بازدید 110967
هزار و نهصد و بیست و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نامه تُند و تیز علی مطهری به آیت‌الله جنتی / جشن انتخاباتی آقای نماینده خبرساز شد / پیشنهاد قالیباف به اصولگرایان برای رسیدن به لیست واحد / سوال جالب زیباکلام از کارگزاران

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: بهتر بود یک لیست از چهره‌های واقعی اصلاح طلب ارائه می‌شد / پیام صادق محصولی خطاب به هواداران جبهه پایداری و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 15 February 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نامه تُند و تیز علی مطهری به آیت‌الله جنتی
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نوشت.علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نوشت که متن آن در ذیل می‌آید؛

آیت‌الله جنتی دامت برکاته
دبیر محترم شورای نگهبان
با تقدیم سلام، این روز‌ها هرجا می‌روم، مردم می‌پرسند دلیل رد صلاحیت شما چه بود؟ می‌گویم خودم هم نمی‌دانم. شورای نگهبان از من دعوت کرد. در آن جلسه حقوقدان شورای نگهبان سه مورد از اظهارنظر‌های من را به عنوان مستند عدم التزام عملی به نظام ذکر کرد که بعد از پاسخ من جوابی نداشت. گفتم اساساً التزام عملی شامل اظهارنظر‌ها نمی‌شود و همه آحاد جامعه در اظهارنظر آزادند چه رسد به نماینده مجلس که طبق اصل ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی در همه مسائل کشور حق اظهارنظر دارد و البته این بدان معنی نیست که باید همه این اظهارنظر‌ها درست باشد. ممکن است در مواردی هم اشتباه کرده باشد، مهم آزادی بیان نماینده است. آنچه ممنوع است تهمت و افترا و دروغ است. رهبر انقلاب نیز فرموده‌اند «ممکن است کسی نظری مخالف نظر من داشته باشد، باید آزاد باشد حرفش را بزند.»

بنابراین بنده متوجه نشدم علت رد صلاحیت من چیست و چه پاسخی باید به مردم بدهم. اگر همچنان معتقدید اظهارنظر و نه اقدام عملی می‌تواند دلیل عدم التزام عملی به نظام و رد صلاحیت باشد، این امر چنانکه گذشت خلاف نظر مقام رهبری است. در این صورت جسارتاً جناب‌عالی التزام عملی به نظام ندارید نه بنده و ده‌ها کاندیدایی که به این بهانه رد صلاحیت شدند؛ و اگر به چنین چیزی معتقد نیستید و اظهار نظر را مشمول عدم التزام عملی نمی‌دانید، پس چه کسانی شورای نگهبان را از پشت صحنه اداره می‌کنند و با آینده انقلاب اسلامی بازی می‌کنند.

رویه‌ای که شورای نگهبان برای انتخابات مجلس یازدهم در پیش گرفت که به تجسس در اظهارنظر‌ها شدت بخشید و تأکید کرد که فقط نظر رسمی حکومت باید بازگو شود مجلس را دچار استحاله و تغییر ماهیت می‌کند و اختناق را بر جامعه حاکم می‌نماید. مجلس جایی است که نمایندگان اقشار مختلف جامعه در آن نظراتشان را آزادانه بیان می‌کنند و احیاناً همان روز یا روز بعد هم پاسخ سخن خود را از همان تریبون دریافت می‌کنند. در این صورت نمایندگانی حر و آزاده خواهیم داشت که مصالح کشور را کتمان نمی‌کنند و نگران مؤاخذه و رد صلاحیت نیستند و دچار نفاق و تظاهر نمی‌شوند. اما با این رویه‌ای که شورای نگهبان در پیش گرفته است نمایندگانی خواهیم داشت که نظرات واقعی خود را ابراز نمی‌کنند و احیاناً دچار ریا و تظاهر می‌شوند و حتی به سوی تملق سوق پیدا می‌کنند، چون نگران رصد‌ها و مؤاخذه‌ها و رد صلاحیت‌ها هستند، و این دیگر پارلمان به معنی واقعی و مظهر دموکراسی نیست، دکوری است از مجلس که بله ما هم پارلمان داریم، چیزی شبیه مجلس عربستان سعودی که صرفاً جنبه مشورتی دارد و تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر نیست.

به هرحال هرچه فکر کردم که علت رد صلاحیت من چه بود، ذهنم به جایی نرسید مگر این که وقتی نمی‌توانند کسی را در میدان رقابت انتخابات شکست دهند اساساً اجازه ورود به میدان را به او نمی‌دهند و این یعنی تضییع حقوق آن کاندیدا و صد‌ها هزار شهروندی که می‌خواستند به او رأی بدهند.

خدا را شاهد می‌گیرم که نگرانی من بیشتر به خاطر ادامه این رویه است که لاجرم منجر به یک مجلس فرمایشی و جامعه‌ای دچار اختناق می‌شود، نقطه‌ای که با نقطه آغاز انقلاب اسلامی بسیار فاصله دارد. امام خمینی (ره) در فرانسه فرمودند: کمونیست‌ها هم در جمهوری اسلامی حق اظهارنظر و فعالیت دارند. استاد شهید آیت‌الله مطهری نیز در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند: در جمهوری اسلامی احزاب غیراسلامی هم حق فعالیت دارند مشروط به اینکه با تابلوی خودشان فعالیت کنند نه با تابلوی اسلام. ببینید از کجا به کجا رسیده‌ایم.‌ای کاش جناب‌عالی که محضر درس شهید مطهری را درک کرده‌اید بهره‌ای از آن آزاداندیشی برده بودید.‌

می‌دانم که جناب‌عالی با خود فکر می‌کنید که تاکنون نظام را با این کار‌ها حفظ کرده‌اید. ولی این فکر اشتباه است. این کار‌ها بیشتر به نظام ضربه زده و اگر انجام نمی‌شد اکنون نظام قویتر بود.
با این حال بنده مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم و همان طور که قبلاً گفته‌ام خود را از صاحبان این انقلاب می‌دانم و مانند مادری که به خاطر حفظ فرزندش از حق خود می‌گذرد این نامهربانی‌ها را به دل نمی‌گیرم و همچنان سرباز انقلاب اسلامی خواهم بود.
به هرحال بنده هنوز علت رد صلاحیتم را نمی‌دانم و پاسخی برای مردم ندارم. مستدعی است آن را به طور عمومی اعلام فرمایید تا ابهام برای بنده و جامعه رفع شود. قبلا سپاسگزارم.

با تقدیم احترام
علی مطهری
 
جشن انتخاباتی آقای نماینده خبرساز شد
 
انتشار ویدئویی از افتتاح ستاد انتخاباتی غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس دهم و نامزد انتخابات مجلس یازدهم با انتقاد‌های زیادی روبه رو شده است. آتش انتقادات آنقدر تیز است که برخی رسانه‌ها این جشن را با جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی مقایسه کرده اند! غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس کنونی در ماه‌های اخیر یکی از کانون‌های حاشیه سازی در مجلس شورای اسلامی بوده است. او از نمایندگان فراکسیون امید مجلس است. تاجگردون برای انتخابات مجلس یازدهم ابتدا از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شده بود، اما با اعتراض و به گفته برخی منابع غیر رسمی رایزنی‌های پشت پرده توانست تائید صلاحیت خود را از شورای نگهبان بگیرد. غلامرضا تاجگردون به عنوان نماینده‌ای ثروتمند شناخته می‌شود و خودش نیز ثروتش را انکار نکرده است. حالا او پس از تائید صلاحیت بحث برانگیزش با راه اندازی جشنی پر حاشیه برای افتتاح ستاد انتخاباتی اش انتقادات زیادی برانگیخته است. این مراسم به عنوان مراسمی پر زرق و برق و "لاکچری" توصیف شده است.
 
پیشنهاد قالیباف به اصولگرایان برای رسیدن به لیست واحد

قالیباف گفت: معتقدم که نیرو‌های انقلاب باید یک لیست واحد ارائه دهند که وحدت داشته باشند. من هم به سهم خودم تاکنون تلاش‌های زیادی برای وحدت کرده ام و امسال هم در این زمینه که دو لیست ارائه نشود تلاش‌های خود را به کار بستم. نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد: حتی برخی گفتند برای لیست واحد قالیباف در اساس نباشد و من هم پیشنهاد دادم آن‌ها لیست واحد بدون حضور من را بدهند و من هم تک نفری وارد میدان شوم تا چنددستگی نباشد، اما بازهم به لیست واحد نرسیدند. وی در پایان تاکید کردم، امیدوارم مردم به ۳۰ نفر رای بدهند تا افرادی انقلابی دغدغه‌مند مردم و کاردان وارد مجلس شوند.
 
بهتر بود یک لیست از چهره های واقعی اصلاح طلب ارائه می شد

ابطحی تاکید کرد: از لحاظ بروکراسی حزبی این مجموعه احزاب هستند که باید تصمیم می گرفتند شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان لیست واحد داشته باشد یا خیر که به این نتیجه رسیدند که لیست ندهند. البته من معتقدم حتی اگر لیست ناقص از چهره های واقعیِ اصلاح طلب ارائه می کردند، اقدام مفیدی بود که هم می شد به مردم نشان داد اصلاح طلبان نیروی کافی برای حضور در مجلس یازدهم ندارند و هم اینکه می توانست گزینه های مشخصی برای کسانی که به جریان های افراطی علاقه مند نیستند فراهم کند تا قدرت رای بیشتری داشته باشند.

پیام صادق محصولی خطاب به هواداران جبهه پایداری
 
قائم مقام جبهه پایداری در پیامی خطاب به هواداران این تشکل سیاسی گفت: از تمامی عزیزان طرفدار جبهه وسیع انقلاب، به ویژه از طرفداران جبهه پایداری تمنا دارم مانع تخریب فهرست‌های دیگر و نامزدهایشان بشوند.صادق محصولی، قائم مقام جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به هواداران این تشکل سیاسی گفت: برادران و خواهران انقلابی؛ اولین مرحله از الگوی وحدت جبهه پایداری عدم تخریب فهرست‌ها و نامزد‌ها در دایره نیرو‌های انقلاب است.محصولی تصریح کرد: از تمامی عزیزان طرفدار جبهه وسیع انقلاب، به ویژه از طرفداران جبهه پایداری تمنا دارم مانع تخریب فهرست‌های دیگر و نامزدهایشان بشوند.

پیرهادی: شاکله لیست شورای ائتلاف با نظرسنجی مردم بود
 
سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: شاکله لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با نظرسنجی مردم بود و این دوره متفاوت‌تر از گذشته و جریان‌های رقیب و حتی گروه‌های همسو بود. محسن پیرهادی در نشست خبری این شورا که صبح امروز شنبه ۲۶ بهمن در محل این خبرگزاری برگزار شد، طی سخنانی گفت: در این دوره اقداماتی که شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی داشت، متمایز از دوره‌های دیگر بود. وی با بیان اینکه جوانگرایی خیلی جدی در این شورا دنبال شد، افزود: ترکیب ۱۸ عضو جوان و جدید یک مزیت مثبت برای این دوره بود که در جهت گام دوم و بر اساس ضرورت جامعه بود.پیرهادی حضور بانوان را در تعیین فرآیند لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی بسیار موثر دانست و گفت: دوره قبل حضور بانوان کمرنگ بود، اما این دوره توجه ویژه‌ای به این امر شد. سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کرد: در این شورا نگاه پایین به بالا برای تشکیل لیست داشتیم و همچنین دخالت و مشارکت مستقیم مردم را برای تشکیل لیست انجام شد. حتی در مرحله آخر ۱۰ نفر با مشارکت و نظر مستقیم مردم بود.
 
رد صلاحیت نمایندگان متخلف یک جراحی بود

میرسلیم درباره برنامه اش در حوزه نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: من هم اکنون عضو هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام هستم؛ در انتقاد کردن کوتاهی نمی‌کنم و انتقاد من هم توأم با پرخاش نیست و کاملاً دلسوزانه است. وی افزود: یکی از اشکالاتی که در مجلس شورای اسلامی پیدا شد، بی توجهی به رفتار نمایندگان است و رهبری هم دو سال پیش این موضوع را تذکر دادند. در حالی که خود نمایندگان باید نظارت بر رفتار خود را جدی می‌گرفتند نه اینکه از بیرون بر رفتار آنان نظارت شود و کار به جایی برسد که برای انتخابات پیش رو، شورای نگهبان وارد کار شود و صلاحیت نمایندگان متخلف را رد کند، این آخرین دعوا و یک جراحی بود.عضو فهرست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تاکید کرد: کاش نمایندگان مراقبت می‌کردند و نمی‌گذاشتند چنین فضایی پیش بیاید و این برازنده نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس نیست. نظارتی که در دوره اول و دوم مجلس وجود داشت، بی نظیر بود، اما به تدریج در نظارت بر رفتار نمایندگان اشکالاتی پیدا شد و کار به اینجا رسید که ما حتی شاهد زندانی شدن برخی از نمایندگان بودیم.میرسلیم گفت: اگر ما در صحنه مجلس آینده حضور پیدا کنیم قطعاً بر رفتار خودمان به طور جدی نظارت خواهیم کرد و کوچکترین خطا را نخواهیم بخشید. مجلس در رأس امور است و اگر این رأس، فاسد شود کل کشور به فساد کشیده خواهد شد و این از وظایف مهم مجلس است. حتی اگر ما به مجلس راه پیدا نکنیم این موضوع را رها نخواهیم کرد.

تعریف و تمجید کدخدایی از حزب کارگزاران
 
عباسعلی کدخدایی در یادداشتی به بیان مولفه‌های اثرگذار برای یک انتخابات حزبی پرداخته است.

در این یادداشت آمده است؛
بیانیه حزب کارگزاران سازندگی را خواندم. فارغ از نادرستی برخی مقدمات، نتیجه گیری آن -یعنی مشارکت فعال در انتخابات پیش رو- نشان از بلوغ سیاسی یک حزب در کشور دارد. سابقه حزب کارگزاران در کشور و حضور اعضای آن از سال‌های بعد از جنگ در بخش‌های مختلف قدرت و مسئولیت، سرمایه خوبی است برای تصمیم‌گیری معقولانه و رفتار‌های قانونی. چهل سال تمرین جمهوریت، ظرفیتی ارزشمند برای گام دوم انقلاب فراهم کرده و هر اصلاحاتی را تنها در چارچوب قانون امکان‌پذیر ساخته است. انتخابات اصلی‌ترین مسیر برای اعلام قضاوت مردم در خصوص راه و شیوه بهتر برای اداره امور کشور است. این ابزار مشروع هرگز نباید تضعیف شده و دستمایه اعتراضات سیاسی گردد.

نظام انتخاباتی ایران در سال‌های پس از انقلاب همواره به همین شکل بوده است و جناح‌های مختلف با رای مردم تمرین حکمرانی کرده‌اند. چرخش مدیریت کشور میان احزاب این فرصت را برای همه ایجاد کرده تا گفتمان خود را در عرصه اجرایی و تقنینی به بوته آزمون بگذارند، شعار‌ها و برنامه‌های خود را عملی سازند و قضاوت را به مردم بسپارند. هر مجلس و دولتی با ایده مشخصی و با آرای مردم شکل گرفته است.
 
پیش بینی موسوی لاری از نتایج انتخابات مجلس یازدهم

یک عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز او گفت که اصلاح طلبان اقلیت محدودی از مجلس آینده را در اختیار خواهند داشت.سید عبدالواحد موسوی لاری در ارزیابی خود در خصوص انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: اصلاح‌طلبان هر جا که کاندیدا داشته باشند قطعا مشارکت خواهند کرد. وی اضافه کرد: در تهران شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان لیست نخواهد داد، ولی تعدادی از احزاب اصلاح طلب در حال رایزنی هستند و ممکن است تعدادی از احزاب اصلاح‌طلب با هم لیست بدهند.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره ترکیب مجلس آینده نیز گفت: ترکیب مجلس آینده از الان تا حد زیادی مشخص است و در بسیاری از حوزه‌ها تکلیف روشن است. اصلاح‌طلبان شانس کمی دارند و احتمالاً اقلیت محدودی از مجلس آینده را در اختیار خواهند داشت.

جنیدی: «FATF» از حوزه اختیارات دولت خارج شده‌است

معاون حقوقی رییس جمهوری با تاکید براینکه دولت تمام تلاشش را برای جلوگیری از بازگشت ایران به لیست سیاه گروه اقدام مالی مشترک به کار گرفته است و گفت: «اکنون همه چیز از حوزه اختیارات دولت خارج شده‌است و باید چشم انتظار تصمیم نهاد‌های مربوطه باشیم.»لعیا جنیدی به روزنامه ایران گفت: «نپذیرفتن FATF اقتصاد ایران را در مقابل نظام مالی و پولی بین‌المللی قرار خواهد داد.»ایران بعد از برجام پذیرفت که در ازای پذیرش قوانین بین‌المللی برای مبارزه با جرایم مالی، از فهرست سیاه «FATF» یا گروه ویژه اقدام مالی خارج شود و از مزایای مالی این مسأله بهره ببرد. این در حالی است که هنوز تکلیف پیوستن ایران به دو کنوانسیون «پالرمو» و «سی اف تی» که از شروط الحاق ایران به «FATF» است، مشخص نشده است از این رو گروه ویژه اقدام مالی در مهرماه گذشته برای آخرین بار اعلام کرد که اگر ایران تا فوریه ۲۰۲۰ میلادی (۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۸) مفاد دو کنوانسیون «پالرمو» و «سی‌اف‌تی» را اجرایی نکند، با اقدامات تقابلی مواجه خواهد شد.
 
اصولگرایان و اصلاح طلبان پایگاه اجتماعی شان را از دست داده اند

مصطفی معین می‌گوید: از نظر جامعه به ویژه جوانان، موضوع رقابت اصلاح طلب و اصولگرا در عرصه‌های سیاسی و انتخاباتی در این مقطع زمانی، ماجرای تمام شده‌ای است.از چند سال قبل به این طرف خود من هم به کرّات نسبت به ضرورت و ارزشمند بودن وجود گرایش‌های مختلف و اصیل سیاسی برای رشد جامعه، چه اصولگرا باشد و یا اصلاح طلب تاکید کرده ام. گفتم که بالعکس اگر قرار بر را­نت خواری، آقازادگی و یا سوءاستفاده از قدرت و بی تفاوتی در مقابل مشکلات مردم و گروه‌های محروم و آسیب دیده باشد، تفاوتی بین این جناح و یا آن جناح سیاسی نخواهد بود. متاسفانه هر دو جناح سیاسی پایگاه اجتماعی شان را تا حد زیادی از دست داده اند.
 
برای محل رمزگشایی جعبه‌های سیاه هواپیما، در حال تصمیم‌گیری با ایران هستیم

وزیر خارجه اوکراین گفت: ما در حال حاضر با ایرانی‌ها در حال تصمیم‌گیری بر سر این هستیم که در چه محل به خصوصی و با کمک کدام یک از شرکایمان جعبه‌های سیاه هواپیما رمزگشایی شود. می‌دانید که فرانسه به عنوان محلی پیشنهادی مطرح است. بدون حضور تمامی طرف‌های درگیر در این مساله، به جعبه‌های سیاه دست نخواهیم زد. / ایسنا

مالیات، دلالان خودرو را فراری داد

احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان ایران در رابطه با علت کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو پس از روند صعودی اخیر با اعلام مطلب بالا به ایسنا گفت: اینکه قیمت‌ها کاهشی‌اند، عمدتا به دلیل تصمیم گرفته شده در بودجه ۱۳۹۹ است که پیش‌بینی شده برای خرید و فروش خودرو مالیات اخذ شود. چند ماه است که سرمایه‌گذاران برای خرید خودرو هجوم آورده‌اند و اکنون که متوجه شده‌اند ممکن است دولت مالیات کلانی از آن‌ها دریافت کنند، نگران شده و در نتیجه خودرو‌های در انبار ذخیره شده را به بازار عرضه کرده‌اند. ▫️اینکه قیمت‌ها کاهشی‌اند، عمدتا به دلیل تصمیم گرفته شده در بودجه ۱۳۹۹ است که پیش‌بینی شده برای خرید و فروش خودرو مالیات اخذ شود. چند ماه است که سرمایه‌گذاران برای خرید خودرو هجوم آورده‌اند و اکنون که متوجه شده‌اند ممکن است دولت مالیات کلانی از آن‌ها دریافت کنند، نگران شده و در نتیجه خودرو‌های در انبار ذخیره شده را به بازار عرضه کرده‌اند./ ایسنا

سیل در لرستان و خوزستان ۲ هزار مبتلا به ایدز را گم کرد

رئیس مرکز تحقیقات ایدز کشور گفت: در سیل اخیر سال جاری در لرستان و خوزستان دو هزار نفر از بیماران ما که تحت درمان بوده و دارو می‌گرفتند، یکدفعه به ما مراجعه نکردند و، اما ما در عرض کمتر از یک ماه فقط ۱۹ نفر این بیماران را پیدا نکردیم و بقیه را شناسایی کردیم. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما وی افزود: نیرو‌های مربوطه با قایق و بالگرد جای آن‌ها را پیدا کرده و به آن‌ها دارو رساندند؛ البته این کار با راز داری کامل در این مراکز درمانی انجام می‌شود. /صداوسیما

چرا تابلوی سامسونگ و ال‌جی پایین کشیده شد؟

رئیس هیات مدیره اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: یکی از دلایل اصلی این اتفاق حضور ناو کره از حدود دو ماه پیش در خلیج فارس بوده که علیه منافع کشور ما است؛ بنابراین ما اعلام کردیم حداقل کاری که اتحادیه لوازم خانگی می‌تواند انجام دهد تغییر نام تابلو‌های شرکت‌های کره‌ای است. یکی دیگر از دلایل تغییر نام این برند‌ها در مقطع کنونی افزایش قاچاق است. /ایسنا

سه‌شنبه‌ها بیشترین پرواز‌ها انجام می‌شود

معاون برنامه‌ریزی شرکت فرودگاه‌ها گفت: در دی‌ماه ۹۸، فرودگاه مهرآباد با ۱۰ هزار و ۵۳۸ فروند بیشترین نشست و برخاست را به خود اختصاص داده و با جابه‎جایی حدود یک میلیون و ۲۴۵ هزار مسافر پرترافیک‎ترین فرودگاه بوده است. در همین ماه نشست و برخاست‌های مسافری در فرودگاه امام خمینی (ره) با متوسط ۱۴۶ مسافر در هر پرواز و در فرودگاه سمنان با متوسط ۲۱ مسافر در هر پرواز به ترتیب بیشترین و کمترین تراکم مسافر را شامل می‌شوند. نحوه توزیع پرواز‌ها در ساعات شبانه‌روز و روز‌های هفته نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت شبانه روز، اوج پرواز‌ها در ساعت ۲۰ و در روز‌های هفته، اوج پرواز‌ها در روز سه شنبه بوده است. /فارس

هرچه موضع اپوزیسیون و اصولگرایان به هم نزدیک می‌شود، اصلاح طلبان بیشتر حذف می‌شوند

روزنامه شرق نوشت: کمتر کسی فکر می‌کرد بعد از حوادث آبان‌ماه ۹۸ و با موضع‌گیری‌های حمایتی اصلاح‌طلبان از نظام در برابر اتفاقات رخ‌داده آنان این‌چنین مورد کم‌مهری قرار بگیرند. در جریان حوادث آبان ۹۸ اپوزیسیون تمام تلاش خود را کرد تا اصلاح‌طلبان را بی‌اعتبار کند یا آنان را به واکنش وادارد، اما اصلاح‌طلبان با اینکه می‌دانستند با استراتژی سکوت در برابر وضعیت موجود و دفاع از آن، حامیانشان را از دست خواهند داد، تن به واکنش ندادند. اینک پرسش اصلی این است: چه کسی از این استراتژی سود برد؟ یقینا اپوزیسیون و اصولگرایان بیشترین بهره‌برداری را از این استراتژی می‌کردند. آنان دو سر قطب فعل سیاست‌اند که هرچه به هم نزدیک‌تر می‌شوند، اصلاح‌طلبان به قعر فعل رانده می‌شوند؛ جایی که اکنون در آن قرار دارند.

کواکبیان لیست جدا می‌دهد

روزنامه اعتماد نوشت: هرچند اصلاح‌طلبان اعلام کردند در این انتخابات لیستی ارایه نخواهند کرد، کارگزاران پیش روی دیگر اصلاح‌طلبان اعلام کرد با یک لیست مستقل در این انتخابات شرکت خواهد کرد. لیستی که دیروز از آن رونمایی کرد و سرلیستش «مجید انصاری» قرار دارد. البته از این لیست ۳۰ نفره تنها نام ۱۱ چهره آشناست؛ از جمله افشین اعلا، پروانه مافی، سهیلا جلودارزاده، علیرضا محجوب و ...، اما از سوی دیگر ۱۹ نفر کسانی هستند که حداقل نامی از آن‌ها تا به حال به گوش نرسیده است.

نتیجه استفاده سیاسی از فرهنگ فاطمی، گریز زنان از حجاب است

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود نوشت: نهایت خواسته یک جناح این می‌شود که زن‌ها به ورزشگاه بروند و نهایت همت آن جناح دیگر این می‌شود که در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن و روز‌های انتخابات زن‌های بزک‌کرده را از قاب تلویزیون نشان بدهد و بگوید این‌ها هم ما را قبول دارند! این گونه از فرهنگ فاطمی حراست کرده‌ایم که امروز خیابان‌های شهرهایمان پر است از زنان بزک‌کرده و گریزان از حجاب اسلامی. این‌ها را نباید مقصر دانست. مقصر ما هستیم که فرهنگ فاطمی را به ابزاری برای تأمین اهداف سیاسی‌مان تبدیل کرده‌ایم.

روانچی: ادعای آمریکا درباره توقیف سلاح‌های ایرانی به مقصد یمن پوچ است

مجید تخت روانچی، نماینده کشورمان در سازمان ملل در واکنش به ادعا‌های مقامات آمریکایی درباره توقیف تسلیحات ارسالی به یمن و ادعای ارتباط آن با جمهوری اسلامی ایران نوشت: کارزار دروغ پراکنی آمریکا در مقابل ایران ادامه دارد. روانچی افزود: جدا از ادعا‌های پوچ مبنی بر توقیف سلاح‌های ایرانی به مقصد یمن، ایالات متحده از گزارش سازمان ملل سوء استفاده می‌کند تا بگوید ایران، مسئول حمله به تاسیسات نفتی عربستان است. در واقع، این گزارش هیچ اشاره‌ای به مسئولیت ایران ندارد گزارش کمیته کارشناسان سازمان ملل متحد در امور یمن روز چهارشنبه منتشر شد که در آن، موضوعاتی از جمله ارسال سلاح به یمن، حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی و دیگر مسایل مرتبط با یمن وجود دارد، اما این کارشناسان باز هم نتوانسته‌اند نتیجه گیری کنند که منشا ارسال این تسلیحات، ایران بوده است.

محمود صادقی: احتمال تجدید نظر شورای عالی سیاست‌گذاری درباره ارائه لیست واحد اصلاح طلبان وجود دارد

محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس و عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تأکید دارد که احزاب اصلاح‌طلب صرفا با تکیه بر نام حزب خود می‌توانند لیست بدهند. او در گفت‌وگو با «نامه‌نیوز» گفت: «شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان در بیانیه‌ای راهبرد خودش را به صراحت اعلام کرد و بنا شد که هیچ لیستی با عنوان شورای سیاست‌گذاری در تهران داده نشود، اما احزاب می‌توانند با نام خود لیست بدهند، اما لیست احزاب نباید عناوینی داشته باشند که چنین شائبه‌ای را ایجاد کنند که شورای سیاست‌گذاری لیست داده است. این راهبرد اصلاح‌طلبان در مقطع کنونی است و این راهبرد نشان داد که اصلاح‌طلبان اتفاقا تا جایی که می‌توانستند عزم جدی برای شرکت در انتخابات داشتند، اما آنقدر فضا بر آن‌ها بسته شد که نتوانستند لیست بدهند. البته باید بگویم بازهم شورای سیاست‌گذاری راه را برای مشارکت در انتخابات نبسته است و اعلام کرده که احزاب به صفت حزبی خود در انتخابات شرکت کنند». این نماینده مجلس درباره سخنی مبنی بر احتمال تجدیدنظر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مصوبه اخیر خود گفت: «آقای گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی گفته است که اگر تجدیدنظر اساسی در ردصلاحیت‌ها صورت گیرد بعید نیست که شورای سیاست‌گذاری بر اساس وضعیت جدید تصمیم جدید بگیرد. این سخن بی‌راه نیست. شاید شورای سیاست‌گذاری راهبردی جدید تعیین کند، اما من بعید می‌دانم اتفاق ویژه‌ای رخ دهد، زیرا بازگشت چندنفر اهداف انتخاباتی شورای سیاست‌گذاری را تأمین نمی‌کند».

سردار فدوی: اطلاعات فراوانی در مورد حمله ایران به پایگاه عین الاسد داریم

سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه درباره نتایج حمله موشکی سپاه به عین الاسد و اینکه چرا آمریکا اطلاعات آسیب‌های وارده را منتشر نمی‌کنند، اظهار داشت: دنیای غرب مدعی آزادی دسترسی به اطلاعات است، اما در سال‌های گذشته مانع دسترسی آزاد به اطلاعات بوده‌اند، دروغگویی یکی از مشخصه‌های جبهه باطل است، آن‌ها اگر منافع‌شان اقتضا کند، دروغ هم می‌گویند و باکی ندارند. وی افزود: دروغ آمریکایی‌ها هویدا می‌شود و همه ابعاد حمله نظامی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد توسط خود آمریکایی‌ها در بازی‌های حزبی شان روشن می‌شود. جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اطلاعات فراوانی در مورد حمله ایران به پایگاه عین الاسد داریم، اما ترجیح می‌دهیم آمریکایی‌ها خود، به میزان خسارات وارده ناشی از حمله ایران به عین الاسد اعتراف کنند.

سوال جالب زیباکلام از کارگزاران

صادق زیباکلام در ارتباط با لیست «یاران هاشمی» حزب کارگزاران می‌گوید که واقعا مشخص نیست این حزب از کجا یقین کرده که اگر مرحوم آیت‌الله هاشمی زنده بود، از این لیست و افراد حمایت می‌کرد. زیباکلام در ادامه تصریح کرد: «عملکرد جریان‌های تندرو طی چند سال گذشته و علی‌الخصوص بعد از ۲۹ اردیبهشت که حسن روحانی رئیس‌جمهور شد مشخص است؛ از طرفی ما شاهد بودیم، مرتب طرفداران و بدنه اجتماعی جریان اصلاح‌طلب در حال ریزش بوده؛ در این شرایط مساله این است که آیا همچنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مردم را به حضور فراگیر ترغیب می‌کردند یا خیر؟ من در باب این موضوع مطمئن نیستم که از این لیست حمایت می‌کردند.» وی افزود: «رغبت دارم از سازندگی و کارگزاران این پرسش را مطرح کنم که آن‌ها این اطمینان را از کجا به دست آورده‌اند که تحت عنوان «یاران هاشمی» لیست ارائه می‌دهند و حتی فراتر از آن، خود را تحت حمایت او معرفی می‌کنند؟»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۶۶
کار از این حرفها گذشته

نامه نگاری هم نمی تونه تنور را داغ کنه

خراب کردید .
به اعتماد مردم آسیب زدید
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
برای ادمین مینویسم. یه مقاله درمورد تناقض بنویس.
اصلاح طلبان:آقایان مملکت خراب کردن.
کسایی که دوس دارن:5آخوند.رفسنجانی.روحانی.خاتمی.سید حسن. ناطق نوری
اصولگرایان:آقایان مملکت نگه داشتن
کسایی که دوس دارن:یک لباس شخصی. احمدی نژاد
اگر 3000جلدکتاب درمورداین موضوع بنویسیدباز کم است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
برادر محسن این نوشته شمارو باید بدیم رمزنگاری ارتش بازش کنه بفهمیم چی شد
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
اینجانب یعنوان یک جراح مغزو اعصاب و اعمی واحشی و کف پا باید بگویم درست است که اعتماد آسیب دیده ولی با اقداماتهای بموقع من و تیم پزشکیو پیراپزشککی حال عمومی اعتماد خوب است و تا 10 ساعت بعد زنده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
آقا تنور داغه صف وایسیم؟؟؟
کوروش
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
من به بقدرت رسیدن اصولگرایان در انتخابات اینده خوشبین نیستم . برای اینکه دلایل زیادی دارد . بدون رقابت حزبی به قدرت میرسند یعنی انتصاب شدند . برنامه ندارند . فقط شعار میدن . کارهای اجرایی هم در ساخت و ساز ها انجام‌میدهند تخصصی و علمی و محکم نیست . سراسیمه به مناسبت های با ازدحام و هول هولکی پروژه ها را افتتاح میکنند . گرانی و بیکاری و فساد و تبعیض و رانت و ژن‌برتر ....... فقط از راه دمکراسی و اقتصاد خصوصی قابل درمان هست . دوستلن تحصیلکرده زیاد دلتان را صابون نزنید این این افراد مبتدی در عالم سیاست هیچ آبی گرم نمیشه . اینها وقتی نمیتوانند دوستان همفکری خود مثل مطهری و صادقی را تحمل کنند . اقتصاد که هیچ از اداره یک روستا هم نمیتوانند اداره کنند . حرف زیاد میزنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
نمیدانم وکالت بهتر است یا پزشکی. کدامشان درآمد بالاتر دارند. فقط میدانم هیچکدام مالیات نمیدهند و دولت هم توان گرفتن مالیاتشان را ندارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
علی مطهری در دوران جنگ تحمیلی در کجابود؟
خان محمدعلی آقا
| Netherlands |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
چهارسال تمام شورای نگهبان به نماینده های مجلس مدام میگوید که قانون انتخابات را اصلاح و ویرایش کنید و بدون اینکه گوش کنند می مانند دقیقا موقع انتخابات از قانون و از انجام قانون توسط شورای نگهبان انتقاد کنند و سالیان سال هست که این چرخه همچنان ادامه دارد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
طرز فکر تمامی اصولگرایان اینطور است با زبانهای متفاوت
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
بالا برید، پایین بیایید ... رای بی رای
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
بنده به اعنوان یک استاد دانشگاه و پجوهشگر که 40 سال است هرروز کیهان را مطالعه دارم و از همه مساعلات دنیا بااطلاعات هستم پیشنحاد میکنم عموم مردم در این پیچ تاریخی و حساسیت زا با شرکت در انتخابات دشمن را معیوس کند چون ما امروز بسیار پیشرفته هستیم ماهواره به فضا میفرستیم همین ماهواره ظفر الان فقط دوکشور در تمام عالم چنین علم و دانشی دارند. یا هزاران پیشرفت دیگر مه چشم دشمن را لال کرده و موشک کروز را در هوا میبینیمو لذا باید با شرکت در انتخابات باعث ارزان شدن خودرو شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
یکم مزه مزه کن بد سخن بگو
اینکه علی مطهری دوران جنگ کجا بوده یعنی چه
ت از اون هایی هستی که تو آشپز خانه بودی حالا از منافعش استفاده می کنی
روز حسابی هم در پیش هست برادر
یا حق
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
علت رد صلاحیت فردی همچون علی مطهری جلوگیری از رییس مجلس شدن ایشان بود تا اقای قالیباف بالا بیاید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
اتفاقا انتخابات خیلی هم پرشور برگزار خواهد شد. اگر نظر علی مطهری درست باشه از این به بعد هر کس میتونه هر حرفی دلش خواست بزنه ولی بگه اینها نظری است و من به صورت عملی به موضوعی که به آن انتقاد کرده ام التزام دارم. سلمان رشدی یک کتاب نظری نوشت و به پیامبر مکرم اسلام (ص) توهین کرد ولی عملا اقدامی بر علیه اسلام انجام نداد اما امام خمینی فتوا به اعدام وی داد و فرمود هر کس هر جا میتواند باید او ار به قتل برساند. جناب فرزند ناخلف استاد مطهری اظهار نظر خیلی از اوقات از اقدام عملی خطرناکتر است. شما برای خودنمایی و جلب رای مردم هر حرفی دلت می خواست میزدی ولی حالا نمیخواهی مسئولیت حرفهایت را بپذیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
در جواب کوروش: شماها وقتی که از رای آوردن مایوس هستید و احتمال شکست می دهید سریع میزنید زیر میز و بازی را به هم می ریزید. چطور وقتی که پیروز انتخابات هستید انتصابی در کار نیست ولی وقتی بازنده هستید همه چیز خراب است!! اتفاقا اصلاح طلبان همیشه با تقلب و وعده های دروغ بر گرده مردم مسلط شده و بعد از آن به تخریب کشور پرداخته اند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
آقای نعمت که استاد دانشگاه هستی هنوز نمیدونی معیوس غلطه و مایوس صحیحه ؟؟ ضمنا شما که 40 ساله کیهان میخونی مطمئن و قطعی اگه بریم انتخابات شرکت کنیم خودرو و چیزای دیگه ارزون میشه ؟؟ پس چرا با شرکت در انتخاباتهای قبلی خودرو و چیزای دیگه ارزون نشد ؟؟ و در آخرمن هنوز نفهمیدم روزنامه کیهان چه ربطی به این قضیه داشت ؟؟
نخبه سیاسی کیست؟ایا نخبه سیاسی کسی است که دیگران به او تریبون داده؛ او را بر مسند نشانده اند تا از سادگی او سو استفاده کرده ؟؟ایا نخبه سیاسی ان فردیست که از ده جا هر کدام ده بیست میلیون ناقابل حقوق میگیرد و هزاران رانت دارد و راننده دارد و پول بنزین و گوشت و نان نمیدهد و در خانه سازمانی زندگی میکند و در نهایت فرزندی تحویل جامعه میدهد که غیر از لا ابالی و پوچ همانند ساشا سبحانی،هیچ نام دیگری نمیشود روی او گذاشت؟یا نخبه واقعی کسی است که با ماهی یکی دو میلیون حقوق زندگی خود را اداره میکند و حلال زندگی میکند و به کسی اسیب نمیرساند و فرزندانی صالح و مودب و تحصیلکرده تحویل اجتماع میدهد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
بهت منفی دادم . دلیلم این بود که از نظر سنتی و عرفی و اخلاقی نظرت درست هست ولی از نظر علمی اشکال دارد . برای اینکه سرمایه گذاری روی افراد برای اینکه خوب پرورش پیدا کنند تا در امور سیاسی در جامعه مفید باشند تاثیر گدار باشند . ولی اشتباه شما این هست که این فکر نمیکنید اگر کسی وارد فصای سیاسی شد یا مدیری شد یا مسولیت سیاسی داشت با انکه به فرض از نطر گفتمان شما خوب هم باشد بعدا بستگی به مقتضیات زمان‌و مکان ممکن هست دروغ بگوید . چاپلوسی کند . غیبت کند . حرام‌و حلال کند . دست بر سر فردی بلند کند . پرخاشگری کند . من خیلی به مطالبی که در باب اخلاق بصورت پاستوریزه و هموژنیزه روی افراد سیاسی فکر میکنید خوشبین نیستم . بیاییم در حوزه سیاسی قضاوت محبوبیت سیاسی را به مردم واگذار کنیم . مردم بهترین قاضی هستند . بیایید به دستاورد بشری در باب دمکراسی ارزش قایل شوید . انسانها را نباید اینقدر توصیفات سنگینی انجام داد که بعدا اگر اتفاقی افتاد نشود راست و ریست و تعدیل کرد . یعنی اصولگرایان گاهی و بیشتر وقت ها اینقدر روی افراد شاخص و توصیفات احلاقی بکار میبرند که واقعا این کوله بار عظیم از توصیف اخلاقی واقعا در یک فرد جمع نمیشود ولی به یکباره ممکن هست همان شخص سخنی یا عملی انجام‌دهد که واقعا ماستمالی ان بسیار سخت میشود . اخلاقیون خودشان را از سیاست دور کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
آیا یک پزشک نخبه سیاسی است؟ 25 پزشک در مجلس گذشته نماینده مجلس بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
بنده به اعنوان یک استاد دانشگاه و پجوهشگر که 40 سال است هرروز کیهان را مطالعه دارم و از همه مساعلات دنیا بااطلاعات هستم پیشنحاد میکنم عموم مردم در این پیچ تاریخی و حساسیت زا با شرکت در انتخابات دشمن را معیوس کند چون ما امروز بسیار پیشرفته هستیم ماهواره به فضا میفرستیم همین ماهواره ظفر الان فقط دوکشور در تمام عالم چنین علم و دانشی دارند. یا هزاران پیشرفت دیگر مه چشم دشمن را لال کرده و موشک کروز را در هوا میبینیمو لذا باید با شرکت در انتخابات باعث ارزان شدن خودرو شد
فردوسی فرمود:

کسی دیگر از رنج ما برخورد / نپاید برو نیز و هم بگذرد

چنین رفت از آغاز یکسر سخن / همین باشد و نو نگردد کهن

اگر توشه‌مان نیکنامی بود / روانها بران سر گرامی بود

و گر آز ورزیم و پیچان شویم / پدید آید آنگه که بیجان شویم

گر ایوان ما سر به کیوان برست / ازان بهرهٔ ما یکی چادرست

چو پوشند بر روی ما خون و خاک / همه جای بیمست و تیمار و باک

بیابان و آن مرد با تیز داس / کجا خشک و تر زو دل اندر هراس

تر و خشک یکسان همی بدرود / وگر لابه سازی سخن نشنود

دروگر زمانست و ما چون گیا / همانش نبیره همانش نیا

به پیر و جوان یک به یک ننگرد / شکاری که پیش آیدش بشکرد

جهان را چنینست ساز و نهاد / که جز مرگ را کس ز مادر نزاد

ازین در درآید بدان بگذرد / زمانه برو دم همی بشمرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
جناب باقی هر روز دو بیت بذاری مفید تره
باقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
با درود و سپاس
فرمایش شما متین و بجاست
با اینکه انتخاب یکی دو بیت از بین افزون بر 50000 بیت دشوار است به هر حال خواندن ابیات زیاد هم از. حوصله خوانندگان خارج است و از این بابت حق با شماست.
سیدحسنی۳نیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
چنین گفت رستم به اسفندیار

کفن را دمرو و سرپا بیار
سردار فدوی درست گفتید انها از دروغ ابا ندارند اما انجا رسانه ها بقدری ازادند که در باره دروغ به این بزرگی میتوانند چنان جنجالی راه بیندازند که به سقوط دولت بیانجامد
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
اتفاقا همینطور هم شده است و به دلیل همین افشاگری دولت ترامپ وشخص او تحت فشار قرار گرفته اند که چرا واقعیات را نگفته اند وچرا دروغ تحویل مردم داده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
بله درست میگید
اونجا رسانه هاشون اونقدر آزادند که میتونند جنجال رسانه ای راه بندازند در حدی که منجر به سرنگونی دولت بشند
ولی رسانه های اونها برخلاف بعضی از رسانه ها و بعضی از مردم ما برخلاف مردم ما برعلیه منافع ملی خودشون حرف نمیزنند و اقدام نمیکنند
رسانه ها و مردم اونها چون میفهمند که تضعیف ارتششون بر ضد منافع ملی اونهاست الان ترامپ رو تحت فشار نمیزارند و متهم به دروغگویی نمیکنند که چرا در اولین واکنش به حمله عین الاسد اعلام کرد که به هیچ یک از سربازان آمریکایی آسیبی نرسیده ولی بعدا گفتند ۱۱ نفر ۲۱نفر ۳۴ نفر ۵۴نفر ۶۸نفر و در آخرین خبر تا الان ۱۰۹ نفر دچار آسیب ملایم مغزی شدند . چرا رسانه های بقول شما آزاد آمریکایی الان با ایجاد جنجال رسانه ای سعی نمیکنند که دولت ترامپ و خود ترامپ‌رو به دردسر بیندازند ؟
میدونید چرا ، چون با این کار قبل از اینکه ترامپ رو بی اعتبار کنند ارتششون رو بی اعتبار میکنند و این یعنی ضربه زدن به منافع ملی آمریکا
حالا شما رفتار رسانه های اونها رو مقایسه کنید با رفتار بعضی از رسانه های داخلی و بعضی از مردم خودمون در حادثه سرنگون شدن هواپیمای اوکراینی
بعضی از رسانه های ایران و بعضی سلبریتیها و بعضی از مردم‌ما حتی بعد از اینکه سپاه مسئولیت این حادثه را پذیرفت و عذرخواهی هم کرد و خیلی سریعتر از حوادث مشابه در دنیا بعد از ۳ روز بررسی هارو انجام داد و به مردم گزارش داد ، هنوز هم در حال جوسازی و ضربه زدن به نیروی مدافع خودشون هستند و نمیفهمند که تضعیف نیروی دفاعی کشور یعنی ضربه به منافع ملی و من مطمئن هستم که اگر به فرض اون هواپیما یک موشک کروز بود و سامانه های پدافند کشور اون رو نمیدیدند و به یک قسمت از کشور برخورد میکرد این مدعیان همه چیزدان سلبریتی و بقیشون به زبان و بهانه دیگه ای این ضربه را به منافع ملی کشور وارد میکردند و مثلا مدعی میشدند که پس این پدافند هوایی کشور چرا نتونسته با اون موشک مقابله کنه
ضمنا ایا تا حالا شما از زبان رسانه ها و سلبریتیها و مردم معترض به حادثه هواپیمای اوکراینی تا حالا چیزی به معنای اعتراض و همدردی با بازماندگان حادثه هواپیمای ایرباس ایران که توسط آمریکا سرنگون شد شنیدید ؟
مطمئنا نشنیدید و بعدا هم نخواهید شنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
حرفت اصلا درست نیست و رسانه ها آزاد نیستند بخاطر همین هر کسی حرفی بر علیه اسرائیل، صهیونیزم و سکولاریسم بزند سریعا سانسور می شود و حتی کار به دادگاه و زندان همی خواهد کشید. همین الان چند نویسنده و دانشمند فرانسوی در زندان هستند فقط و فقط بخاطر نقد هولوکاست
"ای کاش جناب‌عالی که محضر درس شهید مطهری را درک کرده‌اید بهره‌ای از آن آزاداندیشی برده بودید"
فقط معصوم می‌تونه از آفت‌های قدرت در امان باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
!حقیقت تلخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
طرز فکر تمامی اصولگرایان اینطور است با زبانهای متفاوت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
سخنان پدر ایشان راجع به اعیاد و جشنهای ملی و میهنی را بخونید ببینید باباش کی بوده
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
میخواهند بزرگان مجلس کنار روند تا راه برای افرادی همچو قالیباف و همفکرانش باز شود
اقای کدخدایی حال باید چه کنیم که متولیان جمهوریت خود وابسته جناحی شده اند و رد صلاحیتها را به میل خود انجام میدهند و اما حق گویانی چون مطهری و صادقی و سلحشوری از پیش رد شده اند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
حق گو؟
ان هم از کسانی که بیشتر حرفاشون سیاسی است و پر از کینه و اشتباه؟
هنوز نمیدونی هر کس صدای بلندی دارد مبنی بر درست بودن نیست هیچ این سه نفر بیشترین زد و بند را با دولت داشتند که مجلس الان در راس امور نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
حق گو؟؟؟؟؟؟
چرا این حقگوهای شما طی این ۴ سال که نماینده بودند هیچ تلاشی برای تغییر قانون انتخابات نکردند تا هم در این دوره و هم در دوره های بعد مواردی که از نظر شما ایراد داره ایراداتش رفع بشه
چرا آقای محمود صادقی حقگوی شما و علی مطهری عزیزتون با تصویب قانونی برای شفافیت آرا نمایندگان مخالفت کردند ، اگر اینها حق گو هستند چه نگرانی بابت شفاف شدن گفتار حقشان دارند ؟
چرا این آقایون که رد صلاحیت شدند قانونی ارائه نکردند که شورای نگهبان را ملزم و مجبور به اعلام دلایل رد صلاحیت نامزدهای معترض به رد صلاحیت شدن کند تا شوزای نگهبان نتونه به دلایل واهی نمایندگان حقگو را رد صلاحیت کنه ؟
اصلا چرا کاندیداهای رد صلاحیت شده که به دلایل رد صلاحیت شدنشون معترض هستند خودشون دلایل رد صلاحیت شدنشون رو اعلام نمیکنند تا مشخص بشه دلایل شورای نگهبان مثلا برای رد صلاحیت ۹۰ نماینده فعلی که گفته شده اغلب به دلایل فساد اقتصادی و اخلاقی بوده واهیست و این شورا دلایل منطقی برای رد صلاحیتها نداشته
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
ناشناس 23.55 منفی ها رو ببین بعد قضاوت کن.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
مطهری چه زد و بندی با دولت داشته است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
احساس شکست باعث شده بزنید زیر میز. بعضی تیم های ورزشی قبل از مسابقه و بخاطر ترس از شکست پیس دستی کرده و به داور مسابقه انگ جناح بازی میزنند. اگر شورای نگهبان جناح بازی می کرد الان مجلس در اختیار اصلاح طلبان نبود
ازمسئولان خواهشمندیم یه بازدیدی از بنیادمسکن ...انجام بدهند که توشهری که سیل خسارت آنچنانی نداشته کارمندان بنیادمسکن وامهای بلاعوض را به چه کسانی داده اند؟آیا کسانی که وام گرفته اند اصلا سیلزده یا حتی تعمیرات جزئی در منازلشان انجام داده اند؟یا وامهای زنجیره ای وبلاعوض را به آشنایان خود داده اند؟؟؟
تاجگردون از جمله نمایندگانی بود که هیچگاه اهداف امید را پیگیری نکرد .او نباید تایید میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
برعکس گفتین اگه پیگیری می کرد تایید نم شد مثل علی مطهری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
علی مطهری و محمود صادقی تا ۴ ماه دیگه هم‌هنوز نماینده هستند
اگر راست میگند و اهل زد و بند نیستند و درستکار هستند از همین فرصت ۴ ماهه استفاده کنند و قانون انتخابات را اصلاح کنند تا حداقل در دوره بعدی شورای نگهبان نتونه اونارو رد صلاحیت کنه و اگر رد صلاحیتشون کرد ملزم به اعلام دلایل رد صلاحیت همه ردصلاحیت شدگان بشه
و توی اسن ۴ ماه باقیمانده قانونی را مصوب کنند تا نمایندگان دوره های بعد مجبور باشند آرای خودشون و نظراتشون در مورد قوانین ارائه شده به مجلس را شفاف اعلام کنند تا نمایندگانی که در مجلس آینده جای آنهارا میگیرند مجبور باشند شفاف عمل کنند و اجبارا درستکار باشند چون معلوم نیست کسانی که جای این عزیزان را میگیرند مانند آنها درستکار حقگو و شفاف باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
اتفاقا آقای تاجگردون که از فراکسیون امید هستند خیلی آدم پیگیر و با پشتکاری هستند
ایشون ظاهرا بعد از رد صلاحیت شدنشون در مدت زمان اعتراض به رد صلاحیت شدنشون اسنادی ارائه کردند که دوباره صلاحیتشون تایید شد ، از جمله این اسناد که باعث تایید صلاحیتشون شد هشداری بود که در کانالهای فضای مجازی منتسب به اطرافیانشون منتشر شد مبنی بر اینکه اگر صلاحیت ایشون تایید نشه امکان داره که در گچساران که ایشون نماینده اونجاست ناآرامی و شلوغیهایی شکل بگیره و ظاهرا یک عکس یادگاری از برادر ایشون هم منتشر شد که ایشون در زمانی که برای تفریح به شکار رفته بودند با یک اسلحه شکاری در دستشون گرفته بودند
مراسم افتتاح ستاد تبلیغاتی این نماینده فراکسیون امید هم خیلی امیدوارکننده بود چون بدون ریخت وپاش اضافی برگزار شد و مثلا مراسم آتش بازی این مراسم خیلی از مراسم آتش بازی المپیک یا اتش بازی کریسمس ساده تر بود و البته این سطح از سادگی و مردمی بودن برای یک نماینده مجلس که بی ام وه سری ۷ سوار میشه برای مردم شهر ایشون جای خوشحالی و امید فراوان داره
قبلا سپاسگزارم. یعنی چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
یعنی پارسال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
از بابت اعلام دلایل رد صلاحیت شان توسط اقای جنتی پیشاپیش تشکر کرده اند
با عرض سلام و ادب و احترام و تشکر فراوان بنظر می رسد موضوع حامیان تا حدودی دو پهلو باشد از این جهت؛ نه اینکه مرحوم هاشمی این عده را حمایت می کند بلکه برعکس این عده حامی خط مشی آن مرحوم هستند!
تا میتوانید زاد و ولد کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
مشکلی هم بود با 124 تماس بگیری
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
زاد و ولد تا حقوق شهروندی و دمکراسی اجرایی نشده برای فرزندان ملت مناسب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
تامبتوانید نه،اگه میتونید،که خیلیها میتونن
زمانی که گفت 13 سال قیمتها رو ثابت نگهداشتم همه بهش خندیدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
الانم میخندیم ، مشکلی هم نداریم
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
هنوزم دارن میخندن بهمون
چیزی عوض نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
خودکار برای سیزده سال ثابت ولی مواد غذایی و ماشین و بنزین چند برابر افزایش قیمتی داشت
و الان من به تو میخندم
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
21.52 انقدر بخند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
راست میگفت،۱۳ سال برای اونهایی که داشتند ثابت بود ولی ۹۰درصد مردم هیچی حتی پول نداشتند که حتی اون چیز ارزان را بخرن.امثال ما حتی آب خوردن نداشتیم ،حالا جنس گران بشه یا نشه،کو آب ونان وگوشت و....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
دولت عربستان سعودی سالهاست قیمت نوشابه قوطی را ثابت نگه داشته است تا درایام حج برای زائران نمایش داده شود (فقط یک ریال) اما غیر از انهمه چیز گران شده و مردم در تنگنا و سختی هستند. بنده خودم از اهالی مکه شنیدم که اوضاع اقتصادی خیلی خراب است. هویدا هم کار نمایشی می کرد ولی در واقع مردم در فقر و فلاکت بودند.
امیر عباس هویدا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
خدا رحمتش کند روحش شاد
ماله کش اعظم
رای بی رای
پاسخ ها
من منم
| Netherlands |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
رای؟ آسمون به زمین بیاد زمین بره به آسمون دیگه رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
شما راي نديد بهتره همش خرابكاري ميكنيد من خودم ميرم راي ميدم و اون كه صلاح ميدونم ميفرستم مجلس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
عزیزم لطفا اینقدر کلاس روشنفکری برا مردم نزارید ، آخه شماها که از خودتون رای و اختیاری ندارید که حالا میگید رای بی رای
شماها همونایی هستید که ی روز بهتون گفتند سبز بشید شمام سبز شدید ، ی روز بهتون گفتند بنفش بشید شمام بنفش شدید ، ی روز بهتون گفتند تکرار کنید شمام تکرار کردید ، الانم بهتون گفتند رای بی رای ، شمام میگید رای بی رای
البته خداروشکر که این دفعه دستور اومده رای بی رای وگرنه بازم باید چهار سال دیگه رنگای قشنگتون رو تحمل میکردیم و مثل این هفت سال اخیر چوب نقاشی کردن شماهارو میخوردیم که به ساز بی بی سی و منوتو و جدیدا سعودی اینترنشنال میرقصید
منم ازشماها خواهش میکنم که شما این ی انتخاباتو لطفا رای بی رای
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
23..دمت گرم تو برو بده31
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
همون بهتر که شما رای ندید وچون روحانی مثل سرطان مردم را بیچاره کردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
ما اول صبح میریم رای میدیم. شما هم نیای بهتره چون نتیجه رای شما میشه وضع فعلی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
محاله ، رای بدم که تو بدبخت تر کردن خودم شریک باشم؟
جواد ظریف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
سردار مذاکرات بی نتیجه ،ساده لوح،سخنرانیش توی مجلس که با آب وتاب میگفت "همه تحریمها لغو خواهد شد"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
جواد مرعوب و شیفته غرب
اسحاق جهانگیری و دختر مظلوم وزیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
ببینید مردم این دولت چقدر مظلومه ! .. دختر وزیر فوق لیسانس داده یه چند صد میلیون رفته پوشاک وارد کرده و ......
تابناک چرا موضوعا بحث درخصوص رای دادن بهتر از رای ندادن را از سایت حذف کردی!
طفلکی علی آقا فکر کرده گوش آقای جنتی به این حرفا بدهکاره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
مطهری هم تا چوب حذف به خودش نخورده بود
مشکلی نداشتند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
دوباره نامه مطهری را بخوان . منطورش،این هست که مگر اصولگرایان ادعا نمیکنند که میزان رای مردم هست . مردم فردی را میپسندند . شما چرا مانع تراشی میکنید . و واًضحتر برات عرض کنم که قابل درج باشه اینکه که گفت . از کجا معلوم که اگر همین اعضای شورای نگهبان در یک رقابت انتخاباتی اصلا بتولنند صد تا رای داشته باشند . منطور مطهری این هست که شما شورای نگهبان به رای خود عمل میکنید یا سیاسی یا حزبی یا مصلحت یا قانون یا شرع یا ...... اگر این مواردباشد پس خودتان هم اگر فرد و اعضای دیگری در همین شورا باشند رد صلاحیت خواهید شد چون مبنا سیاسی هست . چون‌مبنا سیاسی هست دیگران هم عصویت داشته باشند خوتان را رد صلاحیت خواهند کرد در صورتی شما میگویید ما در جایگاه حق هستیم . گرفتی برادر . مسایل کم کم پیچیده تر شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
اون روز که مشایی واحمدز نژاد رد صلاحزت شدن جنتی آدم خوبی بود ،چطور نوبت شما شد همه دوستدار وجاننثار جنتی هستیم چون مورد تایید رهبریست
با توجه به در خواست علی مطهری شورای نگهبان در باره رد صلاحیت وی شفاف سازی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
شیشه شور نداریم ،، تحریم شدیم ، واسه اونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
بهتره شورای نگهبان درباره دلایل فساد اقتصادی و اخلاقی همه ۹۰ نفر نماینده ردصلاحیت شده که اگر اعتراض دارند شفاف سازی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
چون دلیل قانع کننده ، منطقی و قانونی ندارند اعلام نخواهند کرد
دم مطهری گرم ....
جناب مطهری عزیز سلام. حضرتعالی وارث یک فیلسوف بزرگ قرنی برادر، از اعمال مهم اشخاص عمل با هر جوارحی از بدن و ازجمله زبان و نوشتار است. اتفاقاً زبان تنها عضویست که برای عمل کردن و اقدامش نه انرژی میخواد و نه شرایط خاص.. ما به احمدی نژاد اشکال میگرفتیم، هرچند خود من به ایشان اشکالی ندارم، چون گاهی انگار یادش میرفت رئیس جمهور مملکت است، و چیزایی میگفت که شاید باید بیشتر احتیاط میکرد. واقعیت اینه که شاید خیلی هم انسان شریف و خاکی و خوبی بود و این به این دلیل شاید اتفاق می افتاد، اما بدانیم که این به تنهایی کافی نیست. شما هم به عنوان نماینده مجلس باید بدانی دقیقاً کجا وایسادی و چه اظهارنظری می کنی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
یعنی آقای مطهری قضیه شیراز رو بیاد بیار وساکت والا بدترش رو برات داریم افتاد
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
22.46 نکنه به تو کم رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
ناشناس 22:30 دوران زورگویی در هیچ کشوری و در کل تاریخ به جایی نرسیده و زورگویان مورد نفرت دائمی مردم قرار می گیرند
تنها کار درست شورای نگهبان رد صلاحیت مطهری بود
تاجگردون چطور دوباره تایید صلاحیت شد آن هم دو روز پس از رد صلاحیت که حالا جشن آنچنانی هم بگیرد؟
شما برند کوکاکولای آمریکاروبیخیالید بعد به ال جی وسامسونگ پیله شدید.اگه کره یک ناو توخلیج فارس داره آمریکا دهها ناو داره ودستش به خون ملت آلودست.
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
فقط کوکا کولا؟مجری معروف ۲۰۳۰ بدون ایفون ۱۱نمیتونه کار کنه.اقای سوپر انقلابی بدون مک نمیتونه بنویسه.هواپیما بدون قطعات امریکایی نمیتونه پرواز کنه.سیگار تا مالبرو وینستون نباشه نمیکشن.
درود بر شرف جناب آقای مطهری عزیزوامید هدایت گمراهان از خدا بی خبر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
یک کار مثبت مطهری را نام ببر
صادق محصولی همان که هزاران میلیارد تومان ثروت دارد یا کسی دیگر
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
مقدار ثروتش را نمی دانم ولی همان شخص است.
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
داداش نوش جونش سهمش از سفره ....چیز بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
نه اینکه تاجگردون ومطهری ولاریجانی وعارف وهاشمی .ندارن چون از اعلان داری خود امتناع کردن
متاسفم که با این کارها به شعور مردم توهین میکنید
آقای مطهری!
بگذارید دیگران هم بیاین دوروز یا خدمت کنند یا بخورند.
اصلا باید همه افرادی که بیش از دو دور نماینده بودند را رد صلاحیت کنند
با اینهمه تبلیغات سایت حال آدم خراب میشه.
شواری نگهبان = عدم حق انتخاب برای رای دادن مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
خودتو جای مردم جا نزن
من یک پزشک عمومی 29 ساله هستم و ماهی 25 میلیون درامد دارم . به دلیل احتمال شیوع کرونا از کارتخوان استفاده نمیکنم و از اداره مالیات هم که زیاد پاپیچ ما پزشکان نمیشود و اهمیت ما را که تعدادمان کم است و بسیار مورد نیاز جامعه هستیم را میداند بسیار متشکرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
تو پزشک نیستی . بلکه کم سوادی . متاسفانه در سایت سیاسی وارد شدی ولی از سیاست سر در نمیاری . فقط خولندن و نوشتن را میدونی
رضا
| India |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
برادر تو بیماری و هر روز مشابه این کامنت را می گزاری فکر کنم در کنکور پزشکی مردود شده ای که چنین حال و روز خرابی داری وگرنه پولدارها و پول درار هایی توی این مملکت هستند که پزشکان کله گنده هم باید جلوی انها پادویی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
از این نوع نوشتن و ادبیاتت مشخصه نهایت سوم ابتدایی رو با استشهاد محلی گرفتی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
خوب . برای چی در سایتی عصویت دهری که ۹۰ درصد مطالب و نطرلت کاربران در مورد سیاست . سیاسی . سیاست ورزی . چالشی هست . تو اصلا در این سایت تیتری در مورد دکتر و پرستار و بیمارستان‌میبینی ؟ چرا در سایت خود سازمان پزشکی عصویت نداری همانجا درد دلت را باز کنی . الان مشکل سیاسی کشور در انتخابات در راس امور هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
کوفتت بشه با این دروغات. معلومه تو کلاً دروغگویی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
پرچم فرانسه و هند و آمریکا همه یک پزشک احساس خطر کرده است که به شدت از رفع انحصار و کاهش کارانه اش می ترسد.
یاشار
| Netherlands |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
فکر کنم شما آمپول زنی. وقتی دکتر تاخیر داره یواشکی میری تو اتاقش و روپوش سفیده رو میپوشی و جلوی آینه یکم با خودت خلوت میکنی و درد و دل میکنی
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
تو همون بهتر كه راي ندي من خودم راي ميدم اوني كه من ميخوام بره مجلس
احسان 26
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
23:32
تو کی باشی که هر کیو بگی بره مجلس
یاشار
| Netherlands |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
تو این دوره رای نده. من میدم و به سهم خودم ترکیب مجلس آینده رو مشخص میکنم و تو باز نق خواهی زد و ناله خوهی کرد!!! و همچنین برای مجلس آینده برنامه ریزی خواهی کرد.اگر امسال میگی رای نمیدم علتش اینه که برای اصلاح طلب ها آبرویی نومونده و خودشون میدونن که به صورت قطعی بازنده هستند و مردم پشیزی براشون و حرفهاشون ارزش قائل نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
آلمان نشتی در مورد رای حرف میزنی ! تو همون اون ور آب باش کاری به کشور ما نداشته باش
انقدر تبلیغات صفحه رو پر کرده که اصلا متنی که میخوام بنویسم نمیبینم
نه به انتخاب پزشکانی که کاندید مجلس شده اند
مردم ذره ای در انتخابات اهمیت ندارند وبعضی مردم را ناقص العقل می بینند.
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
شما در همان کشوری که هستی ولابد قدرت را می دانند رای بده.
جناب آقای مطهری جناب عالی بعنوان نماینده مردم باید به فگر حل مشکلات مردم بودی وجلو گرانی .مفاسد اقتصادی قاچاق .رانت خواری.در یافت کنندگان حقوق های نجومی. خالی شدن خزانه تبدیل آن به سکه وارز. قراردادهای پنهانی. گرانی سرسام آور خودرو .ناکار آمدی دولت ووو را میگرفتی . نه اینکه حرفهای حاشیه دار میزدی که بر مذاق ضدانقلاب و رسانه های بیگانگان خوش می آمد
اصولگرا واصلاح طلب چه گلی به سر مردم زده اند که حالا دوباره طلب رای می کنند.
هیچی اصولگرا با کل بشریت دشمن وسر ناسازگاری دارد وهرچه آتش این دشمنی بیشتر باشد خود را اصولگرا تر می خوانند
و اصلاح طلب در چندین مقطع تاریخی رای میلیونی از مردم گرفت وبه خواسته های همان رای دهندگان خیانت کرد.و با اصولگرا همساز شد.
پس چرا رای بدهیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
سر گذشت مجلس ششم را بخوان . اصولگرایان در عصر جدید خیلی از واقعیت های پنهان سیاست ها و اشکالات قانون اساسی را برای مردم باید بیان کنند . یعنی با مردم با صداقت بگویند که منتخبین مردم در مجلس و دولت فقط جایگاه مشورتی دارند . . پس زمانی که در اول انقلاب بخاطر جو انقلابی و فضای سیاسی مردم حقوقدانان فکر چنین روزی را میکردند که اگر مردم یک روزی اصلا رای ندادند چه اتفاقی میفتد و اگر همه مردم‌پای صندوق رای امدند و به یک تفکر رای دادند چگونه قدرت مردم را مهار کنند . بهرحال الان بعد از چهل سال به اینجا رسید که کم کم اقشار مردم درک کردند که راه اصلاحات بسته شده و خبری از تحول سیاسی و اقتصادی نیست . همین شرایط را باید مردم بپدیرند . چه پای صندوق رای بروند چه نروند تفاوتی نخواهد کرد . لطفا در این بحث چالشی شرکت کنید
متاسفم برای این گروهک ها و احزاب که فکر میکنم هنوز به بلوغ سیاسی نرسیده اند و مرا به یاد دعواهای دوران کودکی خودم می اندازد. وای بر ما که این آدم های نابالغ بخواهند برایش قانون گذاری کنند. سابقا داوطبان برای خدا پا به میدان می گذاشتند و امروز برای منافع گروه و حزب و فامیل خودشان.
دیگه تمومه ماجرا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
اووف بلا...
تیتر کیهان در روز شنبه 3 اسفند:
ملت کار را تمام کرد.
در بعضی حوزه ها مردم موفق نشدند رای خود را به صندوق بیندازند.
حضور میلیونی مردم پای صندوق های رای باعث شگفتی رسانه های بیگانه شد.
در بسیاری از حوزه های انتخابیه برگه رای کم آمد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
شاید هم تیتر همه نشریات داخلی وخارجی باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
باز بهتر از شماست که رفتی زیر بیرق انگلیس .. روباه پیر مکار
احسان 26
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
22:37
تویی که انقدر بی سوادی و از دنیا بیخبر که نمیدونی طرف انگلیس نیست.اصلا حرف نزنی خیلی سنگین تری.زیر کل پستا دیدمت میای به مردم توهین میکنی و بهشون میگی تو از این کشوری و تو از اون کشوری.مگه هر کی تو ایران بود ادم خوبیه؟ از خودت بدتر پیدا میکنی؟
آقای عزیز از امام (ره) مایه نگذار امام جلو خیلی از انحرافها را ازقبیل فعالیت جبهه ملی مذهبی .کمونیستی ومنافقین وغیره را گرفت شما را قسم به خدا کدام کارهای شما نزدیک به خط حضرت امام وشهید مطهری بوده است؟ که از آنها مایه میگذاری ؟اتفاقا باعث عقب ماندگی کشور شما وکسانی که هم و غم آنها به منافع هم حزبی بوده میبابشدو نه به فکرمنافع مردم وکشور.
پاسخ ها
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
اتفاقا سخنان مطهری کاملا منطبق بر منابع تاریخی است ومی خواهد یادآوری کند که آزادی بیان وآزادی احزاب از اصول انقلاب بوده وامام هم این موضوع رو مورد تاکید قرار داده است..اصولا درقانون اساسی ایران "حق ازداد بیان" وآزادی احزاب برای همه محترم شمرده شده است. باید از سخنان مطهری برای دفاع از این دواصل تشکر کنیم.
حتی یک اصلاح طلب رای نخواهد اورد .نه به خاطر اینکه مردم از اصلاح طلبان راضی نیستن .بلکه به این دلیل که از اصلاحات در مملکت ناامید شدن ورای مردم تاثیری در نحوه اداره مملکت ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
بدلیل اینکه اصلاح طلبها رو در 11 استان بعلاوه مشهد رد صلاحیت کردند و لیستی از ایشان نیست
اگر یک نماینده با کفایت داشتیم، همین مطهری بود که رد صلاحیت شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
فکر کنم یه لغت تغییر کرد یا چشمام اشتباه می بینه. ولی اوکی قبوله تابناک
من منم
| Netherlands |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
کفایت؟ کدوم کفایت؟ همه مثل همن
مطهری ..همیشه به نفع خارجیها گل به خودی میزنه،،،،حالا هم مظلوم نمایی میکنه،،،،خودت رو اصلاح کن
مطهری . من هنوز نمیدانم برای چه موردی رد صلاحیت شدم . اگر رد صلاحیت من برای این بود که در ایفای نقش نمایندگی و طبق اصول و بندهای قانون اساسی این حق را قانون بمن دهده است که در مقام نمایندگی از رای مردم حفاظت کنم . این روند اگر ادامه پیدا کحد مجلسی فرمایشی و مشورتی مثل مجللس عربستلن سعودی و پادشاهی فقط جهت گرفتن مشورت هست نه تصمیم گیر و قانون‌گدار و این روند راه راه برای سو استفاده از قدرت باز میکند اگر من صلاحیت ندارم هیچکدام صلاحیت ندارید .........مطهری . از اینکه با شهامت حرف طیف سیاسی روشنفکر جامعه و کنشگر جامعه را بیان‌کردی متشکرم
موضوع انتخابات برای من فقط از یک جنبه اهمیت داره :
با توجه به شواهد و قرائن موجود درباره میزان مشارکت اگر فردای انتخابات میزان مشارکت در تهران بالای ده درصد و در کل کشور بالای بیست درصد اعلام شد ،برای من یکی غیرباور خواهد بود
پاسخ ها
اعتدال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
به کوری چشم بدخواهان بیش از 60 درصد شرکت خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
دمت گرم تابناک، خودم هم نمیتونستم کامنتم رو اینجوری سانسور که چه عرض کنم تحریف کم، ولی ای کاش کامنت من رو تغییر نمیدادی تا فردای انتخابات شما هم به حرف میرسیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
اعتدال جان جوش نزن تا 4 اسفند رقم شرکت کنندگان در انتخابات مشخص میشه
آقای مطهری مشکل شما اینه که بعضی حرفهارا جدی میگیری یک و دوم اینکه همه این بازیها برا گرم کردن تنوره
دکور مجلس !
دکور دولت !
و
دکور حضور ملت !
رای نمی دهم چون:
۱.مجلس در راس امور نیست.
۲.قبل از انتخاب من کسان دیگری انتخاب را انجام داده اند.
۳.مجلسی که اجازه بررسی موضوعی مثل قیمت بنزین را هم ندارد مجلس نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
درود بر شرفت
یاشار
| Netherlands |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
شما ترکیبی رای بده یه دونه مجلس و به دونه ریاست جمهوری
شما در کپی پیست کردن جملاتی که در اتاق فکر های بی بی سی و من و تو و ... درست میشه هم بد انتخاب میکنی
خخ کل خبرو با 400 تا نظرات حذف کردن رفت ولی ازادی زبان همچنان هست گویا فقط برای بستنی لیس زدن البته
ملت به چی دل خوش کنند رای بدن؟
پاسخ ها
احسان 26
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
از اون یارو بپرس که میاد زیر نظرات به مردم توهین میکنه و میگه به کوری چشمتون،تو جاسوسی تو همه
کاره ای
.خودشم یه قدیس میدونه
برادر مطهری به فرموده شهید بهشتی ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت از این به بعد اگر روی خودتان به عنوان طبیب درد های مردم حساب باز کرده اید به نظرم در سنگر دیگری انجام وظیفه نمایید مهم همین است شب اول قبر کاری ندارند از چه جناحی بوده اید ملاک رسیدگی به کارنامه حضرتعالی خدمت خالصانه است وبس
جناب مطهری قرار است این دوره بعضی ها در مجلس نباشند شما همراه مردم باش همانجا مجلس است
ایکاش به عدد انگشتان دست در مجلس چون مطهری داشتیم. شجاعت، صراحت و شهامت ایشان در بیان نظرات ستودنی است. درود بر این نماینده شجاع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
البته نیمچه شجاعتش به پشتوانه اغتبار باباش است.
یاشار
| Netherlands |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
شجاعت در فحش دادن و توهین و درگیری فیزیکی و جنجالدرست گردن سر مسئل عموما کم اهمیت؟
مثلا آقای مطهری در طول این 8 سال توی مجلس تخم دو زرده گذاشته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
شجاعت بسیار در بی ادبی نسبت به دانشجویان
تازه مطهری فهمیده که چه بلبشويی هست. اما هنوز ت میگوید در انتخابات اقای جنتی شرکت کنید
شورای نگهبان محترم لطفا 220 نماینده راخودتان انتخاب کنید وهزینه رای گیری راهم درجای مناسب خرج کنید.باورکنید ما راضی هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
۲۲۰ طوطی بگیرند و مطمئن هم خواهند بود جز سخنان مطلپبشان سخن دیگری نخواهند گفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
تو هنوز نمیدونی مجلس ایران چند تا نماینده داره!
چرا جعبه سیاه هواپیمای اکراین عودت داده نمیشه ؟ کسی جواب فنی و علمی و عقلی و سیاسی داره ؟
پاسخ ها
یاشار
| Netherlands |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
بله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
هیچی
فقط لجبازی های کودکانه
پر هزینه
برای کشور و مردم
کلا کشک چی آش چی .جمع کنید بابا .خود جنتی انتخاب کنه ما قبول داریم . تا حالا مگه مردم انتخاب میکردن دوتا اتبوس آدم رو‌هم به همه حوزه ها بفرستید یه ناهار هم بدید انشاا..دوتا اتوبوس مردم گرسنه جمع میشن . گرسنگی مردم هم یه جا بدرد میخوره .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
مردم در رفاه و شادی باشن این موترد خریدار نداره
محبوبیت در ایران بسیار هزینه دارد لذا من از همگان ،حتی افراد عادی و ورزشکاران تقاضا دارم زیادی در دل مردم جای نگیرند والا باید منتظر عواقب و هزینه های آن نیز باشند به اسامی زیر دقت کنید
سردار سلیمانی
اکبر هاشمی رفسنجانی
عادل فردوسی پور
علی دایی
رییس دولت اصلاحات
البته در این لیست احمدی‌نژاد را هم با شک و تردید فراوان می توان جای داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
به این لیست اضافه کن: قائم مقام فرهانی-امیرکبیر-مصدق-بازرگان-موسوی
یاشار
| Netherlands |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
اکبر هاشمی رفسنجانی؟؟؟؟؟؟؟
اصولگرایان با چند مشکل و چالش ماهوی و شکلی و ایده مردازی در مواجه با ملت . دمکراسی . اقتصاد . سیاست . دین . فرهنگ . روابط خارجی مواجه هستند . برای برون رفت از هر کدام از این مشکلات راه حل علمی و عقلی ندارند بلکه از سمبه زور و خشونت استفاده میکنند . و گاهی از سکوت بهره برداری میکنند . مثلا در موقع انتخابات برای اینکه بر گرده قدرت و ثروت برسند ابتدا خیلی زیادی از مسایل سیاسی و برنامه را در بایکوت خبری و اطلاع رسانی نگه میدارند . در موقع انتخابات از حجاب اجباری و راه ندادن زنان به ورزشگاه و لغو کنسرت خاموش هستند اما بعد از انتخابات در کوی و محل و خیابان با همین مردمی به انها رای دادند گلاویز میشوند . واقعا در چنین گفتمانی کجای دنیا وجود دارد ؟ در کجای دنیا بمردم میگویند بما رای دهیید تا مشکلات شماها را حل کنیم . در صورتی فکر و ایده انها خودش در جامعه داخل و خارج باعث اینهمه مشکلات برای مردم شده است . دومین چالش بزرگ انها در حوزه اقتصاد هست . ایا این اصولگرایان وقتی ابتدایی ترین گفتمان علمی اقتصاد را تحمل نمیکنند و فکر میکنند که جامعه با روش کتاب درسی بسمت سرمایه داری سقوط میکند حاضر نیستند شرکت ها بزرگ و قابل رقابت با تولید خارج باشند ؟ انها عدالت را هم به نفع خودشان معنی میکنند . میگویند فلان شرکت برای سرمایه دار خودی باشد اشکالی ندارد ولی نباید به غیر خودی واگذار کرد . سوال ؟ آیا همان فرد خودی ماشین بنز سوار شد چی ؟ حقوق کارگر را نداد چی ؟ آیا میشود بهش اعتراض کرد ؟ ولی وای به کارفرمایی غیر خودی میشود اعتراض کرد ................‌
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
چطور وقتی اصلاح طلبان دو نهاد قدرتمند کشور یعنی دولت و مجلس را در اختیار دارند همه چیز انتخابی است و میریزین توی خیابان جشن می گیرید؟ ولی حالا که از چشم مردم افتادین همه چیز شده انتصابی؟ ضمنا این عدد 70 درصد رو از کجا آوردی؟؟؟ ضمنا اگه اعتقادی به انتخابی بودن مسئولان دارین لطفا کاندیدا معرفی نکنید و وعده های دروغ به مردم ندین
علی آقا بهتره شما هم به کمپین رای بی رای بپیوندید تا شاید رستگار شوید :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
اتفاقا داره جلو میره عقب نمونه این افراد به قدرت علاقه شدیدی دارن و از دست دادن قدرت براشون مثل مرگ میمونه
علی جان هی قرص قرص کردی
کار دستت داد
مطهری کی صاحب انقلاب شدی و کی سرباز انقلاب؟ واقعیت این است که خودت نمی دانی دنبال چه هستی؟ خدا از درون همه آگاه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
مطهری بیشتر پای سفره انقلاب بوده تا سرباز انقلاب. البته اگر هم سرباز بوده توی واحد آشپزخانه خدمت می کرده
اگه شنبه برای تعطیلی مجلس وحذف پست ریاست جمهوری رای گیری بشه من وهزاران نفر دیگه با کمال میل میایم پای صندوق منم انگشت وشناسنامه ام رو میگیرم جلو دوربین به خدا ساندیس هم نمی خوام
تابناک جان
از اینکه بسیاری از کامنت ها را منتشر می کنید متشکرم
از اینکه مرتب سخنان افرادی مثل شریعتمداری،مصباح،رحیم پور،عباسی علم الهدی و حتی میر سلیم را هم منتشر می کنید متشکرم مایه انبساط خاطر است
اقای میر سلیم .......... .........چی میگی شما .......چرا شما فکر میکنید فقط شما عقل کل هستید .......همچین خبری نیست........زیادی خودتونو باور دارید...........مردم صغیر نیستند که شما براشون تعیین وتکلیف کنید .....
حکایت علی مطهری
او میداند که پس از پایان دوره نمایندگی اش ، دیگر مجاز نیست از فتنه گران حمایت کند و مصونیتش از بین خواهد رفت
او فقط نگران همین موضوع است و بس
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
چون در گفتمان شما قدرت از آن‌مردم باشد و مردم قدرت را محدود میکنند ناراحت هستید . برای اینکه بتوانید قدرت سیاسی مردم را ساماندهی کنید به ارزان شدن سیب زمینی بند کردید . آیا انقلاب ۵۷ برای ارزانی سیب زمینی و پیاز بود ؟ برادر چشمت را باز کن . نامه نگاری برای این‌نبود که مطهری نوشته از بابت رد صلاحیت خودم ناراحت هستم . ناراحت هستم که تحلیل میدانی میگوید مردم طرفدارم هستند ولی شما مانع تراشی میکنید در صورتی مردم بشما علاقه سیاسی ندارند . اختیارات مجلس را با نطارت و رد صلاحیت ها و نمایندگانی که در راس امور باشند به نماینده مشورت تنزل دادید .
عجب جمله ای:
مقصر کسانی هستند که فرهنگ فاطمی را به ابزاری برای تأمین اهداف سیاسی‌شان تبدیل کردند
علي مطهري حالا فرض كن آنها دلايل را گفتند و تو نفهميدي و دوباره نامه نوشتي، باز دوباره جواب دادند و باز نفهميدي، اين نامه نوشتنها تا كي بايد ادامه پيدا كند؟ كجاي قانون اساسي آمده كه علي مطهري را حتما بايد قانع كنيد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
ایا ایشان و مردم حق ندارند علت رد صلاحیت شان رو حداقل یکبار منطبق با قانون بدونند ؟
بله، نماینده هر حرفی میتونه بزنه و اصلا التزام عملی هم به حساب نمیاد. پس التزام عملی چیه؟ ننوشتن التزام فیزیکی یا یدی.
تز و گفتمان اصولگرایان در هیچ روستای در سطح کوچک اجرایی نشده بود که متاسفانه بعد از انقلاب در سطح وسیعی در کشور شکل اجرایی با زور بود . کارخانجات کشور را ملی کردند در صورتی اکثر انها خصوصی بودند در گفتمان انها و ایدولوژی اقتصادی که متصور بودند این بود که داشتن و مالکیت یک کارخانه برای یک فرد باعث بی عدالتی خواهد . سریعا ملی اعلام کردند و متصرف شدند .هم رییس کارخانه اخراج و هم مدیریت جدید برای تقسیم منافع برای مدیر خودی و کارگر خودی باز شد . اینقدر کارخانه را دوشیدند تا مستهلک شدند . اینقدر کارخانجات و برندهای خوب ایران را ضعیف کردند که از خط تولید و رقابت با خارج باز ماندند . تفکر اقتصادی انها این بود که این اموال مال محرومان هست . نتیجه سخنم این هست که همان مدیری که روزی شعار بر ضد سرمایه داری میداد بخاطر اختیارات گسترده ناونوشته ای که بهش میدادند سرمایه دار شد . خودش جا تو پای همان گفتمان افتاد . به کارخانه دار قبل از انقلاب میشد انتقاد کرد چون بار و کوله بار و شاخص اخلاقی به خودش نمی بست . ولی بعد از انقلاب هم شکل مدیر و هم شمایلش عوض شد و صورت ارزشی به خود گرفت که حتی کارکر را تا دم درب دفتر اجازه ورود نمیداد . من طی چند سال این موارد را در چند کارگاه تولیدی دیدم که نوشتم . خلاصه میخوام بگم که اینکه اصولگرایان میگویند ما با هرچه دستاورد بشری در باب سیاست و اقتصاد مخالف هستیم و گفتمان جدیدی داریم اینها هست این موارد هست . خودشان در دام سرمایه داری افتادند خبر ندارند . ساختمانهای با نمای رومی بزرگ و چند صد متری که بنایی و معماری انها جند سال طول میکشد این‌پول ها از کجا امده . ؟ مگر از اول اینها بچه فقرا نبودند ؟ پس چی شد ؟
پاسخ ها
حامد الوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
نشان می دهد که سن شما کم است و تاریخ ایران بعد از انقلاب را خوب نخواندی زیرا مطالب مطرح شده در متن شما همه کارهای کسانی یود که بعدا جزء اصلاح طلبان شدند.
چناب اقای مطهری ، ایا ری به عدم شفافیت ارای از سوی جنابعالی که به صورت اشکار هم عوان کردید خلاف مصلاح نظام نیست و مجلس رو خطرناک نمی کنه ولی چون شما تایید صلاحیت شدید مجلس خطارناک می شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
هیچ دلیل قانونی برای رد صلاحیت علی مطهری و صادقی وجود ندارد
آقای مطهری خودتونو ضایع نکنید. قبلاً گفتید رد صلاحیت حتی به نفعتون تموم شده. حالا با این نامه نگاریها، شاعبه منت کشی دارید. خودتونو کوچک نکنید. مهم اینه که نظر مردم و خدا با آدم باشه.
اگه بگن بچه‌ی یک ساله باید ریش بذاره
واسه‌ی بسیجی شدن از بچگی پا پیش بذاره
کلاس عصمت و عفافم واسه آبجیش بذاره
جا سرسره، الاکلنگ، بچه ها باس برن رو مین
من که می‌رم رای می‌دم، شمام برین رای بدین
نه به انتخاب پزشکانی که کاندید مجلس شده اند
اندوه لبنان كشت ما را..
در عوض قالیباف تایید صلاحیت شده چون هم ملتزم به نظامه و هم خیلی شریف
بسمه تعالی
واقعیت یا دروغ
آقای مطهری شما در مجلس چه کار مثبتی برای این مردم انجام دادی؟ برو با حقوق بازنشستگیت حال کن و دست از سر این مردم بدبخت بردار. خیرت را نخواستند شر مرسان.
آیا تاجگردون ثروتش را با چرخاندن تاج طلا و جادو به دست آورده یا بر اثر خدمت به مستمندان؟
مجلس و دولت بی اختیار نمی خوایم.رای بی رای
آقای مطهری چند ماه پیش که تیشه برداشتید و به جان بنیان خانواده ها افتادید باید فکر الان رو می‌کردید همان وقتی را میگم که شما تبلیغ کننده چند همسری شدید و چقدر مردان بی جنبه ای که از حرف شما و امثال شما سو استفاده کردند و به فکر تجدید فراش افتادند و چه خانواده هایی که متلاشی شدند وقتی حرفی می‌زنید به عنوان یک نماینده مجلس باید به عواقب آن فکر کنید.
کارگزاران به شعوروحافظه تاریخی مردم بشدت بی توجه هستند چندسال پیش که شهرداری دست کارگزاران بودعادت پول زورو بیدلیل گرفتن ازمردم وفساد وهوا فروشی وقانون فروشی ازآن تاریخ باب شدکه تاامروزادامه داردواین قانون فروشی به ادارات دیگرهم سرایت کردلذا برای جلوگیری ازتکرارش شورای شهربوجودآمدومردم باورکردندکه نجات بافتند هرچند آنهم دریافت پولهای غیرقانونی وزورکی ازمردم را به تبعیت ازشهرداری قبلی کارگران آموخته وبدترازبد شد حالاماراچه فرض کرده ایدکه کاندیدوکالت ماشوید ودماربیشترازروزگارمان درآورید.
دروغ گفتن در مملکت اپیدمی شده! خوب وقتی سامسونگ وال جی ازایران رفتند مجبوری بنریا تابلو مربوطه روبرداری چرا حرف بی ربط می‌زنی آخه!!
آقای مطهری
اولا هنوز هم نان پدرت را مبخوری ترا چه به نمایندگی
خوب یکباردیگه به آمریکاییها موشک بزنید ایندفعه با پهبادی چیزی فیلم هم بگیرید که اینجوری حرفا قروقاطی نشه!
از عملكزد آقاي تاجگردون جداي از رد و بندهاي با وزارت جهاد كشاورزي و سازمان تحقيقات كشاورزي انتقال تعداد زيادي از از نزديكان از شهرستان ها به ادارات تهران بود
داداج چیییییی؟ رای بی رای
خیلی خوب کاری کردندمطهری راردکردندروح پدرش ازاین کارشادشدبقیه اصلاح طلبان وآن دسته از اصولگرایانی که استقلال ایران رانمیفهمندوکاسه گدایی ازغرب وآمریکا همیشه دستشان هست راهم بایدردصلاحیت کنند-بفهمید:ایران وایرانی زیربارزورنمیرودولوبمیرد-به اقتدارگرایان رای میدهیم نه به ذلیلان ترسو
بدنبال انتخاب افراد ........ در مجلس باشیم . زیرا کاملا مسجل شده که حتما در انجا چیزی هست که همه سرو دست میشکنند تا وارد مجلس شوند . تنها چیزی که در مجلی اصلا به چشم نمی خورد کار و خدمت است . همه فقط و فقط به رانت و..... فکر می کنند که اینقد تلاش و رایزنی و... می کنند . بهر حال خدا خیرشان بده می خواهد ره صدساله را یک شبه بروند . جای قدردانی و تشکر دارد .
شاید دلیلش همراه داشتن قرص ضد بارداری بوده.
فقط رای بی رای این قدر حرف اضافه می زنید چه .حوصله دارید ............
خداییش حرف حساب زده.
جالبه جلودارزاده در لیست اصلاح طلبان و دامادش دهنوی در لیست اصول گرایان. ملتو ....گیر آوردن.
تنها نماینده در مجلس مطهری بود . بعد اون مجلس پر بچه تنبلا میشه که هیچ کاری بلد نیستند. و از درس و پاسخگویی فرار میکنن. من به هیچ کس رای نخواهم داد حتی اگر افرادی مثل خاتمی و مطهری بگن رای بدید .
اصلاح طلبها که یا مظلوم نمایی میگفتند کاندیدا نداریم سومین لیست کاملشون را هم دادند. این جماعت برای رسیدن به قدرت به هیچ چیزی پایبند نیستند.
در یک رقابت نابرابر , اصولگرایان سربلند می شوند.
قالیباف گفت:
معتقدم که نیرو‌های انغلاب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باید یک لیست واحد ارائه دهند که وحدت داشته باشند
قالیباف: در پایان تاکید کردم امیدوارم مردم به ۳۰ نفر رای بدهند تا افرادی انقلابی دغدغه‌مند مردم !!!!!!!!!! و کاردان وارد مجلس شوند.
آقای مطهری عزیز همان قرص ضد بارداری برای رد صلاحیت شما کافیست دیگر دنبال بقیه دلایل نگردید بهتر است
چه اشکالی دارد که اکنون که از خدمت به ما مردم در مجلس محروم شده اید لطف بفرمایین و در جای دیگر به ما مردم خدمت بفرماییین....فکر نکنم مشکل "جای خدمت" برا نمایندگان ادوار گذشته باشد.شهید بهشتی هم فرمودند "ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت"بسیاری از خادمین این مردم نه صدایی دارند نه سیمایی......
دوباره فصل انتخابات شد و آقای روحانی یاد حقوق زنان و کنسرت افتاد. آقای روحانی، زنان فرهیخته مانند مردان کشوری قوی با اقتصاد مقتدر و حل مشکل گرانی و بیکاری می خواهند و فریب شعارهای فصلی را نخواهند خورد.
همان رایی که در مدت زمان کوتاهی به برجام دادید و اصراری که برخی بر اف ای تی اف داشتند و.... برای رد صلاحیت خیلی ها کافی است.
من‌از‌حماقت‌مردمی‌تعجب‌می‌کنم‌خود‌آقای‌رفسنجانی‌در‌انتخابات‌شرکت‌کرد‌و‌رای‌نیاورد‌تعدادی‌می‌خواهند‌از‌نام‌این‌ورسکسته‌استفاده‌کنند‌و‌رای‌بیاورند‌
جناب مطهری اگه هر کسی برای بیان نظراتش آزاد نبود شما نمی توانستی همون حرفها را بزنی. ضمنا حرفهایی که افراد سیاسی منصب دار می زنند فقط کلام و حرف نیست، تاثیرش در جامعه بصورت مثبت یا منفی دیده می شود. می تواند منجر به آشفتگی و پریشانی اذهان عمومی شود و الی اخر. البته پر واضح است که شما اینها را می دانید و فقط برای اینکه کنایه ای هم به شورای نگهبان در عدم رعایت عدالت داشته باشید این مطالب را گفته اید. بهرحال شورای نگهبان، از ورود همچون شمایی که از نظام به جایی رسیدی و علیه آن موضع می گیری باید جلوگیری کند که کرد. شما اگر راست می گویید چرا در طول اینهمه سنوات نمایندگی خودتان طرح شفافیت را تصویب نکردید؟ چکار ارزنده ای برای مردم در مجلس کردید؟ وضعیت اقتصاد چرا اینگونه است؟ بجای شبهه پراکنی شما که اینهمه مسئولیت داشتید به این سوالها جواب بدید.
جناب مطهری ، آیا دست به یقه شدن در مجلس و ایراد الفاط رکیک (پفیو... دیو...) به سایر نمایندگان و تجویز قرص ضد بارداری برای منتقد دانشجوی خانم و ... برای رد صلاحیت شما کافی نیست؟!!
متاسفانه شما با بهرهگیری از مطالب جنجالی برای جلب آرای ملت تبحر دارید وگرنه در کسوت نمایندگی کاری برای این ملت مظلوم نکردید.
اگر تدبیری دارید برای اختلاس ها و رانت ها و انحصارها و فسادهای کلان بکار ببرید ، موج سواری به روی وقایع یومیه دردی از ملت دوا نمیکنه.
اونایی که معتقد هستن جناب دکتر علی مطهری صلاحیت کاندیدای مجلس شدن را دارد و شورای نگهبان حق علی مطهری را خورده و باید پاسخگو باشد روی علامت مثبت آبی کلیک کنن.
آقای مطهری، جس و حال شما را درک می کنیم.
وقتی توی مملکت مطبوعات آزاد نداریم و فقط با افشاء کننده برخورد قضایی صورت میگره و متخلف صلاحیتش تایید میشه انتظار شرکت در انتخابات رو دارید؟ فکر کردید مردم سطح شعورشان در حد مردم زمان قاجاره؟ رای بی رای
لطفا اشتباه نکنید
جشن غلامرضا خان تاج سر پوش جشن انتخابات نیست، جشن پیروزی است
او هیچ هماوردی نمی بیند و خود را پیروز قاطع دانسته و حق هم دارد زیرا هرکدام از این روسا و مدیران کل و معاونین وزرا و دستگاههای ملی و محلی که واسطه خیر انتصابشان شد 100 رای هم برای وی آورده داشته باشند نیازی به انتظار و استرس تا غروب دوم اسفند ندارد.
همه دیدیم که مطهری پشت تریبون مجلس فحش داد؛ اینطور آدمی ملتزم به رعایت احکام اسلامیه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
اگر قرار بر این باشد که تمام پایداری ها و از جمله خود قالیباف به جهت افترا و دروغ و ناسزا گفتن باید رد شوند. دروغ گویی و افترا بدتر از ناسزاست
پاسخ درخواست اقای مطهری برای بیان دلایل قانونی رد صلاحیت ایشون رو نخواهند داد
چون اساساً خودشون رو ورای قانون میدونن
آقای مطهری!
نظر دادن چطور جزء التزام عملی نیست؟
نظر دادن، سخنرانی، مصاحبه و... اینها عمل هستند.
مگر شما چه عملی به جزء حرف زدن دارید که آن را مصداق عمل نمیدانید؟
التزام نظری یعنی اعتقادی و درونی. چیزی که بیان شد و تبلیغ شد از حوزه نظر خارج شده و عملی گشته.
انگار به آقای مطهری فشار آمده
لطفاً اگر تحقیق نکردید الکی در انتتخابات شرکت نکنید باعث می شود ناکارآمدان وارد مجلس شود
توی تلویزیون همه راضیند
من که رای نمی دم با بقیه کار ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
مصاحبه کنندگان با تلویزیون همه میگویند رای میدهند پس این دوره مشارکت مردم باید صد در صد باشد
شرکت بریتیش امریکن توباکو که ۶۰ درصد سیگار مصرفی تامین میکند با کی شریک است؟
کوکاکولا در ایران با کی شریک است؟
رای بی رای
آقای مطهری شما چرا سنگ نمایندگان دیگر را به سینه می زنید؟ نماینده ای که به انواع مفاسد دچار شده قطعا رد صلاحیت می شود. چرا شما از افراد دیگر حرف می زنید؟
شما هم در دوران نمایندگی یادتون هست چه چیزی به دانشجویان گفتید؟!
باز می خواهید تایید صلاحیت شوید؟!
شورای نگهبان بسیاری از مردم اصفهان را با رد صلاحیتها از حق انتخاب محروم کرد
......خدا را شاهد می‌گیرم که نگرانی من بیشتر به خاطر ادامه این رویه است که لاجرم منجر به یک مجلس فرمایشی و جامعه‌ای دچار اختناق می‌شود، نقطه‌ای که با نقطه آغاز انقلاب اسلامی بسیار فاصله دارد.!!!!
آقای مطهری مجلسی فرمایشی تر ازمجلس دهم؟!!!
آیا بنظرتون وکیل الدوله بودن طیفی ازمجلسیان مجلس دهم مجلس را به طرف فرمایشی بودن مجلس نکشاند؟!!
فرافکنی چقدر وتاکی؟!
منفی و مثبت زن های آلبانی خوب فعال هستن
آقای مطهری وکیل الدوله ایراد شما این بود که اصولا نمی دانستید که وکیل مردم هستید نه دولت !!
بزرگ ترین اشکال شما این بود و الا اظهار نظرات خنده دار و بدور از واقعیت شما را اظهر من الشمس است!
اگر واقعا سرباز نظام بودید و اعتقاد داشتید ، همه چیز را به خاطر خود زیر سوال نمی بردید!!
پس شما به فکر مناقع خود و منافع حزبی و جناحی خود هستید
به عنوان یکی از مردم عرض میکنم ، آقای مطهری و بقیه دوستان مجلس فعلی صلاحیت ورود مجدد بهمجلس را ندارند چون عملکرد افتضاحی در دوره قبل داشته اند ، آقای مطهری دردوره ریاست جمهوری احمدی نژاد ، هر روز توی نطق پیش از دستور با جار و جنجال نسبت به گرانیهای آن دوره که یک دهم گرانیهای امروز هم نبود هر روز معرکه میگرفت ، حالا در دوره تصدی دوستانش که دولت روحانی هستند سکوت کرده و دلنگرانی مطهری شده چندهمسری مردان ؟!!! آقای مطهری بیت المال پول مفت ندارد به نماینده مجلس بدهد و او مشغول باندبازی خود باشد
آقای مطهری ، عدم درك از جنابعالی هست !! بروید و مصاحبه های آتیش خود از دولت را مطالعه کنید !! آیا شما نماینده مردم بودید یا دولت ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب علی مطهری شما اگر واقعا دلسوز انقلاب هستید به قانون احترام بذار و رای شورای نگهبان را بپذیر چطور برای مصونیتی که نمایندگی بهت داده دم از قانون میزنی ولی برای شورای نگهبان که یک مرجع قانونی است احترام قائل نیستی؟
ان نا شناسی که با پرچم انگلیس و ساعت۲۲۲۰ مطلب گذاشته چه چیز را رواج میدهد میگوید هیچ کس نیروی دفاعی خود را تحقیر نمیکند در اینجا هم کسی بدنبال این کار نیست ولی نیرویی که با پول این مردم قوی شدند انسانهای بیگناه در اسمان نباید تاوان چیزی را بدهند اینکه ان نیرو نباید در زندگی روز مره مردم سرک بکشد.
علی مطهری یادش رفته چه مزخرفاتی رو توی دانشگاه که یک محیط علمیه و باید ادب و اخلاق را رعایت کرد میگه. آقای مطهری نگو هرچی فکر کردم نفهمیدم چرا را رد صلاحیت شدم اون حرفی که به یک دانشجو در حضور صدها دانشجوی دیگه میگی قرص ضد بارداری بخور و یادت رفته. مردم نماینده بی ادب و بی لیاقت مزخرف گو نمی‌خوان
خیلی تند و تیز بود. ترسیدم.
جناب آقای دکتر مطهری، هر چند رد صلاحیت شده‌ای اما من به تو رأی خواهم داد.
آقای مطهری از هر کس دیگر بهتر می داند چرا رد صلاحیت شده
حالا با این نامه نگاری در تلاش هست خودش را در بین مردم مبرا سازد که بسیار دیر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
شما خالی نبند مانند هم کیشان پایداری و تندرو. پاک تر از تمام اصولگراها علی مطهری است.
رای بی رای
اقای مطهری هم شما وهم همکرنتان
متاسفانه خیلی دیر به این حقیقت رسیدید
که مشکل کشور
نه حضور خانم ها به استادیوم هست
نه برگزاری کنسرت
نه حصر مخالفین
نه انحصار صدا وسیما
نه حضور نظامیان و تاثیر گذاری انان در روند انتخابات وسیاست ها
ونه ونه ونه
مشکل اساسی خود قانون اساسی کشور هست که باید یک بار دیگر اساسا در خیلی از موارد بازنگری و اصلاح شود
که قطعا با حضور نمایندگان مجلس اینده حداقل تا 8 سال دیگر اگر بدتر نشود
تغیری هم در جهت اصلاح صورت نمی گیرد
سلام: انقلابیون مخلص و جهادی اگر بخواهند در انتخابات آینده مجلس موفق شوندو از غرب گرایان پیشی بگیرند اولاً بر اساس روایت از معصوم علیه السلام کار گزاران حکومت بایددارای دو مولفه اساسی یعنی امانت دار و کارآمد باشند ثانیاًتحول بنیادی و اساسی در خود ایجاد کنند و موارد ذیل را مد نظر قرار دهند:1- استفاده از افراد جوان، کارآمد ،انقلابی و خوش فکر و مردمی 2- عدم استفاده از افراد پا به سن گذاشته و غیر محبوب و بعضآً شکست خورده در انتخابات مخصوصا در لیست تهران3- دارای مرامنامه مشخص و برنامه جامع اقتصادی،فرهنگی و تحول گرا و متکی به توان و قدرت داخلی و اقتصاد مقاومتی 4- بررسی عوامل شکست و عدم محبوبیت و استفاده از تجربه های موفق5- استفاده نیروی جوان انقلابی صاحب نظر درحوزه اقتصاد اسلامی و خط بطلان نسبت به تفکر و اجرای اقتصاد لیبرالی و غربگرا در کشور5- اعلام رسمی برنامه به رونق تولید و اشتغال با عدد و اندازه و عمل صادقانه پس از اخذ رای 6- اعلام جلوگیری از واردات کالایی که مشابه تولید داخلی دارد7 اعلام جلو گیری ازقاچاق کالا و عمل صادقانه به وعده های انتخاباتی8- اعلام برنامه حذف نفت خام از بودجه عمومی کشور، قانونی که که اکثر کشور ها اجرامی کنند و درایران هم باید ان شاءالله اجراءگردد 9- اعلام برنامه انتخاباتی مالیات برعایدی سرمایه ازجمله مسکن،طلا،ارز خودرو و موردی که متاسفانه در رده های بالای کشور بعلت نفوذ بعضی ها روی خوش نشان داده نشد مالیات بر سپرده های بانکی افراداست 10- پاکدستی، ترویج عدالت و مبارزه با فساد راسرلوحه برنامه های عملی خود قرار دهند11- ایجاد موج و باور جامعه مبنی بر اینکه نگاه به غرب و مذاکره باامریکا جز خسران و بیهوده کردن وقت و قدرت بالقوه کشور هیچ ثمره ای برای کشور ندارد بلکه تنهاراه نجات اقتصاد کشور تکیه برتوان و ظرفیت داخلی واقتصاد، صنعت و کشاورزی دانش بنیان با مدنظر داشتن صادرات همه جانبه به کشورهای همسایه با جمعیت حدود 600میلون نفر 12-جلوگیری از واردات بی رویه کالا و مبارزه جدی و صادقانه با قاچاق کالا
علی مطهری تو کی هستی؟ به اسم پدرت نان به نرخ روز می خوری هیچ کی شما را قبول ندارد برای خودت کلاس نزار کسی از شما نمی پرسه چرا رد صلاحیت شدی چون کسی نیستی
اه مطهری که نیست به کی رای بدم
یادش بخیر گاهی اوقات بخاطر نطق های امثال مطهری وصادقی متوجه میشدیم که مجلس در راس امور است از حالا ببعد چی خدا میداند!!!!!!
آقاي مطهري
فرض كنيم ادعاي شما درست، بگوييد تا بحال براي مردم چيكار كرديد ؟
من به مطهری رای میدم ، میخواین بدین میخواین ندین.......
چرا نامه مینویسن برا همدیگه؟انقدر مسیرشون دوره یا چیز دیگه؟
حتما به امید خدا در انتخابات شرکت می کنیم.
اقای تاجگردون با این کارناوالی که راه انداختید به خوبی نشان دادید که چقدر نماینده توده های مردم هستید. واقعا به جز قدرت و منافع جناحی توانایی فکر کردن به شرایط اقتصادی مردم بینوا را دارید؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی