماست سیاهه...روز شبه و شب روزه.دو دو تا هم میشه پنج تا..
ولی ممکنه امروز کرم شما بخوابه....ولی واویلا از فردایی که این کرم قدرت عفونی بشه و همه جای قدرت رو از بین ببره....اون موقع. صدا های شما قابل شنیدن نیست
یکی نیست به این حقیقت پور بگه نظرت را به شهر خودت تجویز کن . تو چندم اصولگرایی هستی که برای قالیباف نسخه می پیچی ؟
شعر چه مشگلي داشت بسيار زيبا بود اينكه. هر مفهومي را ادم به خودش بچسبونه به گوينده مربوط نميشه به شنونده مربوط هست ببين چقدر ما قدرت اننقاد پذيريمون پايينه كه از كلمات اهنگينًيكًشعر كه غالب اون براي ترانه وًترنم شكل گرفته و گاها تنگي قافيه ادله هست براي استفاده از كلمات ميترسيم اصلا معلوم نيست گوينده شعر مسلمان بوده يا مجوس يا معتقد بوده يا خير از مسلك خودش ناراضي بوده فرض بر مسلمان بودن شايد سبك مسلمانيش ازارش داده. و خواسته مسلمان بهتري باشه و اگر موضوع فقط كلام انتقادي باشه از سيستم باز بايد از شبكه ٤ تشكر كرد كه صداي انتقاد را رسونده و اگر صرفا گوش نوازي بودن باز هم از خواننده بايد تشكر كرد ولي كساني از شنيدن اين نوا دوچار مشگل شدن بايد خودشون را اصلاح كنند
صدا داریم و لی سیما نداریم !!!
بقیه هم دارد .
۲۰۰ میلیارد دلار طبق گفته رییس جمهور (دهم دیماه ۹۸) خسارت سالیانه دشمنی با آمریکاست!
نمونه ای دیگز از ، انتصاب بر اساس شایستگی سعید اوحدی، بنیانگذار شرکت «عمره‌ی سعادت» است که عملیات اجرایی عمره را به عهده دارد و مسؤول بستن تمام قراردادهای اسکان، پرواز و تغذیه‌ی زائران با شرکت‌های سعودی است. او تحصیلکرده‌ی رشته‌ی مهندسی برق از آمریکا است که در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برای هشت سال به اسارت رژیم بعثی عراق درآمد. او در سازمان سیاحتی بنیاد مستضعفان و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز، مسؤولیت داشته است. اوحدی همچنین عضو گروه صنعتی و رییس هیات مدیره «مینو» بوده و عضو هیات مدیره‌ی گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) است. امروز معاون پارلمانی و حقوقی وزارت آموزش و پرورش است . جالب است کسی که یک ساعت در آموزش و پرورش تدریس نداشته حالا برمنصب فرهنگ است و خود را استاد و کارشناس حوزه آموزش و پرورش میداند .
برای برنامه خوب عذرخواهی میکنند .
امیر نوری و امیر حسین رستمی‌ و پرواز همای صرفا بخاطر صحبت یا آواز، متهم و توبیخ و بازداشت میشن. یکی راه افتاده از هر عاملی سریعتر بیماری‌ های جسمی‌و خرافات نشر میده کاریش‌ندارن تازه عکس و فیلم پخش میکنه و تبلیغ هم میشه. رئیسی‌کجاست؟
کانون انتشار این بیماری اروپا و ایتالیاست؟ غلط املایی پیش اومده ظاهرا
علیفر ظاهرا نون به نرخ روز بخور هست.
امیکا چقدر نفهمه که ویروس کرونا راتولید می کنه بعد هم به اسم دارو چیزی میسازه که کرونا ماندگار بشه و اقتصاد خودش هم دچار شکست بشه
یک مهندس ایرانی؟؟؟ تحریمهارو دور میزده دیگه؟
جناب علیفر هر کس باندازهءمرام و فهمش میتواند نظر بدهد
پایداری ها که 180 نماینده در مجلس یازدهم دارد، همانهایی نیستند که در قم دمپایی و مهر به طرف رئیس مجلس پرتاب کردند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر