بازدید 51106
هزار و نهصد و بیست و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش زاکانی به لیست انتخاباتی شورای ائتلاف / مداح مشهور هم لیست می‌دهد / نسخه غرویان برای حضور ایرانی‌ها پایِ صندوق‌های رای / اصلاح‌طلبان با اجازه شورای عالی لیست می‌دهند

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ادعای جاسوسی آمریکا و آلمان از ایران / پیش نویس لایحه همه پرسی تهیه شد / عارف: امیدواریم اصلاح‌طلبان لیست قابل قبولی در تهران ارائه دهند / روایت طحان نظیف از روز‌های نفس‌گیر شورای نگهبان و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ 12 February 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
واکنش زاکانی به لیست انتخاباتی شورای ائتلاف
 
علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس و کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه قم با انتشار توئیتی به اعلام اعضای لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب برای حوزه انتخابیه تهران واکنش نشان داد. زاکانی نوشته است: «هرچند در خصوص لیست شورای ائتلاف بنده هیچ نقشی نداشتم و در جلسات هم به علت مسافرت حاضر نبودم، لیکن از ابتدا قائل به وحدت و ارائه یک لیست از شایستگان بودم و حداقل، لیست‌های با اشتراک بالا را راهگشا می‌دانستم و استدلال‌های خود را بیان نمودم. هنوز برای اصلاح زمان باقی است...!»
 
حاج منصور ارضی هم لیست می‌دهد
 
به نوشته سایت ۲۴ آنلاین، حاج منصور ارضی مداح معروف اعلام کرد برای انتخابات تهران لیست می‌دهد. در بیانیه او آمده است: «با توجه به مراجعات مکرر در چندماه اخیر و از آنجا که لیست‌های ارائه شده آنچه مدنظر طیف وسیعی از دلسوزان انقلاب اسلامی نیست در فرصت باقی‌مانده لیستی از عناصرانقلابی و کارآمد با حمایت هیأت‌های مذهبی و عزیزان حزب‌اللهی و دردمند نظام ارائه خواهد شد و انشاءالله تا ۴۸ ساعت آینده لیست مردمی و انقلابی مقبول معرفی می‌گردد.»

جنتی: مجلس آینده یکدست نخواهد شد
 
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه مجلس آینده یکدست نخواهد شد، در عین حال گفت که اکثریت غالب مجلس یازدهم از اصولگرایان خواهند بود. علی جنتی در گفت‌گو با ایسنا درباره انتخابات مجلس یازدهم گفت: در تهران ظاهراً تعدادی از اصلاح‌طلبان تایید صلاحیت شدند و ممکن است به ائتلاف برسند، اگر تعدادی از آن‌ها ائتلاف کنند ممکن است مشارکت بیشتر شود. وی افزود: مجلس آینده یکدست نخواهد شد، ولی اکثریت غالبی از اصولگرایان خواهند بود.
 
ادعای جاسوسی آمریکا و آلمان از ایران
 
یک روزنامه اطلاعاتی گزارش داده، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا برای چند دهه مخفیانه مالک یک شرکت مهم فروشنده تجهیزات رمزگذاری بوده است. یک رسانه آمریکایی و یک رسانه آلمانی با انتشار نتایج یک تحقیق مشترک مدعی شده‌اند «سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا» (سیا) مخفیانه مالک یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید تجهیزات رمزگذاری بوده و این شرکت تجهیزات خود را به کشور‌های مختلف از جمله ایران فروخته است.
 
به گزارش فرارو، روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست و تلویزیون «زد دی‌اف» آلمان ادعا کرده‌اند، شرکت سوئیسی «کریپتو ای. جی» به صورت مخفیانه متعلق به سیا بوده و همکاری محرمانه‌ای هم با دستگاه اطلاعات آلمان داشته است. روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی با عنوان «کودتای اطلاعاتی قرن» نوشته است: «دولت‌های سراسر دنیا طی بیش از نیم قرن برای محرمانه نگاه داشتن ارتباطات جاسوس‌ها، سرباز‌ها و دیپلمات‌هایشان تنها به یک شرکت اعتماد کرده‌اند.» شرکت کریپتو ای. جی طی چند دهه گذشته با پشت سر گذاشتن موج‌های مختلف فناوری تولیدکننده اصلی تجهیزات رمزگذاری بوده است.
 
پیش نویس لایحه همه پرسی تهیه شد
 
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: پیش نویس لایحه همه پرسی در معاونت حقوقی تهیه شده و بزودی به هیات وزیران ارسال خواهد شد. لعیا جنیدی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره تدوین لایحه همه پرسی بدون تشریح جزییات افزود: این لایحه چارچوب نظارت استصوابی را مشخص می‌کند و چون باید در غالب همه پرسی درآید، کوتاه و روشن و به صورت آری و خیر است، بنابراین طولانی نیست. وی درباره رویکرد لایحه همه پرسی گفت: بیشتر رویکرد ما حالت تقنینی دارد و مهم این است که بتوان در مرحله اجرا به خوبی عمل کرد، چون وقتی موضوعی مبهم مطرح شود در مرحله اجرا مشخص نیست به چه ترتیب پیش می‌رود. معاون رئیس جمهوری اضافه کرد: بخشی از آن که مربوط به معاونت حقوقی است، چون تصریح شده که با تسریع انجام شود، این اتفاق افتاده و خیلی زود تحویل خواهیم داد و منطقا می‌تواند به مجلس حاضر برسد.
 
عارف: امیدواریم اصلاح‌طلبان لیست قابل قبولی در تهران ارائه دهند
 
رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: امیدواریم با همین چهره‌های اصلاح‌طلبی که در تهران تایید صلاحیت شده‌اند بتوانیم لیست قابل قبولی را ارائه دهیم. محمدرضا عارف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین تصمیم اصلاح‌طلبان برای انتخابات پیش‌روی مجلس گفت: شورای سیاست‌گذاری تنها در شهر تهران اعلام کرده که لیست واحد نمی‌دهد و راهبرد این شورا این است که استان‌ها در حد امکانات و توانایی که دارند، لیست بدهند. وی افزود: در تهران با توجه به ردصلاحیت چهره‌های کیفی اصلاح‌طلب، شورای عالی قادر به لیست دادن نبود، اما با توجه به ضرورت مشارکت در انتخابات و حضور جدی جریان اصلاحات، شورا اختیارات خود را به احزاب واگذار کرد و خوشبختانه در حال حاضر برخی احزاب اصلاح‌طلب برای بستن لیست فعال شد‌ه‌اند و امیدوارم ظرف یکی دو روز آینده، لیست خود را اعلام کنند و ان‌شا‌ءالله این لیست مورد حمایت همه گروه‌های اصلاح‌طلب و مردم نیز قرار گیرد.
 
نسخه غرویان برای حضور ایرانی‌ها پایِ صندوق‌های رای

محسن‌غرویان، مدرس فلسفهٔ اسلامی حوزهٔ علمیهٔ قم در گفت‌وگو با پارسینه افزود: البته شما روزنامه‌نگاران اگر از خود مردم بپرسید، حتما از علاقه‌شان برای رای دادن و شرکت در هر اتفاق دیگری که به کشورشان ربط دارد، خواهند گفت. آن‌ها همیشه از دولت‌شان، حکومت‌شان و نظام سیاسی‌شان حمایت‌های همه‌جانبه‌ای داشتند. اما باید پذیرفت شرایط، شرایطی است که جامعه سوال‌هایی از مسئولان دارد و می‌خواهد بداند، دلیل واقعی مشکلات که اتفاقا زیاد هم هستند، چیست و چرا وضعیت عادی نمی‌شود. غرویان ادامه داد: در این فضا لازم است، حداقل تصمیم‌گیری‌های نهاد‌های حکومتی به گونه‌ای باشد که موجب رضایت افکار عمومی فراهم شود. امروز در خبر‌ها دیدم، آقای کدخدایی از تایید احتمالی یکسری از کاندیدا‌های ردصلاحیت شده خبر داده بود. به نظر من، اگر شورای محترم نگهبان تغییر رویه بدهد، بخش زیادی از ایرانی‌ها رغبت لازم برای حضور در صندوق‌های رای را خواهند داشت. فعال سیاسی نزدیک به اصلاح‌طلبان تصریح کرد: نظام امروز شرایطی دارد که به انتخاباتی با رای‌های زیاد احتیاج مبرم دارد. دقیقا به همین دلیل، همه باید هر کاری که لازم است، انجام بدهند تا بلکه جمهوری اسلامی در آغاز چهل و دومین سال حیاتش، به دنیا نشان بدهد هر چقدر که تحریم و تهدید کنند، باز هم نمی‌توانند مردم ایران را نسبت به نظام بدبین کنند.محسن غرویان در پایان صحبت‌هایش گفت: انتخابات سرد و آمار پایین، نشان‌دهنده نارضایتی مردم است که معلوم است، چنین حالتی آثار خوبی نمی‌تواند داشته باشد. امام خمینی بار‌ها فرمودند:، مردم، ولی نعمت ما هستند. به همین دلیل شرایط باید طوری مدیریت شود که زمینه‌های مردم بیشتر شود.

ابتکار: در برخی حوزه‌ها کاندیدایی برای اصلاح‌طلبان نمانده
 
معاون روحانی می‌گوید با اینکه در بعضی حوزه‌های انتخاباتی گزینه‌ای نداریم انتخابات را تحریم نمی‌کنیم. معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و از چهره‌های اصلاح‌طلب دولت دوازدهم در پاسخ به این که پیش‌بینی شما از حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات دوم اسفند چه خواهد بود، چون برخی چهره‌های این جریان سیاسی معتقد هستند که باید انتخابات را تحریم کرد، اظهار داشت: در برخی حوزه‌ها کم و بیش کاندیدایی برای ما نمانده و با کمبود چهره مواجه هستیم، اما این اتفاق به معنای تحریم انتخابات نیست. ابتکار با بیان اینکه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان لیستی را ارائه نخواهد کرد، گفت: با این حال ما راهی جز انتخابات و مسیری جز حضور و مشارکت در انتخابات نداریم. پیام ما حضور همدلانه است. هرچند از عدم حضور بسیاری از دوستانمان و سیاسی شدن فرآیند ابراز تاسف می‌کنیم، در عین حال مشارکت مردم و حضور در پای صندوق‌های رای و دخالت در تعیین سرنوشت را کاملا تایید و دعوت می‌کنیم مردم در انتخابات شرکت کنند و هیچ راه دیگری نداریم.
 
اصلاح‌طلبان با اجازه شورای عالی لیست می‌دهند

مجید انصاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری با وجود اینکه تصمیم گرفتند لیستی ارائه ندهند، اعلام کردند احزاب اصلاح‌طلب در صورت آمادگی و صلاحدید می‌توانند لیست مورد نظر خودشان را برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم معرفی کنند. در واقع اصلاح‌طلبان با اجازه شورای عالی لیست می‌دهند. بر همین اساس، رایزنی‌هایی صورت گرفته که کاندیدا‌های تایید صلاحیت‌شده به نمایندگی از اصلاح‌طلبان و نه شورای عالی اصلاحات در انتخابات مهیای رقابت شوند.

الهام علی‌اف به تهران می‌آید
 
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان گفت: «الهام علی اف» رئیس‌جمهوری آذربایجان طی چند روز آینده به تهران سفر می‌کند. «جواد جهانگیرزاده» طی سخنانی در مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در «باکو» پایتخت جمهوری آذربایجان گفت: الهام علی اف، رئیس‌جمهوری آذربایجان بر اساس دعوت رسمی دکتر حسن روحانی، در راس هیاتی عازم تهران خواهد شد. دعوت از الهام علی اف، رئیس‌جمهوری آذبایجان برای سفر رسمی به جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه گذشته در جریان سفر روحانی به باکو برای شرکت در اجلاس سران کشور‌های عضو جنبش عدم تعهد انجام گرفته بود. سفر رئیس‌جمهوری آذربایجان به جمهوری اسلامی ایران در شرایطی انجام می‌گیرد که مسئولان هر دو کشور عزم راسخ خود را برای توسعه روابط فیمابین در همه زمینه‌ها و در قالب روابط دو جانبه و تعاملات منطقه‌ای و گسترش بیش از پیش آن جزم کرده‌اند.
 
روایت طحان نظیف از روز‌های نفس‌گیر شورای نگهبان
 
عضو حقوقدان شورای نگهبان تصریح کرد: مطالعه چندین هزار برگ پرونده و بررسی یکایک اوراق و اسناد، کار سخت و طاقت‌فرسایی در این مدت بود که شب و روز را به هم پیوند داد. هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مطلبی درباره روند بررسی صلاحیت‌ها نوشت که متن آن به شرح زیر است: مهلت رسیدگی به شکایات داوطلبان از نتایج بررسی صلاحیت‌ها تمام شد. مطالعه چندین هزار برگ پرونده و بررسی یکایک اوراق و اسناد، کار سخت و طاقت‌فرسایی در این مدت بود که شب و روز را به هم پیوند داد. در مواردی که همه اسناد و مدارک موید همدیگر بودند مشکلی وجود نداشت، اما وقتی گزارش‌های متناقض با هم تلاقی می‌کرد، کار سخت‌تر می‌شد.گاهی برای تصمیم گیری صحیح، با مراجعی که استعلام داده بودند ارتباط می‌گرفتم و جزئیات و مستندات بیشتری می‌خواستم. گاهی لازم بود با خود داوطلب نیز صحبت کنم و دفاع او در خصوص محتوای پرونده را بشنوم. در برخی موارد که امکان تأیید صلاحیت با گزارش‌ها و مستندات موجود نبود صادقانه به خود داوطلب توضیح می‌دادم. همین دقت‌ها کمک کرد تا به نتایج روشن‌تری در بررسی پرونده‌ها دست پیدا کنم. مثلاً در مواردی معلوم می‌شد تشابه اسمی باعث ابهام در صلاحیت فرد شده است یا پرونده قضایی فردی، منجر به حکم برائت شده که به دلایل مختلف در پرونده موجود نبوده است. هرچند مهلت‌های مقرر در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی کافی نیست، اما تلاش کردم کوتاهی نکرده و به قدر وسع و زمان اینکار را دقیق انجام دهم. روز‌های اول که پرونده‌ای را برای بررسی بیشتر به کارشناسان بر می‌گرداندم، شاید در ابتدا به خاطر کمبود زمان و انبوه حجم پرونده‌ها گلایه‌مند می‌شدند، اما وقتی با دست پر می‌آمدند و احساس می‌کردند جلوی تضییع حقی را گرفته‌اند، احساس خوشحالی و مسرت زیادی داشتند. گاهی می‌گفتند برخی داوطلبان پس از بررسی دقیق‌تر می‌گویند حتی اگر رد هم بشویم به‌خاطر اینکه دیدیم شما این‌گونه و با این حساسیت پیگیر حق ما و جلوگیری از تضییع حق ما هستید، راضی هستیم.در چندین مورد که با داوطلب تماس گرفتم و گفتم شما با این ویژگی‌های مثبت، با این خدمات و سوابق، بهتر است این نکته را هم مراعات کنید، بسیار خوشحال می‌شدند و تشکر می‌کردند.ما به اندازه توان و بلکه بیشتر، تلاش کردیم. اما بر اساس مهلت‌های قانونی و ابزار‌های موجود به این نتایج اعلام‌شده رسیده‌ایم و توانستیم صلاحیت بیش از ۷۰۰۰ نفر را احراز کنیم و البته بدیهی است که این بدان معنا نیست که خدای ناکرده سایرین فاسد یا مساله‌دار هستند لذا هیچ‌کس حق تعرض، بی‌احترامی و کم لطفی به چنین افرادی را ندارد. شاید بهتر باشد بگوییم آنان با اوصاف قانونی و در این زمان محدود، صلاحیت‌شان برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی احراز نشده است.
 
وعده عضو کارگزاران برای انتشار لیست انتخاباتی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، از انتشار لیست انتخاباتی این حزب خبر داد. «یدالله طاهرنژاد»، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در پاسخ به این پرسش که لیست انتخاباتی این حزب امروز (چهارشنبه) منتشر می‌شود یا خیر، به برنا گفت: انشاءالله امروز لیست را ارائه می‌دهیم. این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به علت حضور در جلسه، توضیحی برای افراد حاضر در این لیست، نداد. گفتنی است بر اساس جلسه یکشنبه شب حزب کارگزاران سازندگی، سخنگوی این حزب اعلام کرد: قرار شد بدون ائتلاف با هیچ حزب دیگری یک لیست، بیست نفره‌ای ارائه دهیم. حزب کارگزاران صرفا کسانی را معرفی خواهد کرد که این حزب بتواند، صلاحیت‌های اخلاقی، مالی و سیاسی آن‌ها را صددرصد تایید کند. این لیست لزوما از میان اعضای حزب تشکیل نشده است.
 
رئیس جمهور نشست خبری برگزار می‌کند

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری اعلام کرد: نشست خبری رییس جمهوری روز یکشنبه هفته آینده با حضور رسانه‌های داخلی و بین المللی برگزار می‌شود. «علیرضا معزی» معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری روز پنجشنبه در حساب کاربری خود در توییتر از برگزاری نشست خبری رییس جمهوری با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی خبر داد. آخرین و سیزدهمین نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی ۲۲ مهرماه امسال برگزار شد.
 
تمجید سخنگوی سپاه از دولت

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با وجود مدیران جهادی و انسان‌های مخلص مشکلات کشور قابل حل است، گفت: تحریم‌های دشمن اگر برای کشور دیگری رخ می‌داد، آن کشور به مشکلاتی برمی‌خورد، اما علی‌رغم شدیدترین تحریم‌های دشمن، دولت توانسته این ۸۰ میلیون جمعیت را در حد ممکن اداره کند.
 
مجلس سنا پاکستان اجرای لوایح FATF را تصویب کرد

مجلس سنای پاکستان در آستانه اجلاس آتی گروه ویژه اقدام مالی (FATF) که گفته می‌شود، برای دولت اسلام آباد جهت خروج از فهرست خاکستری سرنشت ساز است، لایحه مبارزه با پولشویی و مقررات ارز خارجی با هدف تحقق الزامات گروه ویژه اقدام مالی را تصویب کرد. /ایرنا

کدام استان‌ها بیشترین میزان بارش طی ۲۴ ساعت گذشته را داشتند؟

طی ۲۴ ساعت گذشته در چهل ایستگاه هواشناسی کشور بارشی بیش از ۵ میلیمتر ثبت شده است و استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و شهرستان دماوند تهران بیشترین میزان بارش را دریافت کرده‌اند. طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعات پایانی شب (۲۲ بهمن) استان‌های اردبیل و گیلان بیشترین میزان بارش را در کشور داشته‌اند، به طوری‌که در ایستگاه هواشناسی سرعین اردبیل ۱۱.۴ میلیمتر بارش ثبت شده و پس از آن در ایستگاه هواشناسی جیرنده گیلان ۱۱.۳ میلیمتر بارش گزارش شده است. /ایرنا

مجازات «روح‌الله زم» چیست؟

در صورت ارتکاب شخص به جرم افساد فی‌الارض، او به مجازات اعدام محکوم خواهد شد. درباره جرم جاسوسی هم اگر متهم محارب تشخیص داده نشود، بین یک تا ده سال حبس خواهد داشت. با توجه به اتهامات زم و قرار گرفتن اتهام افساد فی‌الارض به‌عنوان اولین و اصلی‌ترین اتهام او، صدور حکم اعدام دور از ذهن نیست. /ایسنا

امید به زندگی ایرانیان چند سال است؟

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت گفت: در چهار دهه گذشته امید به زندگی ایرانیان ۲۵ سال افزایش یافته است. در اوایل دهه ۵۰، امید به زندگی ایرانیان در بین سنین ۵۴ سالگی بوده، ولی در حال حاضر امید به زندگی زنان حدود ۸۰ سال و امید به زندگی مردان بالای ۷۵ سالگی رسیده است. امید به زندگی سالم نیز حدود ۶۵ سالگی است. /فارس

مرگ ۳۰ هزار تن در سال به خاطر آلودگی هوا

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: آلودگی هوا در هفت شهر بزرگ ایران حتی در خانه هست، اما همه بیماری را ایجاد نمی‌کند بلکه باعث این می‌شود که آدم‌ها زودتر بمیرند. آلودگی هوا باعث می‌شود آدمی که در معرض سرطان است، زودتر سرطان بگیرد یا کسی که مشکل قلبی دارد زودتر سکته قلبی کند. برآورد ما این است که فقط به خاطر عامل آلودگی هوا در کل کشور، سالانه حدود ۳۰ هزار تن زودتر فوت می‌کنند. /ایسنا

قیمت انواع گل در آستانه روز مادر

شاهرخی، رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران گفت: انواع رز (هلندی و..) از ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، گل داودی دسته‌ای ۲۰ هزار تومان، گل میخک ۲۰ هزار تومان، گل آلستومریا شاخه‌ای ۶ هزار تومان، گل مریم ۱۵ هزار تومان، گل لیلیوم ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان، شب بو (درجه ۱ و ۲) ۸ تا ۱۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی در بازار گل و گیاه تزئینی خواهیم داشت. اما افزایش قیمت بعد از روز مادر به قیمت قبل خود برمی‌گردد.

کاندیدا‌هایی که شام و ناهار و آجیل و مرغ و برنج می‌دهند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در حالی که هنوز زمان قانونی تبلیغات کاندیدا‌های مجلس فرا نرسیده، این روز‌ها عده‌ای از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی استان اردبیل به شدت مشغول دادن ناهار و شام و توزیع اقلام از قبیل: گوشت، مرغ، برنج، ماکارونی، آجیل، رب گوجه‌فرنگی و... بین مردم برخی روستا‌ها و مناطق محروم شهر‌ها و دادن هدایا و سکه به برخی افراد بانفوذ و بعضی اعضای اصناف مختلف و شرکت‌های تعاونی هستند.

نرخ عوارض قطعه اول آزاد راه تهران-شمال چند؟

خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نرخ عوارض مشخص شده و پیشنهاد آزادراه تهران-شمال بر اساس برابر هزینه‌ها بوده، اما با توجه به آنکه این آزادراه با هماهنگی بنیاد مستضعفان و دولت ساخته شده در تلاش هستیم نرخی برای این مسیر تعیین کنیم تا فشار چندانی به مردم و مسافران برای تردد از این آزاد راه ایجاد نشود. قرار است از ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۴ امروز دو ساعت از فاز یک آزادراه واقع در اتوبان همت تا شهرستانک بهره برداری شود. حدود ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این قطعه هزینه شده که اگر این هزینه‌ها با نرخ‌های امروز انجام می‌شد به ۱۰ هزار میلیارد تومان می‌رسید. شنیده‌ها حاکی از آن است نرخ عوارض این قطعه زیر ۵۰ هزار تومان تعیین شده است
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۷۵
فرزندانم
به نظر من بهتر هست برای حل مشکلات به جای ریختن در خیابان، دنبال راه حل های دیگه ای باشن.

مشکل اصلی ایران در طول تاریخ حکومت های آن نبودند لاکن مشکل ذهن بیمار مردم آن بوده است و لذا اگر همین حالا همه مردم ایران را به پیشرفته ترین کشور اروپایی مثل آلمان منتقل کنید و مردم آلمان را به ایران بیارید بعد از گذشت تنها 10 سال خواهید دید که ایران تبدیل به یک قدرت صنعتی خواهد شد و آلمان به فلاکت و تلی از ویرانی تبدیل خواهد شد.
پاسخ ها
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خدمت اون دسته از اصلاح طلبانی که میگن انتخابات آزاد برگزار نمیشه باید عرض کنم که آخه عزیزم اگر انتخابات آزاد برگزار بشه و بین شماها آلترناتیوهایی که خانه نشین و یا فراری و یا باعث استعفاشون شدید که دیگه مردم به شما رو انتخاب نمیکنند!!!
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
امیدوارم همه چی با شرکت در پای صندوق های رای درست بشه به هر حال آدمی با امید زنده ست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
اگر 70 هزار پزشک کشور را در یک شهر مع کنیم حتی نباید یک نماینده مجلس داشته باشند زیرا به 250 هزار نفر نرسیده اند ولی در مجلس قبلی پزشکان 25 نماینده داشتند و در مجلس قبلترش هم 45 نماینده داشتند.پس حقشان است کارانه 700 میلیونی بگیرند. دمشان گرم فکرشان کار میکند که در کجاها حضور داشته باشند. ولی اینبار دیگر احتمالا هیچ پزشکی رای نخواهد آورد.
Admin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خطاب به عزیزان اصلاحات :
اگه در رای گیری شرکت کنید انوقت دشمنان ایران را ناراحت کرده اید که این در مرام شماها نمیگنجد
اگه در رای رای گیری شرکت نکنید قالیباف رییس مجلس میشه و اصولگرایان پرشمار وارد مجلس میشوند
کلا بهتره از ایران بذارید و بروید
بری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خطاب به سرکارخانوم جنیدی مشاوررییس جمهور، خواهشا اولین موضوع همه پرسی ای که بااشتیاق دنبالش هستید این باشد که قبل از ۱۴۰۰ دولت استعفا بدهد و انتخابات زودهنگام برگزار شود یا خیر
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
اصولگرایان هم قدرت و هم‌ثروت مال خودتان . سیاست گداری هم مال خودتان . در دیدگاه شنا ها وقتی مردم هیچ‌کتره هستند و با فرمایش و نمایش رای دادن و رای گرفتن ایا به شعور سیاسی مردم باسواد توهین نمیکنید . . بنابراین اصلاح طلبان بخاطر احترام به مردم متفکر و سیاسی جامعه و کنشگر سیاسی جامعه از قدرت و مجلس کنار بروند چون اگر اینبار تندروها شکست بخورند در مجلس بعدی کل انتخابات را تعطیل میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
چرا دولت معافیت مالیاتی کارمندان و کارگران را 36 میلیون تعیین کرده ولی مال هنرمندان رو 100 میلیون؟ مگه خون اونا رنگین تره یا شهروند درجه بالاتر هستند؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
اصولگرایان دمکراسی را قبول ندارند ولی در نمایش دمکراسی ثبت نام میکنند... اصولگرایان ادعا دارند که مردم در انتخابات اشتباه میکنند ولی از مردم طلب رای برای خود میکنند . واقعا این روش ها با رشد جمعیت و رشد سیاسی مردم تا کی و کجا ادامه پیدا میکند ؟ آیا مردم کم سوادی که الان دنبال احمدی نژاد در خیابان بدو رو میکنند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
به جناح احمدی نژاد یا پایداری ها اگر رای دادید انوقت باید برای اینکه پلی یا کوچه ای آسفالت بشه باید ده کیلومتر دنبال خودرو ادمهای احمدی نژاد و مصباح بدو کنید . کاربران تا کی میخواهید بیدار بشین . ؟ کرامت و شخصیت انسان این نیست . ارزش انسان و دمکراسی به این صورت نیست . روند اداره کشور اینچنین نیست که مسولی یا نماینده ای در خودرو بنشیند و مردم دنبالش بدورو کنند ؟ این روش فقط در دوره قجری اتفاق افتاده . دمکراسی این شکل از اداره کشور را قبول ندارد . هر مسولی کاری دارد بدون اینکه خیابانی را بند اورد یا وقت مردم را بگیرد ان بودجه ای که برای استقبال و بدرقه و مرچم خرج میکنند خرج بیمار ودرمان و دوا و دکتر مردم کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
بیسواد خودتی و به مردم توهین نکن اخمق
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
با سلام.
قضاوت مردم بایستی در ظرف مکانی و زمانی یکسان صورت گیرد. شما زمانی می توانید چنین قیاسی کنید که مردم بطور مثال آلمان در شرایط مشابه ما باشند. آن وقت حتما خواهید دید ایرانی ها چه مردمان نجیبی هستند.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
احمق کسی است که شخصیت خود را خرد میکند که در جلوی افراد سیاسی خم و راست شود که فرزندش را در جایی بکار بگمارد . در صورتی برای استخدام باید بدون پارتی و سفارش و سهمیه فقط برحسب امتحان و رقابت سخت گزینش و تخصص باشد . اخمق کسی هست کشعور سیاسی خود را با شکم میفروشد . در صورتی براورده کردن خرج شکم اولین اولویت هر کسی هست . و در دست آخر اخمق کسی هست که منطق بیان ندارد و جوابش در قبال منطق توهین هستا
ناشناس
| Italy |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
اکثریت در انتخابات شرکت نمی‌کنند و جناح مورد نظر اکثریت تمام مجلس را بدست میگیره و تغییرات مهمی از جمله حذف ریاست جمهوری و تبدیل ان به نخست وزیری بوجود میاره.
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
من بادکنک خریدم یه وقت نیایید منو بگیرید میدونم جرم بزرگیه از دستم در رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
من هم موافقم که بجای ریختن در خیابان روغن ریخته را طبق فرمایش حسین شهابی نذر امام زاده کنیم تا بحاجاتمون برسیم و خانه بخریم و ختمون واز شه ووو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
چهل بار در انتخابات شرکت کردیم
و نتیجه اش شده این اوضاع و احوال و آمارها ی اسفبار و فلاکتبار
یک بار و فقط یکبار رای ندادن را آزمایش کنیم
شاید نتیجه اش بهتر باشد ؟
رای بی رای
خامه و پنیر هر دو از شیر تهیه میشوند لاکن شیره از خرما تهیه میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خاک برسرت تابناک
با درج زیاد این مطالب سخیف!
برای خودت ارزش قائل نیستی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
شیره از خرما نیست بلکه از میوه ای شبیه به خرمالو بنام اَربا یا عَربا تهیه می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
واقعا که این همه نظر درست و حسابی دادیم نصفشم منتشر نشد...این از خودتونه
ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
این آقا اصولگراست و از بچه های خود تابناکه چون همیشه آرای اصولگراین کمه با یکیاز اصلاح طلبای تابناک کل کلشون میشه و بعد مدعی میشه هر مزخرفی بنویسی رای مثبت مردم بیشتره
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
بنده به عنوان یک شخص اطلاعاتی و عملیاتی در سطح بین الملل و فرابین الملل قول میدهم هرچه سریعتر این فرد را دستگیر و محکوم به خوردن 700کیلو پنیر در یک روز و سرکشیدن دوبشکه شیر 500درجه حرارت در نیم روز مینمایم.. تا آرامش به سطح جامعه برگردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
خامه و پنیر کیلویی چند؟ یارانه ایه؟
ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
تو از بچه های تاابناکی و نعمت هم اسم مستعارته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
شما تابحال پنیرخامه ای رو باخیارشور خوردین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
من هم تابناک متعجبم
این کامنتهای بی ربط چیه منتشر می کنی ؟؟
به شعور مخاطب توهین می شه
سلطان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
مجلس جای مداحی نیست که مداحان بیان
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
متاسفانه افکار بیمارگونه این فرد که چنین کامنتهایی می گذارد برکسی پوشیده نیست ولی تاسفبارتر زمانی است که می بینیم عده ای هم به این کامنتها مثبت می دهند واین نشان می دهد کهچقدر در جامعه افکاربیمار وجود دارد. به قول آن ناشناس محترم که نوشت مشکل خود سایت تابناک است آنجاکه نظریات سیاسی متقن ودارای اصالت را سانسور کرده واین خزعبلات را منتشر می کند.واقعا متاسفم
جایی که به جای احزاب مداحان(که البته در جایگاه خودمعزز ومحترم هستند)لیست انتخاباتی بدهند یک جای کار می لنگد...کاش در جامعه همه در جایگاه واقعی خود احساس مسئولیت وعمل ننایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
اگر سلبریتی ها در حمایت از کاندیداها به میدان بیایند ایرادی ندارد
اما مداحان نباید لیست بدهند.
ناشناس
| France |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
فکرشو میکردین کار به اینجا بکشه؟
چی میخواستن چی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
سلبریتی ممکنه حمایت کنه اما لیست نمیده که!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
نخیر . منطور این هست که یک سلبریتی مثلا خواننده باشد اگر وارد فصای سیاسی شد میتواند به مصلحت دروغ بگوید . آیا یک نفر مداح هم جایز هست دروغ بگوید . بی زحمت پاسخ دهیید
اصغر قاتل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
اینجانب اضخر بینابینی ملقب به اصخرقاتل بهمراه جمشید بسم الله و هوشنگ جومونگ و نادرکفتار و صفدر زالو و جمعی از اراذل و اوباش مقیم زندانهای سراسر کشور هم لیست خود را در حال آماده کردنیم
لطفا به ما رای دهید تا همه چی ریدیف شه. همونطور که شورای شهر سالها قرق ورزشکاران بود یه دوره هم مژلس در زانها تشکیل جلسه بده. حقوق نصف هم قبول میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
جایی که مداحان لیست می دهند یعنی :
به بعضی خودی ها اجازه داده شده خارج از جایگاه خود فعالیت و اظهار نظر کند
سران از مداحان همه نوع حمایتی می کنند و اظهار نظرهای آنها حتی در مهمترین امور مطابق عقاید یک گروه قدرتمند است
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
مداح بی تفاوت نسبت به جامعه با صوفی فرقی نداره. دین ما امتداد سیاسی و اجتماعی داره. ده حاج منصور گرم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
شاه سلطان حسین کجایی که ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
سلبریتی ها کجایند آخ جونم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
رای بی رای
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
معلوم شد که مجلس بعدی دست مداحان است
زندگی در ایران عذاب ابدیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
جهنم ابدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
راهش اینه که اونایی که دنبال این رفاه و آسایشن جمع کنن از ایران برن
جاستین ترودو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
یه جانی تروریست که زورش خوب به ایرانیها میرسه اما موقعی که فقط کمی از حقوق بشر در عربستان انتقاد کرد عربستان سعودی به غلط کردم گفتن انداختش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
هنوز کانادا با عربستان رابطه نداره چی میگی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
همساده ما بود توی همین شهر ری بود خونش زنش کتکش میزد
معتاد شد بعدم کارتن خواب و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
نخست وزیر یکی از کشورهای اتحاد امنیتی فایوآیز (استرالیا، کانادا، آمریکا، انگلیس و نیوزیلند) که در عمل در پشت پرده خیلی از خباثت‌ها علیه کشورهای مخالف آمریکا حضور فعال دارند. این آقا رو باید بخاطر تحویل ندادن امثال خاوری محاکمه کرد.
اقای غرویان من نظر دیگری دارم‌.فرصت برای تایید صلاحیت دیگر گذشته.من رای نخواهم داد و بدینطریق به مسالمت امیزترین شکل ممکن پیامم را به اقایان خواهم رساند.انها اگر پیام مرا بگیرند انتخابات اسفند و هر نتیجه که بدست امد باطل اعلام کرده و در سال اینده مجددا انتخاباتی با حضور تمام سلایق با احترام به رای مردم برگزار خواهند کرد و در انصورت با مشارکت خود به دنیا ثابت خواهم کرد کشورم برای من مهمترین اصل است.لذا تا شنیده شدن صدایم اجازه میخواهم در انتخابی که از دید من بیمعنی است شرکت نکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
واقعا شما به ساده درین و واضح ترین روش ممکن موضوع را شرح دادید ولی کو گوش شنوا
آقای غرویان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
انقدر رای نده تا زیر پات بادمجون سبز شه.
فکر کردی تو رای بدی یا نه فرقی داره؟
تابناک به آیت‌الله غلامعباس هاشمی که عکسش را گذاشته‌ای رأی بدهیم؟ خوب است؟ نظرت چیست؟ برای جوون‌ها شغل درست میکند؟ مزدها رو بالا میبرد یا سودها را بالاتر میبرد؟ چه کار کنیم؟ لطفاً بگو. به کی رأی بدهیم در این هیر و بیر. انتخاب خیلی سخت شده. قبلاً هر کی رو که گفتن به فکر جوونای بیکاره و اونا رو از توی منجلاب درمیاره وقتی به صندلی نمایندگی رسید کاشف به عمل اومد به فکر همه چی بوده الا جوونای مملکت. نمیدونم. نظر شما چیه؟ آیت‌الله غلامعباس هاشمی یه مقدار از ثروت مملکت رو به کار کردن جوونا اختصاص میده؟
گرما خیلی بهتر از سرماست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
تابستان چی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
سرما بهتره
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
این فرد را دستگیر و پس از اعدام به گرمخانه جهنم اعزام کنید
منصور ارضی لیست میدهد؟پیش بسوی جمهوری مداحان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
مجلس جای مداحی نیست . مداحی فقط در مسجد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
مگه نشنیدی که سیاست ما مداحی ما و مداحی ما همان سیاست ماست که بر ماست و پنیر رو خوردیم دخترتون رو بردیم
یا امامزاده هاشم خودت به این مردم مفلوک کمک کن
پاسخ ها
امامزاده هاشم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
من سعی خودمو میکنم ولی قول نمیدم
از سردار شریف باید تشکر کرد بخاطر اینکه در استانه انتخابات سپاه پاسداران حمایت خود را از دولت اعلام کرده است امیدوارم که این حمایت در شور و مشارکت انتخابات تاثیر گزار باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
عملکرد دولت در چهار سال اول جای حمایت داشت
از کرونا چیزی ننوشتین.فکر کردین ما فراموش میکنیم؟اگه مردم چشمهاشون رو باز میکردن و درست انتخاب میکردن و به نامزدهای ما رای میدادن دیگه ویروس کرونا بوجود نمیومد.اینم نتیجه دیپلماسی لبخند.بخودت بیا جناب ظریف
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
من به دیپلماسی چماق و سلاح رای نمیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
پس به ساست پیاز و هویچ رای بده
خطاب به خانم ابتکار و دیگر اصلاح طلبان که میگن هیچ راه و گزینه ای به جز شرکت در انتخابات نداریم:

شرکت نکردن در انتخابات خودش یک راه حل بسیار کارآمده ، قبل از اینکه مردم گزینه های دیگه رو امتحان بکنند. همچنان که در دو سال گذشته حداقل 2 بار مردم نشون دادن چه گزینه های دیگه ای وجود داره.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
رای دادیم این شد . رای ندهیم شاید بهتر شد
گل اقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خانم ابتکار اگر گفتی نوه هات تابعیت چه کشوری را خواهند داشت حتما رای میدهیم
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
رای دادن یعنی تایید این شرایط پس همچنان رای ندادن گزینه درست است
ملت اینقدر فقیر بیچاره است که با یک بسته ماکارونی یا یک قوطی رب می توان رای او را خرید
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
ماکارونی میدن؟ کجاست کو؟
ما دیگر بلد نیستیم انتخاب خوب انجام دهیم
لطفاً خودتان انتخاب کنید و مسئولیت آن را هم بر عهده بگیرید چه در انتخابات مجلس چه در انتخابات ریاست‌جمهوری
آیا میدانستید طبق قانون هر 250 هزار نفر از جمعیت هر شهر میتوانند فقط یک نماینده برای دفاع از خودشان در مجلس داشته باشند ولی پزشکان که 70 هزار نفرند 25 نماینده در مجلس گذشته و 45 نماینده هم در مجلس قبلترش داشتند؟
پاسخ ها
حجت ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
عقده ایی پزشکا چه بلائی سرت آوردند که هرروز از دست اونها می‌نالی ممکنه با روانکاوی مشکلت رفع شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
خوب پزشک ها هم مثل هر گروه دیگه ای لیست دادند و مردم بخاطر احترام به علم و دانش بهشون رای دادن
آیا میدانستید پزشکان در مجلس بسیار حامی منافع همکارانشان هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
نه نمیدانستیم
خوب شد گفتی
امشب برای اولین بار با خواندن خبرهایت گریه کردم چقدر این ملت بدبخت است شما الان باید سرور عالم باشید بعد میروید رای می دهید برای یک بسته ماکارونی یعنی برای چهار پنج هرار تومان رای خودت را می فروشی؟
روحانی کشور را در دور اول ریاست جمهوری بر اساس ایده ها و سیاستهای خود ، و دور دوم را بر اساس سلیقه رقیبان و مخالفان خود اداره کرد و مجبور بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خخخه
این رو نگویی چی بگویی وقتی مسئولان همیشه فرار رو به جلو می کنند و دوران بد را به دیگران و دوران خوب را به خود
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
روحانی مرحله دوم ریاست جمهوری را با تز اصولگرایان پیش رفت . مگر اینکه ادم کور باشد و کر باشد که نداند و نبیند . وقتی روحانی را از کارهای اصلاحیش مانع تراشی کردند . روحانی هم گفتند من هم بی تفاوت میشم . مگر اصولگرایان نمیگویند مداکره نکن . مردم سختی را تحمل میکنند . مردم اشتباه در انتخابات میکنند . مردم هیچکاره هستند . قدرت مال نردم نیست . مردم سیاست گذار نیستند . مردم تکالیف سیاسی خودشان را نمیدانند . مردم دنبال رفاه هستند . مردم دنبال کنسرت و شادی هستند ......آقای روحانی ول کن . تو چکار دتری که در انتخابات چی گفتی ؟ تمام شد . بیا در جلسات ما اصولگرایان برای برون‌مرزی سوریه و لبنان و یمن و عراق و .......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
ان کسی که نمی بیند در ان 5 سال اول با سرکوب ارزی بهانه دست امریکایی ها داد تا با تحریم اقتصاد قفل شود
فردوسی فرمود:

چنین گفت با رستم اسفندیار / که اکنون سرآمد مرا روزگار

تو اکنون مپرهیز و خیز ایدر آی / که ما را دگرگونه‌تر گشت رای

مگر بشنوی پند و اندرز من / بدانی سر مایه و ارز من

بکوشی و آن را بجای آوری / بزرگی برین رهنمای آوری

تهمتن به گفتار او داد گوش / پیاده بیامد برش با خروش

همی ریخت از دیدگان آب گرم / همی مویه کردش به آوای نرم

چو دستان خبر یافت از رزمگاه / ز ایوان چو باد اندر آمد به راه

ز خانه بیامد به دشت نبرد / دو دیده پر از آب و دل پر ز درد

زواره فرامرز چو بیهشان / برفتند چندی ز گردنکشان

خروشی برآمد ز آوردگاه / که تاریک شد روی خورشید و ماه

به رستم چنین گفت زال ای پسر / ترا بیش گریم به درد جگر

که ایدون شنیدم ز دانای چین / ز اخترشناسان ایران زمین

که هرکس که او خون اسفندیار / بریزد سرآید برو روزگار

بدین گیتیش شوربختی بود / وگر بگذرد رنج و سختی بود

چنین گفت با رستم اسفندیار / که از تو ندیدم بد روزگار

زمانه چنین بود و بود آنچ بود / سخن هرچ گویم بباید شنود

بهانه تو بودی پدر بد زمان / نه رستم نه سیمرغ و تیر و کمان

مرا گفت رو سیستان را بسوز / نخواهم کزین پس بود نیمروز

بکوشید تا لشکر و تاج و گنج / بدو ماند و من بمانم به رنج
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
زنده باد
سر سفره انقلاب وقتی بشینی خیلی سریع پیشرفت میکنی و به هر چیزی که آرزو داشته باشی میرسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
و اینکه چگونه به سر سفره راه پیدا کنی خودش یک ماجراست !
شورای نگهبان باید بتواند کاندیداهایی را که رب گوجه و آجیل یا تراول 50 هزار تومانی در روستاها پخش میکنند همین حالا رد صلاحیت کند. کاندیدایی که با پخش رب گوجه بخواهد از سادگی مردم سو استفاده کند مشخص است که برای چه چیزی می خواهد به مجلس برود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
چه عیب داره مردم گرسنه حداقل یه خیری از این اقا ببینند ؟؟؟ مگه برخی آقایان ارد و کیسه برنج و نبات و غذای گرم بین ملت توزیع نمیکرد ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
چرا در ریاست حمهوری برای تبلیغ اب و نبات و رب گوجه و برنج و شکر و ارد پخش میشد کسی عارض نمیشد ؟
ابتکار: در برخی حوزه‌ها کاندیدایی برای اصلاح‌طلبان باقی نمانده
-----------------------
مگه نه اینکه دولت بعنوان برگزار کننده انتخابات باید بیظرف یاشه ؟
مردم مردم مردم... فقط شامل حال ان دسته میشه که گوش شنبدن و بله بله گغتن را دارند،بقیه حتی اگر در تکثریت باشند که البته اکثریت مطلق هستند مردم خطاب نمیشند،بله دشمن هستند!! و این بزرگترین بحران مسئولین هست،که میرود تا کار دست همه بدهد
در مورد همه پرسی این دولت یاد طرح شفافیت ارا مجلس افتادم که برای اینکه از فشار ها کم کنند از خودشان در مورد ان رفتند نهادهای دیگر را هم جمع بستند تا مشکل قانونی ایجاد شود و به کل شفافیت ار خودشان به فراموشی سپرده شود و بگویند ما خواستیم ولی شورای نگهبان رد کرد
دولت هم همان روش غیر قانونی که مجلس پی ریزی کرد ادامه می دهد چون نمی توان نظارت را حذف کرد و با این ترفند دولت دارد رد گم کنی می کند
هر کسی از ظن خود شد یار من
وز درون من نجست اسرار من
آقای ارضی ما جوانان تحصیکرده بیکار. هم در صددیم از میان این جمعیت عظیم متخصص نه مداح لیستی را ارایه بدهیم از ملت شریف می خواهیم مجلسی جوان و متخصص را برگزینند
من و خانم با وجود اینکه پزشک هستیم اما درآمدمان کفاف مخارج زندگیمان را نمیدهد و مجبوریم عصر ها در پارک لاله بلال فروشی و دست فروشی کنیم تا زندگی ساده ای که داریم را بتوانیم اداره کنیم.

آیا این ظلم در حق جامعه پزشکان مظلوم کشور نیست که اداره مالیات میخواهد یک هزارم درآمد هر پزشک را به عنوان مالیات برداشت نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خخخخخخخخخخخ. نکته جالبش اینه که اکثر پزشکان با پزشکان ازدواج میکنند و در نتیجه درآمدهای میلیاردیشان دوبله میشود. اکثرا فرزندانشون رو هم با ضرب و زور کلاس و معلم خصوصی و یا اگه نشد از طریق فرستادن به هند و فیلیپین و اکراین و گرجستان پزشک میکنند.
نرخ عوارض قطعه اول آزاد راه تهران-شمال چند؟ احتمالاً زیر پنجاه هزار تومان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با این نرخ سرمایه گذاران بعد از حدود سی سال معطل نگاهداشتن مردم میخواهند حداکثر ظرف سه سال سرمایه را برگردانند و تا آخر عمر سودش را ببرند و هر سال هم نرخ را اضافه کنند ! اگر این اتوبان را از همان اول به یک سرمایه گذار خارجی داده بودند با احتساب 15 تا 20 سال بهره برداری سه ساله کل جاده را تحویل داده بودند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
یعنی ۴۵ کیلومتر اتوبان زیر ۵۰ هزار تومان عوارض !؟
یادش بخیر عوارض ۳۲ کیلومتر اتوبان تهران کرج یک تومان بود
چه زود گران میشود ؟
و فراموش می گردد !!!؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
نه دوست عزیز این بزرگراه را برای خودشان ساخته اند البته با پول از جیب مردم !!! حالا عوارضش را بالا می برند که مردم نتوانند بروند تا خودشان و خانواده که همه کاخ ویلا در شمال درست کرده اند خیلی سریع و راحت و بدون ترافیک به کاخ هایشان بروند منتش را هم سر مردم می گذارند.
خوشا به حال نمایندگان مجلس که با دوچرخه به مجلس می روند و بعد از 4سال با مرسدس بنز بیرون می آیند !!!

آیا شما فکر نمی کنید این از عجایب 8گانه باشد؟
یا از معجزات اللهی ؟
رای بی رای
باتمام ناکامی های 30سال اخیر که حاصل مدیریت‌های ضعیف وبی تدبیریهاو خودسریها مسولینی بوده که در مناصب مختلف درسه قوه باعث این بحرانهای اقتصادی و.اجتماعی و سیاسی شده آند.دیگر با چه رویی برای کاندید شدن در مجلس به کول یکدیگر می پرند .تا باز ملت بیچاره ایران رابه. ورطه سقوط بکشانند .بهتر است نیروهای جدید بجای این بی خاصیت ها به صحنه بیایند تا شاهد ادامه بدبختی هاوفساد گذشته نباشیم.
مردم باید به کاندیدایی رای بدهند که راستگو راستگو راستگو باشد.تیک تایید صلاحیت قدوسی را میزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
گشتیم و نیافتیم
نگرد که نیست
رای بی رای
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
چنین کاندیدایی تایید صلاحیت نشده است پس تنها گزینه همان رای ندادن است
اقای غرویان حتی اگر خواهر و برادرم هم کاندید انتخابات بودن حاضر نبودم رای بدم.۴۹سال است یک عده از محلس میرن تو دولت از دولت به مجلس دور تسلسل
اصلاح طلبان مجبورند ليست بدهند ودرانتخابات شركت كنند وحداقل چند نماينده به مجلس بفرستند تا غرب قادر باشد با زبان انها درمجلس حرفهاى خودرا بزند واين اتفاق خواهد افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
تو دیگه چقدر پرتی که هنوز فکر می کنی اصلاح طلب و اصول گرا دو مقوله جدا از هم هستند برو آمار بگیر ببین چه تعداد از همین مدعیان اصول گرایی فرزندانشان در آمریکا هستند بعد بیا تز بده
دولت فعلی در دور اول خود بر مبنای ایده های خود کشور را اداره کرد اما از هزاران سو به خیانتکاری متهم شد ، پس تصمیم گرفت در دور دوم طبق نظر مخالفان عمل کند و نتیجه را می بینیم.
اصطلاح جدید از طرف حاج منصور عرضی به واژگان سیاسی کشور وارد شد . دلسوزان انقلاب . پایداری های انقلابی را ملعبه کردن و مداحان هم بغیر از خود کس دیگری را قبول نداند لذا واژه دلسوزان انقلاب را علم کردند . ناگفته نماند که همه خود را صاحب انقلاب میدانند و جایی که باید پاسخگو باشند دیگران را محکوم میکنند و عجیب تر اینکه و غیر از خود همگان را از این دایره برکنار می پندارند . و جالبتر از همه این که خود انقلاب پنداری انقلاب نکرده ها پدر این مملکت و انقلاب را در اورده است .
زیاد توبحر انتخابات نباشید تحت هیچ شرایطی رای نمیدیم..خلاص
مشکلات سیاسی و اقتصادی و رفاه اجتماعی و عدالت با ورود مداح و روضه خوان واعظ دوستان ارزشی حل نخواهد شد . برای حل مشکلات زیادی که بعد از انقلاب بوجود امده حاصل تلاش و کوشش همین طیف فکری بوده . من در طی چهل سال بعد از انقلاب وقتی رفتارهای اصولگرایان را در جامعه . در مجلس . در دیگر ارکان کشور رصد میکنم میبینم وقتی انها نمیتوانند با ابزارهای علمی اداره کشور را برسمیت بشناسند شروع به فرافکنی و مغلطه کاری سیاسی کاری . غوغا سالاری به جای شایسته سالاری میکنند و هر جا کار خراب شد مردم را مقصر میدانند . سوال این هست تا کی میخواهید مردم را مقصر بدانید
شورای نگهبان یا نهاد های دیگه نمی خوان با دادن غذا یا اقلام دیگه کاری کنند اگر نامزد انتخاباتی رو رد صلاحیت کنند یا قانونی ندارند؟
از روزی که روحانی گردش به راست کرد و ملعبه اصولگرایان شد هم خودش و هم ملت رو بیچاره کرد ؟؟ حیف ۵ سال ثبات اقتصادی و تورم تک رقمی و نظام سلامت که بیمارستانهای کشور رو از حالت خرابه های شام به هتل تبدیل کرد ، که همش به باد رفت ؟؟؟ ترامپ شش ماه اول فرصت مذاکره مجدد داد و روحانی دم از برجام ۲ زد که افراطیون داخل او را دشنام باران کردن ؟؟
جمهوری مداحان
رییس جمهور : ارضی
ریییس مجلس ؛ مطیعی
نایب رییس اول : حدادیان
نایب رییس دوم : نوچه حدادیان
منشی : نوچه ، نوچه حدادیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
همین ها که میگی اگه بودن الان پراید 66 میلیون نبود.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
اعتماد به نفس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
دولت مموتی
یادتان رفته ؟
که همین مداحان
جبهه پایداری

تا کجا بالا برده بودند ایشان را؟
خانم جنیدی قیمت دلار چند است؟ تورم چند درصد است و رشد آن در ماه چقدر است؟ نرخ بی کاری جوانان چقدر است؟ چرا سن ازدواج در ایران این قدر بالاست و جوانان قادر به ازدواج نیستند؟ چرا با این که ما این همه فقیر داریم در این دولت حقوقهای نجومی رواج زیادی یافته؟ چرا در این کشورداشتن خانه برای خیلیها فقط یک آرزو باقی می ماند و برخی در تهران 10000 خانه خالی داشته مالیات هم نمی دهند؟ چرا دولت نقدینگی را چند برابر کرده مردم فقیر را فقیرتر نمود؟ هر وقت شما و رئیس دولت جوابی به این سوالها دادید بعد برای انحراف نظر مردم مسئله رفراندوم را مطرح کنید.
من یک مهندس این کشور هستم که 30 ساله کار میکنم و زندگی متعارفی دارم اما خطاب به تابناک میگویم که دو سه نفری هستند که هر شب مطالبی در خصوص پزشکان میگویند که مرتب مسخره میکنند و لوده گری در می اورند اما پس پرده فضا را طوری می ارایند که افکار مهاجرت را روز به روز بیشتر در فکر قشر تحصیلکرده القا میکنند و تیشه به ریشه این کشور میزنند و شاید هم خودخواسته اینکار را میکنید تا فقط یک قشر خاص در این کشور باقی بمانند که راحت تر باشید.غیر از افراد بدخواه کشور و عوامل خارجی که رسوخ کرده اند،هیچ ایرانی پاک نهادی چنین رفتاری با کشورش نمیکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
اولا مشخصه که مهندس نیستی و یک پزشکی.
ثانیاً پزشکی ایران رو خوشبختانه هیچ کجای دنیا قبول ندارند و هر کسی هم رفته فقط سرمایه زیادیو که اینجا جمع کرده برده اونجا و سوپر مارکتی چیزی زده .ثالثا در خارج 70 درصد مالیات از پزشکان میگیرند نه مثل ایران که یک درصد هم مالیات نمیدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
اتفاقا پرداخت 700 میلیونی به یک پزشک و 2 میلیونی به یک مهندس هست که باعث خروج سالانه 250 هزار نخبه از کشور میشه. باید اون وزیر بهداشتیو که چنین وضعی رو درست کرد دادگاهی کرد.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
منظور این گروه فکری با اتیش زدن کتاب پزشکی و سپس حکم شلاق برای پزشکان منتقد نشان‌میدهد که عقل و علم در همه امور کشور به حاشیه رفته . تنها راه برای برون رفت از این دست مسایل این هست که با منطق خودشان با انها برخورد شود مثلا درب بیمارستان را بر روی ان اخوندی که کتاب پزشکی را قبول ندارد راه نداد و بست . یعنی اگر تصادفی هم کردند یا بیماری داشتند نباید به بیمارستان راه پیدا کنند . پزشکان چنین افرادی را ویزیت نکنند . انوقت صداقت در علم و دارو مشخص میشود . خلنواده انها را اجازه طبابت در بیمارستان ندهند . فرزندان چنین افرادی که با پهن خشک شده گاو سردرد را ادعای درمان دارند در پزشکی دانشگاه ها اجازه تحصیل ندهند .
اصولگرایان هنوز رودخانه و دریا را ندیده شلوار و پیراهن خودشان را در اوردند . شلوارتان را بپوشید هوا سرده یه موقع از تنهایی سرما نخورید . زنچپیل روزی دو وعده یادتان نره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
اشتباهی منفی دادم
چرا شورای نگهبان با کاندیداهایی که قبل از شروع تبلیغات شروع به نهار و شام دادن و هدیه دادن در شهرهای کوچیک و روستا ها کرده‌اند برخورد نمیکند و قبل از اینکه پایشان به مجلس برسد انها رارد صلاحیت نمیکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
خودی هستند
دو جمله روحانی که باید با اب طلا نوشت
۱_داعش محصول فقر و بی عدالتی و شکاف طبقاتی د ر جامعه است
۲_ رژیم گذشته اگه به انتخابات آزاد تن میداد انقلاب نمیشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
ایشون جملات طلایی الی ماشاالله دارند.
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
البته ایشون جمله دیگری هم گفتند که خودشون هم از گران شدن بنزین خبر نداشتند. این جمله را باید با چه آبی نوشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
افرین کاملا درست و بجا بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
با آب طلا باید نوشت
جالبیش این است این کامنت ها که میبینیم از سر شکم.سیری است مخصوصا پرچم.های متفرقه حرفشان هم این است شما نه ما
چرا کامنت هایی که در جهت منافع انقلاب عزیزمون هست نمیذاری و یه مشت اراجیف که فقط لایق سایت کله پاچه ایت تبلیغ میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
متاسفانه کله پاچه هم‌گران شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
برو منفی هاتو بشمر
باور کنید ، در یک دهه اخیر ،حتی یک حرف راست از مسولین شنیده نشده است ؟ هر کسی فقط برای منافع خود ،و اطرافیانش تلاش میکند ؟ تنها را اصلاح تعویض همهٔ مسولین ،و اصلاح قانون اساسی میباشد که مواد آن قابل تفسیر نباشد ؟،، همهٔ‌مسولین از صد تا ذیل با رای مستقیم مردم انتخاب شوند ؟،
دیگه به پزشک رای نمیدیم
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
پزشکی قبول شوید و ماهی ۷۰۰ میلیون که هیچ شما ماهی یک میلیارد کارانه بگیرید ما خوشحال میشیم
ولیییییییییی


نشین غر نزن
نزن
پاشو کنکور ثبت نام کن
پاشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
خب به دکتر رای بدید
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
کلا رای نمی دهیم
بدبخت ملتی که لیدر آن رافی پور و ارضی و...باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
وقتی نماینده کاره ای نباشه فرقی نمیکنه کی باشه
کار به کجا رسیده منصور ارضی با سواد بالاش لیست میده!!!البته از این مملکت شیر تو شیر همه چیز بر میاد
دستگاههای نظارتی و برخورد قاطع با اونهایی که مرغ و غذا و...میدن تبریک به شورای نگهبان با این تاّیید صلاحیتهاش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
چي بشه مجلس هيئتي . محمود و ميثم و .... به به! به به !
حاج منصور نوحه خوان لیست می دهد بقول معروف این هم از مادر عروس خدایا چرا تو این مملکت هیچ چیز جای خودش نیست معلومه وقتی احزاب امکان فعالیت نداشته باشند نوحه خوان که سهل است .....هم شاید لیست بدهد اقای حاج منصور خجالت هم خوب چیزی است حیف ان معنویت هائی که بود و با اختلاط در سیاست هر دو گم میشود هم معنویت رخت بر می بندد وهم سیاست بدرد بخور شاید دستمزدها برای مداحان کافی نیست می خواهند سری هم به مجلس بزنند خدایا این چه عاقبتی بود .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
یعنی چی بعد از دستور مجلس و چه قبل از دستور تعطیلی مجلس بنطر میاد هر روز روزه خوانی خواهند داشت . مصوبات تعدد زوجات . صیغه . دماغ کشورهای دیگر را بخاک بمالیم . پرچم اتیش بزنیم . در صورتی نیاز اساسی کشور ورود تخبگان و سیاستمداران و روشنفکران متخصص در سیاست . اقتصاد و حقوق هست .
آقای طحان نظیف خودت رو به زحمت نیانداز همه مردم ایران میدانند (البته بغیر از کسانی که منافعی دارند .متاسفانه صداقت سالهاست که با مسئولین کشور بیگانه شده . فکر میکنم با این سرعت سقوط در سالهای آینده بجای نماینده ، سناتور تحویل جامعه بدهیم .یعنی کسانی که بطور مطلق از دیدگاه دولت و مسولین جانبداری میکنند و در این راستا مردم دیگر نقشی نخواهند داشت.
لیست دهی منصور ارضی برای تهران را کجای دلمون بذاریم!!!!
من متاسفم که با چاپ یه مطلب ماها بجون هم افتاده ایم و برای فلان جناح هنجره های خودمون را پاره میکنیم ، باید قبول کنیم که این جناح بندیها برای سرکار گذاشتن ماها هست ولاغیر ، بیائید قدری به حافظه مان رجوع کنیم ، هر یک از این جناحها در دوره ای دارای اکثریت و حاکم بر جامعه بودند کدامشان فقط در راه آبادانی و پایندگی واعتلای کشور قدم برداشتند البته که استثناء هم داشتیم اما هر جناح دنبال سهم خواهی و قدرت طلبی خود بوده و کلاهی گشاد بود که بر سر ملت میرفت ، بیائید فارغ از جناحها ودسته بندی و اطاعت کورکورانه حزبی ، سعی کنیم با مقداری تأمل و مطالعه بر روی داوطلبان ، بازم میگم حداقل سعی کنیم افراد صالحتر و صادقتر را به مجلس بفرستیم حداقل بعدش شرمنده نباشیم
واکنش زاکانی به لیست انتخاباتی شورای ائتلاف در "تهران"
آقای زاکانی حالا که به هر صورت از "قم" کاندیدا شدید لااقل ظاهر رو حفظ کنید و نشون ندید هیچ نسبتی با قم ندارید، چند روز فقط از قم بگید، علی الحساب و موقتا فقط از قم صحبت کنید تا به صورت آشکار بی احترامی به مردمی که قراره "نماینه" اونها بشید نکرده باشید.
کشوری با این تاریخ و فرهنگ و ان هم نخبه و تحصیل کرده به جایی رسیده که یک مداح قراره لیست کاندیدای مجلس بده و برای ما تکلیف تعیین کنه!!!!! .خدایا بس دیگه ما را این منجلاب و بدبختی نجات بده وچنین ننگی را بر ما روا مدار
از این به بعد شبهای جمعه دعای کمیل مجلس شرکت کنید.
از اخذ تعهدنامه شفافیت و مبارزه با فساد دیده بان عدالت و شفافیت چه خبر؟ لطفا از موضوعاتی مطرح در این تعهد نامه مانند اعلام دارایی ها، میزان مالیات پرداختی، اعلام شفاف آرا و... کوتاه نیایید!
آقایون احزاب اصلاح طلب ، تا کی میخواین کاندیدای اجاره ای وریاست جمهوری اجاره ای داشته باشین ؟
مجلس دهم درس عبرت برای شما نشد ؟ چقدر نماینده اجاره ای به نام لیست امید آمدند و این گروه را در مجلس ناکارآمد کردند؟
فکر اساسی بکنید فعلا که چند نماینده در مجلس دارین چون اگر وضع همینطور پیش برود در انتخابات بعدی به اندازه انگشتان یک دست نماینده واقعی نخواهید داشت
در این انتخابات بهتر است از تهران اصلاح طلب کاندید نشود تا وزن خودتان را بدانید
من کارگرروزی ۱۶ساعت کارمیکنم
ودرحال حاضرده روزاست دنبال خانه میگردم برای اجاره
به خداخانه هاانقدرگران است نميتوانم اجاره کنم
به جرات ميگم ۳۰درصدمردم مشکلی شبیه به من دارند
شمالیست بده ومن هم حتما ميام رای میدم
حاج منصور: چرا داری لیست میدی بری مجلس.نوحه خوانی که پولش بیشتر از مجلسه...... یهشما که ساعتی ده میلیون کاسبی.چرا میری مجلس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونجا بیشتر می رسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجلس باید دست مداحان باشد
کشور ی که مداحان و اخوندها مدیریت کنند حتما از کشورهای توسعه یافته جلو خواهیم زد.دیدم و خواهیم دید.
بنظر بهتر است جنتی و کدخدای برای نمایندگی ثبت نام کنند و ببیند که ایا خودشا ن .خودشان را تائید می کنند یا نه
انتخابات بی انتخابات .
اصلاح طلب . اصولگرا . میانه رو. اعتدالیون دیگه تمام
بایستی زودتر منتظرش می بودیم:
بعنوان کسی که زمانی طرفدار اصلاح‌طلبان بود معتقدم، اگه تو این مملکت کسی بخواد برای مردم معمولی یا نیازمند کاری انجام بده، واقعاً همین اصول‌گراها هستند، البته نه اونایی که فقط برچسب اصولگرایی دارند ولی نون به نرخ روز خورند. ولی به اینها هم نمی‌شه رأی داد چون با سیاست‌های ویرانگرشون در حوزه‌های دیگه کشور رو به باد می‌دن.
اصلاح طلبان چرا می خواهند لیست بدهند
فرض کنیم که همه اصلاح طلبان رای بیاورند باز هم به گونه‌ای مهندسی شده است که فاقد یک اقلیت کوثر هم در آینده مجلس باشند
من در دفتر مرکزی یک کارگاه تولیدی کوچک کار می کردم
با چشم خودم فاکتورهای چلوکبابی را که برای پیروز شدن یک نفر در انتخابات مجلس یکی از شهرهای شمالی توسط مدیر عامل شرکت سفارش داده شده بود دیدم
به مدت یک هفته هزاران پرس چلو کباب و جوجه کباب و دوغ و نوشابه
تا جایی که صدای امور مالی درامده بود و ما به دلیل هزینه ی کمر شکن در انتخابات مجلس به نفع یک نفر سه ماه حقوق نداشتیم
خلاصه فرد مورد نظر برنده ی انتخابات شد و بعد آن وام های کلانی که مدیر عامل از مجاری مختلف گرفت و قسط هایی که با بهره بسیار کم توسط امور مالی پرداخت می شد توسط پرسنل مالی فاش شد
کارگاه کوچک تولیدی به کارخانه ی عریض و طویل مبدل شد که به دلیل کم سواد بودن مدیر عامل محصولات آشغال با حجم بیشتر تولید می کرد و بهترین زمینهای مرغوب اون شهرستان و یک سالن پذیرایی و هتل مجلل در اون شهر توسط مدیر عامل ما خریداری شد
حتی یک ریال به حقوق ما و کارگران اضافه نشد
کار کشور به جایی رسیده که یک مداح بیسواد هم احساس میکنه میتونه لیست انتخاباتی بده
اگر حضور در تشییع شهید قاسم سلیمانی رفراندوم بود پس چرا اقای غرویان می گوید نظام به حضور در پای صندوق ها احتیاج مبرم دارد؟
تمجید سخنگوی سپاه از دولت مشکوکه و شایعه استعفای رئیس جمهور را تقویت میکنه کاش رئیس جمهور استعفا بده یه مدت دولت بیفته دست سپاه تا ببینیم میخان چیکار کنن
وای بر مملکتی که که یک روضه خوان می خواهد لیست انتخاباتی دهد
آیا این مجلس هم در رأس امور خواهد بود
در حوزه‌ای که کاندید شایسته‌ای وجود ندارد همان بهتر که اصلا کاندیدی معرفی نشود. نماینده‌ای مثل آقای سعادت از دشتستان همان بهتر که انتخاب نشود. ایشان حتی یک نطق هم در مجلس نداشت، اصلاحطلب هم بود.
8 سال دولت هاشمی + 8 سال دولت خاتمی + 8 سال دولت روحانی که همگی چه کارگزاران چه اصلاح طلبان و چه اعتدالیون ؛ همگی جزو طیف غربگرا بوده و هستند. یعنی 24 سال از انقلاب دست طیفهایی بوده است که گرایش به غرب داشته اند و نتیجه خاصی عاید کشور نشده است اگر 8 سال اویل انقلاب و جنگ تحمیلی را کم کنیم میشود 32 سال از 40 سال ظهور انقلاب اسلامی؛ تازه اگر احمدی نژاد را اصولگرا به حساب آوریم که خود ایشان هم قبول ندارد که 100 درصد اصولگرا باشد به این نتیجه میرسیم که 40 سال از انقلاب گذشته و کسی را انتخاب نکرده ایم که واقعا انقلاب و پشت نظام باشد و انتظار داریم این همه مشکلات هم در کشور نباشد. ولی لااقل می توان نتیجه گرفت اصلاح طلبان و غربزده ها که 32 سال امور کشور را در دست داشته اند هیجچ کارنامه درخشان و قابل دفاعی ندارند و این هم از ثمرات انتخاب اشتباه خود ماست. کمی بصیرت لازم داریم.
ارضي هم ميخواد ليست بده ! ببين كي ها ميخواهند براي مردم قانون گذاري كنند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی