بازدید 62553
هزار و نهصد و بیست و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

دو روایت از موضع رییس دولت اصلاحات درباره انتخابات مجلس / انتقاد تند توکلی از شورای نگهبان به خاطر جنجال تاجگردون / اشتباه سیاسی ضرغامی از زبان خودش

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند عارف: در نگاه حضرت امام نقش مردم بسیار برجسته بود / راه فرار نمایندگان از نظر بذرپاش / گلایه انصاری از عدم ثبت نام برخی اصلاح‌طلبان و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 17 February 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

گلایه انصاری از عدم ثبت نام برخی اصلاح‌طلبان

سر لیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس گفت: خاتمی توصیه کرده بود که همه در انتخابات ثبت نام کرده و وضعیت را ارزیابی کنیم، ولی جمعی از آنان ثبت نام نکردند که جای گلایه دارد. حجت‌الاسلام مجید انصاری سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس صبح امروز در نشست خبری کاندیدا‌های لیست حزب کارگزاران با اشاره به چرایی حضور در عرصه انتخابات گفت: اولا از زاویه نگاه تشکیلاتی مجموعه اصلاح طلبان از ماه‌ها قبل به موازات جلساتی که شورای عالی و شورای هماهنگی انجام می‌داد، جلسه مشورتی با آقای خاتمی برگزار کرد. وی درباره جزئیات این نشست‌ها افزود: در این نشست‌ها چند ماه منظم در مورد انتخابات بحث شد و جمع بندی این بود همه کسانی که می‌توانند در این شرایط کشور موثر باشند ثبت نام کنند، ولی آقای خاتمی توصیه کرده بود که همه ثبت نام کنند تا وضعیت را ارزیابی کنیم، ولی جمعی از آنان ثبت نام نکردند و مورد گلایه هم بود. سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس تصریح کرد: من علی رغم میل شخصی به توصیه بزرگان اصلاحات گوش دادم و ثبت نام کردم.

دو روایت از موضع رییس دولت اصلاحات درباره انتخابات مجلس

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و دبیر کل حزب کارگزاران درباره موضع سید محمد خاتمی نسبت به انتخابات پیش روی مجلس توضیحاتی ارائه دادند. آذر منصوری، عضو حزب اتحاد ملت در حساب توییتری خود نوشت: شایعاتی درباره‌ی حمایت سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات از لیست‌های انتخاباتی پخش شده است. در دیداری که امروز با ایشان داشتیم، مجددا تأکید کردند که در این انتخابات در هماهنگی با تصمیم شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح طلبان در تهران لیستی را معرفی نمی‌کنند؛ هرچند در انتخابات شرکت خواهند کرد.

اما غلامحسین کرباسچی، دبیرکل کارگزاران سازندگی در این خصوص به اعتماد آنلاین گفت: آقای خاتمی هیچ صحبتی درباره شرکت نکردن در انتخابات نکرده است و ایشان البته مخالف رأی دادن و لیست دادن نیست. کرباسچی اظهار داشت: ما معتقد به مشارکت در انتخابات بودیم و به همین دلیل حزب کارگزاران سازندگی لیست معرفی کرد. البته شورای عالی اصلاح‌طلبان هم به احزاب اجازه شرکت در انتخابات را داد. آقای خاتمی هیچ صحبتی درباره شرکت نکردن در انتخابات نکرده است و ایشان مخالف رأی دادن و لیست دادن نیست. غلامحسین کرباسچی در پایان صحبت‌هایش گفت: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که میزان مشارکت در انتخابات چقدر خواهد بود، بهتر است به نظرسنجی‌ها مراجعه شود. اما امیدوارم در نهایت روند انتخابات مجلس یازدهم به گونه‌ای باشد که به منافع ملی و مصلحت عمومی بینجامد.

راه فرار نمایندگان از نظر بذرپاش

مهرداد بذرپاش در برنامه «بدون توقف» با تأکید بر اینکه احزاب وقتی قدرت پیدا می‌کنند بیشتر اصالت پیدا می‌کنند تا اینکه خدمت کنند، گفت: برای همین هم در کشور کار حزبی خیلی جواب نداده است، دلیلش هم این است که احزاب به جای کارکرد‌های اصلی که باید انجام می‌دادند، ساختارهای‌شان اصالت پیدا می‌کرد ربطی هم به جریانی ندارد و آفتی است که وجود داشت، منتهی این ایراد هم در غیر حزبی بودن هست که وقتی کسی نماینده می‌شود تا از او سؤال می‌شود می‌گوید من که مستقلم.

وی ادامه داد: در واقع این مستقل بودن بیشتر بهانه فرار کردن از پاسخگویی شده، اگر این نماینده به مجموعه‌ای تعلق داشت به خاطر آبروی مجموعه‌اش هم که شده عملکرد بهتری از خود نشان می‌داد. این فعال سیاسی همچنین در خصوص لزوم شفافیت آرا در رأی نمایندگان مجلس گفت: یکی از روش‌هایی که می‌توانیم به سمت بهبود، کاهش فساد و جلوگیری از سوءاستفاده‌ها برویم همین شفافیت است، هم شفافیت در توصیه‌ها و هم آرا، هر دو خوب است، من نماینده اگر می‌خواهم توصیه‌ای برای فردی بکنم همه ببینند، شفافیت آراء هم خوب است، اما فقط یک ابهام دارد و آن این است اگر بخواهیم پای شفافیت آراء درست و افراطی بایستیم، ممکن است منجر به رفتار پوپولیستی نماینده شود و به راحتی فضای رسانه‌ای بیرون نظر نماینده را تغییر دهد.

موسوی: احمد خلیلی آزاد شد

سخنگوی وزارت خارجه گفت: «احمد خلیلی» شهروند ایرانی که به بهانه نقض تحریم‌های آمریکا در آلمان بازداشت و در معرض استرداد قرار داشت، دیشب آزاد و به همراه ظریف به کشور بازگشت. سید عباس موسوی اعلام کرد: در پی سلسله رایزنی‌های فشرده دیپلماتیک و با همکاری موثر قوه قضاییه و سازمان اطلاعات سپاه، «احمد خلیلی» شهروند ایرانی که به بهانه نقض تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه آمریکا و به درخواست دادستانی این رژیم در آلمان بازداشت شده و در معرض استرداد به آمریکا قرار داشت، شب گذشته آزاد و به همراه وزیر امور خارجه به میهن بازگشت. احمد خلیلی از اواخر سال ۱۳۹۶ به درخواست دادستانی آمریکا و به اتهام دور زدن تحریم‌ها در آلمان در بازداشت به سر می‌برد و قرار بود به آمریکا مسترد شود. وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در پنجاه و ششمین کنفرانس امنیتی مونیخ پنجشنبه شب ۲۴ بهمن ماه به مونیخ سفر کرده بود و دیشب پس از پایان رایزنی‌ها و دیدار‌ها در حاشیه نشست مذکور، به تهران بازگشت.

انتقاد تند توکلی از شورای نگهبان به خاطر جنجال تاجگردون

احمد توکلی با انتشار توییتی به کارناوال افتتاح ستاد انتخاباتی تاجگردون واکنش نشان داد. در چند روز اخیر ویدیوئی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد غلامرضا تاجگردون، نماینده اصلاح‌طلب مجلس برای تبلیغات انتخاباتی خود، در جشنی در گچساران که به کارناوال‌های عروسی شبیه می‌نمود، به‌طرز عجیب و غریبی مشغول ابراز پاسخ به نمایش به اصطلاح طرفدارانش است. احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدال با انتشار توییتی با انتقاد از شورای نگهبان خواستار ردصلاحیت تاجگردون شد. توکلی نوشت: «مراسم نورپردازی همراه پایکوبی و حرکات جلف آقای تاجگرون در فرهنگ سیاست علوی و تراز جمهوری اسلامی جز خیانت به ارزش‌های انقلاب، وصف دیگری ندارد. شورای نگهبان که با وجود صد‌ها سند، پس از رد صلاحیت، ایشان را در وقت فوق‌العاده تأیید کرده، آیا این نمایش ضدارزشی را ندیده؟ حالا دیگر چرا سکوت؟»

عارف: در نگاه حضرت امام نقش مردم بسیار برجسته بود

رئیس شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان گفت: همه باید تلاش کنیم که حداکثر مردم در انتخابات شرکت کنند. یعنی همه گروه‌ها و دسته‌های درون نظام بتوانند مشارکت جدی داشته باشند و تفکر و نظر خودشان را مطرح کنند؛ تا مردم بهترین‌ها را انتخاب کنند. محمدرضا عارف در گفت وگو با خبرنگار جماران، در خصوص جایگاه جمهوریت در آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: در نگاه حضرت امام نقش مردم بسیار برجسته بود. به طوری که در رفراندوم سال ۵۸ حضرت امام فرمودند: «جمهوری اسلامی؛ نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر». یعنی به همان اندازه که اسلامیت مطرح بود، جمهوریت و نقش داشتن مردم هم مطرح است. رئیس فراکسیون امید مجلس، افزود: این نگاه را در قانون اساسی هم می‌بینیم. به همین دلیل است که عملا همه ارکان نظام ما مستقیم و یا با واسطه توسط مردم انتخاب می‌شوند. یعنی گردانندگان نظام عموما منتخبین مردم هستند.

اشتباه سیاسی ضرغامی از زبان خودش

رئیس اسبق رسانه ملی گفت: یکی از اشتباهات من این بود که از آقای ناطق نوری حمایت کردم. ضرغامی با بیان خاطرات خود در معاونت سینمایی وزارت ارشاد تصریح کرد پایان کار من با دوم خرداد مصادف شد. یکی از اشتباهات من این بود که از آقای ناطق نوری حمایت کردم. کار درستی نبود. نباید سینما را با «سیاست» آن هم از جنس خط کشی‌های انتخاباتی مخلوط می‌کردم.

توصیه تکان‌دهنده معین به اصلاح‌طلبان

وزیر علوم دولت اصلاحات گفت: اگر قرار بر رانت‌خواری، آقازادگی و یا سوءاستفاده از قدرت و بی‌تفاوتی در مقابل مشکلات مردم و گروه‌های محروم و آسیب دیده باشد، تفاوتی بین این جناح و یا آن جناح سیاسی نخواهد بود. مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات و فعال سیاسی اصلاح طلب، در بخشی از گفتگو با خبرآنلاین، گفت: از چند سال قبل به این طرف بارها نسبت به ضرورت و ارزشمند بودن وجود گرایش‌های مختلف و اصیل سیاسی برای رشد جامعه، چه اصولگرا باشد و یا اصلاح طلب تاکید کرده‌ام. وی ادامه داد: گفته ام که اگر قرار بر رانت خواری، آقازادگی و یا سوءاستفاده از قدرت و بی‌تفاوتی در مقابل مشکلات مردم و گروه‌های محروم و آسیب دیده باشد، تفاوتی بین این جناح و یا آن جناح سیاسی نخواهد بود. متاسفانه هر دو جناح سیاسی پایگاه اجتماعی شان را تا حد زیادی از دست داده‌اند. وزیر علوم دولت اصلاحات درباره ماندگاری اصلاح طلبان در قدرت تحت هر شرایطی حتی عقب نشینی از اصول اصلاح طلبی گفت: قدرت و سیاست تنها ابزاری برای عمل به وظایف و مسئولیت اجتماعی است و نه بالعکس. نباید با هر شیوه و به هر بهایی به دنبال باقی بودن در قدرت و یا به دست گرفتن افسار آن بود. حضور در صحنه می‌تواند در عرصه‌های آگاهی بخشی، تصمیم سازی و ارتقای توانمندی ها باشد. وی درباره لیست دادن اصلاح طلبان بعد از ردصلاحیت‌ها و تصمیم شورای عالی برای لیست ندادن، گفت: دادن لیست نامزدان انتخاباتی، آن هم در زمانی که اصلی‌ترین چهره‌های اصلاح طلب و بعضاً اصولگرا رد صلاحیت شده اند، منطق قوی ندارد؛ هر چند افراد صاحب صلاحیتی که قصد خدمت و وقف خود برای جامعه را دارند، می‌توانند فردی و یا چند نفره نامزدی خود را اعلان نمایند.

هیچ جریانی در مجلس یازدهم در اکثریت نخواهد بود

بهروز نعمتی عضو هیات‌رئیسه مجلس در خصوص ترکیب سیاسی مجلس آینده گفت: مجلس یازدهم را از نظر ترکیب سیاسی مانند مجلس دهم سه‌قطبی می‌بینم و هیچ جریانی در حداکثر نخواهد بود.

خواسته برادر حاج قاسم از رئیس دستگاه قضا

برادر شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: اکنون دغدغه این است که جانباختگان مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان، جزو شهدا محسوب شوند و از ریاست قوه قضائیه می‌خواهیم این مساله حل و این دغدغه بازماندگان پیگیری شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۴
من ماله کش هستم. ماله ای را که تا همین پارسال به قیمت 10 هزار تومن میخریدم الان باید 400 هزار تومن بخرم.

آیا این سزاوار یک ایرانی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
الیاژ مورد استفاده در ماله وارداتی است. بزودی جوانان همین سرزمین انرا بومی سازی خواهند کرد.و با قیمتی مناسب بازار منطقه را قبضه خواهیم نمود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
من یک ماله فروش هستم
از زندگی در این سرزمین راضی هستم
فرزندانم را به خارج فرستاده‌ام تا از زندگی در آن سرزمین‌ها راضی باشند
پول‌هایم را هم همچنین
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
اینجا ایرانه !!! مردمان دقیقه 90
فقط خواهشا اگر رای دادی و اوضاع عوض نشد دو روز دیگه نیایید توی این سایت و اون سایت به مسئول فحش بدید!!!
گفتم و بازهم میگم نه اصلاح نه اصول.
اما مشکل بزرگ مردم ما اینه که برای یبارم که شده بیاییم به کاندید مورد نظر بگید آقا و یا خانم محترم شرایط مملکت اینه تحریم هستیم و کلی مشکل دیگه.
این دردمون هست و این دوای درد آیا امضا و یا تعهد میدی که با این شرایط تحریم بتونی مشکل رو حل کنی ؟!!!
اگر امضا و متعهد میشی که یا علی بهت اعتماد میکنیم و رای میدیم . اما اگر امضا دادی و بعد زدی زیر حرفات دیگه طرف حسابت قوه قضاییه هست.
اونوقت معلوم میشه از این چند هزار تشنه خدمت گزار به مردم که کاندید شدند چند نفر مرد عمل هستند و چه کسانی . . .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
شما با 124 تماس بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
اعظم که نیستی
سیدحسنی۳نیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
اینجوری که نمیشه بپری ۱۰۰ تومن هم نمی مونه که
تک دلت هم که بریدن بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
من یک ماله ساز هستم
در سال ۸۸ عده ای از بی بی سی و منوتو و ... الهام گرفتند که بهترین رنگ برای آن سال رنگ سبز است و بعد در اعتراض به مد نشدن آن رنگ در انتخاب مردم ، به خیابون ریختند و گفتند تقلب شده ولی حاضر نشدند برای اثبات حرفشان با پیشنهاد بازشماری صندوقهای رای همراهی کنند و در نتیجه آمریکارا که تا قبل از انتخابات ۳ نامه فدایت شوم برای ایران نوشته بود دوباره به افزایش تحریمها امیدوار کردند
سال ۹۲ و ۹۶ هم مردم فریب رنگ پیشنهادی را خوردند و اینبار رنگ بنفش را پسندیدند و ایران را با وعده های دروغ و دروغ بستن به رقیب بنفش کردند
و حالا در میانه دور دوم ریاست بنفشها به مردم ریاست را به دست آوردندولی هنوز عده ای حاضر نیستند مسئولیت خود را بپذیرند و عده دیگری هم که با ادعای هنرمند بودن در زیر سایه بی بی سی و منوتو و... رنگ بنفش را پیشنهاد میدادند ، الان خود مدعی و منتقد هستند و آنها هم حاضر به قبول اشتباهشان نیستند ‌و انگار نه انگار که آنها هم‌ نقش داسته اند حتی ایران را سیاه نشان میدهند
و حالا جالبتر اینکه همانهایی که رنگهای مختلف را پبشنهاد میدادند ، امروز پیشنهاد جالبتری دارند
اینبار میگویند که رنگ بی رنگ و ما دیگر حاضر نیستیم رنگ بدهیم و باز هم در همراهی با بی بی سی و منوتو و.... همان را میگویند که آنها میگویند
البته به نظر من این پیشنهاد بسیار خوبیست و ایکاش از اول هم آنها همین کار را کرده بودند تا حداقل آنهایی که رنگ بی بی سی و منوتو و... داشتند بجای رنگ کردن ایران و مردمش ، انگلیس و آمریکا و اسراییل را به رنگ دلخواه خودشان رنگ میکردند
و شاید ایران امروز هر رنگ دیگری بود بغیر از سیاه
و در اینصورت شاید الان آنهایی که در راس بودند در راس نبودند که بتوانند فرزندانشان را به نیویورک و لس آنجلس و لندن بفرستند و الان اصلا نیازی به ماله و ماله کش و ماله ساز نداشتیم
تابناک شما همیشه به من لطف داشتید و حداقل نصف کامنتای من رو منتشر نمیکردید . امیدوارم لطفتون هنوز هم شامل حال من بشه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
اصولگرایان اجازه ندارند شعارهای اصلاح طلبان شامل کنسرت و طبل و دوغل و کاروان شادی و اسب سواری در خیابانها راه اندازی کنند و باعث سلب آسایش مردم شوند .‌برای اینکه این شعار حجاب اجباری و نرفتن زنان به ورزشگاه و تعدد زوجات و ناقص القعل بودن بانوان . عدم اجازه دوچرخه سواری زنان . دنیا را حسینه کنیم . مردم هیچ کاره هستند . این شعارها را بدهیید . ساز و دوگل در خیابان حرام هست . فقط روی همان اصول و ارزش های خودتان خیلی پافشاری کنید . پوزه غربیها را بحاک بملید را خیلی پافشاری کنید . اجازه ندارید وارد شعارهای اصلاح طلبان شوید . اصلاح طلبان به شورای نگهبان بابت تصدف شعارهای اصولگرایان شکایت کنند خخخح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
من همون ماله ساز بالا هستم
از تابناک تشکر میکنم‌که این بار با حذف دو سه کلمه بجای حذف کامل کامنتم حداقل نصف بار معنایی کامنت من رو حذف کنه
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
ناشناس 23.08 ،، واقعا این تحلیل زیبای شما آدم رو یاد تحلیلهای مرحوم چرچیل میندازه .. خسته نشدید همه دنیا دشمن هستن میخان مارو بخورن!!
بسه برادر من خودت هم میدونی واقعیت چیه ...
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
آقای آلزایمر سیاسی ، یا نبودی یا آلزایمر داری! زمان احمدی نژاد یادت نیست ( البته ۶ سال اولش) تلوزیون چه به به چه چه میکرد ، میگفت ببین چقدر خوشبختیم ما ! چه رئیس جمهوری داریم ما ! معجزه هزاره سومه ، همه مردم در عشق و حالند چقدر پیشرفت کردیم ، چقدر در رفاه هستیم ! در حالی که هیچ خبری نبود همان آش بود و همان کاسه
الانم بهت بگم مجلس آینده بخاطر مشارکت کم مردم( بخاطر امید نداشتن به در راس امور بودن مجلس ) کاملا دست اصولگرایان تندرو خواهد بود و خواهی دید که تلوزیون چه سر و دستی براش میشکنه و میگه ما همچین مجلسی میخاستیم ،
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
دوستان چرا مردم ما اینقد احساسی هستن در اوج سومدیریت و تحمل عواقب اون توسط مردم باز دم انتخابات با چندتا شعار و پخش اهنگ و روضه و وعده های جدید عده ای رو پای صندوق میکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
جالب است ۱۷۴ مثبت و تنها ۶ رای منفی
به این نظر داده شده
ولی ۹۰مالک درصد کلمات ، نظرات زیر آن مختص به آن ۶ رای منفی شده است !؟
اجرای عدالت در کل کشور به همین صورت است !؟
کافی است تا وصل به قدرت باشی و در اقلیت !؟
صاحب همه چیز هستی !؟
ولی اکثریت قاطع هیچ !؟
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
سلام.
من خود همین ماله هستم که اینقدر درباره ام صحبت میکنید. اوایل برای خود عرج و قربی داشتم. افتخارم این بود در دست توانگری مثل اوس رضا ها و اوس ممد ها و اوس عباس ها هستم که صورت صافم را به دل پاکشان دادم تا طرح و نقشی بزنند و بنایی را آباد کنند . سالهاست که غمگینم چون کار من ساختن و صاف کردن با سطح صافم است و نه خط انداختن به جایی که صاف کردم. الان هم که خسته و فرسوده شدم و وقت بازنشستگی ام رسیده بسیار پرکارتر شدم ولی نه برای .ساختن بلکه فقط برای پوشاندن...
اصلاح طلبان همیشه در ظاهر خودشان را مدافع مردم می دانند ولی در پشت ضد مردم هستند که در این مجلس به اوج خودش رساندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
اونا کاسبن شک نکن ، البته اصولگراها نیستن !!
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
به پرونده های فساد مطرح مراجعه کنید معلوم می شود کدام جناح آلوده است
تاجگردونها و کواکبیانها و قالیبافها همه در یک حزب و جناحند.انها فقط میخواهند حکومت کوچک خود را داشته باشند و عشق قدرت باعث میشود به هر سازی برقصند و جهت وزش باد را خوب تشخیص دهند و مثلا همین اقا هیچ کار مفیدی در مجلس در جهت امید و اصلاحات انجام نداد و هیچ تحقیق و تفحصی را به نتیجه نرساند و همینکه به او اجازه بدهند که باشد او را کافیست.وجه تشابه دیگر اینگونه افراد استخدام اتوبوسی هواداران و نزدیکان در دستگاه های دولتی به توصیه برخی اقایان است.کاش مطهری و صادقی و سلحشوری و پارسایی که چیزی برای خود نمیخواستند و فقط دغدغه کشور را داشتند تایید صلاحیت میشدند و امثال این اقایان خیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
بعععله
حتما آقایون مطهری و صادقی و خانم سلحشوری در راس کسانی بودند که دغدغه مردم را داشتند
و چون دغدغه مردم را داشتنشون خیلی بالا زده بود حتی حاضر نشدند که مردم را در جریان مثبت یا منفی بودن آرای خود قرار دهند و به لایحه شفافیت آرای نمایندگان رای بدهند چون ممکن بود مردم با اطلاع از نظر اونها دغدغه های بیشتری پیدا کنند
البته الان هنوز ۴ ماهه دیگه این دوستان نماینده هستند و میتونند از این فرصت استفاده کنند و این قانون را تصویب کنند تا نمایندگان دوره بعدی که اصلا مثل اینها دغدغه مردم را ندارند مجبور باشند رایشون رو شفاف بدند ، چون قطعا در نبودن این حضرات در مجلس آینده کسی در مجلس مانند اینها دغدغه مردم را نداره
هنوز هم دیرنشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
فقط عدالت خواهان جوان
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
پورابراهیمی وتاجگردون هنگام تصویب بودجه ازعدم افزایش حقوق اعضای هیات علمی حمایت می کردندتابه محرومین برسندومی گفتندخودمان هم هیات علمی هستیم اما آنهابادرآمدماهی یک میلیاردمن هم بادرآمد شش میلیون تومان که از دانشگاه می گیرم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
جریان 300 میلیون فرار مالیاتی پارسایی چی شد؟
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
درود بر مطهری صادقی و سلحشوری که صدای واقعی مردم بودند
پرخوری مادر بیماریهاست.

سعی کنید غذا خوردنتان بر اساس یک برنامه غذایی و در ساعت مشخص باشه و بین این ساعت ها دیگر خوراکی نخورید تا بدنتان بتونه مقداری از چربی های ذخیره شده را بسوزاند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
نگران نباش همه داریم به سمت یک رژیم شبیه مرتاض های هندی پیش میریم
ما در تمام دوره های مجلس هرگز نماینده مردمی نداشتیم.

در ایران نمایندگان بر یکی از انواع زیر و یا ترکیبی از آنها تقسیم بندی میشوند.

-نمایندگان دو فرغون ساز عمده کشور و مافیای وارد کنندگان خودرو
-نمایندگان پزشکان
-نمایندگان شرکت نفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
زمین خوارها از قلم افتاد داداش
متاسفم برای آقای تاجگردون،ومتاسفم برای حال وروز خودمان،واقعا اینها میخواهند چه چیزی را ثابت کنند. متاسفانه در کشورمان بجای اینکه مرض را ریشه کن کنیم داریم مریض را ریشه کن می کنیم.اگر یکی از این دختران وپسران که در ستاد انتخاباتی رقص میکردند.اینها اگر در خیابان همین حرکتهای زشت را انجام میدادند مطمئن باشید الان با همه اینها برخورد می شد.متاسفانه گویا هیچکس زورش به آقای تاجگردون نمیرسه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اینا خودین
مراسم تاجگردون را در اینترنت مشاهده نمودم.

معلوم هست که ایشان زحمت زیادی کشیده اند و از همه مهمتر هزینه زیادی انجام داده.

البته در اکثر نقاط ایران به راحتی با 10 هزار وعده غذا و یا بیشتر میتوان چنین گردهمایی های رو ترتیب داد.

واقعن مایه تاسف هست که شورای نگهبان افرادی مثل ایشان را تایید صلاحیت میکند و از همه بدتر باید برای مجلسی تاسف خورد که امثال تاجگردون ریس برنامه و بودجه آن هست.
پاسخ ها
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
و تاسف بسیار برای اون دسته از هواداران احساسی که از مسائل سیاسی و . . . اطلاع آنچنانی ندارند و فقط برای این گونه از کاندیدها دست و جیغ و هورآآآ میکشند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
نگران همچین آدمایی نباشید اگه به پویش شفافیت بپیوندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
سوال
وقتی یک نماینده ، در ۴ سال قرار است ۵۰۰ میلیون تومان حقوق بگیرد
چرا و چطور ۲ تا ۵ میلیارد تومان هزینه تبلیغاتی میکند ؟
تازه شاید پیروز نشود ؟ !!!؟
!!آیا این شما را بیدار نمی کند ؟
اقای مجید انصاری اینکه اصلاحطلبان در انتخابات ثبت نام نکردند چه اهمیتی دارد‌؟؟؟ هر کسی چه اصولگرا چه اصلاحطلب چه اعتدال چه تند رو و چه کند رو بر مسند کار اجرایی کشور قرار بگیرد در نهایت ناچار خواهد شد که یک اصلاحطلب بشود!!!! .کما اینکه اقایان هاشمی و روحانی و لاریجانی و مطهری و البته پیش از انان امثال تاجزاده و عباس عبدی و .‌‌‌...یک اصولگرا به معنی ایده الیست یا رویا پرداز بودند و شعارهای زیبا و ارزوهایی خوب(به زعم خودشان) برای کشور داشتند ولی وقتی در موقعیت اجرایی قرار گرفتند فهمیدند که واقعیت با انچه تصور میکنیم و دوست داریم انگونه باشد ، کیلومترها فاصله دارد و لذا تبدیل به کسانی شدند که پروژه اصلاحات را دنبال کردند.مثلا همین جناب توکلی سوپر اصولگرا نشانه های اصلاحطلبی از خود بروز میدهد جایی که احساس میکند در مورد اقای تاجگردون چیزی درست نیست!!! .هرچند این شادی و پایکوبی و شور انتخاباتی نیست که باید مذمت شود؛این عشق به قدرت و رای اوردن به هر شیوه و در نهایت پیگیری نکردن مصالح کشور و فدا کردن ان برای مصالح شخصی فرد است که باید مذمت شود
سید محمد خاتمی اگر با اختیارات کامل کاندید بشه من تو رای ندادنم تجدید نظر میکنم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
بیشتر فکر کن
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
تفاقا ایشان شذیذا اعتراض کرذه وخواستار .صلاحیت تاج کرذون شده است.
تاجگردون تازه به دورا ن رسیده
ملت ایران از نظر ضریب هوشی و قدرت تصمیم گیری صحیح به اندازه یک قرن از کل دنیا عقب تر هستند. ببینید مردم در اروپا، آمریکای شمالی یا کشورهای دموکراتیک شرق آسیا چگونه زندگی میکنند و در چه رفاهی هستند.

حداقل دستمزد ماهانه یک کارگر ساده در اروپا 1000 یورو است.
حداقل دستمزد ماهانه یک کارگر ساده در آمریکا 2000 دلار است.

بعد شما دغدغه های مردم عادی در ایران را ببینید. دغدغه آنها شده گرفتن یارانه 45 تومنی، گرفتن سبد غذایی، گران شدن تخم مرغ، گران شدن بنزین و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
وای تو چه قدر باهوشی که یک قرن از دنیا جلویی!!!!!
در این مدت اینقدر گفتیم میزان دلاری دستمزد ملاک برای سطح رفاه نیست بلکه باید قدرت خرید را ملاک قرار بدهی
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
طرف یجوری ندشته قدرت خرید رو ملاک قرار بده انگار با حقوق کارگری دو تا خانواده رو خرج میده
دوست عزیز چند سالته؟
نزدیک انتخابات شدیم و دباره ممنوع التصویری شیخ اصلاحات را برداشتن
ماله کش اعظم
ما پزشک ها درآمدمون خیلی کم هست و بسیاری از همکاران واقعن زندگی حقیرانه ای دارند. الان یک کارمند دولت که در روز 5 دقیقه هم کار مفید نداره وضعش از ما بهتر هست. آیا این عدالت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
ما تو دانشگاه هر کی از همه تعطیل تر بود بهش میگفتیم دکتر !! لابد همکارای شمام از اون دکتران
اوس موسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
خسته نباشی
ضرغامی هنوز نیم کیلو گوشت می خری؟!!! شاید چون کم گوشت میخوری اشتباه سیاسی از زبان خودت را مطرح میکنی لذا نیم گوشت را تبدیل کنم به نیم سیر گوشت تا شاید تمامِ اشتباهاتت را بتوانی در یک جلد شاهنامه فردوسی پُر کنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
آرشیو تلویزیون چند ؟
در باره شرایط اقتصادی و سیاسی کشور ابراز نگرانی میکنم و بهتر است تا شرایط بدتر نشده تصمیم گران سیاسی و اقتصادی کشور مسیرشون رو تغییر بدن و یا حداقل برای مدتی سکوت کنن و هیچ کاری انجام ندن. من از هر اقدامی در جهت بهبود شرایط مردم قاطعانه حمایت میکنم.
سالها عبادتِ خالصانه نور عجیبی به چهره مسئولین عزیز انداخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
بیشتر تاثیر نیم سوزهای آخرت است
که از الان دارد می درخشد !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
البته با پروژکتور !!!!!!!!!!
فتنه گر حیا کن بیا خودت اعدام شو.
قطر کشوری که به اندازه کرج هم نیست سالانه 40 ملیارد دلار درآمد حاصل از فروش نفت و گاز دارد و این در حالی است که مسئولین عزیزمان چوب حراج به منابع ایران زده و نفت و گاز مجانی رو به روسیه، چین، عراق و ترکیه اهدا مینماید در حالی که مردم خودمان روز به روز فقیر تر میشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
افکار محرومین عزیزی مثل شماست که باعث وجود چنین مسئولین عزیزی میشه
همه یا از این سر بوم افتادند یا از اون سر بوم
نفت مجانی به چین و روسیه و ترکیه و عراق ؟؟؟
روسیه ۱۱ میلیون‌بشکه نفت تولید میکنه بزرگترین ذخیره و صادرات گاز دنیارو داره . چین دومین اقتصاد دنیاست عراق دومین صادرکننده نفت اوپکه
چند روز دیگه احتمالا شماها مینویسید ایران داره به قطر و عربستانم نفت و گاز مجانی میده
راستش رو بخواهید احتمال زیاد رای میدم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
خوب شد از نگرانی در اومدیم
فریبرز
| Canada |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
شما مربا درست کنی بهتره برای مزاج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
شما مختارید
اما در بدبختی های آینده و قبل سهیم هستید
اقای توکلی کلیپهای نماینده های هم. سوی خودش در اصفهان را ندیده؟ یا دیده ولی به روش نیاورده؟
من که به هفت هشت نفر کاردان بیشتر مانند قالیباف و وزرای احمدی نژادی رای نمیدم چون اکثر کاندیداها چه اصولگرا چه اصلاح طلب رانتی وارد لیست شدند.
پاسخ ها
نا شناس
| United Arab Emirates |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اشتباها منفی زدم
فارغ از راست و چپ
آیا راه و روشی وجود دارد که در شرایط فعلی نجات دهنده باشد؟
هر روز میخوانیم غیر المغضوب علیهم والضالین
گمراه نشدیم آیا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
رجوع به اخلاق
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
از 118 بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
پویش شفافیت
ما در ایران چیزی به اسم تولید داخلی نداریم. اجناسی که در بازار ایران به اسم کالای ایرانی به فروش میرسند، در واقع نازلترین اجناس چنی هستند که وارد کنندگان آنها را به صورت تنی 100 دلار وارد میکنند و در ایران بعد از بسته بندی هر کدام آن به چندین برابر ارزش واقعی به مردم بدبخت فروخته میشه.

اگر ایران هم مثل همه کشورهای عضو سازمان تجارت جهانی دارای اقتصاد آزاد بود هرگز این کلاه گشاد به سر مردم مفلوک نمیرفت.
اگر اقای ضرغامی در معاونت سینمایی از ناطق نوری حمایت نکرده بود به احتمال قوی بعدها ریاست صدا وسیما را به او نمیدادند. ایشان با این کار خود را فردی مطیع معرفی کرد .اقای ضرغامی اتفاقا باید قدردان موضع خود باشد
اقاي توكلي ! متظور از فرهنگ سياست علوي چيست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
جناب توکلی نتیجه ۴۱ سال داشتن همه جور و مدل مسولیت و اتصال به قدرت خود شخص شما در بهترین مناصب کشور و دولت و مجلس و مجمع تشخیص مصلحت
چه بوده است ؟
لطفا در ۴ خط خلاصه بگوئید
ولی حضرت عباسی راست و پوست کنده و زیر دیپلم باشد
سال 88 به همراه تنی چند از دوستان و محمود خاوری برای سفری سیاحتی از ایتالیا به مصد نیویرک سوار کشتی کروز شدیم. هنوز نیمی از اقیانوس اطلس را طی نکرده بودیم که یک کوسه بزرگ به کشتی ما حمله نمود و کف کشتی را به اندازه یک توپ فوتبال سوراخ نمود.

وحشت همه مسافران را فرا گفت و هر کسی دنبال راه نجاتی برای خود میگشت. در همین حین خاوری با شکم بزرگ خود سوراخ را مسدود نمود و اینچنین جان همه ما را نجات داد. بعد از ورود به نیویورک به میمنت این اتفاق زیبا هر یک یک ملک 40 هکتاری در اطراف نیویورک خریدیمو علاوه بر این یک مدرک دکترا به ارزش 900 هزار دلار هر کداممان خریداری کردیم و با افتخار و با دست پر به کشور برگشتیم.

من آن زمان در وزارت اقتصاد معاون وزیر بودم و ماجرا را برای وزیر تعریف نمودم. وزیر اقتصاد بسیار به وجد آمدند و احساساتی شدند و گفتند که حیف هست فردی مثل خاوری بیکار بماند و ما میتوانیم در بانک ملی از ایشان استفاده کنیم و این چنین شد که ایشان وارد بانک ملی شدند و خدمات شایانی به مردم و کشور نمودند.
مردن در ایران، از زندگی کردن، کم خرج تر و کم دردسر تر هست و به خاطر همین هم هست که بسیاری از مردم اقدام به خودکشی میکنند و آمار خودکشی در ایران اینقدر بالاست.
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
اتفاقا نرخ خودکشی در ایران از بسیاری کشورها ÷پایین تراست.
احسان 26
| Poland |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
تویی که میگی نرخ خودکشی از بسیاری کشور ها پایین تره انگار از چند روز پیش 24 بهمن خبر نداری
https://www.tabnak.ir/fa/news/958694/%D8%AE%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%A7%DA%A9-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%8F%D8%B4%D8%AA%D9%86-%DB%B2-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%B4
حادثه کرمان هیچ مسئولی نداشت؟!حوادث ما فقط شهید تحویل میده مسئول نداره
پلیس گفته فراری ۲۰ میلیاردی سال ۹۱با مجوز از مبادی رسمی وارد کشور شده و شماره گذاری شده؟؟؟؟؟!!!!!!!!سال ۹۱ در اوج تحریمها و زمانی که میگفتند ارز برای واردات دارو ندارند فراری وارد کرده اند؟؟!!! میدانستم فقط یک دولت مهروز پاکدست و کارامد اصولگرایان میتواند چنین گافی بدهد و بعد چهره طلبکار و مدعی داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
من دو بار به خاتمی رای دادم . بعد از انتخابات مردمی که به ایشان رای داده بودند فکر میکردند که کشور تحولات سیاسی و اقتصادی زیادی انجام خواهد گرفت . البته ایشان تا حدود ۷۰ درصد به وعده های خود عملیاتی کرد . توسعه سیاسی و رفع تنش های داخلی و خارجی و روابط خارجی در صدر کارها بود و موفق بود . اما یادم هست دولت در سایه در آن عصر اینقدر مایه دار و پولدار نبود . یعنی بنگاهای دولت در سایه اینقدر قدرت مالی نداشتند . اما با بودجه های چند هزار میلیاردی که هر سال در طول سه دهه از دولت های وقت گرفتند بشدت بزرگ شدند و این بزرگ شدن کارتل های مالی با شعارهای توسعه برون مرزی باعث شد که در ده کشور دیگر جولان سیاسی و اقتصادی داشته باشند . حالا شما حساب کنید که وقتی همین دولت در سایه چنین امکانات وسیعی حتی در ادارات دارد براحتی میتواند با یک چرخش سیاسی . مالی بورس . بانک . بازار . ادارات . فشل کند و از کار بیندازد . این دولت در سایه در شریطی که روحانی سر کار هست براحتی یک دولت نه بلکه ده دولت را یک شبه به سقوط میکشاند . برای سقوط یک دولت بی تفنگ فقط یک تشر کافیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
البته این گاف ۲۰ میلیارد تومانی یک دولت مهرورز در برابر گاف مدبرانه ۶۰ تن طلا و ۱۸ میلیارد دلاری دولت تدبیر و امید جای امیدواری داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
مرضیه دستجردی رو برکنار کردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
چند تا ماشین لوکس طی این دو سال وارد شده ؟ تدبیر رو چطور معنا میکنی عاشق پیشه؟
نظرات سید محمدخاتمی را درموردانتخابات انعکاس ندهید آنهم از زبان افراد دیگر زیرا کسی که شهامت ابراز وجود در مسایل سیاسی و اجتماعی را ندارد ،وانقدر محافظ کار ومحتاط است که نظرات خودذر انمی تواندحتی دریک اعلامیه ابراز نماید،لیاقت لیدری یک. تفکر را ندارد هرچند با خطراتی نیز مواجه باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
چرت نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
ناشناس 22.16 شما چرت نگو
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
آقای خاتمی . پاسخگو باش . مردم به شما اعتماد کردند . اگر جناح مقابل شما حاضر نیست در سیاست و قدرت به شما سهم دهی کند اینقدر مردم‌را وعده ندهید . اول عمل کنید بعد وعده دهید . سکوت کنید . حزب بازی و جناح بازی و دمکراسی در ایران جواب نمیدهد .
ناشناس
| Canada |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
دقیقا درست می گویید ...اقای خاتمی اگر جرات داشت حداقل یک بیانیه ساده ولی بدون مصلحت منتشر میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
حفظ جان خودشان و رفاه خانواده شان ، را از رفاه و امنیت و بدبختی و فلاکت تمام ۸۵ میلیون نفر از جمعیت و کل کشور با ارزش تر می دانند !!؟؟
گلایه انصاری و گلایه خاتمی . گلایه ......... مطهری . گلایه صادقی .......دوستان اصلاح طلب ؟ حزب حاکم هنوز بعد از خواهش و چانه زنی و التماس و با پشتوانه رای مردمی که داشتید حتی نتوانستید خودتان را ثابت کنید . حتی نتوانستید فقط یک شعار انتخابلتی را عملیاتی کنید . بنابراین اصلاحات سیاسی و اقتصادی فقط در کشورهای انجام‌میگیرد که در ان کشورها احزاب برای رفاه مردم انتخاب میشوند . در صورتی حزب حاکم به رفاه و شادی اهمیتی نمیدهد . شادی انها به لبخند و رفاه انها به خانه کپری معنا پیدا میکند . شعار اصلاحات تمام شد . زحمتی کشیده همین اصلاح طلبان خودشان را در شعار اصولگرایان ادغام کنند و با شعار ساختگی و قرض روشنفکری مثل حقوق شهروندی . دمکراسی . جرم سیاسی . قدرت مردم . مجلس مقتدر .....وقت مردم را نگیرید .
آه تابناک حالمون بهم خورد با این تبلیغات کاشت مو.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
خواب چکار کنه تبلیغ کچلی کنه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
تبلیغ کچلی نکنه ولی میتونه عکسهای بهتری بذاره
بعدش هم چرا ناراحت شدین؟ تابناک اصلا اهمیتی به این نظر نمیده
در جایی که مردم به دلایل منطقی از مشارکت سیاسی ناامید شده اند، حداقل بخشی از اصلاح طلبان باید با مردم هم نوا شوند. به نظر می رسد آقای خاتمی ضمن طرح مطالبات مردم برای اصلاحات اساسی سیاستهای کشور باید جزو این بخش از اصلاح طلبان باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
خاتمی الان هیچ‌کاری نکند . سکوت مطلق بهترین راه حل هست . چند بار به سفارش ایشان پای صندوق رفتیم منتها نتیجه این شد که دولت و مجلس نباید توسط مردم انتخاب شوند . . این سیاست خسته کننده هست . زمانی خاتمی باید پاسخگو باشد که کشور با حزب اداره شود وقتی لیدر اصلاح طلبان خودش در حصر هست چگونه باید مسولیت ها را پذیرا باشد اللن اصلاح طلبان به دلایل زیاد سکوت کنند و از دایره قدرت کنار بروند . هم به نفع ما روشنفکران جامعه هست و هم به نفع خودشان هست
قدر دادن سه نعمت باشید
۱_ سلامت
۲_ امنیت
۳_ ولایت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
البته 4.کیفیت زندگی برتر !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
من علت منفی ها رو درک نمیکنم ؟؟؟؟ امنیت و سلامت دو کیمیای گرانبها هستتد ؟؟ البته در کنار نعمت ولایت ،
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اگر نمیدونی علت منفی برای جی هست خودت را خواب زدی
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
ناشناس 23:15 !

واقعا خودتي يا داري مسخره بازي در مياري!؟؟ خخخخخخخ
من یک توصیه به کسانی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند دارم و آن این است که به کسانی رای بدهند که اسیر خودشان نباشند اسیر شکم و اسیر پست و .... نباشند چون کسی که اسیر خودش نیست کمتر پیش می آید منفعت طلب باشد و کسی که منفعت طلب نیست کمتر پیش می آید حقوق اجتماعی دیگران را زیر پای بگذارد و کسی که حقوق دیگران را زیر پا نمی گذارد عادل و عدالت گستر است و عدالت گستر تقوا دارد و تقوا حاصلش دانش و فهم و موجب نزول رحمت و برکات الهی است که برای مردم و کشور رفاه و راحتی می آورد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
بهت منفی دادم . کلا رای و صندوق رای برای این در ۲۰۰ سال پیش بوجود امد که از مردم نظر خواهی شود . نظر مردم‌ملاک باشد . وقتی نطر مردم ملاک هست این یعنی هر چند سال زایقه و سلیقه سیاسی مردم هر چند سال عوض میشود . یعنی این تغییرات مطمنا به عقب برنمیگردد بلکه بسمت آینده ای بهتر خواهد بود . اما اصولگرایان‌میگویند چون‌ما الگوهای اخلاقی . سیاسی . اقتصادی . فرهنگی . پزشکی . دیگر کشورها حتی سازمان ملل را قبول نداریم باید این ملت را بسمت همان الگوها برگردانیم ...... من‌پول هم‌ندارم به خارج برم . پول نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اگر فکر می کنید توی این نمایندگان که گیس گیس کشد دارند یک نفر این مشخصاتی که نام بردید اشتباه کردید
جالبه یکی مثل تاجگردون سوپر میلیاردر و قالیباف ۴درصدی تایید میشه یکی مثل صادقی و مطهری و مولاوردی و سلخشور رد صلاحیت ؟؟؟؟ واقعا این دوره گل کاشتید چه جور هم ؟؟؟ ان شالله باشید و ببینید دست پخت خودتان را ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
تابی بد سانسور میکنی ؟؟ از جناب جنتی باید هم ترسید ؟؟
واقعا آقای ضرغامی حمایت شما از آقای ناطق نوری معادلات منطقه را به هم زد و انتخابات کاخ سفید تحت شعاع قرار گرفت و خورشید از مغرب طلوع کرد و دنیا متوجه این حمایت شد .
با رقص و کنسرتی که اصولگرایان بدون رقیب حزبی در شهرها راه انداختند . چه منطوری دارند ؟ آیا بدون رقیب حزبی اصلا نیازی به این حرکات اصلاح طلبان و تصرف گفتمان انها برای اصولگرایان خطرناک نیست ؟ بهرحال اللن من شهروند چگونه قصاوت کنم که فرق بین اصولگرا و اصلاح طلب چی هست ؟ آیا از اندیشه افراطی و محافطه کارانه گدشته خودتان دست برداشتید یا واقعا یو تاکتیک انتخاباتی هست . در هر حالت اگر واقعیت داشته باشد بی احترامی به شعور سیاسی و دوم بی احترامی به طرفدران خودتان هست . رای مردم تاثیر چندانی در سیاست ها ندارد حتی کل مردم اصلا در انتخابات شرکت نکنند هیچ اتفاقی نخوا۶د افتاد . دولت در سایه زیز زیرکی ماهی خود را شکار میکند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
سیاست یک بام و دو هوای اصولگراها در این کشور حال آدم را به هم می زنه. دشمن اینترنت و فضای باز هستند اما ادعای حمایت می کنند. دشمن شفافیت هستند اما سر و صدایشان گوش فلک رو کر می کنه اهل رابطه و پارتی هستند و فرزندان و داماد و عروس هایشان هرگز از ناز پول بی نصیب نیستند به دیگران که راهی جزء رفتن برای اشتغال در کشورهای دیگر باقی نمانده ، اعتراض می کنند. طرف دیگر را متهم می کنند که گرین کارت دارند و خودشان به راحتی از گرین کارتشان سوء استفاده می کنند . هیچ برنامه ای برای اقتصاد و فرهنگج و سیاست کشور ندارند بعد هم معترض به کارهای دیگرانند.
تورو به خدا قسم ول کنید موضع رئیس دولت اصلاحات رو که با تکرارش ما رو تا مرز نابودی کشوند. بسه دیگه این فریب کاری ها و بزرگنمایی های پوچ رو.
ماله بی ماله
در کشوری که مطبوعات و سایت ها جرات اسم بردن از منتخب 20 میلیونی ایرانی در زمان خودش را ندارند . صحبت از انتخاب مسخره است . رییس دولت اصلاحات !!!!!!!!!!
هر آنچه شده است ، باز خواهد شد . چون تو حاضر نیستی وجود دیگری و حقش را بپذیری
. الان دوبدو به دنبال حذف یکدیگریم . این همان خواسته مطلوب برای مدیریت است
اگر قول بدهند قيمت بنزين را درست مي كنند راي ميدم
اگه نامزدهاي مجلس قيمت بنزين را برگردانند راي ميدهم. هركي گفت چرا؟
مملکتی که نظریه پرداز سیاسی اش ،آقای بذر پاش میشه را نمیتوان از این بیشتر انتظار داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
البته این دفعه جریان پوپولیسمو خوب اومد
در مواقع انتخابات آقای خاتمی می شود رئیس دولت اصلاحات، در مواقع دیگر می شود سران فتنه .
بانک مرکزی چه کاری داری می کنی. فکر می کنی فقط تو مشکل داری که داری با قیمت دلار و جون مردم بازی می کنی...
بابا یکی این قیمت گذاری دلار رو از این بانک مرکزی بگیره. داره کشور رو نابود می کنه
درود بر تاجگردون .
جناب آقای ضرغامی اشتباه مهلک شما حمایت تبلیغاتی تمام قد از رفتارهای احمدی نزآد بود که علیرغم نام بردن و افترا زدن به افرادی از جمله مرحوم هاشمی زمان لازم برای دفاع را در اختیار ایشان قرار ندادید. پس نیاز است از این هم توبه کنید
سلام : هشدار جدی !!!اگر نیروهای ائتلاف انقلاب اسلامی و جبهه پایداری در تهران و استانهاوحدت نداشته باشند و لیست واحد منتشر نکنند با وجود اقبال مردم به نیروهای انقلابی خطر شکست آنان در این دوره هم بسیار زیاد است و از این بابت باید در پیشگاه الهی و ملت ایران و رهبری عزیز پاسخگوی اعمال خود باشند.
بچه مچه ها!!
بریم بیرون رای بازی
خانه خسته شدیم
اصغر! لواشکم بیار
آقای توکلی کار از کار گذشته این مسیر اضمحلال است که طی می کنیم نمایندگان دوره اول و دوم را با نمایندگان فعلی مقایسه کنید
آقای توکلی دوره پیش خوب ضایع شدی
جناب توکلی اگر عملکرد تاجگردون درست نیست که البته نیست ، عملکرد بعض از کاندیدا ها که هنوز پرونده های سنگینی در قوه قضائیه دارند بمراتب واجبتره که از طریق شورای نگهبان رد صلاحیت شوند . آیا در اینموارد هم احساس مسئولیت میکنید ؟ یا .... !
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی